achtergrond

Geenstijl

Aldi Cola, choice of new generation

colabolaOok zo vrolijk van die prijzenoorlog in de supermarkt? Zeker nog geen anderhalve liter Coca Cola gekocht zeker. In dat geval praten we u graag even bij. Coca Cola heeft namelijk een nieuwe fles. En aangezien over dit nieuwe ontwerp heel erg lang is nagedacht door hele dure mensen, kan dat natuurlijk voor u -als consument- niet zonder gevolgen blijven. De consultancybureaus moeten immers ook worden betaald. U kent ze wel, van die snelle yuppen in donkere Audi’s die uw Astra 1.4 in de ochtendspits van de weg af proberen te drukken. Of u dus voortaan even tussen de 1,24 en 1,29 euri wil neertellen voor een fles Coca Cola. Wat zegt u, een prijsverhoging van 40 procent? Jawel, maar daar krijg je wel een hele mooie fles voor terug natuurlijk!

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.