
De marketingboys hebben weer een nieuw wapen om makke schapen, ook bekend als 'winkelend Nederland' lastig te vallen. Zo worden er tegenwoordig in het geniep
webcams opgehangen in supermarkten om vervolgens in opdracht van fabrikant de reacties van de nietsvermoedende consument live te kunnen peilen. Dus u koopt wat, en een heel panel aan researchers staat uw gedrag te analyseren. Op dit moment staan de
camera's gericht op het schap van het zwaar zuigende drankje Dubbel Frisss. Dit alles gebeurt in de
C1000 van het forenzendorp Alphen aan de Rijn. Notabene uitgeroepen tot winkel van het jaar
2003. Ons advies: mijdt die kruidenier als een melaatse. Sterker nog, laat voor de zekerheid alle C1000's links liggen, want je weet maar nooit. Pas als we een live-cam op onze GS-Doritos op de site krijgen, willen wij ons standpunt heroverwegen. Tot die tijd: ongezien de tiefus! Oh ja, woon je toevallig in Alphen en heb je klachten over deze forse inbreuk op je privacy dan kan je
hierrr terecht.