Video. Gezellige Gazademo in 010
Ondanks inspanningen van de organisatie om géén religieuze symbolen te tonen of haat te scanderen, is de Gazademo die op dit moment door 010 trekt er weer eentje met dubieuze uitwassen. Afgevaardigden van GroenLinks, de SP en de VARA lopen gezellig mee tussen de (al dan niet gemaskerde) jodenhaters, Jihadvlaggen, Hiterleuzen en rappers die het over 'zionistische honden' hebben. Lekker geloofwaardig weer allemaal, die 'vredesroepers' van de moslimische persuasie en de Vijfde Colonne die in hun kielzog meeloopt. En we zingen: "Rutte, schande, bloed aan je handen" en "Shame on you, NOS/Nederlandse media". Aanwezige journo's die kritische vragen willen stellen, worden daarbij intimiderend 'teruggefilmd'. Ondertussen, bij de zuiderburen, is een Gazademo in Brussel uitgelopen op stenengooien en auto's slopen. Bovenstaande video uit de interessante timeline van @TjeerdL, die de hele karavaan al meeloopt en twitterverslag doet. De route is onbekend en lijkt ad hoc bepaald te worden. Eens kijken waar ze eindigen vanmiddag..
Vandaag wordt in Rotterdam de Israëlische vlag door de ordedienst afgepakt. #gazademo
— Chris Aalberts (@ChrisAalberts) July 27, 2014
En ja hoor daar begint het scanderen dood aan de joden, dood aan Israel #gazademo #rotterdam bedankt @NidaRotterdam en @SPRotterdam
— Marcel Verhoef (@MVerhoef1964) July 27, 2014
Gemaskerde man met jihadvlag op 40-45 monument. #gazademo pic.twitter.com/Y6ukNAsLcD
— Tjeerd Langstraat (@TjeerdL) July 27, 2014
Reaguursels
Inloggenwe demonstreren tegen de duizenden doden die vallen zonder dat ze een leger hebben om zich te beschermen, ben zeker niet voor isis maar zeker wel tegen het geweld tegen de burgers de vrouwen en de honderden kinderen.. ben geen moslim maar wel een mens en dit mag gewoon niet doorgaan zo. 1000 palestijnen op 45 Israëliërs, wat klopt hier toch niet?! waar is amerika nu of de vn? money talks, money kills
GL en SP hebben hun keuze gemaakt.
Voor de barbaren en tegen democratie en uiteindelijk tegen hun eigen leefwijze. Dit is nogal zelfdestructief en derhalve gestoord.
Dientengevolge dienen GL en SP verder uitgesloten te worden voor deelname aan de verkiezingen en uit het Staatsbestel te worden gezet.
Het onderstaande geldt ook voor verkiesbaarheid van partijen, de deelnemende leden van bovengenoemde partijen zouden daartoe dus eenvoudig kunnen worden geduid onder de noemer 'geestelijke stoornis' en van verdere deelname aan het politieke proces kunnen worden uitgesloten. Dit moet wel geschieden door een rechterlijke toetsing en uitspraak.
'Alle Nederlanders van 18 jaar en ouder hebben actief kiesrecht en mogen bij verkiezingen hun stem uitbrengen. Alleen de rechter kan iemand het kiesrecht ontnemen, bijvoorbeeld vanwege een geestelijke stoornis. Vlak na de Tweede Wereldoorlog werd een behoorlijk grote groep mensen in één keer door de rechter het kiesrecht ontnomen, omdat zij in de oorlog hadden samengewerkt met de Duitse bezetters.
Het recht om je verkiesbaar te mogen stellen noemen we passief kiesrecht. Elke kandidaat moet minstens 21 jaar oud en Nederlander zijn. Buitenlanders die langer dan vijf jaar in Nederland wonen, hebben alleen (actief en passief) kiesrecht bij gemeenteraadsverkiezingen.'
Hoe zeg ik dit zonder een -weggejorist en opgerot- te ontvangen?
Vooruit dan:
Deze 'demo' maakt me veel kwader dan de Haagse 'demo'.
Het meedoen van de salon socialisten GL en de communisten SP vind ik walgelijk, een daad van landverraad en een frontale aanval op onze rechtsstaat, cultuur en waarden en normen.
-weggejorist-
sitzkrieg | 28-07-14 | 00:42
Het feit dat ze demonstreren is al een middelvinger naar Nederland, we zijn als land nog steeds bezig met MH17 maar blijkbaar maakt men zich daar niet druk over.
Waarom klimmen die importapen op ons oorlogsmonument? Da's ook meteen een middelvinger naar alle mensen die gestorven zijn voor een vrij Nederland. Als ze toch eens konden zien dat we dit tuig alsnog de boel laten slopen... politie had ze er onmiddelijk af moeten rammen.
@tante uit marokko | 27-07-14 | 23:20
Inderdaad lachen jôh. Enige twee minpuntjes in uw verhaal zijn: wij hebben niet allemaal dezelfde waardeloze baan als u. Ten tweede: u.
Als we willen dat het stopt, dan stopt het. Je moet het hard genoeg willen, met elkaar, zij aan zij, en voor niets wijken. Geef ze geen seconde de kans te hopen dat wij een stap terug doen. Ontneem ze elke hoop. Onthoud dat ze geen eigenwaarde waarde, alleen haat. Eigenlijk haten ze zichzelf, hun ouders, de achterlijke sociale omstandigheden waar ze uit komen. Hun enige hoop is de leugen van de jihad, de overwinning van de haat, de God van het gehenna. De haat die zichzelf opvreet, uiteindelijk ook henzelf zoals heel het MO momenteel ondervindt. Laat ze aan hun eigen haat ten gronde gaan.
Lachen.. Ben gewoon een Nederlander die door mijn nickname met Marokko erin meerdere korte lontjes aansteekt. Sterkte jongens, morgen mogen jullie weer gaan putjesscheppen
Bij deze mijn officiële teleurstelling in Joost Eerdmans. Waar was je nou Joost?
@Centauri3 | 27-07-14 | 21:24
Die omgekeerde 'E' lijkt een stel billen 'awaiting Bubba' ontvankelijk.
En je bedient mij van zulke retoriek?
Dat mist toch echt haar doel.
Jan Hagel.
'Rotkar'.
hfakker | 27-07-14 | 21:31
"He who stands with his boots in the mud knows who dirty mud do the smell"- Unknown
@Centauri3 | 27-07-14 | 21:22
Ah, jij bent van het kaliber 'iemand schreef dat vroeger, dan zal het wel waar zijn'?
Lees Erasmus dan ook, Kierkegaard of Isaac Newton:
"He who thinks half-heartedly will not believe in God; but he who really thinks has to believe in God."
hfakker | 27-07-14 | 21:16
heaumeaux
@tante uit marokko | 27-07-14 | 18:30
De gemiddelde tante uit Marokko en rest van de familie neemt het ook niet zo nauw met dat halal.
Het argument is steevast إن شاء الله (insjallah, als god het wil) en die past altijd wel als 'het even niet zo uitkomt.
Zie de wijnproductie, andere drank, drugs, bordeelsteden en het zogenaamd hand in hand lopen van 'vrienden'.
Haram, zelfs in de shariastreken.
Islam is een leugen.
hero_of_heaven | 27-07-14 | 20:51
hiero jullie eigenste voorouder zei het al:
www.isgeschiedenis.nl/filosofen/baruch...
Baruch Spinoza (1632-1677) was lid van de Joodse gemeenschap in zijn geboorteplaats Amsterdam. Hij kon zich echter niet vinden in de manier waarop hij werd geacht godsdienst te beoefenen. Spinoza beschouwde het jodendom en het christendom als kortzichtige religies, die zich vastklampten aan vastgeroeste dogmas en holle rituelen. Hij ontkende de wonderen van Christus en verwierp het idee dat ieder woord in de bijbel letterlijk van God afkomstig was. Omdat zijn eigen ideeën afweken van de tijdgeest, werd Spinoza tijdens zijn 44-jarige leven niet alleen beschuldigd van ketterij, maar ook bespot en verstoten zelfs door zijn eigen familie. Hij leidde een teruggetrokken bestaan, verdiende de kost met lenzenslijpen en besteedde veel tijd aan zijn passie: filosoferen.
@Centauri3 | 27-07-14 | 20:55
Bunkerbouwer.
Bruinhemd.
*op grond spuugt*
youtu.be/iInpgnzUZws
@tante uit marokko | 27-07-14 | 18:30
Je zuster is je moeder, dus je vader een pedofiel en incestpleger. Inteelt zorgt voor weke hersenen en dat u daar onder lijdt, zal ik u dan maar niet kwalijk nemen.
@tante uit marokko | 27-07-14 | 18:30
Varkensvlees is lekker !
Als Marokkaan in Niddrrrrrland heb je gewoon veel met dat Palestijnengebied en de bevolking ervan?
Want je bent enorm ontwikkel jd en hebt je verdiept in wat er zoal in de wereld speelt?
Scholing? Heeft geen zin.
Het enige dat gaat helpen is alles afnemen; geld, steun, subsidie, steunbetuiging.
Nou Jozias, Ivo, Jeanine, Mark en het ganse partij vd Assholes spagaat?
Dank.
Tijd voor CDA, nieuwe garde.
Mannen als Piet de Jong, Jozef Luns, die wat durfden en wat internationaal besef in hun sodemieter hebben.
Mannen?
Ja, mannen.
Opbokken met Jeanines die geen ene ruk kunnen tegen een rebel die voor ontbijt een orka baft.
Cultuurkritiek
Ik spuug nog ff en plak de linkwww.isgeschiedenis.nl...
hero_of_heaven | 27-07-14 | 20:51
Nietzsche zag, in navolging van de presocraten, de werkelijkheid als een proces dat voortdurend aan verandering onderhevig was. Hij ontwaarde een onophoudelijke strijd tussen interpretaties, aangewakkerd door wat Nietzsche de onverzadigbare wil tot macht noemde. Zo had het christendom als een dominante interpretatie van de werkelijkheid de illusie gewekt dat het was gebaseerd op de waarheid. Nietzsche zag het christendom daarom als een techniek van de middelmatige massamens om sterke, vrije geesten te onderwerpen ...
heb het er even uitgelicht. Grenswetenschappelijk is wijsbegeerte een heerlijk tijdverdrijf> ...
Stop Jodenhaat | 27-07-14 | 20:01
tnx ... but no thanks. its not my WAR ny friend
Zo fucking kwaad dat er nix meer blijft plakken. Ondanks de spuug op mn scherm. Ik spuug nog ff en plak de linkhttp://www.isgeschiedenis.nl/filosofen/friedrich-nietzsche-en-de-dood-van-god/
Als we nu eens van een hele nieuwe theorie uitgaan, 1 die inmiddels door heel veel mensen al geaccepteerd is, dan hebben al die geloofsgestoorden een nieuw probleem. Benieuwd naar de redenen die dan gebruikt worden om oorlogen en conflicten uit te lokken.http://www.youtube.com/watch?v=RNiYE1Lc-EI
God is Dood www.google.nl/search?q=god+is+dood+nietze&...
harstef | 27-07-14 | 20:07
Dat zijn leenwoorden....
Doekoe = Surinaams voor geld
Garage,horloge,trottoir franse leenwoorden.
computer mouse keyboard engels/amerikaanse leenwoorden.
Iedere periode heeft zo zijn populaire leenwoorden, maakt nog niet dat de gehele taal gebruikt.
De vertaling van mijn link is als volgt:
Wij vertellen [de Israëlische Arabieren die] wonen in Haifa, Jaffa, Acre, Lod, Ramla, en de Negev:
De raketten die worden afgevuurd door de Al-Qassam Brigades zullen jullie niet raken.
Wij kennen het land. Wij zijn bekend met de geografie en de geschiedenis.
Geen enkel Arabisch kind zal getroffen worden door onze raketten. Onze raketten zijn gericht op de Joden, de moordenaars, de Israëlis, de criminelen.
Wees niet bang. Ga verder met je dagelijkse leven, vier onze overwinning, net zoals wij die zullen vieren, hier in Gaza.
Wij zeggen tegen onze mensen in Haifa: De raketten van Al-Qassam zullen geen Arabische huis raken.
Wees gerust, onze raketten worden nauwkeurig gericht, op de huizen van de Israëliërs en de zionisten.
Als Arabieren moslims en christenen moet u Gaza ondersteunen in de straten, door demonstraties en met slogans.
U moet de consulaten van Europese landen die de bezetting steunen, belegeren.
@Benedict Broere | 27-07-14 | 20:25
En deze dan?
De nieuwste Hamas fantasie: onze raketten raken alleen Joden!
www.youtube.com/watch?v=rBkazXb0wCg
@harstef | 27-07-14 | 20:07 Bajes = Bait (huis), Jatten = Yad (hand), Gestoord = Mesjogge enz. enz.
Hamas instructie: Alle doden moeten onschuldige burgers genoemd worden.
Verder:
Het is Hamas die uit is op de vernietiging van Israël. Andersom is er bereidheid tot vrede en als die er zou komen, dan is het betreffende gebied binnen 10 jaar het Rivièra van het Midden Oosten. Maar de fanaten willen dat niet. Die willen moord en doodslag.
De home made shells, die komen uit China en zijn zeer gevaarlijk.
Over de vrouwen en kinderen martelaren: er sterven vooral jonge mannen. Dus diegenen die de raketten afschieten op vrouwen en kinderen in Israël en die tunnels graven om vrouwen en kinderen op te blazen in Israël.
Opvallend is verder de enorme stilte van hetzelfde demonstrerende publiek over de terreur van Hamas-geestverwanten in Sirië en Irak, Nigeria, Thailand, Birma, Pakistan, enzovoort.
Men lijkt zodanig gehersenspoeld dat morele verontwaardiging enkel uitgaat naar diegene die zich verzet tegen de terreur die uitgaat van fanate moslims.
www.youtube.com/watch?v=yH2QOZorDws
@La Bailaora | 27-07-14 | 17:02
Morgen komt er ook een demonstratie als steun voor de dappere rebellen in Libie denk ik...
Voor degenen met een goed geheugen. Als in 1989 ging het goed fout met de demo tegen Salmon Rushdie in Rotterdam. Toen heb ik me al afgevraagd of zoiets kan in Nederland.
www.geschiedenis24.nl/.imaging/stk/ges...
www.volkskrant.nl/vk/nl/11504/Onrust-i...
gabber = vriend, maat(< chaveer: vriend, kameraad)
gajes = randgroep van de maatschappij (< goj: volk, niet-Jood)
gannef = dief, schavuit (< ĝannáw: dief)
gappen = stelen (< gannaw: stelen)
gein = pret, plezier (< chen: waardering, behagen)
geteisem = slecht volk (< chatat: zondoffer)
goochem = slim (< chacham: wijs, wijze)
gotspe = onbeschaamde brutaliteit
gozer = kerel (<chazan , bruidegom)
hoteldebotel = helemaal van streek, stapelgek, dolverliefd (<awar oewoteel: heengegaan en verdwenen van de wereld)
jajem = wijn, sterke drank (< jajien: wijn)
jatten = zn. handen, ww. stelen, "klauwen" (< jad, jadájiem: hand, handen)
joet = biljet van 10 (gulden) (< Jod: tiende karakter in het Hebreeuws alfabet)
kapsones = hoogmoed
koosjer = in orde (< kasjeer: rein, geschikt)
lef = moed (<lev, hart)
majem = water, gracht, jenever (vooral in Amsterdam) (< majiem: water)
mazzel = geluk (< mazzal tov: goede invloed, vandaar ook: goed gesternte)
mesjogge = maf (< mesjoega: heen en weer zwalken)
misjpoge = Familie, gezelschap (< miesjpaga: familie)
Mokum (Alef) = (< makom: stad; "stad A" ofwel "Amsterdam" - vergelijk: Rotterdam werd vroeger ook genoemd Mokum Resh of "stad R")
nakketikker = een ontzettend irritant persoon; beledigend woord gebruikt om intens vervelende mensen iets toe te roepen zonder over te gaan op echte scheldwoorden.[5]
nebbisj = pechvogel
penose = boeven, onderwereld (< parnasa: werk, broodwinning)
pieremachochel = Letterlijk: bootje dat bijna zinkt, ook wel lompe logge vrouw
pleite = weg, verdwenen (< pleta: vlucht)
ponem/porem = gezicht (< paniem: (aan)gezicht)
ramsj = ongeregeld goed, rommel
schlemiel = arme man, kneusje, loser
schmieren = overdreven toneelspel
sjacheraar = beunhaas
sjoege = kennis, begrip, benul
smeris = politieagent (< shomer: beveiligingspersoon)
smoes = excuus, babbelen (< Schmuck of Schmoo (beiden Jiddisch): letterlijk 'mist maken')
sores = zorgen, problemen (< tsarot: benauwdheden, moeilijkheden)
stiekem = heimelijk (< sjetieka: zwijgen, stilte)
tinnef = troep (< tinnoef: afval, rommel)
tof = (< tov) goed
versjteren = verpesten, verzieken (vgl: verstoren)
@Centauri3 | 27-07-14 | 19:36
Als je echt de energiën aan wilt roepen houd je het bij het orgineel!!!:
www.youtube.com/watch?v=9irsg1vBmq0
Waarom koos je nep te zijn eigenlijk?
Het zijn toch over het algemeen moslims die moslims afslachten, alawieten door sjiieten en soennieten, soennieten door sjiieten en sjieten door soennieten, die duizend van Israël is natuurlijk vreselijk maar een druppel op een gloeiende plaat van de broeder moord die dagelijks onder moslims plaatsvindt.
De woede is hypocriet en niet echt maar een uiting van verblinde trots en verzonnen verbondenheid, heel vreemd dat GroenLinks hier mee loopt. Isis vlaggen, is GL vanaf nu voor besnijden van vrouwen in de voor-vruchtbare, vruchtbare en na-vruchtbare fases van het leven??? Steunt GL vanaf nu het executeren zonder proces???
Tja, ik vind dit een prima demonstratie. Hoort volledig bij een seculiere rechtstaat als Nederland. Volledig anders dan in Den Haag.
twitter.com/hashtag/gazademo?src=hash...
@hero_of_heaven | 27-07-14 | 19:29
Je pislinkheid is geweldig maar niet geplaatst op een blogje op het net. versterk jezelf, dat is de boodschap. Niet eens om een vijand te verslaan maar om je egoïstische zekerheid dat je voor het goede vecht te versterken. Werk, zwem, denk en maak vrij en je zal zien dat je een grotere barrière voor onwetenden vormt dan ooit te voren. De kracht ligt niet in uitspraken maar in actie. One love!
gozer = kerel (<chazan , bruidegom)
hoteldebotel = helemaal van streek, stapelgek, dolverliefd (<awar oewoteel: heengegaan en verdwenen van de wereld)
jajem = wijn, sterke drank (< jajien: wijn)
jatten = zn. handen, ww. stelen, "klauwen" (< jad, jadájiem: hand, handen)
joet = biljet van 10 (gulden) (< Jod: tiende karakter in het Hebreeuws alfabet)
kapsones = hoogmoed
koosjer = in orde (< kasjeer: rein, geschikt)
lef = moed (<lev, hart)
majem = water, gracht, jenever (vooral in Amsterdam) (< majiem: water)
mazzel = geluk (< mazzal tov: goede invloed, vandaar ook: goed gesternte)
mesjogge = maf (< mesjoega: heen en weer zwalken)
misjpoge = Familie, gezelschap (< miesjpaga: familie)
Mokum (Alef) = (< makom: stad; "stad A" ofwel "Amsterdam" - vergelijk: Rotterdam werd vroeger ook genoemd Mokum Resh of "stad R")
nakketikker = een ontzettend irritant persoon; beledigend woord gebruikt om intens vervelende mensen iets toe te roepen zonder over te gaan op echte scheldwoorden.[5]
nebbisj = pechvogel
penose = boeven, onderwereld (< parnasa: werk, broodwinning)
pieremachochel = Letterlijk: bootje dat bijna zinkt, ook wel lompe logge vrouw
pleite = weg, verdwenen (< pleta: vlucht)
ponem/porem = gezicht (< paniem: (aan)gezicht)
ramsj = ongeregeld goed, rommel
schlemiel = arme man, kneusje, loser
schmieren = overdreven toneelspel
sjacheraar = beunhaas
sjoege = kennis, begrip, benul
smeris = politieagent (< shomer: beveiligingspersoon)
smoes = excuus, babbelen (< Schmuck of Schmoo (beiden Jiddisch): letterlijk 'mist maken')
sores = zorgen, problemen (< tsarot: benauwdheden, moeilijkheden)
stiekem = heimelijk (< sjetieka: zwijgen, stilte)
tinnef = troep (< tinnoef: afval, rommel)
tof = (< tov) goed
versjteren = verpesten, verzieken (vgl: verstoren)
@ ca12nag3 | 27-07-14 | 18:21
Toch nog wel een paar die nog steeds in omloop zijn.
achenebbisj = armoedig, rommelig
bajes = gevangenis (< bajit: huis)
bolleboos = slimmerik (< ba'al ha'bajit: meester van het huis)
Daar ga je = proost (< Lechajiem: op het leven)
gabber = vriend, maat(< chaveer: vriend, kameraad)
gajes = randgroep van de maatschappij (< goj: volk, niet-Jood)
gannef = dief, schavuit (< ĝannáw: dief)
gappen = stelen (< gannaw: stelen)
gein = pret, plezier (< chen: waardering, behagen)
geteisem = slecht volk (< chatat: zondoffer)
goochem = slim (< chacham: wijs, wijze)
gotspe = onbeschaamde brutaliteit
gozer = kerel (<chazan , bruidegom)
hoteldebotel = helemaal van streek, stapelgek, dolverliefd (<awar oewoteel: heengegaan en verdwenen van de wereld)
jajem = wijn, sterke drank (< jajien: wijn)
jatten = zn. handen, ww. stelen, "klauwen" (< jad, jadájiem: hand, handen)
joet = biljet van 10 (gulden) (< Jod: tiende karakter in het Hebreeuws alfabet)
kapsones = hoogmoed
koosjer = in orde (< kasjeer: rein, geschikt)
lef = moed (<lev, hart)
majem = water, gracht, jenever (vooral in Amsterdam) (< majiem: water)
mazzel = geluk (< mazzal tov: goede invloed, vandaar ook: goed gesternte)
mesjogge = maf (< mesjoega: heen en weer zwalken)
misjpoge = Familie, gezelschap (< miesjpaga: familie)
Mokum (Alef) = (< makom: stad; "stad A" ofwel "Amsterdam" - vergelijk: Rotterdam werd vroeger ook genoemd Mokum Resh of "stad R")
nakketikker = een ontzettend irritant persoon; beledigend woord gebruikt om intens vervelende mensen iets toe te roepen zonder over te gaan op echte scheldwoorden.[5]
nebbisj = pechvogel
penose = boeven, onderwereld (< parnasa: werk, broodwinning)
pieremachochel = Letterlijk: bootje dat bijna zinkt, ook wel lompe logge vrouw
pleite = weg, verdwenen (< pleta: vlucht)
ponem/porem = gezicht (< paniem: (aan)gezicht)
ramsj = ongeregeld goed, rommel
schlemiel = arme man, kneusje, loser
schmieren = overdreven toneelspel
sjacheraar = beunhaas
sjoege = kennis, begrip, benul
smeris = politieagent (< shomer: beveiligingspersoon)
smoes = excuus, babbelen (< Schmuck of Schmoo (beiden Jiddisch): letterlijk 'mist maken')
sores = zorgen, problemen (< tsarot: benauwdheden, moeilijkheden)
stiekem = heimelijk (< sjetieka: zwijgen, stilte)
tinnef = troep (< tinnoef: afval, rommel)
tof = (< tov) goed
versjteren = verpesten, verzieken (vgl: verstoren)
-weggejorist-
Gemaskerde man met jihadvlag op 40-45 monument. #gazademo
Je zou je een sniper wensen.
@mijzelf 19.30h
Oeps rekenfoutje. Delen door 10. Blijft nog keurig binnen de proporties.
Mijn vraag is ook en vooral:
Die ordedienst die reeds meerdere malen genoemd is, wat is DAT? Wat is het mandaat van deze dienst? Waaraan zijn ze herkenbaar? Moet in erop rekenen dat deze dienst bewapende onderdelen Kent? Welk department is verantwoordelijk?
Mag ik zelf ook een dergelijke ordedienst oprichten? Zo ja, wie doet er mee? Mag in ze in dat geval inzetten om mijn have end goed the verdedigen en mijn vrij the uiten mening kracht bij the zetten?
Mijn vraag is ook en vooral:
Die ordedienst die reeds meerdere malen genoemd is, wat is DAT? Wat is het mandaat van deze dienst? Waaraan zijn ze herkenbaar? Moet in erop rekenen dat deze dienst bewapende onderdelen Kent? Welk department is verantwoordelijk?
Mag ik zelf ook een dergelijke ordedienst oprichten? Zo ja, wie doet er mee? Mag in ze in dat geval inzetten om mijn have end goed the verdedigen en mijn vrij the uiten mening kracht bij the zetten?
Het wachten is op de eerste moord op een NL politicus door de Jodenhaters.
Alleen dan gaat er heeeel voorzichtig ingegrepen worden.
Wat u en ik vinden op GS, daar heeft de politiek schijt aan.
Alsof jullie hoopten dat het mis zou gaan. Dat is het niet. Lekker puh.
Filmpje voor de Politiek Correcte Wegkijkers en alle andere Islamonazi Minnaars:
www.youtube.com/watch?v=fcrWy3PT6zc
@s.o.i.a. | 27-07-14 | 19:29
Zoiets zou eigenlijk godverredoemegh wel eens moeten gaan gebeuren, inshallaaah...
Kut, de transformatie begint al bij me.. help...
tante uit marokko | 27-07-14 | 17:16
Ja, dat is kennelijk een cultuurverschilletje.
Marokkaanse blik:
Grote groep Marokkanen trapt 1 persoon in elkaar =
groep Marokkanen is stoer, de in elkaar getrapte is laf en zwak.
Grote groep niet-Marokkanen trapt 1 Marokkaan in elkaar = groep discrinineert, Marokkaan heeft zich goed geweerd.
Nederlandse blik:
Grote groep Marokkanen trapt 1 persoon in elkaar =
groep Marokkanen is laf, de in elkaar getrapte heeft zijn best gedaan.
Grote groep niet-Marokkanen trapt 1 Marokkaan in elkaar = groep niet-Marokkanen is laf, Marokkaan heeft zijn best gedaan.
Kennelijk heb je de Marokkaanse blik, vinden dat iemand laf is als die geen zin heeft in mensen die niet 1 op 1 vechten.
Neem de ISIS demo, met een grote groep van het "sterke" (?) geslacht 1 vrouw bedreigen, wat een sneue, laffe, slappe zak ben je dan. Met hun "dreigende" vlaggen. Nou nou, poeh poeh, dat zijn kerels....
@tavor | 27-07-14 | 19:27
Klopt, Churchill had Gaza geheel plat gebombardeerd.
kNOCK knOSK ... im ready OPEN UP THE GATE OF HADES
STEVIE RAY VAUGHAN " VOODOO CHILE
www.youtube.com/watch?v=OEJh2FFUUoU
@hero_of_heaven | 27-07-14 | 18:46
Eensch. Maar #JEMAGHETNIETZEGGEN want #POLICOR.
Triest. Gelukkig mag ik vanaf nu wel zeggen dat #ELKEJOODVERGASTMOETWORDEN #JODENMOETENDOODWANTISIS #ENIKHAATISREALMAARVINDUNICORNSLIEF. Precedent is geschapen. Niet gaan klagen, want dat is racisme. Dankjewel Binnenhof. Kusjes.
Dat gezeik over dis-proportioneel geweld van Israelische zijde moet ook maar eens afgelopen zijn. Er zijn ca. 15 miljoen mensen van het Joodse geloof (Joden). Er zijn ca. 1,5 miljard moslims.Die willen alle Joden dood. Als de IDF 30x zoveel slachtoffers maakt dan is dat nog 970x te weinig om het proportioneel te houden. Oog om oog, tand om tand. GO IDF!!!
Alle reaguurders die het zat zijn:
A.s. vrijdag 15:00 tegendemonstratie op de dam dan maar??? Geen gemekker over vakantie of werken... neem maar een dagje vrij.... we zijn het toch zat met z'n allen.
Gelieve zoveel mogelijk vriendjes en vriendinnetjes mee te nemen. Zwemspullen niet nodig, wel Israëlische vlaggen.
tattooboer | 27-07-14 | 18:49
Bedankt voor het veertje in mn kont en terecht dat ik weggejorist ben, maar ik ben goddomme gewoon pislink.
Er gebeurt geen reet vanuit de politiek . Die zijn te druk bezig met het verschonen van hun luiers want de poep loopt zo hun darmen uit.
De pliesie doet nix want mag nix, en als je als burger erop af stap wordt je verwijdert met kudtargument dat het voor je eigen veiligheid is
We zijn hier van het padje af, zo gek als een deur en heel nederig naar dat tyfusvolk toe.
Maar owee als je onderweg naar je werk te hard rijd, of als je 1 plastic poepzakje te weinig bij je hebt. Pas dan maar op .
Dit land is om te kotsen .
Deep Purple - Child In Time - 1970
www.youtube.com/watch?v=OorZcOzNcgE
listen close ... ye hear this sound for free. No drums of WAR.
SWEET CHILD OF MINE don't make war the future is for your offspring.
British Commander: IDF is Most Moral Army in the World
www.youtube.com...
Rimon | 27-07-14 | 19:22
Af en toe denk ik wel± helaas, meer dan 30 soldaten dood. Met de Dresden optie had dat niet gehoeven.
-weggejorist-
Tante uit marokko
weet je zeker dat je nick niet verkeerd is?
Zoals je hier loopt te janken is nicht uit marokko meer op zijn plaats.
@Centauri3 | 27-07-14 | 19:17
film laad niet.
British Commander: IDF is Most Moral Army in the World
www.youtube.com/watch?v=ljgwYMM0k2A
Dat Palestijnse meisje van dertien had ook een dagboek kunnen schrijven... Tja Leon de Winter...
tante uit marokko | 27-07-14 | 18:49
Wordt een beetje lastig, als ze al heeft leren schrijven op school is het enige wat ze geleerd heeft om anderen te haten.
FREE EUROPE, FREE HOLLAND
De lol is er intussen vanaf
TheLuggs | 27-07-14 | 19:17
Redbone - www.youtube.com/watch?v=d-exUl-TnQ0
Demonstratie vreedzaam verlopen. Goed te weten dat ongestraft mag oproepen mensen te vermoorden. Xxx
Het wordt hoog tijd dat SP, GroenLinks, PvdA en evt andere partijen openlijk afstand nemen bij jodenhaat. Dat betekent in dit geval: je afscheiden van de demo als je die niet zelf hebt georganiseerd en als je die wel hebt georganiseerd de jodenhaters eruit sodemieteren of de demo afbreken.
Verder moet de driehoek eerder (kunnen) ingrijpen. Moeten ze hun oren en ogen open houden.
Het loopt de spuigaten uit. Weg met de haat. Weg met het oproepen of onderschrijven van geweld. Het is genoeg geweest!
Een moslim, een socialist en een communist lopen in een bar, zegt de barman, hoi President Obama.
TheLuggs | 27-07-14 | 18:55
Uploaded on Sep 6, 2009
www.youtube.com/watch?v=ME9Xp...
And I heard as it were the noise of thunder
@Centauri3 | 27-07-14 | 19:11
De lol is er intussen vanaf
Hoe begin je een islam mop? Met over je schouder te kijken.
Zo kennen we de linksche rakkers weer; SP, VARA, GROEN-LINKS.
Haten de blanke Nederlander knuffelen de gekleurde islam-medemensch.
We hebben inmiddels toch zelf als land maar ook als Europees continent de ervaring dat deze lieden zichzelf zo gauw "het slachtoffer vinden" zonder zelfreflectie op hun eigen daden, bevolking of verleden. Datzelfde is nu ook aan de hand. Israel is in oorlog en in oorlog vallen slachtoffers, helaas ook onschuldige kinderen. Erg zat! Gaza is niet alleen 1 van de dichtsbevolke gebieden, maar ook enorm kinderrijk: gemiddeld 8 kinderen per gezin. Het klinkt koel en afstandelijk maar het laat statistisch wel zien datde kans dat kinderen ongewild gewond raken erg groot is. (Buiten het feit van de martelarendooden en de menselijke schilden) Dan doen de Israeliers het - statistisch gezien - in relatie tot het aantal kinderslachtoffers niet eens " slecht". Vreselijk om zo te moeten redeneren, maar de islam vraagt hier zelf om met hun openlijk nazistische jodenhaat. Dood aan de joden betekent ook dood aan Joodse kinderen. Zijn jondenkinderen dan minder waard? Ik denk in de beleving van velen van hen wel ja! We zijn het allemaal spuugzat en ik hoop echt op een brede volksbeweging die opstaat tegen deze nazistische waanzin! eunmask.wordpress.com/2014/07/27/angst...
nog ééntje:
HELL www.youtube.com/watch?v=IFhlsI3weQM
"Gates of Hell" - Full Documentary
En wat is er op het nieuws? Dat enkele duizenden mensen vreedzaam protesteren voor de Palestijnen, omdat ze tegen de strijd van Israel zijn en de dode Palestijnse kindertjes. Nou ik ben tegen die kudtpalestijnen die non stop zelfs door het staakt het vuren heen raketjes op Israel afvuren, liefst vanaf lokaties met veel kindertjes, hulpverleners etc, want ies mooi schield veur buitekakse pers. Bah wat een kudt eenzijdige belichting weer door de landspers.
De ku klux klan heeft de kleding & vlaggen aangepast aan de hedendaagse tijd zo te zien.
Als het motorclubs verboden kan worden om met een clublogo rond te toeren dan moet het voor justitie een makkie zijn om wat aan deze clubs te doen , toch ?
@jack and friends | 27-07-14 | 18:55
Ik ken ze die er mee zwemmen en van uit het water hele bemanningen op boten uitschakelen om er daarna weer 30 kilometer terug mee te zwemmen.
gra | 27-07-14 | 18:51
Het is prima als het prima is. Ik begrijp heel goed dat er lui zijn die behoefte hebben aan een demonstratie in een kwestie als deze. Meeste lui hebben natuurlijk een goede en oprechte bedoeling, maar op zeker dat het ook een hoop geepies aantrekt, die 100% schijt aan de Joden hebben. En dat is best gadver. Of er wel of niet wordt opgetreden: de haat tegen Joden zal nog wel ff blijven, helaas... Ben er wel ff helemaal klaar mee en de eerste de beste die ik antisemitisch hoor lullen of doen ergens, zet ik ff op ze plek.
" In Amsterdam kun je met een keppeltje niet meer over straat.' " schrijft Max Pam.
.
Maar wel met een hoofddoek, trek maar eens fictief een hoofddoek van een moslima voor een supermarkt in NL en de politie is er WEL druk mee bezig; onderzoek doen, aangiftes opnemen, camera's bekijken, supermarktpersoneel uithoren, getuigen zoeken via internet en de krant en dat alles overleggen met de islamitische knokploeg ...
Dan wel.
.
Nederland is verziekt.
@jack and friends | 27-07-14 | 18:55
Dan snap jij Golani niet.
An investigative Look into the Claims of the Gates of Heads being opened on July 27 2014. Siri July 27 Gates of Hades.
www.youtube.com/watch?v=bD8kiSj2ZVI#t=...
en uhm ... Stay safe *YeAll
@tante uit marokko | 27-07-14 | 18:49
En dan te bedenken dat er enorm veel Palestijnse kinderen worden geholpen (ook aan een open-hart operatie) in Israëlische ziekenhuizen.
En de Arabieren in Israel: en.wikipedia.org/wiki/Arab_citizens_of...
Maar je bent gehersenspoeld en daar is niets aan te doen, totdat je besluit om i.p.v. "ikke boukpain" een psychiater op te zoeken.
Ik weet wel een goede Joodse Psychiater voor je.
Wat voor reden hebben zij nou om over de media te klagen? Dat ze blij zijn dat de NOS alle zeilen bijzet om nog iets van het moslimimage te redden!
@frank87 | 27-07-14 | 18:45
Inderdaad.
@ Centauri3 | 27-07-14 | 18:49
dan doe het goed: www.youtube.com/watch?v=k9IfHDi-2EA
Al die kinderen die Hamas hebben opgeofferd voor het beeld dat Joden die vermoord hebben, wordt volledig teniet gedaan door het demonstreren op het '40-45' monument.
Wat een dom volk is het toch.
Tijd voor een tegendemonstratie.
Wie doet mee?
tattooboer | 27-07-14 | 18:46
2? doe anders ff rambo, het is al lastig genoeg om 1 zo'n ding zonder standaard wat netjes kogels de goede richting te laten sturen.
Ommezwaai 18:39
Onder het Ministerie van Justitie valt "Bijzondere Wetten". Dezen zien tot op juiste regelgeving en handhaving wapens en munitie. Het is laakbaar en onverstandig van u over uw al dan niet vermeende wapenbezit te pochen dan wel te spreken. Men heeft nu het recht bij u een inval te doen.
-weggejorist-
@kaapkos
Het valt voor de wereld te hopen dat jij niet in een bestuurlijke, laat staan een hoge militaire functie komt. Relax. T
ake a Sisi.
Published on Jul 26, 2014
An investigative Look into the Claims of the Gates of Heads being opened on July 27 2014.
◄ Revelation 6 ►
King James Bible
The First Seal: Rider on a White Horse
1And I saw when the Lamb opened one of the seals, and I heard, as it were the noise of thunder, one of the four beasts saying, Come and see. 2And I saw, and behold a white horse: and he that sat on him had a bow; and a crown was given unto him: and he went forth conquering, and to conquer.
www.youtube.com/watch?v=UL3pmTkfVUg
www.youtube.com/watch?v=1fkvjRD3N-U
@hero_of_heaven | 27-07-14 | 18:46
Oef, ik mag je maar je zoekt de grenzen hier wel erg ver op...
Dat Palestijnse meisje van dertien had ook een dagboek kunnen schrijven... Tja Leon de Winter...
@More Than Happy | 27-07-14 | 16:23
* Chips en bier inkopen doet *
-weggejorist-
@Ommezwaai | 27-07-14 | 18:39
Ow? Ik wil jou wel met 2 MAGs plus munitie een kwartier zien rondrennen. Soprtschool jij, nu!
@VanBukkem | 27-07-14 | 16:26
Dat lijkt erg op de plannen die bepaalde mensen voor Israël hebben.
@ca12nag3 | 27-07-14 | 18:29
Niemand in israël is voor deze oorlog, helemaal niemand! Maar de bereidheid tot zelfverdediging is ongekend groot. In Israël is er een wijsheid die zegt dat elk kind dát kind kan zijn dat kanker geneest in de toekomst, dat dát kind de volgende Ghandi kan zijn. Elk mens is een wereld op zich, dat ken je wel als jood. Aan de andere kant staan mensen die ontzettend opgegeild raken door het doden van mensen. De beesten. Er is maar één verschil; aan het einde als iedereen gemoord heeft en de goeden hebben gewonnen, dan kunnen joden en westerse mensen terug vallen op hun normen en waarden die over een paar decenia weer hun oprechtheid doen gelden. Muslims kunnen dat niet want hun normen en waarden liggen altijd binnen de beestachtigheid. Dus als wij nu beesten moeten zijn dan is dat maar zo , maar gelukkig hebben we in het achterhoofd dat we terug vallen op goedheid.
@tante uit marokko | 27-07-14 |
Wanneer gaat Marokko weg uit de bezette Westelijke Sahara?
Vergeten drama: Westelijke Sahara is het Palestina van Marokko.
www.dewereldmorgen.be/artikels/2013/01...
Lekker slim om in deze situatie op zo'n monument te gaan hangen en dan nog met zo'n vlag te zwaaien. Ben je dan zwakzinnig of wil je gewoon provoceren, geen idee, maar voor lul sta je wel met je gebrek aan fatsoen. Lekker handig voor de beeldvorming weer pikkies: applausje waard!! *klapklapklapklap* JUICHEN!!
tattooboer | 27-07-14 | 18:24
Zolang ik voldoende munitie liggen, maak ik me weinig zorgen.
Is vele malen effectiever dan de sportschool.
"Wanneer knikkeren we al dat antisemitisch pro-ISIS en Gaza tuig eindelijk eens ons land uit?"
Ik vrees ervoor dat zolang de firma Zwakzaad&Nageboorte aan de touwtjes likt het vieze tuig verder voor afbraak zorgt .
-weggejorist-
kicktherabbit | 27-07-14 | 16:51
Ik geyl niet zo op macht, heb alleen gruwelijke hekel aan alle speciale sneeuwvlokjes die zo erg in contact staan met hun schepper. Daarnaast vind ik het erg gevaarlijk als al deze sneeuwvlokjes gaan demonstreren omdat hun broeders uitgemoord worden, althans dat beweren ze. We weten allemaal dat dit vermomd antisemitisme is en dit volk vanaf jongs af aan waanbeelden wordt ingeprent. Maak je geen illusies, ik ben alles behalve extremistisch, voor extremisme moet je bij die "demonstratie" in 010 zijn.
Ons streven zou moeten zijn om de slachtoffertje die geboren worden binnen die islam los te krijgen uit de greep van de islam,zodat ze de kans krijgen op een menselijke ontwikkeling,ipv een ontwikkeling als barbaar.
@deraderendraaien | 27-07-14 | 17:16
Amen.
@Rimon | 27-07-14 | 18:23
Marcouch moet wel mee lopen hij staat op de zwarte lijst van moslim verraders wie als moslim niet mee doet is n.l. een verrader van het hersenloze gedeelte in NL.
Marcouch heeft gelijk zo maakt hij een grote kans de eerste president van het kalifaat NL te worden.
Dat tuig waar hij zich mee identificeert wordt geen strobreed in de weg gelegd, gaan het echt wel winnen in NL, game over.
Snap niet dat de ME die lui niet genadeloos in elkaar ramt.
Hadden ze niet op zuid kunnen blijven? Dat is toch wel ons 010-Gaza. Ik moet toch zeggen dat de 010 mocro's beter te behapstukken zijn dan die uit Den Haag, Utrecht of Amsterdam. Ik kan in de regel goed met ze overweg hier in Rotterdam.
-weggejorist-
Rupteling : rukken is niet halal, gozertje
Waarom gebruiken jullie beelden uit Cassablanca bij een item over een demonstratie in Rotterdam??
tattooboer | 27-07-14 | 18:24
voorbereid zijn is 1 ding, en ik verzeker je dat ik nog 20 andere dingen doe naast dit tutje ontkrachten in haar falende retoriek en sneren richting de joodse gemeenschap wereldwijd. Laat ik voorop stellen dat de dood van welk kind dan ook een gruweldaad vind, door de IDF, HAMAS ISIS/ISIL, Rusland, VS of kippenboeren uit oost Oekraïne met BUK raketten, allemaal even erg.
Het erge aan dit gevalletje is het totale weg cijferen van een volk, dat weliswaar leeft in Israël maar niet alleen daar. En niet iedereen in Israël is voor deze aanval op Gaza. Het verschil is de fanatieke totale oorlog die islamieten voeren tegen de Joden. Punt.
Multi culti..... dat willen we toch zo graag? Zo niet, dan de volgende keer wel op een andere partij stemmen. Anders bakkes houden.
noodgang | 27-07-14 | 18:19
Hear hear !
Het achterlijke klootjesvolk heeft hier zelf voor gekozen .
Vandaar mijn eerdere opmerking "ieder voor zich"
Ik ben vanochtend al een uur in de sportschool geweest en ga vanavond naar crav maga. Wat doe jij?
@ca12nag3 | 27-07-14 | 18:21
~Jij bent dom! je snapt de strategie nog niet. Door twijfel te zaaien kopen ze tijd, dat denken ze, dat is een strategie en ondertussen organiseren ze zich, ik kan je beloven dat voor elke kromme leugen die muslims verspreiden er twee of drie pistolen, ak47 en hardere wapens worden verzameld. De tijd dringt en jij en anderen moeten ophouden hun die tijd te geven door er op in te gaan. Besteed tijd aan jezelf jezelf sterker te maken want de storm komt er aan.
@tante uit marokko | 27-07-14 | 18:16
Blah blah.
Marokkanen zijn oververtegenwoordigd qua criminaliteit. En behoorlijk gewelddadig. Daar kan geen loze kreet die je hier af en toe slaakt tegenop.
De statistieken spreken je tegen.
Rotterdam, de moslimhoofdstad van Nederland.
tante uit marokko | 27-07-14 | 18:16
Ja. In de westerse wereld zijn Joden wereldberoemde artsen, kunstenaars, wetenschappers, schrijvers, musici. Dat zijn de verdiensten in de westerse wereld.
En waar zijn de moslims wereldberoemd mee geworden? Moord, roofovervallen, achterlijkheid, inteelt, wreedheid, verkrachting, marteling, onderdrukking. Wat in de islamitische wereld weer allemaal verdiensten zijn.
Bravo.
Ahmed Marcouch (PvdA) @ahmedmarcouch loopt ook lekker mee en Twittert er lekker op los. GroenLinks en natuurlijk die andere antisemitische partij, de SP mag allemaal in Nederland
En natuurlijk wordt alles ge-retweet door: www.nidarotterdam.nl
Maar hier hoor je ze niet over: www.liveleak.com/view?i=190_1406399936... (nog geen 24 uur geleden).
".. Afgevaardigden van GroenLinks, de SP en de VARA lopen gezellig mee tussen de (al dan niet gemaskerde) jodenhaters, Jihadvlaggen, Hiterleuzen en rappers die het over 'zionistische honden' hebben. .."
- Die slaan we even op, om weer breed publiekelijk te verspreiden vlak voor verkiezingen. Gewoon, om potentieel links stemvee nog even op de feiten te drukken dat ZIJ dus op een stel anarchisten, antisemieten en racisten gaan stemmen!
maar goed dat deze moslimse reetharen overduidelijk gemeden worden op de arbeidsmarkt,
we motten jullie niet,
jullie hebben altijd problemen
en een goede mop vertellen ho maar.
jullie stellen je op als untermenschen en dat zal je weten ook !!
En joods maffia maatje en uit ambt gezet voormalig advocaat Moskovitch heeft nog steeds een mediabaantje. Overigens ook een Jiddische oververtegenwoordiging in de media
tante uit marokko | 27-07-14 | 18:16
Nou klets je toch dom. Jiddisch is een taal geen groep mensen. Jiddisch word weliswaar geschreven met Hebreeuws alfabet maar bestaat veelal uit Duitse woorden. En word nauwelijks meer in Nederland gesproken.
Maar ik verwacht ook niet dat een tut uit Marokko beter weet.
@tante uit marokko | 27-07-14 | 18:16
Niet zeuren kneus... jullie hebben de zoveel keer failliet gegane frauduleuze Moslim Omroep.... Repsect!
@tante uit marokko | 27-07-14 | 18:16
Zeg druiloor, kan je niet elke vijf minuten wat vage insinuerende posts plempen? Dat houdt de zaak smeuig.
Had toch liever mocrogs. Die gaf nog wel 's antwoord. Soms. Soort van.
Enneh, oververtegenwoordiging... nah... laat maar.
@tante uit marokko | 27-07-14 | 18:16
trolll, je gooit leugens in de lucht om tijd te kopen maar die tijd is verkocht en over. je twijfel zaaierij heeft geen nut meer. Je bent doorzien door iedereen en word alleen nog maar uitgelachen. Kaffa voor jou. Oja, achsen minek rahoe!
Televaag vandaag:Sinds 1950 moordden 11 miljoen booslims elkaar uit. Gamlakuk is nog steeds van mening dat zolang ze elkaar uitmoorden ze geen tijd hebben om ons uit te moorden.
Ga zo door, geachte booslims,en ge zult spinazie eten....
Multi culti..... dat willen we toch zo graag? Zo niet, dan de volgende keer wel op een andere partij stemmen. Anders bakkes houden.
wel erg veel loslopend zwerfvuil in mijn geliefde Rotterdam
Het is voor Van Rossem maar te hopen dat die dikke cheque van het CIDI snel op de deurmat valt. Hij heeft de afgelopen dagen genoeg zijn best gedaan. Dat het in de comments meer en meer gaat lijken op Stormfront Lite waar het gratis prijsschieten is op alles wat maar moslim lijkt moeten we kennelijk op de koop toe nemen.
@disney star | 27-07-14 | 18:01
hah! Zelfs rabijn Soetendorp heeft hem al vaker een veeg uit de pan gegeven!
-weggejorist-
En de televaag geeft geen berichten vrij die weliswaar conform de regels zijn , doch niet in hun gekleurde straatje passen .
De wereld op zijn kop hier in dit verklote kut landje .
Maar laten we eerlijk zijn ,de Nedrrlanders verdienen eigenlijk ook niet beter .
Denk maar niet dat ik strijd voor die goudvissen met alzheimer ,ieder voor zich dan maar !
Je ziet duidelijk dat de intentie is om de rechtsstaat omver te werpen. Maar de linkse mensen geloven in hun illusie, omdat ze die aangeleerd is, net als dat islam aangeleerd is door opvoeding.
ca12nag3 | 27-07-14 | 17:51
Klopt, maar als je naar de geschiedenis van "links" kijkt (USSR, DDR, Noord Korea, Cuba, Oost-Europa) dan zie je dat ze dat "omver werpen van de rechtstaat" in het gemeen hebben met de religieuze fanatici.
Dat is niet naïef, dat is gecalculeerd denken onder de motto's: "the enemy of my enemy, is my friend" en "het doel heiligt de middelen."
"Links" gaat over lijken, te beginnen met die van Fortuyn, Van Gogh. De kogels en aanslagen (RaRa) komen in Nederland altijd van dat 'naïeve' LINKS.
@tante uit marokko | 27-07-14 | 17:24
jaloers hahaha, op je pikje getrapt heh. En weet 1 ding, deze joden bedoelen het goed met de mensheid, doneren grote hoeveelheden aan wetenschap en ziektebestrijding. Welke ziekte hebben marokkanen ooit succesvol bevochten? kamelenpis drinken telt niet mee.
De eerste politicus of linkse schandknaap die nu of binnenkort weer eens gaat vertellen dat we 'toch vooral het dialoog moeten blijven aangaan' met dit (heftig voortkwekende) haatpubliek, die gaat met een emmer water en washandje groene zeep het complete monument schoonschrobben.
Beaulefermier | 27-07-14 | 18:04
Hahaha... LOL
Inderdaad. We geven ze alle ruimte en zo gaan ze steeds gekker en gewelddadiger tekeer. Inteelt he?
"Vandaag wordt in Rotterdam de Israëlische vlag door de ordedienst afgepakt. #gazademo"
Gelukkig nog geen publiekelijke besnijdenis. Kan nooit lang meer duren.
tante uit marokko | 27-07-14 | 18:03
Welnee, gekkie. Jullie hebben je vanaf begin jaren 70 via fraude, vervalste papieren en andere kruipwegen aan ons opgedrongen, omdat jullie per se bij ons wilden wonen. Jullie redden het niet als wij jullie niet aan je handje meenemen. Stelletje kindertjes.
Tss, van Rossem toch,
je ziet toch dat er mensen van PvdA, SP en GL meelopen? Dus is het sociaal en goed en mag alles. En allen die dan NIET "Joden dood" roepen zijn dan nazi.
@Jan Boule | 27-07-14 | 17:17
Ja wist ik, al zou ik zijn plundertochten liever zien voor wat ze waren, vluchten voor de achtergelaten vijanden en ondertussen blijven moorden om zijn vluchtwegen open te houden. Hij was geen goede strateeg maar wel een barbaarse man. Om maar even een stap vooruit te gaan op de zaken stel ik dat we echt heel snel de zittende machine van het pluche moeten trekken en de juiste handelingen in werking moeten zetten om het dit keer voor te zijn. Maar ik heb weinig hoop. het scenario dat zich nu uitspeelt draait uit op een nucleaire aanval vanuit de US op een overgenomen europa. Ongeveer dertig jaar van nu. Mensen zien dit niet, ze zuipen en blowen liever.
-weggejorist-
Laat ze toch fijn roepen en met vaandels zwaaien. Dit ontploft namelijk snel genoeg in hun gezicht als je ze hun gang laat gaan. Hoe meer vrijheid van meningsuiting je ze geeft, hoe meer gekke dingen ze gaan doen. Dat is het voordeel van slimmer zijn dan de domoren. Er zit weinig meer achter als een domme onwetende en aangeleerde haat. Kortom: hoe groter de broek is die ze aan doen, hoe sneller je ze kan pakken. Komt wel goed no worries!
-weggejorist-
@tante uit marokko | 27-07-14 | 17:24
Israëliërs hebben nu eenmaal de in uw ogen waarschijnlijk nogal vreemd overkomende eigenschap om hard te werken aan hun toekomst.
Kijk voor de grap ook eens naar het aantal door Israëliërs gewonnen Nobelprijzen en bereken dan eens hoeveel Nobelprijzen per hoofd van de bevolking dat zijn.
Tenslotte zou u (als u het lef heeft) dat aantal kunnen vergelijken met het aantal Nobelprijzen per hoofd van de bevolking van een willekeurig moslimland, bijvoorbeeld marokko.
Tante uit Marokko l 27-07-14 l 17:45
En? Dat meisje van drie jaar dat door de Taliban werd doodgeschoten, met haar handen op haar rug gebonden? Kom maar langs met je scootermaatjes. Ik heb een dubbelloops met grove hagel onder mijn bed klaarliggen.......
Een van de beste vrienden van Aboutaleb is een Marokkaanse Jood. Tevens is Aboutaleb vaak te vinden in de Joodse synagoge in Rotterdam Blijdorp. Ik ga ervan uit dat hij daadkrachtig zal optreden tegen dit soort uitwassen in de stad.
@Ommezwaai | 27-07-14 | 17:17
Onzin, het is aan ons om niet als einzelgangers meer te leven. We moeten grotere vriendengroepen creëren, zij hebben dat door de moskee, wat hebben wij? Voetbal? Nou, dat zal niet genoeg zijn. Kom nou eens bij elkaar mensen, de reden dat de mussels geen kans maken bij de israëlies is het feit dat Israëlies vanaf hun leger tijd altijd bevriend blijven met hun ploeg uit het leger. Ze hebben altijd 50 vrienden onder de duim op de foon die er binnen minuten staan als het nodig is. Hoeveel heb jij er, Nederlander? Netwerken, nu! En naar de sportschool.
@tante uit marokko | 27-07-14 | 17:45
Ik moet wel toegeven wel erg consequent met het onbegrip van oorzaak en gevolg.
Hamas stuurt de kinderen de huizen in en vuurt raketten af. Israël vuurt terug. En dan schreeuwen tegen Israël dat ze moordenaars zijn.
Marokkaanse man staat te zwaaien met een pistool. Politie schiet hem neer. Marokkanen staan te schreeuwen dat de politie hem heeft vermoord.
Dom volk.
PowPow | 27-07-14 | 17:48
Goede moslim haha, een goede moslim bestaat sowieso niet, je bent moslim of je bent het niet. Het is de eigen christelijke gedachtegoed die de vele westerse mensen parte speelt.
De "we zijn allemaal zondaars", "jezus vergeeft ons","Iedereen is gered die in jezus gelooft" slagzinnen.
En dan plakt men daar mohammed ipv. jezus overheen en denkt men, dat zal dan ook wel de moslim zijn. En dat is zo een foute redenatie. Islam kent geen vergeving van zonde of algemeen pardon regelingen.
Islam is submissie. Als je dat niet snapt weet je niet waar je over praat.
En dit is nu juist waar de politici zo fout zitten, en een gevaar voor de samenleving vormen, niet zo zeer de moslim is het gevaar maar onze naïeve rechtelijke macht en politiek.
Ik wil niet veel zeggen maar de joden zijn zeker zelf ook geen lieverdjes naar alles wat niet joods is. Ze doen exact hetzelfde wat de nazi's deden.
www.youtube.com/watch?v=dPxv4Aff3IA
www.youtube.com/watch?v=5jG6kJm-50k
Theo had gelijk, Pim had gelijk en Wilders heeft gelijk.
@tante uit marokko | 27-07-14 | 17:16
hah! Die grote mond van je word de laatste tijd mooi beantwoord. herinner je maar even de dooie juweliersovervallers laatst, dat komt steeds vaker voor. het is bijna voorbij. het enige middel dat jullie nog hebben om beter van te worden is de coke handel maar die word nu ook snoeihard aangepakt. Al die kappers, waterpijp barretjes en shoarmatentjes om het geld wit te wassen worden opgedoekt en alle smokkelroutes aangepakt. Het duurt niet lang meer en het beeld zal veranderen. De maroks zullen de daklozen zijn! Over een jaar of twee zal ik je herinneren aan dit plempseltje.
Meer,meer,meer,meer !
Elke paar dagen een demonstratie. Elke keer iets meer mensen op de been.
Totdat het ploft.
Politici die het hoofd in het zand steken. Zeuren over Wilders en zijn uitspraken, maar Alle Joden moeten dood mag.
Nederland, the fuck?
Xirdalan | 27-07-14 | 17:42
Het aanhangen van een ideologie zoals zij fanatiek doen wil nog niet zeggen dat die ideologie niet mooi zou zijn als het echt werkelijk zou worden. Het vreedzaam samen leven van verschillende geloven en etnische groepen. Maar dit is een illusie en werkt niet. Simpel omdat bepaalde groepen zoals islamieten dit niet willen. Zodra zij een meerderheid halen ben je je democratische gewicht kwijt en krijg je een islamitische staat > kalifaat/sultanaat of wat dan ook waar hand afhakken, steniging en allerlei andere wetten de dienst uit gaan maken.
Het enige land dat lang weerstand kon bieden is eigenlijk Turkije door attaturk. Seculiere staat met scheiding van machten.
Hier is dat ook maar steeds meer kruipt de drang naar religieuze invloed binnen, en vooral bij de rechter zie je dit. Met die gast die weigert op te staan voor de rechter en vrouwen de hand te schudden. Het aanvechten van Wilders om zijn anti islam uitspraken. Je ziet duidelijk dat de intentie is om de rechtsstaat omver te werpen.
Maar de linkse mensen geloven in hun illusie, omdat ze die aangeleerd is, net als dat islam aangeleerd is door opvoeding.
@tante uit marokko | 27-07-14 | 17:16
Is dat nou lekker met z'n drieën op de scooter?
Stinkadem van je passagiers in je nek, armen stevig om je middel heen, terwijl door de wrijving en het hobbelen eveneens een stevige erectie in je rug prikt?
Redelijk homo als je het zo bekijkt.
@tante uit marokko
Het valt mij inderdaad op dat marokkanen alleen maar vriendjes hebben ... En eigenlijk hebben ze die uitstraling ook wel
@mallekater | 27-07-14 | 17:10
Nee, want het is geen spelletje wie de meeste doden heeft man! Wat ben jij ontzettend achterlijk zeg.
-weggejorist-
ca12nag3 | 27-07-14 | 17:37
Er zijn een heleboel 'goede' moslims die jou iets ergs willen aandoen. De islam is een ongeleid projectiel. Kijk maar naar de koppensnellers van ISIS. Dát zijn de échte moslims, zeggen ze zelf. Kortom, de goede moslim bestaat niet. Daar ben ik nu wel achter. De islam is een ziekte. Een ernstige gedragsstoornis die de eigen wil vermoord.
Provocerend apengedrag is het.
En het wordt steeds erger omdat ingrijpen niet is toegestaan lijkt het.
Ik heb mijn i love Israël shirt in ieder geval besteld.
Desmoulins | 27-07-14 | 17:28
Het jammere is alleen dat onze pollitiezieks, hoewel totaal niet zinnig of verstandig te noemen maar, het wel te zeggen hebben en beslissen hierover. Wanneer kan een volk opstaan tegen zijn vertegenwoordiging zeg ik dan maar.
Zucht...
@tattooboer | 27-07-14 | 17:04
En dit mens heeft nu een tv show en is een heldin.
Ik zie nog wel toekomst voor Tanja.
Netanyahu na de moord op 3 tieners: hier is een grens bereikt, het is een grondbeginsel dat je geen kinderen doodt.
Huichelaar.
@Ars Vivendi
Inderdaad, dat zou je denken...
@ca12nag3 | 27-07-14 | 17:37
Zeker - maar ben benieuwd hoeverre onze tante er om heen draait. Taqqiya enzo ;)
@tante in marokko
Dan bent u de eerste marokkaan die eens een scooter terug komt brengen
NOS Teletekst 109
Duizenden bij Gaza-mars Rotterdam
In Rotterdam hebben duizenden mensen
betoogd voor de Palestijnen in de
Gazastrook.Ze vroegen vooral aandacht
voor de kinderen die zijn omgekomen bij
de Israëlische aanvallen.
Verslaggever Henrik-Willem Hofs schat
dat er zeker 10.000 mensen meeliepen op
de route door de stad.De organisatie
van de mars controleerde of er geen
ISIS-vlaggen worden meegedragen,zoals
bij een eerder protest in Den Haag.
De deelnemers riepen leuzen als "Free
Free Palestine".Aan het eind werden
witte ballonnen opgelaten voor de
kinderen die zijn omgekomen in de
Gazastrook.
Ja, ja lekkere controle dus want wel ISISvlaggen en bedoelen ze met Free Free Palestine (mag ook in het Nederlands hoor, als je je inburgeringscursus gehaald hebt), dat Palestina Jodenvrij moet worden? Misschien kunnen ze beter roepen: Israel rakettenvrij.
"De organisatie van de mars controleerde of er geen
ISIS-vlaggen worden meegedragen, zoals
bij een eerder protest in Den Haag."
@tante uit marokko | 27-07-14 | 17:24
Veel van deze Joden steunen onderzoeksinstituten,ziekenhuizen, sociale stichtingen en noem maar op.
De Arabische miljardairs die het geld letterlijk uit de grond zagen stromen komen niet verder dan Auto's te kopen.
Ik beloof Jan van Zanen dat als hij in Utrecht dit soort mohammedaans schorem hun gang laat gaan, ik er in mijn rolstoel en gestrekt been (mijn enige) keihard tegen in ga.
Ze zijn helemaal niet voor een vrij Palestina. Een palestijnse staat is maar een onderdeel van waar ze werkelijk voor staan. Hoe hier die linkse mensen ook maar 1 moment blij mee kunnen zijn is krankzinnig. En er dan mee mee gaan lopen.
Maar men heeft daar t scheermes en oranje verf voor uitgevonden.
ca12nag3 | 27-07-14 | 17:28
Linksmensen (PvdA, SP, GL, Milieudefensie, Greenpeace, Rote Armee Fraktion, RaRa enz enz) zijn ook decennia lang achter de 'zegeningen van het communisme' met hun moorddadige en totalitaire regimes aangelopen, dus op zich verbaas ik me niet over dit soort acties.
Numeriek gezien vallen er onder arabieren/moslims nu ten ene male meer stemmen te halen, en voor dit soort partijen heiligt het doel altijd de middelen. Maar goed, "links" krijgt in Nederland altijd het predicaat "goed," net zoals bijvoorbeeld de Oekraïners.
Wat ik dus niet snap is dat vele Joden zo passief zijn, of sterker nog, dat het vaak ook nog van die fanatieke aanhangers zijn van de PoliCor waanzin. Dan denk ik aan vooraanstaande Joden als bijvoorbeeld Job Cohen, Clairy Polak, Leon de Winter en Hanneke Groenteman.
Als er één groep mensen zou moeten zijn die toch eigenlijk zouden moeten weten dat 'pappen en nathouden' niet werkt, dan zouden het toch wel de Joden moeten zijn, of niet?
Het wordt tijd om terug te vechten tegen dit TUIG!
Ommezwaai | 27-07-14 | 17:26
Uiteraard, voorberekend en geraffineerd te werk gaan kunnen ze wel. Zo zuigt het Volk van de Haat. Op mijn Androïde geen spellchecker, wel een hoop groeiend wantrouwen naar de Vertegenwoordigers van De Pedo Haat Profeet (Misselijkmakend Is Zijn Naam, MIZN). Ik kan ze.vanaf hier via de Maas bijna ruiken, met hun Zyklon B walm.
@tante uit marokko | 27-07-14 | 17:24
Rot dat jouw vriendjes niet zoveel geld kunnen verdienen terwijl ze op olie drijven.
Overigens treurige poging.
Heb je al antwoord gegeven op de vragen die aan je gesteld zijn?
Smuts | 27-07-14 | 17:36
Wat je hebt zijn actieve moslims of minder actieve moslims. Maar beide hangen hetzelfde gedachtegoed aan.
Nu roepen om een vrij Pastina staat feitelijk gelijk aan kiezen voor Hamas. De linksigen die meelopen zijn geïndoctrineerd. Zootje.
Smuts | 27-07-14 | 17:36
Een goed moslim is niet tegen het afslachten van onwilligen die zich niet willen bekeren of onderwerpen. De koran leert hun dat. Ze zullen nooit een antwoord geven op deze vraag.
In principe lees de koran dan zie je het antwoord :)
@XaleX_2 | 27-07-14 | 17:26
Dat hebben ze niet zozeer. Uit het originele nieuwsbericht van GS: "De route is onbekend en lijkt ad hoc bepaald te worden."
@tante uit marokko | 27-07-14 | 16:38
Vijf meisjes? Toe maar, hoeveel heeft Isis er vandaag weer gespietst?
www.liveleak.com/view?i=190_1406399936...
@tante uit marokko | 27-07-14 | 17:16
Wat hebben spelfouten met dapperheid te maken? Of hebbie een linkie naar een wetenschappelijk onderzoek?
Enneh - ben je nou voor of tegen het afslachten van christenen door je islamitische vrienden in bijv. Nigeria en Syrie? Je lijkt niet echt antwoord te durven geven...
tante uit marokko | 27-07-14 | 17:24
Zit alleen maar naar geld te kijken. Wat zou het dat de helf joods is? Wat is nu je probleem? Ik b.v. ben joods. Heb alleen maar schulden en woon in een flat, werk een 40uur werkweek net als iedere andere sukkel hier.
Nog vragen voor deze niet Miljardair jood? Komaan, er zijn ook arabieren op die lijst. Chinezen russen amerikanen britten joden en idd een verdwaalde nederlander hier en daar.
Helaas sta ik er niet op....
@deraderendraaien | 27-07-14 | 17:22
De ku klux klan heeft jarenlang met weinig mensen de zwarte bevolking de stuipen op het lijf gejaagd. Ik zie in deze kalifaat vlaggen niks minder dan de nieuwe puntmutsen van een verderfelijke ideologie.
Dat wij een regering hebben die het allemaal prima vind moet toch zorgen baren.
Op deze waanzin is maar een antwoord mogelijk: Te wapen!!
Al die politieke nederlandse meelopers zijn de NSB'ers en landveraders die nederland rijk is. Deze moeten net als alle moslims en ander uitschot met pek en veren Nederland uitgeschopt worden.
tante uit marokko | 27-07-14 | 17:24
In een Nederlands straatje met 10 huizen zijn er 5 die werken en 5 die niet werken, de helft dus.
In plaats van hier allemaal je afschuw over uit te spreken in de reaguurderspanelen, kun je natuurlijk ook gewoon wat doen:
www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/discr...
Of is dat teveel moeite?
Fatwabuster | 27-07-14 | 17:24
Zie je waar ze op zitten?
De Boeg:http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Boeg
Fatwabuster | 27-07-14 | 16:55
Tja... het verschil tussen een Nederlander en een Hollander wordt steeds duidelijker... je verstaat die Nederlanders ook zo slecht.
De Arabieren die zichzelf Palestijnen noemen (The people that say NI)doen mij door hun mohammedaanse stupiditeit en agressie, altijd aan de Black knight denken. ghttps://www.youtube.com/watch?v=zKhEw7nD9C4
@ tante uit marokko | 27-07-14 | 17:24
Doet pijn he dat er een volk is dat zo rijk is omdat ze slim zijn, kan je wat van leren zou ik zeggen. Trouwens dit is dezelfde reden dat er dik 6 miljoen minder fortuinlijke joden onder de douche gezet zijn. Ga je schamen rat.
Ze zijn helemaal niet voor een vrij Palestina. Een palestijnse staat is maar een onderdeel van waar ze werkelijk voor staan. Hoe hier die linkse mensen ook maar 1 moment blij mee kunnen zijn is krankzinnig. En er dan mee mee gaan lopen.
Maar men heeft daar t scheermes en oranje verf voor uitgevonden.
tante uit marokko | 27-07-14 | 17:24
Ah, nu komt de aap uit de mouw..
Jaloezie in een slechte eigenschap.
Geef gewoon toe dat joden veel slimmer zijn dan de gemiddelde zandbakbewoner.
Die laatste bezitten overigens wel weer kamelen, geiten en olie.
Islam is de kanker van de wereld en moet in zijn geheel worden verwijderd anders komt er nooit vrede.
@miko | 27-07-14 | 17:05
Vreselijk volk inderdaad. Eten al eeuwen van twee walletjes - pappen aan met landen ten noorden en zuiden maar hebben zelf een ranzig belastingparadijs.
Snap het helemaal!
@Acar_ketimun | 27-07-14 | 17:22
Wat helemaal lachwekkend is dat zij, mocro's als deze clown, niet eens doorhebben dat niemand, althans geen zinnig mens, dit soort figuren serieus neemt.
Het onkruid van de samenleving; het dieptepunt van de multiculturele samenleving. Zijn uitspraak over vermeende angst bij vermeende pvv'ers, geeft wel aan hoe onzeker dit tuig eigenlijk is. Men vreest dit soort jongens alleen maar omdat ze altijd op laffe wijze in groepen opereren. Het is een eerloos, hopeloos verloren volk aan het worden. Daarbij wil ik opmerken dat ik bij 70% of hoger automatisch generaliseer.
mallekater | 27-07-14 | 17:10
Dus 1100 dode palestijnen zijn zorgelijker dan 100.000en die nu vluchten voor de ISIS/ISIL in Irak/Syrië t zelfde uitgeroepen kalifaat waar zo vooraan in DEZE demonstratie vlaggen van wapperen? DIEZELFDE ISIS/ISIL koppensnellers die hun broeders in het geloof vermoorden omdat ze een andere versie van Islam aanhouden, christenen dwingen te onderwerpen/bekeren of vermoord dreigen te worden. Deze vlag van die uitgeroepen staat wappert vooraan in deze demonstratie vriend.
Haal de stront is uit je ogen en zie waar deze mensen voor staan.
-totaal kalifaat 1 Islamic Union ISIS/ISIL
-Ze staan voor een Palestijnse Suni staat onder de ISIS/ISIL
-Dood/onderwerping/bekering van alle anders gelovenden. Christen/Budist/Hindu/Shiit.
-Dood aan alle joden.
-totale islamisering van de wereld en/of onderwerping ervan.
Ziek trouwens dat er toestemming is gegeven om bij het 40-45 monument te protesteren. Dat krijg je met een Mocro burgemeester en meer allochtonen dan autochtonen in éém stad.
Dit zal alleen maar meer escaleren, want zolang ik leef is Israel regelmatig in oorlog met zijn buren. Dat zal in de toekomst ook zo gaan,
Maar er komen wel steeds meer buitenlanders in Nederland, nu houden ze zich nog relatief rustig, maar onthou 1 ding, wat in Stockholm, Parijs en Berlijn gebeurt gaat hier ook gebeuren.
Kwestie van tijd.
@tante uit marokko | 27-07-14 | 17:24
Dat noemen ze succes. Vreemd begrip zeker?
Acar_ketimun | 27-07-14 | 17:22
Die kneus heeft eerst z'n spellingscontrole aangezet alvorens een reaguursel geplempt te hebben.
Het vrije westen gaat ten onder aan zijn eigen tolerantie. Linkse politici geloven al een eeuw in sprookjes. Tel dat bij elkaar op.
Tijd om die handel uit elkaar te meppen Abou!
twitter.com/TjeerdL/status/4934162310...
-weggejorist-
Wie kan mij uitleggen waarom er in dit land met twee maten wordt gemeten ten faveure van deze haatzaaiende middeleeuwse haatbaarden? Als je wordt uitgescholden voor 'hoer' en je wordt afgevoerd door de politie, dan geef je die idiote antisemieten een impliciete schouderklop. Dit soort figuren moet met harde hand worden aangepakt en dit soort denkbeelden horen niet in dit westersche en overwegend christelijke straatbeeld thuis. De vrijheid van meningsuiting wordt bruusk misbruikt door alle bestaande fatsoensnormen en waarden te overtreden waarbij een angstcultuur wordt gecreëerd. De etnische onderlaag integreert niet, maar radicaliseert en de Nederlandse overheid laat het gelaten over zich heenkomen. Heel jammer dit.
Die GASTarbeiders en hun nazaten blijven verdomde lang plakken.
@miko | 27-07-14 | 17:20
Inderdaad, idioten die een vergelijking gaan maken mbt het aantal doden. Hamas heeft de afgelopen week al een paar keer een staakt het vuren geschonden, ze willen blijkbaar niet anders... En wie krijgt weer de schuld? Waanzin!
"Vandaag wordt in Rotterdam de Israëlische vlag door de ordedienst afgepakt. #gazademo"
Keppeltjes worden ook afgepakt? Of mag dat nog wel van de ordetroepen.
tante uit marokko | 27-07-14 | 17:16
Ga eens inhoudelijk op tegenreacties in, ipv. de misplaatste grammar nazi uit te hangen. Want de nazi uithangen, kunnen mocro's wel natuurlijk. Een geschoold tegen geluid geven minder. En dat blijkt weer uit dit plempsel van je.
@miko | 27-07-14 | 17:12
Idd miko.het gaat om alle kinderen die in de brandhaarden misbruikt worden en de dood vinden binnen de geloofsoorlogen.Zo ook de kinderen in Israël die getraumatiseerd worden door constant dreiging.
En ik zeg zelfs onze eigen kinderen die voelen aan de sfeer hier te lande die, wie weet ook doodsangsten uitstaan.Kinderen horen en merken meer dan je kunt vermoeden namelijk.Ga jij maar een aan de Kinderen in Rotterdam nu uitleggen wat die agressieve mensen met hun zwarte vlaggen in de straat doen. Snap je?
Niet is die haters te gek... een Palestijnse vlag hangen aan het Rotterdams WOII monument en dan te bedenken dat het gros de holocaust keihard ontkent....
@ tante uit marokko | 27-07-14 | 17:16
Zwakte bod tante, is dat alles wat u in te brengen heeft, taalfouten?? Dat interesseert de gemiddelde GS reaguurder nu even geen ruk. Bang voor een mocro in west?? dream on mafkees, in groepen zijn jullie helden maar als je alleen in een hoekje getrokken wordt smeken als een mietje, zelf meegemaakt namelijk, helden.
@mallekater | 27-07-14 | 17:10
Ja. Als er rare kreten worden geslaakt, in een demonstratie, dan ben je het ermee eens. Of je moet die figuren eruit flikkeren, en laten zien dat het afkeurt. Doet GS ook met het wegjorissen ervan die niets meer met vrijheid van meningsuiting te maken heeft en strafbaar is.
Op de demonstratie wordt 'Dood aan Joden' geroepen. En dat is strafbaar.
Oplossing is simpel voor Gaza. Hamas moet stoppen met raketten af te vuren. Tot nu toe is alleen Israël degene die instemt met het staakt het vuren.
30x zoveel? Wel dom van Hamas. Met die aantallen zou je wel stoppen met vuren. Maarja, daar is het om te doen van Hamas. Kijk eens hoe erg ze zijn, en de slachtoffers die ze maken. En de moslims en achterlijke linksche gekken ermee ophitsen.
Zie je nou hoe we voorgelogen worden door de regering.
WIJ (Nederlanders, autochtonen) waren niet tolerant genoeg, wat een smerige schoftenstreek was dat toch. Wat een leugens.
@Provocative | 27-07-14 | 17:08
Je vraagt er wel om.
@mallekater | 27-07-14 | 17:10
Tja als Bal op het dak vijf perse een wedstrijd tegen Real Madrid wil spelen moeten ze ook niet zeiken dat het 40-0 word of zo.
@Speitoptantje | 27-07-14 | 17:04
Op de Dam laatst was het geen ''keppeltjes wandeling'', maar een toonbeeld van een beschaafde manifestatie waar zelfs ruimte was voor kritiek op het huidige beleid van de regering van Netanyahu. Het was een betoging voor leven; beschaving, maar bovenal voor het recht om je als staat zijnde te verdedigen tegen terreur. Ook was deze betoging gevrijwaard van iedere religieuze notie. De haatbaarden hebben geen sleutel omdat zij bestaansrecht verlenen aan een wereldvisie vol haat, afkeer en een diepe drang om deze denkbeelden op te leggen aan een ander. De islam kan niet zonder een vijandsbeeld. Zonder haat en een harmonie die alleen bestaat ter vereniging tegen een gemeenschappelijk vijand, zou er ook geen islam meer zijn.
Er valt immers altijd terrein te veroveren.
Eergisteren:
Zo doet Denemarken het...50 Palestijnse demonstranten gearresteerd. Ongeoorloofd taalgebruik en opruien. Alsmede voorkomen om Israelische mensen 'op te zoeken' die daar stonden.
localeyes.dk/70285-2836-50-demonstrant...
Leuk ook een hoop van die vlaggen met zandbakteksten erop die geen hond kan lezen.
Of zijn ze van plan door te lopen naar Heelverweggistan?
Volgens pallywood, nadenken verbieden.
'Wel PVV stemmen, maar in hun broek schijten als ik met mijn vriendjes op de scooter langskom'
@tante uit marokko | 27-07-14 | 17:16
Da's een marokkanen-probleem. Die durven niks alleen. Schijterd.
Wat me het meest ergert is dat er politici meedoen aan demonstraties waarbij dit soort leuzes geroepen worden en waar van te voren ruim bekend is dat er hoogstwaarschijnlijk (potentieel) terroristisch tuig in meeloopt.
Ik mis Annabel..
tante uit marokko | 27-07-14 | 17:16
Over helden gesproken.
U durf alleen met uw vriendjes langs te komen.
Een echt held komt alleen...
Ik zie dit volk graag vertrekken uit Nederland, het enige wat ze kunnen is haten en de schuld wijzen naar een ander. Waarom zouden onze ouderen 'plaats' moeten maken voor dit tuig? #minder
tattooboer 16;40
de bal die u noemt is in wezen het zegel van Mohammed. Dit gebruikte hij bij de Taboekkruistochten die hij inzette tegen de Syriërs, Perzen en het christelijke Byzantium ( Constantinopel > Istanbul).Met dit zegel maakt hij duidelijk dat overgave de enige optie was anders zou de dood onherroepelijk volgen.Van 622-632 voerde deze man 74 plundertochten, strafexpedities en oorlogen uit, de Taboek genoemd dus. De Islam is gevestigd met het kromzwaard. In de regio waar nu Isis bezig is was Mohammed 1382 jaar geleden identiek bezig als isis. De islam is doordesemd van oorlog en geweld immers het is tot stand gekomen hierdoor. Dit denken vindt men tot op heden terug en wordt toegeschreven aan de voorzienige blik van genoemde profeet.Ooit zal de wereld 1 kalifaat zijn. Osama Bin Laden was gek op deze periode waar "rivieren van bloed" vloeiden van polythëisten ,joden en christenen. De geschiedenis herhaalt zich, nu bij ons in de straten is de voorbode zichtbaar. De SA marcheerde in de 30-er jaren met hun bruine outfit en hun banieren net zo ongestoord door de Duitse steden, misdadigers en tuig die hun gezag ontleenden aan deze outfit , omstanders molesteerden en joden tegen de vlakte sloegen met hit and run akties. De Duitse christelijke en socialistische partijen van toen reageerden niet en zo kreeg het nazisme haar kans. In onze grote steden broeit het en wordt de Hitlergroet gebracht, de puist gaat open en weer haalt de politiek de schouders op.
@Guido | 27-07-14 | 17:01
Drie keer links is rechts, drie keer rechts is links.
Daarom zijn ze zo moeilijk uit elkaar te houden.
@ mallekater | 27-07-14 | 17:10
Waarom stelt u de vraag niet aan hamas, boko haram, isis, alqaeda etc. etc. etc.. Genoeg is genoeg en al zijn het er 1000x zoveel je oogst wat je zaait mallekater, denk daar eens over na en dan heeft u uw antwoord op uw vraag.
Is hier nou niet 1 Nederlander die zonder spelfouten iets kan opschrijven ? Al die helden achter hun PC.
Wel PVV stemmen, maar in hun broek schijten als ik met mijn vriendjes op de scooter langskom
@Smuts | 27-07-14 | 16:54
Ja, ha ha, die Rifberbers laten zich weer mooi voor het Arabiriese karretje spannen. De gemiddelde Arabier kijkt neer op dat berbervolk. En Turken moeten gewoon helemaal hun bek houden over Israel. Marokkanen al helemaal, de door hen bezette Spaanse Sahara kent een militaire muur waar zelfs de Chinezen U tegen zeggen. Oprotten, allemaal
@La Bailaora | 27-07-14 | 17:07
Juist voor die kinderen die het leven hebben moeten laten en nog zullen sterven door toedoen van die fascistische ideologie moeten we nooit rusten,en er tegenin blijven gaan dat zij hun doel niet bereiken.
En dat geldt wat mij betreft voor alle kinderen ongeacht het land van herkomst.
Ons streven zou moeten zijn om de slachtoffertje die geboren worden binnen die islam los te krijgen uit de greep van de islam,zodat ze de kans krijgen op een menselijke ontwikkeling,ipv een ontwikkeling als barbaar.
Hamas krijgt honderden miljoenen van de hele wereld voor culturele ontwikkeling maar koopt er raketten voor en spullen voor tunnels en schiet die raketten af vanachter vrouwen en kinderen en slaat die vrouwen en kinderen in elkaar als ze willen vluchten uit de plekken vanwaar de raketten gelanceerd worden. Israel is het raketalarm elk half uur meer dan zat en valt aan na eerst uitgebreid daarvoor gewaarschuwd te hebben, waarbij Hamas er dus voor zorgt dat er doden vallen ten gevolge van die tegenaanvallen. Israel verliest daarmee de propaganda-oorlog en kan eenvoudig ge-framed worden als nazi door de islamonazi's en hun linkse useful idiots.
Wat ik vooral schrikbarend vind is het aantal Politielieden van Marokkaanse en Turkse afkomst met dubbele paspoort dat de ranken geïnfiltreerd is en doodleuk alle gemaskerde, terroristische vlag dragende en "dood aan alle joden" roepende kleautzakken niet eens op pakt.
Die achtelijke spotjes van de overheid over tolerantie kunnen weer uit de kast gehaald worden.
Maar nu dan om de jodenhaat in te dammen.
Zie je zo n jihad strijdertje in spe gezellig een koosjer hapje eten bij een Jood.
Hier bij de brug nog niks gezien. Zeker te ver lopen voor die talibaarden.
@Barani517 | 27-07-14 | 16:52
En Marokko de westelijke Sahara?
Oja wij van GS schijnen een haatsite te zijn. not
Een handige vlag-duiding hierr : themuslimissue.wordpress.com/2013/09/2...
@mallekater | 27-07-14 | 17:10
JankerT!
Jim Lovell | 27-07-14 | 17:10
Al draagt een aap een gouden ring....
@Hobbykip | 27-07-14 | 16:42
Met links??
Wel apart dat er mn veel Turkse vlaggen aanwezig zijn bij de demo tegen zgn Israelische genocide. Probeer dat maar eens uit te leggen aan een willekeurige Koerd.
@tante uit marokko,
Die meisjes interesseren mij niet... de hele zooi in de Gaza strook interesseert mij niet ... Wil je er wat aan doen sodemieter dan op naar de Gaza strook i.p.v. hier als een lafbek wat te typen
Wel apart dat er mn veel Turkse vlaggen aanwezig zijn bij de demo tegen zgn Israelische genocide. Probeer dat maar eens uit te leggen aan een willekeurige Koerd.
@deraderendraaien | 27-07-14 | 17:05
En de meisjes in Nigeria zijn we al vergeten?
Zouden deze mensen weten wat Boko haram allemaal doet dan zouden ze daar wel tegen protesteren,..... toch?
Wat een stelletje doodgaanders.kots,pleurt op.
@Mammeloe | 27-07-14 | 17:05
Gezien de resultaten uit het verleden heb ik daar mijn twijfels bij, maar door de contacten met westerlingen hebben ze behoorlijk bijgeleerd door de eeuwen heen. Nu nog wat structuur in hun handelen en dan komt het wel goed, ooit.
@Provocative | 27-07-14 | 17:08
Inmiddels is het in Nederland volstrekt legaal op te roepen tot het doden van joden.
Dus jouw VOC-tegel mag dan ook. Toch?
Fantastisch
Dus:
Wanneer iemand in een demo meeloopt om het geweld in de Gazastrook te veroordelen is meteen de hele SP mede-veroordeeld.
En wanneer ergens in die demo rare kreten worden geslaakt is natuurlijk iedereen die meeloopt in die demo schuldig.
Moet ik nu ook GS veroordelen omdat ze enthousiast achter het feit dat er meer dan 1100 doden in de Gazastrook , aan hobbelen?
Want sorry, elke dode is er een , en op een of andere manier zijn dat er aan Gazakant ongeveer 30x zoveel als aan de andere kant.
Maar dat dondert niet?
@tante uit marokko | 27-07-14 | 16:38
Wat zullen we zeggen,een Islamitische traditie??
www.youtube.com/watch?v=csr9TPGPoxs
Waarom moet Hamas eigenlijk continu raketten afschieten op Israël?
Zonder Israël hebben ze geen drinkwater, geen elektra ,weinig medische zorg.
En zelfs tijdens de oorlog blijft Israël dit leveren.
Het hele conflict is fucked up. Maar ik zie ondanks bully gedrag bij beide partijen alleen bij Israël nog beschaving.
En dat is moeilijk op te brengen als je keer op keer uitgedaagd en bedreigd word.
La Bailaora | 27-07-14 | 17:02
"(...)en nu eruit gedonderd worden door diezelfde rebellen".
Who gives a shit?? Hebben ze een mooi alibi om uit Libië te vertrekken en de Libiërs in hun shitzooi achter te laten.
Ik zou lachend vertrekken als Amerikaan.
Israëlische vlaggen afpakken, spreekkoren die tot moord op een bevolkingsgroep oproepen, Hitlergroet, gemaskerd door de stad marcheren, isisvlaggen, het kan allemaal. Aangifte doen daarentegen. Tenzij tegen Wilders. Daar zijn nog wat voorgedrukte aangiftes tegen.
Ik schrik wel van de aantallen op die filmpjes.
Dood aan de joden, en iedereen loopt mee en stemt ermee toe.
@Ronman2k | 27-07-14 | 16:53
Palestijnen zijn Arabieren. Het is een verzinsel van de PLO om de 'zaak' meer legitimiteit te geven.
Palestina is ook nooit een staat geweest, maar tegenwoordig heerst de onwetendheid over de chronologie van dit conflict. Er is een strijd, een zogenaamde agressor en een zogenaamde verzettende partij, en dat is genoeg voor de goedgelovige strijders tegen het 'onrecht' onder ons.
www.targetofopportunity.com/palestinia...
ejbron.wordpress.com/2012/01/31/ter-he...
Gewoon met scherp op schieten, dat zwakzinnig ongedierte met hun eeuwige eenzijdige verontwaardiging verdient het gewoon.
Een goede Palestijn is nu eenmaal een dode Palestijn.
(Joris maar weer weg, het probleem blijft en woekert voort)
@deraderendraaien | 27-07-14 | 17:05
Het is vreselijk voor die kinderen, echt. Vreselijk dat ze zo in de vuurlinie worden gezet en gehersenspoeld met die doodsreligie.
Bijna iedereen op gs roept al jaren wat de consequenties zijn om mensen binnen te halen die niet onze normen en waarden hebben, maar niemand luisterde.
Nu moeten ze op de blaren zitten, ze zoeken het maar uit, heb er niks mee te maken.
De Taliban hebben een aantal Hazara's in koelen bloede geëxecuteerd , waaronder een meisje van drie jaar. Waarom demonstreren we daar niet tegen? Wat mij betreft, de IDF mag die hele Gaza strook in puin schieten. Ze hebben ruimschoots de kans gekregen om er iets moois van te maken. Met Israëlische hulp nota bene. Maar nee, het moest een militaire uitvalsbasis worden. Nou, jullie beminnen de dood,toch? Dan nou niet janken, je krijgt waarom je gevraagd hebt. En dat tuig dat hier nu loopt te demonstreren komt ook nog aan de beurt. De kruik gaat zo lang te water......
@kicktherabbit | 27-07-14 | 16:39
Andorra! Werkelijk! Voor je het weet nemen ze alles over.
@tante uit marokko | 27-07-14 | 16:38
En ondertussen in mali ook weer 300 kleine kinderen verkracht en van hun huid gestript en hun kleine breekbare koppies gespietst door die moslim duivels!
Mafklapper! met je gejank om dat gore stel kindermoordenaars dat Hamas de hand boven het hoofd houd!
islam is de gruwel van de moderne beschaving, en ieder die het verheerlijkt een gruwelijk individu!Trek die scoen maar aan!
@Jim Lovell | 27-07-14 | 16:36
Ach, wat is lief. Als ze maar slimmer zijn.
@miko | 27-07-14 | 17:01
Waarvan een Nederlands gezin met 5 kinderen! beesten zijn het. Onze gedachten zijn nog immer bij jullie, familie Schrijveschuurder!
Wanneer komt er eens een anti Hamas demonstratie. Aan zo'n pro-Israël keppeltjes wandeling doe ik echt niet mee, maar Hamas mag van mij liever vandaag dan morgen aan het gas. De haatbaarden hebben de sleutel.
@miko | 27-07-14 | 17:01
Er zijn momenten dat je vrouwen besnijden ineens WEL begrijpt.
@Wijze uit het Oosten | 27-07-14 | 16:34
Beledigen wel. Maar oproepen mensen af te maken niet.
Islam en jodenhaat zin dikke vrienden.
Het gaat ze niet om het leed van de Palestijnen, want waarom is dit leed zoveel betekenisvoller dan de duizenden slachtoffers in Syrië? De totale anarchie in Irak, Libië, Mali, Somalië, Afghanistan? Die gebieden zijn al jodenvrij gemaakt, dus is het direct minder interessant. Dit conflict is een excuus; voorwendsel om eindelijk het ware gezicht te laten zien. Het meeste ergerlijke en gevaarlijke is echter het podium dat deze meute iedere keer weer krijgt van onze overheid.
Daarbij worden deze jodenhaters ook nog eens gesterkt door een weinig objectieve berichtgeving, gespeend van ieder moreel kader, over dit conflict. Hamas, een terreurorganisatie, is de democratisch gekozen vertegenwoordiging van de Palestijnen woonachtig in Gaza. Het moge duidelijk zijn dat een islamitische terreurorganisatie, met een handvest dat weinig aan de verbeelding overlaat, geen belang heeft bij vrede.
Free Gaza from Hamas.
fas.org/irp/world/para/docs/880818a.ht...
Dit is niet mijn demonstratie.
Pakkie an voor de regering, ze moeten maar leren wat het betekent om iedereen binnen te halen.
Voor mijn part brand de stad af, zal er geen traan om laten.
Door de recente ontwikkelingen gaat het sneller dan dat ik 10 jaar geleden dacht.
In Libie gaat het ook weer crescendo. De Amerikaanse ambassade ontruimt, die moesten rennen voor hun leven. Grappig toch, eerst de rebellen steunen om Khadaffi weg te werken, en nu eruit gedonderd worden door diezelfde rebellen. Karma is a bitch.
@tante uit marokko | 27-07-14 | 16:30
Inderdaad, het is dus beter dat Israël korte metten maakt met kindermoordenaars van Hamas. Als ze al geen scholen bewust proberen te beschieten in Israël dan wel stoppen ze hun eigen kinderen op militaire plaatsen.
Ik heb nog nooit een IDF soldaat gezien die lachend over een kindermoord praat.
Wel een palestijn,met trots.
www.youtube.com/watch?v=xLXAwETtu0Q
@Smuts | 27-07-14 | 16:55
Laat t shirts met de Israëlische vlag drukken mensen, en laat ze dat maar eens van je lichaam af durven scheuren! Schande dit!
@ron78 | 27-07-14 | 16:54
Is niets nieuws. "Extreem-rechts" is een misplaatst label, nazi's en fascisten drinken uit dezelfde troebele bron als communisten en socialisten. Daarom slaan ze elkaar zo graag de kop in, 't is dringen bij die put om een slokje binnen te krijgen.
Kan er een roze GS-plopkap gemaakt worden schaal 6:1 aub?
Dan trek ik dat ding over mijn hoofd en ga daar even de GS-mascottemicrofoon uithangen.
Meer Rotterdammers die de aandrang hebben aangifte te doen op Doelwater vanwege een burgermeester die Jodenhaat en oproepen tot geweld faciliteert?
Hebben ze geen homo's in Amsterdam in het hoofd te steken?
In deze tijd kan Europa beter dan ooit zien wat het heeft binnengehaald en wat het nog te wachten staat.
Goeie PR is al nooit de sterkste kant van moslims geweest.
Dit gaat nog een keer gruwelijk uit de hand lopen.
@Hobbykip | 27-07-14 | 16:42
Verkeerde poot ;)
geen ISIS vlaggghuh ?
@ tante uit marokko | 27-07-14 | 16:38
Dat komt door de laffe hamas honden die zich verschuilen achter vrouwen en kinderen. U als mocro heeft er nog last van dat Israel jullie een lesje geleerd heeft ten tijde van de yom kippur oorlog, marokko behoorde tot de verliezers, in 67, zes daagse oorlog, waren jullie 'slechts' collaborateurs.
Deze woestijnratten lijken wel te denken dat nederland gaza aan zit te vallen. Flikker toch een eind op zeg, ga maar in gaza demonstreren. Waarom zouden wij sympathie moeten hebben.. We - don't - give - a - shit.
@deraderendraaien | 27-07-14 | 16:46
Zeker, dat zou moeten ja.
@duitse herder | 27-07-14 | 16:54
Sterker nog... dit is een de nederlander 2.0... de zogenaamde nieuwe nederlander.... *proest*
@tattooboer | 27-07-14 | 16:40
Mooi dat jij het weet maar het blijft idioot dat ze Israelische vlaggen weghalen en niet die assorti haatbaardlappen...
Ben trouwens benieuwd wat er gebeurt als je daar met de Morgenster gaat zwaaien...
Is links het nieuwe extreem rechts aan het worden? WTF sp,iets met eigen ramen in gooien...
Dus dat zijn nou de Nederlanders...
@tante uit marokko | 27-07-14 | 16:38
Ja want Hamas bakt alleen maar koekjes voor weeskinderen en doet nooit iets met raketten op burgerdoelen, eigen bevolking dwingen menselijk schild te spelen en dergelijke. Tuurlijk niet.
tante uit marokko | 27-07-14 | 16:45
Dat laatste geloof ik nog wel, maar het is dan ook om te spugen dat dat de enige wapenfeiten zijn van dat onderontwikkelde type ondermwns
Wees er maar trots op dat de marokjes zich alleen hierdoor kunnen onderscheiden, het zal een reden tot opstand gaan worden welke wat mij betreft gister al had moeten voltrekken.
Nog even porren en kotsen op dit land, en dan zal jij en alles wat er om je heen zit, ook aangepakt worden. Dán is het huilie huilie doen,, en ik zal je recht in je bek uitlachen, met flem.
Nog lager dann schoenen...
Hoe luider het haatprotest van de antisemieten, hoe duidelijker het gelijk aan de zijde van Israël.
Hoeveel Palestijnen zouden daar mee lopen? Ik vermoed dat het vooral rif tuig is
Domme mensen.
Op de foto's zie ij nogal wat Turkse vlaggen. Houdt Turkije zelf al niet decennia Noord-Cyprus bezet?
@bello | 27-07-14 | 16:48
Dan is Aboutaleb wijzer dan Van Aartsen. Die zet drie dove fietsagenten in, en twee auto's om ongewenste journalisten te deporteren.
@mallekater | 27-07-14 | 16:44
Waarom loopt de SP mee in een stoet die dood aan alle joden schreeuwt? Next met jullie, SP heeft nogmaals hun bestaansrecht ter plette gegooid.
Nou Aboutaleb laat je loyaliteit met de Nederlandse normen en waarden nu maar eens zien,en handhaaf die Nederlandse wet nu er opgeroepen wordt om geweld tegen Joden!
tattooboer | 27-07-14 | 16:40
Nee wist ik niet, ik heb me nooit in die vlaggen en de Arabische taal verdiept.
HaatAth3ist | 27-07-14 | 16:43
Naja hopen dat jij nooit aan de macht komt dan, er hebben al genoeg massamoordenaars aan de knoppen gezeten.
Hobbykip | 27-07-14 | 16:46
Als je je eigen waarheid baseert op berichtgeving over het conflict, een van de twee kanten kiest, elkaar opjut en vervolgens iedereen over één kam scheert ontstaat er Jodenhaat. Je ziet in Nederland hetzelfde bij Moslimhaat. Simpele zieltjes die niet helder na kunnen denken en elkaar op lopen te jutten. Het resultaat is heel veel onschuldige slachtoffers van haat. We leren het nooit op deze planeet.
Als ze gaan rellen, graag met scherp schieten. Dank!
Hebben onze bestuurders geen geschiedenisles gehad?
Eruit met dit tuigh!
@VanBukkem | 27-07-14 | 16:26
Van mij wel.
Ik wist dat het fout zou gaan, ik wist het. Hele ochtend al sirenes in de stad, helicopters.
@mallekater | 27-07-14 | 16:44
De SP heeft nog steeds niet van het verleden geleerd (Harry Hamas, alle joden... etc etc) en wil zich graag laten zien bij dit soort haat demonstraties.... dan roep je de hoon over jezelf af, dat moet jij zelfs snappen kater!
tante uit marokko | 27-07-14 | 16:30
Dat is toch zo te stoppen?
Als Hamas stopt met beschietingen is het afgelopen, maar dat willen ze niet, en kennelijk jullie ook niet niet, anders had je tegen Hamas gedemonstreerd!
Lol, wat een debiel gedoe, man. De ene demo na de ander voor een achterlijk land met achterlijke culturen. Zout eens op van onze Nederlandse straten, totaalmalloten! Wel een grote smoel hier hebben, maar niet afreizen naar Syrië durven met zo'n zelfde smoelwerk. En onze politici/politie dit maar toestaan.. Om te kotsen!
@Smuts | 27-07-14 | 16:39
Zijn fysieke gesteldheid zou tijdens deze werkzaamheden op gezondheid gewaarborgd moeten zijn door de politie.
Wat hebben die (nationaal) socialisten toch tegen Joden ??
Ik schenk mezelf nog maar een protestpilschje in. Fuck 'm.
Ik ga maar weer eens een blond Nederlands meisje versieren en dan een juwelier beroven
@tante uit marokko
In Irak worden hele families christenen uitgemoord door uw geloofsgenoten van Isis, u weet wel, van die zwarte vlaggen waar kansenoareltjes in Rotterdam nu mee lopen te wapperen. Wanneer gaan u en uw medemoslims daar eens tegen demonstreren?
Tja, zouden ze door hebben dat hun geliefde Hamas als eerste weer begon met raketten afschieten na het staakt-het-vuren?
Ook aardig om te zien dat het GS-volkje middels rode lettertjes weer volkomen ongefundeerd de SP te lijf gaat.
NEXT.
En ja hoor daar begint het scanderen dood aan de joden, dood aan Israel.
Dit zou in een rechtstaat toch einde demonstratie moeten zijn, of ben ik nu naief?
kicktherabbit | 27-07-14 | 16:39
Kan er wel een paar bedenken, moet ik even mijn totaal niet genuanceerde haatlijstje erbij pakken.
.
Heel die kudtstrook kan me werkelijk gestolen worden tezamen met alle sympathisanten. De Arabische gemeenschap wil het niet oplossen en Hamas zeker niet.
tante uit marokko | 27-07-14 | 16:38
En intussen weer 100 Syriëers afgeslacht door de Ideologie van de Haat.
Gelukkig hebben ze daar geen oren naar.
Als een schoolmeester een schoolklas op een snelweg laat lopen en die worden allemaal doodkapotgereden, wie is er dan schuldig? De automobilisten of de schoolmeester?
We zien hun ware aard,nazi 2.0 is opgestaan.Reden genoeg om Israël nog harder te steunen.
-weggejorist-
Rot toch eens op met die kutmoslims.
De eerste Hitler groet is alweer waargenomen:
www.youtube.com/watch?v=VbccM6ZvORM
Er word op dit moment; "moord aan alle joden" geroepen.
@tante uit marokko | 27-07-14 | 16:38
Ga effe ergens anders janken.... zo moe van mensen uit Marokko, als je het niet bevalt, flikker dan lekker op!
@tante uit marokko | 27-07-14 | 16:30
Kindermoord in de rest van de brandhaarden die door moslims veroorzaakt worden is ook wat anders dan antisemitisme(nu gebezigd in Hollandse straten)snapt u dat tante uit marokko?
Liggen de duizenden voorgedrukte aangiftes wegens "Dood aan de Joden" al klaar?
@kicktherabbit | 27-07-14 | 16:37
Wist je dat niet? De zwarte met een witte bal in het midden is ISIS, de zwarte zonder is de jihad vlag, de groene en gelen hisb'allah en hamas. Over het algemeen.
@deraderendraaien | 27-07-14 | 16:30
Tuurlijk helpt het voor zijn fysieke gesteldheid. Niet voor de nieuwsgaring lijkt me.
HaatAth3ist | 27-07-14 | 16:38
Je komt vrij extremistisch over. Voor de rest alles goed? Nog meer volkeren die we kapot moeten bombarderen?
tattooboer | 27-07-14 | 16:36
Niet iedere vlag met Arabische tekens is een Isis vlag leerde ik net op Twitter.
En intussen weer 5 meisjes onder de 10 jaar onder het puin geschoten door een Israëlische tank , bediend door een Amerikaans joodse lone soldier
En intussen weer 5 meisjes onder de 10 jaar onder het puin geschoten door een Israëlische tank , bediend door een Amerikaans joodse lone soldier
pbs.twimg.com/media/Btec7lKCEAEcSf4.j...
word het al duidelijk voor de mensen wat de wens echt is? En dan vooral een kind zoiets laten uiten. London ga je schamen!
Pffff, van mijn part wordt heel die kudt gaza-strook de tyfus in gebombardeerd. Tezamen met al die kutten die het hier zo nodig vinden te demonstreren.
Stop kindermoord? De mensen in de Gaza worden tegengehouden om te vluchten. Waarom die enorme stromen uit Syrië, maar zie ik geen enkele vluchteling uit de Gaza?
En de Hamas heeft er geen enkel probleem mee, om vanuit een Moskee raketten af te vuren of vanuit woonwijken. Om daarna ach en wee te roepen bij de kindermoord, als Israël zich terecht verdedigt en terugslaat.
Hamas gaat over (kinder)lijken voor het wereldbeeld. Daar moeten ze tegen demonstreren.
tattooboer | 27-07-14 | 16:36
Niet iedere vlag met Arabische tekens is een Isis vlag leerde ik net op Twitter.
Ho ho Jan Passant, het is pas Fascisme/Racisme/ ander-isme als het wordt geuit door guurrechtse blanke mannen.
Nu is het vrijheid van meningsuiting door cultuurverrijkende kansenparels.
Tsktsktsk, types als jij verwijten hen geen maatschappelijke betrokkenheid te kennen.
Nu zij zich uitspreken tegen (het doden van hun geloofsgenoten) door "Joden/ Israël" is het wéér niet goed.
Wat zegt u? Dat het stil blijft als soennieten, shiiten, salafisten elkaar (en Christenen, en vrouwen, en "afvalligen"... details, details)) bij honderdtallen tegelijk uitmoorden hoor je hen niet??
Tfoe!! Jij diszjkrimineer!! razisjme!!
Wanneer zien de gutmenschen nou eens in dat het paard van Troje beschermd wordt?
Als we ze nou allemaal het Noordereiland opsturen en de boel afsluiten... iedereen gelukkig, zij hun eigen staat wij de controle...
Pluk dat zwarte vlaggen volk er toch tussenuit en al dat andere tuig dat deze demonstratie misbruikt voor geweld en antisemitisme. De slachtoffers in Gaza waaronder al die onschuldige doodsbange kinderen verdienen een waardige demonstratie.
@Mammeloe | 27-07-14 | 16:32
Dat kunnen we op termijn zelf wel af en de IDF heeft de situatie nu ook bepaald niet onder controle. Joden hebben nooit iets echt onder controle, maar ze zijn wel lief.
@VanBukkem | 27-07-14 | 16:30
De politie heeft dus de vlaggen van het tegenprotest afgepakt, maar de ISIS vlaggen mogen gewoon blijven! Schande! Ga je schamen nederland.
Oooh wat zijn ze weer zielig!!
-weggejorist-
Het enige positieve verschil met Theo van Gogh en anderen is dat we er nu, dankzij moedige journalisten en internet, live bij zijn. Ontkennen of politiek correcte zelfcensuur is niet mogelijk.
Screw Palestine, zo, ik heb ook gedemonstreerd.
Vrijheid van meningsuiting is volgens bepaalde mensen gelijk aan het recht op beledigen....
Kunnen we ze niet uitlokken om de koning te beledigen? Dan is het zo afgelopen.
Hé zag je dat daar in de menigte, Jozias van A bracht de hitlergroet
Een land wat voor tirannen zwicht...
Israëlische vlaggen werden net afgepakt van tegen demonstranten. De politie is bang dat ze ook echt burgers moet beschermen, dus dan die burgers maar monddood maken. Nogmaals, het hele politieapparaat en de justitie afdelingen in NL zijn gechanteerd, bedreigd en al lang niet meer aan de kant van autochtonië.
Helemaal mee eens met bovenstaande reaguursels. Stop kindermoord, stop Hamas!
Go IDF,GO!!
Het antisemitisme van die Islam aanhangers komt ze nog duur te staan, primitief kutvolk.
'De route is onbekend en lijkt ad hoc bepaald te worden' Sinds wanneer wordt bij een demonstratie vergunning de plek en route niet meer vastgesteld? Of gelden deze eisen weer eens niet als het allochtonen betreft?
Natuurlijk loopt ook dit weer uit de klauwen in RabiaatHaatKalifaat Hollandahstan.
En de kut politici, politie, GoedVolkers, #IkBenEenMarokkaneners en alle WegKijkers zullen zeggen dat er, op incidentjes na, HE-LE-MAAL NIETS IS GEBEURT HOOR.
Maar o wee als je als autochtoon zegt dat al het islam tuig het land uit moet, of aan het gas moet, staat Opstelten de Landuitverkoper aan je deur om je de cel in te tiefstralen.
Vergassing van mensen is een daad voorbehouden voor moslims, gericht.tegen joden. Allen dan mag het weer wel
Hitlergroet ontbreekt ook hier weer niet.
Tweet van journalist ChrisAalberts "niet kritisch doen helpt."
Huhh??
@tattooboer | 27-07-14 | 16:25
Ik zou zeggen: Laat de politie vooral niet tussenbeide komen.
Stop kindermoord Gaza is wat anders dan antisemitisme, snapt u dat , Leon de winter en Frits Barend ?
Vies tuig... Allemaal.
Tja, al die kinderlijkjes zetten kwaad bloed. Ik kan het begrijpen dat ze boos zijn.
Mooie gelegenheid voor de binnenlandse veiligheidsdienst om hun "pappenheimers"-bestand te updaten.
Gister in Die Welt stuk gelezen over dit zelfde probleem in Duitsland. Daar zijn ze er wel spuugzat van. (op wat linkse wegkijkers na)
pbs.twimg.com/media/Btjp3bOIAAAgdOY.j... In London. Dat kan en moet hier ook!
.. het fascistentuig marcheert weer en demonstreert tegen "de joden". Om mee te beginnen.
-weggejorist-
@More Than Happy | 27-07-14 | 16:23
Ik denk dat je op je wenken wordt bedient, het ligt op schema en de veegploegen komen denk ik ook bij U in de stad.
Het gaat wel erg snel allemaal.
flikker dat tuig het land uit, nu!!!
Eens kijken waar ze eindigen vanmiddag...
Wat mij betreft in die brede sloot die ze daar hebben.
Ik zeg: bij mekaar drijven en over de reling van de Erasmusbrug jagen. Mag ik dat zeggen?
tegen protest op komst.
Wat een kneuzen volk! Het gros weet niet eens waar het ligt en heeft er totaal geen binding mee.... schreeuwen om het schreeuwen, provoceren, uitdagen en als er klapjes worden uitgedeeld door de ME dan is het natuurlijk de schuld van de ander.....
Grafvolk... optyfen!! Dank U!!
Het is geen Gazademo. Het is rauw antisemitisme.
Maar gelukkig ontplooien ze geen Papoeavlag. Want dat kan natuurlijk niet.
"An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last."
== Winston Churchill
Laat die wereldoorlog ook eigenlijk maar komen. Misschien helemaal zo slecht nog niet.
REAGEER OOK