achtergrond

Geenstijl

Consumentenverzet 2.0: sloop 'n website

stukinofo.pngJa Antoinette - 6 dagen - Hertsenberg, daar sta je dan met je koude cq. warme douche voor energieboer zus en belminutendiscounter zo. Beetje ouderwets hè, om op de televisie te gaan zeiken over een bepaald bedrijf en dan maar hopen dat je als goedmakertje een bosje bloemen krijgt. Want dat is wel zo'n beetje het hoogst haalbare, voor de rest lacht een beetje CEO zich gewoon kapot om die sneue kassabon-maffia van Felix Meurders en co. Nee, dan doen de ontevreden klanten van telecomboer GsmVolt het stukken beter. Die nemen niet eens de moeite om Radar te faxen, maar slopen (mirror) gewoon de uiterst brakke website van hun gehate winkeltje. Hoppakee n.a.w. gegevens van de baas erbij en klaar ben je. Je bestelling krijg je er niet sneller door thuisbezorgd maar het geeft wel lekker veel voldoening te weten dat de buurjongen van deze internetonderneming nu al uren bezig is die Joomla installatie (lol) te fixen. En dat het nog niet echt lukt. T-Mobile.nl iemand?

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.