
Weer gedonder met Juneid Sheik Fawaz Huppeldepup, opperbaardaap van de Haagse As-Soennah moskee. Deze haatzaaier, die eerder
een fatwa uitsprak over Theo van Gogh en Ayaan Hirsi Ali, wenst nu professor en publicist Afshin Ellian dood. Natuurlijk in het Arabirisch, want hij mag dan misschien al ruim 15 jaar in ons land verblijven, Nederlands spreken doet de Syrische volksmenner nog steeds niet. Blijkbaar heeft de Aivd in de tussentijd wat schroefjes in de As-Soennah moskee gemonteerd, want het is weer hommeles. Voor de VVD is
nu de maat vol. De liberalen hebben bij monde van Kamerlid Halbe Zijlstra maatregelen geëist vanwege zijn lange historie van opruiende uitspraken. Het liefst zou Zijlstra zien dat staatssecretaris Albayrak de verblijfsvergunning van de imam per direct intrekt. Beter je huiswerk doen Zijlstra, de sjeik
ies gewoon Nederlander en die kun je niet uitzetten...
Reaguursels
InloggenJuneid Sheik Fapfap ... Oprotten, als ik in zijn land ga kutkammen ben ik direct al mijn kop kwijt. Dus kunnen wij hem op zijn minst een enkeltje Ekmekistania geven. Nogmaals OPROTTEN en nooit meer terugkomen ...
leuke baard.
Iemand zijn Nederlanderschap ontnemen is wel degelijk mogelijk.Dat is o.a.gebeurd bij Nederlanders die in vreemde krijgsdienst waren getreden en bij lieden die staatsgevaarlijke activiteiten ontplooiden.En daar valt dit stuk ongedierte ook onder.
hey dikke baardaap flikker eens op, na 15 jaar nog geen nederlands praten, en hij zal ook wel van ons belasting geld leven
Heeft er iemand niet een bommetje voor meneer?
@ de groene nderlandr
Zoek de verschillen.
@ de groene nderelandr... jullie nemen Nederland over? mag jij mij vertellen hoe en wanneer.
En wat bedoel je met jullie?
-
En als die leider mensen de dood in wenst met zn schreeuwlelijk moeten wij onze mond houden?
Kerel ga lekker in Iran wonen hoef je niets over te nemen.
Neem je daar gewoon lekker een onderdanige burka die geen boe of bah mag zeggen.
Ga je daar lekker schreeuwen dat de rest van de wereld met een openmind dood moet.
-
En druk is op F7 1e klas zwakstroom figurant.
@ de groene nderelandr... jullie nemen Nederland over? mag jij mij vertellen hoe en wanneer.
En wat bedoel je met jullie?
-
En als die leider mensen de dood in wenst met zn schreeuwlelijk moeten wij onze mond houden?
Kerel ga lekker in Iran wonen hoef je niets over te nemen.
Neem je daar gewoon lekker een onderdanige burka die geen boe of bah mag zeggen.
Ga je daar lekker schreeuwen dat de rest met van de wereld met een openmind doet moet.
-
En druk is op F7 1e klas zwakstroom figurant.
Hitler had ook een snor. Was aan het trainen voor Iman.
Waarom pleuren we die jurk niet gewoon op een ouderwetse brandstapel?
Vierendelen mag ook....
Wij nemen nederland gewon over maar daar kom julie wel achter dus mond dicht over ons leider.
Als we nou eens stoppen die schreeuwlelijken media aandacht te geven misschien helpt dat. Skijt ziek van die zogenaamd heilige jeukaandebaard imams die in naam van de koran alle intellectuelen die niet moslim zijn de dood in wensen.
-
Zolang ze geen opdracht of oproepen tot geweldsacties gewoon lekker laten schreeuwen.
Deze discussie is al te vaak gevoerd! of we gaan die vent volgens de wet proberen te vervolgen.(lukt toch niet)
Of we zwijgen hem lekker kapot.
Joehoe Baardmans, u stinkt naar peop.
*Ongezien al dat gekanker wat uit hem voortkomt hem toewensend*
in eigen land een verbod om zn onzin te verkondigen maar in nederland mag ie het wel doen..... uhm.... go nederland. heerlijke verrijking van onze cultuur weer....
Ahem..... ehhhhh.... zou hij kunnen zzwwjjemmen???????
Fawaz heeft iets geestigs over zich. Een soort karikatuur van een baardman in de polder.
batvoca 27-06-07 @ 22:53
En elke moslim die wijst zijn hand ahakken !!Niet??Meegaan met de barbarij lost geen moer op.Als je het anders ziet hoor je zelf eerder thuis in de zandbak samen met de sZeik
zoals we in Den Haag zeggen: OPKANKEREN!
Kunnen we hem niet gewoon wegpesten.
ga zelf eens lekker deaud
Jeb 28-06-07 @ 01:16
Je eerste zinnen: nonsens. artikel 1- fetisjisme. Leer zelfstandig denken, dude.
Ren? from the Caf? 27-06-07 @ 23:51
sjeik juneited is een vrije radicaal. Een potentieel carciconome entiteit die ons lichaam vernietigd; een barbaar, een boesjieboezoek! Zelden zo'n parvenue meegemaakt met zijn premature arrogante grijns: ik pak jullie door jullie eigen pinkeltjeenwolkenwietje wetgeving. Als onze achilleshiel zelfs door zo'n Untermensch bespot en misbruikt kan worden stel ik de RvS een zeer grondige revisie van de Grondwet én een NEE tegen de eu-machinerie voor. Het Lot van Nederland als natiestaat en unieke identiteit ligt in de handen van de RvS. Verraad of reastauratie, dat is de vraag aan de RvS. Deze baviaan verdient geenszins het Nederlandsch paspoort.
Is dat gescheld genoeg?
Als Afshin Elian het recht heeft om andere mensen, culturen en geloven te beledigen, dan heeft de bovengenoemde sujet ook het recht om dat te doen. Hoe kwetsend die uitspraken ook mogen zijn.
Ten slotte: mr Elian doet ook aan volksophitsing, want ik heb nooit een artikel van hem gelezen waarin moslims in een goed daglicht worden gezet, of waarin er genuanceerd over de islam wordt gepraat. In zijn teksten komen de woorden "uitroeien", "uitroken", "opsluiten" en "genadeloos de kop indrukken".
NL weet al lang genoeg dat er problemen zijn met de Islam, en we hebben geen behoefte aan een Atheïstische Ahmedinejad.
@" Hoe heeft dit stuk uitschot ooit het Nederlandse staatsburgerschap kunnen verwerven!?
Ignatius van Loyola 27-06-07 @ 21:35"
-
Schuldvraag is verkeerd. Moet zijn: Welk stuk uitschot van een raamambtenaar heeft deze malloot OOIT een staatsburgerschap geGUND? DAAR zitten de schuldigen die het mogelijk hebben gemaakt. In de gemeenten, in de stichtingen, de verenigingen, belangengroeperingen, de tweede kamer, de eerste kamer, raad van state, Bea, you name it. Het is de STAAT die dit mogelijk (heeft ge)maakt. In de schoenen van kabouter Plop had jij ook je kans schoon gezien en een paspoortje getoucheerd in een nog ontgonnen doch haram veroveringsgebied.
miereneukert 28-06-07 @ 00:50
Keep 'em comin'!
...........
"Beter je huiswerk doen Zijlstra, de sjeik ies gewoon Nederlander en die kun je niet uitzetten..."
nou, de kogel dan maar, maar laten zitten... no way!
Eerst naar Krabbendijke deporteren (doorvoerhaven). Vervolgens nokt ie zelf wel af. Zie Haselhoef!
dat ie nog leeft... gaas deaud.. en snel
Net in de hondenstront getrapt met mijn slippers. Als mijn hond er geen problemen mee heeft dan mag deze voorhuidloze lul Juneid zeikert Fawaz Huppeldepup de zool schoonlikken voordat hij het land uit gaat. kijk naar hem hij heeft natuurlijk een varkenskop maar dan hoeft hij nog niet zo te knorren.
Hierbij een beeld van de verrijking, die moslims aan de multiculturele samenleving gaan bijdragen.
Door het nieuwe asielbeleid van onze staatssecretaris mevr. Albayrak ,kan iedere bedreigde moslim straks naar Nederland komen. Dus de sjiieten spreken een Fatwa uit over de soennieten en de soennieten over de sjiieten en ze melden zich als bedreigde groeperingen bij onze opvangcentra, om hier met hun onaangename praktijken, gefinancierd door onze w.w.b, de Nederlandse maatschappij te ontwrichten.
Gelet op de reacties, uit de moslimgemeenschap, na de moord op Theo v.G. kunnen deze "vluchtelingen" in de bestaande Nederlandse moslimgemeenschap op een substantiële aanhang kunnen rekening.
kan deze man niet met ons leger mee naar Uruzgan,om mijnen aan te stampen
Een Imam is een belangrijk persoon, iemand die zo rechtlijnig tegen de Koran ingaat met zijn doodwensen, verdient deze eer niet, die verdient slechts de definitie van KUT-MARROKAAN.
Wie zulke gejurkte baardapen kan doodschelden wordt beloont met 77 maagden.
Gun die sjeik toch z'n recht op vrije meningsuiting. Kan iedereen met eigen ogen en oren kennisnemen van het bekrompen denkraam van dit soort haatkabouters.
*Schenk biertje in en proost op Theo*
Waarom is Nederland in 1945 eigenlijk bevrijd van de moffen? Wel, Nederland is bevrijd van de moordende en stelende moffen, opdat Nederland nu Nederlandse paspoorten kan verstrekken aan moord predikende mohammedanen die met hun waanzinnige bloeddorst andere mohammedanen aanzetten tot het vermoorden van Nederlanders. Nederland gaat er op vooruit. Ja, toch?
@ Jeremia
Ga jij je broeders eens vragen waarom ze die islam ruim baan geven? Als de gristenen stoppen met die islamapologie is Nederland nog te redden.
www.depers.nl/binnenland/75821/Wat-doe...
batvoca 27-06-07 @ 22:53
De kans dat het over is als de moslims een koekje van eigen deeg te eten krijgen lijkt mij niet zeer groot. Zeker de fanatiekelingen onder hen zullen nadat ze zich aan een aantal haatfeesten hebben overgegeven 'vol vreugde' beginnen aan de burgeroorlog. 'Links' zal smeken om begrip voor de moslims en ondertussen de haatbaarden deels openlijk, deels heimelijk steunen in hun strijd om de democratie definitief de nek om te draaien.
@ batvoca 2213
Volgens mij heb jij net een fatwa op zijn Hollandsch over hem uitgesproken en mullah botte steunt je volledig. Die Jami, zou dát iets zijn?
Volgens de theorie van de rattencyclus lost het probleem zich op termijn van zelf op. Kijk maar naar de Gazastrook. Nu dus ook hier, gewoon geen aandacht aan besteden.... Gaat de Gouden Kooi nou wel nog gewoon door ??
Voor de verkiezingen was de SStaatSSomroep gestopt met de demoraliserende filmpjes bij items, waarin steevast een enorme hoeveelheid allochtonen (marokkanen vooral, liefst met hoofddoek) getoond werden. Vrijwel álle items over scholen bijvoorbeeld. Zowel het laroeSShoernaal en NOVA deden dit. Op een bapaald moment hebben wat Menschen daar iets over gezegd en het stopte. Nu het polikorestablishment de macht weer gegrepen heeft is het erger dan ooit. Nu weer een moskeet mooi gefilmd met allemaal moskeegangsters er voor. Plasterk is een l*l, met zijn stoere praat dat als de "fundamentalistische islam" aan scholen komt laat hij ze arresteren. Tuurlijk, blufferige nep-Vrijdenkert. Mest die SStaatSSomroep eensch uit. Dit begint zo langzamerhand bizarre proporties te krijgen. Wét met de SStaatomroep. RTL: maak een goeie actualiteiten en sportzender. Nederland heeft het nodig.
Fred V 27-06-07 @ 22:15
Verlagen? hoezo verlagen? Zo gaan we toch tegenwoordig met elkaar om? Sla de krant maar open. Bermbommen, aanslagen op moskeeën (van andersdenkende moslims), of samenscholingen (van kinderen, politieagenten of ander tuig), gijzelaars met bomgordels, gewone executies, bijzondere executies, onthoofdingen. En zo verder. Dus dat schijnen de huidige omgangsvormen te zijn, en daar zullen we ons maar aan aan moeten passen. Dus vooruit, christenmensch of atheist, met je bomgordel of volgeladen auto eens even een koekje van eigen deeg geven. Zul je zien dat het dan heel gauw over is. Maar ik vrees met grote vreze dat dat er niet in zit.
Wanneer spreekt die vent is een fatwa over zichzelf uit?
Zijn we daar ook meteen van verlost, zonder gezeik over paspoort inname en ander geblaat.
Gewoon deaud gaan a.u.b.
Waarom zijn die mensen hier? Sodemieter op naar Saudi of Iran.
Mijn voorouders hebben gevochten voor vrijheid en een nederlands paspoort.
Doe normaal of flikker op. Oja en wat 'normaal' is bepalen wij hier en niet je baardvrienden uit de middeleeuwen.
"Hij heeft wel wat van een varken.."
@Tomcatter 27-06-07 @ 19:32: neuh, varkens zijn intelligente beesten hoor,
Hoezo niet uitzetten. Iedereen heeft immers een uit-knopje.
Je hoeft het enkel te vinden.
-weggejorist-
batvoca 27-06-07 @ 22:13
Tsja, verlagen we onszelf dan niet een beetje?
Hoen 27-06-07 @ 20:18
Wilders komt niet met doodsbedreigingen. Misschien dat zijn texten daarom iets fatsoenlijker zijn dan die van die arabisch sprekende baardmannen.
*hips*
Geloof maakt meer kapodt dan je liev is...
.
*flesch pleegzuster bloedwijn opentrekken doet*
:$
*bedenkt zich snel en draait de schroefdop er af*
Welke rechtgeaarde jonge (liefst ongebonden) Nederlander (mag ook een geintegreerde buitenlander zijn) met een flinke portie bezieling in z'n donder is bereid met een volgeladen bomgordel deze salafistische minkukel en doodswenser een koekje van eigen deeg te geven, voordat hij de hele Nederlandse samenleving dood wenst? Wat zij kunnen, kunnen wij toch ook? Weet 100% zeker dat ze dan een toontje lager gaan zingen. Maar vooralsnog schijnen ze het rijk van doodsverwensingen alleen te hebben.
-weggejorist-
@mezelf
Kudt, verkeerd topic, maar desondanks passend.
Jeremia 27-06-07 @ 21:48
Zo zie ik het ook, Jeremia. Bijzonder onderwijs kan best blijven bestaan. Zodra scholen gaan roepen dat bijvoorbeeld homo's van de Marini toren gegooid moeten worden, dan is er echt iets mis.
@Kouwes 27-06-07 @ 22:03
Roger. Vara liet op haar beurt een kudtscheet -ongeldige al-woedoe- en noemde haar Jack Spijkerman.
Imam Fawaz is inderdaad rechts van het islamitisch spectrum. Maar ook hij heeft recht op vrijheid van meningsuiting. Als meneer Ellian beweert dat de salafistische groepering uitgeroeid moet worden, dan doelt hij op de groepering in NL waartoe deze imam behoort. Met andere woorden verkondigt Ellian dat imam Fawaz uitgeschakeld dient te worden. Imam Fawaz suggereert op zijn beurt dat Ellian bestraald moet worden. In het kader van de vrijheid van meningsuiting, zie ik vooralsnog geen overtreding van imam Fawaz.
Over de discussie over de afschaffing van het bijzonder onderwijs. Volgens mij kan het bijzonder onderwijs gehandhaaft blijven mits de scholen voldoen aan bepaalde voorwaarden. Als de wetgeving daar nu nog niet in voorziet moet daar verandering in komen. Voor de duidelijkheid wil ik stellen dat ik voor de afschaffing van het bijzonder onderwijs ben als zou blijken dat de verdere islamisering van Nederland daardoor gestopt kan worden. Maar tot op heden ben ik daar absoluut niet van overtuigd. Alles staat en valt met de wil om de wet te handhaven. Als die wil er niet is dan heeft geen enkele maatregel zin.
@gentle giant 27-06-07 @ 20:35
Ook dank, doe ik.
@Don Quichote 27-06-07 @ 20:51
Bah, je hebt gelijk Wilders/Fawaz Jneid = 2,020,000/801 hits. De berekening geeft dan een hele andere uitkomst. 90.000/ 2,020,000 - 505/801.
Hij zal net als Albayrak een dubbele nationaliteit hebben. Voor mensen met dubbele nationaliteit moet gelden dat het staatsburgerschapgewoon in bepaalde gevallen kan worden afgenomen. Vervolgens kan ie oprotten naar zijn eigen land.
Trouwens, welke klootzak is verantwoordelijk voor de naturalisatie van dit soort tuig?
Aha! Een Nederlander. Een Nederlandse imam. Tja, die kun je niet uitzetten hè. Uitzetten waar naar toe? Hij is een Nederlander. Hij hoort hier! En hij heeft recht op vrije meningsuiting.
Hoe heeft dit stuk uitschot ooit het Nederlandse staatsburgerschap kunnen verwerven!?
@nattebever 27-06-07 @ 21:15
Ah so, English Bob.
Misschien moet onze Imam eerst maar eens leren lezen. Ellian stelt dat het Salafisme moet worden uitgeroeid, er staat nergens iets over moslims met Salafistische opvattingen uit te roeien. En wat nou ondemocratisch aan de uitspraak is ? Het is gewoon een mening. Ergo, een domme reactie en onnodig ophitsend. Het toewensen van nare ziektes is gelukkig ook niet verboden (anders kan je half Nederland wel oppakken). Wat mij betreft wordt regelrechte domheid en bewuste misleiding strafbaar gesteld. Kan de Imam alsnog achter de tralies.
Murdockyoufool 27-06-07 @ 21:01
Kouwes in da house.
Hee Juneid!!.. wordt het niet 's tijd dat jij ff 72 maagden gaat noiqen?
@nattebever 27-06-07 @ 20:47
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one. For sure!
Tja, zie 20:58.
@Bever, utopisch gedachtengoed, dat is pure nostalgie.
Tegenwoordig doen we aan berusting en acceptatie.
Zelfs de reauze revolutie met als doel wereldheerschappij komt nergens meer ter sprake. Daar ligt de lont te wachten, maar het kruit is zelfs nat...
@Lizzard 27-06-07 @ 20:32
CDA, CU en SGP zullen dwarsliggen. CU en SGP stellen echter niets voor en ik verwacht dat het CDA over vier jaar wederom zetels verliest. 'k Zie dus niet in waarom het afschaffen van het bijzonder onderwijs een probleem moet zijn. Het openbaar onderwijs krijgt dan subsidie; degene die een privéschool voor gelovigen op wil zetten mag dit met eigen middelen doen, mits het onderwijs aan de voorwaarden voldoet (om de vorming van bijvoorbeeld madrassas te voorkomen).
Een hoofdoekverbod voor openbare functies is ook in Turkije ingevoerd, dus dat moet ook hier mogelijk zijn (liefst breder trekken om keppeltjes, gehaakte mutsjes en andere bullshit te kunnen weren).
Boerkaverbod kan worden gekoppeld aan de openbare orde en veiligheid.
Het klinkt allemaal nogal dromerig, dat erken ik, maar deze maatregelen zijn imho de enige mogelijkheid om verdere afkalving van onze samenleving te voorkomen. Ga maar na, moslims misbruiken de vrijheid van godsdienst meer en meer om hun afwijkingen (handen weigeren, compleet gesluierd gaan, maar ook: megamoskee neerplanten) erkend en zelfs gesubsideerd te krijgen. Ze handelen binnen de wet. Wij kunnen onze handen vertwijfeld opheffen en roepen: voldongen feit! Persoonlijk ga ik iever voor een aanpassing van de wet. Het kan, als je maar wilt!
www.schwimmerlegal.com/images/miss_pig...
Hey G-unite sjeik Fawaz, ( of hoe spel je dat ) hoe is't met de sex?
-weggejorist-
@Flodder, je zegt het zelf: het hellend vlak van de communicatie, daar leent het strafrecht zich niet voor.
Na Hoen (wellicht is Wilders meer gekend?) en L. Oser (die zijn nick weer eer aan doet gezien zijn vergelijking) wilde ik niet nogmaals de fatwaardige keelklanken van de wannabe- führer benadrukken. Maar het zij zo.
Ik Joris mezelf maar alvast weer weg.
Murdockyoufool 27-06-07 @ 20:13
Agree. Ligt alleen evenveel voor de hand als dat het onhaalbaar is.
Had paars moeten regelen, maar die waren te schijterig. Met het CDA en de CU (en eigenlijk ook de PvdA) is het al totaal ondenkbaar dat de door jouw voorgestelde maatregelen er doorkomen.
In ieder geval niet zolang dit kabinet er zit.
Is verder groot voorstander van afschaffing van de helft van art. 1 Gw. en het gehele art. 23 van onze Gw. Ik vind het erg vervelend, zeker in de publieke ruimte, om elke keer met middeleeuwse flauwekul te worden geconfronteerd.
Artikel 23 kan eenvoudig worden vervangen: De islam, in al haar verschijningsvormen, is in Nederland verboden op straffe des doods.
Ik zeg: referendumpie!
Ik zeg: afscheren die baard!
triest, gaaaaap.
@mezelf; opgevold=opgevolGd
Uit welk gat kwam deze fatwahaha?
-weggejorist-
Kabouter Plop weer in de bocht. Van mij magtie. Wel zo duidelijk waar baardmans voor staat. Geen enkel probleem. Ik wil meer opruiende troep horen van 'm. Net zolang tot duidelijk wordt dat iedere fatwa die hij uitspreekt ook daadwerkelijk wordt opgevold. Dan verknippen we eerst z'n baard, dan z'n paspoort en dumpen we 'm in Afghanistan. Uruzgan kan nog wel wat nieuw kanonnenvlees gebruiken.
@mezelf
Wetgeving voor het uitspreken van een fatwa door een imam moet strafbaar worden gesteld.
????
*te hard gewerkt vandaag. Gaat rustig op de bank liggen met kopje witte thee en jazzfm op de achtergrond*
Don Quichote 27-06-07 @ 20:20
Juridische basissen kunnen worden geschapen. Wetgeving voor het uitspreken van een fatwa door een imam moet strafbaar worden gesteld. Ik ben anderzijds ook huiverig voor dit soort wetgeving en het hellende vlak waar je je op kan gaan begeven, maar we moeten echt tegengas gaan bieden aan de fundamentalisten.
.
haasje over 27-06-07 @ 20:25
Ik vind Wilders Verwoerd ook een gevaarlijke gek en wind me daar ook - zoals een hoop anderen - regelmatig over op.
@ Hoen, dank, ga even 2006-03 luisteren: onze baardsjeik versus heer Ellian.
-weggejorist-
@Hoen 27-06-07 @ 20:18
De uitspraken van Wilders worden vooral door de politiek-correcte tegenstanders van Wilders met de vrijheid van meningsuiting verdedigd. In de zin van: wat Wilders zegt is verwerpelijk, maar ik tolereer het vanwege de vrijheid van meningsuiting. Ik vindt de uitspraken van Wilders persoonlijk zodanig "common sense" dat ze absoluut niet met vrijheid van meningsuiting verdedigd hoeven te worden. Dat zou hetzelfde zijn als de weersvoorspelling verbieden, omdat je er niet aan wilt geloven dat het gaat onweren.
@gentle giant 27-06-07 @ 20:07
Zo kun je zien dat je download: translate.google.com/translate?u=http%...
Ik ben benieuwd naar de blikken, als je "A psychiatric insult" laat horen.
De publicist met de bijna nederlandse naam roept met wortel en tak uitroeien, de genaturaliseerde baardman roept: t is een kwaadaardig gezwel.
Het eerste is een nadrukkelijk actievere vorm van euthanasie, het tweede wordt uitgesproken door een intolerante recidivist.
Nummer 2, voorzien van een NL-paspoort willen het land uit flikkeren, de eerste mag op voor de Nobelprijs?
Overigens ga ik met Flodder mee en vind baardmans een gevaarlijke gek, maar toch....
Waarom winden we ons niet op over de net zo opruiende teksten van Elian of Wilders?
@Flodder 27-06-07 @ 19:13
Volkomen eensch met je laatste zin, maar daar is dus geen juridische basis voor.
Dat baart ons allen zorgen, van PVV tot GL.
De term "kwaadaardige gezwel" is natuurlijk de laatste druppel. En ik ben benieuwd naar de identiteit en motieven van de sponsor van de As Soennah-moskee en Fawaz Jneid.
Toch vind ik het opvallend dat uitspraken, geuit door Wilders veel vaker worden verdedigd met de vrijheid van meningsuiting als argument dan wanneer iets wordt gezegd door Fawaz Jneid. Overigens door zowel voor- als tegenstanders. Het is opvallend genoeg om de uitspraken van beiden eens op een rijtje te plaatsen.
wilders+vrijheid+van+meningsuiting: www.google.nl/search?q=wilders+vrijhei... geeft 90.900 hits.
Fawaz+Jneid+vrijheid+van+meningsuiting: www.google.nl/search?q=Fawaz+Jneid+vri... geeft 505 hits.
G-unite 27-06-07 @ 20:15
Er moeten hier nerd's rondhangen die er wat mee kunnen, ben te oud voor die rotzooi.
Aha, een toespraak. Maar wel in Quicktime. Dus gebruik dat symbool dan ook lutsers!
Mhh ik vraag me af wat ik nu binnenhaal. Voorlopig nog geen ringtone..
@Lizzard 27-06-07 @ 20:06
Kan nu niet zeggen dat 'het leven zuur maken' een oplossing biedt. Wat dacht je van de beperking van de vrijheid van godsdienst? Begin met het afschaffen van bijzonder onderwijs, het verbieden van alle religieuze symbolen in openbare functies en een boerkaverbod. Na de shitstorms, die deze wijzigingen ongetwijfeld veroorzaken, zien we wel verder.
@ Lizzard:
Volgens arabist Jansen kan je beter zo,n lul stiekum het ziekenhuis inrammelen, dat schijnt prima te werken.
Soms ben ik wel eens jaloers dat links wel over killers kan beschikken die alles uit de weg ruimen die zijn bek durft open te trekken.
al-yaqeen.com/nieuw/mediatheek/khoetta...
U wilt een ringtone? u krijgt een ringtone!
-weggejorist-
@ religion is war 19.39:
Ja, en hoe meer bloed en ellende er aan te pas komt, des te beter is het.
Een paar onthoofdingen er tussen door, het maakt niet uit.
En dan een indringende boodschap aan het eind van de voorstelling:
Dit wordt allemaal jullie rampzalige lot en toekomst als jullie zo doorgaan met nog meer van die achterlijke idioten in je land toe te laten!
Ja, ik heb hier speciaal tegen linkse landverrraders!
images.google.nl/images?q=Juneid+Sheik...
Zoek ik op afbeeldingen van onze baard, krijg je dit!
@Asoballer 27-06-07 @ 16:32
één pot nat
@Jan Passant 27-06-07 @ 15:39: Ja want er zijn onder rechtse regimes natuurlijk nooooit politieke tegenstanders uit de weg geruimd.. sufkut
@sjaakdeslinksesul 27-06-07 @ 18:46
Daar zeg je wat, hoe reageert Nederland als Ellian, Wilders of die gozer van het comité voor ex-moslims door een verse Mo B. wordt vermoord? Zeer waarschijnlijk met ingehouden woede, om daarna in slaap te worden gesust met zalvende woorden van den Balk. Eigenlijk voel ik in zo'n geval meer voor gelijke munt. Niet dat ik een fan ben van gewelddadig optreden, maar genoeg is genoeg en die boodschap zou luid en duidelijk moeten overkomen.
Je kunt ook iemands Nederlanderschap ontnemen hoor. Wordt ie weer gewoon als vreemdeling ingeboekt en vervallen al zijn rechten. is na WO2 heel veel gebeurd met nep Nederlanders.
Hebben we niet een nachtvlucht van CIA airlines richting Guantanamo Bay?
Ik snap niet dat zulke gabbers überhaupt in dit land getolereerd worden.
Dit soort mafketels zijn een bedreiging voor ons land, dat we overigens zelf in de uitverkoop aan het doen zijn. Nederlandse taal verdwijnt, we laten ons als makke schapen verengelsen, en aan de andere kant wint Turks en Arabisch terrein.
Verplicht Nederlands in de moskee opdat wij in de gaten kunnen houden hoe wij als gastheren door onze gasten beledigd en verketterd worden.
Geert, kom er maar in en schiet dat gezoks in een baan om d'aerde.
De zaathaai imam liegt!
www.al-yaqeen.com/nieuw/va/vraag.php?i...
Windjes laten mag niet bij de woedoe, ongeacht uit welk gat.
www.risallah.com/islam/gebed.php?g=was...
Dus...
Maar ja, een echte moslima is natuurlijk helemaal dichtgenaaid daarzo, het komt niet zo vaak voor.
LOL. www.al-yaqeen.com/nieuw/va/vraag.php?i...
Volgens medici heeft het masturberen overigens ook schadelijke gevolgen voor de gezondheid, de sexuele en geestelijke toestand en wellicht houdt dit de persoon tegen om te trouwen aangezien deze een alternatieve wijze heeft gevonden om de sexuele verlangens te stillen.
Het is maar even dat jullie het weten.
@ The eimer 27-06-07 @ 18:43
Lijkt me een prima voorstel, ik snap niet dat het nu onderhand niet duidelijk ik dat de islam geen vredelievende godsdienst is. Laat het dan maar onversneden zien aan het grote publiek. Ik stel voor elke avond van 7 tot half 8. Prima onderwerpen zijn filmpjes van onthoofdingen, filmpjes van stenigingen. Het afhakken van handen. Het lastig vallen van vrouwen op straat. En een voorlezing uit de koran, waar elk 10e vers oproept ongelovigen te doden, en dan met name joden en christenen.
Misschien dat het dan eindelijk een keer doordringt.
@TomcatterT,
Als ik ergens een hekel aan heb dan is dat wel aan mensen die varkens beledigen.
Hij heeft wel wat van een varken..
Bouw een hoerenkast naast die efteling on tour in den haag! ga ze gewoon flink dwarszitten. Hoezo kan de overheid dat dwarszitten wel bij mij maar niet bij zo'n opperhalal
Ach uiteindelijk zullen de uitspraken van de imam wel weer met de mantel der liefde bedekt worden.
Logisch toch? Een imam die in bedekte termen preekt voor een kudde gelovigen, die zoals de term al aangeeft de imam geloven, is toch veel minder erg dan bijvoorbeeld een reaguurder die iemand een nekschot toewenst, terwijl in het laatste geval extreem duidelijk is dat dat maar een beeldspraak is en niet letterlijk opgevat mag worden?
Die imam gaat gewoon vrijuit, terwijl de reaguurder de lul is.
Meten met 2 bekers noemen we dat...
sjaakdeslinksesul 27-06-07 @ 19:18
want dat werkt! Probeerde ik in ander topic ook al uit te leggen! Als imam een beetje op alle andere vrouwen lijkt....
@sjaakdeslinksesul 27-06-07 @ 18:46
Denk je? De mensen die Ellian lezen en bewonderen, zijn niet het soort mensen die hun pistool uit de la trekken om even wraak te nemen als hem wat overkomt.
-weggejorist-
Als Rutger hem nou eens een bosje bloemen gaat aanbieden namens alle islamofobe reaguurders? Misschien draait hij dan een beetje bij.
Lizzard 27-06-07 @ 19:06
Ietwat nihilistisch vandaag?
Don Quichote 27-06-07 @ 18:44
Ja, ik vond het ook niet echt een juiste woordkeuze van Afshin Ellian. Maar dat is niet gericht op een werkelijk persoon en hij wordt niet als een autoriteit gezien door een gewelddadige vijfde colonne.
.
Voor de rest vind ik de uitspraak van Sheik Fawaz Huppeldepup deze keer ook nog enigszins meevallen qua kracht en intensiteit itt zijn uitgesproken fatwa over Theo van Gogh. Toch zou ik niet graag in de schoenen staan van Afshin Ellian. Maar goed, deze imam verdient zeker niet het voordeel van de twijfel, want die twijfel is er niet. Hij is een gevaarlijke gek die de nationale veiligheid ondermijnt en aanzet tot geweld en moord.
LJBrinkhorst 27-06-07 @ 18:58
Lees maar eens wat meer je weet niet of je nu moet lachen of moet huilen.Ikvond dat stukje over afshinn eigenlijk nogal meevallen.
D'ruit punteren
Einde bericht
@LJBrinkhorst,
Weet jij hoe je daar zelf vragen kan stellen? 'k Heb een paar die mijn leven vergallen zolang ik geen antwoord heb.
-weggejorist-
Iman is vrede
Sven31 27-06-07 @ 15:42
De tering. Wat een peopwauzen zijn die gasten van die site. En dan ook nog die vraag over staand plassen. 'Zorg dat iemand anders niet jouw megellahmegallah ziet'. Teeh-ring. Dat dit soort lui bestaat, tis allemaal zo infantiel en hypocriet.
Op die soundbyte lijkt die baardaap wel een beetje op Urbanus.
G-unite 27-06-07 @ 18:44
Ja ook de IND is al in hun handen *aluhoedje op*.
Schrijfstijl is wel grappig lijkt eerder een stukje caminnaret
Sytze zegt: "en toch gaat Zijlstra het helemaal worden"
Indien Ashaf Ellian iets overkomt, zal Sjeik Fawaz Jneid precies hetzelfde overkomen.
@miko
(..)Tot slot vragen wij van de IND (De Immigratie- en Naturalisatiedienst) een onderzoek in te stellen naar deze mafkees en op welke basis hij Nederland is binnengekomen.
NU begin ik mij zorgen te maken. De IND in handen van...
Terug naar Israel sturen!
@Flodder 27-06-07 @ 18:25
Natuurlijk, aardig betoog over anonimiteit. In andere Islamitische landen weer niet, maar dat is hier irrelevant.
Opruiend taalgebruik is nog geen fatwa (in dit geval dus) en objectief bezien zijn er genoeg publieke figuren die elkaar beschimpen en enge ziektes toewensen.
M.i. prima dat Ellian het probleem beschrijft, maar de wijze waarop is eerder fatwaardig (nieuw woord!) dan de reaktie van de sjeik. Comment is niet af maar ik moet koken.
Ik pleit voor een speciale uitzending van de NPS waarin die baardaap uitgebreid zijn sectarische doodwensen kan uitspreken.
Ten overstaan van de gehele Nederlandse bevolking wordt dan toonbaar dat we inderdaad dat soort idioten binnen onze grenzen hebben die ongehinderd mogen aanzetten tot moord.
Dan hoop ik ook dat de meest links gehersenspoelde landverader toch gaat inzien dat zijn iedeale luchtkastelen multiculmaatschappij bij nader inzien dat dit toch niet soort gezellige en samenhorige joechijbeweging is wat zijn policols hem hebben voorgespiegeld.
Laten we voorlopig hem maar een echte Hollandse watfa toewensen:
Nederlander wordt je nooit!
Dan maar een fatwa uitroepen over deze Iman!
dat alyaqeen is een vrolijke boel geen muziek en die PVDAerT komt er ook niet goed af
www.al-yaqeen.com/nieuw/nieuws/nieuws....
www.al-yaqeen.com/nieuw/bibliotheek/ar...
kan hij(onzehaatbaardzorg) niet eens gewassen worden met een taart gemaakt van varkenspeop, ies koeltoer uit NL.Vraag maar aan fortuijn!
Kijk, ik ben nog steeds een notoire linkserT, maar luiden die zich zó opstellen tegenover onze manier van met elkaar omgaan horen hier niet thuis! Links moet men niet verwarren met Links Conformisme, oftewel Politieke Correctheid. Dat is een heel ander métier.
-weggejorist-
Zoals ik al eerder schreef: gescheiden culturele ontwikkeling en opname van de term "thuisland" in het wetboek van strafrecht. Gescheiden culturele ontwikkeling te zien in het kader van repatriëring naar het thuisland voor diegenen die onze culturele waarden menen te moeten bestrijden....
Is nu tijdens die participatietop ook afgesproken dat Allah na eeuwen werkloosheid weer eens van zijn luie ree.... eh wolk afmoet? Hij zit profiteert lekker van zijn haatzaaiende volgelingen als een parasiet , maar effe een bliksemflitsje toepassen bij Ellian als ondersteuning ho maar.
Triador 27-06-07 @ 18:21
Ach, King Henry mocht toch eauk "Will No One Rid Me Of This Meddlesome Priest" roepen ? Kijk, dat er daarna een paar ridders Thomas à Becket een paar keer met het zakelijke gedeelte (wat een mooi anglicisme trouwens) van hun zwaarden lieten kennis maken. daar kon hij toch niets aan doen.
Misschien bedoelde hij het wel figuurlijk ... bij wijze van spreken ..
Dus Joris, laat staan die oproep van Triador.
Don Quichote 27-06-07 @ 18:05
Of het uitgesproken wordt door een imam of door een anonieme reaguurder maakt nogal een verschil. Arabist Jansen heeft al eerder speeches van deze haatzaaiende gek als fatwa-waardig bestempelt. Zoals de doodspreek over Theo van Gogh, en we weten hoe dat is afgelopen. Het gaat niet alleen om wat er gezegd wordt, wel degelijk ook door wie en hoe het gezegd wordt. In islamitische landen zoals egypte of indonesie zouden al lang 'juridische' stappen tegen dit gevaarlijk individu genomen zijn.
AllemechallemeHaqbar "theovangogh" illahillahhaqbarfatwah "theovangogh"! Begrijpelijk toch?
Vrijheid van meningsuiting is niet veur bange lieden. Als meneer de achterlijke baardaap, die nog te minderwaardig is om mijn stront te likken, vindt dat Ellian deaud moet dan kan iedereen het daar mee oneens zijn, hij mag het vinden van mij. Maar hij moet niet zeiken als ik zijn volslagen achterlijke kudt geloof het laagste vind wat de mensheid ooit heeft verzonnen.
In zijn kont neuqen, direct en wel nu
Zo jammer! 27-06-07 @ 18:17 - da's jammer... zo'n oproepje tot geweld (en dat voor slechts 10 euro). Ik denk dat jouw bijdrage gejorist gaat worden en da's... nou ja... vul zelf maar in :-)
@Zo jammer! 27-06-07 @ 18:17
Dat is dus eauk strafbaar.
-weggejorist-
"Zo is het aantal misdaden tegen vrouwen toegenomen in landen waar alles maar kan en mag." Dat deze misdaden meestal door onze geloofsbroeders worden gepleegd, daar hebben we het maa even niet over. Heel vervelend dat Fjordman dit in Scandinavië veel voorkomende verschijnsel uitgebreid aan de kaak heeft gesteld. Gelukkig gaat het daar niet om 'onschuldige vrouwen' (ten slotte zijn het allemaal kufr vrouwen die als onbedekt vlees rondlopen en er dus gewoon om vragen), en is het dus iets heel anders dan wanneer een gelovige moslima onteerd zou worden.
Ah ja, Fatwa's zijn zeau 1998. Dit is zo'n hopeloos passé figuur.
Volgens mij is hij gewoon volgens de nederlandse wet in overtreding, dus kan hij opgepakt en veroordeeld worden.
Als ik dergelijke dingen ga roepen dan wordt ik heeeeel snel gepakt.
Scheer eerst je baar maar eens , snorremans. dan jammeren we verder.
@uutgrunn 27-06-07 @ 17:54
Dat is dus al gebeurd door Afshin Ellian:
"Het salafisme hier en in Saoedi-Arabië moet met wortel en tak worden uitgeroeid."
Ongezien de tyfus wensen mag, iemand een kwaadaardige gezwel noemen eauk, oproepen tot moord of uitroeing niet. Dubieus topic.
Juneid Sheik Fawaz Huppeldepup rept zich na het lezen van al dit schoons naar huis waar het vrouwtje de karbonade als heeft opgediend. Eet smakelijk Uncle Junior of hoe de fuck je ook mag heten.
Valt wel op hoe deze imam al zijn 'antwoorden' op de site afsluit met "en Allah weet het beter"......
Zou dat niet moeten zijn : "en IK weet het beter"...? Aangezien Allaaaaaaah niet bestaat ( bewijs het maar eens) lijkt me dat de meest eerlijke manier van communiceren....
heel snel een fatwa uitspreken tegen deze gevaarlijke man!
tja NL paspoort... eens gegeven blijft gegeven. Misschien kunnen we hem in Limburg stallen... is ook soort buitenland.
Dus als je eenmaal Nederlander bent geworden, mag je ook allerlei fatwa's over iemand uitspreken....... of je nu een Nederlands paspoort hebt of niet, je hebt je hierg gewoon te gedragen en anders lijkt me dat het paspoort weer wordt ingenomen, zo moeilijk is dat toch niet.
Toch klopt er iets niet.
www.al-yaqeen.com/nieuw/va/vraag.php?i...
@koerbagh 27-06-07 @ 17:34
De fatwa is tog een nieuwe glossy die volgende maand verschijnt?
Vraag:
Waarom moeten vrouwen een hoofddoek dragen?
Vraag ontvangen op 7 december 2003
Antwoord:
Alle lof zij Allah en vrede en zegeningen zij met Zijn Boodschapper.
Vrouwen moeten een hoofddoek dragen omdat dit van Allah moet. Wij zijn allemaal verplicht om Allah te gehoorzamen in alles wat Hij van ons vraagt. Dit laatste geldt zowel voor mannen als voor vrouwen. Het maakt niets uit of hier een reden voor is gegeven of niet, wij moeten Allah altijd gehoorzamen, zodat Allah tevreden met ons zal zijn en wij het Paradijs binnen mogen gaan om daar voor eeuwig te genieten. In het Paradijs zullen wij niet meer worden getest. We hoeven dan bijvoorbeeld niet meer te bidden, te vasten, de bedevaart te verrichten enz.
Daarnaast kunnen wij jou vertellen dat de reden waarom vrouwen een hoofddoek moeten dragen, duidelijk is. Zij moet hiermee datgene wat haar mooi en aantrekkelijk maakt bedekken voor alle mannen, behalve haar vader, broer, oom, opa en zoon, zodat geen van hen in de fout gaat.
Vandaag de dag kunnen wij de gevolgen van het niet dragen van Islamitische kleding en het vrij omgaan van mannen en vrouwen met elkaar overal om ons heen zien. Zo is het aantal misdaden tegen vrouwen toegenomen in landen waar alles maar kan en mag.
En Allah weet het beter.
Sheich Fawaz Jneid
Ik zie tussen de baarden het bos niet meer!
Die vent moet een burka dragen om al dat schaamhaar op zijn smoel te bedekken.
Nu 1 nederlands paspoort graties bij 2 broodjes shoarma!!!
@ schopkont
Go kick some ass rude boy! Latorrrrr.
Laat hem die baard maar in zijn mond proppen, met dat domme schapengeblaat van hem..... Buhhhhhhhhhhh Poepislamietje
.KicksAss 27-06-07 @ 17:36... oké man... kick inderdaad maar some ass!
Uit Iman kun je mani lezen...
@ bello en Triador
It's been fun guys but .KicksAss has to go and kick some ass at Thaiboxing practice!
-
Jongens cheers, het was weer leuk vandaag op GS.
Pippo van Eenennaam 27-06-07 @ 17:25... Toch wel lachen die kinderteksten:
Vandaag de dag kunnen wij de gevolgen van het niet dragen van Islamitische kleding en het vrij omgaan van mannen en vrouwen met elkaar overal om ons heen zien. Zo is het aantal misdaden tegen vrouwen toegenomen in landen waar alles maar kan en mag.
En door wie worden (de meeste van) die misdaden gepleegt??? in landen waar alles kan en mag? Ja, ja... die Allah kende z'n pappenheimers!!!
Ik voorspel dat meneer over 4 jaar wordt verkozen als volksvertegenwoordiger voor de PvdA. Met zulke uitspraken ben je natuurlijk een stemmentrekker van formaat. Al zetten ze hem als lijstduwer op de lijst, met een dreiging van fatwa heb je zo dat miljoen voorkeurstemmen van de islamietjes alhier.
@.KicksAss 27-06-07 @ 17:20
Komt altijd neer op totale onmacht en onwetendheid van die ouders, geen idee wat ze met de situatie aanmoeten, verscheurd tussen liefde voor wat toch hun vleesch en bloed is enerzijds en anderzijds een diepgeworteld schaamtegevoel, gevoed door de rest van de familie en de moskee.
Die mensen weten bij god niet wat ze ermee aan moeten, dus gaan ze maar slaan, want geweld is in die 'cultuur' vaak een 'oplossing'. Kom je er niet uit, dan is het rammen geblazen totdat iemand zijn mond houdt, of het nou je vrouw is of je kind. Ze weten niet anders. God forgive them, for they know not what they do...
Ahhhh, ze hebben ook een kinderhoek bij de moskee: www.al-yaqeen.com/nieuw/kinderhoek/rub...
@ Triador 27-06-07 @ 17:17
Persoonlijk vind ik dat het leger bepaalde wijken in de 4 grote steden al wel 'de orde mag gaan bewaren' want sommige wijken zijn letterlijk wetteloos.
@ bello 27-06-07 @ 17:15
Goedverdoemme bello, ben weer uit m'n luier geklapt *Haags trouwens* kom zelf ook uit de regio Rotterdam 'so I catch your drift'.
-
Wij geven ze meestal een kleinigheidje ofzo gratis, om te zorgen dat ze rustig wat te doen hebben en niet door die zwakzinnige ouders lens geslagen worden. Maar er staan soms mensen in de winkel die echt zowat in tranen uitbarsten als ze zien hoe zo'n arm kind behandeld word, zelfs de politie moet machteloos toekijken als die ouders razend en schreeuwend tekeer gaan tegen ze,
@red.GS: deze trol-imam kan wel degelijk uigezet worden naar Syrie. Dit kan echter alleen op grond van een ernstig misdrijf (opruiing tegen de staan, lees: democratie) en kan als bijkomende straf door de rechter worden opgelegd. Hiermee verliest hij dan tevens (ook een bijkomende straf het ontnemen van het nederlanderschap en op grond daarvan worden uitgezet naar het land van herkomst. Snappie?
KicksAss 27-06-07 @ 17:12... dat vrees ik dus ook. Komt al die opgekropte woede ineens tot een uitbarsting en je zal zien dat de politie (of het leger) dan wel (in opdracht van Den Haag) op zal treden. Voorkomen (het nu hard aanpakken van die gasten) is beter dan (straks) genezen.
@Abos daar ga je weer met die Fawaz, was toch wel ok volgens Abos. Het enige wat Ellian zei dat het salafisme uitgeroeid moet worden(niet hoe). Leuke klanten heb je Abos als advocaat van de duivel.
King Mocro 27-06-07 @ 16:54
-edit en tsjop. Mag ik als volgende nick Keizer Mocro voorstellen ? -
Die zien we niet meer terug.
oftoch in de bosjes im OV
@KicksAss 27-06-07 @ 17:07
Hahaaaaa, mijn eerste Joris! Nou goed, 2e ronde: het ging erover dat ik als ik een 'begeleider' zon kind op die manier behandeld zag worden zoals jij beschrijft in je post , ik het moeilijk zou hebben die begeleider niet op een 'traditioneel rotterdamse manier' duidelijk zou maken dat ik het niet eens ben met de manier waarop de situatie word aangepakt. ( kromme zin B.V., but you get my drift....)
BTW, sorry hoor joris, ik zal wat minder hard blaffen in de toekomst.
@ Opa-Buiswater 27-06-07 @ 17:12
Van Joleaux is een slag apart, die voert een heuse kruistoch tegen GeenStijl, reaguurders, SUV rijders en alles dat meer dan modaal inkomen verdient.
@Opa-Buiswater 27-06-07 @ 17:12
Komkommers misschien?
@PIC: Nou nog een andere muts en je hebt Kabouter Klus
Het zal wel weer aan mij liggen, maar ik heb alle stukjes en uitspraken even doorgelezen en ik kom niet verder dan dat Ellian een "kwaadaardig gezwel is"volgens deze fundamentalistische eikel.
Ik heb op dit log wel andere en hardere uitspraken gelezen over bijvoorbeeld van Joleau...... dus wat is de nieuwswaarde van dit stukje?
@ Triador 27-06-07 @ 17:08
Maar ff terug on topic, daar heb je volkomen gelijk in het grootste gedeelte van de mensen voelt zich nog niet bedreigd genoeg door deze uitwassen om massaal de straat op te gaan. Maar zodra het wel zo is gaat het ook echt goed mis, als je het mij vraagt krijg je dan een semi-burgeroorlog.
En weer eens geytenneuqers die voor problemen zorgen...
www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.net/ni...
@ bello 27-06-07 @ 17:06
Dies weer buiten 'spelen' met al z'n kleinere 'speelmaatjes'?
@Shani 27-06-07 @ 16:53 - gigi gorgonzola 27-06-07 @ 16:57: Daar hebben jullie dus een goed punt. En naar mijn inzicht voelt de gemiddelde Nederlander zich nog niet "bedreigt" genoeg om massaal de straat op te gaan... daarnaast worden de weinige mensen die het zouden doen (door o.a. de pers) gelijk in het rechts extremistische kamp van A. Hitler en aanverwante zielen gestopt en daar zijn de meeste mensen beducht voor. Er is m.i. dan ook weer een tweede Pim F. incident voor nodig om de mensen (eindelijk) de straat op te krijgen.
@ bello 27-06-07 @ 17:04
-weggejorist-
-
Gelieve te herformuleren? Hahahaa jammer dat ik dat weer niet kon lezen goedverdoemme, zal ongetwijfeld weer een verschoning van ondergoed zijn geweest voor good 'ol .KicksAss!
Trouwens, waar is mocroking? Weer onder je steen gekropen jochie? Mooi zo , want daar hoor je, bij de rest van de reptielen en insecten.
Als je Nederlander bent,spreek je fatsoenlijk Nederlands,anders blijf je in mijn ogen een Turk/Marrokkaan of wat dan ook.
Ga eens deaud moet kunnen, maar menschen opstoken om iemand deaud te maken is een schande!
-weggejorist-
Hmmm.... eens even onder zijn kont schoppen als ie toch met smoelwerk richting Mekka ligt. En dat met de mededeling dat ik zulk soort extremisten geen hand geef. Mag niet van mijn geloof. De schoen daarentegen wel
Als ie niet tevreden is met de manier waarop wij Nederlanders leven moet ie het gewoon even vertellen. Gaan we gezellig zijn koffertjes voor hem inpakken, en voor al zijn meelopers ook. En dan krijgen ze een fijn enkeltje richting Berber gebergte. Kunnen ze daar verder gaan klagen.
Zo moeilijk is het toch niet? Of wel? Geert, komptur maar in.
Fuckje@
kijk je nu uit?
CNFFCN
@ King Mocro 27-06-07 @ 16:54
Neem aan dat wat Weggejorist is gericht was aan mij? Gelieve met ja of nee te antwoorden. Vind je veel te grappig om ge-PermaBan-ned te worden :P
@ bello 27-06-07 @ 16:56
Ik zie ze bij mij op het werk weleens (werk in een winkel) verstandelijk gehandicapten hebben het zwaar in die cultuur hoor. Als ze 'lastig of vervelend' zijn of 'herrie maken' dan slaan ze ze gewoon vol gas in het gezicht enzo net zolang tot ze in elkaar kruigen en catatonisch voor zich uit gaan staren.
-
Maar goed dat alles mag want ies cultuur.
@bello
inderdaad! vraag me af of je dan een soort evil-mongooltjes krijgt, of zijn die net als de onze altijd vrolijk.
@bello 27-06-07 @ 16:56
Alle mocrootjes zijn mongeaulen!
@Shani 27-06-07 @ 16:53
Helemaal mee eens, waar blijven dan toch die autochtone tegendemonstraties???
King Macro de zwaardenslikker?
@KicksAss 27-06-07 @ 16:43
Nu ben ik van mening dat misbruik, op wat voor manier dan ook , geen 'laughing matter ' is, edoch kan het haast niet anders dan wanneer aanhangers van een bepaalde religie partners blijft zoeken binnen dezelfde 'gene pool', deze zelfde gene pool op een gegeven moment niet al te zuiver meer zal zijn.
ooit wel eens afgevraagd waarom je nooit mocro-mongooltjes in de media ziet? Omdat die 'uit schaamte' in kleine kamertjes worden gehouden, mag niemand weten, ies eercultuur....
Gvd, die Joris is veel te snel... Al het leuke is al weg voordat ik het kan lezen.
-edit en tsjop. Mag ik als volgende nick Keizer Mocro voorstellen ? -
Triador 27-06-07 @ 16:18 Een maatschappij die zich tegen een dergelijke mentaliteit niet kan verdedigen verdient alle ellende die ze over zichzelf afroept. Onze politici doen niets, maar ik heb ook nog geen demonstraties gezien van Nederlanders die dit soort gebral zat zijn.
Wat .. zapper (27-06-07 @ 15:30) zegt.
@ Tray Hornay 27-06-07 @ 16:51
Niet links niet rechts maar recht-de-zee-in... achtervolgd door ontelbare patronen, mortiergranaten en .50 tracer munitie?
@fuckje 27-06-07 @ 16:48
Lekker is dat weer, nu wil ik het zo graag weten dat ik ''amper-an'' in de fik sta van nieuwsgierigheid. Het kan toch helemaal niet erg genoeg zijn bij dit soort berichten. Kun je straks geen verborgen hintje geven, kop ik de rest wel in. Joris vindt mij lief geloof ik.
Niet links niet rechts maar recht-de-zee-in
@ fuckje 27-06-07 @ 16:48
Wat dan? ;)
-
@ LuftBalloon 27-06-07 @ 16:47
Joh die bami-en loempiabakkers zijn lui naar m'n hart, het zijn die enge mensen met lange baarden, ontspoorde eigen kindjes misbruikende jeugd en gesluierde vrouwen waar ik echt bang van word.
Waarom moet iedereen nederlands leren om een NL paspoort te krijgen en hij niet? Die oudkomers-procudure moet maar eens uitgewerkt worden...
Trouwens.. als je zo iemand niet terug kan sturen omdat hij NLer is, zet je hem gewoon vast voor opruiing...
@mezelf
Leer eens rustig nalezen!!!
@gigi gorgonzola,
tsjah, het was ook wel heel erg wat ik zei;-)
Ik weet niet wat ik heb tegenwoordig..
maar n.a.v. dit soort nieuws en verhalen
(en ach, de emmer is allang al overlopen bij mij)...
vind ik zelfs Geert Wilders nog Links...
Het wordt NU tijd voor aanpakken en ...: Echt Rechts !!
"Maar, waarom zijn er nu geen onderbuik gevoelens ten opzichte van Aziaten. Leg mij dat eens uit?"
Als de GS reaguurders teksten mag geloven, wat ik niet altijd doe trouwens, zijn gevoelens er degelijk.
Of bedoel je wellicht de Aziaten uit het Verre Oosten?
Het echte probleem is natuurlijk niet wat die akhbar-moncheaul zegt, dat zit in het beessie, maar het feit dat we die jihadistische hufter hebben toegelaten, erger nog, een paspoort hebben gegeven. Waarvoor dank!
@ LuftBalloon 27-06-07 @ 16:41
Eigenlijk heb je gelijk, ik wil die King Mocro eigenlijk wel eens vragen of hij ook wel eens kleinere Finse jongetjes misbruikt, en of hij daar genot en plezier aan beleefd.
Hee wat is dat, wordt FUCKJE nu eauk al weggejorist, het moet hier godverdomme niet gekker worden. Het lijkt wel een hetze tegen mensen uit het noorden.
LuftBalloon 27-06-07 @ 16:41... je kan discussie aangaan met Mocro. Hij roept vijf keer hetzelfde - bij voorkeur opruiende teksten - en als je met argumenten komt, is 'ie weg of gaat hij dreigen. Nu ben ik daar op zich niet tegen maar vijfvoudig posten onnodig... *doet een Fatwa uitspreken tegen King Mocro* ;-)
Laten ze eerst maar is beginnen met die gedrocht ze preek-vergunning af te pakken. Dat lijkt me in dit geval het minste wat er zou moeten gebeuren
@ bello 27-06-07 @ 16:39
Goedverdoemme bello, ik heb in m'n broek gezeken van het lachen.
-
Wat die leuke Finse jongetjes betreft die kleinere Finse jongetjes misbruiken, daar kan ik alleen maar nog harder om lachen. Bevestigd de vooroordelen die mensen over ze hebben lijkt me zo ;) *kuch* achterlijkheid en incest gaan hand in hand *kuch*
ik krijg jeuk aan mijn eigenrichting.
We laten de wolven al jaren toe binnen onze gelederen en ze konden altijd rustig hun gang gaan. En nu ze naar de lammeren grommen moeten we niet zeiken.
Triador 27-06-07 @ 16:33
.KicksAss 27-06-07 @ 16:36
Ach waarom? wordt het nog eens gezellig.
En weeeeer is onze king 'mongool' mocro nergens te bekennen als hij van repliek word gediend. Typisch. Zal wel net zo'n achterlijke lafbek zijn als die zwakzinnige verkrachterjes in Utrecht, of die debiel van een imam die zo vrolijk met zijn paspoort loopt te zwaaien...
Kamp Lauwersoog?
Groot hek eromheen, wachttorens erbij met scherpe munitie en opdracht tot gericht schieten bij minsste of geringste onraad.
Allemaal een schep en spitten tot het hele eiland drie paaien diep is omgeploegd.
Dan van voren af aan beginnen. Uit alle luisprekers de hele dag gristelijke psalmen van de EO, we zijn hier in een gristelijke samenleving, zakkenwassers. En hier draaien we gristelijke muziek op strerkte 30. En bent u het er niet mee eens, loop dan even naar de waterkant voor de gein, Izze alle probleem in een keer ofer!
Bij hoog water heel hart tot allah bidduh, hij geeft drooge voete. Of niet, natuurlijk
Oei, ik wist even niet wat ik moest zeggen. Want ik mag wel alles zeggen, maar moet dat dan ook?
-edit was dat een proteststem ? -
@ Triador 27-06-07 @ 16:33
Ik hoop dat Joris die gekke baardman ff snel een extragratis PermaBan geeft :P
*wacht*
@ King Mocro 27-06-07 @ 16:26
Weet niet of jij een echte 'Mocro' bent of gewoon een lollige reaguurder.
-
Ben je een echte *en dan doel ik op enge fundamentalistische baardman die deze imam aanhangt*, bij deze mijn ongezouten mening dan vind ik jou ook een gezwel net als het deel van de Moslim gemeenschap in Nederland die dit soort achterlijke geestelijken steunt.
-
En weet je wat het mooie is, dat is ook vrijheid van meningsuiting.
En Balkenende maar roepen, Vroegha stond Nederland zo als tolerant bekend.
Ja, in de jaren 60 waren de Spanjaarden en Portugezen een bezienswaardigheid.
In de jaren 70 kwamen de Turken. Nou dat was ook feest, maar die werden al wat mider onthaald.
Vervolgens voor de onafhankelijkheid de uittocht/volksverhuizing. De onderbuik gevoelens werden al "niet geheel zonder reden" wat sterker.
De rest van het verhaal kennen we allemaal. Toen kwam er een olifant blies op zijn fluit het hele verhaaltje uit.
Maar, waarom zijn er nu geen onderbuik gevoelens ten opzichte van Aziaten. Leg mij dat eens uit?
Ik zag toch echt even een groenteman topic langsflitsen hahaha.
King Mocro 27-06-07 @ 16:29 / King Mocro 27-06-07 @ 16:30 etc... Je hebt gelijk... Imam Sjeik Fawz & King Mocro zijn kwaadaardige gezwellen die uit de Nederlandse samenleving (en ook van GS... Joris!) verwijderd moeten worden.
Hoor ik nou iemand 'neqschot' roepen? nee? niemand? hmm..
@King Mocro 16:29
Als je nu vijf keer per dag dergelijke mantra´s wenst te herhalen, spreid ze dan beter. Kleedje leasen bij de weg? (Geen rente heaur.)
kuanimal 27-06-07 @ 15:36
Syrië ligt nog steeds niet in Noord-Afrika snotaap. LWOO-opleiding??
Maar je mag in Nederland die Imam wel doodwensen, dat is niet strafbaar.
Heeee, onze grote held king 'mongool' mocro is er ook weer! Gezellig! hee ga je weer alle discussie vermijden hier( net als gisteren en daarvoor) of ga je nou ook es gezellig meedoen en voor 1 keer laten zien dat je niet gewoon een stumpertje bent die alleen maar wat kan brallen en daarna hard wegrent?
-weggejorist-
- edit vrijheids van meningsuiting was idd een groot goed...-
LuftBalloon 27-06-07 @ 16:27... Lijkt mij een goed idee voor de volgende Fotofuck: ontwerp een exlusief GS 't shirt (met boodschap?) voor Imam Juneid.
@Schoorsteenveger 27-06-07 @ 16:18
Mooi, afgesproken dan bij deze! Ik weet overigens nog wel wat koerden die dit zo opknappen, voor niks that is. D.w.z. als ze er voor een maandje marihuana of stuff voor krijgen want ze liggen het liefst de hele dag op de betonnen vloer van hun flat, stoned te zijn. In ieder geval heb ik nog geen last van hen gehad en dat kun je van b.v. mijn baas niet zeggen.
@Commentaarder 27-06-07 at 16:24
Lees jij dat artikel nou gewoon maar eens, of leer lezen.....
- edit vrijheids van meningsuiting is idd een groot goed...-
Tja, dat krijg je er van he, als je met paspoorten gaat lopen strooien alsof het pepernoten zijn.....
Desondanks, het moet gewoon mogelijk zijn deze baard te vervolgen, want aanzetten tot geweld is nog steeds strafbaar. Ik zou zeggen: justitie, doe uw plicht!
Mocht dat falen dan zou ik graag aan de CIA vragen deze man op een anonieme vlucht ( die nooit heeft plaatsgevonden uiteraard ) naar Cuba te zetten. Of naar zo'n retegezellig 'detention center' in de Oekraine....
-weggejorist-
@fuckje 16:24
En een dagopening graag. Ben je gelijk goed wakker.
Maar deze geluiden zullen wel "uitzondering" zijn. Al die "gematigden" ergeren zich kapudt natuurlijk...
@Shani 27-06-07 @ 16:00
Heb Bowling Alone gelezen en was zeer onder de indruk. Thanks for the tip!
****
Gaan jullie de weddenschap met Hanneke Groenteman aan?
****
Triador 27-06-07 @ 16:18
Ja, die kun je zo erelid van GS maken. Hee GS maak eens een toepasselijk T-shirt.
-edit vrijheids van meningsuiting is idd een groot goed...-
ja
laten we t over de haatzaai imam hebben.
is dit ook meegenomen?
kakbouter? ben jij moslim? hoe kan je anders bepalen of t artilkel respectvol over allah was?
de imam dacht daar kennelijk anders over....
madonna vond zichzelf ook respectvol over de rk-kerk.
en sja, dat de vvd zn huiswerk niet doet. what else is new....
en op een goeie dag is het feestje over en brengen we ze allemaal keurig terug naar de woestijn.
@widtvoet,
elke dag een dagsluiting op de Staatstv!
Ik ben echt confuus van dit bericht en van de achterlijke reacties uit de 'moslim wereld' in NL en ver hierbuiten. Hoezo omgekeerd redeneren.
misschien zou ik dat ook een moeten doen. Omgekeerd stemmen als het weer kan, De PVV welteverstaan..... (ik wordt al misselijk bij de gedachte)
Magoe, het is de trend, lekker extremistisch uithalen.
PS: Afshin Ellian zijn artikel in (noabene(!)) de Trouw was 100% correct en zeer respectvol naar Allah of de profeen Mohammed. Hij stipte alleen de zwarte kanten aan. Jezus was ook homo, dussuh.
Rouvoet, kom er maar in!
Persona non grata.
Probleem opgelost.
Ach what else is new. Je kunt het net zo goed niet melden want er wordt toch geen ruk aan gedaan. Puntje bij paaltje zijn het maar woorden en mag alles gezegd worden uit naam van deze, op diepe haat en afgunst gebaseerde middeleeuwse sekte. Maar o wee als je een kwinkslag over mohammed de pedofiele massamoordernaar durft te maken want dan zijn de rapen gaar.
Erg fijn te weten dat de islam met grote voorsprong de snelst groeiende godsdienst is, dat de moskeeen de komende jaren als paddestoelen uit de grond zullen rijzen, dat generaties respectloze kansenjongeren zonder de minste opleiding en met een diepe minachting voor onze verworven rechten de steden zullen bevolken.
Deze man hoort in de Overvechtse bosjes te prediken!
Dubbelwinst!
Als we hem niet kunnen uitzetten kunnen we hem toch nog wel kapotschieten!!!
@ likmevestje 27-06-07 @ 16:07
dus een goed moeslum doet eerst achterin palen en dan sorry zeggen...
Geef deze islamiet aub. meer ruimte, meer platform om zijn opvattingen te ventileren! Laat de kloeke kloot zijn ideeen over 0031, haar samenleving en de plaats die de islam daarin wenst op te eisen etaleren.
Laat asap. helder worden, eauk voor de ziende blinden onder ons, met welk een slag we hier te maken hebben. Treedt naar voren islamisten, treedt naar voren!
gigi gorgonzola 27-06-07 @ 16:09
Nou, misschien moeten we er dan maar eens een paar Koerden bij gaan halen. We beloven eeuwige grafrust en een overdosis maagden en de boel is geregeld, en dat alles omdat Allah het wil, niet omdat wij, ongelovigen het ware geloof een strobreed in de weg leggen.
Voor de mensen die zich afvragen wat deze man in het verleden heeft gezegt: De Azijnbode schreef: 'Imam Fawaz duidt Hirsi Ali consequent aan met "deze onvruchtbare" en Van Gogh noemt hij "deze criminele schoft". Aan het slot van de preek schreeuwt hij onder meer: "O God, bezorg Van Gogh een ziekte die door alle bewoners van de aarde niet kan worden genezen (amen). Hij zou daardoor tevergeefs naar de dood verlangen en treft het niet." En: "O God, verblind het zicht van Ayaan Hirsi Ali zoals u haar hart hebt verblind, O God verblind haar zicht, O God bezorg haar hersenen een kanker (amen). O God, bezorg haar een tongkanker.".... Lekkere vent!
Overigens, welke domme honden hebben deze kleautzak hier toegelaten??? Laat Balkenende toch een fatwa over die achterlijke ambtenaren uitspreken, god heeft het zowiezo niet zo op ambtenaren.
ik haat haatimam's
Met de softe houding van menig Nederlander komen we niet echt verder helaas. Ies meneer z'n paspoort echt echt? Heeft iemand dit gecontroleerd? Anders ies waar een wil ies een wet, gewoon even persoongegevens deleten en meneer bestaat niet meer. Moet kunnen. Goed plan?
Mischien zou een Bulgaar even met hem af moeten rekenen. Bulgaren hebben het niet zo op imams, bovendien vindt allah bulgaren het leukst.
W00T: "Vijftien jaar geleden kwam hij naar Nederland. Hij vroeg asiel aan nadat hij, ten tijde van de eerste Golfoorlog, in de Verenigde Arabische Emiraten een preekverbod kreeg omdat hij openlijk kritiek uitte op Amerika."
???? Verenigde Arabische Emiraten ????? Politiek vluchteling?
LIK MIJN REET! Optieften met deze extremist.
-weggejorist-
Deze man heeft nog een veroordeling inzake dood door schuld te goed in de zaak Theo van Gogh.
Nounou niet zo mekkeren over religie uitroeien he stelletje verlichtingsfundi's, het zijn er maar een paar die het voor de rest verpesten.
Ach, als een imam had gezegd dat het christendom met wortel en tak zou moeten worden uitgeroeid zouden er ook wel mensen zo reageren. Gewoon een ordinaire scheldpartij tussen twee mensen. Valt wat mij betreft allemaal binnen de vrijheid van meningsuiting.
Shit schoorsteenveger, je was me mooi te snel af! Maar onlangs hoorde ik eauk dat allah het alleen goed voor heeft met Koerden (en Khoerbach natuurlijk)
Boze Buur 27-06-07 @ 15:57
Kewl, kan nog wel een paar ideetjes gebruiken, want jouw pre-teenlollipopparty zakte na anderhalf uur een beetje in.
www.al-yaqeen.com/nieuw/va/vraag.php?i...
@shani
If hes right, heavy immigration will inflict social deterioration for decades to come, harming immigrants as well as the native-born.
maar das wel interessant, wij hebben er niet alleen last van, maar de immigrant zelf ook.... nu maar kijken wat de immigranten van de toekomst belangrijker vinden, vriendjes met de buurtjes of vrienden met de sociale dienst....
Hoeveel mensen bedient en/of vertegenwoordigt deze fijne man eigenlijk?
Twee, twaalf, duizend, honderdduizend?
@Schoorsteenveger 27-06-07 @ 16:02
Vreemd is het wel, ik hoorde laatst nou juist van de sjiieten dat allah het alleen goed men hen voor heeft.
www.al-yaqeen.com/nieuw/va/vraag.php?i...
Zastava 27-06-07 @ 16:03
Doen we niet. Zijn we te fatsoenlijk voor. We vragen gewoon een of andere sjiiet om dat voor ons te doen. Want Allah heeft het alleen op Sjiieten, dat vinden alle Sjiieten.
Hij heeft ook nog een ander paspoort. We mogen zijn Nederlandse paspoort dus intrekken (alleen iemand statenloos maken is illegaal). Als we dat doen, kunnen we hem wel uitzetten. Klaar!
Kunnen wij ook een fatwa uitspreken over baardaap Juneid Sheik Fawaz Huppeldepup? Laten we de rollen eens lekker omdraaien.......
Misschien mag ik het nog meemaken,: dat geciviliseerde mensen in het westen eindelijk gaan begrijpen dat je religie van noord naar zuid met wortel en tak moet uitroeien.
gentle giant 27-06-07 @ 15:56
Die Site is nieuw voor me maar hij staat nu in m'n favorieten in de map Funnies...
Ga jij nu ff kijken/lezen naar die link van mij?
www.elsevier.nl/opinie/weblog/asp/artn...
gigi gorgonzola 27-06-07 @ 15:57
Het beste wapen is sjiieten voor de deur van zijn moskee zetten en hem dan vriendelijk vragen om een van zijn preken af te steken. Breken ze de tent gratis en voor niks af.
Het is een rabiate sjiieten-hater. Ies ook duidelijk natuurlijk, Allah heeft het alleen op Soennieten, dat vinden alle Soennieten.
@zum kotzen,
ik ook. En als een van deze twee van kant wordt gemaakt zal er verder nix veranderen. Schande, zalvende woorden en blablabla. Deze imam is levensgevaarlijk en een bedreiging voor de vrede en het welzijn in dit land.
Veel van die moslims krijgen gewoon een Nederlands paspoort bij een fatwa.
Bij drie uitgesproken fatwa's een maagd van 94 jaar.
@Shani> En dus wordt het niet gepubliceerd :)
Ik ben godverdomme die kudt van Halsema vergeten maar dan heb ik de belangrijksten wel ff gehad. Als die dood zijn heb ik wel weer een extra lijstje.
Waarom gaat hij zelf niet dood?
De rekel!
Heel slecht nieuws voor de multikuls:
John Leo
Bowling With Our Own
Robert Putnams sobering new diversity research scares its author.
25 June 2007
Harvard political scientist Robert Putnam, author of Bowling Alone, is very nervous about releasing his new research, and understandably so. His five-year study shows that immigration and ethnic diversity have a devastating short- and medium-term influence on the social capital, fabric of associations, trust, and neighborliness that create and sustain communities. He fears that his work on the surprisingly negative effects of diversity will become part of the immigration debate, even though he finds that in the long run, people do forge new communities and new ties.
www.city-journal.org/html/eon2007-06-2...
een enkeltje vermissing, zo moeilijk lijt mij dat niet.... of wil de AIVD een paar tips hebben?
Kan deze gore ieslaamiedt zowiezo niet vervolgd worden ivm de opdracht om Theo te vermoorden, oh nee wacht, dat mag hier.( zie de opdracht die Thom de G., Paul R., Marcel van D. en nog het aantal non-valeurs dat ik vergeten ben hebben gegeven om Pim Fortuyn te doden) Zijn er allemaal mee weggekomen dus die imam mag wat mij betreft blijven roepen wat hij wil. Had hij maar een hekel aan b.v. Klaas de V., Wim K. en de namen die ik net al aangaf!
@Teen
www.nu.nl/news/1128457/140/Renate_Dorr...
Over feestjes enzo.
-edit en boerke over vieze blaadjes.. bah -
@ LuftBalloon, u leest liever de wat meer onderbouwde As Soennah site?
gentle giant 27-06-07 @ 14:57
@ LuftBallon, wacht nog steeds op antwoord!
vanrechtsheeftvoorra@15.47 Er staat nergens dat een Nederlander ook nog Nederlands moet kunnen spreken.
Ik vrees met grote vreze voor het lot van helden als Afshin Ellian en Ehsan Jami.
Boze Buur 27-06-07 @ 15:51
Vertel, vertel!
Boer Harm uut Twente 27-06-07 @ 15:52
Ga eens deaud!
Draagt Juneid Sheik Fawaz Huppeldepup daar op die pica niet het nachthemd en de slaapmuts van mnr. Groenteman bdw?
nou, als ik het goed heb mag die dus nog 1 wens doen
iman eruit en moskee dicht, zo doe je dat. En iedereen die ertegen protesteerd erachteraan, niet normaal doen opzouten dan.....
Zolang er Hofstad-groep achtige clubjes middeleeuwse fanatici in dit land rondlopen, die bereid zijn aan dit soort fatwa's en doodswensen gehoor te geven, is deze man een gevaar voor de veiligheid van opinimakers, en vallen zijn uitspraken niet onder de vrijheid van meningsuiting.
Op een of andere manier - opsluiten, zijn nationaliteit afnemen en uitzetten, met zijn hoofd naar beneden van een flatgebouw afwerpen - moet deze man het zwijgen worden opgelegd.
@redactie
Leuk, de zoveelste haatbaard, maar waarom lezen we nog niks over dit: www.nu.nl/news/1130286/122/Zweedse_sek...
PVDA mode aan: ach, kijk de beste man toch eens vriendelijk kijken op de foto. Hij zal het wel niet zó kwaad bedoeld hebben... en ja... die taal is moeilijk hé... we begrijpen hem vast verkeerd... weet je wat... we doen gewoon 'n bakje thee en gezellie even praten met die man. Komt alles vanzelf weer goed, koekje d'r bij meneer Juneid? PVDA mode off... Opzouten Mafkees!!
Misschien heeft ie zich vergist en bedoelde hij z'n weblog holmaat Leon de W.
Pas op! Ali Chemicali praktijken Alert!
www.elsevier.nl/opinie/weblog/asp/artn...
Krijg je de imam niet uit het land? Dan het land maar uit de Imam,sluiten die assoenah toko!
Vast een vergissing. Want al die moslims kwamen juist naar Nederland omdat het hier zo goed ging en omdat wij vrijheid kenn(d)en. Maar wat schets onze verbazing?? Ze willen van Nederland het westerse portaal maken van de zandbak die ze achterlieten.
haha, kzag net een leuk stukje op Nu.nl. Zal zo de link es effe zoeken voor jullie.
-edit sterf -
Gewoon dat paspoort afnemen, hij heeft het gekregen, dus afnemen is ook een mogelijkheid. En dan snoeihard het land uit trappen.
-weggejorist-
Ik ben voor een wet die het strafbaar stelt om zulke haat te prediken door Imams. Het is gewoon een verkapte fatwa en we weten wat voor gevolgen dat kan hebben. Deze teksten uitgesproken door een imam is aanzetten tot geweld en dus strafbaar. Kom op Den Haag, geef eens tegengas aan die hoerige fundamentalisten.
adhdxl 27-06-07 @ 15:35
BYO 27-06-07 @ 15:38
de lachende derde 27-06-07 @ 15:39
Wat heeft die badjas met die bloemetjes te maken? Snap de weddenschap niet. Overigens, het lijklt me dat Rutger zich toch echt op de openbare weg bevond, net zoals de postbode en zo.
Een Nederlander die geen Nederlands kan, mag je het land uitflikkeren.
Limburgers en Friezen dus ook.
Al ben je nog zoveel Nederlander, de staat kan altijd je Nederlandse nationaliteit afpakken als je een bedreiging vormt voor de nationale veiligheid......
vrijheid van meningsuiting?
@Teen 27-06-07 @ 15:40
Wat maak het uit ? Zijn weer centen voor nieuwe servers en wat vakantie.
Er staat volgens mij niet in beschreven dat ruiten ed heel moeten blijven twrouwens ;-)
Alle nu.nl spammerts...
Lees goedverdoeme de comments eerst eensch.
En filmpje komt straks.
www.al-yaqeen.com/nieuw/va/vraag.php?i...
We're only pissing against the wind!
Sven31 27-06-07 @ 15:42
Das een hele opluchting!
ewwwwwwww fanny-fans
Je mag iemand toch wel een gezwel noemen. Zeker een zwamneus als Afshin Ellian. Als dat opruiing is...
@ redactie, en doe hier ook eens op reageren
www.al-yaqeen.com/nieuw/va/vraag.php?i...
Stond vandaag al in De Pers.
Godskolere wat een haaT kumpT dr uuT die baardjes.
BYO 27-06-07 @ 15:38
Beetje zielig om te lezen hoe Hanneke aan mannelijk bezoek probeert te komen.
*klapt de Gouden Gids dicht*
Pech. Alle politieke moordenaars zijn links en/of islamofiel en onwillig dit varkentje te wassen.
Ik denk dat de man binnenkort een lintje krijgt.
Paspoort gekregen van Beatrix in 1996? Als verdienste voor z'n polariserende en opruiende praatjes?
@ redactie, doe hier eens op reageren:
www.nu.nl/news/1131586/50/Hanneke_Groe...
wat je allemaal niet moet doen om een knuffel van Bea te krijgen. Zo lekker is ze ook weer niet
Bah, weer zo'n uitvergroot incident...
Zal wel weer breed uitgemeten worden door kwaadwillende, islamhatende, xenofobe racisten.
naar syrie terug schoppen
verbannen kan toch ook
vroeger tenminste wel
of gewoon ouderwets de galg wegens land verraad
Ik hoor dat hanneke jullie uitgedaagd heeft?? @ Rutger Castricum Doe eens reageren hierop? www.nu.nl/news/1131586/50/Hanneke_Groe...
Mooi geloof man
Hij bedoeld het niet zo, jullie snappen de cultuur gewoon niet.
terug op een gammel bootje naar N. Afrika sturen
gaaaaappppppppppppppp
dit is pas nieuws ,http://www.nu.nl/news/1131586/50/Hanneke_Groenteman_wedt_om_ton_met_Geenstijl.html
ik zou zeggen Rutger go for it
www.al-yaqeen.com/nieuw/nieuws/nieuws....
PvdA fractie is nog in vergadering!
@snotvink 27-06-07 @ 15:32
Ik help je graag mee.
Die imam is echt heel eng!
stevige baardmans
anoniem reaguren is zo slecht nog niet.
-weggejorist en opgerot-
opsluiten
Mooi, ze moorden elkaar uit. Werkte bij de maffia ook goed.
Ach, ik wil zoveel mensen dood.
REAGEER OOK