Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

TBS-er toch 'ziekelijk gewelddadig'

Blijf zitten waar je zit en verroer je niet...En bedankt Openbaar Ministerie. Wat een heerlijk brokje desinformatie weer gisteren. De ontsnapte TBS-er, die in Heerlen er tussenuit glipte, zou "geen groot gevaar" vormen. Neuh... Gaat u maar lekker slapen, er is voorshands geen enkele reden werkelijk ongerust te zijn. Meneer zat slechts in een inrichting wegens een "vermogensdelict". Maar nu blijkt deze TBS-er dus wel een groot gevaar voor de samenleving. Hij wordt nu omschreven als ZIEKELIJK GEWELDDADIG. Dat wil dus zeggen dat hij in één middag meer dan twee bejaarden, kleine kinderen danwel dieren verkracht, kapodt trekt en in de fik steekt. Deze info is niet bestemd voor het Nederlandsche volk. Nee. Dat werd aan de Duitse pliesie medegedeeld, want daar schijnt de *kuch* vermogensdelinquent nu rond te hangen. Doe eens uitleggen, excellentie mijnheer Hirsch Ballin... Update: Het zou gaan om Hendrik M. uit Geleen. Meneer is te herkennen aan getatoeëerde tranen onder een van zijn ogen. Pas dus op voor mannen met zonnebrillen.

Reaguursels

Inloggen

Waarom niet gewoon 40 jaar? en die kutTBS afschaffen?

dave-h | 17-11-06 | 19:04

Ben op 400mtr van de woonwagen van deze degeneraat opgegroeid. Ik kijk niet echt op van de nieuwsberichten. zijn hele familie is gestoord, vroeger al. Tsja, wat verwacht je van kempertjes (:lees parasieten) met het IQ van een druppel water. Afschieten en gebruiken als vulpuin bij wegenbouw.

Niet Crap Genoeg | 17-11-06 | 00:29

tegen sommige tranen kan geen zonnebril op

Tony S | 16-11-06 | 21:32

Professor Plons 16-11-06 @ 12:21
dus prof, jij denkt dat proefverlof een uitvinding van balkie is. Je stemt zeker rood? Volgens mij is het een geitenwollensokken gedachte om tbs'ers te reintegreren in de maatschappij en zeker geen gedachtengoed van de afgelopen jaar. Sterker nog, dit is een probleem wat er altijd al was maar onder de hoed gehouden werd. Dus geen probleem van de afgelopen 4 jaar!

Captain Diehard | 16-11-06 | 19:07

Laat die jongen toch,Jan Marijnissen loopt toch ook vrij rond en dat is zeker een gevaarlijke gek!

dukeone | 16-11-06 | 18:28

@finnish humor 16-11-06 @ 13:24
Er is aan mij niks zielig ik heb die beperking , bij m'n geboorte meegekregen.
Heb ik niet om gevraagd maar we verhongeren echt niet.
En medelijden heb ik nog nooit een volle pens van ge-eten.
Wat bij ons de stoom uit de oren laat komen, is simpel
"mensen met een beperking worden in NL gewoon afgeschreven"
Dat vindt ik een grote schande.
En wij gaan over de grens bij onze oosduitse buren, reken maar niet dat wij als familiebedrijf daar even over nagedacht hebben.

harry de leipe | 16-11-06 | 15:46

@koerbagh 16-11-06 @ 14:56
Even voor de statistiek: TBS heeft NIET als doel dit soort tuig van de straat te houden (al zou ik dat eveneens niet erg vinden): het heeft als doel de midadiger opnieuw op te voeden (wat in incompetent NL meestal niet lukt, maar dat geheel terzijde) en hem dus uiteindelijk weer de straat op te sturen.
Daarom worden ze ook regelmatig op proefverlof gestuurd, met af en toe niet zo heel positieve gevolgen... Dit betekent overigens niet dat ik voorstander van het TBS-systeem ben, voor de duidelijkheid.

GJudge | 16-11-06 | 15:40

@Verdwaalde T 16-11-06 @ 13:15
Dank je

harry de leipe | 16-11-06 | 15:20

Waarom staat iedereen op Hirsch Ballin te kenkeren? Hij zit er maar net (ja, hij was ooit ook een keertje ministertje Plutitie) hoe kan hij nou vcerantwordelijk zijn. Afgezien van of TBS een goed middel is (in mijn optiek, NEEE!), het lijkt mij dat die mogolen bij de Kijvelanden de boel beslissen een stelletje doperokende, incompetente, weekhoofdige ballen-gehakt zijn.

Die toko mot diiiiicht.

Oh enne PiaH 16-11-06 @ 13:18: Sick die kutneger in de VS. Laten we maar hopen dat dat niet hier komt. Aan de andere kant, we importeren toch alles wat shit uit de VS. ganstaniggahs enz. Ja, ies dope tog?

Kale Imero | 16-11-06 | 15:07

Tjsa... je krijgt namelijk standaard TBS bij een *kuch* vermogensdelict... NOT.
Een TBS maatregel wordt bijna uitsluitend opgelegd aan extreem geweldadige misdadigers en zedendelinquenten. En die wil je niet op straat hebben. Althans ik niet. Directies van TBS klinieken denken daar iets anders over. Dat zijn net mensen met vechthonden die dan plotseling een baby doodbijten...
"Goh, dat doet 'ie anders nooit!?"

koerbagh | 16-11-06 | 14:56

Misschien laten ze die gasten expres los om te zorgen dat Marijnissen nog een paar zetels wint...

Patrick Bateman | 16-11-06 | 14:49

Ongevaarlijk en toch TBS?

Fl0r1s | 16-11-06 | 14:49

Ben je een 'ongevaarlijke TBSer'? Stem CDA of VVD, dan kom je nog eens ergens!

Nyg | 16-11-06 | 14:43

Kijk die TBS 'ers begrijpen die VOC mentaliteit wel........... dus

wie weet waar | 16-11-06 | 14:34

Maar ja wat wil je, onder de rook van de DSM kan niet veel goeds komen..

Rest In Privacy | 16-11-06 | 14:33

Deense Postbode 16-11-06 @ 14:22
Vooral dat linkje "recidive"wordt je niet vrolijk van 50% gaat binnen 6 jaar weer in fout, lieve God...

de veteraan | 16-11-06 | 14:30

Van het Min. v. Ju-stiet-sie: >In Tbs-klinieken zitten volwassenen die geheel of gedeeltelijk ontoerekeningsvatbaar zijn verklaard. Dat wil zeggen dat ze lijden aan een persoonlijkheids- of een psychische stoornis. Deze stoornis droeg bij aan het plegen van het delict. De kans dat ze nogmaals in de fout gaan is daardoor groot.<
Toch fijn dat dit soort gasten moedwillig op ons los gelaten wordt en die slinkse advocaten overal maar "ontoerekeningsvatbaar" opplakken en de rechter dat weer goedhamert dus.
Het ergste komt nog en kan je zelf lezen, als je de behoefte voelt je luns druit te kodtsen: www.dji.nl/main.asp?pid=51

Deense Postbode | 16-11-06 | 14:22

waar blijft de foto?

Rest In Privacy | 16-11-06 | 14:21

ik vind ontsnappen zo'n groot woord. Ontsnappen is met een eetlepel een tunnel graven en daardoor ontkomen. Deze moordlustige sexverslaafde geweldsfetisjisten zwaaien en zeggen gewoon "nou doeg" waarna ze rustig de andere kant op lopen als hun geitenwollensokkenbegeleider.

chinaski | 16-11-06 | 14:15

@Patrick Bateman 16-11-06 @ 13:57: Da's waar. Ik heb ook niet gezegd dat dit kabinet ideaal is.

sammy de moraalridde | 16-11-06 | 14:15

Opsporingsbericht op TV: Hendrik Muller

Blue Snowball | 16-11-06 | 14:12

Die begraafplaats is bovenaan een berg dus de begeleiders(sters) hebben goed kunnen zien waar hij heen gevlucht is.

Rest In Privacy | 16-11-06 | 14:12

mm, normaalste zaak van de wereld.

red bull | 16-11-06 | 14:11

Waarom verbaasd 't mij wederom niet!

bad to the bone | 16-11-06 | 14:10

Over Hond gesproken. Die is van nivo Ruud de W. Wordt tijd voor een stevige GS beurt. Op zijn Hondjes. Aan het werk Chileen!

finnish humor | 16-11-06 | 14:06

De VVD stelt ze weer de beruchte kamervragen n.a.v. deze ontsnapping
kan mijnheer de Hond ons niet vertellen, als intermezzo op de oersaaie
TK verkiezings prognoses, hoe vaak we in de komende week nog een ontsnapping zullen krijgen..........

morse | 16-11-06 | 14:03

@ sammy de moraalridde 16-11-06 @ 13:45
Alleen jammer dat ze eerst zeggen dat 'ie compleet ongevaarlijk is...

Patrick Bateman | 16-11-06 | 13:57

@ finnish humor 16-11-06 @ 13:30: Wat ik bedoel is dat ontsnappingen van TBS-ers vroeger in hun geheel niet bekend werden gemaakt. Nu gebeurt dat wel, inclusief de ontsnapping van Hendrik M. Die was al bekend voordat de Pruissische plisie erover begon.

sammy de moraalridde | 16-11-06 | 13:45

Wat is er mis met de eindconclusie in zo'n geval: op de vlucht neergeschoten..?

Simon Says | 16-11-06 | 13:33

@moraalridder

'Je zou het kabinet Balkenende juist moeten prijzen om zijn openheid.'

Laat me niet lachen. Alleen dankzij de obersturmbahnfuhrerbrüders uit aken dan. Anders was het gewoon onder de pet gebleven. Openheid, zoals bij de Schipholbrand, de Ayaan affaire, Mabel, etcetcetc, dream on

finnish humor | 16-11-06 | 13:30

Iedereen met een beetje verstand weet dat alle TBS'ers buitengewoon gevaarlijk worden geacht. Anders hadden ze immers geen TBS opgelegd gekregen. En dan vraag je je toch af hoe het mogelijk is dat ze daar op het Openbaar Ministerie een flagrante leugen durfen doen uitgaan die bij voorbaat door niemand geloofd wordt!?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 16-11-06 | 13:24

@Verdwaalde T 16-11-06 @ 13:15

Die link van jou heeft weinig zin bij dyslexie.
Verder vind ik dat die ontsnapte TBS-er met neptranen best geslagen mag worden tot er echte tranen verschijnen na terugkeer in de kliniek. Hij zal echter wel Zonnatura Citroenmelisse thee krijgen en een flinke plak kruidkoek met echte boter: "Jongen heb je het niet koud gehad zo'n hele nacht buiten? Toe, hap maar flink van de koek. Zuster zal zo in de keuken kijken of er nog iets over is van de zuurkoolstamp!"

Lizart777 | 16-11-06 | 13:24

@leipe

Ja dyslectisch is heel zielig en ik ben blij dat het goed met je gekomen is. Maar net zoals het vreemd is dat mensen met een spraakgebrek journaallezers worden (noraly beyer, gerri eikhof) hoef ik geloof ik geen medelijden te hebben omdat je er zelf voor kiest hier te posten. Maar ik zal niet op elke slak zout leggen, promise.

ps peeshokjes voor dyslectici zijn niet nodig. Leipe is getrouwd.

finnish humor | 16-11-06 | 13:24

Tja.... een 18 jarige stagiaire met een gevaarlijke gek meesturen vind ik ook niet zo'n goed plan...... een opgeleide beveiliger mét wapen zou ik beter vinden.....

PiaH | 16-11-06 | 13:18

Is de SP nu al aan de macht?

tijget | 16-11-06 | 13:18

@ harry de leipe 16-11-06 @ 13:06

Kom, Harry!! Ga je mensen weer eens achter de vodden aanzitten? Pauze is voorbij!

Comrade Enver Hoxha | 16-11-06 | 13:14

Volgens mij kun je dit soort dingen vermijden door per direct een decreet af te kondigen dat indien een tbs'er ontsnapt de begeleiders en de directeur van de inrichting per onmiddelijk worden opgesloten in de tbs afdeling waar de ontsnapte uit afkomstig is totdat deze weer terug is op zijn plaats. Zij zijn tenslotte verantwoordelijk en zitten dan als plaatsvervangers van de tbs'er die zij zelf hebben laten ontsnappen.

BoerKoekoek | 16-11-06 | 13:13

@harry de leipe
en zo is het! die grammatice gestapo heeft waarschijnlijk niets beter te doen dan neuzelen over d'ees en t'ees... kan je verklappen dat in het echte leven andere dingen iets belangrijker en interessanter zijn!

ed.. | 16-11-06 | 13:13

@ Hakbarrr 16-11-06 @ 12:39

Inderdaad. Een GROOT gevaar! Gelukkig is dat bij de huidige regering n stuk beter geregeld! Op naar Balkenende 4,5, & 6!! En dan gelukkig WEER voortijdige verkiezingen.

Comrade Enver Hoxha | 16-11-06 | 13:12

Kunnen die begeleiderS niet gewoon op hun afdeling blijven? Hebben we misschien waar voor ons geld. Hoeveel ambtenaren zijn er nu weer bezig voor 1 zot?

am*dam | 16-11-06 | 13:08

@finnish humor 16-11-06 @ 12:3
Sorry hoor dat ik iets te snel postte.
Het is voor mij heel simpel.
Mensen die een medemens het leven niet gunnen, hebben wat mij betrefd ook geen recht op leven.
En ja ik ben dislectiesch geboren en kan daar niks aan doen.
Neemt niet weg dat ik samen met m'n vrouw 8 mensen in vaste dienst heb en ca 80 deeltijdwerkers.
Doen we toch ergens iets goed.
(is postte nu met 1 t of 2 ?)
Dat weet ik dus niet

harry de leipe | 16-11-06 | 13:06

@stamppot 16-11-06 @ 12:58
Of gewoon de kogel in plaats van levenslang. Niet zeuren, geen dure gevangenis ruimte verspillen wanneer we er een andere kudtcrimineel in kunnen opbergen. Levenslang betekent gegen die mauer!

dlseth | 16-11-06 | 13:04

TBS werkt gewoon heel erg goed!
Het CDA zegt het, dus dan is het zo.
Stem allen op het CDA dan kan Hirsch Ballin in een volgend kabinet ook weer aftreden, nl.wikipedia.org/wiki/IRT-affaire...

da wizard | 16-11-06 | 13:00

Zullen we vanavond wel op de ARD zien dat een bejaarde kapotgeslagen is en een kind van 13 aangerand en verkracht wordt teruggevonden. Van de dader ontbreekt natuurlijk ieder spoor, die zit inmiddels alweer in Nederland opzoek naar z'n volgende slachtoffer.

Kap toch met dat idiote TBS. Gewoon een grote aparte bajes waar ziekelijke idioten met elkaar worden opgesloten om nooit, ik zeg: NOOIT, meer vrij te komen. Laten ze elkaar daar maar misbruiken en verminken. Fuck off Links!

stamppot | 16-11-06 | 12:58

De Longstay-afdeling van de SP helpt niet. Deze mensen op de longstay-afdeling zitten in een TBS-instelling waar je heel gemakkelijk uit kan ontvluchten. Ze moeten levenslang opgesloten worden. Een kogel zal efficienter zijn voor mensen die echt veel te gevaarlijk zijn om nog ooit terug te keren in de samenleving.

Hakbarrr | 16-11-06 | 12:57

@PiaH 16-11-06 @ 12:52
Jij wilt een naive 18 jarige sociaal werkster stagiaire een wapen een 'license to kill' geven? Wrom geef je dat wapen dan niet direct aan de TBSert?

dlseth | 16-11-06 | 12:57

@ PiaH 16-11-06 @ 12:52
Het tegenovergestelde is het geval:
"De medewerkster hield de tbs'er niet tegen omdat het protocol dat niet toestaat. De begeleiders mogen niets doen om de patiënt die wegloopt tegen te houden."
Dit over een eerdere ontsnapping uit deze kliniek:
www.telegraaf.nl/binnenland/52189971/T...

Patrick Bateman | 16-11-06 | 12:56

Uli auskuken du.

De StoorZenDer | 16-11-06 | 12:56

Hakbarr is een van de velen die in de Een NL propaganda trapt.

sammy de moraalridde | 16-11-06 | 12:53

Ik snap niet dat ze die inrichtingen nog niet hermetisch afgegrendeld hebben. De begeleiders die de TBS'er op verlof vergezellen zouden een gun + 'licence to kill' moeten hebben.

PiaH | 16-11-06 | 12:52

En nog SP over criminaliteit (wat nou niet willen aanpakken): Criminaliteit en overlastgevend gedrag verzieken het leven van veel mensen en moeten daarom worden bestreden. Dat betekent niet alleen straffen, maar ook voorkómen. Elk jaar worden in Nederland ongeveer 5 miljoen wetsovertredingen begaan. Dat loopt van vernieling en diefstal tot verkrachting en moord. De politie doet zijn best, maar weet slechts bij 1 op de 5 wetsovertredingen een verdachte te vinden. Van dat kleine percentage wordt een nog veel kleiner gedeelte voor de rechter gebracht. Er is te weinig capaciteit bij politiek en justitie.

pringleshapedturd | 16-11-06 | 12:51

@Hakbarr 12.39
Hoewel het helemaal uitsluiten van ieder risico onmogelijk is, moet steeds alles worden gedaan om het stelsel, inclusief vormen van proefverlof, zo veilig mogelijk te maken.
www.sp.nl
Doe mij ff een linkje sturen waaruit jouw gelijk blijkt. Of roep je maar weer wat om lekker popu te doen?

Dayak | 16-11-06 | 12:50

@ Hakbarr, SP over TBS: Mensen die na behandeling nog steeds een onacceptabel risico vormen voor de samenleving moeten worden overgeplaatst naar een ‘long stay’-afdeling, waar ze in principe levenslang blijven.

pringleshapedturd | 16-11-06 | 12:50

@pringleshapedturd 16-11-06 @ 12:46: Je zou het kabinet Balkenende juist moeten prijzen om zijn openheid. Vroeger werden deze ontsnappingen altijd onder de pet gehouden.

sammy de moraalridde | 16-11-06 | 12:48

Kijvelanden, is dat niet die kliniek waar de 'bewakers' niet in mogen grijpen als een van de 'cliënten' een longstay-away dag opneemt?
www.geenstijl.nl/mt/archieven/019586.h...

Patrick Bateman | 16-11-06 | 12:47

"Ziekelijk geweldadig" = sociopaat/psychopaat ?
If indeed... niks aan de hand hoor mensen , ben ik ook en m'n buren klagen niet (meer).

RickH | 16-11-06 | 12:46

CDA is dat toch? Ministerie van Justitie... de partij die zich hard maakt voor de veiligheid, zoveel bereikt heeft,, Nederland beter gemaakt heeft en eht karwij wilt afmaken... Wat een stel NSB-ers! Onder die sukkel van een Balkenende zijn er meer gekken ontsnapt dan in heel bloody Europa bij elkaar opgeteld! Er zijn inmiddels 7 ministers opgestapt sinds Balk, krijgen we nu nummer 8? Of wordt dit gewoon weer handje boven het hoofd houden zoals gewoonlijk? Stelletje hypociete landverraders! Viieze honden zijn het!

pringleshapedturd | 16-11-06 | 12:46

cetrac 16-11-06 @ 12:28
Uberlol @ die tattoe, dan ben je wel de man op feestjes. Gegegege

Jellert | 16-11-06 | 12:44

Idee, als we nu tbs-ers opsluiten in dezelfde cel als Wilders adepten dan lossen we twee problemen tegelijk op. Met de goeten uit Siegheilburg.

finnish humor | 16-11-06 | 12:43

En de politie heeft ziekelijk overdrijven tot kunst verheven...

Treger | 16-11-06 | 12:41

Laten we SP stemmen, die willen geen hardere maatregelen tegen TBS-ers... En geen zwaardere straffen...

Hakbarrr | 16-11-06 | 12:39

@de man die zijn naam eer aan doet

weet je zeker dat je vrijbrief bedoelt? dat is carte blanche, maar dan slaat je posting nergens op. Je bedoelt garantie?

finnish humor | 16-11-06 | 12:39

TBS krijg je toch wanneer je een gevaar vormt voor de samenleving ed. ??

... enfin, laten we hopen datie in Duitsland blijft :P

PiaH | 16-11-06 | 12:37

Waarom hebben wij toch altijd van die compleet wereldvreemde sukkels als Hirsch Ballin of Donner als minister van justitie? Het lijkt wel of ze op incompetentie geselecteerd worden. Kan iemand deze TBS-er de weg naar het Binnenhof wijzen? Als hij een paar kamerleden afslacht worden ze in Den Haag misschien eindelijk wakker...

De Provinciaal | 16-11-06 | 12:36

@ Don
Dat hoop ik dan maar... Ik kan er nu niets meer aan doen.

Wowzers | 16-11-06 | 12:36

Voor vermogensdelicten krijg je overigens nóóit TBS. Bij TBS-oplegging is er altijd wel een zekere geweldsfactor in het spel bij de veroordeelde.

Boer Harm uut Twente | 16-11-06 | 12:35

Geef de begeleiders een vrijbrief dat wanneer er een tbs-er gaat lopen hij afgeknald mag worden.
Zeker weten dat het dan rustiger wordt op straat.
Die wapenvrgunning vraag ik dan niet naar.

harry de leipe | 16-11-06 | 12:35

@finnish humor 16-11-06 @ 12:32: Hoezo? Bumsen is uit. Fappen is in. Je weet tog.

sammy de moraalridde | 16-11-06 | 12:34

dat krijg je nou als er geen peeshokjes in die klinieken zijn. Moeten ze wanhopig op zoek naar deutsche lederbumsen.

finnish humor | 16-11-06 | 12:32

@Wowzers, wees blij dat Joris in een coulante bui is.

Don Quichote | 16-11-06 | 12:30

@ Wowzers 16-11-06 @ 12:27
..
ik hoop dat je brand in de hel die FOK! heet. doei!

kolonel klootoog | 16-11-06 | 12:29

@Pritt

Berooft tegenwoordige tijd 3e persoon is stam plus t.

ruitjes-14159 | 16-11-06 | 12:29

Zit die gek niet inmiddels in een Duitse cel, waar die met een aantal anderen een medegevange heeft doodgemarteld ?

krommeteen | 16-11-06 | 12:29

Ah, thx voor de update.

sammy de moraalridde | 16-11-06 | 12:29

@Wowzers @ 12:27
ja, nogal, nutteloze mededelingen zijn er genoeg hier, maar first post meldingen leveren een ban op.

watkijkikoptv | 16-11-06 | 12:28

@sammy
"De tbs'er die woensdag in Heerlen ontsnapte is een 'ziekelijk gewelddadig persoon'. Die informatie heeft de politie in Aken gekregen van collega's van de Limburgse politie, aldus een woordvoerder van het Duitse korps. "

Don Quichote | 16-11-06 | 12:28

@ Don en tv: jullie mken me een beetje bang... is first post claimen strafbaar ofzo?
-Edit: doe eens een gok-

Wowzers | 16-11-06 | 12:27

@Update: getatoeëerde tranen zijn altijd een beetje sneu, pronken met je kerfstok

Traag | 16-11-06 | 12:26

@Pritt: Heb je ook een bron dat deze meneer ziekelijk gewelddadig is?

sammy de moraalridde | 16-11-06 | 12:25

@Wowzers: Doeiii
Hopenlijk is de man op weg naar Siegburg waar nog een plaats in een viermanscel vacant is.

Don Quichote | 16-11-06 | 12:25

@blaffer 16-11-06 @ 12:24
Ik hoop het van harte .. het is nu in ieder geval al een bananenmonarchie!

Professor Plons | 16-11-06 | 12:25

Worden we voorgelogen joh!?
Dat meen je niet.
duh!

erdebe | 16-11-06 | 12:25

hallo, spelfouten gs?

KrankindemKopf | 16-11-06 | 12:24

Onze gek zit in Duitsland? Wat is het probleem dan?

Traag | 16-11-06 | 12:24

Tja, 0031 wordt een beetje een bananenrepubliek.

blaffer | 16-11-06 | 12:24

*feliciteert wowzers met zijn ban*
..
dus hij is én ziekelijk geweldadig én hij zit in mofrika? ik ken iemand die in een dergelijke situatie zou reageren met: ellek nadeel hep ze voordeel.

kolonel klootoog | 16-11-06 | 12:23

Misschien schieten de Duitsers hem wel gelijk dood.
Dan is het probleem gelijk opgelost.

Flippie F | 16-11-06 | 12:23

Ja, Hirsch Ballin leg es uit!

Rockert | 16-11-06 | 12:22

Een TBS'er die naar duitschland gaat... Wat is hier slecht aan? Ik bedoel maar... naar Duitschland.. Dan is de TBSér toch ook niet meer meer gevaarlijk meer?

cetrac | 16-11-06 | 12:22

Zieke mongolen! Ook Hirsch Ballin! Bij de volgende ontsnapping moeten we hem een paar jaar daar opsluiten. Alleen jammer dat ook hij dan zo weer kan ontsnappen. Ze leren er verdoemme niks van he, elke week is er wel weer een. Ik ben voor de doodstraf, vervanging voor TBS. Kunnen ze tenminste niet meer ontsnappen.

rz | 16-11-06 | 12:22

Ja .. dat krijg je met het CDA in de regering.
Veel plezier nog de komende vier jaar (als u het overleeft).

Professor Plons | 16-11-06 | 12:21

Tot ziens Wowzers @12:18, het gaat u goed.

watkijkikoptv | 16-11-06 | 12:21

oops. beter lezen. edit maar away joris.

daskapitalist | 16-11-06 | 12:21

Michiel van den Berg, alweer ontsnapt?

raasdwaas | 16-11-06 | 12:21

Heerlijk helemaal de huidige trend, vooral iedereen in slaap houden, dan zijn de slaafjes het meest profijtelijk voor de witteboordencriminelen!
Gelukkig zijn onze oosterburen hier en daar nog bij bewustzijn.

guru? | 16-11-06 | 12:20

Tja, we willen die mensen toch voorbereiden op terugkeer? Mogen ze ook zelf leren hun vakantie te managen toch?

Wowzers | 16-11-06 | 12:20

-weggejorist-

daskapitalist | 16-11-06 | 12:20

-Edit: BAN! -

Wowzers | 16-11-06 | 12:18

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland