Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LIVE. Erik Staal, Oppersloper Vestia, vol in beeld

erikstaalvanvestiamogenzeophangenaanzijneigendakkapel.jpg Al een paar jaar is Erik Staal (wiki) het symbool van de falende, frauderende en graaiende woonmaffia. De PvdA'er, die woningcorporatie Vestia de financiële vernieling in hielp maar zelf met een gouden handdruk van 3,5 miljoen euro de wijk nam naar Bonaire om in zijn gloednieuwe villa tussen de BN'ers schaterlachend en schathemeltjerijk met zijn middelvingers naar de benadeelden in de polder te wapperen, bleef ondanks alle ophef, woede, faillissementen & rokende puinhopen (zie GeenArchief) subtiel buiten beeld. Vandaag komt daar verandering in. Staal (foto hierboven) vormde bijna in zijn eentje de aanzet voor de parlementaire enquête naar de Nederlandse wooncorpmaffia, en vandaag ontmoet hij zijn nemesii van de enquête-commissie. Gisteren mocht zijn goede vriend Jeroen Lugte al uitleggen hoe hij Staal aan 3,5 miljoen euro oprotpremie wist te helpen, vandaag mag Staal zelf uit komen leggen hoe hij Vestia naar de rand van de afgrond speculeerde, deriveerde & financieel verstjeerde. Livestream in de leesverder, wegens opdringerige, niet te killen autoplay van de concurrentievervalsers van de NPO. UPDATE: Ordeverstoring! Omdat de slappe commissie slappe vragen stelt en Staal met slappe antwoorden laat wegkomen.

Reaguursels

Inloggen

@Foezela | 13-06-14 | 10:48
SP?, is dat niet die partij die Mao (80 miljoen doden), Stalin (30 miljoen doden)en Pol Pot (3 miljoen doden) als voorbeelden zien en meelopen met betogingen, 'hamas, hamas, alle joden aan het gas', roepend ?

vanhetvarken | 13-06-14 | 11:49

oplichter

wat bent U een oerdom mannetje/vrouwtje.
Dit heeft niets met welke politieke stroming dan ook te maken.dit is heel gewoon GRAAIEN en OPLICHTEN!!
is van alle tijden en onuitroeibaar, maar misschien niet bij de SP?
leer nou eens te onderscheiden ADEL ren TUIG; zit in elke laag.

Foezela | 13-06-14 | 10:48

Staal geeft vrijwel nooit direct antwoord als hem naar zijn persoonlijke mening/gevoel wordt gevraagd. Voorbeeld: "Vond u zelf een beloning van meer dan 5 ton passend voor een directeur van een woningcorp?" Lult er bijna een half uur om heen, maar geeft geen antwoord.
Oplossing: wegsturen met de opmerking "Gaat u er rustig over nadenken, wij willen gewoon simpel antwoord. En komt u morgen maar terug" en dat dan tig keer blijven herhalen telkens als ie geen antwoord geeft en dat tig keer. Wedden dat je hem dan uiteindelijk klein krijgt? Gewoon blijven laten terugkomen bij ELKE vraag waar ie niet meteen direct antwoord op geeft.

Graf Von Gurkenzug | 13-06-14 | 09:23

@drs.Nee | 12-06-14 | 13:08
En dan nog. Als je failliet gaat, dan heb je dat te accepteren. Jammer dan. Leer maar eens wat.

van heinde en verre | 13-06-14 | 01:44

Neo-Liberalisme is een keuze.

oplichter | 12-06-14 | 23:54

PvdA need I say more?

caspert79 | 12-06-14 | 23:21

Heb het nog geen 10 minuten volgehouden deze eh.. eh.. eh.. eh.. eeeehh.. smeerlap aan te horen. Weet niet of de vent een spraakgebrek heeft, of royaal de tijd nam om zijn woorden en leugens te wikken en te wegen, alvorens ze uit te spreken.
'T verbaasde mij dat zijn ondervragers niet een voor een gillend zijn weggerend, urenlang eh eh eh eehh eehh eh eh moeten aanhoren is een regelrechte aanslag op je hart, hersens, en zenuwen.

Ik hoop dat dit stuk rapalje wordt kaalgeplukt, en dat hem niets rest dan een zelfgebouwd hutje van roestige golfplaten, op Bonaire uiteraard, in de brandende zon.

appelvink | 12-06-14 | 22:55

Iedereen verwacht dat ie in tranen uitbarst en alles terugbetaald?
Hij is betrapt met zijn hand in de cookie jar en zal net als bijna iedereen alles ontkennen/afschuiven .
De enige vraag die gesteld dient te worden is hoe voorkomen we dit in de toekomst.
Huisvesting, zorg, energie, ov en scholing dienen als collectieve nutsvoorziening behandeld te worden.
Of volledig vrijgegeven zodat idioterie als npo versus comedycentral uitgesloten is.
Dat hele semipublieke gedoe is 't zelfde als de dubbele paspoort weeffout.

lidlbier | 12-06-14 | 22:00

Basil Fawlty | 12-06-14 | 16:28

*HighFive*

Centauri3 | 12-06-14 | 18:20

PrinsesStoepje | 12-06-14 | 17:52

een pvdarabbert die steelt en liegt herken je altijd dat ie dan bekakt links gaat praten, dat is met een gemaakt arbeidersaccent.Komisch, daar hij nooit een arbeider of fabriek gezien heeft maar het slechts uit het prentenboek kent toen zijn brein informatie begon op te nemen. Hetzelfde zie je aan Vereninging Van Dieven, die gaan, als ze liegen, juist heel bekakt en met meer aardappelen in de keel dan de jaarlijkse Russische oogst gaan praten. Vooral Pechtholz, ook een neoliberaal, verwerkt meer aardappels in zn keel dan deze planeet kan verbouwen.
Het is de kreet van de Reptiallians die om hun moeder blèren om bescherming. En die komt er aan: de debiele burger....

G. Raayer | 12-06-14 | 18:19

@Kaas de Vies | 12-06-14 | 13:13
Staal: "Het derivatengedoe was echt heel erg nodig! Ook als soosjale huisesmelker moet je nu eenmaal met die vastgoedjongens mee, en dan kan je niet doen alsof je er geen verstand van hebt. En daarnaast, hoe meer miljoenen er heen en weer vliegen, hoe meer ik mijn geld waard ben. Hoe kan ik anders volgend jaar nóg meer beloning ontvangen? Denk je dat die commissarissen op meer plebswoninkjes zitten te wachten of zo?"

Afijn, op die fiets kan'ie doorgaan tot ver voorbij de vrijmibo...

Guido | 12-06-14 | 18:15

Prachtig hoe de (semi-)publieke sector werkt in Nederland.. Niemand die hem het vuur aan de schenen legt maar vragen stellen of hij zelf van mening is dat hij het misschien toch anders had moeten doen.

henkdekanarie | 12-06-14 | 18:05

Mooi beeld ook om die man in een grote directeursstoel neer te zetten.

henkdekanarie | 12-06-14 | 18:01

In China riskeert iemand als Staal de doodstraf. Nou gaat dat misschien ietsje te ver, maar om hem nou te laten rentenieren in een miljoenenvilla op Bonaire is weer het andere uiterste. En dat is precies wat er gaat gebeuren.

PrinsesStoepje | 12-06-14 | 17:52

Oww oww wat een gezeur allemaal....
OK, we hebben ons gedragen als een verzekeringsmaatschappij....
OK, de papierwinkel was niet op orde....
OK, 1 persoon had carte blanche om te doen waar hij zin in had.....
Ok, er was geen enkele controle...
Ok, we hielden wat informatie achter voor het bestuur....
Ok, ik heb een paar miljoen als pensioen meegekregen en verder niks... ehhhh wacht ff, ik krijg ook nog pensioen uit een pensioenfonds ok....
Ok, iedereen vond ons geweldig.... bewoners, KPMG etc ook al gingen we voor miljarden het schip in.
Ok, jullie zeggen dat de verliezen 2 miljard zijn maar als ik het had kunnen regelen had het veel beter uitgepakt.....

Ok Ok... maar spijt ehhhh wat bedoelt u precies met spijt?

PS.. dat gezeur over mijn pensioen(bonus)regeling moet eens over zijn..... En dat er dan geen geld is om het personeel uit te betalen.... pfffffffff ik heb heel goed gefunctioneerd hoor, de huurders wilde allemaal dat ik veel meer ging verdienen..... Ik ben afgescheept met een jodenfooi en ik vond dat heel OK......

kutjebefandijvie | 12-06-14 | 17:44

@GS Plørt die autodinges eens weg naar het rijk der fabelen.

bij gelegenheid | 12-06-14 | 17:19

Op de laatste dag om 17:02 werd de afkoopsom overgemaakt. Daarna was er niet eens meer geld voor kopieerpapier en laat staan salarissen. Diep triest.

i-Wonder | 12-06-14 | 17:18

stipjes | 12-06-14 | 16:49

onderzoek? Voor vrijspraak door zn vrindjes zeker?

G. Raayer | 12-06-14 | 17:15

Aha, die 3.17 wordt door Akkermans opgeschaald. Welke bedragen Staal nu nog meer tegoed heeft blijft in de reactie van Staal .. euh.. euh..
Vooralsnog in het ongewisse.

bij gelegenheid | 12-06-14 | 17:12

bij gelegenheid | 12-06-14 | 16:35

hij is tot op de dag van vandaag 'zeer trots' dat ie zn huurders op die manier 'beter van dienst' kon zijn en en zou het zo weer doen met de 'kennis' van toen (synoniem voor 'ich habe es nicht gewusst'). Als hij nu nog geen extra bonus krijgt zal die Speklap, de Godfather van het 'rode nest', er wel op afsturen

G. Raayer | 12-06-14 | 17:11

"er gaat geen dag, geen minuut voorbij dat ik niet denk aan Vestia en al haar huurders"
ff teiltje pakt*

bij gelegenheid | 12-06-14 | 17:05

Rechter Freisler zou er wel weg mee weten..

vmk | 12-06-14 | 17:00

3.17 miljoen euro pensioenpremie is al uitgekeerd aan Staal via Vestia.

bij gelegenheid | 12-06-14 | 16:57

Is het trouwens bewust dat er een gast zit die de NL taal niet goed machtig is en dan nog pontificaal een PVV' er in het midden. Zo kan je toch geen fatsoenlijk onderzoek doen

stipjes | 12-06-14 | 16:49

Hij heeft een vergissing gemaakt met grote gevolgen en hij had een 'hoog' salaris. Maar zonder zo'n salaris was die niet in de functie om zulke vergissingen te maken. En iedereen maakt wel eens vergissingen. Dus ik zie het probleem niet zo

stipjes | 12-06-14 | 16:40

Wat @Staal nu beweert is dat er studiereizen richting Zuid-Afrika nodig waren om de volkshuisvestingingsproblematiek in kaart te brengen. (3 tot 4x jaarlijks)
DoinkDoink.

bij gelegenheid | 12-06-14 | 16:35

@centauri3

Ik denk (of weet eigenlijk) dat zij groot waren in IRS-en en FRA's maw fix tegen variabel en als de rente dan tegen je werkt ga je nat (technisch gesproken)

Basil Fawlty | 12-06-14 | 16:28

Over credit card
€640.000 gedeclareerd in 12 jaar tijd. Dat is €53.333 per jaar dus €4.444 per maand. En een auto vergoeding van €€2.500.

i-Wonder | 12-06-14 | 16:25

Emile Zola
vidicam | 12-06-14 | 16:06

... *steen naar u gooien doeT*
Zegt het woord Altruïsme u iets? de uitdrukking 'mijn und dijn' misschien? en vraag me waarom: "Ik weet het niet". Het zal aan den beschaving des persoons hebben gelegen, het geweten is een kardinaal goed. ... Edoch als je steelt heb je een probleem. En problemen dienen met wortel en tak uitgeroeid te worden. Punt uit.

ps voor uw hierbovengenoemde bla bla zijn wij ongesschikt gebleken. straatarm maar gewetensvol.

Centauri3 | 12-06-14 | 16:24

Over salaris
Staal heeft sedert '98 niet gevraagd om een vergoeding cq salaris ad €500k. Op jaarbasis...

bij gelegenheid | 12-06-14 | 16:18

Misschien kunnen jullie in het vervolg gewoon volstaan met een linkje (zoals vroegâh) in plaats van die autoplay-meuk te embedden. Of je het nou voor of na de "lees verder" plaatst, voor het reaguren is het beiden irritant. Na de "lees verder" is alleen dienstbaar aan de koppensnellers op de frontpage.
(Embedden van video-zooi vind ik sowieso kut - dit terzijde)

Stormageddon | 12-06-14 | 16:17

@vidicam | 12-06-14 | 16:06

Wat een lange tegel.
Als ik U goed begrijp is alles dus goed op te lossen door het castreren van topbestuurders?
Mooi. Laten we dat dan maar doen dan.

Boris Poepnagel | 12-06-14 | 16:11

Drijfveer.

Raar woord eigenlijk een veer die drijft?
Ik denk dat het al een oud woord is en iets te maken heeft met het aandrijven van machines met opwind veren.

Maar wij begrijpen heel goed de betekenis van het woord het geeft iemand de ,,drive’’ om bepaalde dingen te doen in zijn leven .
De mens in het algemeen wordt gedreven door 4 belangrijken driften.

1e Macht
2e Geld
3e Seks
4e Eer en Aanzien

Deze 4 driften hoeven niet altijd nadelig te zijn voor de maatschappij, maar zijn het vaak wel.
Wij weten waartoe macht bij sommige lieden kan leiden, de wereld geschiedenis staat er vol van.
Macht leidt vaak ook naar de zucht om meer geld en de behoefte aan Seks.

Eer en Aanzien hebben over het algemeen een iets vriendelijker uitstraling, maar ook hier kan het vaak omslaan in de zucht naar de eerder genoemde driften.
En ieder mens wie de kans krijgt om alle vier de driften te bevredigen zal dit niet nalaten.

Alleen onze maatschappij en onze normen en waarden bepalen waar de uiteindelijke grenzen liggen voor een ieder van ons.

Kijk maar goed om u heen en probeer deze driften eens los te laten op mensen wie u kent en vraag u af, wat zijn de ware motieven waarom ze zo handelen en doen en hoe zij zich gedragen tegenover hun medemens en de maatschappij.

Vaak maar met één doel Geld en Macht en als het kan, zeker voor mannen Seks.

Natuur mag u zeggen, dat is wat kort door de bocht , maar wij hebben voorbeelden genoeg.

Neem de bankbestuurders, de CEO van bedrijven, de bestuurders van de wooncoöperaties Wat was hun uiteindelijke doel ? GELD! En daarmee macht en aanzien.

En als ze dan op een iets latere leeftijd gekomen zijn en hun rijkdom bij elkaar gegraaid, dan opeens is de vrouw waarmee zij 30 jaar getrouwd zijn geweest niet goed genoeg meer.

U kent het wel, moeders heeft geen zin meer in seks, de eieren zijn op.
Om vervolgens er vandoor te gaan met een veel jongere en vaak mooiere secretaresse om die vervolgens in een Cabrio te hijsen.

En niet omdat deze huppelkut zo goed de vierkantwortel kan oplossen, van andere wortels heeft zij meer verstand, dat dan wel weer.

Zoiets kan je alleen permitteren als je de beschikking hebt over veel geld en neemt u van mij aan de meeste die de kans krijgen grijpen hem.

Wie wil er nu niet meer Geld, meer Seks, meer Macht, meer Aanzien.?

Eer en Aanzien geldt vaak voor wetenschappers en burgerlijke bestuurders en de meeste doen het ook met de beste bedoelingen, dienstbaar zijn aan de maatschappij.

Maar ook hier kan het goed misgaan, wij hebben in het verleden voorbeelden ten over van bestuurders welke zich verrijkte met bijbaantjes en commissariaten boven op de toch al rijkelijke beloning uit de belasting kas.

Namen noemen wij niet die mag u zelf invullen!
Wetenschappers gaan voor de Eer en Aanzien soms ook de fout in met ontdekkingen welke niet goed getest zijn en onder de publicatie dwang roepen, dat zij koude kernfusie of een geneesmiddel tegen kanker gevonden hebben.

Alleen maar voor de Eer en Het Aanzien want er zijn lauwerkransen te behalen, met het bijhorende geld en alles wat hiermee te verkrijgen is.

Natuurlijk geldt voor de meeste van ons, dat wij niet eens de kans krijgen of nemen om iets van de genoemde driften te verwezenlijken.

Vaak gehinderd door ons milieu en opvoeding ons genoten onderwijs en wie wij tot onze vrienden hebben gekozen.

Driften mits in goede banen geleid kunnen opbouwend zijn voor de maatschappij, maar diezelfde maatschappij heeft ook de verplichting om corrigerend op te treden en ons te beschermen tegen uitwassen.

Gelukkig met de hedendaagse communicatie zoals het internet komt veel boven water wat vroeger onder de pet bleef, maar het lijk wel of de wetgeving nog in de vorige eeuw leeft en een bestuurder van een woning coöperatie weg laat komen met wanbestuur en het leegroven van de kas.

Zo iemand ging in de USA 30 jaar de cel in!

Emile Zola

vidicam | 12-06-14 | 16:06

Boris Poepnagel | 12-06-14 | 15:55

Helemaal mee eens. En er lopen bijzonder veel psychopaten rond in de (woning)bouw, ik heb ze allemaal mogen meemaken,
Het ging deze man alleen maar over geld maken met geld. Hij wilde de grootste zijn.
Iedereen die iets negatiefs op merkte over zijn gedrag werd opeens te duur bevonden en eruit geschopt. Hij verwijst alleen maar naar berichten die Vestia de hemel in prijzen.
Erik Engerd

asylumstreetspanker | 12-06-14 | 16:05

Swap is risicobeperking.
Kaas de Vies | 12-06-14 | 15:55

ik kan me alleen een SWAP voorstellen alsdan de Financiering in verschillende valuta zijn/waren gedepositioneerdT. [Technically Spoken]

Centauri3 | 12-06-14 | 16:05

bij een derivatencontract ontstaat geen geld, het is een zerosum game. Toch hoor je altijd alleen gezeur over verliezers. Waar zitten die winnaars (dat zijn er net zoveel als de verliezers) eigenlijk? Gokje, bij de de banken?

jan-lul-de-behanger | 12-06-14 | 16:04

... dus derivaten zijn collatoral damage. hmmm ... wegwerpgezinnen van de sociale huur

Centauri3 | 12-06-14 | 15:59

Financiering is toch iets anders dan een SWAP afsluiten. Swap is risicobeperking.

Kaas de Vies | 12-06-14 | 15:55

Die Lulstaal is een ware psychopaat.
Psychopaten kenmerken zich door hun emotieloze benadering van gebeurtenissen die van nature een emotie opwekken bij mens/dier. Staal heeft dit. Hij kan feilloos een gesprek een andere kant opsturen. Oók (en vooral) als het gaat om morele zaken waaronder vragen als 'Is het wel verstandig om 22 miljard aan derivaten te blijven onderhouden als woningclub terwijl mijn klanten de grootst mogelijke moeite hebben om hun hoofd boven water te houden en we bovendien lekker krappe budgetjes beschikbaar stellen voor regulier onderhoud?'.

M.a.w. Staal, en velen met hem op dergelijke posities, zijn afspiegelingen van een bepaald, generiek menstype dat door de afwezigheid van enig maatschappelijk moraal, in staat zijn om organisaties en de maatschappij in te zetten voor hun eigen financiële gewin, waardoor ze zich in de loop van hun loopbaan dusdanig onaantastbaar gaan voelen dat ze er niet voor terugdeinzen om buitenproportionele, financiële risico's te gaan nemen met andermans geld. Dit is dus een proces dat keer-op-keer pas achteraf wordt vastgesteld. En dat is maatschappelijk zéér laakbaar!

Is het niet mogelijk om (toekomstige) toplieden te toetsen op dergelijke karakterkenmerken en hier een maatschappelijke richtlijn voor op te stellen? Want geloof maar dat het 'as we speak' ook aan de orde is bij zorginstellingen, (zorg)verzekeraars, energiereuzen, OV-clubs, goededoelenbonanzastichtingbeheerfunds, etc. Immers, overal waar ook maar een 'potje' geld DREIGT te ontstaan, vertonen zich de eerste hyena's...

Boris Poepnagel | 12-06-14 | 15:55

Is dit de vader van Tom Staal, hij lult iig net zo slap.

Robbie van Zon | 12-06-14 | 15:55

Mij pakken jullie niet meer GS - met die GVD autoplay. Het geluid staat nu standaard uit.
Oh ja, Staal is een lul - zie bovenstaande reaguursels.

Rest In Privacy | 12-06-14 | 15:43

De man zou als PVVer het Hiroshima van de partij geweest zijn. De media aandacht voor probleem met mijn partij ex PVVers was en is enorm groot. Vandaag, dit verhaal van een links mens, en Hans Van Baalen in Kiev als nageboorte van Hermann Göring. Opeens snap je zijn standpunt.

biltong | 12-06-14 | 15:40

Boele Staal is voormalig-voorzitter van de Nederlandse Vereniging van Banken
... voorzitter Raad van Commissarissen Holland Casino's (2005 - januari 2011)

managementscope.nl/manager/boele-staal...

zijn dit broertjes ofzeau ...? #dtv

Centauri3 | 12-06-14 | 15:40

De Godfather der Godfathers van de ‘Ratten in pak’ Erik Staal voor ‘Bral-enquêtecommissie’.. wp.me/p1rJO5-5Be

VolksnieuwsuitAmster | 12-06-14 | 15:39

Maar waar zijn die 13 miljard naar toe gegaan?
Wie heeft hier van geprofiteerd?

BBmetR | 12-06-14 | 15:25

Leuk hoor zo een verhoor. Maar laat dat afnemen door een messcherpe vragensteller. Mijnheer Staal stuurt de vriendelijke geitenwollen sokken SP'er natuurlijk met een kluitje in het riet.
En zoals bij alle voorgaande enquetes hebben de ondervraagden last van een selectief, ehhh.... slecht, geheugen.

Hoeki Oekema | 12-06-14 | 15:23

De controleren account signaleert een probleem en om dit probleem naar boven te krijgen wil hier meerwerk facturen voor sturen. Dat houdt de fantastische bestuurder Staal tegen, want zo kritisch als hij is... ja hoor tuurlijk dat zal wel.

Maar het 4 ogen principe of twee handtekeningen principe pleurt hij zo overboord, daarnaast tekent hij ook blind contracten want ze zijn standaard.

LOL!!!! ALS HET NIET ZO TRIEST WAS!

Kaas de Vies | 12-06-14 | 15:16

We praten niks goed, maar er zijn veel meer mensen door de neo-libs de markt in opgegeild. Vrijheid van keuze was alles en markt moest. Deze grote jongens hadden moeten inzien dat dit onverantwoord was, maar ze hadden er zelf baat bij om de andere kant op te kijken. Nu gaan ze wijzen naar anderen die zeiden dat ze goed bezig waren etc. Gebrek aan visie heet dat. Aanklooien en toch lekker hoog en droog. En wie kan voor de rotzooi opdraaien?

kloopindeslootjijook | 12-06-14 | 15:13

Het beste ware tegen de muur.

van_de_pot_gerukt | 12-06-14 | 15:09

gvd geluid streampje ... ik skrik me de pleuritusch

Centauri3 | 12-06-14 | 14:58

In de middeleeuwen hadden ze wel methodes om iemands geheugen op te frissen. Bah wat een walgelijke man!

P.L. Ompzak | 12-06-14 | 14:56

Wie neemt mij aan? Shell??
Kaas de Vies | 12-06-14 | 14:41

*kuch*
Doet U ook aan verstervingsbeleid der ingezetenen?

... #DTV

Centauri3 | 12-06-14 | 14:56

Totaal geen zelfreflectie deze man, walgelijk sujet.

gentle giant | 12-06-14 | 14:54

Der Schnitzeljäger | 12-06-14 | 14:42
Exact en daarom Russ Meyer | 12-06-14 | 14:50

Russ Meyer | 12-06-14 | 14:52

De Fransen hadden omstreeks 1789 een mooi apparaat voor dit soort walgelijke lieden.
Wat mij betreft mag dit apparaat voor dit soort zonnekoninkjes weer uit het vet worden gehaald.

Russ Meyer | 12-06-14 | 14:50

Ik heb tot nu niets gezien, alleen een paar comments gelezen, en er komt een vraag bij me op, wanneer ga we er echt iets aan doen?

Flipus | 12-06-14 | 14:47

Zal wel weggejorist worden, maar vind dat die aardig stand houdt.

bastemeijer | 12-06-14 | 14:47

Heet hij niet toevallig ERIK KOK?

sjaap.marok | 12-06-14 | 14:46

Daarrrrrrre.. euh euh kanne euh euh Femke Halsema euh nogge.. nogge euhh ene euh puntje aanezuigen euh......, aan die man met die staalblauw liegende ogen.

Herr Zimmermann | 12-06-14 | 14:46

Een PvdA'er, dat moet toeval zijn!!

sjaap.marok | 12-06-14 | 14:43

Het probleem in Nederland is dat oeverloze lullen zonder consequentie. Zolang dit soort diefstal, fraude, incompetentie en zelfverrijking geen financiële gevolgen heeft blijft het doorgaan.
'Parlementaire enquête' staat zo ondertussen voor een bliksemafleider waarmee de elkaar de hand boven het hoofd houdende klasse maatschappelijke verontwaardiging blust. Glas plas was.

Der Schnitzeljäger | 12-06-14 | 14:42

Ook makkelijk, ik word ook bestuurder.
Als we iets doen moeten we compliant zijn.

Zo, kan ik even 1,6 miljoen per jaar ontvangen ga ik voor de rest van het jaar met mijn reet in Bonaire zitten. Zo makkelijk is het dus. Gewoon tegen iedereen zeggen dat ze zich aan bouwbesluiten, vergunningsbesluiten, strafrecht en WFT moeten houden.

Wie neemt mij aan? Shell??

Kaas de Vies | 12-06-14 | 14:41

Wat een in en in trieste man. Totaal incapabel.

i-Wonder | 12-06-14 | 14:38

NoordAnus Baart Shit

Verwilder(s)t Niet | 12-06-14 | 14:34

Uncle Melon
.
Ja, en de vrouw van Noordanus (mevrouw Baart) was weer toezichthouder bij Vestia.....

DeSjaak1000 | 12-06-14 | 14:32

Goh gaan we arrogant worden man man man wat een lef.

ron78 | 12-06-14 | 14:31

Wat een schaamteloze liegende viespeuk is ie. En deze rat is ooit aangesteld door Peter Noordanus, PvdA wethouder in Den Haag in die tijd, en nu burgemeester van Tilburg.

Uncle Melon | 12-06-14 | 14:26

Wibocri.

Klier van Bartholin | 12-06-14 | 14:24

Met dank aan de new age zwevers en postmoderne filosofen mag nu dus ook een bestuurder ijskoud impliceren dat "de" waarheid niet bestaat en dat harde feiten niet meer zijn dan subjectieve meningen. We zijn bijna terug op het niveau van de primitieve stammen. Al hadden die geen ambtenaren en belastingen nodig om een dak boven hun hoofd te hebben.

Rearden Metal | 12-06-14 | 14:19

-weggejorist en opgerot-

WildCat | 12-06-14 | 14:16

@Kaas de Vies
Nieuwe voor je lijstje:
.
Dat is mijn waarheid en ik vertel u mijn waarheden.
.
is wel een strakke....

Verwilder(s)t Niet | 12-06-14 | 14:12

"mijn waarheid en mijn feiten" werkelijk waar WTF Staal! Waarom is er geen beul aanwezig die op de meest gruwelijke wijze DE waarheid uit deze man perst.

toetanchamon | 12-06-14 | 14:12

Ja u vertelt uw waarheid en uw waarheid. Blijf daar maar in geloven, sukkel.

Kaas de Vies | 12-06-14 | 14:11

Ah een accountant wijst ons op non compliance, dan wijzigen we toch gewoon het statuut zodat we wel compliant zijn. LoL!

2 handtekeningen principe schrappen. WTF!@!@$!@$!@$!@$!@$

Kaas de Vies | 12-06-14 | 14:10

BBmetR | 12-06-14 | 13:49
De slapjanus waardoor niemand zich bedreigd voelt klimt in de (semi)publieke sector tot de grootste hoogte. Maar dat had 1 blik op de politieke kopstukken u al kunnen leren.

Rearden Metal | 12-06-14 | 14:09

Hahaha defensief beleggen? 25 miljard risico met jaarlijkse margin calls van 1 miljard. DEFENSIEF.

Kaas de Vies | 12-06-14 | 14:07

Zijn vriendje Noordanus is burgemeester van Tilburg. Ook een PvdA-burgemeester, dat spreekt voor zich.

Dit hele dossier bewijst eens te meer dat echte idealen bij de meeste PvdA'ers niets meer zijn dan praatjes voor de buhne. Links lullen, rechts vullen. Dan heb ik nog tien keer liever een corporaal typje van de VVD tegenover. Weet je tenmiste wat je er aan hebt.

Klootzak Staal heeft er persoonlijk voor gezorgd dat de wederopbouw van 010-zuid een stuk langer gaat duren/minder fraai wordt. Ik zou hem echt compleet financieel kapot willen hebben.

LJBrinkhorst | 12-06-14 | 14:04

@bovenwater,

U zou een goede rechtert zijn! Alhoewel ik 10 jaar wat aan de ruime kant vind, kan ik mij vinden in de creativiteit die in uw straffen is terug te vinden.

Heiseenberg | 12-06-14 | 14:04

Wat een slechte vertoning ze geven die vent veel te veel ruimte om oeverloos te zwetzen... door zagen die gast met zijn ik neem u even mee terug

pinoebk | 12-06-14 | 14:01

In die tijd was het heel normaal om "slim"(http://www.woorden-boek.nl/woord/slim) om te gaan met (overheids)geld (in de scholenbouw,zorginstellingen). Het gebeurt nog steeds.Iedereen doet er aan mee. Er is geen enkele persoon die daar iets van zegt, want de consequenties zijn heel naar. Buitensluiting, intimidatie, het leven op het werk zuur maken en men wordt uit de banencarrousel geknikkerd.
Let wel, ik vind dit gedraai ronduit walgelijk maar deze procedures/processen zullen altijd doorgaan, jammer genoeg.

asylumstreetspanker | 12-06-14 | 14:01

-weggejorist-

Urtica Dioica | 12-06-14 | 14:00

WTF.
Belangrijke brieven gericht van Deutsche Bank krijgt hij niet te zien gaat direct naar zijn CFO.

Die organisatie klopt voor geen meter. de CEO (Staal) is een prutser die zijn CFO te los liet. Niemand controleerde de CFO, accountants niet, interne controle niet, toezichthouder niet, RvT niet en de CEO niet.

1 grote prutsorganisatie.

Weet je wanneer je een goede bestuurder bent? Dat je er staat als het mis dreigt te gaan. Iedereen is de beste bestuurder als het goed gaat, maar als het slecht gaat kan je kaf van het koren scheiden.

Kaas de Vies | 12-06-14 | 13:58

Hij weet wel waar die brief maar toe is gegaan, maar heeft hem zelf nooit gezien of gelezen. Ook al was die brief persoonlijk naar hem gestuurd.

Dack Janiels | 12-06-14 | 13:58

Er is nog nooit een brief van de Deutsche Bank aan mij gestuurd waarin zij zich verheugen om met mij samen te werken. Ik moet eerder andersom mijn hele hebben-en-houden binnenstebuiten keren voordat zo'n organisatie überhaupt naar mij wil kijken.

Staal is een ware komiek!

Boris Poepnagel | 12-06-14 | 13:58

Sorry, ik neem mijn eerdere woorden terug, want het blijkt dat dhr. Staal toch wel heel veel pijn en verdriet heeft. Moewhaahahaaa.

Barbarous_Relic | 12-06-14 | 13:55

@Abject | 12-06-14 | 13:54
Nooit, deze zijn wettelijk beschermd tegen persoonlijke vervolging....

Verwilder(s)t Niet | 12-06-14 | 13:55

Jaja, de Partij van de Assholes flikt het 'm weer.

Conan de Rabarber | 12-06-14 | 13:55

Erich Stahl vormt geen enkele bedreiging voor de hybride poldermix van 'Skull and Bones meets Cosa Nostra' die dit land systematisch en grondig naar de kloten helpt.
Dus ook hij komt er mee weg.
Il maintiendra/ils maintiendront.

Ayatollah Oink-Oink | 12-06-14 | 13:55

-weggejorist-

Urtica Dioica | 12-06-14 | 13:55

Frank de Boer zegt nog minder ehhh.

Dack Janiels | 12-06-14 | 13:54

Uiteraard was dit enkel mogelijk dankzij de politiek, wanneer gaan die verantwoordelijken nu eindelijk eens letterlijk voor de bijl?

Abject | 12-06-14 | 13:54

@Miss Diction | 12-06-14 | 13:43

Weet je wat ik nog veel stuitender vind? Dat de NOS vanavond dit item wederom zééér sumier zal behandelen in het Televee-journaal en zal pogen het weg te stoppen achter een oorlogsbericht uit de oosterse zandbak.

Boris Poepnagel | 12-06-14 | 13:50

Hoe in 's-hemelsnaam mogelijk dat iemand die geen zin kan uitspreken zonder zoveel uh's te produceren op zo'n positie is gekomen.

BBmetR | 12-06-14 | 13:49

uhhhhhhhh ehhhhhhhhhhhhhhh uhhhhh ,het lijkt Cohen wel.

ron78 | 12-06-14 | 13:48

laten we zeggen derivaten versneld afbouwen.
Mag niet vertrekken bij Vestia.
in 2011 mededeling gekregen om op te stappen van ehh. ik ehhh ehh ehh via de ehhh ik ehhh via de juridisch adviseur van de heer ehhh schaap.

Wat is er hier waar? Ik geloof er niks van....

uiteidelijk beweert hij in het belang van Vestia te vertrekken (met een failliet makende oprotpremie, dat wel)
Hoezo in het belang van Vestia?

Verwilder(s)t Niet | 12-06-14 | 13:48

Dit is ronduit komisch; dhr. Schaap meldt in 2010 dat Lulstaal niet zou mogen opstappen. In 2011 meldt deze Schaap via-via dat Lulstaal wél maar beter kan oprotten.
Maar pin me niet vast op wie, wat, waar, wanneer, hoe, waarom, waaronder...

Boris Poepnagel | 12-06-14 | 13:47

Dit is ronduit komisch; dhr. Schaap meldt in 2010 dat Lulstaal niet zou mogen opstappen. In 2011 meldt deze Schaap via-via dat Lulstaal wél maar beter kan oprotten.
Maar pin me niet vast op wie, wat, waar, wanneer, hoe, waarom, waaronder...

Boris Poepnagel | 12-06-14 | 13:46

Deze man moet helemaal kaalgeplukt worden, zodat zijn levensstandaard teruggebracht wordt naar bijstandsniveau en hij alleen nog maar in een sociale huurwoning kan wonen.

Barbarous_Relic | 12-06-14 | 13:44

Dus je staat onder ede, wordt verhoord en dan pareer je vragen met: dat vind ik niet relevant.... en dat dan de commissie hem er mee weg laat komen... Stuitend

Miss Diction | 12-06-14 | 13:43

Hij wist niet wat er precies in die contracten stond, maar hij heeft niet blind getekend. Wees eerlijk man!

Dack Janiels | 12-06-14 | 13:43

Ah schuilen achter een standaardcontract. Het kritisch denken is uitgeschakeld want kritisch zijn is niet goed voor de vrede in de groep van de netwerkers. Gewoon NIET kritisch zijn het is maar 25 miljard risico.

Kaas de Vies | 12-06-14 | 13:40

Niet blind getekend, maar staalhard....

Verwilder(s)t Niet | 12-06-14 | 13:40

Voorzitter raat met zichzelf in de knoop, rijgt er geen vinger achter en wil gelijk krijgen het liefst in 2 zinnen.

Uw Verzekeringsadvis | 12-06-14 | 13:39

@ron78 | 12-06-14 | 13:37
Zolang die op een bedje rechtopstaande scherpe speren land: perfect....

Verwilder(s)t Niet | 12-06-14 | 13:38

BAM en geheel terecht commentaar vanuit de publieke tribune

toetanchamon | 12-06-14 | 13:38

Haha geweldig, hulde voor de man uit het publiek!

Dack Janiels | 12-06-14 | 13:37

Hahaha een schreeuwertje in de zaal..

Crematorium-de-Asbak | 12-06-14 | 13:37

Kijk, kijk, kijk! Chapeau voor deze schreeuwmeneer!

Boris Poepnagel | 12-06-14 | 13:37

hahaha daar valt hij door de mand..

ron78 | 12-06-14 | 13:37

Verdomme, word ik ook nog uit het publiek weg gestuurd.

WEES EERLIJK MAN!

Kaas de Vies | 12-06-14 | 13:37

@ Kaas de Vies | 12-06-14 | 13:01
Dat moet voor of na mijn tijd geweest zijn.
Met dank aan Van kooten en De Bie natuurlijk.

TheseDays00 | 12-06-14 | 13:36

Wees eerlijk man!

eerstneukendanpraten | 12-06-14 | 13:36

"Ik heb mij er niet in verdiept omdat het producten waren die in de sector gewoon waren"

Met andere woorden de man is incapabel. Wat is dit nou voor onzin. Je bent bestuurder, het is je verantwoordelijkheid om kritisch te zijn op alles wat je afsluit. Het is niet een loodgieter die je een werkje gunt van 10k, het gaat om een risico van in totaal van 25 miljard!

Kaas de Vies | 12-06-14 | 13:36

ZO heb je iig geen last van Autoplay op die manier.

Nieuws-Lezer | 12-06-14 | 13:36

@Bigi Bana Boy | 12-06-14 | 13:25
Van het lachen.......
@Kaas de Vies | 12-06-14 | 13:01
- Dat zijn uw woorden.
- Ik heb hier een heel ander beeld van.
- Als ik het over kon doen zou ik het weer exact hetzelfde doen met uitzondering van 1 ding, namelijk (vul zelf in, bijv Maserati)
- De RvT gaf geen commentaar op de regeling
- Alles was publiekelijk inzichtelijk (binnen de burelen van de bestuurders, niet voor het klootjesvolk)
- Niemand gaf te kennen dat dit buitensporig was, dus was het niet buitensporig.

Verwilder(s)t Niet | 12-06-14 | 13:36

voor de gemoedsrust van de reaguurder raad ik aan niet langer dan 3,5 minuut te kijken

(Behind)Doors | 12-06-14 | 13:36

Maak de link onzichtbaar met jQuery en als men dan de video wilt bekijken, laat ze erop klikken zodat de video te voorschijn komt.

Nieuws-Lezer | 12-06-14 | 13:35

@drs.Nee | 12-06-14 | 13:08
Wat een onzin alsof een curator zoiets aan de maffia gaat verkopen. WTF!

Kaas de Vies | 12-06-14 | 13:33

Ik wordt altijd kotsmisselijk van die schijnheilige verantwoordelijken die geen geweten en geen geheugen hebben. IK stop met kijken want ik moet overgeven.

Guy de Lombard | 12-06-14 | 13:32

in zijn gezicht spugen, vervolgens een nekschot en dan verbranden.
gebeurd niet, maar zou het erg zijn?

pejoar | 12-06-14 | 13:32

Men vergeet vaak dat dhr. Arjan Greeven en zijn vader ook een grote hand in de pot hebben gehad bij de hele affaire, en toen alles naar buiten dreigde te komen met hangende poten en een geveinsde traan in de ogen naar justitie zijn gegaan.

Zure_Kwark | 12-06-14 | 13:31

Als ze nou eens beginnen met het afpakken van de villa, deze te verkopen ter compensatie.Zal wel weer niets gebeuren en alles blijft voor hem bij het oude. Tot de onvermijdelijke revolte.

hallofreen | 12-06-14 | 13:31

Pinocchio kan hier nog een puntje aan zuigen.

Guy de Lombard | 12-06-14 | 13:31

@Kaas de Vies | 12-06-14 | 13:01
In mijn beleving was dat geen probleem.

Al SchietjemeLevend | 12-06-14 | 13:31

ontkenning, kennelijk de beste verdediging.

Van Nostrand | 12-06-14 | 13:28

Kaas de Vies | 12-06-14 | 13:01
Deze: ik herken mij niet in het geschetste beeld.

matatwork | 12-06-14 | 13:28

Het is niet zijn schuld.
Het was normaal toen.
Hij kan het zich niet meer herinneren.
De RvT heeft dit zo bepaald.
Contract = contract.
Met de wijsheid van nu.
Achteraf had hij het anders gedaan.

Ben ik er nog 1 vergeten?
Kaas de Vies | 12-06-14 | 13:01

_

Ik herken me daar niet in.

mocroGS | 12-06-14 | 13:27

Hoe moeilijk is het om simpel ja of nee te zeggen bloedhond

pinoebk | 12-06-14 | 13:27

toetanchamon | 12-06-14 | 13:20
Joehei.....
De herinvoer van het oude volkstribunaal.
Moet door de tweede kamer te halen zijn omdat dit weer erg langs de sharia schuurt, en dat ten slotte per definitie goed is want niet autochtoon.
Ik hoop zo dat dat eens waar kon zijn.
Alle plucheklevers, to(p/b)ambtenaren, bestuurders van publieke (semi) overheden, allemaal aansluiten in rijen van10 voor uw vonnis in het volkstribunaal.....
*droomt zachtjes verder*

Verwilder(s)t Niet | 12-06-14 | 13:25

Erik is crying all the way to the bank na het lezen van je stukje, Van Rossem.

Bigi Bana Boy | 12-06-14 | 13:25

Iedereen was ziek. Tjee zeg.

Kaas de Vies | 12-06-14 | 13:24

Prachtig al die parlementaire onderzoeken, ik zou liever zien dat ze het geld terughalen daar heeft de maatschappij werkelijk wat aan. Dit geneuzel schiet niemand iets mee op.

Toetsiemonster | 12-06-14 | 13:23

Staal was zowel Directeur als enig bestuurslid van Vestia. Externe controleurs liet hij niet binnen. Liet geen tweede bestuurder aanstellen omdat dit ten koste zou gaan van 'de flexibiliteit'. Hij liet een woningcorporatie beleggen in risicovolle derrivaten en onderhield goede banden met internaatknuffelaar Karakus. Na Vestia op de rand van een met schotels behangen flat te hebben geparadeerd, mocht die met een riante oprotpremie de woningcorporatie verlaten. Toch voelt Erik zich vooral slachttoffer door de manier waarop hij in de media is weggezet. Ik voel je pijn Erik, echt waar.

readbetweenthelines | 12-06-14 | 13:22

De portefeuille is totaal niet goed gehedged, anders had er nooit een margin call kunnen plaatsvinden. Er is gewoon (on)bewust risico genomen. Allebei is het verwijtbaar.

Kaas de Vies | 12-06-14 | 13:21

Ah gossiemikkie, meneertje Staal heeft in 2011 zijn werk niet kunnen doen omdat hij opgenomen ie geweest vanwege een ernstige ziekte. De arme man.

Mr Dixit | 12-06-14 | 13:21

Oliesjeiks willen huizen Vestia overnemen
.
denhaagfm.nl...
drs.Nee | 12-06-14 | 13:08
.
Nee, nee en nog eens nee. Ze nemen dan de woningmarkt over. Meer, meer en nog eens meer moslims...

Thoth | 12-06-14 | 13:21

Opmerkelijk, hoe mensen met zo'n slecht functionerend geheugen op dergelijke posities terecht komen en hoe zelden ze strafrechtelijk veroordeeld worden, geplukt worden en de bak in draaien om daarna meer passend werk aan de lopende band te vinden.

Chuck the plant | 12-06-14 | 13:21

Dit soort mensen moet je niet verhoren, maar op het marktplein ophangen. Zonder schaamte de straat op, graaiers doen het gewoon.

toetanchamon | 12-06-14 | 13:20

Voor iedereen die het ontgaan is: een parlementaire enquete heeft waarheidsvinding ten doel. Er zijn dus geen verdachten maar gehoorden. ALLES wat op tafel komt kan later NIET meer door het OM gebruikt worden in een eventuele rechtszaak.
.
Oke, in normale mensentaal: een PE is gewoon een aflaat. Voor zowel de daders als diegenen die de daders hun gang lieten gaan!! Niets meer, niets minder.

DeSjaak1000 | 12-06-14 | 13:17

Opknopen die vuile steeldief van de PVDA pluche

Von Bohemen | 12-06-14 | 13:16

Deze smerige nietskunner, deze omhooggevallen mooiprater, deze zeer matig getalenteerde uitvreter liegt dat hij barst. Je hoort het aan z'n gehakkel, z'n pogingen om met z'n gore spuug de droogte in de bek tegen te gaan, het omhoog kijken bij het bedenken van een wenselijk antwoord, het oeverloze ge- uhhhhhh. Deze mongool dient te worden leeggeplukt en voor het oog van de natie te worden vernederd alvorens voor jaren in het gevang gesmeten te worden. Wat een mongool is dit.

Kouseband | 12-06-14 | 13:16

Waarom moet de DSW (Hij zegt toch DSW) signalen afgeven mijnheer Staal. U bent toch die superduper bestuurder die alles weet en zeker zijn loon 19x waard is, wij moeten ons op de knietjes u dankbaar zijn dat u maar 1x uw hoge loon wilde incasseren (exclusief afkoopsommen).

Kaas de Vies | 12-06-14 | 13:16

Waarom is Vestia die verplichtingen aangegaan? Waarom heeft een vennootschap met doel sociale woningbouw zo'n portefeuille met derivaten nodig die niet volledig zijn afgedekt?
Het lijkt mij zo totaal onnodig. Het klinkt allemaal zo gaaf, naked short renteswap met leaseback calloptie met collateralobligatiewarrant....... maar was het nodig..... en toen kwam de margin call.

Totaal onbegrijpelijk. Al die kretologien, allemaal onnodig. Een swap snap ik wel, wat ik niet snap is dat men de swaps zo uit de hand hebben laten lopen. Een renteswap is volgens mij vrij neutraal, het biedt zekerheid, dat is ook het doel van de traditionele swap. hoe kan er dan een margin call komen?
nl.wikipedia.org/wiki/Swap_(financieel...)

Kaas de Vies | 12-06-14 | 13:13

Is bij deze criminelen de plukze-wetgeving ook van toepassing?

Pilshaas 861 | 12-06-14 | 13:13

1. Verbaal 3 dagen af laten slachten op TV door Ben Verwaayen, Hans Teeuwen, Theo Maassen en Pierre Bokma.

2. Daarna publiekelijk vernederen door hem een week de stoep van Vestia te laten poetsen met een tandenborstel.

3. Minimaal 10 jaar achter de tralies.

4. De rest van zijn leven laten werken in bejaardenhuis zodat hij als hij 80 jaar is misschien een deel van zijn schuld aan de belastingbetaler heeft terug betaald.

Eens een grote jongen die zichzelf 3.5 miljoen afkooppremie waard vond, dan nu ook grote jongen zijn in de 2e akte van je dramastuk.

bovenwater | 12-06-14 | 13:11

Erik Staal, schaam je, schaam je, schaam je, schaam je, schaam je, schaam je, schaam je, schaam je, schaam je, schaam je, schaam je, schaam je, schaam je, schaam je, schaam je, schaam je, schaam je, schaam je, schaam je, schaam je, schaam je,schaam je, schaam je, schaam je, schaam je, schaam je, schaam je, schaam je...... Had ik al gezegd dat je je moet gaan schamen? Dan niet in die veel te dure villa van je op Bonaire maar gewoon tussen je eigen klanten, 3 hoog achter!!!

Hans Teeuwen | 12-06-14 | 13:11

Kaas de Vies | 12-06-14 | 13:01

Ja, Kaas, je bent deze vergeten:

- Iedereen had (een beetje) schuld: dus niemand heeft schuld alleen.

DeSjaak1000 | 12-06-14 | 13:11

Als dit zo doorgaat zijn we morgen wel klaar...

eerstneukendanpraten | 12-06-14 | 13:10

@Kaas de Vies | 12-06-14 | 13:01
Ich habe es nicht gewusst.
Of zoiets,,

Flightless bird | 12-06-14 | 13:09

Vestia raakte aan de rand van de afgrond. 'Ze hadden voor 23 miljard euro aan derivaten afgesloten. Dat sloeg als c-u-d-t op Dirk. Het was 100 procent onnodig. Het is veroorzaakt door onverantwoordelijkheid van de directie, geholpen door de banken.'
Als Vestia failliet was gegaan, zou dat volgens Smit een ramp zijn geweest. 'Vestia heeft 20.000 huizen in Den Haag, 10 procent van de hele stad. Een curator zou alles hebben verkocht. De huizen zouden in handen van de Chinese en Colombiaanse maffia zijn beland. Dan waren we de komende 30, 40 jaar bezig geweest om die bendes weer de stad uit te werken.
www.omroepwest.nl/nieuws/09-06-2014/oo...

Chinese en Colombiaanse maffia, VVD'er Smit?

Oliesjeiks willen huizen Vestia overnemen
denhaagfm.nl/2014/05/14/oliesjeiks-wil...

drs.Nee | 12-06-14 | 13:08

Dus kunnen we nu al concluderen : Glas,plas,was??

ron78 | 12-06-14 | 13:08

Goed geld verdienen is een vak. Flink veel geld graaien en dan van mensen die het al moeilijk hebben is dat ook maar dat noemen we in de volksmond diefstal.

De Koreaanse Slet | 12-06-14 | 13:08

Is er echt geen tooltje om die NPO-streams naar gewoon mp4 om te zetten?

frank87 | 12-06-14 | 13:07

Slappe wanvertoning deze parlementaire commissie. Maar wat valt er dan ook te verwachten van partijgenoten en mede-politici die zelf nog azen op een mooie bestuursfunctie.

Dhr. W. Anhoop | 12-06-14 | 13:03

Even turven hoe vaak de zin: 'dat kan ik me niet meer herinneren' wordt uitgesproken...

Ars Vivendi | 12-06-14 | 13:02

Het is niet zijn schuld.
Het was normaal toen.
Hij kan het zich niet meer herinneren.
De RvT heeft dit zo bepaald.
Contract = contract.
Met de wijsheid van nu.
Achteraf had hij het anders gedaan.

Ben ik er nog 1 vergeten?

Kaas de Vies | 12-06-14 | 13:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken

#BREEK

Thierry Baudet per direct gevraagd uit FvD-bestuur te stappen