Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

SP'er Efendi Kaya vast voor wapenbezit

Socialistiese Pistolero Efendi K.Nu SP! In Dongen is het plaatselijke SP-raadslid Efendi Kaya aangehouden op verdenking van filmen onder rokjes verboden wapenbezit en zit sinds vorige week in voorlopige hechtenis. De politicus die negende op de kieslijst stond, is met voorkeurstemmen uit voornamelijk de plaatselijke Turkse gemeenschap tot de tweede man van de Dongense SP-fractie gekozen. De hechtenis van het raadslid werd afgelopen maandag met veertien dagen verlengd. Komende woensdag beslist de rechter over een eventuele verlenging. De politie heeft tijdens huiszoeking bij de politicus en garagehouder een vuurwapen aangetroffen. Dit is de tweede keer dat de politie een vuurwapen aantreft bij Efendi Kaya. Hij is al eerder veroordeeld voor wapenbezit toen hij verdachte was van de moord op Tinka van Rooij. De partij was daarvan niet op de hoogte volgens partijvoorzitter Jolanda van Osta. Volgens haar heeft Kaya bij zijn sollicitatie en aanstelling niets gezegd over een strafblad. Zeg er eens wat van, kameraad Jan.

Reaguursels

Inloggen

De eene Sp-er is bezig een voorraadje Nitro glycerine te produceren
zie www.geenstijl.nl/mt/archieven/050591.h...
de ander slaapt dus met een vuurwapen onder zijn kussen
Volgens mij zijn er groepjes voor minder opgepakt onder het mom van terroristische groepering.

Awasawas | 29-04-07 | 01:38

Waarom is deze knakker niet gewoon op staande voet ontslagen? Misschien iets te maken met het feit dat meneer een 'nieuwe nederlander' is? En als zodanig weer es een handje boven het hoofd gehouden?..... Zou zomaar kunnen natuurlijk.

bello | 28-04-07 | 13:58

Persbericht afkomstig van het Politbureau van de SP:

Kameraden,

De SP is van mening dat de heer Kaya niets te verwijten valt. Dit is allemaal in scène gezet door de politie die de heer Kaya en de SP in diskrediet wil brengen. Wij zullen de heer Kaya met onze socia(listisch)e raadvrouw, eveneens afkomstig uit een minderheidsgroeping, vrij krijgen. En mocht toch blijken dat de heer Kaya, geheel zonder medeweten van het bestuur van de SP, schuldig is aan verboden wapenbezit, dan zullen wij trachten hem een zware straf te laten krijgen. Te denken valt dan aan een publiek "foei". Als we hem naar de gevangenis laten gaan, dan integreert hij nooit. Hij blijft dan in een omgeving waar alleen maar landgenoten zijn.

Getekend; Jan M, Harrie van B, Agnes K

Hete Hond | 28-04-07 | 09:54

Boefje !

Catch22- | 28-04-07 | 03:56

@Jan Doppie 27-04-07 @ 17:52
Bedoel er niet mee dat de VVD uit een exquis vat tapt. Waar ik op doel is het verschil in aantrekkingskracht van SP en VVD. De VVD is toch een partij voor hen die financieel gezien aardig boeren of ten minste het vooruitzicht hebben aardig te gaan boeren; vaak mensen in het bedrijfsleven. De SP spreekt meerdere lagen van de bevolking -behalve de toplaag- aan, van studenten tot bejaarden en van verpleegkundigen en vuilnismannen tot louche garagehouders. Nu, gezien dit breed bereik lijkt mij de kans groter dat je een SP-gemeenteraadslid op ongepast gedrag en een afwijkende hobby betrapt dan een VVD-politicus, al is het alleen maar omdat de beter onderlegde VVD'er meer op zijn tellen past.

Murdockyoufool | 28-04-07 | 00:26

Waar is het style-sheet gebleven? Die site ziet er niet uit :S

LoL @ Sévèke | 28-04-07 | 00:17

QB (ja die.....) 27-04-07 @ 23:56

De Hollandsche diaspora it is then. restecp, vriend.

bottehond | 27-04-07 | 23:58

http://www.p-worm.com/pic_weak_images/suicidepistol.jpg

Fennek | 27-04-07 | 23:57

@Botte, Zelf ben ik al jaren aan het vertrekken alhier, m'n meisje komt uit z.o. azie, en na 17 jaar in +31 heeft zij me kunnen overreden om maar een a big farewell te maken, binnen afzienbare tijd gaat het gebeuren, maar ik maak me wel ernstige zorgen over bv. m'n moeder -die laatst nog het onuitspreekbare genoegen heeft mogen genieten een paar finnen te overlopen die haar 66 cm tft (500 euro prutsdingetje) aan het re-alloceren waren, en heeft ze op haar 83-ste levensjaar wat klappen mogen ontvangen namens de verrijking van de Nederlandsche cultuur-, daar schijt ik van/op.

In my new hometown, worden muslim afgeschoten -HEIL king Bhumibol-, daar is geen gezeik met allahbieren zoals hier, en dat is een comfortabele gedachte.

QB (ja die.....) | 27-04-07 | 23:56

Namens de NSDAP trouwens ook nog even het bericht dat die niet op de hoogte waren van de plannen van Hitler. Hen valt de holocaust dan ook niet aan te rekenen..

Waat een enorm gelul van die SP, altijd een grote bek over wapens, over geweld etc etc. Als een partijlid dat zo slecht gescreend wordt dat je er niet achterkomt dat hij een herhaaldelijke wapenbeziiter is en dus geen fijne man, moet je op zn minst achteraf toegeven dat die vent niet deugt en dat je hem vandaag nog de partij uitjorist ipv dat slappe gelul.

Geertjew | 27-04-07 | 23:54

Als het zo'n Belgisch pistool is waar ik aan zit te denken.Mag die turk er wat mij betreft zoveel mee knallen als die wil.

Fennek | 27-04-07 | 23:54

QB (ja die.....) 27-04-07 @ 23:30
Het lijkt me dat hij meer op kapitaalkrachtige blauwe blazers zit te wachten.
Dus ik zou zo zeggen ga eens kijken daar , inplaats van alleen maar virtueel islam watchen

bakoenin | 27-04-07 | 23:44

één keertje liegen mag !

EvertsNL | 27-04-07 | 23:43

bakoenin 27-04-07 @ 23:40

Wat jij wilt, Kameraad, wat jij wilt.

bottehond | 27-04-07 | 23:42

QB (ja die.....) 27-04-07 @ 23:30

Ik begin te denken dat de islam- watchers misschien beter een jaar of drie hun mond kunnen houden. Laat de rest het maar lekker uitzoeken, denk ik nu. Ik ben er wel zo'n beetje klaar mee. Mijn teef heeft een bedrijf in Italië op het oog en ik kan een schitterende baan in Nieuw Zeeland krijgen. Ik zit werkelijk in een enorme tweestrijd met mezelf. Als ik zie dat het establishment kennelijk islamisten al salonfähig verklaart, wat voor toekomst heeft Nederland dan nog? En waarom zou ik me dan nog druk maken over die toekomst. De EU en het establishment jagen op de islamwatchers, prins pils misbruikt zijn onvedrienden heldenstatus van het onnozel volk, de media kruipen veur de islamisten, die ze, oh horror, ernstig onderschatten, nog steeds. Theo van Gogh zal zich omdraaien in zijn graf. En jouw vvd is zeker het antwoord niet. Ik ben er na aan toe om Nederland Vrijstaat deaud te verklaren. Ben ik er meteen klaar mee.

bottehond | 27-04-07 | 23:41

bottehond 27-04-07 @ 23:11
Als er 1 iemand is die zich achter grenzen terugtrekt......

bakoenin | 27-04-07 | 23:40

De kogel komt weer van links.

LoL @ Sévèke | 27-04-07 | 23:39

@bakoenin , Ik krijg net een mailtje van Moesaffa BoekSCAMma uit Nigeria, mogelijk kan jij hem wel helpen met al je derde wereld ervaring, er is iets met z'n oom die ernstig ziek is maar iets voor de gemeenschap wil doen met z'n geld.
je kunt hem mailen via Moesaffa419@scammers.org

@Botte.

Zit net ff naar een handschudweigeraar te kijken op staatSSteevee #1

Maar je hebt gelijk ik ben wel een sort of islamwatcher, en probeer dit ook publiekelijk te maken indien er weer zo'n dhimmi loopt te raaskallen.

Echter de grens tussen kritisch en rassist is erg dun tegenwoordig bij de huitenwereld, that sucks !

QB (ja die.....) | 27-04-07 | 23:30

QB (ja die.....) 27-04-07 @ 23:13

Ik snap je keuze. Die keuze maak ik niet, ik was wel fan van la Verdonk, maar die heeft zich laten inkapselen deur het vvd wishfull thinking. Uiteindelijk trek je op die manier aan het kortste eind. Politiek is ongeveer 5 jaar verder kijken.

bottehond | 27-04-07 | 23:26

@botte, klopt als een bus !

VVD gaat ook verrot aan stromingen links, rechts, rechtdoor, rechtsdraaiende, etc. etc. jammer maar wel een feit.

Maar dan is de vraag, wie dan wel...? Geert of Marco ?

Nadeel is dat ze het etiket van een nieuwe partij opzichzelf hebben geplakt, en -we gaan iets nieuws doen- in +31 is a kiss of dead, want zoals nu ook blijkt, Pastors heeft het niet eens gehaald en Geert is aangeschoten wild wat op een (hopelijk niet echt) genadeschot wacht, teneinde definitief in de vaute hoek neergezet te worden.

VVD is dus (althans in mijn optiek) the less worst choice, heeft wortels die diep in alle gevestigde clubjes zitten, en -indien afdoende aan de macht- ook echt de ondernemers (en alle werkende) belangen zullen behartigen.

Een soort van ondernemend calculeren dus.

QB (ja die.....) | 27-04-07 | 23:13

bakoenin 27-04-07 @ 23:07

Lekker nieveautje. Maar goed: vrijhandel met de 3e wereld? Dan kun je no problemo op de Partij veur de Vrijheid stemmen, lijkt me.

bottehond | 27-04-07 | 23:11

QB (ja die.....) 27-04-07 @ 22:57
En weer schelden, je kan het niet laten he
het gaat niet zo goed met de states, economisch gezien, het is een grote luchtbel, politiek en economisch bankroet, aan alle kanten door andere machten ingehaald, vandaar de oorlogsdrang.
Me inzetten voor een politieke partij ????
Buiten mijn werk en studies om ben ik vrijwilliger bij een groep die veel voor derde wereld landen doet met betrekking tot eerlijke handel. ( 8 uur per week)
want ik gun anderen ook wat.
Dat is nuttiger dan kwaadaardig lopen bashen en achter blauwe blazertjes aanlopen.
Volgens mij ben jij zeer teleurgesteld in het leven, heb je er wel eens over gedacht in therapie te gaan ?

bakoenin | 27-04-07 | 23:07

@bakoenin, ga eerst jezelf maar eens inzetten voor een politieke partij knul, of nog beter, leer eerst eens LEZEN.

en wbt de die opmerking van je over de states, daarmee bewijs je nogmaals dat je totaal wereldvreemd bent, anyway welcome in de grote boze mensenwereld jij dromerT.

QB (ja die.....) | 27-04-07 | 22:57

@ QB

Ik vergat nog te melden dat ik nooit op de SP zou stemmen vanwege het hoge bijstandssosjalismegehalte. Ik heb een schurfthekel aan die zorgvuldig gecultiveerde kudde uitkeringstrekkerTs waar de SP zich sterk voor maakt. De ervaringen in gelderland ken ik niet, ik stel voor het daar bij te laten. Blijft staan dat ik als islamwatchende medeMensch heel goed begrijp dat de vvd niets maar dan ook niets heeft bij te dragen op dit thema en de SP op termijn wel.
BTW: albayrak weigerde vanavond bij nova getallen te noemen over die 42.000 tronies. En ze bezweert dat de asielzoekerTs van na 2001 geen opvang en niks meer krijgen. Dat wordt lachen, want ook wat daarna binnenkwam gaat never nooit meer weg na dat generaal pardon.

bottehond | 27-04-07 | 22:56

QB (ja die.....) 27-04-07 @ 22:10

De vvd is een establishmentpartij en volledig medeverantwoordelijkheid voor de teloorgang van 0031. Ik begrijp werkelijk niet wat iemand, in het licht van de staat der Natie, nog in kan zien zitten. Scusi, de vvd zou een bondgenoot moeten zijn van islamwatchende Nederland heeft zich ontpopt tot een verraderlijke slang, zelfs apeasing henkie, de zogenaamde one-man rechtervleugel van de vvd doet mee aan de demonisering van de islam-watchers. Wat verwacht jij nou van mij? dat ik hoezee vvd roep of zo? Ik weet dat jij sort of islamwatchend bent, wat zoek jij nog bij die baatjesjagerTs en stemfraudeurs (Rita)? Daar staat mijn verstand echt bij stil, maar je kunt het me vast uitleggen?

bottehond | 27-04-07 | 22:52

Als ie maar het van bovenaf vastgelegde deel van zijn salaris in de partijkas stort zal het Jan een worst zijn.

PreventiefRuimen | 27-04-07 | 22:51

QB (ja die.....) 27-04-07 @ 22:10
Kom eens met inhoudelijke kritiek, je scheld alleen maar en hebt geen argumenten.
Ik weet niet wat jij in de politiek doet, maar ik voorspel je geen grote toekomst erin.

bakoenin | 27-04-07 | 22:47

Misschien interessant voor de GeenStijl-journalisten om eens uit te zoeken of het lijdend voorwerp familie is van de Rotterdamse wethouder Kaya?

Lazy B. | 27-04-07 | 22:45

De Vogel 27-04-07 @ 22:22
Het is niet zo relevant wat jij of ik vinden, maar wat maaatschappelijk geaccepteerd is.
Het bezitten van een waoen maakt iemand niet crimineel, maar het gebruiken ervan voor eigen doeleinden buiten zelfverdediging om.

bakoenin | 27-04-07 | 22:45

QB (ja die.....) 27-04-07 @ 21:35
Bedenk eens wat anders, ?
Jij blijft zeuren over dingen die 30 jaar geleden gebeurd zijn, nou effe niet projecteren.
Een samenleving met eerlijkere verdeling komt ook bij mensen vandaan die succesvol zijn , en bemiddeld.
Gewoon een kwestie van beschaving.
Probeer het eens, iemand anders ook wat te gunnen.
En nee we gaan niet de kant van de States op, die samenleving raakt sneller in verval dan de onze.

bakoenin | 27-04-07 | 22:42

"De partij was daarvan niet op de hoogte"...
Waar is de SP eigenlijk wel van op de hoogte?
De SP begrijpt niets van de dubbele nationaliteit.
De SP begrijpt niet dat hogere uitkeringen het toppunt van stupiditeit zijn.
De SP begrijpt niet dat Sinterklaas niet bestaat.
De SP begrijpt eigenlijk maar bar weinig van de realiteit omdat ze alles door een slachtofferbril bekijkt.
De SP? Weg ermee.

lekker wijf | 27-04-07 | 22:25

bakoenin 27-04-07 @ 20:57

Ik stel hem gelijk aan die wapenverzamelaars hoor.
Ik vind het in bezit zijn van een illegaal wapen crimineel, daar zit 'm de kneep, maar dit lees je toch nooit meer.

De Vogel | 27-04-07 | 22:22

Met louter die plannen is ook niets mis, echter dezelfde strekking aangaande ondernemerTs zul je vinden bij m'n zo geliefde VVD.

Wat mis is aan de eSPee, of in ieder geval niet klopt is dat ze pretenderen alle markten binnen het kiezersvolk te kunnen bedienen en dat is onjuist gezien het verleden van deze partij, overal op tegen, etc. etc. het verhaal is bekend.

Zelf ben ik politiek actief in Gelderland, en kijken we alleen even naar de toestanden in de prov. staten van Gelderland afgelopen jaren aangaande de eSPee, dan zijn die de eerste paar jaar gediskwalificeerd, want dat was dus echt een aanfluiting van de democratie, het zou Yang ToMaot sieren als hij daar eens iets van zou zeggen, ipv de drie kneuzen Berrie van Bommel, Agnes Cunt en aXie van Velsen altijd krampachtig in beeld proberen te krijgen.

Zeg nou zelf, die aXie van Velsen is toch gewoon een verkapte krakerT.

QB (ja die.....) | 27-04-07 | 22:10

QB (ja die.....) 27-04-07 @ 21:35

Ik ben neutraal in politiek/economische debatten. Dat van die broek ophouden: prima, geen probleem mee en anders zijn er altijd nog die samaritanitislijers van een gristenhunden om de armen te voeden en te kleden, maar niet op SStaatSSkosten, dank U. Ik vind wel dat het klimaat voor kleinere ondernemers in 0031 buitengewoon slecht is, zoals mijn eega de voorbije tijd aan den lijve heeft mogen ondervinden. wat zou jij tegen die plannen van de SP kunnen hebben inzake de kleinere ondernemerTs?

bottehond | 27-04-07 | 21:49

NEE ! bakoenin.

eerst een stelling: Het idee van alles beter met elkaar verdelen komt altijd uit de koker van degene die zelf niets of weinig te delen hebben.

wbt, je telegraaf--nazi verhaaltje, bedenk eens wat anders Tom de Graaf adept, what's next Anne Frank....?

@botte, leuk maar allen (en jij zeker) weten dat we in een wereld leven die egocentrisch gericht is en dit nog veel meer zal worden.

Ons voorbeeld (of je dit nu aanstaat of niet) is nog altijd de states.
daar moet je gewoon zelf je broek ophouden, en anders pech gehad, wij gaan hier die kant ook op, en daar kan geen enkele partij wat aan veranderen.

wat de eSPee doet is mensen een beeld voor ogen houden wat NOOIT realiseerbaar is,/rad voor ogen draaien, en dat is een oude commie truckje, trap daar GVD toch niet in man, get real.

QB (ja die.....) | 27-04-07 | 21:35

Begrijpen jullie nu waarom het slimmer is om je sollicitatiebrief met "Jansen" te ondertekenen? ik zou ze ook niet aannemen...

Tiscali | 27-04-07 | 21:28

Leuk thema voor Harry van Bommel.
Je kunt het beter hebben over wapenbezit in het verfoeide Amerika dan de opbouw van Turkse milities binnen de SP !

Fackwa | 27-04-07 | 21:22

En dan moet Harry van Bommel zonodig oreren dat wapenbezit immoreel en crimineel is.

Weisse rose | 27-04-07 | 21:22

QB (ja die.....) 27-04-07 @ 21:03

Nope, dit is typisch een geval van nieuwe wijn in oude zakken stoppen, het draait erom dat je refereert aan een periode van 30 jaar geleden, die allang afgesloten is en waar publiekelijk afstand van is gedaan.
Zo vertellen de statuten ook , en het programma.
Al je dus daarop blijft hameren , dan betekent dat dus dat ook de Telegraaf nog steeds een Nazi krant is, en erger nog GS als dochtertje ook pro Nazi.

bakoenin | 27-04-07 | 21:16

QB (ja die.....) 27-04-07 @ 21:03

De ondernemende 0031-erT is prima af bij de SP. Multinationals minder en daar heb ik persoonlijk geen enkele compassie mee, die gaan en staan tog wel waar ze willen.

bottehond | 27-04-07 | 21:14

lekker gescreend jan.
dat heb je als elke malloot zich sp-er kan noemen.

tempel 3 | 27-04-07 | 21:03

@bakoenin 27-04-07 @ 16:53.

Doe eens ff niet zo piepen, als de communisten-lijer Yang ToMaot weer eens lekker gebashed wordt.

Verdonk is jaren lang -iedere dag- tot de grond toe afgebrand, laat mij eens ff lekker trappen tegen die extreem linkse rakkerTs.

al die bullshit van afstand gedaan dus nu is het wel O.K., check your head dude, het waren, zijn en zullen altijd communisten blijven, oude wijn nieuwe zakken verhaaltje.

daar is voor de ondernemende +31-er helegaar NIETS positief aan.

QB (ja die.....) | 27-04-07 | 21:03

De Vogel 27-04-07 @ 19:23
Alweer onzinnig , het stellen dat iemand crimineel is vanwege het in bezit hebben van iets wat bij de wet verboden is, raakt kant nog wal.
Er zijn zat figuren die wapens en ander explosief tuig verzamelen omdat ze er op gefixeerd zijn, en het spannend vinden.
Hoevaak doet de poltie niet een inval bij een of andere verzamelaar die genoeg wapens in huis heeft om de derde wereld oorlog mee te winnen.
Een zogenaamde wapenfreak.
Persoon is dan niet crimineel, maar krijgt alleen een boete.
Waarom zou deze Turk dan wel crimineel zijn, kortom, weer een boel stampij en nonsens van de Telgraaf en consorten

bakoenin | 27-04-07 | 20:57

-weggejorist-

Jan Doppie | 27-04-07 | 20:21

@Jan Doppie,ga iemand zoeken die van je houd zielepoot.

kruisjesmelker | 27-04-07 | 20:04

@Jan Doppie 27-04-07 @ 19:09
1 meer of minder maakt niet uit.
dat fokt wel aan.

Alex J | 27-04-07 | 20:01

@Jan Doppie 27-04-07 @ 19:09

:)

Ergenekon | 27-04-07 | 19:50

Gaat best goed, dat integreren van allochtonen in onze politiek. Er zijn er nog maar een stuk of zevenduizend in opspraak gekomen, en dat vergeleken met twee gevallen van autochtone niet-deugende politici, is niets om je druk over te maken hoor! Opstartproblemen toch?

Geertjew | 27-04-07 | 19:44

Zij hebben wapenen ons te raken!

petjesman | 27-04-07 | 19:29

bakoenin 27-04-07 @ 17:53

Nee, die man is een crimineel omdat hij illegaal in het bezit is van een wapen. Volgens de Nederlandse wet is dit dus verboden, wat de man een crimineel maakt. Vervolgens vind ik zelf, of vonden ze in het topic waar jij het over had, dat het bezit van wapens misschien wel legaal moet worden, omdat men zichzelf dan kan verdedigen tegen de criminelen, die in NL toch wel een wapen hebben. Dat is niet krom. Op het moment dat het legaal is een wapen te bezitten is die kerel hierboven geen crimineel meer.

De Vogel | 27-04-07 | 19:23

Ergenekon 27-04-07 @ 19:00

Zorg je dan wel dat kinderen er niet mee spelen? Een beetje Turk heeft of krijgt er toch minstens 4.

Jan Doppie | 27-04-07 | 19:09

Wat is het probleem, ik als Turk heb een semi-automatisch op zolder.

Ergenekon | 27-04-07 | 19:00

De SP afzeiken is nuttig voor zover het haar heulerij met de multikuldictatuur betreft. Bedenk echter dat de SP door het establishment gevreesd en gehaat wordt. Als ík moet kiezen tussen de SP en het establishment en ik denk even aan de staat der natie, dan zou ik rap klaar zijn met nadenken. De SP is een serieuze partij, met een prima onderbouwd (ook financieel) programma. Waar ze meedoen aan coalities spreekt men over het algemeen met lof over de SP. Tóch wordt zij vrijwel overal buiten de deur gehouden, zoals recent in Zeeland, waar het CDA liever met groenslinks regeert dan met een sterke SP. Een ieder die anti- establishment is bedenke dat de SP en de PVV in dezelfde positie zitten en voor de toekomst op elkaar aangewezen lijken. Helder: deze turq deugt niet. Helder: slordig van de espee. Laat het een les zijn veur ze.

bottehond | 27-04-07 | 18:58

Gewoon toch.. is niks an die hant .. ik soooo belangkiijk dat ik misschien wel doel foor... xstermisten

Lokie | 27-04-07 | 18:55

Jan Doppie 27-04-07 @ 18:51

dank je,volgende topic.

jentje trekhendje | 27-04-07 | 18:53

jentje trekhendje 27-04-07 @ 18:42

Dat uw woord het laatste moge zijn... Redactie, volgende topic aub!

Jan Doppie | 27-04-07 | 18:51

Dit bewijst maar weer eens wat incompetente lul, die Joustra is.

mark twain | 27-04-07 | 18:49

-weggejorist-

jentje trekhendje | 27-04-07 | 18:47

Dus eruit met dat Hoerenjong.
Wordt er tegenwoordig niks meer gecontroleerd voordat iemand aangenomen wordt als partijlid ???

cowboyfred | 27-04-07 | 18:46

test

cowboyfred | 27-04-07 | 18:44

-weggejorist-

Flippie F | 27-04-07 | 18:44

Dongen=dorpje vlak bij Efteling
Garagehouder=dorpsturk die veel turkse klanten heeft in dorpje bij Efteling.
Turkse klanten=stemmen op garagehouder die gelukkig SP er is.
Garagehouder wint 1 zetel=gemeenteraadslid SP in dorpje bij Efteling.
Garagehouder doet zelf stoute dingen=hele SP stout?=eeerrrruuuugggg
pvda,cda,pvv,d66,groen links,CU,gpv,pvdd,vvd=alle gemeenteraadsleden.
alle gemeenteraadsleden lief?=goede partijen of niet?
alle reaguurders hierboven=zeikers

jentje trekhendje | 27-04-07 | 18:42

haha gek joh, dat hij dat niet meldt op zijn sollicitatie. Is de SP eigenlijk voorstander van anoniem solliciteren?

Pierke Smulders | 27-04-07 | 18:39

Tut tut tut, schijnHeilig *kuch* die SP-ers. Tut tut tut.

PsychiatrischPatient | 27-04-07 | 18:20

Het echte nieuws zou zijn, welke SPer heeft er GEEN STRAFBLAD??

sterretje | 27-04-07 | 18:05

bakoenin 27-04-07 @ 17:53

Ik bedoelde uiteraard uw baanbrekende anarchistische geschriften.

Jan Doppie | 27-04-07 | 18:03

bakoenin 27-04-07 @ 17:53

Uw redenering haalt het niet bij uw romans. Die kale KudtTurk is crimineel omdat hij een strafblad heeft wegens verboden wapenbezit. En als goed anoniem lafbekje herinnering ook even aan het feit dat hij verdachte was in een moordzaak.

Jan Doppie | 27-04-07 | 17:59

@gentle giant 27-04-07 @ 17:29
gras is 'ot' en kaya betekent 'rots' en nehabat albayrak staat voor 'te respecteren rode vlag'. Tis en blijft ondanks eeuwenlange domesticatie in Anatolie een krijgshaftig volk met bijbehorende namen en parafernalia...

martelaar van gorkum | 27-04-07 | 17:58

De Vogel 27-04-07 @ 17:16
Je noemt het een crimineel omdat hij een wapen heeft, terwijl je vind dat mensen zich zouden moeten bewapenen omdat criminelen wapens hebben.... dat noemen ze een cirkel redenering, je lult zo krom dat de achterkant de voorkant raakt

bakoenin | 27-04-07 | 17:53

@ Murdockyoufool 27-04-07 @ 16:53

Uw stelling verbaasde me: "Het lijkt me overigend wél dat je dit soort zaken -strafblad, foute hobby's, slecht gedrag- iets eerder bij SP'ers tegenkomt dan bij de gemiddelde VVD'er, aangezien voornoemde partij politci 'uit het volk' recruteert".

"uit het volk", zegt u... Hoewel ik mezelf voornamelijk met rechts bevredig, verbaasde ik me over uw vooroordeel. Waar staat de afkorting VVD eigenlijk voor? Uit welke voorbestemde elite recruteren ze eigenlijk?

Jan Doppie | 27-04-07 | 17:52

Dat Mark Weg er werk van maakt!

cave_canem | 27-04-07 | 17:51

Een crimineel bij de SP. What's new??

schele henk | 27-04-07 | 17:49

@kolonel klootoog 27-04-07 @ 16:04
Aaah, u bent het werkelijk! Welkom terug!
Oh, btw: ik geef, maar neem niet ;)

Alex J | 27-04-07 | 17:49

De vraag is: werd er ook gevraagd tijdens de sollicitatie of hij een strafblad had?

Joesten | 27-04-07 | 17:45

In het verleden is er een onderzoek geweest naar het meest favoriete bezit van een turk, bleek een handvuurwapen te zijn. Ja als recht geaarde turk zorg je daarvoor gewoon, anders tel je in de turkse gemeenschap niet mee.
waarschijnlijk een grijze wolf deze meneer.

protonplof | 27-04-07 | 17:43

Het is de taak van de overheid om te controleren of volksvertegenwoordigers in spé een strafblad hebben. Ook al is het maar een raadslid van de gemeente Kudtdorp. Lijkt me niet iets om aan partijopportunisten over te laten. Wie wil er nou geen Alibi Ali op zijn lijst?

Jan Doppie | 27-04-07 | 17:38

nemen ze daar elke halve zool aan zonder eerst een verklaring van gedrag en verleden te vragen ze beginnen op de pvda te lijken, het begin van het einde voor de sp

p-aard | 27-04-07 | 17:26

Pfff, wel de rijkste partij.... zeker op screening bezuinigd.
eventueel wachtgeld van deze man kan best door de partij betaald worden.

en nu weer verder met het ohw ik ben een zielige autochtoon gejank.

bonafide | 27-04-07 | 17:23

Murdockyoufool 27-04-07 @ 16:53

Alsof "het volk" wapens heeft. Er zijn best mensen in 0031 die een pistool hebben, maar die behoren mijns inziens niet tot het gewone volk.

De Vogel | 27-04-07 | 17:18

bakoenin 27-04-07 @ 16:28

Was de stellingname in dat topic niet zo dat de meesten vonden dat v. Bommel zijn mond moest houden over de wetten in Amerika? Velen vonden er inderdaad wat voor te zeggen, dat we in NL ook ons mochten wapenen, omdat de meeste criminelen hier toch wel aan wapens kunnen komen.
Deze crimineel heeft dus een wapen, logisch dat iedereen dan zo reageert. Als wij ook een wapen mogen hebben dan mag deze mafkees ook best een wapen hebben, nu dus niet. Jouw commentaar slaat dus echt nergens, helemaal nergens op.

De Vogel | 27-04-07 | 17:16

Geplempt bij Anja Vuilnisbelt:
School niet afgemaakt, vandaar dat u begrippen als racisme niet juist weet uit te leggen.

Reactie door Jopie — vrijdag 27 april 2007 @ 16.07

TyfusLeijer | 27-04-07 | 17:07

Met z'n verdekt opgestelde populist als baas, is het begrijpelijk dat hij zich bewapend.

modahfokah | 27-04-07 | 17:05

Doet ik ook!

sjaakdeslinksesul | 27-04-07 | 16:58

@dr.spin007 27-04-07 @ 16:39
Nu ja, een gestrekt armpje onder invloed van fijne spul is niet te vergelijken met epistels vol bewondering aan het adres van Joop Glimmerveen, wat op haar beurt weer niet is te vergelijken met een strafblad voor verboden wapenbezit. De vraag was of je dit enkele geval Jantje en co kunt aanrekenen. Naar mijn mening niet, maar goed, genoeg hierover.
Het lijkt me overigend wél dat je dit soort zaken -strafblad, foute hobby's, slecht gedrag- iets eerder bij SP'ers tegenkomt dan bij de gemiddelde VVD'er, aangezien voornoemde partij politci 'uit het volk' recruteert.

@dr.spin007 27-04-07 @ 16:47
Ook ik ben niet compleet tevreden over de SP en haar ideeën, maar voor was deze partij het afgelopen jaar de minst kwade onder de kwaden. Wat heeft de VVD precies de afgelopen jaren laten zien? Het ondernemersklimaat in Nederland is er nog steeds niet gunstiger op geworden, om maar iets te noemen.

Murdockyoufool | 27-04-07 | 16:53

Sytze...... vuile fascist!!!! Heb dan tenminste het lef om het nuchter ook te doen.

sjaakdeslinksesul | 27-04-07 | 16:53

QB (ja die.....) 27-04-07 @ 16:36
En jij weet niets anders te verzinnen dan constant met je communistische nonsens verhalen aan te komen, terwijl daar sinds de jaren 80 afstand van genomen is.
De Telegraaf was in 40-45 pro Duits, is dat nu nog steeds een nazi krant ?
Baseer je uitspraken op de statuten en het programma van die partij, niet door op deze manier goedkoop te bashen.

bakoenin | 27-04-07 | 16:53

Murdockyoufool 27-04-07 @ 16:42

Maar toch is het zo. De SP is een linksfascistische club met communistische afwijkingen (zoals je inkomen afstaan aan de grote leider om de propagandamachine draaiende te kunnen houden). Overigens hoeft de incompetentie van de SP niet via die Dongense criminele Turk te worden aangetoond, dat doet de SP-top zelf wel.

dr.spin007 | 27-04-07 | 16:47

whahahahahaha,........... ik ben blij dat mijn besluit vast staat,...... hahahah,een berggeit bij de SP met wapens...... hoe snel kan een eerder zo welvarend land zinken....... geitewollesokke straks niet piepen als iedere welwillende nederlander in het buitenland zit met een goed leven en jullie in kampen zitten geleid door berggeiten,.... nederland is naar de kloten,TABBEE!!.

kruisjesmelker | 27-04-07 | 16:44

@QB (ja die.....) 27-04-07 @ 16:36
Nope, ik ben niet van de poltiek correcte goegemeente en de Cultus van de Wijzende Vinger. Word er wél moe van als de vermeende communistische achtergrond en de incompetentie van de SP wordt 'aangetoond' met behulp van nononieuws over een nietszeggende knakker uit Dongen.

Murdockyoufool | 27-04-07 | 16:42

baggerella 27-04-07 @ 16:34
Dat ook, even als de belasting teruggave die een Sp'er krijgt door zijn bijdrage aan de partijkas als schenking op te voeren.

Karel kwakbol | 27-04-07 | 16:40

Indoneesje 27-04-07 @ 16:33
Nu weet ik meteen waar de term "kriskras" vandaan komt.

Murdockyoufool 27-04-07 @ 16:34
Enig politiek opportunisme is mij niet vreemd. Als de top van de SP mee beschadigd kan worden met dit gevalletje, dan graag ;-)
En wat Hans van Baalen betreft: hebben we niet allemaal eens een keer met een donkere pleister onder de neus en een gestrekt armpje, veel te bezopen hele foute dingen gedaan? Nou, ik wel!

dr.spin007 | 27-04-07 | 16:39

Gelukkig geeft de SP een gratis cadeau weg op de dag van de arbeid!
1 Mei: "The Amazing Stroopwafels" @ [url=www.cafe-modern.nl]Cafe Modern[/url] ( ivm SPAM VRIJDAG)

77DJR77 | 27-04-07 | 16:37

Murdockyoufool 27-04-07 @ 16:18

Murdock heeft er nog al moeite mee dat niet iedereen blind achter Yang ToMaot aanloopt. nuff said.

ohja, natuurlijk is een ieder die zich niet kan vereenzelvigen met het communistische gedachtegoed van Yang per definitie een bruin hemd....

zoek 's hulp ofzo.

QB (ja die.....) | 27-04-07 | 16:36

@Reinaert 27-04-07 @ 16:34:
.
Ter verduidelijking overigens: Nijntje rulezzzzzzzzzzzzzz!

Reinaert | 27-04-07 | 16:36

@77DJR77 27-04-07 @ 16:29:
.
Nooit achter een garagehoudende wapendragende SP-politicus gezocht!
.
Dat zó iemand kennelijk "bibliothecaris" kan zijn verbaast me! Dus schijn me even bij: is deze heer zó ontzettend goed geïntegreerd en zó goed op de hoogte met de Nederlandsche taal?
.
Of was het een bibliotheek met de verzamelde werken van Dick Bruna?

Reinaert | 27-04-07 | 16:34

@dr.spin007 27-04-07 @ 16:23
@Reinaert 27-04-07 @ 16:24
Van Osta is het inderdaad aan te rekenen, zij had een antecedentenonderzoek moeten uitvoeren en op basis daarvan moeten conluderen dat Efendi niet is geschikt voor een publieke functie. Dat geldt naar mijn mening niet voor het landelijk bestuur en de landelijks politici van de SP. Zij mag verwachten dat de lokale voorzitters van steden, durpen, gehuchten en krochten en hun werk goed doen. Enne... Albayrak kan wat mij betreft niet snel genoeg van het pluche pleuren, maar dat maakt haar nog niet verantwoordelijk voor een gemeenteraadslid dat een scheve schaats rijdt. Hans 'brieven aan Glimmerveen' van Baalen was ter illustratie van het feit dat zelfs de achtergronden van landelijke politici niet op voorhand tot in detail bij een partij bekend zijn.

Murdockyoufool | 27-04-07 | 16:34

@bakoenin 27-04-07 @ 16:11
Omdat van Bommel(what's in the name) TEGEN wapenbezit is. DUS hypocriet. Snap je het al een beetje?

Pittybrad | 27-04-07 | 16:34

Wordt dat wachtgeld nou ook overgemaakt naar het PolitBureau van de SP?

baggerella | 27-04-07 | 16:34

Een Kris is een soort van zwaard wat gebruikt werd door de bewakers van de sultan. Volgens de Indische cultuur is een kris ook vaak een heilig voorwerp en gelooft men dat het dragen van een kris hun extra krachten geeft cq beschermt tegen boze geesten. ook gelooft men dat er geesten in huizen. De kris kan in vele vormen voorkomen en is een belangrijk onderdeel van de Indische cultuur: www.indoshop.nl/kris-magie-web.jpg
en voor meer en beter uitleg check: www.indoshop.nl/de__kris.htm

Indoneesje | 27-04-07 | 16:33

@bakoenin 27-04-07 @ 16:28:
.
Pistolen Paultje was lief voor dieren, dáárom was 'ie zo populair!
.
Maar mongolen en schietclubs, dat weet ik nog zo net niet, ook daar wordt gescreend, al is het wel zo dat je makkelijk lid kunt worden. Een wapen in huis is echter niet zonder meer toegestaan, daartoe moet je toch al wel een tijdlang lid zijn, van onbesproken gedrag zijn, en in algemene zin flink door de ambtelijke molen gehaald worden.

Reinaert | 27-04-07 | 16:32

Layercake die Efendi....

Illegaal wapenbezit, dus fout
Links, dus fout
Garagehouder, dus fout
Geiteneuker, dus fout
Lokale politicus, dus fout
Lid SP, dus fout
Draaideurcrimineel, dus fout

... ik ben om, vanaf nu ben ik voor de doodstraf.

Donald Brump | 27-04-07 | 16:32

Vrijdag: slijpdag.

JudgeJuly | 27-04-07 | 16:31

Wat is een Turruk zonder vuurwapen?
.
Da's iemand die nog zit te wachten op zijn tweede paspoorT.

TyfusLeijer | 27-04-07 | 16:29

Wie Wie Wie Weet Henk!

Kaya was dus bibliothecaris!

77DJR77 | 27-04-07 | 16:29

Oja... even bij anja gaan zeuren...

dr.spin007 | 27-04-07 | 16:28

@ Reinaert 27-04-07 @ 16:27

Die gast d0h!

HenkdeVries | 27-04-07 | 16:28

Een autoverkoper met pistool lijkt me niet meer dan logisch. Een autoverkoper die communist is, gaat in tegen elke logica. Tenzij hij een Dacia-dealer is.

tipo | 27-04-07 | 16:28

Indoneesje 27-04-07 @ 16:21
Ik refereer aan de stellingname van veel reaguurders op de column van van bommel waarin ze wapen bezit toejuichen.
En het nu afkeuren is tamelijk hypocriet.
Een communist lijkt me sterk voor een ondernemer, meer iemand die de politiek uit opportunisme gebruikt.
Verder werd een pistolen Paultje in Nederland behoorlijk geromantiseerd, en kan iedere mongool op een schietclub.

bakoenin | 27-04-07 | 16:28

77DJR77 27-04-07 @ 16:25

Vroeger had je nog gewoon de Germa-Havo te Dongen met en stuk of 80 elitaire leerlingen.

dr.spin007 | 27-04-07 | 16:27

@ 77DJR77 27-04-07 @ 16:25

Hee Randall!:D Heb ik het mis?

HenkdeVries | 27-04-07 | 16:27

de tomaat dekt de lading....

Baron Jaeger | 27-04-07 | 16:27

@77DJR77 27-04-07 @ 16:25:
.
Wie was er bibliothecaris? Ik begrijp er niet echt veel van, dus verklaar!

Reinaert | 27-04-07 | 16:27

Anja VuilnisbelT zal vast en zekers wel met goede argumenten komen waarom deze megeaul vrijgesproken dienT te worden.

TyfusLeijer | 27-04-07 | 16:26

Dit maakt mij weer bijzonder trots op mijn woon- en geboorteplaats.. Bij de Dongense SP zijn ze trouwens allemaal een beetje van het padje. Laatst, tijdens een politiek café in een kroeg viel een SP-vrouw door de wc-deur, te zat om op te staan! Lekkere partij ja..

HenkdeVries | 27-04-07 | 16:26

Indoneesje 27-04-07 @ 16:21

wat is een kris?

dr.spin007 | 27-04-07 | 16:26

Tevens jaren bibliothecaris geweest (misschien nog wel) op het Cambreur College te dongen! ( middelbare school )

77DJR77 | 27-04-07 | 16:25

ShadowBMX 27-04-07 @ 16:21

Ja dat werkt niet daar bij de SP (zoals wel meer). Gewoon op 0 reacties drukken en daarna naar beneden scrollen

dr.spin007 | 27-04-07 | 16:24

@Murdockyoufool 27-04-07 @ 16:18:
.
Albayrak is óveral verantwoordelijk voor, da's het mooie van een verantwoordelijke functie, dus hoe meer stront op haar bordje hoe beter!
.
Wat Hans van Baalen er overigens mee van doen heeft ontgaat me, maar misschien begrijp ik het wel niet helemaal, zou kunnen.
.
En trouwens ik hou niet van Oud-Duitsche Schlagers! Niet van Heino, niet van Heintje en al helemáál niet van de proleet en crimineel Horst Wessel.

Reinaert | 27-04-07 | 16:24

@dr.spin007 27-04-07 @ 16:18

Ik vind het wel grappig dat er in Dongen wapens zijn.
Als hij mij maar neit overoop schiet:P

RickBeeta | 27-04-07 | 16:23

Reinaert 27-04-07 @ 16:14
Misschien jij ,maar er was op de column van van bommel een heel andere tendens.
Een potentiele vijand, als iedereen zo gaat denken over allochtonen kunnen we gerust wel een burgeroorlog verwachten.
De grootste schreeuwers en hitsers zullen daar geen last van hebben, die manipuleren alleen maar.

bakoenin | 27-04-07 | 16:23

Murdockyoufool 27-04-07 @ 16:18

Ja, dat is de SP aan te rekenen. Geen enkele fatsoenlijke partij zet twijfelachtige lui op de lijst. Als er ooit een pistool gevonden is of een andere onregelmatigheid gevonden werd: afvoeren. Zo deden we dat met Sjoerd S. ook tenslotte.

dr.spin007 | 27-04-07 | 16:23

Eeeuhm Bakoenin leg eens uit? Dit is gewoon een vuile linkse communist die gewoon een vuile crimineel is. Wapenbezit is tot op heden nog steeds verboden volgens de wet!! Enne dit is NEDERLAND en geen TURKIJE!! Dus als dat in de Turkse cultuur heel normaal is fijn voor hun, maar zolang je in NEDERLAND leeft moet je aanpassen aan de wet hier. Dus geen wapens zonder vergunning!! Anders gaat ie maar lekker zwaarden en pistolen trekken in Istanbul!! Ik ga toch ook niet in me kris over straat lopen omdat het in de Indische cultuur normaal is. Jongen ben jij nu zo achterlijk of ben ik zo geintregreerd?

Indoneesje | 27-04-07 | 16:21

@ dr.spin007 27-04-07 @ 16:16

ik heb nog 'geen reacties' in mn scherm... ook na F5-en

ShadowBMX | 27-04-07 | 16:21

@Donald Brump 27-04-07 @ 16:15
Goed gesproken Sjabbes!

Ziehier dus enkele reden bij Eaume Ahasveros langs te keaumen:

-Bestellingen worden zeer discreet afgehandeld
-Levering in haven van keuze
-Desgewenst gespreid betalen mogelijk
-Zeer aantrekkelijke rente
-Met succes uitgetest in Libanon, zeaumer 2007

*glundert en geauit de online-winkel maar weer open*

www.israeli-weapons.com/israeli_weapon...

Ahasveros | 27-04-07 | 16:20

@bakoenin 27-04-07 @ 16:11
er is een subtiel verschil tussen voorstander zijn van wapenbezit, en als politicus illegaal een wapen bezitten.

rara | 27-04-07 | 16:20

@ShadowBMX 16:02

Jazeker. Widtvoet stiert hier in Rotterdam maar als 't even kan eauk op zijn kompound op Schouwen. (Dalijk allemaal in dezelfde Euregio Rotterdam-Zeeland-Vlaanderen, maargoed...)

Oesters liggen hier trouwens immer in de fridge. Prima beesten en konsumptiewijs gesproken een natte klit op de tong bovendien.

*tussen de berg overheerlijke schaaldieren naar volksoesters zoekt; portugese, zeeuwse, japanse...*

widtvoet | 27-04-07 | 16:20

Leuk voor de SP, hun landelijke penningmeesteres is direct collega van Pistolen Kaya. Hij verdedigde blijkbaar de SP miljoenen.

kapotte_stofzuiger | 27-04-07 | 16:19

Jezus Christ on a popsicle stick!
Ik ga op pelgrimage richting de kroeg, enough is enough!
Gek genoeg ligt die richting het oosten!

Maaknieuitjoh! | 27-04-07 | 16:18

RickBeeta 27-04-07 @ 16:16

Jij had vanmorgen dot toch al gemeld? Dongen... het is je vergeven. Grote kans trouwens dat ik jouw moeder ooit geneuqt heb.

dr.spin007 | 27-04-07 | 16:18

SP moet antecedentenonderzoek wel aanscherpen, en deze heer royeren, maar het had iedere partij kunnen gebeuren

bakoenin | 27-04-07 | 16:18

@QB (ja die.....) 27-04-07 @ 16:07
Wat heeft het gekwezel over mooie Tinka te betekenen? Efendi was niet meer dan een verdachte; de dader is twee jaar geleden al berecht. Verder is het enigszins onnozel om landelijke politici van de SP het wapenbezit van een gemeenteraadskneus uit Dongen, of all places, aan te wrijven. Is Albayrak verantwoordelijk voor het rijgedrag van Ama Carr? Sssst... ik hoor iets... het is het Horst Wessellied... luidkeels gezongen door Hans 'brieven aan Glimmerveen' van Baalen.

Murdockyoufool | 27-04-07 | 16:18

@bakoenin: omdat die ruggengraatloze, eendimensionale sukkels hier altijd precies datgene roepen waarnaar in het topic impliciet wordt gevraagd.
Het is ondanks de inconsequentie echt té voorspel geworden hier.

Monstruosa | 27-04-07 | 16:18

ShadowBMX 27-04-07 @ 16:10

heb je mijn reactie ook gelezen?

dr.spin007 | 27-04-07 | 16:16

Ik woon in Dongen :D!

RickBeeta | 27-04-07 | 16:16

Ik adviseer een ieder met een hart en hersens zich te bewapenen tegen dergelijk levensgevaarlijk [links] tuig.

Donald Brump | 27-04-07 | 16:15

@bakoenin 27-04-07 @ 16:11:
.
Euhm, omdat dit in potentie "de vijand" is, en je hebt liever een ongewapende vijand wellicht?
.
En voor ik verkeerd begrepen word: ik ben tégen wapenbezit door burgers, en vóór het behouden van het geweldsmonopolie zoals dat nu is, dus politie (hoezeer ik ze ook veracht), justitie en krijgsmacht en verder niemand.

Reinaert | 27-04-07 | 16:14

Wederom een ouderwets Dongense familie naam.

TyfusLeijer | 27-04-07 | 16:13

Heel even...... het is in de Turkse , en ook Amerikaanse cultuur heel normaal om wapens te hebben.
Zo heb ik hier laatst op de column van van Bommel heel veel voorstanders van wapenbezit gezien.
Waarom dan nu niet ?

bakoenin | 27-04-07 | 16:11

@ dr.spin007 27-04-07 @ 16:08

Ook raar dat dat ding BeNeLux-trein heet, volgens de borden rijdtie toch echt niet verder dan Brussel... Maar misschien dat men vond dat BeNe-trein teveel mensen aan de Flintstones deed denken.

ShadowBMX | 27-04-07 | 16:10

Weer een bewijs voor de 5e colones van de geytenneucquers, Theo had gelijk!

stuyterkuycken | 27-04-07 | 16:10

Ik heb nog eens een solicitatie gehad bij een PI ,dan weten zij meer over jou
en je omgeving dan dat je zelf weet. wil ik wel een s weten hoe dit mogelijk is

bitchygirl | 27-04-07 | 16:09

Heeft iemand de grap; "één vuurwapen mag" al gemaakt?
anders maak ik hem namelijk wel.

cool99 | 27-04-07 | 16:08

Hij was waarschijnlijk op zoek naar een manier om zijn politieke macht te bevestigen. ben benieuwd hoe zijn politieke tegenstanders zich voelen...

rara | 27-04-07 | 16:07

Niets nieuws onder de zon. Wéér een "goed voorbeeld" erbij, wat maakt het uit.

Ooit is mij wijsgemaakt - in een grijs verleden uiteraard - dat politici een voorbeeldfunctie hadden en daarom allemaal van onbesproken gedrag zouden moeten zijn.

Tegenwoordig weet ik beter: leugenaars, fraudeurs, criminelen: het maakt niet uit maar allemaal hebben ze wel iets op hun kerfstok zo lijkt het.

En dan maar verbaasd rondkijken en schaapachtige opmerkingen maken als ze geconfronteerd worden met het feit dat "het volk hen niet meer vertrouwt".

Nee, natuurlijk vertrouwen we jullie niet meer, raar hè?

Dat dit exemplaar van Turkse afkomst is da's niet eens zo belangrijk, het gaat er om dat het iemand is die de belangen van de burger zou moeten dienen, dat komt op deze manier alleen niet echt uit de verf..........

Reinaert | 27-04-07 | 16:07

Ohjee, hoe moet de grote charismatische lijer Yang ToMaot dit nu weer gaan goed praten.....?

dat moet wel een combo worden met Berrie van Bommel, Agnes Cunt en aXie van Velsen. -we zeggen allahmaal dat het niet waar is, en dan gaat het volk ons geloven- werkt immers nog steeds prima in noord korea, dus waarom zou dit bewezen pricipe hier niet werken..... TOCH ?

schakelen gelijk de staats Teevee ook nog even in om wat afleidingsitempjes te bedenken, dat het vooral maar niet over DE kameraad zal gaan, en dan morgen is iedereen het weer vergeten.

dat hij verdachte was van de moord op Tinka van Rooij, das gewoon onzin, moet wel een streek van die duivelse Geert Wilders of Rita zijn, hun zijn immers de boe-mensen.

heerlijk dit. :)

QB (ja die.....) | 27-04-07 | 16:07

In Dongen (regio 5101) woonden op 1 januari 2006 3975 mensen, waarvan 310 niet-westerse allochtonen (7.8%).

In Dongen (regio 5102) woonden op 1 januari 2006 4650 mensen, waarvan 315 niet-westerse allochtonen (6.8%).

In Dongen (regio 5103) woonden op 1 januari 2006 7165 mensen, waarvan 470 niet-westerse allochtonen (6.6%).

In Dongen (regio 5104) woonden op 1 januari 2006 6065 mensen, waarvan 510 niet-westerse allochtonen (8.4%).

In Dongen (regio 5105) woonden op 1 januari 2006 405 mensen, waarvan 5 niet-westerse allochtonen (1.2%).

In Dongen (regio 5106) woonden op 1 januari 2006 1060 mensen, waarvan 10 niet-westerse allochtonen (0.9%).

In Dongen (regio 5107) woonden op 1 januari 2006 45 mensen, waarvan 0 niet-westerse allochtonen (0%).

Als we de GS Allochtoon-o-meter moeten geloven lijkt het me sterk dat het puur door de niet-westerse inwoners van Dongen komt dat dhr. Kaya zoveel voorkeursstemmen heeft mogen genieten... Ik zeg: verkiezingsschandaal!

nunu | 27-04-07 | 16:05

gevalletje wachtgeld

monstrera!!! | 27-04-07 | 16:05

joh, laat ze de schijt krijgen op dat geenstijl.
Een beetje Jane Doe bannen, hoe durven ze.

ardennenoffensief.wordpress.com/2007/0...

hopla, voor alle fans van Jane Doe en een goed gesprek!

hierishetgezellig | 27-04-07 | 16:05

@ Alex

Wat denk jij dan, aperte zaadspons. :D

kolonel klootoog | 27-04-07 | 16:04

Hee kolonel klootoog!
unbanned? of is u een imposter?

Alex J | 27-04-07 | 16:02

@ widtvoet 27-04-07 @ 15:56

Zeeuws? Ik dacht es gelezen te hebben dat u uit het Rotterdamsche kwam... En sure, you gotta try everything, al doe je me met oesters geen heul groot plezier, doe dan maar de volksoesters ;)

ShadowBMX | 27-04-07 | 16:02

-weggejorist-

hierishetgezellig | 27-04-07 | 16:00

Toen ik mij kandidaat stelde voor de verkiezingen, moest ik een hele procedure door. Onderdeel daarvan was een "bewijs van goed gedrag" dat afgegeven wordt door de gemeente en dat door de partij waarvoor je verkiesbaar bent (in mijn geval was dat uiteraard de VVD). Die snol van van Osta (varkenskopje) liegt. Ach ja, wat is nieuw?
Misschien kan de pliesie eens wat aandacht schenken aan de duistere praktijken van Kaya in zijn Oosterhoutse garagebedrijf?

dr.spin007 | 27-04-07 | 16:00

Iemand neerknallen IES Sjosjaal!!

Hakbarrr | 27-04-07 | 16:00

Wapens doden geen mensen, mensen met wapens doden mensen. Je moet gewoon zorgen dat je iemand niet twee á keer op de verkeerde plek piefpafpoeft.

kolonel klootoog | 27-04-07 | 15:59

maar goed. als wapenbezit legaal was in nederland had van rooij zich misschien kunnen verdedigen.

daskapitalist | 27-04-07 | 15:58

Een keer schieten mag.

Karel kwakbol | 27-04-07 | 15:57

Het is toch h-e-l-e-maal niets nieuws dat er binnen linkse partijen niet gekeken wordt op een treinkapinkje hier een een pistooltje daar... Plus wat maakt dat ook eigenlijk uit ... Als je maar heel hard schreeuwt dat gewone mensen het zo slecht hebben en dat dat de schuld is van 2x modaal verdieners die keihard werken, dan ben je toch gewoon hoe dan ook een prima kerel!!!!

Brandje | 27-04-07 | 15:57

@ShadowBMX 15:47

Zeeuwsch biertje vast?

*oestermes vast slijpt, tabasko pakt en citroenen rolt*

widtvoet | 27-04-07 | 15:56

heeft iemand de grap; "één keer liegen mag" al gemaakt?
anders maak ik hem namelijk wel.

preston spears | 27-04-07 | 15:56

Te Koop: Volkswagen Golf 1983 en mercedes benz 1982. Op dit moment even geschorst!

ajaan dun uurste | 27-04-07 | 15:53

Nou, hierbij vergeleken waren de vermeende problemen bij de lpf fractie toch wel heel erg klein.
GKL (grote kale leijder), kan je uitleggen wat je hier wederom niet verkeerd heb gedaan. Iets over de man's eigen verantwoordelijkheid of zo ... zie maar. We blijven wel op je stemmen want je bent altijd nog beter dan die krypto-liberaal van een Wouter Bos.

cloggie42 | 27-04-07 | 15:53

Één vuurwapen maar? Pfft.

kolonel klootoog | 27-04-07 | 15:51

Overigens, alsof het SP-bestuur de complete handel en wandel van al haar gemeenteraadsleden in den lande kan nagaan... Zou ze dat doen, dan mag Marijnissen met recht Maorijnissen worden genoemd en kan de SP doorgaan als De Partij. Neen... check de hobby's en privébezigheden van alle PvdA'ers, CDA'ers, VVD'ers en -zeker- SGP'ers en schrik van de hoeveelheid lijkjes in kasten.

Murdockyoufool | 27-04-07 | 15:48

@ widtvoet 27-04-07 @ 15:45

Damn ik had niet door dat ik zo'n mooie voorzet gaf ;)

ShadowBMX | 27-04-07 | 15:47

@ShadowBMX 15:43

Misschien moeten we dat beter aan de staatSSekretaris van Justiesie voorleggen. Die zal daar best 'n objektieve kijk op hebben...

widtvoet | 27-04-07 | 15:45

@ShadowBMX,
het zijn allemaal neven en nichten van elkaar, net als de inwoners van Oude Pekela;-)

fuckje | 27-04-07 | 15:45

Politieke plofkip. Door PvdA naar binnen geschoven.

godsammekrake | 27-04-07 | 15:45

één keer liegen mag

dr.spin007 | 27-04-07 | 15:45

boeie, de SP kennende wordt deze gozer gekicked. Zelfreinigend vermogen enzo. NEXT!

De Linkse Lonsdaler | 27-04-07 | 15:45

@ widtvoet 27-04-07 @ 15:42

In dat land wat hem dat recht geeft misschien, maar voor zover mij bekend heeft de Turkse wet op Nederlands grondgebied de waarde van een stuk schijtlint.

ShadowBMX | 27-04-07 | 15:43

@mezelf
.... goedkomen met dit land. Wouter heeft GELIJK, er moeten minder doctorandussen in de politiek!

* diploma's doorscheurt, pistool gaat kopen en zich aanmeldt bij de SP *

Chiant | 27-04-07 | 15:43

Heeft die meneer Kaya niet geweaun dat vuurwapen uit z'n plunjezak gehaald die hij gekregen heeft en moet aanhouden mbt. zijn eerste Nazionaliteit?
Als Turk en (Allah verhoede) diestplichtig onderdaan van dat land heeft hij tog geweaun 't RECHT een vuurwapen te bezitten?

widtvoet | 27-04-07 | 15:42

De politiek in Nederland wordt geinfiltreerd door allerlei dubieuze figuren van Turkse en Marokkaanse afkomst.Dat hun belangen tegengesteld zijn aan die van de Nederlandse bevolking moge duidelijk zijn.

de honden blaffen... | 27-04-07 | 15:41

genocide-ontkennert Lid van de SP, en zeker ook nog een dubbel of illegaal paspoort.

dropkut | 27-04-07 | 15:40

Wat heerlijk, al die gestudeerde intellectuelen aan de macht. Het gaat HE LE MAAL

Chiant | 27-04-07 | 15:40

O, wat zijn de biculturelen weer voorspelbaar, hij zal vast een fantastische verklaring hebben voor het hebben van een wapen, iets met.................. discriminatie.............! Maar liegen mag, want dat mogen de assielgelukzoekertjes ook! Noem het een leugentje voor bestwil, ingefluisterd door links......... pas maar op dat Jan je niet gaat doodknuffelen.......

cecotto | 27-04-07 | 15:40

Hoho, als je een naam als Efendi Kaya hebt, mag je natuurlijk best een wapen bezitten. Net als dat je met zo'n naam mag liegen. Als je Piet Bakker heet, mag je niet 4 km/u te hard over de ring rijden, dan ben je WEL de sjaak.

Breinstein | 27-04-07 | 15:38

Oktoberrevolutie all over als we ze wapens laten hebben... Wie oh wie heeft eindelijk een weerwoord tegen die opmars van Kameraad Kudtproleet met zn Bolsjewiekenbende?

rintelman | 27-04-07 | 15:37

zeau, nu kan de pvda weer een weekendje ademen.

daskapitalist | 27-04-07 | 15:37

Tinka moet der bek houwe. Eén keer liegen MAG!

-- weggejorist -- | 27-04-07 | 15:35

Aha, een Turkse 'heerser' met een voorkeur voor pieces, hoe verrassend. En natuurlijk is meneer Efendi (dubbelop) met voorkeurstemmen gekozen, zie het gedoe rond zijn naamgenoot in de landelijke politiek.

Murdockyoufool | 27-04-07 | 15:34

De gemeente Dongen zal hem toch wel van een goede advokaat voorzien?

Arme man.
Zo'n eerzame burgerT.
Graag een lintje in 2008...

widtvoet | 27-04-07 | 15:33

Even gegoogelt op Tinka van Rooij,
drugs wereld dus.
Onze SP'er heeft vriendjes in de heroïnehandel?

vander F | 27-04-07 | 15:31

Deze man was waarschijnlijk in de veronderstelling hiermee etnische Koerden en Armeniërs op een afstand te houden.

dropkut | 27-04-07 | 15:31

Dat heet een verklaring van goed gedrag iets wat ZEKER een politieke partij om moet vragen.
@preston spears 27-04-07 @ 15:25
Nee, dat is in Nederland normaal. In zijn land zat hij nu in de gevangenis de Turkse Bubba te masseren (met happy end)

Ronnie M. | 27-04-07 | 15:30

Tja, wat nog te zeggen? *zucht nog maar eens diep*

rita-fan | 27-04-07 | 15:30

blood and honour?!?

youreckon | 27-04-07 | 15:30

wat doen jullie lullig.. als de beste man geen tomaten heeft om te smijten drukt ie je gewoon een 9mm tussen de ogen..

gekkehuus | 27-04-07 | 15:30

@ widtvoet @ 15:25

Oh... maar diens hoofd is ook niet mis als je de picca vergroot... oi
Fatwa Koser Kaya is van D66, kan dus geen family zijn.

wopper | 27-04-07 | 15:29

De beste man wordt gewoon gediscrimineerd. Hoeveel agenten lopen er niet met een pistool, hoor je niemand over.

vernieuwdeVerbatim | 27-04-07 | 15:29

-weggejorist-

Geertjew | 27-04-07 | 15:29

Ik dacht dat de SP principieel alleen de tomaat als wapen hanteerde.

Snijbonenmolen | 27-04-07 | 15:28

Allochtonen mogen liegen van de regering dus waar hebben we het over. En dat vuurwapen is gewoon een religieus hulpstuk. Kijk de kranten er maar op na.

Iko Nal | 27-04-07 | 15:26

dat ies in zijn land heel normaal hoor

preston spears | 27-04-07 | 15:25

@ fuckje 27-04-07 @ 15:22

Als dat zo is dan denk ik dat het feestje compleet is en mevrouw-de-minister-van-justitie eens flink over de knie moet bij JP voor een uitleg.

ShadowBMX | 27-04-07 | 15:24

ik las dat hij het wapen 'in bewaring' had voor een kennis. Fijne kenissen heb je dan.
Denk dat ik ook maar wat dingen ga 'bewaren'.

Beukomatic | 27-04-07 | 15:23

Ja, da's waar ook, dit is een neef van Albayrak.

fuckje | 27-04-07 | 15:22

In Koerbiggiestan heeft men onlangs een dekreet laten uitgaan dat mannen met een penis van minder dan vier centimeter in opstandige toestand (Stem Tegen! Wees Anti!) hun vlezig kromzwaard mogen "aanvullen" met bijvoorbeeld een vuurwapenloop, tot 20 cm...

Gelijke zwijgenden, gelijke knaapsprietserTs.

widtvoet | 27-04-07 | 15:22

@ Don Quichote 27-04-07 @ 15:20

Ik heb het vermoeden dat het Jelmer om het verschil tussen links en rechts in de politiek gaat... omdat het links is hoor je er nauwelijks iets over, was het rechts geweest hadden alle kranten en nieuwsuitzendingen er bol van gestaan, zit ik er dicht bij Jelmer?

ShadowBMX | 27-04-07 | 15:21

Je bent een idioot als je thuis geen vuurwapen hebt, interessanter wat de politie daar in de eerste instantie deed.

Multikuli | 27-04-07 | 15:20

Een ingevoerde turk zonder wapen is als een marokaan vecht zonder vriendjes.
Ik vind dat alle Ali's en Moo's buiten de pinokkio regeling ook meteen een "Verlaat de gevangenins zonder te betalen" kaart moeten krijgen: ies eerlijk, ies cultuur!

GSJunkie | 27-04-07 | 15:20

@Jelmer
Het gaat hier om Dongen...

Don Quichote | 27-04-07 | 15:20

Dus hij heeft pas één keer gelogen over zijn strafblad.
Dan is het toch OK en mag hij blijven.

Professor Plons | 27-04-07 | 15:18

Moet toch kunnen Deze man heeft waarschijnlijk en vrouw en mischien wel dochters, dus eerwraak moet eventueel mogelijk zijn. Veel losliggende stenen kennen we hier niet dus dan maar met kogels. Snap al die ophef niet..

Teal | 27-04-07 | 15:18

Het proletariaat heeft recht op verdediging tegen de kapitaliesT! WOEHAHAHAHA

zooishettoch | 27-04-07 | 15:18

als mijn garagehouder zo een kop had, kwam ik er niet meer. ik hoor het hem al zeggen: "echt waar meneer, geen twijfel aan, het is de joint de culasse" hahahaha

toshke | 27-04-07 | 15:17

Verdachte in moordzaak Tinka van Rooij??
Heeft u een linkje hiervan @ Redactie?

Na de pee van de afbraak de es pee met de reet bloot; mag 't niet zeggen maar wat een harses heeft die effendi (jaja, met dubbel F), btw family van Koser natuurlijk!

wopper | 27-04-07 | 15:17

Iemand moet het vuile werk toch opknappen als de revolutie begint?

sjaakdeslinksesul | 27-04-07 | 15:17

@ Alex J 27-04-07 @ 15:14

How do you know? Heb jij het nieuws tot een half uurtje terug in een reismandje binnengehouden?

ShadowBMX | 27-04-07 | 15:17

'Policus ' ?

teip85 | 27-04-07 | 15:16

@Jelmer 27-04-07 @ 15:11
dit nieuws komt net naar buiten.
wacht eerst maar eens de onwikkelingen af

Alex J | 27-04-07 | 15:14

Godsamme, zijn die politieke partijen nou echt zo stom? TNTpost kan voor iedere nieuwe medewerker een navrag doen bij Justitie, maar een politieke partij kan dit niet? Of moet ik zeggen WIL dit niet? Stelletje idioten!

ShadowBMX | 27-04-07 | 15:14

Kom zeg, is gewoon cultuur,
toch?!?

vander F | 27-04-07 | 15:14

De kogels komen van links... pas op ze zijn aan het oefenen.

Heikneutertje | 27-04-07 | 15:14

Infiltratie in de politiek door openlijke criminelen. Zal allemaal wel op een 'misverstand berusten'

Rest In Privacy | 27-04-07 | 15:14

verbaast me he-le-maal niks

DenLangel*l | 27-04-07 | 15:14

Jelmer 27-04-07 @ 15:11

Amen!

Mr.Bookie | 27-04-07 | 15:13

Nee natuurlijk heeft DIE RAT niets gezegd over zijn strafblad bij zijn aanstelling! dikke DUH!

Hop Tap Sap | 27-04-07 | 15:13

De SP, al sinds de oprichting achterhaald.

RTLNieuws | 27-04-07 | 15:12

Had iemand van Leefbaar Rotterdam moeten zijn. Stond het nu groot de hele dag op NOS-Teletekst.

Jelmer | 27-04-07 | 15:11

Nou, nu is de hele regering wel aan de beurt geweest!
*slijpt het rode potlood*

Geschreven op: | 27-04-07 | 15:11

Reaud is de kleur van bloed!

widtvoet | 27-04-07 | 15:11

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken