Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Oproer bij flat Benno Larue Leiden door NRC

Typische tweet van tutjehola Margriet Oostveen (NRC/Handelsblad) van afgelopen zondag. Het was allemaal weer de schuld van GeenStijl. Maar is dat eigenlijk wel zo? Welnee. Het was NRC Handelsblad, de krant van columniste Margriet Oostveen, die zaterdag de woonplaats van zwembadpedo Benno Larue onthulde. Bah NRC. Bah Margriet. Jullie zijn nog ranziger dan kleuterneukers in een woonwijk. Stelletje haatzaaiers. Stelletje oproerkraaiers. Stelletje volksmenners. En dan anderen de schuld geven. Ga je fucking schamen. Trut.

Reaguursels

Inloggen

Schijtziek, zogenaamde moraalridders. Maar oh oh, als het om hun kind gaat.

Hoef.Nagel.S. | 19-02-14 | 01:43

Die computers van Geen Stijl... tjonge jonge... veel te langzaam...

poeszje | 18-02-14 | 23:48

gasboer | 18-02-14 | 18:18 | + 0 -

Als dat gebeurt, als ze de woonplaats van Volkert van der Graaf verklappen, dan komen er geen demonstraties of oproeren, dan is die de volgende dag gewoon overleden.

poeszje | 18-02-14 | 23:47

Ik denk dat Benno Larue nu wel moet verhuizen, er is momenteel teveel rumoer, dus daar wonen kan niet meer, maar de volgende keer moeten de instanties zoals burgemeester en kranten en wie dan ook zijn woonplaats en straat niet meer onthullen, anders blijf je aan de gang.

poeszje | 18-02-14 | 23:45

Heb de eerdere reacties niet gelezen, dus op het gevaar af dat ik de zoveelste ben: gaat NRC verblijfplaats van Volkert van der G. ook prijsgeven?

gasboer | 18-02-14 | 18:18

En zo sneuvelt ook mijn laatste abonnement

Mr Bad Guy | 18-02-14 | 15:58

TERECHT! iemand als benno heeft al zn rechten verspilt toen die aan kinderen ging zitten.

paddostoel | 18-02-14 | 15:28

yay 4 #sventheman.. dan naar #benno leiden

8wall | 18-02-14 | 13:41

Dat begrip wat we moeten hebben voor pedofielen komt vooral uit deze hoe:
www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/ar...

Die zwetsers van Rutger WPF, dat halfzachte gelul dat eigenlijk voortkomt uit de jaren zeventig toen we ook voor iedere sexuele aberratie maar begrip moesten hebben.
Deze club wil een verschil maken tussen pedofiel en pedosexueel echter op m.i. betwistbare gronden.
Het betwistbare zit hem dan in het feit dat deze club vindt dat een pedofiel sexuele verlangens kan hebben zonder dat hij eraan toegeeft.Hij heeft/hoeft niet per se seks met kinderen, een pedosexueel wel.Aldus Rutger.
Een gevaarlijke redenenering omdat de grens tussen wens en praktijk altijd onscherp zal zijn.

knerf | 18-02-14 | 13:20

@malin | 18-02-14 | 10:59
Dat heb je uitstekend verwoord!

First Contact | 18-02-14 | 12:58

voor iedereen die zegt dat pedo's ook ergens moeten wonen: klopt, net als krokodillen. Maar krokodillen bij voorkeur niet in een openbaar zwembad en zeker niet zonder waarschuwingsbord voor de bezoekers.

swift1.6 | 18-02-14 | 12:54

ik zeg . allemaal lekker #sventheman kijken straks en dan naar #apollolaan leiden

8wall | 18-02-14 | 12:46

knerf | 18-02-14 | 12:03 | + 1 -
In de reguliere politiek ben ik dat met je eens. Zo'n Weekers die aftreedt bij een klein beetje tegenwind... wat een ruggengraat.
Deze burgemeester verbindt echter zijn functie met zijn verantwoordelijkheid en besluiten, en dat siert 'm naar mijn mening.
Dat er een incestueuze PvdA-baantjes-caroussel is, dat ben ik volledig met je eens. En ja, daar walg ik net zo van als jij.

Kloof2012 | 18-02-14 | 12:46

Van kinderporno naar pedofilie is slechts een stap.

De voormalige rechter en vicepresident van de rechtbank in Maastricht en vermoedelijk NRC-lezende, Fokke Fernhout, meent nog steeds dat hem onrecht is aangedaan en wil eerherstel.
Lees dit artikel maar eens en vraag je af waarom deze viespeuk denkt dat hij onschuldig.

www.advocatie.nl/zaak-ex-rechter-fokke...

knerf | 18-02-14 | 12:28

"Gebruikersacties
Volgen

Margriet Oostveen
‏@Oostveenm
.@Pritt Was een keurig bericht, zonder adresvermelding en gvd's zoals het jouwe, Marck. En je weet het. En nu ga ik wat truttigs doen, dag."

Papapanzer | 18-02-14 | 12:17

"kleuterneukers in een woonwijk"

Ik dacht dat Benno Larue ze alleen maar bepoteld had...

Peter_K | 18-02-14 | 12:09

Kloof2012 | 18-02-14 | 11:08 | + 5 -

Maar die consequenties voor hem zijn nou juist gering!
Dan gaat er weer zo'n Old Boys netwerk draaien die hem aan een nieuwe baan helpt, vaak beter dan zijn vorige.
En dan wordt er gezegd: "Ja maar kijk eens, wat dapper van die man".
Het is een schijnheilige toezegging en dat andere "deskundigen" kunnen blijven zitten doet daar niets aan af.

knerf | 18-02-14 | 12:03

malin | 18-02-14 | 11:23 | + 1 -
dat, of z'n kinderen zijn zó lelijk dat zelfs een pedo er niet aan wilt :P
Maar zonder gekheid, waarom moeten de kinderen boeten voor een fout van papa of mama?

swift1.6 | 18-02-14 | 11:57

kicktherabbit | 18-02-14 | 09:25 | + 6 -
waarom moet dat in een kindrijke omgeving en dicht bij scholen en zwembaden?
En ja, onder toezicht. Kan me nog iets herinneren over een enkelband en een lege accu.
En tuurlijk zijn er genoeg waar het niet van bekend is. Dus? Als je een 2de hands auto gaat kopen weet je dat er genoeg auto's te koop zijn waar iets aan mankeert wat je niet weet. Neemt niet weg dat je iig de auto's laat staan waarvan je weet dat er iets niet mee in orde is.

swift1.6 | 18-02-14 | 11:54

Solomon | 18-02-14 | 11:5

Lol
Probeer het.

Wanneer van alle kanten druk op de partij komt, gaan de baantjesjagers vanzelf druk zetten op partijgenoot Lenferink.

Smaalpapil | 18-02-14 | 11:53

8wall | 18-02-14 | 11:32 |
Lenferink doet er goed aan het ultimatum van zaterdag 8 uur a.s. (zoals verwoord bij Pauw en Witteman) serieus te nemen, want ik weet zeker dat ze niet alleen uit Zuid-West, maar ook vanuit de Kooi en andere wijken naar Schouwenhove zullen gaan. Martijn Uyttenboogaard moest ook rennen een aantal jaren geleden.

malang | 18-02-14 | 11:51

Bij welke bank zit die Benno eigenlijk? Dan kan ik het PGGM pensioenfonds tenminste vragen om geen zaken meer met die bank te doen,.. of is dit te ver afgedwaald??

Solomon | 18-02-14 | 11:50

Lief meiske | 18-02-14 | 11:35 | + 0 -

Welnee. Dat is gewoon de snelste manier om ergens te komen in Leiden. Er spreekt eerder haast uit anders had hij wel de auto met chauffeur laten komen.

Smaalpapil | 18-02-14 | 11:49

8wall | 18-02-14 | 11:32 | + 0 -

Ik zag Dolf ook in het publiek zitten. Hij kan wel wat ontwerpen.
Maak en verspreid huis aan huis leaflets met pedo-recidive feiten en waarom niet op de Pedo's voor de Arbeiders te stemmen. Omdat dat de enige legitieme manier is!

Smaalpapil | 18-02-14 | 11:46

lacht en juigt weggejorist... vordat sven the man zn wraak haalt

8wall | 18-02-14 | 11:35

De burgemeester kwam op de fiets, en dat is dapper ?

Lief meiske | 18-02-14 | 11:35

@smaalpapil.. ja meerburgerkade.. en heb best wel vrienden....)

8wall | 18-02-14 | 11:32

ik zeg: leiden in actie appololaan

8wall | 18-02-14 | 11:29

kicktherabbit | 18-02-14 | 11:21

Dat zeg ik niet; je kunt niet lezen, oliebol. En ik ben klaar met jou. Ik herken direct wanneer een 'sociaal voelend persoon' als jij een buitenstaander als ik gaat zitten zieken omdat jullie nu eenmaal graag de schuld bij alle anderen willen leggen behalve bij de schuldige, in dit geval de pedo.

Soortgelijke discussies kom je bij moslims tegen, die doodleuk roepen "het westen kijkt toe, de vuilakken!' terwijl het de Arabieren zijn die de meest schofterige wreedheden met elkaar uithalen.


Toedeloe.

malin | 18-02-14 | 11:28

allemaal ok maar doe dat lekker in the zuiden .. is hij ook dichter bij dutroux leiden heeft hier niks mee te maken .. waarom z\ouden wij onze kinderen hieraan blootstellen?

8wall | 18-02-14 | 11:28

Oeleflaffel | 18-02-14 | 11:13 |

Kom jij uit leiden?

Doe via crowdfunding een beetje geld bij elkaar harken. Laat anti Pedo's voor de Arbeider posters drukken. Met een verlepte roos o.i.d.
Alhoewel dat tegenwoordig niks kost.

Probeer het puur legitiem met de enige kracht die veel stemmers hebben voor elkaar te krijgen.
Het is nog maar een maandje tot de verkiezingen.

Weest solidair met de pedowijk!,,
No Benno!

Smaalpapil | 18-02-14 | 11:28

en dat verkeerd sp3llen is voor de ns@.. niet omdat ik geen hersens heb...)

8wall | 18-02-14 | 11:26

ik zeg : sharia waneer gep-ast is nog niet zo gek...

8wall | 18-02-14 | 11:24

simpelman | 18-02-14 | 11:15

De beste oplossing is om pedo's in een huis te plaatsen naast degene die hem op vrije voeten stelt. Als die verantwoordelijke er alle vertrouwen in heeft dat zijn kindertjes van 2, 3 en 5 zomers in hun bikinitje of blootje ongestoord door de tuin rennen met buurman pedo, dan is de test geslaagd. Dan kan de pedo eventueel na een paar jaar door naar een andere woning.

malin | 18-02-14 | 11:23

37 kinderen..
en hij kijkt vanaf zn balkon op een speltuin en een basischool een zwembad in de verte
moeten we hem nog ook zn zakfoekjes vergoeded?

8wall | 18-02-14 | 11:23

malin | 18-02-14 | 10:59 |
Dus moet je pedofielen volgens jou levenslang opsluiten. Want een andere optie is er dan niet. Want een zo goed mogelijke behandeling wil je duidelijk niet.

kicktherabbit | 18-02-14 | 11:21

Het is natuurlijk ook stom om zo'n man te dumpen in "een wijk vol getatoeëerde types en PVV-stemmers", zoals daarnet een deskundige op de radio zei. Zo iemand heeft een woonomgeving nodig waar hij met begrip en tolerantie wordt ontvangen. M.a.w.: zoek welke Nederlandse buurt het hoogste percentage D66-stemmers heeft, en zet 'm daar.

simpelman | 18-02-14 | 11:15

@ kicktherabbit | 18-02-14 | 09:36 |
GeenStijl toonde met dat kaartje aan dat onze flapdrollende burgemeester Lenferink (die volgens de NRC een lintje verdient) het voor elkaar kreeg een pedo die zich aan verstandelijk gehandicapte meisjes vergreep, op 2 keer struikelen van een school voor Speciaal Basisonderwijs weet te plaatsen. Niet vreemd dat daar eens een vloek bij valt.

Oeleflaffel | 18-02-14 | 11:13

knerf | 18-02-14 | 10:39 | + 2 -
Mwôh, ik vind het eigenlijk wel goed. Als je de ballen hebt om zo'n beslissing te nemen, is het goed dat je de consequenties ervan accepteert zodra je er naast blijkt te hebben gezeten.
Daar zouden aardig wat mensen een voorbeeld aan kunnen nemen, bijvoorbeeld de personen die professioneel oordelen dat de kans op recidive zeer gering is. De keren dat dát fout gaat zijn niet te tellen; de consequenties voor de professionals die er zo gierend naast hebben gezeten zijn onbekend.

Kloof2012 | 18-02-14 | 11:08

Actietip: maak anti reclame voor de lokale PvdA en zorg dat de 1200 stemmen in de pedowijk naar een andere partij gaan dan die van de gedoogburgemeester.

www.leidenincijfers.nl/onderzoeksbank/...

Smaalpapil | 18-02-14 | 11:04

Pedofielen zijn erg, maar een lynchmob is vele malen erger. En het is toch echt *steeds maar weer* Geen Stijl dat die ratten smeekt uit hun riolen te komen.

wil van reem-talma | 18-02-14 | 11:04

@knerf | 18-02-14 | 10:59 |
Dankje Knerf. Ik hoop dat het opgepikt wordt!

KoninginWildemina | 18-02-14 | 11:01

kicktherabbit | 18-02-14 | 10:45

Hoor de experts. Niemand kan garanties geven, maar de pedo verdient een plek in de maatschappij, zeggen ze: om een pedo tussen de mensen te plaatsen, is dus een sociaal experiment.

Ik zeg: kinderen verdienen een pedovrije plek in de maatschappij. Ik kies voor de kinderen, jij kiest voor de pedo.

Ik begrijp die 'experts' ook wel, want die moeten hun dossier Benno L afsluiten. Het is dus ook een administratieve aangelegenheid dus hopla, terug in de maatschappij onder het mom van "de pedo verdient het", en daarna hopen ze maar dat het goed gaat.

No way, Jose. Hopen is niet meer goed genoeg. Mensen pikken het niet meer om hun kinderen aan deze experimenten uit leveren omdat de pedo als slachtoffer van zijn eigen lusten wordt beschouwd.

Voor de honderdste keer: de rollen worden eindelijk omgedraaid. Het is nu kinderen eerst, dan pas de pedo. Er liggen al genoeg verkrachte kindertjes in een graf of verknipt thuis omdat ze de aanvaring met die loslopende pedo hun voor het leven heeft beschadigd.

Nederland is veel te tolerant geweest naar misdadigers, zelfs naar pedo's. Die flikken het zelfs om hun eigen partij op te richten, moet je nagaan hoe ze hier de wind in de zeilen hebben. Daar wordt in Leiden een stokje voor gestoken. Ik vind dat een goede zaak. Laat de pedo's maar in hun broek schijten in plaats van kinderen en hun ouders.

malin | 18-02-14 | 10:59

KoninginWildemina | 18-02-14 | 10:50 | + 1 -

Goed werk!

knerf | 18-02-14 | 10:59

pietvanvliet | 18-02-14 | 10:50 | + 0 -

Ben jij nou zo dom of is GS nou zo slim?
Er staat toch dat de NRC als eerste over de woonplaats begon?
En waarom maakt het NRC dan zijn excuses?

knerf | 18-02-14 | 10:58

Het zal me eerlijk gezegd aan mijn zitvlak oxideren wat een mufkudtje van het NRC vindt. Gisteren is er bij P & W een ultimatum gesteld: a.s. zaterdag 8 uur dient Benno opgetiefd te zijn, anders komt de Leidse bevolking in actie. Lenferink kan dit maar beter serieus nemen: al eens eerder is er een pedo de stad uitgejaagd.

Het is beter voor ieders veiligheid (ook die van Benno) dat Benno weggaat, anders loopt dit niet goed.

malang | 18-02-14 | 10:56

Hoera,er is weer een politieke bliksemafleider gevonden met het duivelse dilemma: Pedofilie.Weer lekker lullen in de media,terwijl m.i. het overgrote deel van het publiek altijd al heel simpel denkt: Zet dat tuig maar tegen de muur,ik zal er geen traan om laten.

Dolphi | 18-02-14 | 10:54

Google Desmond V. en 'ontucht'.

KoninginWildemina | 18-02-14 | 10:50

Mwhoa Pritt. Je kunt het ook zo zien: Die columniste van NRC geeft hier gewoon toe dat jullie relevanter zijn. Want ik heb niemand gehoord over de woonplaats van die gast totdat jullie erover begonnen.
 
Vind ik een complimentje waard, dus bij deze.

pietvanvliet | 18-02-14 | 10:50

Willen jullie een nieuw schandaal GeenStijl?
Pedo en 'zwemleraar' Desmond Veldt werkt als vrijwilliger bij een zwemvereniging in Nieuw Vennep, zonder VOG verklaring.
Het bestuur weigert de man op non actief te stellen. Maar een van de bestuursleden heeft wel uit voorzorg z'n kind van de vereniging gehaald.
Desmond Veldt verdient volgens het bestuur 'een tweede kans'. Maar dan wel met kinderen van nietsvermoedende ouders!

KoninginWildemina | 18-02-14 | 10:49

Wanstaltig eigenlijk dat regenten altijd spreken over emoties uiten door het gepeupel. De recidivecijfers van pedofielen zijn om te huilen, het effect op nieuwe slachtoffers is diep & levenslang. Het volk vind de risico`s onaanvaardbaar. Dat is geen emotie, dat is ratio.

Feynman | 18-02-14 | 10:49

Puur vanuit beheerskundig oogpunt had er wel een minder kinderrijke omgeving dan Leiden gevonden kunnen worden (meer dan 650 kinderen onder de 15 per km²).

van_de_pot_gerukt | 18-02-14 | 10:48

malin | 18-02-14 | 10:35 |
Wie heeft het hier over sociale experimenten?

kicktherabbit | 18-02-14 | 10:45

Nederland, je ziet door de pedo's het kind niet meer. Of zo.

Botte Hork | 18-02-14 | 10:44

NRC: Tendentieus, Ongefundeerd en nodeloos kwetsend.

Fratello | 18-02-14 | 10:43

Oostveen gaat grof de fout in.
Oostveen pavlovt: hetisdeschuldvangeenstijl!
En: maarj ik zeg geen godverjdomme!
Huil.
Wat een hysterische incapabele muts zeg.

KoninginWildemina | 18-02-14 | 10:42

Ronman2k | 18-02-14 | 10:21
Helemaal goed kerel!
Maak je adres even openbaar bij de burgemeester, je wordt gezocht!

Velen zullen je dankbaar zijn.

Slappehap | 18-02-14 | 10:40

Hear,hear....
Zo'n burgemeester die zegt dat als Benno zich weer vergrijpt, dan stapt hij op....

Ja en dat zorgt de baantjescarroussel er wel voor dat hij weer een nieuw, uitgelezen baantje krijgt.

Nee, afzien van wachtgeld, een bijstandsuitkering en drie jaar papier prikken in het park, burgemeester Lenferink!
Is dat een deal?

knerf | 18-02-14 | 10:39

en langzamerhand hebben we het nieuwe Nederlandse woord "Zwembadpedo" .... is die dan anders dan een andere pedo, of is het iemand die alleen van kleine zwembaden houdt.

ikke1169 | 18-02-14 | 10:38

Ronman2k | 18-02-14 | 10:21 | + -4 -

Heb je kleine kinderen ?
Wat let je om hem dan in huis te nemen?

knerf | 18-02-14 | 10:35

kicktherabbit | 18-02-14 | 10:27

De rechter heeft de missie onschuldige burgers te beschermen. Kinderen hebben geen keuze, pedo's wel. De rechter die besloot dat het monster van Assen een plekje verdiende in de samenleving, heeft de verkrachting en wurgmoord op de 7-jarige Chanel-Naomi gefaciliteerd.

Rechters kunnen zich vergissen. Maar het volk accepteert niet meer dat hun kinderen worden uitgeleverd aan sociale experimenten en vergissingen. Ik begrijp dat heel goed. We wonen in een beschaafd land, we betalen belasting voor een goed functionerend veiligheidsapparaat, en niet voor sociaal experimentsysteem met pedo's.

Ik begrijp dat de Leidenaren in opstand komen tegen de pedo. Moge hun oproer een waarschuwing zijn naar alle andere pedo's die bewust kiezen om zich aan kinderen te vergrijpen en de beschikbare behandelingen te weigeren. Die pedo's zijn er meesters in om zich slachtofers te voelen, en dat is altijd door onze maatschappij gefaciliteerd. Die rollen mogen wat mij betreft worden omgedraaid.

Eerst de rechten voor de kinderen, dan pas die voor de pedo.

malin | 18-02-14 | 10:35

Hans Hillen | 18-02-14 | 10:13 | + 7 -

Precies. Het is gewoon zo dat deze mensen hun opgekropte woede, mede veroorzaakt door allerlei andere zaken, slecht kunnen verwoorden.
Dat is geen reden om ze met allerlei dedain te behandelen zoals hier door een aantal arrogante ijdeltuiten gebeurt.
Was die Benno L. in een villawijk terechtgekomen, wat dus nooit gebeurt, dan hadden de inwoners van zo'n wijk ook "gepiept".
Alleen hebben die hun connecties met de bestuurlijke elite van dit land en wordt het snel geregeld...

knerf | 18-02-14 | 10:34

Dit is een dilemma.
Aan de ene kant wil je dit monster straffen, maar aan de andere zal hij toch een keer terug moeten in de samenleving.
Maar niet in mijn buurt!
En toch ook niet in de buurt van plaatsen waar kinderen samenkomen?
We kregen een paar jaar geleden ook ineens een vreemde buurman. Alleenstaand, vertelde dat hij jeugdwerker was geweest, en kwam uit Limburg.

Iets vertelde me dat het niet jofel zat met hem.
Inderdaad, binnen een paar dagen wist iedereen wat hij geflikt had. Dat hou je niet tegen.

Mijnheer is na een maand weer vertrokken naar elders...
Vraag me nog steeds af wat er gebeurd zou kunnen zijn als hij er nog had gewoond...
Op dat moment was ik blij dat er toch mensen zijn die andere mensen waarschuwen.

Delfts Blauw | 18-02-14 | 10:33

Aan de Volkskrant geeft de NRC ook toe dat zij de whereabouts van Benno L. bekend heeft gemaakt. Waar de neuk haalt Margeetje Oostveen die beschuldiging aan Geenstijl vandaan?:
www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/ar...

goedverstaander | 18-02-14 | 10:27

kom hoe heet ie | 18-02-14 | 10:17 |
TBS-klinieken waar dit soort mensen voor lange tijd thuis horen geven aan dat een gevangenisstraf de behandeling alleen maar verslechterd. Hoe langer in de gevangenis hoe moeilijker de behandeling wordt en hoe uitzichtlozer de situatie. Dat zijn gewoon de feiten. Het verkleinen van de kans op herhaling weegt voor mij toch echt het zwaarste en ik neem het de rechter niet kwalijk dat hij dit belangrijker vindt dan wraak vanuit de slachtoffers hoe onterecht dat misschien ook mag klinken. Jammer dat rechters de noodzaak hiervan niet duidelijk genoeg weten te maken aan het publiek dat alleen maar koppen wil zien rollen.

malin | 18-02-14 | 10:20 |
Lees dit even, het is niet allemaal zo simpel als het lijkt.
www.psychologiemagazine.nl/web/Artikel...

En nee, ik heb geen kinderen en ja ik zou zo'n man waarschijnlijk persoonlijk de nek om draaien als ik wel kinderen had gehad en hij zoiets bij mijn kinderen zou flikken. Maar de rechter zit er niet om mijn emoties in daden om te zetten, die heeft een andere missie dan mijn persoonlijke missie.

kicktherabbit | 18-02-14 | 10:27

Laat ik nou altijd gedacht hebben dat journalistiek er is om waarheidsbevinding te plegen... Kennelijk heeft deze mevrouw Oostveen dat niet helemaal begrepen... En dat werkt dan voor NRC? Hmmm... past misschien wel, gezien het dalende nivo van NRC van de laatste tijd.

Reykjavik | 18-02-14 | 10:23

Inderdaad ik wil geen enge tokkie in mijn achtertuin.

artfremd | 18-02-14 | 10:22

Die tokkies zijn zo lelijk en hebben altijd van die lelijke kleren en een vreemd voorhoofd en ze proberen altijd over een andere tokkie de baas te spelen en ze kijken alsof het helemaal donker is in hun hoofd en zeggen altijd hetzelfde en ze zijn eng.

artfremd | 18-02-14 | 10:21

Ik heb toch liever die vieze Benno als buurman, dan zo'n schreeuwend Tokkie gezin.

Ronman2k | 18-02-14 | 10:21

kicktherabbit | 18-02-14 | 09:46

Pedo's die hun neigingen niet kunnen bedwingen, kunnen zich overal melden en om behandeling vragen. Pedo's die er bewust voor kiezen aan hun lage lusten toe te geven en kinderen daarmee bewust de vernieling in te helpen, verdienen geen coulance. Ik kan er niet om treuren dat dit soort kerels een menigte op hun nek krijgen die hen dwingt tot fatsoen.

Het is de pedo of het kind. De keuze ligt voor de hand.

malin | 18-02-14 | 10:20

@ kicktherabbit
Ben je serieus? Deze man, excuus, smeerlap heeft meer jonge meisjes misbruikt dan ik aan bedpartners heb gehad. Hij weet niet beter of deze meisjes zijn er enkel voor zijn eigen gerief. De kans op herhaling is 100%, waarom denk je dat ie naar Duitsland wil? Iets met een schone lei. Drie jaar gevangenisstraf is een spuug in het gezicht van de slachtoffertjes en hun ouders.

Rest In Privacy | 18-02-14 | 10:17

Overigens was er ook de mogelijkheid geweest om Benno L. in een stacaravan of casco in een villawijk te Wassenaar te huisvesten. Maar net zo min als in de jaren tachtig, negentig opvangsruimten voor heroineverslaafden in de grachtengordel of in ander chique buurten stonden, zo krijg je ook geen pedo's in de dure buurten. Want dat wil de bestuurlijke elite niet.Die zorgt vooral goed voor zichzelf.
knerf | 18-02-14 | 09:56 | + 1 -
.
Juist. Hele en halve criminelen, opvang voor daklozen, gebruikersruimten, onaangepasten, tehuizen voor begeleid wonen ... allemaal komen ze in de mindere buurten terecht. Ik vond de bewoners die ik gisteren in P&W zag ook stel idioten. Maar ik begrijp het wel, alles wordt maar in hun buurt gedumpt. De elite spreekt schande van hun reactie, maar roept ook heel hard 'not in my back yard'.

Hans Hillen | 18-02-14 | 10:13

Oh, tegenwoordig Geenstijl? Ok, doen we dat.
(Ik leef nog in het verleden en denk dat het altijd de schuld van Geert is...)

BarneyBoner | 18-02-14 | 10:12

Herr Vorragend | 18-02-14 | 10:04 |
Ow geen idee hoe dat in Noord-Korea zit, maar dat is meestal de reactie die ik krijg als ik zo'n stukje typ. Dus ik dacht, ik ben ze voor.

kicktherabbit | 18-02-14 | 10:05

kicktherabbit | 18-02-14 | 09:50 | | Reageer+ | -1

Jij schrijft een heel redelijk stukje waar ik het mee eens ben. Vervolgens vraag jij je af of je niet als een D66rechter klinkt.
Dat doet mij weer denken aan Noordkoreaanse toestanden waarin een verdachte van foute politieke ideeen eerst zelfkritiek moet spuien waarna hij vervolgens netjes geëxecuteerd kan worden.

Herr Vorragend | 18-02-14 | 10:04

malin | 18-02-14 | 09:36|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Stoffers

Bhagwan Sri Rajneesh | 18-02-14 | 10:00

Optelsommetje | 18-02-14 | 09:48 | + 1 -

En als het zo keurig was waarom bood de redactie van NRC dan haar excuses aan voor de plaatsing van het bericht?

knerf | 18-02-14 | 09:59

Fouten worden er altijd wel gemaakt. Dat is van alle tijden.
Maar in een crisis waarin de mensen het in de portemonnee voelen en een steeds grotere onzekerheid heerst over de dag van morgen,
kunnen de mensen minder hebben. Dus we zullen nog wel meer van dit soort taferelen gaan zien. Helemaal in een maatschappij waarin omhooggevallen ijdeltuiten het gewone volk bestempelen als tokkies. Dat is vragen om moeilijkheden.

Van Duyvenbode | 18-02-14 | 09:58

Omdat pedofilie in de hogere kringen nogal eens voorkomt, lijkt het erop dat rechters nogal mild zijn qua straffen in dit land aangaande dit delict.

Laten we niet vergeten dat er zelfs in de jaren zeventig in bepaalde, politieke kringen het gedachtengoed heerste om pedofilie niet strafbaar te stellen.
Die mildheid was er dus toen ook al en die is altijd gebleven.

Overigens was er ook de mogelijkheid geweest om Benno L. in een stacaravan of casco in een villawijk te Wassenaar te huisvesten.
Onder het motto "gedeelde smart is halve smart".
Maar net zo min als in de jaren tachtig, negentig opvangsruimten voor heroineverslaafden in de grachtengordel of in ander chique buurten stonden, zo krijg je ook geen pedo's in de dure buurten.
Want dat wil de bestuurlijke elite niet.Die zorgt vooral goed voor zichzelf.

knerf | 18-02-14 | 09:56

De volkswoede -hoe fout die ook mag zijn- is het gevolg van de oorzaak dat de rechtsorde in dit land toestaat dat de maatschappij al weer heel snel aan dergelijke potentieel gevaarlijke mensen wordt blootgesteld. Verdedigers van dit rechtssysteem moeten de zaken dus niet omdraaien.

De boze meute heeft, gezien de talloze keren dat het fout ging in het verleden, het gelijk aan haar kant dat Benno L. zich vrij kan bewegen. Zwaarder straffen mag dan niet helpen (is dat wel zo?) maar het voorkomt in ieder geval dat deze daders in de maatschappij opnieuw hun goddelijke gang kunnen gaan.

goedverstaander | 18-02-14 | 09:55

Dat was een keurig bericht, zonder adresvermelding en gvd's zoals het jouwe, Marck Burema. En je weet het. En nu ga ik wat truttigs doen, dag.
Margriet Oostveen | 18-02-14 | 09:07 | + -4 -
.
Oef. Wantrouw mensen die 'keurig' zeggen ALTIJD. Keurig ... wat een triest woord is dat toch. Heel veel mensen die de fout ingaan gebruiken 'keurig en netjes' te pas en vaker te onpas.

Hans Hillen | 18-02-14 | 09:54

Betere reclame krijg je niet als stijlloos, ongefundeerd en ietwat nodeloos kwetsend weblog...

ProFail | 18-02-14 | 09:53

Tja... waarom zelf de schuld dragen als een zondebok zich aanbied... oh, wacht, ze wezen een zondebok aan? Platbranden en met hooivorken er achter aan!

Matts078 | 18-02-14 | 09:50

Dat NRC de boosdoener is, kan Margriet niet over haar politiek correct lipjes krijgen. Dat het enorm kwetsende GeenStijl de dader is, klinkt haar achterban natuurlijk geloofwaardig in de oren. Dus hoppa: lekker GeenStijl de schuld geven. Dat vinden de lezertje van NRC wel fijn. Wat een achterbakse hypocrisie. GeenStijl moet maar even rectificatie eisen!

Hans Hillen | 18-02-14 | 09:50

Herr Vorragend | 18-02-14 | 09:47 |
Geen idee waar je het over hebt. In Noord-Korea kennen ze geen zelfkritiek. Zo noemen ze dat toch? D66-rechters?

kicktherabbit | 18-02-14 | 09:50

Ik snap het wel. In een participatiesamenleving moeten diverse taken, waaronder toezicht op pedoseksuelen, door de burgers worden opgepakt. De burgers met veel tijd het eerst. Ik schat in dat deze mensen zelden zo hard geparticipeerd hebben. Een bevlogenheid die ook de sociale dienst te Leiden niet achter ze gezocht zou hebben.(sarcasm alert)

Fierljepping on ice | 18-02-14 | 09:49

Mooie reactie van Margriet Oostveen hierop, dat dan weer wel :)
.
".@Pritt Was een keurig bericht, zonder adresvermelding en gvd's zoals het jouwe, Marck. En je weet het. En nu ga ik wat truttigs doen, dag".

Optelsommetje | 18-02-14 | 09:48

kicktherabbit | 18-02-14 | 09:40 | | Reageer+ |

"Of klink ik nu als een D66 rechter".

Is het tegenwoordig al min of meer verplicht om "Noordkoreaanse" zelfkritiek te spuien hier op GS zodra je je te weer stelt tegen de mentaliteit van de zelfbenoemde "Volksturm"-rechters zoals gisteren te zien bij P en W ??

Herr Vorragend | 18-02-14 | 09:47

necrosis | 18-02-14 | 09:43 | + 0 -

Dus toch koken?

knerf | 18-02-14 | 09:47

@ goedverstaander | 18-02-14 | 09:39 | + 0 -
Kijken of ze nog leven, damn, verzorg al 7 jaar de kat.

TheseDays00 | 18-02-14 | 09:47

malin | 18-02-14 | 09:42 |
Je hebt hier maar twee opties: levenslang opsluiten of behandelen. Jij wil ze dus levenslang opsluiten? Dat kan. Maar bedreiging, intimidatie, mishandeling en andere strafbare feiten zijn natuurlijk in ons land nooit een oplossing. We zijn geen Islamitische Republiek der Nederlanden.

kicktherabbit | 18-02-14 | 09:46

Dit onderwerp wordt wel uitgemolken hierzo.

van_de_pot_gerukt | 18-02-14 | 09:46

Hey Margriet.... wat origineel, Geen Stijl de schuld geven... morgen maar weer gewoon de PVV of Wilders de schuld geven van alle problemen in de wereld toch?

Wat zal het toch heerlijk tikken zijn uit je ivoren torentje.... heel erg aanmatigend, dat dan weer wel!!

Fatwabuster | 18-02-14 | 09:44

Wat een hypocriete flamoes.

Billy Balzak | 18-02-14 | 09:43

@knerf | 18-02-14 | 09:41
Beter lezen, ze ging wat truttigs doen......

necrosis | 18-02-14 | 09:43

Zit Job Cohen al op de zaak?

LostSandWich | 18-02-14 | 09:43

Die tokkies die nu zo hard van stapel lopen zijn waarschijnlijk wel PvdA stemmers. Vind dat je dan niet moet zeuren. De PvdA steunt nu eenmaal criminelen.

watazooi | 18-02-14 | 09:42

kicktherabbit | 18-02-14 | 09:36

Zie mijn 09:36.

Ja, het is erg, zo'n 'heksenjacht'. Maar het mogelijke alternatief is nog veel erger. En die heksenjacht is wat mij betreft een goed schrikbeeld voor andere pedofielen.

Nederland is altijd veel te coulant geweest. "Ze hebben hun straf uitgezeten." "Het is hun schuld niet." Pedo's hebben ook recht op een leven in de maatschappij."

Mensen accepteren het niet langer dat hun kinderen worden uitgeleverd aan experimenten met zedendeliquenten. Pedo's laten zich maar behandelen, opsluiten of chemisch castreren; hopelijk pakken ze de boodschap op die met dit soort acties als in Leiden loud & clear worden afgegeven. Het strafsysteem moet tégen die pedofielen zijn gericht, niet tegen kinderen.

malin | 18-02-14 | 09:42

Frietje_Oorlog | 18-02-14 | 09:29 | | Reageer+ | 0
Hij heeft 3 jaar in voorarrest gezeten. Zolang duurde vooronderzoek en rechtzaak.

Herr Vorragend | 18-02-14 | 09:41

Margriet Oostveen | 18-02-14 | 09:07 | + -5 -

Keurig bericht? O ja?
En waarom bied de redactie van NRC dan haar excuses aan?

Ga je nu wat nuttigs doen? Koken misschien?
Want als journaliste deug je niet...

knerf | 18-02-14 | 09:41

kom hoe heet ie | 18-02-14 | 09:35 |
Ik neem aan dat de rechter heeft gewikt en gewogen en heeft ingezien dat een pedofiel in een gevangenis de maatschappij op den duur minder veilig maakt dan wanneer de pedofiel met zijn stoornis wordt behandeld. Een rechter is niet gek. Zijn belangrijkste taak is om de samenleving veilig te houden, iets wat in Nederland relatief goed lukt ook al wil niemand dat horen. 'Wraak' namens de slachtoffer speelt ook mee maar minder zwaar dan de veiligheid in dit land, vandaar die gevangenisstraf. Als wraak niet mee zou wegen dan zou hij nooit in de gevangenis hebben gezeten. Of klink ik nu als een D66-rechter? Onderzoeken genoeg hierover.

kicktherabbit | 18-02-14 | 09:40

@ TheseDays00 | 18-02-14 | 09:29 |
Heeft u buren die het NRC lezen? Wanneer worden ze in een museum opgenomen?

goedverstaander | 18-02-14 | 09:39

Nu het adres bekend is kan de manhunt beginnen. Domme henk en Ingrid hebben hunnie kometaar al klaar. Ophange, poppen, ingewanden eruit, enz.

Het domme volk gaat een islammetje doen. Shairia uitvoeren door aardappel eters. Nadenken is niet mogelijk. Dat komt mede doordat het niveau slecht is door inteelt. Arabie in de polder 2.0

Succes dombo's met jullie nieuwe sharia wereld.

Verhuizen naar Marokko is nu een betere optie en de echte pedo, in NL, is machtiger en gaat nog steeds verder. Maar dat zien deze dombo's niet.

Parelman | 18-02-14 | 09:39

57 gehandicapte minderjarige meisjes misbruiken.. 3 jaar cel..
* Woest Opa Opstelten bellen gaat *

Botte Hork | 18-02-14 | 09:38

-weggejorist-

The_iron_boar | 18-02-14 | 09:38

TheseDays00 | 18-02-14 | 09:33 |
Gelukkig niet nee. Maar je weet het niet.

kicktherabbit | 18-02-14 | 09:37

Een grote tokkiewijk daaro. Percentage strafblad ongeveer gelijk aan het gemiddelde IQ van de buurt. Percentage uitkeringstrekker ligt er dik boven. Hek erom, bom erop en nooit meer naar kijken...

de Meelman | 18-02-14 | 09:36

Ik mis dan wel de credits voor NRC in dit artikel:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/02/...

NRC heeft wel bewust besloten om het adres niet te vermelden, ondanks dat ze het wel wisten. Geenstijl deed dit wel inclusief een kaartje zodat de boosmensen wisten waar ze met hun hooivorken naartoe moesten. Klein verschil, dat is wat ze bedoeld met haar tweet lijkt me.

kicktherabbit | 18-02-14 | 09:36

Zyprexa20mg | 18-02-14 | 09:24

Het monster van Assen, kent u die? Hij verkrachtte een meisje, kwam na 3 jaar vrij (hij had zijn straf uitgezeten, he?) en werd in een woonwijk gehuisvest zonder dat iemand wist wie die man was.

Totdat ze het lijk van de 7-jarige Chanel Naomi onder zijn huis vonden. Die smeerlap had zich urenlang seksueel op het meisje uitgeleefd, daarna gewurgd en in het kruipgat gegooid.

Hij had zijn straf uitgezeten, jawel. Dat heeft Chanel-Naomi geweten.

malin | 18-02-14 | 09:36

@ kicktherabbit
Hij had echt wel wat langer achter de tralies mogen zitten hoor, voor die 57 (?) meisjes, wat er hoogstwaarschijnlijk nog veel meer zijn. Daar drie jaar voor zitten is geen straf maar een slechte grap.

Rest In Privacy | 18-02-14 | 09:35

ik heb ook geen principes, ik zou haar gewoon keihard doen.

Dikke Worst | 18-02-14 | 09:34

Vrouwen hebben nu eenmaal drama nodig in hun saaie leventje...
Margriet heeft professionele drama nodig om lekker te vreten...

duitse herder | 18-02-14 | 09:33

kicktherabbit | 18-02-14 | 09:25 | + 1 -
De kans dat je buurman het doet is kleiner dan bij Benno Larue. De kans op recidive is groter dan dat een willekeurig iemand praktiserend pedofiel is. Het over-over-overgrote deel van de mannen is echt niet geïnteresseerd in seks met kleine kinderen.

TheseDays00 | 18-02-14 | 09:33

Voor the record, hier het artikeltje waarin de NRC meldt dat Benno L. in een seniorenflat in Leiden woont:
www.nrc.nl/nieuws/2014/02/15/ontuchtpl...
Pritt praat geen poep.

goedverstaander | 18-02-14 | 09:33

Margriet, je bent een Achterbakse trol, Beetje de internet held uithangen en als het je te heet onder je hoeven wordt ga je lopen stieren.

Potjamdriedorie | 18-02-14 | 09:32

tweet margriet sterft mooie dood doet...

Dakloze zonder krant | 18-02-14 | 09:30

Heeft geenstijl die man na een fopstraf in die flat in Leiden gezet zonder overleg met bewoners?

cabbit | 18-02-14 | 09:29

Ik hoorde gisteren op het journaal dat vriend Benno eind 2010 was veroordeeld tot 7 jaar cel. Hij schijnt al een tijdje vrij te zijn, want dit is niet de eerste woonplaats. Dus van eind 2010 tot eind 2013 is dus 7 jaar cel!

Da's nog niet eens de helft!!!
Man man wat een land......

Frietje_Oorlog | 18-02-14 | 09:29

Ik ga even de NRC bij de buren uit de kattenbak halen, kijken of het er echt staat.

TheseDays00 | 18-02-14 | 09:29

EN die ruk-PVDA burgemeester stapt op zodra Benno weer ranzige zaakjes met kinderen heeft uitgespookt.
Kinderen voor de rest van hun leven beschadigd, maar hij stapt wel even op! Flinke lutser...

Ommezwaai | 18-02-14 | 09:28

-weggejorist-

Mammeloe | 18-02-14 | 09:26

kom hoe heet ie | 18-02-14 | 09:12 |
Deze man is over de schreef gegaan, gestraft en staat nu onder behandeling en onder toezicht omdat men er alles aan wil doen dat hij niet in herhaling valt. Hij moet toch ergens wonen. Er lopen veel pedoseksuelen met dezelfde seksuele voorkeur als hem rond in dit land waarvan we niks weten en die niet onder toezicht staan. Tikkende tijdbommen die hun seksuele frustratie tot nu toe wel onder controle kunnen houden maar dat kan ieder moment anders zijn. Massa hysterie om niks is het, de kans dat je onbekende buurman zich aan je zoontje of dochtertje vergrijpt is groter dan dat Benno L dat doet. Maar goed, probeer dat maar eens aan dit volk duidelijk te maken.

kicktherabbit | 18-02-14 | 09:25

Als onze overheid dit soort toestanden in de toekomst wil voorkomen,is het misschien een idee om een opdracht bij de wetenschap neer te leggen om met genetische manipulatie een oplossing te zoeken voor pedofiele gevoelens? Het is bekent dat homo's in de hersenen anders zijn dan hetero's,dan zal dat bij pedo's ook wel zo zijn toch? Dus als daar dan de oplossing gevonden zou kunnen worden zou iedereen blij zijn denk ik.Of is dit een hele domme naïeve gedachte.

Welles! Nietes! | 18-02-14 | 09:25

Nou GS, jullie hebben hier toch een verantwoordelijkheid.
Een bekende pedo wordt van nabij gevolgd en is veel minder gevaarlijk dan een onbekende of zich verschuilende pedo. Door het plebs te mobiliseren zullen pedo's steeds voorzichtiger te werk gaan, en wordt het moeilijker ze te volgen.
Hij heeft wel zijn straf uitgezeten. Je kan dan discussiëren over de straf, maar niet meer over de persoon.

Zyprexa20mg | 18-02-14 | 09:24

Laat dit ook een waarschuwing zijn voor andere pedo's. Nederland barst van de klinieken waar je je kunt laten behandelen, daar betalen we belasting voor. Mensen pikken het terecht niet meer dat die smeerpijpen levens vernielen en zich te buiten gaan aan hun lage driften.

malin | 18-02-14 | 09:23

@menderes | 18-02-14 | 09:03
Zijn woonplaats hoeven we niet te weten. We weten al waar hij als erelid aan het werk gaat: het hoofdkantoor van de PvdD.

sinar2 | 18-02-14 | 09:19

De eer voor de primeur aan de concurrent gunnen.
Wat een bescheidenheid toch van deze sportieve dame.

jemagookniksmeer | 18-02-14 | 09:18

Margriet Oostveen | 18-02-14 | 09:07 |

Kijk een self-proclaimed gutmensch in actie. "Mijn artikel is beter want daar staat geen gvd in, dus alles wat jij zegt telt niet". Wat een jip en janneke niveau zeg. Ga gewoon weer terug naar je marginale krantje meid. Veel beter.

OpperGek | 18-02-14 | 09:18

Waarom gedraagt GS zich ineens laf??

Skunk57 | 18-02-14 | 09:16

Margriet is ongeschikt als journaliste.

Snorry! | 18-02-14 | 09:14

@NiceGuysFinishLast

jij was me voor damn. ik wou ook net al zeggen. zet geenstijl slecht in de spotlights en reken er maar op dat bepaalde mensen die krant opeens gaan lezen.

giovanni erkelens | 18-02-14 | 09:14

Klinkt een beetje in mijn oren als dat irritante verklikkertje vroeger op school. Wel een beetje stiekem meedoen met de grote jongens (Scoop Woonplaats Benno Larue!!!) en dan gaan huilen en wijzen naar anderen als er consequenties aan je acties vastzitten.

Kloof2012 | 18-02-14 | 09:13

En al zou GS de adresgegevens openbaar hebben gemaakt. Deze smeerlap is er met een flutstraf vanafgekomen en mag nog wel wat jaartjes in angst leven. Denk maar af en toe aan al die misbruikte meisjes.

Rest In Privacy | 18-02-14 | 09:12

@Margriet Oostveen 09:07
Jaja. Allemaal de schuld van GS, dan maar focussen op de vorm die Pritt gebruikt, want dat kan écht niet. Trut.

Ashtrey | 18-02-14 | 09:12

Zo zijn ze daar bij het NRC, als er geen nieuws is, dan maken ze het zelf.

Jonkheer Wttewaall | 18-02-14 | 09:11

@Margriet Oostveen | 18-02-14 | 09:07 | + 1 -

Weet niet zeker of dit écht Margrietje is, maar het is nu makkelijk lullen nadat het adres even snel is weggejorist van het originele bericht om nu Geenstijl de schuld te geven.

LangeTijdGeleden | 18-02-14 | 09:11

Margriet gaat nu ook wat nuttigs doen. Zoals artikelen schrijven zonder adressen, plaatsnamen, hoofdpersonen en wat er aan de hand is. Niets dus: twitter.com/Oostveenm/status/43568569...

goedverstaander | 18-02-14 | 09:10

-weggejorist-

Willem VanDer Decken | 18-02-14 | 09:10

@Margriet Oostveen | 18-02-14 | 09:07
Ja, doe es wat nuttigs idd. Doei!

Botte Hork | 18-02-14 | 09:09

Dat was een keurig bericht, zonder adresvermelding en gvd's zoals het jouwe, Marck Burema. En je weet het. En nu ga ik wat truttigs doen, dag.

Margriet Oostveen | 18-02-14 | 09:07

Had ie maar niet zijn leuter in een kleuter moeten steken. Dit stuk menselijk vuilnis.

Botte Hork | 18-02-14 | 09:07

Fingerpointing gaat dit jaar heel groot worden.

bottlebaby | 18-02-14 | 09:06

Ach. Hij, zij, zullie, hullie. Burgers durven door media-attentie voor zichzelf op te komen. En dat is prachtig! De stad uit jagen die ongewenste smeerlap! Een beetje richting zee graag..

louis9608 | 18-02-14 | 09:06

Volkert, je weet wat je te wachten staat.. maar dan x 1000

(c)ZWITSUL | 18-02-14 | 09:06

Wat maakt het uit wiens schuld het is dat zijn woonplaats bekend is? De enige schuldige in deze zaak is die vieze Benno Larue zelf.

daatzel | 18-02-14 | 09:06

Ik zag dat tuig gister even bij #penw zitten, maar dat gaat niet goed hoor. Als de Burrie hem laat zitten, overleeft Benno het nooit.

Balzakius | 18-02-14 | 09:06

Huilie, huilie kan iemand mij zeggon waarom een; "golf-course-krantje" zich druk maakt over de privacy van deze gloorwaterpedo? Deze aqualeisurehost is nu het slachtoffer? Hoe Nederlands is dít?

lldbhnger | 18-02-14 | 09:05

Zelfs al is het niet de schuld van Geenstijl, dan is het de schuld van Geenstijl. What else is new.

Oh en dit vond ik wel grappig "De rechter heeft bepaald dat er geen demonstraties mogen plaatsvinden tegen Benno L."

Dus je mag als bezorgde buur en flatbewoner geen demonstraties houden op het terrein waar jij woont, leeft en je kinderen opvoed tegen een pedofiel... Wat zal er straks gebeuren? Dat als je bij een politieke demonstratie (met vooraf afgesproken plek) wilt zijn en je wordt weggestuurd omdat het 'te druk' zou zijn? Dat zou toch ook belach-

Oh wacht...

Dit land gaat langzaam naar de kleauten, bananen republiek Holland is zich aan het realiseren en de elite met de rechters zagen dat het goed was dat pedofielen, extremistische mossies en frauderende politieke 'leiders' het de werkende en bravo bevolking hun leven naar de kleauten helpen omdat ze zelf niet in hun Villawijken last hebben van dat tuigh.

LangeTijdGeleden | 18-02-14 | 09:05

Iets met kakkerlakken mompelt. En hoge duikplanken/lege zwembaden.

Normpje | 18-02-14 | 09:05

Ik ben blij dat er blogs als Geenstijl bestaan die hun eigen weg volgen, durven te trappen tegen het establishment en zich niet laten koeieneren door de gevestigde, zichzelf superieur wanende mainstream media.

OpperGek | 18-02-14 | 09:04

Laat ze maar wij onthullen binnen afzienbare tijd gewoon de woonplaats van Volkert.

menderes | 18-02-14 | 09:03

Aan de andere kant Pritt, zij zal wel zo redeneren: het NRC plaatst een artikel. Niemand met enig verstand leest het NRC nog. Hun bereik is daardoor kleiner dan dat van geenstijl. Een verwijzing van geenstijl naar het NRC zorgt er dan voor dat het artikel meer wordt gelezen. Dus is geenstijl de schuldige.

De logica van de Gutmensch...

NiceGuysFinishLast | 18-02-14 | 09:03

Iemand anders de schuld geven gaat, na navolging van 2012 en 2013, ook in 2014 weer heel erg super mega groot worden.

Het is zo lekker makkelijk, jouw verantwoording bij 'n ander neerplempen.

Boris die Sauertopf | 18-02-14 | 09:03

internet = schuld van Geenstijl. Simpel!

TuurlijkNiet | 18-02-14 | 09:02

De schaamtecultuur wortelt zich diep in deze maatschappij. Ikke niet daan maar zij!

ikdenkwat | 18-02-14 | 09:02

Toch is GS de schuldige, jullie hebben het openbaar gemaakt. Iedereen weet dat geen mens de NRC leest dus je kan daarin schrijven wat je wilt.

Eigenaar_IJsland | 18-02-14 | 09:00

Vroeger of later was het sowieso wel uitgekomen. Dus de rel was toch wel gekomen.

steven paul | 18-02-14 | 09:00

Was het maar de schuld van GeenStijl. Geeft maar weer eens aan dit blog verplichte leesvoer moet zijn voor het volk.

Botte Hork | 18-02-14 | 08:58

'Het is de schuld van GeenStijl' staat onder de Ctrl+V knop van (bijna) alle columnisten en internet redactie's.

driewerf | 18-02-14 | 08:54

Wat een tokkies weer op die foto's. Die lezen vast geen NRC.

kicktherabbit | 18-02-14 | 08:52

zodra hetgene wat ze zelf gedaan hebben iets te erg word. geven ze geenstijl maar de schuld. ik zie er niets nieuws aan. achterbaks blijft het wel

giovanni erkelens | 18-02-14 | 08:52

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken