
Oké Oké, Arabierië staat in brand, Japan smelt, de huizenprijzen dalen en in Afrika is honger. Maar weet u wie ook dood is? Het Maggi Wokblokje. Bovenstaand
massagraf (picca) gespot in het schap -35% in een Albert Heijn XL. (En dan weet je het wel.) Dit is de harde realiteit van een paarse broekenfaal. Dit is het bijna dode bewijs van het kudtleven van een product manager. Het tuig dat ons rosébier, smeltjus, speculoos, aardappel anders, en Lätta door de strot probeert te duwen, en die af en toe gigantisch en terecht op hun plaat gaan. Maggi Wokblokje is slechts 1 jaar oud geworden. Vorig jaar februari met veel tromgeroffel en tien dozijn trollende Wim Heitinga's met Nima-B op Buzzer
geïntroduceerd, thans palliatief reutelend in het faalschap bij uw grootgruttert. Niemand die het koopt, niemand die er over
lult. Het Nederlands publiek zegt:
Ga eens deaud, Wokblokje. En terecht, want wokken met wokblokjes is iets voor culinaire zwakbeschaafden. Dus helaas pindakaas product managertje. Targets niet gehaald = wegwezen. Maggi-phone en Maggi-laptop gaarne inleveren, hierrr met de sleutels van de Maggi-Opel. Daar is het gat van de deur. Bedenk goeddoemme iets goeds. Drinkbiefstuk bijvoorbeeld. Of RedBull-IJs. Of suiker in een schenkpak. Oh wacht...