Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Rapper Appa: 'Nederland is geen vrij land'

Rapper Appa, bekend van het doodwensen van Wilders (1) en zijn openlijke Hamasverheerlijking (2) op diverse Gazademo's in den lande, zegt in een interview met de Moslimomroep het volgende: "Je bent toch niet zo vrij als je denkt in Nederland, als het aankomt op het delen van je gedachtes of het uiten van je mening." Arme Appa is duidelijk in de war. Hij begrijpt het verschil namelijk niet tussen 'vrijheid van meningsuiting' en 'weerwoord krijgen op je gebruik van de vrijheid van meningsuiting'. Dat begint een chronisch probleem te worden bij mensen met zijn culturele achtergrond (lees: moslims). Yasmine Halfie (die randgestoorde Rijksambtenaar van gisteren) heeft er ook al last van, evenals de baardjes van De Malware Religie en hun Schilderswijk-vriendjes. Keer op keer blijkt het dan voor nuchtere, redelijke en rationele mensen erg lastig debatteren met dit soort lui, die elke vorm van kritiek meteen als 'racisme' wegzetten, iedere openlijke beschimping van hun religie als 'haat' bestempelen en bij ieder weerwoord op hun agressieve taal of sluimerende stupiditeit 'censuur!' brullen. De ironie dat Appa zijn morele achterlijkheid vrijelijk mag uiten op een op religieuze grondslag gestoelde en uit publiek middelen betaalde Moslimomroep, ontgaat het rappertje uiteraard volledig. Daar kun je nog om lachen. Maar de conclusie die Appa uit zijn eigen domheid trekt, klinkt een stuk minder lollig: "De Nederlandse politiek meet met twee maten. Wij moeten hier wat aan doen. We moeten samen onze eigen leiders gaan creëren, om onze eigen positie te gaan versterken in Nederland." Zucht. Een open debatcultuur in een vrije democratie, het is niet voor iedereen goed te begrijpen.

Reaguursels

Inloggen

Ga lekker weg dan... en neem je familie mee.

ikbenwakker | 16-08-14 | 07:45

@Rogier22
Eén vraag: waarom zou een welvarend, democratisch land toch telkens zonder enig aanwijsbare reden een klein strookje land terroriseren, waarvan de inwoners op economisch, cultureel en militair opzicht geen deuk in een pakje boter kunnen slaan? (hint: 3300 door Hamas afgevuurde raketten...)

Ja nee, geen mening | 15-08-14 | 12:04

Rogier22

De meeste Nederlanders zijn gewoon Islam-moe aan het worden. PUNT.

Jan Gordelroos | 15-08-14 | 11:59

Rappen is het nieuwe witwassen. Bijna geen van allen verdiend een behoorlijke boterham met die onzin, op een paar goede na dan, en wat er aan geld binnenkomt is bij 70% van de Blanco's, Suri's, Anti's en Naffers afkomstig van semi-crimineel gedrag. Als je even rondsrtuint op Youtube zie je ze stuk voor stuk, de straat-dealers, ponypack-koeriers, telefoon-dealers, etc. etc. Vertel me niet dat het niet zo is want ik slaap regelmatig in de Bijlmer en zie de pleinhangers regelmatig wat overhandigen aan snuiters die niet in de wijk wonen. Dezelfde gastjes zie je bij 101Barz met stapels geld pronken, NIET afkomstig van hun glanzende rap-carrière. Dus.

Jan Gordelroos | 15-08-14 | 11:57

De meeste commentaren vindt ik echt onbegrijpelijk! Hebben jullie geen gevoel in jullie donder?! Leer geschiedenis voordat jullie alsmaar weer de Islam benoemen. Als een moslim een fout maakt is het geen fout van de Islam. Als een malloot door de straten van een woonwijk scheurt en een kind dood rijd, gaan jullie dan ook met ze alle de fabrikant aansprakelijkstellingen?

Het is een onherstelbare vergissing de staat Israel! En het onbegrijpelijk dat een volk weet wat onderdrukking en slachtpartijen is doordat zij of hun ouders/voorouders het hebben meegemaakt. Momenteel zelf de leidinggevenden rol spelen die massamoorden op hen geweten hebben!

De Palestijnen betalen de prijs voor de schade waar het westen verantwoordelijk voor is. Totaal geïsoleerd van de wereld wachtend op de dood D.M.V. honger of bommen.

Objectieve individuen zullen niet klakkeloos overnemen wat er gezegd wordt maar zullen hun eigen onderzoek doen en dat is dankzij sociaal media goed genoeg voor een duidelijke beeldvorming.

Ook steekt mij het feit dat als je ‘nare uitingen’ over bijvoorbeeld: nederlanders, chinezen of surinamers je wordt bestempeld als ‘racist’. Maar als je naar spreekt over Israel of joden, dan ben je een ‘anti-semiet’. Het verschil is mij tot op heden niet duidelijk en geeft nogmaals aan hoe ons dogmatisch wordt voorgeschoteld dat Israel boven alles staat/gaat.

In tegenstelling tot veel commentaren, APPA keep up the good work! Als de regering zwijgt in alle talen dan moet toch iemand zijn MOND open trekkken!!!

Rogier22 | 15-08-14 | 01:00

-weggejorist-

ad pellant | 15-08-14 | 00:24

'de Nederlandse politiek meet met 2 maten' -- Ja ALLE politici meten met 2 maten. Het wordt tijd dat die gasten inzien dat we er met zijn allen zijn bijgenaaid, in hetzelfde schuitje zitten, in de ratrace, the slavery system, .. Nee die witte Nederlanders.. En de Nederlandse overheid.. Allemaal slecht.

Claude_Vieaul | 14-08-14 | 23:51

In je volgende leven beter opletten op de lagere school, dan kun je de middelbare school misschien wel afmaken. Dan ga je misschien snappen waarom niemand in Nederland zit te wachten op derde generatie zandhazen die nog luier zijn dan de reet van een dood varken.

Mike Gaatjeniksaan | 14-08-14 | 22:23

Als hij autochtoon was en dit over allochtonen had gezegd zat hij nou in de gevangenis.

Patatter | 14-08-14 | 22:04

-weggejorist-

koetje4040 | 14-08-14 | 21:25

-weggejorist-

Joker66 | 14-08-14 | 21:22

Laat die jankende rapper dan verhuizen naar een islamitisch land. Dan leert hij misschien eindelijk wat vrijheid betekent. Daar mag je helemaal niks, maar hier mag je je zielige gejank gewoon rappen, ondanks dat het slachtoffergezanik van de gemiddelde rapper niet om aan te horen is, zo kinderachtig allemaal. Bah. Zijn er eigenlijk wel islamieten met kloten of zijn het allemaal van die jankende mietjes?

lekker wijf | 14-08-14 | 21:05

@buitenspeler | 14-08-14 | 17:53
Kijk, dit snap ik dan weer niet. Geen Jip en Janneke taal.

McMarx | 14-08-14 | 20:56

Rappen kan hij ook al niet.

Schuld van Nederland.

Real Dutch Meat | 14-08-14 | 20:20

Appa Soepoog! ... Dit was mijn spreekbeurt

DJDen010 | 14-08-14 | 19:51

Appa heeft er geen moeite mee als zijn vrienden van hamas baby's onthoofden. Appa is boos dat moslims die dat vanuit Nederland toejuichen daar heel soms op worden aangesproken. En dat terwijl de "racistische" kritiek op het onthoofden van baby's door hamas vaak onbestraft blijft.

En dat is oneerlijk, aldus Appa.
Want moslims zijn toch superieur, en moeten toch altijd veel meer kunnen zeggen dan de autochtone bewoners van een land?
Welnu, Appa, pech gehad. In Nederland wordt bijna 1% van de islamitische oproepen tot genocide bijna net zo hard aangepakt als de "racistische" kritiek op het plegen van genocide altijd wordt aangepakt.

Maar er zijn genoeg islamitische landen waar je het vermoorden van kinderen wèl mag toejuichen. Sterker nog, waar je gewoon mee kunt doen. Anders ga je toch lekker zelf kinderen vermoorden in een moslimland naar keuze?
Dus ga naar Irak of Syrië, Somalië of Pakistan; voel je vrij om kinderen te verkrachten, te onthoofden, op te hangen, op te blazen, nekschoten te geven of anders gewoon levend in brand te steken.

En natuurlijk lopen er in bijna ieder islamitisch land wel een paar "verwesterde moslims" rond die dat barbaars vinden. Maar daar weten jij en je kornuiten ook wel raad mee.
Toch?

Doei!

Dandruff | 14-08-14 | 19:46

Ga dan lekker weg appa aap!
Je hoeft hier niet te blijven neukfout, stop met ademen en sterf!

Wat een koekebakker... pannekoek!

DJDen010 | 14-08-14 | 19:41

Uitzetten deze klapper.

Europa nee | 14-08-14 | 19:39

vrijheid = scheiten en pissen waar je wil..

dat kan hier dus niet, ik geef hem gelijk!

Garnaal_Garnaal | 14-08-14 | 18:48

Onbegrijpelijk dat dit soort mensen zendtijd krijgen, wat een poffertje...

Marvin_NL | 14-08-14 | 18:41

"Je bent toch niet zo vrij als je denkt in Nederland, als het aankomt op het delen van je gedachtes of het uiten van je mening."

Een vermoorde politicus zei eens "Je hoeft hier niet te blijven, ga dan terug!"

Marvin_NL | 14-08-14 | 18:38

@euromast
En wat moeten de mariniers gaan doen dan? Een naschoolse opvang organiseren waar al die hangende jongeren wordt uitgelegd wie Hitler was?

buitenspeler | 14-08-14 | 17:58

@McMarx
Met als toevoeging:
Als je een spreekbeurt moet geven, dan mag je zelf kiezen waarover, maar als het niet goed is dan moet je het overdoen.

buitenspeler | 14-08-14 | 17:53

-weggejorist en opgerot-

Brandend Zand | 14-08-14 | 17:50

Appa Gozer, ik weet dat je hier ook leest.
Ik mag je graag en je hebt een duidelijke mening, maar je ziet een kant van het verhaal. De kant die je moet laten zien aan je achterban, vergeet niet dat Nederland je ook veel mogelijkheden heeft gegeven om te komen waar je nu staat.

Microkrediet wat weet je wel wat weet je niet ;)

De kleinen nuance die hierboven beschreven is klopt wel en vind het jammer dat je door je omgeving en connectie met matties je moet profileren als oneliner en dus geen genuanceerde mening kan geven.

Peace gozer.

D.

oafc | 14-08-14 | 17:49

@buitenspeler. Dat is exact wat ik bedoel.
En dat fragment zegt meer dan, 1000 Joziassen, 150 Appa's en 10 Femke's. Mariniers kom er maar in

euromast | 14-08-14 | 17:44

@buitenspeler | 14-08-14 | 15:58
Dat is geen Jip en Janneke taal. Nog veel te moeilijk.

Hoor eens Jip: als Janneke zegt dat jij stom bent, dan mag ze dat zeggen. En dan mag jij Jip zeggen: na-na-na-na-na-naaa, alles wat je zegt ben je zelf. Maar, wat jullie beiden niet mogen is elkaar slaan.

McMarx | 14-08-14 | 17:39

buitenspeler | 14-08-14 | 17:30
Misschien is die man sjia? Als er één iets is dat de ISIS haatbaarden méér haten dan de joden dan zijn het de sjiieten....

Graftak | 14-08-14 | 17:36

@euromast
Ik heb net het fragment bekeken maar het is toch veel van hetzelfde? Of bedoel je dat fragment op 08:25? Dat is wel opmerkelijk een allochtoon die (anoniem) klaagt over de moslims in de Schilderswijk. De man is blijkbaar ooit uit een Moslimland gevlucht vanwege de onderdrukking en het gebrek aan vrijheid en ziet zijn 'eigen' wijk steeds meer verschuiven naar de plek die hij ontvlucht is.

buitenspeler | 14-08-14 | 17:30

En wat mij het meeste stoort: Eenvandaag laat dus nu een geluid horen dat echte vluchtelingen opgevangen worden in een wijk, waarin deze mensen zich weer niet veilig voelen. Jozias?!

euromast | 14-08-14 | 17:24

-weggejorist-

euromast | 14-08-14 | 17:10

@Redactie Geenstijl. Willen jullie mijn post van eenvandaag als apart topic aanmaken? In de rapportage van de snuffelstagaire komt een hoop aan bod. Anneke van Grunsven van het wijkcentrum: Ze zien hier alle Nederlanders als PVV-ers???

euromast | 14-08-14 | 17:10

@Tricephalus 16:40
Lol, google maar eens naar moslim omroep en ruzie... Dat gebrek aan het vermogen om te kunnen samenwerken en organiseren stelt mij toch altijd redelijk gerust.

buitenspeler | 14-08-14 | 17:10

Hey rappert je bent helemaal van het padje af.
Termen als vechten, strijden, een vuist maken en dan ook nog es een interview houden met een gezellig schilderijtje van een kromzwaard op de achtergrond.
Flikker toch op man.
Wij zijn geen moslimland en als het aan mij ligt, gaan we dat ook nooit worden.
Noem één moslimland waar je net zo vrij bent als in Nederland.
Één maar.

Schietmijmaarlek | 14-08-14 | 17:03

swift1.6 | 14-08-14 | 16:32
Klopt. Dan ben je meteen een racist, fascist, nazi en extreem-rechts.

Graftak | 14-08-14 | 16:57

Ik zou zo zeggen.. gaat heen als het je hier niet meer zo bevalt. Neem svp ook flink wat vrienden en bekenden mee dan ruimt dat ook lekker op.

Dr. Drek | 14-08-14 | 16:56

"Ik lever mijn standpunt niet in, maar mensen: het is vijf voor twaalf! Niet in Nederland, maar in Europa! En wilt u dat? Ik sta voor dit land! Wat hier in vijf, zes eeuwen is opgebouwd. We hebben godverdomme hier gewoon een vijde col... laat ik nou alles maar zeggen! Een vijfde colonne! Van mensen die het land naar de verdommenis willen helpen. En daar ga ik niet voor! En ik zeg: u mag hier blijven, maar u past u aan! Nee, ik moet daar horen Allah is groot. Ik ben een vies varken, u bent een christenhond. Dat zeggen zij, en u vindt het goed. En ik ben heel beheerst tot nu toe geweest, ik heb dat nooit herhaald. Maar u laat over zich lopen, en ik doe het niet meer. En dat is waar ik die zetels vandaan haal. Want dit land is het zat. C'est ca, daar sta ik voor. En als ik dat anders moet verwoorden prima! Maar het gaat om uw kinderen, om uw kleinkinderen. Waar gaat het anders om!? Moet ik nou meer hier neerzetten!? Ik kan niet anders. En ik doe niet anders. Dan maar ik afgemaakt. Ok, prima. Maar het probleem meneer, dat blijft... Dat blijft! Mensen hebben er meer dan genoeg van. Godverdomme, in mijn stad. Marokkaanse jongens, Turkse jongens, die niet die Turken niet die Marokkanen beroven, maar u en mij, ouwe vrouwtjes. En de politie? Wat doen ze? Godverdomme niks. Die zeggen als je dat zegt: u discrimineert. En dat verwoord ik van het Nederlandse volk. En ik sta ervoor. Ik sta ervoor. Mag het niet? Okee, ik respecteer u. C'est ca."

Graftak | 14-08-14 | 16:52

"... een op religieuze grondslag gestoelde en uit publiek middelen betaalde Moslimomroep..." Meer woorden moeten daar niet aan besteed worden. Opdoeken die rotzooi.

Tricephalus | 14-08-14 | 16:40

nou ben ik geen appa fan (zowel qua muziek als qua gedachtengoed) maar hij heeft wel gelijk. Bepaalde dingen mogen hier niet gezegd worden.

swift1.6 | 14-08-14 | 16:32

Dit land is het ZAT dan maar ik vermoord maar het probleem dat blijft.

wimschopper | 14-08-14 | 16:26

Aggut, voelt het kleine rappertje zich zo aangevallen?
Tjonge, wat errug!!
Wat een kutland is het toch hier he!
Misschien moet je maar eens een optreden regelen in het kalifaat, daar zijn ze gek op westerse muziek/rap!
Daar heb je pas vrijheid!!!
Zie ik je wel aan een kruis hangen op een van de vele filmpjes van onze hoofdafhakkers!
Sukkeltje!

Gerrit gordijnstok | 14-08-14 | 16:14

1) Geen énkele buitenlandse politieke partij zou wat te zeggen moeten hebben in Nederland.

2) En er zijn wel meer (georganiseerde) groepen mensen in Nederland die zich wat minder zielig mogen vinden.

nikolaos | 14-08-14 | 16:13

"Wat doen zij hier", vraagt deze idioot zich af.
Als die paar km² Gaza al tien keer met de grond gelijk is gemaakt, en ze blijven het terug opbouwen en bevolken met zo'n 400 inw. per hectare is dat een goede vraag voor die palestijnen.

nedertokkie | 14-08-14 | 16:12

@Parel van het Zuiden | 14-08-14 | 15:32
'Alle homo's...' is discriminatie op geaardheid.
Bij 'Alle pedofielen...' en 'Alle nazi's...' gaat het om mensen die iets verwerpelijks en strafbaars doen.

Misschien wordt het duidelijker als ik uw eigen oorspronkelijke voorbeeld er bij pak, met een kleine wijziging bij #2
Als u deze stelling wilt testen...
1. Pak een geroepen tekst als "dood aan de zionisten."
2. Vervang "zionisten" met "joden" <--- wijziging
3. Post op GS, twitter, of FB
4. Ga rustig achteroverhangen

fail | 14-08-14 | 16:02

Vreselijk, zo'n verongelijkte randdebiel. Goed gesproken (geschreven) Van Rossum!

Ergea | 14-08-14 | 16:01

@McMarx
Dat is goed -> vrijheid van meningsuiting is niet de vrijheid om alles te kunnen zeggen wat je wil zonder gevolgen.
Het is de vrijheid dat je eigen mening kan uiten, met nadruk op uiten. Jij kan zeggen/publiceren wat je wil, en dan gaat de overheid pas daarna controleren of het mag nadat je het hebt gezegd of gepubliceerd en dus niet al van te voren. Zeg of publiceer je iets in strijd met de wet dat heb je nog steeds een probleem.

buitenspeler | 14-08-14 | 15:58

Verdomd zeg, ik hoor een kameel schijten..

Rene7559 | 14-08-14 | 15:54

Hoe meer je er op let, hoe meer overeenkomsten, raakvlakken en gemeenschappelijk interesses je ontdekt tussen de Linksche Kerk en een politieke ideologie/ geloof Islam.
Wat de "The Left's love affair with Islam" verklaart. www.google.nl/webhp?nord=1#nord=1&....
De een kent begrippen als "taqiyya" www.google.nl/webhp?nord=1#nord=1&... De Linksche Kerk poogt hetzelfde te doen en kent ook dingen "Politieke correctheid/ Gleichschaltung" Ontkent of vergoelijkt doodleuk de werkelijkheid. Doet daarmee dus aan negationisme www.google.nl/webhp?nord=1#nord=1&...

"Een bekend voorbeeld van negationisme is het ontkennen van de Holocaust, dat in verschillende landen expliciet strafbaar is gesteld. Zo geldt in België de zogenaamde negationismewet (de wet van 23 maart 1995 tot bestraffing van het ontkennen, minimaliseren, rechtvaardigen of goedkeuren van de genocide die tijdens de Tweede Wereldoorlog door het Duitse nationaalsocialistische regime is gepleegd). Ook de Armeense Genocide wordt door veel pan-Turkse organisaties ten stelligste ontkend.
Tegenstanders van negationismewetten zeggen dat het strafbaar stellen van een selectie van meningen, hoe onwaar ze ook mogen zijn, in strijd is met het recht op vrije meningsuiting.
In Nederland is aanhangig het Voorstel van wet van het lid Voordewind tot strafbaarstelling van het in de openbaarheid ontkennen, op grove wijze bagatelliseren, goedkeuren of rechtvaardigen van volkerenmoord (strafbaarstelling negationisme)."
nl.wikipedia.org/wiki/Negationisme

En onze Aappa doet dit dus ook vrolijk. Bij de één is het allemaal een Zionistisch complot, anderen die ook in de tweede kamer zitten/ zaten weigeren hardnekkig de Armeense Genocide een Genocide te noemen etc. Jodenhaat is bijna synoniem aan de Islam. De uitingen in hun Koran en aanverwante artikelen zijn even talrijk als houtwormen in een verrotte balk.
Met stalen gezicht wordt propaganda uitgebraakt van een niveau dat Goebbels er nog het schaamrood van in het gezicht zou krijgen.

Met het recht op demonstratie hetzelfde verhaal. Extreem Linksch en de haatbaarden claimen het alleenrecht hierop. Als andere groeperingen hier ook van gebruik willen maken en dit netjes aanvragen en goedkeuring krijgen gaan ze bewust over tot massale geweldpleging en intimidatie.
De zogenaamde anti-fascisten doen dit net als de haatbaarden. Als andere groeperingen nu hetzelfde gedrag eens gingen vertonen hangt de Linksche Kerk meteen hoog in de gordijnen.
En gaat zich te buiten aan allerlei uitlatingen dat dit toch echt niet fatsoenlijk, verschillig, democratisch gedrag is.

Tegenwoordig is in Engeland veel te doen om Schotland en daar hebben we dus ook een George Galloway. en.wikipedia.org/wiki/George_Galloway George zit aan de Labour kant en demonstreert ons bij veler gelegenheid ook hoe de redeneringen zijn in de Linksche Kerk in het algemeen. Als je z´n wiki eens leest en eens kijkt naar een vid met zijn toespraken www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=Galloway+... en de omgang met critici en het wordt al meteen erg duidelijk hoe "tolerant" en "democratisch" men is.
ISIS lovers doen er niet voor onder.

said_fred | 14-08-14 | 15:47

"Nederland is geen vrij land".

Roept een domme Marokkaanse patjepeeër die, als hij en zijn verkalkte macho-religie hun zin zouden krijgen, als eerste die vrijheid om zeep zouden helpen.

Nestbevuilers.

Peter Emile | 14-08-14 | 15:36

Appa is gewoon een extremist in de dop.

StijlvolRechts | 14-08-14 | 15:36

@fail | 14-08-14 | 14:43

Ja, er moet niemand dood.
.
Met het risico dat ik hele enge krochten van uw geest blootleg. Welk onderscheid ziet u dan?

Parel van het Zuiden | 14-08-14 | 15:32

Je kan bij ieder topic wel zeggen: "IQ probleem bij al die gasten" maar ja, dan wordt het saai hier. Kom, laten de vrijheid van meningsuiting eens in Jip-en-Janneke-taal aan ze uitleggen.

McMarx | 14-08-14 | 15:25

Ik zie nu de oorlog met Rusland wel zitten, dan rotten dit soort figuren tenminste op.

Ali d | 14-08-14 | 15:24

Hypocrisie is dit soort mensen niet vreemd. Je vraagt je altijd af waarom ze toch maar blijven plakken in dit land als het toch allemaal niks is hier?

Tremor | 14-08-14 | 15:21

Onderbuikgevoelens van Appa en z'n geloofs/soortgenoten mogen ongeremd gevebntileerd worden. Als ik dat doe ben ik racist. Weer een voorbeeld van 2 maten, Appa.
Is Appa misschien fout gepelde afkorting van apatisch?

Ugly Basterd | 14-08-14 | 15:20

We worden de laatste dagen geconfronteerd met het resultaat van de parallelle samenlevingen. Als men leeft in een wijk met vooral mensen met dezelfde roots, en die lui ook treft op school en in het buurthuis, en vooral in de extended family, dan heb je geen idee wat er leeft in de rest van de samenleving. Dat wordt nog versterkt door het kijken naar de heimwee-schotel-tv en het feit dat men in het openbaar de eigen taal/dialect preekt, zodat buitenstaanders niet meer een gesprek van de ander kan begrijpen en dus tegenwoordig de antennes ontbeert om onbewust deelgenoot te worden van de denkwijze van anderen, waar eigenlijk het (overigens hinderlijke) meeluisteren met andermans GSM gebabbel nog eens extra aan had kunnen bijdragen.
Weliswaar wordt in sociologische onderzoeken gezegd dat allochtone jongeren beweren dat ze steeds meer NL vrienden hebben, maar het komt mij voor dat ze het woord vriend verwarren met kennissen. Bezuiden de Pyreneeën hebben mensen wel amigo's maar dat zijn kennissen en kroegkamaraden. Levensvragen enzo worden in die landen gedeeld met een of meer familieleden, maar nooit met anderen.
Vroeger werd het spreekwoord : twee geloven op een kussen, daar leidt de duivel tussen, vaak voor waar aangenomen, maar dat de huwelijken tussen partners van verschillende landen statistisch zeer slecht scoren is inmiddels voor ieder duidelijk. M.a.w. de segregatie en het onbegrip zal alleen maar toenemen. Wat een drama!

Ci Ty33 | 14-08-14 | 15:19

ART85 | 14-08-14 | 15:03
Touché!
Sowieso woonden er altijd al wel wat joden in Israël (veel langer dan 67 jaar, spiritueel thuisland enzo), maar het was vooral een moeras/woestijn waar niemand in geïnteresseerd was. Veel "Palestijnen" kwamen oppas ná de oprichting van de staat Israël vanuit Jordanië, Syrië e.d. in Gaza wonen....

Graftak | 14-08-14 | 15:15

Appa moet lekker ophoeren terug naar z'n matties bij ISIS.. wegwezen hier.

DanDatDus | 14-08-14 | 15:11

-weggejorist-

peter1923 | 14-08-14 | 15:08

Een paar quotes uit het stukje

"Wij moeten een eenheid vormen, sta op. Wij moeten hier wat aan doen. Vecht voor Gaza, vecht voor Syrie, maak samen een vuist, toon hen die ons geen genade geven, geen genade. Het gevecht wat wij hier in NL al jaren voeren tegen de onderdrukking en onderhuids racisme. Wij moeten onze eigen leiders creëren, wij moeten onze positie verstevigen"
-
Klinkt bijna als een coup d'état!
-
Vragen aan Appa:
Hoe zit het dan met vechten voor Nederland en de Nederlandse normen en waarden Appa?
Een eenheid vormen met de rest van het land, integreren, kansen benutten voor persoonlijke verbetering en welvaart?
Kortom, je aanpassen aan een vrije samenleving.
-
En de vrijheid van meningsuiting geldt voor iedereen, oproepen tot genocide valt daar niet onder.
Vrijheid van meningsuiting is ook kritiek ontvangen en weerwoord accepteren.

uitlaatklepje | 14-08-14 | 15:04

@Graftak
Helaas lijkt het er wel op.
.
Wat ik niet begrijp, al kijken vanuit appa's standpunt; die joden zijn er 67 jaar geleden gekomen. Die zijn gaan wonen in een Arabisch land. En die moeten weg van hem. Ook de kinderen die deze joden hebben gekregen, en diens kinderen, moeten weg van appa. Waarom? Omdat de bevolking van dat Arabische land dat wilt.
.
Wat doet deze, en de duizenden andere inteelt koppen, hier dan nog in Nederland? Zij lenen bestaansrecht aan het feit dat ze hier uit die kut geworpen zijn, maar voor een groot deel van de Israeliers die in Isreal geboren zijn ontlenen zich dat bestaansrecht weer niet...
.
Oftewel, meten met twee maten door mister appa himself.

ART85 | 14-08-14 | 15:03

@Mastermattie | 14-08-14 | 13:05

Uw licentie is verlopen, de update wordt geannuleerd.

Abu Koop Dan | 14-08-14 | 15:03

mental K | 14-08-14 | 14:51

Ik zal niet zeggen dat hij een loser is (dat zal ik niet zo snel doen) maar hij profiteert inderdaad van het feit dat hij, veel op 'discriminatie' kan gooien.
Daar heb ik een hekel aan. Ik weet dat er in Nederland gediscrimineerd wordt maar dat gebeurt onder alle volkeren, dus ik denk, geen gezeur en aan de slag.

Rest In Privacy | 14-08-14 | 14:58

mental K | 14-08-14 | 14:51
Het is gewoon een mcmartin of rapper sjors...

Graftak | 14-08-14 | 14:53

breakingnews | 14-08-14 | 14:46
Ze kijken natuurlijk alleen maar schotel televee.... Zien dus heel veel leugens, fotosoeps etc

Graftak | 14-08-14 | 14:52

Appa is gewoon een loser, als hij blank was geweest, was hij al 24 keer uitgelachen met dit soort uitspraken. Hij is gewoon cultureel bevoordeeld omdat hij uit een slachtoffer minderheid komt.

mental K | 14-08-14 | 14:51

Waarom hoepelen al die verongelijkte moslims niet een heel eind op? Ga lekker in het kalifaat wonen stelletje profiteurs!

griffin peterson | 14-08-14 | 14:51

Als je kinderen alles geeft tonen ze verwend gedrag. Je geeft ze een nieuwe fiets, maar ze willen een nieuwe scooter. Toch nog teleurgesteld.... Moslims in dit land krijgen ook ALLES: Geld, onderwijs, huizen, gezondheidszorg, hulp, vrijheid van godsdienst, een rechtstaat.., ook al draagt het volk al 40 jaar niets bij.. zelfde rechten, minder plichten... WTF.. Maar als moslim is de basismodus: BOOS, VERONGELIJKT, allemaal omdat ze in de moskee wordt verteld dat ze superieur zijn. Dat is moeilijk te verenigen met hun lege, bestaan in de marge..

chosenignorance | 14-08-14 | 14:51

ART85 | 14-08-14 | 14:44
De door Isis vermoorde moslims, de doden in Afghanistan, de honderdduizenden doden in Syrië.... Allemaal vermoord door moslims, dus onbelangrijk, niets aan de hand.
Voor de twee duizend doden in Gaza (op de Hamas terroristen na, 2000 te veel) komen de krokodillentranen massaal naar boven, want gedaan door joden....
Als Israël islamitisch was had je er nooit iets van gehoord...

Graftak | 14-08-14 | 14:50

"... De Nederlandse politiek meet met twee maten. Wij moeten hier wat aan doen."
Daar was gemiddelde NL'er al lang achter. Als je tot een minderheid behoord of te beroerd bent om te werken staan er legers met weet-ik-wat-voor-een-werker voor je klaar en wordt de subsidie- of bijstandkraan nog een stukje verder open gedraaid om jouw problemen op te lossen, bij voorkeur in jouw eigen taal. Iedere harde werker kan een middelvinger krijgen. Ben je NL'er en je werkt dan krijg je 2 middelvingers en een schop onder je reedt als je je muil niet houdt.

Ugly Basterd | 14-08-14 | 14:47

Los van dat dit geen interview is maar een stompzinnig voorgekauwd riedeltje, bewijst zo'n kansenrappertje maar weer wat de basis is voor het voortbestaan van veel gezeik, pure onwetendheid en het achterna lopen van elkaar op basis van fabels.

"De gebieden die bezet zijn in Gaza, nu alweer zo'n 67 jaar als ik het goed heb". Nee, dat heb je niet goed. Ze horen allemaal iets half en gaan daarna meteen boe-roepen en stenen gooien. Man, man, man.

breakingnews | 14-08-14 | 14:46

Wie kent dat schilderij op de achtergrond?

Rest In Privacy | 14-08-14 | 14:46

Ach jee, berggeitje appie laat ook weer van zich horen. Erg apart dat je hem niet hoort over de vele doden die ISIL/ISIS onder de moslims hebben gemaakt de afgelopen maanden... Zijn de door ISIL/ISIS afgeslachte moslims van mindere waarde dan de palestijnse moslims?

ART85 | 14-08-14 | 14:44

@Parel van het Zuiden | 14-08-14 | 14:01
Alle nazi's moeten dood.
Alle pedofielen moeten dood.
Alle homo's moeten dood.
... alle 3 zijn gelijkwaardig voor u?

fail | 14-08-14 | 14:43

Appa, misschien kan je jezelf eens wat vragen stellen, b.v. 'draag ik wat bij aan de Nederlandse samenleving' en 'zit het merendeel van de Nederlanders te wachten op mijn aanwezigheid hier' en 'is het levenslang opslurpen van subsidiepotjes of het trekken van bijstand mijn grootste verdienste'.
Maak hier eens een mooie rap van en breng hem ten gehore in Marokko, daar is een mooie toekomst voor je weggelegd. Vrijheid van meningsuiting volop, eigen gekozen leiders, kortom alles veel beter dan in dat achterlijke Nederland.

Boy Cot | 14-08-14 | 14:43

Me dunkt dat-ie in dit interview nogal wat vrijheid krijgt om zijn meninkjes over het voetlicht te brengen, vriendelijk geholpen door de interviewer die een zootje lekker voorgeprogrammeerde vragen klaar heeft liggen, en maximaal gefaciliteerd door de Moslimomroep. Inderdaad, van Rossem, hij begrijpt het niet.

Schoorsteenveger | 14-08-14 | 14:42

nou Tyf je toch gewoon op?, en neem de rest van die mongeaulen ook meteen mee! flikker op mafkezen

Occipitaalcasibus | 14-08-14 | 14:39

Beroep: Zanger lichte muziek.

van Nazareth | 14-08-14 | 14:39

Hij wil dus een kalifaat binnen de Nederlandse staat?
Het grappige is dat de hisbah veel van zijn shit nooit goed zal keuren.
Muziek is haram btw....

Graftak | 14-08-14 | 14:36

Die duizenden moorden door je broeders van IS, beste Appa, veroordeel je die?

moonshiner3519 | 14-08-14 | 14:34

Die roomblanke bouwvakkers buiten bij dat busje zijn wél lekker aan het werk.
Zou jij ook 's moeten proberen Appa.

van Nazareth | 14-08-14 | 14:33

Lichaamsgeur | 14-08-14 | 14:26
Leg eens uit wat "echt vrij" is.

Schoorsteenveger | 14-08-14 | 14:32

Op youtube is op 24 juli jl. een film verschenen van een Gazaans moeder die haar kind naar Jeruzalem heeft gebracht voor een hartoperatie." Muslim woman from Gaza brings child to Israël hospital,she hopes he grows up to be a suicide bomber." De ondertiteling is in het Ivriet en Engels.De haren rijzen je ten berge wanneer je aanschouwt de denkwijze van deze moeder. Volledig de islamitische doodscultuur aanhangend maar wel de duivelse zionistische chirurgen haar kind laten opereren zodat hij later zichzelf kan laten ontploffen. De islam in een notendop.

Jan Boule | 14-08-14 | 14:32

-weggejorist-

bodemloos | 14-08-14 | 14:30

Is logisch want moslims hebben altijd gelijk en het enige echte ware geloof. Dus al het andere in de wereld is racisme, fout en moet deaud.

BarneyBoner | 14-08-14 | 14:30

roze_bril | 14-08-14 | 14:22

Mee eens,in Nederland kan IEDEREEN studeren. De student krijgt een basisbeurs waar uiteindelijk het gehele schoolgeld van betaald kan worden.
En voor de lagere inkomens krijg je in de meeste gemeenten ook nog een bijdrage voor bijvoorbeeld een pc, laptop, boeken, of de contributie voor een sportclub.
Nee, zelf de mensen die het financieel moeilijk hebben worden hierbij (gelukkig) geholpen.
Dus, inderdaad geen excuus dat je vanwege armoede je opleiding niet afgemaakt hebt.
Of je hebt geen zin of je kan het niet, dat maakt dan niet uit maar ga niet liegen.

Rest In Privacy | 14-08-14 | 14:29

Je bent ook nooit echt vrij

Lichaamsgeur | 14-08-14 | 14:26

Toch is er ook nog 'n politicus die durft te zeggen:
"Hebben jullie problemen met 'n vreemd geurtje in het trappenhuis"?
Op deze wijze de multiculti-problematiek bagatelliserend.

meneer Q | 14-08-14 | 14:23

-weggejorist-

Bezek | 14-08-14 | 14:23

Appa: "Door armoede heb ik school niet afgemaakt" Pretendeer niet zoveel als je te dom bent om je school af te maken.

roze_bril | 14-08-14 | 14:22

@De echte Stolwijker | 14-08-14 | 13:14 juistem!!! precies. Dat is dan wel de gelukkige uitkomst van deze ontwikkelingen.

mental K | 14-08-14 | 14:21

Ik zou vandaag nog naar een land emigreren waar wel volledige vrijheid bestaat.

Schaamharing | 14-08-14 | 14:19

'Mijn Facebook-pagina is om de meest bizarre reden geblokkeerd of online gehaald'

Hm, dat is vreemd, want dat gebeurd toch niet 'zomaar'

Rest In Privacy | 14-08-14 | 14:17

Perfect toch allemaal, ze zijn gewoon 20 jaar te vroeg.
Nu wordt alles duidelijk en zullen ze hun eigen graf graven. Ze hebben hun hand overspeelt, mede door hun IQ... over 20 jaar hadden ze het zover kunnen laten komen. ik denk dat de sjeiks in SA niet blij zijn met dit te vroege vreugdevuur.

toonbeeld | 14-08-14 | 14:15

Te dom om voor de profeet te dansen en ook dát is een groot probleem onder moslims.

Sliptong | 14-08-14 | 14:14

Wat een diarree aan zinloos geluid komt uit die man als hij klanken maakt. Zelden iemand zoveel onzin horen uitkramen in krap 10 minuten.

Dit soort filmpjes laten me nog meer janken om het lot van de mensheid. Het waren fantastische jaren.

lillendvleesch | 14-08-14 | 14:13

-weggejorist en opgerot-

Bezek | 14-08-14 | 14:12

Ik heb op twitter eens geprobeerd met hem te praten, gaf hem argumenten waarom ik dingen zie zoals ik ze zie - en vroeg of hij hetzelfde kon doen. Helaas, kwam niets meer uit dan op de man spelen. Uiteindelijk stopte hij met antwoorden omdat ik niet genoeg volgers zou hebben. Alsof dat iets uitmaakt in een 1 op 1 discussie. Tsja.

__dictatuur | 14-08-14 | 14:12

Mis ik wat? Hij zegt dat hij bedreigt is, exact als Geert Wilders, waarvan hij zegt dat die wel vrijheid van meningsuiting heeft. Terwijl hij ook exact hetzelfde gedaan heeft en dan ervoor bedreigd wordt..

Hoge bomen vangen veel wind, dan moet je niet klagen.

tiku99 | 14-08-14 | 14:11

Het is het wij-zij verhaal. Er is overduidelijk iets mis gegaan met de integratie politiek in het verleden.

Toetsiemonster | 14-08-14 | 14:11

Als het zo slecht is hier, waarom gaat hij dan niet terug naar zijn roots? Wij ( Nederlanders) hebben niet gevraagd om de massa import van lieden met hun haatideologie en het gros heeft er zijn buik onderhand van vol. Dus lekker terug naar je zandbak.

Barani517 | 14-08-14 | 14:09

@ Ryan Newman | 14-08-14 | 13:27
Wil je nu beweren dat democratie in Europa zo'n succesnummer is?

Willem VanDer Decken | 14-08-14 | 14:09

@Asimov6 | 14-08-14 | 14:00

Ik vrees dat er nog veel meer moslims zoals die Haifi zijn.

Halal Big | 14-08-14 | 14:08

Godsdienstvrijheid afschaffen en dat artikel scharen onder vrijheid van meningsuiting. Op die manier zijn strafbare uitspraken makkelijker te vervolgen.

p3xxx | 14-08-14 | 14:01

@fail | 14-08-14 | 13:55

Totaal oneens met de inhoud. Je benoemt een groep, doodsbedreigt hen. De definitie van die groep is totaal irrelevant.

Parel van het Zuiden | 14-08-14 | 14:01

Dat zo'n domkop het niet begrijpt is nog tot daar aan toe, maar die mevrouw Haifi zou toch beter moeten weten, daar verbaas ik me heel erg over.

Asimov6 | 14-08-14 | 14:00

Het is een collectief zielige zelfmedelijden-cultuur die onze linkse Joop.nl gutmenschen hier op basis van 'niets' en 'voor niets' naar binnen hebben gehaald.
In het verleden begonnen deze intelligente lui met een IQ van omstreeks 130. Na 20 generaties "neven en nichten" - waarin we per generatie een terugval van 3 IQ punten mogen verwachten - zitten ze gemiddeld nog op een IQ van omstreeks 70 punten. Nee, da's duidelijk... dan kun je 't bovenstaande niet meer begrijpen.

matrixbluepill | 14-08-14 | 13:58

Door Gaza zijn we bij elkaar gekropen. De man gebruikt wel treffende beeldspraak. Toen hij het had over geen echte leiders, dacht ik even hij schuift zo Geert naar voren, maar de naam die volgde ken ik niet van de stemlijst.

euromast | 14-08-14 | 13:56

Ik denk trouwens wel dat rapperappa zelve dit topic plus comments met een gezwollen piemeltje zit te bestuderen. Zoveel aandacht!

Ars Vivendi | 14-08-14 | 13:56

@Ars Vivendi | 14-08-14 | 13:51
Was ik niet cryptisch genoeg? Dan zit er waarschijnlijk een zionistisch complot in mijn reaguurselgenerator.

rara | 14-08-14 | 13:56

@miko | 14-08-14 | 13:52
Ja, jouw mening. Ik vind hem bagger en ik zap als een bliksemschicht over als ik hem op tv zie.

343 | 14-08-14 | 13:56

@Parel van het Zuiden | 14-08-14 | 13:27
Vond het nog wel meevallen eigenlijk. Ben je het helemaal oneens met de inhoud van mijn post of met het feit dat ik überhaupt nuance durf aan te brengen?

fail | 14-08-14 | 13:55

-weggejorist en opgerot-

Halal Big | 14-08-14 | 13:53

@343 | 14-08-14 | 13:39
Ali B is een topartiest. Verder een uitermate positieve jongen met zelfspot en humor.

miko | 14-08-14 | 13:52

@rara | 14-08-14 | 13:46
de Mytilus edulis...
Goede keus. Doet het erg goed in een pan met gebakken groenten en kokend bier.
Of ging dit over van Aartsen?

Ars Vivendi | 14-08-14 | 13:51

Psychopaten hebben vaak last van waanideeën & dwangneuroses.
Als een groep massaal dezelfde waanideeën & dwangneuroses vertoont spreken we van religie.
De ergst religie op Aarde is de islam.
Ieder weldenkend mensen weet dat dit de personificatie van gekte is.
Die Zionistische complottheorieën passen geheel in het ziektebeeld.
Geef deze mensen geen geld, geen moslimomroep maar geef ze medicatie of psychische hulp.

wakkere_nederlander | 14-08-14 | 13:50

Ik moet ff een teiltje...
Wat een onbenul!

En hij heeft mensen nodig om de kar te trekken?
Wij zeker? "de kar trekken" lijkt immers verdacht veel op werken.

blokkadeleider | 14-08-14 | 13:49

-weggejorist-

neuk jeus | 14-08-14 | 13:48

Waar waren Appa en Haifi toen de vrijheid van meningsuiting van bijvoorbeeld Theo van Gogh of Hirsi Ali verdedigd moesten worden.

Selectieve verontwaardiging alom. Alleen als het eigen belang in het geding is. Opportunisme dus en dat is geheel des islams. Het doel heiligt de middelen.

Islamofiel | 14-08-14 | 13:47

Die gasten lijken maar 1 ding te kunnen: afbreken.

De Stas | 14-08-14 | 13:47

Ik wist al dat er een enorme kloof was tussen het westen en de Islam, maar sinds kort wordt het voor heel Europa duidelijk. Steeds meer moslims laten hun ware aard zien: ze haten ons en willen Europa overnemen. Dit soort mafketels zijn rolmodellen voor nog meer (moslim) mafketels. Wanneer breken we het taboe, dat we dit soort mensen daadwerkelijk gaan deporteren

Halal Big | 14-08-14 | 13:47

@Ars Vivendi | 14-08-14 | 13:39
Mijn specialisatie is de Mytilus edulis...

rara | 14-08-14 | 13:46

Hij begrijpt idd helemaal niets van vrijheid en democratie. Deze mensen zijn compleet vergiftigd in hun denkbeelden. Het overheidsbeleid is enorm slecht. Ipv duidelijk te zijn over wat het betekent om in een democratie te leven, wordt onduidelijkheid gecreëerd. En als je dan niet zo intelligent bent, zoals dit rare rapperje - dan kom je tot wereldvreemde conclusies. Wie is dit gastje eigenlijk...?

ChopKid | 14-08-14 | 13:45

Ik dacht heel even,heeeel even dat hij het over ISIS ging hebben. Toen hij over duizenden doden tienduizenden gewonden en ontvoerde en mishandelde mensen begon te spreken.Maar,wishfull thinking. De mensen in Syrië en Irak worden afgeslacht maar die tellen niet.

miko | 14-08-14 | 13:44

Deze jongen heeft gelijk wat de tweedeling betreft. Er zijn mensen die ontvangen (hij) en mensen die betalen (o.a. ik). Maar het grappige is dat over een niet al te lange tijd de betaler naar een ander land gaat. Dus ik wens Appa de netto ontvanger veel succes met het verstevigen van zijn positie.

roze_bril | 14-08-14 | 13:44

He Appa, van je uitkering kun je vast een paar kamelen aanschaffen in West -Sahara. Enkeltje vliegreis daar naar toe, en je kunt leiding geven aan die kudde.
Je thuisland heeft al het voorwerk gedaan door de boel daar te bezetten. Je hoeft dus niet hard te werken om een stukje eigen zand en slaven te bemachtigen.
Ik las op internet dat kamelen dol zijn op rapmuziek. En op jouw mening, ze zullen je zeker niet tegenspreken, hooguit een kamelenvijg laten vallen.

appelvink | 14-08-14 | 13:43

Ik ben de islam definitief kotsbeu. Ik wens er niet mee geconfronteerd te worden, ga in bij een niet-hoofddoek in de kassarij staan (sorry meisjes, niet jullie schuld, maar ik trek het niet meer), discrimineer snoeihard bij sollicitaties en voedt mijn kinderen op met het idee dat religie in het algemeen ed de islam in het bijzonder iets voor volstrekte imbecielen is.

très cool | 14-08-14 | 13:43

Herr Appa reageert op het kranten artikel van afgelopen donderdag in de telegraaf:

"Van het CIDI bedoel je? Waar prominente nederlanders zich zogenaamd hebben uitgesproken tegen.... tegen... ehm.... wat was het nou?"

Herr Appa probeert 'Jodenhaat' netjes te verwoorden: "De anti-semantistische toename vannuh... ehm... dat slaat écht werkelijk nergens op (...)"

I rest my case.

veNeintje !!>* | 14-08-14 | 13:42

Ik heb schijt aan de overheid, dat is toch deze jongen? Laat hem maar een baan zoeken.

Fiasco | 14-08-14 | 13:42

Het is nog erger dan 'niet om kunnen gaan met kritiek': Mensen die niet direct hun zin krijgen of een oplossing op een presenteerblaadje aangereikt krijgen pretenderen ook altijd dat ze monddood gemaakt worden.
Het meest illustratieve voorbeeld was de anti-pieten-demo tijdens de intocht van de sint. Eerst mond afplakken en zwijgen, en vervolgens niet reageren op journalisten die vragen stellen. Verwende kleuters...

jeanmondo | 14-08-14 | 13:42

Door dit filmpje blijkt de Marokkaanse gemeenschap intern dus ook heel verdeeld. Deze rapper vond dat Aboutaleb de zijde van Gaza had moeten kiezen, omdat hij ook had meegelopen in de herdenkingsmars voor de MH17-slachtoffers. De mening van deze rapper is voor de Marokkanen net zo representatief als de mening van Joop Glimmerveen voor de Nederlanders.

TB2318 | 14-08-14 | 13:41

@carramba | 14-08-14 | 13:33
Even een publiek geheim uit de doeken doen. Tuurlijk is Ali B. een prima jongen. Hij is door de publieke omroep ontworpen, gefabriceerd en uitgebracht in een poging Marokkanen in een beter daglicht te brengen. Waarom denk je dat ie zoveel dingen doet voor de TROS? Dat ene hitje wat ie ooit had is nou niet bijster de taal die rappers zoals Appie uitslaan en is een zielige poging jongeren aan te spreken. Maar toch werd het groot in de top 40. En waarom denk je dat zijn neefje naar voren geschoven werd? Er zijn er heus meer hoor, goeie Marokkanen, ziejewel?

Dhr. de Wit | 14-08-14 | 13:40

@carramba | 14-08-14 | 13:33
Ali B is een verschrikkelijke eikel. De wethouder Hekking van de Marokkaanse propaganda en brainwashing gericht op de Nederlandse jeugd. Overal zit die strontstreep. Nederlandse muziek verkrachtend met zijn debiele rapjes.

343 | 14-08-14 | 13:39

@Appa: Kun je zo vriendelijk zijn om tesamen met al je extremistische moslimvriendjes op te zouten naar een vrij land? Ik denk ik jouw geval aan Yemen of Iran. Daar ben h e l e m a a l vrij om 100% volgens de sharia te leven. En n i e m a n d daar die je gratis geld geeft zoals hier, dus van dat probleem ben je ook verlost!

Vogelbeest | 14-08-14 | 13:39

@rara | 14-08-14 | 13:32
Achzo, Rapper Appa is een specimen van herontdekte uitgestorven diersoort?

Ars Vivendi | 14-08-14 | 13:39

"we moeten kennis op doen"

Appa begin daar zelf eens mee. Lees de krant, dan merk je dat de VN zelf zegt dat Hamas de VN scholen gebruikt voor opslag van raketten en installaties.

Ouwe leugenaar!

mister niet scherp | 14-08-14 | 13:38

Ach man houd je bek, zielepiet. Tyf op!

PrinsSlip | 14-08-14 | 13:38

Ik mis de weloverwogen mening van de Meiden van Halal, Waar zijn Astma, Jihad en Hadj Allahrachi? Zitten ze op de camping?

Conan de Rabarber | 14-08-14 | 13:38

Beste Appa, je hebt helemaal gelijk als je Nederland niet zo'n geweldig land vindt. Het leuke eraan is dat dat jouw mening is en je die zeker kunt hebben. Noem een een beter land? Nou, nou?

Zo ja, koop een enkeltje in jouw (!, ja persoonlijk) geval. Zonder racisten wordt dit echt een mooier land.

TheseDays00 | 14-08-14 | 13:36

TheLuggs | 14-08-14 | 13:29
Nergens beweer ik dat doodsbedreigingen, strafrechtelijke vervolging en offline laten halen van een FB-pagina niet mogen. Maar het is geen inhoudelijk weerwoord, zoals Van Rossem beweert. Het zijn, bij wet toegestaan of niet, pogingen hem de mond te snoeren.

7,62x39 | 14-08-14 | 13:36

@(c)ZWITSUL | 14-08-14 | 13:31
Ben geen fan van Ali B maar het is verder een prima jongen, die appa is een gevaarlijk ongeleid projectiel.

carramba | 14-08-14 | 13:33

Rapper Appa lult uit zijn nek, er is geen beter land voor moslims om te wonen dan Nederland. Daarom wonen er hier ook bijna twee miljoen moslims, terwijl er hier veertig jaar geleden nog bijna geen moslims te bekennen was.
Nergens anders kunnen moslims de hele dag rappen over het leed van den moslim - en daarvoor een gratis inkomen, huis en verzorging ontvangen. Met geen dank aan de ongelovigen die dat wonder voor ze waarmaakt.

Goed, een ding is waar: moslims mogen hier niet naar hartenlust joden doden, zoals de Boze Profeet ze dat opdraagt. Hardop mijmeren over het doden van joden krijgt ook wat (milde) kritiek. Ga dus - terecht - huilen over het afnemen van je "vrije moslimse meningsuitingsvormen".

Jan Passant mk2 | 14-08-14 | 13:32

neuk jeus | 14-08-14 | 13:27
Hij stelt belangrijke punten aan de kaak. Je kunt het ermee oneens zijn, maar nietszeggend is het niet. Dit terzijde. Het gaat erom dat Van Rossem zegt dat zijn klacht over pogingen hem in het uiten van zijn mening te beperken niet terecht zijn, dat het inhoudelijk weerwoord is. De voorbeelden die hij noemt zijn geen weerwoord maar pogingen hem de mond te snoeren. Dat deze pogingen slechts gedeeltelijk succesvol zijn doet daar niets aan af.

7,62x39 | 14-08-14 | 13:32

@Ars Vivendi | 14-08-14 | 13:21
Ik mag dat, als agent van een cryptozoologisch complot.

rara | 14-08-14 | 13:32

kijk, dat soort idioten is een soort rolemodel voor zijn soort .. wat een geestelijke armoede.
De nieuwe lichting Ali B's zeg maar.

(c)ZWITSUL | 14-08-14 | 13:31

Wat je ook niet mag e-mailen:
"In het mailtje dat een werknemer van het bedrijf stuurde, staat: 'Heb nog even gekeken, is niks. Ten eerste een donker gekleurde (neger). En op zijn cv weinig tot geen ervaring met computers enz'." www.omroepgelderland.nl/web/nieuws-1/2...

CoffeePatch | 14-08-14 | 13:30

@7,62x39 | 14-08-14 | 13:25
Nee de man heeft net als jij geen punt. Met vrijheid komt ook verantwoording. En op dat laatste wringt de schoen, hij wil vrijheid zonder verantwoordelijkheid. Jij mag zeggen wat je wilt, de overheid mag je niet stoppen. Echter mag de overheid je wel ter verantwoording roepen. Dus als jij vind dat je Wilders dood gaat schieten kun je dat zeggen, echter is het gevolg wel dat je je voor de rechter mag verantwoorden voor bedreiging.

TheLuggs | 14-08-14 | 13:29

Rapper?
In zijn geval is die term net zo veel waard als iemand die een stofdoek over zijn eigen tafel haalt en zich dan "interieurverzorger" noemt.

datzouzomaarkunnen | 14-08-14 | 13:27

@fail | 14-08-14 | 13:24

Past u op dat u uw nek niet breekt tijdens het in alle bochten wringen voor deze nuance-excercitie?

Parel van het Zuiden | 14-08-14 | 13:27

-weggejorist-

neuk jeus | 14-08-14 | 13:27

Parasieten zijn het. Wel van je afleven, maar er niks voor terug geven. Zie je ook onder andere extreme richtingen hoor, alleen deze poppekast slaat een beetje door.

MiGi | 14-08-14 | 13:27

-weggejorist-

Ryan Newman | 14-08-14 | 13:27

@Ryan Newman | 14-08-14 | 13:23
Domme strijdkrachten, levensgevaarlijk!

Mastermattie | 14-08-14 | 13:27

In principe is Appa een diep gefrustreerde, zielige, talentloze gek die staat voor alles wat ervoor zorgt dat Muzelmannen zichzelf volstrekt buiten de maatschappij plaatsen en aan alle kanten worden uitgebraakt. Wat Appa gevaarlijk maakt is dat tientallen of misschien wel duizenden Mohammedaanse kansenparels in den lande hem als een rolmodel zien in de strijd tegen de Goddeloze Nederlandse varkens en de verdorven samenleving waarin zijn leven. Appa en zijn volgelingen hebben ook een tamelijke goede hand van het vanzelfsprekend vinden van alle lusten die het leven in Nederland met zich mee brengt en om alles dat niet strookt met hun bijzonder primitieve gedachtegoed of past in hun barbaarse, Middeleeuwsee belevingswereldje als een xeno- dan wel Islamofobe last te betitelen. Ik mag hopen dat deze constant verontwaardige, Sinterklaasrijmpjes gillende 'rap-'dwerg al lang en breed in de gaten wordt gehouden door de diverse veiligheidsdiensten.

Kouseband | 14-08-14 | 13:27

Aldus de rapper die claimt overal schijt aan te hebben.

Okan.O | 14-08-14 | 13:26

verbaast

viridis | 14-08-14 | 13:26

-weggejorist en opgerot-

Carpet Crawler | 14-08-14 | 13:26

-weggejorist-

populist87 | 14-08-14 | 13:26

Ik ben tegenwoordig liever een racist dan dat ik ook maar een millimeter buig voor welk geloof dan ook

Rest In Privacy | 14-08-14 | 13:26

Kinders, even uitleg over censuur. Geen censuur betekend dat je geen toestemming vooraf hoeft te vragen voor je je mening de wereld in slingert. Dat wil niet zeggen dat het uiten van die mening geen gevolgen heeft. Zie ook artikel 7 van de grondwet:
Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
2.
De wet stelt regels omtrent radio en televisie. Er is geen voorafgaand toezicht op de inhoud van een radio- of televisieuitzending.
3.
Voor het openbaren van gedachten of gevoelens door andere dan in de voorgaande leden genoemde middelen heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet. De wet kan het geven van vertoningen toegankelijk voor personen jonger dan zestien jaar regelen ter bescherming van de goede zeden.
4.
De voorgaande leden zijn niet van toepassing op het maken van handelsreclame.

Dus bevat jouw mening doodsbedreigingen dan zul je je daarvoor moeten verantwoorden.

TheLuggs | 14-08-14 | 13:26

Doodsbedreigingen, strafrechtelijke vervolging en offline laten halen van een Facebookpagina zijn geen weerwoord. Het zijn pogingen iemand de mond te snoeren. De man heeft een punt.

7,62x39 | 14-08-14 | 13:25

Zoals Rena Netjes gisteren vertelde bij #kvdb. Anderen de sgult geven zit bij moslims in de cultuur ver(k)ankerd. Schaamtecultuur ten top, hand in de eigen boezem steken is hen vreemd. Vandaar ook die agressieve houding. Net als een kind dat betrapt wordt met de hand in de snoeppot. Ontkennen tot je een ons weegt ook al heb je een afgehakt hoofd vast.
Maar de moslims in Nederland gaan hard verliezen, dat voorspel ik alvast.
Het verzet is de afgelopen weken in gang gezet en is niet meer te stoppen.
We shall overcome!

Dhr. de Wit | 14-08-14 | 13:24

Je bent inderdaad niet zo vrij in Nederland. Als je als autochtoon maar de helft van wat zo'n mossel uitkraamt je lippen laat verlaten heb je een arrestatie team aan je bed staan om vervolgens met een noodvaart door de justitiële keten gejaagd te worden.
.
Als u deze stelling wilt testen...
1. Pak een geroepen tekst als "dood aan de zionisten."
2. Vervang "zionisten" met "moslims"
3. Post op GS, twitter, of FB
4. Ga rustig achteroverhangen
Parel van het Zuiden | 14-08-14 | 13:07

Dat komt ook doordat zionisten een minder identificeerbare groep is dan moslims.
Als je zionisten weer vervangt door Joden, is het wéér een ander verhaal.

'Dood aan alle fascisten' zal ook anders behandeld worden dan 'dood aan alle Christenen'

Dus je experiment klopt niet helemaal.

fail | 14-08-14 | 13:24

Wat was t nou?Ehh de Antisemitistiche toename van ehhh,
T slaat idd nergens op wat je uitkraamt Appa.

Okan.O | 14-08-14 | 13:24

@milky bar | 14-08-14 | 13:07
Trek dat ding maar over z'n smoel heen, dan komt er zinnigere stront uit.

Mastermattie | 14-08-14 | 13:24

Mooi he, die werklui in het busje vanaf 04.20. Moet je die appa verbaasd naar buiten zien kijken. "Wat zijn die nou aan het doen" . haha.

viridis | 14-08-14 | 13:24

Het is nu na een paar generaties vruchteloos integreren toch wel duidelijk dat wij en 'hullie' niet samen kunnen leven. En aangezien wij hier als eerste waren vind ik dat hullie wel eens mogen gaan overwegen om in een land te gaan wonen waar ze wel prettig denken te kunnen zijn.

alexbl | 14-08-14 | 13:24

rara | 14-08-14 | 13:18
Alle moslims in Nederlands zitten in een zionistisch complot. Je weet toch?

sigaar_konthaar | 14-08-14 | 13:24

-weggejorist-

Ryan Newman | 14-08-14 | 13:23

-weggejorist-

eerstneukendanpraten | 14-08-14 | 13:23

"We meten met twee maten", aldus Appa, als reactie op Aboutaleb's participatie in de MH17-stoet en het uitblijven van een reactie van Aboutaleb over Gaza.
Het is best eenvoudig Appa. Aboutaleb is een Nederlander. Bij vlucht MH17 zijn Nederlanders om het leven gekomen. Nederlanders rouwen wanneer landgenoten om het leven komen.
Er is verder heel veel leed in de wereld. De Mexicaanse Drugsoorlog is momenteel het grootste wereldwijde conflict qua slachtoffers. Hoeveel weet Appa van dit conflict? En waarom hoor ik Appa daar nooit over? Omdat je geen Mexicaan bent misschien? Omdat er in Mexico te weinig moslims wonen?
Appa meet zelf een beetje met twee maten geloof ik.

ZegMaar | 14-08-14 | 13:23

Rapper Appa moet lekker in t kalifaat gaan wonen. Dan wordt ie onthoofd want rap is westers. Ga dan ga dan en neem je familie mee

zooishettoch | 14-08-14 | 13:22

@Publius | 14-08-14 | 13:20
Het concept democratie snappen deze lieden helemaal niet en zijn ze nog lang niet aan toe, misschien over 1000 jaar.

carramba | 14-08-14 | 13:22

-weggejorist-

neuk jeus | 14-08-14 | 13:22

Pp 4:00 "wat doen zij hier eigenlijk? Doen zij iets constructiefs? Voor het volk? Voor Nederland? Nee. Wat doen zij hier? Waarom worden er geen kamervragen gesteld?"
Goed punt. Wat mij betreft stelt onze politiek dat soort vragen wat vaker.

PSYx | 14-08-14 | 13:21

Rapper Appa is een Zionistisch complot. Het kan niet anders.
@rara | 14-08-14 | 13:18
Durf je wel, Rapper Appa zwart maken?

Ars Vivendi | 14-08-14 | 13:21

-weggejorist-

mood | 14-08-14 | 13:21

Ik kan op dit moment al een 10tal of misschien wel een 100tal van dit soort faalhazen opnoemen dat, wanneer we ze het land uitkinkelen, er een stuk meer maatschappelijke rust is in Nederland.

Hoe krijgen we dit op een democratische en maatschappelijk geaccepteerde manier voor elkaar.

mood | 14-08-14 | 13:21

"we zijn veel te verdeeld"

Yep! klopt! Dankzei de multikul!

Hobbykip | 14-08-14 | 13:21

Rare snuiter die Appa maakt boel herrie.

superlenig | 14-08-14 | 13:20

Sowieso is het concept 'democratie' waarschijnlijk te moeilijk...

Publius | 14-08-14 | 13:20

Weer zo'n type die alles aan Nederland zo slecht vind, maar tegelijkertijd wel rustig een kopje thee kan drinken in de shishabar, te zien aan de attributen in de vensterbank. En maar klagen. Ja het is hier heel slecht en ongelijk. Overigens vind ik dit ook een verkapte vorm om onrust te veroorzaken. Het samen staan we sterk enz. Wat mij betreft droppen ze die vent ergens in het midden oosten. Rustig een kopje thee drinken zit er dan niet meer in. Ja het is heel slecht vertoeven in Nederland.

aanalleskomteeneind | 14-08-14 | 13:19

Legacy | 13:12

+1!

nuisz | 14-08-14 | 13:19

Als hij het hier zo slecht heeft, dan gaat hij toch lekker ergens anders wonen? Weinig mensen die hem tegen zullen houden.
Ow wacht, teveel dingen die hem hier houden, uitkering, subsidies, veilige omgeving om domme uitspraken te doen.
Nee, ik heb niks gezegd.

Dezenaamhier | 14-08-14 | 13:19

Goed gezien van Rossem.

niks mis mee | 14-08-14 | 13:19

Typh op dan!

miko | 14-08-14 | 13:18

@BroodenSpelen | 14-08-14 | 13:05
Rapper Appa is een Zionistisch complot. Het kan niet anders.

rara | 14-08-14 | 13:18

"Wij moeten hier wat aan doen."
 
Dat klopt. Je koffer pakken.

pietvanvliet | 14-08-14 | 13:18

Mag ik van mijn vrijheid van meningsuiting gebruik maken en zeggen dat ik vind dat moslims maar lekker terug naar hun dar-al-islam moeten gaan. En nooit meer terugkeren.
Dank u.

Willem VanDer Decken | 14-08-14 | 13:18

Hoeveel meer aan bewijs dat er in NL 2 groepen rondlopen die totaal niet bij elkaar passen.

Uw Verzekeringsadvis | 14-08-14 | 13:18

Geef de man een enkeltje naar een moslimland naar keuze.

Lafayette | 14-08-14 | 13:17

"We moeten samen onze eigen leiders gaan creëren, om onze eigen positie te gaan versterken in Nederland."

Dat zouden meer groepen mensen zomaar kunnen gaan denken... Ik ken, denk ik, wel zo'n groep.

euhhh 's effe kijken eehh ( gaat me een Joris opleveren waarschijnlijk ):
Dood aan de kafir doodwensers!

lustkapper | 14-08-14 | 13:17

Hij maakt overigens dezelfde fout als Quincy door MH17 bij de discussie te betrekken.
Verbijsterend dat de 'journalist' deze dwaalgeest kritiekloos een podium geeft om zijn vuil te lozen.

Ars Vivendi | 14-08-14 | 13:17

Ach, vooral negeren die uitkeringsrapper met z'n gejank.

Meneert | 14-08-14 | 13:16

Maatschappelijk debat, speltip 1.
.
Luister nooit naar iemand die een idioom van minder dan duizend woorden heeft. Een woordenschat is naast van belang voor het uiten van gedachten ook belangrijk voor het vormen van gedachten.
.
Dit gegeven stelt ons trouwens ook in staat de uitingen van verdachte te analyseren en de tot standkoming te reconstrueren. "Boom, roos, vis, v.., vuul, kk. ik niet weten... die tal ies tegen mei, Kk zionisten...!
.
Enfin. Niet tegenaan te discussieren natuurlijk...

Parel van het Zuiden | 14-08-14 | 13:16

Een wandelend minderwaardigheidscomplex.

nuisz | 14-08-14 | 13:15

343 | 14-08-14 | 13:14
En ook niets bij te dragen. Sluit de grenzen.

Fred Bastiat | 14-08-14 | 13:15

Wat hebben we aan dit ideologisch gestuurde en maatschappijontwrichtende klaplopers
 

arikanari | 14-08-14 | 13:15

Alsof die idioot waarde hecht aan onze democratie, ik denk dat die mafketel ook 100% achter deze tekst staat:
"Democratie is slechts de trein die wij nemen totdat wij op onze bestemming zijn aangekomen. Minaretten zijn onze bajonetten, koepels onze helmen, moskeeën onze kazernes en gelovigen onze soldaten."
Paspoort afpakken en enkeltje zandbak graag.

Mastermattie | 14-08-14 | 13:14

5e colonne deze gozer. Hij liegt dat ie barst. Ongezien de....

bello | 14-08-14 | 13:14

brutus68 | 14-08-14 | 13:13
Kan hij in Syrië mooi als vertaler aan de slag.

Fred Bastiat | 14-08-14 | 13:14

Wat je ziet, en dit blijft zwaar onderbelicht, is dat dit soort haat afkomstig is van moslims van alle rangen en standen. Die Appa is dan misschien een gek, net als die rijschoolhouder. Maar mevrouw Halfie van gisteren is op het oog een succesvolle, verwesterde carrièrevrouw, zonder hoofddoek. Ik begin langzamerhand tot de conclusie te komen dat moslims die er zelfs maar heel basaal de waarden van een westerse democratie aanhangen, een zeldzame uitzondering zijn. Die conclusie zou enorme gevolgen moeten hebben voor het beleid van westerse democratiën richting de Islam als beweging.

De echte Stolwijker | 14-08-14 | 13:14

-weggejorist-

343 | 14-08-14 | 13:14

Hij spreekt in ieder geval verstaanbaar Nederlands, dat is al heel wat.

brutus68 | 14-08-14 | 13:13

Is het misschien een idee om dit heerschap met zijn fijne gedachten en denkbeelden een enkeltje Syrië of Irak te doen toekomen?
Kan hij het daar nog eens proberen.
Maar dat zal wel niet, want sujet voert liever actie vanuit zijn warme omgeving met alle voorzieningen.
Als je het niet eensch bent het beleid, donder je toch op? -vrij naar de Australische premier Tony Abbott, die het WEL snapt..-

Hollander01 | 14-08-14 | 13:13

PRIMA... laat ze hun eigen partij oprichten...
dan komt de partij van de allochtonen (pvda)
meteen uit op 4 zetels.

meneer Q | 14-08-14 | 13:13

"We moeten samen onze eigen leiders gaan creëren, om onze eigen positie te gaan versterken in Nederland."

Uhhhhhhh, zoals in "wij gaan Nederland overnemen"?

Kattootje | 14-08-14 | 13:12

@Parel van het Zuiden | 14-08-14 | 13:07
En zwaai even naar dat zwarte busje aan de overkant van de straat.

Mastermattie | 14-08-14 | 13:11

Toch is het raar dat een bepaalde groep Nederlanders vrijheden van hun medemens graag willen inperken (van homoseksuelen, joden, zwarte piet etc.) maar zich wel graag beroepen op hun vrijheid van meningsuiting in het vrije Nederland. Lichtelijk hypocriet

sigaar_konthaar | 14-08-14 | 13:11

Dat eenrichtingsverkeer is er al lang van R. Denk maar aan de zojuist door Amsterdam aangepaste traditie van zwarte piet. De rechter heeft besloten dat niet de autochtone liefhebber van een onschuldig kinderfeest, maar de lange tenen van racisten meer recht op 'pijn' hebben. Vonnis: kappen met die zwarte pieten en we horen graag waar u nog meer (ongefundeerde) bezwaren tegen hebt. Weg met de betalende en gehate Nederlanders.
Dus dat dit soort infiltranten in onze samenleving na de vinger de hele hand nemen kun je ze niet eens kwalijk nemen.

alweerjarig | 14-08-14 | 13:11

Al die jointjes hebben die kleine dwerg geen goed gedaan..

Hank Chinaski | 14-08-14 | 13:10

@Parel van het Zuiden | 14-08-14 | 13:07
5. Duik onder op een schuiladres.

Ars Vivendi | 14-08-14 | 13:10

Nee, als je alle niet moslims doodt wenst , is dat geen vrijheid van meningsuiting maar strafbaar.

newray | 14-08-14 | 13:09

Het wortelt natuurlijk in dat ze in hun cultuur geen weerwoord dulden. En in hun misplaatste superioriteitsdenken. En in hun blinde geloof in eigen gelijk. Etc.

Dan heb ik het nog niet eens over hoe ze met twee maten meten als het over onze democratisch-rechtstatelijke principes gaat. Van ons een serieuze behandeling verwachten terwijl ze onze staat/de Westerse wereld als het ware verwerpen (maar er toch in alle vrijheid de vruchten van plukken).

M-Bozz | 14-08-14 | 13:09

Moeilijk: verschil tussen vrijheid van meningsuiting en bedreigingen/oproepen tot haat.

DeSjaak1000 | 14-08-14 | 13:08

Bij deze types is vrijheid van meningsuiting éénrichtingverkeer.
Bij deze types leeft de bovenal misvatting dat men alleen maar rechten heeft, geen plichten.

Ars Vivendi | 14-08-14 | 13:08

Waarom moeten wij ons uitspreken over Israel en Palestina? Mogen wij niet kiezen die clusterfuck links te laten liggen? Dat is ook vrijheid.

Kaas de Vies | 14-08-14 | 13:08

Nee in Marokko etc ben je vrij.

Je ziet dat positie versterken trouwens op het op moment al gebeuren in gemeenteraden. Ongeschoolde mafkezen met gladde praatjes en een fijne lach met een drugsgeld BMW onder hun reet die ons er even in komen luizen. Vaak gesponsord door Didi en co.

Makro777 | 14-08-14 | 13:08

Ik heb hier nog een volle luier liggen. Mag ik die...?

milky bar | 14-08-14 | 13:07

Je bent inderdaad niet zo vrij in Nederland. Als je als autochtoon maar de helft van wat zo'n mossel uitkraamt je lippen laat verlaten heb je een arrestatie team aan je bed staan om vervolgens met een noodvaart door de justitiële keten gejaagd te worden.
.
Als u deze stelling wilt testen...
1. Pak een geroepen tekst als "dood aan de zionisten."
2. Vervang "zionisten" met "moslims"
3. Post op GS, twitter, of FB
4. Ga rustig achteroverhangen

Parel van het Zuiden | 14-08-14 | 13:07

Zijn vriendin Haifi vindt ook al dat er wordt gemeten met 2 maten. Dat klopt. De politie werd op die demonstratie van Haifi uitgekafferd voor 'kankerfascisten' en grijpt niet eens in, zie video.
www.telegraaf.nl/binnenland/22923236/_...

drs.Nee | 14-08-14 | 13:07

Dit soort volk heeft door hun gebrekkige opleiding, desinteresse in de maatschappij waarin zij zicht mochten verstigen en gebrek aan talent weinig opnamecapaciteit en derhalve een heel beperkt vocabulaire.

van Oeffelen | 14-08-14 | 13:07

In Nederland is voor jou en je haatvrienden geen plek Appa. Je draait niet mee in het deel van de wereld waar je voor gekozen hebt. Daarom kun je misschien beter nu vertrekken voordat die keuze voor je gemaakt word.

der maupmeister | 14-08-14 | 13:06

Na alle pro-Mo berichten afgelopen weken, was het een antivirus welke de hele situatie het best verwoordde:

Uw systeem is onbeschermd en loopt risico, update de definities om dit te verhelpen.

Mastermattie | 14-08-14 | 13:05

Een oproep om een staat in een staat te creëren, gezellig. En als er ooit een Nederlander komt te wonen in die staat, dan zal dat wel een kolonist worden genoemd. Het wordt tijd dat Appa wordt gedenaturaliseerd en het land wordt uitgekegeld. Nu kan dat nog zonder bloedvergieten.

Fred Bastiat | 14-08-14 | 13:05

Hij kruipt net als Yasmine Halfie in een slachtofferrol als er een zuchtje tegenwind opsteekt. Zal wel een standaard moslimse reactie zijn.

BroodenSpelen | 14-08-14 | 13:05

"Nederlandse rapper". Niets anders dan een verkorte term voor talent- en baanloze die negatieve aandacht zoekt middels het uitdragen van debiele denkbeelden.

Godsammekraken | 14-08-14 | 13:03

dan zal hij wel een kleine piemel hebben ofzo..

nietnietniet | 14-08-14 | 13:02

"Je bent toch niet zo vrij als je denkt in Nederland, als het aankomt op het delen van je gedachtes of het uiten van je mening."
Dat geldt alleen voor westerse, roomblanke Nederlanders. Voor moslims gelden andere regels, vraag maar aan Judas von Aarsch

Mastermattie | 14-08-14 | 13:02

Het zit ze dan ook in het bloed. Dat verongelijkte.

Klaus Herzog | 14-08-14 | 13:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken