
Ha! Deze is voor de hat0rs, de Volkskranten, de Villamediaas, de Bas Heijnes, de JP Geelens en de Hans Beerenkampen. Voor de vingerwappende goegemeente die vond dat er weer eens grenzen werden overschreden. Voor de brug te fur jankers en voor de FatsoensKloof Fappers met hun opgezwollen moraalklabanii. De aller aller allerlaatste omstreden primeur (vrijgezelle meneer op leeftijd neuksekst erop los met frisse jongens) van het "irrelevant geworden relrubriekje" PowNews heeft toch nog behoorlijk relevante consequenties. Burgemeester Onno Hoes van Maastricht stapt op. POWNED.
Update: In
een verklaring op de website van de gemeente Maastricht kondigt Hoes juridische stappen aan tegen PowNed. "Vorige week is een deel van mijn privéleven tot mijn grote ontsteltenis moedwillig en schaamteloos publiek geworden. Ik bereid dan ook met mijn raadsman zorgvuldige juridische stappen voor tegen degenen die hiervoor verantwoordelijk zijn."
Reaguursels
Inloggen-weggejorist-
Voor alle mensen die het niet begrijpen, je hebt een VOORBEELDFUNCTIE, je bent als burgemeester bv. hoofd van de politie in je stad, je bent makkelijker chanteerbaar, zakelijk en prive kun je in deze functie NIET scheiden.
Als hij van ONS belastingeld anex wachtgeld maar niet op vakantie gaat naar Irak of Syrie, want dan wordt hij daar door de plaatselijke kalifaat-berbers nog van een flat gegooid
Homobashen, zum kotzen ! Ruftger laat de inhoud van mijn maag al langer omhoog komen! Sneuaard !
Haha, nou wordt camielekutje eurlings ook al als opvolger genoemd. Het maakt ook helemaal niet uit hoe hard je hebt gefaald, zo lang je maar de juiste vrinden hebt. Camielekutje heeft daarbij een pre, hij valt niet -iig niet openlijk- op jonge boys. Dat ie wel als de eerste de beste sneuerd op fb jonge modelletjes stalkt, kan blijkbaar door de beugel bij het cda, ieder zijn heug zullen we maar zeggen. Groot voordeel met c-kutje is wel dat hij maastricht airport een zwiep van heb ik je nou daar zal geven...
Wordt vervolgd...
Hou ook je rug recht Onno, goed bezig.
Er was vroeger een huisarts in Amsterdam en prominent lid van de PvdA. De man ging naar de hoeren en kon toen ophoepelen. Wat is er nieuw en bijzonder aan politici. Ze zijn 24 uur politicus, dus je moet je niet misdragen. Dat mag een politieman ook niet.
-weggejorist-
-weggejorist-
Een onovertroffen staaltje hypocrisie van Pow. Oh oh wat zijn wij vrijdenkend over homofilie etc. Nog erger dan moslims. Stelletje valse nichten, daar bij Pow. Kijke eens naar jezelf.
Die Rutger irriteert me overigens al lang. Verwaande kwast.
Ik ga mijn steun beëindigen.
Verum | 10-12-14 | 18:12
.
Klopt. Het feit dat de (inmiddels vrijgezelle) openlijk homosexuele burgemeester van Maastricht een date met een jongere man heeft, is geen reden om op te stappen.
Gisteren was bij DWDD Frits Huffnagel ingevlogen om het verhaal vanuit de VVD te spinnen. Het lag volgens hem stiekum toch wel aan het feit dat Hoes Joods, Homo en niet-CDA was waardoor hij nu zou moeten opstappen.
Maar de beste man vertelde er niet bij dat Hoes zijn (vertrouwelijke) agenda heeft gedeeld met iemand die daartoe niet bevoegd is (en die hij zelfs nog maar net kent). En dan laat hij zich ook nog eens laatdunkend uit over de gemeenteraad. De raad die hem een jaar geleden onder voorwaarden nog het vertrouwen geschonken heeft.
.
De manier waarop Pownews dit gebracht heeft is de rattigheid ten top (gelukkig ben ik geen lid van Powned). Maar we moeten vorm en inhoud scheiden: Hoe PowNews het gebracht heeft is zeker niet fraai, maar het laat onverlet dat Hoes niet zonder blaam is. Wat hij in zijn priveleven doet, moet hij zelf weten. Maar daarnaast heeft hij met het delen van zijn agenda en zijn uitspraken over de raad zelf prive en functie vermengd. En dan heb je een moeilijk verhaal uit te leggen bij de raad. Je kunt Pownews veel verwijten (vooral smakeloosheid), maar je kunt ze niet verwijten dat Hoes enkele cruciale fouten heeft gemaakt die zijn functioneren uiteindelijk beinvloeden.
Als 'we' mensen de maat gaan nemen v.w.b. hun seksleven i.p.v. hun competentie voor hun functie, is n.a.w. heel nederland werkloos.
Misschien beft Samsom niet, pijpt Rutte er lustig op los, bindt Pechtold zijn vrouw vast, en doet Teeven rollenspelletjes...
Who fucking cares?!!
Ars vivendi om 17.55 uur: dat moet nog bewezen worden. Verder: Camiel Eurlings zoekt weer/nog een baan.
En nu wil Onno Pownews aanpakken?
Don't shoot the messanger smerig vies achterbaks mannetje.
Wat Onno in zijn vrije tijd doet zal me worst zijn, maar als burgervader? Uhm. De volgende burgemeester wordt aangeraden om de ketting grondig schoon te maken.
-weggejorist-
Waarom wordt er hier zo gejankt over privacy door Hoes-aanhangers?
Of zijn het soms reageerders die bij Joop.nl vandaan komen?
Het was toch de overheid die maar al te graag te burger wil bespioneren en dat buitensporig doet?
Die politici roepen toch steeds dat de aantasting van de privacy van de burger niet zo erg is als je niks te verbergen hebt?
En nu krijgen die politici een koekje van eigen deeg en wordt er gejankt....
Mag ik effe lachen Hoes-fielen?
Wat een gejank toch van die politici...
De burger wordt overal bekeken met camera's en afgetapt door Plasterk en zijn trawanten.
Misschien moeten we de professor vragen ?
Nou Hoesje is gewoon met de VVD manier van camera toezicht gepakt.
Hier de kijkcijfers van RTL Boulevard.
11 RTL BOULEVARD RTL4 958.000
kijkonderzoek.nl/
Het feit dat Onno Hoes een relatie had met Albert V. heeft hem de das om gedaan.
Albert V. die dag en nacht dweilt in, en rochelt op het privéleven van Bn-ers.
Maar óók de 958.000 burgers die naar RTL Boulevard kijken zijn medeschuldig.
Want géén kijkers, géén RTL Boulevard.
Mr. Hoes heeft besloten zich te wijden aan zijn passie: sletjes neuqen.
Met kwalbie als zijn ex heeft ie geen recht van spreken lijkt me. Hij heeft toch mooi meegelift op de bekendheid van die rioolgangert, en daar ten dele gewoon z'n baantje aan te danken. Dat baantje ging 'm niet altijd even lekker af ook. En als je dan uitspraken gaat doen die duidelijk maken dat het met je professionele ethiek (een burgermeester zou moeten uitlinken in dienend leiderschap ffs!) niet zo mooie gesteld is dan heb je ook gewoon op te rotten.
Als je zo overtuigd bent van je eigen kunnen dan ben je gewoon welkom om het in het bedrijfsleven te komen proberen. Kun je je daar mooi bewijzen zonder dat je last krijgt van al die moeilijke vragen over ethiek.
Powned mag zich schamen voor deze riooljournalistiek. "Nog lekker geneukt dit weekend premier" verdient al niet de schoonheidsprijs maar is open en direct. Maar dit gaat echt te ver.
Homos bashen met ONS belastinggeld... erger dan een groupje bontkraagjes.
Excuses svp aanbieden voor rioolnews.
Toch niet veel anders dan wat zijn ex hubby deed toch?
-weggejorist-
-weggejorist-
Triest dat je met een verborgen camera wie dan ook verleidt tot handelen om vervolgens dit publiekelijk te maken en daar nog erg trots op bent. Wat die man in zijn prive-leven doet mag totaal geen invloed hebben op de beoordeling of hij vakkundig is of niet. Al doet hij het 6x per dag met z'n cavia. Dit laat zien dat Powned feitelijk niets anders is dan een populistisch puberaal clubje. Roddelpers dat zich moraalridders noemt.
Dus... het is ok om een stel homo's 1x per jaar een parade te laten houden in Amsterdam, maar het is dus niet ok als een burgermeester homo is ?
Wat is het volgende ? geen joden meer als burgermeester ?
Echt ongelooflijk dat zo'n vieze perverse smeerlap (geil pijpmondje urgggh) ooit uberhaupt de kans heeft gekregen om burgemeester te worden.
Achter de bar bij De Cockring in de Warmoesstraat had ie veel beter tot zijn recht gekomen. Die kop alleen al...
En in plaats van met de staart (..) tussen z'n benen in stilte de aftocht te nemen, flikt (ja, flikt) ie 't ook nog om een grote bek op te zetten en degenen die zijn wangedrag aan het licht brachten te bedreigen met gerechtelijke procedures !
Aan de schandpaal met hem !!! (neeeee, niet schandKNAAP..)
Onno was tot voor kort voorzitter van het CIDI. Dus zo'n voortreffelijke burgemeester (hoorde vandaag ergens dat hij Maastricht op de kaart zou hebben gezet ;-) wegpesten moet wel uit antisemitisme voortvloeien.
@Dick Luyenlomp | 11-12-14 | 01:38
Het gaat er niet om of hij slechte burgemeester was, dat kan en mag je vinden. Het gaat om de methode hoe
GS/Powned hem tackelden
Mooi. Goed dat Hoes weg is.
"een stad die de deuren en ramen naar haar directe omgeving en Europa wagenwijd openzet"
Ja, voor crimineel tuig. Sinds dat gelazer met die achterlijke regeltjes mbt coffeeshops is het geweldadig geworden op straat en kan je overal harddrugs en wapens kopen op de hoek van de straat. Laat ze lekker die shops weer open gooien, schijt aan de omgeving of wat die rotmof van een Merkel ervan vindt. En dan het straattuig keihard aanpakken. (Niet op Onno's manier natuurlijk, dat wens ik ze ook niet toe.)
@Freek de Leek | 10-12-14 | 21:56
Op zich klinkt het leuk en onschuldig. Zo had het ook kunnen blijven. Dat meneer graag een BJ wil. Boeien, niet beeldwaardig. U vergeet dat we het niet over een 9 tot 5 baan hebben. Verkeerde sector. Het probleem doet zich voor dat hij zich er over uitlaat. Enkele opmerkingen zijn niet handig. Dat lip service erbuiten gelaten. En hij is echt niet opgestapt om een ongemakkelijk filmpje alleen. Het was de laatste druppel in het volle emmer water. Hebben we allemaal wel eens gedaan, stoer doen om indruk te maken. Is wel heel openhartig geweest. Tegen iemand dat jet net kent? Dat moet een stad leiden? Men legt de focus op dat het onsmakelijk is verkregen. Goh man heeft ook behoeften. Prima. Maar het geeft ook zijn houding en mentaliteit weer verder. Sommige uitspraken. Zonder het filmpje had het langer geduurt. Wil je prive? Blijf met je muppet hoofd bij een camera weg. Je kiest ervoor. Dan nog dom ook, met een roddelman als je ex.
kut server!
-weggejorist-
Ik snap al die comments niet zo.
Hoes is een verschrikkelijke vent, die Maastricht op crimineel vlak tot de rand van de afgrond heeft gebracht met zijn wanbeleid.
Daarnaast is hij jaren het slapie van Kwalbert geweest, die op precies dezelfde wijze andermans relatie kapot maakte.
Toen Rutger in DWDD voor lul werd gezet in een vooropgezet plan met Mathijs de Flapoor, en twee pvda prominenten keurde ook niemand van de 'kwaliteits-media' dit af.
Nu krijgt Hoes een koekje van eigen deeg en zou Powned homofoob zijn. Terwijl 'we' bij de gepijpte Nijmeegse pvda fietsenhok wethouder stonden te juichen om diens vertrek.
Met hoeveel maten kun je meten?
Ik dacht eigenlijk dat Powned een moderne jonge omroep was met een liberale insteek. Maar nee, het blijkt een achterbakse en vooral verschrikkelijk bekrompen omroep te zijn. Ironisch genoeg niveautje Kwalbert dit, wees er maar trots op Weesie.
Joris heeft zich even teruggetrokken, zelfs sambalhoofd
wordt niet weggejorist. Tja, na de bagger over Onno
en de met name gebruikte methoden van GS/Powned kan je moeilijk 2/3 van dit topic wegjorissen. Dan wordt het nog meer stasi dan het al is.
Toch blijft het knagen dat Verlinde deze primeur gemist heeft.
Dat blijkt wel uit de reacties...
denoorman | 10-12-14 | 23:31
Ja het zit me inderdaad dwars dat we in NL zo godvergeten truttig zijn geworden.
Het was de eerste keer al bullshit, de 2e keer nog erger.
Ik vind het inderdaad fokking schijnheilig dat hier gezegd wordt dat elke politicus dus kennelijk celibatair moet zijn.
Hij was vrijgezel. De toy boy was jong, maar gewoon boven de 18. Er wordt echt gezocht in het rattige item om er iets van te maken. GVD soort frans gerecht, lekker veel zout op alle slakken.
Denk de volgende vrijmibo flink na over al je transgressies waarvoor je de zak moet krijgen. Welkom bij het UWV.
POWNED zegt: "Gij zult geen seks hebben, of zelfs maar flirten".
Weet je, ik had het minder erg gevonden als dit in het "Katholiek nieuwsblad" of één of ander islamitische vodje had gestaan. Nu blijkt opeens Powned en GS in dezelfde categorie te horen. Ik vind vooral de schijnheiligheid stuitend, "defember", rot op. Zoiets als vd Staaij die uit de kast komt. Nou GS & powned zijn behoorlijk uit de kast gekomen. Ongeloofwaardig. Schijnheilig. Korfbal. Door de mand.
Papa, wat heb je vandaag gedaan?
Nou, ik heb iemand op pad gestuurd met een verborgen camera om zijn prive leven vast te leggen....
Ooh, en toen?
Nou, die meneer vertelde allemaal vieze dingen.
Wat dahan?
Ehm, dat vertel ik als je groot bent.
Waarohom dan pahas?
Nou, omdat het heel vies is.
Waahaarom film je het dan?
Nou, ehm, omdat het kan.
Oh, oke, welterusten dan papa rutger, slaap lekker !!!
wat een commotie om een keuteldrukker.
steek hem in een molshoop,dan heeft hij de hele wereld aan zijn poepje hangen.
het ergste is dat dit soort figuren met een voorbeeld funktie te ver doorgeslagen niet meer houdbaar
gewoon wachtgeld krijgen,wat de gemeente een smak geld kost.
tipo | 10-12-14 | 19:17
Bullshit. Had dan zo'n truc uitgehaald met Opstelten.
Overigens is Plasterk BZK-AIVD, dus volgens mij de verkeerde partij uitgekozen.
En dat moet fungeren als ons voorbeeld ?
Ik kots van dit soort riooljournalistiek.
Iemand burgemeester maken, kent u die uitdrukking?
Opzetje van drugsmaffia van Maastricht vanuit het hoofdkwartier van deze maffia in het Gerendal. Geld zat.
Pijpertje flink betaald en als katvanger ingezet.
Christus, net ff wat reacties gelezen. Nooit geweten dat er zo veel burgertrutten rondhangen op GS. Idee dat ik op de Facebook pagina van EO of SGP ben beland.
Prive = prive of hoort het in ieder geval te zijn.
Stiekem filmen van een niet-misdrijf is godvergeten kansloos, asociaal, intens belachelijk. En maar lopen mauwen over de NSA, fokking schijnheilig.
FYI, ook een burgemeester heeft recht op privacy. Een ach anders wordt er wel wat verzonnen. Euhh Rutte.
Ik heb me lange tijd niet zo geschaamd. En dan te bedenken dat ooit gelachen werd om de VS en hun "vervolging" van Clinton, NL laat nu zien nog veel triester te zijn. Kansloos.
Beoordeel politici op hun (afwezigheid van) zakelijke prestaties, op hun beloften, prive hooguit van belang als dat conflicteert met de partijmoraliteit/strafbaar feit betreft: vd Staaij die atheist blijkt, Roemer die onderbetaalde polen illegaal in dienst heeft etc. Maar dit, dit is BS.
Zielig commentaar van Geenstijl na een zielig filmpje van Powned. Dit is een teken aan de wand van de teloorgang van alles wat ooit leuk was aan Nederland.
De kroon op Powneds werk van uw belastingcenten. Deze jongens hebben eigenlijk totaal niks vernieuwends gebracht, maar het vooral zelf totaal gehyped.
Ik noem het maar even "OWWWWWWWW WAT ERRUGH" journalistiek.
@Patatter
Het klopt niet wat je zegt. Hij is zelf opgestapt zegt hij, het was dus zijn eigen keuze, dus niemand heeft hem uit zijn baan gekickt. Wel blijven opletten...
Tot ziens je gaat naar huis met helemaal niets.
En als echtgenoot van Albert Verlinde die de privacy van bekende nederlanders regelmatig schendt had Onno toch ook wel beter moeten weten. Het komt wel goed met Onno, de VVD heeft inmiddels alweer een nieuw baantje voor hem geregeld. Hij gaat iets doen met een knapenkoor of zoiets, tenminste dat is het laatste gerucht...
Kijk, het is natuurlijk een perverseling. Maar welke politicus is dat nou niet? Ik vind het NIET netjes van Powned dat iemand uit zijn baan gekickt wordt vanwege persoonlijke zaken als seksuele voorkeur. Als hij iemand tegenkomt die hij wil neuken en die ander wil dat ook, dan MAG DAT. Dit is niet Egypte of Marokko, dit is nog steeds Nederland met vrijheid. Gun die mensen de vrijheid zolang het duurt. En richt je toch eens op echt nieuws.
@harstef
Het zit je wel dwars he. Die Onno Hoes zegt toch duidelijk zaken over de gemeenteraad die niet door de beugel kunnen en hij misbruikt zijn positie en zijn ambt. Mooi dat dit zo openlijk te zien was. Onno had na zijn 1e fout beterschap beloofd aan de gemeenteraad en het zou noooiiit meer voorkomen. Hoe dom kan je zijn??
En nu probeert de VVD de gemeenteraad en Pownews de schuld te geven. Als Onno verblind door geiligheid zo stom is om er met suiker en boter in te gaan, is het toch echt zijn eigen schuld. Hoogmoed komt voor de val.
Ik moet zeggen dat mijn broek behoorlijk afzakte van dit diep treurige POWNED-"nieuws"item. Welkom in puriteins Amerika.
Gênant dat NLse media dit stukje sneu Amerikanisme overnemen.
Genant dat een club gelieerd aan GS dit uitzend.Ik mag hopen dat GS nooit meer schijnheilige stukjes over de schending van privacy zal schrijven. Ach who am I kidding, na het plaatsen chantage video's eigenlijk al door het ijs gezakt.
Welkom bij de "Prive". Ook onderdeel van het "concern"?
Of wellicht beïnvloed door het #1 onderwerp: figuurlijk homo's het dak af werpen...
Adams Appel | 10-12-14 | 23:03
Het heeft zichzelf kapot gemaakt .
Omdat het dacht , dat het allemaal maar kan .
Blij dat ik geen lid meer ben van Powned.
De beste man is vrijgezel, en hij benadeelt niemand, maar Powned moest hem zo nodig wippen. Iemand kapot maken, gewoon omdat het kan.
Dat homo's burgemeester kunnen worden vind ik prima. Dat ze schaamteloos en openlijk tinderen met jochies die hun zoontje hadden kunnen zijn, vind ik niet kunnen en daar moet Hoes toch zichzelf verwijten. Je hebt een voorbeeldfunctie immers.
Kijk naar Rutte; die doet dat beter. Het is wel duidelijk dat hij waarschijnlijk zich ook wel jonge kereltjes wil vergrijpen, maar hij houdt zich terecht keurig in en neuckt en masse zijn totale liberale achterban en de Nederlandse economie en soevereiniteit in de onwillige reedt.
Ik zou graag Weesie en Rutger deze riooljournalistiek zien verdedigen bij bijvoorbeeld Pauw. Zodat iemand hen wat kritische vragen kan stellen. Gewoon even laten zien dat ze het kunnen duiden want ik snap er niks van. Ik begrijp dat Pauw hier gezien wordt als een linksch bolwerk maar daar moeten die slimme jongens zichzelf wel kunnen redden toch?
captainobvious | 10-12-14 | 22:40
,,Als Hoes gewoon meisjes had grneukt was er niks aan de hand,,
Werkelijk ?
En mijn powned lidmaatschap zeg ik morgen op,want ik wil niet bij een club horen die dit soort lage streken normaal vindt.
Tja,homohaat is in dit zogenaamd tolerante kutland diep geworteld. Als Hoes gewoon meisjes had grneukt was er niks aan de hand. Je wil niet weten hoeveel mensen vreemd gaan, en als ooit de mensen van een grote SM club in Den Haag gaan praten kan je lachen, want daar komen (no pun intended) heel wat hoge heren.
Een dergelijk persoon zou ik niet graag , als bestuurder over mij en/of anderen willen hebben .
Hoe komen ze op die positie ?
Als we mensen naar hun koppen beoordelen, moeten Rutger en Weesie ook van de buis
Als deze "burgemeester" een hetero veertiger was geweest die het normaal vond om meissies van twintig publiekelijk af te lebberen, was hij toch ook volledog ongeschikt? En een viezerik bovendien!
-
Verder vindik dat-ie een onbetrouwbare rotkop heeft.
-
Weg met die lul!
-
@RL | 10-12-14 | 21:43
Wij hadden in Rotterdam een burgemeester namens Bram die nogal gepeperde bonnetjes inleverde. Los daarvan was hij een enorm arrogante lul. Constant bezopen en daarom naar een afkickkliniek in Cuba. Hij had een grote puinzooi veroorzaakt m.b.t. 650 jaar Rotterdam. De volledige raad
incl.zijn eigen Pvda diende een motie van wantrouwen in die aangenomen werd. Meneer trok zich er niets van aan, hij was door de koningin benoemt en stond boven de partijen. Hoes had gewoon kunnen blijven ook al gilde de hele bevolking om zijn hoofd
Onno is nu wel echt burgermeester gemaakt .
Ranzig Powned. Ranzige Weesie. Nog meer boter op het hoofd dan degenen, die hij dat verwijt.
@Bo Dreksma | 10-12-14 | 21:18
Met deze post heb jij jezelf helemaal buiten de discussie gezet natuurlijk, mafkees.
@Vageling | 10-12-14 | 21:20
En hoe is een burgemeester dan precies een publiek rolmodel? Als Onno Hoes zich nou elk weekend in een darkroom af laat sjorren en niemand filmt het, is er niks aan de hand. Doe er nog een schep bovenop, doordeweeks gaat hij ook. Niemand filmt het dus hij is jouw publieke rolmodel. In dit geval probeert hij een man te versieren, niks bijzonders, en het wordt heimelijk gefilmd. Pownews zend dit vervolgens, naar alle waarschijnlijkheid tegen de wet, uit en hij is jouw publieke rolmodel niet meer. Dart slaat toch nergens op?
Potje rellen naar noodzaak vind ik zeker OK, maar wat jullie nu met die cameramol hebben geflikt vind ik dus echt niet kunnen. Of Onno Hoes er nou wel of niet verstandig aan doet om te daten met jonkies is zijn privé-zaak, hoe afkeurenswaardig ik dat soort gedoe ook vind. De manier waarop GS dit akkefietje heeft uitgerold geeft m.i. geen pas. Nog lager niveau dan Privé en Story, en dat wil lijkt me toch wel wat zeggen. Niet meer doen aub. U brengt uzelf nog meer schade toe dan het beoogde slachtoffer.
Schaamteloos priveleven ?
Tja, als je met een roddelkoning, die iedereen de maat neemt, trouwt moet je niet zeuren dat je zelf onderwerp van roddels wordt. Daarbij heeft Onno een gebrek aan inschattingsvermogen en is te goed van vertrouwen. Ongeschikt voor de slangenkuil waarin een burgemeesters opereren.
Vageling | 10-12-14 | 21:28
Ik ben blijkbaar niet goed op de hoogte van het systeem in Nederland met burgemeesters en wethouders. Mijn excuus daarvoor is dat ik al vrijwel mijn hele leven buiten Nederland woon. Ik dacht dat burgemeesters door de Kroon (Den Haag dus in de praktijk) benoemd worden en zich in feite weinig hoeven aan te trekken van wethouders en gemeenteraadsleden. Maar wat je vertelt klinkt ook logisch.
Maastricht kan opgelucht ademhalen. In ander nieuws kreeg de aandelenmarkt voor automatische luchtverfrissers een gevoelige klap te verwerken.
Is er al zicht op de PvdA-er die pr0nn0 H. opvolgt?
@Plop! | 10-12-14 | 21:25
hear hear
@RL | 10-12-14 | 21:22
Omdat het lastig is als de overige wethouders zich tegen je keren. Ze gunden hem een waardige exit. Zal je weinig over horen. En die exit heeft hij aangegrepen. Anders had hij ook kunnen blijven en de wethouders gaan dan procedures aangrijpen. Dan wordt het de walk of shame. Nu heeft hij de eer aan zichzelf.
Dit is echt beschamend. Dit is zulke lage riooljournalistiek. Er is helemaal niets verkeerd aan deze meneer Hoes - of aan wat hij gedaan heeft - en het was een goede burgemeester. Dit is dus alleen maar belletje trekken, pesten, kinderachtig pubergedrag. En: Ik denk, beste GS en Pownews dat jullie zojuist vrindjes hebben gemaakt met de moslims die het liefst elke homo van een huis gooien.
Ik snap niet waarom die Hoes niet gewoon de schouders heeft opgehaald en heeft gezegd "SO WHAT? ". Maar goed, het politieke establishment zorgt vast wel voor een mooi baantje als CdK, bij KLM, NS, Gasunie of bij een zogenaamd private zorgverzekeraar (hoi Ab Klink, hoi Rouvoet, hoi Van Boxtel, enz). Heel deze kwestie ging absoluut nergens over naar mijn smaak. Ik ben ooit lid geworden van Powned om voor een paar euro eens wat leven in de brouwerij te schoppen in Hilversum. Ik ga hier nou niet mijn lidmaatschap voor opzeggen maar ik zat en zit echt niet te wachten op een soort tabloidjournalistiek. Pownews kan beter wat nuttigers gaan doen.
@Freek de Leek | 10-12-14 | 21:11
Ik ben ervan op de hoogte dat ik weer me Nederlandse boek moet pakken. Verder. Daar draait de discussie ook om. Dat hij een voorkeur heeft voor jongere mannen en ermee afspreekt is ook niet een punt voor mij. Maar nu komen we lijnrecht tegenover elkaar te staan. Als publiek rolmodel deze fratsen uithalen. Nee dus. Ze hebben hem niet onder de bus gegooit omdat hij homo is. Ze hebben hem onder de bus gegooit vanwege ze houding en mentaliteit. Dus ja, mijn context verschilt met die van u.
Freek de Leek | 10-12-14 | 20:47
20-jarige homo-jongere die spontaan verliefd wordt op een 50-jarige man met poen. Riekt naar prostitutie.
Homo's denken dat ze boven de wet staan en meer rechten hebben dan mensen zonder een defect sexueel gen.
Burgemeester zonder ziekte van homo die regelmatig de lokale tippelzone bezoekt kan ook zijn biezen pakken.
Iets met voorbeeldfunctie.
Blij dat het is afgelopen met dat Pownews. Riooljournalisitiek van het meest trieste niveau. Ze moesten zich kapot schamen. Ik hoop dat Onno een rechtzaak aanspant. Nieuwswaarde is ook nul.
Geen medelijden met deze arrogante kwast. Hij heeft vooral zichzelf te grabbel gegooid.
@Vageling | 10-12-14 | 20:51
Ik heb net je stukje gelezen. Los van alle grammaticale fouten valt mij op dat je de zaak niet helemaal in de goede context kan zien. Onno Hoes heeft niks verkeerds gedaan, Powned met die jongen helaas wel. Wat Onno Hoes privé allemaal uitvreet laat mij koud en zo zou dat voor iedereen moeten zijn. Of het nou een burgemeester, piloot, slager, uitkeringstrekker, Tweede Kamerlid of hartchirurg betreft.
reactie Onno Hoes: "I did not have sex with that boy. And I deeply regret it!"
Iedere burgemeester die niet door de burgers gekozen is mag van mij op dezelfde manier tot de grond afgebrand worden.
Een burgemeester hoeft bijna niks te kunnen. Hooguit jezelf enigsinds respectabel presenteren. En als dan zelfs dat niet lukt, dan houdt het wel een keer op.
@Freek de Leek | 10-12-14 | 20:47
echt? Na me oproep van net? Jij ruikt behoorlijk naar slachtofferrol. Zit niet goed in je vel. En wat kunnen wij reaguurders er aan doen? Niks, juist ja.
" Ook een politicus heeft recht op privacy. Punt"
Nee dat heeft een politicus niet. Hij parasiteert financieel op de samenleving dus is hij eigendom van de samenleving en mag de samenleving ermee doen wat zij wil. Als iemand privacy wil hebben gaat hij maar gewoon zelf werken.
@Bo Dreksma | 10-12-14 | 20:44
Dit ruikt ontzettend naar homofobie. Bovendien waren die volwassen gasten geen prostituanten, domme lul.
@gebrokenvleugel | 10-12-14 | 20:34
Jezus wat een psychologie van de koude grond. Die gasten waren/zijn allemaal volwassen dus geen probleem. Als je er morele bezwaren bij hebt prima maar je kan Onno Hoes niks verwijten. Of wil je 'm verwijten dat hij indruk maakt op die volwassen jongens? Wat is daar verkeerd aan?
.
En Jack de Vries was bezig met een collega. Binnen defensie liggen dat soort zaken heel gevoelig. Geen vergelijking dus.
Laagopg,dramnegertd | 10-12-14 | 20:42
-
Ben ik nu vergeten de modus 'off' te swichen? Nou, bijdezedan.
Als burgervader heb je een voorbeeldfunctie.
Ook als je poepstamper bent.
Niet-homo burgervader had ook zijn biezen kunnen pakken als hij regelmatig de lokale tippelzone bezoekt om 20-jarige meiden te neuken.
Valt me aan enkele reaguurders wel wat op. Hoezo is dat homo zijn zo relevant? Net zoals ik als niet homo de vrouwen erg interessant vind, vindt een homo mannen leuk. Klinkt logisch toch? Al had hij met een vrouw gezeten. Het is bijzaak. Ga even boe roepen bij IS. Daar ben je als homo bij voorbaat al de lul. We hebben het gehoord en nu even kappen om het in de homohaat hoek te gooien. Je dacht toch niet dat homo's een bevoorrechte positie hadden of wel. Nu kappen met de homo kaart. Bijzaak.
'Hear, hear'!...
-
Gerard Joling modus on - Phoe hoe hoe ha ha.. enz ect...
-
Voor alle toyboys uit Maastricht en omstreken:
Vrij veilig, trek een Hoes om je lul.
Oh wacht.........
Cuyahoga | 10-12-14 | 17:09
-
plus 346 êῦäïò!!! Trouwens, moet 'n toyboy bij 'Geer de Jool' ook zo'n Onno(zele) Hoes om z'n zwellichaam trekken? En zijn Gerard en Nahnoo-nahnoo dan 'cougars' of gewoon flikkers? Vragen, VRAAAGEN..!
Powned zal wel trots op zich zelf zijn.
Misselijkmakend is het
Belachelijk. Ik ga mijn lidmaatschap van Powned even opzeggen.
Ik hoop dat dat snotjoch en Powned een fikse schadevergoeding moeten betalen.
Dit is gewoon homohaat, als Onno hetero was geweest en met een lekker vrouwelijk ding hetzelfde had gedaan , dan was hij een geweldige kerel geweest,
ich habe es gewusst | 10-12-14 | 17:55
Niks homohaat gewoon fatsoen, Jack de Vries maakte ook misbruik van zijn positie, door met zijn adjudante te gaan scharrelen, toen dit uitkwam was er ook maar één ding mogelijk opstappen.
Net als Jack gebruikt de burgemeester zijn positie om indruk op jonge jongens te maken, allemaal weten we dat de hersen voorkwab bij jongens niet voor hun 23e jaar uitontwikkeld is, dit gedrag van deze burgemeester kan schadelijk zijn in de ontwikkeling van deze jonge mannen.
Ik ben blij dat mijn gemeente dit niet heeft moeten ondergaan.
Volgens mij is hij lang de partner geweest van een man die smulde van andermans leed en dat flink uitmolk op TV.
-
Ik ga er eigenlijk wel van uit dat hij hier dan ook wel repect voor op kan brengen..
@Mikeytwo | 10-12-14 | 17:38
*zwaait* Doei. Succes elders.
@Bosbomen | 10-12-14 | 19:48
Wel witte chocolade. Vooroordelende label plakkert dat je bent. Ook een stukje? Is met nootjes.
Hahahahahaha wat een pannenkoek! Een proces aanspannen omdat ie door de roddelpers te hard is aangepast voor privézaken. En zoiets is liberaal EN had jarenlang een relatie met de grootste roddelende relnicht Kwalbert.............. Nooit gedacht dat het jou ook eens zou treffen he? En nu huilie-huilie doen....
Jullie denken toch echt niet dat Pritt, Quid etc de posts
hier lezen. Ze plemperen het op de site en heffen het glas,
doen een plas en laten de site zoals die was.Het zal ze boeie.Het zijn broodbloggers
Als je een openbare functie hebt, moet je je er terdege van bewust zijn dat je die óók hebt buiten het gemeentehuis. Gevalletje incompetent.
Dit lijkt me geen groot verlies voor Maastricht. Misschien komt er nu iemand voor in de plaats die wat minder gefixeerd is op coffeeshops en wat meer op criminaliteit op straat. Zou de stad heel erg ten goede komen.
Ach, in ieder geval doet-ie nog meerderjarige toyboys. Toch nog even iets anders dan waar een voormalige secretaris-generaal van justitie zijn positie mee bevlekte.
Los van deze escapades was het natuurlijk een matige burgervader. Over een paar jaar is er hetvolgende schandaal als de afkoopsom/wachtgeldregeling bekend wordt.
-weggejorist-
De burgemeester van onze stad besteedt een substantieel deel van zijn tijd aan contacten leggen in het buitenland met als doel bedrijven naar de stad te krijgen, werkgelegenheid creëren en zakendoen. Nog lang niet overal zal men het oversekste gedrag van Hoes waarderen wat Maastricht ernstig zou kunnen schaden. Goed van PowNed om één en ander aan de kaak te stellen en verder alles wat Outsider-Inside | 10-12-14 | 19:00 zegt.
@tipo | 10-12-14 | 19:31 Ja maar PrOnno heeft alle camera's die op een ieder van ons gericht staan ook op zich gericht staan, alleen die van Pownews maakt het verschil.
Worse than 1984.
Het gaat niet om homosexualiteit maar hoe iemand daar in zijn functie van burgemeester mee omgaat.
4 jaar te laat maar blij toe. En dan ook nog de gedachtegang van die man: wel leven van het geld van de burger maar niet handelen naar de wensen van de burger en bovendien ben je 24 uur per dag burgemeester en niet alleen als er camera's zichtbaar aanwezig zijn.
@Paulis de BK. Als dit het andere geluid is, als dit bedoeld werd met "Hilversum wakker schudden", dan is het resultaat dieptriest. Ik ben tot op de dag van vandaag een betalend lid (PFFF) geweest. Maar Rutger & Dominique; succes hebben, sterk zijn en stoer zijn betekent heel soms ook een fout toegeven. Dit is gewoonweg een dieptepunt. Iemand kapotmaken om niets past jullie niet. En homoootjes van 20 met het iq van 60 inzetten past jullie ook niet. Kijk, als je nu aangetoond had dat Onno een pedo was, corrupt was, tonnen graaide, of zelfs vreemd ging, dan hadden jullie een punt gemaakt. Maar nu .... Wat het wel oplevert is dat je uit sommige reaguurders nu de homohaat haalt. Lijkt me mooi als die als volgende aan de beurt zijn hier dan ? Want zo rollen we toch ? Of niet ?
-weggejorist-
Let ook even op wat Onno zelf zegt:
" Het privédomein moet voor een openbaar bestuurder worden beschermd en ik zal daarom de rechter vragen in dit conflict tussen 'privé' en 'publiek' een uitspraak te doen."
Voor wie moet het privedomein beschermd worden? Enkel voor openbaar bestuurders, niet voor de Nederlandse burger.
Fuck Onno.
Ik neem zowaar een reactie over;
Castricum en Weesie als totale lullen van het jaar!!
Geenstijl, nomineer hen als jullie ballen hebben.
Dat sletje dat met een cam op pad werd gestuurd is natuurlijk onbeduidend.
.
Ooit heb ik Powned gesteund om het 'andere geluid'.
Inmiddels is het hetzelfde geluid, met 'Alberto Stegeman methoden' en een Boulefart mentaliteit.
.
Ik zeg nogmaals; Castricum en Weesie zijn de totale lullen van het jaar.
Niet alleen Bas Heijne, Volkskrant etc. Als PowNews lid van het eerste uur vind ik de jele aktie van een wel zo kleinburgerlijke benepen niveau; ik wist niet dat het bestond in NL. In US is het schering en inslag iemand met bijvoorbeeld een escort te vangen, vernederen en af te zetten. Nooit gedacht dat dat hier zou komen
wiza 19:21
Het is geen karaktermoord, omdat Onno Hoes homo is. Dat gegeven heeft er niets mee te maken.
Onno Hoes is VVD-er en sliep met papparazi. Geen recht op privacy voor hem dus. Oog om oog, tand om tand.
dat je d'r maar trots op mag zijn. fok wat een kleuter niveau zeg
Tutanchamon | 10-12-14 | 17:39
GS heeft hier weinig mee te maken, het waren dit keer de collega's van Powned. (je weet wel, van de NPO)
iemand van stand zou dit nooit overkomen zijn.
Onder de reaguurders moeten veel islam aanhangers zijn. Wat een stelletje bekrompen homofobe seksueel gefrustreerden lopen hier rond!!!
Castricum en van Weessie voorop. Dat powned ranzig was wist ik, maar een karaktermoord omdat iemand homo is wel het laagste wat er ooit op tv is vertoond (wat dan weer wel een prestatie is)
Och wat een ramp, aan de andere kant hebben we met z'n allen besloten dat je vanaf 18 jaar (16? heb ik weleens gehoord zelfs, maar zeker weten doe ik het niet, ook eigenlijk nooit relevant voor mij geweest) gewoon je gang mag gaan, dus als een 18 jarige een bejaarde wil neuken, mits natuurlijk beide partijen daarmee instemmen, dan kan dat.
Hugh Hefner heeft al met meerdere veel te jonge vrouwen het bed gedeeld en is een held voor velen en Onno is een oude viezerik omdat hij hetzelfde doet maar dan met jonge mannen.
equal to condell | 10-12-14 | 18:51
Wel eens gehoord van 'oog om oog, tand om tand'?
Onno Hoes is lid van de VVD en heeft dus geen enkel recht op privacy. Onno Hoes heeft nooit geprotesteerd tegen zijn partijgenoot Opstelten die precies hetzelfde als Powned optreedt tegen gewone burgers en daarin nog veel verder gaat in privacyschending.
Onno Hoes krijgt dus wat zijn politieke partij de Nederlandse burgers aandoet. Hij moet dus de gevolgen van zijn VVD-lidmaatschap als een man dragen en deze privacyschendende Powned-reportage is daar het gevolg van.
Onno begon.
Helemaal eens met Asmodean | 10-12-14 | 17:09
Dit stukje "onderzoeksjournalistiek" bewijst dat de moraalridders van Powned de Totaallul van het Jaaraward verdienen. Ziek. Misselijkmakend. Bah.
't Was dus niet echt geslaagd, zo'n homofiele VVD-er. Dat de volgende maar gewoon weer een corrupte katholiek van CDA-huize mag zijn. Eentje die gewoon met vrouwen neukt, vreemdgaat met secretaresses en vrouwelijke raadsleden en met carnaval minderjarige dansmariekes verkracht. Zoals het hoort, dus zeg maar.
Nou het kabinet nog.
Ik heb maar één ding te zeggen:
www.youtube.com/watch?v=OrE8gicj9OI
Als je iemand niet op capaciteiten weg kunt krijgen, moet het dan maar op deze manier? Ik ben nog liever lid van de Vara en BNN tegelijk dan van powned.
Voor het eerst dat ik het volledig oneens ben met PowNed, geenstijl. Vooral het bijelkaar sprokkelen van redenen vind ik echt PowNed/geenstijl onwaardig. Werkagenda afbeeldingen.... en dat zou ineens zwaar wegen. Ik vind het een sneue bedoeling en het past volstrekt niet bij geenstijl/powned. Als het alleen bedoelt is om Albert te pesten.... dan is overigens heel veel toegestaan wat mij betreft, maar niet dit jongens. Hup weesie met je foetus haar, excuses aanbieden!
@FollowTheMoney | 10-12-14 | 19:00
en het wachtgeld van Onno Hoes, met dank aan Weesie.
En GS maar schelden op de NPO, maar daar hoort Powned niet bij of ???
Ben nu toch wel benieuwd waar Onno Hoes die juridische actie tegen Pownews dan precies op gaat baseren. Smaad? Laster? Lijkt me bij voorbaat kansloos. Hij heeft toch vooral zichzelf beschadigd, Pownews zond het alleen maar uit. Hoewel je moreel gezien zeker wel vraagtekens kunt plaatsen bij die undercover actie van die jongen, kun je juridisch - zeker ook na de voorgaande escapades van Hoes - toch wel met enig recht verdedigen dat er een publiek belang is om te laten zien dat Hoes gewoon niet integer in elkaar zit en niet geschikt is als Burgemeester van een grote stad als Maastricht. Met name die opmerking "dan zullen ze me af moeten kopen" geeft aan wat voor minachting hij heeft voor de democratisch gekozen Gemeenteraad die hem al eens te kennen had gegeven dat hij zich wat waardiger moest gaan gedragen na zijn vorige uitglijer. Is natuurlijk niet slim van Hoes om zoiets te zeggen tegen een 20 jarige jongen die hij net heeft leren kennen. Dat zegt toch wel iets over het beoordelingsvermogen van Hoes (voor zover aanwezig).
Deze aankondiging van juridische actie lijkt meer op een afleidingsmanoeuvre van Hoes om de aftocht te kunnen dekken en de schuld daarvan bij Pownews in de schoenen te kunnen schuiven wetende dat de vele vijanden van Pownews die kritiek natuurlijk maar al te graag over nemen... en voor je het weet gaat het alleen nog maar over dat vreselijke Pownews in plaats van over Onno Hoes.
Overigens hadden de linkse media er een paar jaar geleden helemaal geen probleem mee om een journaliste als stagiaire te laten infiltreren binnen de PVV en zo wat smeuïge roddel en achterklap op te doen over wie het met wie deed binnen de PVV en die verhalen werden ook gewoon gepubliceerd vanwege het grote publieke belang dat daarmee gediend was. Nooit iemand horen zeggen dat dat juridisch niet kon. Lijkt me dan ook niet dat Hoes Pownews juridisch iets kan maken.
Helaas betalen wij dit allemaal zelf:
Bezoldiging van bestuurders en Raad van Toezicht Omroep PowNed
De heer D. Weesie
Brutosalaris: 157.724
Eindejaarsuitkering: 10.108
Vakantietoeslag: 12.480
Werkgeversbijdrage ziektekostenverzekering: 360
Terbeschikkingstelling van een auto: 9.552
Pensioenlasten Werkgever: 32.650
Totaal: 222.874
Heb er eigenlijk maar één woord voor: bah!
@Zwitsallevengevoel | 10-12-14 | 18:5 o ja, Mark R. my words.
Iemand die zijn functie inzet om zijn geilheid te bevredigen mag wat mij betreft opflikkeren! En wel direct!!
@tipo | 10-12-14 | 18:19 Aan Pim hadden we in ieder geval wel wat. En dan op landelijk niveau. Zelfs homo hatend plebs droeg hem op handen.
Die eer valt pOrNNO Hoes dan niet ten deel.
Pim zou er vast een boek over kunnon hebbon geschrevon. De puinhopen van de VVD onno 2014.
@laatmaargaan | 10-12-14 | 17:55
Mooi, weten ze hoe het is. Vertoon ze dagelijks. Staan overal van die gluur bollen hoog aan de paal. Zwaai soms even naar opa Opstelten. Verwacht dan geluid uit een speakertje: Uhm... eh... hallo, ik zie je wel jij ondeugende rakker. Maar nee. Misschien zit opa mij nu zelfs te begluren. Via dat kleine camera op de voorzijde van me telefoon. Waarom? Zou het niet weten, speciaal ben ik niet. Gewoon een individu in een massa.
Genoeg gekkigheid. Je oogst wat je zaait. Zouden politici zich maar al te bewust van moeten zijn. Leuk dat big brother toch? Totdat hij zelf kennis maakt. Dan schreeuwen ze moord en brand. Wil de camera bij Onno nu wel zien. Zal er verdacht uitzien met dier hark in ze hand, fakkel in de andere.
Kan er geen traan om laten. Van achteren genomen worden is hem niet vreemd. Dit keer is er geen sprake van penetratie. Best verwarrend voor de beste man. Ga je rare sprongen maken. Heet achterkamer politiek. Gebeurt in het bedrijfsleven ook op managment niveau. So?
juicy fruit | 10-12-14 | 18:42
Dat dus.
Oprutte, valse nicht. De tyfus met je VVD.
@denoorman:
1. Waaruit blijkt zijn gedrag VANWEGE ijdelheid zoals U stelt ?
2. Waaruit blijkt "alleen lul achterna lopen" Wat weet U wat anderen niet weten ? Of roept U maar wat ?
3. Jonge jongens ? Deze NSBer was geen 12 of 14 maar 20 ! We hebben het dus over een volwasen man. Welk punt wilde U maken hier ?
4. Zo moeilijk is het baantje niet. Ik heb totaal geen respect voor ambtenaren. Maar op welke punten kunt U het burgemeesterschap beoordelen ? En in hoeverre heeft dit met deze zaak (iemand heimelijk filmen tijdens een vooropgezette date) te maken ?
5. Wie jankt over schuld ? In dit land mag je het toch aankaarten als je je onheus bejegend voelt ? Jankt U bij voorbaat als U ergens een andere mening over heeft ? Of heet het dan anders ?
Zomaar een stuk of 5 vragen naar een fatsoenlijke weldenkende reaguurder hier.
Dat hij graag jonge kerels amuseert vind ik geen enkel probleem. Maar van het klootjesvolk wordt door instanties, bedrijven en de overheid info verzameld met wie je belt en mailt, welke ziektes je hebt, wat je zoekt op het net en koopt, waar je bent etc. en die info zal tegen je worden gebruikt als het zo uitkomt. Wat ook niet helpt is dat hij vrijwillig naast de grootste riooljournalist van Nederland heeft gelegen. Desondanks enorme faal van powned om zo laag te zinken om op deze manier journalistiek te bedrijven.
Het geeft me een vervangend schaamtegevoel hoe kun je zoiets doen. Ongeacht wie de heer Hoes is en wat hij denkt of doet niets rechtvaardigt dit soort rioolpers. Hoop dat hij z'n recht haalt dit is beneden alle pijl. En de heer die zich hiervoor heeft geleend is gewoon een crimineel.
Babels toren | 10-12-14 | 18:48
Rustig maar Onno.
@Viking69 | 10-12-14 | 18:34
Een vervolg onderzoek? Je bent ziek in je hoofd.
Powned heeft zich verlaagd tot het niveau Refoweb, of één of ander kalifaatclubje.
Al pijpt Onno in het weekend elk uur een ander Robbie-like sletje. Wat boeit mij dat?
En chantabel? Wtf leg het mij uit? Waarom maakt dat hem chantabel? Dat is pas het geval, als zijn activiteiten strafbaar zijn.
De Homo's die ik ken zijn hele leuke mannen. Waarom kan dat in de politiek of op TV niet?
-weggejorist en opgerot-
ich habe es gewusst | 10-12-14 | 18:45
Goedzo:) Ik wens iedereen veel succes bij het opgraven van voldoende shit zodat de telegraaf hem er ook trapt en iedereen weet heeft van zijn trapatsen.
Natuurlijk heeft ook een man als Onno Hoes in prive omstandigheden recht op privacy. De vraag is of je als bekende Nederlander privacy kunt afdwingen in een restaurant of kroeg of bij eerste afspraakjes met onbekenden. Als je een topfunctie bekleedt moet je gewoon op je hoede zijn en dit was - na de eerdere waarschuwing - wel erg dom en kortzichtig.
Vreemd dat zoveel mensen nu hun gal spuwen terwijl in veel andere gevallen zo vaak van verborgen camera's gebruik wordt gemaakt waarbij de gefilmde persoon naderhand door de massa'digitaal wordt gelynched. Roberto Stegeman maakt erg dankbaar gebruik van hoewel dit natuurlijk criminelen betreft en niet het prive leven van Hoes.
Hetgeen Hoes van zichzelf liet zien was desalniettemin een burgemeester onwaardig en zoals zo vaak draait de NPO de rollen om: Hoes is slachtoffer. Nee, Hoes was dom bezig als politicus !! In de gewraakte opname was Hoes gewoon de man die op den duur chantabel zou kunnen worden omdat hij werd voortgedreven door zijn driften die hem al eerder in moeilijkheden hadden gebracht. Dat kan een hooggeplaatste politicus zich gewoon niet veroorloven. Het is terecht dat hij opstapt.
www.hanze.nl/nld/organisatie/overzich...
Overigens, ik vond het gedrag van de man in het filmpje weliswaar ranzig, maar dat moet hij weten. Als hij zelf de camera ermee opzoekt vind ik dat niet kunnen, maar hij is er door een rat ingeluisd. En al die lieden die hier napraten dat hij chantabel is, kijk zelf eens het filmpje, hij zegt zelf, als ze me zien, maakt niet uit moet kunnen.
@analcharist | 10-12-14 | 18:38
Sjuul Paradijs van de Telegraaf heeft de zeggenschap.
Wiens brood men eet wiens woord men spreekt.
Hij heeft eerst een ander baantje geregeld en is toen pas opgestapt. Wacht maar af.. Wat een Heameau zou je bijna zeggen...
Rutger en Weesie.... wat een ongelofelijk stelletje eikels zijn jullie!
@Igor Putkin | 10-12-14 | 18:09
Wie heeft de privacy-oorlog ook al weer gestart? Richt u niet op een eenzame burger als ik. Richt u op een politiek en overheidsapparaat dat iedere burger bedreigt.
Ja als je zo ijdel bent en alleen maar je lul achterna loopt en als je al eens gewaarschuwd bent door de gemeenteraad. Als hij jonge jongens ziet dan krijgt hij blijkbaar een waas voor de ogen. Ze kunnen beter iemand anders als burgermeester neerzetten. Zo moeilijk is zo'n baantje niet.. En dan janken dat het de schuld is van Pownews.. om je te bescheuren..
Wat me nog het meest is bijgebleven van de hele uitzending is het beeld van dhr. Weesie en dhr. Castricum, met zulke grote opgezwollen moraalklabanii dat de desk bijna omhoog kwam, met hun glaasje opgewarmde NSB azijn, die beweerden hoe schandelijk het zojuist getoonde filmpje was. Pownews, ik zal het niet missen.
@ pickalilly:
Dom ? Op welk punt was hij dom dan ? Afspreken als vrijgezel met een andere volwassene ? Het woordje "pijpmondje" in de privesfeer ? Er niet zijn voor de burger tijdens een etentje in de avond tijdens een vrije avond ? Waarom was Onno dom ? En voor welk verwerpelijk feit is hij verantwoordelijk ? Ik wil types als jou proberen te snappen. Dus je komt vast met een goede onderbouwing waarom iemand vanwege "de feiten" kapot gemaakt moet worden. Als het over kapot maken gaat, dan denk ik persoonlijk (maar ben zelf niet de slimste) over pedofilie, verkrachting, moord, oplichting, roof, mishandeling enzo. Waarom is dit wel OK volgens jou ? Ik leer graag bij.
Burgemeesters hebben een voorbeeld functie. Onno had simpelweg een stuk discreter moeten zijn. wie hij pijpt of wat zal me een rotzorg zijn. Wellicht niet zo handig gebracht van Pownews maar z'n onrespectvolle gezeik over de rest van z'n gemeenteraad had hij zeker nooit niet met wie dan ook moeten bespreken. als ik zo op nu.nl kijk is de PvdA het meest geschokt, kan bij mij de schijn niet wegnemen dat daar veel meer rottigheid zit dan we ooit durven dromen.
Coyote | 10-12-14 | 18:30
Ik denk niet voor jou. Ik constateer alleen dat je een hypocriet bent.
Geenstijl is vandaag veel marktwaarde verloren. Meest trieste vind ik nog wel dat iemand met zeggenschap bij pownews & geenstijl dit soort praktijken gewoon goedkeurt. Dan ben je toch gewoon debiel, achterlijk en ben je vroeger waarschijnlijk vaak gepest ofzo.
Ik vind het schandelijk, je ruineert iemand zijn leven en dan klop je jezelf op de borst. Wat ben je dan, Pritt?
Burgemeester toch!
Tsjongejonge, en dan mijn reactie nog wegjorissen ook nog. Moet ik dan stellen dat ik met de jacht de publicitaire jacht bedoel? Nou in dat geval, hoop dat zowel Weesie als Castricum worden opgejaagd door alle media die voorhanden zijn en dat ze een koekje van eigen deeg krijgen dat smeriger is dan het hunne. Stelletje klootzakken!
Groot fan van Powned, heb vele stickers geplakt bij de oprichting, maar wat ze hem hebben geflikt, vind ik een rattenstreek.
Nou Onnotje, dat ben je zelf geweest!
Dus succes ermee, je bent gewoon een beetje dom geweest en een ambt als burgervader daar hoort nu eenmaal geen dom persoon te zitten.
Erken je verlies, ga niet powned de schuld geven terwijl alleen jijzelf hier verantwoordelijk voor bent.
Zielig om nu om je heen te gaan slaan.
Ik zie wel mogelijkheden voor een vervolg onderzoek.
Is Onno geinteresseerd geraakt in jonge jongens omdat hij vaak in Maastricht was? Komt het door zijn werk omgeving?
Of zocht hij ook al jonge jongens op voordat hij naar Maastricht ging? Heeft hij dit aan de sollicitatie commissie verteld? Of heeft hij gelogen? Waren de leden van de sollicitatie commissie wel geschikt om sollicitanten te ontvangen?
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden....
GeenStijl kraait weer eens misplaatst victorie. Het feit dat Hoes domme uitspraken deed staat los van het feit dat PowNews dit op moreel verwerpelijke wijze boven tafel haalde. Niet elk doel heiligt godverdomme de middelen, stelletje idioten.
Toch best wel triest wat hier gebeurt. Even los van de impact die Geenstijl heeft gehad op het vertrek van Hoes, het wordt gevierd als een overwinning. Maar op wat eigenlijk? Was de man crimineel, een pedofiel, een verkrachter, of wat dan ook? Nee, de man was burgemeester, en openlijk homofiel en date met jongere volwassen jongens. Waarover neemt Geenstijl hem nu de maat eigenlijk?
Waarom ging die niet gewoon naar de Dark Room? Daar wordt ie niet herkend, het ging hem er gewoon om, laten we eerlijk wezen, onno
minik | 10-12-14 | 18:16
Sinds wanneer denk jij voor een ander? Probeer eerst je eigen verstandelijke vermogens eens op een rijtje te krijgen.
@ich habe es gewusst | 10-12-14 | 18:24
Dat klopt.
Maar er wordt wel veel verder gegaan. De titel van het RTL bericht heet dan ook Vriespeuk. En ik zie weinig verschil tussen dit soort riooljournalistiek en Pownews. Wat natuurlijk relevant is, is dat Hoes toen wel een relatie had met Albert de eindredacteur van RTL Boulevard en blijkbaar totaal geen moeite had met de bewoordingen en het opgraven van het priveleven van De Vries.
(c)ZWITSUL | 10-12-14 | 17:32
Of nog verder, waarom krijgen politici überhaupt wachtgeld? Ze krijgen al zeer riante salarissen voor het minimale werk dat zij leveren.
Vraag me toch af waarom GS opent met "Giller"
Verklaar eens wat bedoelen jul.lie daarmee.
-weggejorist en opgerot-
Heeft de heer Hoes nooit van de verborgen cameragehoord? Hij kende deze jongeman niet of niet goed, dus zou hij op zijn hoede moeten zijn geweest; ook gezien zijn incident van een jaar geleden en de belofte aan de gemeenteraad van Maastricht om verdere opspraak te voorkomen.
En dan: zijn agenda tonen is ook dubieus en eigenlijk onaanvaardbaar; niet de geile praatjes die hij verkondigde, dat is privé.
Daarom is het goed dat hij eindelijk tot het inzicht is gekomen dat zijn positie onhoudbaar is geworden.
Aanklacht van Hoes tegen PowNews lijkt me overigens niet geheel kansloos.
lees zeker bij defensie
@Lafayette | 10-12-14 | 18:18
Met een ondergeschikte en dat is not done zeker niet bij defensie, ook niet in het bedrijfsleven. Iets met misbruik maken van je machtspositie.
Deze glibberaar heeft zich oa hard gemaakt voor het uitrollen van de wietpas in zijn stad. Wat meneer in zijn vrije tijd uitvreet moet ie zelf weten maar blij dat deze faalhaas alsnog van het pluche is gehaald..
Jongens. Er wordt toch echt gemeten met twee maten.
Deze dan maar: RTL Boulevard en het slopen van de carriere van Jack de Vries. En ze waren behoorlijk trots op hun primeur.:
www.youtube.com/watch?v=dp32aFPIqmk
Hoeveel dates heeft Hoes eigenlijk nog meer gehad? Heeft hij zich toen op dezelfde manier uitgelaten over het stadsbestuur van Maastricht en heeft hij toen ook zijn agenda gedeeld?
De beelden maken duidelijk hoe hij werkelijk in elkaar zat. Pownews toonde het alleen maar aan.
Pim Fortuyn zei tenminste eerlijk tegen iedereen die het wilde weten hoe de sperma van uitheemse knullen smaakte. Die had niets te verbergen en had nooit chantabel kunnen zijn.
Maar ja, hij is vermoord.
@minik | 10-12-14 | 18:16
Of zijn we vergeten het RTL BOULEVARD onthulde dat Jack de Vries een buitenechtelijke relatie had en daarna het veld moest ruimen...
@Parel van het zuiden:
Zijn gedrag maakt hem chantabel volgens U. Welk gedrag ? Als vrijgezel afspreken met een andere volwassene ? Het in de mond (giller pffff) nemen van het woord "pijpmondje" in een privegesprek met een andere volwassene ? Het als grapje uitspreken over uitkopen ? Het delen met dat je morgen naar een kleiclub gaat of een vioolconcert ? Welk gedrag maakt volgens U iemand chantabel ? Wat is precies het deel of punt waarom het wel OK is dat iemand door het slijk gehaald mag worden of iemand er nota bene zijn baan voor op moet zeggen ? Die vraag boeit me oprecht.
Schandalige actie van Pownews!!! \
Schaam je diep!
@ coyote / ich habe es nicht gewusst 18:11
Waar waren jullie toen Rob Oudkerk in de pers werd afgebrand omdat hij porno keek op een gemeente PC en af en toe naar de hoeren ging?
Oh wacht dat was door het Parool dus dan mag het.
Igor Putkin | 10-12-14 | 18:05
Jij mag ook reflecteren hoor!
Tja Pownews heeft een schandknaapje met een dubieus verleden betaald om met een verborgen camera in het knoopsgat een publieke figuur te verleiden met als doel hem in verlegenheid te brengen en hem alzo, persoonlijk en zakelijk, doelbewust te willen beschadigen. Denkt het spul bij Powned nu werkelijk dat ze daar geen gelazer van krijgen?
@Coyote | 10-12-14 | 18:08
Tja, als blijkt dat Castricum van dierensex houdt heeft hij echter niet te kampen met een geloofwaardigheidsprobleem.
Ga er maar vanuit dat Ivo en zijn handlangers binnenkort via het OM wraak proberen te nemen. Het andere burgemeester vriendje van Ivo, Jozias van Aartsen was ook al niet te blij met Powned.
@ lijn5 | 10-12-14 | 18:11
Balen dat Saddam dood is hè? Je poging tot het maken van een grap slaat nu helemaal dood...
Na zulke uitspraken die volledig openbaar zijn geworden door een rat en Pownews kijken velen toch met andere ogen naar die man.
Dat was al zo na escapade nr.1 maar nu wordt het moeizaam handhaafbaar.
Kan je van alles van die man vinden, vieze nicht, slechte burgemeester, aardige vent, top burgemeester.
De manier waarop Powned hem nu heeft verneukt is niet fris.
Ga dan achter Teeven of die fossiele ouwe gek aan met lok figuren. Dan kan je pas scoren met Demmink shit en veel meer nog.
Of is dat "to hot"?
Hoewel ik niets met Hoes en zijn gedrag heb hoop ik dat hij in een rechtsprocedure het vel zodanig over de oren van PwNd haalt dat deze treurige club tot op de grond toe wordt afgebrand en dat we er nooit meer iets van zullen vernemen. Walgelijk stelletje rioolratten!
Verborgen opnames of niet, Hoes heeft zelf gekozen om zich laatdunkend te uiten over collega's, heeft zelf whatsapp-berichten verzonden en heeft bovendien zijn agenda gedeeld.
Wat hij privé doet moet hij zelf weten, maar eigenlijk vindt hij nu dat hij mag zeggen over anderen wat hij vindt en denkt, zolang anderen het maar niet naar buiten brengen.
Overigens lijken heel veel mensen opeens moeite te hebben met opnames die gemaakt zijn met een verborgen camera. Wat Stegeman en Opgelicht doen is dan zeker ook verwerpelijk?
Zou Onno een broer van Johnny Hoesein?
@R30. Inderdaad ben je burgemeester 24 uur per dag. Mee eens. Dus als er een belangrijke dood of brand is, dan ga je daar meteen op af en laat je je zien en horen. Was dit dan niet het geval ? Dus geen enkele burgemeester in Nederland mag een afspraakje hebben met een potentiele partner (in dit geval een asociaal willekeurig vies goor gastje met het IQ van een pinda die zich er toevallig voor leent) ? En wat er dan woord voor woord gezegd wordt moet door de publieke opinie gescreened worden ? Is dat Uw punt ???
-weggejorist-
Parel van het Zuiden | 10-12-14 | 18:07
Brrr, enge reactie. Blij dat het geen oorlog is.
@Vageling | 10-12-14 | 18:06 Die gaat er een musical van maken!
-weggejorist-
@Igor Putkin | 10-12-14 | 18:01
Nee, zijn eigen gedrag maakt hem chantabel. Dat had hij kunnen, nee moeten weten. Hij had daarop kunnen anticiperen. Weet u, politici klimmen graag op het podium voor aandacht. Een beetje hypocriet om te verwachten dat die aandacht niet altijd onverdeeld positief is.
.
Overigens had Onno niet af hoeven treden. Als hij zo overtuigd isvan het feit dat dit allemaal wel snor zit had hij zichzelf ook gewoon kunnen verdedigen in functie. Er is volgens mij geen wet of regel die zijn aftreden eist.
.
Verder moeten politici sowieso niet zeiken. Zij willen in mijn prive-domein kijken? Kijken wij even mee in hun prive-domein. Laten we zeggen dat het voor hun eigen bestwil is.
@Boris Poepnagel | 10-12-14 | 18:04
Exact.
Dus blijkbaar vind de raad (stab in the back) de schandalige berichten van Powned verwerpelijk, maar toch wel relevant genoeg om het vertrouwen in hem op te zeggen....
Dan moet Hoes niet bij Powned zijn, maar bij zijn matennaaiers in de Raad.
Heeft Albertje Verleden al gereageert of heeft hij meegewerkt aan die laatste nagel in ze kist?
@Parel van het Zuiden 18:02
Precies. Onno Hoes is lid van een partij die Nederlandse burgers geen enkele privacy gunt. Dan moeten VVD-prominenten maar voelen wat zij de Nederlandse burgers aandoen. Payback time indeed. Hulde.
eerstneukendanpraten | 10-12-14 | 17:57
Leuke advertentie. Waar heb je hem geplaatst? In het contactblad "Het bruine Kruisje" voor latente Gristenhomo's?
@Lafayette | 10-12-14 | 18:00
Onno Hoes is dan ook onder 'zachte' dwang opgestapt. Zijn raad (lees: collega's) heeft in alle beslotenheid het vertrouwen in hem opgezegd.
Jij moet nog veel leren over de smeerlapperij genaamd politiek.
De man is door zijn sexuele voorkeur en eigenaardige uitstraling een gemakkelijk doelwit voor het type journalistiek va Pownews. Als burgemeester viel er politiek gezien niet veel op hem aan te merken. Als Pownes guts heeft trekken ze Pechtold, Zijlstra of een van die andere zichzelf overschattende flapdrollen eens een tijdlang aan hun balken zodat ze moeten aftreden.
@ich habe es gewusst | 10-12-14 | 17:55
Jack de Vries tradt echter wel af als Staatssecretaris om een buitenechtelijke affaire. En die is gewoon hetero.
Ik was in het verleden geen voorstander van dit soort journalistiek maar sedert een aantal jaar ben ik helemaal om.
.
De politiek heeft namelijk geen enkele schroom om mijn privacy stelselmatig te laten schenden door overheidsdiensten. Inmiddels worden zelfs inkomensgegevens gedeeld met private derde partijen als woningbouwstichtingen. Dan is het niet meer dan logisch om ook de privacy van politici stelselmatig te schenden.
.
En u ziet. Die politici vinden dat zelf niet zo leuk. Waarom zou de burger zich dat dan wel moeten laten welgevallen?
.
Uitstekend Powned! "let's take the battle to them."
@kicktherabbit | 10-12-14 | 17:13
Zou zo geweldig zijn als Powned vlak voor het kort geding een rectificatie op de site zou zetten. Zo van sorry, was toch niet Onno, onze fout.
Ik lees nogal wat reacties van reaguurders die min of meer vinden dat de verslaggeving van Powned te ver is gegaan. Een voormalige buurvrouw van me, die hoofdagent is bij de politie zei ooit eens tegen me dat een ambtenaar, en in dit geval een burgemeester, 24 uur per dag in functie is, en zich dus geen strapatsen kan veroorloven. Onno word/werd daar ook dienovereenkomstig voor betaald.
Parel van het Zuiden | 10-12-14 | 17:53
Ja, en het ironische is dat juist deze schandalige vorm van riooljournalistiek hem chantabel maakt.
Aanbrenger, jury en beul tegelijk.
Walgelijk.
@Paulus de Bk | 10-12-14 | 17:50
Wat een onzin. Hoes had ook gewoon kunnen blijven als burgemeester.
Hoe onsmakelijk de berichtgeving is, dat op zich zelf dwingt niet iemand af te treden. Daarvoor moet je het toch echt bij de raad en de stad zoeken. Aftreden omdat de stad er zo mee 'worstelt'? Kom op zeg! Wat! Excuses! Sta dan in voor jezelf en zeg: "to hell, ik blijf."
Verder vertegenwoordigt Hoes een politieke stroming die totale schijt heeft aan de privacy van de burger. En dat maakt dit geval in die context dus WEL relevant.
Ik vind overigens dat in een publieke functie als burgemeester je niet onberispelijk hoeft te zijn, maar wel transparant en openhartig. Ik ben dan ook voor gekozen burgemeesters. Laat de stad maar beslissen.
Igor Putkin | 10-12-14 | 17:34
Ik niet maar zo te zien heeft je bovenbuurman net een epileptische aanval gehad. Als de tool het nu deed kon ik ook zien waarom Joris toorn weer eens was gewekt.
Binnenkort bij de contactadvertenties:
Wegens omstandigheden: vrouwelijk ingestelde aandachtshoer van middelbare leeftijd zoekt jonge zwaargeschapen top die alles met me wil doen. Ik kan verplaatsten en ontvangen (tot 40 cm) en ik draag jarretels.
@jan-lul-de-behanger | 10-12-14 | 17:46
Kijk, en dat zijn nu gedachten van een zelfgenoegzaam persoontje dat baadt in alle luxe en vrijheid. Je toont geen enkel inzicht in het feit dat je als burgemeester vooral een missie hebt en daar weliswaar een deel van je privéleven voor opoffert, waarmee het restant (privétijd) des te waardevoller wordt. Als dan dergelijke ploerten op een buitengewoon geraffineerde, geslepen wijze met een camera die tijd binnendringen en diezelfde tijd gebruiken om je de diepere krochten van een riool in te trekken, dan heb je als slachtoffer mijns inziens juridisch alle recht van spreken.
Bovendien, welke bewijzen (feiten) heb jij waaruit blijkt dat dhr. Hoes een 'egotripper' zou zijn?
Stappen met zijn raadsman lol
Wat heeft die man toch een poephoofd.
Maar dat Depla zich als wethouder liet pijpen in het fietsenhok door een raadslid en daarna burgemeester werd, kon wel dus.Het raadslid moest opstappen, hij niet
Dit is gewoon homohaat, als Onno hetero was geweest en met een lekker vrouwelijk ding hetzelfde had gedaan , dan was hij een geweldige kerel geweest,
Dat Onno geen burgemeester meer is is niet zo'n ramp, maar deze acktie zou best wel eens wat paranoide trekjes in een hoop andere mensen naar voren kunnen brengen, en of dat nu zo handig is?
Jos van Rey for Mayor !
@Shano | 10-12-14 | 17:31
Jos van Rey is een crimineel.
@Paulus de Bk | 10-12-14 | 17:50
Het gaat er niet om wat hij in zijn slaapkamer uitspookt, maar dat hij zich chantabel opstelde. En dat kan zijn functioneren als burgemeester ernstig belemmeren.
Terpen-tijn | 10-12-14 | 17:46
Maak jij je er nou maar druk om, ga je gang. Ondertussen neem ik een lekker wijntje.
De televaag invloed wordt al langer hoe groter hier.
Sneue boel.
Weer een chantabele burgermeester minder...
Zie de filmpjes pas voor het eerst en het 2e filmpje gaat wel erg ver. Maar wat een narcist is die Onno zeg, gets.
Nog even en de onthulling volgt dat Hoes ook wel eens poept!!!!
Ik schaam mij diep voor mijn support voor Pownews.
Ik heb die nsb-Robbie gezien op RTL Late night. Wat een hufter.
Zo 2014; om iemand af te rekenen op zijn privéleven.
Wat nou voorbeeldfunctie?? Vertelde je moeder je vroeger dat je moest doen als de burgemeester??
Nederland ging prat op haar seksuele vrijheid en scheiding van zakelijk en privé.
Een bananenrepubliek, dat zijn we geworden. Grotendeels door de randdebieltokkies die op hier kamperen. (Zie bovenstaande reacties)
Kunnen we niet iets organiseren om aangifte te doen tegen een lul-de-behanger die inzage in gemeentekwesties geeft aan toyboys?
Sinds wanneer geeft Onno Hoes om privacy?
Hij zit verdomme bij de VVD en hij sliep met een paparazzi.
Al die huilers hierboven moeten daar de hypocrisie toch wel van zien?
@Igor Putkin | 10-12-14 | 17:38
Ja dat wordt tijd. Er zijn waarschijnlijk meer dingen dan die jij opnoemt. Is toch ook een zakkenvuller.
als je als superegotripper als burgemeester in een glazen huis gaat zitten (het hele jaar, niet 5 dagen) dan weet je dat geen privé leven hebt. Maar je kiest er wel voor. Dan moet ie maar een tijdje binnenblijven. En voor de rest is en blijft het pure riooljounalistiek waar ik mij als Geen Stijl niet tot verlaagd had.
Van Duyvenbode 17:40
Fijn om te weten.
Ken je ELs Berry en de kids?
Die meut twittert s avonds dat ze de boterhammenworst niet uit de vriezer gehaald heeft, is ze vergeten, want ze typt ook nog dat ze dan maar morgenochtend iets eerder opstaat.
Familie zeker?
@Terpen-tijn | 10-12-14
There you have it. Hoes was dus helemaal niet geliefd in de stad. De raad grijpt haar kans. Die en in de stadd had men ook gewoon kunnen stellen dat het een privezaak was, klaar.
Hoes weet dat hij er deze keer niet mee weg komt. Hoes moet niet de schuld geven aan de schaamteloze berichtgeving van Powned maar aan of zichzelf of aan de stad die blijkbaar dit soort berichten niet trekt.
Asmodean | 10-12-14 | 17:09
---
Helaas wel een beetje veel met je eens.
Uiteindelijk gaat het hier om homoseksualiteit. PowNed heeft niks meer en niks minder dan aangetoond dat een homoseksuele man homoseksuele dingen doet. De vraag of Onno Hoes chantabeler is dan een gemiddelde heteroseksuele burgemeester vind ik een buitengewoon voorname vraag. Ik denk het namelijk van niet. Veel gemeenteraden hebben gemiddeld om de maand een grote raadsvergadering en in veel gemeenten is het gebruikelijk deze af te sluiten met een drankgelag tot in de kleine uurtjes. Vooral in de gemeenten in de uithoeken van Nederland. Ik kan mij niet voorstellen dat deze gelegenheden geen aanleidingen zouden kunnen bieden voor evenzo chantabele activiteiten als het gedrag van Onno Hoes.
Wat dat betreft steun ik Onno Hoes! Volledig. Voorts hoop ik dat de carrière van die PowSnitchBitch vanaf heden driewerf in de soep draait en dat hij zich per 1 januari as. permanent tot de sociale sector mag wenden. Deze hond verdient geen maatschappelijk aanzien. nooit.
@Sambalhoofd | 10-12-14 | 17:33
Ongelofelijk..
Een dubbelpost alla,
Een tripplepost, hmmmm..
Maar dit ?
* Bammetjes smeren doet *
Een voordeel voor de burgervader is dat hij vanaf nu weer vrij is om te Grind'ren, daten en kontjebonken met twintigers zonder dat dit consequenties heeft. Mits hij het veilig doet uiteraard!
Onno is nooit burgermeester geweest. Meester van de burgers... het zou wat.
Het was een nakauwer van Opstelten.
Het kan me geen ene reet schelen. Wat een oninteressant onderwerp.
Onno Hoes. Dat spreek je dus uit als: Oh noes!
@ich habe es gewusst | 10-12-14
Beiden journalistiek.
En als het allemaal niet zo relevant is, waarom zou hij dan opstappen? Dan had ie het ook gewoon bij de vervolging van Powned kunnen houden.
Als Powned het niet was geweest, was er wel een ander issue of bericht geweest waarmee de raad Hoes had kunnen wippen, sorry wegstemmen.
ik denk dat we ook afscheidt gaan nemen van sambalhoofd
PS2: ik ben echt wel een fan van geenstijl en kom hier elke dag met plezier. Maar ik hoop oprecht dat jullie deze ene rechtzaak verliezen. Waarom ? Gewoon, omdat het kan ;-)
Kan iemand die zieligerds van Powned nu eens gaan slopen. Als er geen nieuws is creereen we het wel. Beetje eng als nieuwsporgramma's zelf nieuws gaan creeeren wat geen nieuws is. Vroeger kon je hier nog wel eens lachen maar tegenwoordig is Geenstyl/Powned een beetje de nationale jankerd aan het worden. Helemaal klaar ermee. Bedankt het was leuk maar niet meer.
Nu maar afwachten tot iemand Monique Weensie met een vuile truc ontmaskert als hoerenloper of dragqueen.
Ik kan nog steeds niet achterhalen wat Hoes fout heeft gedaan. Een vrijgezelle heaumeausexuele vogel die enigszins ontvankelijk is voor een bedpartner. Jeetje. Wat errug. Een vies idee ook wel. Zeker mijn type niet.
Maar wat is daar aftredenswaardig aan? Volgens mij is het geen slechte burgemeester in een door drugsproblemen overstelpt provinciestadje. Ik denk niet dat getalenteerde opvolgers staan te trappelen om de rol van Hoes over te nemen. En zeker geen vrijgezelle (die meer tijd hebben om hun rol te vervullen).
Juridische mogelijkheden als in een klacht bij de RvJ zeker...
Flauw, laat die meneer lekker los gaan in zijn vrije tijd, als hij zijn werk maar goed doet.
Was dit nou de bedoeling van de ''onthullingen'. Openlijk hompsexuele burgemeester die wat rond sext? Poeh, poeh nu is hij gelijk ongeschikt voor zijn werk.
Als hij nou van SGP-huize was hadden jullie een punt, maar nu. Er is journalistiek wel iets nuttigers te doen jongens!
Dit was gewoon een vieze actie met kapotmaken om het kapotmaken. Iemand filmen in zijn priveleven (buiten werktijd) en uitlokken zodat je iemand finaal kunt slopen. Wat is nu precies de giller ? Dat een vrijgezelle gay man date met een andere volwassen gay man ? Of dat er tussen 2 volwassen gaymannen het woordje pijpmondje wordt gebruikt ? Of dat Onno deelde dat hij de volgende dag naar een toneelvoorstelling of een bijeenkomst van tafeltennissers ging ? Of is de giller dat hij -wederom in zijn privesfeer- tegen iemand zegt dat ze hem maar uit moeten kopen als ze van hem af willen..... iets dat elke werknemer al dan niet serieus eens kan laten ontvallen. Op deze manier kun je elk mens in dit land finaal slopen. Met genoeg voorbereiding, genoeg uitlokking en genoeg infiltratie in iemands leven kun je iedereen kapot maken. Zoals Osmodean hierboven al schreef: jullie wilden Hilversum wakker schudden. En wat doe je hier ? Je hebt het over een giller omdat het gelukt is een burgemeester te laten opstappen vanwege welk feit nu precies ? Pak dat pedofielen aan. Pak dan verkrachters aan. Pak dan moordenaars aan. Maar dit. Echt te sneu. PS: ik ben geen fan, familie of kennis van Hoes.
@Sambalhoofd | 10-12-14 | 17:33
Ja, nu weten we het wel.
Ik vind het jammer dat hij door zo'n smakeloze kutzender als Powned erin getuind is.Natuurlijk had hij als burgemeester scherp moet blijven en valt hem te verwijten dat hij zn priveleven niet afschermde. Maar als bestuurder stond hij niet ter discussie.'goed gedaan' Powned van belastingeld kutprogramma's maken omdat het water jullie aan lip staan qua kijkdichtheid en dan mogen we nu opdraaien voor het wachtgeld. Wat hebben jullie eigenlijk bereikt? Niets alleen iemand zwaar beschadigd. Onderzoeksjournalistiek of riooljournalistiek.
Ik ga voor het laatste
Was te verwachten.
Niks aan verloren aan zo n waaiboomtype.
Volgens mij laat die zijn pik ook in de wind hangen, degene die ervoor staat krijgt hem.
Sambalhoofd | 10-12-14 | 17:33
Ga es deaud.
@viridis | 10-12-14 | 17:30
Juistem. Hoes heeft nooit problemen gehad met het achterbakse roddelwerk en graven in privezaken van anderen door zijn (ex)vriendje Kwalbert. Nu nog even wachten tot die een boekje open gaat doen, want die trapt graag op iemand die al gevloerd is, en de schuld ligt toch al bij Powned.
Je hebt iig niet de postknop gemist.
@Sambalhoofd | 10-12-14 | 17:33
Je punt is wel duidelijk.
Hij heeft dit volledig aan zichzelf te wijten. Geen seconde medelijden met hem. Had hij maar niet zo ONNOzel moeten zijn.
eerstneukendanpraten | 10-12-14 | 17:11
Kun je hem nog in de broek houden, of wordt de opwinding je teveel?
-weggejorist en opgerot-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
pownews, net zo aandachtsgeil als heleen van royen
Ongelofelijk..
Is het bij Onno nooit in zijn hoofd opgekomen dat je als burgemeester van onbesproken gedrag moet zijn ?
En dan vooral doorgaan met zo'n levensstijl onder het mom van "maar dat is mijn privé"...
Nee, zak hooi.
Je moet een onberispelijke, onkreukbare burgervader zijn, geen rondneukende (homo)playboy.
-weggejorist-
en nu een groot 'wachtgeld onderzoek'
waarom zitten sommige politici al meer dan 5 jaar op wachtgeld (soms ook in het buitenland)
Tja, het zat er aan te komen. Laat het een les zijn voor andere politici dat achter elke boom een NSB'er met camera kan schuilen. Ik hoop alleen niet dat PowNed hiermee een nieuw 'journalistiek' genre in Nederland heeft geïntroduceerd.
Jos van Rey for Mayor !
Met een beetje geluk wordt pownews volledig de goot in gejorist na deze actie. Zulke homofobe televisie verwacht je alleen van RT.
Nou doei doei met je bruine ster!
Met zijn uitgestreken postzegel.
Zeker mag iemand zelf weten wat ie in zijn vrije tijd doet. Tenzij het iemand is die bepaald wat anderen wel en niet mogen in hun vrije tijd ... en een vriendje heeft (gehad)tijdens zijn baantje als burgerVADER wiens levenswerk het is om anderen terecht te wijzen en op te hangen in een tv programma.
Reaguurders zijn er uit: Onno, je kunt blijven! Mooi. Er is hoop.
Hoes was eerder al gewaarschuwd door de gemeente raad van Maastricht. Het is dan ook typerend voor Hoes om nu pownews verantwoordelijk te houden voor zijn lot en direct gevolg van zijn ongeremde zucht naar jong vleesch van hetzelfde geslacht. In ieder geval heeft hij nu tijd genoeg om zichzelf een lekker vlassig en puisterig pijpmondje te scoren op het WWW.
de man heeft geen enkel niveau.
en dat wenst dan burgemeester te zijn, nou,... een Meester zal hij nooit worden,.. wel weer een burger
vreemd dat iedereen er zo over tekeer gaat dat Hoes jonge knullen lekker vindt...... is het in het hetero circuit niet meer dan gebruikelijk dat bijna iedere man van middelbare leeftijd zijn veel jongere secretaresse neuqt ...... of hem er -bij gebrek aan een secretaresse- bij een hoer in hangt ? Typische straight hypocrisie.... en misschien is het wel nieuws voor al die burgerlijke reageerders die hierboven tekeer gaan over fatsoen, maar er bestaan zelfs jongeren die heel graag erotisch contact hebben met ouderen, straight én gay. Wilt
len degenen die zich hierdoor aangesproken voelen de kopkleppen effe afdoen ! Thanx
die laffe schijterige NL media... wat doe Mark Rutte eigenlijk als die de kabinetspuinhopen niet weglacht.
Neukt die een beetje in de rondte in Brussel vb ?
De privacy van politici beschermen, maar politici die de burger hun privacy afnemen is zeker geen probleem?
Mooi om te zien dat de burgervader, net als de gewone burger, wel iets 'te verbergen' heeft.
Alsof zijn vriendje Ivo en handlangers niet stiekem weten wat andere politici en burgers allemaal uitspoken... maar nu het een van hen is...
Flikker maar op :-)
Waarom lees ik hier zulke onaardige dingen.
Die man heeft niets verkeerd gedaan. (anders dan een heleboel andere politici, zg toezichthouders e.d.) hij heeft zich niet ten onrechte verrijkt, en heeft geen foute beslissingen genomen qua onderwerpen waarvoor hij was ingehuurd.
Als we vinden dat homosexualiteit net zo normaal is als hetero-zijn dan is het n.m.m. ongelofelijk hypocriet om dan normaal homo gedrag te laken. Daar komt nog bij dat hij inmiddels gewoon vrijgezel is, en daar komt vaak een bepaalde vrije tijdsbesteding uit voort. We willen toch niet terug naar de idioterie van het schijnhuwelijk van de burgemeester van A'dam, de PvdA'er Van Thijn met die Eveline Herfkens, die bijna 3 ton aan huursubsidies bijelkaar sjoemelde.
Zo'n giller is het niet. De pers regeert. In dit geval zelfs met publiek geld. Powned is ver over de grenzen heen gegaan. Als we een maatschappij willen waarin publieke functionarissen vop deze manier worden bejegend, waardoor er steeds meer geschikte mensen afhaken, moeten we zo doorgaan. Het gevolg is dat er steeds minder goede bestuurders beschikbaar zijn. Op gemeenteraad- en wethouder niveau is dat al aan de gang. Die mensen krijgen met regelmaat te maken met bedreigingen.
Ziek. Zo kun je iedereen kapotmaken, want ik denk niet dat er ook maar één bestuurder is die in een privé-setting nooit wat verkeerds zegt.
Zou Onno als ex-burgemeester nog wel zo populair zijn bij de jeugdige knaapjes op Tinder?
Wat een overwinning voor de moraalridders hier. -Boulevard- PowNews gefeliciteerd!
Man man man.
En kan Powned vanaf nu met een wachtgeldmeter even aangeven wat dit geintje ons gaat kosten ? Bedankt hoor bolle !
"juridische stappen aan tegen PowNed"
En terecht. Dit sloeg he-le-maal nergens op. Mag die man goddomme zélf even weten wat ie in zijn privétijd doet?
Dit lijkt leuk, maar het gevolg is dat WIJ als samenleving, inclusief de GS-lezers en fatsoensrakkers, kennelijk liever heilige bestuurders hebben, dan goede. Ik heb liever een alles-wippert - mits meerderjarig - die een goede bestuurder is, dan een heilige die alleen de voordeur kan open houden en weer dicht doen ipv van zijn gulp.
Of vooraf openlijk zeggen dat je een levendig sexleven waardeert, maar ja, dan word je wellicht niet gekozen.
Zucht.
Wat kansloos. Als die man nou strafbare feiten of weet ik veel wat had gepleegd had ik het alleen maar toegejuicht. Maar dit.. Niveautje Privé en Story is dit. En dat is GEEN compliment.
Trap Brussel maar ondersteboven. Doe godverdomme wat nuttigs.
Misschien dat Onno zelf niet zo stiekum zou moeten doen, dan is er ook geen nieuws. Nu roept iedereen oe en a, en als hij net zoals Pim zou zeggen jammer dan ik neuk half Maastricht en verre omgeving plat dan zou er niets aan de hand zijn. En zo bleek de burgermeester door zijn eigen gedrag toch chantabel. Open kaart spelen maar dat is iets wat ze hier in de Nederlandse politiek niet meer doen sinds Pim. Lekker stiekum en achterkontig.
Als je priveleven je zo lief is, dan moet je wellicht geen burgervader worden, en als je dat wel doet dan moet je altijd scherp blijven. Daarnaast was hij een gewaarschuwd man want het was niet de eerste keer.
De zaken die hij heeft gezegd, zijn nu eenmaal gezegd. De manier waarop verkregen misschien smakeloos, maar dat is voor zijn aanzien dan ook niet relevant. Hij treedt dan ook niet af om de manier waarop Powned heeft gehandeld maar om de houding van Hoes zelf die werd blootgelegd.
Conclusie: Onno dreigt PowNed juridisch te kontneuqen! (maar faalt ook daarin ongetwijfeld miserabel).
Zal wel een berg geld meekrijgen.
Los van de schade voor Hoes zelf zal dit niet veel mensen in beweging brengen om de politiek in te gaan. Dat is onder de streep de grootste schade voor Nederland en waar Powned en Geenstijl wat mij betreft nat gaan. Ook een politicus heeft recht op privacy. Punt. Ik ben blij dat ik niet weet wat er in de slaapkamer aan de hand is bij de meeste politici. Je kunt het mens niet uit de politicus halen en dat ook niet verwachten. Ik krijg na 12 jaar ROFLOLs hier wel een beetje genoeg van dat zgn morele vingertje terwijl het alleen om het scoren gaat. Kom daar ook voor uit dan. Waar stopt het? Ga weer eens wat meer op de bal spelen. Dat kunnen jullie wel goed.
Dit gaat aan alle kanten alléén om geld.
Smeerlapperij op elke mogelijke manier.
Crimefighter Leers,kom er maar in en veeg dat drugstuig nou eens de bajes in.
(... en trek een ebola-pak aan voordat u uw werkkamer gaat ontsmetten.)
@eerstneukendanpraten | 10-12-14 | 17:11
Ik zou hem mij laten doen. Voor wachtgeld.
Kunnen jullie dit ook voor het kabinet regelen?
Ik weet nog wel iemand die mooie inside-info heeft over de vriendjesbanden tussen PvdA en UvA. Leuk voor bijv. Asscher's carrière...
En nu? Wachtgeld tot zijn 67e?
Wie van jullie jankerds loopt niet luid te brallen tegen collega's of familie dat de baas een klootzak is, je vrouw/man een zeikwijf, je de kinderen liever niet gehad als je het nog eens over mocht doen en je toch echt wel van die stokende schoonmoeder af wilt... zonder verborgen camera erbij?!
|
Zonder het nou op te nemen voor die relnicht maar deze zaak stinkt. Ben toch erg benieuwd naar de reacties als dit bij Weesie of Rutger zelf gedaan was...
Reken iemand af op zijn politiek en niet op zijn privé.
De volgende keer niet meer zo'n ijdele egotripper als burgermeester nemen denk ik zo.
Mooie jurisprudentie voor Wesley om dat relnicht vriendje Albert V. van Boulevard aan te klagen. Gestolen beelden van een beveiligingsbedrijf inzake Wesley en Jolanthe.
En alles wat daar op volgt.
De volgende keer niet meer zo'n ijdele egotripper als burgermeester nemen denk ik zo.
Volgens advocaat Spong heeft PowNews onrechtmatig gehandeld en heeft Hoes hier een goede zaak aan. Maar ik zou die zaak laten zitten en vind die gemeenteraad eigenlijk een stelletje losers en hypocrieten. Hij was man van een roddelkoning toen hij aantrad en ze akkoord gingen en dan nu moeilijk doen om wat roddels en geflirt in privé.
Als die vent zo naief is om te denken dat die jonge jongetjes hem interessant vinden en ook nog zo dom is er in te trappen geeft toch wel aan dat hij ongeschikt is voor een openbare functie. Als hij jonge jongetjes ziet dan krijgt hij een waas voor de ogen.. Totaal ongeschikt en dat ligt niet aan Powned maar aan hemzelf..
Best kansloos dit.
Ik neem aan dat ambtenaren in functie geen vieze praatjes mogen maken?
Ontzettend triest en lelijk van PowNews. Kan er niets meer van maken.
Hopelijk kijt de nieuwe burgemeester verder dan zijn peimol lang is en gaat wat doen aan de ernstige overlast van getinte drugsrunners.
LOL! Niet per se vanwege de 'repo', maar vanwege dattie z'n positie niet echt serieus neemt zou ik zeggen: terecht. @dweesie zal zich ongezien de ballen uit den broeck lachon.
Homo's wegpesten altijd -1
Echt iets om trots op te zijn. Je zou iedereen met iets kunnen pakken als je diegene op deze manier filmt, terecht dat Hoes er juridisch iets aan gaat proberen te doen. Wat hij privé doet zou dat ook moeten blijven. Helaas is het logisch dat hij opstapt maar dat is alleen omdat het mediatechnisch allemaal niet meer te houden is.
.
Ben blij dat Pownews ermee kapt, dit soort smerige en nutteloze dingen zijn precies waarom ik mijn lidmaatschap opgezegd heb. Wat nou 'een nieuw geluid' en 'Hilversum op zijn kop zetten'? Mensen stiekem filmen om niet relevante zaken en er trots op zijn. Stelletje infantiele sukkels.
eerstneukendanpraten|10-12-14|17:12
Ow jammer. Ik had gehoopt dat jij me zou kunnen vertellen waarom niet. Ik kan namelijk zelf ook geen reden bedenken.
Ik denk dat die BN'ers die door Albert V. te kakken werden gezet met stiekem opgenomen filmpjes tijdens een love affair(Georgina, Yolanthe) nu in hun vuistje lachen.
Karma is a bitch.
Voordat hij is opgestapt hebben ze bij de VVD natuurlijk al een nieuw mooi baantje voor hem geregeld. Nou heeft hij weer voldoende tijd om zijn lul achterna te lopen. Is hij overigens geomineerd voor de grootste lul van het jaar??
vies mannetje.. en zeer ongeschikt voor die funktie .. doei, je was gewaarschuwd
lalalala GeenStijl aandachtsgeil.. Het is zooooo 1996 om flauwe homograpjes te maken en mensen weg te pesten met flauwe, stiekem opgenomen filmpjes. De man deed zijn werk prima jongens, beetje jammer dit.
"Uiteraard zal ik mij in de komende maanden blijven inzetten voor een stad die de deuren en ramen naar haar directe omgeving en Europa wagenwijd openzet."
De deuren naar Europa wagenwijd open...
Ik stel voor dat de nieuwe burgemeester ze sluit en voor de zekerheid een alarminstallatie laat monteren.
Ik vind iemand die meer dan 10 jaar met Kwalbert V. getrouwd is ook een volslagen idioot, maar toch ben ik met terugwerkende kracht blij dat ik nooit lid van Powned ben geworden. Dit was een typisch staaltje Nederland-onwaardige rioolverslaggeving.
Powned:
Kom op... laten we een jong heaumeautje op de burgermeester zetten.
verborgen camera er bij en we maken een item.
Als ik nog lid was had ik mijn lidmaatschap direct opgezegd
Triest
Gert Leers wil wel terug.
Die rechtszaak tegen Powned gaat hij wel winnen, dan valt er toch nog wat te vieren in het leven van Onno Hoes.
En wat krijgt hij mee?
Zal wel heel wat meer zijn als de gemiddelde bouwvakker als die uit zichzelf opstapt.
Maar geen nood.
Zijn "vriendjes" helpen hem wel weer aan een ander vètbetaald baantje.
Bureau jeugdzorg lijkt mij wel wat voor hem.
viridis | 10-12-14 | 17:10
Ik zie niet in waarom niet.
Wat heeft die fout gedaan dan? Ik vind de manier van geheim filmen niet gepast in ieder geval, behalve als het de aivd was ofzo.
Meest walgelijke fragment vond ik nog "Dan moeten ze mij uitkopen". Kenmerkend voor de ethiek van 's lands bestuurders.
Ik kan de boel maximaal verkloten en als het uitkomt, krijg ik nog poen toe ook.
Hopelijk krijgt deze smeerpijp geen cent mee.
Opstappen om een filmpje gemaakt in de privésfeer??? Het einde lijkt me dan zoek? Loverboy bij Rutte? Patricia Paay bij Opstelten? Greenpeace meisje bij Samson? Lenie 't Hart bij Spekman?
Echt niemand die hem zou doen?
Vreselijk bericht. Eerst die scheiding. NU DIT WEER. Stel dat Hoes en Kwalbert nu ook nog Ebola blijken te hebben opgelopen tijdens een spelletje Mocroboy uit elkaar trekken en een langzame pijnlijke dood sterven.Dat wens je toch niemand?
Kritische journalistiek, relevant, raak en niet zonder gevolgen.
Sneu
Heeft alles bij elkaar nog lang geduurd voordat deze overjarige ransaap opgetieft is.
Tsjongejonge, Nederland 2014. Laat die man toch lekker rond neuken. En ook mensen achter hun rug om belachelijk maken is typisch Nederland, doen we allemaal weleens. Dan hoef je nog geen slechte burgemeester te zijn.
Het wordt nog druk in de provinciaalse darkrooms...
Nou die andere VVD homo nog...
Voor alle toyboys uit Maastricht en omstreken:
Vrij veilig, trek een Hoes om je lul.
Oh wacht.........
Een dieptepunt om zo'n debiel met een verborgen camera uitspraken te laten ontlokken in een privesetting, zelfs voor Powned. Met Hilversum opschudden had ik iets anders verwacht dan riooljournalistiek waar tabloids nog een puntje aan kunnen zuigen.
Mooie besteding van ons belastinggeld. Nu inderdaad nog ff bij Markie R en we laten de rode potloden weer vlammen.
Arme Onno. Gevolg is dat hij nu ook niet meer interessant genoeg is voor die frisse jongens om mee te neukseksen. Daar gaat je midlife.
Nsb truukjes
Doei doei,
onno goes. gelukkig, dan horen we binnenkort niks meer over m.
Lalalala, wachtgeld.
Onno you din't
Onno Goes...
paar verborgen camera acties bij rutte & Co en we schrijven voor eind 2014 nieuwe verkiezingen uit.
deze smeerpijp is de leider van een boeven club
mooi dat ie oprutte
Dus toch uitgekocht. Van uw geld.
Toedeledokie!
REAGEER OOK