Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Greet: 'Marokkanen moeten oprotten uit Den Haag'

De PVV zou zomaar eens de grootste (Den Haag) danwel ongeveer de grootste (Almere) kunnen worden, dus worden er wat oude mailboxen omgekieperd boven de Nare Restaurant Courant om de PVV mee te slopen. Nou is het natuurlijk ook een organisatorisch soepzootje binnen de PVV, dus helemaal ongelijk kun je ze niet geven. De timing is alleen wat frappant. Maar Greet zou Greet niet zijn, als ie niet snel een hondje zou knuffelen danwel bangmaken, wat Geert Guldens uit zou delen op een Haagse markt en ohja, aan het einde van tien minuten NOS-repo ook nog even zou roepen dat alle Marokkanen moeten oprotten uit Den Haag. Beat that, NRC.

Reaguursels

Inloggen

Klaus Herzog, onderdeel van je tekst 'Nederland is vol met die kansarme marokanen die niet eens normaal Nederlands kunnen maar wel 3x per dag kunnen bidden in de moskee', zou moeten zijn: Nederland is vol met die kansarme Marokkanen die niet eens normaal Nederlands KENNEN maar wel 3x per dag enz enz enz.

Een taal kan je kennen, maar je kan een taal niet KUNNEN.

De Marokkaan | 14-03-14 | 15:10

Dat er grote problemen zijn met veel m.n. Marrokaanse jongeren/jongvolwassenen zal ik nooit ontkennen. En dat die nu eens benoemd en effectief aangepakt moeten lijkt me prio nummer 1. Maar ik vind veel reacties hiervan echt te ver gaan. Gutmenschen hebben geen godwin meer nodig als je spreekt over "De grote schoonmaak van Den Haag" (plus 300 kudo's) e.d. Of als je bij elk afkeurend oordeel spreekt over 'de Marrokanen'. Als het gaat over nietsontziende criminelen, westenhaters of extremisten, dan kan ik daar inkomen, maar veel opmerkingen hier gaan echt richting racisme. Nu is dat laatste natuurlijk verwerpelijk , maar ook problematisch, omdat zo elke weg naar een serieus dialoog hierover en het aandringen op serieuze oplossingen onmogelijk wordt gemaakt. Zelf-demonisatie, me dunkt.

M-Bozz | 14-03-14 | 12:06

Nederland zonder Marokkanen zou een leuker Nederland zijn, dat geloof ik zelf ook. Het enige dat daar verwerpelijk aan is, zijn de Marokkanen zelf.

De Anaalprofeet | 14-03-14 | 06:30

Geert Wilders verwoordt wat Velen denken!
En zoals altijd luistert de politiek niet naar het Volk, wij zijn maar Plebs.
Het geweld neemt toe
Het graaien neemt toe
Steeds meer huisovervallen
Steeds meer Schorriemorrie wat binnen komt in Nederland
De rechters die maar fopstrafjes geeft en weigeren te verhuizen.
WEG met PVDA

TheNox | 13-03-14 | 12:21

Greet zegt wat zo'n 80% van de inwoners van grote steden denkt, maar niet durft te zeggen. Natuurlijk ben je voor als je in een mooie wijk woont waar Achmed niet drie hoog achter gillend naar Fatima schreeuwt. Logisch want dan zie je het niet. Natuurlijk zijn er ook '' de goeden'' zet opsporing verzocht maar eens aan dan krijg je een goed beeld. Ach het maakt geen reet meer uit over een paar jaar wonen we in een Sharia staat met stemmenronselaars aan het roer. De neger omdat het moet in een ander perspectief.

pinkelotje | 13-03-14 | 12:14

Domme uitspraak van Geert ... gaat hem stemmen kosten en het is sowieso verwerpelijk.

Simon_GS | 13-03-14 | 11:58

Vanmorgen in de krant
dat Dhr spekamn vond het niet kunnen die opmerking van wilders. Spekman heeft gelijk. Het is de pvda die jaren middels rob oudkerk de term kutmarokanen bezigde. Bij gebrek aan twitter dan maar voor een openstaande microfoon.

Wilders pleegt jat werk met een politiek statement wat al jaren geleden door de PvdA is benoemd.

Roemer die is als de dood dat de mensen van de sp overlopen naar de pvv.

spekman heeft geen last van marokanen in zijn woonomgeving als salon socialist. De stemmer, nederlander en turk, die hebben wel last van de marokanen. De goede en die zijn er niet na gesproken.

dolffie | 13-03-14 | 08:55

Minder Marokkanen... Kun je het daar als normaal denkende westerling niet mee eens zijn? Nee, onmogelijk!

ecoliner | 13-03-14 | 08:17

Volgens linkschen ben ik een racist maar volgens het grootste deel van de bevolking ben ik normaal als ik zeg dat ik het met Geert eens ben. Fuck de linkschen!

zeefert | 13-03-14 | 07:58

Laten we reëel blijven. Marokkanen voelen zich hier toch ook niet happy. Mannen moeten continu hun kuise vrouwtjes in de gaten houden, hun zoontjes die zich te westers gedragen, ze worden overal gediscrimineerd en komen zo nooit aan het werk waardoor ze oh schande een uitkering moeten aanvragen.
Werkloos thuishangen etc. Geen wonder dat ze de kinderen met de zomervakantie 7 weken naar marokko willen meenemen!
Geert is eigenlijk heel humaan bezig, waarvoor hulde! Ik wil ook humaan zijn en zal daarom altijd pvv stemmen.

the uninvited guest | 13-03-14 | 07:56

Onze samenleving wordt onderuit gehaald door stemfraude en fraude in het onderwijs. Vroeger hoorde je hier niet over en het komt steeds uit een bepaalde hoek. Maar dat mag je niet zeggen, want dan ben je een racist. Nou, dan maar een racist.

Maria.1 | 13-03-14 | 07:45

Ok, er liepen wel 3 kleerkasten omheen maar toch laat Greet zijn kop zien op een islambolwerk zoals de markt. Chapeau

Balletje Mayo | 13-03-14 | 07:11

makkelijke retoriek, hij kan dat toch nooit realiseren.

Satria | 13-03-14 | 07:07

WirMachenMusik | 13-03-14 | 02:36 |
En concreet: met de helft minder Marokkanen zou de gewelddadige criminaliteit op basis van empirische kansen sterker dalen dan door welke andere maatregel dan ook. En dan ook nog op ultra-korte termijn.

WirMachenMusik | 13-03-14 | 02:40

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:15 |
".. voor mij is het zo dat het individuen zijn die zoiets doen, en daarvoor heb je de wet."
---
Als een marketing-manager of zelfs een politieke partij zijn/haar beleid en boodschappen zou afstemmen op afzonderlijke individuen zouden ze snel failliet zijn. Dit ondanks dat door technologische ontwikkelingen de mogelijkheden daartoe zijn toegenomen.
Kansrekening en de daarop gebaseerde multivariate analyse-technieken zijn in het moderne management zo belangrijk geworden omdat ze de effectiviteit van beleid aanzienlijk kunnen verhogen.

WirMachenMusik | 13-03-14 | 02:36

Ik ben niet echt anti-islam. Zo vind ik bijvoorbeeld dat we ze in hun eigen landen met rust moeten laten. Wat dus niet het geval is. Maar in NL vind ik 1% een prima streefgetal.
Gisteren hoorde ik trouwens dat op de markt in Kerkrade tijdens het clownstreffen op carnavalsdinsdag een achterneefje van me zonder aanleiding een mep heeft gekregen waardoor een van zijn oogkassen op verschillende plaatsen is gebroken. En ja, volgens zijn vrienden was het een groepje Marokkanen. Zeg maar een toevallig 'incident'.
En dat in een plaats waar ik tig jaren mee heb gedaan aan het carnaval en nog nooit een echte ruzie heb gezien. Integendeel, mijn ervaring was dat de mensen dan in die drukte nog vriendelijker waren dan gewoonlijk.

WirMachenMusik | 13-03-14 | 02:25

Het is wel lekker bashen op Marrokanen enz.

Maar de enige die ik over het dichtdraaien van die subsidiekranen hoor in Den Haag is Geert en zijn partij.

Alleen om die reden heb ik nog een heel klein ietsie pietsie geloof in het op faalprut lopende, bijna exploderende, waar de overdruk ventieltjes het niet meer van aankunnen zo'n grote moloch genaamd overheidsappar(h)aat.

Als dat niet werkt, dan ben ik wellicht te laat om een gouden carrière als prepper te beginnen voor de zware tijd die in de burger chaos ons te wachten staat. Al is 50% te ver verzadigd geraakt om voor zijn of haar voedsel te kunnen en/of moeten rennen al dan niet met of zonder aangedreven hulpmiddel.

En toen kwam er een hele nare man met enge trui en plastic FNV fluit en die predikte woest in een zucht het spannende verhaaltje uit. Weltruste wah!

Rest In Privacy | 13-03-14 | 01:13

Minder Maroks ?
Nou graag, als het effe kan....

Lief meiske | 13-03-14 | 00:44

De PVV en het PVV programma is bedacht door Wilders en met wat getrouwen op de markt gebracht. Steeds meer kiezers konden zich in dat programma en insteek vinden en stemden op de club.
Figuren die dat programma onderweg willen veranderen naar hun eigen inzichten, moeten zich niet bij de PVV aansluiten, maar zelf een partij oprichten.
Ook niet eerst schijnheilig meeliften op het PVV schip, en daarna uitstappen op een eigen goedbetaald station. Jullie zijn toch die onbetrouwbare Turk, die Erdogan niet.

Mantisomantis | 13-03-14 | 00:28

Mij zegt het woord racist helemaal niks meer. Als ik het getinte programma, Opsporing verzocht, bekijk weet ik genoeg.
Het is me een volkomen raadsel als ik de kranten lees waarom de PVDA, GroenLinks, D66 en CU bij dat soort figuren van racisme durft te spreken.
Hoe haal je het in je hoofd.

Mantisomantis | 13-03-14 | 00:02

Tegen negers zijn: rascist
Tegen joden zijn: antisemiet
Tegen moslims zijn: geen rascist en geen antisemiet dus daarom geen probleem. (PVV-tuig redenering)

Konijnenkeutel | 12-03-14 | 23:15

Alleen uit Den Haag??!! En Amsterdam dan??

Jan Gordelroos | 12-03-14 | 22:55

En waar roept ie dat? Op de markt in Loosduinen, Loosduinen , het blankste en meest vergrijsde gedeelte van den haag, (laten de Peenbuikers het niet horen)Op de haagse Mart zou ie toch echt wat meer beveiligers nodig hebben.

Xander9626 | 12-03-14 | 22:49

@gutgutgut
Rechter, neuh. Ik heb wel wat beters te doen dan als maar weer die kutsmoesjes aan te horen van Baddie Harrie, Mohammed 1, mohammed 2, ... Mohammed 9821 enz enz, daar word ik chagerijnig van.

denoorman | 12-03-14 | 22:23

Waarschijnlijk gaat het Wilders ook gewoon om INTEGRATIE. Want zolang mensen zich Marokanen, chinezen of smurfen blijven noemen, zijn ze NIET geïntegreerd.

mental K | 12-03-14 | 22:12

denoorman | 12-03-14 | 21:42 |
Dat komt omdat JIJ geen rechter bent geworden.
Neem een avondstudie en wordt de eerste niet-D66 rechter van het land. Je kunt het.

gutgutgut | 12-03-14 | 21:50

Sophie9985 | 12-03-14 | 21:21 |
Je bent opeens erg oninteressant en sentimenteel.
Kun je niet naar een blog van de libelle of gaan koken?

gutgutgut | 12-03-14 | 21:44

We hebben het altijd over trias politica. Hoe kan het dan zijn dat we van die Klote D66 rechters hebben die van die flut D66 strafjes opleggen. Gooi de boeven het land uit en stop ze in een marokkaanse gevangenis, eens kijken of ze dan nog ze blij zijn??

denoorman | 12-03-14 | 21:42

@tejootje
Minder PvdA! Ha ha

denoorman | 12-03-14 | 21:35

Waar ging dit topic eigenlijk alweer over?

denoorman | 12-03-14 | 21:34

Pikkestrijder | 12-03-14 | 19:15 | + 10
Hear Hear ++

En nee het klopt, we kunnen marocs niet zomaar het land uit pleuren maar we kunnen het hier wel zeer onaangenaam maken voor ze, nl straffen indien ze een misdaad begaan. En dan niet van die d66 strafjes zoals 20 uur schoffelen maar bv uitkering voor altijd afpakken. Moet natuurlijk voor alle "instromers" gaan gelden. Je wil je niet aanpassen aan de nederlandse waarden en gewoonten? Dan ook niet de lusten van je gastheer ontvangen. Maar een uitkering is nog nooit geweigerd door al die figuren die afgeven op ons land.

nightwish | 12-03-14 | 21:30

gutgutgut | 12-03-14 | 21:08
Hallo moppie, is dat alles? Het is gewoon schattig hoe jij geen tegengeluid kan verdragen hahahaha. Ik kan me zo indenken dat je met rode koontjes je toetsenbord aan flarden tikt.

Sophie9985 | 12-03-14 | 21:21

tejootje | 12-03-14 | 20:57 | + 0 -
Minder Marokkanen. Blijven volhouden, he.
Flodder | 12-03-14 | 21:15 | + 0 -

Chicken? Ik? Echnie. Maar goed omdat je zo volhoud:
Minder Duitsers.
Minder Australiërs.
Minder Spanjaarden.
Minder Marokkanen.
Minder Turken.
Minder Amerikanen.
Minder Israëliërs.

tejootje | 12-03-14 | 21:20

tejootje | 12-03-14 | 20:57 | + 0 -
Minder Marokkanen. Blijven volhouden, he.

Flodder | 12-03-14 | 21:15

Door wie wordt dat gedachtenspinsel eigenlijk gesponsord dat zo ongeveer 1 op de 4 tegels hier van hem is?
En dan ook nog eens wat doen wat hij Wilders verwijt zelf net zo hard doen, (dom-)generaliseren en alles vanachter je eigen gekleurde brilletje bekijken.
Kulverhalen over zeikende Nederlanders wb. Antilianen en Surinamers, maar bijv. Indo's en Chinezen niet noemen (die prima geaccepteerd zijn). Het is niet altijd zo zwart-wit en als je het nodig vindt de woorden van Wilders op een weegschaaltje te leggen, zou ik zelf ook wat meer aandacht aan mijn tegeltjes geven.
Je lijkt verdraaid wel een woordvoerder van het een of ander, maar iig. niet die van "realistisch Nederland".

Z-PiLL | 12-03-14 | 21:15

gutgutgut | 12-03-14 | 21:04
Wat een grootspraak weer , etnische zuivering. Poeh poeh, onvrede over de gang van zaken van de afgelopen 20 jaar mag niet! Racisme! Discriminatie! En what the hell, etnische zuivering om echt een punt te maken. Kun je nog dieper zinken ?

Sophie9985 | 12-03-14 | 21:14

Zij hebben mij nooit gevraagd of je de islamitische mensen (Lubbers & Co) een paspoort moeten verstrekken. Ik dacht toen NEE en nu nog, na bijna 1 miljoen, nog veel harder, NEE!

Thoth | 12-03-14 | 21:13

Wilder dan Geert | 12-03-14 | 21:05 |
Als ik zeg dat Duitsers goed kunnen voetballen dan ben ik volgens jouw interpretatie racist? Zonderlinge kostgangers heb je hier.

gutgutgut | 12-03-14 | 21:11

Wilders, de Grote Blonde Leider der Tokkies.
Elk woord ongezouten, elke zin een Oneliner.
Heeft borrelpraat tot politiek verheven.
Heeft altijd twee vrienden met pistool bij zich.
Houdt van zeehondjes en rookt menthol.
Sterrenbeeld Maagd.
Ongeduldig, opvliegend maar amabel karakter.
Heeft Israelische flappentap in achtertuin.
Heeft buitenlandse vrouw, die niks tekort komt, maar het is nog een kwestie van geduld, voordat zij Nederlands lult.
Schrijver van bestsellers, fillums, producent van stickers met sticky boodschap.
Kan de Bijbel en de Koran achterstevoren opzeggen.
Gaat alleen 's ochtends een keer naar het toilet, houdt, legt dan oerhollandse bolus, houdt het voor de rest de hele dag op.
Allergisch voor: rooibosthee, mannetjes, Euro en kogels.
IQ ligt netjes rond het gemiddelde.
EQ kent behoorlijke deviatie van de modaal.

King of the Oneliner | 12-03-14 | 21:09

@reageerbuis | 12-03-14 | 19:14 |
onzin, ik ben rechts. Maar niet extreem rechts.

Djengo123 | 12-03-14 | 21:09

gutgutgut | 12-03-14 | 21:04 | + 0 -

Net als Rob Oudkerk met zijn zinnetje 'kutmarokkanen' zeker?

tejootje | 12-03-14 | 21:09

Sophie9985 | 12-03-14 | 21:04 |
Zit jij samen met Breivik de Noorman op dat kantoortje?
"bevolkingsgroepen zijn verantwoordelijk"
Dat gaat dus niet. Individuen zijn verantwoordelijk. Bevolkingsgroepen zijn geen rechtspersonen.

gutgutgut | 12-03-14 | 21:08

gutgutgut | 12-03-14 | 21:02 |
Volgens mij ben je dan ook een racist... Als je het over de Duitsers hebt ben je ook racist volgens de letterlijke zin van het woord.

Wilder dan Geert | 12-03-14 | 21:05

tejootje | 12-03-14 | 20:57 |
Als Wilders het over "Marokkanen" heeft dan bedoelt hij hun etniciteit of afkomst maar niet hun religie. Ik denk dat hij hiervoor vervolgd kan worden.

gutgutgut | 12-03-14 | 21:04

denoorman | 12-03-14 | 20:55
Opvallend inderdaad, het hokjes syndroom. Het individu wat scheef gaat is aansprakelijk voor zijn of haar daden en dient de consequenties ervoor te voelen. Jammer dat toch iedere keer het verfrommelde racisme kaartje getrokken wordt. Nogmaals, individuen en/of bevolkingsgroepen zijn verantwoordelijk voor hun gedrag. Benoemen is niet strafbaar. Eigen mening is om toe te juichen,men denkt tenminste even na. Maar probeer je eens uit te drukken zonder discriminatie en racisme, wie weet worden er dan echte gesprekken gevoerd.

Sophie9985 | 12-03-14 | 21:04

denoorman | 12-03-14 | 20:55 |
"Toch blijf ik erbij dat je niet steeds ..."
Kijk, DAT moet je nu eens tegen Wilders zeggen.

De nuance zit in het lidwoord. Over "een" Amerikaan of "een"Canadees. Als je iets zegt over "een" Marokkaan maakt je dat geen racist. Gaan we nu fijnslijpen? Ik dacht dat er gewoon "minder Marokkanen" moesten zijn in Den Haag, dat laat toch aan duidelijk niets te wensen over. Wilders roept op tot ethnische zuivering.

gutgutgut | 12-03-14 | 21:02

Alle geitenwollensokken die vind dat Dhr. Wilders racistisch is, wil ik even wijzen op het volgende. Dhr. Wilders heeft in talloze interviews laten blijken niet tegen Marokkanen, Turken of Tunesiërs te zijn, maar tegen de religie die zij aanhangen, hetgeen zijn goed recht is. Deze religie (islam) is van oudsher bewezen gewelddadig en staat derhalve op gespannen voet met de normen waar de Nederlandse of westerse cultuur op gebaseerd is. Aangezien het de oorspronkelijke inwoners er sterk aan is gelegen de eigen cultuur te behouden en voort te zetten, waarbij men toch de ander cultuur blijkbaar een kans heeft willen geven, wordt deze andere cultuur toch bezien als ongewenst want het heeft voor de eigen cultuur uiteindelijk toch geen meerwaarde. Dit geldt voor beide partijen. Daarom zal de islamitische cultuur in dit westerse deel van de wereld nooit leidend worden. En Dhr. Wilders is degene die dit politiek uitdraagt en er populair mee is.

tejootje | 12-03-14 | 20:57

@gutgutgut
Dank voor "denoorman" ik voel me vereerd. Toch blijf ik erbij dat je niet steeds een stempel op mensen moet blijven drukken van ras en ethniciteit. Je zet alleen maar mensen tegen elkaar op. Als iemand iets zegt over een amerikaan, dan is hij geen rascist, als iemand iets zegt over een canadees, dan is hij geen rascist. Als iemand iets zegt over een marokkaan, dan is hij een rascist?

denoorman | 12-03-14 | 20:55

denoorman | 12-03-14 | 20:46 |
Wat moet de politiek dan doen van jou?
Het aantal Marokkanen "verminderen" is geen optie zeg ik alvast maar

gutgutgut | 12-03-14 | 20:48

denoorman | 12-03-14 | 20:45

Stem lekker op Wilders. Who cares. Ik ga lekker voetbal kijken. Tot ziens, kaalkoppie.

mocroGS | 12-03-14 | 20:48

denoorman | 12-03-14 | 20:41 |
Misschien moet je de stelling van Godwin dan nog een erop nalezen. Wat jij schrijft klinkt meer als een soort stelling van "denoorman".
Heet jij trouwens "denoorman" uit respect voor Breivik, de Noorse massamoordenaar? Het zou me niet verbazen.

gutgutgut | 12-03-14 | 20:47

@gutgutgut
Ik heb de rechter niets gevraagd. De politiek moet juist iets doen. Snap je?

denoorman | 12-03-14 | 20:46

Het is verder niet dat hij oproept om ze op te jagen of uit te roeien. Voorheen had hij nog wel eens iets meer nuance in zijn boude uitspraken. Criminelen en tuig enzo...

Wilder dan Geert | 12-03-14 | 20:46

Ik voel eigenlijk veel sympathie voor de SP, maar door het Wilders bashen en de ongenuanceerde aanvallen op hem, krijg ik steeds meer sympathie voor hem. Tsja, ik ben nu eenmaal altijd voor de underdog..

denoorman | 12-03-14 | 20:45

denoorman | 12-03-14 | 20:32 |
"Het lijkt wel of onze regering ziende blind is."
Vrouwe Justitia is in elk geval blind. Dus of iemand nu een "nep" Nederlander is of niet, daar gaat de rechter niet over. Daarom.

gutgutgut | 12-03-14 | 20:45

@gutgutgut
Ja,jij bent konstant bezig over ras en ethniciteit. En ja, daarin lijk je heel erg op een bekende figuur die de hoofdrol speelde in WOII. Heel erg gevaarlijk om te doen. Eigenlijk doe jij de meest domme Godwin zonder dat je het zelf weet. Fijn dat ik je daarop attent kan maken.

denoorman | 12-03-14 | 20:41

denoorman | 12-03-14 | 20:39 |
Ben je nu NOG niet om?
Wat ongeloofwaardig.

gutgutgut | 12-03-14 | 20:41

Wat een heerlijk filmpje van de NOS.
De mensen daar in het Haagse zijn zichtbaar blij met zijn aanwezigheid en hij geniet volop.
En zo hoort het.
Of nee.... toch eigenlijk niet.
Ik vind het onverdraagzaam om aan te moeten zien, dat iemand in mijn eigen Nederland zo zwaar bewaakt moet worden.
Omdat hij een mening heeft.
Een mening die gebaseerd is op feiten.
Iemand Geert al op een leugen betrapt?
Ikke niet.
Kan hier geen PVV stemmen, maar reken maar dat ik ga stemmen.
Als protest tegen het kudtkabinet waar we nu mee opgescheept zitten.

Schietmijmaarlek | 12-03-14 | 20:41

denoorman | 12-03-14 | 20:36 |
"Iedereen hoort wat hij wil horen. "
Nee. Iedereen hoort wat Wilders zegt. Wilders zegt het omdat hij denkt dat iedereen het wil horen. Je haalt de zaken door elkaar in blinde ijver om je leider uit de wind te houden.

gutgutgut | 12-03-14 | 20:40

lodder | 12-03-14 | 20:16 |
Er is in de laatste 20 jaar een weerzin gegroeid door voortrekken, bevoordelen en wegwuiven van op z'n zachts gezegd ongepast tot crimineel gedrag. De discriminatie en racisme kaart is teveel rondgewapperd. Beoordeel een persoon op zijn of haar gedrag. Valt niet mee als die kaarten om de oren vliegen en onevenredig veel verzachtende omstandigheden worden gevonden. De zieligheidsindustrie draait uit zijn baan. Daar valt wat mij betreft niet aan te ontkomen. De realiteit is hard maar heel duidelijk. Nogmaals, uitzetten heeft geen zin,alsof andere landen op dat soort mensen zitten te wachten. De strafmaat moet zonder aftrek en voor iedereen gelden. Ongeacht kleur of afkomst. Over ras spreken slaat nergens op, er is geen raszuiver mensenras. Afkeer of voorkeur bekt voor mij beter.

Sophie9985 | 12-03-14 | 20:40

@gutgutgut
hoe meer slechte argumenten tegen Wilders, hoe meer sympathie ik voor hem krijg, het Wilders bashen werkt gewoon averechts, ik ben bijna om, kom op gutgutgut nog een paar slechte argumenten. Of gooi er nog eens een paar vooroordelen in, roep nog eens wat over racisme of discriminatie of zo

denoorman | 12-03-14 | 20:39

Skunk57 | 12-03-14 | 20:28 | + 0 -
Gast, dat is uit het PVV-verkiezingsprogramma.

Flodder | 12-03-14 | 20:38

denoorman | 12-03-14 | 20:32

Applaus; Nu nog de Melvins, Kevins, Chantals en Denises oprotten naar hun eigen land.

Skunk57 | 12-03-14 | 20:36

denoorman | 12-03-14 | 20:21 |
Dat is wel de domste godwin die ik hier ooit gelezen heb. Redactie kan die sukkel een ban krijgen?

gutgutgut | 12-03-14 | 20:36

@gutgutgut
Iedereen hoort wat hij wil horen. Ook al zou hij niks zeggen, dan had je het ook gehoord. Je begrijpt precies wat hij bedoelt en daar is geen speld tussen te krijgen.

denoorman | 12-03-14 | 20:36

@gutgutgut | 12-03-14 | 20:06
En nooit 'altijd'...

gedachtespinsel | 12-03-14 | 20:35

@Oeleflaffel | 12-03-14 | 20:20
Stem dan partij die beter omgaat met handhaven van de wet.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 20:34

denoorman | 12-03-14 | 19:12 |
Iedereen kan horen wat Wilders daar zegt.
Je huichelt.

gutgutgut | 12-03-14 | 20:33

@Ommezwaai | 12-03-14 | 20:09
Ik neem niemand de maat, dan ontgaat u toch het een en ander. Dat een ander dat toevallig zo kan ervaren heeft te maken met zijn/haar achtergrond.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 20:33

@gutgutgut
Ze kunnen dan wel de NL nationaliteit hebben, maar ze voelen zich marokkaan, marokko vind dat ze marokkaan zijn, ze hebben de marokkaanse nationaliteit, ze moeten een marokkaanse naam aannemen van marokko. Het zijn hoogstens nep-nederlanders. Hoog tijd om de wet aan te passen en op te houden met de onfrisse praktijk om criminelen de hand boven het hoofd te houden en om nog steeds kansloze migranten te importeren. Het lijkt wel of onze regering ziende blind is.

denoorman | 12-03-14 | 20:32

Gewoon een strak plan van de VVD en PVV om Antilianen zonder toekomst hier te weigeren. Zouden ze ook met die Marokkanen moeten doen. Maar ja alleen de SGP steunt het voorstel. De andere partijen vinden het weer te racistisch.

En dat terwijl blanken niet eens mogen wonen op de Antillen als ze zouden willen. Dan is er opeens te weinig plek. Hypocriet gedoe.

shenkie7 | 12-03-14 | 20:31

Flodder | 12-03-14 | 20:25 |

Welke "gruwelijke" prijs?? zou je dat willen toelichten??

Skunk57 | 12-03-14 | 20:28

@Dakloze zonder krant
Polen zijn prima mensen, maar dat ze veel belasting betalen geloof ik niet. Ze betalen geen wegenbelasting, ze werken veel zwart, zelfs de bekeuringen betalen ze niet. Ik zou bijna zeggen dat het rascistische discriminatie is van de nederlanders die dat wel allemaal moeten betalen. Maar dat zeg ik niet, want ik vind Polen liev.

denoorman | 12-03-14 | 20:27

Ommezwaai | 12-03-14 | 20:09 |
"Als je geen bijdrage wilt of kunt leveren aan ons mooie land, is er maar één oplossing en dat is terug naar het land waar je wellicht wel ooit een bijdrage kunt leveren.
Is dat nou teveel gevraagd?"
Ja het is teveel gevraagd. Wie de NL nationaliteit heeft kan niet worden uitgezet, of hij nu Groninger is of Marokkaan.

gutgutgut | 12-03-14 | 20:26

Wilders praat over Hagenaars, Hagenezen en Scheveningers. Waar denk je aan? Enkel blanken. Lees anders gewoon eens het PVV=verkiezingsprogram. Een klein stukje uit dat haatproza (waar Wilders en passant nog even Theo van Gogh besmeurd, die dus geen dommige racist was zoals hijzelf):
In ons vorige verkiezingsprogramma De Agenda van Hoop en Optimisme citeerden we
instemmend Theo van Gogh. Hij schreef over Job Cohen dat zijn houding tegenover
Marokkanen is: ‘jullie horen bij ons’. Van Gogh vroeg zich af: ‘wat doen jullie eigenlijk hier?’
Wie wel eens een paar minuten heeft doorgebracht op een van de haatsites waar onze
islamitische cultuurverrijkers hun mening achterlaten begrijpt de wijsheid van Van Goghs
stellingname. Inderdaad: wat doen ze hier eigenlijk? Wie heeft ze binnengelaten en moeten
we er nog meer hiernaartoe halen?
Het Nederlandse volk betaalt een gruwelijke prijs voor het gebrek aan patriottisme
van een generatie politiek-correcte politici. Net toen ze hadden moeten opkomen voor
ons volk, vielen ze voor platvloers weg-met-ons-idealisme. De sluizen gingen open voor
honderdduizenden moslims, hier naar toe gelokt met banen, uitkeringen, woningen en
onderwijs. De gevolgen zijn rampzalig. Inmiddels snapt iedereen dat

Flodder | 12-03-14 | 20:25

Dakloze zonder krant | 12-03-14 | 20:09
Sarah Palin roept dat ook, ze kan het vanaf Alaska afvuren ;-)
History repeats itself, over and over again. Maar het wapengekletter blijft doorgaan. Iedereen roept maar wat om gehoord te worden. Het punt is dat die mensen zeggen wat veel meer mensen denken. Er worden geen deportatie schema's gemaakt voor meerder paspoorten bezitters. Ik zou het al fantastisch vinden als straffen ook uitgevoerd worden. Hou op met aftrek door dit en dat. Misdaad is misdaad, geen nuances over cultuur of ander bull. De sociaal voelenden kunnen in de bak in gesprek gaan met de daders op vrijwillige basis. Ongeacht wat voor kleur of achtergrond.

Sophie9985 | 12-03-14 | 20:25

@Skunk57
Ja, dat was niet slim van "wij" om ze te halen. Wellicht handig om nu te stoppen met de import van kansloze migranten??

denoorman | 12-03-14 | 20:24

-weggejorist-

denoorman | 12-03-14 | 20:21

@russells teapot; allemaal een pot nat! Het gaat erom dat een volksmenner als Wilders niet alles kan maken! Zelfde als het Polenmeldpunt; hij vergeet erbij te vertellen dat die Polen de schatkist jaarlijks met 1 miljard vullen! Of zijn uitspraken over werkgelegenheid; hij weet donders goed dat Wientjes en zijn clan al die moe-landers graag laten werken in Nederland; maar dat vertelt meneertje Wilders er nooit bij.

Dakloze zonder krant | 12-03-14 | 20:21

denoorman | 12-03-14 | 20:10 |

Domoor, waarschijnlijk 16. WIJ hebben ze gehaald!!

Skunk57 | 12-03-14 | 20:20

@ gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:59 |
Het gaat mij er wel om wie gelijk heeft.
Het verhaal dat je criminele Marokkanen niet uit kan zetten omdat ze een Nederlands paspoort (jij noemt het een "status") zouden hebben gaat voor velen niet op, ze hebben vaak enkel een verblijfsvergunning en die is bij crimineel gedrag makkelijk in te trekken of niet te verlengen.

Oeleflaffel | 12-03-14 | 20:20

denoorman | 12-03-14 | 18:43 |
"Marokkaan is geen ras"
Je kunt zelfs volhouden dat zoiets als ras niet bestaat. Toch weet iedereen wat bedoelt wordt met racisme: het uitsluiten van een etnisch van jou verschillende bevolkingsgroep op grond van die etniciteit. Met woordspelletjes kun jij niet verhullen dat dat precies is wat Wilders consequent zegt te willen gaan doen als hij niet werd tegengehouden door de wet.

gutgutgut | 12-03-14 | 20:20

Laatst zie ik een marokkaan in een jurk lopen die na het vrijdag gebed uit de moskee komt, hij loopt langs een parkje en gooit daar zo het vuil papieren zakdoeken enzo in het parkje. Dan denk ik wat doet die vent in de moskee. Ik spreek hem aan en zeg dat hij svp zijn troep moet meenemen. Het duurde even voordat ik hem dat aan zijn verstand kreeg gebracht. Sprak net een paar woorden nederlands. Ik kan me niet voorstellen dat hij ook maar een dag in nederland gewerkt heeft of dat hij ook maar iets van de nederlandse samenleving begrijpt. Waanzin om die mensen hier naar toe te halen.

denoorman | 12-03-14 | 20:17

Sophie9985 | 12-03-14 | 20:08 | + 0 -
Het is geen kwestie van gunnen, het is de schijnheiligheid van dat zooitje racisten dat achter de blonde leider loopt, waar ik over val. Wilders heeft zich allang bewezen als racistische volksmenner die erop uit is om een bevolkingsgroep te dehumaniseren (kopvod) vernederen (excuus aan de Marokkaanse gemeenschap: Er zijn nog meer Marokkanen crimineel) en wenst te deporteren (minder Marokkanen). Als je op hem stemt, ben je voor mij gewoon een racist. Kom er dan gewoon voor uit.

Flodder | 12-03-14 | 20:16

Ommezwaai | 12-03-14 | 19:12 |
"Zolang er criminelen zijn met een dubbel paspoort, is de oplossing niet zo moeilijk."
Het maakt niet uit hoeveel paspoorten je hebt. Voor de wet is iedereen gelijk. Ik raad je aan je te informeren over de rechtsstaat.

gutgutgut | 12-03-14 | 20:16

@Dakloze zonder krant | 12-03-14 | 19:54
Als je je daar zo over opwindt, dan zul je ongetwijfeld nog veel bozer zijn op politici die zich laten beinvloeden door Arabische oliedollars. Deze zijn immers afkomstig van regimes die niets liever willen dan een nieuwe holocaust plegen op de joden in het Midden Oosten.

Of is geld alleen vies als het van slechte joden komt, maar niet als het van slechte Arabieren komt?

Russells Teapot | 12-03-14 | 20:11

En nogmaals Marokkaan zijn is geen ras. Op de Antillen zijn ze pas rascistisch, ze kunnen zich vrij vestigen in nederland, maar nederlanders mogen zich niet vestigen op de Antillen, dat is pas rascistisch. Ik de US laten ze ook niet iedereen zomaar toe, zijn ze daarom rascistisch. Waarom zijn wij hier dan zo dom geweest om al die marokkanen toe te laten en nog steeds, in die zin is het weer een correcte uitspraak van Wilders en zeker niet rascistisch.

denoorman | 12-03-14 | 20:10

brutus68 | 12-03-14 | 18:53 |

greet??

Skunk57 | 12-03-14 | 20:10

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:59
Tja, u ontpopt zich hier als zo'n beetje de enige die niet hersenloos is omdat u een afwijkende mening heeft omtrent het "Marokkanenprobleem".
Een soort van semi-intellectueel bent u, die een ander wel even de maat neemt.

Nou, laat ik u dit zeggen, ik heb lak aan dit soort verhaaltjes van lui die geen (over)last ondervinden van o.a. genoemde bevolkingsgroep.
Ik heb een eigen mening en die zal ik blijven houden. Dan wordt ik maar uitgemaakt voor kaalkopje, Adolf of Eichmann. Interesseert me geen hol. Ik blijf mij verzetten tegen de afbraak van ons mooie Nederland door allerhand tuig, parasieten en criminelen.
Als je geen bijdrage wilt of kunt leveren aan ons mooie land, is er maar één oplossing en dat is terug naar het land waar je wellicht wel ooit een bijdrage kunt leveren.
Is dat nou teveel gevraagd?

Ommezwaai | 12-03-14 | 20:09

@denoorman; ik ben ook ziek van die kliek in Den Haag, net als jij... Ook ik zal bij EU 14 anti- EU stemmen, al was het alleen maar om die VerMofRat!

“What are we going to negotiate about?” Adelson answered the talk's moderator when asked if the U.S. should not continue its current negotiation style. He went on to say that the U.S. should contact Iran and say, "Watch this," and then drop a nuclear bomb into the middle of the Iranian desert and then say, "See! The next one is in the middle of Tehran!"

Dit soort mensen sponsort Greet! Dat is geen Wilders bashen, dat is het soort idioten wat Greet sponsort!

freepatriot.org/2013/10/26/jewish-bill...

Dakloze zonder krant | 12-03-14 | 20:09

Flodder | 12-03-14 | 20:02
Volgens mij zijn er meer racistische haatzaaiers... zie topic haatbaard en verkiezingen alhier... Maar ieder zijn voorkeur nietwaar? Geen probleem dat openlijk over bedreigingen en aanslagen wordt gebabbeld, want dat is een eerlijke mening blijkbaar. Ik gun jou je mening en persoonlijke voorkeur. Gun het een ander ook. Goed voor je karma.

Sophie9985 | 12-03-14 | 20:08

@denoorman | 12-03-14 | 19:55
"Dat weet jij heel goed en dat is ook volledig in lijn met hoe hij er altijd over praat."

Nou nee, dat weet ik helemaal niet, zeker niet omdat het niet de eerste keer is, dat hij zich racistisch uitlaat over Marokkanen. Denk bv. aan zijn uitspraak dat hij het moeilijk vond, dat een Marokkaanse kamervoorzitter was.

Ik weet dat hij zich doorgaans anders uitlaat over Marokkanen, maar dat kan net zo goed een dekmantel zijn. En laten we wel zijn: er zijn genoeg PVV-adepten, ook in deze panelen, die zich geregeld racistisch over Marokkanen uitlaten.

"Wat ook niet klopt overigens. Marokkaan is ook geen ras."

Dat hangt af van je definitie van "ras." In Nederland wordt het woord "Marokkaan" gebruikt om mensen van bepaalde etniciteiten aan te duiden, die afkomstig zijn uit Marokko. Maar dat vind ik haarkloverij. Waar het mij om gaat, is dat hij mensen in de hoek zet niet op basis van gedrag, maar op basis van het geboorteland van hun grootouders.

Russells Teapot | 12-03-14 | 20:08

Het klonk alsof de zin nog helemaal niet af was...

LangeTijdGeleden | 12-03-14 | 20:06

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:47 |
Zeg nooit "nooit" ?

gutgutgut | 12-03-14 | 20:06

@mocroGS
Minder marokkanen overlast of minder criminele marokkanen of minder marokkanen door minder immigratie van kansloze marokkanen. Dat begrijp toch wel. En nu ga je dat snel niet goed afgemaakte zinnetje letterlijk nemen. Kom op zeg, het was een slotzin in het weglopen en hij maakte de zin niet helemaal goed af. Dat is toch duidelijk. Beetje zielig om zo reageren.

denoorman | 12-03-14 | 20:05

@denoorman | 12-03-14 | 20:01
Nee schat, dat is gewoon lekker!

gedachtespinsel | 12-03-14 | 20:02

Wie nou nog steeds niet doorheeft dat Wilders een racistische haatzaaier is, heeft zijn hoofd in zijn reet zitten. Laat die PVV-stemmers er gewoon trots voor uitkomen dat het een stelletje bruinhemden zijn. Had ik nog meer respect voor Musserts achterban.

Flodder | 12-03-14 | 20:02

denoorman | 12-03-14 | 19:55
Hij bedoelde natuurlijk "minder marokkanen overlast" of "minder marokkanen overlast".
Tuurlijk joh, jij weet precies wat hij bedoelde. Hoe mensen iets recht praten wat krom is.

mocroGS | 12-03-14 | 20:01

@gedachtespinsel
Inderdaad helder maken. Bedoel je zoiets als Heerlijk Helder Heineken. Of is dat ook rascistisch??

denoorman | 12-03-14 | 20:01

@Oeleflaffel | 12-03-14 | 19:54
Met andere woorden maak het transparant, maar ga niet hersenloos iets roepen. Denken voor je zelf lijkt nogal lastig te zijn als een ander het voor je doet. Het gaat mij niet om wie gelijk heeft of niet, maar maak het helder!

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:59

hoe meer slechte argumenten van wilders bashers in dit topic, hoe meer sympathie ik krijg voor Wilders, ik weet nu al bijna zeker dat ik de volgende keer op hem wil gaan stemmen. Kom op nog een paar slechte argumenten en ik ben helemaal om

denoorman | 12-03-14 | 19:58

@Russells Teapot
Hij bedoelde natuurlijk "minder marokkanen overlast" of "minder marokkanen overlast". Dat weet jij heel goed en dat is ook volledig in lijn met hoe hij er altijd over praat. Dat weet jij ook wel. En dan nu proberen Wilders daar op te pakken en hem een rascist te noemen. Wat ook niet klopt overigens. Marokkaan is ook geen ras. Reis eens door Marokko en je zult daar veel verschillende mensen zien. Sowieso ben ik er al tegen dat jij en veel andere mensen op alles het etiket ras plakken. Dat is een beetje 19e eeuws.

denoorman | 12-03-14 | 19:55

@ gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:19 |
www.binnenlandsbestuur.nl/openbare-ord...
Het gaat in dit geval om een een criminele jeugdgroep, waarvan 80 procent geen paspoort, maar een verblijfsvergunning zou hebben.
Volgens de Tilburgse hoogleraar vreemdelingenrecht in dit artikel is het uitzetten van dat soort criminele Marokkanen opportunistisch.
www.elsevier.nl/Nederland/nieuws/2009/...
En raad eens. De vrienden van de Tilburgse hoogleraar in de rechtbank vertrouwen de cijfers van het IND ineens niet waardoor de criminele Marokkanen mogen blijven.

Oeleflaffel | 12-03-14 | 19:54

Joodsch geld staat synoniem voor mensen die voorstellen dat Obama een atoombom in een woestijn gooit in de buurt van Iran, omdat zij een "voorbeeld" willen stellen. Dit zijn de mensen die Greet bezoekt op zijn reisjes naar Israel en de VS. Maar dat vertelt Greet er voor het gemak maar nooit bij....

Dakloze zonder krant | 12-03-14 | 19:54

@Russells Teapot
Bedankt voor het advies.

denoorman | 12-03-14 | 19:50

@Dakloze zonder krant | 12-03-14 | 19:47
"door joodsch geld"

Wat is het verschil tussen "joodsch geld" en normaal geld?

Russells Teapot | 12-03-14 | 19:49

@denoorman | 12-03-14 | 19:46
Nuance kan nooit aangebracht worden in een enkele zin.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:47

@denoorman: kom maar op; ik vorm mijn mening niet op loze uitspraken van een door joodsch geld gesponsored mannetje; heb JIJ je wel eens afgevraagd wat daar de achterliggende grond van is; Of hoe je een slaaf wordt van wat een ander schreeuwt? Ik heb een advies voor je: vraag je bij elke uitspraak van elke politicus af wat de achterliggende grond is, voordat je zomaar zijn standpunten overneemt! En dan nog eens iets: die Lobby in New York lacht keihard om mensen die hun alleen nog maar rijker maakt en onderling met elkaar vecht, en zij er met de poet vandoor gaan. Misschien moet je eens met Wouter Bos of Wim Kok gaan praten, ook zulke fijne mensen....

Dakloze zonder krant | 12-03-14 | 19:47

@denoorman | 12-03-14 | 19:43
Geen enkel ras. Dat is nu juist mijn punt: al die uitspraken waren niet racistisch geweest, in tegenstelling tot "minder Marokkanen."

Russells Teapot | 12-03-14 | 19:47

Na het zien van dat fijne nos filmpje over Wilders overweeg ik serieus op de PVV te gaan stemmen, zeker nu ik de ongenuanceerde tegenwerpingen en beschuldigingen over racisme enz in dit topic lees.

denoorman | 12-03-14 | 19:46

@Russells Teapot
Alles wat je opnoemt heeft niets met ras te maken en kan dus ook niet rascistisch zijn. Welk ras is een hoofdoekje, welk ras is de islam, welk ras is een criminele marokkaan???

denoorman | 12-03-14 | 19:43

Toevallig wonen daar wel veel salafisten. Ik zou zeggen waarom gaan deze mensen samen met de PVV niet eens een debat aan? Waar is de PVV bang voor?

Optimus_Prime | 12-03-14 | 19:43

mocroGS | 12-03-14 | 18:59 | + -4 -

Dat kan ik je wel vertellen. Gestegen abortuscijfers, overvolle blijf van mijn lijfhuizen, niet meer kunnen onderwijzen van jodenvervolging tijdens ww2 op middelbare scholen,kapotmaken van een goed systeem van uitkeringen, opdringen van halal praktijken, ontstaan van zwakke scholen door generatie na generatie van slecht nederlands sprekende kinderen in te laten stromen.

Allemaal niet waar?

DebraCadabra | 12-03-14 | 19:41

@Russells Teapot | 12-03-14 | 19:39
Pim had diepgang! Wilders one-liners.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:41

@Dakloze zonder krant
Ha ha, nu gaan we joden bashen. Draag je ook nog steeds zo'n Arafat shawl?

denoorman | 12-03-14 | 19:41

@denoorman | 12-03-14 | 19:38
Een probleem lieve schat behoeft een context en niet een stigmatisering van een groep op basis van dat probleem, maar is vast teveel gevraagd.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:41

Dit is dus gewoon racisme, klaar.

Dat is altijd het probleem met de PVV, als je tegen de EU bent, tegen lastenverzwaringen, tegen bezuinigingen in de zorg, tegen open grenzen en tegen de afbraak van onze eigen cultuur ten faveure van primitieve importculturen, dan kun je eigenlijk bij geen andere partij terecht dan de PVV.

Maar door dit soort racistische bullshit zal ik nooit op deze mafkees kunnen stemmen. Want laten we wel zijn, dit is racisme, want als je zegt "minder Marokkanen," dan heb je het over een groep mensen van een bepaalde etniciteit, niet over mensen met een bepaalde religie of een bepaald gedrag.

Al deze uitspraken waren niet racistisch geweest:
- minder islam
- minder moslims
- minder moskeeën
- minder hoofddoekjes
- minder Marokkaanse cultuur
- minder criminele Marokkanen
- minder Marokkaanse straatterreur
- minder Marokkanen die de taal niet spreken
- minder geweld en onveiligheid op straat

Maar Geert kiest er voor om de racist uit te hangen. Jammer. Op dit soort momenten mis ik Pim altijd het meest.

Russells Teapot | 12-03-14 | 19:39

@Ommezwaai | 12-03-14 | 19:36
Niemand is te vergelijken met niemand, wat wel te vergelijken is patronen die zich voordoen binnen een bepaalde gemeenschap. En nee dan heb ik het niet over Stapel onderzoekjes.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:39

@gedachtenspinsel
Mooi, u bent al zover dat u het "probleem" ziet. Gefeliciteerd met uw eerste baby stapjes.

denoorman | 12-03-14 | 19:38

Voordat je goedpraat wat die Greet allemaal zegt:

Wilders wordt o.m. sterk gefinancierd door AIPAC, David Horowitz De laatste is een Amerikaans-Joodse schrijver, zionist, conservatief, anti-islamist, anti-socialist, en een policy advocate. Ofwel een agressieve lobby die vecht voor waar ie in gelooft of voor puur eigen gewin… Dat lobbykantoor ligt “toevallig” bij Wallstreet, NY.

Je zou dus net zo goed op Asscher kunnen stemmen (lol).

Dakloze zonder krant | 12-03-14 | 19:37

@Ashtrey | 12-03-14 | 19:36
Jouw kusjes aanvaard ik altijd in dankbaarheid, dat weet je. Maar nee was niet bedoelt als godwin.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:37

denoorman | 12-03-14 | 19:12 | + 0 -

O. Wilders bedoelde dus eigenlijk wat anders? Die stemmenronselaar van de PVDA bedoelde eigenlijk ook iets anders natuurlijk, helemaal geen kwaad in de zin.

Kom op nou. Als we het ene beestje bij de naam noemen, dan het andere ook. Ik snap het sentiment, ik weet waar het vandaan komt, dus durf er dan ook gewoon voor uit te komen dat de partij die je aanhangt bepaalde bevolkingsgroepen liever kwijt dan rijk is. Dat praat wat makkelijker, eerlijkheid.

Bob Slee | 12-03-14 | 19:37

Grappig dat geenstijl reaguurders erg argwanend zijn tegen loze beloftes van anders partijen, maar als het om de PVV gaat is alles geoorloofd en juist. Vreemd.

zieke hondt | 12-03-14 | 19:37

Ha, de PVV gaat komende periode het aantal Marokkanen in Den Haag verminderen. De grote vraag is natuurlijk "hoe?". Wilders weet, net als ieder mens met een beetje verstand, dat dit bijvoorbaat kansloos is. Dat is kennelijk voor zijn kiezers geen bezwaar.
Proficiat trouwens Supermatthijs. Op 125 teentjes trappen in 1 post dat is een prestatie.

gutgutgut | 12-03-14 | 19:37

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:34
Met in het achterhoofd de vergelijking van Pim met Eichmann, zou u toch beter moeten weten..
Maar helaas, tevergeefs.

Ommezwaai | 12-03-14 | 19:36

@TeeJee | 12-03-14 | 19:35
Gossie, u is wakker en heeft het door.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:36

@gedachtespinsel 19:34
Kom nou, je kan toch wel beter dan zo'n verkapte Godwin? Kusje?

Ashtrey | 12-03-14 | 19:36

@denoorman | 12-03-14 | 19:33
Ik heb geen bezwaar tegen zo'n wet nee, hoe kom je daar zo bij? Maar wat wij hebben aan wet wil niet nog niet zeggen dat het dan 'het' probleem oplost.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:35

@gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:25
Het mooie van uw plemp is dat het toe te passen is op praktisch elke partij.

Rest In Privacy | 12-03-14 | 19:35

@Ommezwaai | 12-03-14 | 19:32
Linkschmens? Hoe kom je daar nou weer bij, vreemde aannames. Maar om je van repliek te voorzien is geschiedenis soms wel een aardig argument om toekomst te voorspellen.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:34

@gedachtespinsel
Ben jij dan voor die wet??? Gelul voor de buehne denk ik!!

denoorman | 12-03-14 | 19:33

painfull1 | 12-03-14 | 19:15
Wil je zo vriendelijk zijn om dat aan de paus uit te leggen? Die heeft zo'n vertrouwen in zijn denkbeeldige vriendje, dat hij met dikke kogelvrije ruiten wordt rondgereden... Kom eens met argumenten. Als je in Nederland ( waar de Nederlanders niet zonder hun mening te pas en te onpas te verkondigen kunnen functioneren ) beveiliging 24/7 nodig hebt omdat je de vinger op de zere plek legt en tegelijkertijd de zichzelf benoemde minderheden het hand boven de hoofd wordt gehouden, geen uitspraken mag doen... Maar goed, zelfs jouw mening mag gezegd worden. Denk daar maar eens aan.

Sophie9985 | 12-03-14 | 19:33

@denoorman | 12-03-14 | 19:30
Zoals ik al eerder zei, zorg dan dat er een wet komt, we gaan het zien.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:32

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:25
Ah! Ik zat er al op de wachten, de vergelijking met WW2. Meestal als de linkschmens uit de argumenten raakt, wordt WW2 erbij gesleept.
Een soort van "Marcel van Dammetje"..

Ommezwaai | 12-03-14 | 19:32

goedverstaander | 12-03-14 | 19:28 | + 2 -

Criminele Berbers dan.

Eurotokkie | 12-03-14 | 19:31

@Gabber07 | 12-03-14 | 18:34
Dat zei dat volk ook over van Theo van Gogh.

reageerbuis | 12-03-14 | 19:31

@gedachtespinsel
Je zal zien hoe snel de marokkanen hun marokkaanse paspoort inleveren als ze bij crimineel gedrag worden uitgezet. Verder is het natuurlijk superstom dat nederland ueberhaupt mensen toelaat van een regime dat het niet zou toestaan dat ze hun nationaliteit opgeven. De nederlandse politiek heeft de marokkaanse overheid altijd met fluwelen handschoenen aangepakt. Stom. PvdA-er Timmerfrans heeft overal een mening over reist graag naar Cuba en de Ukrainen enz. maar Marokko laat hij zijn gang gaan. Een slapjanus is het.

denoorman | 12-03-14 | 19:30

@mocroGS | 12-03-14 | 18:28
Je zou ook kunnen zeggen de slechte criminele marokkanen eruit,maar dat komt in dit geval uit op bijna 100 procent vrees ik.Die drie goede marokkanen mogen blijven hoor! Nu tevreden?

pim achtertuin | 12-03-14 | 19:30

Slordig van Wilders. Hij heeft voorheen meerdere malen gezegd: 'meedoen of je biezen pakken'. Hij bedoelt uiteraard de criminele Marokkanen die op hun gestolen scooters de handtas van je vriendin stelen of een juwelier een pistool onder de neus duwen. Ik vind het niet vreemd dat mensen over alleen het woord 'Marokkanen' vallen, maar als je Wilders een beetje hebt gevolgd dan weet je hoe hij het bedoelt.

goedverstaander | 12-03-14 | 19:28

met die slogan heeft hij mijn stem in ieder geval.

Remcork | 12-03-14 | 19:27

@denoorman | 12-03-14 | 19:23
Ja, ik snap er geen bal van! Het zo zomaar kunnen zijn dat jij tot minderheidsgroep hoort, je aangepast hebt en komt er een of andere 'bobo' die gaat vertellen dat je een crimineel bent. Maar is misschien wat veel gevraagd om dat tot je laten doordringen lijkt wel.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:27

Ommezwaai | 12-03-14 | 19:18 | + -1 -

Antillianen doen anders hun best om op Nr.1 te komen samen met dat tuig uit de Balkan , er is nog een lange weg te gaan .

Eurotokkie | 12-03-14 | 19:27

Al die valse info is afkomstig van 1 man: Tom-Jan Meeus van de zogenaamde kwaliteitscourant NRC. Op TV heeft hij enkele weken in Buitenhof impliciet aangekondigd de PVV en Wilders op allerlei mogelijke manieren te bashen. Voor een D'66 journalist van de NRC is hij behoorlijk subjectief, smerig en partijdig.

jojo1956 | 12-03-14 | 19:26

@Dehölz | 12-03-14 | 18:40

LOL.. Nu ken ik een van die hondedrollen persoonlijk. En ik kan je alvast vertellen, hij maakt mensendrollen als het moet.. Verder merk ik je frustratie op vanwege je aanstaande verhuizing??

Mr_Pikibelly | 12-03-14 | 19:26

@Ommezwaai | 12-03-14 | 19:22
Maakt mij geen moer uit welke groep we het over hebben. Het gaat mij om oplossingen die een menselijk aspect hebben, en "minder Marokkanen" of welke groep dan ook doet mij al gauw denken aan treinen naar het oosten. Het is jammer dat zoveel mensen iemand kunnen volgen die peop spreekt en niet voor zichzelf kunnen denken.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:25

@gedachtespinsel
Nee je snapt het niet, minder marokkanen en meer nederlanders is minder criminaliteit. Meer marokkanen en minder nederlanders is meer criminaliteit. In steden met veel marokkanen is er toch veel meer criminaliteit. Dus minder marokkanen is minder criminaliteit. Steden met alleen nederlanders is minder criminaliteit. is dat nou zo moeilijk??

denoorman | 12-03-14 | 19:23

denoorman | 12-03-14 | 19:18 | + 0 -

En denk maar niet dat het van deze tijd is , in de jaren 80 was het ook zo maar toen mocht je er niet over praten , al helemaal niet in het openbaar.

Eurotokkie | 12-03-14 | 19:23

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:20
Die kun je op alle bevolkingsgroepen loslaten ja..
Maar we hebben het nu toch over Marokkanen? Of heb ik iets gemist Einstein?

Ommezwaai | 12-03-14 | 19:22

@Ommezwaai | 12-03-14 | 19:20
Ik zou zeggen, zorg dat de wet er komt, je zal mij er niet over horen, maar staat volkomen los van wat Wilders ten toon spreidt, gewauwel en geen oplossing.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:21

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:17
Jij bent echt niet bijster slim he?
Het gaat over een DUBBEL paspoort.. Dat betekent een Marokkaans én een Nederlands paspoort..
Neem het laatste in, verklaar ze ongewenst vreemdeling en klaar.

Ommezwaai | 12-03-14 | 19:20

@Ommezwaai | 12-03-14 | 19:18
Ja, zou je ook kunnen toepassen op Nederlanders, minder Nederlanders minder criminaliteit, man van welke planeet kom jij?

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:20

@Oeleflaffel | 12-03-14 | 19:16
Doet u mij de facts even, en zorg dan dat degene die zich niet aan de wet houden ook daadwerkelijk worden uitgezet. Heeft niets te maken met populisme maar met toepassen van de wet die overigens door de volksvertegenwoordiging is gekozen lijkt me.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:19

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:12
Minder Marokkanen betekent ook minder criminele Marokkanen.. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Maar goed, er worden weer woorden in iemands mond gelegd.

Ommezwaai | 12-03-14 | 19:18

Die rare cultuur van altijd liegen, altijd bedriegen en altijd ontkennen die past hier niet. Als twee marokkanen op een scooter iemand doodrijden, dan zeggen ze allebei dat niet achter het stuur zaten. Ook onze voorbeeld Baddie Harrie is er zo eentje, altijd ontkennen, bedreigen en liegen. Raar, gewoon criminele met dubbel paspoort eruit. Als Baddie veroordeelt wordt, dan zou het mooi zijn als hij uitgezet wordt. Zou een mooi voorbeeld zijn en zou een goed effect op de jeugd hebben.

denoorman | 12-03-14 | 19:18

@Supermatthijs | 12-03-14 | 19:08
Dan moet je het met me eens zijn dat een criminele fractieleider bij de pvda ook een slechte keus is toch?

reageerbuis | 12-03-14 | 19:17

@Ommezwaai | 12-03-14 | 19:12
Duh? Je kunt als je afkomstig ben uit Marokko je paspoort niet inleveren. Verder wat voor zotte drogreden gebruik je om zoals Wilders dezelfde groep te bestempelen als misdragers. Vreemde redenering en getuigt niet van diepgang, maar het zij u vergeven. Het aanduiden van een groep van mensen waarbinnen een hoger statistische afwijking van de normaal bandbreedte optreed hoeft niet te betekenen dat de grootste groep binnen die groep net zo is, wel?

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:17

@ gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:05 |
Dat hoeft voor een heel groot deel van de Marokkanen helemaal niet te gelden. Er lopen genoeg criminele Marokkanen rond die enkel een verblijfsvergunning hebben en die hier pas op 5-jarige leeftijd naartoe kwamen waardoor ze met hun (taal)achterstand hier helemaal niks te zoeken hebben, die kunnen enkel crimineel worden. Maar zelfs criminele Marokkanen zonder verblijfsvergunning worden dit land niet uitgezet.

Oeleflaffel | 12-03-14 | 19:16

mocroGS | 12-03-14 | 18:28 | + -13 -
Weet je wat ik stuitend vind? Dat je nu wel je smoel opentrekt, maar als 1 of andere hakbar trots iemand onthoofd of een bontkraagje een omaatje bruut overvalt ben je nergens. Je bent precies zoals het stereotype: als iemand iets over moslims zegt of doet wat volgens de middeleeuwse doctrine niet kan ga je huilen en als een moslim iets doet wat niet kan hou je je bek gewoon dicht.
.
Het is hier al vaker gezegd en ik zal het nog eens herhalen: het zou een hoop schelen als de zogenaamde gematigde moslims zich zouden distantieren van hun extremistische broeders. Maar dat gebeurd niet en is het doodstil in de moslimgemeenschap. Zodra iemand op het miniretje gaat staan van de eerste de beste hakbar is het wel huilen met zn allen.
.
Ik hoop dat het niet blijft bij den haag en niet blijft bij moslims. Van mij iedereen die meer paspoorten heeft dan alleen een nederlands paspoort of geen nederlands paspoort heeft en hier niks bijdraagt oprotten naar hun eigen land.

Pikkestrijder | 12-03-14 | 19:15

Er komen steeds meer Marokkanen bij want de broedmachine staat niet stil , uiteindelijk stemmen ze bijna allemaal op de PVDA die hierbij de grootste zal worden en ook blijven.
Misschien dat de PVDA nog 4 jaar in de oppositie gaat zitten om daarna hun slag te slaan.
Mensen die denken dat de PVDA geschiedenis is dromen maar lekker verder , als er niets veranderd dan wordt de PVDA de grootste partij van Nederland .

Eurotokkie | 12-03-14 | 19:15

Welles! Nietes! | 12-03-14 | 18:10 | + 45 -
Nee, je hebt ballen als je het doet zonder 6 gewapende bewakers om je heen. Zo ben je gewoon een populist met een camera

painfull1 | 12-03-14 | 19:15

En als het even kan wat minder Marokkanen, dat is wat Wilders zegt, dus niet alle Marokkanen oprotten zoals weergegeven, een subtiel verschil lijkt me!

lanexxx | 12-03-14 | 19:15

10 minuten! Eerlijk! Dat er nog mensen zijn die denken dat het NOS-journaal echt een journaal is, Hello Lenin

Bokito ergo sum | 12-03-14 | 19:14

@Djengo123 | 12-03-14 | 19:07
Bij joop zitten ze om je te springen.

reageerbuis | 12-03-14 | 19:14

@Djengo123 | 12-03-14 | 19:07
Nooit handig, geeft alleen maar stof tot nadenken :-)

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:13

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:05
Weer zo'n slecht onderbouwde tegel uwerzijds.
Wat betekent eigenlijk "een Nederlandse status"?
Dat is een soort vrijbrief om zich te misdragen?
Zolang er criminelen zijn met een dubbel paspoort, is de oplossing niet zo moeilijk.

Ommezwaai | 12-03-14 | 19:12

@denoorman | 12-03-14 | 19:01
In Marokko wonen en werken Marokkanen. Hier zitten marokkanen die ze in Marokko ook niet graag willen.

reageerbuis | 12-03-14 | 19:12

@Ommezwaai | 12-03-14 | 19:08
Heb statistieken ontkend? Ik dacht het niet, maar als meneer Wilders zegt "minder Marokkanen" en als hij goed politicus zou zijn gezegd hebben "criminele Marokkanen", en een oplossing bedacht hebben, oh wacht.... uit Den Haag... wat een onzin!

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:12

@Bob Slee
Hij wilde zeggen minder marokkanen overlast, dat begrijp je ook wel. Hij kon alleen even niet zijn zin afmaken. Is dat nou zo erg. Ps minder marokkanen is ook niet zo erg. Zoveel plezier hebben we daar nou ook weer niet van.

denoorman | 12-03-14 | 19:12

De reaguurders/PVV stemmers laten hun ware aard wel weer zien. Netjes afgeven op kaalkopjes wanneer Geenstijl ze als verwerpelijk voorschotelt, maar wel juichen als Geert een hele bevolkingsgroep een stad uit wil werken. Er is geen Godwin voor nodig om daar de nodige hypocrisie in te ontwaren.

Bob Slee | 12-03-14 | 19:10

My first little goat . De eerste sexuele ervaring voor elke jonge marokaan .

el che | 12-03-14 | 19:09

Zolang ze een dubbel paspoort hebben en marokko ze blijft zien en behandelen als marokkaanse onderdanen, ze marokkaanse namen moeten kiezen, dan blijven het nep-nederlanders. Inderdaad criminelen met dubbel paspoort ongewenst verklaren, paspoort innemen en enkele reis naar het moederland, dan kunnen ze daar op een ezel rijden in plaats van op een scooter,

denoorman | 12-03-14 | 19:09

reageerbuis | 12-03-14 | 18:56 | + 1 -

Krijgen we het jankverhaal van de recalcitrante relnicht weer ? Slaat nergens op en zeker niet in dit verband. Ps. ik ben tegen alle politieke moorden en andere vormen van geweld.

Supermatthijs | 12-03-14 | 19:08

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:03
U zwetst weer eens uit uw nekharen.
Greet heeft wel degelijk gezegd niets tegen Marokkanen te hebben, wel als ze crimineel en onaangepast gedrag vertonen.
En face it, helaas zijn onze Marokkaanse medeburgers vaak betrokken bij criminele activiteiten.

Ommezwaai | 12-03-14 | 19:08

@mocroGS | 12-03-14 | 18:37
Doe toch eens niet zo zielig. Onderken nou eens een keer dat van de 10 criminelen in Nederland er 8 van marokkaanse afkomst is. Dat er marokkaanse gezinnen zijn die een generatie in Nederland wonen en amper de taal machtig zijn.

Jij mag dan gestudeerd hebben en werk hebben. Misschien kan jij dan eens je best doen om al die criminele klootzakjes op te voeden. Wij autochtonen zijn er na decennia pappen en nathouden niet in geslaagd.

Dus mijnheer Wilders heeft voor wat dat betreft gelijk. Als je zo graag marokkaan wilt zijn moet je gewoon oprotten uit mijn samenleving die door 80% van jouw volk wordt vergriept.

En dat heeft helemaal niets met discriminatie te maken.

reageerbuis | 12-03-14 | 19:08

Het aantal minnetjes voor de mensen die hier een tegengeluid/nuance proberen in te brengen vind ik echt schokkend. Is het hier echt een zootje kaalkopjes bij elkaar? Denk dat ik mijn abonnement op GS maar eens ga opzeggen.

Djengo123 | 12-03-14 | 19:07

Wilders is aan het haatzaaien en demoniseren. Toch is Wilders niet het probleem. Hij is gewoon een narcistische machtswellusteling met raar haar. Het probleem is die groeiende makkelijk beïnvloedbare en hersenloze kliek die elke scheet van de blond god opsnuiven als ware het gospel. Wat een arm land is dit aan het worden.

Mike Oxlong | 12-03-14 | 19:06

Wat een eikel is die vent toch. Een schande voor Nederland.

exkoppijn | 12-03-14 | 19:05

@Ommezwaai | 12-03-14 | 19:04
Het zou mijn benieuwen, en u vergeet in uw betoog dat de het vaak niet de eersten die hier waren maar juist de latere generaties zijn die overlast verzorgen. Ze hebben wel een Nederlandse status, veel ingewikkelder kan ik het niet maken. Wet geld voor iedereen.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:05

Ik ga reeds een jaar of 35 mee en wanneer ik me nu afvraag wat ik zou stemmen..? Ik ben VVD-geörienteerd 'van nature' en stemde ook Rutte, maar na die desillusie is dat een no-go. Die 35 jaar heeft me geleerd hoe corrupt het apparaat, de partijen, de politici en hun opdrachtgevers zijn en GEEN van de gevestigde partijen in Nederland zal mijn stem nog krijgen. Op basis van die eliminatie blijft er nog 1 partij over waarop ik nog de gok (want dat is het) van het stemmen zou wagen. Daarnaast geloof ik oprecht in de oprechtheid van Geert. PVV dus.

Claude_Vieaul | 12-03-14 | 19:05

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:59
Dat kan de enige juiste conclusie en oplossing zijn..
Criminelen met dubbele paspoorten uitzetten en wel direct.
Slechts één vliegmachine is voldoende.
Moet u eens opletten hoe snel het afgelopen is.

Ommezwaai | 12-03-14 | 19:04

Dit kut stukkie had door Quid geschreven kunnen zijn. Het is heel simpel. Zolang er niks beters opstaat qua rechts en anti-islam stem ik PVV. Zit niks anders op.

jojo1956 | 12-03-14 | 19:04

@Ommezwaai | 12-03-14 | 19:01
Ik heb geen bezwaar op basis van gegronde reden dat iemand uitgezet wordt. Waarom niet? Punt is dat uitspraak van de heer Wilders hele groep stigmatiseert, waar blijft de beoordeling van het individu? Al zouden er van de 1000 maar 1 goed zijn heb je dan nog steeds het recht om ook die persoon af te serveren?

gedachtespinsel | 12-03-14 | 19:03

@gedachtespinsel
Ja natuurlijk hebben autochtonen ook wel eens rare gewoontes. Maar er zijn wel erg veel marokkanen die in een jurk lopen, die discrimineren, op straat spugen, in de drugshandel zitten, die crimineel zijn, slecht hun kinderen opvoeden, altijd anderen de schuld geven, altijd ontkennen, te lui zijn om te werken enz. Dit is niet rascistisch bedoeld. Als ik in Marokko op vakantie ga zijn er best wel leuke vriendelijke mensen. Maar hier maken ze er een grote zooi van.

denoorman | 12-03-14 | 19:01

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:55
Slapjanus. Je lult als Job, Diederik, Marcel en weet ik veel welke socialistische prutsers nog meer.
.
Dat "wegzetten" argument was al groot in de tijd van wijlen Pim.
Nog even en het vergelijk met Eichmann wordt weer eens uit de kast getrokken.
Gedraag je gewoon, zo niet dan moeten we eens echt wat van dat tuig gaan "wegzetten" richting de zandbak.

Ommezwaai | 12-03-14 | 19:01

Mortimerr | 12-03-14 | 18:56 | + 0 -

Wilders doet anders ook zijn best , zeker hij nu met
Marine Le Pen in zee gaat.

Eurotokkie | 12-03-14 | 19:00

Mensen als groep wegzetten = slechte zaak
rotte appels paspoort afpakken en uitzetten = goede zaak.
Maarja problemen oplossen en den haag he.....

lidlbier | 12-03-14 | 19:00

@CornFlakey | 12-03-14 | 18:52

Ik voel me zeker wel aangesproken en ik zal je uitleggen waarom. GW doet een uitspraak die er niet om liegt. Hij heeft het zonder enige nuance over alle Marokkanen, waarschijnlijk marktkoopmannen op de Haagse markt, die hij liever ziet vertrekken.
Wat hebben deze mensen Nederland aangedaan? Dat hier af en toe zonder nuance wordt gereageerd kan ik enigszins begrijpen, maar een politicus die dit zegt schoffeert mij hiermee.

mocroGS | 12-03-14 | 18:59

@Ommezwaai | 12-03-14 | 18:56
Slap argument? Ik pas mij aan uw niveau aan en dan is het nog steeds geen argument. Ook goed, laten we het niveautje hoger trekken dan. U onderschrijft de stelling van Wilders? Gewoon afvoeren van gedeelte van bevolkingsgroep? Tenminste dat is wat hij zegt.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:59

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:54
Slap argument weer.. Is er wel eens door de brievenbus gepist door die bewuste PVV-er dan?
Ik zag laatst wel een Marokkaan door de brievenbus van een homoseksuele man pissen.. Geldt dat ook?

Ommezwaai | 12-03-14 | 18:56

@Supermatthijs | 12-03-14 | 18:07
Pim Fortuijn werd ook afgerekend na demonisering vanuit jouw knuffelpartij.
Zijn ze de messen alweer aan het slijpen?

reageerbuis | 12-03-14 | 18:56

Naarmate de PvdA verder islamiseert zal de PVV sterker worden. Het is nog vrijwel de enige partij die opkomt voor het Nederlands belang en de Westerse waarden en normen.
.
Ondanks de enorme demonisatie van de PVV door de media en het onderuit halen van de PVV door de media staat de PVV sterk.

Mortimerr | 12-03-14 | 18:56

@brutus68 | 12-03-14 | 18:53
Ik.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:55

@Ommezwaai | 12-03-14 | 18:52
Benoemen heb ik totaal geen problemen mee! Nooit, maar wel de manier waarop een ondertoon word meegegeven en in dit geval het wegzetten van een complete groep mensen gaat mij te ver.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:55

@denoorman | 12-03-14 | 18:52
Zou zomaar kunnen, autochtonen hebben ook rare gewoontes... brievenbuspissen?

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:54

Volgens mij hoeft Wilders helemaal niet op campagne. Dat doet de Islamofascistische bezetter wel voor hem...

Ales | 12-03-14 | 18:53

Supermatthijs | 12-03-14 | 18:46

Wat ben je toch een nare onruststoker. Weet je wie er ook een nare onruststoker was?

brutus68 | 12-03-14 | 18:53

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:47
Tuurlijk joh, wakker het vuurtje nog maar eens aan.
Het wordt gewoon eens tijd dat de zaken benoemd mogen worden en vervolgens opgelost moeten gaan worden.
Als je je normaal gedraagt in dit land, is er niets aan de hand.
Maar als je de aandacht gaat vestigen door overmatig aanwezig te zijn in de criminaliteit statistieken, is de maat op een zeker moment wel vol.
Of blijft u met uw hoofd in uw achterwerk zitten?

Ommezwaai | 12-03-14 | 18:52

mocroGS | 12-03-14 | 18:28 |
Je moet het wél verstaan zoals het bedoeld is, en in context. Als hier op deze roze blog een tijdje bent, zal je ook weten dat de meeste hier wél baude uitspraken doen, maar daarnaast ook genuanceerd kunnen reaguren.

Als mensen hier, waaronder ik, het hebben ove "Marokkanen", dan bedoelen ze de mensen die vervelend, geweldadig, niet-aanpassend en intolerant zijn. Ze bedoelen NIET die Marokkanen, die het hier leyk vinden en deel van onze maatschappij zijn. Daar hoor jij waarschijnlijk ook bij, dus voel je niet aangesproken!

Rest In Privacy | 12-03-14 | 18:52

@lulkoekhapper | 12-03-14 | 18:51
Dan moet hij dat ook zeggen, hij is publiek figuur, staat een camera op zijn snaffel, hij zou beter moeten weten. En ja geheel eens als er binnen bepaalde groepen zaken niet overeenkomen met verwachting dan mag je daar best aan doen, maar one-liners helpen echt niet.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:52

@gedachtespinsel
Marokkanen zijn echt wel een beetje raar hoor. Normaal spugen ze op de grond. Nu zag ik een marokkaan tegen een voordeur van een huis spugen?? Er hing bij dat huis wel een verkiezingsposter van de PvdA. Dat moet de reden zijn denk ik dan maar..

denoorman | 12-03-14 | 18:52

Mezelf: interesseert.

count von ziegenpuss | 12-03-14 | 18:52

Eens, dat beweer ik ook niet! Wat niet wegneemt dat statistieken nu eenmaal een beeldvormend gebeuren zijn binnen een maatschappij.
gedachtespinsel | 12-03-14 |

Statistieken liegen niet en iedereen die de wet overtreedt dient hard aangepakt te worden. Echter er zijn Marokkanen die gewoon eerlijk hun boterham willen verdienen zoals op de Haagse markt. GW schijnt daar problemen mee te hebben. Ik snap echt niet wat een Marokkaan nog goed kan doen. Waarschijnlijk oprotten uit dit land.

mocroGS | 12-03-14 | 18:52

MocroGS l 12-03-14 l 18:28
Sorry, boy, je schijnt het toch niet helemaal goed begrepen te hebben. Je afkomst interesseert mij geen ruk. Wat mij interesseert is dat je onze cultuur en onze mores accepteert en respecteert. Dat je als moslim een bepaalt levenspatroon wilt volgen is jouw zaak, maar ik eis dat je je aan de regels houdt die in dit land gelden. Zo niet, dan ga alsjeblieft naar een land waar je je beter thuis voelt. Wanneer je je gedraagt zoals dat een gast betaamt, ben je van harte welkom. En dan wil ik best rekening houden met het feit dat je door jouw achtergrond op een iets andere manier leeft dan ik. Maar ik verdom het om me aan jou aan te passen. Ik heb in veel Arabische landen gereisd en gewerkt en mij gedragen zoals dat een goede gast betaamt. Doe jij dat ook, dan is er geen enkel probleem.

Polletje Piekhaar | 12-03-14 | 18:51

@gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:10
Ben het zeer met je eens dat je groepen niet moet uitsluiten. Ik ben echter van mening dat Wilders hier dan ook de criminele Marokkanen bedoelt (zoals deze in de statistieken zijn oververtegenwoordigd). Wilders heeft zich meer dan genoeg geuit dat iedereen welkom is indien hij of zij zich aanpast aan de Nederlandse normen en waarden, wet- en regelgeving.
.
Wat ik veel erger vind is dat vele landelijke partijen de PVV uitsluiten. Hiermee discrimineren zij ruim 20% (en groeiende) van de bevolking. De stem van deze bevolkingsgroep wordt totaal genegeerd en verwaarloosd, met OPZET. Dit terwijl deze zelfde partijen de PVV beschuldigen van het uitsluiten van mensen/bevolkingsgroepen. Echt om te kotsen.

lulkoekhapper | 12-03-14 | 18:51

Eurotokkie | 12-03-14 | 18:44

Eigen schuld, dikke bult. Iemand die voorstelt de Marokkanen in Den Haag maar aus zu radieren verdient niet beter.

Skunk57 | 12-03-14 | 18:50

@Welles! Nietes! | 12-03-14 | 18:48
Ik volg helemaal niemand! Ik denk voor mezelf. Dus hou graag je aannames even voor je.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:50

Wilders komt hier makkelijk mee weg. Hij kan gewoon zeggen dat hij eigenlijk wilde zeggen "minder marokkanen overlast" in plaats van "minder marokkanen". Maar dat hij in de snelheid en de hektiek op de markt even vergat zijn zin af te maken.

denoorman | 12-03-14 | 18:49

@gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:40
"daar hebben we onze grote blonde leider voor, ondemocratisch leiden van zijn partij"
Typisch een reactie van een echt NPO volger.
Ik ga niet in op v. Nieuwkerk sountbites maat.. jammer,maar geen getroll aan mijn hol!

Welles! Nietes! | 12-03-14 | 18:48

@mocroGS | 12-03-14 | 18:47
Eens, dat beweer ik ook niet! Wat niet wegneemt dat statistieken nu eenmaal een beeldvormend gebeuren zijn binnen een maatschappij.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:48

mocroGS | 12-03-14 | 18:28

Mee eens. Ik discrimineer op gedrag. Het intereseert me geen reet wie, wat of hoe slim of dom je bent en wat je kleur is. Wat je doet, daar kijk ik naar.

count von ziegenpuss | 12-03-14 | 18:47

Nederlanders mogen zich zelfs niet vrij vestigen op curacuao of op een ander eiland. Terwijl we wel tot hetzelfde koninkrijk behoren. Antillianen kunnen wel hier naar toe. Dat is pas racisme!!

denoorman | 12-03-14 | 18:47

@mocroGS | 12-03-14 | 18:37
Typisch Nederlands, moeten iets te klagen hebben, doen verder niet zoveel. Eerst waren het Surinamers, toen Antilianen nu Marokkanen en over een poosje MOE landers, de laatste groep staat al in de picture.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:47

@mocroGS | 12-03-14 | 18:28
Is hoe je het draait of keert een gevolg van statistieken, maar lijkt me wel dat er iets aan gedaan moet worden. En of jij nou islamietisch marokkaan bent of niet, we hebben hier wetten, en daar heb je je aan te houden.
gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:30

Iedereen heeft zijn vooroordelen, maar om Marokkanen die op de markt hun geld te verdienen weg te willen, is mij inziens een uitspraak die totaal geen onderbouwing heeft.

mocroGS | 12-03-14 | 18:47

Ommezwaai | 12-03-14 | 18:45 | + 0 -

Hoera ! Holzie is back en hij is fucking kwaad zo te zien.

Supermatthijs | 12-03-14 | 18:46

Supermatthijs | 12-03-14 | 18:43
Joris kijkt mee hoor.. U begint alweer aardig praatjes te krijgen.

Ommezwaai | 12-03-14 | 18:46

Of in DH houden, of uitwijzen. Svp niet verspreiden over NL. Laat die ellende maar lekker in de Grafstad blijven zitten. Wij betalen wel.

Tikkie Terug | 12-03-14 | 18:45

Dehölz | 12-03-14 | 18:40
U moet de reïncarnatie van Hölzenbein zijn!
Kan niet anders...

Ommezwaai | 12-03-14 | 18:45

Wilders moet door de bodyguards heen flyers uitdelen , toch wel triest dat dit land zover is gezonken.

Eurotokkie | 12-03-14 | 18:44

@mocroGS; ben het helemaal met je eens. Politici die dit soort uitspraken doen, wat hebben we daar nou aan? Zoals Wilders die alleen in "one liners" praat maar nooit op de materie ingaat? Hij is dan niks beter dan Vleeschpet en Marx Rutte! Kijk je kunt roepen dat we uit de euro moeten stappen, maar Geert zou er ook voor kunnen kiezen om uit te leggen wat het voordeel voor de Grieken op dit moment is, en het voordeel voor bijv. Nederland en Duitschland. Hij krijgt de kans tijdens de presentatie laatst, en hij laat het na! Ook in Den Haag zo'n inkoppertje; De gevestigde orde die zo'n duur cultuurpaleis wil, en de burger niet; maar in plaats daarvan richt Greet zijn pijlen op de Marrokanen? De politiek gedraagt zich incl. Greet als Romeinse regenten; geef ze brood en spelen...

Dakloze zonder krant | 12-03-14 | 18:44

@Konijnenkeutel
Marokkaan is geen ras. Marokko is een land, de mensen met de marokkaanse nationaliteit zijn nederlanders. De marokkanen in nederland zijn nep-nederlanders want ze hebben in 99% van de gevallen ook de marokkaanse nationaliteit en zelfs welke namen ze mogen kiezen wordt door de marokkaanse overheid voorgeschreven. Hoezo nederlanders?? Hoezo racsime. Wel het eerlijke verhaal vertellen....!!

denoorman | 12-03-14 | 18:43

mocroGS | 12-03-14 | 18:37 | + -1 -

Veel mensen hier gaan mee in het haat zaaien van Wilders. Maar ze vergeten dat zo iemand na Marokkanen een nieuwe groep gaat zoeken om de schuld te geven van alles. Brildragers of roodharigen en die laatste groep is wel terecht natuurlijk. Alles wat anders is heeft het gedaan bij iemand die al ruim 20 jaar niks voor elkaar krijgt op het binnenhof.

Supermatthijs | 12-03-14 | 18:43

Konijnenkeutel | 12-03-14 | 18:40 | + 0 -

Ze hebben echter een dubbele paspoort.

Eurotokkie | 12-03-14 | 18:42

EénVandaag daarnet: "Welke partijen doen het goed in de grote steden? Nou Amsterdam: D66, Rotterdam: D66 en iets leefbaars en Den Haag: D66 en ook iets leefbaars".
De Tros probeert ons al een tijdje D66 door de strot te duwen, maar dat ze niet eens het lef heeft om te zeggen de de PVV aan kop staat in de peilingen in Den Haag is gewoon zieligheid ten top. TROS/Avro ? Kappen ! Oke ?

Kamervraag | 12-03-14 | 18:41

-weggejorist-

Dehölz | 12-03-14 | 18:40

@Welles! Nietes! | 12-03-14 | 18:36
Joh, je voelt je bijna minderheid. Ik zou een partij oprichten als ik jou was, oh, wacht daar hebben we onze grote blonde leider voor, ondemocratisch leiden van zijn partij, wat denk je dat er gebeurt als hij de macht krijgt? Maar goed dat zullen we dan wel zien, kijken of hij 4 jaar nog zo gevierd wordt.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:40

Ik snap het niet helemaal, Marokkanen wonen toch in Marokko? Mensen met een Marokkaanse afkomst die hier gewoon geboren zijn in Nederland, zijn toch gewoon Nederlander? Als je wil dat deze mensen wegmoeten dan zeg je dus dat Nederland voor de 'rasechte' Nederlander is. Dat betekent dus dat je een rascist bent en bij deze is Wilders dus echt over de schreef gegaan en kan hij ook eindelijk echt bestraft worden aangezien dit buiten de kamer heeft plaatsgevonden. Ben benieuwd hoe dit afloopt.

Konijnenkeutel | 12-03-14 | 18:40

KlunsJohannus | 12-03-14 | 18:22 | + 4 -

Dat is waar , 5% van de Marokkanen die in Nederland wonen zijn best oké , dus laten we nu niet de hele bevolkingsgroep beledigen.

Eurotokkie | 12-03-14 | 18:39

-weggejorist-

(c)ZWITSUL | 12-03-14 | 18:37

Ik ben nu ongeveer 1 jaar lid op GS. Vaak is het zo dat ik van mening verschil met de de meerderheid hier. Echter is er altijd een bepaald niveau aanwezig.
In mijn vriendenkring heb ik veel Nederlanders. Ook met hun kan ik heerlijk van mening verschillen. Het zijn mijn vrienden omdat ze mij niet beoordelen om mijn afkomst.
De opmerking die Geert Wilders hier maakt, vind ik echt een brug te ver gaan. Ik snap werkelijk niet dat er reageerders zijn die hem hierin verdedigen. Ik had voor het gemiddelde niveau dat hier aanwezig was wel bewondering. Echter zijn er mensen die alle Marokkanen het liefst zien verdwijnen. In ieder geval bedankt voor jullie eerlijkheid.

mocroGS | 12-03-14 | 18:37

Wilders is geen politiek licht.Maar hij is wel recht door zee eerlijk en benoemt wat andere politici niet durven.Het Marokkanen probleem en heel de rest wat enorm fout gaat in dit land.
Daarom krijgt hij mijn stem.verder is er sowieso geen enkele partij in dit land die iets doet tegen import en windmolens.

Meneer-reetkever | 12-03-14 | 18:36

@gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:25
Vind jij het soms raar dat er sinds de tomeloze binnenkomst van vreemd uitkeringsvolk de normale Nederlander eens een keer gaat roepen Nu vinden WIJ dat eigen volk eerst gaat! Toen Janmaat zei vol is vol stond heel links rood Nederland op z'n achterste poten om iedereen te sommeren z'n racistische waffel te houden.
Nederland is er nu klaar mee idd,dus ik en iedereen hier op GS mag zich vrij voelen om honderd keer per dag te posten dat en daar komt ie weer ... ons eigen volk nu eerst aan de beurt moet komen op alle gebied.

Welles! Nietes! | 12-03-14 | 18:36

Helaas 20 jaar te laat, 1 troost van de volgende generatie hebben we geen last meer , toch .

Eurotokkie | 12-03-14 | 18:35

Die Wilders lijkt net een opblaaspop ! Als je er in prikt loopt ie leeg......

Gabber07 | 12-03-14 | 18:34

Ach, hoe je het ook went of keert, in de objectieve Nederlandse media is Wilders altijd de gebeten hond. De intens corrupte PvdA wordt alleen aan de kaak gesteld wanneer het echt niet meer mogelijk is de troep onder het tapijt te vegen. En dan wordt dat nog vergoelijkt met opmerkingen als: Ja maar is cultuur etcetera.

Polletje Piekhaar | 12-03-14 | 18:34

Kunnen die finnen geen russisch paspoort krijgen en naar de krim gestuurd worden?

Putin blij, wij blij

jutkut | 12-03-14 | 18:32

PVV bashen @Samsom.


Praat over je eigen partij, zwakzinnige!

Hotel New York | 12-03-14 | 18:30

@mocroGS | 12-03-14 | 18:28
Is hoe je het draait of keert een gevolg van statistieken, maar lijkt me wel dat er iets aan gedaan moet worden. En of jij nou islamietisch marokkaan bent of niet, we hebben hier wetten, en daar heb je je aan te houden.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:30

Persoonlijk heb ik meer last van al die ambtenaren die daar resideren dan van die Marokkanen...

VanBukkem | 12-03-14 | 18:30

@The_Challenger | 12-03-14 | 18:27
Joh, misschien doen andere partijen het beter, er ligt nou eenmaal focus op allochtonen lijkt me. Je zou als Marokkaan geen scheet meer durven laten.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:28

Jammer dat er mensen zijn die geloven dat je mensen moet beoordelen op de afkomst die ze hebben. Ik ben van mening dat de overheid de burgers moet beoordelen op hun daden. Dat een politicus een hele bevolkingsgroep waaronder ik val over een kam scheert, vind ik stuitend. Dat er nog mensen hier zijn die het met zijn bewoordingen eens zijn vind ik nog erger.

mocroGS | 12-03-14 | 18:28

@KlunsJohannus | 12-03-14 | 18:22
Ooit bedacht dat Marokkanen Marokkaans tuigh voortbrengen?

Welles! Nietes! | 12-03-14 | 18:28

Net op tijd mijn eten op. Wel spijt. Vleespet op NED. 1.

Hotel New York | 12-03-14 | 18:28

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:15

Waren het maar individuen. De berichten zijn nooit naar buiten gekomen. Kijk maar naar de NOS die 36 uur deed om op het journaal te berichten over het geval in Soest.
Alles is jarenlang onder het tapijt geveegd. De shit komt nu pas naar buiten.

The_Challenger | 12-03-14 | 18:27

@Dude69 | 12-03-14 | 18:19 | + 0 -

Goede vraag, moet ik inderdaad over nadenken. Ik ontken de problemen niet met (sommige) Marokkanen, maar om dan te zeggen minder Marokkanen slaat nergens op, wat ik wilde aantonen met het noemen van een willekeurige nationaliteit. Het is mensen over één kam scheren op basis van nationaliteit, hoe sommige statistieken ook zijn. Ik snap dat het een subtiel verschil is wat hier weinig bijval zal geven, maar ik blijf er achter staan. Als hij had gezegd minder criminele Marokkanen vind ik het al anders. Laten we vooral in gesprek blijven met zijn allen.

Djengo123 | 12-03-14 | 18:26

@Welles! Nietes! | 12-03-14 | 18:22
Oh, en de gemeenschap hier op GS niet????? Voel eens aan je voorhoofd.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:25

@Ing. eslapen | 12-03-14 | 18:22
Win je al gauw als je als PVV in zeer beperkte mate meedoet bij GR2014, zelfde stupide redenatie als Supermatthijs.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:24

@gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:10
Het ligt niet aan de Marokkaan als menselijk wezen,maar aan hun inborst,hun cultuur en de ideologie die ze als islamiet leven en uitdragen in een samenleving die van oorsprong geheel anders in elkaar zit.
Want als er nou één volk is wat het "eigen volk eerst" hoog in het vaandel heeft,dan is dat wel de Marokkaanse gemeenschap.

Welles! Nietes! | 12-03-14 | 18:22

@Supermatthijs | 12-03-14 | 18:13
Zullen we wedden dat bij de gemeenteraad verkiezingen de PVV minder stemmen ronselt dan de PvdA ?

Ing. eslapen | 12-03-14 | 18:22

Laatste zin Wilders: "En als het even kan ook wat minder Marokkanen". Dat vind ik dan net weer een jammere opmerking. Té makkelijk. Zeg voor mijn part "Marokkaans tuig". Maar zet niet een bevolkingsgroep als geheel op deze manier in de hoek. Ik ben voor een keiharde aanpak van tuig, ook het Marokkaanse.

KlunsJohannus | 12-03-14 | 18:22

Mooie reactie van een held.

Nu op 1: Samsom die het vege lijf van de Potsierlijke van de Allah moet redden.

Hotel New York | 12-03-14 | 18:20

-weggejorist-

Dude69 | 12-03-14 | 18:19

Supermatthijs | 12-03-14 | 18:13

Als we dat procentueel gaan bekijken met ALmere en Den Haag durf ik dat wel aan.

Dus dat betekent het gemiddelde percentage stemmen van de PVV in Almere en Den haag vertalen naar landelijke zetels. Doen we ook met PVDA in Almere en Den Haag. zijn namelijk de enige gemeentes in Nederland waar ze gezamenlijk meedoen.

Durf je het nu nog aan?

The_Challenger | 12-03-14 | 18:19

@Dude69 | 12-03-14 | 18:18
Keep on dreaming.... Ik zou eens kijken naar de miljoenen nota en waar hij op denkt te bezuinigen en anders weer uit te geven, geen schijn van kans man!

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:19

.. de cultuur waar met name de marokkanen ons zo'n goed voorbeeld van leveren is niet de oorzaak van het probleem. Zie die cultuur als de zware griep waaraan een door Aids geplaagd lichaam uiteindelijk bezwijkt.

De vernietiging van een gezond afweersysteem van de samenleving danken wij aan een heel andere groep.

Jan Passant mk2 | 12-03-14 | 18:19

-weggejorist-

Dude69 | 12-03-14 | 18:18

Ik houd een slag om de arm, je hoort het onder beeld, dus het kan gemonteerd zijn. Maar ben zelf editor en als ik goed luister klinkt het authentiek. Blijft het schandalig, vul eens "Zwitsers" in. Dan hoor je hoe absurd het is, los van zijn standpunten. Nee, er is veel mis in Nederland, Geert legt zijn vinger terecht op veel zere plekken, maar mijn stem zal hij toch niet snel krijgen om dit soort doorgeslagen idiotie, met name bij zijn partijgenoten. Net zo goed een machtspoliticus. Laat je niet verleiden tot de denkfout dat hij anders is, hij is net zo erg als de rest. Maar jelui moet het allemaal zelf weten. Zelf twijfel ik überhaupt of ik ga stemmen met GR2014. Landelijke politici moeten er sowieso buiten blijven.

Djengo123 | 12-03-14 | 18:18

@The_Challenger | 12-03-14 | 18:12
Joh, voor mij is het zo dat het individuen zijn die zoiets doen, en daarvoor heb je de wet. Dat een partij een poging waagt om allochtonen op te nemen in de gelederen is wat mij betreft prijzenswaardig. Oh en nee ik stem geen PvdA!

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:15

Economisch dragen ze in ieder geval geen cent bij.

fleurtje | 12-03-14 | 18:14

Minder marokkanen[snip]. Wie zegt dat dit het einde van de zin is? Blijft NOS natuurlijk. Minder marokkanen:
- in marokko
- in de bijstand
- die last hebben van discriminatie
- zonder werk
- die hele dagen moeten werken
- in een te kleine huurwoning
- zonder boerka
- naar de kerk

Om maar even een spin te geven.

zonder_moeite | 12-03-14 | 18:14

@Supermatthijs | 12-03-14 | 18:13
Tjonge jonge, wat een schot voor open doel zeg! Hallo!

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:14

The_Challenger | 12-03-14 | 18:10 | + 0 -

Op die val blijven de domrechtsen maar hopen maar steeds weer komen ze bedrogen uit. Zullen we wedden dat bij de gemeenteraad verkiezingen de Pvda landelijk meer stemmen krijgt dan de PVV ?

Supermatthijs | 12-03-14 | 18:13

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:10 |

Gaat ook gebeuren met de PVDA als mocht blijken dat het in Heusden geronsel uit eigen gesloten gelederen was.

Het moet voorkomen worden dat deze partij aan de verkiezingen mee doet.

The_Challenger | 12-03-14 | 18:12

Is een pleonasme, Geert, veiliger, socialer, minder lasten is: minder Marokkanen.

Cuyahoga | 12-03-14 | 18:12

Die gaan alleen mits Nederland doorgaat met die emgratieregeling. Nederland is vol met die kansarme marokanen die niet eens normaal Nederlands kunnen maar wel 3x per dag kunnen bidden in de moskee.

Je moet ze pakken op het feit dat ze geen Nederlands kunnen, niet werken en crimineel zijn (gedeelte). Dat uitschot mag vertrekken. Degene die hier wel wat van hun bestaan willen maken geen problemen mee.

Tijd om Nederland weer terug te geven aan de Nederlander. Zodat oma Thea straks weer over straat met haar tasje kan lopen zonder bang te hoeven zijn dat een Noord-Afrikaan haar tasje komt stelen.

Klaus Herzog | 12-03-14 | 18:11

-weggejorist-

HaagscheHarry | 12-03-14 | 18:11

Supermatthijs | 12-03-14 | 18:07

Heb jij al een langharig toupetje ter compensatie gekocht ivm de naderende val van de partij van de allahtonen?

The_Challenger | 12-03-14 | 18:10

Wilders mag zich wat mij betreft aansluiten bij de Russen op de Krim. Opgeruimd staat netjes (waarmee ik niet wil beweren dat Wilders geruimd moet worden).

R_TKS | 12-03-14 | 18:10

Dan heb je dus wel gewoon ballen.
Voor een allochtonenkraam vertellen dat er minder Marokkanen in Den Haag gewenst zijn,zodat de Hagenaar en de Hagenees.. hun eigen markt weer terug krijgt.
En Otten z'n eigen plek en kraam!

Welles! Nietes! | 12-03-14 | 18:10

"nog wat minder" = Alle? Overdrijven is ook een vak.

Boretti | 12-03-14 | 18:10

Het is buitengewoon navrant dat je hele bevolkingsgroep kunt wegzetten, door te zeggen "minder Marokkanen". Nee, ik ontken de statistieken niet! Maar dit is een gotspe! Hij zou weer aangeklaagd moeten worden!

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:10

Mogen ze uit Gouda ook aub?

droeveling | 12-03-14 | 18:09

PVV altijd + 100, helaas doen ze hier in de gemeente niet mee.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 12-03-14 | 18:08

Alleen Den Haag? Volgens mij wil de blonde leider ze het liefst helemaal het land uit, lekker land hier, heb je een paspoort moet je nog oprotten.

gedachtespinsel | 12-03-14 | 18:07

Tsja daar zullen we hem dan over een paar jaar maar eens op afrekenen. Die man van de resultaten.

Supermatthijs | 12-03-14 | 18:07

De grote schoonmaak begint in Den Haag. Hoe passend. Hoera!

Godsammekraken | 12-03-14 | 18:06

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl