Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Pedo: The Voice Kids = ranzige rommel

bulletje100.jpg Normaal gesproken laten we de spamlawine van de pedopartij keurig links liggen, maar deze keer stond er 'The Voice Kids' in de titel, in combinatie met een moeilijk woord ('parthenofilie') en dat wekte toch de interesse. Bleek een column te zijn van de man die Oud-Hollandsch Naar Binnen Turen terug op de kaart zette: Marthijn Uittenbogaard, het minst onsympathieke lid van de pedopartij. Hij schrijft dat het gisteren met succes afgetrapte The Voice Kids (= TVOH voor kinderen tot 14 jaar) niets anders is dan geilen op pubermeisjes. Vroeger, met de Miniplaybackshow, toen was het nog een onschuldig verkleedpartijtje met te veel lippenstift en een man in een stierenpak die commentaar gaf. Werd zelfs geen pedo geil van. Maar The Voice Kids is pure kinderemancipatie en hoewel Marthijn dat wel spannend vindt, heeft de pedopenningmeester MORELE BEZWAREN tegen de show. Wat hilarisch is, want als zelfs pedo's zich al tegen een show keren waarin jonge kinderen als seksrijpe volwassenen aan een miljoenenpubliek gepresenteerd worden, dan ben je als John de Mol zijnde misschien toch een keer een fatsoensgrens over gegaan. Marthijn is zo boos, dat hij de voor zijn verhaal totaal irrelevante Clairy Polak lelijk noemt, en de presentatrices van SBS en passant weg zet als 'dertien in dozijn-dozen'. Want kinderemancipatie is prima, volgens Marthijn. Maar niet als het concurrerend commercieel is.

Reaguursels

Inloggen

Jullie doen allemaal net alsof die kids net als in 'Little miss Sunshine' een soort van beauty contest doen. Maar ik zie dat echt niet hier. Niet op die manier. Is 'Master chef kids' dan ook zo fout? Want dat bestaat ook.

doriangray | 29-01-12 | 22:30

Of een kind sexrijp is of niet is niet aan een volwassene om te beslissen voor hun 16de (en liever later nog maja). Het programma an sich is een stuk minder suggestief dan pak m beet Kabouter Plop. Het geeft kinderen een kans. Kabouter plop is ehhh. een soort van na ja. Ehhh. Grote kabouters die net doen of ze kinderen zijn. En dan nog iets. Beetje naar allemaal.
Dat pedo's zich druk maken over 'zogenaamd vroegrijpe kindjes' lijkt me vooral een probleem van henzelf. En zeker in dit geval.

doriangray | 29-01-12 | 22:23

seven | 28-01-12 | 15:40

Het probleem is dat 'ie die kids ook wil oprekken.

de betaalautomaat | 29-01-12 | 13:40

Wat een hoog overdreven emo gedoe. Vies word je er inderdaad van.

Gab3 | 29-01-12 | 13:01

commerciele produkten zijn over het algemeen gebaseerd op vraag en aanbod, waarbij de vraag 99 op de 100 keer gecreeerd wordt. RTL/SBS6/Publieke omroepen (ja ook die) spuien hun troep op de tv en ojee als je het niet gezien hebt dan hoor je er niet meer bij ;-) Uiteindelijk kan een TV nog steeds uit lijkt me, niemand wordt gedwongwn om die shit te bekijken op tv. Maar ja een verslaving is moeilijk te stoppen. I rest my case

qOOp | 29-01-12 | 08:35

dacht de interesse wel weg was als ze oud genoeg zijn om haar te laten groeien op andere plaatsen dan hun hoofd.
Maar zonder gekheid, er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in. Hoe jonger de meisjes zijn, hoe meer ze eruit moeten zien als een pornoster volgens de platenbazen.

swift1.6 | 29-01-12 | 01:22

Op zo'n post kun je gewoon niet reageren zoals je wilt. Voordat je het weet kost het je geld. www.blogmaniacs.nl/?p=1926

Swahili Bubba | 29-01-12 | 00:12

Kinderen lopen er al steeds jonger bij in kleding die alleen pubers aantrekken, soms zie je op het strand een kind van 6 met een bikini topje, en dan denk ik, waarom? Een bikini top is om borsten te ondersteunen. Dat heeft een kind helemaal nog niet nodig, of van die korte rokjes waar sommige volwassenen zich geeneens in willen laten zien.

Necramonium | 28-01-12 | 20:43

@GeflipteVlaflap | 28-01-12 | 19:21
Ik ben net zo bevoorrecht als een ander. Wat is er eigenlijk eigenwijs aan het constateren van feiten? Mag dat niet? Moet je meehuilen met de wolven in het bos?
Zo ja, waarom?

Stormageddon | 28-01-12 | 19:29

@de grote Anti | 28-01-12 | 19:15
Je kan een maand zonder. Je gaat iets eten omdat je denkt dat het moet en omdat je er zin in hebt. Dat is toch iets heel anders.

Stormageddon | 28-01-12 | 19:25

Stormageddon | 28-01-12 | 16:50
---
Wat bent u een bevoorrecht mens!
In tijden van deze crisis zo eigenwijs zijn dat u uzelf in de bek schijt, dat scheelt nogal wat euries aan boodschappen.
Gefeliciteerd!

GeflipteVlaflap | 28-01-12 | 19:21

Genoeg,ik ga iets eten.. Zodat ik niet doodga.

de grote Anti | 28-01-12 | 19:15

@Stormageddon
Het gros van de mensheid houdt zich bezig met niet proberen dood te gaan.. Simpel genoeg?

de grote Anti | 28-01-12 | 19:15

@de grote Anti | 28-01-12 | 18:53
Nee. Ik ben kerngezond en schuldenvrij. Maar je begrijpt er weinig van. Geeft niks. Het punt is niet dat de mens zijn omgeving kan aanpassen zijn behoeften (daar is hij niet uniek in overigens, mieren en bevers doen hetzelfde) en ook niet dat de levensverwachting en -standaard wordt verhoogd (hoewel dat laatste ook maar een kwestie van smaak en perspectief is), het punt is niet dat de mensheid geen potentieel zou hebben, maar dat ze als soort onvolkomen en ondeugdelijk is en dat potentieel niet benut, en ook niet gaat benutten.
Kijk om je heen en beantwoord de volgende vragen: waar houdt het gros van de mensheid zich mee bezig? En waarom? Wees maar gewoon een kind en vraag waarom, waarom, waarom, waarom... Dan kom je vanzelf bij het antwoord. Of niet, en dan ga je TVOH kijken, al dan niet met kinderen. Ook dat is een antwoord.

www.youtube.com/watch?v=a15KgyXBX24

Stormageddon | 28-01-12 | 19:09

@Stormageddon | 28-01-12 | 18:38
Zomaar een long shot,maar heeft u iets onder de gelederen? 'Of een dierbare misschien? Of grote schulden wellicht..

Natuurlijk is homo sapiens allesbehalve perfect,maar hij kan wel zijn omgeving zo aanpassen dat het de levensverwachting en standaard verhoogt.Nu kunnen wij wel tussen de leeuwen op de afrikaanse savanne gaan rondrennen,maar nee dank u.
Ook ben ik trouwens niet bang van het donker of de dood en geloof niet in heilige boeken,dus Hitchens mag lekker voor zichzelf spreken.

de grote Anti | 28-01-12 | 18:53

@de grote Anti | 28-01-12 | 18:23
Het woordje "soms" in je reactie somt het precies op.
Hoe kom je erbij dat ik een doemdenker ben? Ik kijk gewoon naar de feiten. Meer niet. Deze diersoort gaat verdwijnen, en de kans dat ze zelf de oorzaak zal zijn is groter dan een oorzaak van buiten. 't Kan nog wel even duren, maar de mens is als diersoort niet bestendig.

Of, om met Christopher Hitchens te spreken: "A poorly evolved mammalian subspecies (...) Our problem is this: our prefrontal lobes are too small. And our adrenaline glands are too big. And our thumb finger opposition isn't all that it might be. And we're afraid of the dark, and we're afraid to die, and we believe in the truths of holy books that are so stupid and so fabricated that a child can – and all children do, as you can tell by their questions – actually see through them."

Stormageddon | 28-01-12 | 18:38

Het zijn nog altijd de volwassenen die het sexualiseren.

Kobus v/h zandpad | 28-01-12 | 18:34

@Stormageddon | 28-01-12 | 17:39
U bent wel een tough cookie hmm?
Wat de nobele kassameisjes en krantenjongens betreft zou het best weleens aan de locatie kunnen liggen.Op een vuilnisbelt groeien doorgaans ook geen bloemen.
Hier bestaan ze nog wel schijnbaar.

Een chirurg verdient veel,daar heeft hij dan ook jarenlang voor moeten studeren,en geloof het of niet,soms worden er levens die de moeite waard zijn geredt door te 'snijden'.EN ja,de chirurg gaat dan soms met een goed gevoel naar zijn villa s'avonds.
En de (goede) advocaat die u bij staat in het geval dat de staat u bij de ballen heeft,mag u ook op uw knietjes bedanken soms.

U bent gewoon een doemdenker,niets mis mee zolang je niet naast uw schoentjes gaat lopen.

de grote Anti | 28-01-12 | 18:23

Op het moment dat ik opvoedadviezen van geschifte gekken als Dutroux of Mertijn krijg, wordt het tijd om argwanend te worden.

Kingeef1975 | 28-01-12 | 18:16

@Einde van de Domheid | 28-01-12 | 17:44
Wat zijn "peda's"?

necrosis | 28-01-12 | 18:01

@tisallemaalwatzeg | 28-01-12 | 17:52
Pedopyrokleptofilatelist.
(iemand die gestolen kinderpostzegels in de fik steekt)

necrosis | 28-01-12 | 17:56

@René40181216 | 28-01-12 | 17:43

ha... was dat niet een pedopyrofilatelist?

tisallemaalwatzeg | 28-01-12 | 17:52

Vroeger noemden we(moeilijk woord)gewoon kalverliefde.
Zo was ik "verliefd" op mijn basisschool lerares,niet omdat zij er zo sexy uitzag maar gewoon omdat ik haar wel had willen ruilen voor mijn eigen moeder(die overigens ook heel lief was).

Beëlzebul | 28-01-12 | 17:44

Nog even voordat deze draad voorbij is.
John de Mol maakt een programma dat peda's aanspreekt.

Einde van de Domheid | 28-01-12 | 17:44

@tisallemaalwatzeg | 28-01-12 | 17:32

U bedoelt pedofilatomaan: iemand die kinderpostzegels in de fik steekt?

René40181216 | 28-01-12 | 17:43

Stormageddon | 28-01-12 | 17:26
Kenny G. en Leonard Cohen?
Nooit van gehoord

In welk seizoen van Idols zaten die ook al weer?

Cuyahoga | 28-01-12 | 17:40

@Pa Cartwright | 28-01-12 | 17:35
Moet jij de geraniums geen water gaan geven?

necrosis | 28-01-12 | 17:40

@de grote Anti | 28-01-12 | 17:27
Waar zeg ik dat ik mezelf uitzonder? Ik ben ook een klootzak. Misschien zelfs wel de grootste die er rondloopt. Ik ben me zeer bewust van mijn eigen menszijn en dus van al mijn fouten en tekortkomingen.
Wellicht dat ik ze daarom ook bij anderen haarscherp opmerk. Wellicht ook niet. Goede daden zeggen niks over de intrinsieke tekortkomingen van individuen, sociale groepen en de soort als geheel. Dat beetje altruïsme is een korrel suiker in een oceaan van zoutzuur. Het verhoogt de pH-waarde niet.

Overigens draag je wel merkwaardige voorbeelden aan. Kassameisjes helpen bejaarden in de regel nooit. Als ze dat wel doen is het een uitzondering. De krantenjongen: dito. Medici doen het vooral voor veel geld ook als snijden niet eens noodzakelijk is. Advocaten... are you kiddin'? Van alle beroepsgroepen is dat het allergrootste criminele tuig wat er rondsjokt op aarde. Daar kunnen zelfs bankiers, verzekeringsagenten, politici en deurwaarders nog een puntje aan zuigen. En winkeliers: wat is daar zo speciaal altruïstisch aan? "Van 9,95 voor 7,95"? Terwijl de normale prijs met de normale winstmarge sowieso al 7,95 was geweest?

Stormageddon | 28-01-12 | 17:39

@ necrosis | 28-01-12 | 17:32
'Umfeld'. Niet onbelangrijk. Daar kan je gerust aandacht aan schenken zónder jezelf tekort te doen.

Pa Cartwright | 28-01-12 | 17:35

@A.Th. | 28-01-12 | 17:27
Ik ben nooit weg geweest.....

necrosis | 28-01-12 | 17:35

@Stormageddon | 28-01-12 | 17:29 |
As you wish: ik twijfel ook niet aan jouw respect voor planten. Ik voeg er alleen aan toe dat ik er gek op ben en soms bijna moet huilen zoals ze worden mishandeld.
...
Wilden ze mij bij de plantsoenendienst laten werken: heb ik verrekt: dat zijn geen planten, dat is groenvoorziening ... een waar ik van over mijn huig moet.

A.Th. | 28-01-12 | 17:35

@Stormageddon | 28-01-12 | 17:26
Ik heb liever dat 'die vrouwtjes' hun kleren uitdoen vanwege mij, niet vanwege drijfkaarsen of Kenny G.
Maar ik wens je veel succes.

necrosis | 28-01-12 | 17:32

@Smalhout | 28-01-12 | 17:25

Ja... en het zijn allemaal pedofilatelisten (kinderpostzegelverzamelaars)...

Vuige rakkers zijn het!

tisallemaalwatzeg | 28-01-12 | 17:32

@de grote Anti | 28-01-12 | 17:27
Het is niet alleen gemakkelijk, het is ook nog eens praktisch: zo hou je lekker veel tijd over om een boek te lezen - geen gezeik aan je harses.

A.Th. | 28-01-12 | 17:30

@A.Th. | 28-01-12 | 17:25
Ik heb best respect voor planten, maar dan wel buiten. Groenten, kruiden en fruit: alle respect. Maar wel buiten blijven.

Stormageddon | 28-01-12 | 17:29

@ Smalhout 17:25

In het Duitsch heet dat : Kinderueberrasschung. Priesters zij er ook gek op...

eerstneukendanpraten | 28-01-12 | 17:28

Die idioot moet direkt in een TBS kliniek geflikkerd worden.Dat dit getollereerd word hier in in dit land en dat hij vrij rond loopt,is van de zotte.

kweetitwel | 28-01-12 | 17:27

@necrosis | 28-01-12 | 17:22
Leuk dat jij er weer bent, necrosis. Je bent weer lekker bezig.

A.Th. | 28-01-12 | 17:27

@Stormageddon | 28-01-12 | 17:02
Iedereen tuigh hmm.. Ook het lieve kassameisje dat bejaarden helpt met hun boodschappen inpakken? Ook de krantenjongen die je voordeursleutels door de brievenbus doet als je die vergeten bent? Chirurgen? Tandartsen? Advocaten? Winkeliers?.. Zo kan ik nog wel even doorgaan natuurlijk.

Het is zo makkelijk om te zeggen dat iedereen behalve u een klootzak is.

de grote Anti | 28-01-12 | 17:27

@necrosis | 28-01-12 | 17:22
Die heb ik alleen voor damesbezoek. Vinden ze leuk, die vrouwtjes. Geeft een intieme sfeer of zoiets en gaan ze sneller uit de kleren. Daarom heb ik ook CD's van Kenny G. en Leonard Cohen.

Stormageddon | 28-01-12 | 17:26

@Stormageddon | 28-01-12 | 17:18 |
Ik ben gek op planten en lijk verdomme af en toe wel de enige die er respect voor heeft. ... En ik heb wat tegen vegetariers ... die ik graag mag pesten door te zeggen dat als die kudtbeesten niet hard genoeg kunnen lopen het hun eigen schuld is dat ze worden opgevreten. Maar goed, ik ben dan ook en toe een ongelofelijke etterbak.

A.Th. | 28-01-12 | 17:25

Martijn houd ook van Kindereieren.

Smalhout | 28-01-12 | 17:25

@ Smalhout | 28-01-12 | 17:21
Ik vrees dat het onderwerp zich inmiddels ietwat verschoven heeft.

Pa Cartwright | 28-01-12 | 17:24

@Stormageddon | 28-01-12 | 17:18
Drijfkaarsen?
Je bent duidelijk geen mannarchist!
*Psychodad nog eens opzetten doet*

necrosis | 28-01-12 | 17:22

Martijn is gek op Kindersterretjes.

Smalhout | 28-01-12 | 17:21

@A.Th. | 28-01-12 | 17:09
Merkwaardig, de enige planten die ik in huis heb zitten wel in de koelkast en zijn bestemd voor consumptie (ofwel ze zijn microscopisch klein en onbedoeld tussen het huisstof). Een huis is eigenlijk een overwinning op de natuur, het is onlogisch om daar dan weer oorspronkelijke bewoners in te zetten. Vroege Amerikanen haalden ook geen Indianen in huis als slaven maar negers.

Dan hoor je wel eens zeggen: 'ja maar, planten in huis zorgen voor goede lucht'. Je kan ook een raam open zetten. Of: 'het is goed voor de vochtregulering in huis'. Een bak water al dan niet met drijfkaarsen werkt net zo goed.

Stormageddon | 28-01-12 | 17:18


Pa Cartwright | 28-01-12 | 17:07 |

Fijn te horen dat het goed gaat met uw grote vrind!
Wel oppassen vanavond zo alleen in het Vondelpark...:-)

irma zonderboezem | 28-01-12 | 17:17

@ Storma 17:02

*nieuwgierig is*

eerstneukendanpraten | 28-01-12 | 17:13

@Stormageddon | 28-01-12 | 17:02

Ik voel me niet aangesproken, het was slechts een vraag.

Een vraag van onbeduidend tuig.

Veel plezier!

tisallemaalwatzeg | 28-01-12 | 17:11

@Stormageddon | 28-01-12 | 17:02 |
Ik hoop dat je het niet erg vind als ik je klasse vind. Vaak ben jij een verademing tussen al die partijtrekkers die de ene pijpen en de ander trappen.
En gelijk heb je met misanthropie: Doe mij maar planten: ze zijn decoratief, kramen geen onzin uit, en zitten niet in de koelkast. Een combinatie die je zelden aantreft bij mensen.

A.Th. | 28-01-12 | 17:09

@Stormageddon | 28-01-12 | 17:02
Beter een boerenlul (met- of zonder geld) dan een pedo!

necrosis | 28-01-12 | 17:09

@ irma zonderboezem | 28-01-12 | 17:00
Hij oogt in uitstekende vorm Irma. Heden middag even naar het Amsterdamse Bos geweest, vanavond klein rondje Vondelpark. Krijg ik ook nog wat beweging.

Pa Cartwright | 28-01-12 | 17:07

@A.Th. | 28-01-12 | 17:01

"Poepsleuf" +1.... ik ben het met je eens dat Stormageddon een van de helderste schrijvers is.

Ik vind het alleen zo overdreven om te benadrukken waarom je jezelf ook al weer zo goed vindt. Vandaar mijn vraag. En het is mijn mening maar, geen verwijt of kritiek.

tisallemaalwatzeg | 28-01-12 | 17:07

De werkelijk zieke geesten zijn zij die er weer iets vunzigs inzien. Waarom moet het nou altijd weer gezien worden als iets seksistisch? T zijn gewoon wat kinderen die een leuke avond hebben. Niets geils aan. De intentie is helemaal niet geil. pfff ik word er zo moe van... Het laatste waar ik aan dacht was SEKS en GEIL toen ik die kinderen zo hun best zag doen hun prille zangstem ten tonele te brengen. En waarom kan het dan ook niet gewoon ZO gezien worden?

Hierophantom | 28-01-12 | 17:07

@tisallemaalwatzeg | 28-01-12 | 16:54
Tja,sommige mensen kunnen uren lang ouwehoeren over dalrymple,marx,orwell,churchill,nietzsche,hitler,freud,
en raspoetin van mijn part.Geweldig allemaal maar heeft het ooit iets opgeleverd?

Ik kom hier voor mijn plezier,om te lezen en af en toe mijn gal te spuwen.Koerbagh (rust in vrede) had daar altijd een leuke middenweg in.

de grote Anti | 28-01-12 | 17:05

@tisallemaalwatzeg | 28-01-12 | 16:54
Nee. Ik wens niet ingedeeld te worden. Ik ben een categorie op mezelf. Een boerenlul zonder geld, met weinig bezittingen (bezit is alleen maar last) en afkeer van de mens als diersoort in zijn geheel. Ik vind iedereen tuig: de rijke elite, de arme paupers en met name de kleinburgerlijke middenklasse, maar dat komt vooral ook omdat er daar zoveel van zijn. Of althans, veel arme paupers vinden van zichzelf dat ze dat zijn - laat ik zeggen: de gemiddelde TVOH, Avatar of Mooiste Meisje van de Klas-kijker.
U voelt zich aangesproken? Mooi. Dat is ook de bedoeling.

Stormageddon | 28-01-12 | 17:02

@Stormageddon | 28-01-12 | 16:50
Wat een gelukkig mens moet jij zijn dat je inderdaad al die sjit niet kent, mij kijken ze ook wel eens stom aan als ik weer niet weet wie zus of zo is.

Overigens ben jij een van de meest heldere schijvers tussen dat sooitje hier, want inderdaad, er zitten nogal wat boeren tussen die het toetsenbord met hun mestklompen bewerken, ja.

En wat mij betreft, tisallemaalwatikzeg, ja. Storm is elite. Sommige mensen hebben dat. Nix om je voor te schamen, maar ik denk dat een mogelijk verwijt bij hem aan zijn poepsleuf zal roesten.

A.Th. | 28-01-12 | 17:01

Geen die lui toch geen aandacht.

Canis Spurcus | 28-01-12 | 17:00


Pa Cartwright | 28-01-12 | 16:52 |
Zeer zeker pa! Maar wis de opgeblazen ego's van die blagen ook niet uit!

Hoe gaat het met je labrador by the way?

irma zonderboezem | 28-01-12 | 17:00

@ Irma 16:36

The voice, is dat niet een zanggroepje met mevrouw Gordon en een paar andere nichten? Daar schijnen hordes dames van middelbare leeftijd op af te komen (gedragen slipjes op het toneel en zo) en natuurlijk handtasjes. Het lijkt het Eurovisie songfestival wel...

eerstneukendanpraten | 28-01-12 | 16:58

"waarom iedereen ze kent behalve ik."
@ Stormageddon | 28-01-12 | 16:50

Meneertje Hoge Cultuur.

Pa Cartwright | 28-01-12 | 16:56

@brutus68 | 28-01-12 | 16:43

Yep, de pyromaan vertelt dat padvinders geen fikkie mogen steken...

ZKH EénOog | 28-01-12 | 16:54

@tisallemaalwatzeg | 28-01-12 | 16:48 |
*Veegt bier van scherm*

A.Th. | 28-01-12 | 16:54

@Stormageddon | 28-01-12 | 16:50

U bent elite?

tisallemaalwatzeg | 28-01-12 | 16:54

@ de geflipte 16:35

Zalig zijn de eenvoudigen van ziel, want zijn erven het Koninkrijk Gods!

eerstneukendanpraten | 28-01-12 | 16:53

@ irma zonderboezem | 28-01-12 | 16:36

Zijn het niet veelal de ouders met het povere palmares en een surplus aan compensatiedrift?

Pa Cartwright | 28-01-12 | 16:52

@A. Th. 16:30

Dat moet haast wel...

eerstneukendanpraten | 28-01-12 | 16:51

Ik kan me herinneren dat voor heren rondom Martijn de miniplaybackshow een vaste hangout was. Marthijn zegt eigenlijk dat we allemaal een beetje pedo zijn. Waarschijnlijk zegt hij dat met het idee 'dat zijn visie nog niet zo gek is want ze doen het allemaal'.
Blijft het punt staan dat dit soort shows echt een ongelooflijke gemankeerde mix zijn tussen het exploiteren van talent (door artiesten na te doen!) op een quasi oprechte manier (men doet alsof het om de stem gaat maar uiteindelijk wint de harp.) Wat mij betreft gaat John de Mol levenslang van de televisie af. Zijn bijdrage aan de evolutie van Nederland is nog kleiner dan willekeurig welke partij in de TK!

Einde van de Domheid | 28-01-12 | 16:51

@GeflipteVlaflap | 28-01-12 | 16:35
Dat zijn namen die hier en op powned.tv wel eens voorbij komen. Dan is Google een vriend en zoek ik even op wie het zijn en waarom iedereen ze kent behalve ik. En ja, op de interwebs laat ik de meeste rotzooi ook aan me voorbij gaan.

Dit was in vervlogen tijden ook een website van hoog niveau. Dat is een beetje (een beetje boel) verwaterd, maar ooit in de begintijd van het fenomeen weblog, was dit het best geschreven weblog met de interessantste onderwerpen, het meest radicale redactiebeleid (niks en niemand staat boven kritiek, alles mag belachelijk worden gemaakt). Ook in de reacties was het erg goed en het is helaas een beetje verworden (althans de panelen) tot een riool van de verongelijkte en rancuneuze kleinburger. Nu ja, vermakelijk, maar daarvoor lees ik het niet. Zo heel af toe zijn er nog mensen die wel wat te melden hebben en dat ook kunnen verwoorden (ik noem een Schoorsteenveger, seven, Feynman). Duidelijk?

Stormageddon | 28-01-12 | 16:50

@A.Th. | 28-01-12 | 16:38

Vroeger bond zijn moeder een biefstuk om z'n schamele strot. Anders wilde de hond niet eens met 'm spelen.

tisallemaalwatzeg | 28-01-12 | 16:48

zwetsend
bruggen
slaan
tussen
goed
en kwaad

vergrijzen
datgene
dat
was
zwart
en
wit

tisallemaalwatzeg | 28-01-12 | 16:47

Dus een kleptomaan vertelt een dief dat hij niet mag stelen..., zoiets dus.

brutus68 | 28-01-12 | 16:43

In Japan is dat de normaalste zaak van de wereld. Daar struikel je over de tiener modelletjes, die schaars gekleed hun ontluikende lichamen tonen. Of die verkleed als schattig klein meisje staan de zingen voor een zaal vol met geile mannen. Maar hier stuit zoiets gelijk op morele bezwaren.

Hastur | 28-01-12 | 16:41

OT/ (nouja)
Ice - T : Yo,you tellin' me this dude gets off on little girls with pigtails? 'Well yeah Ice.. he's a pedophile.

Daarom kijk ik ook geen law and order,maar kotste vannacht bijna mijn toetsenbord onder toen ik dit stukje zag.Dumpert vindt hem niet leuk,soit.
www.youtube.com/watch?v=07BiGlUW0mY#t=...

de grote Anti | 28-01-12 | 16:39

@Specy | 28-01-12 | 16:32 |
Sex willen met martijn? Het mag wel grammaticaal zijn, maar kloppen doet het niet. Die man die kan alleen sex hebben met een doodgeschoten varken, en dan alleen als die ook nog eens aan een boom zit vastgeknoopt, anders dan loopt het alsnog weg. ... sex willen met martijn ... scheer je weg!

A.Th. | 28-01-12 | 16:38

*ergens een r wegpakken en een n ervoor in de plaats gooien*

GeflipteVlaflap | 28-01-12 | 16:36

Shittroep dat voice gebeuren. Over het paard getilde ouders met dito kids.
Zelfverheerlijking ten top.

En dat een pedo zich eraan ergert lijkt mij ook meer dan genoeg te zeggen over het concept "the voice".

irma zonderboezem | 28-01-12 | 16:36

Het zorgt wel voor een interessante culturele kloof. Ik ben bij heel veel nieuwsberichten over media en BN'ers tegenwoordig stomverbaasd. "Wie?? Huh??"
Ben Saunders, Jamai, Britt Dekker, Gers Pardoel etc. etc. ik heb amper een idee wie het zijn en waarom ze BN'er zijn. Als ik toevallig een keertje langs RTL Boelevaar of SBS Shownieuws zap dan lijkt het net of het nieuws uit een heel ander land of een parallel universum is. Dat is natuurlijk ook een beetje zo.
Stormageddon | 28-01-12 | 16:11
---
En toch weet je er zomaar vier op te lepelen.
Knap hoor.
Op de interwebz ben je zeker ook alleen maar op het VPRO niveau bezig?
Uhu.
Oh ik zou het bijna vergeter, wat doe je dan in godensnaam op GS?

GeflipteVlaflap | 28-01-12 | 16:35

@Stormageddon | 28-01-12 | 16:27 |
Ik geloof dat het een suggestie van GS was om een bom op het mediapark te gooien. Gaat een beetje ver, maar we zouden er inderdaad nix aan missen. Behalve die bom dan, maar ja ... maakt die zich ook nog eens nuttig. En dan kunnen we in ene keer de staatsschuld aflossen met alle sjit die niet meer betaald hoeft te worden aan al die ... die ... die ...
-weggejorist-

A.Th. | 28-01-12 | 16:35

Kinderemancipatie is dat kleine meisjes (of jongetjes?) seks willen met Marthijn. Dat ze zelfverzekerd overkomen moeten we natuurlijk helemaal niet willen, ze moeten wel onzeker en makkelijk te overrompelen zijn natuurlijk.

En puberjongens die door rocksterren geknuffeld willen worden? Waar haalt deze man zijn ideeen toch vandaan???

Specy | 28-01-12 | 16:32

@eerstneukendanpraten | 28-01-12 | 16:27 |
Ik had er gister tijdens de moslinhaatcampagne iets van min 30 ... Maar nu je het zegt, die Pius moet inderdaad wel een beetje verwrongen zijn ... met zijn masogisme. Zou het een priester zijn?

A.Th. | 28-01-12 | 16:30

Kinder arbeid?!

Smalhout | 28-01-12 | 16:28

@seven | 28-01-12 | 16:20
Ik kijk best veel TV, maar het meeste online, veel BBC, Discovery, NGC en Amerikaanse zooi die hier nooit te zien zal zijn (en indien wel: pas over een paar jaar); en dan nog een fractie van wat ik zou willen zien (er moet ook gewerkt worden en ik wil ook tijd houden voor andere liefhebberijen). NL-tv is voor overgrote deel waanzin, onzin, rotzooi. Wat je noemt kijk ik ook, plus Wouter Klootwijk, Labyrint en de laatste tijd heeft Human aardige documentaires, maar dan houdt het wel op.

Stormageddon | 28-01-12 | 16:27

@ a th 16:23

Hagelkruis is nieuw voor me, Pius wil alleen maar zo veel mogelijk minkudo's ontvangen...

eerstneukendanpraten | 28-01-12 | 16:27

@hagelkruis | 28-01-12 | 16:17
Pedo's zul je in ALLE lagen van de bevolking hebben,overal ter wereld.. Maar het zit u zo te horen echt dwars dat er een paar hoge functies bekleden hmm?
Oja,en blank en nederlands zijn?

Ga toch boeven vangen,of anders het koningshuis uitschelden in het topic hieronder.. pff.

de grote Anti | 28-01-12 | 16:25

@eerstneukendanpraten | 28-01-12 | 16:19
Is Pius wakker geworden? Of is het hagelkruis?

A.Th. | 28-01-12 | 16:23

@hagelkruis | 28-01-12 | 16:17
Bij GS hebben ze nu eenmaal geen 300 bloggers zitten die nix anders te doen heben dan de hele dag iedereen aan de paal te nagelen.
...
Je zou trouwens dol worden van het getimmer.
...
Bovendien is het veul leuker om ze stuk voor stuk af te schieten. (Geniet je er langer van).

A.Th. | 28-01-12 | 16:21

Stormageddon | 28-01-12 | 16:11
Herkenbaar, op wat serieuze PO programma's na (journaal, tegenlicht, nieuwsuur, KvW en minder serieuze zoals PowNews & PenW kijk ik geen TV. Heb na circa een decennium niet het idee ooit iets gemist te hebben. Het lijkt meer op holle marketinghypes waardoor velen worden meegevoerd.

seven | 28-01-12 | 16:20

Vast gesponsord door Joris D of was het J.Demmix, kinderneuker van het koninklijkhuis en het OM.
Hij zal wel zijn beltegoed hebben weg-ge-sms-t (hoe schrijf je dat) en oppas opa van de plaatselijke kindercrash verdubbeld

sTiRf | 28-01-12 | 16:20

Het minkudomannetje is er ook weer, Joris doe er wat aan Goddomme.. l

eerstneukendanpraten | 28-01-12 | 16:19

@ specie 15:55

Dus? En nu? Ja? Wat?

eerstneukendanpraten | 28-01-12 | 16:18

Jammer dat GS de verkeerde knecht-smeerlappen volgt, ga eens naar de top, half bestuurlijk Nederland is vergeven van de chantabele pedo-klootzakken, van justitie/OM tot...
Slaap verder, dom land.

hagelkruis | 28-01-12 | 16:17

Hallo meisje, lust jij wel,een worstenbroodje?

eerstneukendanpraten | 28-01-12 | 16:16

@Stormageddon | 28-01-12 | 16:11
BN'ers zijn toch randdebielen uit een paralel universum die worden uitgebuit omdat niemand met zijn gezonde verstand die onzin wil maken?

A.Th. | 28-01-12 | 16:16

Cultureel Kapitaal.
— Pierre Bourdieu

Pa Cartwright | 28-01-12 | 16:15

@A.Th. | 28-01-12 | 16:09
Geen behoefte of aandrang om ernaar te kijken. Ik geloof het zo ook wel.

Stormageddon | 28-01-12 | 16:12

Overigens is het commercieel uitbuiten van kinderen natuurlijk ook heel erg ranzig, maar niet veel ranziger dan het uitbuiten van randdebielen en anderen met een intellectuele uitdaging die aan de volwassen versie meedoen. Je zou er ook voor kunnen kiezen om niet naar zo'n mallotig programma te kijken. Ik snap dat soort shows sowieso niet, het gaat helemaal nergens over maar als mensen het willen zien: van mij mogen ze.

Het zorgt wel voor een interessante culturele kloof. Ik ben bij heel veel nieuwsberichten over media en BN'ers tegenwoordig stomverbaasd. "Wie?? Huh??"
Ben Saunders, Jamai, Britt Dekker, Gers Pardoel etc. etc. ik heb amper een idee wie het zijn en waarom ze BN'er zijn. Als ik toevallig een keertje langs RTL Boelevaar of SBS Shownieuws zap dan lijkt het net of het nieuws uit een heel ander land of een parallel universum is. Dat is natuurlijk ook een beetje zo.

Stormageddon | 28-01-12 | 16:11

@Stormageddon | 28-01-12 | 15:42 |
als je hier: de grote Anti | 28-01-12 | 16:05 op de link klikt lijkt het of er rechtsonder wel degelijk een Thai tussen zit. Het is erger dan we dachten.

A.Th. | 28-01-12 | 16:09

Het volk krijgt wat het toekomt, hoe triest het niveau ook is. Dus ook The Voice Kids. Wat Marthijn te melden heeft is niet interessant, tenzij het clubhuis is afgefikt met alle leden erin.

Pastor Sippenhaft | 28-01-12 | 16:09

Oud Nederlandsch spreekwoord: Als de vos de passie preekt, boer pas op je kippen.

BozeKater | 28-01-12 | 16:09

Marthijn Uittenbogaard?
In Brabant zeiden ze vroeger over dat soort schorum:
"fijne vent, alleen hij zou karbiet moeten lusten"

Cuyahoga | 28-01-12 | 16:07

Bulletje vond ik ook een smerig rund, maar deze vent overstijgt hem wel...

c.onjo | 28-01-12 | 16:06

Marthijn van martijn zou eens moeten inzien dat hij in z'n gekte afdwaalt naar pure drogredensaties om z'n eigen gedrag goed te praten. Wie als veel ouder persoon aan kinderen zit met een seksuele intentie pleegt gewoon seksueel geweld. Dat kinderen daar soms pas later achterkomen, omdat ze daarvoor amper begrijpen wat seks is doet daar niets aan af, integendeel. Martijn bedreigt via z'n lobby impliciet kinderen met aanranding/verkrachting.

Lees / ctrl-f op seven voor uitgebreide tegels. Te beginnen bij 21:36 @ www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/11/... (en verder )

seven | 28-01-12 | 16:06

John de Mol heeft totaal geen fatsoen.
Die zou volgens mij het sterven van zijn moeder nog live uitzenden onder het mom van educatief amusement.
Als het maar geld oplevert. Kwaliteit maakt niet uit, laat staan mensen beschadigen ten koste van de kijkcijfers.
Hij en de pedo partij hebben in ieder geval een ding gemeen, een walgelijke, verwerpelijke mentaliteit.

Spokoynoy Nochi | 28-01-12 | 16:05

Beter halen ze "Toddlers & Tiaras" eerst van de buis af..

Scorsese | 28-01-12 | 16:05

"The Voice Kids betreft commerciële kinderemancipatie. Ik ben zeer voor kinderemancipatie, maar bij commerciële kinderemancipatie zet ik vraagtekens"

Marthijn, zet je bij kinderporno waarop jij loopt te geilen ook dit soort vraagtekens?

Enorme lutser!

Persoonlijk walg ik ook van dit soort shows.Kan me nog een verjaardagsfeestje herinneren waar een meisje van 10 een modellen showtje liep.Mama's razend enthousiast maar bij riep het walging op.
Kijk eens naar de Amerikaanse televisie je word er niet goed van.

@King of the Oneliner | 28-01-12 | 15:51
Alsof alleen vrouwen een oplossing is.

miko | 28-01-12 | 16:05

Met een toenemende levensverwachting zou je verwachten dat ook de interesse in mensen die 30+ zijn toeneemt, maar een zingende 40er of een 50-jarige presentatrice, dat moeten we niet willen met z'n allen. Hulde voor de pedofiel in dezen.

kapotte_stofzuiger | 28-01-12 | 16:04

"als John de Mol zijnde"
Dat is geen Nederlands.

boerenschwanz | 28-01-12 | 16:03

Na het lezen van die kots heb ik zin om mijn ogen uit te steken. Gatver wat een enge fiese man is dat.

A.Th. | 28-01-12 | 16:02

Waarschijnlijk is hij gewoon boos dat er weinig brave koorknaapjes met een engelenstemmetje en scheiding in het haar meer meedoen.Zeg maar de jantjes smit en danny de munkjes van weleer.

de grote Anti | 28-01-12 | 16:01

Tja, als jonge kinderen er uit zien als seksrijpe volwassenen, is het voor hem natuurlijk niet leuk meer.

Scaldis | 28-01-12 | 16:00

Ik haatte die kudtstier. Ik haatte die d'Ancona ook trouwens. En Barry Stevens.

Vooral doorgaan, Voicekids!

Rector Reflector | 28-01-12 | 15:59

@ Specy | 28-01-12 | 15:57
Ach, ook ik heb – welbeschouwd – vrijwel zelden iets zinnigs te melden.

Echter val ik daar derden niet mee lastig.

Pa Cartwright | 28-01-12 | 15:59

Ik ben voor de terugkeer van de vent in het stierenpak.

bezemkast 1919 | 28-01-12 | 15:57

(Ja sorry, ik wou iets zeggen maar ik weet hier eigenlijk geen zinnige reactie op te verzinnen).

Specy | 28-01-12 | 15:57

Mooi.

Specy | 28-01-12 | 15:55

Die Gozert heeft hier ook nog een poos als reaguurder zijn mening geuit onder de naam Marth. Was altijd wel erg lachen met hem, spectakel verzekert.

Heer Moes | 28-01-12 | 15:55

Enfin, dus zélfs voor een doorgewinterde pedofiel is er zo geen klap meer aan.

Zegt ook wel wat over de stand van dit land.

Pa Cartwright | 28-01-12 | 15:51

Martijn zegt eigenlijk: zie je die meid van 14 daar? Dat was vroeger een lekker wijf joh!

René40181216 | 28-01-12 | 15:51

Hij kan altijd nog zwemleraar worden natuurlijk, of groepsleider bij de scouting.
Ik persoonlijk wantrouw ALLE mannen die met kinderen werken.

King of the Oneliner | 28-01-12 | 15:51

-weggejorist-

Emperor Patricius I | 28-01-12 | 15:47

Zijn die kids/pubers niet wat te oud voor die pedo's van Martijn dan?

Emperor Patricius I | 28-01-12 | 15:47

Hennie Huismans is er zo vals lachend mee begonnen , die kindersterretjesp0rno op de verrekijk.

Ratzing. | 28-01-12 | 15:47

Die laatste zin van zijn betoog zegt eigenlijk genoeg. Hij is ervoor, maar dat commerciële gedoe... Het mag niet dat je voor kinderseks buiten Thailand moet gaan betalen natuurlijk. Het moet wel gratis blijven.

Stormageddon | 28-01-12 | 15:42

"... want als zelfs pedo's zich al tegen een show keren waarin jonge kinderen als seksrijpe volwassenen aan..."

Dat is dus het punt, kinderen horen niet seksrijp te ogen. Dàt is hetgene waar die pedo zich tegen afzet. Een pedo houdt juist van niet seksrijp, daar is het een pedo voor.

Marthijn, alsjeblieft, ga even 15 minuutjes op de zeebodem kijken, of ze daar nog leuke shows hebben voor je.

ZKH EénOog | 28-01-12 | 15:41

Wat ze ook zeggen, het blijven zieke geesten.

L.M.B. | 28-01-12 | 15:41

Marthijn is juist heel doortrapt. Hij wil onze normen, door ons een valse spiegel voor te houden(kijk daar spelen kids ook een volwassen persoon), oprekken.

seven | 28-01-12 | 15:40

Aldus een smerige pedofiel... volgens mij zitten juist die te wachten op dit soort programma's.

Richard1234 | 28-01-12 | 15:39

Marthijn wil die pubermeisjes beschermen tegen gekken als Marthijn, best nobel.

neemjemoederindemali | 28-01-12 | 15:35

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken