Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Moreel vervallen staatsomroep blurt Boko Haram

RTLnieuwsmetAllah.jpgU ziet hier de Boko Haram-harem. Still uit het RTL Nieuws van gisterenavond. De meiden, voorheen christelijk, zijn duchtig verherislamiseerd door de islamitische terroristen. Die moslim zijn. En dus graag met islamitische terreur vrouwen kapen en allahficeren tot moslims. Zoals zijzelf. Islamitische mohameddaanmoslims die de koran lezen. Jaahaaa GeenStijl, we weten het. Boko Haram is een moslimterreurgroep van muzelmannen die islamitisch verherislamiseren vanuit de koraanse persuaasie. Ja sorry, wij benadrukken het maar even, want als u NOS Staatstelevee kijkt zou het u zomaar kunnen zijn ontgaan, dat Boko Haram een mohameddaans angehauchte allahfanclub is. Kijk maar: Ziet u? Het logo van de muzelmanische haatgelovers is geblurd. Weg koran met twee geweren. Het NOSlim 8 Uur Journallah heeft liever niet dat u het heilige boek associeert met doorgeladen geweren, verkrachte en nog te verpatsen meisjes en totaalterreur. Zie ook hoe de ondertiteling ontbreekt, de NOS denkt kennelijk dat haar kijkertjes allemaal al moslims spreken, of, en dat is waarschijnlijker, het korankoor moet religieneutraal in beeld komen. SILENCE! I BLUR YOU! Bekijk de uitzendingen met ondertitel en koran hierrr, en zonder allah en een blurka over het logo daarrrr.

Reaguursels

Inloggen

"Bokito haram" dat betekent toch boze apen?

kilohurts | 14-05-14 | 15:56

Wow! Dit stuk bevat zoveel onzin en is zo slecht geschreven. A. Naniga, (of zeg ik dat nu verkeerd?) ik zou maar iets gaan zoeken waar je wel goed in bent.

Witte Walter | 14-05-14 | 13:38

bruine kikker 21.07: Zat Nanninga zelf aan de jorisknop en heeft ze geen gevoel voor humor of zelfs maar sarcasme? Zou je anders niet zeggen als je haar schrijfsels leest. Of worden die ook regelmatig (intern) weggejorist? Niemand?

bruine kikker | 14-05-14 | 11:06

bruine kikker 21.07: Was ze er boos om, om die "sexy bolle wangetjes"?

bruine kikker | 14-05-14 | 10:30

het is dat ik niet zo lang zal leven om het mee te maken, maar als over pakweg 150 of 200 na een serie bloedige oorlogen islam hopelijk weer uit europa verjaagd zal zijn, al was het alleen maar omdat china het niet zal tolereren, dan zal blijken dat al die multi-culti's die thans deze totalitaire ideologie goedpraten en faciliteren, in het verzet hebben gezeten en wederom hun morele superioriteit zullen claimen. nederland is het land van do-ist-der-bahnhof inwoners. zoals in wwo2 het staatsapparaat volledig collaboreerde, zo is thans ook de situatie. history does not repeat iself, but it rhymes. nos is gewoon de hedendaagse volk en vaderland, de spreekbuis van de linksche kerk die het fascisme, deze keer in islamitische vorm, graag omarmt. samson is de von papen van de 21ste eeuw, en asha ten broeke kan net als leni riefenstahl een carriere in afrika krijgen met het fotograferen van grote negerlullen. bah, bah, bah.

minimá-armezusvan.. | 14-05-14 | 00:37

Dus in een filmpje van 1 minuut en 10 seconden 3 seconden, bijna aan het einde, bij een duidelijk onderscheiden ander deel van het clipje, niet geblurd en dan hebben ze dus 'eigenlijk' niet geblurd?
Wat is dat voor logica? GroenLinkse?

Fransg | 14-05-14 | 00:36

Als je maar lang genoeg zoekt, vind je altijd wel iets waarmee je conspiracy kunt maken.
"
Complottheorieën zijn veelal te herkennen aan het feit dat de zogenaamde bewijsvoering voor het bestaan van de betreffende theorie grotendeels en vaak geheel uit vragen bestaat. De gangbare verklaring voor de waarneming wordt in twijfel getrokken zonder dat verifieerbare feiten om de complottheorie te onderbouwen worden aangedragen.
"

Mja, gaat aardig die kant op. Of is dat ook een complottheorie ?

kloopindeslootjijook | 14-05-14 | 00:30

Kan me niet voorstellen dat ze bij het zeurnaal blij zijn ontvoerde meisjes. Het is trouwens een eigenaardig logo. Geen porum. Hoe kun je nou trots zijn op een logo met twee geweren. Kijk, een leeuw is ook niet alles, ok. Die komen in Nederland ook helemaal niet voor.

kloopindeslootjijook | 14-05-14 | 00:26

Sorry hoor, maar in hetzelfde fragment van de nos staat het logo er wel in bij, kijk maar bij 1 min. Dus heel stuk voor jan lul??

K0fr@ | 13-05-14 | 22:36

Als daar een kruisvaardersbanier had gehangen, of Jezus aan een kruis, dan was het niet geblurd. Dan had er een rode cirkel omheen gestaan.

Ivoren Toren | 13-05-14 | 22:36

Ik kijk al jaren geen NOS meer. Geen vertrouwen meer in. Dit is maar een van de vele voorbeelden.

Ivoren Toren | 13-05-14 | 22:34

Ik zie er overigens geen handel in. Moet je ding zijn denk ik.

Cannedpsycho | 13-05-14 | 22:13

-weggejorist-

bruine kikker | 13-05-14 | 21:07

Allah wordt hiervan ook gewoon kotsmisselijk.

Real Dutch Meat | 13-05-14 | 20:46

maar het is niet de schuld, volgens een gutmensch gisteren op radio 1, van boko haram, maar van de vermaledijde overheid die boko haram niet aanpakt, maar juist helpt, want goede bliksemafleider van eigen falend en corrupte beleid

(Behind)Doors | 13-05-14 | 20:19

"Boko Haram is een moslimterreurgroep van muzelmannen die islamitisch verherislamiseren."
Wat doet onze regering dan? Toch hetzelfde? Met 1 verschil; de kabinetse adel besteedt het zendelingenwerk uit aan vooraanstaande Nederlanders met Turkse en Marokkaanse namen, intimiderende muilen en harde ellebogen.

dedeurs | 13-05-14 | 20:15

En als ze het logo hadden laten staan had je gezegd dat ze om die reden de Islam promoten.

de reimelaar | 13-05-14 | 19:09

Ook hier weer de tentakels van de PvdA weer aan het werk!

Moonwarrior | 13-05-14 | 18:52

het is zo nep als de pest

rechtsdwalendeautist | 13-05-14 | 18:33

Nou ja,Nigeria,het zijn apenlanden en blijven dat nog wel een paar eeuwen.Gisteren kwam bij mij zo'n studente langs de deur ,die steun vroeg voor het arme Kongo. Ze kan zich zich natuurlijk veel beter druk maken om de failliete werk-gevers en nemers hier.Ik zei dus maar net als een halve eeuw terug : Kongo (of Nigeria) dat is me te ver weg.Het grootste deel van Afrika moet je terug geven aan de natuur en de mensen ? Helaas,tenslotte zijn ze kanonnenvoer,oftewel waarde 0,0.Wij zagen er 2 eeuwen terug alleen slaven in voor Amerika en China ? Opnieuw,maar nu ter plekke.

Dolphi | 13-05-14 | 18:13

Boze mannen ?

ja,diedus! | 13-05-14 | 17:48

hadden ze niet de gezichten van de slachtoffers moeten blurren?

Premier Trutte | 13-05-14 | 17:30

Als die meisjes echt besneden zijn is het de vraag of (en hoe) de andere 70 nog leven.

hot thing | 13-05-14 | 17:10

Is dit niet standaard procedure? Ik keer vroegâh veel JAG, en daar zat ook een watermark in die werd uitgevaagd met een soortgelijk blur.

Piet van het Padje | 13-05-14 | 17:02

Eerlijk gezegd, ik bekijk nooit meer een NOS-journaal. Die zijn ontzettend hypocritisch. Nu alleen nog het RTL-nieuws om half acht.

Thoth | 13-05-14 | 16:58

Als ik daar zou werken zou ik er óók alles aan doen om alles te laten zoals het is. Veel makkelijker kun je niet zo'n salaris 'verdienen', zeker niet in het echte leven!

sjaap.marok | 13-05-14 | 16:49

Willianus Wortelus | 13-05-14 | 15:17 | | Reageer+ | +200
Bij het jeugdjournaal bestaat Boko Haram niet eens : jeugdjournaal.nl/zoeken?s=boko+haram
.
NOS grote mensen journaal : logo weggeblurt.......
NOS Jeugdjournaal : logo gewoon zichtbaar.......
.
????????????????????????????????

the namster | 13-05-14 | 16:41


De NOS wordt steeds achterlijker, minachten het deel van de bevolking dat de ogen wél open houdt.
Ook als het om losgeslagen moslims gaat die gristelijke meisjes ontvoeren, verkrachten en doorverkopen, omdat een sprookjesfiguur zegt dat dat mag.
En de zogenaamde gematigde moslims, die helemaal niks van zich laten horen.
Hoeveel zijn er al afgereisd om op zoek te gaan naar deze meisjes?
NUL.
Nee.... Amerika en het westen mogen het weer opknappen en vooral veel geld storten..
Want dat doen racisten.

Schietmijmaarlek | 13-05-14 | 16:40

De islam gaat op termijn een grotere bedreiging voor de mensheid vormen dan de klimaatverandering.

ja,diedus! | 13-05-14 | 16:39

En allemaal stug volhouden dat "haram" zoiets betekent als "verboden". Haram betekent veel meer dan dat. Wij zijn ook zo haram als de pest. Moslims, ook de aardige, praten thuis over ons als die "verdomde heidenen" (kuffar). Dat die jongens en meisjes ons "kkhollanders" noemen hebben ze niet van een vreemde.

PrinsesStoepje | 13-05-14 | 16:38

Gecensureerd nieuwsweergave , waar kennen wij dat ook alweer van ?

ja,diedus! | 13-05-14 | 16:37

@Mark Smith | 13-05-14 | 16:02

Braaf hoor. op de barrière voor onze hopeloze, politieke elite.

Desmoulins | 13-05-14 | 16:36

De NOS is verworden tot de spreekbuis van het cultureel marxisme. Niets dan leugenachtige berichtgeving omtrent de EU en de islam en andere hobby's van de hopeloze elite. Veel van mijn medeburgers slikken deze pertinente leugens en halve waarheden echter voor zoete koek. Waarom zouden al die fatsoenlijke mensen toch leugens vertellen, zegt men dan.
Wij zijn gedegenereerd tot een dom, conformistisch volk.

Desmoulins | 13-05-14 | 16:33

@henkde_j | 13-05-14 | 15:29
-
In plaats van te zeggen wat allemaal niet de oplossing is.. Kom eens met wat WEL de oplossing is.

GeefDeWaarheidNKans | 13-05-14 | 16:32

Maar... heeft dit nu met de islam te maken of niet?
-
Want altijd wanneer islamisten iets doet wat niet goed te praten valt.. dan heeft het in ene keer niets met de islam te maken..
-
Je moet die beelden eens zien van hoe mensen gemarteld worden net zolang totdat ze 'openstaan' voor de islam.

GeefDeWaarheidNKans | 13-05-14 | 16:26

De Nederlandse burger wordt doodgewoon achterlijk gehouden door deze censuur instantie, schandalig is het dat dit gebeurt, de verantwoordelijken zouden gelijk de straat op geschopt moeten worden, het is niet de waarheid wat ze voorschotelen aan de burger, ze lijden aan ziekelijk politieke correctheid de lutsers!

lanexx | 13-05-14 | 16:24

Mika6101 | 13-05-14 | 15:55
Met flink wat onschuldige slachtoffers. Wil jij dat zo?

Graaf van Egmont | 13-05-14 | 16:22

@Einde van de Domheid | 13-05-14 | 15:55

Als jij geen verschil ziet tussen economische uitbuiting en pure slavernij zoals het concept gedefinieerd wordt,dan heb je iets gemist.

Ga maar terug in de oudheid (kan je veel over lezen) en kijk maar eens wat hoeveel volkeren anderen tot slaaf hebben gemaakt.

De Ottomanen waren daarin de echte kampioenen en hebben de meeste slaven gevangen genomen, verhandelt en ook weer vermoord,om de simpele reden dat er zo min mogelijk nazaten van deze slaven later wraak konden nemen.

KarlRuprechtKroenen | 13-05-14 | 16:17

Nieuw record lijkt me. Qua hoogverraad was de NSB in vergelijking daarmee toch klein bier.

Fransg | 13-05-14 | 16:17

Kromme Tenen | 13-05-14 | 15:21
Heb je linkje even helemaal uitgelezen. In één woord schandalig! Als Nederland dat met Indonesië, Suriname en de Antillen had gedaan, was de wereld te klein geweest.

Graaf van Egmont | 13-05-14 | 16:15

WTF? Zijn er nog mensen die NOS journaal kijken?

zuurkool | 13-05-14 | 16:12

Bij het jeugdjournaal bestaat Boko Haram niet eens

jeugdjournaal.nl...
Willianus Wortelus | 13-05-14 | 15:17

Dan moet u zoeken op 'boze mannen'. Oh nee, dat waren de Taliban.

Larry Cook | 13-05-14 | 16:10

Ik ben geen fan van het NOS journaal maar euhhh...
Op 0:11 wordt gezegd dat de tereurgroep tot de islam is bekeerd en op 1:00 komt het logo rechtboven in beeld.

Rest In Privacy | 13-05-14 | 16:08

-weggejorist-

Islam4Never | 13-05-14 | 16:07

'Newspeak' viert hoogtijdagen bij de NOS. De winnaar van Eurovisie Songfestival werd aangeduid als: man met baard. Bovenstaand nieuws is al treurig genoeg, en newspeak zorgt alleen maar voor meer wantrouwen van overheidsinstellingen. Wellicht terecht.
Volgens mij mogen we ons zorgen maken over zogenaamde vrijheid van meningsuiting. Ik meen dat Churchill iets gezegd heeft dat deze vrijheid vermoedelijk beknot gaat worden door links - kan ik niet terugvinden -. En dat is inderdaad wat op dit moment m.i. gaande is. Los van nog zelfopgelegde zelfcensuur uit angst voor daden van religieuze extremisten. Het wachten is op het ministerie van Newspeak.
www.ozwitness.net/blog/?p=1623

Haagse Tokkie | 13-05-14 | 16:04

De berichtgeving van de NOS is zo eenzijdig dat het aan de leugen grenst.
Volkskrant idem.

Alle moslims zijn leuk
Israel is fout.

Ze typen Hamas persberichtjes kritiekloos over.
Dat die mensen zich journalist durven noemen..

Veritas Splendor | 13-05-14 | 16:02

NPO is bang voor het commissariaat voor de media. Geen reclame he...

Vreselijke losers.

xspalm | 13-05-14 | 16:02

Het is doodeenvoudig politiek correcte, linkse staatscensuur. Bedoeld om (letterlijk!) te verhullen dat de islam de bron is van een groot deel van de hedendaagse ellende. NOS Journaal is Sesamstraat voor grote mensen. Zum kotzen.

Dizzydent | 13-05-14 | 15:59

En zodra die arme meisjes zijn gered graag een operatie zoals 'Operation "Bayonet"' assassinate individuals suspected of being involved in the 1972 Munich massacre

Mika6101 | 13-05-14 | 15:55

KarlRuprechtKroenen
Jeemig man, waar kom jij vandaan? (in de ons thans bekende geschiedenis)
De pedo en vrouwenindustrie, bij oostblok vrachtwagenchauffeurs, daar vindt moderne slavernij plaats, ga liever wat mensen in de geschiedenis zoeken bij wie je kunt stoken!

Einde van de Domheid | 13-05-14 | 15:55

AbleArcher13 | 13-05-14 | 15:48
Weet ik, maar het oog wil ook wel eens wat.

Doeg!

Mark Smith | 13-05-14 | 15:53

Graaf van Egmont | 13-05-14 | 15:47
Ach ja.

Mark Smith | 13-05-14 | 15:51

Perfecte missie voor Sayeret. Maar aangezien dat te veel positieve pr zou opleveren voor de IDF zal obama en de rest van de politiek correcte stumpers dat wel niet willen. But I can still hope can't I?

Mika6101 | 13-05-14 | 15:51

@Mark Smith | 13-05-14 | 15:46
Het komt niet vaak voor dat ik het niet met je eens ben, dat trek ik mezelf best wel eens aan voor een seconde of twee.
Je vind het vast niet erg dat ik even uit dit cabaret stap om iets te doen wat belangrijker is.
Dag.

AbleArcher13 | 13-05-14 | 15:51

Hopla! | 13-05-14 | 15:46
In die tweede video staat inderdaad het logo van Boko Haram niet dan valt er ook niets weg te blurren door de Nos.

CoffeePatch | 13-05-14 | 15:50

Wellicht straks ook in Europa?

Waarom zijn er bv verder ook geen echte protesten uit Brussel en de islamitische wereld mbt de ontvoering van de groepen jonge meisjes in Nigeria die vervolgens als slavinnen worden verkocht?

Zoals we reeds weten waren de grootste slavenhandelaren in de ons thans bekende geschiedenis de islamitische overheersers uit de middeleeuwen.
Dit soort praktijken is onderdeel van dit geloofssysteem en vindt dan ook plaats zodra er dus een islamitisch geografisch overwicht bestaat en dit gebied Dar-Al-Islam (huis van de Islam) is geworden.
Dat is waarom er in Brussel al aardig rekening wordt gehouden met de gevoelens van de in Europa woonachtige moslims, men is namelijk bang voor moslims.
Net zoals de NOS dat poogt te doen.

En voor mensen die geen moslim zijn hebben zij ook een speciaal woord;Kafirin.

Welk in de praktijk qua lading overeenkomt met het door de Naz's gebruikte woord Untermenschen.
Volstrekt minderwaardige lieden waarmee je dus naar eigen willekeur kan doen wat je wilt.
Beroven,verkrachten,vermoorden,verkopen,mishandelen,vernederen en ga maar door.
Dat is waar mee begonnen wordt om een gebied te veroveren als dit mogelijk is en als men dan de macht heeft, houdt men er een islamistische dictatuur op na.
Dat dit soort bewegingen ook de juiste figuren trekken is duidelijk ,want je moet gewoon een gewetenloze crimineel zijn om zulks te kunnen doen.

Dat er geen protest uit de islamitische wereld komt tegen al het constante islamitische wangedrag is heel begrijpelijk.
Het past in het islamitische denken.
De meeste islamieten in het westen wachten dan ook gewoon in alle rust af totdat ze in de landen waar ze wonen de demografische overhand hebben en kijk maar eens wat er dan gaat gebeuren.
Kijk hier in Nederland maar eens wat veel echte islamieten stiekem denken over dit land en wat ze graag zouden willen zien.
Hier gaat de islamisering vooral heel langzaam en zogenaamd via het democratische proces.
Maar ook hier is de grootste wens van de meeste islamieten om ook hier een islamistische staat te vestigen.

Is dat eenmaal zover,dan gaan dezen net zulk gedrag vertonen als dat je bv reeds in Engeland ziet en hetgeen je in de reeds overheersend islamitische landen aantreft.
In de praktijk zijn de Alawieten nog het meest gematigdst en is er ook weer verschil tussen de de Wahabieten,Soennieten,Sjiieten en Salafisten, de welke het meest lering putten uit de Hadith en overal graag de Sharia willen invoeren.
De Sharia ,welke overigens weer niet echt islamistisch van oorsprong is maar uit het Byzantijnse rijk stamt.

Blijven de meeste moslims stil omdat ze er niet om geven, of omdat ze deze zaken gewoon accepteren en in feite als wenselijk beschouwen?

Dan hoor ik heel vaak mensen zeggen dat ze islamieten kennen die niet zo denken en dat nooit zouden willen of doen, maar als het eenmaal zover is dat de islam de overhand in een land heeft weet je nooit welke kant hun kieskompas dan zal gaan uitslaan.
Als deze mensen echt tegen dit soort zaken zijn , zijn zij geen ware islamieten meer die de zuivere leer aanhangen.
Laten we blij zijn dat er ook aardig wat "islamieten" zin in ons land die dit soort zaken afkeuren.
Maar is het moment eenmaal daar dat de islam de overhand in een land heeft, dan zal je nog verbaasd zijn wie er plotseling mee gaan doen met "ongelovigen" onderdrukken in naam van Allah.
En de NOS stond erbij keek ernaar en gaf er een eigen draai aan.

KarlRuprechtKroenen | 13-05-14 | 15:49

@Mark Smith | 13-05-14 | 15:40
Iets in brand steken dat al stuk is is ook zinloos, kom eens uit die cirkelredeneringen van je, ik denk dat je dat wel kan als je goed je bestt doet.
Kusjes!

AbleArcher13 | 13-05-14 | 15:48

Mark Smith | 13-05-14 | 15:42
Dank je. Je kunt dus wel helder denken after all.

Graaf van Egmont | 13-05-14 | 15:47

De NOS is ook maar een van de Staatsmedia die als doel hebben de burgers te behoeden voor de nare realiteit. De ongewenste realiteit, waardoor ze een genuanceerd beeld zouden kunnen krijgen van multiKul en islam.
Ongewenst, aan de andere kant van de gapende Fatsoenskloof.

Jan Passant mk2 | 13-05-14 | 15:47

@CoffeePatch | 13-05-14 | 15:42 :

Omdat in je laatste voorbeeld er niks weg te blurren valt?

Hopla! | 13-05-14 | 15:46

AbleArcher13 | 13-05-14 | 15:26
Maar je bent wel met me eens dat dit een spijkers-op-laag-water-topic is en dat de gekozen invalshoek niet echt een reële is?

Mark Smith | 13-05-14 | 15:46

-weggejorist-

Islam4Never | 13-05-14 | 15:45

@Baby Rasta | 13-05-14 | 15:33
Bullshit!
Dat Skynews logo zit LINKS en in het filmpje van de NOS is alleen RECHTS geblurd. Je lult uit je nek.

KoninginWildemina | 13-05-14 | 15:45

@henkde_j | 13-05-14 | 15:29

Ja, waarom kom je hier eigen met je linkse policor reactie: jullie zijn dom, ik gebruik geen argumenten en jullie zijn racisten. Daaag Henk!

roze_bril | 13-05-14 | 15:44

@henkde_j
dus hier kritiek op hebben= automatisch greetfan wezen ? kom op man en gebruik eens je hersens.

giovanni erkelens | 13-05-14 | 15:44

Maarten van Rossem zal het wel uit kunnen leggen.

Uw Verzekeringsadvis | 13-05-14 | 15:42

Graaf van Egmont | 13-05-14 | 15:33
Interessant. Ik heb ook nooit geloofd dat Al Qaida was wat men ons wilde doen geloven dat het was. Al was het alleen maar om de bijzondere banden tussen de families Bush en Bin Laden.

Mark Smith | 13-05-14 | 15:42

henkde_j | 13-05-14 | 15:29
Door ons, reaguurders, tot islamofoben te bestempelen heb je al daadwerkelijk ontkend dat er problemen zijn. Het is helaas niet anders.

Graaf van Egmont | 13-05-14 | 15:42

AbleArcher13 | 13-05-14 | 15:36
Maar dan brandt 'ie wel beter.

Mark Smith | 13-05-14 | 15:40

AbleArcher13 | 13-05-14 | 15:36
Je hebt misschien gelijk. Maar ik probeer M eens wat verder te laten kijken dan zijn neus lang is. Gezien zijn permanente dwarse opstelling denk ik niet dat me dat gaat lukken. Maar dan ben ik even mijn weetje weer kwijt. En ik weet echt heel veel, zonder in aluhoedjes gelul te vervallen.

Graaf van Egmont | 13-05-14 | 15:39

-weggejorist-

Rest In Privacy | 13-05-14 | 15:39

Dit is gewoon ziek. De enige verwijzing naar de islam in dat hele item is de zin: "volgens de ontvoerders hebben de meisjes zich tot de islam bekeerd."

Waarmee niet alleen wordt gesuggereerd dat dit een gebeurtenis is, die maar zijdelings met de ontvoering zelf te maken heeft, maar je zou het zelfs zo kunnen opvatten dat deze meisjes ontvoerd zouden zijn juist omdát ze bekeerd zijn tot de islam. Als je echt totaal niet op de hoogte bent, zoals 95% van het NOS-publiek.

Door dit soort streken vind ik dat we de NOS medeverantwoordelijk mogen houden voor deze misdaden.

Russells Teapot | 13-05-14 | 15:37

Snap het nu eindelijk Femke Halalsema is de nieuwe leider van boko haram.... die meisjes hadden dan ook maar geen brood met worst mee naar school moeten nemen

pinoebk | 13-05-14 | 15:37

@Graaf van Egmont | 13-05-14 | 15:33
Graaf, je weet toch wel dat op M reageren hetzelfde is als een autowrak volgooien met benzine. Totaal zinloos.

AbleArcher13 | 13-05-14 | 15:36

Nou niet gelijk complotten, mensen. Ik heb dit filmpje gisteren al opgezocht aangezien de GS-link naar U2be kaput was. En ik kwam uiteindelijk uit bij een filmpje van sky news. Blijkbaar heeft NOS de beelden overgenomen van weer een andere nieuws site, zou o.a Sky news kunnen zijn geweest. Dus hebben ze links in beeld dat Skye nieuws weggeblurred en dat Boko Haram dingetje ook. Gebeurt wel vaker dat er in beelden wordt geblurred waarbij er andere logos in beeld zijn.
news.sky.com/story/1259821/boko-haram-...

Baby Rasta | 13-05-14 | 15:33

Mark Smith | 13-05-14 | 15:20
Nou hoorde ik gisterenavond een journaliste uit Nigeria zeggen dat de naam van de terreurgroep niet Boko Haram is. Dat is een naam die door het Westen aan die groep wordt gegeven. Is net zoiets als Al Quaida. Ook een totaal uit zijn verband gerukte benaming voor wat oorspronkelijk niet meer was dan een lijst van buitenlandse Islamitische strijders in Afghanistan. Toen gesteund door de CIA als Muhajedin omdat ze tegen de Russen vochten, nu ineens een terreurgroep die overal zijn vertakkingen zou hebben. We worden een rad voor ogen gedraaid.

Graaf van Egmont | 13-05-14 | 15:33

@ henkde_j | 13-05-14 | 15:29

Ik krijg ook steeds vaker het idee dat hier voornamelijk mannetjes van 14 tot 18 jaar zonder enige kennis van zaken lopen maar wat roepen

Capt. Iglo | 13-05-14 | 15:31

Hebben jullie de NOS om commentaar gevraagd? Ik ben oprecht benieuwd waarom ze dit zo hebben gedaan.

Marcel66664746 | 13-05-14 | 15:31

Ach.. Die blur kan met gestolen worden. Als er maar eerlijke berichtgeving is. Doelbewuste terreur actie van mentaal ziek gemaakte afrikaanse mannen. Die hun geloof hoger plaatsen dan het leven van 200 meisjes. .. .. Nou.. welk geloof dan? ah.

Aantastelijk | 13-05-14 | 15:31

Wat een hoop gejank, Nanninga incluis. Ik ben allesbehalve fan van de NOS, maar in de reguliere uitzending zit op die plek het logo van Nederland 1 of 2. Gebruikelijk wordt daar geblurred om er niet nog meer een zooitje van te maken in die hoek. Op de website van de NOS is er inderdaad geen zenderlogo. RTL had het ook gedaan als zij hun logo rechts hadden gehad.

Dus Annabel, neem even een oxazepammetje en denk voortaan na.

Hopla! | 13-05-14 | 15:31

Het past allemaal zo goed in het PvdA-straatje. Iedereen weet toch welke politieke sekte wordt aangehangen door de Hilversumse mediamakers?

L.E. Raar | 13-05-14 | 15:30

Zoveel domheid. Waarom kom ik toch op Geenstijl . . .
Het stikt hier van de Islamofoben. Ik ontken niet dat er problemen zijn. Maar dat Wilders dit allemaal gaat oplossen?... kom op zeg.

henkde_j | 13-05-14 | 15:29

-weggejorist-

Islam4Never | 13-05-14 | 15:28

Zum kotsen.
Wanstaltig en walgelijk.
Van mijn belastinggeld.
Kutzooi.

Maya de Blij | 13-05-14 | 15:27

Ik heb het idee dat dit meer wordt gezien als zenderlogo, en die word standaard weggeblurd als er opnamen zijn van een andere bron met zo'n logo ingebakken. Dat zal wel te maken hebben met neutraliteit.
Kortom, dit stukkie is ophef om niks.

Nutbag Deluxe | 13-05-14 | 15:27

Kromme Tenen | 13-05-14 | 15:21
Toch gek, dat de Israëlische kolonisten hetzelfde deden toen ze de Gazastrook uit moesten.

Graaf van Egmont | 13-05-14 | 15:27

Wanneer had de NOS haar laatste echte scoop eigenlijk? Laat maar ze hobbelen al jaren politiek correct achter het nieuws aan. Opgewarmde prak.

Psycheltjes | 13-05-14 | 15:27

Willianus Wortelus | 13-05-14 | 15:23 Dat is al HEUL erg lang bekend, denk je dat het toeval is dat de 'gastarbeiders' van de jaren 60-70 allemaal turken en marrokkanen waren? (Ja expres zonder hoofdletters, Respect moet men verdienen!)

Versimpeld | 13-05-14 | 15:26

Zelfs de Duitse censors waren 70 jaar geleden niet zo streng.

Morgenhout | 13-05-14 | 15:26

@Mark Smith | 13-05-14 | 15:20
Knap hoe jij alles verknipt met een kartelschaar, je moet het maar kunnen.
Chapeau!

AbleArcher13 | 13-05-14 | 15:26

behangtafel | 13-05-14 | De EU heeft een islamitische agenda, dat begint zo langzamerhand wel duidelijk te worden.

Willianus Wortelus | 13-05-14 | 15:23

en dan maar hopen dat iedereen dom is, denken ze daar bij de NOS. lolol.

giovanni erkelens | 13-05-14 | 15:23

Volgens Timmerfrans is er geen bewijs dat Boko Haram een terreurorganisatie is en hoeven ze dat ook niet op de terreurlijst te staan. Heeft die man poep in zijn ogen?

Osdorpertje | 13-05-14 | 15:23

NOS=Noord-Koreaanse Omroep Stichting.

Kromme Tenen | 13-05-14 | 15:22

Weten jullie wie ook zaken wilde wegblurren?

brutus68 | 13-05-14 | 15:22

Het probleem is natuurlijk dat we niet in die koppies van de redacteuren kunnen kijken. Dit moet vóór uitzending allemaal besproken zijn, maar het waarom blurren is ons allemaal onduidelijk. Dat maakt de NOS dus onbetrouwbaar voor zijn kijkers.

Graaf van Egmont | 13-05-14 | 15:21

In Italië hebben we een mooie term voor dat Allahficeren — oftewel 'verkrachten' — namelijk: "marocchinate". nl.wikipedia.org/wiki/Marocchinate

Scorsese | 13-05-14 | 15:21

Boko Haram is gewoon het volgende speeltje van de CIA. De terreur en chaos dient een doel. In de chaos liggen namelijk de kansen voor het verdienmodel van onze bankiers.
Over hoe dit soort landen aan de touwtjes van westerse banken zitten:
www.dewereldmorgen.be/artikel/2014/05/...

Kromme Tenen | 13-05-14 | 15:21

Downplayen van islamitisch handelen; wie verwacht iets anders van de NOS?

New Order | 13-05-14 | 15:20

Wat een onzin weer. Iedereen weet dat deze walgelijke ontvoering door de mafklappers van Boko Haram is gepleegd, wordt voortdurend benoemd. Uitstekend dat de NOS hen niet een groter podium dan noodzakelijk geeft.

Mark Smith | 13-05-14 | 15:20

-weggejorist-

Capt. Iglo | 13-05-14 | 15:19

Moreel verwerpelijk gedrag gaat nog eens heel klein worden.

AbleArcher13 | 13-05-14 | 15:19

Wat is dat toch met die Publieke Omroepen?

plastic zakje | 13-05-14 | 15:16

Boko haram betekent boze satan.

Einde van de Domheid | 13-05-14 | 15:16

Moet op een of andere manier altijd aan Procol Harum denken. De hoofdnegert heeft ook nog eens dezelfde LSD gesnoept zo te zien. Waarmee de vergelijking overigens direct ophoudt...

Zjonnie Fox | 13-05-14 | 15:16

Bij de NOS zijn ze compleet van de pot gerukt.

Willianus Wortelus | 13-05-14 | 15:11
.
Niet alleen bij de NOS, ook de EU doet er aan mee. Boko Haram niet op terreurlijst.
Er zijn te weinig landen die al zover zijn, aldus min. Timmermans. Schijtlaars.

behangtafel | 13-05-14 | 15:16

henkde_j | 13-05-14 | 15:11
Ja, Henk, van welke omroep zijn die Koran en AK47's dan? Het Jihadistische Jeugdjournaal?

Jimmydepimmy | 13-05-14 | 15:15

Nederland Omarmt Sharia.
Het gaat niet lang meer duren voor je in dit land van je bed gelicht wordt als je kritiek op de waanzinnigen hebt.
In Zweden is dit al het geval.
Alleen de PVV kan dit land nog redden, maar eerst moet de staatsomroep in zijn geheel op de schop.

Cuyahoga | 13-05-14 | 15:15

Ze willen geen reclame maken voor Boko Haram. Sluierreclame daarentegen graag.

Normpje | 13-05-14 | 15:14

henkde_j | 13-05-14 | 15:11
Hoi wegkijker, dat is geen zenderlogo hoor.

me,myself and IK | 13-05-14 | 15:13

Het christendom is ook geblurred door Boko haram, dus de NOS doet dat bij de koran.
1-1

AbleArcher13 | 13-05-14 | 15:13

Weet u hoevaak de NOS wel niet heeft verteld dat de scheids een Nederlander is? En hoevaak het gewone journaal daarvoor onderbroken is?
Vanochtend ook al zoiets onnuts op sportief gebied waarvoor het journaal onderbroken moest worden.....

Einde van de Domheid | 13-05-14 | 15:13

Blurka, mooi woord voor staatscensuur.

XHannibalX | 13-05-14 | 15:13

Je zou die NOS redactie toch aan de haren naar zo'n gebied willen sleuren.
.
U wilt vergoeilijken? Vergoeilijk uw eigen leed dan maar...

Parel van het Zuiden | 13-05-14 | 15:12

Volgens de NOS gaat het dan ook niet over een mohammedaanse terreurgroep, maar over "een groep gewapende mannen".

Opdat wij zachtjes blijven snurken.

vraagstaart | 13-05-14 | 15:12

Goed stuk Nanninga.

Bij de NOS zijn ze compleet van de pot gerukt.

Willianus Wortelus | 13-05-14 | 15:11

Man man man. De NOS blurt altijd zenderlogo's weg. Dit is weer een mooi staaltje spijkers op laag water zoeken..

henkde_j | 13-05-14 | 15:11

Wat is de NOS toch diep gezonken dat ze hun geld verbrassen aan voetbal, onderzoeksjournalistiek overlaten aan de commerciëlen en een reeks paarse broeken in dienst hebben om het wereldnieuws politiek correct Nederland in te slingeren.

Weet u welke staatsomroep nog meer een vertekend wereldbeeld aan haar onderdanen laat zien? ... Noord Korea.

Waarom gaat hier nog gemeenschapsgeld naartoe?

Feynman | 13-05-14 | 15:10

De NOS, voor al uw halve waarheden.

harbi | 13-05-14 | 15:10

Dit zijn er nog maar 130 van de 200 en ze zijn duidelijk doodsbang.

Ven1V1d1V1c1 | 13-05-14 | 15:10

Vijfde colonne te Hilversum. Wanneer wordt ze staande gebracht...

Parel van het Zuiden | 13-05-14 | 15:09

Is toch niet leuk die jongens doen veel moeite voor reclames zoals dit en dan blur je hun logotje.

Ommie de HaatMoker | 13-05-14 | 15:09

Schandalige anti-propaganda.

yamahaha | 13-05-14 | 15:08

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl