Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

BAM. IDF bulldozert Gaza de zee in

Wat een geweldig land is dat Israël toch. Niet miepen als er geschoten wordt (foto), maar gewoon meteen volle bak terugmeppen naar dat islamitische terroristentuigh op die islamitische terroristenstrook met hun islamitische terroristenraketjes. Islamitische moslimterroristen vuurden vandaag 20 30 40 50 60 70 80 90 Plofminaretten des Haatdoods naar de overkant. Hetgeen door het IDF meteen beantwoord met airstrikes, artillerie en tanks. Offensief van Gaza-kant is het antwoord op de inbeslagname van een vrachtschip vol Iraanse superraketten, en de dood van drie Qud-terroristen (foto voor) gisteren (foto na). Hup IDF.
HAHAHA: Hamas zegt dat er nu wel een grens bereikt is.
Update: IDF zegt Fok Jou.
ACTIE: Avigdor Lieberman: "There is no choice but a full takeover of the Gaza Strip."
VIDEO: Gisteren vuurden drie islamitische moslimterroristen in Gaza een mortiergranaat op Israël af. Ze werden gefilmd. Smile.
Update: Alle Cohens aan dek bij de sociaalmedia dienst van Israël.
Update: Naar de schuilkelders. Opnieuw luchtalarm in Sderot.
Hashtag: #israelunderfire.
BEELD: Lancering van plofminaretten op film.
VIDEO: Inslag van een IAF-koekje in een pikkedonker Gaza.

Reaguursels

Inloggen

tripledutch | 13-03-14 | 16:54 | + 0

The Goldstone report is door de UNHRC (VN dus) uitgevoerd. De VN is -op zijn zachtst gezegd- niet bekend om haar vooringenomenheid om voor Israel te pleiten.

Wat WOII betreft: eigenlijk wil ik niet uitwijden over waarom de vergelijking niet opgaat. Je hoeft mij niet te geloven maar ik denk dat als je zelf wat onderzoek doet naar wat toen is gebeurd dat je mogelijk zult inzien dat de vergelijking erg extreem is.

The worlds smartest | 13-03-14 | 17:11

Well, als je wilt weten hoe witte fosfor eruit ziet vanaf de grond in de Gaza: www.youtube.com/watch?v=N2rnDehskQ0 Witte fosfor is niet te blussen en brandt door totdat het volledig opgebrand is. Wie heeft dat 'zeer kritische' Goldtone rapport opgesteld..? Want op 'officiële' rapporten opgesteld door regeringsinstanties heb ik het eigenlijk niet zo de laatste tijd. De vergelijking met de tweede wereldoorlog is wel juist en wil je daar svp anders wel even over uitwijden?

tripledutch | 13-03-14 | 16:54

tripledutch | 13-03-14 | 16:02 | + 0

Ik praat niets goed. Ik heb (zware) bedenkingen juist. Het staat niet vast dat witte fosfor is gebruikt in het geval dat je omschrijft. Ook is het de vraag of het gebruik daarvan illegaal is. Maar goed ik ga wel met je mee. Stel nou dat het is gebruikt en het inderdaad illegaal is in de gegeven omstandigheden dan zou ik niets tegen berechting en bestraffing van de verantwoordelijken hebben. Sadisten en moordenaars moeten worden opgeruimd waar ze ook staan. Punt uit. De jegens Israel zeer kritische Goldtone report vond zelfs dat Israel de wet niet schond in het gebruik van witt fosfor. Wel dat sprake was van roekeloosheid bij het inzetten daarvan. Ik kan je ook mededelen dat IDF personeel die de wet schenden op dit terrein wel degelijk worden berecht en gestraft.

Je vergelijking met de tweede wereldoorlog is onjuist. Daarover hoef ik niet uit te wijden (althans dat hoop ik).

The worlds smartest | 13-03-14 | 16:30

The worlds smartest | 13-03-14 | 15:28
Come on, het is niet goed te praten dat ze witte fosfor gebruiken op dichtbevolkt gebied. Dat heeft niks met 'precisie' te maken en is gewoon een pure oorlogsmisdaad. You know it, I know it. www.youtube.com/watch?v=lnq2HkvWtI0 De joden doen nu de palestijnen hetzelfde aan als wat de joden overkomen is in WOII. De Palestijnen worden geschopt, geslagen, vernederd en onderdrukt. En als ze een kick geven, worden ze volledig afgeslacht. M.i. niet helemaal eerlijk.

tripledutch | 13-03-14 | 16:02

tripledutch | 13-03-14 | 15:01 | + 0

Wederom verschillen wij van mening. Ik geloof de IDF als ze stellen dat ze collateral damage willen beperken. Jij niet. Staat je vrij. Het lukt niet altijd om diverse tactische /strategische/logistieke redenen.

Ik heb aangegeven bedenkingen over bepaalde aspecten van het conflict te hebben en dan doel ik op onderdelen van de aspecten die je aanhaalt. Het water verhaal ligt toch nog wat genuanceerder in elkaar dan je doet voorkomen. Israel draait niet zomaar te pas en te onpas de kraan dicht zoals je uit de toon van je opmerking zou kunnen opmaken.

Filmpje over confrontatie studente met Norman Finkelstein is mij bekend. Ik vond het ook en belachelijke vertoning. (Norman Finkelstein is vreemd genoeg niet meer zo heilig in BDS kringen, vreemd heh? Googlen naar de achtergrond zou ik zeggen.)

In Israel zelf zijn er genoeg Israelische (!) geluiden zoals die van jou, en ook nog veel krachtiger geformuleerd. Dus wat je stelt is niet nieuw en uiteindelijk doet het er niet veel toe wat jij of ik hiervan vinden. Beide partijen moeten kappen met geweld. Wie gaat het worden?

The worlds smartest | 13-03-14 | 15:28

The worlds smartest | 13-03-14 | 14:03
"Collateral damage moet zoveel mogelijk voorkomen worden. Dit streeft de IDF na." Bullshit dat ze dat doen. Ze zeggen dit te doen, maar doen het tegenovergestelde. En hoe wou je het anders verklaren dat de IDF fosfor bommen afschiet boven zo ongeveer het meest dichtbevolkte gebied ter wereld? Als je dat doet, dan WEET je gewoon dat je een hele hoop burgers gruwelijk gaat verminken. En vind je het nou echt zo gek dat de Palestijnen af en toe een paar vuurpijlen afsteken als de Israëlis hen dagelijks vernederen en o.a. bepalen hoeveel water dat gebied in gaat? En wanneer er wat wordt afgestoken en er nagenoeg geen schade is, dan vindt Israël het zogenaamd gerechtvaardigd om volledig buitenproportioneel de boel daar ondersteboven te keren. Dat klopt niet helemaal toch of wel?
www.youtube.com/watch?v=Q7tupJRSi7M

tripledutch | 13-03-14 | 15:01

The worlds smartest | 13-03-14 | 14:29

Goed. Dan laat ik het er even bij... Prettige dag verder!

Istrilyin | 13-03-14 | 14:42

Istrilyin | 13-03-14 | 14:19 | + 0

Gedachtegoed van Miko Peled is mij bekend.
Ik verschil met hem om diverse redenen van mening. Er zijn ook in Israel veel van dergelijke geluiden / standpunten te horen. Google eens op Shlomo Sand. Ben het ook met hem om diverse redenen oneens.

De afkomst van degene die een stellingname poneert is niet bepalend wat juistheid of kracht van het argument betreft(geldt natuurlijke in beide richtingen).

Dank voor de link desalniettemin.

The worlds smartest | 13-03-14 | 14:29

The worlds smartest | 13-03-14 | 14:03
"Karakteriseren van mensen die de intentie hebben om mensen te doden als een weerloze oma is niet waarheidsgetrouw."

Op zich heb je een punt, een oma heeft natuurlijk meer kans om iets terug te doen tegen twee rooffinnen dan de Palestijnen tegen Israel!

En het klinkt lullig, maar ik hoop dat je net als ik over een tijd door de propaganda van Israel heen kunt kijken. Anders is het voor mij zoiets als praten met een kind dat nog rotsvast in Sinterklaas gelooft. Weet je wat? We kunnen vandaag een beginnetje maken. Hier is een aardige link:

www.youtube.com/watch?v=c4ZfnpN4Dfc

Door een Israeli notabene! Gewoon doen!

Istrilyin | 13-03-14 | 14:19

tripledutch | 13-03-14 | 13:23 | + -1

Inhoudelijk:

Persoonlijk vind ik het niet zo gek wat ik geschreven heb. Jij wel.

Dan verschillen wij van mening. Deal with it.

Karakteriseren van mensen die de intentie hebben om mensen te doden als een weerloze oma is niet waarheidsgetrouw.

Ik heb het niet over beschieten van burgerdoelen. Maar gericht op terroristische infrastructuur en lanceersites. Collateral damage moet zoveel mogelijk voorkomen worden. Dit streeft de IDF na. De betreffende terroristische groeperingen streven juist naar zoveel mogelijke schade. Maar falen daarin gelukkig.

Dat de aanvallers niet kunnen richten zegt niet dat ze geen slachtoffers willen of kunnen maken. Dus hoezo losse flodders?

Verder hoef je mij niets te vertellen over de situatie daar. Het is mij bekend. Ook ik heb bedenkingen over bepaalde aspecten maar dit laat onverlet dat terroristen die geweld gebruiken niet raar moeten opkijken als hun vuur wordt beantwoord.

Jij ook een fijne dag verder!

The worlds smartest | 13-03-14 | 14:03

The worlds smartest | 13-03-14 | 11:07
Je vindt jezelf wel behoorlijk slim he, gezien je nick? (Wellicht dat je toch wat last hebt van narcisme?) "Israël heeft het volste recht om zonder terughoudendheid jegens deze terroristen terug te slaan." verkondig je eventjes stoer hier, veilig vanuit je luie bureaustoel, maar weet je zelf wel wat dit inhoudt? Weet niet of je nog de vreselijke bombardementen van het vorige conflict herinnert waar met witte fosfor op burgerdoelen werd gevuurd?? Vind jij dat gerechtvaardigd voor de 70 losse flodders die op Israël afgevuurd zijn?! Je zou eens moeten kijken hoe de Israëlis de Palestijnen behandelen en wellicht dat je dan snapt hoe het komt dat die lui daar zo radicaliseren. JIJ bent hier juist degene met het dubbele moraal, het opgeheven vingertje en morele superioriteit. Fijne dag verder!

tripledutch | 13-03-14 | 13:23

het is een lastige kwestie die ik niet begrijp

Waarom staat van baalen daar niet de europese eenwording te vergroten.

dolffie | 13-03-14 | 12:59

Ik vind het maar moeilijk. Water is een nog veel te onderbelicht thema in de Midden-Oostenkwestie. Hier hebben wij geen idee wat er zich achter de geopolitieke schermen afspeelt, zeker op dat punt.

Maar idd, "Alle cohens aan dek" is magistraal.

Organische evolutie | 13-03-14 | 12:44

Istrilyin | 13-03-14 | 10:37 | + -1

Dat je een terreurgroepering met een oma vergelijkt zegt veel. Alsof het een soort knuffel-lieverds zijn. Los van de "kolder gehalte" van je reactie vind ik deze houding nogal decadent.

Israel heeft het volste recht om zonder terughoudendheid jegens deze terroristen terug te slaan.

Als je wat anders vindt dan heb je m.i. op zijn minst last van misplaatste politiek correctheid.

Aan de andere kant I can't blame you. Je woont tenslotte (waarschijnlijk) in NL, thuisland van underdog politiek , dubbele moraal, het opgeheven vingertje en misplaatste morele superioriteit. Met deze gedachtegoed oh wee de dag dat NL zich moet verdedigen tegen dit soort groeperingen.

The worlds smartest | 13-03-14 | 11:07

70 raketten, 0 slachtoffers. Het is meer een symbolische actie dan iets anders. Zoiets als een omatje die nadat ze haar snorfiets geschopt is toch nog even richting het tuig spuugt. En mist. En Pritt plus 200 reaguurders die juichen omdat oma vervolgens een paar tanden uit de bek geslagen wordt. Want omatje moet niet zo militant zijn he.

Istrilyin | 13-03-14 | 10:37

Hele gaza strip bulldozeren en niet meer moeilijk over doen.

WatZalIkErvanZeggen | 13-03-14 | 10:13

+50 voor de "Alle Cohens aan dek"

Kameroudste | 13-03-14 | 09:43

Joden zijn heel fijn.

DerKaiser30 | 13-03-14 | 09:22

Nee die joden, die zijn fijn.

Makro777 | 13-03-14 | 08:46

Israël is het slechtste idee sinds WOII.
Ik begrijp die Palestijnen wel.

Spanko | 13-03-14 | 08:15

De Palestijnen kunnen hun raketten beter op Egypte en Saudi Arabië richten. Hun moslimvrienden laten hen gewoon creperen.
En hoewel Israël onder het huidige gesternte niet meer gesticht zou worden is het er wel. Nog eens zes miljoen joden deporteren (of erger) gaat gevoelig liggen.

Geert Linkers | 13-03-14 | 08:07

De gemiddelde bewoner van de Gaza-strook kan er ook niet zo veel aan doen echter, die zijn ook gewoon slachtoffer, compleet geindoctrineerd en vast in dat haat-nest.

Maar tja, ondertussen gaat het conflict gewoon door. De populatie neemt ook nog steeds toe.

Ik denk dat we het punt van goede oplossing al voorbij zijn...

Anoniemtje | 13-03-14 | 06:22

@Bababas | 13-03-14 | 01:37
Het probleem is dat het de goddelijke plicht is van elke moslim om joden te doden waar ze gevonden kunnen worden. Staat in de koran. Dus is dat de absolute, onveranderbare waarheid voor *elke* moslim.

Snap je wel?

Parsons | 13-03-14 | 02:03

Moslims plagen joden en joden plagen moslims. Waar is het probleem ? Laat ze lekker in die zandbak. Mag ik nu ook op de cidi wall of klaag?

Bababas | 13-03-14 | 01:37

@La Bailaora | 12-03-14 | 23:52
Dat speelt zeker allemaal mee, maar is niet de hoofdreden.
Mijn plemp was eigenlijk een test of Parsons dingen weet, zoals hij beweerde, maar dat weet hij niet.

Dank je voor je reactie, ik ga nu de linkjes lezen.

AbleArcher13 | 13-03-14 | 00:07

@Parsons | 12-03-14 | 23:14
Ja, mijn vraag van 21:30.

AbleArcher13 | 13-03-14 | 00:05

@AbleArcher13 | 12-03-14 | 21:30
Omdat de westerse wereld steeds fascistischer vormen krijgt, zie bv. de nieuwe nazi regering in Ukraine met oa. Svoboda die oa. 13 miljard steungeld uit Brussel krijgt gedoneerd:
www.globalresearch.ca/the-u-s-has-inst...

Niet voor niets dat die leiding in Brussel ook verantwoordelijk zijn voor het binnenhalen van miljoenen import moslims, dat is niet voor niets hun slag mensen namelijk:
www.bbc.co.uk/news/uk-politics-1851939...

Ook in de VS beginnen dat steeds erger te worden:

"President Obama took an action making it easier for supporters of Islamist terrorists to be granted asylum in this country. At the same time, persecuted Christians face a brick wall at the Obama State Department":
www.washingtontimes.com/news/2014/mar/...

Kortom, er is een structureel probleem met onze leiding. Onze leiding is de 5e kolonne, en daarom is het ook heel logisch dat ze een vijandige houding tegenover Israel beginnen aan te nemen.

La Bailaora | 12-03-14 | 23:52

slotbert | 12-03-14 | 22:52
Wees maar blij dat jij daar niet zit jongen.

tripledutch | 12-03-14 | 23:23

@AbleArcher13 | 12-03-14 | 20:59
De afgelopen 10 jaar is er *elke 7 uur* tenminste 1 raket op Israël afgevuurd door Hamas.

Verder nog vragen?

Parsons | 12-03-14 | 23:14

Al die terroristen daar tieven raketten op elkaar en wij mogen geen kernwapens hebben van engeland frankrijk duistland en amerika. Dafuq .gewoon alles platgooie daaro of dat onrealistische gezeik over wereldvrede vergeten kan ook

Frikandel24/7 | 12-03-14 | 23:11

-weggejorist-

slotbert | 12-03-14 | 22:52

Vechten gaat nog eens heel groot worden in 2014..

Fred van Ria | 12-03-14 | 22:50

Nou jongens, dat wordt weer witte fosfor op burgerdoelen morgen. Gaat weer lekker daar.

tripledutch | 12-03-14 | 22:47

Voor de mensen die niet weten waarom Hamas en co bij vlagen raketten schieten, het is heel eenvoudig. De Palestijnen krijgen meer geld van de wereld dan wie ook zo ongeveer. En om dat geld naar binnen te laten vloeien moeten ze zorgen dat ze in het nieuws blijven. Dus dan laten de Palestijnen de boel escaleren en de slinkse media haalt dan weer de knuppel te voorschijn om Israel mee te slaan als die de terroristen te pakken nemen.
www.meforum.org/1926/does-foreign-aid-...

Moonwarrior | 12-03-14 | 22:47

@asena
Nou, fijne tactiek,en, nee, ik zou niet strijdlustig worden van een verloren strijd, energie in andere dingen steken, goed onderwijs voor Palestijnen ofzo. Proberen samen te leven of het voorbeeld volgen van de Joden die in de Arabische landen leefden (wegwezen). En misschien komen je achterkleinkinderen dan na 1000 jaar weer terug, dat is de Joden in Israël toch ook gelukt. Zinloos raketjes schieten lijkt mij niet veel eervoller dan 'nsb'en met je reet omhoog', dan kun je beter meteen seppuku plegen... Ik bedoel het niet verwijtend, een mens kan gekke dingen doen als ie volkomen gefrustreerd is, maar ik begrijp het niet, zo zinloos allemaal, het levert niks op.

schoneslapert | 12-03-14 | 22:43

Frame het als islamitisch extremisme en hup, klaar
Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 19:42
Ja want door de eeuwen heen heeft er nog nooit iemand klachten ondervonden van islamitisch extremisme...

Moonwarrior | 12-03-14 | 22:40

@as-saboer | 12-03-14 | 22:16
"Pro Apartheidmenschen, ze bestaan nog anno 2014 in guurrechtsland."

Klopt. Pro-apartheidsmensen noemen we ook wel fundamentalistische moslims, met hun neiging de mensheid in te delen in gelovigen en dhimmi's.

Wat dat betreft kunnen islamieten een voorbeeld nemen aan het democratische, vrije Israel, waar iedereen gelijkwaardig is, ongeacht ras, religie, overtuiging of inkomen.

Russells Teapot | 12-03-14 | 22:35

Zullen we het nog even over de vrijgelaten terroristische Palestijnen hebben die Israël heeft vrijgelaten omwille van de vrede? Israël heeft woord gehouden, waar is nu de vrede?

Maria.1 | 12-03-14 | 22:34

Ik gok op een 3-0 nederlaag voor de alla-oe-akbarrende raketterugkoppers. Hup Bibi, send in the marines!

Spielmacher | 12-03-14 | 22:21

haha. ruys de berenpantalon

minimá-armezusvan.. | 12-03-14 | 22:20

ik ben jood en wens ze wat ze mij wensen.

JoeDoe | 12-03-14 | 22:17

Pro Apartheidmenschen, ze bestaan nog anno 2014 in guurrechtsland.

as-saboer | 12-03-14 | 22:16

Pro - Israëlisch geluid. Het kan dus nog. Gelukkig maar.

DerKaiser30 | 12-03-14 | 22:14

De basis van dit conflict is het absurde idee een paar miljoen joden te dumpen op een op vage gronden weggegeven stuk land te midden van een paar honderd miljoen moslims, en er van uitgaan dat die 'nieuwkomers' met open armen onthaald zouden worden. Dit terwijl er al hevige onlusten waren geweest na de immigratie van enkele duizenden van deze Europese sekteleden.

shirkuh | 12-03-14 | 22:07

Zolang Hamas het daar voor het zeggen hebben zullen de Palestijnen geen leven hebben. Dit is te wijten aan de eigen mensen dus en niet aan Israël. En zolang er geschoten wordt, wordt er ook teruggeschoten, logisch lijkt me!

lanexxx | 12-03-14 | 22:04

Wat zullen er weer gezinnen zijn de ene kant rent de schuil kelders in je weet maar nooit. Je kinderen onder je armen gelukkig, je kan weer naar huis kleine inslagen. Andere kant omfg lopen ze weer te schieten naar de joden, gvd, het is weer bal. Net alles op de rit. Voor je ruit gaan zitten je kinderen onder je armen wachten op wat er komen gaat.....

ikdenkwat | 12-03-14 | 21:50

sinds de "oprichting" van de islam is het vechten geblazen in het Midden Oosten en daar buiten. Sinds de komst van de Joden in West Europa worden ze vervolgd. Zelfs dat kleine stukje ontgonnen woestijn in het Midden Oosten dat Israel heet wordt hen niet gegund. Aan al die Jodenhaters: wordt moslim of hou je mond.

matrixbluepill | 12-03-14 | 21:50

@AbleArcher13 | 12-03-14 | 21:30 | + -1 -
Olie.

watergeus | 12-03-14 | 21:50

Je zou toch denken dat er een plan achter zit oh wacht.... Het is al 70 jaar zo...

ikdenkwat | 12-03-14 | 21:40

-weggejorist-

asena | 12-03-14 | 21:39

Is van Baalen al uit bed?

slotbert | 12-03-14 | 21:30

@Parsons | 12-03-14 | 21:22
Ik ook. Vertel dan eens waarom de Westerse wereld Israël los aan het laten is de afgelopen 5 jaar?

AbleArcher13 | 12-03-14 | 21:30

Blijft toch bijzonder. Als de buurman een garage vol bazooka's heeft ga je toch niet met vuurpijltjes op zijn kinderen schieten. Wat bezielt die lui?

schoneslapert | 12-03-14 | 21:25

Is het al oorlog?

Wilder dan Geert | 12-03-14 | 21:23

-weggejorist-

asena | 12-03-14 | 21:22

@AbleArcher13 | 12-03-14 | 20:59
Dat klopt, ik weet dingen.

Parsons | 12-03-14 | 21:22

Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 19:58 | + -13
Maar jij zit hier lekker veilig in Nederland.

ZZP-er | 12-03-14 | 21:19

De Arabieren kunnen het zich veroorloven om oorlogen te verliezen. Israël kan dat niet. De eerste verloren oorlog betekent het einde van Israël. En aangezien er in Dimona nogal wat kernwapens liggen opgeslagen, kunnen de Arabische buren maar beter wat voorzichtig opereren. Anders kon er in het paradijs wel eens een acuut tekort aan maagden ontstaan.

Polletje Piekhaar | 12-03-14 | 21:02

@Parsons | 12-03-14 | 20:20
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij niet geheel onbevooroordeeld in dit conflict staat, zoals deze Goj.

AbleArcher13 | 12-03-14 | 20:59

Israël treedt veel te slap op tegen die Palestijnen, doe wat Avigdor Lieberman zegt en neem de Gaza strook in.
Het is wel mooi geweest met die haatbaarden.

AbleArcher13 | 12-03-14 | 20:55

miko | 12-03-14 | 20:43 |
Precies. Maar ik weet inmiddels uit betrouwbare bron dat alle jeugdige talentvolle Palestijnse voetballers door Israel systematisch afgeslacht worden. Toch raar dat je daar niets over hoort.

spanarchist | 12-03-14 | 20:52

@Sophie9985 | 12-03-14 | 20:50
Nee ze zijn schaars.
Er is namelijk een behoorlijk grote vraag naar in het midden oosten.

miko | 12-03-14 | 20:52

@Skunk57 | 12-03-14 | 20:43
Kun jij dat niet doen??

miko | 12-03-14 | 20:51

miko | 12-03-14 | 20:43
Waren de alu hoedjes in de uitverkoop?

Sophie9985 | 12-03-14 | 20:50

Alle Cohens aan dek?

Zullen ze het toch zonder Job moeten doen. Die is volgens bronnen in Den haag net onder het genot van een glas Arabische rooibosthee stemmen aan het ronselen in de al-hamas moskee in Haren

The_Challenger | 12-03-14 | 20:45

@spanarchist | 12-03-14 | 20:27
Het feit dat nog nooit een moslim land de cup heeft gewonnen komt door het groot zionistisch complot.
Iedereen weet dat de voetballers van Allah veel beter zijn dan de Kuffar of de Kanaries van het boek!

miko | 12-03-14 | 20:43

Niemand die even de moeite neemt om de geschiedenis van de Gaza strook en de Palestijnen op te frissen?? Was Mosje niet gewoon in terrorist?? Oh nee, het was het beloofde land (ja, uit de bijbel)

Skunk57 | 12-03-14 | 20:43

als de Israeli nou eens een Poetintje deden in de Gaza strook... annex-hop! kan Timmerfranzz daar zich weer maximaal profileren.

wwweetikveel | 12-03-14 | 20:39

@ Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 20:27 |
En dat noem jij 'het vermoorden en structureel gevangen zetten van Palestijnen'? Over lasterlijke propaganda gesproken. Áls het al waar is (het komt op mijn over als een eenzijdig verhaal van een policor-krant), dan lees ik er niet dat Paletijnse sporters bewust gepakt worden, maar zich toevallig ook onder de slachtoffers bevinden. Maar ik geloof dus niet dat het een erg geloofwaardig verhaal is, het lijkt me nogal suggestief geschreven.

Lewis | 12-03-14 | 20:35

@Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 20:27
Beide bronnen gaan over dezelfde twee voetballers, die volgens Israel probeerden explosieven te gooien naar Israelische politie.

Lastig om uit te vinden wie hier gelijk heeft, omdat het hier het woord van de Israelische veiligheidstroepen tegen het woord van deze Palestijnen. Persoonlijk zie ik geen reden om aan te nemen dat de Palestijnen hier de waarheid spreken.

Maar ook de Israelische autoriteiten liegen, kan ik hierin niet terugvinden dat Israel "systematisch voetballers gevangen zet." Een individueel geval van twee voetballers is namelijk niet "systematisch."

Russells Teapot | 12-03-14 | 20:34

sapperdeflap, groeten uit Tel Aviv...

... blij wezende dat die Iraanse langeafstandsraketten nooit zijn aangekomen in gazastrokistan......

wwweetikveel | 12-03-14 | 20:31

Arrggh. Eindeloze onverdraagzaamheid... Het is wachten tot de keppeltjes, de baarden, de mijters, en iedereen elkaar met nukes gaat bestoken en dit gedoe gaat ons allemaal de kop gaat kosten.

ThePriest | 12-03-14 | 20:30

@goedverstaander | 12-03-14 | 20:26 | + 0 -

Ook hier ben ik het helemaal mee eens.

Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 20:30

Had ik al gezegd dat dat hele Israël-Palestina conflict me geen reet interesseert? Bij deze, en zouden meer mensen moeten doen.

aap-noot-mies | 12-03-14 | 20:30

Lekker dan. Heb je Hamas gestemd blijken het allemaal valse verkiezingsbeloftes te zijn geweest.

Spielmacher | 12-03-14 | 20:28

@Parsons | 12-03-14 | 20:20 | + 0 -

Kus op je voorhoofd, tiefuswensert!

Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 20:28

Russells Teapot | 12-03-14 | 20:20
Hoe vaak heeft het nationale elftal van Palestina het WK gehaald? Precies. Dat moet haast wel de schuld van Israel zijn.

spanarchist | 12-03-14 | 20:27

Hamas krijgt gewoon een koekje van eigen deeg. Hamaskoek.

VanBukkem | 12-03-14 | 20:27

Het enige dat ik tegen Israël heb ik dat ze dat haatzaaiend tuig nog niet van de kaart hebben geveegd.

Voorgoed dit keer.

Hopla, platbulldozeren die zooi... drijf ze maar die zee in waarvan ze zelf openlijk roepen dat ze het met elke Jood zullen doen.

En veeg Iran ook maar van de kaart...

Parsons | 12-03-14 | 20:27

't Is mooi geweest nu. Wat mij betreft heroveren ze tuiggebieden op de *proest* Palestijnse Autoriteit en deporteren ze elke kwaadwillende Pallie richting respectievelijk Jordanie en Egypte.
Vervelend stenengooiend haatvolk...

Graaisnaaiert | 12-03-14 | 20:26

@ Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 20:15 |
Het zou misschien verstandig zijn als de bevolking van Gaza bij de volgende verkiezingen eens NIET op een partij van fundamentalisten of partijen met een militair fanatieke terreur-tak zou stemmen. Elke bevolking krijgt de regering die zij verdient en zal daarvan de gevolgen krijgen te verduren.

goedverstaander | 12-03-14 | 20:26

Het idiote is dat Jasser A. seculaier was. Heel stom dat ze hem vermoord hebben.
Terug kwam het zevenkoppige monster van de Islam.
Niet zo slim bezig dus.
Hier in NL waren de eerste moslims ook behoorlijk seculair, maar na de oliecrisis van 74 hebben de idiote politici religieuze fanaten naar hier gehaald.
Ik begrijp nog steeds niet waarom, tenzij oil for immigrations, zie Straatsburg.

ecologiste | 12-03-14 | 20:26

@ Jadaag | 12-03-14 | 20:24
+ heel veel

Lewis | 12-03-14 | 20:25

@SamKoeman 20:18
Niet van de één op andere dag, maar binnen een dag zijn ze bij een inval wel klaar. Laten daar geen misverstanden over bestaan.

Ashtrey | 12-03-14 | 20:25

@goedverstaander | 12-03-14 | 20:15
Och en daar mag ze haar voorkeuren toch in hebben lijkt me.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 20:25

@Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 19:42
"Israël houdt eenzijdig al 40 jaar het hele Midden-Oosten gegijzeld in terreur."
Ja! Het moet eens afgelopen zijn! End the unjust Jewish occupation of Muslim land! cdn.frontpagemag.com/wp-content/upload...

Jadaag | 12-03-14 | 20:24

@ spanarchist | 12-03-14 | 20:21 |
Over Wilders gesproken in deze context: volgens Asscher laat de PVV niets meer over antisemitisme horen sinds er samenwerking is met Front National. Zou dat waar zijn, of is het laster?

Lewis | 12-03-14 | 20:23

Russells Teapot | 12-03-14 | 20:18
Vermoedelijk zal er tussendoor ook nog een link naar Wilders gemaakt worden.

spanarchist | 12-03-14 | 20:21

@Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 19:54
Ah, je hebt geen enkel benul waar je over praat.

Weten we dat ook weer.

Oh en als Israël wapensmokkel vanuit Iran in de openbaarheid brengt heet het opeens propaganda, en als die palestijnse haatzaaiers het doen (Pallywood, rings a bell?) is het helemaal toppie.

Tsja.

En voor de rest wens ik je ongezien de tiefus.

Parsons | 12-03-14 | 20:20

@Russells Teapot | 12-03-14 | 20:18
Alles om hun iesjlaamvriendjes te plezieren.

Slipsnifter | 12-03-14 | 20:20

@ Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 20:15
De achteloze 'Hup Israël'-houding? Kom op man, het is precies andersom.
Geloof me, als Israël echt Palestijnse voetballers zou vermoorden en systematisch zou vastzetten, zou de hele pers er hier BOL van staan.

Lewis | 12-03-14 | 20:20

@Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 20:15
"Sport, ook zoiets dat moet verbroederen. Israël vermoordt of zet systematisch Palestijnse voetballers gevangen. Hoor je hier niks over, noppes."

Klopt, daar heb ik inderdaad niets over gehoord. Heb je hier ook een goede bron voor?

Russells Teapot | 12-03-14 | 20:20

Hamas haalt best wel jodenstreken uit vind ik.

brutus68 | 12-03-14 | 20:20

@Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 20:10
Kunnen we geen misantropische partij oprichten?
De MP.

Slipsnifter | 12-03-14 | 20:19

Zo stil als onze linkse media waren over de raketaanvallen van Hamas, zo luidruchtig zullen ze weer zijn in hun veroordeling van de Israelische verdedigingsacties.

Zo ging dat de vorige keren, en zo gaat dat nu. De redacties van P&W, Nieuwsuur, het NOS-journaal en DWDD draaien op dit moment overuren.

Russells Teapot | 12-03-14 | 20:18

Israël slaat zeker terug - en terecht. Maar ik moet nog maar zien of ze de Gazastrook zullen binnenvallen. Zo'n militaire operatie lijkt me niet iets wat je van de één op andere dag kan doen.

SamKoeman | 12-03-14 | 20:18

Dat is nog eens wat anders dan een kopje thee met eem jodenkoekje!

pim achtertuin | 12-03-14 | 20:16

Die mensen zijn allemaal gek.Maakt niet uit voor welke kant je bent... Je bent al gek als je een kant kiest in dit kansloos conflict.

Meneer-reetkever | 12-03-14 | 20:16

@goedverstaander | 12-03-14 | 20:09 | + 0 -

Je hebt gelijk. Hamas is een schandvlek voor de 'normale' Palestijn, die ook gewoon huisje, boompje, beestje wil. Het zijn - ongelofelijk maar waar - net mensen daar aan de andere kant van de muur.

Maar er is natuurlijk wel een reden voor dat je die media in Gaza niet of nauwelijks aantreft. Het afknijpen van papier en inkt, elektriciteit, het onmogelijk maken van normaal te werken, bijvoorbeeld.
Sport, ook zoiets dat moet verbroederen. Israël vermoordt of zet systematisch Palestijnse voetballers gevangen. Hoor je hier niks over, noppes. Terwijl zelfs Haaretz dit soort misstanden meldt. Maar dat vinden 'wij' hier niet belangrijk.

Dat Israël zich mag (nee, moet) verdedigen tegen terroristen is zonneklaar. Maar de achteloze 'Hup Israël!"-houding van Nederland, en zeker van een GeenStijl, dat *altijd* kritisch zou moeten zijn, op alles, is ergerlijk. En dat zeg ik als Jood.

Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 20:15

@ gedachtespinsel | 12-03-14 | 20:11 |
Ik heb de indruk dat het @lekker wijf niet zozeer gaat om de voorplanting, als wel om de seksuele handeling an sich.

goedverstaander | 12-03-14 | 20:15

Go Israel,geef die etterbakken op hun lazer!

baanaru | 12-03-14 | 20:14

@miko | 12-03-14 | 20:06
En veel dank aan de minkukels.
*vinger opsteekt*

@gedachtespinsel | 12-03-14 | 20:06
zomzsss snap ik echt niet wat je bedoelt.

miko | 12-03-14 | 20:14

Krijg je er van. Israhel heeft dit jaar al 17 palestijnen gedood waarvan maar 3 militanten, ondanks de "staakt het vuren." Hoop dat Islamic Jihad nog een paar Fajr-5's over hebben die Tel Aviv wel kunnen bereiken.

Pardon? | 12-03-14 | 20:13

@lekker wijf | 12-03-14 | 20:08
Toch prettig dat bevruchting en voortzetting van de soort niet gebonden is aan ras of afkomst.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 20:11

@Dude69 | 12-03-14 | 20:04 | + -1 -

In het diepst van mijn zijn ben ik een misantroop. Ik haat nagenoeg alle mensen. Nederlanders, Israëliërs, Palestijnen. Limburgers, vooral Limburgers. Samsom, Wilders, Rutte, Buma. Mag ik als misantroop ook al niet een paspoort hebben?

Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 20:10

Ik las Quid-terroristen..

Slipsnifter | 12-03-14 | 20:10

Altijd fijn, dat pro-Israël-geluid hier. Een belangrijke reden waarom ik me thuis voel op GS.

Lewis | 12-03-14 | 20:10

@ Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 19:54 |
Als Hamas in Gaza zich koest houdt heeft niemand iets van Israël te duchten. Het is te hopen dat de huidige (leger)leiding in Egypte binnenkort kans ziet de toestroom van raketten en ander wapentuig volledig af te knijpen want de Egyptische Moslimbroederschap (waar Hamas een afsplitsing van is) is de grootste wapenleverancier. Geld voor de operaties komt vooral van Iran en Saoedi-Arabië. De vergeldingen die Israël zo nu en dan uitvoert voor beschietingen zijn vaak precies en vooral gericht op Hamasleiders of leden die raketten of mortieren lanceren. Hamas wordt door tal van landen (ook door de EU) gezien als een terroristische organsatie, en terecht.
Het klopt dat er in Israël media zijn die kritiek op het handelen van de eigen staat hebben, en dat mag ook. Daar zijn ze onafhankelijk voor. Dit soort media zult u in de Gaza-strook echter niet aantreffen.

goedverstaander | 12-03-14 | 20:09

In Israel heb je echte mannen, met brains en met ballen. In tegenstelling tot in de islamitische wereld: wat daar voor man doorgaat, daar spuug ik op.

lekker wijf | 12-03-14 | 20:08

@Russ Meyer | 12-03-14 | 19:53
Ik denk dat wij Groningers Schiermonnikoog maar weer moeten opeisen! Ook door een misdadig regime 'weggegeven' aan in dit geval de provincie Friesland!

VanBukkem | 12-03-14 | 20:07

@miko | 12-03-14 | 20:04
Je wist je password nog te herinneren?

gedachtespinsel | 12-03-14 | 20:06

@Ashtrey | 12-03-14 | 20:03
Ach weet je, er zijn hier zo ongelooflijk veel idioten die niks snappen van ironie, parodie, sarcasme of wat dan ook.
Of die ene min moet van Ruys zijn. Maar iets zegt me dat hij eerder iets terug zou zeggen in plaats van op de minknop rammen.

miko | 12-03-14 | 20:06

Wat een tactische blunder: de ogen van de wereld zijn gericht op de Oekraine en een vermist vliegtuig dus een paar palestijnen meer of minder maalt verder niemand om.

rode peper | 12-03-14 | 20:05

Met de buren die Israel heeft is de enige optie inderdaad keihard terugslaan.
Wat de mening van antisemieten als Gretta, Meulenbelt of van Bommel ook mag zijn.

spanarchist | 12-03-14 | 20:04

Och jee de minkukel waart weer rond.

miko | 12-03-14 | 20:04

Het zijn niet de slimsten, die van Hamas...

VanBukkem | 12-03-14 | 20:04

-weggejorist en opgerot-

Dude69 | 12-03-14 | 20:04

@miko 19:56
En dan krijg je minnetjes omdat de minklikkers letterlijk nemen wat je zegt. * plus *

Ashtrey | 12-03-14 | 20:03

@Parsons | 12-03-14 | 19:36
Lol inderdaad. Israël heeft een leger waar je u tegen zegt. Technisch en tactisch zeker behorend tot de absolute wereldtop. Dat heeft onder meer de zesdaagse oorlog lang geleden al eens bewezen.

Omkoal | 12-03-14 | 20:02

Ik denk dat de Israëlische regering aardig in de smiezen heeft hoe informatie naar buiten te brengen, nog afgezien van het feit of ze gelijk hebben of niet. Hamas laat zich op dat aspect volledig in de luren leggen. Beeldvorming rulez.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 20:01

@Dude69 | 12-03-14 | 19:59 | + 0 -

Welk deel van "Ik zeg niet dat ik deze aanslagen goedkeur. Ik zeg enkel dat Israël geen haar beter is" heb jij niet begrepen? Of begrijp je geen Nederlands?

Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 20:01

-weggejorist-

Dude69 | 12-03-14 | 19:59

@Welles! Nietes! | 12-03-14 | 19:51 | + 0 -

Godwin. U bent af. Ga terug naar start.

Ik heb niets over WOII gezegd, en ben evenmin een Jodenhater.

Ik ben zelf Joods. Maar vind Netanyahu desastreus voor Israël. In alle opzichten.

Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 19:58

De Joden zijn uiterst hypocriet in hun behandeling van haatbaarden, want 2e Wereldoorlog. Maar als de stront de ventilator raakt zijn ze niet te houden. Geen bureaucratie, geen Van Baalen en VVD-Belg, geen geëmmer tussen 27 ministers uit 27 landen met 27 meningen. Gewoon BAM, er vol op. Dat is een houding waar Europa nog ontzettend veel van kan leren.

Omkoal | 12-03-14 | 19:56

@Godsammekraken | 12-03-14 | 19:39
Ik zou deze advocate eens adviseren om zo zonder hoofddoek over het nieuwe Tahrirplein te lopen.
De hoer!

@Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 19:42
Ik vind ook niet dat ze de Palestijnen nog langer moeten gijzelen.
Wat stel je voor als eindoplossing??
Want de arme Palestijnen zwaaien al jaren met de witte vlag. Ze bouwen hun land op,geven hun kinderen les laten alle andere geloofsgroepen vrij leven op de Westbank en de gazastrip.
En wat stelt Israël er tegen over?
Geen jood geen stemrecht, voortdurend gaza beschieten en alles en iedereen die geen jood is na het leven staan. verder moeten we al sinds de jaren vijftig bang zijn voor Joodse aanslagen op vliegtuigen ,hotels en sportevenementen.
verder worden in Antwerpen ,Londen en Amsterdam moslim jongeren beschimpt bespuugd en afgeranseld door Joodse scooterklootzakjes enkel en alleen omdat ze moslim zijn net als de Palestijnen.
Dat moeten we niet willen, Die KUDTJODEN!!!
Of ligt het allemaal anders??

miko | 12-03-14 | 19:56

@LangeTijdGeleden | 12-03-14 | 19:47 | + 1 -

Nee hoor. Haaretz en de Jerusalem Post durven gelukkig ook nog kritisch naar de fascistische strapatsen van Grote Leider Bibi te kijken.

Bibi is als de dood, nu de wereld Iran een kans geeft om de daad bij het woord te voegen. Daarom komt de Israelische spin- en propagandamachine ineens volop op gang.
Iran probeerde wapens in te voeren!? OMG. Nogal wiedes. Zet die paar lullige raketjes tegen het (deels nucleaire) arsenaal van Israël. Geen wonder dat andere landen zich ook bewapenen.

Ik zeg niet dat ik deze aanslagen goedkeur. Ik zeg enkel dat Israël geen haar beter is: ook Israël doodt bijna dagelijks onschuldige burgers. En heeft daar veel efficiëntere middelen voor.
Het is teleurstellend dat Geenstijl Israël zo kritiekloos, bijna dwepend, napraat en steunt, enkel en alleen omdat ze een hekel aan moslims hebben.

Welk een beperkt wereldbeeld.

Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 19:54

Moge allah de Palestijnse haatbaarden in grote getalen verwelkomen met bejaarde maagden.

funkyd | 12-03-14 | 19:54

En een huilie huilie tweet van Geert Wilders in 3, 2, 1...
Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 19:42 | + -15 -
Hoeft niet, je was hem al voor met je Arafat huilie huilie verhaal.

TheseDays00 | 12-03-14 | 19:54

@ miko | 12-03-14 | 19:42 |
Bijzonder goed idee. De Palestijnen waren per slot van rekening de geadresseerde voor die in beslag genomen Iraanse raketten. Dan krijgen ze die krengen toch nog bezorgd, niet per schip maar met luchtpost.

goedverstaander | 12-03-14 | 19:53

Had vorige week een Israëliër op bezoek, in mijn enthousiasme zei ik, dat onze landen vrinden zijn, zelden iemand zo hard horen lachen, dacht dat ik hem in de zeik aan het nemen was.

Uw Verzekeringsadvis | 12-03-14 | 19:53

Gaat niet best in de wereld.
Lijkt wel of iedereen zich tegelijkertijd wil laten gelden op het wereldtoneel.
Het rommelt momenteel ook tussen Japan en China inzake de Senkaku eilandjes.

Russ Meyer | 12-03-14 | 19:53

@Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 19:42
U denkt serieus dat als:
a) Israel de palestijnen een stuk land geeft en officieel erkent
b) Stopt met agressie

dat dan Hamas en de moslims aldaar ophouden met hun raketbeschietingen en algehele agressie richting Israel?


Naief.

TeeJee | 12-03-14 | 19:52

Weer een fittie, kan niet anders zeggen dat GS een heerlijk aantal conflicten weet op te hoesten ter lering en de vermaak :-)

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:52

Doe GAZA eens plat bulldozeren!

jojo1956 | 12-03-14 | 19:52

Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 19:42 | + -7

we hebben het hier over de Gaza-strook, die is dus niet bezet of zo, dus wat heeft Israël hier mee te maken?
Ze kunnen er handel drijven, scholen bouwen, wegen aanleggen voedsel verbouwen etc
Maar nee, ze gaan haatzaaien door kinderen te indoctrineren dat Joden slecht zijn, en vuren raketten af op Israël, hetgeen (ongericht op burgerdoelen) volgens internationaal recht een oorlogsmisdaad is.
Dus samenvattend: Israël heeft niets met Gaza te maken, wordt beschoten en dan ben je kwaad als ze terugschieten ?
Ik zou zeggen: een paar thermonucleaire BBQ's en Gaza back to the stone-age. Moslims willen daar graag allemaal martelaar worden, Israël is de goedheid zelve en helpt ze daar een handje mee.....
Dus ja, ondanks alle fouten die Israël maakt kies ik zonder één milliseconde na te denken blind voor de enige democratie in die zandbak: Go Israël, Go. Hit them, and hit them hard !

FW Ta-183 Huckebein | 12-03-14 | 19:51

@Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 19:42
Weet je..mijn oude vader zaliger sprak nooit over de ontberingen die hij in Mofrika heeft doorstaan,en dan was hij nog niet eens jood.Maar hij heeft wel de rest van z'n leven een teringhekel gehad aan jodenhaters en lui die zo praten als jij. Engnek!

Welles! Nietes! | 12-03-14 | 19:51

Mag niet van de EU.

Santtulainen | 12-03-14 | 19:50

@Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 19:42
Ha! Maiwand de Thuisblijver heeft een GS account!

Wees welkom! Neem een pils en een speklappie en vertel eens waarom zelfs je ouders niet van je houden.

dlseth_ | 12-03-14 | 19:49

@Ddarez | 12-03-14 | 19:43 gebombardeerd is het. Ook al ben je het Nederlands niet machtig, probeer dan tenminste de spellingscontrole te accepteren.

reageerbuis | 12-03-14 | 19:48

@Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 19:42 | + -8 -

Klein vraagje:

Waar heb jij je oh zo onafhankelijke en wel gevormde mening vandaan gekregen om zo'n indrukwekkend (bevooroordeeld) statement te maken over de IDF en de Gazastrook in het algemeen?

Het Nederlandse "nieuws"? Socialistische blogs en sites? Ik ben écht reuze benieuwd, eerlijk waar.

LangeTijdGeleden | 12-03-14 | 19:47

@ Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 19:42 |
Ik ben met u eens dat het IDF en kanalen als Memri de visie van Israël uitvergroten. Dat kan immers ook niet anders. Of vindt u dat The Israeli Defense Forces het op zouden moeten nemen voor Hamas?

goedverstaander | 12-03-14 | 19:47

Het blijft dom volk. Als ze Israël nou gewoon eens een tijdje met rust hielden zou de haat ook wel minder worden.

reageerbuis | 12-03-14 | 19:45

Haatbaarden vs Haatbaarden.... hele 'conflict' kan mij aan m'n reet roesten.

In Your Scarface | 12-03-14 | 19:45

Maak mekaar maar af. Hoe eerder de religieuze fundamentalisten de wereld uit zijn, hoe beter.

Err | 12-03-14 | 19:45

miko | 12-03-14 | 19:42 | + 0 -
Ja de VS zit er nog tussen anders was er al een raket richting Iran gegaan .

Eurotokkie | 12-03-14 | 19:44

Moeten Hans en guytje niet snel naar Gaza.Vast een tas geld er naar toe zodat ze fijn nog een beetje meer raketjes kunnen kopen.

van stampij | 12-03-14 | 19:44

Wat een geweldig volk toch, die Palestijnen. Niet miepen als er gesbombadeerd wordt ,maar gewoon meteen volle bak terugmeppen naar dat Zionistische tuig.

Ddarez | 12-03-14 | 19:43

Er is geen moslim te vinden op de wereld die de raketaanvallen veroordeeld, maar als Israël dan terug schiet janken ze er allemaal op los

fleurtje | 12-03-14 | 19:43

Waarom geeft Israël die Iraanse superraketten niet terug?
Dat lijkt me niet meer dan eerlijk.
Hebben de pallies ook zestig seconden.

miko | 12-03-14 | 19:42

Hup IDF? Goh, GeenStijl (de Zionisten Nijman en Pritt tenminste) stelt nooit teleur als kritiekloos doorgeefluik van de Israelische propagandamachine.

Israël houdt eenzijdig al 40 jaar het hele Midden-Oosten gegijzeld in terreur. Israël wíl geen vrede, want dan is het Joodse volk niet meer speciaal en uniek zoals ze dat zelf zo graag zien.

Maar ga vooral dom de rabiaat-fascistische bezetter Bibi en de IDF napraten hoor. Frame het als islamitisch extremisme en hup, klaar. Arm Israel...

En een huilie huilie tweet van Geert Wilders in 3, 2, 1...

Ruys de Beerenbrouck | 12-03-14 | 19:42

Hamas waarschuwd Israël... Dat is best komisch.

Trouwens, wanneer heeft Israël voor het laatst op burgers gevuurd? Niet intentioneel, want de Terroristjes hebben hun kampen in Scholen en woonwijken opgezet.

Hamas blijft gewoon volop schieten op Israëlische én Palestijnse burgers als ze denken ook maar 1 Israëliër te raken.

LangeTijdGeleden | 12-03-14 | 19:40

Gretha, kom d'r maar in!

de directeur | 12-03-14 | 19:39

Ze moeten nog even doorgaan met die proppenschieters. Dan treft Israël serieuze maatregelen en komen ze in de hemel van de pedoprofeet maagden tekort.
Als Timmerfrans of Van Baalen vooraf niet kordaat ingrijpen, dat is.

goedverstaander | 12-03-14 | 19:39

Hamas, dat zo goed voor zijn eigen burgertjes zorgt.

Boerenlol | 12-03-14 | 19:39

If you mess with the bull you get the horns

Blue Light | 12-03-14 | 19:38

En wat zegt Franz T. hiervan?

Ommezwaai | 12-03-14 | 19:38

Je moet moslims aanspreken op een manier die ze verstaan. Zo dus.

Godsammekraken | 12-03-14 | 19:37

Ze moeten dat Gazatuig nog veel harder aanpakken. Go Bibi Go!

Conan de Rabarber | 12-03-14 | 19:37

Tsjah, daar weten ze *wel* met dat tuigh om te gaan.

Godsammekraken | 12-03-14 | 19:36

Hamas waarschuwt Israël?

Ik lolde.

Parsons | 12-03-14 | 19:36

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino

#BREEK

HEXIT. SIGRID KAAG WEG ALS MINISTER VAN HOOP