Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VN: Nederland moet negers knallen in Mali

facepalmapache.pngAls het aan de Verenigde Naties ligt, offeren we onze nationale traditie van luim en lekkers rond 5 december aan de progressieve policorrectheidswaanzin, omdat de hardwerkende helpers van de goede Sint racistisch zouden zijn. Diezelfde Verenigde Naties verlangen wel van Nederland dat we commando's en Apaches naar het Franse probleempje in Malí sturen om vervelende negers af te schieten die aldaar hun religieuze tradities met hand en tand verdedigen. En Nederland is van plan daar gehoor aan te geven. 'We' gaan met 400 man op militaire miljardenmissie naar Mali toe. Dat heeft de Volkskrant na een uitgebreide intelligence missie onder diplomaten, militairen en politici boven water gekregen: "Het kabinet stuurt aan op een Nederlandse inbreng in het hoogste geweldsspectrum, met commando's achter de vijandelijke linies, inlichtingenofficieren en Apache-gevechtshelikopters." Het verzoek komt van de Malí-missieleider van de VN, de dik gesubsidieerde do-gooder Bertje Koenders (PvdA). Aan de Nederlandse kant van de lijn pakt Timmerfrans (PvdA) dat verzoek gretig op, want die wil niets liever dan honderden militaire hoog-riskante missies uit laten voeren achter de frontlijnen van de jihad om zo de internationale reputatieschade van Nederland te herstellen zijn veelvuldig gekneusde aanzien en ego uit te deuken. Right. Rare jongens die internationale politieclubjes. In één ochtend van Verenigde Negerbelangen tegen Zwarte Piet, naar Virulente Negerhaat vóór de schijn van internationale samenwerking. Rare wereld.

Reaguursels

Inloggen

Zeg van Rossem ,zou je dat woord "negers" willen vervangen door "zwarte Pieten" ?

Dolphi | 20-10-13 | 17:48

Moesten we niet bezuinigen btw?

Fundament | 20-10-13 | 16:27

Iedere Hollander die om het leven komt in een lokaal conflict dat al 500 jaar duurt is er één te veel.

Herr Kaloin | 20-10-13 | 12:06

Ik weet het niet hoor... Leden van de KKK hebben ook wel eens negers doodgeschoten, maar hun imago is er niks minder racistisch om geworden.

Toch..? | 20-10-13 | 08:15

Jah en als ze ons geld in Mali over de balk hebben gegooid komen ze ons afschieten omdat we zo'n racisten zijn met onze zwarte pieten. Naast fuck de EU kunnen we nu ook fuck de VN roepen.

BozeHenk | 20-10-13 | 00:23

VN gaat vechten? Tegen ..?
Al Qaida pieten?

gaffelbaard | 19-10-13 | 23:56

-weggejorist en opgerot-

ras poetin | 19-10-13 | 23:03

Dus als ik het goed begrijp mogen de nederlanders van de vn het vuile werk opknappen. Diezelfde nederlander die later dan weer geconfronteerd kan worden met wat er allemaal niet goed gedaan is en weer excuses kan aanbieden. Hebben we zoiets niet in sebrenica ook gehad. We worden nu na excuses en een flinke compensatie nu nog met het koloniale verleden gelinkt doormiddel van een kinderfeest. En nu creeert de vn voor ons dadelijk weer zo'n verleden. Nou ja we hebben pasen ,pinksteren en kerst nog over dus dat kan dan daarmee weer opgeheven worden,met dank aan de vn. Blijft waarschijnlijk over twee feesten in nederland ,het suikerfeest waar we niet welkom zijn,en het offerfeest waar we niet welkom zijn omdat we ongelovige zijn. Mijn kind krijgt geen vrij met suikerfeest zijn allochtone mede klasgenootje wel. Ik noem dat pas rasisme. Als ik op die dag mijn kind thuis laat kan ik een boete verwachten. Maar dat allochtone klasgenootje krijgt wel vrij op kerst. Niet zijn geloof maar dan ineens wel ook vrij. Wie discrimineerd nu wie. Duidelijk is dat de autochtone nederlander tegenwoordig meer gediscrimineerd word als de allochtone nederlander. Voor de allochtone mede nederlander is er ook discriminatie,namelijk de zogenaamde positieve discriminatie waarbij de autochtone nederlander word uitgesloten. Te gek voor woorden dit.

tweetybird | 19-10-13 | 21:47

@gasboer | 19-10-13 | 20:36
Die staan op 'standby'.

de grote Anti | 19-10-13 | 20:56

De krijgsmacht van Nederland bestaat uit +/- 53.000 beroepsmilitairen (nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen...).
Daarvan gaan er 400 op forse missie...
Wat doen ze dan met die andere 52.600???

gasboer | 19-10-13 | 20:36

okey dan zijn er wat mensen tegen hun zin uit het prachtige west afrika gehaald ...tewerkgesteld ..en ze kregen kinderen en die kinderen kregen kinderen , toen werden hun rechten geregeld .. ook vrijheid om te vestigen waar je wilt ..eerst hoop geklaag op die stoute blanken ..nieuwe kinderen ook klagen op die stoute blanken ..kinderen kregen ook weer kinderen hoop geklaag en gejammer ...maar denk je dat er nou 1 klager terug gegaan is naar west afrika ??? of iets zinnigs doen met die overvruchtbare kolonie die barst van de grondstoffen , die ze gratis voor niets cadeau hebben gekregen ????
!Nee zo reizen de oude blanke landheren achterna naar hun land van oorsprong .....(?waarom ??)
En vervolgens blijven ze hier lekker doorgaan met klagen op die stoute blanken ...
Ik zeg neem nou eindelijk je eigen geklaag en het geklaag van voorgaande serieus en sodemieter op naar west afrika !!!!Serieus we redden ons in nederland prima zonder jullie 'diensten '

sparrow | 19-10-13 | 19:02

-weggejorist-

Cosmic Traveller | 19-10-13 | 19:02

@plaszak | 19-10-13 | 13:43 | - t.a.v. de Apache strikes in het filmpje:

Zeer indrukwekkende precisieknallers en ik heb er qua Talibanfundi’s helaas weinig moeite mee. Die stille lichamen op de grond kunnen i.i.g. geen ellende en nageslacht meer produceren.

Cosmic Traveller | 19-10-13 | 18:56

-weggejorist-

Wachtmeester B. | 19-10-13 | 18:28

Geen vluchtelingen opnemen.
Eventuele schadeclaims neerleggen bij de VN, dit ook van tevoren vastleggen.
Genoeg vuurkracht meenemen.
Er van uitgaan dat er hier aanslagen gepleegd zullen worden door mafketels die van mening zijn dat hun broeders en zusters niet goed worden behandeld.
Dit alles helder voorleggen aan het nederlandse volk en er een referendum achteraan organiseren. Zegt de Nederlander "ja", dan doen, anders lekker thuis blijven.

Febofiel | 19-10-13 | 18:17

Het lijkt er op dat ze bij de VN gewoon een hekel aan tradities hebben.

KropjeSla | 19-10-13 | 17:09

Je mag geen negerts afknallen anders krijg je de VN achter je aan want dat zijn ex-zwartepieten.

Je mag geen aangifte doen tegen J. Demmink want die weet te veel. Iets met van't Sant, P. Fortuyn en nog een paer hoge pieten.

Ministers liegen niet volgens Opstelten en Wachtgerld van +500K is normaal.

Nederland slaap zacht.

mois | 19-10-13 | 16:42

Negerts moeten door de schoorsteen, linksom of rechtsom.

Bugsy Malone | 19-10-13 | 16:32

Geef ze nog een Nobelprijs voor de vrede, zou ik zeggen.

Josefus | 19-10-13 | 15:55

All inclusive naar ik aanneem.

newray | 19-10-13 | 15:51

Ik maak hem wel even af:

Hoor wie schiet daar, kinderen
Hoor wie schiet daar, kinderen
Het is een Malinees met een AK
Hij is een moslim zeker
met een kapmes zeker
onze jongens gaan voor niks er aan.

Danku.

Vrije Nator | 19-10-13 | 15:47

Ik word een beetje moe van die zwarte pieten discussie, als je onze pieten niet kunt waarderen flikker dan op naar een land waar ze geen sinterklaas vieren.

En als er 1 ding is wat we nu juist niet moeten doen, is het onze handen branden aan een oorlogssituatie. Kost teveel geld wat we niet hebben, teveel mensen levens en teveel mensen die stapelgek terug komen van het oorlogsfront, voordat je die weer opgeknapt hebt…kost teveel!

vhKarelkruizenruiker | 19-10-13 | 15:28

Gaat prima in Mali!! Niets te zoeken daar!!
Alsof ze daar, op onze (varkenskoppen), hulp zitten te wachten.
Prima land, fijne Islam, lekker zo laten!!!

Kutje-Beff | 19-10-13 | 15:21

Hmm, ik kom wel vaker mensen tegen die zich afvragen of wij nog wel een marine of luchtmacht hebben..
nl.wikipedia.org/wiki/Koninklijke_Luch...

Nog (minstens) 29 apaches hoor. Maar een populair vraagstuk is dus inderdaad waar die voor ingezet worden. Als complete wijken in nederland en europa niet meer veilig zijn voor de oorspronkelijke bewoners, waarom dan nog buitenlandse missies?
Ik weet het ook even niet meer..Maarja, ik zie wel wat er gebeurt.

de grote Anti | 19-10-13 | 15:20

Mogen wij weer meewerken om Frankrijks rotzooi uit het verleden op te ruimen.

Whydis | 19-10-13 | 15:12

@Parsons | 19-10-13 | 14:14
Ja bizar hè.
Op 15.00 krijgt die gast een Hellfire bovenop z'n knars. Niet een metertje er naast of zo, maar er bovenop.
Opvallend is dat ze eerst hun kanon legen (gaat vrij rap) en dan ze er 1 voor 1 uitpikken met hun veel duurdere raketten.
Vrouwen/kinderen en dieren blijven buiten schot en worden netjes ontzien, maar wie een wapen draagt is eraan. Zelfs als je gewond bent. Komen ze nog even terug om het "af te maken".
De rest probeert zich te verstoppen, maar beseffen niet dat je je voor FLIR niet kan verbergen...

plaszak | 19-10-13 | 15:12

laat de ze vinketering krijgen daar bij de VN. die organisatie geeft eigenlijk aan hoe overbodig ze zijn. onderzoeken om te onderzoeken. #zwartepietmoetblijven

Faragefan | 19-10-13 | 15:12

Zijn jullie ook zo benieuwd hoeveel levens in Mali het volgende baantje van Rutte of Timmermans uiteindelijk zal kosten?

Parel van het Zuiden | 19-10-13 | 15:11

Nederland moet zich ver houden van militaire missies die niets met zandzakken en overtollig water te maken hebben.

Hulporganisatie | 19-10-13 | 15:08

man man man.

Henk003 | 19-10-13 | 15:05

Net zo goed dat wij van de linkse 'WenErMaarAan' tirannie moeten wennen aan steeds meer negers in de straat, moeten zij, die negers, maar wennen aan onze gebruiken zoals werken en zwarte pieten .

donjon | 19-10-13 | 14:59

@Parsons | 19-10-13 | 14:49
Ja, zover zijn we al. Maar goed, de blindheid van de gewone massa is zo ongelooflijk groot. Daarom moet er echt zoiets gebeuren, Parsons, hoe erg het ook is. Dus hoe gek het ook klinkt, ik zie deze ontwikkeling niet als negatief voor de langere termijn, ondanks dat ik zelf gewoon het Sinterklaasfeest met zijn Pieten als een fantastisch kinderfeest zie en een prachtige positieve bijdrage aan ons erfgoed.

La Bailaora | 19-10-13 | 14:59

Mijn bek valt open.
Hoe gaat zo'n gesprek?
VN: Hey Mark, nu we toch serieus bezig zijn over de integriteit van die nepnegerts in december, help je ook ff mee om dat zooitje in Mali op te ruimen?
M: Geen geld voor.
VN: Hoezo geen geld?
M: Nou VN, behalve dat Sint en zwarte Piet gewoon leuk zijn, leveren ze ook nog eens een grote bijdrage aan de schatkist, hoor.
En houden ze het hoofd boven water van de winkeliers.
Het is ook goed voor de werkgelegenheid.
En wat te denken van al die kindertjes die zo blij worden.
Dat is héél belangrijk.
......
( Het blijft even stil en dan komt Mark met een lumineus idee!)
Maar als de mensen geen kadootjes meer hoeven te kopen, kan ik natuurlijk ook de belastingen extra verhogen.
Fietsbelasting en trottoirbelasting invoeren. Toetsenbordheffing is ook een leuke.
Verplicht aanslagregistratiekastje erop en incasseren maar.
Ach watdehek...dit land is toch niet meer te redden en ik kan rekenen op wachtgeld en een baan in Brussel.

Waar kan ik tekenen voor Mali?
*Zucht*

Schietmijmaarlek | 19-10-13 | 14:54

Ze gaan daar dus bestrijden wat ze hier vrij laten rondlopen in de maatschappij www.powned.tv/nieuws/binnenland/2013/1...
De bestuurders in dit land zijn TO-TAAL van de pot gerukt.

Russ Meyer | 19-10-13 | 14:52

Hebben we nog wel 400 getrainde militairen?
-
ZOT. Hoeveel gaat dat nou weer kosten?
En over 10 jaar schadevergoedingen uitkeren voor die gevallen waarbij de Mailinezen elkaar afmaken maar de Nederlanders er de schuld van krijgen.
STOP ! Zorg eerste eens voor de Nederlandse ouderen en maak de zorg goedkoper in plaats van geld uitgeven aan zinloze missies.

bas ooms53686289 | 19-10-13 | 14:52

Dat godvergeten kolere tuig in Den Haag! Al twintig jaar de krijgsmacht slopen met kortzichtige bezuinigingen, publiekelijk geuitte minachting voor onze soldaten, en laag-bij-de-grondse politieke spelletjes rond missies waar levens voor geofferd zijn... En dan flikken ze het weer. Weer zo'n kutmissie, waar geen eer aan te behalen valt. Onze jongens en meisjes laten vechten tegen idioten terwijl bijvoorbeeld in Syrië hetzelfde soort idioten dan weer gesteund worden. Wat een gore smeerpijpen zijn het toch. Moge de duivel ze halen! En daarom bij deze;
.
Beste jongens en meisjes van de krijgsmacht,
.
Hoewel de wet het u verbiedt, zal deze Nederlandse burger u steunen wanneer u besluit te staken. Verzet tegen uw onbetrouwbare en oneerbare broodheren is wat mij betreft legitiem. Geen Nederlands bloed op Moslimslagvelden! schenk ik u als slogan. U hoeft niet te vechten en sneuvelen zonder doel!
.
U hoogachtend,
.
PvhZ

Parel van het Zuiden | 19-10-13 | 14:52

Jullie snappen toch wel dat het altijd om geld gaat? De mannen en vrouwen die daar heen gaan snappen na een week al niet meer wat ze daar doen.

purkpurkson | 19-10-13 | 14:52

@La Bailaora | 19-10-13 | 14:37
Dat zou kunnen, maar dat is een vreselijke ontwikkeling me dunkt.

Zo ver is het dus al; laten we hopen dat er vele Pieten in elkaar worden geslagen tijdens het ophanden zijnde kinderfeest zodat dat de ogen van de goetmensen eindelijk zal openen.

Zo ver is het dus al.

Parsons | 19-10-13 | 14:49

Misschien kunnen we een bataljon zeurpieten sturen.

Fijnstoffer | 19-10-13 | 14:47

Wat heeft Nederland in hemelsnaam nou weer in Mali te zoeken?
Dat gehobbel achter de VN aan is nu wel eens mooi geweest. Het kost alleen maar geld en levens en levert niks op.
In Afghanistan mocht de broer van Balkenende van de firma Tenaris dan nog als dank een stukje betaald meegraven aan DE pijpleiding waar die oorlog deels om begonnen was, maar wat krijgen 'we' hier voor terug?

Guy Veropzoudten | 19-10-13 | 14:47

@Parsons | 19-10-13 | 14:26
Dat is natuurlijk een mogelijk gevolg.

Maar wat ik bedoel is meer dat bij de gewone man de bestaande onverschilligheid met het onderwerp immigratie cq. islam zal ophouden te bestaan. Vele gewone Nederlanders zullen de sprong over de rubicon maken richten het kamp van anti-immigratie en anti-islam. Dat is uiteindelijk een positief, en door de kritikasters van de zwarte pieten, onbedoeld, neveneffect. Volgens mij dan. Aanslagen in de wereld waren hiertoe niet in staat. Vooral door het argument 'niet allemaal zijn ze zo' en 'het is maar een kleine minderheid'.

En het mogelijke bijeffect dat jij beschrijft zal dit proces van gewone mensen die het beu zijn nog aanzienlijk kunnen versnellen. Ik denk echt dat het afschaffen van Zwarte Piet, waar gewone mensen geen kwaad inzien, en wat de mensen als zeer belangrijk zien als 'blijmaak'-feest voor hun kinderen, de druppel kan zijn. Eigenlijk dus een positieve ontwikkeling.

La Bailaora | 19-10-13 | 14:37

Prachtig opzetje weer. Bezuinigen op defensie tenzij. In dit geval tenzij defensie weer bereid is om inzet te plegen. Bezuinigen op het korps commandotroepen gaat niet door tenzij de commando's daar wat tegenover willen stellen. Hun bloed of hun leven bijvoorbeeld. Want defensie heb je natuurlijk niet voor de lol.

Graaf van Egmont | 19-10-13 | 14:34

Wel goed Mali uitspreken hoor, Maliiiiiiii, ander gaat der Franzl heel boos worden.

Lief meiske | 19-10-13 | 14:27

@ hotbrasil | 19-10-13 | 14:14 |
.
Dagobert Duck zegt;
Vroegâh hadden we de tabaksteelt al waar we onder valse voorwendselen 'landjepik' deden, niks vergeleken met wat veaur smerig stinkend VN-konijn er nu weer uit de hoed kan worden getoverd...

fleischer | 19-10-13 | 14:27

@La Bailaora | 19-10-13 | 14:22
Klopt, het einde van het liedje is dat de Zwarte Pieten volgende maand bij bosjes bedreigd en in elkaar geslagen zullen worden totdat geen mens het meer aandurft om z'n kind (of zelf) als Zwarte Piet geschminkt de straat op durft te (laten) gaan.

Links heeft altijd, en zal ook nu weer, z'n achterlijke denkbeelden met geweld afdwingen.

Het is niet voor niets dat massamoordenaar Ché nog steeds op handen wordt gedragen in die wereld.

Parsons | 19-10-13 | 14:26

Malie Pietje.

enohPi | 19-10-13 | 14:22

@Nederlanddraaitdoor | 19-10-13 | 14:07
Ik denk zomaar dat je gelijk hebt.

La Bailaora | 19-10-13 | 14:22

Die etters van de VN, die hele harde klappen moeten krijgen voor hun billen met de roe van Zwarte Piet alias de Brabonegert, moeten EENS HEEL ERG SNEL ophouden onze kinderen zo te pesten. Waar bemoeien ze zich eigenlijk mee?

IndoFortuyn | 19-10-13 | 14:22

Als we nou gewoon al die antizwartepietennikkers naar Mali sturen om hun gekleurde broeders te helpen...
Win - win.

kibbesoeb | 19-10-13 | 14:21

VanBukkem | 19-10-13 | 14:06 Klopt ,die zitten over het algemeen nog in de naieve hersenspoelfase van de schoolopleiding.

ja,diedus! | 19-10-13 | 14:17

Van je vrienden bij de VN moet je het maar hebben. Je beste beentje telkens voor zetten op verzoek en aan de andere kant genaaid worden met een schijnheilig onderzoek.

ja,diedus! | 19-10-13 | 14:15

Die klootzakken hebben wel Timboektoe met de grond gelijk gemaakt. Eeuwenoud cultureel zeldzaam erfgoed, omdat ze dachten dat het moest van ene A.
Donald Duck was er ook niet blij mee. Dit dient gewroken worden!

hotbrasil | 19-10-13 | 14:14

@plaszak | 19-10-13 | 13:43
Zo, die zijn stuq.

Parsons | 19-10-13 | 14:14

@Nederlanddraaitdoor | 19-10-13 | 14:07
(GroenLinks heeft geen achterban.)

VanBukkem | 19-10-13 | 14:12

Trouwens, even een geniale verwijzing naar een ver verleden met die Apache Redskin +1

Ranja Drinker | 19-10-13 | 14:09

Mali? Dat komt me bekend voor.

neemjemoederindemali | 19-10-13 | 14:09

De zeurpiet, de PvdA en de VN zullen één neveneffect binnen Nederland over het hoofd zien; Als dit geintje echt doorgaat, en 5 december wordt opgeofferd aan dat drammerige multiculturalisme, dan zal racisme en haat tegen de gekleurde medemens in Nederland explosief toenemen! Nederlanders zijn een lam, laf en volgzaam volkje, maar er zijn wel degelijk breekpunten. Hoe stom het ook klinkt; het sinterklaasfeest kan daar zo maar één van zijn. PvdA, GL, SP, D66...let maar eens op het effect bij jullie achterban!

Nederlanddraaitdoor | 19-10-13 | 14:07

@King of the Oneliner | 19-10-13 | 13:39
Zo werkt het toch meestal in een oorlog? En daarom rekruteert het leger ook het liefst onder 18-jarige kinderen. Omdat die nog niet snappen hoe de wereld in mekaar steekt.

VanBukkem | 19-10-13 | 14:06

*Album van Sjors en Sjimmie lezen gaat*

Hoen | 19-10-13 | 14:06

*Album van Sjors en Sjimmie lezen gaat*

Hoen | 19-10-13 | 14:06

Alle letters stonden net heel erg gek te doen..

Mammeloe | 19-10-13 | 14:06

Timmermans, zie die boy shinen. Gevaarlijke gek.

Bokito ergo sum | 19-10-13 | 14:05

@King of the Oneliner | 19-10-13 | 13:39
Welke elite is dat en wat heeft dat te maken met Afrika?

Ongeblustekalk | 19-10-13 | 14:03

Dank van Rossem.

eagleye | 19-10-13 | 14:01

@ brutus68 | 19-10-13 | 13:17 |
LOL!

fleischer | 19-10-13 | 14:00

Negers beschieten met kogels,geen probleem!
Maar als ze pepernoten teruggooien dan is het een schande!

gimme a beat,rix | 19-10-13 | 14:00

Helaas zijn er nog steeds mensen die Bertje Koenders serieus nemen. En helaas is onze minister van buitenlandse zaken daar één van. Dit gaat weer geld kosten.

VanBukkem | 19-10-13 | 13:58

Tsjernodebiel 13:50
Als we niks doen weten we zeker dat het slecht afloopt met alle niet moslims, dan moeten ze weer vluchten enzo (op zijn best) en waar gaan al die mensen heen?

Terpen-tijn | 19-10-13 | 13:57

Maar na Mali komt Nigeria, en na Nigeria Soedan weer, en dan Tsjaad, en Ethiopie vast ook, en daarna nog even Mauritanie... vooral mee gaan bemoeien Nederland, dan krijg je straks om de paar dagen een aanspoelende boot vol zwarte pieten deze kant op, als ze het al halen in een gammel bootje waar 500 man opzitten. En dan moeten we ze wel binnenlaten van de VN natuurlijk

Tsjernodebiel | 19-10-13 | 13:50

...uit = om

Megalomaantje | 19-10-13 | 13:48

Goed opgemerkt door Van Rossem, dergelijke artikelen moeten toch op muren worden gekalkt zodat iedere verrekte mongol kan zien hoe absurd deze wereld afzinkt in een zwart gat van totale leeghoofdigheid omwille van roven van geld, want geld daar draait deze hele verrekte kloot nog uit....

Megalomaantje | 19-10-13 | 13:47

In Mali met pepernoten strooien. Is dat een mooie oplossing?

kenny harder | 19-10-13 | 13:46

Zal nog wel even zal duren voordat het kwartje valt voor iedereen > wanneer een land voor het overgrote gedeelte uit moslims bestaat, is er voor anderen geen plaats meer.
Denk dat het omslagpunt ongeveer 80 procent is.

Terpen-tijn | 19-10-13 | 13:45

Nu wel met VN-mandaat om te schieten, dus license to kill?
Leuk voor iedereen die in Srenbrenica wel wilde schieten, maar niet mocht.
VN is lekker selectief zoals het hun uitkomt.

botteslopert | 19-10-13 | 13:45

Veel Vaak | 19-10-13 | 13:36 |

Gelul, Kaas heeft helemaal niet altijd gelijk (al vind ie zelf waarschijnlijk van wel)...

Kaas is wel meester in het ventileren van het onderbuik gevoel van de gemiddelde reaguurder en daarbij FiPo geil...zijn F5 knop is meer versleten dan de kudt van Kim Holland.

Ik zie Kaas als een tegenbalans van onze huistrollen Superkneus en Bakito...

CornholioNL | 19-10-13 | 13:44

Laat die volgende asteroïde nu maar weer frontaal de Aarde raken, dan zijn we van alle problemen af!

Fred uit Amstelveen5 | 19-10-13 | 13:44

CornholioNL | 19-10-13 | 13:31 .
Ik geloof ook dat ik niet de enige ben die zich aan betweters ergert.

Veel Vaak | 19-10-13 | 13:42

alle cultuur moet kapot !
allemaal kruipen voor een paar illuminatie?

vidamax | 19-10-13 | 13:41

Respecteer de moslim, maar knal hem af indien nodig. Is dat wat de VN ons zegt?

Febofiel | 19-10-13 | 13:41

Heeft Bertje Koenders zijn ruifmaatjes van campagnebureau BKB ook weer uitgenodigd? Prrrima dit keer, wat mij betreft...

colonnecinco | 19-10-13 | 13:40

Dennis, soldaat eerste klas uit Zundert, gaat straks dood in een land wat hij niet eens op de kaart kan aanwijzen.
En voor wat?
Oh ja, de elite die in werkelijkheid aan de touwtjes trekt...

King of the Oneliner | 19-10-13 | 13:39

Geen aandacht aan besteden. Gewoon vieren dat feest.

AntiSoof | 19-10-13 | 13:38

CornholioNL | 19-10-13 | 13:31 | + 0 
Kaas heeft altijd gelijk daar draait zijn leven om.
Gelijk hebben en gelijk halen zit het hem in.
Volgens mij bescheten mening.
Ik wordt gewoon een beetje onrustig van Kaas zijn sympathieke inbreng.

Veel Vaak | 19-10-13 | 13:36

Staan de Fransen ook voor ons klaar als de Russen ons land komen binnenvallen?

Charles de Batz | 19-10-13 | 13:36

@ Polletje Piekhaar | 19-10-13 | 13:07 : een paar miljard? 4 jaar in Uruzgan met 2000 man, apaches, chinooks,F-16s, artillerie etc heeft ons ongeveer 2 miljard gekost. Overdrijven is ook een vak.

Lijkt me wel dat als men militairen wil blijven uitzenden het defensie budget ook omhoog gaat.

Bubske | 19-10-13 | 13:35

"Verenigde Negerbelangen tegen Zwarte Piet"

Lol @ v Rossem +1

CornholioNL | 19-10-13 | 13:34

Bertje Koenders... [diepe zucht]

VanBukkem | 19-10-13 | 13:33

Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de kogel. Sorry, van de alsmaar toenemende waanzin in de wereld word ik nogal flauw.

Djengo123 | 19-10-13 | 13:33

Laatste zin +100! Bescheurend. Verenigde Negerbelangen LOL!

Datzegiktoch | 19-10-13 | 13:32

De reden (hier niet genoemd - iets met herstel NL imago) is totale flauwekul. Mali zuiveren van moslims is verder een prima plan. Wat een faal minister is ie toch.

Bad Ass Justice | 19-10-13 | 13:32

Afrika is een verloren continent, niets helpt en niemand wil geholpen worden. Laat ze sterven en met de bek open liggen voor Allah.

Veel Vaak | 19-10-13 | 13:32

Veel Vaak | 19-10-13 | 13:25 |

v Rossem heeft het wel aangepast beste, Kaas heeft in deze dus gelijk.

CornholioNL | 19-10-13 | 13:31

Mali bestaat voor 80 procent uit Islamieten.
De vraag is of het de moeite waard is om die overige 20 procent te redden.
Redden dus anders loopt het slecht met ze af.

Terpen-tijn | 19-10-13 | 13:29

Ik zie niet wat er op tegen is om een aantal booslims in de woestijn kapot te schieten. Dat is volgens mij altijd goed voor de wereld.

beetjemoe | 19-10-13 | 13:29

Wanneer er jongens met mentale problemen terugkomen staan er natuurlijk genoeg mensen klaar om dat af te doen met beroepsrisico en hadden ze maar ander werk moeten uitkiezen. Dat horen agenten ook vaak.
Dat soort mensen is infaam en abject.

Ongeblustekalk | 19-10-13 | 13:28

Kaas de Vies | 19-10-13 | 13:01 | + -10 
Oja licht dat eens toe dan? Waarom moet dat volgens jou alwetende waanzin zijn en niet waan. Volgens mij is waan nog iets beter uitgedrukt maar dat is kwestie van smaak. Volgens mij zou ik in jouw gezelschap niet oud worden en mezelf van kant maken.

Veel Vaak | 19-10-13 | 13:25

Hey fijn, we worden weer eens een islamistische oorlog in gerommeld.

Parsons | 19-10-13 | 13:24

Noord-Afrika, daar is het te doen om dit moment; niet voor niets dat de Amerikaanse Delta Force daar de terroristen van de straat af plukt.
Fijn om te horen dat onze graspollen daar ook hun ding mogen doen!

nielsjuuh23 | 19-10-13 | 13:20

sterven voor de PvdA... hahahahahaha

(c)ZWITSUL | 19-10-13 | 13:18

Nooit meer proberen te helpen. Laat ze sterven. Zorg dat de grenzen bewaakt worden en sluis on defensie budget door naar de UK. Gewoon niks meer doen.

Veel Vaak | 19-10-13 | 13:18

Hoor we schiet daar, kinderen....

brutus68 | 19-10-13 | 13:17

Hoor we schiet daar, kinderen....

brutus68 | 19-10-13 | 13:17

We hebben natuurlijk wel veteranen nodig anders is die opgepompte overdreven veteranendag ook zo'n lachertje.
Maar mannen, sterf met trots voor die zielige negers in Mali.. alaaf !

(c)ZWITSUL | 19-10-13 | 13:17

Fijn. Misschien mogen we dan met z'n allen op kosten van de staat op jacht. Allemaal in een jeep met een luik in het dak op hongernegers schieten. En 's avonds met een biertje kijken naar de ondergaande zon boven de woestijn. Ik ga gelijk een jachtgeweer kopen en een retourtje Mali kopen!

Maar even serieus, waren het in Mali niet de Toearegs, de zuidelijke neefjes van onze kansenparels, die de problemen veroorzaken?

Nequebard | 19-10-13 | 13:16

Ik durf overigens te zweren dat de gemiddelde zeurpiet niet eens weet dat de gemiddelde zwarte piet twee tieten en een kut heeft. Het valt me nog mee dat de feministen nog niet hebben geklaagd dat we vrouwen slavenarbeid laten doen door ze op te maken als zwarte piet.

* | 19-10-13 | 13:12

Hebben wij nog gevechts helicopters dan ? Goh...

CornholioNL | 19-10-13 | 13:11

@Botte Hork | 19-10-13 | 13:07
Iets van 29 stuks.
Afrika is een front waar de agressieve Islam steeds meer gebied verovert. Wanneer daar wat tegen gedaan wordt is dat op de middellange en lange termijn winst voor alles wat niet Islamitisch is. Dat wordt smerig vechten daar, niemand is te vertrouwen en doorgesnoven kinderen met wapens zijn mentaal een zware tegenstander.

Ongeblustekalk | 19-10-13 | 13:11

De VN is morsdood. En zolang ze dat zelf niet door hebben blijft het levens en vermogens kosten. Ze zouden de Nobelprijs voor haat moeten krijgen.

* | 19-10-13 | 13:10

CornholioNL | 19-10-13 | 13:07 |

Apaches sukkel!!!

*extra sterke bak koffie inschenken doet*

CornholioNL | 19-10-13 | 13:10

Lijkt me een mooie ruildeal. Wij leveren Zwarte Piet in, maar dan stoppen we wel met kansloze missies in kansloze landen.

Harry Turtle | 19-10-13 | 13:10

Zo wint Timmerfrans de Nobelprijs voor de stupiditeit wel: niks geleerd van al die vorige missies, lekker kannonnenvlees blijven leveren om moslims uit elkaar te houden (Afghanistan, Bosnië, Soedan, etc) Tot geen enkel jongmensch nog soldaat wil worden.

BozeKater | 19-10-13 | 13:08

-weggejorist-

Wachtmeester B. | 19-10-13 | 13:08

Kan China dat niet oplossen...

da wizard | 19-10-13 | 13:08

-weggejorist-

Goorbatsjov | 19-10-13 | 13:08

Dit kan je toch niet maken? Wel weer op defensie bezuinigen en vervolgens vragen of ze wel hun leven willen wagen voor iets dat op geen enkele manier de Nederlandse belangen dient en enkel bedoelt is om baantjes voor de dames en heren te scoren.

supah | 19-10-13 | 13:08

Ik dacht dat onze regering ging bezuinigen. Nog afgezien van de mensenlevens die op het spel staan gaat dit weer een paar miljard kosten. Gaat dit van de ontwikkelingshulp af of mag defensie dit ophoesten?

Polletje Piekhaar | 19-10-13 | 13:07

Een topic over negers en zwarte pieten...waarom dan een pica van een indiaan?

CornholioNL | 19-10-13 | 13:07

Zwarte Pieten schieten!!!!!!!!!!!!!!!

Balaverde | 19-10-13 | 13:07

Hebben we nog Apaches dan? Zet die even een weekje in boven 020-Gaza dan bitte.

Botte Hork | 19-10-13 | 13:07

Terecht voorstel; Al die militairen in NL die maar een beetje op hun handen zitten. In mijn tijd op Roosendaal ging dat wel anders....

Wees_eens_creatief | 19-10-13 | 13:07

-weggejorist-

Goorbatsjov | 19-10-13 | 13:07

Ach ja, weten we de prioriteiten van de VN toch ook weer? Ze stellen de issue zwarte piet boven de issues in Islamitische landen van vrouwenrechten, kindermisbruik, terreur kampen, waar 'toevallig' olie vandaan komt en vervolges dwingen ze landen op om mee te werken aan een missie in een land waar we geen fuck te zoeken hebben (op waarschijnlijk olie na dan, die toch niet naar ons land toe zal komen).

Al die aluhoedjes theoriën over de corrupte VN 'leiders' beginnen toch langzaam, net als al die andere theoriën, op te borrelen... Gadverdamme.
*Rennie slikt*

LangeTijdGeleden | 19-10-13 | 13:07

Bedankt Koenders en dank U wel pvda.

Ongeblustekalk | 19-10-13 | 13:06

Ratatatatatata!

Pa Cartwright | 19-10-13 | 13:06

Voor de VN zijn alle negerTs gelijk.Ze willen zowel de nep als de echte negerTs deaud hebben.

Zure prak | 19-10-13 | 13:03

"Als het aan de Verenigde Naties ligt, offeren we onze nationale traditie van luim en lekkers rond 5 december aan de progressieve policorrectheidswaan"

Sorry van Rossem, je zal wel brak zijn, maar je hebt een typfoutje gemaakt. Laatste woord moet zijn policorrechtheidswaanZIN.

Kaas de Vies | 19-10-13 | 13:01

Zwarte Pieten Schieten gaat nog eens heel groot worden in Nederland.

#waanzin

vraagstaart | 19-10-13 | 13:01

REAGEER OOK