Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nederland lacht zich ziek om Opsporing Verzocht

hoihoifaatje.jpg"In verband met alle ophef van de afgelopen week is Opsporing Verzocht vanavond geheel gewijd aan Marokkanen." (Persbericht Avro) grapte iemand gistermiddag op de sociaalmedia. Later die avond werd de onschuldige kwinkslag pijnlijke werkelijkheid. Het misdaadprogramma AVRO Opsporing Verzocht (1.383.000 kijkers) bestond bijkans louter uit lichtgetintiërs met mocronische achtergrond, uitgerekend in deze tumultueuze Week van de Aangifte. Het leidde tot een hausse aan grappen en grollen op o.a. Twitter, variërend van "Die zetels heeft de PVV er na vanavond weer bij" tot "Morgen aangifte doen tegen de NPO, wat een stelletje racisten." (Zie hierrr: scrollen = lollen). Meeschrijvende Nederland1-kijkers die zaten te turven werd het zwart lichtbruin voor ogen, en het beroemde staafdiagrammetje van het CBS over Marokkanen was weer eens niet van de lucht. Helemaal roflol werd het in Opsporing Verzocht met dit item (filmpje); 3 onverlaten met 1 Gucci-petje proberen tevergeefs een veels te zware kluis van 200 kilo te stelen uit een woning. Dat lukte niet echt, want er moest gewerkt worden. Dus werden Neef1 en Neef2 er maar bijgehaald. Maar nu even alle gekheid op een stokje. Opsporing Verzocht is natuurlijk niet om te lachen. Ernstig ende verschrikkelijk is de brandaanslag + tweevoudige kattenmoord in Gorinchem, waar een moeder + dochter te maken hebben met straatterreur van het allerlaagste en smerigste soort. Tiefustuig steekt gewoon hun huis in de fik. Gelukkig waren beide dames niet thuis anders was het 2 x RIP geweest. Daders: Het zijn twee mannen met donker haar en vermoedelijk van Marokkaanse afkomst. Verder zijn ze 18-20 jaar, tussen de 1.70 en 1.75 lang en ze droegen donkere kleding. Nou... Eitje. Zoek zoek habibi & file under: #bornhere

Reaguursels

Inloggen

Zelfs de zendtijd wordt gejat..

Fratello | 27-03-14 | 15:08

-weggejorist-

Plakanus | 27-03-14 | 06:57

Gelukkig mag men in een land ver weg in stan, wel zeggen wat men denkt en daar zegt men over mocro's dat het dom volk is, dat sprinkhanen vreet, en kamelenpis zuipt. En dat zijn niet mijn woorden dus...

LulZig | 27-03-14 | 02:50

-weggejorist-

sjoost | 27-03-14 | 00:41

En dan nu tijd voor een uitzending voor politieke partijen... PVV kan volstaan met een samenvatting van opsporing verzocht

ArkanX | 26-03-14 | 23:55

-weggejorist-

sjoost | 26-03-14 | 22:01

Verbaast me hogelijk dat dit programma nog uitgezonden mag worden op onze wildersbashende staats TV.

Toontje-lager | 26-03-14 | 19:09

Opsporing Verzocht: het gelijk van Wilders.

Moonwarrior | 26-03-14 | 18:46

-weggejorist-

sjoost | 26-03-14 | 18:18

-weggejorist-

sjoost | 26-03-14 | 17:31

-weggejorist en opgerot-

Mauritz | 26-03-14 | 17:05

@Mauritz | 26-03-14 | 16:41
Je kunt je niet meer verstoppen achter andere 'lichtgetinten' en de vermoorde onschuld spelen. Er is veel geleerd de afgelopen decennia. Maar relax, het zal geen treinkaartje worden maar een eersteklas vliegticket.

de grote Anti | 26-03-14 | 17:03

-weggejorist-

sjoost | 26-03-14 | 16:59

-weggejorist-

sjoost | 26-03-14 | 16:42

-weggejorist-

Mauritz | 26-03-14 | 16:41

-weggejorist-

DeRuyter112 | 26-03-14 | 16:41

@dildohoofd1 | 26-03-14 | 09:55
Welke historici? Noem er eens 3? Met naam en publicatie waarin die claim wordt gedaan? Ik ken ze niet. Ze zijn er ook niet.

Stormageddon | 26-03-14 | 16:16

-weggejorist-

Maysa | 26-03-14 | 16:06

Het probleem is, dat niet alle lichtgetinten als Marokkanen kunnen worden beschouwd. Er zijn er, die zich expres uitgeven voor een Marokkaan, of expres een hoofddoek dragen, om daarvoor door te kunnen gaan. Noord-Afrika bestaat uit veel meer landen, dan alleen Marokko en lichtgetinten kunnen ook afkomstig zijn uit andere landen, zoals bijvoorbeeld de Roma-zigeuners, die onder de veelplegers kunnen worden geschaard (deze vrouwen dragen vaak ook bewust een hoofddoek). Daar hoor je niemand over. Ook kunnen accenten bewust worden nagedaan. Dit schijnt men allemaal te vergeten. Ik zeg uiteraard niet dat er geen Marokkanen tussen zitten, maar "lichtgetint" is inmiddels een synoniem geworden voor "Marokkaan" en daarin schuilt het gevaar. het is ook zeer opmerkelijk, dat de gemiddelde Nederlander nooit een Marokkaan van een Turk weet te onderscheiden en daar ook altijd eerlijk voor uitkomt ("ik zie het verschil echt niet"), maar wel altijd een Marokkaan weet te herkennen bij een vergrijp...

En dan nog iets; een vrouw met een hoofddoek is ook niet per definitie een Marokkaanse, maar kan van alle afkomsten zijn. Daarnaast; ik vind het eerlijk gezegd zeer irreëel, dat een vrouw met hoofddoek op (lees: vrome moslima) zich in het criminele circuit stort. Ten derde. De hoofddoek zoals deze zichtbaar was in het programma opsp.verz. is op een dusdanige manier omgeslagen, dat het helemaal niet eens lijkt op de manier waarop Marokkaanse vrouwen hun hoofddoek dragen. Ook lijkt het niet op de Turkse manier, die weer anders is dan de Marokkaanse. Waar het wel op lijkt? Op een hoofddoekje dat even snel om het hoofd is geknoopt als afleidings- manoeuvre...

Maysa | 26-03-14 | 16:02

Meestal zit er wel 1 excuus blanke dader in de uitzending... (Die dan achteraf uit het oostblok blijkt te komen.)
Stem PVV.

funkyd | 26-03-14 | 15:51

Veel Vaak | 26-03-14 | 14:10 |

Haha, afkomstig uit Haarlem-Schalkwijk? :-D Daar kom ik namelijk ook vandaan.

malang | 26-03-14 | 15:28

-weggejorist-

sjoost | 26-03-14 | 15:09

Was het niet pvda die het probleem als eerste benoemde met de term kut-marokaan.

ik was het voor het eerst en het laatst eens met iemand van de pvda.

dolffie | 26-03-14 | 14:51

Steriliseren die teringlijers

Peter50395861 | 26-03-14 | 14:24

Dildohoofd

Dat soort groepjes sloegen wij 10 jaar geleden al voor de lol weg voor de V&D en Mac Donalds.
Met een man of 10 even goed los op 10 tot 20 laffe hyena's heerlijk dat duurde dan weer een paar weken en de eigenaar van de Mac in Haarlem was maar wat blij met ons. Jammer genoeg niet zoveel contact meer met deze bikkels uit Haarlem anders had ik zomaar een keer in Utrecht dildo hoooofd come out to plaaaaay geroepen.

Veel Vaak | 26-03-14 | 14:10

ja,diedus,

Ben je net wakker? Het is 13:35. Het is niet vroeg. Door drugs weet je niet hoe laat het is.

XYZ | 26-03-14 | 13:32

Gisteren bij opsporen van Marokkanen: Het huis van een Marokkaan is in brand gestoken. Een Marokkaan is vermoord.

Roemenen, Belgaren en Hongaren plegen overvallen en Marokkanen kregen de schuld.
PVVers droegen een hoofdoek en roven bejaarden.

Gisteren bij DWDD: PVVers bedreigen politici in Nederland, want vrijheid betekent dat je jouw mond moet houden en PVVers laat preken en bedreigen.

XYZ | 26-03-14 | 13:30

XYZ | 26-03-14 | 12:50 Jezus , jij zit al vroeg op de dag aan de drugs!

ja,diedus! | 26-03-14 | 13:25

Gelukkig hebben we geen Marokkanenprobleem; het zijn allemaal incidentjes.

Maria.1 | 26-03-14 | 13:20

Afgeschminkte Bassie | 26-03-14 | 11:35 | + 913 -
.
Je kunt nog zo veel succesvolle Marokkanen blijven opvoeren bij DWDD en Pauw en Witteman, nog zoveel "op voelen toeren" achtige programma's pluggen met Ali B., of geforceerd aimabele hoofdoekjes en naffers blijven opvoeren in je geregiseerde soap opera.... feit blijft dat het grootste deel van de Marokkanen in Nederland voor een onoverkomelijke sociaal drama zorgen. Veertig jaar en miljarden verder moeten we concluderen dat we alles geprobeerd hebben. Nu is het tijd voor een rigoreuze aanpak. Kaf van koren scheiden.
.
Krachtige samenvatting !!

the namster | 26-03-14 | 13:13

gisteren een marokaan gesproken die wel succes in nl heeft eigen bedrijf hard gewerkt brengt zijn kind naar voetbal en is ook rijouder.

Hij wil ook dat er minder criminele marokanen in nl zijn en schaamt zich voor dit gedrag van de import berbers.

gewoon een maand zandhappen dat is de oplossing daar. Wanneer het nog niet doorgedrongen is gewoon 2 maanden zandhappen.

Wat zandhappen is weet ik niet maar het klinkt niet lekker.

Die paar goede mogen blijven maar de andere gewoon opzouten.

dolffie | 26-03-14 | 13:04

De kinderrechter:
www.youtube.com...
www.youtube.com...
duitse herder | 26-03-14 | 10:36 | + 0 -
.
Filmpje 1 - rond 58.00 - Ik vind; Ik vind; Ik vind....

the namster | 26-03-14 | 13:04

NIET te geloven DIT !! Vers van de pers; OPSPORING VERZOCHT past, uit protest tegen de uitlatingen van Wilders, de uitzending van a.s dinsdag aan. ER zullen derhalve GEEN zaken behandeld worden waarin Marokkanen betrokken zijn!

De uitzending komt hiermee wel te vervallen....
Dank voor uw begrip

Paulusssss | 26-03-14 | 13:02

Uhh,

Mijn oma (Marokkaans) is benaderd door 3 dames met een Hoofdoek. Ze wouden haar portemonnee stelen. Mijn oma zei dat de dames op buitenlanders lijken, maar ze spreken geen Nederlands en geen Marokkaans. Ze duwden mijn oma naar binnen, mijn oma schreeuwde "Je wilt mij bestelen, je wilt mij bestelden...". Die dames met een hoofdoek zeiden:" nee mevrouw we gaan je helpen...." . Mijn oma bleef schreeuwen en heel hard. De Bovenbuurman kwam nar beneden en zag 3 dames naar buiten rennen en volgens hem spreken ze een onbekende taal met elkaar.
Mijn oma durft niet meer alleen buiten te gaan.

XYZ | 26-03-14 | 12:57

Opsporing verzocht wil het programma een beetje op pimpen door een kijkersvraag. Als u voor de uitzending raad hoeveel lichtgetinte die avond weer de hoofdrol hebben kunt u een prijs winnen. De prijzen bestaan uit een petje,een jas met bontkraagje of de hoofdprijs een pas gestolen scooter. Veel succes met het antwoord.

tweetybird | 26-03-14 | 12:55

Geenstijl is een onbeschofte haatmachine, houdt niet van echte feiten. Ze liegen waar ze dat kunnen en verdraaien feiten om groepen of personen zwart te maken.
Mauritz | 26-03-14 | 09:37 | + -51 -
Ze zijn al zwart, en bewijs het tegendeel dan?

KannieWaarZijn | 26-03-14 | 12:53

MINDER MINDER MINDERRRRRRRR

KannieWaarZijn | 26-03-14 | 12:51

Alle politici in Nederland worden bedreigd door aanhangers van PVV en GeenStijl.
Waarom wordt Geert beveiligd en andere politie niet?
Geert en zijn omroep staat boven de wet en niemand mag ze bekritiseren.

PVVers dragen een hoofdoek een gaan stelen. GeenStijlers dragen een Borga en gaan stemmen.

ps. Noem mij aub geen Marokkaan. Ik ben een staatloos en ik behoor tot geen enkele groep. Ik ben eenzaam in deze wereld.

XYZ | 26-03-14 | 12:50

Ik kan me nog goed herinneren dat Opsporing Verzocht altijd sprak van: 'Een persoon met Mediterraan uiterlijk'. Dat heeft ook jaren geduurd voordat ze die flauwekul achterwege lieten.

Nanker Phelge | 26-03-14 | 12:50

Geenstijl is een onbeschofte haatmachine, houdt niet van echte feiten. Ze liegen waar ze dat kunnen en verdraaien feiten om groepen of personen zwart te maken.
Mauritz | 26-03-14 | 09:37 | + -51 -

Er is voor jou vast nog wel een plekje in Utopia....

swassannuf | 26-03-14 | 12:50

-weggejorist-

dirkjan jansen9072 | 26-03-14 | 12:50

GEERT je bent nog niet uitgesproken, of de harde werkelijkheid biedt zich alweer treurig aan.
Wat een tuig is het toch, en hoelang moeten we dit met lede ogen aanzien? Of met een blauw oog? Net als Teeven vandaag? Zou die een marokaan zijn tegengekomen?

KannieWaarZijn | 26-03-14 | 12:50

Kwestie van tijd totdat de PvdA een wetsvoorstel doet dat het aantal Marokkanen in Opsporing Verzocht aan een maximum bindt.
Zo is het maar net! | 26-03-14 | 09:02 | + 256 -

Ja dan roept die pvda in koor op de vraag willen we minder marokanen,minder minder minder

tweetybird | 26-03-14 | 12:47

Er zijn genoeg Marokkaanse criminelen om je boos over te maken maar die Roemeense vrouwtjes die zich continue in hoofddoeken hullen en bejaarden zitten te overvallen hebben een goede truc gevonden om de politie te misleiden. Probleem is dat alleen mensen die een beetje benul hebben dat kunnen registreren. Het feit alleen al dat dit iets van de laatste twee jaar is zou een intelligent mens achter op het hoofd moeten laten krabben maar goed laten we alle bejaarden maar in de steek laten omdat we zo'n hekel aan moslims hebben. Dat zal inderdaad helpen de daders te pakken. Hopelijk is de politie iets slimmer maar dat betwijfel ik ten zeerste.

Uhh | 26-03-14 | 12:36

Criminaliteit is gewoon een hype onder marokkaanse jongeren.

PowPow | 26-03-14 | 12:33

dildohoofd1 | 26-03-14 | 10:16 | + -816 -
"..... De arabieren hadden niet de beschikking over grote schepen die tot wel 700 slaven per boot konden vervoeren.
Arabieren hadden niet de beschikking over boten om ze de ATLANTISCHE OCEAAN te brengen......"
.
Zeker weer niet opgelet met aardrijkskunde.
Die boten hadden ze ook niet nodig, ze hoefden alleen maar het Suez kanaal (toen nog een flinke sloot) over te steken......

the namster | 26-03-14 | 12:29

@Opdehoek Iedereen die positief bijdraagt aan ons NL ongeacht zijn herkomst is wat mij betreft van harte welkom... profiteurs en criminelen vallen daar niet onder

Rene7559 | 26-03-14 | 12:29

Sorry, niet @ ballenman maar @thenamster

MaVe_64 | 26-03-14 | 12:25

Wij van de wat de neuk-partij vragen ons af: Wat de neuk heeft het plegen met een criminele feit met etniciteit te maken. Deze 'onverlaten' zijn verkeerd of slecht opgevoed, maar er zijn ook heel veel Marokkanen die wel gewoon goed zijn opgevoed.

Maar goed, daar hebben bepaalde azijnzeikers ook weer hun smoesjes voor (HBO Ibn Galdoen), dus in feite kan de Marokkaan het nooit goed doen. Of het is een criminele Marokkaan, of een frauderende Marokkaan, of(wanneer het een goed presterende Marokkaan is) een Nederlander... logica van de kortzichtige meute in een notendop.

Iemand die een strafbaar feit begaat, moet gestraft worden en zou het niet moeten boeien of het een blanke, zwarte, paars met witte stippen persoon is en helemaal niet op basis daarvan politiek bedreven moet worden.

Opdehoek | 26-03-14 | 12:23

@Ballenman
Hoezo pakt Wilders de Marokkanen die nergens van verdacht worden? Dan hoor jij niet wat Wilders al die tijd zegt, en loop je gewoon de brave domme massa achterna die dit beweert.

MaVe_64 | 26-03-14 | 12:23

Ik heb gehoord dat ze wegens bezuiniging Opsporing Verzocht gaat inperken tot enkele minuten. Voortaan worden alleen de lichtgetinten getoond die niet gezocht worden.

lulleficatie | 26-03-14 | 12:13

.... ohh nee wat nu dat wordt dus weer een demonstratie met jihad vlaggen ,oproepen tot moord en anti Israel spandoeken en nu natuurlijk blaas opsporing verzocht op , ze zijn ook zo voorspelbaar dit walgelijke tuig. je zou het niet verwachten van zulke nette mensen Ahum .....

rukkieduck | 26-03-14 | 12:07

Ballenman | 26-03-14 | 09:41 | + -818 -
Het CBS bewijst (even aangenomen dat er sinds 2009 geen verandering is opgetreden) dat Marokkanen in bepaalde leeftijdsgroepen 5x zo vaak verdacht worden van een misdrijf als autochtonen. In de slechtste categorie is 10% verdachte geweest.
Dat is kut, en die groep moet hard aangepakt worden.
Als Wilders 'minder Marokkanen' gaat regelen, dan pakt hij dus ook de 90% die nergens van verdacht wordt.
Dát is waar mensen moeite mee hebben.
Ik weet het, moeilijk, nuance en zo, maar ik dacht, kom, ik leg het nog eens uit.
.
Balleman, je legt geen ene moer uit. Ook jij laat gemakshalve het woord 'criminele' even weg en gaat dan rekenkundige onzin zitten plempen.....

the namster | 26-03-14 | 12:06

Je kunt natuurlijk wachten op het moment dat dit programma uit de lucht wordt gehaald vanwege "bezuinigingen" of zoiets dergelijks.

Slipsnifter | 26-03-14 | 12:05

Mauritz | 26-03-14 | 09:37 | + -328 -
Geenstijl is een onbeschofte haatmachine, houdt niet van echte feiten. Ze liegen waar ze dat kunnen en verdraaien feiten om groepen of personen zwart te maken.
.
Verder alles goed met je ??
Droom maar lekker verder.

the namster | 26-03-14 | 12:01

@* | 26-03-14 | 09:08
Dat is anno 2014 sowieso meer regel dan uitzondering.

Boris die Sauertopf | 26-03-14 | 11:59

Marokkanen ( Berbers) kennen we uit de geschiedenis als Barbaren, degenen die Rome ten val heeft brachten. Nederlanders ( Westland...) moesten hen zonodig hierheen halen, hoe lager opgeleid des te beter.De romeinen gebruikten de blanken uit de Balkan als slaaf, ze stonden toen al bekend als hardwerkend..

lienke | 26-03-14 | 11:59

Ha gister was het weer raak bij mij, liep in Rotterdam tussen de kruiskade en de nieuwe binnenweg. 2 rifaapjes, hee heb je een geroe(?) voor mij, ze bedoelde een sigaret. Ik zeg, nee, ik heb er nog maar 2. Toen gingen ze achter me lopen, kk flikker dit, kk kaas dat. En maar vragen of ik wou stoppen, kom ff, kom, kom. En dan vind je het raar dat je geen sigaret krijgt. Je gaat mij niet intimideren, ik zal echt niet uit angst mijn sigaretten aan je gaan geven, maar dat denken ze wel en blijkbaar heeft dat bij andere mensen dus effect.

Kale dodo | 26-03-14 | 11:53

is toch altijd zo?
ja heel nederland kan janken om wilders.. en hij brengt t deze keer misschien wat ongelukkig... maar het is niets dan de waarheid.

DonDonaldDuck | 26-03-14 | 11:46

JAJAJA maar er zijn toch ook brave Marokkanen...
Yep die staan erbij en kijken er na.

Lichtstadfan | 26-03-14 | 11:43

De PvdA kan niet tegen zijn verlies en gaat via de tv Geert Wilders aanpakken. Voor het echte probleem blijven ze wegkijken.

Twee Jeetjes | 26-03-14 | 11:43

Nederland is reeds ten dode opgeschreven, red jezelf, smeer 'm!

Sylvan | 26-03-14 | 11:43

JAJAJA maar er zijn toch ook brave Marokkanen...
Yep die staan erbij en kijken er na.

Lichtstadfan | 26-03-14 | 11:43

Wilders' "minder-toespraak" heeft kerosine op het al 20 jaar smeulende en af te opvlammende vuur gegooid. Wilders is daarmee een katalysator, maar de PvdA cum suis zijn mijns inziens hoofdschuldig aan de escalatie door eerst de massa-immigratie toe te juichen om daarna jarenlang weg te kijken en problemen te bagatelliseren.

Dit loopt uit de hand - en er is geen weg terug.

Ik zie geen andere mogelijkheid dan te proberen te vertrekken uit dit Bosnie-in-de-dop.

Dr. Dr. Bartholdy | 26-03-14 | 11:40

hey dildo, ik hoop dat ze binnenkort bij jou de boel leegroven.. Karma is dan de mooiste bitch! Die Mocro's die hierheen zijn gekomen kwamen voor het vuile werk dat de Nederlanders niet wilden doen en ze waren goedkoop. Helaas vergaten deze mensen hun kinderen normale hier geldende normen te leren waar we nu de vruchten van plukken.. heeft niks te maken met slavernij

Rene7559 | 26-03-14 | 11:39

"Wie weet van wie dit petje is."

Haha, goeie.. Dé standaard-uitruisting van die stelende ratten..

LeBlanc | 26-03-14 | 11:38

De Marokkaanse gemeenschap maakt het er echt zelf naar dat bijna iedere Nederlander minder roept. Misschien daar collectief in optreden?

Goedemiddag | 26-03-14 | 11:37

Je kunt nog zo veel succesvolle Marokkanen blijven opvoeren bij DWDD en Pauw en Witteman, nog zoveel "op voelen toeren" achtige programma's pluggen met Ali B., of geforceerd aimabele hoofdoekjes en naffers blijven opvoeren in je geregiseerde soap opera.... feit blijft dat het grootste deel van de Marokkanen in Nederland voor een onoverkomelijke sociaal drama zorgen. Veertig jaar en miljarden verder moeten we concluderen dat we alles geprobeerd hebben. Nu is het tijd voor een rigoreuze aanpak. Kaf van koren scheiden.

Afgeschminkte Bassie | 26-03-14 | 11:35

......Üpspürüngvüzügt

ikdenkwat | 26-03-14 | 11:32

'Spreken we donderdag koopavond af op utrecht centraal?'

dildohoofd1 | 26-03-14 | 10:36 |
====
Hoewel jij reageert op Veel Vaak, vraag ik me toch af: ben jij 1 van die gassies die daar dan op koopavond rondhangt? Lekker een beetje in groepsverband sissen naar voor jullie onbereikbare vrouwen en meisjes, met jullie nichterige schoudertasjes om?

Of is het steeds familie van je bij Opsporing Verzocht?

malang | 26-03-14 | 11:26

Gorinchem ookwel bekend als gorokko

timtim57 | 26-03-14 | 11:26

Ik ben alvast maar begonnen de integratie moet dan toch maar van ons komen. Ik begroet nu iedere hoofddoek op straat met hee psssst kkhoer zo begroeten ze me zus ook.

robinhoed | 26-03-14 | 11:23

dildohoofd1 | 26-03-14 | 09:38 | + -42 -
Als Nederland daar niet weggejaagd zou zijn, hadden het nu nette landjes geweest met straatjes, huisjes & wetten. Maar goed, nu slachten ze elkaar af.

ikdenkwat | 26-03-14 | 11:23

Nou en van D66 hoeven we niet veel te verwachten. 60% van hun kiezers (d Hond) vinden dat er voldoende aandacht besteed wordt aan dit probleem. De d66 rechters houden het zelfs in stand door nauwlijks te straffen. Mooi baantjesmachine zo voor al die rechters.

watazooi | 26-03-14 | 11:14

dildohoofd1 | 26-03-14 | 10:16
U doet uw nick eer aan.
.
"From the 16th to the 19th centuries it is estimated that between 1 million and 1.25 million Europeans were captured by Barbary pirates and Barbary Slave Traders and sold as slaves. Barbary pirates were based on that coast of North Africa – what is now Morocco, Algeria, Tunisia, and Libya. Reports of Barbary raids and kidnappings of those in France, Ireland, Italy, Portugal, Spain, and the United Kingdom and as far north as Iceland and the fate of those abducted into slavery in North Africa and the Ottoman Empire."
.
Kortom beste dickhead de voorouders van de Marokkanen waren de grootste slavenjagers!!! (waar kan ik namens mijn voorouders een schadeclaim indienen?)
.
"In early Islamic states of the Western Sudan (present-day West Africa), including Ghana (750–1076), Mali (1235–1645), Segou (1712–1861), and Songhai (1275–1591), about a third of the population were enslaved.
Ibn Battuta indicates several times that he was given or purchased slaves. The great 14th-century scholar Ibn Khaldun, wrote: "the Black nations are, as a rule, submissive to slavery, because (Blacks) have little that is (essentially) human and possess attributes that are quite similar to those of dumb animals". Slaves were purchased or captured on the frontiers of the Islamic world and then imported to the major centers, where there were slave markets from which they were widely distributed. In the 9th and 10th centuries, the black Zanj slaves may have constituted at least a half of the total population in lower Iraq. At the same time, many tens of thousands of slaves in the region were also imported from Central Asia and the Caucasus. Many slaves were taken in the wars with the Christian nations of medieval Europe.
In the Thousand and One Nights there are mentions of white slaves."
.
"In Senegambia, between 1300 and 1900, close to one-third of the population was enslaved. In Sierra Leone in the 19th century about half of the population consisted of enslaved people.
In the 19th century at least half the population was enslaved among the Duala of the Cameroon, the Igbo and other peoples of the lower Niger, the Kongo, and the Kasanje kingdom and Chokwe of Angola. Among the Ashanti and Yoruba a third of the population consisted of enslaved people.
The population of the Kanem (1600–1800) was about a third-enslaved. It was perhaps 40% in Bornu (1580–1890). Between 1750 and 1900 from one- to two-thirds of the entire population of the Fulani War states consisted of slaves.
In Algiers, the capital of Algeria in Northern Africa, Christians and Europeans that were captured had been forced into slavery. This eventually led to the Bombardment of Algiers in 1816."

copywriter | 26-03-14 | 11:03

@zooishettoch
Elke avond bij het journaal is nog beter. Kunnen de gehersenspoelde brave burgers elke dag ge-onhersenspoeld worden.

MaVe_64 | 26-03-14 | 11:02

Ik merk dat ik aan PVDA lijdt de laatste tijd. Ik WIL het gewoon niet meer zien. Ik heb niet meer de energie om me er nog druk over te maken. Ik ben een aantal jaren terug verhuist naar een heerlijke blanke boeren gemeente en het leven is weer als ouderwets heerlijk rustig en veilig. Ik merk dat ik ook niet meer de behoefte heb gehad om naar een van de grote steden te gaan, behalve wanneer dit echt moest. Mocht het echt te erg worden in dit land, dan smeer ik hem zelf wel(aangezien ik niet denk dat al die "gast" "arbeiders" zelf ooit weer weggaan.

zeertegendradig | 26-03-14 | 11:02

Excuses voor meervoudige post, had, vanwege mobiel, niet in de gaten dat e.e.a. al doorgekomen was.

s.o.i.a. | 26-03-14 | 10:59

Ik zei het gisteren al in het topic Stuur meneer vlemminx een kaartje.

Jammer dat mijn vooroordeel steeds maar bevestigd blijft,zal vanavond bij opsporing verzocht ook weer zo zijn.
leo73369110 | 25-03-14 | 15:35 | + 12 -

leo73369110 | 26-03-14 | 10:58

een ding snap ik nog even niet, firma geenstijl, waarom was dat hitler gifplaatje van Geert Wilders nodig in jullie eerdere artikel. zal wel "satire" geweest zijn. maar toch. er wordt al lekker een eenzijdig en vervormd beeld gegeven bij de andere Noord Koreaanse media over wilders.

mishterfox | 26-03-14 | 10:56

Vooral Marokkaanse moslims richten schade aan de islam

Bron: Almere Deze Week

ALMERE - Zijn zeer slechte ervaringen met Marokkaanse moslims deed Mohamed Ismail, voorzitter van de stichting Al Oemmah en vrijwillig imam, zijn verhaal doen. Marokkaanse moslims doen wat ze willen, luisteren niet naar anderen en sluiten zich af van de rest. Maar met hun gedrag bereiken ze niks. Alleen maar negativiteit.

Het negatieve beeld van de islam, dat volgens Mohamed Ismail juist door Marokkaanse moslims gecreerd wordt, raakt hem persoonlijk. Ze richten schade de islam aan. Hun gedrag en daden zijn niet zoals de islam is. De islam schrijft niet voor dat je een hoofddoek, burka of baard moet dragen. De islam kijkt niet naar het uiterlijk, maar naar het innerlijk. Marokkaanse moslims zeggen ze ook dat je volgens de islam niet mag stemmen. Dat is niet zo. En daarnaast moeten wij ons in Nederland anders gedragen dan in eigen land. Als je besluit om je bij Nederland aan te sluiten, hier te eten, hier een uitkering te ontvangen of van Nederlands vervoer gebruik te maken, dien je dank te tonen. De Marokkaanse moslims doen dat niet, ze sluiten zich volledig af.

Ismail is zelf van Egyptische afkomst en kwam dertig jaar geleden naar Nederland. Daarvan woont hij inmiddels al 27 jaar in Almere. Hij maakt zich zorgen om het gedrag van de met name Marokaanse moslims. Bij onze stichting zijn Hindoestaanse, Somalische, Surinaams, Egyptische, Tunesische en Pakistaanse moslims aangesloten. Dat kan gewoon. Bij de Marokkaanse moslims kan dat niet bij elkaar in n gemeenschap, dat is gescheiden. Zo gaan er naar de moskee in de Stripheldenbuurt alleen Berbers, en geen Arabische Marokkanen. Die zijn tegen elkaar. En als er toch een moslim uit een andere stroming bij komt wordt die weggestuurd zodra hij zich ergens mee bemoeit of iemand corrigeert. Dat is niet wat de islam zegt: er moet liefde zijn tussen de moslimgemeenschappen.

Volgens Ismail ligt de oplossing in het verbeteren van gedrag en dan te beginnen met de wat er door de moskee aan informatie wordt gegeven. De moskee is een centrum om goede informatie naar buiten te brengen. En door bazig zijn, gewelddadig te zijn, bereik je niks. Wie goed doet, wie goed ontmoet. Als vooral Marokkaanse moslims zich beter gedragen krijgt de islam een betere naam.

JIP! | 26-03-14 | 10:47

Haha, die criminele Marokkanen zijn zelf racisten. Ze zetten namelijk aan tot haat van een bevolkingsgroep, hun eigen.

MaVe_64 | 26-03-14 | 10:44

Misschien eens tijd om misdaadstatistieken op GS te zetten. Deze worden zoveel mogelijk uit de publiciteit gehouden door de overheid maar jullie weten vast hoe je dat moet afdwingen op basis van vrijheid van informatie.

Ik zeg nu al vast Je verwacht het niet.

zooishettoch | 26-03-14 | 10:41

Meer dan genoeg blanken bij opsporing verzocht anders. Wel in de rol als slachtoffer wel te verstaan. En dan bedoel ik niet de spreekwoordelijke lichtgetinto's slachtofferrol. Ik sla je dood als je een oudje beroofd of ook maar verkeerd bejegend.

Veel Vaak | 26-03-14 | 10:40

Ik wil MEER MEER MEER criminele lichtgetinge medelanders in de gevangenis, en dan graag MET een gevangenenbeleid de hun zo geliefde noordafrikaansee normen...

Woehahahaa | 26-03-14 | 10:39

Ja ze hebben het altijd wel over de D66 maar die Marokkanen zijn ook geen lieverdjes

Rest In Privacy | 26-03-14 | 10:39

Jammer dat mijn vooroordeel steeds maar bevestigd blijft.

leo73369110 | 26-03-14 | 10:38

-weggejorist-

dildohoofd1 | 26-03-14 | 10:36

@dildohoofd1 | 26-03-14 | 09:55
Los van of dat waar is, die Afrikaanse stammen in die tijd keken niet echt om voor een genocidietje hier of daar. Dat die witte mannen graag wilden betalen om gevangenen mee te mogen nemen zal dan ook ongetwijfeld heel wat negers van een zekere dood gered hebben. Het is alleen een beetje jammer dat je dan een paar eeuwen later een "historicus" als Verene Shepherd er voor terug krijgt en dat er dan langzaam een stukje spijt ontstaat dat we ze niet gewoon daar af hadden laten maken.

Pierre Tombal | 26-03-14 | 10:34

Je moet je gewoon afvragen waarom er zoveel van deze mensen met andere cultuur zo graag naar Nederland komen. Dat zegt dan ook meteen genoeg over deze mensen. Hiervan graag Minder.

MaVe_64 | 26-03-14 | 10:34

dildohoofd1 | 26-03-14 | 10:19 | + 0 -
Ik woon misschien in een boerengat en mag een boerenlul zijn want ik ben zoon van een boer maar het betrof Hoofddorp en dat begint al redelijk een Amsterdams straatbeeld te vertonen. Stop jij jouw dildohoofd in lieverkipszijnbibs dan ga ik wel hard lachen om je suggestie over dromen.

Veel Vaak | 26-03-14 | 10:31

@ Ballenman | 26-03-14 | 09:41 |
Wijst u mij aan waar Wilders heeft beweerd niet-criminele Marokkanen aan te willen pakken en ik eet mijn laptop en smartphone op. En die van u erbij. Ik ben hier niet om Wilders te verdedigen maar luister en kijk gewoon naar de feiten.

goedverstaander | 26-03-14 | 10:28

@janmetdepet | 26-03-14 | 09:28

Ik denk dat men zich te veel laat leiden door de carnevalsoptocht van multi culti populisme.
T woord ooit opgezocht in de van dale?

Discriminatie: "het maken van ongeoorloofd onderscheid"

Betekend dus dat wanneer iemand ongeoorloofd onderscheid maakt pas sprake is van discriminatie. Maar wie bepaald wat geoorloofd is? En wat is de grens? Die is altijd nog door de tijd flexiebel geweest.

Er zijn genoeg groepen die door hun activiteiten een bepaalde stempel hebben en er is ook nooit ergens opgeschreven wat de criteria is of absolute ondergrens wanneer t nu discriminatie is of juiste omschrijving. Moet 60% of 61% ooit opgepakt zijn geweest met politie voor je mag stellen dat alle marokanen criminelen zijn?
"Het maken van ongeoorloofd onderscheid" zegt van dale. Lastig is t niet?

Ze hebben in nederland jaren geleden alle woonwagenkampen opgedeeld in kleinere kampjes. En verspreid. Discriminatie? Niemand zei wat. Overlast nam af feit.
Marokkanen zitten allemaal op een kluitje. Integratie vind niet plaats, of je stuurt ze terug naar marokko of je verspreid ze. Dat zijn de enige opties.

ca12nag3 | 26-03-14 | 10:26

Nederland is terechtgekomen in het sprookje "De nieuwe kleren van de keizer"...
Iedereen weet t, iedereen ziet t, maar (bijna) niemand durft het te benoemen...

number668 | 26-03-14 | 10:26

Professor Superhirn | 26-03-14 | 09:03 |

Goede vraag. Ik denk dat door het collectieve Wilders-bashen onze geliefde meaucreaux in een overwinningsroes geraken, en dat dan gaan botvieren op ons, de 'roomblanke' aboriginals.

M.a.w.: ik ben niet gerust op de toekomst.

malang | 26-03-14 | 10:23

DeSjaak1000 | 26-03-14 | 09:29 |
.
Juistem hellaas! ++ Het valt idd ook op dat er onder de slachtoffers ook een etnisch en demografisch monopolie lijkt te zijn. Het zijn (in de berichtgeving) bijna altijd blanke hoogbejaarde weerloze Nederlanders. Dat maakt die steelhonden niet alleen nog laffer, maar geeft tegelijkertijd aan hoe weinig respect er voor de (oorspronkelijke fundamenten van de) eigen samenleving is. Zij bestelen degenen die de basis hebben gelegd voor onze welvaartsstaat. Daarnaast heb ik in N.-Afrika zelf ook vaak genoeg gezien en/of meegemaakt dat het daar heel normaal is om niet alleen 'westerlingen', maar vooral ook elkaar te bestelen, naaien of op te lichten. Dat volk lijkt echt massaal over een extra set "How can I fuck you" genen te beschikken. Dus hier geboren of niet, het zit er kennelijk gewoon genetisch ingebakken. Althans zo zou men uit de statistieken kunnen afleiden... Maar goed, die genetische aanleg is helemaal een Godwingenerator, dus laat ik maar beter mijn rechteroog dichtknijpen en samen met deze gedachte een knipoog met mn linker policor-oog geven.

Rudjen | 26-03-14 | 10:23

Ik kwam tot 43 lichtgetinto's gisteren bij opsporing verzocht.

Alfa 75 | 26-03-14 | 10:22

Volkert van der G.: wat een uitstekend exemple van hoe een linksmensch denkt en handelt als iemand het niet eens is met zíjn opvattingen van tolerantie en geweldloosheid. Met dank aan paardenfluisteraar Marcel van D.

milky bar | 26-03-14 | 10:22

@Ballenman | 26-03-14 | 09:41
Het feit dat een groot percentage van de Mocro's crimineel is, komt niet zomaar uit de lucht vallen, natuurlijk. Dat is het resultaat van eeuwenlange armoede en inteelt in het Rif-gebergte. Deze relatie tussen criminaliteit en inteelt is wetenschappelijk reeds vaak aangetoond.
.
Het niet-criminele deel van de Mocro's is, door diezelfde inteelt en armoed, niet erg slim. En van wat er dan nog overblijft, dus niet-criminele Mocro's die niet heel dom zijn, is wel iedereen Moslim, oftewel beschikt over een compleet achterlijk wereldbeeld.
.
Dus: tel uit onze winst met dit volk.

Brou Is Back | 26-03-14 | 10:21

Veel Vaak | 26-03-14 | 10:05 |Straks valt heel Nederland over je heen voor zoveel racisme, wel hulde voor je vechtlust!

lanexx | 26-03-14 | 10:21

-weggejorist-

s.o.i.a. | 26-03-14 | 10:20

-weggejorist-

s.o.i.a. | 26-03-14 | 10:20

-weggejorist-

s.o.i.a. | 26-03-14 | 10:20

-weggejorist-

dildohoofd1 | 26-03-14 | 10:19

Tja, in huize Geen Mening hebben we een pot. Voor elke Kaaskop in Allochtoon Gezocht gooien we tien euro in de pot, voor elke lichtgetinte halen we er één uit. Toch kunnen we van het geld nog niet eens een dagje naar de Efteling, laat staan op vakantie.

Ja nee, geen mening | 26-03-14 | 10:17

Bolkestein had gelijk... Fortuyn had gelijk... Wilders heeft gelijk. Toch blijft dit land in een zelfdestructieve modus staan totdat het leed niet meer te keren is.
Grote stamper | 26-03-14 | 09:05 | + 88 -
.
Daar hoort Willem Drees ook nog bij. Btw, die is ook uit de PvdA gestapt...

Thoth | 26-03-14 | 10:16

-weggejorist-

dildohoofd1 | 26-03-14 | 10:16

Nog geluk voor die jongens dat mijn surinaamse vrouw er niet bij was. Als die hoort dat ik voor racist wordt versleten dan maakt ze roti van je.

Veel Vaak | 26-03-14 | 10:15

Heb opsporing verzocht gezien.
Ik irriteer mij eraan dat ze spreken over misdaad en criminaliteit, want dat is het niet helemaal.
Wie waren de slachtoffers? Blanke autochtonen, blanke bejaarden, maar vooral niet-islamitische slachtoffers.
Dit is een vorm van black racism.
Of: marokkaans racisme.
Kies maar welke term u beter vind passen.

gaffelbaard | 26-03-14 | 10:14

jaja, de nederlandse samenleving in de praktijk.

Misschien leuk om eens aan een bus, tram of treinconducteur te vragen: Wie zijn er het meest agressief, respectloos en lastig in ons openbare vervoer? Oh nee, niet antwoorden, je zou eens uitgemaakt kunnen worden voor rascist...

MaVe_64 | 26-03-14 | 10:12

Avondje (25-03-14) 020 gaza, op Burg.de Vlugtlaan is een dame op leeftijd van Turkse komaf rond 22.45 beroofd van haar handtas. Scribent dezes belt 112 en politie (motoragent) is werkelijk snel ter plaatse. Blijkt.... dame spreekt nauwelijks Nederlands, maar kan wel de waarschijnlijke afkomst van de dader duiden.... raadt u maar. Nog tijdens opstarten opsporing (dame wordt uitgenodigd mee te rijden in patrouillewagen) moet politie afbreken.... want heterdaadje woning inbraak even verderop. Fraaie kansenwijk.

s.o.i.a. | 26-03-14 | 10:12

dildohoofd1 | 26-03-14 | 09:55
De Arabisch-Afrikaanse slavenhandel is ouder dan de Europese en heeft eveneens een zeer grote omvang gekend.
De islamitische profeet Mohammed en vele van zijn metgezellen kochten, verkochten, bevrijdden en maakten slaven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slavernij

ecologiste | 26-03-14 | 10:10

Ik liep gisteren met twee rokende marokkanen achter me ik stopte demonstratief en vroeg. Mag het wat minder. Wat wat wat reageerde een en ik zei je loopt hier in een rookvrije passage idioot. Vieze racist was ik en dat moest de ene die niet weg kon komen met een heel erg blauw oog bekopen. Omstanders hebben me weerhouden achter de ander aan te gaan want die stond om de hoek zijn scooter los te maken. Die ander heeft zijn excuus gemaakt onder druk van een aardige turkse man. Ik ben 1.90 en weeg 95 kilo en pak iedere raar uit zijn ogen kijkende Mocro aan. Ik provoceer ze, laat ze iets doms doen of zeggen en sla ze genadeloos hard op hun poffertje. Komen er messen tevoorschijn dan eindigt dat mes in de geen die hem uit zijn zak haalde. Succes gegarandeerd ik ben niet bang en wel boos dat maakt me sterk genoeg en bovendien zijn het watjes die niet kunnen vechten bleek gisteren maar weer.

Veel Vaak | 26-03-14 | 10:05

We worden gewoon tegen elkaar uitgespeeld, ik doe hier niet aan mee.

arikanari | 26-03-14 | 10:05

Mijn geliefde werkt voor de politie en ik heb haar wel eens gevraagd of ze die Marokkanen steeds eruit pikken. Blijkt dat ze bij Opsporing Verzocht hun uiterste best doen om ook door blanken begane misdaad er in te vlechten, maar die zijn niet ernstig genoeg. Maw zelfs als de blanke programmamakers proberen neutraal en onbevooroordeeld te blijven, worden ze door de realiteit ingehaald.

Boer in 020 | 26-03-14 | 10:04

-weggejorist-

Brou Is Back | 26-03-14 | 10:03

Opsporing Verzocht = #MocrosGotTalent :-D

malang | 26-03-14 | 10:01

-weggejorist-

pga | 26-03-14 | 10:00

Maar goed dat ik sinds gisteren "politiek korrekt" ben.
Nu hoef ik me ook niet meer druk te maken over de items in "opsporing verzocht".
Sterker nog, de tweede kamer moet eens een onderzoek gaan beginnen of dat programma niet racistisch en stigmatiserend is :-)

meneer Q | 26-03-14 | 09:59

Niet zeuren dus!
dildohoofd1 | 26-03-14 | 09:55 |
Ik zeur wat ik wil. Ga anders zelf zeuren bij Joop. Bovendien kloppen je argumenten niet, "de historci etc.", laat me niet lachen.

milky bar | 26-03-14 | 09:59

dildohoofd1 | 26-03-14 | 09:38 | + -7 -
Je hebt wel helemaal gelijk met je eerste zin.
Voor de rest wordt ik liever niet gestraft voor wat mijn landgenoten (tot) 3 generaties geleden gedaan hebben (daar pluk ik ten slotte ook de vruchten niet van). Ik word namelijk al genoeg gestraft voor wat de mij voorgaande generatie landgenoten gedaan heeft.

jemagookniksmeer | 26-03-14 | 09:58

gz | 26-03-14 | 09:53 |
Het syllogisme bewijst het: elke criminele Marokkaan is een Marokkaan. Maar: niet elke crimineel is een Marokkaan.

milky bar | 26-03-14 | 09:57

grote stamper | 09:05

Hans Janmaat had ook gelijk.

griffin peterson | 26-03-14 | 09:56

In het kader "we zijn allemaal Marokkanen" wordt het programma opsporing verzocht van de buis gehaald. Er zijn tenslotte grenzen waar je bij wilt horen.

Dropke | 26-03-14 | 09:55

verschil is natuurlijk wel dat opsporing verzocht van het misdrijf uit gaat en geert van de mocro.
Opsporing verzocht: Er is een oud vrouwtje overvallen en de daders waren 2 licht getinte mannen, waarschijnlijk van Marokkaanse afkomst.
Geert: Er zijn 2 licht getinte mannen van Marokkaanse afkomst die waarschijnlijk wel een oud vrouwtje zullen hebben overvallen.

swift1.6 | 26-03-14 | 09:55

-weggejorist-

dildohoofd1 | 26-03-14 | 09:55

BedrijfsTijgerT | 26-03-14 | 09:48 |
Ik snap je, maar een varken geldt nog meer een steen des aanstoots voor de booslim. Zo'n beetje wat knoflook of daglicht is voor een vampier.

milky bar | 26-03-14 | 09:55

Wat heeft de PVV hier nu mee te maken. Wilders had het over Marokkanen en niet over criminele Marokkanen.

gz | 26-03-14 | 09:53

Ik kan het niet helpen, maar soms komt bij mij het vermoeden op dat een heleboel blanke criminelen die zich aan hun duistere werkzaamheden gaan wijden zich eerst met behulp van schmink en pruik als Marokkaan vermommen...

voorschot | 26-03-14 | 09:53

dildohoofd1 | 26-03-14 | 09:49 |
Prima, dan wacht ik met spanning af hoe de zwarte Afrikanen binnenkort hun voormalige Arabische/Noord-Afrikaanse slavendrijvers het mes op de keel zetten. History is a bitch too.

milky bar | 26-03-14 | 09:52

Etnisch profileren door de politie, etnisch profileren door opsporing verzocht en etnisch profileren door de kijkers, want die kijken elke Marokkaan aan voor steeldief. Dus....
Als je een verdachte zoekt en het signalement is Marokkaan, dan is elke Marokkaan verdacht totdat je de echte crimineel te pakken heb. Geldt voor elke ander kenmerk overigens ook. We mogen tenslotte niemand uitsluiten.

Evakuaasie2 | 26-03-14 | 09:51

-weggejorist-

dildohoofd1 | 26-03-14 | 09:49

milky bar | 26-03-14 | 09:37
Ik hoef mijn hond niet in te ruilen voor een varken. Ook een hond moeten ze niet. Lopen ze met een grote boog omheen. Iets met Haram. Ik weet wel waarom: mijn hond ruikt het wanneer iemand niet te vertrouwen is. 9 van de 10 keer heeft dat een kleurtje.

BedrijfsTijgerT | 26-03-14 | 09:48

joozd | 26-03-14 | 09:41
Nee, joozd, dat heeft hij niet gedaan.

New Quacka | 26-03-14 | 09:48

Als het programma met vage beelden komt en een hele algemene beschrijving, zoals licht getind, bontkraag, gemiddelde lengte etc. dan moeten ze niet verbaasd zijn dat daar alle marokkanen voor aangekenen worden.
Zou me niet verbazen als osporing verzocht gestopt wordt, natuurlijk wel erg stigmatiserend en discriminerend voor onze marokkaanse medemens.

janEnrika | 26-03-14 | 09:47

dildohoofd1 | 26-03-14 | 09:38 |
Zo denken "buitenlanders" er zelf anders helemaal niet over. Het gaat om een relatief kleine groep onder hen die het zowel voor hun eigen groep als die voor Nederlandsers verpest. Geen zinnig mens beweert hier iets anders. De slavernij heeft hier geen ene flikker mee te maken.

milky bar | 26-03-14 | 09:46

Samsom (PvdA) is hier dus VOOR.

nemeton | 26-03-14 | 09:45

Dit is nu precies de discussie die niet gevoerd kan worden omdat Geert het naar 'alle Marokkanen' getrokken heeft.

joozd | 26-03-14 | 09:41

@goedverstaander | 26-03-14 | 09:05

Het CBS bewijst (even aangenomen dat er sinds 2009 geen verandering is opgetreden) dat Marokkanen in bepaalde leeftijdsgroepen 5x zo vaak verdacht worden van een misdrijf als autochtonen. In de slechtste categorie is 10% verdachte geweest.

Dat is kut, en die groep moet hard aangepakt worden.

Als Wilders 'minder Marokkanen' gaat regelen, dan pakt hij dus ook de 90% die nergens van verdacht wordt.
Dát is waar mensen moeite mee hebben.

Ik weet het, moeilijk, nuance en zo, maar ik dacht, kom, ik leg het nog eens uit.

Ballenman | 26-03-14 | 09:41

-weggejorist-

dildohoofd1 | 26-03-14 | 09:38

Ach, hier in mijn buurt is vannacht nog een gewelddadige woningroof geweest. Daders hebben een mobieltje en een Ipad meegenomen, en de bewoner het ziekenhuis ingeslagen.

Geen signalement gegeven, dus kan je al verwachten dat ze een iets donkerder kleurtje hadden.

Voxlumen | 26-03-14 | 09:37

In Keulen intimideren booslims diverse slagers omdat deze siervarkens in hun winkel hebben staan (no joke, zie
www.express.de/koeln/nach-muslim-prote...
Mijn voorstel aan de brave burgers van de land die zich in toenemende mate zorgen moeten maken over hun haver en goed, kroost en inboedel: ruil je hond in voor een varken en de kansenparel zal je huis voorbijgaan.
Deze tip werd u aangeboden door de Commissie "Kansenparels: geef ze geen kans!".

milky bar | 26-03-14 | 09:37

-weggejorist-

Mauritz | 26-03-14 | 09:37

Er is een 'top 600' lijst van criminele jongeren in Amsterdam. Dus niet een keer een Twix gejat of een kapot achterlicht, maar serieuze zaken. Het zo vaak gehoorde 'bekende van de politie' in ieder geval. Laat die lijst maar eens zien. Gewoon, 'cntrl P', even wachten bij de printer en... voilà! Dan heb je naam jongere 1, naam jongere 2, naam jongere 3... t/m naam jongere 599 en naam jongere 600. Wie zijn dat? Show me! 3/4 marokkanen schat ik zo...

Gaute | 26-03-14 | 09:35

volgende week zitten er minder mocro's in, mengen ze het met mensen die 3km te hard hebben gereden..

ikdenkwat | 26-03-14 | 09:35

Hoe is het nou in godsnaam mogelijk dat iedereen met oogkleppen op blijft lopen? Ook de goedwillende Marokkanen zelf, die om met Rutte te spreken een aanwinst voor onze samenleving zijn? Hoe kan het zijn dat niemand ook maar een poging doet om zijn criminele broertjes, zusje, nichtjes, neefjes of andere familie op het goede pad willen krijgen? Fijn ontkennen want ''wij'' wonen toch niet in een Sharia wijk dus hebben we er geen last van. Wacht maar keurige nette gristen stemmers, want ze komen binnenkort ook uw keurige tuindershuis leegplunderen omdat in de dorpjes de mensen nog zo heerlijk dom zijn. Veel makkelijker.. zet de munthee maar vast klaar dan kunnen jullie heerlijk dader knuffelen met z'n allen. Wilders bied ook geen oplossingen maar hij duid wel het probleem. En het is een probleem dat alleen maar groter wordt, maar hey.. de Rutte's onder ons lachen vrolijk en kijken de andere kant op want stel je voor dat je er iets van zegt, dan ben je ineens niet meer zo popi jopie. Mensen die in de buitenwijken wonen, ga eens een keer niet in het weekend naar fantasia land of centerparks, maar loop eens zo'n Sharia wijk binnen met je GSM, je mooie horloge en je kakkerige kleding. Zorg dan wel dat je een extra stopwatch in je zak doen want het is altijd leuk om te kijken hoe lang het duurt voordat zo'n cultuurpareltje op een scooter met een bontkraagje je ript.

pinkelotje | 26-03-14 | 09:34

deministerpresident | 26-03-14 | 09:19

Tja het banken en verzekeraars tuig heeft veel meer ellende veroorzaakt en gaat nog steeds ongestraft verder

janmetdepet | 26-03-14 | 09:34

Het wachten is op het opnieuw uitbreken van de Hoekse en Kabeljauwse twisten. En dan zullen de Gutmenschen natuurlijk niet de kant van het volk kiezen. Want die zijn fout, heel erg fout.

Polletje Piekhaar | 26-03-14 | 09:34

Ik herhaal ff mijn stuk uit een ander onderwerp...
Geschiedenis is een belangrijk vak. Het verleden wordt namelijk vaak herhaald. Zeker op politiek vlak. Daarom een korte samenvatting:
-
9-2-2002
VVD, PvdA, CDA en D66 verwerpen de uitspraken van lijsttrekker Fortuyn van Leefbaar Nederland. In een interview met de Volkskrant heeft Fortuyn onder meer gezegd dat artikel 1 van de grondwet moet worden geschrapt. In dat artikel wordt discriminatie verboden.
VVD-leider Dijkstal zei in het NCRV radio-programma Cappuccino ongelooflijk geschrokken te zijn. Volgens Dijkstal is artikel 1 van de grondwet "het hart van onze beschaving". Hij herinnerde daarbij aan de praktijken van de nazi's tijdens de Tweede Wereldoorlog.
PvdA-leider Melkert roept Nederland op wakker te worden. Fortuyn gaat een grens over die je niet mag passeren, aldus Melkert. D66-leider De Graaf sluit uit dat zijn partij na de verkiezingen met Leefbaar Nederland in één kabinet gaat zitten. Hij roept Dijkstal en Melkert op daar ook duidelijkheid over te scheppen. CDA-voorman Balkenende vindt dat Fortuyn met zijn uitspraken de rechtsstaat afbreekt.
In het interview met de Volkskrant zei Fortuyn ook dat Nederland vol is en dat er geen asielzoekers meer moeten worden toegelaten. Ook zei hij dat de grenscontroles moeten worden verscherpt en dat het verdrag van Schengen moet worden opgezegd. Iedereen die Nederland binnenkomt moet worden gescand, vindt Fortuyn.
www.pimfortuyn.com/hoogtepunten/fortuy...
_
10-2-2002:
Pim Fortuyn wordt door Leefbaar voorzitter Nagel weggestuurd.
frontpage.fok.nl/nieuws/149745/1/1/50/...
_
8-3-2002:
Pim Fortuyn wint verkiezingen in Rotterdam en haalt een derde van de kiezers.
_
De overeenkomsten zijn duidelijk:
Fortuyn beheerst rond 10 februari het landelijk nieuws en wordt weggezet als racist en gevaar.
Wilders beheerst vanaf 19-3-2014 het nieuws en wordt weggezet als racist en gevaar.
De media reageert in beide zaken ongeveer hetzelfde.
Nog geen maand na deze zaak wint Fortuyn de verkiezingen in Rotterdam.
Als je van de geschiedenis mag leren, dan is de winnaar van de Europese verkiezingen dus bekend.
_
Ik hoop alleen dat Wilders het zelf mag mee maken.

New Quacka | 26-03-14 | 09:30

Het is helemaal geen afspiegeling van de bevolking!!!.

behangtafel | 26-03-14 | 09:30

Elk weldenkend mens in dit land wil natuurlijk 'minder'. Alleen als je het als politicus zegt ben je de Sjaak. Zo rollen we in Nederland. De tijd zal pas rijp zijn als het te laat is. Neemt niet weg dat dit mede dankzij Wilders is die het helemaal verkeerd aanpakt.

Vindefin | 26-03-14 | 09:29

Ik stel voor dat de roomblanke groep die
onlangs uit volle borst "wij zijn allemaal Marokkanen "scandeerden hun demonstratie voortzetten bij
de afgebrande woning van de dames in Gorinchem om vervolgens af te reizen naar een bepaalde Nijmeegse begraafplaats om aldaar hun protest op gepaste wijze af te sluiten.
Wel 100 euro meenemen graag.

randstaddebiel | 26-03-14 | 09:29

@Rudjen
Opvallend ook dat het veelal laffe misdaden tegen relatief weerloze slachtoffers zijn. En die etnisch monopolisten zichzelf maar in de slachtoffer en zelfknuffel rol plaatsen.
Nog wat te kotsen Spekman?
Rudjen | 26-03-14 | 09:09 | + 10 -
.
Daar zou ik nog aan toe willen voegen: de slachtoffers zijn NOOIT van Marokkaanse afkomst....
Wellicht een idee voor het CBS om, naast vast te stellen wat de afkomst van de dader is, ook vast te stellen wat de afkomst van het slachtoffer is bij welke dader.
Daar durf ik te stellen dat waar de dader Marokkaan is het slachtoffer dat NIET is. Nooit.

DeSjaak1000 | 26-03-14 | 09:29

En de gevestigde orde blijft met gesloten ogen toekijken, die opa van 87 die op het kerkhof in elkaar is geslagen en beroofd ook weer een getinte dader, verzin ik niet was op tv,iedereen maar echt iedereen spreekt er schande van,maar niemand echt niemand kan of wil er iets tegen doen,Behalve Wilders dan,maar die mag dan weer niets doen.Die wordt weg gezet als racist maar het is gewoon een feit waar niemand om heen kan Marokkanen zijn over vertegenwoordigd in criminaliteit,en maar zeiken dat ze gediscrimineerd worden dat ze geen werk kunnen krijgen.
Ook de goed willende Marokkanen kunnen vaak geen baan krijgen omdat wij ze zogenaamd over één kam scheren,zou dat misschien komen omdat er nooit een afkeurend bericht is te lezen van goedwillende Marokkanen over het gedrag van hun landgenoten
Het woord discriminatie moet af geschaft worden daar verschuilt die groep zich achter.

janmetdepet | 26-03-14 | 09:28

@Rutte, Samsom en de "Kunduzgang"

Die gespeelde verontwaardiging jegens Wilders is niet meer dan geregisseerde, georganiseerde, van belastinggeld gesubsidieerde en zeer populistische propaganda!!!

|

Verder is het "totalitaire ontkenningsbeleid" inzake de enorme problemen in ons land elke keer weer een slag in het gezicht van miljoenen weldenkende Nederlanders die dagelijks geconfronteerd worden met de zeer extreme uitwassen van jullie falende multiculturele beleid.

|

Als jullie echt een statement willen maken tegen Wilders en daarmee alle Nederlanders weer voor jullie willen winnen dan ligt de oplossing gewoon voor de hand. Los je de steeds maar groter groeiende problemen in alle grote steden en steeds meer dorpen in Nederland op.

|

Het wijzen naar Wilders, de mond snoeren van Wilders, hem beschuldigen van haatzaaien en het wegzetten van bevolkingsgroepen is simpelweg voorbij gaan aan -en negeren van- de maatschappelijke onvrede van miljoenen Nederlanders.

|

Nog even de cijfers op een rij, Wilders heeft nog geen tien zetels (politici) verloren sinds afgelopen woensdag jullie ruim meer dan vijfhonderd (500) .....

|

Zo lang jullie blijven wegkijken, de problemen niet benoemen en komen met gerichte oplossingen zijn jullie inderdaad niet meer dan een stelletje laffe criminele Marokkanen!

ox | 26-03-14 | 09:27

Kijk naar Opsporing Verzocht en je snapt wat hier in Nederland, nee in heel Europa, tot een schrijnend probleem is geworden. Dat probleem heet 'wegkijken'. Groeperingen als de PVV hebben een schot voor open doel.

Schoorsteenveger | 26-03-14 | 09:26

Slachtoffers behoren altijd tot een andere afkomst dan henzelf. Dat is pas racisme.

roze_bril | 26-03-14 | 09:26

Ik woon in een plaats waar ik heel veel mensen ken en iedereen is het beu. Is de rest van Nederland dan echt zo pro Marokkaans? Zelfs mijn Marokkaanse kennissen zijn het beu dat de regering niets of te weinig doet aan die foute Marokkanen omdat hun daardoor in een kwaad daglicht komen te staan.

mente aperta | 26-03-14 | 09:25

@James Lastig | 26-03-14 | 09:10
Geweldadige rellen, dat denk ik ook. Maar om dat "Westerse normen bijbrengen" te noemen gaat mij wat ver. Het lijkt meer op de manier van ordehandhaving in een gemiddeld islamitisch land, slechte zaak dus.

Ik verwacht niet dat de politie de kant van de Marokkanen kiest. Als iemand de duistere rotte kant van de Marokkaanse gemeenschap kent zijn de dames en heren poltitieagenten wel.

Professor Superhirn | 26-03-14 | 09:24

En Pechtold's oplossing voor deze kansenjongeren bij P&W gisteravond was... Tadaaaa.... meer onderwijs, en daar volgde geen enkele kritische vraag op.... * Diepe, diepe zucht *

Als ik Wilders was zou ik dat debat maar heel snel wel met ze aangaan, want op deze manier maakt hij gehakt van ze.

Ven1V1d1V1c1 | 26-03-14 | 09:24

Aktenzeichen XY … ungelöst... Weniger Niederländer!

"In der Hauptstadt Rabat gibt es heute etwa 70.000 niederländische Mitbürger, landesweit dürften es etwa 430.000 sein. Die Integration verläuft sogar nach drei Generationen äußerst schwierig ab. In den marokkanischen Großstädten sind ganze Stadtviertel von niederländischen Zuwanderern und deren Nachwuchs ‘christianisiert’; Kirchen mit lauten Glöcken, holländische Haram-Supermärkte, Matjes-Buden, Frauen in unzüchtigen Minikleidern und die überall in der Öffentlichkeit ertönende niederländische Sprache haben viele marokkanische Ureinwohner dazu bewogen, ihre Stadtviertel zu verlassen. Es gibt jedoch noch eines: Niederländer sind 22 Mal öfter Tatverdächtige in Sachen Kriminalverbrechen. 22 Mal!!! Von allen in Marokko lebenden niederländischen Jugendlichen unter 23 Jahren sind mehr als 60% bereits mit der Polizei in Berührung gekommen. Eine Mehrheit also! Wer sich wöchentlich die marokkanische Sendung ‘Aktenzeichen XY … ungelöst’ anschaut, weiß, dass diese Zahlen tatsächlich stimmen. Viele Marokkaner fühlen sich von der Politik und den Medien im Stich gelassen; nicht selten werden sie von ihnen als Rassisten oder Kurzsichtige abgeschoben. Vor ein paar Jahren behauptete der ehemalige Polizeichef von Rabat, Hassan Boulahrouz (Vergl. Joop van Riessen) in einer Fernsehshow noch allen ernstes, dass eben diese kurzsichtigen Marokkaner ein riesiges Problem darstellen und besser auswandern sollten. Er sagte dazu: “Diese Marokkaner gehören nicht mehr zu Marokko, da sie nicht mehr in die neue Gesellschaft, die wir gerade zusammen mit den Zuwanderern aufbauen, hineinpassen”.
http://www.pi-news.net/2014/03/weniger-niederlaender/

ecologiste | 26-03-14 | 09:24

Ik ben blij dat er blijkbaar zoveel mensen naar Opsporing Verzocht kijken, toch één programma op de treurbuis dat een wat genuanceerder geluid laat horen mbt tot de marokkanen.
En dat is hard nodig gezien het hysterische media geweld t.a.v. Wilders.

Onderbuik | 26-03-14 | 09:24

NPO racistisch met opsporing verzocht (al jaren!!), CBS racistisch met hun staafdiagram (al jaren), de NL bevolking grotendeels racistisch. Het gif van onderbuikgevoelens kruipt verder en verder.
.
Gelukkig hebben we den linkschen gutmensch, met de PvdA voorop, om ons te behoeden van verder verval in diepe onderbuikgevoelens.

DeSjaak1000 | 26-03-14 | 09:23

Feiten zijn racistisch!!!!1!!11
Ashtrey | 26-03-14 | 09:05 | + 6 -

Klopt. Het punt is dat de policormens niet tegen feiten op kan en je hem daarmee in een hoek drukt.
Het gevolg is dat de policormens wilt om zich heen begint te slaan en te schelden.
Ik heb dit verschillende keren kunnen constateren op fora buiten Geen Stijl.

Wanneer de policormens geen verweer meer heeft tegen inhoudelijk, onderbouwde argumenten krijg je een scheldkannonade me twoorden als "racist", "bruinhemd" en "xenofoob" te horen.

knerf | 26-03-14 | 09:22

Gelukkig voor Geert wordt er het hele jaar door campagne gevoerd voor hem

Dommelsch | 26-03-14 | 09:21

Rotte appels gooi je weg. Een valse hond krijgt een spuitje.
Dagelijks groeit het aantal slachtoffers.

Lichtgetint tuig gedraagd zich als een parasiet. Het kan zich alleen voortplanten ten kosten van een ander. Ik krijg er pijn in mijn onderbuik van.

BedrijfsTijgerT | 26-03-14 | 09:20

Is overigens de ultieme tip voor niet-blanke bevolkingsgroepen die niet gestigmatiseerd willen worden door sommige media: huur Wladimiroff advocaten of De Brauw Blackstone Westbroek in. Wordt de media plots heeel erg stil van.

Doorn2148 | 26-03-14 | 09:20

Maar Marokkanen zijn niet over vertegenwoordigd in de criminaliteit hoor...
Nee als alle Links en Gutmensch zich Marokkaan noemen daalt het percentage wel. Maar dat is ook de enige manier om het cijfer te drukken.

Super Grover | 26-03-14 | 09:19

'Zeer ernstig en schaamteloos gedrag' oordeelt de minister van financiën Dijsselbloem over de Libor-fraude. Verschillende banken, waaronder ook de Nederlandse Rabobank blijken de Libor-rente te hebben gemanipuleerd. Deze rente, de graadmeter die banken rekenen als ze geld aan elkaar lenen, werd bewust te hoog of te laag geschat.

Bijvoorbeeld dit soort geintjes heeft effect op IEDEREEN! Libor heeft de samenleving miljarden gekost. Dat is de natte droom van iedere straatcrimineel. Maar hoor ik hier dat dat witte boordentuig aan de schandpaal moet? Nee! Waarom niet??
Dat straattuig is misschien vervelend en geeft een onveilig gevoel. Maar de grootste criminelen zijn wolven in schaapskleren en kleden jou en mij ondertussen helemaal uit. LIBOR is daar maar 1 voorbeeld van.

Dat tuig moet gewoon hard aangepakt worden door de politie, maar ze het land uitzetten heeft daar niets mee te maken.

deministerpresident | 26-03-14 | 09:19

En tijdens de uitzending zapten alle goedmenschen naar boer zoekt hoer.

Botte Hork | 26-03-14 | 09:19

En dan die wijven, kuis met hun hoofddoekjes geld van oude mensen stelen met een bankpas. Weten ze niet dat ze gewoon naar de hel gaan?
Hypocriet volk!

the uninvited guest | 26-03-14 | 09:18

Wat zijn ze toch vervelend.

louis9608 | 26-03-14 | 09:17

In Nijmegen stonden gisteren voor opening van het politiebureau al zo'n 250-300 mensen klaar om aangifte te doen. Die werden allemaal opgenomen. Laat de slachtoffers van straatroof, verkrachting, geweld etc maar even wachten want dat zijn ongetwijfeld racisten

kees1960 | 26-03-14 | 09:17

Ze zijn zielig. Geef ze een huis! Geef ze gratis geld! Geef ze een auto! Geef ze een vrouw!

Zapte gisteren toevallig langs dat tv-programma. Wat een laf volk. Waren zelfs 2 smeerlappen die een bejaarde weduwe in haar huis overvielen en vasttapten. Niet dat ze na een eventuele straf een enkeltje verbanning krijgen. Dat zou zielig zijn...

NiceGuysFinishLast | 26-03-14 | 09:17

Zelfs de steel dames ziin lichtgetint.

Ook gezien Samson en Pechholt en Brulaap Bruhls van Nijmegen????

sjuulke | 26-03-14 | 09:16

En intussen zijn de dappere dodo's van het blanke bolwerk allemaal te bang om Demmink & co echt stevig aan te pakken...

O, ja, ging om kindermisbruik he? Is stuk minder erg dan diefstal en inbraak...

Doorn2148 | 26-03-14 | 09:16

En het werd me weer zwart voor de ogen.

Mammeloe | 26-03-14 | 09:16

Gelukkig gaat het hier om een heel klein groepje, dus vermoedelijk zijn we binnenkort van alle problemen af.

Ook doet de rest van onze fijne Marokkaanse medelanders gelukkig telkens weer afstand van dit Berber-riftuig dus het gaat allemaal goed komen.....

Frikanknul | 26-03-14 | 09:15

Valt me nog mee dat de makers van Opsporing Verzocht niet worden bedreigd en 24/24 worden beveiligd. Greet roept alleen maar maar zij laten de werkelijkheid zien, hetgeen als gevolg van de massapsychose der gutmenschen met hun stockholmsyndroom niet mag worden gezien en benoemd.

Nestorix | 26-03-14 | 09:15

Tijd dat we rechts van Wilders kunnen stemmen.
Geen, geen, geen!

TuuT | 26-03-14 | 09:15

Godzijdank zijn wij niet allemaal Marokkanen.

Angelica | 26-03-14 | 09:15

*te_gaan

mallepietjenie | 26-03-14 | 09:13

-weggejorist-

josef1952 | 26-03-14 | 09:13

Wel slim van de NPO. Zo hebben ze gelijk het allochtonen quotum gehaald voor het hele jaar.

I am a tampony | 26-03-14 | 09:13

Britney:
Sinds ik een varkenslederen fietszadel gemonteerd heb is mijn fiets nooit méér gestolen

clabamsk | 26-03-14 | 09:13

Dan zit er maar een ding op voor de NPO, opsporing moet van de buis. Dit om de stigmatisering tegen tegaan van deze bevolkingsgroep die het toch al niet makkelijk heeft etc.

mallepietjenie | 26-03-14 | 09:12

Allemaal leuk en aardig Pritt, maar dat maakt nog steeds niet dat je mensen alleen op basis van afkomst kunt uitzetten.
Dat er iets met die tuigmarokkanen moet gebeuren is evident.

Igor Putkin | 26-03-14 | 09:12

ecologiste | 26-03-14 | 09:04 | | Reageer+ | 4
Snap niets van jouw comment. Doet de NPO , met Opsporing Verzocht,eens iets goeds van de taxpecunia en het enige wat jij doet is schelden dat het allemaal leugenaar(d)s en verdraaiers zijn bij de NOS. Of denk jij dat ze blanke tokkies eerst lichtgetint schilderen voor de uitzending.

Herr Vorragend | 26-03-14 | 09:12

En laten we niet vergeten dat Marokkanen van de 3e generatie al autochtonen worden genoemd, dus zal het aantal verdachte autochtonen (volgens de CBS-rekenmethode) de komende jaren stijgen en het aantal verdachte Marokkanen dalen. Daardoor kan policor-Nederland over circa 10 jaar melden dat er geen Marokkaanse criminelen meer zijn en het probleem dus op vreedzame wijze is opgelost door integratie, beter onderwijs en vooral veel zielige industrie-subsidies. Krijg daar maar eens een speld tussen.

FrankVeer | 26-03-14 | 09:12

Heb het zitten kijken: die mevrouw uit Gorinchem heft 2 volwassen dochters van een marokkaanse vent, en woonde samen met een van die dochters in dat pand. Hoogstwaarschijnlijk is ze dus gescheiden van die vent en heeft ex- manlief opdracht gegeven aan een paar neven voor die aanslag. De popo had ook aan een opdracht-geven scenario gedacht. Ik zou wel weten wie ik even op het bureau zou uitnodigen voor een gesprekje....

bello | 26-03-14 | 09:12

Dadertjes op excursie sturen naar Kinderdijk en wachten tot ze een klap van de molen krijgen.

pim achtertuin | 26-03-14 | 09:11

Hoorde van Najib Amhali tijdens een show dat de marrokaanse straatschoffie's gezamenlijk kijken naar opsporing verzocht, want status verhogend. Ze lachen er gewoon om. Hoewel het tijdens een cabaretvoorstelling werd gezegd, kan ik me zomaar voorstellen dat het werkelijk zo gaat. Die gasten lachen Nederlanders en de Nederlandse rechtsstaat keihard uit.
En ze worden nog beschermd door de linkse gutmensch ook... Wat een land....

H. simpson | 26-03-14 | 09:10

het is nu wachten tot de "normale burger"het zat is en de nederlandse burgeroorlog uitbreekt oid. dan komen de blauwhelmen zeker bep. enclaves beveiligen ?

populist87 | 26-03-14 | 09:10

Had al zo'n donkerbruin vermoeden.

Mammeloe | 26-03-14 | 09:10

Wij zijn allemaal Marokkanen!
Eduardo- | 26-03-14 | 09:06 | + 1 -

Als iemand mij nog één keer zo diep beledigt, sleur ik hem met een touw aan zijn nek door Rotterdam.

Bijnavleesjatter | 26-03-14 | 09:10

hoe gaat dit dan uiteindelijk aflopen?
Professor Superhirn | 26-03-14 | 09:03

In zware rellen inde steden waarbij de autochtonen zelf de wapens gaan opnemen en dit smerige tuig eens Westerse normen bijbrengen.

Uiteraard zal de politie de kant van de Marokkanen kiezen dus wordt het een interessant gevecht.

Ik geef het nog een jaar of vijf voordat het zover is.

James Lastig | 26-03-14 | 09:10

Opvallend ook dat het veelal laffe misdaden tegen relatief weerloze slachtoffers zijn. En die etnisch monopolisten zichzelf maar in de slachtoffer en zelfknuffel rol plaatsen.
Nog wat te kotsen Spekman?

Rudjen | 26-03-14 | 09:09

@ Eduardo- | 26-03-14 | 09:06 |
'Wij zijn allemaal Marokkanen!', roepen de hoofdrolspelers van Opsporing Verzocht in koor.

goedverstaander | 26-03-14 | 09:09

De marokkanen die dat doen zijn schuldig. De politiek die er voor zorgt dat wetten niet goed gehandhaafd worden is ook schuldig. De politie die alleen bonnen schrijft en dit soort tuig niet oppakt is ook schuldig. 100% van de grote graaiers is blank, die kosten de samenleving nog meer geld. Zullen we ze gewoon allemaal het land uitgooien. Of gaan de handhavers van de wet eindleijk een keer schoon schip maken zodat misdaad niet meer loont!!

deministerpresident | 26-03-14 | 09:09

Verplicht kijkvoer voor hen die Meer Meer Meer blijven roepen.

de honden blaffen... | 26-03-14 | 09:08

Oja en vergeet niet dat voor iedere aangifte die gisteren is gedaan, een burger die de dupe is van een klein misdrijf retour naar huis gestuurd wordt zonder enige kans op het doen van aangifte.

* | 26-03-14 | 09:08

Ik begrijp overigens niet waarom Opsporing Verzocht op de buis komt. Als ze die beelden vertonen in een zaal met klantmanagers van de sociale dienst dan is zeker 90% van de zaken in een ommezien opgelost.

goedverstaander | 26-03-14 | 09:08

Knuffel ze mensen.

* | 26-03-14 | 09:08

Rijke Marocs dus met Gucci-petjes.

Jan Gordelroos | 26-03-14 | 09:07

Als ze in Nederland je stem laten afhangen van je bijdrage aan het land, dan kan de PvdA direct zijn deuren sluiten.

Rest In Privacy | 26-03-14 | 09:07

Wij zijn allemaal Marokkanen!

Eduardo- | 26-03-14 | 09:06

Ies toeval...

Jan Gordelroos | 26-03-14 | 09:06

Alle linkse lijers oogkleppen op! Want daar gaat je superieure gevoel het raam uit. Ik wacht op het eerste positieve nieuws omtrent Marokkanen. Ik wacht al héél lang....

R. Skicker | 26-03-14 | 09:06

-weggejorist-

josef1952 | 26-03-14 | 09:06

Linksdragend Nederland voelt zich echter nog steeds geroepen het op te nemen voor die ondersoort.

Ikdus | 26-03-14 | 09:05

Feiten zijn racistisch!!!!1!!11

Ashtrey | 26-03-14 | 09:05

Alexander Pechtold krijgt er goed van langs van de twitteraars, en terecht. Wilders benoemt wat Opsporing Verzocht en het CBS bewijzen. Tien tegen één dat D66, PvdA en alle anderen onverdroten voortgaan met De Grote Wegkijkshow. Niet van de publieke omroep maar van haar broodheren in Den Haag.

goedverstaander | 26-03-14 | 09:05

Bolkestein had gelijk... Fortuyn had gelijk... Wilders heeft gelijk. Toch blijft dit land in een zelfdestructieve modus staan totdat het leed niet meer te keren is.

Rest In Privacy | 26-03-14 | 09:05

"Minder minder minder", aldus de Fatsoensmensen achter hun beschavingskloof. Zij doelden daarbij, uiteraard, op de onevenwichtige weergave van marokkanen (immers kansenmensen, pareltjes) in den criminaliteit.
Een quotum wordt voorgesteld, zodat de realiteit wat "eerlijker" in beeld komt op den Riefenstahl-zenders van de Overheid.
De marokkaanse gemeenschap overweegt een nieuwe polonaise bij de aangiftebureaus.

Jan Passant mk2 | 26-03-14 | 09:05

Hoe lang nog zal dit programma Opsporing Verzocht nog blijven bestaan? Als het aan de Gutmensch ligt moet het sofort verdwijnen. Als het aan de overheid ligt moet het langzaam aan overgaan met focus op de blanke tokkies. Althans dat proef ik uit wat er nu speelt in NL. Daar moet ik nu van kotsen Spektrui. dat gemanipuleer ben ik helemaal zat. Leugenaards en verdraaiers bij de NOS. En we zijn verplicht ervoor te betalen ook nog. Kijkgeld wordt regelrecht uit je belastingbijdrage gezogen. En Paul de Leeuw en Pauw zagen dat het goed was.

ecologiste | 26-03-14 | 09:04

de dader sprak de woorden kk vaak uit, met een irritant accentje. Wij denken dan ook dat de daders een buitenlandse achtergrond hebben. Wie kent of herkent dit heerschap?

Bijnavleesjatter | 26-03-14 | 09:04

Voor dit soort onmenselijk gedrag kun je ook een onmenselijke strafmaat invoeren. Als mijn hond een kind bijt krijgt hij een spuitje, na dat spuitje bijt hij niemand meer.

kutsmurf | 26-03-14 | 09:04

Ik had al een lichtgetint vermoeden.

readbetweenthelines | 26-03-14 | 09:04

Zal ik dan maar ?
Minder, minder, minder !!!!!

James Lastig | 26-03-14 | 09:03

Wat een racistisch programma. #minder

Botte Hork | 26-03-14 | 09:03

Even serieus: als Marokkanen zo evident veel misdaad begaan en er is geen enkele politieke partij behalve de PVV die dit probleem wil erkennen laat staan aanpakken, hoe gaat dit dan uiteindelijk aflopen?

Professor Superhirn | 26-03-14 | 09:03

Kwestie van tijd totdat de PvdA een wetsvoorstel doet dat het aantal Marokkanen in Opsporing Verzocht aan een maximum bindt.

Zo is het maar net! | 26-03-14 | 09:02

Als Geert en een groot deel van de Nederlandse bevolking hun zin krijgen staan Anniko van Santen en consorten weldra op de stoep van het UWV.

goedverstaander | 26-03-14 | 09:00

Problemen met kansenparels benoemen en laten zien: dat moeten we niet willen met zijn allen.

Hotel New York | 26-03-14 | 09:00

Het viel mij nog mee dat dat programma geen roomblanke actuers hadden ingehuurd om een aantal items te behandelen.

Kamervraag | 26-03-14 | 08:59

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken