Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ratelband is vriend van Bin Laden

Peace yo!Jawel, daar hebben we de zelfbenoemde positiviteitsgoeroe Emile Ratelband weer. Meneer ziet terroristenleider Osama Bin Laden als een verlicht denker. In een interview met een gristenblaadje verdedigt Ratelband de aanslagen van 11 september. Hadden we met z’n allen maar beter naar Osama moeten luisteren. "We hebben het aan onszelf te danken dat zijn mensen de Twin Towers in vlogen." Osama wil volgens Emile slechts drie dingen. “Eén is dat het Westen moet ophouden de joden te steunen bij de bezetting van Palestina. Het tweede is dat Amerika zijn legers uit Saoedi-Arabië terugtrekt en het derde dat hij vraagt is respect voor de islam over heel de wereld. Dat zijn realiseerbare dingen. Daarom vind ik zijn actie dus gerechtvaardigd.” Tsjakka!

Reaguursels

Inloggen

Emile Ratelband zoon van............... bakker Ratelband............. een hele foute man.................. koos voor de bezetter...................1 van de Arnhemmers die lid was van de NSB...........................

rizla | 08-12-05 | 09:15

De suckel heeft publiciteit nodig.
Geef het hem niet!
Geef het hem niet!Geef het hem niet!Geef het hem niet!Geef het hem niet!Geef het hem niet!Geef het hem niet!Geef het hem niet!Geef het hem niet!Geef het hem niet!Geef het hem niet!Geef het hem niet!Geef het hem niet!Geef het hem niet!

Rubberen Robbie | 07-12-05 | 20:56

@ kruidnagel 17:38

sinds 1990

hondsdolle baas | 07-12-05 | 18:29

Denk even met Emile mee. Obi laat al jaren niks meer van zich horen. De 'tweede mannen' van Al Qaqa vallen als vliegen. Der is aan de top van die organisatie gewoon een heel groot verloop. Zolang Palestina, Israël of de VS bestaan, blijft Al Quaqua in business, en Emile is onderhand wel een beetje aan werkzekerheid toe. Dus gewoon een open vrije sollicitatie, meer moet je er niet achter zoeken. Hij draagt tenminste geen malle petjes of vieze kleren. Die grote mond nemen ze d'r in Tora Bora maar bij, (ook) daar weet toch geen hond waar-ie het over heeft. Laat die man nou rustig carriëreplannen.

veest van pim | 07-12-05 | 18:05

Sinds wanneer zijn er Amerikaanse troepen in Saoudi Arabië??

Kruidnagel | 07-12-05 | 17:38

Tsja hij had ook niet al teveel keus ons Emile. Net zoals Osama min of meer werd gedwongen om die vliegtuigen de TwinTowers te laten invliegen, zo wordt meneer nu door ONS autochtone Nederlanders gedwongen heil te zoeken bij de extreme moslims. Vrije keus is een moeilijk begrip.

GrijpgrageGraaierd | 07-12-05 | 15:26

Deze week in de aanbieding:

GRATIS INVLIEGEN IN DE WONING VAM RATELBAND!

aldi | 07-12-05 | 15:22

deze man kan alleen maar onzin uitkramen, wat hij verteld aan een stel domme dronken boerenlappen kan een kind van 5 jaar ook. En dat zo'n mongool dan ook nog eens op het nieuws komt omdat zijn boeregelul mensen aanspreekt laat weer eens zien hoe het gemiddelde IQ is gedaald van een gemiddelde nieuwsverslaggever/journalist naar een simpel denkende patat-boer.

ChristenUnie | 07-12-05 | 14:01

Binnenkort ook in 026, Emiel onder een wit laken.

NahUnd? | 07-12-05 | 13:11

Eauuu........ Zat die man op de montessorieschool.... vandaar...!
Oh ja op de mulo heeft ie óók nog gezeten.... of ie 'm af heeft gemaakt staat er niet bij.
De man heeft dus de geestelijke ontwikkeling van een breazzah meisje van 15 jaar....
kom, kom jongens, dáár maak je je toch niet druk over?
@ holistic river.... Zei je dat die man op z'n grafdag een feestje wou geven?
Dit jaar nog???

De Markies | 07-12-05 | 12:52

Toch treurig dat niemand zich herinnert wat de motivatie voor 9/11 precies was. Tevens erg kortzichtig dat er werkelijk in geen enkel opzicht gerelativeerd word in de post 9/11 era. Je zou haast hopen dat de Islam wint en wij straks gedwongen worden tot een leventje van terrorist..... omdat we zo graag vrijheid willen hebben! Stelletje primaten!

Golradir | 07-12-05 | 12:45

deze man was bijna leider van een politieke partij !
en hij geeft zichzelf de schuld dat zijn eigen zoon de ziekte van heaumeau heeft....
en hij wil op je grafdag er een feest van maken....
kan deze man A.U.B. niet geboycot worden ?!!!!

holistic river | 07-12-05 | 12:25

Was onze Emile ook niet erg ''close'' met Sadam H.?

The Zalking Wombie | 07-12-05 | 12:11

ja ja ja zal wel weer tjakaa wil graag de sharia
hier zeker
die vent gaat maar naar een moslimland de wonen als het daar beter is voor hem wij allah acepteren nooit

cast | 07-12-05 | 11:44

Emil Ratelhoofddoek

themanfrank | 07-12-05 | 10:58

Boosh is -met Bin Laden- een van de weinigen die zich realiseren dat de "internationale rechtsorde" in de bergen van Bosnie en Kroatie voor altijd haar geloofwaardigheid verloor.

We stonden er met zn allen bij en keken er met zn allen naar. Omdat de VN onstaan was als organisatie om de dekolonisatie in goede banen te leiden en de machtsbalans van de Koude Oorlog te formaliseren en waar mogelijk te stabiliseren. Politieke macht heeft de organisatie nooit gehad. Zij bestond alleen voor het geval er eens een Chroestjov of een Reagan aan de knoppen zou zitten. Bush weet dit, Bin Laden weet dit, maar waarom weten zo weinig Europeanen dit?

pureemetjus | 07-12-05 | 10:54

Het punt bij ratelband is de manier waarop hij het brengt en misschien ook wel het feit dat hij het is die een bepaalde boodschap brengt (en dat heeft ie dan ook weer aan zichzelf te danken). The point van hem is denk ik niets anders dan als er wat meer respect zou zijn voor elkaar, dan was 9-11 niet gebeurd.

Maar ja Sadam of de Taliban en Bin laden en kornuiten missen hier en daar ook wat respect voor andersdenkenden en ga nou niet vertellen, meneer ratelband, dat wij als westerlingen die intolerantie van hen aan onszelf te danken hebben. Het is een cultuur waarin het delen van macht en bezit ed maar weinig voeten in aarde heeft en dat moet ook veranderen. Overigens denk ik wel dat we niet goed bezig zijn als westerse wereld om dat dan weer te veranderen. Maar de schuld bij onszelf neerleggen? Neh...

synchronicity | 07-12-05 | 10:52

Kan die ratelband het eerst volgende cia-vliegtuigje in? Graag Levereter ook niet vergeten.

Der Icebear | 07-12-05 | 10:35

Wat een droplul

kloaka | 07-12-05 | 09:31

als het goed is liggen er nu snipers van het 42ste bij dit wanfiguur in de bosjes en voor zijn frietkramen. een beetje relschoppen ok, maar dit gaat een ietsje tever.

kolonel klootoog | 07-12-05 | 09:23

Wannabecool kom er maar in!

Lucifer | 07-12-05 | 09:13

Ratelblind

superlutser | 07-12-05 | 09:06

De Cornhert liga en zijn westerse tegenhangers in andere landen hebben ons afgeleerd om onszelf te verdedigen. Hun volgelingen maken wetten en verwachten dat deze wetten, hoe tegennatuurlijk ze ook mogen zijn, worden nageleefd, waardoor slachtoffers heel vaak als daders of uitlokkers worden gezien.
.
Het wordt tijd dat in Nederland en de EU de Franse revolutie van 1789 nog eens dunnetjes overgedaan wordt en het gespuis van de straat zich tot in de hoogste regionen van de EU samenleving dwingend laat gelden, gedurende een periode van wetteloosheid.
.
Juist de juristen van de huidige wereld zijn de pestilentie van de samenleving, alles wordt door hen gecorrumpeerd en met behulp van corrupte collega's blijven ze corrupte collega's beschermen. Ook journalisten en politici behoren tot dit sociale geteisem en hanteren dezelfde beschermingsconstructies.
.
De huidige door en door verrotte juridische, politieke en journalistieke samenleving zorgt ervoor dat mensen zoals Osama en ander tuig niet aangepakt kunnen worden als zij beginnen te ontsporen.
.
Ratelband roept in vele kringen zoveel weerstand op dat ze hem alle mogelijke uitspraken in de mond kunnen leggen en zijn veels te grote ego verhinderd hem om te erkennen dat hij uitsluitend en alleen gebruikt wordt om de mening van een journalist of een beweging handen en voeten te geven. Je ziet die parallel met de politici van de huidige coalitie, zij dichten de ranzige kranten van de linkse "kwaliteitspers" een integriteits imago toe dat zij nooit bezeten hebben en ook nooit zullen bezitten omdat zij, net als de geinterviewde politici, onderdeel zijn van hetzelfde gecorrumpeerde systeem.

Ksi-Ziks | 07-12-05 | 08:58

Tjahakbar!

Kakbouter | 07-12-05 | 08:53

heh fuckje, alles kud ?

more beer (cd /pub) | 07-12-05 | 08:48

goedemorgen fuckje

hama | 07-12-05 | 08:35

Ratelband was't leukst op schiphol, toen hij belaagd werd door Robbie Munz.
Hoogtepunt van de Hollandsche StaatsTV!

fuckje | 07-12-05 | 08:28

Vroeger vond ik hem nog komisch, maar dit gaat echt te ver.

Heikneuter | 07-12-05 | 08:22

die 8erlijke ratelkwast spoort ook voor geen meter , ik weet niet wie er wijzer is osama of die geflipte poffertjesboer ???
voor mij sporen ze allebij niet maar dat ff buiten beschouwing gelaten.
maar een methode: necksgot en de familie erbij halen en de rotzooi opruimen.

roelofw | 07-12-05 | 07:52

oww cizzle,

studeer jij...
overbodige info..

Kneet | 07-12-05 | 03:54

wel grappig dat mijn hoogleraar vandaag tijdens college eigenlijk hetzelfdee zei: door conflicten en incidenten in de samenleving komt juist vooruitgang in vastgelopen conflicten voort.

c_to_the_cizzle | 07-12-05 | 02:44

En de 'pimp' van Ma Tokkie.

Dr. Faustus | 07-12-05 | 02:14

Ratelband is een 'mental coach' met meer charisma dan intellect.

Dr. Faustus | 07-12-05 | 02:13

Ben even weggeweest uit NL. Praat me 's bij, wie is Ratelband? En het was toch Youp van 't Hek die de hele tijd Tjakka riep?

QZNYWRLD | 07-12-05 | 02:09

Na 9-11 staat de moslimwereld er inderdaad heel anders voor: Afghanistan bezet, Irak bezet, , Syrië op de knieën en Soenieten, Sji'ieten, Koerden die elkaar afmaken. Misschien is Osama een verlicht denker maar hij is een allerbelabberdste strateeg en heeft George W. Bush danig onderschat.

Dr. Faustus | 07-12-05 | 01:50

Waarom doet "ratelband" me nou aan een enorme scheedt denken?!

BSE rundfunk | 07-12-05 | 01:13

meneer ratelband maakt één hele grote fout. Hij vergeet effe dat je eigenlijk alles wel kunt verdedigen. Iedeeen bedoelt het uiteindelijk goed.
En dan vergeet ik nog te zeggen dat emile zelf ook een hele grote fout is, maar dat weet ie zelf inmiddels ook wel.

Toine Rorije | 07-12-05 | 01:07

Ik ken Ratelband en ik denk dat ik hem wel live op Geestijl kunnen krijgen.
Is dat wat ?
Gaan we dan vrolijk verder.

fotofuck | 07-12-05 | 00:19

@ allen:
Simpel en zeker realiseerbaar voorstel:
Als u allen nou zo vriendelijk zou willen zijn enkele euris op mijn bankrekening te storten (alsof je dat mist!), werken we gezamenlijk toe naar het geweldige doel: ondergetekende steenrijk.
Ik denk dat ik Emile aan mijn zijde heb in deze (en hopelijk alleen in deze)....

Mr R | 07-12-05 | 00:19

@ Gavrilo,

Oh dat maakt niet zoveel uit hoe het geschreven staat het gaat om de strekking.

fotofuck | 07-12-05 | 00:17

correctie -net nu fotofuck-

Gavrilo | 07-12-05 | 00:15

@Gravrillo
Daarom ben ik er ook nog!

fotofuck | 07-12-05 | 00:15

@doktersnuggles Hè jammer, net fotofuck zo'n mooie klaagzang aanhief.

Gavrilo | 07-12-05 | 00:14

@Pannie,

En als nu wil rukken, niks menselijks is me vreemd.

fotofuck | 07-12-05 | 00:11

fotofuk gewoon de handjes boven de deken houden joh!

Pannie | 07-12-05 | 00:09

Hij heeft het zo niet gezegd, stop maar met de discussie. Topic bij deze gesloten!

doktersnuggles | 07-12-05 | 00:08

@ vander F
Mijn complimenten over je Spam supertofgedaan.
Ik zit een beejte in de fotografie en kom nog wel eens hier en daar in de wereld.
@Jane
Sta achter je standpunten, maar probeer wel gristen te zijn. Gaat me moeilijker af waarschijnlijk dan dat ik het zou willen.
@ de rest, ok ik ben pro Joods, GRISTEN maar door wie zijn wij bevrijdt en kunnen we nu lullen zoals we willen. En waren 6 miljoen Joden niet genoeg!!
Ratelband je lult zonder verstand!!!!!!

fotofuck | 07-12-05 | 00:05

Lekker jochie die ratelband. Super intellectueel of ratelslang met geitensokken ?

Eurobuck | 07-12-05 | 00:02

@ bral-aap, plaatsvervangende schaamte voor geloofsbroeders ?

Hammiehetvarken | 07-12-05 | 00:02

Op zich heb ik die Ratelband wel eens grotere onzin horen verkondigen.

Pannie | 07-12-05 | 00:00

Kom op fuckje, het is een heel mooi stukje, mooie website ook overigens.

Hammiehetvarken | 06-12-05 | 23:59

wat een opper Mongeaul

Hesje | 06-12-05 | 23:58

Hammie, had de moeite gespaard... ik begrijp je punt echt wel hoor maar het is niet leuk.

bral-aap | 06-12-05 | 23:56

wat is dat toch un eikel zeg gewoon ff naar cuba met die ratelband ff wat manieren laten leren daar

lekker-ding | 06-12-05 | 23:56

"De man achter de kreet 'Tsjakkaaa' gaat volgende week dinsdag op de website van het jongerenblad in discussie over zijn uitspraken. " Ok.

Hammiehetvarken | 06-12-05 | 23:56

Van Anraat dan?
Laatste fase in zaak-Van Anraat

Morgen zal officier van justitie Fred Teeven
waarschijnlijk een lange gevangenisstraf
tegen hem eisen.

En over Melchers:
De samenwerking met van Frans van Anraat
(bijgenaamd Dokter Dood)
werd door officier van Justitie Fred Teeven ontkend.

Teeven die de opvolger was van Pim Fortuyn
en het stokje wilde overgeven aan Emiel Ratelband...
Maar dat lukte niet echt.

Dr.D | 06-12-05 | 23:55

Leuk stukje alleen veel te veel letters.

fuckje | 06-12-05 | 23:54

Ja, prachtig!

Lagonda | 06-12-05 | 23:53

@Hammiehetvarken
Mooi stukje hoor.

Barbapoeppa | 06-12-05 | 23:43

Eeennnnnn, goedenavond dames en heren, ook in België! Welkom bij alweer een nieuwe aflevering van Reality Check! En hier is uw gastheer: Jack Spijkerrrrmaaaaan!

Ja, dank je wel, Pierre! Goedenavond dames en heren, ook in België! Ik ga u voorstellen aan de kandidaat van vanavond: Lagonda! Kom d'r maar bijstaan, gezellig! Nou, Lagonda, vertel eens, alles goed?

Ja hoor, Jack, met mij is alles prima. Met jou ook?

Jazeker! Ik presenteer nu een sportprogramma en een quiz! Het is een droom die uitkomt! Praten over voetbal; ik doe niets liever! Maarrrr, Lagonda, zeg het eens --- ben je klaar om de realiteitskennis van het Nederlandse volk te peilen?

Laat komen!

Goed, Lagonda, je weet hoe het gaat. Ik stel een vraag, en jij moet raden wat de gemiddelde Nederlander daarop zou antwoorden. Duidelijk? OK, komt-ie dan... vrrrraaag een: wat is het motief voor de moord op Theo van Gogh? Wat denkt het Nederlandse volk --- wat is het motief voor de moord op Van Gogh? Neem de tijd!

Erm ... even denken ... Mohammed B. heeft tijdens zijn rechtszaak duidelijk verklaard dat hij Van Gogh heeft vermoord omdat hij Allah heeft beledigd. Het motief voor zijn daad is dus gelegen in de islam.

De islam dus! Goed, we gaan kijken naar het grote bord! De motief voor de moord op Van Gogh is religieus van aard ... het Nederlandse volk zei:

*TOET!*

Helaas, fout geantwoord, Lagonda! Het Nederlandse volk meent dat Van Gogh is vermoord omdat hij moslims voortdurend voor geitenneukers uitmaakte. Hij is dus gestraft omdat hij een racist was! Het heeft niks met de islam te maken! Jammer, Lagonda. Maar niet getreurd; er zijn nog meer vragen! We gaan gewoon lekker snel verder: vrrrraag twee! Komt-ie: wat is de reden van de rellen in de Franse voorsteden? Denk goed na, Lagonda, wat denkt het Nederlandse volk.... wat is de reden van de rellen in Frankrijk?

Erm, nou ja, dat lijkt me niet zo moeilijk. Het zijn hoofdzakelijk moslims die de straat opgaan; achtergestelde groepen van ander etnisch of religieus pluimage heb ik niet gezien. Dus de hoofdoorzaak lijkt me toch gelegen in de religieuze cultuur van die mensen -- de islam dus!

Weer de islam? Goed! Kijk maar weer eens naar het grote bord! Wat zei het Nederlandse volk? De reden voor de rellen in Parijs IS....?

*TOET!*

Ach, wat jammer! Weer fout, Lagonda! Het Nederlandse volk verkeert in de stellige overtuiging dat die rellen voortkomen uit de woede van die relschoppers over de discriminatie die hen in onze maatschappij ten deel valt. Het goede antwoord had dus moeten zijn: terecht verzet tegen racisme! De islam had er weer helemaal niks mee te maken. Je bent daar wel een beetje gebrand op, hè? Op de islam?

Tjsa --- het lijkt zo voor de hand te liggen...

Jaja, ik begrijp dat je dat zo ziet, maar je moet hier proberen te raden wat de mening van het Nederlandse volk is. Je moet je wel beseffen dat de meeste mensen gewoon naar het journaal kijken zonder er al teveel over na te denken hè? Goed, laatste vraag. Komt-ie: waarom zijn recentelijk in Indonesie drie christelijke schoolmeisjes door moslims onthoofd? Wat denkt het Nederlandse volk daarover? Denk aan wat ik net zei, Lagonda!

Erm ... tsja ... vanwege Israël en de Amerikaanse bezetting van Irak?

*TADADADADADAAA!*

Ja, helemaal goed! Geweldig, Lagonda! Ja, je wilde nog even islam zeggen hè? Ja, ik zag het wel! Maar inderdaad, islam heeft er niks mee te maken; het komt gewoon door Amerika! Heel goed! Pierre? Wat zijn de prrrijzen?

Ah, Jack, kijk eens waar Lagonda mee naar huis gaat vanavond! De verzamelde werken van Karl Marx, Karen Armstrong en Geert Mak! Gefeliciteerd! Gefeliciteerd! Gefeliciteerd...!

Lagonda Blog Spot !

lagonda.blogspot.com/2005/12/ziek.html...

Hammiehetvarken | 06-12-05 | 23:36

@asmad,
in 1 uurtje krijg ik niet meer voor elkaar gefucked.
Ik had even geen zin in deze discussie over een gozer die het begrijpenlijk vindt om wolkenkrabbers om te vliegen en Saddam S. een toffe peer vindt.

vander F | 06-12-05 | 23:33

Oeiiiii... ook een manier om in het daglicht te verschijnen :p
Emile is een beetje in de war.....

Kris | 06-12-05 | 23:32

Vivere! 23:24
Nee het is wannabeepim. Het tegenpolige tweelingbroertje van de GS huis wannabee.

Barbapoeppa | 06-12-05 | 23:31

Het zijn ook Emil's idolen.
Dooie idolen zijn ook ok.

vander F | 06-12-05 | 23:30

@vanderF 23:18
Een mooi stel bij elkaar. Alleen Arrarat is al deaud. En Saddam z'n proces loopt ook niet echt lekker.

Barbapoeppa | 06-12-05 | 23:28

vander F, stop maar met posten van die fuck want hij is tergend saai...

amsmad | 06-12-05 | 23:25

Dus omdat Bin Laden dat wil moet amerika zich maar terugtrekken uit Saoudi Arabie, vindt Ratelband. De Amerikanen zitten daar niet zonder toestemming van de famillie Saud, alhoewel de druk vanuit het volk toeneemt om de ongelovigen het land te laten verlaten. In het verleden konden ongelovige Franse special forces nog wel ingezet worden om een opstand bij de Ka´ba te smoren, tegenwoordig ligt de aanwezigheid van gewapende ongelovigen flink gevoeliger. Persoonlijk vind ik het jammer dat Amerika in veel gevallen dictatoriale regimes (militair) steunt, China en Rusland zijn echter niet kieskeuriger. In Algerije hebben ze (wie ?) het verstandiger geacht geen democratie in te voeren om zo het FIS van de macht te houden en ik ben bang dat het in wahabietisch Saudi-Arabie niet anders zal lopen. Nederland moet natuurlijk niet als een schoothondje achter de VS aanlopen met de buitenlandse politiek, Afganistan en Irak zijn niet onze oorlogen (en Bush had moeten aftreden vanwege de leugens om de oorlog te starten in Irak) . Maar nu we er zijn kunnen we niet op zn Spaans van de een op de andere dag wegrennen. Toch zal een genuanceerde houding Nederland niet vrijwaren van islamitisch terrorisme, net zo min als Frankrijk en Duitsland hieraan zullen ontkomen.

Hammiehetvarken | 06-12-05 | 23:24

Kan een corpsbal eens uytzoeken hoe dat nu zat met die 'short selling' en die 'put opties' of de zogenaamde 'economische bom' van Al Quaqua? Heeft BiLa echt een economische aanval uitgekiend of wou de Greenspanclan gewoon de fall out van de dotcombom in de puntschoenen van die ronselbaard te schuiven?

veest van pim 06-12-05 @ 22:45

Zeg Vlaamse Reus ben je nou dronken of is dat je dagelijkse portie koeterwaals?

prettything | 06-12-05 | 23:14

@jane doe (23:06)
LaChaim.. mijn lief.

anarchez | 06-12-05 | 23:14

Het maakt niet uit hoe ze over je praten als ze maar over je praten. Tsjakkah!!!

Popko | 06-12-05 | 23:11

Wannabecool = Emile Ratelband?

Pannie | 06-12-05 | 23:10

@jane doe (23:05)

Lachaim...

anarchez | 06-12-05 | 23:10

@anarchez
Niet kussen mijn lief, dan krijgen we weer opmerkingen in het log van Femke Halsema dat wij bij voorbaat een ban verdienen. :))

Jane Doe | 06-12-05 | 23:06

@anarchez
Maakt mij dat nu een lever-semiet???
anyway, levereter was die nacht ook niet geheel kosjer bezig maar goed. Ik moet dus mijn oprechte excuses maken aan het adres van levereter voor de mix-up. Vlunk is de schuldige. Die maakte een hemeltergende opmerking over 9/11. Neemt niet weg dat Levereter's huidige opmerkingen niet erg jood-vriendelijk zijn.
*verlaat de discussie nu om niet nog meer onvergeeflijke fouten te begaan*

Jane Doe | 06-12-05 | 23:05

*en een kus*

anarchez | 06-12-05 | 23:02

@jane doe 22:49
twas niet de leveretert maar de vlunk.
*burp*

anarchez | 06-12-05 | 23:00

Osama Bin Laden wil geen wereldwijd respect voor de islam, hij wil een islam die de wereld gaat overheersen, da's wat anders.
Zielepoot Ratelband, heb je weer aandacht nodig?? Krijg de pest, pokken, cholera, tering, pleuris, lepra, lupus, een klaplong, een vet hart, AIDS, een nekschot van een kaalkop, hepatitis A t/m G, tyfus, buikloop en de stembandrot, tenslotte hoop ik dat je het lef hebt een poosje in een geitenneukersland te gaan wonen, kijken of je het nog zo leuk vindt. Verder ben je wel een goeie vent hoor, je hebt een goed hart, het zou alleen gekookt op je rug moeten hangen en dan zo laag dat de honden erbij kunnen.

fuckface | 06-12-05 | 22:53

Emile Zwatelband...

Aldi informeert | 06-12-05 | 22:50

@commentaarder
De comments van Levereter dateren van enkele dagen geleden, gepost in het log van de stamkroeg in de zeer vroege uren van de ochtend. Die logen er niet om!! Liggen vast in de archieven dus in principe terug te vinden.
Mijn comment van 21:20 was enigszins balorig..... ik word persoonlijk kriegelig van Levereter. Die 9/11 opmerking heeft een discussie met hem niet onmogelijk gemaakt maar wel ernstig vertroebeld.

Jane Doe | 06-12-05 | 22:49

Emile is labile.

dutch guilder | 06-12-05 | 22:49

Nederland heeft vaker geprobeerd een actieve rol te spelen in het israel-palestijnen conflict. El Al een speciale status, een haven voor de palestijnen, diplomatieke vertegenwoordiging voor israel waarnemen naar het oostblok toe, het conflict leeft hier meer dan eigenlijk gezond is voor zo'n klein landje. En ook hier weten mensen verschrikkelijk verhit te raken over dit conflict. Ik herinner me een discussie op radio 1 waarbij een interlectueel de verhitting in deze discussie aan de kaak wilde stellen. Na een halfuurtje kibbelen liep een van de gasten woedend weg. Ratelband meent dat hij met het innemen van een eenzijdig standpunt de discussie kan helpen, net als bij Van Agt en Gretta haalt dat niets uit. Het is niet dom om te zeggen dat het niet ons probleem is, maar de waarheid.

Hammiehetvarken | 06-12-05 | 22:45

Kan een corpsbal eens uytzoeken hoe dat nu zat met die 'short selling' en die 'put opties' of de zogenaamde 'economische bom' van Al Quaqua? Heeft BiLa echt een economische aanval uitgekiend of wou de Greenspanclan gewoon de fall out van de dotcombom in de puntschoenen van die ronselbaard te schuiven?

veest van pim | 06-12-05 | 22:45

hmmmmmm, de beken rond oosterbeek liggen vol munitie, ze zeggen dat het door de tweede wereldoorlog komt, ik verdenk emiel, met zijn eigen persoonlijke bin laden achtige aanslag.

pronto | 06-12-05 | 22:41

levereter anti-semitisch.....?

Voor de zekerheid quote ik m even. Zag ik iets over het hoofd?

"
Ben geen fan van Emiel, maar ieder weldenkend mens zou het eens moeten zijn met zijn eerste twee punten, Israel met haar trouwe vazal Amerika zijn volkomen onwettig bezig, en het blijft schandalig dat Balkenende ons in deze illegale shit heeft gerommeld, hoezo democratie? "

"Dag in Dag uit worden de autochtone Palestijnen tot op het bot vernederd en getreiterd door de allochtone joden, het is een godswonder dat ze zich toch nog zo inhouden."

@Levereter
Antisemitisme is zooooooooo 2004. Gaat vervelen. Net als die Ratelband.
Jane Doe 06-12-05 @ 21:20

In het stamcafe geen spoor van Levereter.... weggejorist?

Wat is er anti-semitisch aan zn uitspraken dacht ik. Daarom mijn post

Wat wonderlijk toch dat als je het opneemt voor de Palestijnen, en gewoon vraagt of Israel zich eindelijk eens aan VN-resoluties houdt

Dat Israel best een muur mogen bouwen maar dat ze dat dan op hun eigen grond doen en niet allerlei mensen van hun land beroven, dat je dan meteen een anti-semiet wordt genoemd..,,,,

Dat is namelijk de teneur van heel veel discussies. Ook nu weer hier, zodra je iets ten faveure van Palestijnen zegt ben je anti-semiet. Persoonlijk word ik daar ernstig kriegel van.

Commentaarder | 06-12-05 | 22:38

levereter anti-semitisch.....?

Voor de zekerheid quote ik m even. Zag ik iets over het hoofd?

"
Ben geen fan van Emiel, maar ieder weldenkend mens zou het eens moeten zijn met zijn eerste twee punten, Israel met haar trouwe vazal Amerika zijn volkomen onwettig bezig, en het blijft schandalig dat Balkenende ons in deze illegale shit heeft gerommeld, hoezo democratie? "

"Dag in Dag uit worden de autochtone Palestijnen tot op het bot vernederd en getreiterd door de allochtone joden, het is een godswonder dat ze zich toch nog zo inhouden."

@Levereter
Antisemitisme is zooooooooo 2004. Gaat vervelen. Net als die Ratelband.
Jane Doe 06-12-05 @ 21:20

In het stamcafe geen spoor van Levereter.... weggejorist?

Wat is er anti-semitisch aan zn uitspraken dacht ik. Daarom mijn post

Wat wonderlijk toch dat als je het opneemt voor de Palestijnen, en gewoon vraagt of Israel zich eindelijk eens aan VN-resoluties houdt

Dat Israel best een muur mogen bouwen maar dat ze dat dan op hun eigen grond doen en niet allerlei mensen van hun land beroven, dat je dan meteen een anti-semiet wordt genoemd..,,,,

Dat is namelijk de teneur van heel veel discussies. Ook nu weer hier, zodra je iets ten faveure van Palestijnen zegt ben je anti-semiet. Persoonlijk word ik daar ernstig kriegel van.

Commentaarder | 06-12-05 | 22:38

KleefPapiertje 06-12-05 @ 22:31
aangezien als ik een **jood** toch....

KleefPapiertje | 06-12-05 | 22:37

Eerst vond ik Emile Ratelband dus wel leuk, maar nu staat hij met die laatste opmerking voor mij op -200. En met mij vast en zeker wel velen.

MiRRoRMaN | 06-12-05 | 22:34

Anti-semitisme is een domme term, aangezien als ik een toch discrimineer als ik een apart woord gebruik voor het discrimineren van zijn persoon? Omhoog gevallen kudt volk!

KleefPapiertje | 06-12-05 | 22:31

@Knuffelpoes 22:17
Dit is tenminte een antwoord waar ik wat mee kan. Het staat een ieder vrij om verder te discusseren over het probleem tussen Israël en de Palestijnen. Natuurlijk ben ik voor vrede in het Midden Oosten, maar ik geloof er gewoon niet in. Ik ben er klaar mee. En de reden dat ik er klaar mee ben heb ik hier gegeven. Mijn mening is op dit punt gevormd.
.
Ik, of iemand anders, kan een discussie niet doodslaan als er nog leven in die discussie zit. Want dan zeggen jullie toch in jezelf en/of tegen elkaar laat Barba of wie dan ook maar lullen. Wij gaan verder met debatteren. En terecht natuurlijk.

Barbapoeppa | 06-12-05 | 22:28

@Commentaarder
Ik doe niet aan godsdienst. Vind georganiseerde godsdienst zelfs een gruwel. Geloof in het vredig naast elkaar kunnen bestaan van een joodse en palestijnse staat. Met inachtneming van internationale regels.
Waar ik moeite mee heb is de stigmatisering. Iemand is jood dus....... kan ie lekker viool spelen, heeft ie verstand van diamanten, is ie gierig en zit goed in de slappe was. De hele vooroordelen riedel. De wereldwijde joodse connectie. De complottheorieen. De joodse lobby. De joden tegen de rest van de wereld. Kom op nou. We zijn allemaal mensen van vlees en bloed. We willen allemaal ons plekkie hebben en naar onze normen en waarden leven. Zo'n opmerking van Levereter over 9/11 doet me rillen. Daar kan ik niets mee. Dat is regelrecht antisemitisme gebaseerd op haat en onwetendheid.

Jane Doe | 06-12-05 | 22:27

Emile Ratelaar vergeet trouwens de 4e wens van Osama: Iedereen slaaf van de Islam.
En #5: Alle ongelovige kapitalisten dood.

Framoes | 06-12-05 | 22:24

Hmmm, als ie zo door gaat dan geeft die lul die Yankees nogmaals een reden om Aruba te boycotten. En de rest erachteraan. Tssss

Wulfpack | 06-12-05 | 22:19

@Barbapoepa
Daar heb jij dan weer gelijk in. Ik ben niet iemand die graag Joris te hulp roept overigens.

Wat ik maar wil zeggen is dat je niet moet zeggen (naar mijn bescheiden mening zo je wilt) dat je over een onderwerp niet wilt discusseren, maar tegelijkertijd wel op een wat kromme manier je windmolen-tegenstanders er van beschuldigd de discussie altijd dood te slaan.
Geef vooral je mening over god mag weten wat, maar sla niet zelf vooraf al de discussie dood. Anders ben je net zo dom als de gehele hofstad groep bij elkaar.

knuffelpoes | 06-12-05 | 22:17

De Telegraaf... hmm

Zoon | 06-12-05 | 22:15

Hahaha, domme mensen hier, jonge

Zoon | 06-12-05 | 22:14

Ah Jane,

je bent er weer. WB!

Zou je me het genoegen willen doen mijn vraag van 06-12-05 @ 21:37 te beantwoorden?

Ik weet wel dat het zoms wat lastig is, al die posts, vandaar deze herhaling.

Vriendelijk dank

Commentaarder | 06-12-05 | 22:13

@levereter
Ik las jouw comment in het log van het stamcafe: dat er geen enkele jood is omgekomen tijdens 9/11... dat die van tevoren allen waren gewaarschuwd...... I rest my case. Als Jood en als humanist.

Jane Doe | 06-12-05 | 22:09

@knuffelpoes
Het probleem voor jou is dat niet jij maar joris hier gaat over wat wel en niet gewenst is.

Barbapoeppa | 06-12-05 | 22:09

"Eén is dat het Westen moet ophouden de joden te steunen bij de bezetting van Palestina. Het tweede is dat Amerika zijn legers uit Saoedi-Arabië terugtrekt en het derde dat hij vraagt is respect voor de islam over heel de wereld."

Punt een en twee is een zaak van joden en amerikanen, niet van Nederlanders. Punt drie is belachelijk, respect voor mongeualen die een krijgsreligie aanhangen met minder diepgang dan het geloof in Sinterklaas ? Ik heb wat in die heilige krabbels van ze gelezen en volgens mij moet je dood als je die onzin niet wil geloven, of belasting betalen. De goedgelovigen mogen van allah van alles, de realisten bijna niets. En vooral bang zijn voor allah. Leon de Winter heeft gelijk: Mohammed was de eerste islamitische terrorist. En Ratelband heeft last van een Stockholm syndroom.

Hammiehetvarken | 06-12-05 | 22:07

@Barbapoeppa
Wat jou standpunt is in deze kwestie heb je meer dan duidelijk gemaakt. Je doet dat echter op een manier als waar je 99,9%moslims en de ganse linkse kerk van beschuldigd. En als er niet over te discuseren valt bespaar me dan je praatjes over dit onderwerp.

knuffelpoes | 06-12-05 | 22:06

En op wie ga je stemmen bij de volgende verkiezingen Barba?

Kadima, Likud, Arbeiderspartij? Of ben je niet stemgerechtigd?

Mozes zei al:
Ik voorspel u vrede dankzij oude mannen die weten wat een oorlog is.

Dat kan natuurlijk alleen maar op Sharon en Peres slaan. Ik raad je aan Barba, zing het lied van de vrede, dat lied dat ooit verboden was omdat het jonge Israeliers de lust tot vechten zou ontnemen.

Het lied van de Vrede, waarvan de tekst met bloed werd besmeurd door een gek die de vrede dacht te vermoorden. Het lied van de Vrede dat kortgeleden nog door ALLE mensen die ook maar iets voorstellen in Israel gezongen werd.

So - sing only a song for peace,
Do not whisper a prayer.
Better sing a song for peace
With a big shout.

Commentaarder | 06-12-05 | 22:06

@Commentaarder
Nou vooruit dan maar. Hannie Schaft mag haar medailles houden.
@Knuffelpoes
Er valt eigenlijk ook niet over te discusseren. Dat is nu juist het punt. Voor de rest heb ik helder duidelijk gemaakt waar ik sta in deze zaak.

Barbapoeppa | 06-12-05 | 21:55

heel scherp barbapoeppa. Minstens zo voorspelbaar zijn de verdedigers van de zionistische entiteit. Als je iets anders zegt over een palestijn dan dat het een terrorist is ben je een antisemiet. Ja me reet. En dan heeft ook nog altijd de hoax linkse kerk het gedaan. Je lekker discusseren zo over Palestina en de Israeli's

knuffelpoes | 06-12-05 | 21:47

Natuurlijk Barba,

De wereld op zijn kop. Volgens jou is Hannie Schaft vast ook een terroriste die we postuum nog de medailles af moeten pakken.

Als zelfs de dinosaurussen van de Israelische politiek een partij oprichten die erkent dat de Palestijnse zaak een gerechtvaardigde zaak is, en die partij meteen op brede steun in Israel zelf kan rekenen,,,, dan zijn wij in Nederland natuurlijk of lid van de linkse kerk, of antisemiet en liefst beiden, als we die beweging een kans willen geven.

tja....

Commentaarder | 06-12-05 | 21:47

@fotofuck
Dank u!

Barbapoeppa | 06-12-05 | 21:45

@barbapoeppa.
Mooi gesproken ! Ik ben pro Joods ook al doet Ajax het dan niet meer.

fotofuck | 06-12-05 | 21:44

De uitgemolken discussie dreigt hier weer te ontbranden over het Israëlisch/Palestijnse conflict. Beetje voorspelbaar. Israël heeft het in de ogen van 99,9% van de moslims zowiezo gedaan. En dan heb je nog de linkse kerk en ongeleide projectielen als Ratelband die met die islamieten meehuilen. Voeg daarbij een immer sluimerend, doch omwille der politieke correctheid altijd ontkent antisemitisme en je hebt het kamp der pleitbezorgers voor de Palestijnse zaak in kaart gebracht. Discussie is zinloos. Dit is de grondgedachte. En daar worden de al dan niet geldende argumenten bijgezocht.

Barbapoeppa | 06-12-05 | 21:41

Waaromm denkje dat al die Mootjes in hun eigen land Begraven willen worden!?
De bergrafenis branche gaat ook met naakt-kalenders de publiciteit zoeken
volgens de Telegraafvan vandaag.
Ja die verkijken zich in de toekomst, kunnen beter gaan investeren in Noord-Afikaanse
begraafgrond.

fotofuck | 06-12-05 | 21:37

Furby-killer en Jane-Doe

Kan 1 van jullie, of beiden mij uitleggen:

wat wonderlijk toch dat als je het opneemt voor de Palestijnen, en gewoon vraagt of Israel zich eindelijk eens aan VN-resoluties houdt

Dat Israel best een muur mogen bouwen maar dat ze dat dan op hun eigen grond doen en niet allerlei mensen van hun land beroven, dat je dan meteen een anti-semiet wordt genoemd..,,,,

Israel is een land.

Commentaarder | 06-12-05 | 21:37

Ratelbandje heeft gewoon een enorm minderwaardigheidscomplex met z'n zogenaamde positieve gelul. Hij is gewoon mediageil en daar is maar een oplossing voor; negeren die eikel.
Wat een loser.

Need for Speed | 06-12-05 | 21:37

'k heb geen zin om het gristelijke blaadje te gaan lezen. Maar wedden dat meneer Ratelband weer verregaand verkeerd geciteerd is door GS?
Zoals hier op GS weergegeven heeft Emile eens een keer gelijk. Behalve dat van die twintowers dan.

knuffelpoes | 06-12-05 | 21:36

Jane, zooooo makkelijk iemand van antisemitisme te beschuldigen als hij het niet eens is met de zionistische terreur tegen de oorspronkelijke bewoners van Palestina.

Levereter | 06-12-05 | 21:32

@ Levereter,

Maar die dooie Palesteintjes zijn veel meer waard. Zit heel veel lood in.

fotofuck | 06-12-05 | 21:32

ik zou niet weten waarom een privaat persoon zijn eis om het buitenlands beleid van een soevereine staat te kunnen dicteren met bommen kracht bij mag zeggen. Wat een kul-redenering.

Wat overigens niet zegt dat ik zelf ook niet vies ben van een beetje apologie op zn tijd. Al is het alleen maar om Donner te stangen.

Maar eigenlijk denk ik niet dat Ratelband het een fuck kan schelen allemaal.

Ik houd er sterk rekening mee dat Ratelband met al die zelfmoordenaars gewoon een niche-marktje meent ontdekt te hebben voor zijn nog niet zo lekker lopende begrafenis-begeleidings-service.

www.uitvaartmedia.com/webgen.aspx?webs...

Commentaarder | 06-12-05 | 21:30

@ Jane

vond hem zelf ook wel heel scherp, maar we zitten op een lijn, en niet teveel bukken want ja....

fotofuck | 06-12-05 | 21:30

furby, voor elke dooie israelier zijn er 10 (tien) dooie palestijnen.

Levereter | 06-12-05 | 21:30

@levereter, en de isrealiers worden 1 voor 1 opgeblazen, dat is zeker normaal

furby-killer | 06-12-05 | 21:27

@fotofuck
Ok. vat 'em nu. *buigt hoofd diept* We zitten op dezelfde lijn.
is trouwens .nl en niet .com

Jane Doe | 06-12-05 | 21:25

@Barbapoeppa,

Laat Jack Talpaman, dan ook aub meegaan, wordt het pas echt gezellig.

fotofuck | 06-12-05 | 21:23

@Jane
Waarom denk je dat ik dit heb gepost?
Lees nog even nieuws.marrokko.com

fotofuck | 06-12-05 | 21:20

Ratelband, de Palestijnen hebben je nodig. Neem je Gretta en Jomanda ook gelijk mee naar de gazachaos? Onder jullie bezielende leiding zal het anarchistische zooitje ongeregeld daar snel uit zijn lijden verlost zijn, of verlost de daar aanwezige bevolking de wereld van het lijden aan jullie.

Barbapoeppa | 06-12-05 | 21:20

@Levereter
Antisemitisme is zooooooooo 2004. Gaat vervelen. Net als die Ratelband.

Jane Doe | 06-12-05 | 21:20

Misschien een vliegtuigje op je huis Emile? MvG de KKK dan :) Die willen ook simpele realiseerbare dingen ;) (niet dat ik dat steun fzo)

Kitaka | 06-12-05 | 21:17

Voor dat je het weet heeft hij een bourenkaatje-in keten, vierkant gat toch? Daar schuif je zo de patat en de bamischijven door.
Jaah, hij is op z,n toekomst voorbereid. We zullen dan de Shoarmatenten gan missen!

fotofuck | 06-12-05 | 21:15

@fotofuck 20:37
Is dat je nieuwe mantra?
Blijven prevelen misschien dat je zelf nog eens respect voor de mening van een ander zult vinden. Is overigens wel een vorm van neuro-linguistisch programmeren a la Ratelband die het op zijn beurt weer van een ander gejat heeft.

Jane Doe | 06-12-05 | 21:15

Dag in Dag uit worden de autochtone Palestijnen tot op het bot vernederd en getreiterd door de allochtone joden, het is een godswonder dat ze zich toch nog zo inhouden.

Levereter | 06-12-05 | 21:13

Beetje te kort door de bocht van meneer Ratelband. Dat die drie wensen wel eens ingewilligd zouden mogen worden mag best aan de orde zijn. Maar dat het niet inwilligen van die wensen het landen in 't WTC rechtvaardigt gaat mij echt te ver.

Rabarberke | 06-12-05 | 21:11

Goh. Ratelband heeft Farenheit 911 niet gezien dus.

Amstel | 06-12-05 | 21:08

Ik heb maar niet alles gelezen, maar hij slaat ook vrouwen en dat schept natuurlijk een (ratel)band. Gewoon naar Irak sturen voor een suicide mission (alleen in een greppel)!

Appie Snappie | 06-12-05 | 21:06

Ben geen fan van Emiel, maar ieder weldenkend mens zou het eens moeten zijn met zijn eerste twee punten, Israel met haar trouwe vazal Amerika zijn volkomen onwettig bezig, en het blijft schandalig dat Balkenende ons in deze illegale shit heeft gerommeld, hoezo democratie?

Levereter | 06-12-05 | 21:06

@bwahaha 20:55
Volgens mij heb je een staatsgeheim op GS neergeplempt. En dat is dat Ratelband een CIA agent is die de haat tegen Al Qaida en Osama verder moet aanjagen.

Barbapoeppa | 06-12-05 | 21:02

Ratelband heeft gewoon geen Nederlandsche vriendjes meer over dus nu vist 'ie in een andere vijver...

bral-aap | 06-12-05 | 21:01

Kom op Emile, pak je Hummer en hoppa naar Pakistan, of waar je vriend zich ook op mag houden. En blijf er vooral met je achterlijk harses.

Neehè | 06-12-05 | 20:59

Misschien kan hij Osaamaatje leren hoe je over mijnen moet lopen? Als je een simpele ziel kunt uitleggen hoe te lopen over gloeiende kolen moet je een fanatici tog kunnen leren lopen over mijnen, tog? Mogt het mislukken dan gaat Osaamaatje gelijk naar zijn 72 maagden, geen probleem voor hem lijkt me.

neemjemoederindemali | 06-12-05 | 20:59

Laat die gek daar gaan wonen dan.
Hebben wij geen last meer van dat achterlijke gezeik, en de kans bestaat op zo'n moment ook nog eens dat ie omkomt.
Lijkt mij 2 vliegen in 1 klap.

VHS | 06-12-05 | 20:59

@fotofuck
Nee, zo'n standaard Hummer is niet cool, geef mij maar zo'n Limo editie.

MAXIMO | 06-12-05 | 20:58

Wat de Arnhemmers kunnen doen is in ieder geval geen friet meer kopen in die vreetschuur van hem. Straks geeft hij nog 10% van de omzet aan de (door hem nog op te richten) stichting tot bevrijding van de grote verlichte islamitische verzetstrijder Mohammed Bouyeri. Eerst verliest Vitesse van Nek en nu dit weer.

Barbapoeppa | 06-12-05 | 20:56

Stijlloos hoor. Osama even verder demoniseren door Emile Tsjakkaband het met hem eens te laten zijn...

bwahaha | 06-12-05 | 20:55

Emile loslaten in een darkroom zal z'n vruchten afwerpen.

Michiel de Ruyter | 06-12-05 | 20:54

Ach Maximo valt voor z,n Hummer

fotofuck | 06-12-05 | 20:52

Toch, op een paar lelijke foutjes na, heeft Emile wel een punt. Hij had zich niet over "Joden" moeten uitspreken maar over "Israëliërs", ook al waren het de woorden van Bin en wou hij hem misschien letterlijk citeren, en hij had natuurlijk die aanslagen met al die doden niet moeten goedkeuren, da's ook erg dom.
ALs hij het zo had gedaan was het best een redelijk betoog geweest, vind ik.
Niet dat het iets afdoet aan zijn rare verschijning en mijn mening daaromtrent maar toch voor het eerst geen dom Tsjakka-gezwam.
Denk dat we dat te danken hebben aan zijn populisme anders kan ik het namelijk niet verklaren, had dit namelijk niet kunnen verwachten van een zelfgeproclameerde Fortuyn-fan, maar dat was hij waarschijnlijk ook alleen maar vanwege de 'hype'.

MAXIMO | 06-12-05 | 20:50

Aandacht!! AANDACHT AAANDACHT!!! KIJK NOU NAAR ME!!!! HEEEEY HAAALLOOO!!! PAPAAAAA KIJK NOU!!!!
/Ratelband

Framoes | 06-12-05 | 20:49

lekker vander F, begin maar, sluitertje open?

fotofuck | 06-12-05 | 20:47

Ik ben loodgieter en ik wil respect voor mijn vakgebied. Hiervoor ga ik bij al mijn klanten langs om de gootsteen te slopen.. Ik denk dat ik succes zal hebben.

ZI | 06-12-05 | 20:47

Ik dacht al waarom heeft die een leger Hummer... Oppakken die man hij is volgens
mij een tweede Hofstadpoep aan het formeren.

fotofuck | 06-12-05 | 20:46

Ik ga even feauteaufucken.

vander F | 06-12-05 | 20:45

@ Mad World

Hij investeerdt inderdaad in de toekomst haha.

fotofuck | 06-12-05 | 20:43

Waarom springt Emiel niet ondersteboven van een minaret af. Zo kan hij boete doen voor ons allemaal.

aa | 06-12-05 | 20:43

@ fotofuck

Ratelaar :P

OpperGek | 06-12-05 | 20:43

@Jane
Ik kan er alleen maar respect voor hebben.Ik kan er alleen maar respect voor hebben.
Ik kan er alleen maar respect voor hebben.Ik kan er alleen maar respect voor hebben.
Ratelband houdt ook van mongoologen.

fotofuck | 06-12-05 | 20:37

rare man:S

maix | 06-12-05 | 20:36

Het is meer Emile Ratelslang.... Veel geschreeuw, weinig wol... Kan ie niet samen met dat domme wicht, Georgina Verbaan, op audientie bij Osama?
Daarna even een bommetjestapijt erover en tsjakka..... weer een probleem minder.

prettything | 06-12-05 | 20:24

"Eén is dat het Westen moet ophouden de joden te steunen bij de bezetting van Palestina. Het tweede is dat Amerika zijn legers uit Saoedi-Arabië terugtrekt en het derde dat hij vraagt is respect voor de islam over heel de wereld."

die eerste 2 ok, maar dat laatste; niet echt dus.

over dat 9/11 onze schuld is zit wel iets in; hadden wij die torens niet gebouwd, hadden ze ze ook niet kunnen omhalen!

joyraider | 06-12-05 | 20:24

@ ventus

Liever een techno onbenul dan in een uitzichtloos leven magnetronnen saboteren zodat verkapte ''Later-als-ik-groot-ben-wil-ik-net-als-osama-zijn'' mensen erin passen.

Meneer van Dijk | 06-12-05 | 20:23

Mongeaultje: nee dit is niet strafbaar.

ElEndoscoop | 06-12-05 | 20:22

En toch........
Ik zou de deaud van Wim Duisenberg nog maar eens onderzoeken.
Ik zie Emile zomaar met Gretta gearmd een wandelingetje door de Gazastrook maken.

vander F | 06-12-05 | 20:22

Mongeaultje 20.16
Het is wel jouw elleboog tegen de zijne....

prettything | 06-12-05 | 20:22

Is die man zo wanhopig om in het nieuws komen door de grootst mogelijke waanzin te verkondigen? Wat een stumper!

Linksom | 06-12-05 | 20:22

Valt er juridisch gezien nog iets te doen tegen deze imbeciel? Zwarte Kip, verlicht ons reaguurders. Of Sterreneukerdt spui je gal (eindelijk) eens.

mongeaultje | 06-12-05 | 20:21

Emile Hakbar!
Niet dus. Negeer deze levensvorm nu eens.

Michiel de Ruyter | 06-12-05 | 20:20

@OpperGek, waarschijnlijk was dit gedrocht al publiciteitsgeil voor het bekend werd!

mongeaultje | 06-12-05 | 20:19

*vind bridget een stuk geiler dan emile*

hama | 06-12-05 | 20:18

Wat een muppet, maar dat is niks nieuws. Sinds dattie is ontdekt is ie al publiciteitsgeil. Qua legers terugtrekken en ophouden joden te steunen heeft ie misschien gelijk, laat ze elkaar maar afmaken in die regio, ruimt lekker op naar mijn mening, en hebben ze niemand om het op af te schuiven behalve elkaar. Respect voor de islam is allemaal best leuk en aardig, maar die mensen zijn zelf geen haar beter. Ze kotsen de westerse samenleving net zo hard uit, dus wat is hun punt nu? Komt nog bij dat ik bij voorbaat geen respect heb voor religies die vrouwen onderdrukken en het heel normaal vinden in het kader van hun manier van denken honderden onschuldige mensen de dood in te jagen (hakbar).

OpperGek | 06-12-05 | 20:16

Ongeloveloos! *zucht* Wanneer gaat... krijgt Ratelband (is ooit zijn 'familienaam' onderzocht trouwens?) nou eens een ordinaire neckschot? En wanneer mag ik als Lee Towers look-a-lijk eens mijn elleboog in zijn kunstgebit pompen?

mongeaultje | 06-12-05 | 20:16

@.Meneer van Dijk @.Harige Bangmaker
Techno-onbenullen.

ventus_aqualis | 06-12-05 | 20:15

Ratelband die zichzelf nu ook als antisemiet neerzet. Weer een vooroordeel bevestigd.

Branie | 06-12-05 | 20:14

Is die idieaut nu weer bezig?! Laat hem aub op een scootmobiel het ravijn inrijden!

Ten eerste hebben "we" het aan onszelf te danken??? Nee, dat waren de Amerikanen. Moeten ze maar eens niet hun neus in zaken steken waar het anders gaat dan in hun "democratische" land! Maar twee gebouwen rammen met onschuldige mensen is beestachtig en ja, dat moet worden bestraft.

Ten tweede: luisteren naar Osama Bin Laden lijkt me nu ook niet echt de goede weg. De hele dag wat aan je baard zitten krabben zeker en geiten neuqen.

theNuT | 06-12-05 | 20:12

Meneer van Dijk 06-12-05 @ 20:10

Dat lijkt mij ook, anders krijg je het klepje sowieso niet dicht.

Harige Bangmaker | 06-12-05 | 20:12

1) Mee eens. Laat Israël het zelf maar opknappen (dag Palestina). Zul je zien hoe snel het Westen weer wordt ingeroepen om te bemiddelen.

2)Mee eens. Wegwezen uit die landen. We hebben daar net zo weinig te zoeken als die moslims in het westen. Ruilen? Gezeik over stabiliteit en gevolgen voor de olieprijs moet ook ophouden, die olie crisis komt er sowieso op den duur.

3)Respekt moet je verdienen zegt men toch?

Nev | 06-12-05 | 20:11

Nou op zich zijn dat ook de drijfveren van Bin Laden (die natuurlijk een onbelangrijk radertje is) en gelijkgestemden. Emile vergat nog dat dergelijke types ook willen dat het Westen de steun aan de dictatuur in Saoedi-arabie stopt, maar verder heeft hij gelijk. Ik begrijp niet waarom Emile die aanslagen op het WTC terecht vindt, maar ik zou de letterlijke tekst van het interview wel eens willen lezen.

ElEndoscoop | 06-12-05 | 20:10

@ ventus

Maar als zijn kop erin zit dan is ie toch al dood?

Meneer van Dijk | 06-12-05 | 20:10

Kop in die magnetron van Appie Hein, belletje uitschakelen en vol vermogen.

ventus_aqualis | 06-12-05 | 20:04

@zum kotzen,
Ik ben sjacherijnig thuisgekomen en nu met sardonisch plezier Emilleke aan't neersabelen.
Lucht zowaar op.
Nog even wat verraders aanzetten tot hun lage daden en mijn dag is weer goed.
Straks 'Andere tijden' over de laatste voltrokken doodstraffen in Nederland.
Warsteiner en GS Dorito's onder handbereik, even bijkomen.

vander F | 06-12-05 | 20:01

een beetje een sneue man, die duidelijk te weinig pr heeft gekregen de laatste tijd.

count von ziegenpuss | 06-12-05 | 19:56

@vanderF
Als ik mij niet vergis heeft het CIDI mensen in dienst om het internet dag en nacht in de gaten te houden op mogelijk antisemitische content.

zum kotzen | 06-12-05 | 19:55

hij is inmiddels afgezakt tot het niveau van de moslim.. zou hij nog verder kunnen zakken?

iSlamDunk | 06-12-05 | 19:55

Compleeeeeet mee eens..>Alleen beetje jammer dat hij vond dat de Amerikanen hadden moeten luisteren.. Osama is wat mij part goed bezig geweest, maar om nou te zeggen dat Amerika dit, dit en dit hadden moeten doen: No fucking way! Amerikanen bepalen zelf wat ze willen, tis niets voor nies Kentucky Friet Chicken!

markdewceend | 06-12-05 | 19:54

Met zulke landgenoten heb je geen vijanden meer nodig.

Ali | 06-12-05 | 19:54

@Jane doe,
draait Emile z'n hand niet voor om,
"En ik heb geen onvertogen woord over Saddam gehoord. Ik kan voor hem alleen maar respect hebben als ik zie wat hij heeft bereikt."
nieuws.marokko.nl/archief/ratelband.er...

vander F | 06-12-05 | 19:53

als Emile een kerel is (en dat is hij natuurlijk niet) dan graag ook even een analyse van het gedachtengoed van Hitler. Kunnen we daar nu ook "genuanceerder" tegenaan kijken? Gotspe!

Jane Doe | 06-12-05 | 19:51

Al een of andere verraaier die een mailtje heeft gestuurd naar het CIDI?

vander F | 06-12-05 | 19:51

Ratelband ophangen op de Dam is ook realiseerbaar....

Big Pete | 06-12-05 | 19:51

@Mujahid,
oud verhaal he, overwonnen volk wordt ' bevrijd' om vervolgens door de volgende vreemde mogendheid te worden bezet, en ga zo maar door.

vander F | 06-12-05 | 19:48

@zum kotzen 06-12-05 @ 19:28,

ik merkte de ironie wel en ken je mening hier op GS ook wel ;). Het was meer ter info voor de minder geinformeerde mensen hier, doorgaans wordt door de linkse media nooit verteld dat de mohammedanen de agressors waren, die laten altijd de kruisvaarders de agressors zijn terwijl zij nou juist de bevrijders waren...

Mujahid | 06-12-05 | 19:45

beetje water na de (verzuurde) wijn he, zoals alrijd bij die spuyt11 van zweefhoofdland.

Djef | 06-12-05 | 19:43

@poppermotje
X-Plane 8 is gisteren aangeschaft, eitje, landen hoef je toch niet te leren....
Ik heb de sim uiteraard wel cadeau gedaan aan wat plaatselijke kaalkoppen en erbij verteld dat ze na afloop een endless supply van Hollandia bier tegemoet kunnen zien.
Ik zelf moet uiteraard de strijd blijven aanvoeren om tot totale wereldheerschappij te komen.

vander F | 06-12-05 | 19:42

-edit spamhoerr-

loosvanstijl | 06-12-05 | 19:42

NSB'er die Ratelband, we zullen je kaalscheren na afloop jongen

Rubberen regenburka | 06-12-05 | 19:40

Ratelband is zich alvast aan het inslijmen bij de (aanstaande) machthebbers van dit land.

jaco | 06-12-05 | 19:37

@ vander F: ben je al wel een beetje aan het lessen dan?

poppermotje | 06-12-05 | 19:35

Ligt Emile nu met Gretta in bed?
Uiteraard nadat hij Wim heeft verzopen in z'n zwembad.
Crime passionel, wat ik je brom....

vander F | 06-12-05 | 19:35

Dat is toch die goeroe die al lang in het buitenland had moeten zitten !

Willem Alexander | 06-12-05 | 19:32

Dorrgaans praat Ratelband poep...

MAXIMO | 06-12-05 | 19:29

1. De Moslims moeten ophouden met de steun aan de indonesische bezetting van Papua nieuw guinea.
2.Marokko moet z'n leger terugtrekken uit de spaanse Sahara.
3 ik vraag respect voor het christendom over de hele wereld.

En morgen ros ik een boeing 747-200 in de Petronas Towers want dit kan natuurlijk zomaar niet!
(logischj tog?)

vander F | 06-12-05 | 19:28

@mujahid
Misschien merkte je de ironie uit mijn posting niet. 'De joden' verantwoordelijk stellen voor de bezetting van het (niet bestaande) Palestina is zoooo ondubbelzinnig antisemitisch... alsof de vele joden die niet in Israël wonen, ook maar iets te maken hebben met de MO-twisten.

Zoals ik al zei, dit moet een inkoppertje worden voor Naftaniël/CIDI

zum kotzen | 06-12-05 | 19:28

btw het is en blijft gewoon een paardelul. laat dat duidelijk zijn !

woefdrammertje | 06-12-05 | 19:27

er zit wel een kern van de waarheid in zijn verhaal.. ik begin respect voor die vent te krijgen...

DjNoDip | 06-12-05 | 19:26

Het zijn geen opmerkelijke uitspraken VAN Rateltband dacht ik. Zo denkt/werkt die man ook niet. Volgens mij zijn dit overtrokken en uit zijn band getrokken vertalingen van wat mensen als bijv Fukuyama al veel eerder zeiden. Emile leest geweaun traag. Gaat dan zijn huifkar versieren, om zich als charlatan op te maken voor een rondje Binnenhof en het tochtje naar Barend en van Dorp. Waarna de ingehuurde elementen weer terug naar de feestwinkel kunnen. Maar goed, prima dat hij het zeggen kan/mag hoor, maar ik vind hem een dus een gevaarlijke gek aan het worden. Omdat hij dom is beyond stupid. Laat hem bij een gedegen interviewer maar afbranden ipv bij Barend zijn verhaal komen aandikken ten faveure van de kijkcijfers. Mallotenland.

Shareholder | 06-12-05 | 19:25

Wat een mislukte poffertjesbakker.

OversteKarremans | 06-12-05 | 19:25

@ multikuli

De lange tijd die hij heeft gehad om erover na te denken hebben hem geen goed gedaan.

Meneer van Dijk | 06-12-05 | 19:24

@ multikuli

De lange tijd die hij heeftgehad om erover na te denken hebben hem geen goed gedaan.

Meneer van Dijk | 06-12-05 | 19:24

hahahaha, laat Ik die ratelband nu eens persoonlijk kennen.....

precies in zijn straatje dit: het maakt niet uit hoe je in het nieuws komt, als je maar in het nieuws komt. dat is zijn stelling.

woefdrammertje | 06-12-05 | 19:24


Had al een tijdje niks van hem gehoord. Daarom zal hij nu wel een mening hebben.

Multikuli | 06-12-05 | 19:23

Wat is de definitie van respect?
De man bralt uit verweekte hersens.

Teeuws Tijsje | 06-12-05 | 19:23

Bevestigt weer eens de uitspraak: real men don't wear pink.

Jane Doe | 06-12-05 | 19:22

Bin Laden is toch ook heaumea?

Mooi stel samen, Ratelkloot en Kloteratel!

De heaumeax der heaumeax.

Zou allah's snackbar al open zijn?

geenstijlman | 06-12-05 | 19:21

@ F1RTEEN: Wurgseks? Ik heb het niet geweten..

poppermotje | 06-12-05 | 19:21

@zum kotzen 06-12-05 @ 19:15,

Sinds wanneer bezetten de joden trouwens Palestina? Waren het niet de mohammedanen die in 638 Palestina kwamen binnengevallen en begonnen met het onderdrukken van de joden tot aan 1948 aan toe, toen de joden 2de klas burgers waren in hun eigen land?

Mujahid | 06-12-05 | 19:20

Tsjakka, de bom in de roos!
(Nieuwe leesmethode op de basisschool)

Teeuws Tijsje | 06-12-05 | 19:20

VERRADER!!!

Moist | 06-12-05 | 19:19

Ik mag die Ratelband wel.

poppermotje | 06-12-05 | 19:19

En nog een vraagje aan Emile (Osama mag 'm ook beantwoorden): stel dat we puntje 3 inwilligen, zal de islam dan ook respect gaan hebben voor andere godsdiensten / overtuigingen? Ik bedoel, zullen christenen dan net zo makkelijk kerken kunnen gaan bouwen als moslims moskeeën in de westerse wereld uit de grond stampen?

zum kotzen | 06-12-05 | 19:18

Ik denk dat Ratelband ook goede maatjes is met Korsakov.

Teeuws Tijsje | 06-12-05 | 19:18

Even totaal Off-topic.

Heeft iemand gister het programma Spuiten en Slikken gezien? Een banaal programma natuurlijk, maar d'r zat een dame achter de presentatrice (don't know the name) en die had een Geenstijl t-shirt aan. Was dat een publiciteitsstunt redactie?

En gaat Allah Hakbar nu vervangen worden door Tsjakka!!!!!!!!!! ??

SyClooS | 06-12-05 | 19:18

De beste man heeft duidelijk een hersenbeschadiging opgelopen na het te strak strikken van zijn roze dassen..

Gelukkig staat het beroep van "motivator" nog niet erg hoog aangeschreven op de intellectuele ladder en zal slechts het SBS6 publiek hier aandacht aan besteden, en enkele weblogs..

F1RTEEN | 06-12-05 | 19:18

Beste Rita en Piet-Hein,

In ons land verblijft een sukkel 1e klas. Zijn naam is Emile Ratelband. Hij wacht op uitzetting. Ik denk aan een mooie grot in Afghanistan? Zo kan hij frites verkopen aan Osama en zijn vriendjes...

Succes en tsjakka!

Bvd

Aldi informeert | 06-12-05 | 19:17

Hehehe, Emile heeft het over 'de joden' die moeten stoppen met het bezetten van Palestina... dus meneer Polak uit Amsterdam en meneer Gershwin uit New York, wilt u beiden wel eens heel snel stoppen met het bezetten van Palestina?

Dit wordt weer een inkoppertje voor Ronny Naftaniël...

zum kotzen | 06-12-05 | 19:15

Samira had ook een cursus:" positief terroriseren" bij Emiel willen volgen, maar helaas nam de scheikunde hem teveel in beslag, en zijn huwelijk met die burkageyt natuurlijk ook.

fuckje | 06-12-05 | 19:15

Ik had tot een paar jaar geleden gewoon respect voor de Islam, net als voor andere godsdiensten.
Helemaal weg,
gek hè Emile?

vander F | 06-12-05 | 19:14

Ratelband is de ideale lijsttrekker voor Leefbaar Saoedi-Arabië

Heer Oetgens | 06-12-05 | 19:13

Eerst de tokkies.. nu Osama... en dan ??

tzalwel | 06-12-05 | 19:13

Trouwens die drie items leiden tot het volgende:
1) Zonder steun van het westen, kunnen moslims direct overgaan tot het afmaken van Hitlers werk
2) Legers uit Saudie om Bin Laden de kans te geven een bloederige revolutie te ontketenen
3) Respect voor de Islam om ons allen makkelijker te bekeren.

Oprotten met die Ratelband

Amerikaantje | 06-12-05 | 19:11

Joepieee!
Trat de gekste!! Tsjakkaaaa!
Hussein was natuurlijk ook een goede vredige Moslim.
*proest*

vander F | 06-12-05 | 19:09

Osama heeft waarschijnlijk een seminartje bijgewoond van Emile: "Hij noemt zichzelf 'Mr. Feelgood' en zijn stelling is dat datgene wat je persé wil gebeurt indien je je totaal concentreerd op die wens. Zaken die in de weg staan, problemen dus, zijn simpelweg te omzeilen door ze letterlijk te vernietigen." www.stelling.nl/kleintje/269/TSJAKKA.h...

Mad World | 06-12-05 | 19:08

Ratelband mag dus meteen op een CIA vlucht naar Afghanistan

Amerikaantje | 06-12-05 | 19:08

Hmmm, was Ratelband ook al niet eens bij Saddam Hussein op bezoek toen deze er nog vrolijk op los martelde?
Leuke matties heeft die knaap.

vander F | 06-12-05 | 19:07

@ controle

''TJAKKKA, Vandaag mijn broeders van de Islam, sterven wij (jullie) een martelaarsdood. Dat betekent maagden, maagden en nog eens maagden. Bang zijn is voor mietjes Allah HAKBAR''

zucht...

Meneer van Dijk | 06-12-05 | 19:06

Dit is een vorm van neurotisch linguistisch programmeren.

Jane Doe | 06-12-05 | 19:06

nou dat werd tijd. eindelijk een verstandig woord van die man. Gezien de populariteit van de waarheid is het niet zo dom dat-ie er eerst voor gezorgd heeft dat niemand hem meer serieus genoeg neemt om m om te leggen of in de bak te gooien.
Alleen n kleine nuance: de uitleg die Ratelband geeft, is de officiële doctrine. En die is niet noodzakelijk juist. Net zo goed kan de aanslag het werk van iemand anders zijn en claimt Ossy 'm alleen maar, waarbij die redenen die Ratelband omarmt dan ook alleen maar een rookgordijn zijn voor Bimba's ware bedoelingen. Die zouden dan eerder liggen in het opbouwen van status, het geld verdienen met 'steunfondsen', het voeren van een persoonlijke vendetta met de islam als dekschild, etc.

veest van pim | 06-12-05 | 19:06

@trat
Tuurlijk joh, kijk eens wat minder naar die big-fat-liar.

controle | 06-12-05 | 19:06

Tsjakaa Hakbar. Inkoppertje lijkt mij.

BitchSuperSoaker | 06-12-05 | 19:04

Ik zie het al voor me, ratelband voor een zaal vol met zelfmoordcommando's.

controle | 06-12-05 | 19:03

Ratelband de terrorist. In een CIA-vliegtuig met die man.

Slikken Kreng | 06-12-05 | 19:02

Tjakaka bewijst hier maar weer eens dat hij van proletarisch kom af is; wie nog steeds gelooft dat Bin Laden (en niet fam Bush en Kornuiten) achter de aanslagen van 11 september, zit moet wel een (Arneppse) (patat)boer zijn.

trat | 06-12-05 | 19:02

Zo maar een billboard ergens in de buurt van Kaboel: 'Hier realiseert Ratelband Productions het vredesparadijs - svp op de gemarkeerde paden lopen vanwege de mijnen'.

sellafield | 06-12-05 | 19:02

Over een paar jaar geeft het merendeel van NL hem gelijk...

Mad World | 06-12-05 | 19:00

CIA reisleidermodus aan:
That does it. Take this man out and shoot him.

Jan Passant | 06-12-05 | 19:00

Emile haalt realiseerbaar en legitiem door elkaar.
Sinds wanneer is Osama's wil wet?
Sinds wanneer neemt iemand Emile serieus?

Jane Doe | 06-12-05 | 18:59

Zelfs als we voor waar aannemen dat Osama's eisen redelijk waren (dat zijn ze niet maar dat ter zijde) dan nog rechtvaardigt NIETS het doden van 3047 onschuldige mensen.

Mujahid | 06-12-05 | 18:59

Ahum, volgens mij is Osama niet alleen op die drie dingen uit, maar ook op wereldheerschappij. Een realiseerbaar doel denk ik, maar dan moet ie om te beginnen een roze theedoek over zn hoofd trekken. Dan praten we verder lijkt me.

ZI | 06-12-05 | 18:59

Dat krijg je met ''vergeten'' BN'ers. Nu heeft ''deze Arnhemse patatboer'' waarschinlijk het nieuws weer gehaald.

Meneer van Dijk | 06-12-05 | 18:58

Ach als je gelooft dat je met moorden 72 maagden krijgt kan ik daar misschien een nieuwe markt aanboren moet hij gedacht hebben.

controle | 06-12-05 | 18:57

Sinds waneer kwalificeert het gereutel van deze Arnhemse patatboer als nieuws? Dan krijg je dit soort onzin natuurlijk, dat spreekt vanzelf....

jokari | 06-12-05 | 18:55

hahaha na australie belooft tjakka te verhuizen naar afghanistan?

aap de goede hoop | 06-12-05 | 18:55

@Stijlloos persoon nr, misschien omdat het opmerkelijke uitspraken zijn? Weer eens iets anders dan de gemiddelde reaguurder??

NitroAzzurro | 06-12-05 | 18:54

Komkommertijd..

Ample | 06-12-05 | 18:54

Tsjakka, komt dat nekschot....

prettything | 06-12-05 | 18:52

Een 'Tjsakka' op een bepaald persoon z'n oog lijkt mij hier wel op z'n plaats...

StarSignLeo | 06-12-05 | 18:52

Wat is de nieuwswaarde van dit bericht?

We wisten toch allang dat wij tegen de VS zijn?

Stijlloos persoon nr | 06-12-05 | 18:52

Emiel, waarom raak je de chapeau niet? Theoretisch realiseerbaar, praktisch onhaalbaar, en per definitie al niet gerechtvaardigd. En toch heeft Georgina wel gelijk, Osama is geyler dan Bush.

NitroAzzurro | 06-12-05 | 18:51

God wat is die man toch wanhopig.

TM | 06-12-05 | 18:47

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken