
Hee leuk. Salafistfucker Martijn de Koning zet de poorten van de Universiteit van Amsterdam weer eens wagenwijd open voor radicale profeetfetisjisten. Op 11 februari is er op een vooralsnog geheime (!) UvA-locatie een debatavond met de titel '
Over de grens? - Een gesprek over politiek, islam en activisme'. Strekking: een paar kleine "islamitische militant-activistische netwerken" met "enkele honderden aanhangers" vragen continu aandacht van overheid & media. En die piepkleine, relatief onschuldige netwerkjes van dwarse 'we pikken het niet meer'-moslims stralen slecht af op Gewone Moslims. Dus daar moet over gepraat worden. Met wie allemaal? Nou, allemaal ons kent ons natuurlijk. Zo is er Sandra Doevendans, een bekeerde moslima van de
PvdA. Dan hebben we Ibtissam Abaâziz, van het
Meldpunt Fantoomfobieën. Ook Nourdeen Wildeman, bekeerling & kenner van '
gelegenheidsmoslims', schuift aan. Maar de allerleukste is de onvervalste haatbaard Fouad el Bouch, aka Abou Hafs. Bekend van de volgende quote:
"Onze identiteit is uniek, omdat hij gebaseerd is op een religie die uniek is. Willen wij dat unieke karakter behouden, dan moeten wij ons onderscheiden van degenen die niet moslim zijn. Dat zijn dus de kuffar. Daarvan moeten wij ons onderscheiden.", en
veel meer van zulks. Niet alleen is het een gotspe dat een universiteit de deur openzet voor zo'n opruiende prediker van Westenhaat, Hafs is ook meteen het bewijs dat de debatstelling dat "een paar kleine netwerken" met "enkele honderden aanhangers" het voor de rest verpesten niet klopt: Haatbaard Hafs
is betrokken bij de (salafistische fondsenwerving voor) de gehandicapte kinderen- en
vrouwenhatende megamoskee die D66, PvdA en GroenLinks in Gouda willen bouwen. Dat clubhuis voor middeleeuwers vertegenwoordigt met zijn capaciteit van 1500 Hafsaanhangers dus meteen een veel grotere groep dan die 'paar honderd' waar Dr. Kromzwaard het over heeft. Het is bovendien nogal maf om eerst te klagen dat radicalen je geloof kapen, om daarna zelf iemand aan het woord te laten die "niet geassocieerd wil worden met het innerlijk van een kuffar" en die de Westerse beschaving "een Fata Morgana" noemt. Maar die uitspraken zullen dan wel weer niks met de islam te maken hebben, of welk excuusje ze d'r dit keer maar weer aan willen hangen.
Reaguursels
InloggenKuffar..... kaffer....... Frapant hoe de gehatene in beide toch van elkaar verschillende Apartheids systemen op elkaar lijken?! De blanken in ZA onderdrukte slechts de zwarten, kaffers. De islam kijkt niet naar kleur maar onderdrukt iedere andersdenkende. Die steken ze in de fik of onthoofden ze met een aardappelschilmesje.
De enige reden van het "politiek correcte" westen om tegen de Apartheid in ZA te zijn was valse schaamte ivm slavernij van eeuwen geleden. Toen al was de angst van hh politici zichtbaar blijkt, met de kennis van nu uiteraard.
Vanwaar die megamoskee in Gouda?
Useful idiot Martijn de Koning in een interview met de VPRO:
Het ligt subtieler.
De vergelijking salafisme en neonazisme is geen gelukkige.
De islam was in één keer hip. In Gouda kwam een jonge heel actieve imam.
Islam en Nederland, waarom zou dat niet samen kunnen.
De Dikke van Dale zal zeggen: Salafisme is radicale islam. Radicaal: potentieel gewelddadig.
Wij zeggen in ons boek: salafisme is streven naar de zuivere islam. Tot in elk detail. En dat ook anderen dit praktiseren.
Rijken in de oliestaten als drijvende kracht achter het salafisme. Predikers, nieuwe media.
Vrijheid is je overgeven aan Allah.
Als de politiek leider aan democratie gaat doen, dan moet dat bestreden worden.
Het salafisme als het je houden aan eindeloos veel regels.
Salafisme als spannend onderwerp.
GS:
de onvervalste haatbaard Fouad el Bouch, aka Abou Hafs. Bekend van de volgende quote: "Onze identiteit is uniek, omdat hij gebaseerd is op een religie die uniek is. Willen wij dat unieke karakter behouden, dan moeten wij ons onderscheiden van degenen die niet moslim zijn. Dat zijn dus de kuffar. Daarvan moeten wij ons onderscheiden."
www.vpro.nl/speel.WO_VPRO_543178.html
Bakito | 04-02-15 | 13:33
Mohammed B?
Bakito | 04-02-15 | 13:24
Als dat al zo is, zou dat dan een heeeel klein beetje te maken kunnen hebben met de bedreigingen van Wilders? De moord op Van Gogh?...
"Onze identiteit is uniek, omdat hij gebaseerd is op een religie die uniek is. Willen wij dat unieke karakter behouden, dan moeten wij ons onderscheiden van degenen die niet moslim zijn. Dat zijn dus de kuffar. "
Legt ie nog ergens uit waar de aanname over uniek zijn vandaan komt ? Anders is de uitspraak dat de rest een kuffar (untermensch)zijn een zwevende stelling. En de rest dan ook.
Je komt toch weer uit bij de aanname van een/het geloof. Maar daar wil hij het vast niet over hebben.
Tja... waarheidsvinding... een onoplosbaar probleem.
"Maar de Westerse beschaving is in werkelijkheid een Fata Morgana. Van een afstandje lijkt het wel wat, maar als je dichterbij komt blijkt het uiteindelijk niks te zijn"
Dichtbij genoeg om je te verdiepen in de verlichtingsdenken, humanisme, wetenschappelijk denken? Blijkbaar heeft hij dat niet gedaan.
Jezus_Boeddha, Dibe -- Het angstaanjagende aan de islam, dat is het entropisch-destructieve karakter ervan, en dat zijn de vele oliemiljarden die het de Westerse wereld indrukken, plus de geringe weerstand die het in die Westerse wereld zèlf aantreft. Met dergelijke voor ondergang gunstige condities kan je zeggen dat het rap bergafwaarts gaat, dat het vrij vlot een onveilige, angstige, gepolariseerde, hatende, zich achter grote muren terugtrekkende, hier en daar echt Mad-Max-achtige wereld wordt. En heel wat van die overjarige multiculti-hippies zullen vertwijfeld uitroepen: Wir haben es nicht gewusst! Wir haben es nicht gewust! Als we vernemen dat het sadistische onthoofden en andere gruwelen ook onze prachtwijken bereikt, en niet te stuiten blijkt door jongerenwerkers noch wijkagenten.
Gewoon net zo aanpakken zoals die Ieren dat laatst deden: alle kaarten kopen zodat er een lege zaal is
@(c)ZWITSUL | 04-02-15 | 13:09
er komt moment dat mensen leugens,haatzaaierij en ophitserij van islamisten, policor linksen en de publieke omroep niet meer pikken en deze bedriegers en landverraders ter verantwoording zullen roepen.
Pieter V | 04-02-15 | 16:18
en die dag komt steeds dichterbij ..
- s02.tcuniverse.com/vkmedia_store/2015/...
Natuurlijk moeten wij dit toelaten anders zijn we racist of zo.
@Benedict Broere | 04-02-15 | 17:14
kalm maar, ik was jezus_hoeddha aan t uitlaten aan zijn lijntje.
@ Bigi Bana Boy | 04-02-15 | 15:13
Europa kan het zich niet veroorloven om beschaafd te blijven om gaan met een barbaarse vijand. De barbarij wint het altijd van een pacifistische beschaving.
We zouden strijdbaarder moeten zijn, meer bereidt tot aktie. Onze universele Westerse waarden zijn het meer dan waard om bloed voor te vergieten.
@rara | 04-02-15 | 13:01
Heel leuk, maar Charlie Hebdo is scherper.
@Benedict Broere | 04-02-15 | 17:51
Ik ook niet, te ver weg. Ik denk dat je bedoelt: ik da daar niet op in. Terecht, ik klets ook maar wat. Ik ben tenslotte postmodern links.
Jezus_Boeddha | 04-02-15 | 17:17 Ik ga daar niet in.
@Benedict Broere | 04-02-15 | 17:14
Ik ben niet zo bang voor de islam. Aliens van de derde maan van Saturnus: dat is pas eng.
Dibe | 04-02-15 | 16:42 Als de islam een gristelijk complot is, dan is dat net zoiets als zeggen dat de Holocaust een zionistisch complot is. Waarom? Omdat de horden arabische roversbenden eerst en vooral de vroegchristelijke klassieke wereld veroverden.
www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y
@Dibe | 04-02-15 | 16:42
Gelukkig heeft Jezus wel echt bestaan!
@Jezus_Boeddha | 04-02-15 | 15:42
Mohammed was voor t eerst zichtbaar op een muntstuk, rond AD 690, gek he, en nu wordt je onthoofd als je hem tekent.
Voor die munt, ver na z'n dood geslagen, bestond hij niet, niet op papier, niet op andere munten, ja twee, munten met een Mo, maar die had er een gristelijk kruis bij.
Grappig he.
Door die kruizen weet je het wel, gristelijk complot natuurlijk.
@Bakito | 04-02-15 | 13:33
In ieder geval politiecommissaris Riesen die het wel een goed idee vond om Wilders "te mollen".
En natuurlijk 75% van alle moslims in Nederland maar ja die kun je niet serieus nemen want die zouden zoiets nooit doen, toch?
@LeakyLeak | 04-02-15 | 15:48
haha!
Vast een vertaalfout, als die roze hoofddoekjes doen mij wat anders vermoeden.
@(c)ZWITSUL | 04-02-15 | 13:09
er komt moment dat mensen leugens,haatzaaierij en ophitserij van islamisten, policor linksen en de publieke omroep niet meer pikken en deze bedriegers en landverraders ter verantwoording zullen roepen.
Waarom wordt die barbaarse "religie" in Nederland geen strobreed in de weg gelegd? Wat is de geheime agenda van de regering t.o.v. de islam? We hebben de afgelopen tijd genoeg gezien waartoe de Islam in staat is. Deze "religie" moet worden aangemerkt als terroristisch gedachtengoed en verboden worden. De islam is een leugen, Mohammed een pedofiel en de Koran vergif.
Altijd dat gekat op de RelvdVre. Op deze Uni in Saoedi Arabië zijn ze juist wel heel vooruitstrevend. Zo ook dit. Een symposium voor vrouwenrechten, weliswaar geheel door mannen bezocht en voorgezeten maar er is een begin.. Toch?? www.konbini.com/en/lifestyle/saudi-ara...
Heerlijk dat dom politiek correct links.
@Dibe | 04-02-15 | 15:31
Hun Nederlands is bovendien vol fouten. En dat kan niet want de islam is volmaakt.
@Dibe | 04-02-15 | 15:31
Dit kan niet van echte moslims zijn want op het velletje in de rechterbovenhoek zie je een vulpen!!! Dat kan niet want Mohammed schreef niet met een vulpen dus de tekst is een vervalsing van de cia om de islam zwart te maken. Is dat een mooie conspiracy theory or what?
@CosmicPsycho | 04-02-15 | 14:55
Ik ben inderdaad iets minder dom dan ik lijk.
@Repolsnoteb | 04-02-15 | 14:18
Als ik meen wat ik zeg, heb ik het inderdaad in mijn bovenkamer. Ik probeerde me alleen in te leven in de denktrant van links, vandaar de onzin. Maar sommigen denken kennelijk dat ik het meen. Een beetje het probleem dat politiek correcte groene linkers hebben met Charlie Hebdo: ze snappen de ironie niet. Charlie Hebdo is racistisch omdat ze een Afrikaandse vrouw in een cartoon afbeelden als aap zoals de Front National graag Afrikanen ziet. Dan is Charlie Hebdo dus racistisch. Ook de cartoon van de profeet Mohammed is racistisch want beledigend voor moslims (???) allemaal volgens linkse kipjes die te doen hebben met zielige moslims die zo lelijk onderdrukt worden door blanke mensen omdat die lachen om een cartoon van Charlie Hebdo. Zoiets.
www.an-nasieha.nl/upload/oordeel_khali...
echt een aanrader, dat blogje, vooral omdat het toegestaan is een 3-daagse conference over deze kwestie (radicalisatie) te houden in NL, ik hoop dat de AIVDmeelezert dit even aankaart bij zijn baasje.
"Dit verderf verschijnt aan de hand van overdrijving of nalatigheid.
Nalatigheid van de atheïsten, de seculieren of de liberalen, en degenen die oproepen naar het kwaad. De oproepers naar zedeloosheid, immoraliteit en theater/acteren. "
Doch is er al nieuws uit Gouda ?
Daar wacht ik namelijk op.
De AIVD zou moeten mogen elimineren, waar noodzakelijk. Zonder inmening van D66 rechtertjes. Wij zijn in totale oorlog met ongekende barbaren. Een land dat op die manier bedreigd wordt MOET onconventionele maatregelen durven nemen.
Lullen over een verwerpelijke en barbaarse sprookjesideologie op een westerse universiteit.
You're doin'it wrong.
Jezus_Boeddha | 04-02-15 | 13:36
Klopt. Gelukkig zie je dat zelf ook.
Raker kan niet: midnightmarauder | 04-02-15 | 14:20
"en die de Westerse beschaving "een Fata Morgana" noemt."
Dat is niet eens een slechte betiteling voor de Westerse beschaving.
Piet Karbiet | 04-02-15 | 13:46
Er valt sowieso niets meer te neuken voor de mannelijke student, omdat Arie Boomsma zijn harem op de UvA heeft zitten.
Ik herhaal het maar even: zodra wij in de universiteiten in de Moslimlanden ook dit soort discussie mogen voeren, met een Bisschop, een dominee, een Humanist en uiteraard zonder dat wij daarna gestenigd worden.
Je snapt natuurlijk ook wel dat de AIVD op deze avond ook present zal zijn met 2 of meer informanten.
Het valt ook niet mee om moslim te zijn, de Westerse mens is succesvol in alles wat hij doet en de moslims blijven achter. Ze stellen niets voor in deze wereld, ze hebben geen economisch succes (afgezien het hebben van olie in sommige delen van het MO, maar daar hoef je niets voor te kunnen), niet op maatschappelijk gebied, presteren niets in de wetenschap etc etc. En allemaal omdat ze geïnfecteerd zijn met een virus dat een ernstig debiliterende werking heeft op rationeel en logisch kunnen denken. Zo jaloers en afgunstig zijn ze dat het ze gewoon niet lukt om vooruit te komen, dus gaan ze (een aanzienlijk deel althans) op rooftocht. Een ordinaire rooftocht over de wereld om te pakken wat ze zelf niet voor elkaar krijgen door gebrek aan kennis en kunde. Moslims, het behoort tot dezelfde soort als wij, maar de software op die hardware is gewoon kaputt.
@ Jezus Boeddha 13:36
Argumentatie leer houdt zich bezig met de vraag op grond waarvan redeneringen geaccepteerd dan wel verworpen kunnen of moeten worden. Verdiep je er eens in zou ik zeggen... voor zover die bovenkamer van jou dat toelaat.
Abu Hafs heeft onderstaande docu ook gezien?
Er is namelijk nauwelijks bewijs voor het zooitje ongeregeld.
youtu.be/-dlXCrpKTt0
Ik merk dat ik steeds meer denk in termen van een nieuw Nederland. Een dat na een reeks van zelfmoordaanslagen, aanslagen met mitrailleurs en onthoofdingen zo schoon genoeg van de islam dat het besloot om alle niet-seculiere moslims voor de keuze te stellen (hier blijven en aanpassen of met de MS Aboutaleb het land verlaten)... om alle faculteiten islamstudies te sluiten... om allochtone criminelen via ultrasnelrecht zwaar te berechten... om de verkoop van de koran te verbieden... om de grenzen te sluiten voor migranten uit islamitische landen... om dubbele paspoorten te verbieden... om de bouw van moskeeën direct te stoppen, en in de bestaande alleen nog te laten prediken in Nederlands en door gescreende imams...
Abu Hafs heeft onderstaande docu ook gezien?
Er is namelijk nauwelijks bewijs voor het zooitje ongeregeld.
youtu.be/-dlXCrpKTt0
Piet Karbiet | 04-02-15 | 13:46
Exact.
Wanneer gaan ze eens dat links fascistische bolwerk die z.g. Universiteit van Amsterdam eens ontmantelen, sluiten en afbreken? Het is een van de grootste gevaren voor de Nederlandse samenleving.
Abu Hafs deze docu ook gezien?
youtu.be/-dlXCrpKTt0
@chicago river | 04-02-15 | 14:01
Die dikke boeddha is niet de Indiase boeddha maar een Chinese figuur Hotei, schijnt de boeddha van de toekomst te zijn. Dus veel lachen en veel eten en geen gedoe met moeilijke boeddhistische leerstellingen.
"Vanaf 2012 hebben onderzoekers Martijn de Koning (UvA/RU), Ineke Roex (UvA), Carmen Becker (RU) en Pim Aarns (RU) onderzoek gedaan naar de aard van islamitische militant-activistische netwerken in Nederland, België en Duitsland."
Ook weer niet verrassend, dat de vier "onderzoekers" (bwahaha) allemaal aan de UvA danwel aan de RU van Nijmegen verbonden zijn, allebei anti-wetenschappelijke instellingen waar men met belastinggeld linkse ideologie bedrijft, en nog geen wetenschappelijke redenatie zou kunnen formuleren als hun leven er vanaf hing.
Deze mensen zijn niet intelligent of deskundig, kunnen we alsjeblieft stoppen met net doen alsof het wetenschappers zijn? Dat straalt namelijk slecht af op de echte (dus niet socio-) wetenschappers die wél gewoon waardenvrij en objectief onderzoek doen.
We kunnen wel degelijk bezuinigen op onderwijs: draai de geldkraan per direct dicht voor al dit soort inhoudsloze fopwetenschappen, en steek het geld dat je ermee bespaart in de economisch nuttige en wetenschappelijk deugende technische universiteiten van Delft, Enschede en Eindhoven. De moeilijk-gebrilde zijdensokkendragers en maatschappelijk betrokken zuchtmeisjes van de socio-"wetenschappen" hebben de maatschappij niets te bieden, maar parasiteren slechts op een systeem dat er op ingericht is om mensen met een linkse mening van subsidie en wetenschappelijke autoriteit te voorzien, zonder dat daar enige intellectuele prestaties tegenover staan.
De enige reden dat mensen als Martijn de Koning kunnen bestaan is omdat hun werk niet waarheidsvinding tot doel heeft, maar het genereren van redenaties die eindigen in "de PvdA heeft gelijk!" En daarom gaat er ook zoveel subsidie naar dit soort "wetenschappen," want de mensen die de subsidies uitdelen komen uit dezelfde politieke hoek.
Al decennia lang worden er in Amsterdam, Nijmegen en Tilburg geen titels meer uitgedeeld voor het uitvoeren van gedegen onderzoek, maar slechts voor het uitdragen van de door het establishment gewenste linkse mening. Stem PvdA/GL/D66, en je krijgt een gratis academische titel cadeau.
@frank87 | 04-02-15 | 13:51
Niet iedereen in de Linksche Kerk houdt van boeddhisme, want het lijkt volgens sommigen teveel op hindoeisme en dat was slecht (want hindoestanen stemmen op Wilders bijv). Bovendien zijn boeddhisten geen slachtoffer van iets lelijks uit het Westen (Vietnamoorlog is te lang geleden en Pol Pot was geen echte boeddhist). Boeddhisme is wel erg geweldloos en dat is natuurlijk voor linksen wel weer een pluspunt. Maar misschien is boeddhisme wel een beetje te exotisch en bovendien erg filosofisch met veel moeilijke woorden en begrippen. Islam is simpeler.
Oh hee! Ik weet nog wel een geheime locatie voor jullie! Hee joehoe, kies mij!
.
.
Okee komtie: ACHTER HULLIE VOORDEURS.
Militant activisme wordt terrorisme door Martijn genoemd. Alsof het pstandige pubers zou gaan die een draai om de oren nodig hebben. Rara werd destijds ook politiek activisme genoemd. Dan weten we het weer wel
Jezus_Boeddha | 04-02-15 | 13:36
Boeddha is in mijn ogen niet zo´n toffe vogel. Met z´n ´downplayen´ van alles wat riekt naar liefde, gevoel, ernst, gedachtes, en menselijk leed. Met die pens. Op die reedt tegen een boom leunend heel de dag. Dat die boom het gehouden heeft. En waarom zijn boeddhisten altijd kaal, lijken wel mislukte hooligans. Mislukt communisme. En ze moeten altijd ook een jurk aan (geel, rood). Beperkingen!
In Nederland barst het inmiddels
van de 'appa-achtige' haatmannetjes met een giftig, scheef en kort denkvermogen. De term universiteit loopt dan ook flink schade op als het gekoppeld wordt d.m.v het bieden van een podium aan dergelijke schandknapen.
@Dhr. de Wit | 04-02-15 | 13:48
Inderdaad!
@CosmicPsycho | 04-02-15 | 13:51
Ik ben inderdaad volslagen idioot aan het raaskallen.
@rooie vogel | 04-02-15 | 13:44
Ik bedoel ook niet letterlijk dat de mensen in de biblebelt exact dezelfde onzin geloven. Maar ze kennen wel allerlei restricties en ze hebben een uitgesproken orthodox geloof. Dat wordt vaak belachelijk gemaakt en bekritiseerd. Maar nog strengere religieuze restricties uit de islam vinden sommige linksige mensen juist exotische en daar moet je veel respect voor hebben, of zoiets.
Dhr. de Wit | 04-02-15 | 13:46
Geen idee, maar als dat zo zou zijn, ben jij dus geen haar beter. QED
Hoeveel aanslagen zijn er nodig om te gaan islaminderen?
Hoeveel islamieten zijn er nodig om te gaan islaminderen?
Ben die cultuur kotsbeu!
@Jezus_Boeddha | 04-02-15 | 13:28
Boedhissme is daarom helemaal fantastisch volgens de linkse kerk: Van nog verder weg (en verheerlijkt luiheid).
Jezus_Boeddha | 04-02-15 | 13:36
Sorry maar dat is volslagen idioot. In een vrije westerse samenleving is iedereen vrij om te geloven wat hij/zij wil: Jij mag in Jezus geloven, ik ben vrij om dat te bekritiseren. Geestelijke kolonisatie vindt plaats in islamitische landen, moskeeën, kerken, etc. Jij probeert het gewoon om te draaien op een rare oneigenlijke manier.
Debat, UvA? Jan Dijkgraaf zal wel weer eens afgehaakt hebben. Terecht.
@Jezus_Boeddha | 04-02-15 | 13:36
Joehoe, vergeten je pilletje in te nemen vandaag?
head_pend_jervin | 04-02-15 | 13:40
Dat is inderdaad van hetzelfde niveau als @Dhr. de Wit
@Bakito | 04-02-15 | 13:33
Goh wat origineel zeg.
Maar ik waag een poging: de meeste moslims?
... hoe kan je het nou voor jezelf uitleggen om op die partij te stemmen, behalve dat iedereen op de uni het doet.
@Bokito ergo sum | 04-02-15 | 13:26
.
Simpel; PvdA en VVD zijn als regeringspartijen niet populair op de uni. Als je zegt dat je PVV stemt houden al die bloemenmeisjes de beentjes over elkaar dus roeptoeter je maar wat Eurofiel D66gezwets want dan kan er tenminste geneukt worden na college. De calculerende student anno 2015.
Jezus_Boeddha | 04-02-15 | 13:21
Nou zulke onzin verkondigen ze niet op de biblebelt hoor. Het is ook niet mijn religie maar en lijkt mij toch wat vreedzamer en vrouwvriendelijker. En je kunt normaal met ze discussiëren.
lol@linksgekkies, ga punniken
In de oorlog noemde ze die club de NSB, tegenwoordig heten ze PvdA.
@Jezus_Boeddha | 04-02-15 | 13:36
tuurlijk heb jij gelijk, kind.
Zelf-islamisering is het gif in de samenleving. Niet de moslims, maar dit soort oikofobe idioten.
En voorwaar, de gelovigen zijn
degenen die [de fouten] verbergen en de hypocrieten
zijn degenen die onthullen.
Grappig, dat is dus de "onwetenheid is kracht" variant van de islam, verders;
Oorlog is vrede
vrijheid is slavernij
Met dank aan het ministerie van waarheid/ de moefti..
@Bakito | 04-02-15 | 13:33
PvdAer Cor Bos?
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/09/...
Binnenkort weer stemmen. Helaas is er geen partij die vertegenwoordigt wat ik van islam denk.
@Muxje | 04-02-15 | 13:08
tja, zie mijn post van 13.23
"En voorwaar, de gelovigen zijn degenen die [de fouten] verbergen en de hypocrieten zijn degenen die onthullen"
....
Dan rest er niets te bekritiseren binnen de eigen groep he.
@Dibe | 04-02-15 | 13:31
Nou heel gewoon: het Westen koloniseert de menselijke geest en dus de geesten van moslims. Het westen doet dit door onder meer de universele verklaring van de rechten van de mens, het zionisme en de VS. DE hele wereld is slachtoffer van het Westen, dat weet een kind. Vandaar. Dus ik heb gelijk.
Moslims mogen helemaal niet discusiëren - dat is je reinste Haram.
In een discussie met studerende moslims valt al heel snel alle logica weg. Steekhoudende argumenten worden er zelden gegeven, wel veel stemverheffing. Beschuldigingen krijgen alleen "ja maar hullie" argumentatie, directe vragen worden zelden beantwoord maar bij debatten wel intimidatie en kuddegedrag. Historisch inzicht ontbreekt volkomen en met wetenschap heeft het al helemaal niks van doen. Bij De F-Side worden betere gesprekken gevoerd.
Dhr. de Wit | 04-02-15 | 13:29
Weet je wie ook politieke tegenstanders dood wenste?
Dit lijkt me een nuttigere en meer vrede promotende bijeenkomst voor jongeren van verschillende culturen:
www.theenglishtheatre.nl/site-media/us...
Vrede is niet *kots* maar noodzakelijk als je wilt dat je kinderen nog een tijdje op deze aardbol heel rondlopen.
Nee, dan de VU... Make up your mind, Geenstijl
hier een discussie puntje 'alle moslims moet je chippen' .. snelle computers kunnen dan patronen herkennen en de 'gematigden' onderscheiden van de terroristen.
Wij leveren door de islam onze privacy in.. steeds meer, dan mag je dat toch wel vragen van deze sekteleden.
@Jezus_Boeddha | 04-02-15 | 13:28
Hoe zie je dat; 'koloniseren van de islam'?
@Bakito | 04-02-15 | 13:24
Schelden is wel makkelijk hè, als je geen valide argumenten hebt.
Wat moet jij trouwens een rotleven hebben zeg. Overal om je heen zien dat je steeds meer ongelijk krijgt, dat moet ontzettend frustrerend zijn. Koop gewoon een eind touw, jij blij, maar vooral wij.
@Dibe | 04-02-15 | 13:24
Als partij van de arbeider en groenlinkser vind ik alles prachtig dat niet-Westers is, vooral alles van de islam. Hindoeisme is minder prachtig want het heeft een kastenstelsel en dat klopt niet met mijn westerse idee van gelijkheid. Maar ik ben anti-westers want het Westen probeert de islam te koloniseren via Israel en de VS. Dus alles wat de islam doet is prachtig want niet-Westers. Maar Japan vind ik weer niet goed want die onderdrukken moslims. Zoiets ongeveer.
Die reliclowns zijn het problerm niet zo, die komen net van de berg rollen. Ik vraag me eerder af waarom D66 er aan meewerkt. Echt de nieuwd NSB, hoe kan je het nou voor jezelf uitleggen om op die partij te stemmen, behalve dat iedereen op de uni het doet.
Moskeeën op loop/fietsafstand, halal producten/diensten overal om je heen, gebedshokjes in universiteiten, maar de zogeheten 'jonge activisten' roepen: Wij pikken niet alles meer, en Laat ons met rust. Conclusie van dat gesprek? Nog meer naar de pijpen dansen van die moeimakende activisten? Of gewoon tot de conclusie komen dat je je heil maar ergens anders moet zoeken.
@Dibe | 04-02-15 | 13:23
De Statenbijbel is duidelijker en helderder geschreven door God.
Moslims die in het openbaar verklaren de Westerse samenleving en de kuffars kudt te vinden moeten simpelweg hard worden aangepakt. Wat mij betreft zijn dit soort uitspraken geen "VVMU" maar keiharde oorlogstaal.
Er moet dus ook iets worden veranderd aan de wet zodat mensen die onze samenleving verwerpen aangepakt kunnen worden.
Martijn de Koning zou moeten worden geprezen omdat hij hiermee weer heel wat oliegeld terughaalt om de UvA mee te financieren.
Hoog tijd voor een onderzoek naar de financieringsbronnen van de UvA
@Jezus_Boeddha | 04-02-15 | 13:21
Wat vind je precies prachtig?
@swassannuf 12:56
Het conflict in het Midden-Oosten is allang opgelost. Het fluitsignaal heeft al geklonken. De wedstrijd is allang gespeeld. Israël is de winnaar. Wat moet daar in godsnaam nog aan gediscusierd over worden?
Jammer dat PVV-politici nooit durven op te draven bij zo'n debat.
Met hun grote laffe waffel.
@swassannuf
Goed stuk zeg, chapeau!
@Word er zo moe van.. | 04-02-15 | 13:16
Ja maar hij is geen echte moslim; ja maar het Westen doet ook heel lelijke dingen; ja maar de Amerikanen en de Zionisten willen ook de wereld overheersen etc. etc.
Nou dit vat t wel even samen dus, de kritiek van binnenuit op de Islam, ies haram;
www.an-nasieha.nl/upload/plicht_moslim...
Voorwaar, de positie van de Moslim tegenover de fou
ten die zijn moslimbroeder maakt, is
duidelijk in het Boek van Allaah -'azza wa jalla- e
n duidelijk in de Soennah van de
Uitverkorene -salla Allaahu 'alayhi wa sallam-. Ind
ien de moslim een zonde verricht, dan is het
verbergen van zijn fout prijzenswaardig en iets dat
bevolen is vanuit het perspectief van
istihbaab (wenselijkheid of aanbeveling) en benadru
kking.
En voorwaar, de gelovigen zijn
degenen die [de fouten] verbergen en de hypocrieten
zijn degenen die onthullen.
Zoals Imaam
al-Foedayl ibn 'Iyyaad -moge Allaah tevreden zijn m
et hem en hem genadig zijn- heeft gezegd:
"Voorwaar, al-faahishah (kwaad, grote zonde) verspr
eidt zich tussen
de mensen, totdat wanneer het komt bij de vromen, z
ij de verbergers ervan zijn.
Wordt dus een soort Lach of ik schiet show....
@Dibe | 04-02-15 | 13:12
Van de christelijke biblebelt accepteren we dit soort onzin niet meer maar van andere religies vinden we het prachtig?
Werkt er bij de AIVD niemand die een apricot shot kan plaatsen vanaf 800 meter?
hmmm ik ben t wel met Abou Hafs eens, onder de voorwaarde dat moslims die zo denken dat maar mooi gaan doen in een moslim georienteerd land, zoals Syrie of Irak!
.
Proberen hier onze samenleving om te vormen tot een moslimstaat (lees Kalifaat) daar zullen wij tegen in opstand komen, met alle gevolgen van dien....
.
Belachelijk dat de UvA geld besteedt aan dit soort klaplopers!
Ik ben benieuwd of het doorgaat. Aan de VU lukte het ook niet om een anti-zionistische debatavond te houden. De VU trok toestemming voor het houden ervan in. Misschien doet de partij van de UvA dat ook wel.
"Maar de Westerse beschaving is in werkelijkheid een Fata Morgana. Van een afstandje lijkt het wel wat, maar als je dichterbij komt blijkt het uiteindelijk niks te zijn."
Top uitspraak! Als je het hier niks vindt, neem dan weer afstand en ga terug naar je eigen zandbak.
Nederlanders
De kwakzalverij die islam is, straalt vooral slecht af op universiteiten als die het op onwetenschappelijke wijze serieus gaan nemen.
Als we alleen maar naar de wenselijke verhalen gaan luisteren verzanden we in inteelt clubjes. Laat ze maar praten en bestrijd ze, maak ze belachelijk.
Vorig jaar 180.000 immigranten in Nederland. Dat is toch niet te bevatten? 180.000 mensen. Dat is meer dan alle inwoners van Zwolle, 10 keer een afgeladen Ziggo Dome of alle ambtenaren en semi-ambtenaren in Nederland.
Volgens mij heb je pas echt een debat als je mensen uitnodigt die met elkaar van mening verschillen, maar dat zal vast wel weer aan mij liggen
www.an-nasieha.nl/2-uncategorised/253-...
Nog een leuke, een 3 daagse indoctrinatie-conference..... haal de Saudi's maar binnen ivm met de 'Oplossing' voor al die radicalen....
"Hoofdgastspreker op deze conferentie zal shaykh Soelaymaan ar-Roehayli zijn - moge Allaah hem behouden-. De shaykh is professor en hoogleraar aan de islamitische universiteit in Medina, te Saoedi-Arabië."
Beetje 50.000 folders drukken en gillen dat ze niet mogen martelen, omdat dat allemaal geen islam is.. neeneeheee, islam is liefde...;want ONDERTUSSEN wel dit liefdevolle stukje over vrouwen publiceren;
www.an-nasieha.nl/moslima.html
Lees het aub even.. dit soort goor volk uit SA wordt hier binnen gehaald...
zie www.krapuul.nl/wp-content/uploads/2014...
-
klopt Martijn.. op een dag komen ze naar je toe
@Dibe 12:57: Dit debat heeft maar 1 doel: aan het klootjesvolk laten zien dat er "binnen de islam heus wel discussie is over radicalisatie en interpretatie van de koran". Om daarmee het vermeende zelfreinigende karakter van de islam aan te tonen. Oftewel: een gaat-u-maar-rustig-slapen-toneelstukje
@swassannuf | 04-02-15 | 12:56
kun je een korte samenvatting geven? Ik heb namelijk een korte spanningsboog.
Wat valt er eigenlijk te debatteren?
Hoezo over de grens?
Hoe achterlijk is het om te discussiëren over achterlijkheid?
Stel dat er mensen zijn die geloven dat je met een groene broek en geel shirt drie keer per dag naar een lantaarnpaal moet lopen, zeven rondjes erom draaien en keihard roepen: "ik ben een staafmixer, ik ben een staafmixer" onderwijl met een paarsgeverfde kip tongzoenen en dat alles hinkend op één been.
Alleen op oneven dagen natuurlijk en ook niet als de zon de snavel kust van de vercituurmachine.
Maar dat spreekt voor zich.
En daar dan op een universiteit een debat over houden.
Of de kip ook een haan mag zijn of niet.
Achterlijk, achterlijk, achterlijk, wat is er toch een hoop achterlijk volk op deze aardbol in het algemeen en in Nederland in het bijzonder.
Over de grens ermee.
dat van die 'geheime lokatie ' snap ik.. want boem is ho
Ik kan alleen maar hopen dat we, na de bevrijding, mensen als Martijn de Koning niet vergeten.
Dat is geen haatprediker. Hij heeft gewoon een constructief-kritische houding t.o.v. het Westen. ;-)
Dat van die 72 maagden is waar. Het zijn de vorige 72 haatbaarden die naar de hel geknalt zijn. Nooit geneuqt en nu toch nog genaaid.
@swassannuf | 04-02-15 | 12:56
Sterke brief. Hulde.
Naffer, kaffer. What's in a name...
@kicktherabbit 12:55: Ik heb liever dat men af en toe publiekelijk in debat gaat met deze lui, want alleen dan wordt het ook voor de makkelijk beïnvloedbare lui of de gutmenschen met ookkleppen op duidelijk wat voor vlees we in de kuip hebben. Maar dan wel een echt debat waarin moeilijke vragen niet uit de weg gegaan worden, en waar de wijn gewoon op tafel kan blijven staan. Niet deze schijnvertoning.
www.jesusandmo.net/
Laat 18 maart het begin zijn van de ommekeer. Daarop vooruitlopend houdt Geert z'n zaakjes nog steeds op orde; www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/arti...
Marjolien Faber, hulde ; www.youtube.com/watch?v=FvuGKiuP7xA
Het gemeenschapsgeld had beter gebruikt kunnen worden.
De video bij 'meer van zulks' is spoorloos?
Een debat tussen gelijkgestemden :)
Is niet erg. De politie heeft toch allees onder controle niet waar?
-weggejorist-
Ik heb liever dat we af en toe luisteren naar wat dit soort volk te zeggen heeft dan dat we onze kop in het zand steken.
Radicale moslims hebben de islam in ieder geval begrepen.
Laat ze vrijuit spreken!
Laat het beest zijn ware aard zien.
Volgens mij hoort een universtiteit een plek te zijn waar ze graag *meer* dan 1 boek lezen.
REAGEER OOK