achtergrond

Geenstijl

Merk Ali B. nu echt overleden

aliaandedehmmfilter.pngTragisch sterfgeval deze week in de wereld van de marketing en communicatie. Vandaag wordt er tijdens een drukbezochte uitvaartdienst afscheid genomen van het merk Ali B. Ooit een exclusief niche product voor consumenten die zich associëren met het lifestyle-thema 'straat', daarna een mainstream A-titel die een extreem breed publiek (van kleuter tot brugklasser tot ROC-leerling tot Irene Moors) bediende en nu dus he-le-maal niks meer. Dood. Zoals altijd zag je het wel aankomen, bij Ali was er dat optreden tussen andere overleden merken in VI Oranje afgelopen WK, maar toch komt het onverwacht. Gelukkig heeft hij zijn laatste uren op een vredige manier door kunnen brengen. In zijn werkruimte te Almere heeft Ali nog maandenlang petjes zitten signeren voor het eerstvolgende bedrijfsfeest waar hij een van zijn branded raps ten gehore zou brengen. Zou dat ooit nog gebeuren dan? Na het zien van DEZE BEELDEN weet de hele branche het antwoord op die vraag. Nee natuurlijk. Maar wat maakt het uit? Het is mooi geweest. Doei Ali!

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.