Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Verplichte anticonceptie voor Verwarde Vrouwen!

saydjeezzz.jpgEugenetica associeren we natuurlijk graag met marcherende bruinhemden en getailleerde Hugo Boss-uniformen. Maar de Sociaal Democratische verzorgingsstaat-adepten van voor '68, oud-Links dus, waren er ook bepaald niet vies van. Beatrice Webbs bijvoorbeeld, grondlegger van de Europese verzorgingsstaat, "supported eugenic planning just as fervently as town planning." In het ultra SocDem Scandinavië zijn tussen '34 en '76 ongeveer 106000 vrouwen onder dwang gesteriliseerd. 's Lands laatste authentieke arbeiderspartij, Leefbaar Rotterdam, pleit nu dan ook voor "gedwongen anticonceptie voor vrouwen die door hun verslaving, psychische aandoening of verstandelijke handicap beter geen kinderen kunnen krijgen." Raadslid Ira van Winden stelt dat er veel praatjes zijn over het zelfbeschikkingsrecht en de lichamelijke integriteit van ouders, maar dat het welzijn van kinderen voor haar zwaarder weegt. Zij neemt het op voor het "ongeboren kind" en wil toekomstige mishandeling en algehele psychische misère voorkomen. In de meest extreme gevallen moet anticonceptie volgens haar worden afgedwongen. Zij staat hierin bepaald niet alleen. Begin maart riepen twee rechters en een kinderarts tot hetzelfde op. Die waren er namelijk een beetje klaar mee nadat een prostituee waarbij al drie kinderen uit huis geplaatst waren verklaarde: "Ik wil zo snel mogelijk weer zwanger worden. Ik ben prostituee en mijn bezoekers kicken op seks met een duidelijk zichtbaar zwangere vrouw. Het gaat mij niet om het krijgen van een kind. Dat mogen jullie ergens plaatsen." Kort samengevat lijkt de vraag: mogen mensen met een driecijferig IQ bepalen of mensen met een tweecijferig IQ zich voortplanten? Gek genoeg is het sterkste argument hiervoor de verzorgingsstaat zelf. Rendabelen tikken onder dreiging van geweld zo'n 50% van hun koopkracht af aan de overheid, waarvan onrendabelen onderhouden worden. Wie betaalt, bepaalt. In een volstrekt libertaire staat zou niemand iets te zeggen hebben over andermans lijf, maar nu we toch in dit kudtbootje zitten, dan wel.

Reaguursels

Inloggen

@wth was dat 11:18
.
En wie denkt u te zijn om dat te mogen bepalen? De Heer himself of....?
.
Uw bedoelingen (kinderleed voorkomen) zijn goed. De gekozen methode is afgrijselijk. U wenst een biologische aanslag op bepaalde mensen (welke precies?) te plegen. Een schandelijke schending van lijf, waarmee u iets probeert te voorkomen dat niet eens is voorgevallen en mogelijk zelfs helemaal niet voor zal gaan vallen... Hoeveel heroïne verslaafde zwangere vrouwen vinden in een zwangerschap tenslotte niet de motivatie om te stoppen met drugs?
.
Natuurlijk gaat dit niet voor allemaal op. Shit happens. De wereld was, is en zal ook nooit kumbaya my lord plek zijn waar geen leed of honger is en de eenhoorntjes vrolijk rondhobbelen. Er zal altijd leed zijn. Het zou u te denken moeten geven dat 99 procent van alle leed in de wereld direcr of indirect komt van mensen die andere mensen maar continu de wet menen te moeten voorschrijven.
.
Laat gaan die maakbaarheidsgedachtes. Laissez faire en help wie u maar wenst te helpen.

De Libertariër | 18-04-15 | 17:03

Je hebt een zorgplicht naar je kinderen. Als je die bewust negeert en de maatschappij daarmee opzadelt verlies je het recht om meer kinderen te krijgen. Erg? Voor die kinderen is het pas erg.

kobuskuch | 18-04-15 | 12:54

De Libertariër | 17-04-15
ben ik het niet mee eens. iemand zoals de hoer in de case hoort geen kinderen meer te krijgen. ter bescherming van die zelfde kinderen die ze zou baren. ik heb een tijdje met heroïne hoeren gewerkt. voorbeeld van wat ik mee heb gemaakt hoertje 24 jaar komt super trots terug van haar eerste echo laat de foto's op kantoor aan iedereen zien gaat weer weg en zegt nog even en nu een lekker shot. dit soort situatie heb ik een paar keer moeten mee maken. ik werk daar niet niet meer omdat ik het niet meer kon. deze mensen verdienen geen kinderen. maar jij vind het belangrijker dat ze zelf de keus heeft of ze nog een fuck up baby op de wereld zet zonder toekomst.

heb jij ooit een baby met een heroïne verslaving gezien? (niet op een plaatje maar echt) das geen pretje kan ik je vertellen.

wth was dat | 18-04-15 | 11:18

Ik zie hierboven al alle redenen om het niet te doen:
Eerst de verwarde vrouwen,
dan de haatbaarden,
minimumleiers,
geenstijllezers.

Net zo lang tot we de zorgmijdende wilden overhouden, en het policor goedvolk.

80% van die verwarde vrouwen ontwijkt zo'n regeling toch.

frank87 | 18-04-15 | 10:24

Ik vind vrouwen die CDA, VVD of PVV stemmen, of een partner hebben die dat doet, dermate verward dat sterilisatie inderdaad het beste is.

m@rkus | 18-04-15 | 09:59

@VerenigingVanDieven | 18-04-15 |
Ik heb bij het RIVM nog nooit iets zinnigs kunnen vinden over kosten/baten.

Zookrates | 18-04-15 | 09:02

@.11eurocentvanomeKOK
Die prik kost hooguit een tientje. En voorkomt een aantal hele nare, compleet onnodige ziektes. Heb je wel eens een polio slachtoffer gezien? Ik wel. Niet fraai.

VerenigingVanDieven | 18-04-15 | 00:56

Jep. Andermans lijf ja. Zo ook die verplichte inentingen. Gepropageerd door staat en media. En dan het geld / eten van kinderen afpakken om de prik af te dwingen. Er zijn mensen die dit verzinnen, realiseren en betaald krijgen met belasting geld. Waar is god als je m nodig hebt.

.11eurocentvanomeKOK | 18-04-15 | 00:49

Wat ik erg grappig vind:
Mensen die zich als weldenkend classificeren, hebben regelmatig toch een erg beperkte denkwijze.

turn around bitches | 17-04-15 | 23:23

@De Libertariër | 17-04-15 | 16:55
Grappig, dat zijn precies de woorden die ik meestal voor jouw plempsels reserveer.

Best koud hierboven | 17-04-15 | 22:35

@De Libertariër | 17-04-15 | 16:55
U bent van de hippie generatie? U steriliseert uw huisdieren ook niet? Genoeg is genoeg. Teveel is een plaag.

VerenigingVanDieven | 17-04-15 | 22:34

@--sql error-- | 17-04-15 | 19:49
Sterker nog, toen mijn moeder nog in een van de oudste psychiatrische inrichtingen in dit land werkte, kregen de patienten gewoon de pil door het eten. Zowel man als vrouw.

VerenigingVanDieven | 17-04-15 | 20:08

sterilisatie is al lange tijd heel normaal bij verstandelijk gehandicapten die nooit in staat zullen zijn om op te voeden of een gezond kind te produceren. artsen en ouders kunnen dat prima besluiten.

--sql error-- | 17-04-15 | 19:49

Daarom: Census Kiesrecht! NU!

McPhart | 17-04-15 | 19:36

@ben kokhals | 17-04-15 | 17:38
De huidige projectie is 10 miljard in 2100. Sorry, maar zelfs zonder God-complex vind ik dat nog teveel. Dat de populatie uiteindelijk moet afnemen is logisch, de zogenaamde J-curve uit de biologie. Oftwewel honger, oorlog, pestilentie en dood.

China begrijpt het tenminste, je kunt beter 100 mensen een goed leven geven dan 1000 een slecht. We zitten tenslotte niet echt in een evolutionaire flessenhals nu.

VerenigingVanDieven | 17-04-15 | 19:29

Verplichte anticonceptie voor alle vrouwen dus?

Het blijf altijd nog interessant hoe alle anticonceptie voor mannen is en wordt tegengewerkt. Stel je voor dat mannen mogen bepalen om niet voor te planten met een van die hoeren.

ironpill | 17-04-15 | 19:23

kan iemand effe een rapportje eugenetica presenteren. ??? mwa pakweg 7 jaar onafgebroken prikpil en wat dat met een 29jarige vrouwenbrein doeT ...

En zijn er al studies klaar om te weten hoe je dan met zo een creatuur [chemisch gesteriliseerd vrouwmens] om dient te gaan ... modified sterile mammal with speech capabillities for instance ...

and how to deal with creation Du Mammale Beastialy
DunkT mij

Centauri3 | 17-04-15 | 18:34

@Godsammekraken

Ik ben toch bang dat er vrij veel kinderen ook in Nederland op de wereld lopen gewoon omdat de ouders wat lol hadden en niet zozeer omdat ze per se op dat moment een kind wilden.

Waarom zou dat uberhaupt ook uit maken? De opvoeding en liefde zijn belangrijk en er is geen reden dat deze dingen niet bestaan voor kinderen die niet doelbewust zijn verwekt.

Anoniem5k | 17-04-15 | 18:06

Godsammekraken | 17-04-15 | 14:08
Hun rol? Zaad tegen het vruchwaterzak. Denk dat dat m Was.
Maar dr zijn ergere situaties te bedenken.

ca12nag3 | 17-04-15 | 18:04

IQ is maar gedeeltelijk genetisch, dus beetje nutteloos om dit op deze manier op te nemen.

Wel is het erg onverstandig om mensen die op dit moment aan medicaties/drugs zitten om op dit moment babies te gaan bouwen, aangezien dit de prenatale ontwikkeling behoorlijk verstoord.

Maar dit is een argument voor verantwoordelijk ouderschap, niet voor gedwongen sterilisatie.

Anoniem5k | 17-04-15 | 17:59

Er zijn mensen die onverstandig omgaan met hun voortplantingscapaciteiten. Dat is echter nog geen reden om aan te nemen dat de situatie verbetert als de overheid voortaan uw kloten danwel eierstokken gaat reguleren. Ik ben tegen.

Ooit_huisregelneef | 17-04-15 | 17:59

Knettergek plan. Natuurlijk zijn er uitwassen maar wie bepaald waar de grens ligt? Die 150 mafketels in Den Haag? Ik denk het niet he?

mindless | 17-04-15 | 17:58

De rendabelen zouden John Galt moeten gaan, dan is het zo afgelopen met de onrendabelen...

Poekieman | 17-04-15 | 17:55

Dan ook verplichte vasectomie voor verwarde mannen! Uiteraard vallen godsdienstwaanzinnigen daar OOK onder.

Adversary | 17-04-15 | 17:42

@Kaposi_Sarcoom | 17-04-15 | 17:28 "De vraag is: Willen we meer of willen we minder sterilisaties?"
.
Minder overheid.

ben kokhals | 17-04-15 | 17:41

@VerenigingVanDieven | 17-04-15 | 15:51 "Kinderen krijgen is geen recht, maar een gunst."
.
Waant u zich God ofzo? Overigens gaat de wereldpopulatie afnemen in de loop van deze eeuw www.youtube.com/watch?v=iodJ0OOdgRg Dus die overbevolkings-hoax kan met de vuilnismsn mee pop.org/about/faq

ben kokhals | 17-04-15 | 17:38

Alle vrouwen zijn labiel.

croque monsieur | 17-04-15 | 17:38

De vraag is: Willen we meer of willen we minder sterilisaties?

Kaposi_Sarcoom | 17-04-15 | 17:28

Als we nu eens die gelukzoekers bij aankomst direct steriliseren, dan is die perverse prikkel om hier de boel te verstieren gelijk een stuk minder.
Dus asielaanvragen betekent ook gelijk instemming voor sterilisatie M/V, anders kun je geen asiel aanvragen. Dat betekent dan nog niet dat je automatisch toegelaten wordt.

Sjaak uit Dordt | 17-04-15 | 17:21

"mogen mensen met een driecijferig IQ bepalen of mensen met een tweecijferig IQ zich voortplanten?"
.
Nee, nooit en te nimmmer. Naast de morele redenen ook omdat het het hek dan van die dam is, en via zwangerhapsvergunning naar nog ernstiger tirannie leidt thearrowsoftruth.com/want-to-have-kids...
Zijn ze helemaal gek geworden. Beter is om de verantwoordelijkheid voor het krijgen van kinderen niet meer op anderen af te schuiven. Vervang de kinderbijslag en -toeslag met een algemene en permanente belastingverlaging.

ben kokhals | 17-04-15 | 17:20

Mark_D_NL | 17-04-15 | 16:33
Ik denk dat het niet hoeft bij hem. Zijn postuur is al voldoende anticonceptie...

Mahatma | 17-04-15 | 17:05

Stofjes toevoegen aan de voedselketen is veel effectiever. Per merk/grondstof toe te voegen en is goed te koppelen aan doelgroepen beleid. Het is echter wel handig dat een beetje geheim te houden.

kindapaas | 17-04-15 | 16:58

Schandelijk, schandelijk en nog eens schandelijk. Dat we dit soort gedachtengoed nog in de 21e eeuw moeten meemaken is werkelijk te bizar voor woorden. Het gaat deze afgrijselijk immorele politica (of wie dan ook) werkelijk geen ene reet aan wie er kinderen krijgen en om welke reden. Ook niet als de ouders de zorg voor de kinderen niet kunnen dragen (hoe denkt mevrouw dat op voorhand te bepalen?). Werkelijk stuitend arrogant dat ze dit soort zware levensbeslissingen meent te mogen nemen voor andere mensen.
.
Mevrouw toont wat mij betreft aan dat ze niet alleen letterlijk levensgevaarlijk is doordat ze voornemens het lijf van anderen desnoods met inzet van (staats)geweld wil schenden, maar daar bovenop ook nog eens onder een gigantisch narcistisch God complex gebukt gaat. Who the hell denk je dat je bent?
.
Rijp voor een gesticht. Ik heb er geen andere woorden voor.

De Libertariër | 17-04-15 | 16:55

Vanwege geen eigen topic maar hier, bij de verwarde vrouwen:
in het nieuws komt het item langs: "Groen Links Tweede-Kamerlid Linda Voortman en Kamervoorzitter Anouchka van Miltenburg kunnen weer samen door één deur."
 
De gekozen formulering moet wel een bewuste sneer zijn naar Ton Elias.

simpelman | 17-04-15 | 16:35

Kan je Ton Elias ook steriliseren?

Mark_D_NL | 17-04-15 | 16:33

@Strongbow | 17-04-15 | 16:03
Is er alleen quotum voor de vrouw? of ook voor de man. Mag je 5 kinderen hebben bij 5 verschillende vrouwen bijvoorbeeld? Of heb je je quotum bereikt bij 2 kinderen bij 2 vrouwen.... Of mag ik als man gewoon bij elke vrouw 1 kind blijven maken.

Mark_D_NL | 17-04-15 | 16:31

Die van Miltenburg ook maar sterilicastreren dan, want als er één vrouw verward overkomt dan is het die wel.

SmegmaSmeer | 17-04-15 | 16:28

Het enige wat ik me afvraag bij dit artikel is wie de dame is die de cosplay van Harley Quinn doet. Achja tis vrijdag.

Rest In Privacy | 17-04-15 | 16:27

Het twitter account van een voorstander van eugenetica: Richard Dawkins

mobile.twitter.com/RichardDawkins/sta...

De kokerkijkers willen dus nu de natuurlijke selectie gaan bepalen?

Dr. Frambozenjam | 17-04-15 | 16:16

Waarom niet een kind quote instellen, iedereen mag maar 2 kinderen op de aardkloot zetten! Opgelost en trek je iedereen gelijk. Zo voorkom je ook overbevolking.

En stop met IVF!

Strongbow | 17-04-15 | 16:03

@blubberpoesje niet echt menswaardig. Verslaving valt toch onder het kopje; gedrag. En echt goed verdedigen kunnen deze mensen zich toch niet. Meest doeltreffende oplossing tot dusver :)

Pompenkoning | 17-04-15 | 16:03


schandknaap | 17-04-15 | 15:38
Fleur is een van de weinige vrouwen die wel de realiteit ziet, ik ben ban dat je haar verwart met je moeder.

Linnenkast | 17-04-15 | 15:53

@de autoverkoper | 17-04-15 | 15:40
Kinderen krijgen is geen recht, maar een gunst. Of tenminste, dat zou het moeten zijn. Het alternatief is een onleefbare planeet: honger, oorlog, pestilentie en dood.

VerenigingVanDieven | 17-04-15 | 15:51

@Driewerf Hoezee
.
Tik.

Piet Karbiet | 17-04-15 | 15:49


schandknaap | 17-04-15 | 15:38
Fleur is een van de weinige vrouwen die wel de realiteit ziet, ik ben ban dat je haar verwart met je moeder.

Linnenkast | 17-04-15 | 15:48

Maak adoptie aantrekkelijker. Duizenden kinderloze stellen willen adopteren, maar door een oerwoud aan regels en kosten is het bijna onmogelijk. Waarom een kind adopteren uit verwegistan wanneer het ook een Nederlands kind kan zijn?

vansuyle.com | 17-04-15 | 15:48

Vroeger werd de drager van ongewenste genen geëxecuteerd, en in zeer ernstige gevallen ook zijn/haar kinderen en kleinkinderen. Dan valt gedwongen sterilisatie best mee.

VerenigingVanDieven | 17-04-15 | 15:42

No fuckin' way. Het recht om wel of geen kinderen te kunnen of mogen krijgen mag niet in de handen van een ander mens liggen. Zelfs al gaat het om een achterlijke heks met een ziekelijk brein. What's next?

de autoverkoper | 17-04-15 | 15:40

-weggejorist-

schandknaap | 17-04-15 | 15:38

-weggejorist-

schandknaap | 17-04-15 | 15:37

Ik blijf het een lastig probleem vinden. Aan de ene kant vind ik dit soort maatregelen in de handen van de overheid nogal eng en vrijheidsbeperkend. Tegelijkertijd ben ik bang dat er geen alternatief is dat beter is. Het enige alternatief is survival of the fittest weer invoeren en dat betekend medemensen laten creperen. Niets doen betekend echter dat de mensheid steeds zwakker en dommer word. Moeilijke materie, ik ben bang dat we uiteindelijk niet onder eugenetica uitkomen als we de mensheid in stand willen houden.

potsenmakkert | 17-04-15 | 15:35

@KlunsJohannus | 17-04-15 | 15:28
Volgens mij staat die club boven aan de lijst....

Ing. eslapen | 17-04-15 | 15:35

Is dit nou zo'n groot probleem? Lijkt me een marginaal iets maar misschien vergis ik me.

Gewinflipt | 17-04-15 | 15:34

Zolang dat per individu door een rechter beoordeeld word lijkt me dit prima. Kom in de hulpverlening zat vrouwen tegen die aan de lopende band zwanger zijn om het zwanger zijn maar waarbij de kinderen direct na de geboorte worden weg gehaald door instanties omdat er een lang verleden van mishandelingen zijn. Daarbij hoef je niet direct aan slaan of misbruik te denken maar ook aan verwaarlozing en ondervoeding. Wij draaien daar met zijn allen voor op financieel. Daarbuiten hebben deze kinderen vaak een dusdanig valse start dat een enigzins 'normaal' functioneren op latere leeftijd eerder bijzonder als structureel kan worden beschouwd. Zo voorkom je een hoop jeugdzorg drama en allerlei gekke situaties waarbij we weer dode kindertjes treffen en naar jeugdzorg wijzen terwijl we faal faal faal roepen.

saidnowomanever | 17-04-15 | 15:34

Is een glijdende schaal dit, net als de doodstraf. Niet aan beginnen.

Gewinflipt | 17-04-15 | 15:33

Op zich ben ik niet tegen. De vraag is alleen wel: wie gaat bepalen welke vrouwen er wel of niet zwanger mogen worden? Wordt dat een soort Jeugdzorg-achtige club? In dat geval: laat maar.

KlunsJohannus | 17-04-15 | 15:28

wapster | 17-04-15 | 15:15
Nee, dat is dom want daarna zul je ze moeten onderhouden. Je kunt veel beter die steeldieven gedwongen arbeid laten verrichten in de plantsoenendienst ofzo.

Mahatma | 17-04-15 | 15:26

Verplichte anticonceptie voor aanhangers van de profeet M.
Kinderen die uit Isla-mama geperst worden hebben over het algemeen het IQ van 2x schoenmaat. Om nog maar over het EQ te zwijgen. Dat draagt dus niet erg bij aan de ontwikkeling van de BV NL. Bovendien hebben we er inmiddels genoeg van.
Verplichte sterilisatie / anticonceptie lijkt me een uitstekend middel om de zaak een beetje leefbaar te houden in de BV.

Wibi Tsunami | 17-04-15 | 15:25

Ik heb een veel betere oplossing: geef iedere verslaafde/geflipte vrouw tussen 18 en overgang € 10.000,- als zij zich vrijwillig laat steriliseren. Klikt als een hoop geld, maar dat hele hulpverleningscircus kost een veelvoud daarvan.
Resultaat: minder kansloze kinderen en met een beetje geluk wordt het geld gebruikt om een toekomst op te bouwen (of een fatale overdosis)

blubberpoesje | 17-04-15 | 15:20

De Eerste Endlösung werd ook al door de linksche rakkerts van de Nationaal Socialistische Duitse Arbeiders Partij bedacht. Ik sta nergens van te kijken wat het GekLinksch betreft

LeakyLeak | 17-04-15 | 15:20

Goed plan! Let's upgrade the gene pool!

Raymond9177 | 17-04-15 | 15:19

jeuj, zullen we dan ook maar beslissen dat mensen die stelen hun rechterhand kunnen missen?

wapster | 17-04-15 | 15:15

Ik ben voor maar dan wel via een tijdelijke maatregel

dubbelq | 17-04-15 | 15:13

Als er te weinig domme mensen geboren worden vangt de rest wel wat weinig rendement.

Olga van Kampen | 17-04-15 | 15:12

Goed plan. Waarom zou je anders nog investeren in onderwijs?

A la snackbar | 17-04-15 | 15:10

normanius | 17-04-15 | 14:49
Ik heb al meer belasting betaald dan ik ooit aan bijstand zou kunnen krijgen. Daarnaast heb ik een mentaliteit waarmee ik nooit in de bijstand zou terechtkomen.

Verder heb ik al twee koters maar ik begrijp je punt.

Mahatma | 17-04-15 | 15:04

Begin hier in Drachten ingodsnaam, want het lijkt hier Veendam wel!

RdeFriesch | 17-04-15 | 14:54

In sommige gevallen ben ik voor abortus tot de 216e maand.

Piet Karbiet | 17-04-15 | 14:52

@ Mahatma | 17-04-15 | 14:12
Ik zeg doen!! Zal me vervolgens helemaal de ballen uit m'n broek lachen wanneer u eens uw baan of bedrijf kwijt raakt en in den bijstand geraakt.

normanius | 17-04-15 | 14:49

Welke wet er ook komt, de legale grens voor verplichte sterilisatie blijft altijd te laag. Ze zouden meteen de tokkiedorpen moeten meepakken. Hun laaggeschoolde werk, als ze hun nakomelingen dit al zouden doen, kan dan wel gedaan worden door #bedbadbezem.

de Voorzittert | 17-04-15 | 14:47

Helemaal voor. En ik wil het zelfs nog iets verder voeren: bij wet afgedwongen chemische sterilisatie voor iedere man en vrouw na het krijgen van het derde kind, waarbij prioriteit wordt gegeven aan sociaal-economische en vooral demografische overwegingen boven religieuze(lees: meestal islamitisch) gegevenheden.

Willibald von Klúúúk | 17-04-15 | 14:46

De prangende en zeer belangrijke vraag blijft natuurlijk: "waar blijft de VrijMiBo"?

meneer Q | 17-04-15 | 14:44

Leefbaar pleitte eerder al voor verplichte prikpil, verplicht pilgebruik klinkt echter een stuk minder onsympathiek. Maar waarom geen gratis pil ..... o wacht... die moest uit het ziekenfonds!
Mijn vrouw zei toe: Dat betekent dat hele dommer vrouwen meer kinderen gaan krijgen....
Goed bezig bezuinigers!!!
www.vandaagenmorgen.nl/opinie/algemeen...
Obama sprak ook over dit onderwerp. Hij riep op tot beter nadenken over wat voor kansen die kinderen zouden krijgen.

Einde van de Domheid | 17-04-15 | 14:44

Harry Turtle | 17-04-15 | 14:34
Hahaha.

Mahatma | 17-04-15 | 14:42

Dan ook voor religieus gehandicapten niet meer dan 1 kind per huishouden.

Scheelt weer in indoctrinatie en de tonnen aan kindertoeslag die jaarlijks naar dat soort gezinnen gaan.

Oh wacht, maar dat mag natuurlijk weer niet.

LangeTijdGeleden | 17-04-15 | 14:42

Dus boerkawijvon en jihadsympatisistes aan de verplichte anticonceptie?

Graftak | 17-04-15 | 14:42

Jongens: Niet steriliseren, maar gewoon iedere 3 maanden een meldplicht om een prikpil te halen invoeren.

Dan hebben we geen gezeik over het zelfbeschikkingsrecht, want het is niet permanent en/of moeilijk terug te draaien. Tevens kan je het wel bijhouden en de betreffende vrouwen "onder dwang" zo'n ding laten halen.

Ook de overige problemen rondom een normale anticonceptiepil en spiraaltjes zijn weg, want eenmaal gezet, is een vrouw voor minimaal 3 maanden tijdelijk onvruchtbaar.

Rest In Privacy | 17-04-15 | 14:40

Kosten voor de uithuisplaatsing (inclusief loonkosten voor alle zorgwerkers, ambtenaren, artsen etc die met dit traject gemoeid zijn) direct op die prostituée verhalen. Is 't snel afgelopen.

En verder moeten Downsyndromers geen kinderen krijgen; daar wordt helemaal niemand blij van. Overigens worden mensen met syndroom van Down vaak heimelijk al tijdens hun puberjaren gesteriliseerd, vaak op aandringen van de zorgcentra.

Lagonda | 17-04-15 | 14:37

ik dacht eerder aan verwarde haatbaarden

Jamco | 17-04-15 | 14:36

Ik kreeg d'r niet in de autoclaaf.

roosvrij | 17-04-15 | 14:36

'Verwarde vrouwen' is wel een beetje een pleonasme

Harry Turtle | 17-04-15 | 14:34

Weet je wie ook graag bepaalde mensen steriliseerde zo rond de jaren 30-40?
Kaposi_Sarcoom | 17-04-15 | 14:31

Publiek: "Adolf Hitler!!!"

*Badum TSSSSSS*

Copycrauw | 17-04-15 | 14:34

Verwarde vrouwen? Dan is de mensheid over 100 jaar ten einde.

roosvrij | 17-04-15 | 14:33

Weet je wie ook graag bepaalde mensen steriliseerde zo rond de jaren 30-40?

Kaposi_Sarcoom | 17-04-15 | 14:31

En als onder die mensen die beter geen kinderen kunnen krijgen nu eens standaard religekjes zitten die zichzelf verheven voelen boven alle andere mensen, laten we zeggen boven alle niet-joden... Dan nog meneer Spartacus? Of is het ene varkentje toch weer net gelijker dan het andere varkentje. Antwoord is niet nodig, ik ken het antwoord.

derwilliemeister | 17-04-15 | 14:28

Verplicht condoomgebruik op straffe van een hoge boete. Er zijn vast wel ambtenaren over om het te controleren.

WillemRuis | 17-04-15 | 14:24

Gewoon alle vrouwen vanaf nu steriliseren dan is de aarde over 80 jaar een paradijs.

hurenisvoorpaupers | 17-04-15 | 14:22

IRA van winden. Wat een naam.

Rest In Privacy | 17-04-15 | 14:21

Kinderfokpremie afschaffen en van het bespaarde geld gratis anti-conceptie verschaffen doet al een hoop denk ik.

Harry Turtle | 17-04-15 | 14:21

@Mastermattie | 17-04-15 | 14:19
Post-natale abortus ook

Ing. eslapen | 17-04-15 | 14:20

Als ze een keer een klant heeft met een XXL klabanus, zit hij de hele tijd tegen het fontanelletje van het ongeboren kind te beuken.
Is dat geen kindermishandeling?

necrosis | 17-04-15 | 14:20

Ja, laten we mensen hun allereerste bestaansrecht ontnemen vanwege een hoer.

Haatgenerator | 17-04-15 | 14:19

Sterilisatie is effectiever

Mastermattie | 17-04-15 | 14:19

Als we die kenniseconomie ooit nog leven in willen blazen, is het voortplantingsbeleid voor de Dommen een logische 1e stap.

Handsomeboy | 17-04-15 | 14:19

" Rendabelen tikken onder dreiging van geweld zo'n 50% van hun koopkracht af aan de overheid, waarvan onrendabelen onderhouden worden."
Spartacus pleit er hier voor om de werkenden te steriliseren, want duidelijk veel te dom.

Haatgenerator | 17-04-15 | 14:18

Ik ben voor verplichte anticonceptie voor iedereen mensen zijn allemaal gestoorde idioten die de wereld naar de klote helpen ;)

Capt. Iglo | 17-04-15 | 14:17

Gedwongen anticonceptie? Misschien, bij rechterlijke macht. Maar gedwongen sterilisatie? Dat nooit meer.

Escovanity | 17-04-15 | 14:17

En alle mensen met een IQ van boven de 125 veplichten ten minste 3 k-nderen te maken?

Rest In Privacy | 17-04-15 | 14:16

Zit er net eentje voor me in de trein. Ze vraagt er echt om! Steriliseren bedoel ik dan....

Oninvoelbaar zoals ze me niet aankijkt

Pompenkoning | 17-04-15 | 14:16

Vrouwen die gedwongen worden een hoofddoek te dragen en vervolgens verkondigen dat vrijwillig te doen en zich er vrij door te voelen lijken mij ook behoorlijk verward.

Rest In Privacy | 17-04-15 | 14:16

Kort samengevat lijkt de vraag: mogen mensen met een driecijferig IQ bepalen of mensen met een tweecijferig IQ zich voortplanten?

Nee, dat is de vraag niet. De vraag is:

Mogen mensen met een intelligentie van tenminste 2 sigma boven het gemiddelde dat bepalen voor mensen met een intelligentie onder 2 sigma onder het gemiddelde dat bepalen (130+ voor 70-, dus).

Balsaq | 17-04-15 | 14:13

Eerst de inkomsten reguleren. Dan pas het nationaal product bepalen. Kortom: kabinetscrisis.

Jos Tiebent | 17-04-15 | 14:13

Goed plan. Ook invoeren voor mensen in de bijstand. Wie niet voor zichzelf kan zorgen, kan ook niet voor koters zorgen.

Mahatma | 17-04-15 | 14:12

Even opletten welke partijen nu in de bres springen voor hun toekomstige achterban.

Godsammekraken | 17-04-15 | 14:09

"Ik wil zo snel mogelijk weer zwanger worden. Ik ben prostituee en mijn bezoekers kicken op seks met een duidelijk zichtbaar zwangere vrouw. Het gaat mij niet om het krijgen van een kind. Dat mogen jullie ergens plaatsen."

Die drie kinderen gaan dit over een jaar of 10 lezen. Mooi om te weten wat jouw rol op deze aarde is.

Godsammekraken | 17-04-15 | 14:08

En ik maar denken dat het topic over Wendy van Dijk ging.

Rollins | 17-04-15 | 14:07

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland