Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Goedemorgen Nederland. Wijntje?

moslimslustengeenwijn.jpg Ebru schreef het gisteren hier al, maar grote Metro voorpaginahoofdletters (klik pica) komen nou eenmaal duidelijker over: Marokkaanse vrouw - hoofddoek + wijnbar = DOODSBEDREIGINGEN uit de eigen 'achterban'. (Metro haalde de 3000 (!) FB-comments onder het eigen artikel offline, maar een deel is hierrr nog 'gered'.) Moslims bidden niet voor wijn, ondernemerschap voor vrouwen is verboden in de islam en meedoen aan de Nederlandse samenleving is verraad aan de eigen cultuur. Nou. Dan zal dit wel een week worden vol boosprogressieve columns. Met een longread op De Correspedant van Rutger Bregman waarin wordt uitgelegd dat deze situatie nooit was voorgekomen als we iedereen gratis wijn zouden geven, en een drieluik van Azijnbodemeisjes Malou van Hinnik, Joyce Brekelvrouw en Asha Tuinbroeke waarin ze verklaren dat hun eigen liefde voor witte wijn niet meteen betekent ze wijnhaters van de islamitische persuasie hun eigen voorkeuren willen opdringen. In DWDD een wijnexpert die uitlegt dat moslims geen wijn drinken omdat wijnranken niet groeien in de Arabische woestijn, en later deze week zit Monique Samuel in P&W te kraaien dat ze in alle moslimlanden altijd wel stiekem wijn drinkt op haar balkon, en hoe ze daar altijd veel soepeler van gaat buikdansen. En dan gaan we allemaal dronken van het eigen gelijk aan de vrijmibo op vrijdag. Met een glaasje water - uit solidariteit met alle moslims die geen alcohol mogen drinken van hun profeet-met-de-stok-in-zijn-reedt. Update: Schenk nog eens bij. En lees de wijze woorden van Ome Rob.

Reaguursels

Inloggen

Nou die link is niet representatief als het echt zo erg is. Ik kan bijna geneen negatieve comment vinden.

profiteroles | 10-02-14 | 20:11

von sokkenstopfen | 10-02-14 | 14:03 |
Deze gevallen zijn niet vergelijkbaar. Wil je dat regering en parlement op iedere anonieme bedreiging gaan reageren? Ik niet. Verder ben ik van mening dat de bedreigers opgespoord en berecht moeten worden.

gutgutgut | 10-02-14 | 19:11

En wat is het weer oorverdovend stil aan de (s)linkse kant van onze samenleving.
Waarvan akte.

Rimpeldoos | 10-02-14 | 18:54

Prima, bekrompen allochtonen van Nederland. Laat maar aan zo veel mogelijk Nederlanders zien dat jullie integratie volledig mislukt is. Net zo lang totdat zelfs linksch de buik vol van jullie krijgt - of liever gezegd: net zo lang totdat ontkennen geen zin meer heeft- dat ook zij jullie uitkotsen.
En ik praat dan speciaal over de islammens die vindt dat vrouwen dieren zijn.
Gelukkig zijn er ook nog allochtonen die zich wel weten te gedragen en Westers zijn.
Maar diversiteit blijkt weer eens schadelijk te zijn (lees hiervoor het uitstekend artikeltje van Jansen op de site Hoeiboei)

appeltjesgroeneweide | 10-02-14 | 18:27

-weggejorist en opgerot-

Auguust | 10-02-14 | 18:09

-weggejorist-

Auguust | 10-02-14 | 18:08

-weggejorist-

Auguust | 10-02-14 | 18:05

Op zich wel handig dat je alleen via Facebook kan reageren daar. Dat maakt het opsporen van de bedreigers een stuk makkelijker.

geomario | 10-02-14 | 17:50

Wat een heerlijke vrouw... Ja, muzelmannetjes, ik vind haar heerlijk. Heerlijk sexy en heerlijk onafhankelijk en vooral heerlijk dat ze dat achterlijke geloof heeft afgezworen. En ik houd ook nog eens van wijn... Proost, Elou, en veel succes met je bar en het op afstand houden van de achterlijken.

milky bar | 10-02-14 | 16:29

Dodelijk politiek geweld komt van links en uit het oosten...
Parel van het Zuiden | 10-02-14 | 11:33 |

Allicht. Maar het is vooral rechts dat de juiste voorwaarden creëert.

Romanov | 10-02-14 | 16:12

They should have brought the son-of-a-bitch to Rotterdam, pickled him in alcohol, and mounted him with a pork chop in his mouth and a fireman's axe up his ass.

Facing Mecca, of course, because we wouldn't want to be disrespectful.

Spiders Bite | 10-02-14 | 15:11

Hmmm lijst samenstellen van deze bedreigers en gelijk alle sociale voorzieningen afpakken eventueel terugsturen en paspoort afpakken. Dag een schoon Nederland dat willen wij allemaal.

Koning van de Wereld | 10-02-14 | 15:09

Gek dat je dit soort berichten nooit leest op de site van RTV-Rijnmond. Daar gaan reagluurders nu hun mening ventileren over dit onderwerp onder andere topics. Wat een gelukkie dat wij Geen Stijl hebben die niet afhankelijk is van de staatsruif.
Daar flikkert de plaatselijke Joris alle comments gewoon de Maas in met het belachelijke excuus dat ze WEER eens een technische storing hadden. Yeah sure.

hero_of_heaven | 10-02-14 | 14:48

Ik bedenk ineens dat ze beter naar haar achterban had moeten luisteren, want dan was ze er achter gekomen dat ze liever een hakbar hadden gehad.

von sokkenstopfen | 10-02-14 | 14:48

Heel liev+mooi wijnmeisje...

meneer Q | 10-02-14 | 14:43

Ik drink niet, maar zou het bijna weer gaan doen!

Einde van de Domheid | 10-02-14 | 14:37

Wijn, u kunt te kust en te keur in Marokko:
www.wine-searcher.com/regions-morocco
Verder heeft Heineken een brouwerij in Marokko en zijn de bekende Marokkaanse bieren Stork, Spéciale Flag en Casablanca.
Ergo: de Marokkanen in NL leven nog in het verleden terwijl hun landgenoten in Marokko verwesteren.

goedverstaander | 10-02-14 | 14:04

Waar zijn nu de dames en heren politici die vd week op de baricades sprongen voor die kopvoddenmadam?
Gaan die er nu voor zorgen dat die wijnbar 24/7 bewaakt gaat worden tegen pislam extremisten, en krijgt de eigenaresse dan ook nu permanente beveiligers om d'r heen? Ik denk nee en nee, want deze ex kopvod word nu gediscrimineerd door d'r eigen achterban en niet door de blanke witmans, en dan valt er geen symboolpolitieke eer te behalen, dus zal ik er niet van staan te kijken als deze madam vandaag of morgen met een opengesneden strot in d'r bar gevonden word. Maar ja, dat krijg je als de landveradende politici het alleen opnemen als het kopvodje in het geding is, want ze moeten wel hun pislam achterban te vriend houden, dus is deze wijndoek nu vogelvrij verklaard, want daar zullen de politici hun graaivingers niet aan gaan branden.

von sokkenstopfen | 10-02-14 | 14:03

Asha sneert naar Metro/wijnbar R'dam. Omdat niet duidelijk wordt gemaakt WELKE stroming van de islam er moeite mee heeft #wegkijkert:
twitter.com/ashatenbroeke/status/4328...

goedverstaander | 10-02-14 | 13:53

Laat die zogenaamde zelfbenoemde 'echte vrome moslims nou een keer ophouden met ons en anderen te melden hoe hun 'ware geloof' eruitziet ! Het is puur Salafisme en extreem orthodoxie !

Feiten: In Turkije wordt per jaar bijna 11 liter BIER !!! per hoofd van de bevolking gedronken, en dat is zeker niet alleen door de toeristen. Efes Pilsen is een van de grootste brouwerijen in Europa en dat al lang voordat er ook maar 1 tourist op het idee kwam om Turkije een keer aan te doen. Verder wordt er in Marokko per jaar meer dan 260.000 HECTOLITER WIJN geproduceerd, ook voor BINNENLANDS GEBRUIK ! hoe HYPOCRIET wil je het hebben ?

Dus daarom aan alle domme schreeuwertjes die conservatiever zijn dan hun soortgenootjes in hun (voormalige ?) thuislanden: joh, ga spelen met jezelf, maar kijk een keer in de spiegel, hou op met dat stiekeme gedoe, ga eens een keer aan het werk, neem een voorbeeld aan al die "landgenoten" zoals deze dame die wel keihard wil werken voor haar bestaan (en met haar zoveel anderen) en INTEGREER !

giuseppen | 10-02-14 | 13:27

Jezus maakte wijn uit water! Dat zou pas integratie zijn!
Nu ik er langer over denk is het eigenlijk wel triest. Hoeveel islamitische vrouwen of ex-islamieten laten zich weerhouden van doen wat ze willen of kunnen uit angst voor hun islamitische omgeving? Andere kant, vijftig jaar geleden was het not done in Nederland om als katholiek een relatie te hebben met een niet katholiek. Je werd dan wel niet met de dood bedreigt maar veel goeds stond je niet te wachten bij de hemelpoort. In je eigen omgeving werd je een sociale outcast. Vraag is: Moeten wij dan nog vijftig jaar wachten voor we met z'n allen kunnen lachen om zoiets triviaals als het openen van een wijnbar door een ex-moslima? Willen wij nog zo lang wachten? Hoe kunnen wij dit proces versnellen, acceptatie en respect van de vrijheid van eigen keuze en inrichting van je eigen leven?

Zephyr | 10-02-14 | 13:16

Staal en consorten vanavond hierover onze linksche goedvrienden ff uithoren...

Coyote | 10-02-14 | 13:13

Het meest hypocriete slag volk dat er bestaat. Hier in de koffieshop om de hoek doen de Marokkaanse personeelsleden en eigenaar allemaal braaf aan de ramadan, maar ondertussen vliegen er ook kilo's softdrugs de toonbank over, veelal aan 'ongelovige blanke honden'. Dat vindt Allah vast geen probleem.

Morris Stockwood | 10-02-14 | 13:12

Intolerant klotevolk dat anderen hun vrijheid wilt beperken direct eruitschoppen naar een land waar ze zich veel meer thuisvoelen. waarom laat dit land toch toe dat er van binnenuit de democratie en maatschappij afgebroken wordt door dit soort gespuis? Die lui hebben nooit de verlichting meegemaakt en als ze hier niet constructief bij kunnen dragen aan beschaving kunnen ze beter weer in hun zandbak in naam van nietbestaand spook met kromzwaarden elkaar (en hun familie) te lijf gaan...

In het verleden hebben we hier zo hard moeten bloeden om ons los te vechten van de macht van de gristenen (ja ook jullie veministen), waarom doen we bij dit maanspook dan opeens zo politiek correct?

Uitvindert | 10-02-14 | 13:10

Over dit drama is het oorverdovend stil bij links en de feministen.

Mark Krachtwijk | 10-02-14 | 12:27

... en lees hoe men zich op de pik getrapt voelt.
badryouyou.wordpress.com/2014/02/08/ma...
"De maatstaf van integratie is volgens de schrijver de dag wanneer je ontdekt dat je als Marokkaan onderdrukt werd en afstand neemt van je geloof, wortels en cultuur. Want dan pas word je een ‘mens’. Het racisme druipt van de tekst af."
Nee, meneer Yoyou, de maatstaf van integratie is het besef dat je als individu in een vrij land vrije keuzes kan en mag maken, en dat er een wetgeving bestaat die het maken van die vrije keuzes mogelijk maakt en jou beschermt als anderen vinden dat jij niet gerechtigd bent om die keuzes te maken, dus ook in het geval dat die keuzes een breuk met verstikkende sociale structuren inhouden.

Schoorsteenveger | 10-02-14 | 12:24

Tenslotte nog een noot aan gshq. Ben er aardig ziek van dat mn andere, dus normale account ineens t niet meer doet!

Mot ik weer van onderan beginnen omdat zwitsal teken weg te krijgen!!
En dat terwijl ik,volgens mij, nooit een permaban had gekregen!!

jeneverneus | 10-02-14 | 12:19

Die dreiglims gewoon met hun eigen klere "geintjes" terugpakken. Doe ik al sinds een paar maanden..
Want ik ben helemaal klaar met dat volk!!

Dus elke bontkraag krijgt van mij te horen dat ie een voorliefde voor zn eigen geslacht heeft en elke kopvod krijgt na 3x niet reageren op mn geslis/sis dat ze prosti is!

Is misschien niet leuk (voor hun) en al helemaal niet aardig (van mij) maar dat volk heeft t er zelf naar gemaakt!

jeneverneus | 10-02-14 | 12:17

@Ommezwaai | 10-02-14 | 11:46
Nooit, iesj rassiesties.

Slipsnifter | 10-02-14 | 11:57

@LangeTijdGeleden | 10-02-14 | 09:25 |
LOL!
Weet je, eigenlijk ben ik dolblij met de reacties onder naam én gezicht!
-
Zonder het te weten, vormen deze dombo's hét ideale campagneteam voor PVV.
De islamofascist en zijn linkse broodheer kauwen op de tongen van ergernis, Wilders leunt achterover en haalt fluitend zijn winst binnen.

Ahasveros | 10-02-14 | 11:55

Deze week zal Rob Hoogland wel op de korrel genomen gaan worden door onze "nieuwe Nederlanders".
Wanneer grijpt er nu eens iemand keihard in?

Ommezwaai | 10-02-14 | 11:46

Bedreigers afvoeren. En in Moslimlanden wordt ook gewoon geneukt buiten het huwelijk en alcohol gedronken. Dus waarom trekken die hypocriete lui hun morele muil open !?

Iwmac | 10-02-14 | 11:45

-weggejorist-

stuivertje | 10-02-14 | 11:42

@Romanov | 10-02-14 | 09:48 |

Nou nee. Beter was de afgelopen tien jaar besteed om sommige groepen bij te brengen dat meningen kracht bij zetten met geweld niet thuishoort in Nederland. Men was echter vooral druk met vergoeilijken, negeren van de plaatsgevonden politieke moorden en andere misstanden. Dat die groepen vooral opereren in het linkse en islamitische spectrum kan ik niet helpen. Helaas heeft daar de gedachte dat geweld om hun mening kracht bij te zetten ok is ferm postgevat. Immers zij hebben idealen en ideeën die dat verdienen. Ik begrijp dat dit moeilijk te accepteren is voor mensen in dat spectrum waar nog sprake is van enige rede en ratio, maar het is daarmee niet minder waar. Dodelijk politiek geweld komt van links en uit het oosten...

Parel van het Zuiden | 10-02-14 | 11:33

Maar schatten, als je nu daadwerkelijk alle (moslim/marokaan) reacties leest is het overgrote deel afwijzend van geweld en soms zelfs van oordeel. Niet om nu de linkskloot uit te hangen maar kijk dan. Ik ben eigenlijk aangenaam verrast. Zijn maar 2 of 3 reacties die iets zeggen van brand in de hel. Das minder dan in een gemiddeld topic over of radiohead dit jaar op LL zal staan.

Fatbirdsdontfly | 10-02-14 | 11:29

Grijskijkert | 10-02-14 | 11:18 |
Ja, en hoe hoekiger die reacties, des te lastiger om weg te blijven kijken. Het "discours" wordt pijnlijk zichtbaar.

Schoorsteenveger | 10-02-14 | 11:24

Schoorsteenveger | 10-02-14 | 10:16 |

Hoe groter de angst om van het voetstuk van het "eigen gelijk" af te donderen("Ieslaam izze goed", "integratie is een feest") hoe harder de reacties naar die mensen die gewoon hun eigen keuzes maken (of hun eigen menning er op na houden).

Aan alle Koran kwootende haatlims en/of haatlima's: uw religie & middeleeuwse opvattingen/overtuigingen zijn de onze niet....

Grijskijkert | 10-02-14 | 11:18

De praktiserende islam is in mijn ogen gewoon georganiseerde misdaad.
Vrijheid van godsdienst heeft er al heel lang niet meer mee te maken.
Er is een gesluierde oorlog gaande, die kan omslaan in een gewapend conflict op het moment dat deze gemeenschap voelt dat ze in de meerderheid zijn.

datzouzomaarkunnen | 10-02-14 | 11:16

Waarom integratie in de VS beter? Simpel, als je je daar niet aanpast en een baan hebt dan woon je in een doos en heb je geen tijd om je door subsidies en uitkeringen in stand gehouden afkeer van je omgeving vol te houden.

BASinnic | 10-02-14 | 11:05

Der Schnitzeljäger | 10-02-14 | 10:32 |
Gevoelens van minderwaardigheid zijn de voedignsbodem van wereldreligies. Priesters, dominees, rabbijnen en imams drossieren in truukjes om de gevoelens van minderwaardigheid van het volk te bespelen. Socialistische en communistische leiders zijn met hen vergeleken maar amateurs.

Schoorsteenveger | 10-02-14 | 10:43

" .... dat moslims geen wijn drinken omdat wijnranken niet groeien in de Arabische woestijn"

Daar groeit helemaal niets (en vooral niet het intellect) dus wat dat betreft kunnen ze wel helemaal stoppen met eten en drinken.

Der Schnitzeljäger | 10-02-14 | 10:38

Een discussieprogramma, toegesneden op de problematiek in kwestie, rechtstreeks vanuit de wijnbar, is dat wat voor de progressieve zuilen? Jeroen Pauw die zichtbaar voor heel multicultureel Nederland onder het genot van een lekker wijntje met haar flirt terwijl hij tegelijkertijd toch ook het lef heeft om de prangende vragen stellen?
En een exemplaar van de links-elitaire medemens ernaast, alsmede een afgevaardigde van De Verhevene? Om alle kanten van de zaak op evenwichtige wijze te belichten?

Schoorsteenveger | 10-02-14 | 10:37

Wat mij opvalt is dat er hier, terecht, commentaar wordt gegeven op een stel idioten die nog in de middeleeuwen leven zij het dan op een er infantiele manier. MAAR nu wordt er door veel mensen afwijzend gereageerd op de fanatici, is het weer niet goed.

boy_wulfe | 10-02-14 | 10:35

Tja, als je zelf niet verder komt dan wat straatroofjes en de bijstand dan is het moeilijk te verteren dat een ander wel succes heeft, en helemaal als ze een vrouw is. Dit heeft meer met minderwaardigheidscomplexen te maken dan met geloof.

Der Schnitzeljäger | 10-02-14 | 10:32

Goh, nu hoor je ze opeens wel..

Slipsnifter | 10-02-14 | 10:27

Vrouw van wijnbar beschermen. Doodsbedreigers eens eens voor 20 maanden achter de tralies doen verdwijnen.
Geen aftrek van, gewoon voole mep water, brood en ellende.

Fratello | 10-02-14 | 10:26

@ polt | 10-02-14 | 10:09 |
Ik denk dan ook niet dat Asha -zoals ondergetekende- van tijd tot tijd de kofferbak èn tank vol gooit in Duitsland.

goedverstaander | 10-02-14 | 10:21

Ik begrijp de afkeer voor alcohol wel ga je alleen maar bizarre dingen van doen. Je vrouw verbergen, opsluiten mishandelen een stuk van je pik afsnijden, geloven in sprookjes, bejaarden overvallen nee niets dan ellende.

robinhoed | 10-02-14 | 10:21

gossie Pietje: ik wist niet dat Rotterdam ook al "vreedzaam" was bezet door de Islam??

thepinkpainter | 10-02-14 | 10:19

Je moet, denk ik, de positieve effecten van een geval als dit willen waarnemen. Het blijkt dat een Marokkaanse in feite in staat is om te zeggen "ik heb schijt aan de Islam, schijt aan de onderdrukkende cultuur waarin ik ben opgegroeid, ik woon en werk in Nederland en neem hier als individu, als souverein individu, mijn eigen beslissingen, want dat kan hier en dat mag hier. Het blijkt tevens dat degenen die die onderdrukkende religie en die onderdrukkende cultuur aanhangen, de piemeltjes van Ebru zeg maar, niks maar dan ook niks kunnen doen om haar te beletten haar eigen beslissingen te nemen, want er bestaat hier namelijk een relativistische cultuur en een op die cultuur gebouwd wetsstelsel dat de positie van het souvereine individu te allen tijde beschermt. Dus enkel schelden, schoppen en bedreigen rest hen nog, niets anders dan dat. Ze mogen vinden dat ze als piemeltjes macht over de gleufjes hebben, mogen hebben, moeten hebben, maar die macht wordt hier niet a priori gewaarborgd. Ze hebben cultuurdwang en religieuze dwang, en als die niet meer helpt hebben ze niets, en ze voelen dat hun dwangmachines niet meer werken en dat de gleufjes van hen weglopen, zonder nog om te kijken of zelfs maar te zwaaien.
Het grote probleem van links Nederland, vooral de elite, is dat die formeel al het bovenstaande onderschrijft, moet onderschrijven, maar tot op heden op alle mogelijke wijzen gedoogd heeft dat de rechten van het individu, als het om de Islam gaat, met voeten worden getreden. Links weet reeds dat het met dat gedogen gedaan is, dat het zonneklaar is dat er te veel, veel te veel ruimte is weggegeven, en dat we inmiddels de waarheid niet meer uit de weg kunnen. Die ruimte claimen wordt een hele toer.
Clash of cultures in de wijnbar van Elou Akhlat.

Schoorsteenveger | 10-02-14 | 10:16

Het hele artikel van het moslimmeisje gooit eindelijk hoofddoek af en begint een wijnrestaurant, kwam op mijn fb pagina voorbij waar ik de gezellige aanmoedigingen las van mede moslimmeisjes met hoofddoek er nog op en hun moslimbroeders die ook heel blij waren met die wijnbar.
Er werden hele koranteksten gekopieerd om te benadrukken hoe slecht ex moslimmeisje was en alle moslimmeisjes waren boos omdat ze haar nagels niet fatsoenlijk had gelakt en probeerden ex moslimmeisje bang te maken met het hiernamaals en wat allaoeakbar wel niet zou doen met haar. Kortom een en al bedreigingen en de paar Nederlanders die haar aanmoedigden werden met kaaskop uitgescholden en uitgejouwd voor kk Jood.
Echt shocking waren de hoeveelheid tot moslim bekeerde meisjes die nog erger waren en met nog meer afkeer reageerden dan de allochtonenmoslims.
Bang om als Wilders door het leven te moeten gaan heb ik mijn commentaar weer verwijderd en kwam er weer eens achter dat we een bedreigde diersoort zijn geworden.

Tuinverlichting | 10-02-14 | 10:16

Topwijf. RESPECT. Proost.

BestMens | 10-02-14 | 10:15

Wanneer sturen we de PvdA eens terug naar zijn eigen land?

De Anaalprofeet | 10-02-14 | 10:11

zoveel mekka's op facebook, lijkt me niet koosjer.

Bill Cosby | 10-02-14 | 10:10

@goedverstaander | 10-02-14 | 09:02

Als je van een klein glaasje al teut wordt, dan drink je niet genoeg! :)

polt | 10-02-14 | 10:09

Gelukkig heeft de profeet haar op jonge leeftijd al genitaal verminkt!

Bibi-Thee | 10-02-14 | 10:04

Wijn houd je jong, want ze ziet er veel jonger uit dan 40 op die foto. Die doodsbedreigers zijn gewoon jaloers.

polt | 10-02-14 | 10:04

Beste zandngr,
Staat het u niet aan, ga trug in de zandbak spelen!

Ph0bium | 10-02-14 | 10:03

Ornoisliefde | 10-02-14 | 09:24 | Klopt wat je zegt.

Frank van Gemert heeft er een heel boek over vol geschreven en laten nou net de interessantste pagina's gratis in te zien zijn op books.google.nl/books?id=fzNHgyDdUU4C&...

Willianus Wortelus | 10-02-14 | 10:03

He Femke waar blijf je??

Suz | 10-02-14 | 10:03

Pieter Hillhorst heeft aangeboden 1 weekend als portier voor de deur te staan en rozen uit te delen.

(c)ZWITSUL | 10-02-14 | 09:57

... en iedere dag, of het nu Pasen is of Kerstmis of Sint Juttemis, ieder etmaal komen er in dit land gemiddeld 427 cultuurverrijkerts bij, om nooit meer weg te gaan.
...
- terwijl degenen die onze cultuur daadwerkelijk zouden kunnen verrijken,fluitend doorreizen naar Canada, de VS en Duitsland.
-

bisbisbis | 10-02-14 | 09:57

als statement drinkt Lodewijk Asscher daar een glaasje wijn met zijn hele campagne team en NOS cameraploeg.

(c)ZWITSUL | 10-02-14 | 09:56

@ecologiste | 10-02-14 | 09:06
Zeldzaam prachtige tegel!
necrosis | 10-02-14 | 09:11 | + 1 -

Merci amice. Santé.

ecologiste | 10-02-14 | 09:55

@ r@face | 10-02-14 | 09:46 |
Tot op heden hebben alleen Metro (primeur), Geenstijl en sinds vanmorgen De Telegraaf er over bericht.
Ik snap je verhaal maar je kunt deze poging van Geenstijl ook als een signaal naar de wegkijkers interpreteren. Niet geschoten is altijd mis.

goedverstaander | 10-02-14 | 09:50

Parel van het Zuiden | 10-02-14 | 09:45 |
Ja, is al weer een tijd geleden hè! Het zou toch mooi zijn als het beeld weer even wordt bevestigd. Kunnen we weer tien jaar vooruit.

Romanov | 10-02-14 | 09:48

@ necrosis | 10-02-14 | 09:45 |
Misschien heeft Willy Selten er nog wat aan. Die maakt het toch niet uit wat ie door zijn vlees draait.

goedverstaander | 10-02-14 | 09:47

In het artikel worden nogal wat namen genoemd die er een andere mening op na houden dan gebruikelijk op GeenStijl. Deze personen zouden zich aangesproken kunnen voelen om te reageren, maar doen dit meestal niet. En als ze reageren doen ze dit met het medium waar hun mening veilig is. Waarop GeenStijl dan weer een verontwaardigd artikel over schrijft.
Is het geen plan om die afwijkende meningen direct op persoonlijke titel aan te schrijven met directe vragen over het onderwerp en die antwoorden te publiceren. Het wordt tijd dat men (de P&W redactie, de Asha's, de Jopen.nl, kamerleden e.d.) zich eens uitspreekt over bepaalde kwesties.
Dus bijv. aan P&W:
Keurt u het goed dat deze mevrouw een wijnbar opent?
Keurt u het goed dat deze mevrouw doodsbedreigingen ontvangt vanwege het openen van een wijnbar.
Ziet u de frictie met alles waar de Nederlandse samenleving voor staat en waarom geeft u hier geen aandacht aan.

De redactie van GeenStijl zal met hun journalistieke gretigheid de onderwerpen en de vragen beter kunnen uitkiezen en samenstellen dan ik nu even verzin.
Deze manier van de discussie lijkt me nuttiger dan op een zeepkistje gaan staan en te gaan schreeuwen zoals nu gebeurt. Het is meestal alleen maar de eerste rij die wat terug zegt. Diegene die het niet willen horen lopen gewoon door. Zonde van de energie.

r@face | 10-02-14 | 09:46

@goedverstaander | 10-02-14 | 09:37
Weggooien?
Dan krijg je een vette prent wegens milieuvervuiling!

necrosis | 10-02-14 | 09:45

Ik weer niet hoor, maar soms heb ik het gevoel dat het niet lang meer gaat duren voordat er weer een aanslag en doden te betreuren zullen zijn. Er hangt alweer een tijd zo'n sfeertje. Zal de kogel van links of vanuit het Oosten komen?

Parel van het Zuiden | 10-02-14 | 09:45

@dlseth_ | 10-02-14 | 09:38
Die moest ik even opzoeken, inmiddels heb ik buikpijn van het lachen....

necrosis | 10-02-14 | 09:43

Allah is liefde toch of was het toch even andersom ... btw lekker ding die meid dat wel .

rukkieduck | 10-02-14 | 09:43

@Ommezwaai | 10-02-14 | 09:30
Al had je een IP adres, net als bij die twee roofovervallers/ doodrijders op de scooter zullen ze allemaal ontkennen de dreigberichten te hebben verstuurd.

necrosis | 10-02-14 | 09:41

@Statler en Waldorf | 10-02-14 | 09:38: Zoals Freddy Mercury al zei "Too much love will kill you."

Mokum Kosher | 10-02-14 | 09:41

Weten we nog hoe Links Nederland in koor riep wat voor een "cultuurverrijking" de islam voor Nederland was?
Vrijwel dagelijks zien we weer wat voor naïeve onzin deze zichzelf de "intelligente elite van Nederland" vindende bevolkingsgroep eigenlijk uitkraamt.

Moi2 | 10-02-14 | 09:39

Ben benieuwd of dit nu ook "racisme" is?

Statler en Waldorf | 10-02-14 | 09:39

@necrosis | 10-02-14 | 09:24
Ach, de gemiddelde mossel heeft een seksuele voorliefde voor de Capra hircus; dan moet je niet met een lekker wijf met flinke jopen aankomen.

dlseth_ | 10-02-14 | 09:38

Islam is en blijft de godsdienst van de liefde.

Met liefde wordt je geknecht en gedood.

Statler en Waldorf | 10-02-14 | 09:38

@ necrosis | 10-02-14 | 09:34 |
Er zit heel er veel los aan Asha. Gewoon de losse en vaste delen scheiden. En dan het grootste gedeelte weggooien.

goedverstaander | 10-02-14 | 09:37

Marokko is aangesloten bij de Internationale Organisatie voor Wijnbouw en Wijnbereiding het OIV (Franse afkorting van L'Organisation internationale de la Vigne et du Vin). De toegepaste herkomstbenamingen zijn hierom ook door de Europese Gemeenschap goedgekeurd. Het onderzoekscentrum voor wijn staat in Casablanca. In 2008 produceerde het land 260.000 hectoliter. (bron: wikipedia)

kex | 10-02-14 | 09:37

Al wat van Asscher & Marcouch gehoord?
Lodewijk Asscher þ@LodewijkA
Ernstige zaak. Heel goed dat Akhiat aangifte doet, doodsbedreigingen niet accepteren.
Ahmed Marcouch @ahmedmarcouch twitter.com/ahmedmarcouch/status/4316...
Voor doodsbedreigingen is geen plek in ons land! mensen die aan dergelijke aandoeningen lijden moeten worden heropgevoed.

Troef | 10-02-14 | 09:36

Al die marokkanen op facebook zijn anonieme lafbekjes. Geen van allen durven ze hun hele naam te gebruiken en als ze al een foto hebben zit er iets voor het gezicht waardoor je alleen een petje of hoofdoek ziet. Zo kunnen ze lekker zonder consequenties het internet vervuilen met hun vuilspuiterij.

EllaRouvoet | 10-02-14 | 09:36

Het zou voor die Marokkanen wat anders zijn als ze een theewinkeltje zou openen. Opening laten verrichten door Job.
Zaniker | 10-02-14 | 09:08

Dan nog. Dan zou het alleen mogen als zij geheel gesluierd bedient en trouwt met een volle neef die eigenaar wordt van de zaak.
Maar verder zijn die comments heel erg triest. Achterlijk volk met een nog achterlijke mening, komt nooit (meer) goed. Wat doe je dan hier?

FrankVeer | 10-02-14 | 09:35

Ik hoop dat Ascher de Metro leest. Zal wel niet.

mental K | 10-02-14 | 09:35

2019:
Het kabinet met ondersteuning van de 5 moslimpartijen geeft toe, dat er een totaal alcoholverbod komt in geheel Nederland.

duitse herder | 10-02-14 | 09:35

@goedverstaander | 10-02-14 | 09:28
Asha moet een gaan praten met een psychiater, volgens mij zit er wat los in haar hoofd....

necrosis | 10-02-14 | 09:34

'Burgemeester Aboutaleb laat via zijn woordvoerder weten het onbegrijpelijk te vinden dat mensen dit soort dreigementen uiten', meldt De Telegraaf zojuist.
Als je al niet niet eens weet hoe je eigen broeders in elkaar steken, hoe kun je dan burgemeester van Rotterdam worden? Of het is sociaal gewenst antwoord. A zeggen en B doen. Dat is waarschijnlijker.

goedverstaander | 10-02-14 | 09:34

@Ommezwaai | 10-02-14 | 09:30 |

Het inlichtingensleepnet is niet bedoeld ter bescherming van burgers.

Parel van het Zuiden | 10-02-14 | 09:34

Preventief fouilleren op iedere hoek van de straat en een gebiedsverbod voor alles dat niet volledig geasfalteerd is of waar op andere wijze losse stenen op te rapen zijn. Beginnen met Rabae.

Pierre Tombal | 10-02-14 | 09:34

Links-beschaafde mensen kunnen nooit iets begrijpen als ze het niet eerst relativeren & refereren aan Adolf Hitler, den Oorlog, Jodenvervolgingen.

Daarom nog maar weer eensch: in de tijd van de man van de Godwins had je ook laffe meelopers van de bezetter. Collaborateurs die in De Telegraaf hun nuancerende woorden kwijt konden. Die functie wordt nu vervuld door de Malou van Hinniks, Joyce Brekelvrouwen en Asha Tuinbroeken. De bekende rol van Den Telegraaf wordt nu vaardig en vrijwillig, met enthousiasme vervuld door de Kwaliteitscouranten en de publieke omroepen. De stembuizen van den Boze Profeet ende multiKul.

Jan Passant mk2 | 10-02-14 | 09:33

moslims drinken geen alcohol en beren schijten niet in het bos

boerepatat | 10-02-14 | 09:33

Satria | 10-02-14 | 09:21 |
misschien zijn de Nederlanders het gedonderjaag van de moslims zat. de moslims willen west Europa omvormen tot een moslim enclave. de grote clash is aanstaande.

kaplaarzenverkoper | 10-02-14 | 09:33

lieverrrrr

Ommezwaai | 10-02-14 | 09:31

Ach.. hypocriete Marokkanen. Zo mag je ook je geloofsgenoten niet tot prostitutie aanzetten. Alleen dwingen/xporteren deze Marokkaanse mannen die door het hele midden Oosten alwaar ze bekend staan als de allerbeste hoeren. Uiteraard rekenen ze alleen huur en geen rente, want dat mag niet van Allah.

Premier Trutte | 10-02-14 | 09:30

necrosis | 10-02-14 | 09:28
Strafbaar as hell, alleen heeft geen enkele prioriteit bij de popo's.
Die tappen lieve uw en mijn telefoontjes af, in de hoop nog iets ranzigs op te vangen.
.
IP adressen van deze clowns achterhalen moet toch niet zo moeilijk zijn?

Ommezwaai | 10-02-14 | 09:30

@Satria | 10-02-14 | 09:21
Omdat Nederland (op papier) seculier is en religie geen rol van betekenis zou mogen spelen wat betreft het alledaagse leven.
En doodsbedreigingen zijn volgens mij nog steeds strafbaar....

necrosis | 10-02-14 | 09:28

Professioneel wegkijker/goedprater/betweter Asha heeft ook geen idee waarom speelgoedfabrikant Mattell al twee jaar na het uitbrengen van Barbie besloot om ook een Ken te introduceren. Meisjes die alleen maar met meisjespoppen spelen lopen namelijk grotere kans lesbisch te worden. Het viel me al op dat aan het bestaan van Ken in Asha's haat-pakket richting Bart Smit volledig voorbij werd gegaan.

goedverstaander | 10-02-14 | 09:28

@necrosis | 10-02-14 | 09:19 | + 1 -

Mee eens!

lady blabla | 10-02-14 | 09:27

En de gratis PVV campagne gaat doorrrrr.
Door vrijwillige bijdrage van de Moslims zelf.

Dus eigenlijk heeft de PvdA indirect bijgedragen aan deze pro-PVV campagne.

En eigenlijk vind ik het niet eens zo verkeerd. Die beerput dat 'Islam' heet wordt steeds verder open getrokken!

LangeTijdGeleden | 10-02-14 | 09:25

@Godsammekraken | 10-02-14 | 09:15
In één van de reacties werd er 'rotkop' geschreven.
Ik zou wijnmeisje echter mijn bed niet uitschoppen.

necrosis | 10-02-14 | 09:24

Bij het lezen van de reacties op haar artikel op FB, krijg ik de indruk dat veel moeslimbroeders en zusters vooral erg jaloers zijn. Die lui gebruiken een fictief personage en bijbehorende fictieve leidraden voor het leven als cohesiemiddel voor hun clubje. Die geloven net zo min in een god als ik, de kaffir. Maar zonder dat sprookje dat in stand gehouden wordt door allerlei psychotische rituelen, stellen ze geen fuck voor en vallen ze maatschappelijk onherroepelijk ten prooi aan hun eigen achterlijkheid. Hun hele extremistische identiteit is gebouwd rond Mo, Allah en zieke denkbeelden. Het draait allemaal om het 'ons-gevoel', vergelijkbaar met het gilde van de voetbalhooligans, maar ook met een willekeurige, protserige golfclub of een soos van gereformeerd-vrijgemaakte jongeren.
Het zijn zielige, eenzame individuen met een slecht ontwikkeld ego, die een oudheidkundig verzinsel gezamenlijk in stand houden. Hulde voor de autonome denkers die daar afstand van weten te nemen en IEMAND worden, in plaats van als een blinde kameel achter een fata morgana aan te sjokken.

Ornoisliefde | 10-02-14 | 09:24

Ooit protesteerde heel Nederland tegen het plaatsen van kernwapens in Nederland. Ik denk dat het plaatsen van Islam in Nederland veel gevaarlijk is gebleken.

Parel van het Zuiden | 10-02-14 | 09:23

@ Godsammekraken 09:15

Wat een niveau daar bij de eerste comments, ze wordt al aangeduid als "bitch" en "whore" in verder tenenkrommend slecht "Ibn Ghaldoun-correct" Nederlands.

eerstneukendanpraten | 10-02-14 | 09:23

Is het MDI al ingeschakeld? Bij vermeend racisme vanuit westerse hoek zijn ze er als de kippen bij.

brabandertje | 10-02-14 | 09:22

de reacties gaan beide kanten op, waarom wordt dit zo opgeklopt?

Satria | 10-02-14 | 09:21

@lady blabla | 10-02-14 | 09:15
Dat klopt, maar als ze het hier niet naar hun zin hebben tussen de ongelovige kaaskoppen hebben ze nog altijd een tweede paspoort om zich in het land van hun voorouders te vestigen.
Maar dat doen ze niet wegens geen gratis geld!

necrosis | 10-02-14 | 09:19

Knap vrouwtje.
Ziet er beter uit dat de gemiddelde 40jarige oerHollander..

Religie moet overigens gewoon verboden worden.

-dvh- | 10-02-14 | 09:16

Net zo'n briljant plan als die dominee in Zwart IJs die zegt dat je geen schaatsen mag verkopen aan iemand als die zegt ermee op zondag te gaan schaatsen. Lol. Mijn schaatsen komen uit die winkel.

Geert Linkers | 10-02-14 | 09:16

Het onderstaande artikel uit NRC zou verplichte kost moeten zijn voor die mensen die ziende blind zijn en horende doof en weigeren de realiteit te accepteren wat de Islam betreft.
.
Moslimfundamentalisme in West-Europa geen marginaal fenomeen
.
"Moslimfundamentalisme is in West-Europa niet een marginaal fenomeen, zoals vaak wordt gedacht. Uit onderzoek in Nederland en vijf andere Europese landen blijkt nu dat tweederde van de ondervraagde moslims hun religieuze wetten belangrijker vinden dat de wetten van de landen waarin zij leven."
.
www.nrc.nl/nieuws/2013/12/13/moslimfun...

Mortimerr | 10-02-14 | 09:15

@necrosis | 10-02-14 | 09:13 | + 0 -

Deels waar, maar het wrange is dat de meerderheid die reageerden gewoon hier geboren is.

lady blabla | 10-02-14 | 09:15

@kapotte_stofzuiger | 10-02-14 | 08:43 |
De Joop zal hier 0,0 aandacht aan besteden.
-
Vanuit de salon in zijn comfortabele grachtenpand kijkt de linksmensch zwijgend toe om zich voor de volle 100% op het ECHTE gevaar te richten:
PVV, Wilders en Israël...

Ahasveros | 10-02-14 | 09:14

Ik denk dat we inmiddels twee dingen kunnen stellen:
.
1) De sick fucks die hun achterlijke godsdienst en flankerende stenentijdperkcultuur aan anderen willen opleggen, gaan daar nooit mee stoppen. Naarmate hun aantal binnen onze grenzen groeit zal de ellende voor anderen groeien.
.
2) De sick fucks die bovengenoemde sick fucks willen importeren, faciliteren, en appeasen, zullen nooit erkennen dat er een probleem is en dat er harde maatregelen getroffen moeten worden.
.
Het lijkt mij verstandig om beide groepen sick fucks te beperken door o.a. intrekken van elke vorm van overheidssteun die zij genieten en het dagelijks actief "policen" van wangedrag.

Parel van het Zuiden | 10-02-14 | 09:14

@Trekhaas | 10-02-14 | 09:10
Omdat we hier voornamelijk ongeletterden uit het Rifgebergte huisvesten.
Mensen die in Casablanca of Rabat wonen, peinzen niet over emigratie.

necrosis | 10-02-14 | 09:13

Die achterlijke idioten die nu ditsoort bedreigingen uitten hebben kennelijk nog niet in de gaten dat er in Marokko wel degelijk wijn verbouwd wordt. HJoe dom kun je zijn!!!

Brulboei_61SB | 10-02-14 | 09:12

In mijn favoriete bar hangt aan de muur: "Be Nice, Or Get Out!"

Dell zoekt nog vijftig mensen die in Casablanca willen werken. Wellicht iets voor al die UvA en ROC halal-reaguurders?

TurboMax | 10-02-14 | 09:12

Ben ik de enige die de metro-comments niet kan lezen?

ikreageert | 10-02-14 | 09:12

@ecologiste | 10-02-14 | 09:06
Zeldzaam prachtige tegel!

necrosis | 10-02-14 | 09:11

In Marokko maken ze overigens prima wijn. De gelovigen daar drinken het niet, anderen wel. Is daar geen probleem. Waarom hier wel?

Trekhaas | 10-02-14 | 09:10

En daar gaan we weer...

Rest In Privacy | 10-02-14 | 09:09

Dat krijg je met die inteelt...

BarneyBoner | 10-02-14 | 09:08

Het zou voor die Marokkanen wat anders zijn als ze een theewinkeltje zou openen. Opening laten verrichten door Job.

Zaniker | 10-02-14 | 09:08

Goedemorgen Nederland

Manny Calavera | 10-02-14 | 09:07

Aan de moslims die als een debiel reageerden op een wijnbar eigenaar.

"ga weg uit Nederland als jij je hier niet thuis voelt. Als je graag hebt dat je vrouw in een
boerka loopt, ze geen rechten heeft en als je geen ongelovigen op straat wil tegenkomen, ga dan weg naar een islamitisch land waar de sharia van toepassing is. Ga dan lekker veertien eeuwen terug in de tijd. Gooi dan maar ook je mobiel, smartfoon, radio, televisie en alle moderne westerse geneugten weg. Dan pas zullen jullie kunnen leven zoals jullie dierbare profeet in de zevende eeuw leefde. En neem dan ook Pechthold, Timmermans en al die andere politici, die jullie zo graag betuttelen, mee. Zodat zij jullie levensstijl in alle glorie kunnen beleven. Dan hoeven zij ons niet meer te zien en met het opgeheven vingertje ons steeds te les te spellen. Dan hoeven we niet meer te horen dat we onverdraagzaam zijn en dat we onszelf moeten opgeven. De Nederlander zal dan terug Nederlander zijn in zijn eigen land. En zo hoort het ook."

lady blabla | 10-02-14 | 09:06

Ploumen, minister van kudt, we wachten op een reaktie.

Normpje | 10-02-14 | 09:06

Supervrouw. Als ze allemaal zo waren had ik geen enkel probleem met buitenlanders. Ze is een voorbeeld: Goed gedrag en geen handje ophouden.

Zaniker | 10-02-14 | 09:06

Deze wijnspiegeling is niet anders dan een realistische weerspiegeling van het verschijnsel Islam in NL.
Appelation GS Controlée. Garantie voor het schenken van klare wijn.
In tegenstelling tot het rijpingsproces van doorsnee media worden bij het GS proces geen kunstmatige voedingsstoffen toegevoegd.

ecologiste | 10-02-14 | 09:06

Waar kan ik een tweede zwitserland starten?

Mesmer | 10-02-14 | 09:05

En hoppa... weer negatief nieuws over die kut religie.
Er gaat geen dag voorbij of er is wel iets met dat middeleeuwse shitvolk.

sodeja | 10-02-14 | 09:04

En als je het hier niet mee eens bent, dan ben je natuurlijk een fascist, een xenofoob en erger dan tien Hitlers.
dlseth_ | 10-02-14 | 08:47 | + 11 -

Nee, dat is het niet. Het gaat erom dat islamkritiek vaak zo verschrikkelijk infantiel geformuleerd wordt. We moeten het hebben over moslimpiemeltjes of we willen per se een profeet uitschelden. Heel hard schreeuwen, maar ondertussen eisen dat die moslimgemeenschap niets terugzegt.

Romanov | 10-02-14 | 09:04

@dlseth_08:57
Ow stom van me, het betreft hier een vrouw, het enige slot dat dan uitkomst biedt is een slot aan haar leven maken.

Ashtrey | 10-02-14 | 09:04

Ik heb het helemaal gelezen maar wat het meest blijft hangen is ' iedereen gratis wijn' Yeah!

Idontgiveafunk | 10-02-14 | 09:04

En dat Abou's eigen achterban maar voor heel veel problemen mag gaan zorgen, de GR2014 komen steeds dichterbij.

Bert van Ernie | 10-02-14 | 09:04

Morgen op de Joop een column waarin men afvraagt waarom ze 'met alle geweld' (jaja) zo moest provoceren en de media moest opzoeken. Eronder commentaren dat ze over de ruggen van arme moslims reclame wilde maken voor haar zaak.

frotteurist frenkie | 10-02-14 | 09:04

@ed.. | 10-02-14 | 08:59
Dat moesten ze schrijven van hun echtgenoot, die tevens een volle neef is.....

necrosis | 10-02-14 | 09:02

'Ik dronk wel een een piepklein glaasje Canei, Alte Weintradition of sherry als 's middags de kleine even in de zandbank speelde. Maar vlak daarna voel ik me altijd schuldig. Ik merk dat ik als vrouw van de wereld dan iets minder zelfbewust wordt, ik minder goed relativeer. Alcohol is eigenlijk gif voor de vrijgevochten vrouw. Een vrouw die weet wat ze wil, wil dit niet.
[/exit Asha Tuin Broecke]

goedverstaander | 10-02-14 | 09:02

Kan er geen grote kurk op dat vat gesjeesd woestijn-spiritisme?

seven | 10-02-14 | 09:01

En dit zijn dan nog de Marokkanen die kunnen typen ...

gentle giant | 10-02-14 | 09:01

T rare is dat de meest kansloze 'adviezen' van al dan niet gesluierde vrouwen komen...

ed.. | 10-02-14 | 08:59

Ik zou willen dat al die gekrenkte moslims in die comments zich ook zo druk zouden maken over roofoverval, inbraak of ander geweldsdelict nummertje zoveel uitgevoerd door Marokkaanse criminele jongemannen. Of is hun pad niet "die van duisternis" of "brengen zij hun vaders geen schande"?

Schreeuwmeeuw | 10-02-14 | 08:59

@Ashtrey | 10-02-14 | 08:54
Het is en blijft een marokkaan heh?

Dus de kans is groot dat een paar familieleden een slot hebben welke vallen onder Dienst Justitiële Inrichtingen.

dlseth_ | 10-02-14 | 08:57

Begint weer goed de maandag, achterlijk volk. Mag natuurlijk niet een vrouw met winkel dat tast al die mislukte testosteronbommetjes aan in hun waardigdheidscomplex.

carramba | 10-02-14 | 08:57

'Meedoen aan de Nederlandse samenleving is verraad aan de eigen cultuur'.
Lijkt me een prima argument om dergelijke mensen het land uit te zetten.
Wijnmeisje mag blijven, want: lievv

necrosis | 10-02-14 | 08:56

Ach weet je wat het is, de helft van gütmenschend Nederland zit op dit moment elkaar af te lebberen om een zogenaamde anti-homowet in Rusland, de andere helft is elkaar aan het pijpen om een verhaaltje over een bakvis en een kopvod, en de mensen die zich druk maken om Elou zijn onderbuikers, racisten en islamofoben, dus die nemen we niet serieus.

Cuyahoga | 10-02-14 | 08:56

Moslim is liefde, dat is wel weer duidelijk!
Ik krijg steeds meer respect voor deze mensen. Hoe ze iedereen voor de gek kunnen houden dat de islam een liefdevol geloof is waarin iedereen respecteer terwijl er steeds meer aanwijzingen zijn dat dat niet zo is en PvdA etc blijft ontkennen dat 't misgaat zo.

Mijn pa zei vroeger al: 'Jongen, als je kan moet je emigreren. Ons land gaat naar de verdoemenis.'
Ik zei dan: 'Ik zou niet weten waarom, dit is toch een mooi land.'
Nu snap ik hem, die ouwe heeft gelijk.

HartstikkeMooi | 10-02-14 | 08:56

Heeft de familie haar al verbannen en het slot van de voordeur laten veranderen?

Ashtrey | 10-02-14 | 08:54

Het is wel duidelijk wie er met de rug naar onze maatschappij staan.
Als het niet bevalt, keert terug naar het land uwer voorvaderen.

Sjaak uit Dordt | 10-02-14 | 08:54

Ik lees daar de grofste zaken van mensen die UvA achter hun naam hebben staan, Nederland is verloren zou je zeggen.

toonbeeld | 10-02-14 | 08:53

eens afwachten wat onze integere politieke leiders hierop te zeggen hebben. waarschijnlijk wegkijken, want dan is het niet gebeurd. als ze er echt niet omheen kunnen is het slechts een incidentje, want zo rolt het ruggengraatloze zooitje.

kaplaarzenverkoper | 10-02-14 | 08:53

Het is wel duidelijk dat de moslimcultuur heel erg beschaafd en verfijnd is. Vele malen superieur aan de onze, en de multiculturele samenleving is een verrijking voor ons Nederlanders.
Of toch niet?

Onderbuik | 10-02-14 | 08:53

Maar ondertussen wel hypotheekrenteaftrek of huurtoeslag opstrijken, die viespeuken!!!

Willem de Hijger | 10-02-14 | 08:51

@ Freddie Stobart
We hebben met potentiële uitzetting een geweldige stok achter de deur om dat volk te beschaven. Bij misdaad, vrouwenhaat, mishandeling, intolerantie, werkweigering, fraude - noem maar op, is het toedeledoki, of gedraag je en wees welkom. Maar hun onmenselijkheid wordt getolereerd in het kader van menselijkheid. Onbegrijpelijk. Zo erg is het toch niet om in Marokko te wonen?

malin | 10-02-14 | 08:51

Ik heb een idee.
Iedereen die kritiek heeft op Westerse ideeën etc, of het ergens niet mee eens is vanwege geloof; oprotten uit dit land.

Simpel doch doeltreffend.

Nacho_Vidal | 10-02-14 | 08:50

De liefde en warmte die de Islam ons brengt is toch wel iets wat we moeten koesteren. Laten we met z'n alle de PvdA bedanken en hopen dat ze nog zeker 30 jaar kunnen doorgaan met het pappen en nathouden van deze verrijking voor onze samenleving.

Fopspeen | 10-02-14 | 08:50

Jongens jongens, dit zijn slechts een paar kleine hobbeltjes in de anders perfecte weg naar integratie. Echt waar, we komen er wel, next stop is de halte gelijkheid, vrede en liefde!

* verder droomt *

Ashtrey | 10-02-14 | 08:49

Omdat jullie het onderwerp nu "kapen" gaan de NPO programmaatjes er geen aandacht aan besteden. De Correspondent gaat er uiteraard een gewogen uiteenzetting van geven, met minimaal twee quotes van grote denkers.

bijscholing | 10-02-14 | 08:49

Is ook wel de elite van intellectueel Nederland aan de spel- en schrijffouten te zien, die daar reageert. Om maar te zwijgen van de poepargumenten die sommigen daar hebben neergeplempt.

Slome Duikelaar | 10-02-14 | 08:48

Het was gisteren ook weer parelduiken bij Luyendijk. Het is me af en toe volledig onduidelijk wat die lui hier doen. Ga dan naar je woestijn, of waar je ook vandaan komt, maar val ons niet lastig. Het irriteert me ergens om mee te blèren met de anti-moslim-roeptoeterij, maar ik ben er inmiddels wel een beetje klaar mee.

Romanov | 10-02-14 | 08:48

In dit land hebben we een Wetboek van Strafrecht. Die geldt zelfs voor moslims. Sterker nog, soms denk ik dat ie er speciaal voor is geschreven.

goedverstaander | 10-02-14 | 08:48

Terwijl de uitdrukking: "hij is lam" toch uit de hoek moet komen? Ik kan me vergissen.

perdido | 10-02-14 | 08:47

Het ware gezicht van de "gematigde" Nederlandse islam wordt ontsluierd. Ik weet zeker, wat van Rossem al zegt, dat progressief NL het nog steeds niet wil inzien. Horen zien en zwijgen...

der Wunderhund | 10-02-14 | 08:47

Het blijft bij dit soort dingen altijd oorverdovend stil van de moslim achterban.

die moslims die altijd aanschuiven op TV als er weer een moslim "gediscrimineerd" is.

Bah

Rest In Privacy | 10-02-14 | 08:47

@kapotte_stofzuiger | 10-02-14 | 08:43
Het is natuurlijk weer de schuld van Wilders en de enige manier om het goed te maken is om een hoger percentage van het BNP in vage en niet transparante stichtingen te pompen die toevallige allemaal op het postadres van de PVDA of GL staan ingeschreven.

En als je het hier niet mee eens bent, dan ben je natuurlijk een fascist, een xenofoob en erger dan tien Hitlers.

dlseth_ | 10-02-14 | 08:47

'Ies Koeltoer' zou je dan kunnen zeggen. Een vrouw die zichzelf heeft losgerukt en voor zichzelf is begonnen verdient eeuwige respect. De eencellige dames en heren die haar bedreigen bevestigen maar eens wat wij al allemaal dachten: Eruit met die lui, paspoort afnemen en terugsturen naar het land waar ze op vakantie gaan. Want daar moet men ze al ook niet.

Klaus Herzog | 10-02-14 | 08:47

Het fijne is ook dat die comments afkomstig zijn van het deel van de Marokkaanse gemeenschap dat af en toe leest en niet alleen het nieuws tot zich neemt via de haatsschotel. De *echte* gedeelde opinie is waarschijnlijk nog een stukje erger.

Godsammekraken | 10-02-14 | 08:46

Nou, ben benieuwd naar de tweet van Lodewijk Asscher.

Cuyahoga | 10-02-14 | 08:45

Hier kon je op wachten, religieuze intolerantie gaat nog nog heel groot worden in Nederland. Oh wacht...

eerstneukendanpraten | 10-02-14 | 08:44

Geen probleem. Doodsbedreigingen zijn strafbaar. Opsluiten en daarna uitzetten die intolerante onintegreerbare geitenknuffelaars.

Freddie Stobart | 10-02-14 | 08:43

Graag gedaan hoor! Dat redden.

Godsammekraken | 10-02-14 | 08:43

Je verwacht het toch niet...

Inderdaad benieuwd hoe de aanhang van PvdA en GroenLinks dit multiculturele drama weer goed weten te praten.

kapotte_stofzuiger | 10-02-14 | 08:43

In een vol wijnvat stoppen, die kerels, met een karbonaadje erbij.

malin | 10-02-14 | 08:43

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl