Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

BRIEF: VOLKERT WOONT IN CENTRUM APELDOORN

volkertwoontinapeldoorn.jpg Gevonden in de ochtendpost. Een brief van de burgemeester van Apeldoorn, waarin hij schrijft dat Volkert van der Graaf in zijn stadje is gevestigd. Vergeet Westkapelle en de andere plekken waar hij gespot is, aldus ANP Persalarm: "Volkert van der G. woont in binnenstad Apeldoorn, bevestigt burgemeester. Woensdagmiddag infobijeenkomst voor omwonenden." Hij woont er dus al, en de bewoners worden met terugwerkende kracht ingelicht dat er een kille moordenaar die geen berouw over zijn daad heeft getoond in hun binnenstadse midden woont. Geinig detail: burgemeester Berends (CDA, oud-politieman) was van 2005 tot 2012 burgemeester van Harderwijk. En de vriendin van Volkert werkt schijnbaar ook bij de gemeente Apeldoorn. FOTO: Deze pica, gemaakt in Apeldoorn (mirror), gaat al een maandje rond. Nog een foto: Uit hetzelfde winkelcentrum in Apeldoorn, dat overigens een paar kilometer ten zuiden van de Beurtvaartstraat ligt, een van de straten waar bovenstaande brief is bezorgd.

Reaguursels

Inloggen

dat dan weer wel...

Nicseltje | 11-06-14 | 23:21

-weggejorist-

nukkie | 11-06-14 | 21:39

pickalilly | 11-06-14 | 16:24
*
Oh, U hoort kennelijk tot het selecte groepje ingewijden die van de hoed en de rand weet omtrent de ware toedracht van de moord op Fortuin.
Laat ons dan niet langer in spanning en vertel ons alles. Of zit je gewoon speculatief uit je nek te lullen? Noem man en paard of hou verder je mond

Zure Sigaar | 11-06-14 | 20:38

Mazzeltov | 11-06-14 | 11:07
*
Wat ben jij toch een triest figuur, man. Fortuin had een hoop hoogdravende praatjes maar nooit over wraak en vergelding. Fortuin zou zich alsnog in zijn graf omdraaien als mensen in zijn naam zich zo zouden verlagen.

Zure Sigaar | 11-06-14 | 20:29

Apeldoorn... hah.. die staat binnen de kortste tijd met ze koffertje bij de bajes te smeken of hij terug mag

welbesnedengeenm | 11-06-14 | 19:42

Jammer dat zoals altijd het blijft bij blaten en niemand woord bij daad voegt... ook als t gaat om andere zware domestic irritaties. Hollanders missen cojones om statement te maken dus is er niemand die hem omlegt al dan niet indirekt via roemenie... heb zelf t geld en lef niet want gezin en woon al 10 jr buitenland... zijn er nog Dutch heroes of zal dit nsb gedrag nooit veranderen en komt iedereen ermee weg dankzij falend rechtssysteem uitgevoerd en gesteund door politici die eigen status voorrrang geven?

fingers | 11-06-14 | 19:01

Dus de verdachte van de moord op Chris van der Werken en de moordenaar van Pim Fortuyn, die geen spijt betuigde van zijn daad of daden en na dik 10 jaar vrij kwam woont nu in Apeldoorn, gezellig... de wapenindustrie en de Nederlandse elite zullen hem eeuwig dankbaar zijn.

drollewupper | 11-06-14 | 18:44

Niet bij de Teleraaf,voortaan maar eerst hier: Er is een enorm groot verschil tussen vrijheid en vogelvrijheid,ook in Apeldoorn.

Dolphi | 11-06-14 | 18:43

-weggejorist-

michello | 11-06-14 | 18:39

Hallo, Van Rossem, Apeldoorn is nog steeds een dorp, hoor. Dat heeft geen binnenstad. Als een Apeldoorner naar het centrum gaat, zegt hij: "Ik ga naar het dorp."
Maar anders wat: het is opvallend dat een paar politici bij de vrijlating van Volkert begonnen te pruttelen dat juist hij niet vrijgelaten mocht worden, maar dat niemand, maar dan ook niemand, een fundamenteel debat is begonnen over het stompzinnige instituut van vervroegde vrijlating op zich. We hebben 150 incompetente lapzwansen gekozen, die alleen maar leuteren over incidentjes in plaats van over de dieperliggende problemen.

MAD1950 | 11-06-14 | 17:53

ik ga de bank ook vragen om mijn persoonlijke lening kwijt te schelden, ik heb al 2/3e deel afbetaald.
En dan hoof ik geen huis hoor, alleen de restschuld kwijtschelden is voldoende.

Rest In Privacy | 11-06-14 | 17:40

het kasteel is dat een nette straat in apeldoorn?

lompje | 11-06-14 | 17:35

Burgemeestertje kiest gewoon eieren voor zijn geld. Het duurt namelijk even voor NAW gegevens van ex-gedetineerden verwerkt/zichtbaar zijn in databanken van ziekenhuizen, verzekeringsmaatschappijen, NUTS bedrijven ect ect.

Het is een kwestie van tijd voor medewerkers van dat soort bedrijven ineens ene Volkert van der Graaf als nieuwe klant moeten opvoeren in hun systeem. En reken maar dat de verleiding HEEL groot is om dat anoniem aan de grote klok te gaan hangen.

Jalf | 11-06-14 | 16:55

@Flatulent | 11-06-14 | 15:50
Maar als nu een nietszeggend iemand van plan is om zelfmoord te plegen om welke reden dan ook en denkt: och, laat ik die volkert dan ook maar meenemen - kom ik in de geschiedenisboekjes.

Rest In Privacy | 11-06-14 | 16:49

Als die vriendin nog altijd de vriendin is dan is ze net zo gevaarlijk. Het zijn namelijk net zo goed de vrouwen die het helpen te faciliteren en het feit dat ze dan nog bij hem is (als dit het geval is) toont aan dat het geen verrassing voor haar was.

Het zelfde zie je in veel islamitische landen. De hele fam weet dat manlief / hun vader als martelaar zal sterven. De dochter wilt ook een martelaar als man en de zoon wordt later ook martelaar. Daarom schiet zo'n oorlog daar ook niets op. Westerse normen en waarden stellen nou eenmaal dat men niet het hele gezien aan pakt (wat meestal ook terecht is maar in zo'n gevallen toch niet). Of je moet al zo lang doorgaan totdat de martelaars te jong zijn om zelf kinderen te hebben.

Terug naar deze zaak. Als (en ik zeg als) vrouw en dochter nog gewoon bij hem zijn dan kan ik niet anders als concluderen dat ze achter hem staan. Niet dat ze daarmee een uitzondering volgens. Het is vergelijkbaar met al het links-volk dat roept dat Wilders zijn beveiliging moet worden afgenomen of gewoon letterlijk zeggen dat ze Wilders zouden moeten neerschieten. Net als de media die in zo'n geval dan niet focus op de linksmensen die dat zeggen maar die focussen op een groepje 'PVV-stemmers' die zeggen dat ze het niet erg vinden als een Marrokaan terug naar Marokko zou gaan (ook al is het geen Marokkaan).

Hoe dan ook, ik hoop niet dat Volkertje zomaar wordt omgelegd. Daarvoor zijn er nog te veel open vragen.

DerUnterMensch | 11-06-14 | 16:34

Lekker dicht bij zijn krakerstuig, taartgooiende (kots taart naar Pim) geitenwollensokken vriendjes in Hoenderloo. Kan die daar fijn op visite. Want ja, Volkertje moet wel een leuk leven hebben natuurlijk, hij is zo hard gestraft. Kut rechtssysteem.

Capy | 11-06-14 | 16:31

Wat Osdorper zegt. Vreemd dat zijn vriendin bij de overheid mag werken. Ik zou Volkert nog immer als staatsgevaarlijk aanmerken, ook al denkt de rechter daar anders over.

ristretto | 11-06-14 | 16:31

0592, we hebben het hier niet over zomaar een moordenaar.
Wat velen niet zien inclusief jijzelf is dat hij een maas in de wet gevonden heeft om legitiem een politieke wenteling te veroorzaken.
Ik kan morgen exact hetzelfde doen bij welke politicus dan ook en kom dan na +/- 15 jaar vrij.
Ik weet niet of jij en de rest het doorhebben, maar als je als vermogend persoon of machtig persoon van een politicus af wil en je zet daar een bedragje met voldoende nullen tegenover dan word dat voor jou geregeld en ik kan je verzekeren dat de drempel voor velen lager zal zijn dan jij doet vermoeden.

Deze moord had zo zwaar gestraft moeten worden dat er voor volgelingen geen enkele motivatie overeind blijft om hetzelfde te doen.
Ga dan eens nadenken hoe het allemaal gelopen is en zie hoe alles op zijn plek valt, het hele traject is van A to Z opgezet spel geweest, de echte daders lopen vrij rond.
Waarom denk je dat Wilders zo zwaar beveiligd word.
Het is niet wat jij denkt zoals het is..... Volkert had geen enkele moeite met zijn "straf".

pickalilly | 11-06-14 | 16:24

Damage control in optima forma. Burgers erg laat informeren, zodat men geen tijd heeft om met elkaar in gesprek te gaan.

Zou me inderdaad niets verbazen als hij op de kazerne woont. Full time beveiliging daar aanwezig en uit het zicht van alles en iedereen.

Dit lijkt mij een rookgordijn van deze burgermeester, die op deze manier kan vertellen dat Volkert legitiem daar rondloopt. Intussen geniet deze man maximale bescherming. In tegenstelling tot Fortuyn destijds. Wat een aanfluiting is dit rechtsteem toch, ongehoord !! En wat een misleiding, alweer.

Betweetert | 11-06-14 | 16:07

het kasteel is dat een nette straat?

lompje | 11-06-14 | 16:03

Die burgemeester Berends, is dat een hypocriete leugenaar?

Lewis Lewinsky | 11-06-14 | 15:53

In Apeldoorn, en alleen daar, heeft klaarblijkelijk iedere Nederlander recht op een woning.

Alle woningzoekenden van Nederland kunnen bij Berends terecht!
*belofte maakt schuld*

Lewis Lewinsky | 11-06-14 | 15:50

Djong | 11-06-14 | 09:55
Ik denk het ook. Vanachter de pc is iedereen dapper, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die (sinds de wet is veranderd) voor minimaal 30 jaar of langer achter de tralies willen gaan.

Flatulent | 11-06-14 | 15:50

Krankzinnig dat de moordenaar van fortuyn voorrang krijgt op de woningmarkt.

Alleen al hierom moet burgemeester Berends uit zijn functie worden gezet.
*Zet Berends af*

Lewis Lewinsky | 11-06-14 | 15:46

@New Order | 11-06-14 | 15:17
Zeker geen toeval. Deze burgemeester heeft zichzelf aangemeld voor het huisvesten van Van der Graaf.

Lewis Lewinsky | 11-06-14 | 15:44

Na 12 jaar weer vrij rondlopen, na het vermoorden van de democratie van een compleet land. Only in Holland.

tripledutch | 11-06-14 | 15:38

Het is te hopen voor Volkert dat niemand op het idee komt om het radiosignaaltje van die enkelband uit te peilen.

Professor Superhirn | 11-06-14 | 15:25

Een lul van de week burgemeester. Met een in zijn stad passende totale lul. Een echt links mens met oplossingen zoals dood schieten. In Kiev had hij promotie gemaakt. Op aanbeveling van links/rechtse gek v.Baalen. Het laffe is wegschuilen als het heet word.
Gewoon een Knevel Brink doen. En wachten op applaus deden nazi voorgangers. Daar is hij te laf en dom voor.

biltong | 11-06-14 | 15:22

Ik blijf stilletjes hopen dat er iemand rondloopt die deze idioot zijn straf alsnog geeft.

pickalilly | 11-06-14 | 15:20

Deze burgemeester was toen Pim Fortuyn werd vermoord, burgemeester van Harderwijk. Juist waar deze linkse huurmoordenaar vandaan kwam. Toeval?

New Order | 11-06-14 | 15:17

Had die niet beter in Nijmegen kunnen gaan wonen. Daar word hij als een linkse held binnen gehaald. Kan die burgemeester gelijk nog met hem aangiften tegen wilders gaan doen. Die formulieren zullen heus nog wel in een speciaal postvakje klaar liggen.

vinzDH | 11-06-14 | 14:57

Iemand met een drukke baan en volle agenda is lekker tijdig geïnformeerd voor die info-avond. Zodra je de post open maakt ben je al tweede.

MX JEAN | 11-06-14 | 14:45

Ik ben benieuwd onder welke nickname Volkert hier op GS zal komen reaguren?

Rest In Privacy | 11-06-14 | 14:43

Ik zit de hele dag al te wachten op een lopend balkje op tv met de tekst * Extra journaal*.

H.A. Ram 2.1 | 11-06-14 | 14:29

Dáááár wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, zacht geklopt
Dááár wordt aan de deur geklopt, wie zal dat zijn?
Oi Volkert, doe is open

Tobi | 11-06-14 | 14:28

Als je hem zo ziet lopen met bril en tasje, herkent niemand hem meer...

ikweetdatjeditleest | 11-06-14 | 14:04

Maar... waarom die foto's??

StijlSchrijver | 11-06-14 | 13:59

gezellig! popcorn pakken doet.

BozeHenk | 11-06-14 | 13:51

En? Zijn er al boze neo-liberale VVD'ers en Leefbaarders gespot? En misschien wat PVV'ers die het partijprogramma van de LPF nog nooit hebben gelezen?

kicktherabbit | 11-06-14 | 13:30

Het was beter geweest voor Nederland als Pim Fortuyn niet was vermoord. En hij premier was geworden en daarmee normale politicus die kan falen en worden weggestemd. Je had dan een veel betere balans tussen links en rechts gehad, en ook zonder Fortuyn was Nederland wel meer opgeschoven richting " ik zeg wat ik denk" . Ook Geert Wilders zal de problemen van Nederland niet alleen kunnen oplossen, de echte oplossingen voor de problemen van islam gaan de komende jaren komen van mensen binnen de MO gemeenschap en van internationale denkers die deze gemeenschap met nieuwe ideeën gaat inspireren. Die kunnen meer bewerkstelligen dan welke Wilders of Fortuyn dan ook.

micd | 11-06-14 | 13:26

en nu maar wachten tot een onschuldig iemand voor Volkert aangezien word

paranoya | 11-06-14 | 13:25

-weggejorist-

jvlaam2 | 11-06-14 | 13:22

-weggejorist-

jvlaam2 | 11-06-14 | 13:22

Zeg Geenstijl. Dat winkelcentrum is De Egelantier. De Beurtvaartstraat ligt idd in het centrum. Goed, jullie melden erbij enkele kilometers, maar suggereren dat het ernaast ligt. Dat is toch echt niet zo.

IJzer Oxide | 11-06-14 | 13:09

Onderaan de brief staat het bezoekadres, dus, Molukkers, dubbel feest vandaag. En burgemeestert: het is sinds een jaar of tien 're-integratie'.

vanderjas | 11-06-14 | 12:50

loopt ie nou met een zak vol vlees?

wolffman | 11-06-14 | 12:31

Je zal maar enigszins op hem lijken en in Apeldoorn wonen. Krijg je allerlei idioten die je nu gaan zitten beschimpen en moet je continue op je hoede zijn. En gezien de reacties hier is dat helemaal geen overbodig iets.

Uhh | 11-06-14 | 12:27

Hoe denkt Koningin Beatrix over vrije meningsuiting?
Het werd Beatrix gevraagd op 5 mei 2002 bij het bevrijdingsconcert aan de Amstel, de dag voordat Pim Fortuin werd doodgeschoten door Volkert van der Graaf.
www.youtube.com/watch?v=JjWW-DY0EEo

brasifunkh | 11-06-14 | 12:19

@MarokkaanseFBI | 11-06-14 | 10:15
En toen Theo van Gogh daar een film over maakte was dat ook gelijk zijn laatste.

geomario | 11-06-14 | 12:04

Wat fijn voor de immer wegkijkende politiek en het kabinet, dat mensen hun woede over het verdwijnen of toch zeker verminderen van de Nederlandse vrijheid van meningsuiting, richten op een linksgekkie. De poppetjes in hun schaakspel doen nu precies waar zij bij de moord op Pim op hoopten na hun falen.

Schaaldier | 11-06-14 | 12:04

Bij mijn weten woon ik nu in een land waar de goede gewoonte is om veroordeelde criminelen na hun in vrijheidstelling met rust te laten, ze althans niet dood te schieten of fysiek te bedreigen.

En dat wou ik graag zo houden.
hminkema | 11-06-14 | 11:51

tja.. vraag dat maar is aan Gwenette Martha, oh wacht

(c)ZWITSUL | 11-06-14 | 12:01

Bij mijn weten woon ik nu in een land waar de goede gewoonte is om veroordeelde criminelen na hun in vrijheidstelling met rust te laten, ze althans niet dood te schieten of fysiek te bedreigen.

En dat wou ik graag zo houden.

hminkema | 11-06-14 | 11:51

@(c)ZWITSUL | 11-06-14 | 11:41
Volkert zit/staat/ligt/woont gewoon in Apeldoorn hoor, die Burgemeester heeft daar al maanden geleden toestemming voor gegeven, maar wil nu zijn straatje schoon vegen.

vanhetvarken | 11-06-14 | 11:50

Ik blijf moeite hebben met die constatering dat het gevaar voor recidive gering is. Gering! Er is dus twijfel. Geen enkele moordenaar zou de poort uit mogen lopen als het gevaar gering is. Een moordenaar hoort overigens helemaal niet meer vrij te komen.

terazino | 11-06-14 | 11:50

Kans op herhaling is gering??
Wat? Maar daar is dus kans op ook al issie gering?
Ik vind het niet fijn om een moordenaar in de buurt te hebben wonen met een geringe kans op herhaling. Wie dat dan ook is.

Repetitive Beats | 11-06-14 | 11:49

@MaVe_64 | 11-06-14 | 11:33
Ome... err... meneer de Rechter, ik ging toevallig naar het media park in Hilversum en had, ook heel toevallig, een doorgeladen pistool op zak, kom ik daar, je raad het nooit, toevallig meneer Fortuyn tegen en krijg ik toevallig op dat moment een rode waas voor mijn ogen, sorry hoor.

Begrijpelijk meneer de Graaf, dat kan iedereen overkomen, heel duidelijk een gevalletje overmacht.

vanhetvarken | 11-06-14 | 11:43

de burgemeester van Apeldoorn wordt de veiligheidsdienst gebrieft dat Volkert heimelijk op het kazerne terrein woont en of hij bekend wil maken dat hij in Apeldoorn woont.
Is natuurlijk helemaal niet zo.. maar de media en het publiek duiken er boven op.. aardige afleidingsmanoevre natuurlijk.
Maar geduld is een schone zaak..

(c)ZWITSUL | 11-06-14 | 11:41

Als iemand Volkert alsnog te grazen neemt, verandert dat niets aan de hele context waarin Volkert zijn daad pleegde.

Deze context van ladingen linksmensen en regenten die een gevaar in Fortuyn zagen en hem weg wilden hebben is nog steeds aanwezig.
Thans hebben ze geen Volkert nodig die hun vuile werk gaat willen opknappen(Wilders omleggen) maar zullen er Syrië gangers klaar staan om dit te doen.

Het waanzinnige van de echte linksmens is nog wel dat deze er in de regel dan ook geen kwaad in ziet als hun tegenstander wordt omgelegd.

Wat dat aangaat is er niet veel verandert en zal het als nog te grazen nemen van Volkert niets oplossen.
dat Volkert geen spijt heeft, komt ook omdat hij een autist is die geheel in lijn met zijn eigen regels van goed en fout heeft gehandeld en dus in eigen ogen niets verkeerds heeft gedaan.
Dat deze man geen tbs heeft gekregen is heel vreemd en riekt al aardig naar bescherming vanuit politieke hoek.

Er is ook een goed boek over Volkert en zijn vrienden geschreven door onderzoeks-journalist Peter Siebelt, genaamd; "Econostra, het netwerk achter Volkert van der Graaf".

KarlRuprechtKroenen | 11-06-14 | 11:36

"Betreft: Huisvesting nieuwe inwoner" - Nee, dat is niet het punt, want anders kan deze burgervader elke dag wel 20 van zulke brieven schrijven. In het Betreft had moeten staan: "Veroordeelde en vervroegd vrijgelaten moordenaar van politicus Pim Fortuyn, de heer Volkert van de Graaf, is in uw buurt komen wonen en wellicht woont u al enkele weken naast, boven of onder hem."
En dat "elke Nederlander recht heeft op een woning" had moeten zijn "in het volstrekt absurde Nederlandse rechtssysteem heeft een moordenaar die een politicus van dichtbij met een pistool door het hoofd schoot en daar 12 jaar later geen spijt van heeft, integendeel, daar vermoedelijk nog steeds trots op is, blijkbaar het recht op een woning, die door de staat, dus mede door u, wordt gefinancierd. Dit kan ik als burgemeester idioot vinden, maar dit wordt mij zo voorgeschreven. Het spijt mij ten zeerste dat een en ander zo is gelopen, maar nogmaals, ik ben ook maar een burgemeester van een stad in een compleet doorgedraaid voormalig gidslandje. Mocht u nu uit Apeldoorn willen verhuizen, dan heb ik daarvoor alle begrip en zal ik mijn uiterste best doen om voor u, net als voor de heer Van de Graaf, een nieuwe woning te vinden in een andere stad."

milky bar | 11-06-14 | 11:36

Gewoon even hypothetisch. Stel nou dat er iemand is die Volkert in koelen bloede van dichtbij door zijn kop knalt. Wat voor straf krijgt diegene dan? Mijn gok: een zwaardere dan Volkert. Want een populistische, EU-kritische politicus vermoorden is natuurlijk veel minder erg dan een ijskoude moordenaar vermoorden. Je zou bijna gaan hopen dat het gebeurt, al was het maar om het Nederlandse rechtssysteem te zien konkelen, draaien en propaganderen.

KlunsJohannus | 11-06-14 | 11:36

Korte termijn van de burgemeester snap ik, maar de achterliggende reden is alleen luisteren naar mensen die er komen: valt niet echt iets mee te doen. Ik heb ook liever hem in de straat wonen dan Michelle Martin of Ad van den Berg.

Hmm, volgens de wiki is de Ad van den Berg sinds September 2013 alweer op vrije voeten. Iemand hem gezien (laatste woonplaats: Heemstede)?

TheseDays00 | 11-06-14 | 11:35

Geen spijt of berouw tonen? Doodstraf. Had een boel geld uitgespaard.

MaVe_64 | 11-06-14 | 11:33

En de Tros/Avro noemen hem nog steeds Van der G.
Om welke reden dan ook.

Kamervraag | 11-06-14 | 11:32

Geachte kudtburger, sinds gisteren woont er een moordenaar op uw kosten naast u, ik vertrouw er op, dat u het hem naar de zin maakt. Mvrgr. uw ongekozen kudtburgermeester.

vanhetvarken | 11-06-14 | 11:31

Even Apeldoorn bellen.

Troef | 11-06-14 | 11:29

Was mooier geweest op vlieland of zo.

MaVe_64 | 11-06-14 | 11:29

@liedje | 11-06-14 | 11:03
Waarom ga je zelf niet wonen in de buurt van een moordenaar die geen spijt heeft betuigd of ook maar enig berouw heeft getoond van zijn daad?

Gutmensch logica is soms te onlogische voor woorden.

LangeTijdGeleden | 11-06-14 | 11:28

Binnenkort opent er in beekbergen(gem. Apeldoorn) een TBS kliniek. Daar zullen ze nog wel wat ruimte over hebben.

Diederik-Maximiliaan | 11-06-14 | 11:26

Wat een gedoe. Prima toch Apeldoorn ?? Achterlijk dorp.

Mayer001 | 11-06-14 | 11:26

Kan nog best druk worden als iedereen die deze brief toont op die avond naar binnen mag.
#ProjectX_Apeldoorn ?

Helder Groentje | 11-06-14 | 11:25

@tipo | 11-06-14 | 11:19
Voor een eventuele ontvoerder zit er natuurlijk niets anders op dan die enkelband te verwijderen. Het is dan te hopen voor Volkert, dat men niet uitschiet met die kettingzaag.

vanhetvarken | 11-06-14 | 11:24

Was er geen asocontainer beschikbaar?

Mokum Kosher | 11-06-14 | 11:21

hahaha: "hij heeft zijn straf van 18 jaar uitgezeten". Neehee, ... hij heeft 2/3 van zijn straf uitgezeten.!

Ik hoop dat jan publiek hem op zijn daden gaat aanspreken op een manier dat hij zelf pro-actief verzoekt om alsnog bubba's knuffel te worden voor de resterende 1/3 van zijn straf.

mag ik dat zeggen.
vast niet,
sue me

Woehahahaa | 11-06-14 | 11:19

@Mazzeltov 11:07
Daarom heeft ie ook een enkelband om. Anders wordt ie te makkelijk ontvoerd en ondervraagd. Nu kunnen ze hem zo oppiepen bij een ontvoering.

tipo | 11-06-14 | 11:19

@liedje 11:03
Je snapt het niet helemaal, is het wel? Volkert heeft nooit spijt betuigt en kan elk moment weer iemand vermoorden. Dat heeft hij al met Fortuyn en met een ambtenaar gedaan en vandaag of morgen is de volgende aan de beurt. Als zo een tijdbom naast je komt wonen, dan is dat nieuws. Ook als je toevallig een huis in het centrum van Apeldoorn wil kopen. Door deze informatie zal niemand dat meer doen, want wie wil er nu naast een meervoudige moordenaar wonen?

Ben benieuwd hoeveel schadevergoeding de huiseigenaren in het centrum van Apeldoorn kunnen claimen. Want dat loopt in de miljoenen, die waardedaling.

tipo | 11-06-14 | 11:17

Zou het niet gewoon afleiding kunnen zijn? Niets is wat het lijkt....

Betweetert | 11-06-14 | 11:16

Hoe laat is High Noon?

milky bar | 11-06-14 | 11:11

Die foto is niet in de binnenstad genomen maar op de egelantier dat is een winkelcentrum in de wijk de maten.

dutchghost | 11-06-14 | 11:09

Niet meteen overhoop schieten natuurlijk.... een stel Fortuynisten zal hem eerst wel in een donkere kerker gaan ondervragen "zoals het hoort", willen weten wie de werkelijke opdrachtgevers waren en dan pas executeren.
Uiteraard wel op film vastleggen.

Mazzeltov | 11-06-14 | 11:07

Wat is er op die bijgevoegde foto te zien ??

bob de boarder | 11-06-14 | 11:06

Ik woon in Apeldoorn en ook nog eens ongeveer in het centrum (maar blijkbaar niet zo dichtbij dat ik ook een brief heb gekregen). Ik lig er niet wakker van dat hij hier komt wonen, net als ik er niet wakker van zou liggen als hij er morgen niet meer is. Ik neem aan dat hij zijn gemak wel zal houden. Het grootste gevaar dat ik zie is dat er inderdaad een dolgedraaide taxi chauffeur uit Rotterdam hem omlegt.

RexMundi | 11-06-14 | 11:06

lulleficatie | 11-06-14 | 10:42 Apeldoorn is geen stad, heeft geen stadsrechten. En het is daar best leuk trouwens.

Bokito ergo sum | 11-06-14 | 11:05

Welke van die mensen op de foto moet nu precies Volkert voorstellen?

Haatgenerator | 11-06-14 | 11:03

wat willen jullie nou eigenlijk met het plaatsen van zo'n brief? Hopen dat het ABC in Apeldoorn om 17.30 bestormd gaat worden door alle idioten uit het land met hooivorken en fakkels? Die man heeft zijn straf uitgezeten, als je hem liever dood of gevierendeeld zag ga dan lekker in land wonen waar je normaal zo op afgeeft, zo'n zandbakland waar eerwraak doodnormaal is.

liedje | 11-06-14 | 11:03

Ik hoop voor Volkert dat hij, en uiteraard geheel op onze kosten, een plastisch chirurgietje over zijn tronie heeft laten halen want je kunt er nu de klok op gelijk zetten dat hij een keer een boze hersencel beperkteling gaat tegenkomen.
Als dat gebeurt zal ik er persoonlijk geen traan om laten maar dat daargelaten.

WatZalIkErvanZeggen | 11-06-14 | 11:03

Ik vind reacties als "straf uitgezeten = vrij man" zo mooi. Alsof het opgelegd krijgen van een bepaalde straf gelijk rechtvaardig is. Zodra een vrouw wordt gestenigd in het MO, omdat ze is verkracht, dan noemen wij die straf toch ook niet rechtvaardig?
Hertog Joris | 11-06-14 | 10:51

precies .. dat zijn van die 'heb uw vijanden lief' domme gristenreakties die je uit zo'n dorp kan verwachten.
Nog ff en hij wordt beschermd door een groep vrijwilligers uit de plaatselijke grefo kerk..

(c)ZWITSUL | 11-06-14 | 11:02

Het was zojuist op het 11:00 uur nieuws op de radio !!
Inmiddels staan er files richting Apeldoorn.

Alexander Pechkop | 11-06-14 | 11:02

Op verzoek van de BVD blijft dit topic wat langer staan. Het peilen van de IP adressen liep wat vertraging op.

Einde van de Domheid | 11-06-14 | 11:01

@Hertog Joris: Zo werkt het rechtssysteem hier nu eenmaal. Hoe het in het Midden-Oosten gaat heeft hier geen zak mee te maken. Ik had em ook graag langer achter de tralies gezien maar dit is wat het is. Zo'n schreeuwerig Telegraaf stuk met dito kop is beneden alle peil. De lynchtokkies die er achteraan rennen trouwens ook.

Makro777 | 11-06-14 | 10:59

Osdorpertje | 11-06-14 | 10:43
Je hebt helemaal gelijk. Een vriendin van een jongen van een bep. motorclub mag niet voor de overheid werken, en deze vriendin wel. Gek.

Alexander Pechkop | 11-06-14 | 10:59

Aan alle Apeldoorners: Als jullie hem zien lopen, doe hem dan de groeten van me: goed hard tegen de linkerkaak aub.

Homer P. Simpson | 11-06-14 | 10:52

Ik vind reacties als "straf uitgezeten = vrij man" zo mooi. Alsof het opgelegd krijgen van een bepaalde straf gelijk rechtvaardig is. Zodra een vrouw wordt gestenigd in het MO, omdat ze is verkracht, dan noemen wij die straf toch ook niet rechtvaardig?

Hertog Joris | 11-06-14 | 10:51

Stroopdoos | 11-06-14 | 09:45
Och.... ik zou er niet minder om slapen.

Alexander Pechkop | 11-06-14 | 10:49

Dat gaat Apeldoorn veel geld kosten wanneer Volkert zijn oude beroep gaat oppakken. Indienen van bezwaarschriften, overal tegen procederen. Ms kunnen ze hem nog eens oppakken wegens moord op een ambtenaar

Zwiebert | 11-06-14 | 10:49

Nounou, wat een Telegraafstuk. En nog met achterlijke taalfouten ook.

caspert79 | 11-06-14 | 10:47

opruiing en effectbejag...

zeeman73 | 11-06-14 | 10:45

@FrankVeer | 11-06-14 | 10:41

Ik denk dat de meeste reaguurders juist helemaal niets doen en lekker van een uitkering genieten.

--neus-- | 11-06-14 | 10:44

-weggejorist-

van aken | 11-06-14 | 10:44

Toch bizar dat de vriendin van Volkert steeds maar weer voor de overheid mag werken. Je zou toch verwachten dat de vriendin van de moordenaar van de mogelijke premier "besmet" zou worden verklaard en hier lijkt juist het tegenovergestelde het geval. En vroeger kon je geen ambtenaar worden als uit antecedenten onderzoek bleek dat je relaties onderhield met criminelen.

Osdorpertje | 11-06-14 | 10:43

Merkwaardige actie, je zou bijna denken dat `ZE`, willen dat hij snel wordt vermoord.

--neus-- | 11-06-14 | 10:42

Apeldoorn is toch al de meest dode stad van Nederland. Dus daar kan hij geen kwaad...

lulleficatie | 11-06-14 | 10:42

Ik denk dat het zich zal beperken tot stoere praatjes en een beetje roeptoeteren hier in de panelen.
Djong | 11-06-14 | 09:55

Niet zo gek natuurlijk, de meeste reaguurders hier hebben een bestaan opgebouwd of zijn daar mee bezig en zullen en kunnen zich geen (gevangenis)straf veroorloven, omdat ze dan alles kwijtraken. Allemaal zaken waar Volkert geen last van had en ooit zal hebben.

FrankVeer | 11-06-14 | 10:41

Wanneer stoppen we op Geenstijl met deze SBS6 ophitserij? Valt me van je tegen Van Rossem. Straf uitgezeten = vrij man. SBS sentiment werkt daar niet tegen. Gelukkig.

Makro777 | 11-06-14 | 10:41

Staan die mensen op de foto in de rij voor die twee pinautomaten die al een paar jaar daar weg zijn?

CoffeePatch | 11-06-14 | 10:40

Aruba is toch ook Nederlands grondgebied?

duitse herder | 11-06-14 | 10:38

Soldaat van Oranje...

Petrus de Rewa | 11-06-14 | 10:37

En wat heeft-ie nu in de planning? Bevrijdingsactie in de Apenheul?

Konden de Oranjes hun frontsoldaat niet belonen met een wat beter optrekje in die buurt, paleis Het Loo bijvoorbeeld?

raskol | 11-06-14 | 10:34

Wat de fuck zou er op die foto te zien moeten zijn? Ik zie alleen random lelijke winkelende mensen.

Captain Pervert | 11-06-14 | 10:32

Makkelijk voor hen die hem zoeken. Gewoon bij de reclassering posten........

kwark001 | 11-06-14 | 10:32

Ik neem aan dat Melkert het onderkomen betaalt? Maar goed, waarom zou een burgemeester olie op het vuur gooien door dit naar buiten te brengen? Dat kan alleen maar meer ellende geven. Ik zie maar één comclusie: Burgemeester wil hem kwijt en zoekt daar een alibi, bijvoorbeeld volkswoede, voor.

jan-lul-de-behanger | 11-06-14 | 10:31

In elke Apeldoornse winkel dus hardop vragen hé ben jij niet die Volkert van de Graaf? En hoe voelt dat nou om iemand een kogel door zijn kop te schieten? Ben je nou niet bang er zelf een door je kop te krijgen? Hé kan je niet antwoorden?

Rest In Privacy | 11-06-14 | 10:30

@Lewis | 11-06-14 | 10:12
Was er ook niet laatst zo'n religieus dorpje dat een pedofiel op sleeptouw nam? Dat de man ook naar kerk daar ging enzo?

Ik bedoel, ik denk dat zo'n zelfde dorpje wel de moordenaar van een man die scheiding kerk en staat verder wilde door zetten op sleeptouw zouden willen nemen.

Ook houden die dorpjes alles voor zichzelf en zijn ze niet zo 'informatief naar buiten'.

LangeTijdGeleden | 11-06-14 | 10:29

Die informatiebijeenkomst kan op voorhand worden afgeblazen, de omwonenden hebben alle begrip voor huisvesting van deze bewoner in hun directe omgeving. Veel succes met dat uitschot, Apeldoorn.

natte krant | 11-06-14 | 10:28

Zo komt de nieuwe zwarte piet er uit te zien.

wakkere_nederlander | 11-06-14 | 10:28

Ik dacht dat hij zijn straf heeft uitgezeten. Dus nu moet hij in Apeldoorn wonen? Shit, het lijkt me erger dan tbs.

ristretto | 11-06-14 | 10:27

Net nu ik op marktplaats voor een swift aan het kijken ben.

Van Nostrand | 11-06-14 | 10:22

Hij woont niet in het centrum,maar in Ugchelen.

keseltje | 11-06-14 | 10:22

Burgmeester Berends zegt zich bewust te zijn van de gevoeligheden rond de komst van Van der G., maar, zo schrijft hij: ,,Net als iedere Nederlander heeft ook Van der Graaf recht op een woning. Een rustige en stabiele woonomgeving draagt in mijn ogen bij aan de reïntegratie van Van der Graaf. "

Saillant detail: CDA'er John Berends was van 2005 tot 2012 burgemeester van Harderwijk, de oude woonplaats van Van der G. en diens vriendin.
-
Het CDA zegt hiermee ..'en nog bedankt Volkert, welkom'

(c)ZWITSUL | 11-06-14 | 10:22

Ja echt iets om de coördinator crisiscommunicatie op te zetten? Ik vind het nogal vreemd om een bijeenkomst over te beleggen. Dat gebeurt toch zelden met een moordenaar die terugkomt in de maatschappij?

Simon_GS | 11-06-14 | 10:20

En nu?

Hobbykip | 11-06-14 | 10:20

@Stroopdoos | 11-06-14 | 09:45
Klopt helemaal. We hoeven zelfs niets te doen, er komt vanzelf iemand die minder goed heeft nagedacht over de gevolgen van zulke acties.

rara | 11-06-14 | 10:19

Volkert heeft geen enkel berouw getoond. Prettig als je zo 'n asperger type bij je in de buurt hebt. Hij
blijft gevaarlijk en onberekenbaar.

dirty dirk | 11-06-14 | 10:19

-weggejorist-

MarokkaanseFBI | 11-06-14 | 10:18

De plaatselijke PvdA zal hem wel een baantje geven. Vriendendienst. Het wordt overigens tijd om het Cold Case team op te tuigen en de moord op de boswachter uit te zoeken. Volkert heeft nog meer bloed aan zijn handen. Dan kan hij weer ettelijke jaren de bajes in, en zijn wij verlost van zijn dreiging en enge gezicht. Pas op voor die man.

070 | 11-06-14 | 10:18

-weggejorist-

MarokkaanseFBI | 11-06-14 | 10:15

Apeldoorn bekend van het jachtgebied op de Kroondomeinen van Paleis Het Loo.

CoffeePatch | 11-06-14 | 10:14

"De kans op herhaling is gering" , want hij heeft geen berouw getoond... Bijzondere conclusie, hoor

Parel van het Zuiden | 11-06-14 | 10:13

@LangeTijdGeleden | 11-06-14 | 10:03
Waarom wel in een (religieus) Zeeuws dorpje? Wat heeft religie hier mee te maken?
* op hoofd krabt *

Lewis | 11-06-14 | 10:12

Tuurlijk heeft die een plekkie nodig. Laat hem daar maar landen.

Mr_Pikibelly | 11-06-14 | 10:12

roverheid | 11-06-14 | 10:10
Dat lijkt me inderdaad verstandiger dan je eigen leven weggooien en hem iets aan te doen.

kicktherabbit | 11-06-14 | 10:12

"hij moet verplicht begeleid worden door een psycholoog of psychiater."
Zou hij daarvoor ook een eigen bijdrage moeten betalen?

kees1960 | 11-06-14 | 10:12

Als iemand in Apeldoorn deze ex gevangene eens ziet lopen, vraag dan gelijk even wie er nog meer aan die moord aanslag van Fortuyn heeft meegeholpen. Er zijn namelijk meerdere kalibers aangetroffen in het lichaam van Fortuyn.
Zie ook: www.youtube.com/watch?v=hyQVmxxbCIo

Ik weet dat Volkert niet mag praten met de media (ook zo merkwaardig natuurlijk!) maar een ieder heeft natuurlijk wel het recht om op hem de hemd van het lijf te vragen over de merkwaardige zaken die de bewuste dag allemaal plaatsvonden (zie filmpje).

Of lees anders eens het boek 'Moord namens de kroon'.

roverheid | 11-06-14 | 10:10

@Kaas de Vies | 11-06-14
met egvangenisstraf komt Pim of welke dode ook niet meer terug. Ook maar afschaffen?

----
Jammer dat je als brave nederlander jaren moet wachten op een huis.

Overigens hebben dit soort voorlichtingsavonden weinig nut en is het alleen window dressing en een uitlaatklep.
1- Volkert komt daar wonen
2- Boze mensen op de meeting krijgen te horen 'dat er begrip is'
3-Volkert blijft daar wonen

@Jos Tiebent | 11-06-14 | 10:02
Dacht ik ook

kees1960 | 11-06-14 | 10:10

Lekker ophitsend stukje weer GS. Man heeft straf gehad - volgens de regels - en is dus nu klaar met straf krijgen.

Plop! | 11-06-14 | 10:10

Wel een beetje erg kort dag voor diegenen die ook nog gaan naar de dagbesteding die werk heet,en dientengevolge de brievenbus pas na 1800 legen.

BekiekUtMoar | 11-06-14 | 10:09

Staat hier al week of wat op de foto zelfs. Die brief beetje mosterd na de maaltijd. Halve bevolking is allang op de hoogte.

Hedge_it | 11-06-14 | 10:07

Proost! Opdat hij morgen niet meer haalt.

Dack Janiels | 11-06-14 | 10:07

Kaas de Vies | 11-06-14 | 09:55
Maar je kan Volkert het niet kwalijk nemen dat hij deze straf heeft gekregen. En dat is wel de tendens.

0592 | 11-06-14 | 10:06

Nijmegen was natuurlijk leuker voor hem geweest
lekker chillen met sympathisanten, praten over vroegere heldendaden en plannetjes smeken voor de nabije toekomst he

Tobi | 11-06-14 | 10:05

Ben je het niet eens dan moet je op de barricades gaan om de wet te veranderen,.. dat geneuzel over liquideren enzo is zo speelplaats-gelul.

horsteknots | 11-06-14 | 10:05

"De kans op herhaling is gering".
.
Da's logisch, je kunt Fortuyn immers maar een keer doodschieten.

Wurgje de huisboa | 11-06-14 | 10:04

Ik snap die update niet...?

Snackbar van Allah | 11-06-14 | 10:03

Deze brief is het zoveelste bewijs dat de kloof tussen ambtenaar en gewone (werkende) burger nog groter is geworden.

"Weet je wat, ik neem Van der Graaf niet als Buurman, ik stop hem tussen het hard werkende volk in een appartement dat hij eigenlijk niet kan betalen, maar toch wordt gefinancierd door de belastingbetaler."

Waarom is hij niet in een 1 of ander religieus dorpje gepropt in Zeeland waar de normale bevolking geen last van hem heeft?

LangeTijdGeleden | 11-06-14 | 10:03

Als deze vergadering alleen bedoeld is voor direct omwonenden zal de vergaderlocatie niet heel erg ver zijn van de buurt waarin hij woont.

Jos Tiebent | 11-06-14 | 10:02

wolffman | 11-06-14 | 09:58
Ach denk je echt dat al die toetsenbordhelden hem iets aan gaan doen? Ik heb in ieder geval nog nooit een brief ontvangen omdat er een ex-crimineel in mijn drukke buurt kwam wonen. En er lopen hier echt wel wat ex-gedetineerden en TBS'ers op proefverlof rond. Kan niet anders. De burgemeester is een paniekzaaier.

kicktherabbit | 11-06-14 | 10:01

"Vanavond vindt er een informatiebijeenkomst plaats"

Lees: we willen niet dat dit al te groot wordt dus we plannen het op extreem korte termijn, en vlak voor/tijdens het avondeten. Niet zeiken, kutburger!

Nietvoordekat | 11-06-14 | 10:01

0592 | 11-06-14 | 09:52 Hij heeft een slap strafje uitgezeten. Hij moet de ultieme straf krijgen.
De fout hier ligt bij ons wetboek en de rechter die hem heeft veroordeeld.

Treurig varken | 11-06-14 | 10:01

*Even Apeldoorn bellen gaat*

Rest In Privacy | 11-06-14 | 10:00

-weggejorist en opgerot-

King of the Oneliner | 11-06-14 | 10:00

Tuurlijk, woorden als "impact", echt ambtelijk taalgebruik...

Dr Denker | 11-06-14 | 10:00

Zal me niets verbazen als het nog een mooie woning is ook.
Gewone gedetineerden worden gewoon geklinkerd en mogen zelf een uitkering gaan regelen.

anne de graaf8209 | 11-06-14 | 10:00

Het zal wel een pied-à-terre zijn, afleidingsmanoevre hoogst persoonlijk bedacht deur Ivo O.

kneuterzak | 11-06-14 | 10:00

0592 | 11-06-14 | 09:52
Hij heeft zijn straf NIET uitgezeten.
En wat hij heeft gezeten heeft hij ook NIET netjes gedaan, hij heeft namelijk nooit spijt betuigd, integendeel.

Cuyahoga | 11-06-14 | 09:59

"Ik zal mijn besluit dan nader in uw richting toelichten" is wel tenenkrommende ambtenarentaal, dus vermoedelijk is de brief authentiek. Ook typisch voor onze efficiënte overheid is een uitnodiging voor een bijeenkomst op 11 juni te verzenden op.... 11 juni.

De gelaarsde kat | 11-06-14 | 09:59

@ kicktherabbit
Volkerts buren wonen nu naast een schietschijf. En hun kind van 4 gaat telkens op het driewielertje over de galerij voor die schietschijf langs.

wolffman | 11-06-14 | 09:58

Sumato | 11-06-14 | 09:52 Dan kunnen de policor linksmensjes deze draad gaan ge/misbruiken voor 'zie-je-wel-stukjes' in de azijnbode.

Stroopdoos | 11-06-14 | 09:58

Als dit echt is verdient de burgemeester een schouderklopje en kan vd G daar dus niet meer gaan wonen.

Treurig varken | 11-06-14 | 09:58

0592 | 11-06-14 | 09:52 Waarom zou ik hem een normaal leven gunnen. Ga zelf niks ondernemen overigens.

Bokito ergo sum | 11-06-14 | 09:58

Hij is bij Elvis ingetrokken

Kwatz | 11-06-14 | 09:57

Ha, de burgemeester rekent nu natuurlijk op massaal verzet zodat hij hem weer kan 'uitzetten'.

Oldtimer50A | 11-06-14 | 09:57

Typisch: We willen het geheim houden, maar sturen wel even honderden mensen een brief.
Kijk daarom kun je de overheid niet met persoonsgegevens om laten gaan.

frank87 | 11-06-14 | 09:55

0592 | 11-06-14 | 09:52
Ik denk dat het zich zal beperken tot stoere praatjes en een beetje roeptoeteren hier in de panelen.

Djong | 11-06-14 | 09:55

".. voor van der graaf woonruimte is gevonden..."
Zo, 't mag wat kosten hè die herintegratie.
Héél soms zou je best ex-bajesklant of ex-syrië ganger willen zijn; er wordt wat afgeregeld voor dat gespuis, op kosten van ons gepeupel.

Twerb | 11-06-14 | 09:55

@0592 | 11-06-14 | 09:52
Wat steekt is dat hij zijn straf voor velen NIET netjes heeft uitgezeten (strafkorting) en dat hij een te lage straf heeft gekregen.

En dan kan je wel mij om de oren wapperen dat dit de wet is en dit zo hebben afgesproken... blijkbaar zit hier een mismatch. De juristen hebben ongelijk als de hele samenleving iets anders wil.

Kaas de Vies | 11-06-14 | 09:55

Dat ie maar snel van de trap af mag vallen en zijn nekkie breekt.

Ikdus | 11-06-14 | 09:55

Autootje 'van de zaak' er ook bij? Een tweedehands Suzuki Swift bijvoorbeeld?

Kapitein Stijlvol | 11-06-14 | 09:55

@ Kaas de Vies | 11-06-14 | 09:48

Volkert ombrengen is net als schijten. Je eten komt er niet van terug, maar het lucht wel enorm op.

Ik zit er totaal niet mee als dat Volkert-misbaksel vanavond niet meer overend staat.

Snackbar van Allah | 11-06-14 | 09:55

Kans op herhaling is gering mensen.
'Gering', dat is ongeveer ook de kans dat je met een dobbelsteen 3 keer achter elkaar 6 gooit.
Dat noem ik gering, best wel klein, maar zeker niet onmogelijk.
Dus.
*staatslot kopen gaat*

Cuyahoga | 11-06-14 | 09:55

Noord-Korea is een betere plek voor hem.
Hij zal zich thuisvoelen in dat land met de vele politieke moorden.

PPT | 11-06-14 | 09:54

Zou ie bij de burgemeester in de kelder wonen?

Willem VanDer Decken | 11-06-14 | 09:54

De meeste Nederlanders zullen helaas te bekrompen zijn om deze man een normaal leven te gunnen. Hij heeft zijn straf netjes uitgezeten. Rancuneuze acties zal Nederland niet beter maken.

0592 | 11-06-14 | 09:52

jemagookniksmeer | 11-06-14 | 09:48 .
We kunnen een gezamenlijke mail naar Dhr Teeven sturen?

ZwengelMeister | 11-06-14 | 09:52

Dit is de beste manier om de aandacht van zijn echte woonplaats af te halen.
Maar het zou mij ook niets verbazen dat dit weer gewoon gigantische incompetentie is van onze overheid.

Rest In Privacy | 11-06-14 | 09:52

@Stroopdoos | 11-06-14 | 09:48

Poging mislukt, zoeits komt niet aan.

Sumato | 11-06-14 | 09:52

Is een hoax, waar dei vermomde hoogbeveiligde moordenaar gaat wonen gaat niemand aan de grote klok hangen hoor. Wel een grappige aandachtzoeker die die brief heeft gemaakt.

tattooboer | 11-06-14 | 09:50

Ik weet zelfs zijn adres "Apenheul"

Snowy2000 | 11-06-14 | 09:50

Zal wel niet.
Er is teveel haat jegens die man.
Ze zullen nooit openbaar maken waar hij woont.

Pelkie | 11-06-14 | 09:50

Gaat hem echt niks gebeuren.

Bokito ergo sum | 11-06-14 | 09:49

Sinds wanneer is 17.30 in de avond?

miknic | 11-06-14 | 09:49

Smokescreen. Is al lang ge-emigreerd, op onze kosten.

CynicalBastard | 11-06-14 | 09:49

-weggejorist-

IJzervreter | 11-06-14 | 09:48

Hij heeft zeker een huisje gevonden aan de Jachtlaan of de Zwolseweg.

Sumato | 11-06-14 | 09:48

ZwengelMeister | 11-06-14 | 09:46
Is dat niet strafbaar?

jemagookniksmeer | 11-06-14 | 09:48

Zoekploegen gaan naar die bijeenkomst... kwestie van marketing

duitse herder | 11-06-14 | 09:48

TheJesseJ | 11-06-14 | 09:47 Verlaag je even naar Volkert-niveau. Daar maak je indruk mee.

Stroopdoos | 11-06-14 | 09:48

'Hij moet toch ergens wonen?' Ja, how about: in de bajes??

Best koud hierboven | 11-06-14 | 09:48

Mooie brief ook, lekker harde enter aan het einde van elke zin.

Boonalds | 11-06-14 | 09:48

Tja.
Je kan Volkert blijven volgen, je kan zijn adres achterhalen en er zijn vast mensen die hem iets willen aan doen.

Maar je hebt er totaal niets aan. Het verandert niets, Pim komt er niet mee terug.

Kaas de Vies | 11-06-14 | 09:48

Mijn ouders wonen in Apeldoorn, en zodoende kom ik er vaak. Het NIMBY-gevoel leeft bij mij.

Martin Aceton | 11-06-14 | 09:48

Nou ik wens de beste man succes met het achterom kijken

jan_lid | 11-06-14 | 09:48

Leuk als je daar woont. De hele dag en nacht ramptoeristen die door je straat rijden op zoek naar Volkert.

sinar2 | 11-06-14 | 09:47

Cheap el cheapo!

Einde van de Domheid | 11-06-14 | 09:47

-weggejorist-

TheJesseJ | 11-06-14 | 09:47

-weggejorist-

Aronson | 11-06-14 | 09:46

Is dit echt of is dit een hoax?

Nequebard | 11-06-14 | 09:46

Waarom zou een burgemeester daar aan meewerken? Wie zit daarop te wachten? Ik had keihard 'NEEN' gezegd. Of zou hij er en grote zak geld bij krijgen??

Best koud hierboven | 11-06-14 | 09:46

Rest mij niets anders dan iedereen een hart onder de riem te steken.

ZwengelMeister | 11-06-14 | 09:46

Waarom doet de burgemeester dit eigenlijk? Alsof buurtbewoners iets van hem te vrezen hebben. Nu creëert hij juist een probleem.

kicktherabbit | 11-06-14 | 09:46

-weggejorist-

mental K | 11-06-14 | 09:46

"Net als iedere Nederlander heeft ... recht op een woning". Begrijp ik hieruit dat medelanders geen recht op een woning hebben?

appelboor | 11-06-14 | 09:45

En ineens zou je willen dat Karst een paar jaar later in zijn zwarte Swift was gestapt...

prutt_stift | 11-06-14 | 09:45

Bizar, bij een veroordeelde moordenaar word de buurt wel op de hoogte gesteld, maar bij een pedofiel hoor je niks?...... nederland *facepalm*

misterion | 11-06-14 | 09:45

Ah... Apeldoorn. Daar was immers toch woonruimte vrijgekomen nadat een andere idioot 7 mensen dood heeft gereden...

sauruss | 11-06-14 | 09:45

Weten we in ieder gaval waar we weg moeten blijven

Verwilder(s)t Niet | 11-06-14 | 09:45

Dat iedereen kalm mag blijven en vooral geen domme dingen doet. Je verlagen naar extreem links gewelddadig niveau lijkt me geen oplossing.

Stroopdoos | 11-06-14 | 09:45

Ok. Hij liever dan ik.

kicktherabbit | 11-06-14 | 09:44

Ja, dat kreng moet toch érgens wonen?

Kire1900 | 11-06-14 | 09:44

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl