
Het is weer eens zover. Frank Jacobs, de oprichter van de roemruchte Tuf Tuf Club wordt voor de vijfde keer gedagvaard door Koos Spee wegens belediging en smaad. De
vorige vier keer ging het fout. Maar waar het OM normaal gesproken al lang opgeeft bij zoveel blunders, gaat flitsofficier en vrijetijds organist Koos Spee gewoon door. De persoonlijke vete wordt uitgevochten op kosten van het Openbaar Ministerie en onze belastingcenten. Volgens het OM hebben er 'beledigende teksten' over Spee op de site van de Tuf Tuf Club gestaan: Jacobs had een foto van een
satirisch affiche geplaatst waarop Spee werd gezocht voor struikroverij. In de zomer van 2003 ontving Jacobs voor het eerst een dagvaarding. De site van de Tuf-Tuf club is trouwens al lang ter ziele dus wat wil die Koos nou. Helaas is er geen wet tegen buitenproportionele na-ijver met buitenproportionele middelen. Dan had Spee de hoofdprijs gewonnen.
Reaguursels
Inloggenzum kotzen, leuk verhaal, maar daar gaat het nu juist om. Je betaalt je de typhus voor autorijden, vooruit, maar "je moet ergens een grens trekken" is gewoon onzin. Waar vrijheid beperkt wordt door duur te belasten, mogen aan de andere kant ook grenzen worden aangepast aan deze tijd. 's-Nachts 150 of 180 lijkt mij geen probleem. Voor mensen die ooit zo snel hebben gereden een echte vrijheids vergroting, het is een Keuze, je mag ook langzamer. Voor mensen die geeneens een auto hebben totaal niet acceptabel, honderd-tachtig-kilometers-per-uur!!! 180 = dood. Wijsheden die ontstaan uit niets, rij met 50 tegen een boom en je bent ook dood.
Ongezien de tyfus, ze fucken je overal voor. En was het een lekkere blonde, dan zeg ik chillers. Nu zeg ik ongezien de tyfus. Moest zelf betalen voor gen identificatie, vanwege zittne op flitspaal en geen identificatie enzo, maar nu na paar brieven krijg ik oorspronkelijke transactie voorstel weer met langere betalingstermijn. Maja, ik wil voorkomen want naar mijn mening is het artikel van die Identificatie plicht in strijd met artikel 8 van EVRM. www.rechtenforum.nl stond zoiets. Dus ik van alles getypt. Maja, ze nemen me niet serieus ofzo. doet nooit iemand, dus wat dat betreft. Maar na gebeuren scant ik alles wel in, want krijg telkens weer brieven dus ik ben allang blij dat ik eindelijk es post krijg. En voorkomen lijkt me ook leuk want de laatste keer dat ik bij vrinden koffie heb gedronken is ook tijd trug. En je beste vriend is de politie. Koekje derbij?
Zeik toch allemaal niet zo en gebruik je energie om wat beter op te letten waar de flitspalen staan! Tsjeezus hee, altijd dat gemekker over 6 km p/u te hard, daar is al een correctie van 5 km p/u overheen gegaan, dus in werkelijkheid was het 11 km p/u te hard.
Bovendien geven snelheidsmeters in auto's altijd een hogere snelheid aan dan je in werkelijkheid rijdt, dus bijv. als er 120 op je snelheidsmeter staat ga je in werkelijkheid maar 115 ofzo. M.a.w. pas als je snelheidsmeter 15 km p/u meer aangeeft dan is toegestaan loop je het risico gepakt te worden. En 15 km teveel op je snelheidsmeter moet je gewoon in de gaten hebben, word je daarvoor gepakt dan ben je gewoon een onoplettende sukkel.
Ik vind het ook wel sneu hoor, als je bekeurd wordt voor te hard rijden op een verlaten snelweg, maar je zult toch ergens een grens moeten trekken.
Laat deze struikrover Koos Spee zich is bezig houden met de VRACHTWAGENS elke dag is het raak op de snelwegen,omgeslagen vrachtwagens,gisteren een vrachtwagen die een file over het hoofd zag,en daarbij een nederlandse auto platreed waarbij de 4 inzittenden het leven lieten!
Zorg KOOS dat die POOLSE CHAUFFEURS is te pakken worden genomen!
Die zijn een gevaar op neerlands wegen,Nederlandse chauffeurs moeten diploma,s etc hebben,die Polen rijen maar raak zonder enige vakbekwaamheid en drinken vaak alcohol achter het stuur!
Dus Koos Knoflook-Speen doe hier wat aan!
die fotofuck als Adolf koos hitler spee is er al..
en daar ging een van de aanklachten oa om.
dat hij werdt neergezet als NAZI SSr en GESTAPO ,en natuurlijk furher van de bermteroristen..
die betreffende foto hebt maar een dag op de site gestaan,(was ook een deeplink meen ik) ,maar heeft wel adolf spee, eh, koos hitler, eh, koos spee in zijn gatso poeperd pijn gedaan.
want als schadevergoeding ging hij er voor zorgen dat zijn bermteroristenslaafjes nog meer pr0n in, eh, gingen flitsen in de berm, en pr0n boekjes gingen kijken tijden het miereneuqe.
Ik als gematigde reaguurder wens ome Koos ongezien de typhus, een necksgot en een weekendje integreren voor gevorderden tussen de enthousiaste Al-Qaeda vriendjes. Deze OvJ heeft behoudens zijn NSB instelling niets toegevoegd aan het Minjus, of hoe dan ook een positieve inbreng in de nederlandse maatschappij gehad. Ongelovelijk dat ie nogmaals op deze wijze, en van ons geld probeert zijn status te bevestigen. Het duurt even voordat ik iemand nog lager als waterpoep inschat, maar deze beroepsloser heeft dat (zeker door de fantieke en belerende ondersteuning van die sukkel van een Van der Toorn) voor elkaar gekregen.
Mocht ome Koos toch een keer voor mijn voiture terechtkomen, dan zal ik met in achtneming van de wettelijk afgedwongen snelheid hem de onderkant van voornoemde voiture laten zien, en omdat hij een fantiek gelovige is van de kracht van de herhaling, zal ik door het heen en weer rijden ome Koos de kans geven alle onderdelen van de onderkant van mijn voiture te memoriseren.
Mocht ome Koos tijdens deze educatieve actie het loodje leggen, so be it, loser.
db
fotofuck! fotofuck! fotofuck! voor deze fijne vent. Een klein zwart snorretje en hij lijkt op iemand voorheen woonachtig bij onze oosterburen en overleden zo ongeveer in het jaar 45 van de vorige eeuw... heil
2/8 Na een dag hard werken, sta je in de file je dure benzine en dus je junior-salaris te verkloten, je bent blij dat je thuis bent en dan liggen er twee enveloppen met de bekende paarse rand voor je klaar...
1 woord, 4 lettergrepen
ZAKKENVULLERS
Koos Spee de HUICHELAAR! Een landverrader van ongekend LAAG niveau-eau-eau *kuch* nivo dus. Sinds 1945 niet meer zo'n verderfelijke leugenaar gezien. Fuck jouw "beste" intenties, check flitsservice.nl en ontdek zijn ware aard!
Snelheidslimiet en verkeersveiligheid?
In Denemarken is na een VERHOGING van de maximumsnelheid van 110 km/h naar 130 km/h het aantal dodelijke verkeersslachtoffers naar een dieptepunt gedaald, alleen in 1950 vielen er minder verkeersdoden dan nu!!!!
www.welt.de/data/2005/04/29/711691.htm...
Groene rakkers, we willen allemaal hetzelfde, maar het dogma dat vooruitgang per definitie bereikt kan worden door andere (andermans!) belangen te beperken, brengt ons nergens. Simpelweg verbieden strijkt teveel mensen tegen de haren in.
Hef die onzinnige snelheidslimiet nu eens op, herzie eindelijk eens het systeem daterend uit 1972 toen 100, dag en nacht, verplicht simpelweg verplicht werd. Sinds een jaar of 7 is besloten alle eer en vertrouwen te laten varen, en alle automobilisten af te persen, afkasseren. 106 waar je 100 mag? Dokken!
WEG met koos spee, flexibele snelheidslimieten, 's nachts is een snelheidslimiet totaal overbodig en ineffectief.
Vrijheid en onafhankelijkheid bij autorijden wordt steeds meer afgepakt. Tijd voor een teruggave van vrijheden die tegenwoordig (te) duur betaald zijn. Freie fahrt für freie Bürger. Zo gek zijn onze Oosterburen niet!!
Dat we een maximum snelheid hebben heeft niets te maken met verkeersveiligheid. Deze is namelijk ingesteld tijdens de oliecrisis. Daarvoor mocht je zo hard als je wilde. Nederland heeft trouwens na Denemarken de minste verkeersdoden ter wereld. Ter vergelijking: Er gaan ca. 20.000 mensen in Nederland dood door medische blunders.
Ik ga het gedag van de tuftuf club niet goedpraten, was best wel fout. Maar als justitie keer op keer vormfouten maakt en zelfs onterechte beschuldigingen gaat uit in de rechtzaal, dan is mijn inziens de integriteit van de rechtspraak in gevaar. Als men het op iemand voorzien heeft (kan ik me wel voorstellen als je een officier van justitie bedreigd) dan is het kenmerkend als er keer op keer vrijspraak volgt. Blijkbaar is iemand dan niet schuldig volgens onze rechtspraak en is vervolging niet mogelijk. Dan is het ernstig machtsmisbruik om toch dagvaardingen te gaan versturen.
Ben blij te zien dat het OM tijd vrijmaakt voor de aanpak van de echte criminaliteit. Wat er in 020 oost gebeurt is niet belangrijk, dit is het echte schorem. Met het gezag wordt hier niet de spot gedreven, Befehl ist Befehl!! En wacht maar tot de veroordeling er komt, dan zien we weer eens echte straffen in Nederland, niks 40 uur dienstverlening, hangen zal ie
Ben ik blij dat ik geen rijbewijs heb....
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
@hammertime, jawel. Ze hebben toen de boete ingetrokken die de betreffende motoragent nog verzonnen had. (Had na afloop nog om mijn auto heengelopen en zag dat er een dimlicht kapot was, wat ik nog niet gezien had en heeft me toen daarvoor bekeurd).
Snelheidslimieten zoals ze nu zijn. Prima ! Maar loop GVD niet zo te zeiken over een paar km. Boven 10 km te hard een bon. Daaronder, vooruit maar.
"Snelheid speelt altijd een rol, nogal logisch, alleen Jamiroquai kan reizen zonder te bewegen"
We hebben het hier natuurlijk over een te hoge snelheid, niet waar? Dus eigenlijk zeg je dat een te hoge snelheid altijd een rol speelt. Waarom dan het goedpraten van snelheidsovertredingen...
@Gies: Natuurlijk is het een scala aan oorzaken, maar in veel gevallen (driekwart volgens BVOM) is er wel degelijk een hoofdoorzaak aan te wijzen. Snelheid speelt altijd een rol, nogal logisch, alleen Jamiroquai kan reizen zonder te bewegen.
Verdere links:
www.verkeershandhaving.nl/?s=32&gw...
www.rws-avv.nl/blik.htm
@Icebear: Och, ik wil m'n niveau ook wel verlagen tot MSN-schuttingtaal als dat volgens jou meer van toepassing is op de GS lezers. Maar goed, speciaal voor jou de Dikke er maar bij gehaald en ik zie het verband niet direct:
tij·dig (bn.)
1 op het juiste moment komend => bijtijds, op tijd, vroeg, vroegtijdig
an·ti·ci·pe·ren op (ww.)
1 vanuit een bepaalde verwachting handelen => prejudiciëren op, vooruitlopen op
En 11 redenen? Dat zijn er nog altijd 91 minder die voor mij een stuk zwaarder wegen.
@Patricksavalle
Accijns op sigaretten noem ik zolangzamerhand een boete....
@ikinks
"Wat voor nut heeft een flitser om 2 uur 's nachts op de A-huppeldepup? Geen hond op de weg te vinden, maar de Vmax van 120 is dan wel ineens heilig verklaard"
En terecht:... als bepaalde mensen (en dan met name drugsdealerautobezitters zoals patricksavalle ooit was) dat weten, dan gaan die dus elke avond streetracend over 's rijks wegen.
Blij dat jij niet aan de knoppen zit in ons landje.
Een ieder die dit topic een fotofuck waard vindt, ik ben het er mee eens. Alleen ben ik bang als je een normale foto van Spee voorziet van een 'hitler'-snorretje, dat deze al niet door de keuring van GS komt, bang als ze zijn voor een dagvaarding. Maar ludieke foto's in de trant van 'opsporing verzocht' zoals in het topic aangegeven moeten kunnen en dan het liefst een beetje scherp op de snede. Zodat onze Spee zich zit te verbijten van kwaadheid. Laten we met een eventuele fotofuck Spee eens laten merken dat we met het overgrote merendeel niet eens zijn met deze hetze tegen Jacobs.
GS, verzaak niet.
11 doden? Laten we even realistisch zijn, dat is dus totaal geen rechtvaardiging van zo'n diep ingrijpend stazibeleid. Er valleen 1000-den doden door bv. roken. Daar staat ook geen boete op.
Ik zal jullie als jullie eraan toe zijn wel eens lastig vallen met mijn: een-gevaarloze maatschappij-is-een-gevaarlijke-maatschappij theorie :)
Zonder risico en gevaar geen geluk.
Maarre, met ABS sta je wel lekker snel stil, da's weer fijn...
@its-hammertime 02-08-05 @ 15:50
"dat is een redelijk eenvoudig onderzoek, althans om tot hetzelfde resultaat te komen. M.i. wordt het geregistreerd op welke wijze verkeersdeelnemers om het leven komen. Natuurlijk blijft er altijd een 'dark number'omdat niet altijd de causaliteit kan worden aangetoond tussen de te hoge snelheid en het overlijden."
Zie mijn post van 16:06. De slechte manier van vastleggen van gegevens van ongevallen en het ontbreken van de juiste gegevens maken het doen van onderzoek naar ongevallen een moeilijke zaak. Ik heb hier zelf uitgebreid ervaring mee gehad in mijn vorige baan. De politie heeft domweg geen tijd om daar alle tijd in te steken en sommige dingen zijn gewoon niet te achterhalen. Vervolgens moet je ook nog de medische gegevens koppelen aan het ongeval, en dat is gezien de privacywetgeving al helemaal onmogelijk. weet je wat nu een groot probleem is? Het feit dat veel auto's ABS hebben. Heb je geen remsporen meer om de gereden snelheid voor de botsing te berekenen...
@ ikinks
Gevoelsmatig zijn de begrippen te hard en te snel inwisselbaar. Als je je taal wenst te verbeteren, stop dan met pleonasmen als 'tijdige anticipatie'. Zijn 11 doden niet voldoende redenen?
@ikinks 02-08-05 @ 15:47
"Als ik dan ook nog eens zeg dat er sinds 1 januari van dit jaar 102 verkeersdoden zijn gevallen door alcoholgebruik, en 'slechts' 11 door een te hoge snelheid, terwijl er in die tijd nog geen 3300 boetes wegens drankgebruik zijn uitgedeeld tegenover ruim 3 miljoen snelheidsovertredingen"
--------------------------------
Waar haal je deze gegevens vandaan? Een van de problemen in het onderzoek naar DE OORZAAK van een verkeersongeval is het feit dat er bijna NOOIT SLECHT 1 OORZAAK is. Het is altijd een scala van factoren die een rol heeft gespeeld, en heel vaak zijn deze niet eens eenduidig vast te stellen, of heeft men de tijd niet om dat te doen (bij dodelijke eenzijdige ongevallen wordt bijvoorbeeld geen autopsie verricht, zodat je niet weet of de persoon een te hoog alcohol gehalte in z'n bloed heeft gehad of misschien wel een hersenbloeding). Het niet aanwezig zijn van voldoende gegevens van een ongeval is de bottleneck van het goed onderzoek doen naar oorzaken van verkeersongevallen.
-weggejorist-
@Icebear: briljante auto, serieus. Al rijd je 70 op de linkerbaan, niemand, echt niemand die er langs wil of ook maar enige aanstalte maakt. Voorrang is een standaard optie op de m5. Rijd nu een 3000 jaar oude Ibiza, en al rijd ik 150 (top:)) op de linkerbaam waar je 100 mag, nog probeert iedereen me eraf te bumperen, knipperen en lichten. Ik zeg: iedereen aan de m5.
-weggejorist-
@ ikinks
Game, set and match..
@Icebear: het is 1 of 2 km te snel, niet te hard. Te hard rijden is zich met een dusdanige snelheid voortbewegen waarop tijdige anticipatie op onverwachte zaken niet meer mogelijk is. Te snel rijden is zich boven de gestelde Vmax bevinden, maar op een dergelijke manier dat de veiligheid van eigen persoon en anderen niet in het geding komt. 60 kmh op een zwaar ondergesneeuwde N-weg met een Vmax van 80 kmh en slecht zicht noem ik te hard rijden. 130 kmh op de A1 om 3 uur 's nachts noem ik niet te hard rijden.
Als ik dan ook nog eens zeg dat er sinds 1 januari van dit jaar 102 verkeersdoden zijn gevallen door alcoholgebruik, en 'slechts' 11 door een te hoge snelheid, terwijl er in die tijd nog geen 3300 boetes wegens drankgebruik zijn uitgedeeld tegenover ruim 3 miljoen snelheidsovertredingen. Beetje scheve verhouding vind je ook niet?
@ patricksavalle.com
Mooi verhaal op je website. Je schrijft goed Nederlands voor iemand in een auto voor drugdealers
"Waar ik wel benieuwd naar ben, onderzoekt de Politie eigenlijk wel waar dergelijke controle's zinvol zijn? M.a.w. waar ze de verkeersveiligheid dienen i.p.v. het spekken van de staatskas"
Zullen we eens een wetenschappelijk verantwoord experiment doen? Rijden we met z'n ALLEN nooit meer te hard en gaan we volgend jaar kijken of er minder verkeersslachtoffers te betreuren zijn.....;-)
Spee is een staatsgevaarlijke gek die alle realiteitszin heeft verloren. Als je beroepsdeformatie in het woordenboek opzoekt, staat de foto van Spee erbij. Was er al een fotofuck met deze mongool als hoofdpersoon?
Sinds ik er achter ben dat eerlijke agenten die hun dagen vullen met (controleerbaar) zinnige bezigheden -zelfs boeven vangen- toch worden berispt omdat ze hun bekeuringenquotum niet halen (omdat ze echt werk verrichten)... ach laat maar. Breek me de bek niet open.
Ik heb ooit de laffe moed gehad om een supermooie M5 te kopen. Nou, dat heb ik geweten. 1, 2 maal per week (per week!) werd ik aangehouden voor zoveelste zinloze controle. Gevolgd, in de gaten gehouden, die agenten kenden die auto allemaal. Soms werd ik 4x per aanhouding bekeurd waarbij 3 van de 4 overtredingen gewoon verzonnen waren, omdat ik bijdehand deed.
Ik heb wel 5, 6 van deze stories, maar deze gelooft al niemand:
patricksavalle.com/Archief/Stop%2C+pol...
Geleuter over boete voor 1 of 2 km te hard is achterhaald door meetcorrectie van 3%, ingevoerd via de rechtspraak door wijlen mr. Höcker, plaatsvervangend kantonrechter te Hoorn. Grens moet ergens liggen en moet ook worden gehandhaafd. Er is altijd wel iets te vinden dat erger is. Spee is aangesteld voor verkeersovertredingen en doet dat blijkens de gefrustreede klachten best goed. Wat meer gevoel voor humor zou hem overigens niet misstaan.
-weggejorist-
Shit...
"Daarmee niet gezegd dat er GEEN rare dingen gebeuren hoor..."
@ Mexicano 02-08-05 @ 15:09
Ja, inderdaad over Koos Spee, maar niet in de hoedanigheid als huisvader of leuke kroegtijger, maar als de satan voor de nederlandse automobilist. Tegelijkertijd weet professor *kuch* Smalhout wel alles beter wat wel en niet goed is voor de verkeesveiligheid en wat er in dit land beter kan gebeuren met de inzet van de politie. En op dat gebied ben ik er niet zo zeker van dat deze professor een autoriteit is. Daarmee niet gezegd dat er rare dingen gebeuren hoor...
@Gies van Agt
Dit topic handelt over Koos Spee. En Smalhout heeft een mening over hem. Zie de link @14:00
@ rabarbeke
Ik kan me niet herinneren het ooit zo grondig met je eens te zijn geweest als in dit topic.
"Prof. Smalhout is een autoriteit"
Op het gebied van de anaesthesiologie, let wel...;-))
Wat dat te maken heeft met verkeersveiligheid is voor mij onduidelijk, maar goed...
Zoals het doen van dit soort zinnige postings op het GS forum, niet waar?
@Pannie
Lul geen onzin. Prof. Smalhout is een autoriteit. Dat hij zich kandidaat had gesteld voor de LPF is zijn zaak. En als jij beweert dat je ook af en toe de Televaag leest. dan sla je de wekelijkse column van Smalhout zeker over.
Hier alle informatie van 'Bob'.
www.parlement.com/9291000/biof/03028
Zinloze energie verspilling die Spee. Zo'n overijverig basje kan zich beter bezighouden met serieuze zaken.
Beste mensen,
Het vechten tegen het flitsbeleid is doorgegaan ondanks het betreurde vertrek van Frank. Een aantal websites die doorvechten;
www.onzinboetes.nl
www.degeinigekoe.nl
www.flitsservice.nl
Op de sites zelf zijn er nog meer links te vinden naar allerlei websites.
@its-hammertime 02-08-05 @ 14:46
Nou, ik ben het voor het grootste deel met je eens. Als de politie je staande houdt, heb je ook nog eens het gevoel dat je kan uitleggen wat er gebeurde en het maakt inderdaad meer indruk. Ik ben zelf een keer geflist tijdens een invoegactie, waarbij ik twee drukke banen moest opschuiven, en ik vind nog steeds dat ik door de snelheid ietsje te vehogen daarmee een veilige manoeuvre uitvoerde. Maar hoe zit het dan met de pakkans, want bij bijvoorbeeld een mobiele radarcontrole word je ook niet staande gehouden...
Mexico ken jij alle vriendjes van Fortuyn uit je hoofd?
Mexicano hallo alsof die Smalhout een nobelprijswinnaar is..
Telegraaf kijk ik ook wel eens in hoor.
Ik had de link waaraan gerefereerd werd over het hoofd gezien, dat geef ik toe.
@ Gies van Agt:
Wat voor nut heeft een flitser om 2 uur 's nachts op de A-huppeldepup? Geen hond op de weg te vinden, maar de Vmax van 120 is dan wel ineens heilig verklaard. En heb je er wel eens op gelet hoeveel Multanova's of Gatso's er tijdens de spitsuren op 's lands wegen te vinden zijn? Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat het grote geflits pas na 9 uur begint, en doorgaat tot een uur of 4, om na 7 uur weer een nieuw struikroversstekkie op te zoeken. Ik heb in principe niets tegen snelheidscontroles, maar doe het dan wel op plaatsen waar het nodig is, en niet op kassalocaties (en er zijn gevallen bekend waar een dagdeel flitsen zomaar 50.000 euries voor de staatskas oplevert, terwijl dit een lange doorgaande N-weg is zonder gelijkliggende kruisingen en andere grappen.
Als ze nu met net zoveel fanatisme ook de georganiseerde misdaad aanpakken (en dat gebeurt ook wel, alleen nog te weinig), en de snelheidscontroles veranderen in alcohol- en gordelcheckups, dan heb ik er al heel wat minder moeite mee.
-weggejorist-
@Pannie
Als je te kennen geeft dat je niet weet wie Prof. Smalhout is, dan schort er toch iets aan de algemene ontwikkeling. En als je dan verstandig bent 'google' je eerst even om die leemte bij te schaven.
Rabarber trollen doe ik in ieder geval niet (kleine incidentjes daargelaten) en bij jou weet ik dat zo net nog niet.
We zijn niet de enigsten die zich er over opwinden blijkbaar...
www.flitsservice.nl/phpBB/viewtopic.ph...
Mexico of was dat omdat ik je Smalhout link in eerste instantie over het hoofd had gezien? Nou sorry hoor......
@forgie
Kind Regards,
Mike ;)
@pannie
Nalv je hele oeuvre?
Mexicano 02-08-05 @ 14:28
Naar aanleiding van welke opmerking van mij vraag je dat?
Vooropgesteld vind ik de bewuste actie waar het hier om draait verrekte flauw van die verdraaide kerel, die Spee. Best een geinige poster met gevatte tekst, niet waar, zou die toch ook de humor van in kunnen zien....
Maar over snelheidsovertredingen gesproken, is iedereen het erover eens dat er een snelheidslimiet moet zijn, of moeten we het allemaal zelf maar uitzoeken hoe we ons gaan gedragen in het verkeer? Als het antwoord ja is op deze vraag, waar ligt dan de grens voor het uitdelen van een boete, 1, 2, 3, 4 ,5 km of meer km te hard? Als je zegt, oh 10 km te hard is nog niet erg, ben je dan feitelijk niet de maximum snelheid aan het ophogen naar 110 km bijvoorbeeld? En gaat dan de persoon die 11 km te hard rijdt weer klagen over die ene km boven de grens?
En als flitspalen niet de oplossing zijn, wat dan wel? Het is bekend dat een bestuurder (of overtreder) gewoon reageert als functie van de pakkans, en hoeveel pakkans heb je als er alleen maar rondrijdende politiewagens je kunnen bekeuren?
Gewoon wat (op dit forum niet populaire)vragen. Ik hoor graag wat oplossingen...
Maar het begint inderdaad allemaal bij het accepteren van de opgelegde regels en het ernaar gedragen van de bestuurders. Als dat niet gebeurt kan je op elke hoek van de straat een politiemannetje neerzetten om het af te dwingen. Maar dit geldt natuurlijk niet alleen voor gedragingen in het verkeer...
@Don Gotcha:
Ik vroeg me al af wanneer Godwin's Law in werking zou treden.
Ik heb gewonnen!
Ordnung muss sein
Befehl ist Befehl
50 = 50 :)
@forgie
Niemand pleit om verkeerscontroles af te schaffen. Wat velen zich afvragen is waarom justitie en politie niet overal dezelfde voortvarendheid hanteert.
Probeer dit eens te begrijpen en reageer dan opnieuw.
@Pannie
Welke schoolopleiding heb jij eigenlijk gevolgd? Alleen de basisschool?
Om toch maar eens een open deur in te trappen....
De argumenten VOOR snelheidscontroles zijn vrij sterk. Het heeft te maken met verkeersveiligheid en zo. Mensen die het tegendeel beweren, rijden zelf structureel te hard.
Als je vindt dat we de snelheidscontroles moeten afschaffen, zou ik op de Partij voor Hardrijders gaan stemmen. Die zijn namelijk tegen. Geert Wilders misschien ook?
Om het af te reageren op iemand die gewoon zijn werk doet, vind ik eigenlijk niet zo snugger.
Maar ja, het is hier toch altijd borreluurtje, dus dan mag het.
@. style.councillor
Hai [toekomstige?] collega flitserdt.
-weggejorist-
Who de fuck is Smalhout?
02-08-05 @ 13:50 ben ik het uiteraard best mee eens, alleen die zin van 13:36 stuit mij totaal tegen de borst. Omdat ik weet dat die niet klopt, en omdat ik zeker meen te weten dat jij dat ook weet.
@Mexicano, handig die link, heb al een paar vraagjes verzonden;)
@myself at 02-08-05 @ 14:14
(een VMBO min zucht) word(t) is zonder T zufverd.
Telegraaf... mavo... ze zijn voor elkaar bestemd zullen we dan maar zeggen. En WTF is koos spee? (^^)
@Gies
Vooralsnog is het (erger me) Spee groen-en-geel (ga weer door met ontgassen)
Rabarberke wordt ook steeds groffer in de mond. FF de mond spoelen met een Speetje Blauw misschien...
Heeft iemand de behoefte om vragen te stellen over de verkeershandhaving in dat land?
www.verkeershandhaving.nl/info/form_aa...
In een flits wist ik het, ik wordt later
autopestert.
@style.councillor 02-08-05 @ 13:38
Rennietje misschien meneer? En, zal ik die Spee Rood maar inruilen voor een Speetje Blauw?
@pannie
Had die k*tmavo nou afgemaakt, dan had je het begrepen. Lees Smalhout, die legt het beter uit dan ik kan.
@forgie kom nou eens met argumenten tegen dat stuk van Smalhout, in plaats van het op goedkope wijze af te poeieren. Of zit je misschien zelf elke dag in een onopvallende auto langs de kant van de weg te rukken totdat je flitser je een hoogtepunt bezorgt?
Effe statistisch. Vorig jaar zijn er 7.000.000 snelheidsovertredingen geconstateerd door geautomatiseerde apparatuur. Door de koppeling met het CJIB zijn daar ook bijna een zelfde aantal bekeuringen voor gegenereerd.
Let wel. 70% van de overtredingen gold voor de limietcatagorie tot en met 10 km/uur te snel rijden. Dat leverde al ?147.000.000 treuri op. Dat geeft meteen aan waarom er geflitst wordt. Doodgewoon om die poen op te halen bij die stumperds die toevallig een streepje te hard rijden. Er gaat geen enkele opvoedkundige werking uit van de bekeuringen door de flitspaal. Want juist de gasten die hard willen rijden investeren heel veel geld in detectieapparatuur. Die weten exact wanneer zij op de rem moeten gaan staan en daardoor pak je ze gewoon nooit. Dat snapt die sukkel van een Herr Doktor Spee nu gewoon niet.
Het is doodsimpel om het hele graaiapparaat van CJIB in de soep te laten lopen. Iedereen die een snelheidsbekeuring krijgt laat gewoon zijn zaak voor de rechter komen. Je loopt geen risico dat je meer boete krijgt. Die boetes staan namelijk vast. Hooguit tref je een geïrriteerde rechter. Uiteraard heb je eerst de foto's van uit de flitskast opgevraagd, die heb je nodig voor de rechtzaak. Als je jezelf een alibi kan verschaffen om het delictmoment kan je ook nog doodleuk zeggen dat het wel jouw auto was die op de foto staat, maar dat jij er niet in zit. Uiteraard wordt dan de vraag gesteld wie er dan wel in zat, maar daar hoef je geen antwoord op te geven. Daar is justitie voor om dat uit te zoeken.
Allemaal doen hoor! Het werkt. En als het niet lukt betaal je gewoon de boete. Dat moest je toch al.
Fuck die Spee met zijn graaibende!
En wat dacht je van: SP (van Marijnissen)
Een column in de Telegraaf?
Met plaatjes hoop ik?
Rabarberke 02-08-05 @ 13:36
"terwijl aan de andere kant in elke stad helers, pooiers, drugshandelaren, vrouwenverkrachters, inbrekers en andere bijproducten van onze tolerante *puke* samenleving vrolijk hun gang gaan."
.
Rarbarber je gaat mij toch niet vertellen dat jij zo'n zin meent?
Ik kan je garanderen dat helers, pooiers, drugshandelaren, vrouwenverkrachters en inbrekers al langer bestaan dan onze zeer tolerante smenleving bestaat.
Ja in Noord Korea worden ze gelijk doodgeschoten, dat klopt wel.
Als iedereen netjes 80 gaat rijden, dan gaat gewoon de maximumsnelheid naar 60 km. Gaat iedereen 60 rijden wordt het 50.
En zo blijft Spee en het CJIB aan het vreten.
Zie hier de mening van Prof. Dr. B. Smalhout over Koos Spee in zijn column in de Telegraaf van december.
www.flitsservice.nl/algemeen/index_htm...
Overigens heeft die Koos Spee een echt gemeen smoelwerk. En natuurlijk is het een persoonlijke vete tegen Jacobs. Hij kan gewoon niet tegen zijn verlies. Overigens zal deze nieuwe dagvaarding wel tijdens een borreluurtje op het OM zijn ontstaan.
@Rabarbeke om 13:50
6 km te hard in de bebouwde kom is een extra remweg van pakweg 5 meter.
Of je nou op je hoofd wordt getikt door een pooier naturel of een pooier in een PC-Hoofttrekker, dat maakt echt niet uit hoor.
Doorgaan met die controles graag!
Omhoog met die boetes!
@Pannie: nee joh, dat levert al die prachtige roadmovies op. Dat is een stukje cultuur, die eindeloze reizen.
onzinboetes.nl is niet de opvolger van de tuftufclub,want onzinboetes moet je braaf voor zijn, www.degeinigekoe.nl das de opvolger van de tuftufclub ,daar mag je nl wel je mening geven zonder dat je rodekaarten op bans krijgt :P
In Amerika rijden de mensen volgens mij maar 90 en zijn ze gewoon 2 dagen onderweg om even koffie te gaan drinken bij de buurman.
Zeiken ze daar ook zo over die maximumsnelheid eigenlijk?
IK heb heel lang de vergissen gemaakt door te probreren te achterhalen welk beleid nu achter zit die snelheidsbeperkigen . Inmdiddels ben ik er al lang achter.. GEEN (althans meestal) dus, behalve dan t.a.v. geld binnen harken.
Evenevals de heilloze plannen om juist in de Randstad de kaartjes duurder te maken (overheid verschuild zich achter pro-rail)
leidt het tot niets anders dan nog meer frustratie en ergenis.
Ik snap best dat je op de A13 bij 010 of voor de Coentunnel in 020-West, war je zou beetje in de huizen rijdt, niet met 160 kmh moet gaan rijden, maar om nu in de gehel randstad een 100- of erger nog een 80 kmh limiet in stellen..
Mij ontgaat volkomen het nut van de (beoogde) maatregelen, dus het gebrek aan motivatie om de regels na te leven is daaar.
De overheid is trouwens net de RK kerk, een aflaatje - in de vorm van een boete - op z'n tijd en je kunt weer verder met (te) hard rijden.
Daar heb je de site-trol Pannie weer. Is het weer lunchpauze bij Willem Arntz?
Iedereen die iets fout doet heeft het altijd over anderen die nog veel ergere dingen doen en waar niets aan wordt gedaan. Waarom zijn overtreding van wegen-verkeerswet minder erg? Iemand die dronken of te hard rijdt en anderen in gevaar brengt is een ernstig gevaar. De meerderheid van jullie geretardeerden acht zichzelf onkwetsbaar en per definitie niet in staat tot fouten, laat staan tot een misser in het verkeer.
@Rabarberke
Dat weet IK wel, maar Pachorito probeerde van de discussie gebruik te maken om zijn eigen fout recht te praten. Als je gepakt wordt ben je gewoon dom, ongeacht de inspanning van de politie. Uit Pancho's verhaal maakte ik - al dan niet terecht - op dat hij is geflitst, misschien wel door een flitspaal. Kan niet zeggen dat justitie daar erg veel extra inspanning voor heeft moeten leveren.
Ik neem trouwens aan dat de politie het met flitsen verdiende geld ook weer gebruikt in niet-verkeerszaken, dus van mij mogen ze hun gang gaan. Als ze met het verkeer bezig zijn pikken ze er ook sneller de aso's tussenuit. En met die contrôles zo nu en dan (met de Douane, RDW en de Belastingdienst erbij) ben ik het ook helemaal eens. Valt me altijd weer op hoeveel mensen iets niet in orde hebben: apk verlopen, gestolen auto, wapens bij zich, drugs bij zich, alcohol op. Unbelievable...
Klopt Rabarbeke, inbrekers, pooiers en drugsdealers heb je alleen in een tolerante samenleving (puke?) als de onze bwoehahaha
Noord Korea is jou land, echt waar!
@BASinnic laat maar horen knul. Ik heb d´r zin an.
@forgie
Nee het is veel simpeler. Dat ze de vervolgingswaanzin die ze bij overtredigen die de staatskas spekken ook eens bij misdrijven hanteren waarvan de bestrijding géén geld voor de kas oplevert.
@ Dr. R. Clavan:
kijk hier eens: www.autoweek.nl/weblog.php
hoop um nog eens voor de wielen te krijgen samen met die duimkabouter, kijken of ze hummerproof zijn.
Ik ben t met rabarberke eens. Die kutpolitie moet zich met boeiende dingen bezig houden zoals diefstal, en geweldsmisdrijven. En niet zeiken over 6!!! focking kilometers te hard komop zeg.
@. WEEL_POWER_STREEKER
Lekkere mening is dat. Die vent word aangeklaagd omdat ie een grap over iemand heeft gemaakt.
das net zo zinnig als die actie van Koosje..
kan ge geen nederlands typu
@Rabarberke om 13:36:
Dussss..... iedereen mag planken en de politie fulltime op de Wallen laten patrouilleren. Is dat wat je bedoelt?
-weggejorist-
@Gies van A.
Ik krijg opeens een enorme oprisping
30km=30euri
@klaverjas
Het gaat ook niet om 30km voor 6km te hard, het gaat om de zorg en de aandacht die justitie besteed aan een dergelijke futiliteit, terwijl aan de andere kant in elke stad helers, pooiers, drugshandelaren, vrouwenverkrachters, inbrekers en andere bijproducten van onze tolerante *puke* samenleving vrolijk hun gang gaan.
dat is zinnig das me mening en as het je niet anstaat ga je tog wel
@WEEL_POWER_STREEKER
ga es verder met je spreekbeurt afmaken
of zeg iets zinnigs zoals wij
@basinnic
Posten maarrrrr....
@Enver HOXA
Ik kan mij niet voorstellen dat deze officier zelf de beslissing neemt ten aanzien van de vervolging, waar het feiten betreft die betrekking hebben de beleding van hemzelf.
@m*ch*l : als je maar lang genoeg beroep/bezwaar blijft indienen tegen afwijzing van de vorige kom je uiteindelijk een keertje voor meneer de rechtert. Het begint dus met een wetje-mulder.
nou en laat hem lkkr
@ style.councillor 02-08-05 @ 13:06
Dat hebben we niet meneer. Speetje Rood ook goed?
'in potentie' slaat op het aantal mensen dat meedoet
@its hammertime: Het waren er in 2004 nog maar 881, zie www.regering.nl/actueel/nieuwsarchief/...
@Panchorizo
Niet zeiken over die 30 euri voor 6km te hard; dat heet bedrijfsrisico. Je kunt namelijk ook gewoon wat minder op 't randje rijden.
@basinnic
Dat 'in potentie' baart me zorgen. Het moet wel echt lukken, anders geen tijd eraan besteden. Wat is het? Een euro teveel overmaken bij de volgende boete?
Ik vind Koos helemaal geen struikrover. Struikrovers overvielen gewoon rijke koopmannen. Koos valt iedereen aan zonder aanzien des persoons. Dan ben je gewoon een bermpiraat, een wegbandiet, kortom lager dan wie dan ook.
Beh ik heb echt een hekel aan mensen die zulke onzinnige dingen doen met belastingsgeld. Maar hij helpt al die verspilde poen wel terugverdienen.
Verder vind ik wel dat mensen veel te snel de auto pakken en dat dit enigszins ontmoedigd moet worden maar dat is een andere discussie.
(oja mijn eerste post hier HOI!! iedereen)
Ik ken iemand die een manier heeft waarop je vanachter je stoel, via internet bankieren en geheel legaal het CJIB in potentie wekenlang overwerk kan bezorgen. In z'n eentje is het slechts een speldenprik maar met een paar dozijn reaguurders ken je lachuh. Iets om op GS te publiceren, Hoxha?
@Dr. R. Clavan
Ben ik nu in de war, of is een wetje mulder juist een administratieve procedure waardoor je juist niet voor de rechtert hoeft/mag komen?
Kijk, om het fileprobleem op te lossen en veel babyboommongeaulen van de weg te weren geldt maar 1 toverwoord voor 90% extra capaciteit op de wegen.
.
Her-examen.
wat een gezeik weer..
Laat die l*l gewoon zeiken dan is hij ook weer gelukkig toch
Ik heb wel begrip voor hem.. met zo'n kop zou ik ook niet tentoongesteld willen worden..
Is er geen nieuwtje.. dit is Boooriiing Shite
Ik ben tegen te hard rijden maar door zo'n misselijkmakende knoeier als deze Koos SSpee ga ik af en toe expres te hard rijden. Bij deze beloof ik plechtig vanmiddag met 150 naar huis te rijden. En als deze mislukte zoon van een afgekeurde baviaan doorgaat met deze trieste onzin dan rijdt ik een maand lang met 160 naar huis (ff ter controle; tot 40 km/u te hard op de SNELWEG heeft geen gevolg voor je rijbewijs he?)
Heeft iemand toevallig niet het emailadres van Kotsje Spee?
Koos SS Spee vind ik een seniele ouwe gek die ze beter kunnen inzetten om ipv met honden en katten te vissen op haaien.
Jacobs vind ik een bijzonder sympathieke man die bovendien zeer geestig kan schrijven, ik mis zijn stukjes. Uit nostalgie zal ik vanavond mijn tuftufclub t-shirt weer eens aandoen (doe ik normaal gesproken alleen als ik een wetje-mulder voor laat komen bij de rechtert).
Kompenseer je boete hiermee!
www.rtl.nl/(/financien/rtlz/home/)/com...
@ forgie 13:00
Bij elke beloning hoger dan 1000 euro mezelf meteen aangeven. Wat had je dan gedacht?
dat het OM daar in mee gaat, dat is nog het meest trieste van alles.
Als dat flitsen en loeren en betrappen en ook beboeten hoort bij de Nederlandsche aanbrengersmentaliteit.
Laten we een kut een kut noemen.
Mag ik van u één Spee Groen?
@King: eigenlijk wel ja.
ik dacht van Lori Spee ;-)
www.vipspotting.nl/vips/lori_spee.html...
-weggejorist-
Koos, Je bent een sjembek dat zeurt.
Ik zou de gemiddelde reaguurder wel eens willen horen als die met z'n bakkes op een poster "Gezocht: haatzaaiers" verscheen...
@ KABAAL
Natuurlijk, iedereen weet dat je een risico loopt als je deelneemt in het verkeer. Weinigen beseffen echter dat ze een risico zijn in het verkeer.
@ Muxje
Retorische vraag?
Is die Koos Spee geen familie van Lucy Spee toevallig?
www.parool.nl/
(zie beige blokje: vandaag in de krant)
@King, heeft Koos ook gelijk om Frank Jacobs te blijven lastigvallen met kansloze en onterechte dagvaardingen, omdat hij zich door Jacob's satire in z'n kruis getast voelt? Hoxha heeft 100% gelijk als hij dit een persoonlijke vete noemt, die bovendien inderdaad op ons aller kosten wordt uitgevochten.
@. King of controversy, die duizend verkeersdoden vallen er toch wel. Moet je ook niet zo'n ophef over maken. E.e.a. moet gewoon is beschouwd worden als een aanvaardbaar risico, dus je loopt een risico als je aan het verkeer deelneemt en daarmee basta. Maar in Nederland proberen we alles uit te sluiten, door nog meer (onzin-) regeltjes te bedenken, waardoor Nederland onleefbaar / onwerkbaar gaat worden......
@ Lucifer
Mijn zegen heb je. ;)
@King of nee wacht we verbieden de auto en gaan allemaal met de trein.
Site opgeheven? Hij heeft www.tuftufclub.nl vervangen door www.tt-c.nl, ook wel bekend als www.onzinboetes.nl
Koos Spee heeft gewoon gelijk. Elk jaar vallen er 1000 doden in het verkeer. En dat allemaal omdat iedereen zich netjes aande regels houdt. Als we dat nou eens echt gingen doen zou dat een hoop leed besparen, en dan kunnen we Koos inzetten in de strijd tegen terrorisme...
On second thought, blijf maar te hard rijden mensen, lijkt me een stuk veiliger.
Anders gaat hij even lekker huilen bij zijn mama! Wat een triest figuur.
@ ACHIEL
U is Harald?
6,5 tonnetje euries binnenhalen wil ik ook wel.
Koos Spee flits voor zijn geld, heeft geen humor en loopt te janken bij het O.M.
Kan die N.S.B.-er niet gewoon tot parkeerwacht worden gedegradeerd...
Dat programma wegmisbruikers is ook niet om aan te zien. Dat vreselijke belerende toontje waar iemand die 15 km te hard rijdt als een zware crimineel wordt neergezet. Valt me wel op dat Spee een enorm trailor trash accent heeft, het ABN is ver bij hem te zoeken.
op de beruchte trekhaak ermee, en dan laten flitsen !
@panchorito
Helaas, dit soort wetgeving en de uitvoering daarvan is geheel en al te wijten aan de volksaard der nederlanders. Of je nu links, rechts, boven of onder gaat stemmen, deze struikroverij zal altijd blijven bestaan.
Hahaha .. geitenrimmers .. die is goed!
Dat de Tuf Tuf Club is opgeheven heeft niet zozeer aan Spee gelegen, die eer komen de erven van Willy Vandersteen na.
Heb zojuist post gehad van het justitieel incassobureau... Heb 6km te hard gereden... 6!!! Kost me 30 euri...! Als je erover nadenkt, is dat toch eigenlijk belachelijk. Maar wat doe je eraan? Je bent toch machteloos tegen deze vorm van struikroverij? Als de wet op alle fronten zo goed zou worden nageleefd als op dit vlak, dan was Nederland het hof van Eden!
www.gelijkoversteken.org/index_2.html
Bij een eerdere rechtsgang werd een plaatje in het dossier gedaan waarin Spee werd afgebeeld als Hitler. Alsof Jacobs dat gedaan had. Dat was echter een 'fotofuck' van iemand anders. Had een ijverige ambtenaar heel smerig in het dossier gedaan om de rechter lekker positief te beïnvloeden. De advocaat merkte het op en ter zitting is dat verwijderd. Zo smerig!
In de oorlog hadden we al ijverige ambtenaren die keurig bijhielden hoeveel joden er nog op transport moesten. Geloof me, die ambtenaren zitten er nog!
Ik denk dat satirische uitingen jegens Spee zelfs maatschappelijk gewenst zijn; het haalt de druk wat van de ketel, want Spee is wél het type ambtenaar dat voor een bloederige lynchpartij in aanmerking komt. Nu wordt de maatschappelijk opgekropte agressie in ieder geval wat gekanaliseerd.
Een mens kan beter anoniem geleefd hebben, dan herinnerd te worden als iemand die, als hij in 'de oorlog' actief zou zijn, bij gebreke aan flitspalen een hele andere functie zou bekleden. Een talentvol 'vervolger' als Koos Spee zou in 'de oorlog' al snel zijn roeping gevonden hebben.
-weggejorist-
De opvolger van de tuftufclub vind je hier: www.onzinboetes.nl/
@.. zapper
Inderdaad en buiten dat, het is duidelijk humoristisch bedoeld. Daar konden zelfs Balkie en Trix niets aan doen met het kopspijker cabarette!
Ik stel voor:
Parkeren waar het mag.
119 Op de snelweg.
99 Op de provinciale.
79 Buiten de bebouwde kom.
Verlichting aan waneer het moet.
Gordel om.
Handsfree bellen.
Enz. enz. enz.
Moeten jullie eens opletten hoe snel meneer Spee in de wachtkamer van het CWI zit!
Icebar, in Duisland gebeuren verhoudingsgewijs minder ongelukken dan in Nederland
typisch gedrag van een veelgepest mannetje met een klein piemeltje, en maar stampvoeten en dreinen. respect voor de blauwe ss krijg je wel zo zeg. eigenlijk is de term struikroverij nog heel mild.
Spee mag echt de klaptyphus krijgen !
er rijdt een gast 80 op de snelweg en die kan niet rechts blijven. Mag gewoon zonder boete weer verder. Ik rij 110 waar je honderd mag op een godvergeten verlaten snelweg en ik ben 40 EURi's lichter.... Wanneer gaan ze eens boetes geven aan mensen die gevaarlijk rijden ipv ietsjepietsje te snel.
Lijkt me een leuk klusje voor Moscowicz, dan kan Koos gelijk inpakken :)
Waarom toch altijd te hard rijden? Het is echt gevaarlijker dan niet te hard rijden. Doordgaan door auto is niet leuk. Wat mij betreft allemaal 90 en die minderwaardige levensvormen in witte bestelbusjes niet op snelweg.
"Een lekker spee-tje op de BBQ leggen" valt nu ook onder smaad? Of hebben we het dan over smaak?
Ik kom overigens maar tot drie vorige dagvaardingen en met deze erbij vier, maar dat terzijde. Het blijft ongelooflijk dat dit gebeurd, maar je weet tenminste waar je voor betaald als je weer eens geflitst wordt.
@superjan
Nee!!Dat kan je niet zeggen!!
(Das toch jouw huisdier die na slechte behandeling weggelopen was?)
Er was toch iets met flitspalen die de algemene veiligheid niet ten goede komen op bijzonder veel punten? En er was iets met teveel, te snel, te graaierig geld innen? En er was iets met agenten minder betalen voor meer werk?
Zoals Top Gear afgelopen zondag zei: "High speeds don't kill, it's a sudden stop that does.". Ook had Top Gear een keer een overzichtje van verkeersslachtoffers in een 2 gemeenten en wat bleek? Het aantal slachtoffers ging naar BOVEN recht evenredig met het aantal flitspalen..!
(die afleveringen komen nog wel op Veronica, over een jaar of 5)
Absoluut belachelijk dat iemand zich zo voelt aangevallen door een beetje onschuldige satire. Iemand met zo een kort lontje moet een andere baan gaan zoeken.
Ik rij gewoon altijd 1 kilometer te langzaam, hahahahahahahahahahaha!
Laat die mongeaul lekker oprotten met zijn gezeik! wel een puik affiche trouwens. Nu één met alle NAW gegevens!
He is Natalee eindelijk boven water?
www.nu.nl/news/568183/122/Walvis_aange...
Kunnen we niet lekker nog een paar dagen zeiken over Gretta? Die is veul onsympathieker dan Koos
Tuftuf-club ter ziele? Dus nu rijden ze ongeorganiseerd rond? Gevaarlijk!
@snijworst
ja das ook lekker belangrijk ..
Koos Spee, die lult zijn onzindaden ook recht in Wegmisbruikers. Dat programma van die andere landverrader, André van der Toorn.
Houdt dit dan ECHT nooit op????? Laat het rusten Koos.... je hebt deze maar gewoon te slikken
PS: je bent een miereneuker :D
Teveel vrije tijd, die man?
Zit Frank Jacobs tegenwoordig niet achter een andere site.?
Tuftufclub rules by the way.
Leuke poster! Er staat overigens niets op dat niet correct is. En waarom mag Koos Spee niet beledigd worden? Ik vind het een enorme eikel gezien hij op kosten van de staat zijn enorme lutsersego probeert te strelen door anderen onderuit te maaien.
Het zijn muggenzifters! Mierenneukers! Geitenrimmers! Olifantenkrabbers! Walrushakkers!
Laat hij zich hiermee bezig houden!
www.nu.nl/news.jsp?n=568080&c=122&...
mmm, ik voel een fotofuck aankomen
Laat die Spee een serieuze baan gaan zoeken
REAGEER OOK