Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Songfestival dreigt te sneuvelen. Eindelijk!

Buigt u even?De roze gemeente is zich kapot geschrokken. Geen jaarlijkse gezongen Gay-Parade meer als het aan de hoge bonzen van de NOS ligt, die de kosten van het Eurovisie Songfestival volledig uit de handen vinden lopen. Ene Glennis Grace won de Nederlandse voorrondes onlangs en het is nog maar de vraag of er volgend jaar weer een kwelende landgenoot "on stage" mag bij het meest overbodige evenement van Europa. Het Parool meldde deze week dat de kans aanzienlijk is dat het songfestival sneuvelt onder het bezuinigingsmes. Terecht zo vindt onze columnist Starf*cker die niets moet hebben van alle opwinding over het Europese zangfeestje voor nichten en bloemetjesjurken.


Afschaffen maar dat songfestival...

Talentenjachten zijn leuk in de kroeg. Een lekkere dame of een geblondeerde heer tussen de schuifdeuren en kwelen maar. Onschuldig vermaak waarbij het aangenaam dronken worden is. Zo moet het ook maar blijven. In de NOS-bunkers aan het randje van Hilversum komen ze er nu ook achter dat het Eurovisie Songfestival absolute flauwekul is. Een leuk uitje voor bloemetjesjurken en nichten of nichten met bloemetjesjurken, maar geen evenement waar per jaar miljoenen Euri’s ingepompt dienen te worden. Waanzin.

Ik gun iedereen zijn feestje, maar betaal gewoon entree of wat dan ook maar programmeer dit soort onzin niet op een nationale zender. Ik geef toe dat het altijd weer buitengewoon amusant is om Paul de Leeuw met erectie het zoveelste vals zingende jongensbandje te laten aankondigen, of commentator Willem van Beusekom de song-flauwekul te laten aankondigen waarbij hij de dictie heeft alsof de goeie man rechtstreeks het zinken van de Titanic gaat verslaan. Meer kult is er niet op tv dan het Eurovisie Songfestival dat de Europese cultuur heeft verrijkt met klassiekers als "Dinge Dong" en "Save your kisses for me!"

Ik begrijp dat de laatste jaren het zangcircus exclusief rondtoert in gebieden die ik eigenlijk nog geen Europa zou willen noemen, zoals dit jaar Kiev, waar nog steeds de geest van Stalin rondwaart. Maar goed, ieder zijn feestje nogmaals. Maar doe er niet zo hysterisch over. Vroeger stond zo’n Glennis Grace gewoon bij Tante Mien tussen de schuifdeuren en won een dagtocht naar Hellendoorn, tegenwoordig mag het arme meisje in het verre Kiev tussen krijsende nichten Nederland vertegenwoordigen op het grootste Cultfeest van Europa. Het is de wereld op z’n kop. Zeker in de tijd dat de omroep nauwelijks geld heeft om fatsoenlijke actualiteitenprogramma’s te maken of documentaires. Of de voetbalrechten verkwanselt aan John de Mol met Jack van Gelder.

Voor de prijs van dat liedjesfestival kun je per jaar minimaal tien goede programmamakers aannemen en hoeven programma’s als Netwerk niet te drijven op veel te laagingeschaalde jongens en meisjes die in de journalistiek nog een hoop moeten leren. Of zal de KRO het wel uit het hoofd laten om het Ontbijtnieuws met Daphne Bunskoek voor drie kwartjes te laten maken.

Tijd voor actie. Laat de publieke omroep stoppen met die flauwekul. Geef SBS6 desnoods gratis die Europese talentenjacht en ga weer goede programma’s maken. Zo niet, hef de publieke omroep maar op en laat de televisie echt over aan de commerciële stations. Wedden dat dan dat zangfeestje ook sneuvelt?

StarF*cker

Reaguursels

Inloggen

Wilt U rietzeilen?

squire | 21-02-05 | 00:25

Dus ik kan met jou een dagje met een skoetsje weg, maar dan moet je w niet meenemen.

Sunnygirl | 21-02-05 | 00:18

Krek oer 't wetter

squire | 20-02-05 | 20:47

@ Squire
't Ponkje in Woudsend?

Sunnygirl | 20-02-05 | 19:15

@sunnygirl
Nee, ik zit nog in het Ponkje

squire | 20-02-05 | 00:46

@ Squire
Ben jij ook net terug van de borrel voor Jan in Thialf?

Sunnygirl | 19-02-05 | 09:36

rare meid die sunny girl

squire | 19-02-05 | 01:45

@ de Grote Oebidoebie
De spelletjes in Amsterdam een optie voor je?

Sunnygirl | 18-02-05 | 19:34

En weer gaat een stukje Oiropese cultuur verloren. Wat blijft er dan nog over voor de gemiddelde Oiropeejer om zich mee te identificeren?? Jammer..

de grote oebidoebie | 18-02-05 | 17:44

televisie is zoooooo 1999...

punch heeft geen kijkdoos meer, want je ziet toch nooit wat je wil zien wanneer je dat wilt zien, en heeft nu heeeel veeeel tijd voor een goed boek, lekker Cdtje of wat ranzige pr0n, allen te bestellen via www.vul-maar-in, wanneer ie maar wil.

poep op TV.

donkeypunch | 18-02-05 | 16:56

@ web_grazer
Je haalt me de woorden uit de mond.

@ Nondali
Kunnen we dan gelijk even een actie starten om meer Daphne op de buis te krijgen en minder Frits Sissing. Laat Frits maar lekker voorgekauwde teksten van een autocue oplezen, interviews zijn net even iets te hoog gegrepen.

@ SF
Meer in Daph investeren. Geld of wat anders?

Sunnygirl | 18-02-05 | 16:47

@Starf*cker: Oh...

nondali | 18-02-05 | 14:28

@Nondalu Goed lezen. Van mij mag er juist MEER in het programma van Daphne worden geinvesteerd.

Starf*cker | 18-02-05 | 13:50

Niet zo bijdehand over Daphne Bunskoek! Want voor Daphne moord ik de halve wereld uit... En het songfestival wil ik best bekijken, zolang die flikkers er zelf voor betalen. Van mij krijgen ze geen gulden!

nondali | 18-02-05 | 12:35

@starf*cker> helemaal eens. het zou me niks verbazen als dat evenement oogkankerverwekkend is.

superjan | 18-02-05 | 10:15

@Starf*cker
Die Ruslana moet vooral niet zingen, die is meer geschikt voor horizontale arbeid. Dit type dames heette altijd Natascha en frequenteerden in de voormalige Sovjet Unie de hotelbars en gingen voor 2 panty's de hele nacht door.
-
Hahahahaa, maar dat geld voor de meeste Oostblokvrouwtjes ;) Ben je wel eens in Polen geweest Sf? Nou wat ze daat allemaal vragen op straat is echt niet normaal :P En het is nog goedkoop ook ;)

.KicksAss | 18-02-05 | 09:45

Wegwezen met die meuk... eindelijk :D

.KicksAss | 18-02-05 | 09:38

. squire 18-02-05 @ 01:49
gooi dan ff je echte naam op mijn hete post , want dan moeten wij elkaar kennen

web_grazer | 18-02-05 | 09:28

Isreal: zuh nedderlens, wan pooint. jurmunnie, deu pwans.
Noorveei: zwieden, ten pooints.
Zwieden: noorveei, ten pooints.

Oftewel allemaal elkaars vijanden en vriendjes gunstig stemmen. Kijk eens naar de laatste 10 winnaars. Na Abba is er nooit iets blijvends succesvols geweest. Johnny Logan: geen eendags maar tweedagsvlieg.

Met Willeke Alberti had het songfestival met de VUT worden gestuurd. En een Tros die de voorronde in tig delen hakt - terwijl het niet eens zeker is dat Nederland in de finale op mag treden!!!

superlutser | 18-02-05 | 09:21

@ Squire
Commissariaat voor de media, maar wat is dan je link naar de ijsgladiatoren? Je geeft er blijkt van een insider te zijn.

Sunnygirl | 18-02-05 | 09:16

ollande..... zero points.......!!
zal het songfestival missen(not)

b-ware | 18-02-05 | 09:07

@ Squire
No, his matchmaker!

Sunnygirl | 18-02-05 | 08:49

Het songfestival is verworden tot een armzalig en armoedig amusument,waar neerlands meest vals singende personen en bandjes hun kunsje tegen vergoeding van een zak pinda,s mogen komen doen!
De jury bestaat uit een stelletje ballenlikkers,zakkenwassers firstclass,die tegen een vergoeding van 7.500 euro per avond hun mening op deze mislukte treoepen moeten geven!Na heeft de jury zelf ook geen talent,want PaPaul is al jaren de sukkelhome der nederlandse artiesten die niet in staat is een show te maken zonder een collega in de brand te steken!
Nee het songfestival moet voor goed gesloten worden!

nummertje | 18-02-05 | 08:43

@Sunnygirl
are you his alterega?

squire | 18-02-05 | 02:20

Dat zou mooi zijn.
Al die Nitwits opgerot en plaats maken voor diegenen met talent.

Edwin* | 18-02-05 | 01:58

@sunnygirl
* Unilever
* Comissariaat

squire | 18-02-05 | 01:49

@ Squire
Zo, StarF*cker ligt in zijn bed. Kunnen we nu een goed gesprek voeren. Ik heb namelijk nog steeds twee prangende vragen:
* In hoeverre is uw baan ook gerelateerd aan ijs en media?
* Bijbaantje naast school of een degelijke nevenfunctie?

Sunnygirl | 18-02-05 | 01:22

Dus StarF*cker mag wel graag wat van Benny horen?
Wel stukje respect mijner zijde voor de heer F*ck.
Benny rouleert natuurlijk zowel in muziek als in persoon.
8 cilinder bleus bijvoorbeeld, nu nog het hele repertoire van ZZ-top in het bijzonder de eerste albums aanprijzen, dan komen we ergens.

DaJudge | 18-02-05 | 01:21

It is I, why are you asking?

squire | 18-02-05 | 01:10

It is I, why are you asking?

squire | 18-02-05 | 01:10

@ Squire
Ben jij het Herman?

Sunnygirl | 18-02-05 | 00:57

Het Baltische Estland lijkt weer te gaan winnen dit jaar trouwens

OoO | 18-02-05 | 00:47

@ squire
Doe je Herman de groeten?

Je Moedah | 18-02-05 | 00:45

Stephan Raab vind ik dan weer een positieve uitsider

OoO | 18-02-05 | 00:44

Squire jumpes off the building and thanks you for your sense of humour, which is rare on this site

squire | 18-02-05 | 00:42

Udo Jürgens, Rex Gildo

Sunnygirl | 18-02-05 | 00:42

Onee, ik ben Bill van Dijk vergeten. En The Herreys, en Rutjekut, en Mrs Einstein, en Lindae Waegemaekers en Gerard Jeauling, Milf & Heauney, Johnny Leaugan, Buks vis, wie maakt me los

OoO | 18-02-05 | 00:41

@ Squire
Kunnen we nog een beetje galant doen naar een dame, of blijf je een antwoord schuldig. Ik zal een escape geven. Om je gezicht te redden. Klop maar in op het mailformulier onder de link!

Sunnygirl | 18-02-05 | 00:41

@ 0o0
My pleasure, Slaap lekker!

Sunnygirl | 18-02-05 | 00:38

@Oo0 Klaas Vaak!

Starf*cker | 18-02-05 | 00:38

@St*rf*cker & S*nnyg*rl
L**L
ennouga'k slapuh

OoO | 18-02-05 | 00:37

Dana international, De Spelbrekers met Katinka, Bonnie St. Claire.

Sunnygirl | 18-02-05 | 00:35

Ronnie Tober

Sunnygirl | 18-02-05 | 00:31

Squire has left the Building!

Sunnygirl | 18-02-05 | 00:30

@ OOO Jacques dÁncona

Starf*cker | 18-02-05 | 00:29

@ 0O0
Village People!

Sunnygirl | 18-02-05 | 00:28

@Squire Na und?

Starf*cker | 18-02-05 | 00:28

@Sunny Kom niet aan Corry! Daar ben ik sinds Curacao fan van.

Starf*cker | 18-02-05 | 00:27

Dat was de bedoeling. U en Sunnygirl doen mij een beetje denken aan W.A. en Yvonne die mekaar aanduwen.:)

squire | 18-02-05 | 00:26

@zelfmoordcommando En wat voor diepgaands (niet oppervalkkig dus, waar je vast niet zo van houdt) hoop jij vannacht zo op deze rubriek genaamd :Songfestival dreigt te sneuvelen. Eindelijk! te vinden ;)?

ziel | 18-02-05 | 00:26

@ Sf
Heb ik die naam Corrie niet onlangs nog gehoord? Ze is toch niet weer aan het zingen?

Sunnygirl | 18-02-05 | 00:26

@Starf*cker
Ik kan m'n bandbreedte wel vullen met meer van dat soort ongein. Alleen m'n vingers weigeren...

OoO | 18-02-05 | 00:25

@OOO LOL Goeie analyse. En dan vergeet je nog Corry Konings en Imca Marina.

@Sunny Qua betweterigheid gok ik Henk Gemser of Leen Pfrommer

Starf*cker | 18-02-05 | 00:23

@ ziel 18-02-05 @ 00:16
Het was een (moeilijk woord) Understatement!

Sunnygirl | 18-02-05 | 00:22

@ziel
het zijn je eigen woorden

zelfmoordcommando | 18-02-05 | 00:22

@zelfmoordcommando.... Hmm... dus je vindt me oppervlakkig omdat ik hierover meebabbel? Vreemd. Erg snelle gevolgtrekking. Verstaan we trouwens hetzelfde onder oppervlakkigheid? Wat versta je er dan onder als ik vragen mag?

ziel | 18-02-05 | 00:21

@ SF
in ieder geval iemand uit de Rudi Carell generatie!

Sunnygirl | 18-02-05 | 00:20

Nee, ik ben geen nicht en ja, ik volg het songfestival sinds jaren, maar vanaf 1982 ging het helemaal mis, en is nu wat mij betreft de aftiteling van de Titanic al zichtbaar. Als nu al die nichten even ruimte maken voor een echt evenement, en het reglement in oorspronkelijke staat herstellen (geen televoting - live orkest - normale puntentelling) zou het een stuk leuker worden. Die betweters moeten ook maar eens optyfen ('Het blinkt uit in originaliteit') of ('Een welkome outsider'), en als PDL Cornald Maas nu eens goed van achteren neemt totdat hij eruit ziet als Ester Hart... dan zijn wij een end verlost van deze ellende. Maar het is toch een feit dat alles wat langer bestaat dan 25 jaar per definitie GAYY is? (songfestival, calimero, peppi & kokkie, kinderen in kinderen, Dallas, disco, Donna Summer, Ivo Niehe, RTL4, Koninklijk huis, Donald Duck, Story, Wehkamp, I-GAY-A, Abba, Ramses Shaffy en Liesbeth List)

OoO | 18-02-05 | 00:19

@Squire Het is een beetje Henk Kok/Bert Maalderink-Duits.

Starf*cker | 18-02-05 | 00:16

@sunnygirl... Hmmzz ramptoerisme?... Tjsa ik weet de beweegredenen van "Je moedah" die de ramp als 'verlossing' ervoer die bewuste avond van Songfestival marteling... dat zou je hem zelf ff moeten vragen...

ziel | 18-02-05 | 00:16

Een antwoord wat qua transparantie gelijk is aan het ijs van Alma Ata. Gewoon een antwoord. Wie draait er nu om de hete brij?

Sunnygirl | 18-02-05 | 00:16

@ ziel 00:09
Aanhalingstekens correct gebruikt..

Je Moedah | 18-02-05 | 00:15

oppervlakkig zijn de mensen die inhoudloos over inhoudloze programma's ouwehoeren en ook nog weten welke inhoudloze inhoud de inhoudloze programma's hebben..
get a life

zelfmoordcommando | 18-02-05 | 00:15

Aber natürlick, Anni! Vint ik auch

squire | 18-02-05 | 00:15

@ Squire
ambivalente respons!

Sunnygirl | 18-02-05 | 00:14

@zelfmoordcommando: Je hebt gelijk er is veel troep op de kijkbuis... Maar dat is gewoon een weerspiegeling van wat er leeft in dit land. Dan is de constatering idd treurig: een oppervlakkig landje dit ;)

ziel | 18-02-05 | 00:12

@Squire Tja, toch heeft Sunny recht op een eerlijk antwoord

Starf*cker | 18-02-05 | 00:12

@ Ziel
Diepzinnige overpeinzing over zoiets triviaals als het ramptoerisme.

Sunnygirl | 18-02-05 | 00:10

Dat was het ijs van het bijbaantje van Alma Ata

squire | 18-02-05 | 00:09

@Je Moedah... ik neem aan dat je bedoeld dat je 'blij' was dat mensen weer even uit hun waas van welvaarts wanhoop (lees Eurovisie songfestival) waren gehaald en weer eens met de neus op de feiten werden gedrukt dat het in het leven gaat om de esentiele zaken: leven en dood...

ziel | 18-02-05 | 00:09

90% procent zuigt, dus waarom zoveel ophef over 1 kutprogramma wat bijna nooit uitgezonden wordt

zelfmoordcommando | 18-02-05 | 00:09

@ Squire
Bijbaantje naast school of een degelijke nevenfunctie?

Sunnygirl | 18-02-05 | 00:08

@ squire
Wat ga je me nou vertellen, StarF*cker in een jurk? Op wat voor een feestje kom je dat jij Sf associeert met een jurk.

Sunnygirl | 18-02-05 | 00:06

Enkele jaren geleden was ik druk doende bij een vriendin een zwaar avondmaal te verteren, waarbij zij zonodig het hier onderhavige festival moest en zou aanschouwen. Groot was mijn vreugde toen daar ineens een of andere vuurwerkopslag in het Enschedese met wild geraas uit elkander klapte, dat abrupt in al haar kracht tevens het songfestival mee de dood in sleurde. Op dat moment was ik liever geschokt dan op het irritatiekookpunt. Hard, maar wel waar.

Je Moedah | 18-02-05 | 00:06

@sunnygirl
dat was een bijbaantje

squire | 18-02-05 | 00:04

@starfucker
Maar wel van het schaatsen. U draait om de brij heen. Voor de duidelijkheid: ik kijk graag naar schaatsen, haat het songfestival. Toch kijkt een klein deel van de wereldbevolking ernaar. Misschien een idee voor Uw werkgever om een paar vierkante centimeters op de jurk te sponsoren;)

squire | 18-02-05 | 00:00

@ Apotheker
Geen zoete broodjes bakken, gifmengen en en je werk goed doen. Dat mogen patienten toch wel van je verwachten voor die ? 6,10. Dat is namelijk het tarief van de apotheker wat er per doosjes wordt berekend. Jaarlijks worden 122 miljoen receptgeneesmiddelen door openbare apotheken verstrekt dat is dus gemiddeld 71.000 per apotheek. Dat is een slordige 433.000 euro per jaar. En dat ex bonussen en zonder de winst die ze maken door bedongen kortingen en zonder hetgeen wat over de toonbank gaat zonder recept. Nee, de apotheker is zielig. Zo zielig dat we als maar klagen dat ze zoveel hebben moeten inleveren. En de controle is een simpel computersysteempje. De mallemolen van de Apotheker zullen we het maar in stijl van het songfestival noemen.

Sunnygirl | 17-02-05 | 23:57

@Hop SaSa... MEt alle respect... Maar je naam klinkt als de titel van het Winnende nummer 2005! ;)

ziel | 17-02-05 | 23:53

ik haat het songfestival. maar daarom is het op de 1 of andere zieke manier ook weer fascinerend.

Hop-SaSa | 17-02-05 | 23:50

@ SF
ROFLOL

Sunnygirl | 17-02-05 | 23:50

@Sunnygirl:

Je vertelt het toch niet door hè?

Apotheker | 17-02-05 | 23:49

@ squire 17-02-05 @ 23:38
In hoeverre is uw baan ook gerelateerd aan ijs en media? Jaloers of broedermoord?

Sunnygirl | 17-02-05 | 23:49

@Sunny De overeenkomst tussen apothekers en het songfestival is het stuitende gebrek aan normbesef.

Starf*cker | 17-02-05 | 23:48

@bossieajee: [URL=http://www.imageshack.us][IMG]http://img120.exs.cx/img120/790/pkouwes4tu.jpg[/IMG][/URL]
ook uitvergroot is het nog verdomd moeilijk te zien :)

/offtopic

Hop-SaSa | 17-02-05 | 23:47

@ Apotheker
Jammer alleen dat als het om zinvolle inzet van verdovende middelen gaat, de apotheker het massaal laat afweten of de Nederwiet tegen woekerprijzen aan chronisch zieken probeert te slijten. Maar ik begin het te snappen, wel zorgen voor je eigen dope en de patienten die je met wiet kan helpen afschepen met woekerprijzen.

Sunnygirl | 17-02-05 | 23:46

Tsja, niks aan te doen he:phaah

post by: www.volkomenvaag.nl

Volkomenvaag.nl | 17-02-05 | 23:45

En beste mensen, is het niet zo dat het toch best vertederend is om nog zoeits te constateren als een stel naieve doch oprecht sprankelende mensen die al glimlachend een bijdrage leveren aan een goed 'saamhorigheidsgevoel'...

Joh laat die kinders toch hun droompje waarmaken. (Of voor de zoveelste keer in duigen laten vallen...).

Ik moet wel toegeven dat het geld beter zou kunnen worden besteed. Zeker in deze wereld waar zoveel crap gaande is die elk songfestival per definitie al afkeurenswaardig maakt.... Maar ja schaf dan meteen Lijn 4 , Cash en Carlo en al die ordinaire troep af. Want er is wel meer oppervlakkigheid dan alleen dat songfestival hier in omroepland...

Peace!

ziel | 17-02-05 | 23:44

@Squire Ik ben in ieder geval niet afhankelijk van de media-exposure van het Songfestival.

Starf*cker | 17-02-05 | 23:44

@SF: Ik ontken ook niet dat programma's door girls friday in elkaar worden gebroddeld. Dat beaamde ik juist. Ik zei dat er voldoende kwaliteit op het MediaPark zit, alleen ze doen er zo weinig mee. Zeg maar, wat jij nu verherverargumenteert.
En nu kap ik. Want het begint hier naar Het Lagerhuis te stinken.

Pritt Stift | 17-02-05 | 23:43

@kees pekel/hop sasa: ja, die rij tanden had ik ook ontdekt. De lul is nieuw voor mij, maar nu je het zegt...

bossieajee | 17-02-05 | 23:43

opeens het je het, je wordt apotheker.

Hop-SaSa | 17-02-05 | 23:43

Apothekers hebben wel wat weg van grillroomhouders. 'Zelfgemaakte' knoflooksaus vs. kwakzalf.

Je Moedah | 17-02-05 | 23:42

@bossieajee:
Ik ben er ook nog niet uit,maar het lijkt op een kunstgebit met een lul.

kees pekelvlees | 17-02-05 | 23:40

Tsja... het Songfestival... ik vond het altijd al een grote treurnis... Maar beste landgenoten is dat niet nog een van de weinige stukjes 'identiteit' waar een Nederlander zich mee kan identificeren, als zijnde ECHT NEDERLANDS? Ik heb namelijk altijd gedacht dat het 'puur' Nederlands was , dat zingen van die lollig bedoelde of juist depressief makende liedjes (oooh zo goed geatriculeerd).

ziel | 17-02-05 | 23:39

@starfucker
Daar gaat het wel om. In hoeverre is Uw baan gerelateerd aan media exposure?
Wordt daar nog geschaatst, of is het een nieuw skeelerproject?

squire | 17-02-05 | 23:38

@SF: Uiteindelijk leer je toch vooral hoe je zelf speed maakt uit paracetamol en antivries. Jamjam...

Apotheker | 17-02-05 | 23:38

@bossieajee: weet het niet zeker, maar het lijkt een kunstgebit

Hop-SaSa | 17-02-05 | 23:38

Apothekers vertonen een opvallende gelijkenis met de notarissen, het "beroep" is slechts een verhikel om mucho euri binnen te roeien.

Op zich niks op tegen alleen dat gezeur over medische ethiek, notariele broederschappen bwah

Style Councillor | 17-02-05 | 23:37

turkey: greece 0 points.
greece: turkey 0 points

Hop-SaSa | 17-02-05 | 23:37

off topic:
Ik zit er al minuten naar te kijken maar: wat stelt in vredesnaam die pic. van Kouwes voor??

bossieajee | 17-02-05 | 23:35

@Apotheker Voor een laaienlichter heb je erg veel humor. Wat leer je eigenlijk tijdens zo'n farmacie-studie? Met een vork declareren? Corruptie voor beginners? Zakkenvullen over de rug van arme omaatjes?

Starf*cker | 17-02-05 | 23:33

@Apotheker
Wat is de indicatie van beenhaarthee en wat de contra-indicaties?

Sunnygirl | 17-02-05 | 23:33

@Sunny girl: Ontharingskuur?

Ik knip het altijd af. Kun je er nog thee van zetten...

Apotheker | 17-02-05 | 23:31

@Squire Ik wel. Maar daar gaat het niet om. Liever een World Cup in Alma Ata dan een Eurovisie Songfestival in Kiev.

Starf*cker | 17-02-05 | 23:30

Niceau gaat door JohndM een nieuwe reality zeep maken.

Style Councillor | 17-02-05 | 23:28

@starfucker
Zou U ook van ijsbaan naar ijsbaan vliegen zonder coverage van de publieke omroep?

squire | 17-02-05 | 23:27

@ Apotheker
Misschien moet je eens een ontharingskuur overwegen. Gewoon te koop bij de lokale drogist. Zijn ze meestal ook veel klantvriendelijk!

Sunnygirl | 17-02-05 | 23:27

@Pritt Het toeval wil dat ik in Hilversum lang heb gewerkt. De omroepmedewerkers waar jij het over hebt zijn cynisch, omdat ze door hun bazen weggetreiterd worden of "artikel 10" ingejaagd. Simpel. Je kan niet ontkennen dat de meeste nieuwsprogramma's drijven op goedkope al of niet uitzendkrachten of stagiaires. Wel eens een gemiddelde redacteur van pakweg B en W van dichtbij meegemaakt? Dat is amusant. Likken naar de eindredacteur en de presentator. Eigen iniatief precies zero.

Starf*cker | 17-02-05 | 23:27

@ Style Councillor
Volgens mij gaf Niceau vandaag Act de Presence in het nomad proces!

Sunnygirl | 17-02-05 | 23:25

Oh, die van Heau & Meau.

béhé | 17-02-05 | 23:25

@kabaal;22:46
Dit jaar is Fields Of Rock een betere optie dan Arrow Rock denk ik,vorige twee edities ben ik wel in Lichtenvoorde geweest,maar tot nu is het programma zeer matig.
Maar dat Songfestival is nu wel mooi geweest! Verkoop die rechten van dit flauwekulfestijn maar aan al die landen in de voormalige Sovjet-Unie,daar doen ze net of het iets heel bijzonders is.
En laten we dan gelijk Paul de Leeuw er gratis bijgeven,zijn we hier ook van hem af.

kees pekelvlees | 17-02-05 | 23:23

@ Sunnygirl:

Geef mij de vleeskleurige panty's van H&M maar, daar steekt je beenhaar niet zo doorheen...

Apotheker | 17-02-05 | 23:23

@ Sf
Je mag het verschil wel een keertje aan mijn gespierde benen komen voelen hoor! hahahaha

Sunnygirl | 17-02-05 | 23:22

Hoeveel denier? ofzo? of was het nou denim?

béhé | 17-02-05 | 23:21

@Sunny Net als Pritt Stift, ha ha.

Starf*cker | 17-02-05 | 23:21

Apothekers zijn legitieme criminelen, pfoe!!!eindelijk iemand die het durft te zeggen!!!

fuckje | 17-02-05 | 23:21

@SF: Humbug. Topmensen krijgen vet betaald. Ze doen er alleen zo weinig voor.
Editie NL is commercieel, daar hadden we het niet over. (Dat ze weekdagelijks het programma vullen via een rss-readertje klopt dan weer wel).
Dat je nog nooit omroepmedewerkers rond de cup-a-soup-centrale hebt gezien, komt omdat jij uit de tijd van de koffiejuffrouw stamt. Heusch, SF. Het probleem in Hilversum ligt bij de Onbezorgde Omroepmedewerkers.

Pritt Stift | 17-02-05 | 23:20

@ StarF*cker
panty's zijn zooooooo 1980. Volgende keer maar wat van die geile holp-ups mee met zijde en kant, kleur......... zwart. Bij P & C koopt mijn oma haar vleeskleurige panty's!

Sunnygirl | 17-02-05 | 23:20

Ja Gifmengers! En het achtenswaardige beroep van apotheker wordt al jaren overschat. Eindelijk zijn er programma's die dat ook na jaren door hebben. Leg mij nou eens uit wat de meerwaarde is van de Apotheker. De enige monitoring die er is van medicatie is een electronische. dat kan de Etos ook! En dat voor minder dan die schandalig dure receptregelsvergoeding die de apotheker in zijn zak steekt. Marktwerking! dat is nodig!

@ SF.
Het songfestival is aan kansloos evenenement. Maar een alternatief somgfestival is nog kanslozer.
www.alternatiefsongfestival.nl/

Sunnygirl | 17-02-05 | 23:17

Laat die jongens van Jovink en de Voederbietels het songfestival maar organiseren, met een zwarte cross erbij en veel bier en natuurlijk oostblokse BROMMERS kiek'n.

béhé | 17-02-05 | 23:16

Sinds wanneer wordt het achtenswaardige beroep apotheker zo ondergewaardeerd?

Apotheker | 17-02-05 | 23:14

@ Sunny girl: Gifmenger, GIFMENGER?

Apotheker | 17-02-05 | 23:12

@ Sunny girl: Gifmenger, GIFMENGER?

Apotheker | 17-02-05 | 23:12

@ Style Councillor
Ik denk dat Niceau zich aan het voorbereiden is voor een ander kansloos initiatief: "het alternatieve Songfestival" Vorig jaar vanuit de Escape in Mokum. Dat was net zo Kansloos als Niceau!

Sunnygirl | 17-02-05 | 23:12

@Sunny Ik had op de damesafdeling van Peek en Cloppenburg wat panty's meegenomen. Daar heb ik maar gezegd dat ze voor Cornald Maas waren.Of voor Pritt Stift. In Moskou neuk ik uit principe niet. Dat is tegen mijn politieke overtuiging.

Starf*cker | 17-02-05 | 23:12

@Apothekers,
een universitaire studie waarbij ze in 6 jaar leren hoe ze pilletjes vanuit grote containers in kleine doosjes kunnen/moeten stoppen; en om steekpenningen van pharmaceutische industrieen aan te nemen....

fuckje | 17-02-05 | 23:11

Wat een kuttopic eigenlijk, ik hoop dat Niceau ons snel weer verblijdt met z'n crea zooi.

Style Councillor | 17-02-05 | 23:09

@Pritt Onzin. Dat komt, omdat de omroepbazen weigeren topmensen fatsoenlijk te betalen. Die hebben liever oproepkrachten met kutcontractjes en wie pinda's betaalt krijgt apen. Dat is aan veel programma's goed af te zien. Kijk maar eens hoe Editie NL van RTL integraal onderwerpen van GS jat zonder bronvermelding. En ik heb nog nooit een gekwalificeerde omroepmedewerker OR-praatjes zien houden bij de koffiemachine. En Peek en Cloppenburg? Ha,ha.

Starf*cker | 17-02-05 | 23:09

@ SF
Hoeveel Panty's had je dit jaar nodig bij min 35 in moskou? Of kwamen de natalja's alleen maar opdraven voor een veelvoud aan Amerikanski Dollari?

@ Apotheker
ga eerst een doen waar je voor betaald wordt. Op basis van het huidige kwaliteitsnivo van de nederlandse Apotheek moegen ze de Apotheker weer lekker omdopen naar Gifmenger!

Sunnygirl | 17-02-05 | 23:07

Wat is er ineens tegen de degelijkheid van Peek & Cloppenburg?

Jan Vlag | 17-02-05 | 23:07

@SF: Die programma's worden door stagiaires in elkaar gezet omdat de reguliere omroepmedewerker de godganse dag OR-praatjes staat te houden bij het koffie-apparaat. En verder vind ik je ongelofelijk Peek & Cloppenburg.

Pritt Stift | 17-02-05 | 23:05

Kan braadlap een voorwaardelijk ban krijgen voor het oproepen van hele enge gedachten?

Jannes van der Wal | 17-02-05 | 23:05

Songfestival aan JohndM overdoen en verder niet meer over lullen, nostalgie is leuk maar dan jegens de oospronkelijke vorm en niet het armetierige zootje wat we de laatste jaren kregen voorgeschoteld en waar alleen heaumeaux nog jeuk in de aarstreek van kregen.

Opzouten en ongezien de typhus met die zooi!

Style Councillor | 17-02-05 | 23:04

Quote Fuckje:

"Zakkenvullende door de industrie omgekochte moordenaars!!!!"

>>> En daar is mis mee...?

Apotheker | 17-02-05 | 23:04

Fucks Bizz,kent u ze nog?Eenmaal plastic altijd plastic.

braadlap | 17-02-05 | 23:03

@KABAAL Praag is top.

@Fuckje Doen de apothekers ook mee aan dat Europese zangfeestje?

Starf*cker | 17-02-05 | 23:03

@ Starf*cker: En wordt anderhalf jaar na dato uitgezonden.

Oeps, ik geloof dat ik nu verklap het afgelopen zaterdag gezien te hebben. Da's trouwens ook een nichtenclub hoor. Een echte vent gaat niet in een oranje maillot lopen.

Jannes van der Wal | 17-02-05 | 23:01

@. fuckje,
De enige medicijnen die ik slik, haal ik bij de slijter.....

KABAAL | 17-02-05 | 23:01

Mooi dat er een eind komt aan die verkleedpartij.

Trouwens, komen die onwijs ruige onderbroeken uit de goodie-shop ook in herenformaat uit??

Bizar | 17-02-05 | 23:00

@Apotheker?
heb je Zembla gezien? ik wel!
Kan dus geen apotheker meer zien!!!!!
Zakkenvullende door de industrie omgekochte moordenaars!!!!

fuckje | 17-02-05 | 23:00

@ Hoeveel panty's waren het dit jaar. Of kwamen ze nu alleen je bij min 35 voor een veelvoud aan amerikanski dollari opwarmen.

Sunnygirl | 17-02-05 | 23:00

@Apotheker?
heb je Zembla gezien? ik wel!
Kan dus geen apotheker meer zien!!!!!
Zakkenvullende door de industrie omgekochte moordenaars!!!!

fuckje | 17-02-05 | 22:59

@. Starf*cker,
En in Tjechie heten ze Casandra......

KABAAL | 17-02-05 | 22:59

@Jannes Dat programma Spel zonder Grenzen kost ook maar 1 miljoen Euri, why not.

Starf*cker | 17-02-05 | 22:59

Mooi dat er een eind komt aan die verkleedpartij.

Trouwens, komen die onwijs ruige onderbroeken uit de goodie-shop ook in herenformaat uit??

Bizar | 17-02-05 | 22:59

Het songfestival gaat vooral over nostalgie, vervlogen tijden waarin alleen europese landen meededen, en Engeland vervolgens won. Nu is het vooral een kwestie van naar goede oostblok-gewoonte
je buurlandje bevredigen, en ook al is het voor de rest van de wereld onbegrijpelijk
waar het lied over gaat, ziet de uitvoerende er uit alsof hij zojuist ontsnapt is uit een 70'er jaren tiroler porno-film, wat trouwens ook voor de muziek geldt, dan nog krijg je van je buurland 12 punten. Corruptie en vriendjespolitiek zijn zoooo DDR..

Even voor alle duidelijkheid, we hadden hier dus al een Huh..? en sinds vanavond kennelijk ook een HUH?, waarvan ik obv zijn 1e post alhier alvast kan zeggen dat iedere overeenkomst op een bijzonder ongelukkig toeval berust.

Huh..? | 17-02-05 | 22:58

@ Kabaal
de rest ook. En het was tenminste een tof wijf! Tijdens de repetitie heeft ze de glazenplaat aan gruzelementen gestampt. Dat noem ik een vrouw met PIT!

Sunnygirl | 17-02-05 | 22:57

@Sunny Die Ruslana moet vooral niet zingen, die is meer geschikt voor horizontale arbeid. Dit type dames heette altijd Natascha en frequenteerden in de voormalige Sovjet Unie de hotelbars en gingen voor 2 panty's de hele nacht door.

Starf*cker | 17-02-05 | 22:57

@ Fuckje: Briljant plan hoor.

Apotheker | 17-02-05 | 22:56

@Starf*cker: zoals voetbal!

Jan Vlag | 17-02-05 | 22:55

Doe mij maar liedjes en spots over krokodillen, krokodellen ook goed.
Als ieder land nu een liedje maakt over die leuke kroko, dan heb je een eerlijke competitie, toch???

fuckje | 17-02-05 | 22:55

@ . Pritt Stift
Of zijn vals singende nichtenparade aan aanwinst is. Ga ik nog liever naar de kerk!

Sunnygirl | 17-02-05 | 22:55

Doe mij maar liedjes en spots over krokodillen, krokodellen ook goed.
Als ieder land nu een liedje maakt over die leuke kroko, dan heb je een eerlijke competitie, toch???

fuckje | 17-02-05 | 22:55

@. Sunnygirl,
Ruslana zong wel vals tijdens de verkiezingen.....

KABAAL | 17-02-05 | 22:54

@Pritt Ik bedoel kwaliteitsprogramma's. Niet die door stagiaires in elkaar geroste programma's, maar degelijke kost.En verder vind ik je een ongelovelijke zuurpruim.

Starf*cker | 17-02-05 | 22:54

@ SF
jou kennende ga je niet naar een puinpannetje met dit weer als je niets warm's bij je hebt! hahahaha. Op zich zie ik je wel met zo'n stoer wijf als Ruslana in zo'n duinpan rollenbollen. je weet wel, dat stoere wijf wat vorig jaar gewonnen heeft. Was trouwens een van de weinigen toen die niet vals zong.

Sunnygirl | 17-02-05 | 22:53

Eindelijk eens een goede bezuiniging

Bokkien | 17-02-05 | 22:53

@Starf*cker,
Of: "de hoer is stroef" vrij vertaald naar "de boer is troef"....

KABAAL | 17-02-05 | 22:52

Bullshit. Het stikt van de actualiteitenprogramma's en documentaires bij de PO. En laten ze op het MediaPark aub niet nog meer programmamakers aannemen. Er zijn er genoeg, maar die zitten 26 weken per jaar uit het raam te staren. Researchen noemen ze dat dan.

Pritt Stift | 17-02-05 | 22:51

@KABAAL Nee, hier gaat het over NH. Een goeie kan ook zijn, speciaal voor alle trafo's ter plekke, "Vrouw Haverkamp, (2x) wat heb ie dikke titt'n." Dan is het pas echt lachen op het Eurovisie Songfestival.

Starf*cker | 17-02-05 | 22:51

@. Jan Vlag,
Voetbal én songfestival achter de decoder.......

KABAAL | 17-02-05 | 22:50

Afschaffen? Zend het uit op Al Jazeera. Geen terrorist die nog een stap op Europese bodem zet.

Plus het is uitstekend voor de stoelgang.

Apotheker | 17-02-05 | 22:50

Die hele stemming was vorig jaar al doorgestoken kaart. Maar toen dat eens hardop werd gezegd stond meneer Maas op z'n achterste benen. Ben benieuwd wat de geruchten dit jaar zullen zijn.

Sunnygirl | 17-02-05 | 22:49

Alle songfestival, idols, en andere jankende B sterren achter de decoder. Méér voetbal op T.V.!!

Jan Vlag | 17-02-05 | 22:49

Bestaat dat nog dan? klere...

~Pyro~ | 17-02-05 | 22:49

@Starf*cker,
Of: "ik bun moar een eenvoudige boerelul en doar schaam ik mie neet veur..."
-
Bergen ligt (ook) in Limboland...

KABAAL | 17-02-05 | 22:48

@KABAAL Weer eens!

Starf*cker | 17-02-05 | 22:47

@Sunny Je bedoelt die zingende sherryfles van een Anneke Kreunt-zo? Dan liever een ijskoude duinpan te Bergen.

Starf*cker | 17-02-05 | 22:46

Er is maar één songfestival en dat is het Arrows Classic Rockfestival. Allemaal topbands uit de jaren 60 / 70 / 80, allemaal een set van ca 1 uur en dus genieten van topmuziek !!

KABAAL | 17-02-05 | 22:46

@KABAAL IK ben voor Benny. Het liefst met die onvergetelijke klassieker "Want ik zag niks, want ik mos piss'n". of "Hij was een smokkelaar". Maar Benny is veel te hetero om door masturbanten als Cornald Maas, Willem van Beusekom en noem maar op goedgekeurd te worden.

Starf*cker | 17-02-05 | 22:45

@ Sf
Laat me raden, weer dat duinpannetje? Je gaat toch niet weer Brandend zand zingen? Anneke zit al in het bejaardenhuis en dat nummer hoort er ook thuis.

Sunnygirl | 17-02-05 | 22:43

Songfestival? Gayparade, dus het is toch verschillend. Hmm, huh? Sorry jongens, ik heb een vastloper...

ZI | 17-02-05 | 22:42

Ik weet niet wie dit jaar het "winnende nummer" heeft geschreven, maar na jaren onderaan de lijst te bungelen (of zelfs helemaal niet mee mogen doen) met een nummer van Fluitsma en Van Thijn, zeg ik: Afschaffen die rotzooi !! Er is al genoeg ellende op tv, deze politieke soap mag van mij direct en met terugwerkende kracht gebant worden !! Gadverdamme wat een bagger.........
-
Er was ooit eens een Benny Joling (Normaal) die wel mee wilde doen tussen dat zootje derde rangs artiesten, echter die mocht niet van het bobogezelschap. Had mischien teveel punten geschoort en was dus politiek incorrect.....??

KABAAL | 17-02-05 | 22:40

Wat mij betreft mag de puntentelling wel blijven. "Here are the votes of the Bulgarian jury"!!
Die liedjes mogen inderdaad wel achterwege blijven...

Martin Brozius | 17-02-05 | 22:39

@Sunny Ik hoor honderd keer liever Bolle Jan op zondagmiddag Brand in het Bordeel zingen op het Rembrandtsplein dan dat ik mijn oren terroriseer met kitsch vanuit het oostblok. Bergen aan Zee kan trouwens zeer aangenaam zijn.

Starf*cker | 17-02-05 | 22:39

@ Sf
MMMMMMMMMM??? Bergen aan zee? weet je zeker dat het aan zee is en niet in NH? Wel bukken als die bos rozen de deur uitvliegt!. Titel van de song van Glennis is wel toepasselijk voor het resultaat voor het songfestival. Hoop voor je dat het niet je lijlied wordt! ( My impossible dream )

Sunnygirl | 17-02-05 | 22:39

Waar duik je dan onder, zit vast nog iets tussen de wol en jou! En het is niet mevrouw starf*ckert. Maar ik moet on topic, blijven. Voor het zingen de kerk uit is alleen zinvol bij het zinfestival. De meeste deelnemers zingen zo vals als de nacht!

Sunnygirl | 17-02-05 | 22:36

@ Pannie
Die harde woorden aan de somngfestival nichten is waarschijnlijk niet het gevolg van homofobie. Vooral die Cornald Maas is een is een valse nicht in hart en nieren.

Sunnygirl | 17-02-05 | 22:34

Er zullen altijd mensen zijn die hun zangcarriere stijlloos willen beeindigen. Het Eurovisie Songfestival zal altijd blijven bestaan!
--Enfin, DikZak schept nog wat op!--

Dr. Dik Zak | 17-02-05 | 22:33

@Sunny Ik zit in Bergen aan Zee op een onderduikadres, ha ha.

Starf*cker | 17-02-05 | 22:32

De andere nationale "valse" songfestival nicht heeft dit mokkeltje al helemaal ingepalmt. Zit zondag samen met Glennis in Life & cooking op RTL4. Als ze niet vals zingt ga je dat wel na dat programma doen.

@ SF
Weer eens boven water, vertel me, je zit vast niet thuis? Wat is vandaag je onderkomen waarvandaan je GS weer een vanaf je kansel toespreekt?

Sunnygirl | 17-02-05 | 22:31

@Starf*cker,
maar al "onze" Ali's zijn ook Nederlander.....

fuckje | 17-02-05 | 22:28

@Starf*cker,
maar al "onze" Ali's zijn ook Nederlander.....

fuckje | 17-02-05 | 22:28

allah zij gedankt eindelijk van die onzin af

web_grazer | 17-02-05 | 22:24

@Fuckje In Marokko doen ze mee aan het Arabic Songfestival.

Starf*cker | 17-02-05 | 22:21

@The Tzar Eens, maar met een beetje meer investering kan het alleen maar beter.

@Pannie Ik moet ook niks hebben van heteroseksuele parenclubs of de Keukenhof in mei.

Starf*cker | 17-02-05 | 22:20

Net als het voetbal bij Endelol,: voetballen en betalen als je de bal wilt zien!
Songfestival; alles zonder geluid tenzij je er voor betaalt.
Inzending volgend jaar: Ali B !!!
Naar Estland , Letland en Litouwen, en please!!! hou die gast daar!
Ali B, we zijn je zat!!!

fuckje | 17-02-05 | 22:17

Zo slecht interviewd die Daphne Bunskoek toch niet? En netwerk e.d. doen het ook nog aardig.
Maar het song festival is onzin inderdaad.

the_Tzar | 17-02-05 | 22:17

@Pannie Ha, ha.

Starf*cker | 17-02-05 | 22:16

En oh zo zonde van de zendtijd!

Alice | 17-02-05 | 22:15

Het songfestival is zooooo 1959.

Ridder Schransgraag | 17-02-05 | 22:14

Ik vond het toch al zo stoffig...

Alice | 17-02-05 | 22:13

Songfestival? Laat ze eerst zorgen dat we kunenn verstaan wat de anderen allemaal in t russisch kraaien, dan kijken we verder.

Luftwaffel | 17-02-05 | 22:12

Mooie opmerking over netwerk :)

ElEndoscoop | 17-02-05 | 22:10

Oprotten met die oosteuropese kitschzooi, k zal er geen minuut minder om slapen, misschien wel een minuutje meer zelfs

HUH? | 17-02-05 | 22:08

Zelf geen homo maar toch zie ik bij benadering 82382x liever een gay-parade voorbijkomen dan die pijnlijke geseling van een eurovisie songfestival. Dus wat mij betreft: stoppen die euro zoot en ongezien de tyfus!

DeKeet | 17-02-05 | 22:06

ai->'overgroten'= kouwes-taal

petbur | 17-02-05 | 21:58

@Starf*cker: HOMOFOOB!

Pannie | 17-02-05 | 21:58

Als rechtgeaarde homo is mijn buurman in tranen uitgebarsten bij het vernemen van dit 'nieuws'... cleenex doos #6 wordt op dit moment aangevallen. Gun die man nu dat verzetje. Iedere keer weer die hoop dat ooit... ja OOIT.. de gloriedagen terugkeren. Mijn zegen heeft ie...

Optie: achter de decoder? Is iedere niet liefhebber (lees: het overgroten deel van de nederlandse heterobevolking) ook weer verlost van een hoop onzin.
tata..

petbur | 17-02-05 | 21:57

Geliukkig maar!

clandestino | 17-02-05 | 21:52

Is toch een saaie bedoening. Eindelijk dat oubollige gezeik weg.

Framoes | 17-02-05 | 21:50

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken