Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vrij Nederland: PVV'er blijkt enge wapenjood

idfmeisjepoef.jpg Geert Wilders en zijn boevenbende kunnen inpakken. Weekblad Vrij Nederland heeft een scoop te pakken die de Partij van de Vrijheid ab-so-luut de kop gaat kosten. Het tijdschrift voor de shaggiedraaiende linksmens dook in het verleden van Gidi Markuszower, een van de mensen op de verkiezingslijst van de PVV. En wat denkt u? Massamoordenaar? Kinderverkrachter? Bijna goed. Gidi is in 2008 heel eventjes op het politiebureau geweest wegens een overtreding van de wapenwet. Of nou eigenlijk niet eens. Hij was gewoon in het bezit van een wapenvergunning maar hield zich niet aan de vervoersrestricties. Na een babbeltje op het bureau is de zaak door Justitie geseponeerd. Logisch, want Gidi was destijds gecertificeerd beveiliger. Desondanks reden genoeg voor VN-journaliste @Neeeltje te twitteren: BREKEND: PVV'er opgepakt wegens verboden wapenbezit! Dat soort koppen scoren natuurlijk veel beter. Vertel ons wat. Tel er bij op dat Gidi tot dat genocide-plegende, murenbouwende, sluw liegende rentevolk behoort dat Palestina heeft afgepakt en we hebben een kliktopper. Dat hij eveneens deelnemer was van het VARA-programma Het Lagerhuis (en dus feitelijk door Marcel van Dam gescreend is) doet niet ter zake. Conny Mus weet er inmiddels van. Volgende maand exclusief in Vrij Nederland: Slager gezien met bebloed mes en rood schort. Schoonmaker gepakt met chloor. INSTANT UPDATE: Meer hagelnieuwe PVV'ers met een gek luchtje: James de Recordhoaxer, Arjan de Klaploper en Mellony de Diplomajokkebrok. UPDATE: Vrij Nederland journalist Neeeltje aangevallen door Israëlische haatkoe, de zogeheten Jiddische Hooglander aka LikudKoe...

Reaguursels

Inloggen

Dit heeft totaal geen zin: mensen die pvv willen stemmen doen dat toch wel, daar helpt dit soort berichten niet aan.

Franciscus Borchwerf | 14-04-10 | 20:41

@christiaan weijts | 14-04-10 | 13:25
Zozo, extremistje in spé? Heb je eauk nog iets zinnigs te plempen of ben je zelf net zo stupide?

Vrij Nederland: Niemand leest dat vod nog.

ReligionSucks | 14-04-10 | 14:34

Die meid doet gewoon goed werk. Die gast hoort niet in de tweede kamer. Sowieso staan beveiligingsmedewerkers niet bekend om hun hoge IQ.

christiaan weijts | 14-04-10 | 13:25

Ondertussen in een parallelle realiteit:

De shoarmazaak exploitant Abdoullah Al Sarýmsak uit het Drenthse Gasselterboerveenschemond is hoog binnen gekomen op de kandidatenlijst voor de PvdA voor de komende 2e kamer verkiezingen. Recent is hij echter in opspraak gekomen omdat hij is betrapt bij de viering van 60 jaar onafhankelijk Marokko in de RAI in Amsterdam en werd aangehouden omdat hij een vuurwapen bij zich had. Sarýmsak was beveiliger bij het evenement. Het blijkt dat de Marokkaanse geheime dienst (Direction de la Surveillance du Territoire (DST) al jaren Marokkaanse Nederlanders rekruteert en opleidt voor beveiligingstaken waarvan de noodzaak niet wordt ingezien door de Nederlandse overheid maar die de DST wel noodzakelijk acht. Voorts heeft hij op een bijeenkomst van de Nederlands-Marokkaanse Hoofdmoskee (NMHM) in Amsterdam een motie ingediend die oproept om iedereen die de harde aanpak van straatcriminelen publiekelijk verdedigt uit de gemeenschap te verbannen. De motie roept op om ‘de Marokaanse gedachte en opdracht om verklikkers uit ons midden te bannen’ te omarmen. Daarom zou de NMHM “over de Amsterdamse laffe en gevaarlijke naffer Ahmed Marcouch en een ieder die hem publiekelijk verdedigt een levenslange fatwa moeten uitspreken.”

Gilles dela Tourette | 14-04-10 | 12:01

Niet onverstandig om als P.V.V.-er een wapen te dragen, er lopen veel gevaarlijke antidemocraten vrij rond.
btw. Wie of wat is Palestina?

skinner | 14-04-10 | 08:46

van links wordt er niks of weinig uitgezocht? dat ze dat maar eens doen

mamma5506 | 14-04-10 | 08:35

n ieder geval geen wereldvreemde linkschmensen!

Frederik Puntdroad | 14-04-10 | 08:08

Ik lees het allemaal niet eens meer en stem gewoon toch Wilders.

De Aarsonaut | 14-04-10 | 06:31

Hield zich niet aan de vervoerrestricties?
Hij mag dat ding alleen ongeladen, apart van de munitie, in een koffer van en naar de schietclub vervoeren.
Een vuurwapen meenemen naar een evenement waar je als beveiliger werkt is behoorlijk fout: je wordt dan de schietclub uitgegooid, en je raakt je vergunning kwijt.

BMNapsema | 14-04-10 | 04:45

Links is waar je duim rechts zit, tenzij je hem opsteekt omdat rechts de verkiezing heeft gewonnen!

fritsspits | 14-04-10 | 01:28

@Bigi Bana Boy | 13-04-10 | 21:50

Daar moet ondergetekende eens diep over nadenken Bigi!

boeglul | 14-04-10 | 00:09

Artikel van www.dagelijksestandaard.nl/2010/04/13/... klopt voor geen meter. Haalt allerlei zaken door elkaar. Iedereen mag zich psycholoog noemen het is wel opmerkelijk dat ze bij diverse bronnen een ander beroep heeft van gezinstherapeut en psycholoog tot neumanntherapeut. En of ze gepromoveerd is............ dat is waarschijnlijk en enige leugen.

Sunnygirl | 13-04-10 | 23:21

Hanteert de dode bomen media eindelijk wat GeenStijl-tactieken, is het nog niet goed...

Het begint met Jan
En eindigt op Kerts

Wazzzah | 13-04-10 | 23:01

Dit gaat nog lachen worden.

EenZiener | 13-04-10 | 22:49

-Sjien Beet, de Israëlische algemene veiligheidsdienst - beveiliging ambassades - ambassadeur was een spreker, naast vele andere vooraanstaanden die aanwezig waren op evenement ter ere van 60 jarig bestaan Israël
-officiële inzet lastig - er worden wel vaker mensen 'off the record' ingezet voor het een en ander
-'Bij Leven en Welzijn' - 'een organisatie die synagogen en joodse feesten bewaakt tegen mogelijke aanvallen' - hij is bestuurslid en leidinggevend figuur - deze organisatie is ingezet voor de beveiliging
-Komt uit Israël, dienstplicht Israelisch leger
-Justitie seponeert zaak

niceee

henkdekanarie | 13-04-10 | 22:40

@Pluto644 | 13-04-10 | 21:58
Kom je hier voor het eerst? Dan raad ik je aan even de history in te duiken. Je zult bedolven raken over de artikelen waar elke andere politieke partij naast de PVV vakkundig de grond in geboord wordt.

Hou teen sop met dat demoniseer-geneuzel wanneer er een leukig stukje geschreven wordt over dingen die opzich gewoon kloppen.

-edit | 13-04-10 | 22:11

DE-MO-NI-SE-REN is zo makkelijk,zijn we PIM vergeten?
In alle andere partijen lopen klojo's rond die mijn belastinggeld er doorheen hebben gejaagd,t.b.v. van de vele Linkse Hobby's ! Icelandsafe,Islamimport,Vogelaarwijken,DSB-tackelen,KwartjeKok,Dictatorssteunen,
H-woord,ect,ect,ect,ect,Ik ben 66 en hoop niet dat ik later in een links tehuis
wordt plat gespoten !

Pluto644 | 13-04-10 | 21:58

Durf mijn linkerbal erom te verwedden dat de PVV nooit en te nimmer ook maar één enkele bezwaar zal maken tegen Joodse voorhuidjesknippers. Tegen Islamitisch vrouwenbesnijden natuurlijk (overigens terecht) wel maar we kunnen natuurlijk niet allemaal tot het verkoren volk behoren.

Bigi Bana Boy | 13-04-10 | 21:50

LPF 2.0

Xinicus | 13-04-10 | 20:55

@openbaarminiserie | 13-04-10 | 20:36
Ter aanvulling: het leuke is dat de PVV zelf inmiddels van het standvastige standpunt is teruggekomen. Misschien heb je dat gemist? Vakantie gehad?

-edit | 13-04-10 | 20:51

@openbaarminiserie | 13-04-10 | 20:36
Je, je hebt natuurlijk altijd een paar mensen die niet zien wat er gebeurt is. Maar goed. Iedereen mag geloven. Ook gij.

-edit | 13-04-10 | 20:50

Ik prefereer persoonlijk deze Jood boven het laffe Geen Stijl.

frisenfruitig | 13-04-10 | 20:48

Dit artikel was minstens zo onbegrijpelijk als een gemiddelde Wilders- aanhanger...

Xinicus | 13-04-10 | 20:47

@RM-rf
Tjee, zomaar een link op Geen Stijl van Empty Memories.
Edoch, wij hebben niets met PVV'er M. van Hemert te maken, er staat alleen een oud artikel van haar hand in onze bibliotheek.
Er wordt her en der gesuggereerd dat zij zelfs in het bestuur zou zitten. Nou, ik kan het weten als bestuurslid, wij hebben niets met deze dame te maken of te maken gehad. Die info is net als M. van Hemert uit de lucht gegrepen.
Wij hebben alleen een artikel van haar en op haar eigen uitdrukkelijk verzoek geplaatst.
Empty Memories is een belangengroep voor mensen met een psychisch trauma en geen vage of enge club zoals 'brrr' beweerd word, of je moet psychisch trauma reuze eng en 'brr' vinden.

vmail | 13-04-10 | 20:46

@kattenmepper | 13-04-10 | 17:53
Mijn dank voor deze verheldering.

henkdekanarie | 13-04-10 | 20:40

-edit | 13-04-10 | 20:33
Of heeft u het soms over Dhimmi'66 in Amsterdam?

Prins Pils | 13-04-10 | 20:39

-edit @20:33

Keurig toch, geen kiezersbedrog, daar kan ik helemaal achter staan. En ze hebben al een concessie gedaan met 't kopvod, dat vind ik ver genoeg gaan. Besturen moet niet ten koste van principes gaan.

openbaarminiserie | 13-04-10 | 20:36

Gecertificeerde beveiliger mét wapen? Waar? Hier werken alleen maar opgeblazen rimboekikkers in de beveiliging met mbo diploma en goddank zonder wapen.

Redwood | 13-04-10 | 20:36

@openbaarminiserie | 13-04-10 | 20:21
Denk dat vriend en vijand het er wel over eens is dat ze in Almere de kans hebben laten liggen. Wat dat betreft heb je al wat kunnen zien. Over praatjes en gaatjes gesproken

-edit | 13-04-10 | 20:33

-edit | 13-04-10 | 20:19
Heb je het nu alweer over de PvdA?

Prins Pils | 13-04-10 | 20:28

Goh heeft die Brusselmans niets beters te doen dan PVV-ers bashen, Kijk dan alle partijen na-kun je nog 's lachen.

kaiser Wilhelm | 13-04-10 | 20:28

Propagandisten
van
de
linkse
kerk
zijn
weer
op
oorlogspad!
Als roeptoeter van de linkse bende in Nederland vond dooie boom Vrij Nederland het blijkbaar nodig om direct na het bekend worden van de keurige PVV kandidatenlijst met modder te gaan gooien. Als bloeddorstige hyena’s dachten zij onterecht in het aankomend PVV-Kamerlid Markuszower een gewillig slachtoffer gevonden te hebben. Middels een non-item over het als bewaker met wapenvergunning dragen van een pistool op een locatie waarvoor deze eigenlijk niet bedoeld was proberen zij deze integere joodse man zoveel mogelijk te beschadigen. Zoals iedereen wellicht weet is het door de enorme instroom van islamitische jodenhaters, voor de hier reeds eeuwenlang wonende joodse gemeenschap niet veiliger geworden. Vooral door de vele dreigementen aan het adres van de joodse gemeenschap in ons land, moet de joodse gemeenschap maatregelen nemen om hun mensen, scholen, synagogen en andere joodse gebouwen streng te bewaken om aanslagen te voorkomen. Hierbij worden joodse vrijwilligers na een opleiding gevraagd om ook joodse bijeenkomsten te bewaken. Dit alles met het oog op de vele aanslagen/incidenten die reeds hier en in het buitenland hebben plaatsgevonden, maar momenteel om veiligheidsredenen zoveel mogelijk buiten de pers worden gehouden. Mede aan de hand van dit artikel in VN kunnen we dus vaststellen dat als joodse mensen op willen komen voor hun eigen volk en deze willen beschermen tegen moslimterreur, zij door de linkse kerk direct worden uitgekotst en onterecht verdacht gemaakt. Blijkbaar zijn alleen schijnheilige joodse moslimknuffelaars zoals Job Cohen, die als policore burgermeester van Amsterdam al decennia lang misdadig wegkijkt voor de problemen van autochtonen en zijn eigen joodse volk, welkom bij de linkse kerk. Cohen die als landverrader nu beloond gaat worden met zijn 30 ziverlingen van de bijna geheel islamitische PvdA. De hoernalisten van de linkse kerk zijn sinds de verkiezingsnederlaag van de PvdA bij de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen duidelijk op oorlogspad en proberen ons nu dagelijkse via hun linkse roeptoeters met leugenachtige propaganda wijs te maken dat Wilders, zijn PVV-aanhang en zijn (aspirant)kamerleden bij voorbaat niet deugen, bang als zij natuurlijk zijn om een groot deel van hun electoraat aan de nog steeds populaire PVV te verliezen!

Prins Pils | 13-04-10 | 20:26

-edit @20:19

Komt wel joh. Ze moeten toch ook die kans krijgen? Die hebben ze nog niet gehad dus hoe zouden ze dat kunnen hebben gedaan?

openbaarminiserie | 13-04-10 | 20:21

Praatjes vullen geen gaatjes.
openbaarminiserie | 13-04-10 | 19:48

En ondertussen wel stemmen op een club die nog nimmer gaatjes heeft gevuld. Maar praatjes....... Als geen ander.

-edit | 13-04-10 | 20:19

Een stuk uit de parool waarin meneer terugkomt.

eide kanten konden het provoceren niet laten. Gidi Markuszower, van Likud Nederland, wees op een jongen met een Palestijnensjaal. ''Moet ik bang zijn dat hij zich hier gaat opblazen?''

www.parool.nl/parool/nl/224/BINNENLAND...

Finni the Fin | 13-04-10 | 20:08

Er duiken voortdurend nieuwe redenen op om op 9 juni PVV te stemmen - daar hoeft de PVV zelf niet zo veel voor te doen.

Whimpysinger | 13-04-10 | 20:00

Djézus | 13-04-10 | 19:56
nog meer LOL @ de psychotherapeute die haar titel onrechtmatig voert en niet in het BIG register staat. Die gaan Nederland dan vertegenwoordigen via de PVV.

juriste | 13-04-10 | 19:59

LOL @ die screenshot
i40.tinypic.com/egz9f4.jpg

Windows Vista.. Internet Explorer.. EN Paint?
Gaat u zich eens heel snel schamen.

Djézus | 13-04-10 | 19:56

Mellony viel al uit de toon omdat ze haar gezicht niet durfde laten zien.

juriste | 13-04-10 | 19:54

Giles dela Tourette @19:44

Ook Amerikaanse (s)linksen waren voor netneutraliteit totdat ze gekozen werden in de regering.

openbaarminiserie | 13-04-10 | 19:50

Giles dela Tourette @19:44

Jaja, ik ken die (s)linkse praatjes al lang genoeg *kuch* Vendrik *kuch*. Praatjes vullen geen gaatjes.

openbaarminiserie | 13-04-10 | 19:48

Gilles dela Tourette @19:38

Tja dat zeg ik steeds over Marokko en Turkije ook, hebben we alleen maar last van en wat krijgen we er nou helemaal voor terug.

En naast sinaasappelen importeren we veel tuigdetectors uit Israel, laat hun dus maar lekker blijven en ons wat truukjes leren hoe op de juiste manier met middenoostenaars om te gaan.

openbaarminiserie | 13-04-10 | 19:46

openbaarminiserie | 13-04-10 | 19:33 Ja sorry hoor, maar U lokt het zelf uit. Eerst even goed hier rondneuzen www.bof.nl/ en daarna concluderen dat uw privacy in veilige handen is bij ……… Groen Links! Aaaaaarghhh [email protected]!!???

Gilles dela Tourette | 13-04-10 | 19:44

openbaarminiserie | 13-04-10 | 19:29 Ja maar U was toch zo enthousiast over dat prachtland? Ik heb geen enkele behoefte om in de Kibboets stukken woestijngrond om te spitten. Daar is ook geen enkel Nederlands belang mee gemoeid. Die sinaasappelen kunnen we wel ergens anders kopen. En een beetje lopen bakkeleien met de Palestijn en de buren? Daar hebben we alleen maar last van ……. Ik zou zeggen; zij doen hun ding daar en wij doen ons ding hier.

Gilles dela Tourette | 13-04-10 | 19:38

Zouden (s)linkse Nederland-haters er nu rekening mee houden dat al die wetjes die ze gemaakt hebben om ons zo compleet mogelijk te bespioneren ook wel eens voor andere doeleinden kunnen worden gebruikt door een nieuwe regering?

openbaarminiserie | 13-04-10 | 19:33

PVV afkraken is als een lollie stelen van een kind. Alleen zit achter het laatste een diepere betekenis.

Hollandhatesgod | 13-04-10 | 19:29

Gilles dela Tourette @19:27

Waarom zouden die klaarliggen? Jij kan beter die van jou klaar gaan liggen.

openbaarminiserie | 13-04-10 | 19:29

openbaarminiserie | 13-04-10 | 19:24 Uw tickets liggen al klaar begrijp ik ...?

Gilles dela Tourette | 13-04-10 | 19:27

-weggejorist-

realist09 | 13-04-10 | 19:25

Gilles dela Tourette @19:15

Goed gezien. Israel timmert hard aan de weg en heeft van een stuk woestijn een mooi land gemaakt. Dat mogen wij 'ollanders wel, we zouden graag willen dat ze dat eens aan Marokko uitleggen hoe dat te doen. Israel heeft ook een stel schurkenstaten die het lef hadden om met z'n allen tegelijk aan te vallen keihard teruggemept en een stuk grond afgepakt als straf. Daar willen wij 'ollanders zelf wel eens wat meer over leren. Dus ja, Israelische en Nederlandse belangen vallen zo al in twee kleine voorbeeldjes goed samen en zo zijn er nog wel meer.

Verder nog vragen?

openbaarminiserie | 13-04-10 | 19:24

En maar zeiken over de loyaliteit van Marokkanen en Turken met een dubbele nationaliteit; waar ligt de loyaliteit van Gidi, kennelijk lid van een soort Israëlische vijfde colonne in Nederland, als het er op aan komt? Of lopen de Israëlische en Nederlandse belangen altijd parallel? Domme vraag Gilles, voor de PVV wel natuurlijk ……

Gilles dela Tourette | 13-04-10 | 19:15

Prima strategie om die lijst vervroegd bekend te maken. De rotte appel worden er tijdig netjes uitgeplukt.

@Foobje: Kom. Sportief wezen en je lijst opruimen. En kan Eekhuis tegelijkertijd op een iets verkiesbaarder plaats worden gezet.

Hoen | 13-04-10 | 19:10

-weggejorist en opgerot-

50 Grand | 13-04-10 | 19:03

deministerpresident | 13-04-10 | 15:32 - misschien wel omdat het in Nederland niet alleen barst van de maffiosi en Ira-terroristen, het stikt er ook nog eens van de moslimextremisten. Bij aanslagen was er altijd wel een link met Nederland, terecht neemt Israel geen enkel risico. Verder is het geweldig dat GW gasten als Gidi om zich heen heeft, ik hoopte altijd al dat zijn beveiligers opgeleid waren door de Sjin Bet. Maar goed, het is nu nog even wachten tot de Turkse en Marokkaanse nieuwkomers in de politiek worden doorgelicht, ik denk dat dan zelfs de goedgelovigste PvdA-er steil achterover zou slaan.

mijn zus | 13-04-10 | 19:03

Genant artikeltje weer. Alle andere media deugen niet. Allen het Nationale Rechtsblog Geenstijl. Eigenlijk deugt er niemand. Alleen Geenstijl. En Den PVV. Ik vind de nummer vijf van Wilders een enge man. Een beveiliger als politicus? Gewapende tweede kamerleden? Israeldemonstraties? Je kunt wel weer zien waar Geert z'n geld vandaan komt.

matt_maxx | 13-04-10 | 19:03

Likudkoe, da's pas humor.
VN laat hier weer ens het falliet van objectieve berichtgeving in nederland zien.

FSB | 13-04-10 | 18:52

Tendentieus berichtje van VN hoor! Duidelijk niet fair & balanced!

Timooooo | 13-04-10 | 18:32

Wel grappig. Vrij Nederland wordt in deze kolommen vaak als marginaal blad neergezet.
Nu wordt hier een enorm e heisa over gemaakt. Blijkbaar met als doel het afglijden van de PVV ( partijprogramma SP?) te vertragen.
Hopeloze missie. De PVV gaat als een oude onderbroek naar beneden.

propper1000 | 13-04-10 | 18:28

Geneuzel allemaal. Laat het journaille eens onderzoeken hoe de joodsche connectie precies in elkaar steekt. En van welke personen/instellingen de PVV gefinancieert wordt. Daar doet de PVV bijzonder schimmig over. Voor de democratie lijkt me dat interessanter om te onderzoeken dan een gevalletje wetsovertreding ofzo. Het scoort wel makkelijker.

Of gewoon een wet waarbij iedereen open kaart moet spelen over de financiën. Probeer als burger maar eens een stuiver voor de overheid te verbergen. Ben je de Sjaak. Als politieke partij lijk je vrij spel te hebben. Vreemd.

-edit | 13-04-10 | 18:22

@splijtzwam | 13-04-10 | 15:48
jij moet nog neus achter je naam plakken.

3,14mel | 13-04-10 | 18:03

Kan niet wachten op 9 juni.
Dit zijn Amerikaanse toestanden.

Zo jammer! | 13-04-10 | 17:54

de Israelische veiligheidsdienst Sjin Bet zorgt onder meer voor de veiligheid van de Irealische ambassades. Omdat zij officieel niet kunnen worden ingezet voor beveiliging van de synagoge en Joodse feesten werken ze samen met locals die al jaren in het land wonen. Zij hebben ooit in Israel van de Sjin Bet een opleiding gehad en zijn nu een soort ZZP ers. Hebben vaak een wapenvergunning. In andere landen met wat minder regels kan je dan je pipa op zak hebben en ben je goede vrienden met de locale politie. In Nederland krijg je geen vergunning voor een verborgen wapen dus gokken ze het er maar op . Justitie seponeert toch want hoe moeten ze anders beveiligen?. Ik denk dat als je dieper graaft bij deze mijnheer dat zij mogelijke banden met de Sjin Bet wel duidelijk worden.

kattenmepper | 13-04-10 | 17:53

Heerlijk, die JOOP-journalistiek...

GulleGapert | 13-04-10 | 17:52

Komkommertijd bij VN. Of vallen de oplagecijfers tegen?

natte krant | 13-04-10 | 17:51

Begrijp ik hieruit overigens dat ik iemand die zich bezighoud met Balinese klongelongs, reiki-massages en esoterisch macrameeen minder serieus moet nemen dan van die zelfbevlekkende "sosjaalwetenschappers"?

godsammekrake | 13-04-10 | 17:40

Nog even een de socialisten en hun islam handlangers marcheren weer door de straten op jacht naar onbewapende joden onder aanvoering van deze "hoernaliste."

In norwegen en zweden zijn ze al begonnen. in malmö is de joodse gemeenschap al grotendeels vertrokken.

solidstate | 13-04-10 | 17:39

Mellony van Hemert: Voor haar huwelijk heette ze Mellony Mellons.

godsammekrake | 13-04-10 | 17:37

De waakhond van de democratie slaat aan bij iedere ritsel in het rechtse kreupelhout.
Op links is het arme dier stekeblind en stokdoof gemaakt met polletiek correcte training en vorming.

Jan Passant mk2 | 13-04-10 | 17:34

Wat is er nou weer mis met Likud ?

websenior | 13-04-10 | 17:32

Amsterdam ZuidOost is ooit een PvdAdeelraadslid opgepakt wegens het hebben van een illegale kroeg, met vuurwapen achter de tap.

Dit soort berichten doet mij niet afzien van Geert Stemmen, behelve dat 'woordvoerder ultra rechtse Likud' dat vind ik enger dan een wapen dragen

nance | 13-04-10 | 17:29

Wordt geenstijl ook zo'n linkse hondensite?
Zo ja dan ben ik er snel klaar mee!

Een Israël aanhanger

Raymen | 13-04-10 | 17:28

Mellony van Hemert: Voor haar huwelijk heette ze Mellony Mellons.

godsammekrake | 13-04-10 | 17:28

Wellicht spijkers op laag water, maaarrrrrr... Als ik lees dat:
De PVV'er was eerder woordvoerder van de Nederlandse tak van de rechtse Israëlische partij Likud.
.
Tja dan roept bij mij toch wel vragen op. Bijvoorbeeld over de motivatie van Geert zijn strijd. Geen zuivere koffie dus.

beenthere | 13-04-10 | 17:22

Prima vent vergeleken met de token black van de PVDA, die zwaar gesubsidieerd theater maakt om het ANC/Koningshuis (is er verschil dan???) te verheerlijken waar vervolgens Cohen en consorten in komen opdraven om "Skiet de boer!" (3000 per jaar, at your service!) te zingen. Witte kattenvrouwtjes schieten vol bij al dit multiculti geneuzel.

lijm11 | 13-04-10 | 17:04

@dutchdj | 13-04-10 | 16:21
Er is één probleem met die Top 3, of Top 4 zo u wilt. Die argumenten zijn inhoudsloze kreten en ze zijn bovendien niet correct. Dat u ze zo hard schreeuwt en na mijn sarcasme nog eens probeert te bevestigen in plaats van te overdenken bevestigt mijn opmerking over indoctrinatie. Laten we het daar maar bij houden.

TisNieZoMoeilijk | 13-04-10 | 16:56

Japie Tof | 13-04-10 | 16:46
zie Geenslijm | 13-04-10 | 16:28

Geenslijm | 13-04-10 | 16:51

@Beter Nederland | 13-04-10 | 16:13 Ja t'is een schande. Als je geen belasting betaalt, valt er niets terug te krijgen.

lijn5 | 13-04-10 | 16:48

Goeie viral van gozert. Laten weten dat je met een pipa op je achterbank rondtuft is goed voor je streetcredibility.

piemulspitzengefuhl | 13-04-10 | 16:47

Wat een sensatiezucht. Waar hebben we 't over? Echt een storm in een glaswater.

Goed dat er mensen zijn die bereid zijn hun poten uit te steken voor de veiligheid van anderen. Pim Fortuyn, Theo van Gogh en bijna de Koningin. Zo goed heeft Nederland de beveiliging voor elkaar. De politiek en de politie doen op dit gebied veel te weinig. Als ook de media is veel te tolerant. Waar waren die linkse lullo's van Vrij Nederland toen er afgelopen jaren synagogues werden beklad en er zelfs een brandbom werd gegooid? Wat heeft de politiek of politie gedaan om de veiligheid van burgers te vergroten? Meer papierwerk, allerlei studies en werkgroepen, maar weinig actie. O ja, Cohen en andere slappelingen zijn kopjes koffie gaan drinken. Terwijl de halve Bijlmer en andere probleemwijken met illegale vuur-en steekwapens loopt. Dat is namelijk op dit gebied het echte probleem van Nederland. Vrij Nederland moet zich eens hier op richten in plaats van een vergrijpje dat vergelijkbaar is met wildplassen zo enorm op te blazen.

Japie Tof | 13-04-10 | 16:46

0105300 | 13-04-10 | 16:02

Dus eigenlijk is hij al gedood? En zelfs dan ga je hem 'ongeschikt' verklaren?

Kan je dat andere oog ook eens open doen? Of zit daar zo'n pleistertje op?

pech bij het denken | 13-04-10 | 16:38

Gisteren in 'Bij ons op de PC'.
'Een anti-campagne doet gratis het werk.
Een GS viral voor de PVV.
Pourqoi?
Hebben jullie daar iets mee?

Einde van de Domheid | 13-04-10 | 16:35

Zo kunnen we er nog wel meer natrekken.
Voorbeeldje (Wikipedia) Marcel van Dam - Exota affaire. Tjeetje zeg!

grote haas | 13-04-10 | 16:30

Ach de PVV verdwijnt na de verkiezingen toch weer in de anonimiteit, dus vooral PVV stemmen dan veranderd er niets in Nederland

maraboe | 13-04-10 | 16:30

Ook al schijt de waarheid de PVVers recht in het gezicht, dan nog hebben ze niets door of willen ze het niet weten.

Geenslijm | 13-04-10 | 16:28

Gaat Geen stijl zich nu tegen de pvv keren? Linksche roddel. Een volkomen aangedikt onzin verhaal trouwens. Steyl loos. Is er geen nieuws meer over babyboomers?

snap_shootert | 13-04-10 | 16:25

@Biff Eagleburger | 13-04-10 | 15:56
LOL. Of Gidi Markuszower vraagt de voorzitter om extra spreektijd terwijl hij z'n donkere zonnebril afdoet en z'n Heckler&Koch (world.guns.ru/smg/hk_mp7_a.jpg) ontlaad en smooth terzijde schuift. "Sorry Gerdi, ik wil toch echt even wat meer spreektijd lelijke trol" en een magazijn die kant op leeg schiet. Ik suggereer maar wat, uiteraard.

Sliptong | 13-04-10 | 16:24

Ach ja Vrij Nederland...
Dat krantje neem ik jaren niet meer serieus. Sfeertje op de redactie wordt bepaald door onwerkelijke jaren zestig idealisten. Dromers die vast zijn gekoekt aan Armand ('ben ik te min') en daarom zeer gevaarlijk zijn voor de wereld van de realiteit.
Kliekje: Pechthold, Van Nieuwkerk, Witteman, Groenteman, Halsema, Rottenberg etc. etc. Luitjes hebben van schoppen hun hobby gemaakt. Kan toch link zijn voor goedwillende andersdenkenden.

grote haas | 13-04-10 | 16:24

@dutchdj | 13-04-10 | 16:17
De overbekende pavlov reactie van een goedmensch als die geconfronteerd wordt met zijn eigen uitspraken.
*glimlach om lippen heeft en terugzwaait*

La Vie En Rose | 13-04-10 | 16:22

Linkse media modus. De PVV allemaal nazi's.

websenior | 13-04-10 | 16:22

@ TisNieZoMoeilijk | 13-04-10 | 15:47
Gefeliciteerd, u geeft de juiste top 3 weer om vooral niet op die lutsers te stemmen, leest u het zelf nog even? Ow, en ook even mijn eerdere comment wat betreft partijstructuur nog even nalezen en checken, dat zal u wellicht goed doen. Die zou overigens op nummer 1 moeten, want ik zie deze niet in uw lijstje. Het is allemaal niet zo moeilijk ;)

dutchdj | 13-04-10 | 16:21

Al die 'onderzoekjes' naar de antecedenten van PVVers komen voort uit de doodsangst van links om de macht kwijt te raken.
Het aardige is dat dit werkt als een boemerang.
Die sukkels hebben blijkbaar nog steeds niet door dat kiezers deze strategie allang doorzien.
Alleen om al die hypocrieten met hun vale klerkenkoppen af te straffen lijkt mij een stem op de PVV in deze geoorloofd, zeker gezien het feit dat het huidige politieke establishment geen enkele reden heeft zich op de borst te kloppen.
Dan maar iets nieuws proberen. Hoewel, het lijkt mij beter als de PVV nog een paar jaartjes in de oppositie blijft, maar dit ter zijde.

La Vie En Rose | 13-04-10 | 16:17

hpdetijd linkt naar geenstijl met:
''Update: Nog een paar PVV-kandidaten die de fout in zijn gegaan.''
hmm

Bronwater | 13-04-10 | 16:17

@ La Vie En Rose | 13-04-10 | 15:58
U heeft dus nog steeds mijn comment niet begrepen, zelfs niet nadat u mij citeert. Ik heb het met u te doen wat betreft uw geestelijke beperking van begrijpend lezen. Overigens typisch een reactie van een rechtsert die niets anders meer te melden heeft dan onzin. U ook een fijne middag nog hè.
*zwaaien doet*

dutchdj | 13-04-10 | 16:17

Wilder trok de loyaliteit van Albayrak en Aboutaleb aan Nederland in twijfel vanwege het dubbele paspoort, en nu neemt hij zelf iemand die lid van de Likoed-partij en plaatst hem zelfs op nr 5 van de lijst. Kan iemand mij dit uitleggen? Het liefst door een echte PVVerT.

Geenslijm | 13-04-10 | 16:17

Het zijn niet de slechtste vruchten, waaraan de wespen knagen!

Frederik Puntdroad | 13-04-10 | 16:17

Wat fijn dat de gevestigde orde pers de (immers nog steeds) nieuwe toetreders tot het politieke establishment zo goed doorlichten; doen ze immers bij alle partijen, niet waar!?

_ILT_ | 13-04-10 | 16:14

Vrij Nederland kan zich beter drukmaken om de vraag waarom de PVV vindt dat iedereen moet blijven meebetalen aan de villa's van de graaiende grootverdieners. Bijdrage door de belastingbetaler: 52%.

Beter Nederland | 13-04-10 | 16:13

Een deja vu, veel overeenkomsten met de LPF. Baantjesjagers meer niet.

ir.v.d.Pik | 13-04-10 | 16:12

Pvv is niet de issue, islam is de issue...

La Bailaora | 13-04-10 | 16:11

Dat is natuurlijk allemaal veel erger dan voor 16,4 miljard een vrijwel failliete bank kopen.

CoffeePatch | 13-04-10 | 16:11

Merlot | 13-04-10 | 15:59
Toch heb ik het liefst zo min mogelijk religieuze invloed. Wilders en Israëlieten zijn wat mij betreft ook iets te dikke vriendjes..

henkdekanarie | 13-04-10 | 16:10

Ze heeft wat met beeldvorming; "Wat ik echter niet herkende, was de typering van de journalist als een soort bohémien. De drinkende, Gauloises-rokende levensgenieter die ondertussen onderzoeksjournalistiek bedreef. Dat is de journalist zoals die in de jaren ’50 voor het Parool werkte. Nu werken er op redacties vooral van die Jeroenachtigen: type wereldverbeteraar, dat niets zomaar aanneemt."

www.sapsite.nl/artikel.php?item=4534

Beste mevouw Ruïne of Urine of hoe je ook heet met je kutnaam, ga eens journalistiek in plaats van politiek bedrijven. Of ga joopen. En koop een beugel.

pech bij het denken | 13-04-10 | 16:05

Smile; HP de Tijd linkt naar GeenStijl

taxhond | 13-04-10 | 16:03

La Vie En Rose | 13-04-10 | 15:58
proberen moet zijn 'probeert'

La Vie En Rose | 13-04-10 | 16:03

Zo'n vent als Wilders, die dag en nacht in isolement leeft kan toch niet meer helder denken? Die staat toch niet meer realistisch in het leven? Dat kan toch nooit ons land in goede banen leiden?
Hij en zijn PVV begint steeds meer op een langdurige practical joke te lijken.
Bovendien: is het Geertje niet een keer aan te rekenen dat hij met zijn uitspraken zijn partijgenoten onnodig in gevaar brengt?

PVV als Redder der Natie? Geert de Verlosser?
[ ] Geschikt
[X] Ongeschikt

0105300 | 13-04-10 | 16:02

henkdekanarie | 13-04-10 | 15:53
Als je ziet wie er tegenwoordig zoal rabiaat antisemitisch zijn, kun je dat als eretitel beschouwen.

Merlot | 13-04-10 | 15:59

@dutchdj | 13-04-10 | 15:38
Ik citeer:
"Nee hoor, ik laat mij niet leiden door onderbuikgevoelens en kijk door de mistwolk van de scheeuwertjes heen. En bovendien kunnen een heleboel zaken die GW wil grondwettelijk gezien niet eens. Dus als er iets geldverspilling zal zijn is het de PVV aan de macht, stelletje amateurs zijn het."
.
Voor het gemak citeer ik ook nog even uw eerdere comment:
dutchdj | 13-04-10 | 15:21
"De PVV kan inderdaad ook, net als eerder CP86 en Leefbaar Nederland, fijn bij het oud vuil. Op een gegeven moment komt namelijk iedereen er wel achter dat zulks haatdragend rechts geleuter nooit ver komt. En bovendien, als men eens de ó zó democratische partijstructuur van de PVV eens goed onder loep neemt, komt men er wel achter dat de PVV alles behalve democratisch is. Kortom, Geert en z'n vriendjes kunnen binnenkort fijn inpakken. Wellicht na een grote winst eerder, maar deze hoogvliegers zullen uiteindelijk laag vallen, heel laag. Laag waren ze al overigens."
.
Uh, U laat zich niet leiden door onderbuikgevoelens en kijkt dwars door de mistwolk van schreeuwertjes heen?
Typisch een reactie van een hypocriete PvdAerT of een GroenlinkserT met een totaal gebrek aan zelfreflexie, veroorzaakt door het jarenlang lopen met het hoofd in mistwolken en dit proberen te verdoezelen door hun onwelriekende verbale diarree, afkomstig uit de riolen van de onderbuik.
Fijne middag nog.


La Vie En Rose | 13-04-10 | 15:58

Boeuf Bourguignon | 13-04-10 | 15:54
Wat? Voeltbalt-ie?

Merlot | 13-04-10 | 15:58

MalteseKnight | 13-04-10 | 15:54
Het is een mooi artikel, ben wel benieuwd naar het boek. Wilders komt er een beetje als een Machiavellist in over, had ik niet gedacht. Het lezen zeker waard, ook voor PVV-fans.

Boeuf Bourguignon | 13-04-10 | 15:57

@Sliptong | 13-04-10 | 15:39

Hehe. Ik zie het al voor me; zwarte Benz die het Binnenhof komt opgescheurd. Wat ex-mossad dudes op de treeplanken...

Biff Eagleburger | 13-04-10 | 15:56

henkdekanarie | 13-04-10 | 15:53
Ik dacht dat Wilders voor VVV was?

Boeuf Bourguignon | 13-04-10 | 15:54

Boeuf Bourguignon | 13-04-10 | 15:42
Eric Vrijsen.. probeert de goede man wellicht eindelijk wat naam te maken om zijn binnenkort uitkomend boekje te kunnen verkopen?
www.boeken-plus.nl/eric-vrijsen
Heeft hij wellicht andere motieven van een dergelijk incident verslag te doen? Anyway - bedankt voor de info. De goede man ziet er op het eerste gezicht niet geheel onbetrouwbaar uit, dus ik neem het voor waar aan, totdat het tegendeel bewezen is ;)

MalteseKnight | 13-04-10 | 15:54

pvv, jodenpartij

henkdekanarie | 13-04-10 | 15:53

RM-rf | 13-04-10 | 15:42
Ze noemt zich @pvv.nl gewoon Psycholoog/gezinstherapeut beide titels zijn onbeschermd. Iedereen mag zich zo noemen. In het artikel wat je linkt gebruikt ze ook alleen titels die ze gewon mag voeren.

seven | 13-04-10 | 15:52

DGNAT | 13-04-10 | 15:03

Mag een potentiele kiezer iets meer verwachten dan een stuk of wat standpunten die al jáááááren bekend zijn?
<wacht vol spanning> Ben zo benieuwd naar de oplossingen die achter deze standpunten liggen namelijk... </wacht vol spanning>

Socratof | 13-04-10 | 15:51

@dutchdj 15:33

De meeste mensen weten dit wél. Beoordelen het en maken hun eigen afweging. En dan nog (?) zijn er talloze burgers die met volle overtuiging hun stem toevertrouwen aan Wilders en zijn PVV. Lastig niet?

Veelzeggend verder dat u de intrieste blabla-plaat mbt. het vermeende tokkiegehalte van de PVV achterban maar weer eens op de draaitafel legt. Het zijn nl. met name juist de ongeletterde, eerloze, veelal uitheemse, de Nederlandse taal nauwelijks machtige, niet zelden zwaar achterlijke kaas(koppen)haters die mede oiv. de niet aflatende stortvloed aan ongure MSM propaganda Wilders zijn demokratische rechten misgunnen en wensen af te pakken.

Maar wat wordt het nou voor u komende verkiezingen? Toch maar (weer) PvdA?

widtvoet ® | 13-04-10 | 15:51

@ splijtzwam
Jij zegt het ik denk het.

zooishettoch | 13-04-10 | 15:50

(..)Tijdens een viering van 60 jaar Israël in het Amsterdamse congrescentrum RAI, op 7 mei 2008, werd Markuszower aangehouden omdat hij een vuurwapen bij zich droeg op een publiek evenement. Dat heeft Markuszower bevestigd tegenover Vrij Nederland. Markuszower was bij het evenement aanwezig als beveiliger. Hij maakt deel uit van Bij Leven en Welzijn, een organisatie die synagogen en joodse feesten bewaakt.(..)
.
Big deal dus. Er zijn genoeg voormalige woestijnbewoners in Nederland die zo'n joods feestje bloedig zouden willen verstoren. Kortom, een nogal doorzichtige actie van VN om deze man in diskrediet brengen en beschadigen. Wat een doorzichtige fail van VN. Ik had beter verwacht van ze.

Thoth | 13-04-10 | 15:50

@Nu An Ceman | 13-04-10 | 15:42
Wel even je best doen en opletten. Dit is het verkeerde topic. Het topic waar jij zuur en kort door de bocht op moet reageren van je superieur staat op de 2 pagina, van gisteren.

TisNieZoMoeilijk | 13-04-10 | 15:49

PVV= LIKUD. Ze moeten enkel ervoor zorgen dat de stemming in Nederland PRO-ISRAEL blijft, zodat de zionisten kunnen doorgaan met het onderdrukken van de palsetijnen.
Gelukkig is de gemiddelde PVV stemmer dom genoeg om dit NOG niet in te zien.

splijtzwam | 13-04-10 | 15:48

Sjeng de helle | 13-04-10 | 15:41
Hanja.....
LOL!

Teun van het Tuinpad | 13-04-10 | 15:48

@dutchdj | 13-04-10 | 15:38
Zo jong en nu al geïndoctrineerd. Tellen we ze even op:
- Onderbuikgevoelens. De PVV doet niets anders dan op onderbuikgevoelens inspelen.
- Een "heleboel" zaken die de PVV wil kunnen helemaal niet omdat het tegen de grondwet is.
- Het zijn amateurs, want de partij is jong, het zijn alleen maar schreeuwers en ze kunnen niks.

In willekeurige volgorde de inhoudelijk niets zeggende Top 3 van redenen waarom op de PVV stemmen stom en niet leuk en niet goed is.
En ga nu eens jezelf inlezen en nadenken, alsjeblieft!

TisNieZoMoeilijk | 13-04-10 | 15:47

Sjeng de helle | 13-04-10 | 15:41
Brandjes doofpotten en schilders zondebokken zal goed zijn voor een "stevige post" binnen de EU, mark my words.

Dwaaas | 13-04-10 | 15:45

Dit zijn dus de beste 50 mensen die Geert uit zijn hoge hoed kon toveren... Ik begrijp waarom hij het niet aandurfde in meer gemeentes mee te doen.

Ik ben benieuwd naar de peilingen, hopelijk is de PVV het gelukt om nog verder te zakken, op naar de 0 zetels!

Nu An Ceman | 13-04-10 | 15:42

MalteseKnight | 13-04-10 | 15:39
Elsevier van 10 april, Eric Vrijsen, elsevier plaatste geen cuntent uit het blad. Ik heb het letterlijk overgetikt.

Boeuf Bourguignon | 13-04-10 | 15:42

*brrr* die Mellony van Hemert is wel een beetje een 'twijfelachtig' figuur met haar stichting 'empty memories'...
www.empty-memories.nl/artikel_11.html
nog vager en 'zwevender' dan Fleur Agema.

dat soort ideeen is eigenlijk een vrijbrief voor 'therapeuten' dat iedere vrouw altijd maar 'ergens' een herinnering kan terugvinden aan sexueel misbruik dat ooit zou hebben plaatsgevonden maar ze 'toevallig' vergeten was..

ondertusen lijkt Mellony zelf ook een hoop te vergeten, bv of ze nu afgestudeerd is of niet en wa nu precies haar beroepstitel is (psycholoog/psychotherapeut' màg ze zich niet noemen, maar bv dingen als 'neumann-coach of 'consultant' natuurlijk wél)

RM-rf | 13-04-10 | 15:42

Teun van het Tuinpad | 13-04-10 | 15:37
Die was het, geweldig.
Psssst, Joseph Luns was in de oorlog ook fout, die had een Duitse herdershond.
Oh ja je kunt ook CvDK zijn in NH en dan een brandweerman als privé chauffeur hebben. liegen voor een parlementaire commissie, en naderhand voorzitter worden van de Redersvereniging.
Of je rijdt te hard over de Eemshavenweg met de dienstauto omdat je haast hebt en omdat je minister van Verkeer bent wordt de bon weggemoffeld naderhand wordt je dan Europarlementariër en neemt je dochter in dienst.

Sjeng de helle | 13-04-10 | 15:41

seven | 13-04-10 | 15:37
Mijn conclusie is dat het overwegend rommel is, die niet haar volledige agenda openbaart.

Bos Hout | 13-04-10 | 15:40

Boeuf Bourguignon | 13-04-10 | 15:22
Ik heb de elsevier-site es bekeken, maar kan er zo gauw niks over vinden.. Wat is de naam van de journalist? Is er ergens een link naar het verhaal en de schrijver, zodat ik wat onderzoek kan doen?

MalteseKnight | 13-04-10 | 15:39

Een PVV'er die zichzelf kan beveiligen scheelt natuurlijk wel weer aanzienlijk in de kosten. Denken ze een keer mee is het weer niet goed.

Sliptong | 13-04-10 | 15:39

@ La Vie En Rose | 13-04-10 | 15:31
Nee hoor, ik laat mij niet leiden door onderbuikgevoelens en kijk door de mistwolk van de scheeuwertjes heen. En bovendien kunnen een heleboel zaken die GW wil grondwettelijk gezien niet eens. Dus als er iets geldverspilling zal zijn is het de PVV aan de macht, stelletje amateurs zijn het.

dutchdj | 13-04-10 | 15:38

henkdekanarie | 13-04-10 | 15:35
En de Nederlandse regering had in '39 al Kamp Westerbork gebouwd... dus nu je punt?

Trebaxus | 13-04-10 | 15:38

Voorlopige conclusie: In alle genoemde 4 canards is het journaille dus iets te triggerhappy.

seven | 13-04-10 | 15:37

-weggejorist-

Kutsnob | 13-04-10 | 15:37

Sjeng de helle | 13-04-10 | 15:34

"Geertsema was vanwege zijn (geaffecteerde) tongval voor velen het prototype van de liberale burgerheer. Hij stond in de VVD echter links van het midden, vooral door zijn pleidooien voor samenwerking met de PvdA en voor gelijke rechten van homoseksuelen"

Bron Wiki.

Je bedoelt deze Molly ?

Teun van het Tuinpad | 13-04-10 | 15:37

De nazi's hadden ook wapens!!!1!1

henkdekanarie | 13-04-10 | 15:35

Dat is nog niets met de georganiseerde baantjesverdelers van de gevestigde partijen.

azijnseikerT | 13-04-10 | 15:34

Teun van het Tuinpad | 13-04-10 | 15:30
Hey maat,
schiet me net te binnen zat in het Oosten niet Molly Geertsema destijds wat had die ook weer voor gein uitgehaald?

Sjeng de helle | 13-04-10 | 15:34

@ KurtRussel | 13-04-10 | 15:28
Ik ga je volledige tekst niet eens lezen want je hebt het duidelijk niet begrepen. Een democratische partij begint al bij het LID KUNNEN WORDEN van een partij (vereniging in deze). En dat kan bij de PVV niet. Want de enige leden zijn, u raad het al; Geert Wilder en Stichting PVV, waarvan hij bij de laatste de enige bestuurder is om de juridische regels van een vereniging te omzeilen, ZÓ democratisch is Wilders dus, een heleboel mensen weten dat niet eens. Vooral de tokkie achterban want dat Geert stemvee heeft daar totaal geen kaas van gegeten. Dus bij deze, u hoeft mij niet te bedanken...

dutchdj | 13-04-10 | 15:33

Dit is nog niks, vergeleken met de massale fraudepraktijken van PvdA raadsleden, de belastingontduiking van SP kamerleden. Not to mention de oud-RAF'ers binnen de PvdA, Groenlinks en SP.
/
Beetje jammer dat de media kosten wat het kost de PVV wilt pakken, en toch weer dezelfde praktijken laat zien als bij Fortuyn. In feite beslist de pers gewoon over wie de verkiezingen wint. Schandelijk.

Lord_Crapsalot_II | 13-04-10 | 15:33

Altijd dat gekanker over de PVV. Laat die partij lekker, ze richten zichzelf wel te gronde met dit soort figuren.

Steilloos ten Onder | 13-04-10 | 15:33

@verraad van links 15:24

Zet ik gerust een kratje bier of doosje wijn op. PvdA, D66 of heel misschien GL.

widtvoet ® | 13-04-10 | 15:32

Waarom hebben we in Nederland een joodse stichting Briet Avraham nodig die zich bezig houdt met beveiliging en opsporing?

deministerpresident | 13-04-10 | 15:32

Slim als je weet dat je kapotgechecked gaat worden dat je dan liegt over zulke dingen. Of nou ja, aandikt.

maar_waarom_dan | 13-04-10 | 15:32

En laten we het dan nu over de ideeën hebben ipv de poppetjes...

60CX | 13-04-10 | 15:32

@ reade romke
Ik wilde het niet zeggen maar je vraagt erom want je begint over geschiedenis... Het is natuurlijk niet de eerste keer dat VN fascisme aan de kaak stelt...

zooishettoch | 13-04-10 | 15:31

-weggejorist-

Trebaxus | 13-04-10 | 15:31

@dutchdj | 13-04-10 | 15:21
U zit vast in het zweefvliegtuigje met Cohen als piloot. Opgestegen naar bijkans de zevende hemel, maar de daling is reeds ingezet.
Ik voorspel u dat het een harde landing zal worden.

La Vie En Rose | 13-04-10 | 15:31

Sjeng de helle | 13-04-10 | 15:29
lol !

Teun van het Tuinpad | 13-04-10 | 15:30

Iemand enig idee waar je het beste spijkers kunt zoeken als je werkzaam bent bij Vrij Nederland?

Juist ja. Wat een non-nieuws. Politieke discussies voer je op inhoud en niet op persoon, een wijze les voor zowel links als rechts. de enige die zich hierin positief onderscheidt is Rutte. Naar mijn bescheiden mening dan hè.

Superior Bastard | 13-04-10 | 15:30

Nog mooier zijn de commentaren in de www.gelderlander.nl/
over een laffe hoofdredakteur die burgermoed mist, over de linkse pers gesproken.

pejoar | 13-04-10 | 15:29

Moet zeggen het zijn ook domme ezels bij die PVV, ze begrijpen er niets van.
Je kunt je beter eentje laten blazen in een fietshok, dan kom je in aanmerking voor een Burgemeesters baan in het Zuiden van het land.
Of je gaat regelmatig naar de hoeren dan wordt je kandidaat voor een Burgemeesters post in het Westen. Ben benieuwd wat voor criteria gelden voor het Oosten en het Noorden? Het Noorden: met een dipoloma verkoper wordt je daar CvDK, en kun je het pandje flink laten verbouwen en leuke declaraties indienen voor de overgrote BBQ.

Sjeng de helle | 13-04-10 | 15:29

Kwaliteitsmedia, haha.

patat - generatie | 13-04-10 | 15:28

@DutchDJ
Wat is democratie dan? Stemmen op een partij met haar punten, die zij vervolgens het eerst laat vallen tijdens de coalitie vorming. Tijdens de regeerperiode ideeen doordrukken die niemand wilt (referendum wilt men om deze reden niet). Jij hebt er dan geen ene moer over te zeggen, is dat democratie? Privatiseringen, heel NL was tegen, doorgedrukt, resultaat, we zijn duurder uit.

Rosenmoller heeft vroeger ook gelogen om een baan te krijgen bij een vakbond, om vervolgens politici te worden. Marijnnisse zei ooit, dat als zijn dochter wordt verkracht hij de dader zo afmaken. Dit maakte geen ene moer uit, omdat het geen gevaar opleverde voor de gevestigde orde. Al dat strontgooien typeert politici van 3de wereldlanden, dat hoort niet in NL. Als men het zo goed deed, dan had de PVV helemaal geen kans, zo goed heeft men het dus niet gedaan!

KurtRussel | 13-04-10 | 15:28

MarieTruus | 13-04-10 | 15:17
Iedereen heeft lijken in de kast, dáár laat ik me niet door beïnvloeden.
En of die lijken binnen GW's PVV stinken of niet, het zal me jeuken, ze kunnen toch nooit rotter zijn dan die van de PvdA.
Maar ik zal op basis van de vele onuitvoerbare voorstellen, het stelselmatig weigeren van het debat en het gebrek aan tact op het internationale toneel 9 juni niet op ze stemmen.

Dwaaas | 13-04-10 | 15:27

De geschiedenis van deze Linkse (nep) journalisten zouden ze eens door moeten spitten.

reade romke | 13-04-10 | 15:26

Robert Irving III | 13-04-10 | 15:21
Tsja zolang de meeste Nederlanders fan zijn van een Tweede Kamer die een dwarsdoorsnede van de Nederlandse bevolking weergeeft krijg je die ook. Niets bijzonders aan hoor dat lijstje...
Waar is de tijd dat je alleen maar mocht stemmen als je een bepaalde hoeveelheid belasting betaalde.

Trebaxus | 13-04-10 | 15:25

La Vie En Rose | 13-04-10 | 15:24
Ik zou er niet van opkijken, LOL!

Boeuf Bourguignon | 13-04-10 | 15:25

@ verraad van links | 13-04-10 | 15:24
LoL, denken moet je aan paard over laten, die heeft een groter hoofd.

dutchdj | 13-04-10 | 15:25

@Boeuf Bourguignon | 13-04-10 | 14:43 en overige comments:
Heb zo hier en daar wat berichtjes van uw hand gelezen.
Ik verwacht na 9 juni het volgende bericht in Spitsnieuws.
.
De PVV viert haar eclatante winst met een barbeque.
Op het menu staat o.a. Boeuf de Bourguignon.
.
[email protected] | 13-04-10 | 14:59

La Vie En Rose | 13-04-10 | 15:24

Interessant AIVD-debat in de 2e kamer. De AIVD moet mensen informeren als ze afgeluisterd zijn. Dat hebben ze sinds de invoering van die wettelijke plicht nog nooit gedaan. Nou komt-ie: de AIVD geeft als reden om dat te verzaken aan dat in 43% (!) van de gevallen .... hou je vast ... ze de mensen niet meer konden vinden! Echt waar, da's onze geheime dienst.

Bos Hout | 13-04-10 | 15:24

@ widtvoet ® | 13-04-10 | 15:23
PvdA denk ik zo.

verraad van links | 13-04-10 | 15:24

@dutchdj 15:21

Maar gewoon weer een middenpartij (PvdA, D66, VVD, CDA) stemmen dan wat u betreft?

widtvoet ® | 13-04-10 | 15:23

Protect your own, eigen rechts eerst

GS wordt een karikatuur van zichzelf met nieuwsgaring van deze orde
En dan heb ik het nog niet eens over die kl**te reclame die ongevraagd op mijn scherm geplempt wordt

Sir van Rimmentijn | 13-04-10 | 15:22

MalteseKnight | 13-04-10 | 15:13
De journalist was nota bene met hem mee naar Israel voor een boek over hem.
snuff | 13-04-10 | 15:15
Truth hurts, ain't it?

Boeuf Bourguignon | 13-04-10 | 15:22

dat met die Likud toestand is hartstikke fout! je kunt in Nederland beter sympatiseren met Hamas.

Sjeng de helle | 13-04-10 | 15:22

Arjan Brogt is een erkent klaploper en zakkenvuller. (zie i40.tinypic.com/egz9f4.jpg)
Dion Graus een vrouwenmepper, dierenterrorist.
Hero Brinkman een alcoholverslaafde met onbeheersbare agressieve oprispingen.
Fleur Agema een religieus idioot, lid van kwakzalversgenootschap.
Martin Bosma heeft het iq van een walnoot.
Sietse Fritsma heeft het graag over 'mensen gek maken'.
Richard de Mos is een algeheel idioot.
en nu dus ook:
Gidi Markuszower wapengevaarlijke jood.
...ik vraag me af.... wie op die pvv lijst is eigenlijk wél geschikt?

Robert Irving III | 13-04-10 | 15:21

Pim kijkt mee en schudt zijn hoofd. Daar gaan we weer .... Die Wilders, Die wilders, Die Wilders ... en nu ook Die Wilders en zijn kornuiten. Ze hebben hun gras niet gemaaid, ze staken over bij een rood voetgangerslicht, ze zeiden geen dag terug, ze hadden het licht laten branden, hun gulp stond open, ze waren vergeten hun auto op slot te doen. Tja Pim, herken je dit ? En weet je nog waartoe dit leidde ?

Recht(s) Overeind | 13-04-10 | 15:21

En psycholoog mag iedereen zichzelf noemen want dat is geen beschermde titel...

60CX | 13-04-10 | 15:21

De PVV kan inderdaad ook, net als eerder CP86 en Leefbaar Nederland, fijn bij het oud vuil. Op een gegeven moment komt namelijk iedereen er wel achter dat zulks haatdragend rechts geleuter nooit ver komt. En bovendien, als men eens de ó zó democratische partijstructuur van de PVV eens goed onder loep neemt, komt men er wel achter dat de PVV alles behalve democratisch is. Kortom, Geert en z'n vriendjes kunnen binnenkort fijn inpakken. Wellicht na een grote winst eerder, maar deze hoogvliegers zullen uiteindelijk laag vallen, heel laag. Laag waren ze al overigens.

dutchdj | 13-04-10 | 15:21

Hulde voor de PVV, Nederlanders aanbidden immers mensen die (een beetje) fout zijn:
-Bernard
-Maxima
-PistolenPaultje
....

kapotte_stofzuiger | 13-04-10 | 15:20

Die gast is bestuurslid van Likoed Nederland.
En dát vinden we hier op GS natuurlijk helemaal geweldig!
Kunnen we straks met Geert en Israel als backup tegengas (geen bewuste woordspeling) geven aan die verwerpelijke Islamtsunami!!
Toen bleek dat het El Al vliegtuig wapens doorvoerde via Schiphol, stond je toen ook zo te juichen?

Israël is een verwerpelijke staat. Hoe je het wendt of keert.
Dat je tegen de Islam bent: okee. Maar om de Bush-theorie te hanteren: 'If you're not with us, you're against us' is ook weer het andere uiterste.
Dat je tegen de Islam bent hoeft niet te betekenen dat je vóór Israël moet zijn.
Een verlengstuk van de Likoedpartij is iets waar we ons oprecht zorgen over moeten maken.
Straks lopen we hier allemaal met een keppeltje.
Over mijn lijk.

0105300 | 13-04-10 | 15:19

MarieTruus | 13-04-10 | 15:17
Ik denk dat U het verkeerd hebt, ik denk namelijk dat er wel mensen zijn die zich op andere gedachten laten zetten.

DGNAT | 13-04-10 | 15:19

Man, man eindelijk een politicus die weet hoe een loodspuit werkt is het weer niet goed.

Sjeng de helle | 13-04-10 | 15:18

Maar was dat wapen nu geladen of wat? Verhaaltje achter eerste link vermeldt het niet.

widtvoet ® | 13-04-10 | 15:18

@ saabjes | 13-04-10 | 15:07
Draw!

F. von Zeikhoven | 13-04-10 | 15:18

Tsjeempie, spannend hoor met die koe...

60CX | 13-04-10 | 15:17

Gelukkig worden Nederlanders steeds slimmer.
Dat is fijn om te lezen.
En niet dankzij de L O I .
Maar dankzij het internet.
Zomaar alles geloven omdat het in een (staats)tijdschriftje of (staats)krantje staat,
zit er niet meer in.. De intenties zijn voor de meerderheid duidelijk..
Er wordt al 24 uur gezocht naar modder en dit is dan het beste waar
men mee komt.. Poeh poeh..
Een Duyvendak kan jaren in de 2e kamer werken, ondanks zijn crimineel
handelen en een Cramer kan gewoon minister worden, ondanks haar voorzitterschap van een terroristische organisatie als milieudefensie.
En hoe denkt Rouvoet over de opmerking vanuit het Vaticaan, dat pedofilie
samenhangt met het homo zijn? Ach, dat maakt natuurlijk niemand iets uit?
Gelukkig heeft het moddergooien richting de PVV kandidaten geen enkele
invloed op het stemgedrag. Denkt men nu echt, dat potentiële PVV-stemmers
nu in eens niet op de PVV gaan stemmen?
De diefstal, het liegen en bedriegen van de regerende politici heeft veel meer indruk gemaakt op de kiezers, dan nieuwsberichtjes en moddergooien betreffende PVV kandidaten.
Zin in 9 juni !

MarieTruus | 13-04-10 | 15:17

Ge-wel-dig filmpje @update. En dan te denken dat mijn hondje het leuk vindt om die beesten te drijven hahaha.

..zapper | 13-04-10 | 15:16

MalteseKnight | 13-04-10 | 15:13
Lijkt me dat dat sarcastisch bedoeld was....

DGNAT | 13-04-10 | 15:16

@ @ Merlot | 13-04-10 | 15:08
Ja, nee, die rugpijn van Nadorst, die's dus eauk medisch verklaarbaar. "Als u rugpijn heeft, hoeft de oorzaak van de pijn niet altijd bij uw rug te liggen. Het kan ook zijn dat u te maken heeft met 'afgeleide pijn'. Dat wil zeggen dat de pijn op een andere plek veroorzaakt wordt. Dit verschijnsel noemen we triggerpoints. (...)Trauma's in spieren kunnen de oorzaak zijn van triggerpoints. (...) Maar ook stress, valpartijden in de kinderjaren, verwondingen, en alcohol en drugs kunnen oorzaak zijn voor het ontstaan van triggerpoints." www.rugpijnweg.nl/triggerpoints-oorzak...
*achteloos nog een lege whiskyfles door het dichte kantoorraam jast en een onverstaanbaar lied aanheffen doet*

F. von Zeikhoven | 13-04-10 | 15:16

Dus geenstijl vindt het normaal dat een portier of beveiliger een wapen (waarschijnlijk voor de sport of jacht) gewoon tijdens het werk bij zich draagt? Deze gast is echt goed weggekomen... een vergunning brengt verantwoordelijkheden met zich mee die deze meneer blijkbaar niet kan dragen.. wat een gek! Echt.. cowboy henk

bovenste_plank | 13-04-10 | 15:16

Diplomajokkebrok was ooit Charl Schwietert (VVD), einde politieke carriere.

Dr. Mabuse | 13-04-10 | 15:16

Verder vind ik het wel best.
Ik ga mijn keuze ( qua partij ), eerder dit jaar genomen tijdens de GM verkiezingen, gewoon herhalen.

Teun van het Tuinpad | 13-04-10 | 15:16

superlama | 13-04-10 | 15:08

Nee hoor, deze Franse stoofschotel heeft alleen een uurtje te lang op het vuur gestaan en zijn medicatie op eigen gezag gehalveerd. Geen aandacht aan schenken verder. Zonde van de energie.

snuff | 13-04-10 | 15:15

Dwaaas | 13-04-10 | 15:11
Ik dacht in eerste instantie dat U iemand bedoelde van de PVV, vandaar het misverstand

DGNAT | 13-04-10 | 15:14

doskabouter | 13-04-10 | 15:12
Wie? GS? De media? De PVV? De joden?
Vragen, vragen, vragen.

Buffell | 13-04-10 | 15:13

Dig some more dirt for us Neeltje! Go for it girl...maak jezelf nuttig voor je baas en alle andere bange linkschmenschen! *proest*

Viezevoozert | 13-04-10 | 15:13

Boeuf Bourguignon | 13-04-10 | 15:02
en het stond in de elsevier, en daarom is het waar...
Als het waar is - erger dan de kopvoddentax, lijkt me. Maarreh.. meerdere getuigen? geluidsbandje? filmpje?

MalteseKnight | 13-04-10 | 15:13

PVV lijst ziet er best aardig uit, vrijwel geen tokkieachtigen, wel wat twijfelgevalletjes, maar dat geldt voor iedere partij. Dus deze actie van jaloerse linkschmenschen kon niet uitblijven. Er zullen de komende weken nog wel meer "onthutsende onthullingen" volgen. Gaaap. Ga maar eens siësta doen tot 9 juni.

lustgeenthee | 13-04-10 | 15:13

theos | 13-04-10 | 15:08
Dat was dan ook precies wat ik bedoelde :-)

DGNAT | 13-04-10 | 15:13

superlama | 13-04-10 | 15:08
Nee, lachen man, je verkneukelen met mensen die het lollig vinden om kinderen neer te schieten. Wat als een Femke dat met een Hamas haatbaard zat te bespreken? Hoe zou GeenStijl een kandidaat van GroenLinks met banden met de AEL te grazen nemen?

Boeuf Bourguignon | 13-04-10 | 15:12

Ze zijn zooooooooo voorspelbaar. Pathetic

doskabouter | 13-04-10 | 15:12

Ziet u, @Flooks, ook de PVV heeft rotte appels in haar partij.

Zeeschuimer | 13-04-10 | 15:11

DGNAT | 13-04-10 | 15:00
Inderdaad.
Punt twee was natuurlijk (net als punt een) nogal overdreven neergezet, maar het gaat om de inhoud van de boodschap.
www.nu.nl/algemeen/811417/burgemeester...
Er zijn ambtenaren voor heel wat minder ontslagen, sterker nog, men wordt vaak niet eens aangenomen met een dergelijk antecedent. En zo iemand kan het probleem tot minister van bzk schoppen. Nogal onrechtvaardig en twijfelachtig, vindt u niet ?

Dwaaas | 13-04-10 | 15:11

Merlot | 13-04-10 | 15:08
Het is gewoon geen doen om ál die voorbeelden te plempen.
;

Teun van het Tuinpad | 13-04-10 | 15:10

Straks horen we nog dat Geert Wilders vroeger VVD´er was!

BeertjeB | 13-04-10 | 15:10

De kogel komt van links, je weet tog.

copy2devnull | 13-04-10 | 15:10

@spanarchist | 13-04-10 | 14:49
in een eerlijke en democratische media? ja
in Nederland? nee

theos | 13-04-10 | 15:10

Arrabinekoeterine | 13-04-10 | 15:06
Met hangende pootjes.

Teun van het Tuinpad | 13-04-10 | 15:09

Volgend topic eens over allerlei andere falers binnen de politiek?
Dan zou ik nu maar vast beginnen met tikken Hoxha, Brusselmans, BertBrussen of Pritt Stift, aangezien er héél wat volk met een verdacht verleden rondlopen daar in dat politieke wereldje. Iedereen heeft wel iets gedaan in zijn verleden wat niet mocht of waar hij/zij niet trots op is.

Buffell | 13-04-10 | 15:08

@DGNAT | 13-04-10 | 15:00
wat sgp uitvreet hoor je pas als de kinderen wat ouder en zelfstandiger zijn :P

theos | 13-04-10 | 15:08

Teun van het Tuinpad | 13-04-10 | 15:06
Of Guusje, en met een borrel op in je volledig gesubsidieerde extragrote rugpijndienstauto zit.

Merlot | 13-04-10 | 15:08

Boeuf Bourguignon | 13-04-10 | 14:55
Boeuf Bourguignon | 13-04-10 | 15:02
Je vergelijk tussen de kandidaten van de PVV en die rare clubjes is heel fout. Net zo fout als alles wat jij fout zou vinden (dat is waarschijnlijk veel). Blijft gewoon: Weg kwijt?

superlama | 13-04-10 | 15:08

Inmiddels heeft de schattebout het berichtje van haar Twitter gegooid. Hoe laf kun je zijn.

Kopknabbelaar | 13-04-10 | 15:07

Zo'n Likud-figuur in de Nederlandse regering? Ik zit er niet op te wachten dat er een exponent van het Midden-Oosten conflict directe macht krijgt in ons kabinet. Kunnen we Greta Duisenberg meteen president maken, worden we tenminste nergens bij betrokken.

AnoHuf | 13-04-10 | 15:07

Nou Geenstijl, zo logisch is dat niet. Iemand met een wapenverlof mag het wapen ALLEEN van en naar de schietvereniging vervoeren. Dat is de vervoersrestrictie! Daarnaast moet de munitie en het wapen gescheiden van elkaar in een koffer/tas vervoerd worden. Het dragen van een wapen (in een holster of achter je broekriem) is ten strengste verboden. Ook voor beveiligers. Hij heeft geluk dat alleen zijn verlof is ingenomen, hij had ook zijn beveiligersstatus kunnen verliezen en een gevangenisstraf kunnen krijgen. Daar was ik eigenlijk wel voor geweest. Dit soort cowboys geven de Schietsport een slechte naam.

saabjes | 13-04-10 | 15:07

Schoorsteenveger | 13-04-10 | 15:04
Tenzij je Rob heet en het "goede" kleurtje stemt.

Teun van het Tuinpad | 13-04-10 | 15:06

Diplomajokkebrokken mag niet. Zelfs in Iran sturen ze daar ministers voor naar huis.

Arrabinekoeterine | 13-04-10 | 15:06

de Dagelijkse Standaard website kan de toestroom niet echt lekker aan... Heeft iemand het artikeltje ergens gemirrord?

Trebaxus | 13-04-10 | 15:05

Gidi mag van geluk spreken dat ze 'm niet betrapt hebben op hoerenlopen of cokesnuiven. Dan had hij geen schijn van kans meer gemaakt om nog ooit een rol van betekenis te spelen in de Nederlandse politiek.

Schoorsteenveger | 13-04-10 | 15:04

Schijnt dat Wilders eergisteren nog met een bom-moeder sprak.

illuvatar | 13-04-10 | 15:04

Wat nu? Wordt de Geenstijl-methode overgenomen door andere media? Ojee ojee.

niet voor de hond | 13-04-10 | 15:03

Trouwens, iedere lijst die PVV of Leefbaar uitbrengt wordt uitgebreid besnuffeld door oprechte democraten [kuch] zoals AFA, Ravage en "Onderzoeksburo" Jansen & Janssen www.burojansen.nl/
Hun bevindingen worden vervolgens zonder bronvermelding en gewoonlijk ook zonder factchecks door de MSM media overgenomen.

"Zeg mij wie uw vrienden zijn, en ik zal zeggen wie u bent"
.

Merlot | 13-04-10 | 15:03

LOL @ "LikudKoe"

Teun van het Tuinpad | 13-04-10 | 15:03

Socratof | 13-04-10 | 14:55
Volgens mij is het gros van de standpunten van de PVV al enkele jaren bekend.

DGNAT | 13-04-10 | 15:03

nou, dat veelde niet scheel voor Neeltje......

reibekuchen | 13-04-10 | 15:03

'k Had net even de Elsevier van de leestafel gepakt:
"Zijn vrouw (van Israelische officier) zei: 'Ook onze kinderen en kleinkinderen hebben nog genoeg Arabieren om te doden'. Wilders grinnikte: 'Wil jij misschien mijn tekstschrijver worden?".
En daar op willen stemmen. Un-fucking-believable.

Boeuf Bourguignon | 13-04-10 | 15:02

Dwaaas | 13-04-10 | 14:53
Bijna in elke partij vind je dergelijke praktijken, misschien enkel niet in de brave hendrikkenpartij (de SGP) maar daar houden ze zich misschien wel met andere dingen bezig....
Waar U naar refereert met uw tweede punt is me een raadsel.

Ik ga ook helemaal niemand zitten verdedigen, over elke partij valt immers wel het een en ander te zeggen(Of het mag wel heel erg bont worden).
Ik heb liever dat het over de inhoud gaat dan dat er op poppetjes gebashed worddd.

DGNAT | 13-04-10 | 15:00

Bio Neeeeeeltje Journalist. Werkt bij Met het Oog op Morgen (NOS Radio 1) en Vrij Nederland. En is ook nog freelancer op zijn tijd, o.a. voor Volkskrant Reizen.

Met ieders (belasting/NOS) geld de PVV "onderzoeken". Hoe kan het G.dverdeG.dver in dit heerlijke landje aan de zee. Lekker stemmen op Job denk ik. Slaap lekker.

superlama | 13-04-10 | 14:59

Bos Hout | 13-04-10 | 14:58
Hm, bij mij werkt dat niet.

Teun van het Tuinpad | 13-04-10 | 14:59

Zo hoorde ik dat een PVVer aan de oevers van de Maas onlangs een rubberbooot heeft opgeblazen.

Schoorsteenveger | 13-04-10 | 14:59

Teun van het Tuinpad | 13-04-10 | 14:57
ssst. ik doe altijd andersom.

Bos Hout | 13-04-10 | 14:58

Ja, ja, bagatelliseer het maar hè. Zo'n geintje zou ik eens moeten uithalen, je kan er donder op zeggen dat ik itt die Gross-Israel nazi mijn vergunning door de versnipperaar had zien gaan.

Gotthard | 13-04-10 | 14:58

Bos Hout | 13-04-10 | 14:56
Je naam + geboortedatum.
Toch ?

Teun van het Tuinpad | 13-04-10 | 14:57

Laag hoor hoe ze Geert weer de wind uit de zeilen proberen te nemen. Ik begrijp er niks van dat als je het beste met Nederland voor hebt en de landverpestende immigranten aan wilt pakken je zo uitgekotst word in dit land. Als je pro nederland bent word je in een hoekje met meneer hitler gezet om voor mij volstrekt onduidelijke redenen. Als Wilders kapot geschoten word is dat waarschijnlijk weer door een verdwaasde Hollander die alle demoniserende bullshit voor waarheid aangenomen heeft.

Randy McRanderson | 13-04-10 | 14:57

Al waren het bavianen - altijd nog beter dan de andere politici.
Liever een baviaan in een zetel, dan een politicus die die zetels misbruikt om me te besodemieteren, plukken en me op de koop toe ook nog belasteren.

Laat de zittende politiek maar flink last hebben van die horde PVV-ers waar ze geen kant mee uitkunnen.
Zelfs midden in een crisis wat mij betreft geen enkel probleem.
Slechter dan met de zittende politiek is imo volstrekt onmogelijk.
Want dat zijn misschien allemaal heel "keurige" grijze muizen, maar ze hebben wel de leidingen van de democratie doorgeknaagd.

Oh en voor de lolbroeken die willen roepen "maar PVV-ers *zijn* ook bavianen"----bij voorbaat powned.
.

Merlot | 13-04-10 | 14:55

superlama | 13-04-10 | 14:47
Likoed NL zijn niet echt fijne jongens hoor. Oh ja, kritisch zijn over extreemrechtse partijen met een religieuze grondslag mag alleen als het christenen betreft... Wat die figuren van Likoed NL off the record verkondigen daar lusten de honden echt geen brood van. De AEL in spiegelbeeld.

Boeuf Bourguignon | 13-04-10 | 14:55

@DGNAT | 13-04-10 | 14:46

Inhoud? Ben ik de enige die nog geen programma heeft gezien dan?? Maar je hebt wel gelijk: zodra er sprake is van inhoud praten we verder...

Socratof | 13-04-10 | 14:55

De link van Mellony is zo down als Patricia Paay.

DeChinees | 13-04-10 | 14:54

Liever een Israëlische haatkoe dan een Rotterdamse Obicu

illuvatar | 13-04-10 | 14:54

ZDEV | 13-04-10 | 14:54
lees 'boter' tussen [strikethrough] haakjes...

ZDEV | 13-04-10 | 14:54

Aha, het strontsmijten is begonnen...
In de hoernalistiek en de politiek heeft iedereen <strikethrough>boter</strikethrough> STRONT op het hoofd...

ZDEV | 13-04-10 | 14:54

Een gewapende joodse beveiliger = geheime dienst. Dat hij na vijf minuten vrij kwam is natuurlijk op regeringsniveau geregeld. Vanwege onze gristelijk-jeaudse traditie namelijk. Ik zeg VN vastbijten en niet loslaten.

zooishettoch | 13-04-10 | 14:53

Kan iemand in Godsnaam even in het verleden van Verhagen duiken? Dank.

James St John Smythe | 13-04-10 | 14:53

DGNAT | 13-04-10 | 14:46
Ach ja, een diploma hoaxen is ook niet erg integer en een beetje lafjes. Zo iemand wil je niet als minister van binnenlandse zaken. Dronken achter het stuur kruipen en het met man en macht proberen te doofpotten, dat getuigt tenminste van daadkracht en integriteit.

Dwaaas | 13-04-10 | 14:53

@Zealot | 13-04-10 | 14:41

Mwa, Sing-kharmama, Duyvendakhaas, Pormes-Frites ea werden ook gezellig in het zoeklicht geplaatst. Kranten moeten wel verkopen natuurlijk.

Biff Eagleburger | 13-04-10 | 14:53

helaas wordt ze niet keihard door die Schotse Hooglander neer gebuffelt...

gozahtje | 13-04-10 | 14:52

lieve GS! hebben jullie wel eens de krantenkoppen van de telegraaf gelezen? Of meer "gezien" eigenlijk...? Ja, nou dan!

vannikname | 13-04-10 | 14:50

En de eco-terroristen op de Groen Links-lijst komen volgende week aan de beurt. Toch?

spanarchist | 13-04-10 | 14:49

-weggejorist-

chris2005 | 13-04-10 | 14:49

-weggejorist-

(soera5:33) | 13-04-10 | 14:49

da wizard | 13-04-10 | 14:42
Heb jij het artikel überhaupt wel gelezen?

dennieboy | 13-04-10 | 14:48

Daarom heb ik ook geen twitter. Dan lees je dit soort onzin ook niet.

Wim-Lex | 13-04-10 | 14:48

@Buffell | 13-04-10 | 14:46
De relifundi's van Israel worden uitgesloten van de dienstplicht.

Filosoof-King in spe | 13-04-10 | 14:48

@da wizard | 13-04-10 | 14:46
Ik hoorde ddat hij graag Minister van Jeugd en Gezin wil worden.

Canarie | 13-04-10 | 14:48

Vrij Nederland blijft het zwakste opinieblad van Nederland. Zelfs ná de Groene.

cultheld | 13-04-10 | 14:48

OoO | 13-04-10 | 14:46
Ik wil Femke wel even 'screenen'.

Buffell | 13-04-10 | 14:47

Een gewapende joodse beveiliger hoog op de lijst en geen openheid over joodse financiers. Dat is dus ook de pvv.

Bos Hout | 13-04-10 | 14:47

Maar... wat skoorden ze bij de Cito toets?

widtvoet ® | 13-04-10 | 14:47

Boeuf Bourguignon | 13-04-10 | 14:43
Weg kwijt?

superlama | 13-04-10 | 14:47

Sow-hee, hebben na 24 uur non stop uitpluizen van de PVV piepeltjes eindelijk wat gevonden. En maar moord en brand schreeuwen. Links sch**t volk, bah!

modderfokker23 | 13-04-10 | 14:47

De koe is niet Israelisch. Weinig rood

bookie | 13-04-10 | 14:46

Zullen we Balkenende eens gaan screenen? Of Wouter Bos? Of Paul Depla? Of Fleur Woudstra?

OoO | 13-04-10 | 14:46

Die link van de Dagelijkse Standaard rookt al. Kan iedereen even van die site af zodat ik het kan lezen? Dank.

Tennessee Whiskey | 13-04-10 | 14:46

Ik neem aan dat deze man gaat voor de post van defensie...

da wizard | 13-04-10 | 14:46

Toch wel jammer dat de lijst van de PVV zo ontzettend onder de loep wordtt genomen.
Kennelijk kan men het inhoudelijk niet af dus gaat men op poppetjes spelen, dat is ook veel en veel makkelijker.
Let's be honest, elke partij heeft zo zijn 'rotte' appels.
VVD heeft merkwaardige leden.
groenlinks kandidaat steunt dat er rotsblokken in zee worden gedumpt door GP.
Ab klink stelt het atheisme geljik aan de Nazi's.
PVDA heeft kandidaten die achter marokko staan maar als bijvoorbeeld een PVV kandidaat israel steunt dan is het een racist e.d.
Zucht....
"mist Pim"

DGNAT | 13-04-10 | 14:46

Canarie | 13-04-10 | 14:43
Brings back ALOT of memories voor ze, denk ik...

Buffell | 13-04-10 | 14:44

@ Update

Owjee, de dames en heren van weldenkend Nederland ruiken bloehoed.

Teun van het Tuinpad | 13-04-10 | 14:44

Typisch. Die ontbrak nog bij Wilders, zo'n Israel über alles nutcase, ongetwijfeld zo'n figuur die de Al Aksa moskee met dynamiet de lucht in wil blazen teneinde de nieuwe Joodse tempel te bouwen. Die clubjes waar hij bij hoort, zijn dat geen vertakkingen van de Kach en de Jewish Defence League, de AEL van het oude volk?

Boeuf Bourguignon | 13-04-10 | 14:43

@Buffell | 13-04-10 | 14:41
ja.. want die houden helemaal niet van wapens!!!11!

Canarie | 13-04-10 | 14:43

Verdorie, ik was gisteren toch vrij in mijn nopjes met de kandidaatlijst van de PVV. Ik had slechter verwacht, maar gisteren werd ik aangenaam verrast.

Welk een teleurstelling nu opeens dat deze kandidaten mensen blijken te zijn?! Ik kan er niet over uit...

TisNieZoMoeilijk | 13-04-10 | 14:43

Als er ze in mijn verleden gaan wroeten komen er ook dingen boven water...

Iedereen heeft wel eens dingen gedaan waar hij later z'n bedenkingen bij heeft.

Filosoof-King in spe | 13-04-10 | 14:42

Iemand met een wapenvergunning hoort beter te weten.
Wat een achterlijke idioot...

da wizard | 13-04-10 | 14:42

Typisch dat het bij de PVV gelijk weer helemaal wordt doorgelicht. Die partij moet koste wat kost kapot worden gemaakt. Ik ben het ook niet met ze eens (en met veel andere partijen ook niet), maar ik laat ze in hun waarde en ontneem ze hun recht op een mening niet. De controlerende functie van de media lijkt zich vooral te focussen op de PVV.

Zealot | 13-04-10 | 14:41

GS, is de titel niet wat denigrerend richting joden?

Buffell | 13-04-10 | 14:41

Zoals altijd. Links is lief en mag alles en dus ook alles zeggen. Als een PVVer wat roept of doet...discriminatie...dom...boeee

Rooie2005 | 13-04-10 | 14:41

*Verslaggever Vrij Nederland opgepakt voor vergaren nieuws.*

Canarie | 13-04-10 | 14:41

leuk zn wapenjood

Plastuit | 13-04-10 | 14:40

Dwaaas | 13-04-10 | 14:38
Da's waar.
Niets nieuws dus.

Teun van het Tuinpad | 13-04-10 | 14:40

En woordvoerder Likud Nederland. Een stroman van Netanyahu dus. Dubbele loyaliteit Geert!

Stolichnaya™ | 13-04-10 | 14:40

Kan aan mij liggen, maar het klinkt echt onwijs erg. Echt heel erg. Denk ik.

Achterdocht | 13-04-10 | 14:40

-weggejorist-

Teun van het Tuinpad | 13-04-10 | 14:39

Ik heb wel eens een boete gehad voor te hard rijden, nu kan ik een politieke carriere wel vergeten. Tenzij ik natuurlijk lid word van de PvdA.

buurvanurk | 13-04-10 | 14:39

Widtvoet: senior geldschieter VVD blijkt machtigste wapenhandelaar Benelux

www.vimac.nl/

widtvoet ® | 13-04-10 | 14:38

lalrs | 13-04-10 | 14:38
Nee, maar wel een vriend van Ab.

Buffell | 13-04-10 | 14:38

Teun van het Tuinpad | 13-04-10 | 14:37
Logisch, zij propageren al jaren het sinterklazen.

Dwaaas | 13-04-10 | 14:38

Jaja en de paus is zeker een voormalig SS-er...

lalrs | 13-04-10 | 14:38

Ja boeiend, elke partij heeft van die randdebielen rondlopen. En natuurlijk elke kans aangrijpen om de PVV flink te naaien.
Nee, ik stem geen PVV>

Buffell | 13-04-10 | 14:38

Morgen weer Chocolade letters in de Televaag.
En het AD, de VK, etc...etc...

Teun van het Tuinpad | 13-04-10 | 14:37

Ik vertrouwde hem al niet in het smoelenboek. Terecht naar nu blijkt.

rovertje | 13-04-10 | 14:37

Gezellig!

Bos Hout | 13-04-10 | 14:36

REAGEER OOK