Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Altrechts Dukblad: 'Migratie = dood verzorgingsstaat'

topicdobbernegertseviltwin.jpg Wierd Duk ging weer eens het land in en sprak daar de evil twin van Leo Lucassen: "Er zijn ruim 2 miljoen niet-westerlingen en ruim 13 miljoen autochtonen in Nederland en nu al zijn er meer niet-westerse bijstandsgerechtigden. Autochtonen financieren dus een werkloze allochtone onderklasse." Hoppa, gewoon een migratiewetenschappert die niet met vage Zweedse cijfertjes en morele zwatelarij komt, het kan gewoon. Wel jammer voor Jan van de Beek dat ie uitgekotst werd door de UvA, omdat daar nu eenmaal een extreemlinkse morele maffia aan de macht is. Gelukkig is er het AD van Wierd "Ik mag het eigenlijk niet zeggen" Duk die de beste man wel een podium biedt. Fijn zo, een beetje rekenen en realisme in een door emoporno en de zombie van Jan Pronk vervuild migratiedebat. Voor wie van de beroerde cijfers, de zorgwekkende voorspellingen en demoniserende deugreflexen aan 's lands hogere onderwijsinstellingen nog geen kuil in zijn bureau geheaddeskt heeft, hieronder nog een video van een tierende Guy Verhofstadt die de migrantenhekken bouwende Viktor Órban voor nazi uitmaakt omdat laatstgenoemde weigert om zijn nauwelijks van communisme bekomen land opnieuw aan andermans cultuur te onderwerpen. altrechtsdukbladdoetgrafieken.png 189.000 autochtonen (op een totaal van ±13 miljoen) krijgen een autkiering. En 234.000 niet-westerse allochtonen ook, maar dan op een totaal van ±2 miljoen.

Reaguursels

Inloggen

Overigens, om even een tegengeluidje te laten horen op wat van bovenstaande reacties: wat mij betreft heeft een Pool, een Indiër of een Mexicaan minstens evenveel recht op een beter leven of een baan als een Nederlander of Amerikaan. Als we ervan uitgaan dat mensen in principe gelijkberechtigd zijn tenminste.
|
Dat is dan wel heel sneu voor een Nederlander of Amerikaan als je je baan verliest of minder betaald krijgt omdat een buitenlander het goedkoper kan, maar dat betekent voor de meeste andere Nederlanders dat ze het product dat je leverde nu goedkoper kunnen krijgen. En een Pool of Indiër die nu in bittere armoede leeft gaat er een stuk meer op vooruit dan de Nederlander die een andere baan of een uitkering krijgt. Een Poolse tegelzetter maakt voor de 99% van Nederlanders die geen tegelzetter is een veel goedkopere badkamer. Een Indiase ICT'er maakt voor de 99% die geen ICT'er is goedkopere software en technische dienstverlening.
|
Ik ben tegen massa-immigratie, zeker zonder zorgvuldige selectie van mensen die onze basale normen zoals gelijke rechten en vrijheden delen en verwacht van mensen die hier komen dat ze werken of samen met andere immigranten op z'n minst hun eigen sociale verzekering tegen werkloosheid en andere kosten dragen of anders vertrekken. Maar de grens willekeurig dichtgooien voor goedwillende arbeiders en investeerders en producten uit het buitenland is een heilloze weg. Dan sluiten anderen ook de grenzen en dat is funest voor een handelsland als het onze. Bovendien zeggen we ook niet dat banen in Groningen, Noord- en Zuid-Holland of Limburg in de eerste plaats alleen naar Groningers, Hollanders of Limburgers mogen gaan.

Wol | 28-04-17 | 20:42

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 21:18
Daarom ook mijn opmerking het niet van de daken te schreeuwen als je een tuintje en\of voorraadje aanlegt. Hopelijk is de kans 99% dat je het nooit nodig zult hebben. Maar in andere landen kwam de economische of politieke crisis ook als verrassing voor de meeste mensen. Wie had kunnen denken dat Venezuela van een steenrijke, democratische oliestaat zou veranderen in een quasi-dictatuur zonder wc-papier? Of de graanschuur Zimbabwe zou veranderen in een armenhuis. In Zuid-Afrika begint Zuma ook al Mugabe-trekjes te vertonen. Of hoe Turkije van een seculier-democratisch buitenbeentje in de moslimswereld zou verworden tot een corrupte eenmansfirma met islamistische trekjes. Je kon het wel aan zien komen (en ik had het ook al een tijdje door moet ik zeggen) maar de meeste mensen hopen gewoon maar dat alles goedkomt of interesseren zich er niet voor. Dus ik zou zeker waakzaam blijven, ook al kunnen wij het als Nederlanders nauwelijks voorstellen dat een welvarend, relatief vrij en democratisch land economisch of politiek echt ten onder kan gaan. Wellicht niet door een enkele oorzaak zoals massa-migratie (al is dat zeker mogelijk in theorie) maar door een combinatie van factoren.

Wol | 28-04-17 | 20:31

Hoe voorkom je dat allochtonen hun bijstand overmaken naar het land van herkomst?Voedselbonnen in plaats van cash,maar nog beter waardebonnen zoiets als het monopolygeld en dan met een beperkte datum en dat kan dan ook voor de autochtonen bijstand trekkers zo dat er geen sprake is van discriminatie.

vigo3d | 28-04-17 | 19:30

Na diverse gesprekken met links-stemmers over de cijfers van migratie, de verzorgingsstaat etc, heb ik geconstateerd dat als je met dit soort cijfers en statistieken komt, de reactie er een is van: ja maar dat is wel allemaal kwestie van interpretatie. Alle statistieken zijn samengesteld door het weglaten of anders formuleren van gegevens.

Kortom zelfs als je met feiten, cijfers en statistieken komt weet men er nog een draai aan te geven dat het niet klopt omdat 'alle partijen de statistieken in hun eigen voordeel weergeven' en dat het doorrekenen van partijprogramma's ook maar in opdracht van de eigen partij gebeurt dus dat het allemaal niet objectief zou zijn.

Braboblanke | 28-04-17 | 12:45

Wat mijnheer v.d. Beek heeft uitgezocht kon ik, zonder statistieken, al 30 jaar op mijn klompen aanvoelen. Zojuist was de beste man op Radio 1 en maakte daar natuurlijk een heel redelijke indruk. Van de radio-reaguurders was 80% het met hem eens. Op deze site is zo goed als iedereen het met hem eens. Waarom, waarom, oh waarom stemt iedereen in dit land dan op die warhoofden van GL (2 stuks in mijn familie, en toch heus niet zwakbegaafd) D66 of op die gladde bedrieger van een Rutte?

JvanDeventer | 28-04-17 | 12:05

Wij zijn Gekke Henkie.

Patatter | 28-04-17 | 12:00

Iedereen weet dit of kan dit weten mits niet afgestompt door linkse denkbeelden. Maar dan nog. Feit blijft dat het grootste deel van Nederland op poltici stemt die hier geen fuck om geven of het toejuichen. VVD CDA D66 SP Groenlinks PvdA !! check even het aantal zetels en je weet dat er geen hoop meer is voor Nederland.

Lichtstadfan | 28-04-17 | 11:39

-weggejorist-

Manneke Pislam | 28-04-17 | 09:42

-weggejorist-

Manneke Pislam | 28-04-17 | 09:42

-weggejorist-

Manneke Pislam | 28-04-17 | 09:42

Volgens mij is het einde van de welvaartsstaat cq verzorgingsstaat ook het begin van de remigratie.

Manneke Pislam | 28-04-17 | 09:42

@Andreas_Kruis | 28-04-17 | 00:36
Goede morgen, dank voor je toevoeging. De policor is overal.

ristretto | 28-04-17 | 08:17

"Aanvankelijk had de politie tegenover deze krant ontkend dat er überhaupt gegevens worden verzameld over misdrijven onder vreemdelingen die asiel aanvragen. Later kwam de politie hierop terug. Niettemin blijft inzage in de informatie taboe. Het argument dat nu wordt gebruikt om de cijfers onder de pet te houden is ’opsporingsbelang’."
Telegraaf-28 april 2017
link:http://www.telegraaf.nl/binnenland/28066562/__Cijfers_onder_de_pet__.html

theo-is-dood | 28-04-17 | 08:00

Eigenlijk betaal om "gezeik" te krijgen en als jij in aanmerking komt om zelf betaald te worden heb je nog steeds gezeik en is het geld op. En als je het hiermee niet eens bent, ben je een nazi of fascist.
Ik denk dat ik het hier mee komt samengevat heb.

Anjin Mohammed | 28-04-17 | 07:39

Maar weet je wat nog het ergst is aan deze cijfertjes? Het begrip en de definitie van 'allochtoon' wordt in NL zo klein mogelijk gehouden. Met andere woorden: er lopen meer mensen over straat, al dan niet met uitkering, die u en ik als 'allochtoon' zouden bestempelen, maar die dat volgens de kronme regeltjes alhier níet zijn.

Robin Hood | 28-04-17 | 07:32

Ik vraag me af waarom die gasten niet gewoon via Turkije, de brug over de Bosporus en Istanbul naar Europa komen.
Even een visumpje aanvragen in Istanbul en hup, het vliegtuig in.Oh, wacht, ze zijn hun pas, die het bewijs moet leveren dat ze echte oorlogsvluchtelingen zijn "kwijtgeraakt"(lees: weggegooid of verbrand).

mallekater | 28-04-17 | 06:09

In het buitenland is het heel erg normaal dat je geld betaalt aan je docent voor cijfers en diploma. Met de invoering van de bama structuur is een Nederlands diploma net zo veel waard geworden als een diploma uit het buitenland waar geld voor betaald voor is. Dat is het gevolg van een lidmaatschap van de EU. Diploma waardeloos geworden. Lidmaatschap van de EU heeft de fake diploma cultuur hier in Nederland geïntroduceerd.

Príncipe | 28-04-17 | 03:14

Het positieve van Guy Verhofstadt is dat de EU misschien door hem wel implodeert. Het lukt niet om via democratische processen de EU te stoppen, maar misschien dat het lukt door iemand in het EU parlement die maximale weerzin jegens de EU weet op te wekken. Namelijk Guy Verhofstadt.

Príncipe | 28-04-17 | 03:04

Volgens mij is hij hier al een paar keer geplempt, maar wat een heerlijk rationeel en wetenschappelijk onderbouwd, genuanceerd en toch verontrustend verhaal: youtu.be/XhJaZLXy9DI

Harry Turtle | 28-04-17 | 02:12

Zuidwest6 | 27-04-17 | 22:21
Speciaal voor jou de nieuwe ontwikkelingen.
Voorheen offshoring naar Polen en Roemenie.
Nu dus naar India, NL/PL/RO zijn de klos.
Zelfs het oostblok was niet goedkoop genoeg.
Zakkenvullers kijken niet naar de kwaliteit.

Andreas_Kruis | 28-04-17 | 00:53

-weggejorist-

Sjefke7807 | 28-04-17 | 00:42

ristretto | 27-04-17 | 23:17
Volgens mij ben je nog niet helemaal op de hoogte van de verhoudingen. Als je rechts bent zoals ik kun je dat heel voorzichtig uiten in het bedrijfsleven waar ik in werk (ICT). Bij overheidsinstanties, godverdomme 48-52% van de economie, is vrijheid van meningsuiting een farce. Als je PVV stemt en dat laat weten ben je gezien. Universiteiten en Hogescholen zijn broedplaatsen van linkse indoctrinatie. De Universiteit van Amsterdam - UVA - is wat mij betreft een schoolvoorbeeld van linkse indoctrinatie.
Nog maar te zwijgen over safe spaces en islamitische gebedsruimtes. Wat een gotspe.

Andreas_Kruis | 28-04-17 | 00:36

Zuidwest6 | 27-04-17 | 23:43
Point taken, bovendien ben ik momenteel ook nog een Zwitsal.
Ik houd je in de gaten als een medestrijder - de Terminator - zeg maar.

Andreas_Kruis | 28-04-17 | 00:08

Berbaar | 27-04-17 | 23:02
Maar dan heb jij 1 punt gemist, de opmars van de FVD.
Nu 2 zetels, in de peilingen al 4, en over 1-2 jaar wanneer het GL or whatever kabinet explodeert zeker 10-30 zetels!
Sorry, maar links wordt uitgekotst.
Liever the piano-man!

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 23:53

-weggejorist-

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 23:44

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 23:15
Ik viel je daar ook niet op aan. Als iets, dan bevestigde ik jouw verhaal.

Ik zou graag zien dat we meer doen dan alleen bloggen. Doelgerichte acties. Geen protesten; protesten zijn de pre-internet twitter. Geen pegida zaken. Tegen dingen zijn is zooo links. Als je rechts bent, dan ben je pro-creatie. Beter om dingen te maken, dan te slopen. Niet voor niets dat geweld vooral het gereedschap is van links. Het klinkt misschien wat zweverig, of naief, maar we kunnen het niet laten gebeuren.

Desnoods ondergronds, in het verzet. John Connor tegen Skynet zeg maar :)

Zuidwest6 | 27-04-17 | 23:43

Neuswiel | 27-04-17 | 22:32
He Neuswiel,
Dat ik maar weer eens het Coudenhove-Kalergi verhaal van stal heb gehaald betekent dus niet dat daar een waarheid aan verbonden is. Bovendien was er reeds een beruchte GS reaguurder die keer op keer hier aan refereerde. Aan oude GS reaguurders: Wie was dat ook al weer? Ik ben het even kwijt.

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 23:36

toetssteen | 27-04-17 | 22:27
Heer of mevrouw Toetssteen,
Hieruit mag ik concluderen dat U met enig genoegen kennis heeft genomen van mijn recente bijdragen op het GS blog.

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 23:22

Berbaar | 27-04-17 | 23:02
Daarom dus de vraag. We doen te weinig, maar zijn in tegenstelling tot links in staat tot grootste dingen. Bruggen, wegen, vliegtuigen, raketten en internet; geen van ze werd door de linksmens uitgevonden en uitgevoerd.

Zuidwest6 | 27-04-17 | 23:17

@Berbaar | 27-04-17 | 23:02
Nogal wiedes helder licht. Als ik morgen op straat protesteer ben ik baan, huis en toekomst kwijt omdat ik iets te verliezen heb. De linkse activisten niet. Dat is hun werk. Dat komt omdat de conservatieven, maw, de oude PvdA kliek het geld en de macht nog steeds in handen heeft.
Vrijdenkers, politiekincorrecten en progressieve mensen hebben het tij niet mee.

Uw denigrerende toon is weer vol in werking met u "mensjes".

ristretto | 27-04-17 | 23:17

Zuidwest6 | 27-04-17 | 22:21
Ik zeg toch niet voor niets dat het Zelfstandige Zonder Perspectief betreft? Net zoals jij zie ik werk verdwijnen naar het buitenland. Daar doen jij en ik echt niks tegen.
En op de EU hoef je dus al helemaal niet te rekenen.
Ik ben hoog (universitair) opgeleid en heb nu 1 tot 3 jaar te gaan voor ik er uit gesodemieterd wordt ten faveure van 10x goedkopere mensen uit India.

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 23:15

donjon | 27-04-17 | 22:54

Die is Goed!!!
Ik zat n.a.v. een comment van mij dit te lezen:

www.stellingwerven.dds.nl/Romeinen/rom...

Ik ben niet religieus, maar neemt niet weg dat ik denk aan Genesis. In (een, er staat geen lidwoord) begin..... Een woeste en ledige wereld en dan zijn er ineens toch weer mensen. Schepping? Nou ehhh, ik krijg meer en meer de idee dat de elite bovengaats kwam en gewoon verder ging met waar ze waren gebleven.
Religie is macht, dus....

toetssteen | 27-04-17 | 23:03

@Zuidwest6 | 27-04-17 | 21:41
Hihi au contraire mijn Beste.
Ik zie de linkse types juist de handen uit de (protest) mouwen steken en juist de "realisten" niks doen behalve jankeballen op de Internetz.
Op een paar sneuneuzen van Pegida na (hoor je niks meer van tegenwoordig) zie ik geen "realist" op straat.

Berbaar | 27-04-17 | 23:02

Sjefke7807 | 27-04-17 | 22:16
Deels eens, maar wat jij nu inheems lager opgeleid noemt is nu ook aan verandering onderhevig, dat is eigenlijk nou precies mijn punt. Een IQ plakken op rassen of etnologische groepen is zeer gevaarlijk, pas daar alsjeblieft mee op. Ik weet dat Geen Stijl provocerend en sarcastisch is maar pas op je woorden alsjeblieft. Een laag IQ toekennen aan mensen uit Syrie kan je aardig in de problemen brengen. Eigenlijk verwonderlijk dat je niet ge-Jorist bent. Anyway, iedereen is vrij te zeggen wat hij/zij wil, maar denk even een paar keer na de volgende keer voor zoiets te posten.
Even goede vrienden Sjef!

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 22:58

Als je , Jan van de Veen, met zo'n verhaal komt onderbouwd met harde cijfers van regerings-instanties dan wordt je weggetreiterd en uitgekotst door de Groen-Links-maffia op de UVA.
Ze zijn niet eens naief, zijn ze ook, maar vooral crimineel, die linkse maffia.

Jan Dribbel | 27-04-17 | 22:58

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 22:37
Mijn punt precies!

Zuidwest6 | 27-04-17 | 22:50

Zuidwest6 | 27-04-17 | 21:41
Hoog tijd voor actie?
Voor wat dan precies?
En vooral hoe?
Schreeuwen vanaf een toetsenbord kunnen we allemaal.
Kijk maar eens naar het Twitter-riool.

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 22:37

Jammer dat alle bestuurders van af de jaren 60 niet intelligent waren en zijn en de gewone man het wel ziet allang.

Het Coudenhove-Kalergi Plan- De Uitroeing Van Het Europese Volk
www.redicecreations.com
6
Plaatje bij Het Coudenhove-Kalergi Plan- De Uitroeing Van Het Europese Volk
Massa-immigratie is een fenomeen, waarvan de oorzaken nog steeds is verborgen door het systeem, multiculturele propaganda probeert het valselijk te portretteren als onvermijdelijk. Dit artikel tracht te bewijzen, dat dit niet een spontaan fenomeen is. Maar een doordacht plan dat voorbereid is voor decennia, om het gezicht van continent Europa volledig te vernietigen.


en.wikipedia.org/wiki/Richard_Nikolau...

mijnvrijdenkersruimte.blogspot.nl/2015...

Neuswiel | 27-04-17 | 22:32

@redactie
Applaus, ik ben tot op heden nog steeds niet gejorist!
Als iemand het al leest zijn mijn kenmerken nu bekend.
Ik ben alles waar modern politiek Nederland tegen is.
Dus: Rechts, blank, wit, oud, 2x modaal, gescheiden.
Ik voel mij nu werkelijk helemaal thuis op GeenStijl.

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 22:29

Dus de instroom van 100.000 nieuwe gelukszoekers uit het Midden-Oosten kost ons 70 miljard.
Verzorging tot de dood.
Wegens te dom om te werken of niet mogen werken wegens salafist.
Wat krijgen we ervoor terug?: een bak ellende en op den duur een burgeroorlog.
En D'66 en GL willen nog meer van deze uitvreters binnen laten.

Jan Dribbel | 27-04-17 | 22:28

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 22:03
Lijkt me een verdraaid goed idee! Ik zal uw praktijkverhalen met graagte lezen.

toetssteen | 27-04-17 | 22:27

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 22:03
Ik ben al een tijdje ZZP'er in de ICT en kan je vertellen dat de tarieven de laatste 10 jaar een flinke en constante daling laten zien. Die offshoring naar India is dan wel op z'n retour, met de ontdekking van de goedkope arbeidskrachten in oost europa, en het bieden van de 30% regeling aan buitenlandse ict'ers hier in Nederland valt er nog heel lastig te concurreren.
Nee, niet alleen laagopgeleiden hebben last van de influx aan buitenlanders, de hoogopgeleiden net zo goed.

Zuidwest6 | 27-04-17 | 22:21

-weggejorist-

Sjefke7807 | 27-04-17 | 22:16

rattenvanger XL | 27-04-17 | 21:37
Hi mate, ik zeg ook niet dat ik daar achter sta, maar het is de realiteit. Ik werk al jaren in de ICT met Amerikanen, Engelsen, Turken, Indiers, Polen, Roemenen, Chinezen, Finnen, Belgen, en de rest van de wereld. En de race-to-the-bottom concentreert zich in mijn geval op offshoring naar India. Ik verlies mijn zeer goed betaalde baan in de komende 1 tot 3 jaar is mij reeds verteld. Daarna rest mij het ZZP (Zelfstandige Zonder Perspectief) verhaal in onze geweldige participatiesamenleving (3x woordwaarde).
Ach, misschien kan ik een column bij GS beginnen :)
Als AFD het kan zijn er zeker openingen voor mij.

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 22:03

Duidelijk verhaal in het AD. Het is al schokkend dat er meer uitkeringstrekkers onder de allochtonen zijn dan onder de autochtonen en dat verschil gaat met ongewijzigd beleid alleen maar groter worden. En dan die hysterische gek van een Verhofstadt, ik verbaas me elke keer weer dat zo'n man in het Europees parlement maar tekeer gaat als een idioot. Door niemand gekozen staat hij daar een gekozen premier van een lidstaat uit te foeteren, wat een gek. Met dat fietsenrek ziet hij eruit als een zwerver en hij gedraagt zich als een complete idioot. Wat een blamage voor Europa.
De feiten spreken voor zich, maar de linksgekkies willen het niet zien en niet weten. We zijn er klaar mee.

Ruud5 | 27-04-17 | 21:58

sjeetje | 27-04-17 | 20:51
Ik krijg ook al decennia lang tal van blauwe enveloppen.
Maar dat zijn telkens weer enkel aanslagen want ik ben een blanke witte man die door lang studeren, hard werken en goed presteren ruim 2x modaal verdient.
Ach, waar jij op doelt weet vrijwel iedere Nederlander behalve de politici. Dertig of veertig jaar geleden ging het om 12 kinderen in Turkije of Marokko, later om mensen die al lang en breed begraven waren, en ga zo maar door.

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 21:42

Hoog tijd voor actie. Een plan van aanpak. Bloggen is niet meer voldoende. En als er iets is dat de realist onderscheidt van de linkse idealist is het wel dat we de armen uit de mouwen kunnen steken.

ideeën?

Zuidwest6 | 27-04-17 | 21:41

Andeas-kruis, ik werk in de industrie; hoe globalistisch wil je het hebben? Uitzend-turken. Steigerbouwpolen, pijpfitters,lassers alles is uit een ander land. Cheaper, cheapest, kansloze afbraak. Race naar de bodem wordt t genoemd. Belangrijke functies engels of duits. Chauffeurs waren t eerst aan de beurt. Who's next? Globaal denken is leuk, nationaal denken leuker voor ONS. Want arbeid=belasting=vangnet. Dit wat er nu gaande is heet winst en wij pakken niets.

rattenvanger XL | 27-04-17 | 21:37

EefjeWentelteefje | 27-04-17 | 19:56
Correct, Nederland lijkt langzamerhand wel sadomasochistisch.
Op sex niveau niks mis mee, maar op politiek/maatschappelijk niveau niet aan te bevelen.

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 21:28

Ik ben nu aan het pensioen toe, dat de laatste jaren al niet is geïndexeerd en op termijn gekort zal worden. Voeg daar nog bij dat de rente binnenkort negatief wordt en probeer dan nog maar sociaal voelend te zijn.
Mannes | 27-04-17 | 17:49
Indien dat de waarheid is meen ik oprecht dat je zult genieten van je pensioen.

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 21:23

Wol | 27-04-17 | 20:43
Ik kan je hier deels volgen, zeker waar het stemmen op Baudet betreft. Maar de oproep een moestuin te beginnen is naief en doet me denken aan Jetta Klijnsma. Trouwens, je kunt fantastische groenten en fruit verbouwen in je eigen tuin, maar zodra het los gaat, in welke vorm dan ook, plukken je buren die tuin gewoon leeg. En dan heb je nog geluk gehad. Want als die hordes import-barbaren je tuin leeg komen halen kom jij er ook niet ongeschonden van af, vrouw en dochters al zeker niet. Tsjonge, wat zijn de mensen toch naief.

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 21:18

Sjefke7807 | 27-04-17 | 17:34
Over inhakken op laagopgeleiden gesproken.
Waar hebben we het dan eigenlijk over in de nabije toekomst?
Kijkend naar de huidige instroom zijn het echt niet allemaal apothekers, tandartsen, raketgeleerden, hersenchirurgen.
Sterker nog, volgens mij is meer dan de helft analfabeet.
En die linkse vrouwen steeds maar weer "Welkom, welkom in ons land" zingen, zucht. Terwijl zij zwelgen in hun deugen en idealen betaal ik me de rambam aan belastingen. Maar als "privileged" blanke witte man mag ik daar niets van zeggen.

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 20:55

Ik breng de post rond in een kansarme wijk en dan zie ik toch echt dat 90% van de achternamen zo niet Nederlands zijn.
En dan kom ik zeer veel UWV enveloppen tegen en van de belastingdienst (toeslagen!).
Daarnaast valt het mij ook op dat er soms op één adres wel 10 verschillende namen 'wonen' en dat zijn dan 3 kamerwoningen. Rara hoe kan dat....?!

sjeetje | 27-04-17 | 20:51

Kunnen we dan ook die ontwikkelingshulpdoelstelling van 1,8% (of zo?) van het BNI\BBP voortaan aanwenden om al die migranten, pardon, vluchtelingen te betalen? Als we ze hier al moeten betalen kosten ze veel meer dan daar.
|
Overigens keert zo de wal misschien het schip. Zoals iemand boven al aangaf. Als de gemiddelde Nederlandse kiezer eindelijk in zijn of haar portemonnee wordt geraakt en niet langer alle kosten kan afwentelen op "de rijken" die niet voor niets de 1-procent worden genoemd en simpelweg vertrekken als ze werkelijk zwaarder worden belast, dan verdampen hopelijk al die pro-immigratie principes als sneeuw voor de zon. Nog afgezien van het ene na het andere schandaal over hoer-roepende en meisjes betastende moslims, imams die ons met honden en varkens vergelijken, een aanslagje hier en daar, eindeloze berichten over mensen met een tintje die geweldsmisdaden plegen, enzovoorts. Wellicht dat zelfs de gemiddelde allochtone uitkeringsontvanger zal roepen vol=vol zodra uitkeringen verlaagd moeten worden om betaalbaar te blijven.
|
Desondanks, als je een beter bestaan elders kunt krijgen met minder lasten en minder overlast, voel je vrij. Het kan de aanvaring met die wal voor het schip Nederland en Europa alleen maar versnellen en is ook voor jezelf en je gezin gunstiger. En voor wie niet kan vertrekken of niet wil vertrekken (ik ben het ook niet direct van plan) kan het geen kwaad een voorraadje voedsel, water en andere noodzaken in te slaan en te zorgen voor een (volks)tuintje waar je wat eigen producten kunt kweken voor je gezin. Gewoon voor het geval dat.
|
Hopelijk valt alles mee en kun je mijn advies afdoen als prepper-nonsens gestoofd in alufolie. Maar doe je het wel, heb je het genoegen van een hobby (tuinieren, conserveren) en een relatieve (nooit absolute!) zekerheid, zolang je het niet van de daken schreeuwt. Want dan weet men je te vinden en is je moeite voor een ander als het zover komt. Maar zet wel anderen aan om het ook te doen zodat er minder zijn die bij jou aankloppen als het misgaat. Ik denk dat vele Venezolanen en Zimbabwanen nu ook denken: had ik maar geïnvesteerd in wc-papier en een voorraad bonen of ingeblikt voedsel of voedsel in potjes. Je moet het toch kopen (het voedsel niet per se in blikken of potjes natuurlijk) dus waarom niet wat jaren vooruit? De hongerwinter in ons landje is niet eens zo lang geleden en het is vrij uniek dat wij als menselijke generatie geen hongersnood, oorlog of grote crisis hebben meegemaakt zonder massale sterfte en ellende. Miljarden mensen kampen daar zelfs heden ten dage nog mee.
|
Dus investeer in een bidet en stem Baudet of een andere echt liberale, anti-EU en anti-ongecontroleerde immigratiepartij.
|
Maar echt, ik hoop dat het allemaal mee zal vallen. Ik heb zelf volkomen naief ook lange tijd gepleit voor geen discriminatie bij immigratie (of geheel gesloten grenzen). Nu weet ik wel beter en ben tegen tolerantie voor intolerantie en tegen het toelaten van gelukszoekers terwijl hun lotgenoten en achterblijvers blijven creperen en ons land voor de kosten kan opdraaien.

Wol | 27-04-17 | 20:43

Die Verhofstadt doet mij met dat kapsel en dat gezwaai met die vinger steeds meer denken aan Adolf Hitler.
Angelica | 27-04-17 | 19:18
Nou je het zegt, zelfs Hitler had een betere kapper in zijn bunker, althans van wat ik gezien heb in Der Untergang, en trouwens ook een betere tandarts. Maar "de vinger" doet mij toch meer denken aan oratoren van de religie van de vrede, als ook de middelvinger van Rutte/VVD naar hardwerkend Nederland, maar dat geheel terzijde uiteraard.

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 20:34

rattenvanger XL | 27-04-17 | 19:53
Hmm, dan werk jij niet in een globaal bedrijf zoals ik.
Ik zie alle rassen, volkeren en kleuren ruim vertegenwoordigd in het bedrijf waar ik werk. Enkel vrouwen zijn enigszins ondervertegenwoordigd, maar misschien had Thierry dus wel gelijk. Sorry Anne Fleur...

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 20:22

Gen. Maximus | 27-04-17 | 19:45
Dank +1

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 20:08

@Sjefke7807 | 27-04-17 | 17:14

- volledige afbraak van sociale rechten voor voorheen werkenden (WW, 'transitievergoeding')
- peperdure zorg (de premies gaan weer flink omhoog in 2018 is ons al verteld)
- doorwerken tot je erbij neervalt
- afgeroomde / niet-geïndexeerde / gekorte pensioenen
- "tijdelijke" verhoging BTW naar 21%
- bespottelijke bestraffing voor het hebben van spaargeld (= eigen broek ophouden, is natuurlijk niet de bedoeling) gebaseerd op onhaalbare rentes
- steeds hogere belastingen

enzovoorts enzovoorts.

Maar... het volk verdient niet beter, want blijft maar op dezelfde partijen stemmen. Treurig, maar het is niet anders.

EefjeWentelteefje | 27-04-17 | 19:56

oh nee niet weer | 27-04-17 | 17:20
Dat is wel racistisch ten top.
Men komt ieder moment bij je binnen.
Afsluiten betekent enkel extra schadeposten voor jou.
Andreas_Kruis | 27-04-17 | 19:10

Een rat een rat noemen is racistisch, een belastingbetaler een mongool noemen is realistisch. Ik kom maar heel weinig leidinggevende migranten tegen. Realistisch of racistisch?

rattenvanger XL | 27-04-17 | 19:53

Immigranten na 5 jaar werken maximaal 1 jaar ww en max 1 jaar uitkering. En die verlagen voor immigranten. Ons systeem worst verkracht. Autochtonen met gelijke kutresultaten laten meehelpen in whateverthefuck.
rattenvanger XL | 27-04-17 | 19:38
En niet vergeten: geen taal willen leren = oprotten. Vodden, mannenjurken en andere ongein op? Sowieso geen uitkering en oprotten want schijt aan dit land. Hoeveel zouden er al die soma parasieten schelen qua kosten?

Ezeltjeprik | 27-04-17 | 19:52

De verzorgingsstaat nederland is in 2009 al opgeheven toen de gutmenschen partijen het verraad van Lissabon hebben geratificeerd, en we vandaag de dag een provincie zijn van het EU reich te Brussel.

Johoooo word eens wakker.

komtdatschot | 27-04-17 | 19:50

Was het maar alleen een financieel vraagstuk. Voeg daar sociale cohesie en veiligheid ook maar gerust aan toe. Wat een stelletje struisvogels. Massa immigratie is GEEN rationele beleidskeuze. Op veel meer dimensies dan slechts de financiële. Maar alleen die zou al afdoende moeten zijn voor de noodrem. En dan beschuldigen ze ons van onderbuik gevoelens. Fraai staaltje omkering.

Gen. Maximus | 27-04-17 | 19:45

Verkracht die worst met dt

rattenvanger XL | 27-04-17 | 19:40

Immigranten na 5 jaar werken maximaal 1 jaar ww en max 1 jaar uitkering. En die verlagen voor immigranten. Ons systeem worst verkracht. Autochtonen met gelijke kutresultaten laten meehelpen in whateverthefuck.

rattenvanger XL | 27-04-17 | 19:38

-weggejorist-

The Hungarian Dutch | 27-04-17 | 19:19

Die Verhofstadt doet mij met dat kapsel en dat gezwaai met die vinger steeds meer denken aan Adolf Hitler.

Angelica | 27-04-17 | 19:18

bruutje | 27-04-17 | 18:25
Yep, of UK

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 19:11

oh nee niet weer | 27-04-17 | 17:20
Dat is wel racistisch ten top.
Men komt ieder moment bij je binnen.
Afsluiten betekent enkel extra schadeposten voor jou.

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 19:10

Veel turken en marokkanen en inmiddels ook het andere volk
uit afrika en het midden-oosten, zitten massaal met een
arbeidsongeschiktheid uitkering (wao/wia) thuis. Dit zijn
er veel meer dan 200.000. En deze cijfers zijn nog niet eens meegeteld. Na 2 jaar werken krijgt mohammed rugpijn of knieproblemen. Ja, het zijn nu eenmaal zwakke mensen.
Eenmaal afgekeurd kunnen ze weer de zwaarste spullen tillen,
maar werken, nee dat niet. www.ad.nl/rotterdam/psychiater-veroord...

arno-otto | 27-04-17 | 19:09

Het is overal hetzelfde. Hoger onderwijs en media zijn bolwerken geworden van linkse activisten die elkaars 'onderzoek' evalueren en moedwillig feiten verdraaien, negeren of ronduit ontkennen zolang ze maar dichter tot hun communistische heilstaat komen.

His Lordship | 27-04-17 | 19:07

www.demo-demo.nl/Index.htm

© 2017 Jan H. van de Beek

Inleiding
Deze site bevat informatie over de demografische effecten van immigratie naar Nederland.
Daarnaast wordt ook informatie gegeven over de kosten en baten van immigratie.

Deze informatie is gebaseerd op een computermodel waarmee vier scenario's zijn doorgerekend.
Deze scenario's zijn bedoeld om een beeld te geven wat het beleid van politieke partijen betekent voor de bevolkingsontwikkeling en de kosten van immigratie.

Lopende en cumulatieve kosten van primaire immigratie tijdens Rutte II

De kosten van immigratie plus daaruit voortvloeiende volgmigratie tijdens Rutte II zijn doorgerekend met het model.

Het gaat hier om asielmigratie en arbeid en studie gerelateerde immigratie uit Oost-Europa, de rest van het Westen en uit niet-westerse landen en de daaruit voortvloeiende gezinsmigratie, zoals verder toegelicht onderaan deze pagina.

Lees verder zelf, interessant leesvoer.

Ella | 27-04-17 | 19:07

"Nee, mede omdat politici als Mark Rutte geen kennis willen nemen van dit soort berekeningen. Want dan moeten ze met een oplossing komen en in Brussel pleiten voor een permanente stop. Kennelijk vinden ze dat te moeilijk " En "Einde verzorgingsstaat in zicht"
Geen van beide is ook maar iets dat er toe doet voor Rutte en co. (D66 en GL) Deze clubs willen liever vandaag dan morgen deze staat opheffen en laten opgaan in het grotere EU, één volk,één rijk. Zij wensen en werken er naar toe dat deze staat wordt opgeheven en dan is er ook niet meer het probleem van de verzorgingsstaat Nederland. Dan wordt iedereen, inclusief de immigrant, vluchteling "verzorgd" door de technocraten in Brussel. Een instituut dat nu niet en nooit zal bestaan uit gekozen bestuurders. En vandaar uit, omdat deze lieden geen mandaat nodig hebben van de burger, zijn er ook geen problemen en onvrede waar zij rekening mee moeten houden. Tel daarbij op de miljarden die rond gaan in Brussel en het is vrij naïef om er vanuit te gaan dat men in de macht er ook maar een seconde aandacht aan zal besteden. Alle problemen die geld kosten worden uitgesmeerd over de gehele EU en vervalt in het niets. Desnoods worden er nog miljarden bijgedrukt om het volk koest te houden. Trap er niet in.

forecastle | 27-04-17 | 18:51

homeopathische verdunning???

Begint te lijken op een grote container stront in een zwembad. En dan druk ik mij nog voorzichtig uit.
kwark001 | 27-04-17 | 16:00
Meneer/mevrouw kwark, U zou zich moeten schamen! Enige cognitieve vaardigheden en empathie gericht op verbinding en bruggen bouwen is klaarblijkelijk niet aan U besteed gezien uw reactie die zeker niet getuigt van de normen en waarden die wij allen stellen aan de deugdelijkheid van onze geliefde maatschappij. Voor enige bijscholing kunt U zich vervoegen bij de partijkantoren van D66 of GroenLinks. Tot dan krijgt U bij deze een blauwe kaart hetgeen betekent dat U zich dient te onthouden van enig commentaar op de aan U opgelegde regels en beperkingen van de boven ons gestelden. Bij ingebrekestelling volgt sowieso belastingverhoging en daarnaast de nodige adequate maatregelenen zoals kilometerheffing en boetes voor het staand drinken van bier op een terras.

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 18:50

Nederland bestaat over een jaar of 10 uit een ernome onderklasse en geld wordt er echt niet meer gemaakt. je bent namelijk achterlijk wanneer je in Nederland gaat ondernemen. Het levert niets meer op. Althans, wanneer je geen lid ben van hut VVD.

Mark_D_NL | 27-04-17 | 18:42

@Watching the Wheels | 27-04-17 | 16:31
Die nieuwe snorremans is in Duitsland al opgestaan alleen heeft ze geen snor (althans niet zichtbaar op TV).
Ze is druk bezig de fouten (in haar ogen dan) van de vorige recht te zetten.
Ze is een directe tegenstander van de Britten geworden en liet dat tijdens haar rede in het Duitse parlement vandaag goed blijken.

BBmetR | 27-04-17 | 18:28

Nederland is een heel mooi land en we zijn heel hard aan de slag het te vernielen. Ik heb jaren in Amerika gewoond, ben nu terug in NL en geniet ervan, maar ik weet dat het tijdelijk is. Met pijn in mijn hart financier ik dankzij de enorme belastingdruk de ondergang van mijn eigen mooie landje. Dit terwijl onze ouderen op een houtje bijten! Nog een paar jaar en dan ga ik permanent terug naar Amerika, ik zal NL missen...

nStilgar | 27-04-17 | 18:27

Dus toch misschien iets als Coudenhove-Kalergi?
Ach, ik geloof niet zo in al die complot theorieen.
Wel interessant om je daar eens in te verdiepen.
Momenteel interessanter edoch is het al dan niet nep VN rapport waarin wordt gemeld dat van de bootvluchtelingen richting Italie slechts 2,65% ook daadwerkelijk vluchteling is. Dat zijn toch wel heel nieuwe en bijzondere cijfers lijkt mij. Betekent dit een kentering? Opvallend overigens dat het vrijwel uitsluitend vrouwen zijn die "Refugees Welcome" staan te zingen. Als we dit doortrekken naar het sexisme van Baudet volgens Anne Fleur en vele andere links / UvA geindoctrineerden kunnen we in ieder geval concluderen dat er toch een verschil is tussen mannen en vrouwen. Al willen feministen anders doen geloven. Maar nu dwaal ik af, sorry...

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 18:26

Wij zijn straks de vluchtelingen die met een bootje Australië proberen te bereiken.. WTF

bruutje | 27-04-17 | 18:25

Verhofstad, er ontploft wat. Fucking freak

NACademicus | 27-04-17 | 18:08

@redactie: plaatsen jullie ook de reactie van Orban op het gesputter van die belg?

deluiegriek | 27-04-17 | 18:04

Berbaar | 27-04-17 | 15:55
Ik ben het niet altijd met je eens maar nu wel, zie Andreas_Kruis | 27-04-17 | 17:59
Prettige Koningsdag

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 18:03

Feiten zijn niet politiek correct en dus onwenselijk.

frisenfruitig | 27-04-17 | 18:02

@therealbraindump | 27-04-17 | 15:16
Er is een bijkomend verschijnsel in Duitsland en wel een groeiend tekort aan dagopvang voor kinderen omdat de "vluchtelingen" daar steeds meer plaatsen vragen.

BBmetR | 27-04-17 | 18:01


Laura van Gent, hoofd van het CPB en Marcel Canoy, econoom (Erasmus Universiteit)
vinden dat je de kosten en baten van vluchtelingen niet moet doorrekenen.
En Canoy stelt dan dat "leidt tot een focus op kosten en geeft extra munitie aan de toch al hysterische horde van Wilders."

Maar alle keuzes in het leven draaien toch in wezen om kosten en baten?

fd.nl/opinie/1125435/kosten-en-baten-...

Paljas | 27-04-17 | 18:01

Wat hebben de badgasten te verliezen, zelfs een langdurige detentie in een Nederlands staatspension is hun idee van een vakantieresort, plus een geldige reden om nooit meer door enige werkgever te worden ingehuurd,(uitzonderingen daargelaten) en rechtgevende op een levenslang basisloon, winwin..... gekke westerlingen.

hovawart | 27-04-17 | 18:00

Niet zo moeilijk doen. In maart hebben we de kans gehad om een signaal af te geven. Dat hebben om onduidelijke redenen niet gedaan, dus niet zeuren nu. Nederland is nu officieel een migratie land met ruimte voor alle culturen en kleuren, dus toe, nu niet meer zeuren. Gewoon accepteren. Dit is wat we willen.

Tirade | 27-04-17 | 18:00

Banana008 | 27-04-17 | 15:34
Balsaq | 27-04-17 | 15:38
Tuurlijk! Loop maar weer weg voor de problemen.
Ik ben geen Rotterdammer of Feyenoorder maar zeg dan toch: Geen woorden maar daden.

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 17:59

Ik ben nu aan het pensioen toe, dat de laatste jaren al niet is geïndexeerd en op termijn gekort zal worden. Voeg daar nog bij dat de rente binnenkort negatief wordt en probeer dan nog maar sociaal voelend te zijn.

Mannes | 27-04-17 | 17:49

-weggejorist-

Oepsie1234 | 27-04-17 | 17:47

Je zou er natuurlijk wel een koloniaal verdienmodel aan kunnen hangen. Ze gebruiken als slaven op plantages en steengroeven tegen brood, water en onderdak in een kamp waarin mensen nogal geconcentreerd zitten. Dan deze groep laten werken voor ons onderhoud en welvaart. Helemaal de VOC mentaliteit dus!

Oepsie1234 | 27-04-17 | 17:47

jezusisonzin | 27-04-17 | 16:40
Reageer je nu op mijn sarcastische reactie Andreas_Kruis | 27-04-17 | 16:06 of op marcoplarco | 27-04-17 | 15:06 ?
Je long-read jezusisonzin | 27-04-17 | 16:40 was in ieder geval hilarisch, dank voor de letterlijke ROFLOL

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 17:45

Als we de hele bijstandswet (het woord participatiewet krijg ik niet uit mijn strot) nu eens afschaffen, dan zijn alle afrikanen welkom. Alleen, dan komen ze niet.

Schadenfreude | 27-04-17 | 17:39

ondanks alles weet ik dat de korrekte wegkijkers niks willen veranderen.
hoe vaak ook het bewijs wordt geleverd,het blijft doorgaan.
de enige oplossing zou liggen in het losweken van een deel van NL en er een nieuwe staat te maken.
klinkt gek maar daarin ligt de oplossing.
laat de gekkies maar ergens hun gang gaan en laat de rationele mensen ook ergens hun gang gaan.

pejoar | 27-04-17 | 17:38

En de lampjes in Den Haag hebben nog geen beginnetje gemaakt met na te denken over wat er gebeurt als het geld op is...
Sjefke7807 | 27-04-17 | 17:14
=
Het geld IS al op....
hogere belastingen, energieheffingen,
dubbele ziektekostenverzekeringen
en nog veel meer dingen staan ons te wachten.
Wordt NU pas verteld na de verkiezingen.

meneer Q | 27-04-17 | 17:37

En de lampjes in Den Haag hebben nog geen beginnetje gemaakt met na te denken over wat er gebeurt als het geld op is...
Sjefke7807 | 27-04-17 | 17:14
=
Het geld IS al op....
hogere belastingen, energieheffingen,
dubbele ziektekostenverzekeringen
en nog veel meer dingen staan ons te wachten.

meneer Q | 27-04-17 | 17:36

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 16:16
Oops, dat was niet DWDD maar Pauw & Jinek, ach wat maakt het uit, de door ons betaalde linkse propaganda door de NPO.

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 17:36

Gelukkig dat Orban een beetje op afstand van Verhofstadt zit met al dat geschreeuw en gespetter en dat gebit.

miss error | 27-04-17 | 17:35

@jezusisonzin | 27-04-17 | 16:40
U gelooft uw eigen sprookje echt hè? Ze liggen in het M.O. al 1400 jaar met elkaar overhoop. Iets met een ruzie over wie er nu de échte opvolger van de Profeet was. Daar hebben wij part noch deel aan gehad. Wel ben ik het met u eens dat we ons verre van die landen hadden moeten houden. Laat ze het daar maar mooi zelf uitzoeken. Ik zou u kunnen bedelven onder YT filmpjes dat het merendeel hier voor een hele hoop komt , maar veiligheid is daar niet één van! Maar blijft u vooral lekker wegkijken... Verder raad ik u aan de Koran, Hadith en Soera eens te lezen (heeft ondergetekende ook gedaan). Misschien vallen u dan de schellen van de ogen.

In tegenstelling tot wat u hier oreert is de angst voor de Islam wél een gegronde. U kunt wensdenken totdat u blauw in het gezicht ziet maar:

www.youtube.com/watch?v=yMKOV2zA9Wc

Luistert u daar maar eens naar. Wordt met chapter and verse uitgelegd waaróm de Islam wel degelijk een bedreiging is.

Verder kunt u hier wel zo lekker op laag opgeleide mensen gaan zitten inhakken maar het was zeker nog niet bij u opgekomen dat niet iedereen in staat is om altijd maar door te leren? Sommigen hebben er simpelweg de hersenkracht niet voor, anderen zijn gelukkig in hetgeen dat ze doen. Het is niet aan u om daar een oordeel over te vellen. Uw sprookje is onderdeel van het Globalisme en de maakbare Samenleving. Een zeepbel die het op punt van klappen staat.

Sjefke7807 | 27-04-17 | 17:34

Het is een waarheid als een koe die al decennia glashard ontkend wordt door politici. Alleen Halbe Zijlstra heeft er iets over gezegd en kreeg gelijk de hoon van politiek correct Nederland over zich heen

lingo star | 27-04-17 | 17:23

@hovawart | 27-04-17 | 16:02
Dat sprookje van de Nederlander "die het werk niet wil doen" (na dit eeuwen lang wél gedaan te hebben maar dit geheel terzijde) is al meerdere malen onderuit geschoffeld hoor. Wat het dan wel is:

Na de oorlog moest het land opgebouwd worden en namen de arbeiders genoegen met een klein salaris omdat ze beseften dat dit voor het grotere goed was (land terug op de rails zetten). Toen dat echter wel zo'n beetje gedaan was begonnen de arbeiders om hoger loon te vragen zodat ook zij een beetje konden mee delen in de nieuwe rijkdom. Hier zagen de werkgevers echter geen brood in en voilà. Toen werden de "gastarbeiders" naar hier gehaald want die kwamen wél voor een appel en een ei werken. Wat zij hier verdienden was in eigen land een godsvermogen. En wij zitten nu met de halal brokken....

Sjefke7807 | 27-04-17 | 17:22

Hè? Maar vrije markt en open grenzen zorgt toch voor meer arbeidsmigratie? Het is toch zo dat al die migranten hier komen werken?
Ow wacht, institutioneel racisme en extreem rechts zijn de rem natuurlijk.

ratelaar | 27-04-17 | 17:21

Hier nog een mooie link waarom het niet werkt (wetenschappelijk door hoogopgeleiden geschreven: www.erkenbrand.nl/artikelen/rassenvers...

Het IQ van zwarten komt nergens ter wereld boven de 86 als groep (wetenschappelijk bewezen) en die 86 is met maximale inspanning haalbaar in het Westen.

Problemen op scholen met geweld met zwarten enz enz.... we weten het allemaal, zien het ook allemaal, lezen het allemaal, en toch laten we het (tot nu toe) gebeuren.

Het is genetisch en ze zijn echt te dom om mee te kunnen met het Westen.... daarom hebben ze ook zo de pest aan ons....

oh nee niet weer | 27-04-17 | 17:20

Dat is wel een stijle klim in die grafiek. Als je die doortrekt zitten over een paar jaren alle allochtonen in de bijstand.

Gelukkig weet de overheid nog wel ZZP-ers en mensen uit werkvoorzieningen het werken te verbieden, waardoor Polen binnengehaald moeten worden voor dat werk. Zo is er nog hoop voor de toekomst.

Patatter | 27-04-17 | 17:16

@Osdorpertje | 27-04-17 | 15:01
Geen probleem. Nu hebben we GL en D66. Die zullen het zieligheidsbeleid van PvdA met dubbele inzet voortzetten.

DKP | 27-04-17 | 17:14

@McStuiver | 27-04-17 | 15:30 en @Andreas_Kruis | 27-04-17 | 15:31

Hier weer een ijzersterke uitleg van ons aller Stefan Molyneux:


www.youtube.com/watch?v=IivIvop_VPg

Links is een religie, niets meer en niets minder. Ze hanteren dezelfde dogma's, hetzelfde fanatisme en geweld als men de zin niet krijgt, en de totale ontkenning van wetenschappelijk vast staande feiten. Voor hen is bv de Zwaartekracht een onwelgevallige aanwezigheid die ze zouden ontkennen mocht dat zin hebben. Ze deugen zowel zichzelf (daar kan ik nog mee leven) én ons (daar kan ik dus totaal níet mee leven!) de vergetelheid in. Links zou zich prima op haar plek voelen in Noord-Korea. Waarom denkt u dat Links zich zo verbonden voelt met bv de Islam? Omdat ze exact dezelfde denkbeelden en dogma's aanhangen. In beide kampen is geen enkele ruimte voor kritisch nadenken, rationele wetenschap of gezond boerenverstand. Als het niet zo triest of gevaarlijk was, zou je er hartelijk om kunnen lachen...

@Banana008 | 27-04-17 | 15:34

En dit is dus nog zo'n dingetje dan Links maar niet wil zien. Alle mensen met een beetje hersens en opleiding plus de middelen lichten de hielen. Hetgeen wat overblijft zijn de mensen die niet de middelen hebben om te vertrekken, de zieken en ouden, de armoedzaaiers en de grote massa import die per saldo alleen maar geld kost. En de lampjes in Den Haag hebben nog geen beginnetje gemaakt met na te denken over wat er gebeurt als het geld op is...

Sjefke7807 | 27-04-17 | 17:14

Dr_Johnson | 27-04-17 | 16:54
Ijzersterk betoog zwitsal!

Gen. Maximus | 27-04-17 | 17:02

Teleo | 27-04-17 | 15:14
Ja,in die tijd moesten die lui nog gaan halen.Tegenwoordig komen ze vanzelf wel naar je toe,alleen zijn er geen meesters die wat met ze kunnen doen.Waar is De mammon als mensen hem nodig hebben?

kzegje | 27-04-17 | 17:01

Verhofstadt gaat tekeer tegen Hongarije over Europese waarden en openheid. Maar met openheid was niet bedoeld dat je deur maar wijdopen zet en je eigen waarden laat aantasten en doet verwateren door een ongecontroleerde immigratie van intoleranten. Open is het wel, dat wel. Hij had ons nog wel buitengrenzen beloofd toen hij de binnengrenzen opend3e. Daarover zou hij eens toegeschreeuwd moeten worden.

J.Slavink | 27-04-17 | 16:59

gardeville | 27-04-17 | 16:35
Ik begrijp werkelijk niet hoe u tot de conclusie komt dat Verhofstadt met dezelfde flair optreedt in het EP dan Farage. Farage bezit een grote dosis Britse humor, heeft zelfspot en is een getalenteerd spreker. Wanneer ik Verhofstadt hoor spreken zie ik een verbeten drammerige en belerend iemand..

therealbraindump | 27-04-17 | 16:58

Het is goed dat er mensen als Jan van de Beek en Ruud Koopmans zijn, al zou ik niet graag in hun schoenen staan: ze worden verguisd, ge-ostraceerd, en als rechts-extremistische fascisten kaltgestellt.

Je zag dat in het verleden gebeuren met Wouter Buikhuisen (volledig kapotgemaakt door Hugo Brandt Corstius), en Pieter Lakeman, hoewel ze (veel) later allebei gelijk bleken te hebben gehad.

Lakeman heeft in 1999 al eens uitgerekend wat de massa-immigratie Nederland tot dan toe gekost had - 70 miljard als ik het me goed herinner; Lakeman stelt dat alleen in de beginfase, toen de gastarbeiders hier zonder gezin het werk deden ''waar Nederlanders hun neus voor optrokken'', ze economisch iets batigs opleverden, maar vanaf het moment dat ze hun gezinnen mochten laten overkomen, een kostenpost gingen vormen.

Verder heeft ca 7 jaar geleden Nyfer in opdracht van de PVV berekend dat de immigratie Nederland 7,2 miljard per jaar kost. Dat zal sinds 2015 vast niet minder zijn geworden. Van het CBS kwam vorig jaar het bericht dat van de (voormalige) asielzoekers die hier al 15 jaar of meer een verblijfsvergunning hebben, ca 50% nog steeds uitkeringsafhankelijk is, dus ja, om te concluderen dat de verzorgingsstaat onder grote druk komt te staan indien Nederland maar lijdzaam blijft toezien hoe hier jaar na jaar na jaar tienduizenden klaplopers uit de derde wereld binnen golven, hoef je geen rocket engineer te zijn.

''Uw critici zeggen: het is immoreel om mensen economisch te definiëren.''

Exact. Althans, indien de uitkomst de Gutmenschen niet zo goed uitkomt. Want als ze een mogelijkheid zien om die ''vluchtelingen'' economisch ''positief'' te definiëren, dan zijn ze er als de kippen bij: ''we hebben die mensen hard nodig ivm de vergrijzing.''; ''de vluchtelingen uit Syrië zijn allemaal hoog opgeleid''. Allemaal onzin natuurlijk, maar indien iemand dat aan de kaak stelt wordt dat bepaald niet in dank afgenomen.

Nee, Myrthe Hilkens, die 5000 dekentjes naar Griekenland gaat brengen, en Hannah Verboom, die haar zoldertje ingericht had voor een vluchteling, dát zijn de mensen die we graag in DWDD hun hartjes-op-de-goede-plaats zien etaleren. Man, man, man, wat geilen we daar toch op!

Maar Jan van de Beek heeft groot gelijk:
''Maar het is een kinderlijk naïef idee dat we tot in het oneindige mensen uit derdewereldlanden kunnen opvangen. Daarmee richten we onze samenleving te gronde."

Het is alleen te hopen dat hij niet (zoals Buikhuisen) pas over ca 30 jaar in het gelijk gesteld zal worden als er van Nederland niet veel meer over is dan een verzameling ''shanty towns'' en ''gated communities''.

Dr_Johnson | 27-04-17 | 16:54

Het kantelpunt is al lang bereikt... De verzorgingsstaat is al niet meer houdbaar. Over een jaar of 10 gaat iemand ons dat slechte nieuws vertellen.

Oepsie1234 | 27-04-17 | 16:49

jezusisonzin | 27-04-17 | 16:40
2 woorden: Omvangrijke onzin.
Dan nu de feiten:
Tijdens de 8 jaren Bush waren de bootvluchtelingen minimaal.
De aantallen die we in 8 jaar haalde, zijn er nu per maand alleen al. Elke maand opnieuw.
Obama destabiliseerde de wereld met change. Zijn change voor de arabieren, een beter leven is vrij af te halen in het westen.
Zijn maidenbetoog was niet voor niets in Caïro.
De problemen waar we mee te kampen hebben is mogelijk gemaakt door Obama's change-politiek, en niet zogenaamde "oorlogpolitiek van Bush".

rectormagnificus | 27-04-17 | 16:48

@jezusisonzin | 27-04-17 | 16:40
Geloof jij werkelijk zelf daarin? Dat die mensen in de rij staan om ons vuile werk te doen? Enigzins naief, niet?

ChatBot | 27-04-17 | 16:47

Hadden we zo'n premier als Orban... zijn uitdrukking - priceless. Maar ja... we hebben enkel die kudt NSBer/ Brusselse trekpop met een bruin neusje en schijt aan dit land die al 3 keer Narnia in die kast heeft gevonden.
En ja, het gaat over de kop hier met al die parasieten emn pislamisering en best snel ook. Ik als vervelende hardwerkende blanke allochtoon peer ik 'm wel tijdig voordat het hier kalifaat wordt - ben hier immers niet voor gratis maar voor mijn wederhelft (ben een geboren blanke nazi met voorliefde voor de Arische raas ;)).

Ezeltjeprik | 27-04-17 | 16:43

@gardeville | 27-04-17 | 16:35
Hee pik: Verhofstadt heeft geen enkele flair. Dicht hem geen positieve eigenschappen toe. Het is een doodgewone fantasieloze en corrupte Belg.

ChatBot | 27-04-17 | 16:43

Nou ja, ff los van buitengrenzen bewaken heeft gekke Guy eindelijk eens een punt. De oostblokkiërs zijn ijzersterk in "wel de lusten niet de lasten" natuurlijk.

Maar goed, even a broken clock is right 2 times a day

Gen. Maximus | 27-04-17 | 16:42

Dus u bent wakker,

Moslimstrategie? Gaat het verder wel goed met jou? De reden dat al die moslims deze kant op komen is, dat het westen en ook Rusland zich zo nodig moeten bemoeien met Irak, Afghanistan en Syrië. Die mensen komen maar met 1 reden. Veiligheid.

Dat ze daarnaast veel betere levensomstandigheden krijgen als ze hier komen, is voor hun mooi meegenomen. Zolang het westen zich blijft bemoeien met deze staten, zullen vluchtelingen met honderdduizenden deze kant opkomen. Totdat het westen eindelijk echt ingrijpt en er voor zorgt, dat deze landen weer veilig worden.

De moslimwereld heeft geen strategie. Ze worden van alle kanten aangevallen en als er eens wordt teruggeslagen i.v.m. De vele aanvallen door het westen, kunnen ze niets anders verzinnen dan een vrachtwagen laten inrijden op zoveel mogelijk mensen.

De moslimwereld heeft noch het intellect, noch het militaire vermogen om het westen te kunnen aanvallen. Het enige land die dat eventueel had kunnen doen was Turkije, maar dat zuivert zijn beste mensen weg uit het leger en de veiligheidsdiensten. Dus ook daar blijven een stelletje proleten over die geen echte bedreiging zijn. Turkije is geen schim meer, van wat het was 15 jaar geleden. Turkije heeft niet eens de mogelijkheid om zijn eigen grenzen met Syrië te beveiligen, want ze zijn al vernietigend verslagen door IS en de koerden in Syrië.

Het enige dat moslims kunnen. Op dit moment is, reageren op acties die vanuit het westen worden opgestart.

Als je dat een strategie noemt, dan begrijp je niet hoe de wereld in elkaar zit. Als een samenleving die bedreigt wordt alleen zelfmoordacties kan bedenken, dan is zo'n samenleving niet levers waardig en zal uiteindelijk uitgeroeid worden. In het geval van de moslimwereld, roeien ze elkaar uit en wat er overblijft doet er niet meer toe.

De grote schuldigen van de migratiestromen uit Irak, Afghanistan en Syrië zijn wij, het vrije westen. Alleen het westen heeft ook de (militaire) mogelijkheden om hieraan een einde te maken. Kwestie van willen.

Als jij bang bent voor de islam, dan zegt dat iets over jouw verwrongen wereldbeeld. Het is gemakkelijk om moslims de schuld te geven van alles wat er fout gaat. Maar naar de oorzaken kijk je niet.

Deze vluchtelingen zijn geen bedreiging voor de westerse wereld, maar misschien wel een zegen. Deze mensen hebben weinig tot geen opleiding, zodat ze alleen maar de vieze en smerige baantjes kunnen krijgen, die wij westerlingen niet meer willen.

Als echter deze mensen jouw wegconcurreren in deze baantjes, ligt het probleem niet bij deze vluchtelingen, maar bij jouw opleidingsniveau en misschien nog eerger, de wil om bij te willen leren. Dus hou op met dat gemoedelijk over strategie en ga de wereld eens bekijken hoe die werkelijk is. Alleen op GeenStijl kijken en bevestigd worden in je denkbeelden zal je niet verder helpen.

jezusisonzin | 27-04-17 | 16:40

Door klootzakken als die Verhofstadt neemt de weerzin tegen Europa alleen maar toe. Dat hijzelf schijt heeft aan de 'gewone man' in België heeft hij met de meeste 'Euro Parlementariërs' gemeen. Dat er nog politici zijn die denken aan hun eigen bevolking dat dringt maar niet tot zijn botte kop door.

Boy Cot | 27-04-17 | 16:40

dit geldt ook voor jou @Chiant | 27-04-17 | 16:34. D

gardeville | 27-04-17 | 16:36

@Watching the Wheels | 27-04-17 | 16:31
duidelijk dat jij het filmpje niet hebt gekeken en klakkeloos gelooft wat geensteil schrijft. Heb toch eens een eigen mening. 100 Euro als je één maal Hitler, nazi of zelfs maar een verwijzing naar die tijd terugvindt in de speech van Verhofstadt. Wat een hypocrieten zijn jullie toch. Als Farrage zijn shit staat te verkondigen is hij een held, als Verhofstadt met dezelfde flair zijn principes verdedigt, schreeuwt hij als een hysterische kalle. en dat noemt zich dan een verdediger van de vrijheid van meningsuiting. mijn g*t

gardeville | 27-04-17 | 16:35

@Watching the Wheels | 27-04-17 | 16:31
duidelijk dat jij het filmpje niet hebt gekeken en klakkeloos gelooft wat geensteil schrijft. Heb toch eens een eigen mening. 100 Euro als je één maal Hitler, nazi of zelfs maar een verwijzing naar die tijd terugvindt in de speech van Verhofstadt. Wat een hypocrieten zijn jullie toch. Als Farrage zijn shit staat te verkondigen is hij een held, als Verhofstadt met dezelfde flair zijn principes verdedigt, schreeuwt hij als een hysterische kalle. en dat noemt zich dan een verdediger van de vrijheid van meningsuiting. mijn g*t

gardeville | 27-04-17 | 16:35

Hondsonbeschofte tirade van Verhofstad. Schandalig!
Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte.

Chiant | 27-04-17 | 16:34

@EefjeWentelteefje | 27-04-17 | 16:24

Inderdaad. De welvaartsstaat zelf bestaat dan nog wel, het draagvlak ervoor kalft jaar na jaar verder af. Domweg omdat de balans tussen rechten en plichten volkomen zoek is geraakt.

DebraCadabra | 27-04-17 | 16:31

Dus die Verhofstadt is het "goede" populisme twitter.com/GuyVerhofstadt/status/857... ? Wat een schaamteloze malloot om weer zo te gaan lopen schreeuwen a la Maidan in dat Europarlement. En allemaal om te voorkomen dat er ooit opnieuw een Duitse snorremans kan opstaan?

Watching the Wheels | 27-04-17 | 16:31

Geloof me, om als UVA medewerker iets met een dergelijke lading te verkondigen heb je enige moed nodig.

Panos88 | 27-04-17 | 16:30

Schrijnend om de uitkomst van decennia europolitieke genocide in sneltreinvaart over de EU te zien uitrollen, 'de ontzegging van het recht van bestaan van een gehele menselijke groep", het vreedzame vervangen van de huidige Europese bevolking, door (gedwongen) immigratie door een zgn. oorlog tegen terreur te voeren (terwijl oorlog voeren juist een reactie van terreur oproept) en het gevolg van de recessies, (nodig om de EU de macht over het geld te laten verkrijgen). Het plan om de westerse wereld te laten opgaan in een Groot-Europa is de overtreffende vorm van globalisatie.

hovawart | 27-04-17 | 16:25

@DebraCadabra | 27-04-17 | 16:10

En wat te denken van al die (oudere) brave burgers die al helemaal niet in de werkloosheidsstatistieken voorkomen, want werkloos op oudere leeftijd en na de WW géén bijstand vanwege teveel aan 'vermogen', oftewel de NUG'ers?
Oftewel, niet alleen je eigen 'vermogen' moeten opvreten, maar ook nog eens belasting betalen voor uitvreters die nooit ook maar één cent hebben bijgedragen...

EefjeWentelteefje | 27-04-17 | 16:24

@Ervaringsdeskundige | 27-04-17 | 15:55
Met het weggeven zijn we al bezig. Van de drie stappen daartoe zijn we nu metstap twee bezig.

McMarx | 27-04-17 | 16:17

homeopathische verdunning???

Begint te lijken op een grote container stront in een zwembad. En dan druk ik mij nog voorzichtig uit.
kwark001 | 27-04-17 | 16:00

Was dan ook sarcastisch bedoeld na alle ophef bij DWDD met die mongool Frits Wester. Nog te zwijgen over Anne Fleur.
Met AFD heeft GS zich trouwens aardig in de zeik laten zetten om het maar eens plat te zeggen.

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 16:16

Dus een miljard of 6 per jaar, wat kostte het ook alweer om de pensioenleeftijd weer op 65 te zetten, wat toevallig.

Uw verz advs | 27-04-17 | 16:16

Maak ook eens een staatje met bijstandtrekkers ouder dan 65. (AIO). Spreekt ook boekdelen. Werkt u nog even door tot uw 75ste?

DebraCadabra | 27-04-17 | 16:10

mag gerust wat kosten de nieuwe medeburger,geven we de multinationals iets minder belastingontwijking en deze mensen hebben ook een gouden toekomst,
we beschikken over bakken met geld maar zeuren over kosten humanitaire hulp,

alanya666 | 27-04-17 | 16:08

Volgens mij is dit gewoon onderdeel van de islam strategie om ongelovigen voor alles te laten betalen. Bewust beslag leggen op onze middelen. We moeten er echt subiet mee stoppen!
marcoplarco | 27-04-17 | 15:06

Dus U bent wakker?

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 16:06

@whitechocolateface | 27-04-17 | 15:03
En waar denk jij dan naar toe te gaan? En zitten ze daar op je te wachten??

miko | 27-04-17 | 16:05

Dit is eigenlijk geen nieuws, dit wisten we al lang.

Als je niks kunt en er is geen vraag naar jouw skills, dan rest weinig anders dan de hand ophouden, klaplopen en uitvreten. Teruggaan naar de woestijnratten en de HIV hoogburchten om daar de boel eens aan te pakken schijnt geen optie te zijn voor deze raketgeleerden.

van Oeffelen | 27-04-17 | 16:04

De oudere (gast)arbeiders deden nog een poging om recht op een uitkering te verdienen, met het excuus dat ze door luie Nederlanders naar Nederland zijn gehaald, en in die rol blijven hangen.De nieuwe gasten (welkomwelkom) doen zelden een poging om iets bij te dragen aan de economie, en het zal niet lang gaan duren voordat zij door de verwestering niet meer terug kunnen/willen keren naar hun vaderland, (alleen voor familiezaken of vakantie) of om een geschikte huwelijkspartner te vinden......... Merci Guy.

hovawart | 27-04-17 | 16:02

@EefjeWentelteefje | 27-04-17 | 14:58
Het vreselijke aan linkse hobby's is dat als socialisten geld uitgeven het inderdaad ook echt weg is.
Geld dat uitgegeven wordt aan ontwikkelingshulp verdwijnt voorgoed uit de Nederlandse economie. Ook wordt veel uitkeringsgeld uitgeven in Turkije & Marokko.

keestelpro | 27-04-17 | 16:02

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 15:57

homeopathische verdunning???

Begint te lijken op een grote container stront in een zwembad. En dan druk ik mij nog voorzichtig uit.

kwark001 | 27-04-17 | 16:00

Het kan niet langer. En dan zullen D'66 en GroenLinks weer roepen dat het 'nou eenmaal de nieuwe realiteit is' zoals ze altijd doen zodra hun inhoudelijke leegte weer eens blijkt. Maar het is wél een keuze. Grenzen dicht, statushouders het land uitzetten als ze na jaren verblijf in Nederland nog geen enkele aantoonbare poging hebben gedaan om te participeren en bij te dragen.

raskol | 27-04-17 | 15:59

En dan komen ze nog collecteren ook aan de deur.

Watching the Wheels | 27-04-17 | 15:58

Coudenhove-Kalergi, hmmm... Misschien toch?
Wel een homeopathische verdunning anders dan wat Thierry bedoelde met betrekking tot onze cultuur.
Ach, je kunt overal een complot in zien.
Maar je kunt er ook eens over nadenken.

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 15:57

Werken voor de kuffar is ook haram. Christenbelasting ophalen is juist halal. Need I say more?

lulleficatie | 27-04-17 | 15:57

De import van de kansloze handophouders moet stoppen !!

Dat volk krijgt uiteindelijk ook nog eens stemrecht om via DENK, Pvda, GL, SP, D66 ons te vertellen dat we onfatsoenlijk zijn naar hen toe.

Zoals die dame die laatst vertelde dat de zwembad aanrandingen door Noord-Afrikaanse jeugd onze schuld was omdat wij hen waren vergeten uit te leggen dat dit niet kan.

IK ben zo vreselijk klaar met dit land !! Laten we het maar weggeven.

Ervaringsdeskundige | 27-04-17 | 15:55

-weggejorist-

Teuben4President | 27-04-17 | 15:55

Von Mutzenbacher | 27-04-17 | 15:35

Vind ik eigenlijk helemaal niet zo schokkend. Vind het zelfs meevallen, had zelfs gedacht dat het een stuk meer zou zijn. Volgens mij zit meneer nog aan de conservatieve kant met zijn berekeningen. Het meest problematisch vind ik dat gewone Nederlanders het gemiddeld ook slecht doen gezien het feit ze over de gehele linie eerder een last dan aanwinst zijn. Hoe kan je van nieuwkomers verwachten dat ze meedraaien terwijl mensen die de taal, cultuur en mores van het land beheersen dit zelf nauwelijks lukt?

koter | 27-04-17 | 15:55

@Banana008 | 27-04-17 | 15:34
Goed voor U dat zouden meer mensen moeten doen want jankeballen op de Internetz daar wordt niemand beter van.
Ik blijf nog even, Holland is voor mij nog steeds een fijne plek om te leven en te ondernemen.
Succes elders!!

Berbaar | 27-04-17 | 15:55

sorry, maar als je schrijft dat verhofstadt (wat je er ook van denkt) Orban uitmaakt voor Nazi, dan lieg je. Verhofstadt (wat je er ook van vindt) veegt Orban de mantel uit en wijst op Orbans hypocrisie, maar Nazi toeteren doet hij nergens; Cui Bono, Geensteil?

gardeville | 27-04-17 | 15:55

Verhofstad begint steeds meer op een VooDoopriester te lijken. Ach ja, het zijn allemaal XenoMorffs daar bij de EU. We hebben ze wel door. En het mooiste is, Orban verneukt de verneukers. Ik mag die man wel.

ad melkert | 27-04-17 | 15:55

Vandaag de dag kost zo'n dobberaar dus 300.000. Dat is zo ongeveer het tienvoudige. Gelukkig betalen we dat collectief, want je krijgt er niks voor terug.
Dan maar zo! | 27-04-17 | 15:34
=
Deze immigratie kost ons vele malen meer aan kosten voor gezondheidszorg, tandartsen, coaches, hulpverleners enz.
Binnenkort is een enorme stijging aan premies van de zorgverzekering te verwachten dat is al aangekondigd door verzekeringsmaatschappijen.

meneer Q | 27-04-17 | 15:53

Er zijn landen zoals Dubai, waar je als werkloze immigrant gewoon wordt verzocht te vertrekken (en reken maar dat ze er voor zorgen dat je vertrekt). Asielzoekers hoeven ze ook niet. Gelukkig zijn wij lid van de EU en kunnen we dit soort zelfstandige besluiten dus wel vergeten, op weg naar de ondergang.

Goldfinger | 27-04-17 | 15:53

harry21 | 27-04-17 | 15:47

Sorry hoor maar ik ga dat niet lezen. Ik erken die lieden helemaal niet. Heb voor die lieden geen stem kunnen uitbrengen en sowieso had Nederland tegen gestemd.

kwark001 | 27-04-17 | 15:50

En het volk vindt het allemaal prima. Dus waar maken we ons druk om.

Van Duyvenbode | 27-04-17 | 15:50

Allemaal volgens plan.

www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do...

Citaat:

"roept in herinnering dat er rond 2050 volgens de prognoses van de Commissie naar schatting 60 miljoen migrerende werknemers nodig zijn, hetgeen de noodzaak met zich meebrengt om migratie langs legale weg mogelijk te maken;"

Lees maar eens goed door. Lange zit, maar dan snapt u het ook.

harry21 | 27-04-17 | 15:47

Wat het grafiekje ook duidelijk maakt, is dat zonder niet-wasterse allochtonen, we ook geen "vergrijzingsprobleem" hebben. Dat is er toch al niet, maar het is lang gebruikt om de immigratie te vernatwoorden.

CornFlakey | 27-04-17 | 15:46

Wat het grafiekje ook duidelijk maakt, is dat zonder niet-wasterse allochtonen, we ook geen "vergrijzingsprobleem" hebben. Dat is er toch al niet, maar het is lang gebruikt om de immigratie te vernatwoorden.

CornFlakey | 27-04-17 | 15:46

Einde verzorgingstaat is einde migratie.Dus is niet zo slecht nieuws.Voor de rest zullen we eraan moeten wennen dat wij belastingbetalers opdraaien voor de kosten die allochtonen met zich meebrengen.
Dat is al jaren zo en zal niet veranderen het is alleen jammer dat we ondanks alles wat we doen om die gasten aan het vreten te houden,een grote bek kunnen krijgen en ze niet met poten van onze dochters af kunnen blijven.

Willen echt van dit probleem af dan moeten de welgestelde elite van dit land net zoveel last gaan krijgen als wij nu hebben van het multiculturele gedoe.

janmetdepet | 27-04-17 | 15:42

@Flatuleerder | 27-04-17 | 15:38
Waarschijnlijk is het nog een gemeenteambtenaar ook.

ChatBot | 27-04-17 | 15:41

@stormtijd | 27-04-17 | 14:58
Lees ook Peter Sloterdijk, Kristalpaleis, 2006.

Orakel1958 | 27-04-17 | 15:40

Hexit? Zoiets? Zou natuurlijk geweldig zijn als aan de oostgrenzen duidelijke *exit geluiden zouden komen!

Mr_Pikibelly | 27-04-17 | 15:40

@stormtijd | 27-04-17 | 14:58
Lees ook Peter Sloterdijk, Kristalpaleis, 2006.

Orakel1958 | 27-04-17 | 15:40

Dit soort problemen zijn te groot voor onze regeringen, die kijken niet langer dan 4 jaar voorruit. En van Waterhoofd Willy hoeven we het ook niet te verwachten, zijn verre voorouder heeft eens een beetje aangepakt, maar daarna was het niks meer.

geenspam | 27-04-17 | 15:40

M-m-maar hoe kán dat nou, dat de stroom dobberpigmentariërs opdroogt? Snel, doe er wat aan! Dit was niet het plan. De rechts-fascistische veroorzakers van het dobbermigrantentekort moeten met kracht bestreden worden. Want het UWV-budget is niet berekend op zoveel werkloze COA-medewerkers. Aan de andere kant is het natuurlijk wel gunstig dat de vrijkomende containerwoningen aan sloeberautochtoonse onderdakzoekers kunnen worden toegewezen, zodat die arme, iPhone 8 Plus-loze dobbernegertjes eindelijk het riante onderkomen krijgen waarop ze recht hebben. Oef, gelukkig toch wat positief nieuws.

Nivelleermarionet | 27-04-17 | 15:39

@Banana008 | 27-04-17 | 15:34:

Zeker, en sinds die verkiezing heb ik dan ook de beslissing genomen om begin 2020 (zodra ik kan alhiero) Zwitser te worden. Ik verlies dan wel mijn Nederlandse nationaliteit, maar die is inmiddels waardeloos geworden.

Balsaq | 27-04-17 | 15:38

Vandaag in Leeuwarder courant, in gemeente Opsterland van de 125 toegelaten statushouders=woning+uitkering in 2014-2015, is er slechts 1 statushouder die werk heeft gevonden, de rest zijn 124 handophoudende bijstandontvangers.
www.lc.nl/friesland/Bijna-alle-statush...

Flatuleerder | 27-04-17 | 15:38

Je zou wat katoenplantages kunnen beginnen in NL.

ChatBot | 27-04-17 | 15:35

@koter | 27-04-17 | 15:24
Nog schokkender is dat de "gemiddelde" vluchteling de staat (=ons) 100.000 tot 250.000 Euro kost.
En met verdringing op de arbeidsmarkt en robotisering onstaat er een grote onderklasse.
Dat kan op den duur niet goed gaan.
Maar ja, het is zo'n inconvenient truth en voor veel mensen nog de ver van hun bed show dat men er niet aan wil.
Mocht je er iets aan willen doen, moeten internationale verdragen worden opgezegd. Dat gaat de eerste jaren nooit lukken.
Het moet eerst fout gaan en dan is het te laat.

Von Mutzenbacher | 27-04-17 | 15:35

@ Teleo | 27-04-17 | 15:14

Dan maar zo! | 27-04-17 | 15:34

Sinds de laatste verkiezingen ben ik mijn laatste beetje hoop verloren voor dit land. Laatste paar jaar vol met aanslagen, moslimgezeik, enorme instroom van economische gelukzoekers, en een EU die steeds meer de controle begint te verliezen zonder dat een van de gevestigde partijen zich daar kritisch over uitlaat. Dan heb ik verder nog iet eens over de enorme incompetentie en schandalen van het kabinet Prutte II. Vervolgens gewoon ijskoud weer die leugenaar van een Rutte met een ruime meerderheid in het zadel helpen. Een volk wat zo debiel is, en zich zo makkelijk laat manipuleren door een liegende wegkijkende elite, verdient ook gewoon niet beter.
.
Zoek het allemaal maar lekker uit en veel plezier met het financieren van die alsmaar verder groeiende groep kanslozen. Deze hoogopgeleide gaat bij zijn volgende baan alleen nog maar kijken naar vacatures in fiscaal vriendelijke oorden met een rationeel migratiebeleid. Helaas zijn dat niet zoveel landen meer in het Westen, maar Australie en Nieuw Zeeland bieden nog een laatste hoop.

Banana008 | 27-04-17 | 15:34

Vandaag de dag kost zo'n dobberaar dus 300.000. Dat is zo ongeveer het tienvoudige. Gelukkig betalen we dat collectief, want je krijgt er niks voor terug.

Dan maar zo! | 27-04-17 | 15:34

Zelf heb ik 8 jaar wiskunde (oude stijl) gestudeerd aan de RUU (Rijksuniversiteit Utrecht). Jan van de Beek is wiskundige en tevens antropoloog, een vreemde combinatie die eigenlijk bij zou moeten dragen aan zijn geloofwaardigheid in deze. Mijn ervaring met linkse studenten die ik vroeger bijles statistiek gaf is dat men geen idee heeft wat cijfertjes betekenen, hetzelfde zie je nu met de verlosser Klaver en aanhang. Idealisme is waar het om draait, volkomen losgerukt van de realiteit. Een UvA is een broedplaats van linkse indoctrinatie, zoals zoveel universiteiten en hogescholen. Nog even en we zitten op het niveau Noord-Korea. Om inclusiviteit en diversiteit te faciliteren daalt het niveau van ons onderwijs dramatisch, er zijn feitelijk geen kwaliteitseisen meer, enkel diversiteit en inclusiviteit gelden. Bah!

Andreas_Kruis | 27-04-17 | 15:31

Ik probeer mijn steentje bij te dragen en de mensen wakker te maken door dit soort artikelen met hen te delen. Vooral D66-ers en Groenlinks idealisten. Maar het heeft geen zin en vaak worden ze alleen maar pissig. Ze willen het helaas niet zien. Sommige komen dan met dit soort repliek: decorrespondent.nl/11/waarom-we-alle-...
Zucht.

McStuiver | 27-04-17 | 15:30

Ik gok dat 95% van de GS-reaguurdertjes dit al lang wist.
Goed dat dit nu ook eens in het AD te lezen is.

Probleem is niet *immigratie*, maar *ongecontroleerde massa-immigratie*.
Daaraan danken we de ondergang van ons hele sociale stelsel de komende 2, hooguit 4 decennia.
En dan zijn er nog een paar honderd andere probleempjes zoals de toename van (gewelddadige) criminaliteit, seksueel geweld, homofoob en antisemitisch geweld, terrorisme, etc.

Een heel ander punt; onze "kenniseconomie" importeert dus jaarlijks een flinke stad analfabeten met een IQ dat in sommige thuislanden ver onder de 100 zit.
De Duitse sociaaldemocraat Thilo Sarrazin schreef daar een boek over, "Deutschland schafft sich ab".
De gevolgen daarvan zijn ook niet te overzien.

Zeker niet met een onderwijsklimaat dat liever Linkse Leugens verspreid, dan daadwerkelijk onderzoek te doen. Juist op linkse universiteiten als de UvA hangt een fascistische sfeer van censuur en dictatuur, en het blind naschreeuwen van führers.
Wetenschappers die controleerbare feiten aandragen worden genegeerd, gecensureerd, geïntimideerd en verjaagd (van de Beek, Buikhuizen).
Extremistische idioten die geweld verheerlijken worden bejubeld vanwege hun donkere huidskleur (Ramadan, Enait, Wekker).
Hoe kun je jonge allochtone kinderen op school dan nog uitleggen dat ze als ze niet naar de UvA gaan, ze wel degelijk ook met feiten om moeten kunnen gaan?

Dandruff | 27-04-17 | 15:30

Deze kunnen wel 'rappen' en een dansje doen op koningsdag. Dat dan weer wel.

Teleo | 27-04-17 | 15:29

Dat geld zal mij worst wezen. Dat lenen de landen toch. Staatsschulden zijn niet meer dan lucht. Nooit terug te betalen.

Maar wat mij enorm irriteert is dat onze samenleving compleet ontwricht wordt.

kwark001 | 27-04-17 | 15:27

Bijtendehond | 27-04-17 | 15:15 |
De globalisten willen een EU met een zo groot mogelijke bevolking die gehoorzaam is en niet moeilijk doet; daarom moet de tsunami van Midden-Oosterlingen die Europa binnenstroomt ongehinderd doorgaan.
De VS willen een verdeeld en dus zwak Euraziatisch continent; dus ook zij zijn gebaat bij een islamitisch Europa. Tenslotte is 'islam' een ander woord voor 'achterlijkheid'.
Niemand gaat het meer tegenhouden... We're FOKKED!

Aristotalloss | 27-04-17 | 15:26

En dan massaal D66, GL en VVD stemmen die er nog graag een paar miljoen bij halen.

Bukt u even dieper? u vindt het blijkbaar prettig om diep anaal genomen te worden.

James Lastig | 27-04-17 | 15:25

Het meest schokkende is nog wel dat volgens de cijfers van deze wetenschapper de gemiddelde autochtone Nederlander de samenleving over zijn gehele leven €18.000 kost. Dat allochtonen en vluchtelingen geld kosten is natuurlijk niet zo vreemd... de gulle verzorgingsstaat is juist één van de redenen dat ze hier zijn neergestreken. Was deze er niet dan waren ze überhaupt niet naar hier gekomen... wat heeft Nederland deze mensen immers te bieden behalve gratis geld?

koter | 27-04-17 | 15:24

@bisbisbis | 27-04-17 | 15:14
De unie gaat niet meer uit elkaar vallen. Tenzij Le Pen wint, maar dat zie ik niet gebeuren. Na september gaat het volle kracht vooruit met de EU.

atheïstisch stemvee | 27-04-17 | 15:20

Een tirade aan het adres van een langs democratische weg gekozen, bevriend staatshoofd.... hoeveel mensen hebben op Guy Verhofstad gestemd, in z'n huidige functie?

bisbisbis | 27-04-17 | 15:18

In 2016 is in Duitsland het aantal harz IV uitkeringen voor personen die oorspronkelijk niet binnen Europa zijn geboren met 400.000 gestegen, www.welt.de/wirtschaft/article1640542...

Prima wanneer sommige partijen de deuren naar de EU wagenwijd open willen houden, dat is een keuze, maar heb dan in ieder geval de ballen om te erkennen dat de welvaartstaat niet houdbaar is..

therealbraindump | 27-04-17 | 15:16

En dit gebeurt er intussen in Hongarije: www.trouw.nl/democratie/protest-op-st...

Georganiseerd/gefinancierd door George Soros?

Lees vooral ook het aanverwante artikel.

Bijtendehond | 27-04-17 | 15:15

Goedzo. Veel en vaak die ranting sociopaat van een Verhofstad aan het woord laten - dan valt de unie des te sneller uit elkaar.

bisbisbis | 27-04-17 | 15:14

Zelfs de VOC-schepen hadden minder negers aan boord per vierkante meter dan de huidige slavenhandelaren van de EU.

Maar goed, vroeger moest een plantage-eigenaar nog 30k tot 40k betalen voor een slaaf. Dus daar ging je zuinig mee om.
Deze nemen geld mee voor de overtocht.

Teleo | 27-04-17 | 15:14

@eerstneukendanpraten | 27-04-17 | 14:54
U bent lid van Johnny de Mol's deugende deugstichting die dobbernegers de kant op trekt? Of u bént Johnny de Mol? Geinig.

de Voorzittert | 27-04-17 | 15:12

eerstneukendanpraten | 27-04-17 | 14:54

Als je Neerlandsche euri's als wisselgeld krijgt weet je waar ze vandaan komen.

IMF.

Tuborg øl | 27-04-17 | 15:12

Goh! Voor de mensen op Geenstijl natuurlijk OUD NIEUWS.

kwark001 | 27-04-17 | 15:12

En bedenk je dat er jaarlijks miljoenen euro's de grens overgaan naar hun thuisland en die nooit uitgegeven worden in onze economie.

Barbarous_Relic | 27-04-17 | 15:10

4 miljoen niet-westerse allochtonen ??? En in het begin van het stukje zijn het er 2 miljoen.
Ben ik nou gek of ..
Als je uitgaat van 2 miljoen wat dichter bij de waarheid zit , is de werkloosheid ed onder niet-westerse allochtonen ongeveer tien ( zegge:10) keer zo hoog als onder autochtonen.
Gefeliciteerd Nederland!!

daytripper | 27-04-17 | 15:10

Laat maar klappen want
Het komt er toch wel van
Het geeft niet of je werkt

atheïstisch stemvee | 27-04-17 | 15:09

Al surfend stuitte ik zonet op een internetpagina waarop staat dat een 'zieneres' de vorige eeuw al voorspelde dat medio 2033 de islamieten Europa regeren. "... From 2033 to 2045 the polar ice caps will melt, causing ocean levels to rise. Meanwhile, Muslims rule Europe and the world economy is thriving. ..."
Gelijk maar even doorgesurfd om te kijken hoe haar trefratio was: gelukkig heeft ze vaak mis geschoten... Maar ze trof ook vaak doel. Bad news! :(
www.dailyrecord.co.uk/news/uk-world-ne...

Aristotalloss | 27-04-17 | 15:07

waarom zouden ze moeten gaan werken?
ik gun mijn personeel juist een leuke sfeer op de werkvloer
het is slechts dat je het recht op gemeenschapsgeld drastisch moet veranderen

verzetsman | 27-04-17 | 15:06

@eerstneukendanpraten | 27-04-17 | 14:54
U heeft zo'n help de vluchtelingen reis bij Sunweb geboekt?

koosnaam | 27-04-17 | 15:06

Volgens mij is dit gewoon onderdeel van de islam strategie om ongelovigen voor alles te laten betalen. Bewust beslag leggen op onze middelen. We moeten er echt subiet mee stoppen!

marcoplarco | 27-04-17 | 15:06

Al die EU/D66/linkse-deugmensen met hun fatsoenskloven en morele hoogten ... ziekmakende landverkwanselende leuteraars zijn het.

Fijnstoffer | 27-04-17 | 15:03

Reken maar dat ik vertrek. Je leeft maar één keer.

whitechocolateface | 27-04-17 | 15:03

Toen Guy Verhofstad de EU als een 'open society' kwalificeerde, gingen bii mij alle alarmbellen rinkelen: www.opensocietyfoundations.org/people...

Vergeet niet dat de discussie met Orban in het Europees Parlement ging over de door George Soros opgerichte 'universiteit'.

JaNeeTochNietDan? | 27-04-17 | 15:02

Einde van de verzorgingsstaat? Dan krijgen we plaatsen als Favela aan de Rijn.

heldheino | 27-04-17 | 15:02

We importeren uitkeringstrekkers. Mag niet gezegd worden van de PvdA, maar met 9 zetels hebben die weinig meer te vertellen.

Osdorpertje | 27-04-17 | 15:01

Hongarije kampt net als Roemenië al vele jaren met haar eigen zwaar onderontwikkelde allochtonen,er leven daar heel veel zigeuners in erbarmelijke omstandigheden.
www.youtube.com/watch?v=ZGeU7-N1umQ

kzegje | 27-04-17 | 15:00

Asocialiteit, luiheid en achterlijkheid waren vroeger eigenschappen die je trachtte te verdoezelen als je ze had. Nu worden deze beschouwd als een verworven recht.
Als je waarden en normen gaat omkeren, gaat ook de evolutie achteruit. Hier en nu. Zo simpel is het.

Notenkraker | 27-04-17 | 14:58

Dit is toch al reeds jaren bekend. Iedereen die in bepaalde wijken in de randstad komt ziet hele reservaten van exotische bijstandiërs die gezellig in het koffiehuis zitten of de lokale supermarkt terroriseren. Als je dan toch vervolgens de eis durft te stellen dat deze mensen zich moeten aanpassen en gaan werken, word je weggezet als een racistische, nazistische, fascistische, xenofoob. En nog meer van dat soort volledig uitgeholde termen. Er zijn maar twee keuzes. Of we schaffen de welvaartsstaat volledig af, of de migratie vanuit kansarme landen moet volledig ingeperkt worden en de eisen moeten enorm omhoog.

Pomposus | 27-04-17 | 14:58

Het blijft moeilijk om gewoon te erkennen dat je geld maar één keer kan uitgeven, en hoe meer vreters-uit-de-ruif, des te minder blijft er over voor degenen die het allemaal mogen ophoesten.

Oh nee, vergeten... geld groeit aan de bomen, toch?

EefjeWentelteefje | 27-04-17 | 14:58

eerstneukendanpraten | 27-04-17 | 14:54

Heb je genoeg te drinken bij je?

Teleo | 27-04-17 | 14:57

@nietvaneergister | 27-04-17 | 14:54
Gezien!
Men lijkt bovendien ook niet te willen nadenken over wat massa-immigratie voor effect heeft op ons milieu. Al die mensen moeten namelijk een huis krijgen, en dat gaat weer ten koste van ruimte voor bedreigde dier- en plantensoorten.

zwarte_weduwe | 27-04-17 | 14:57

Volgens JOOP.NL ligt dit toch echt aan U! U bent racistisch, en U neemt dus geen allochtonen aan! Uw schuld! En de schuld van Wilders! (volgens Fasisco van Jole en JOOP.NL dan)

FasiscovanJole | 27-04-17 | 14:57

Zit hier nu opeen zonovergoten Grieks eiland een paar kilometer van de Turkse kust 24/7 de wacht te houden en kan jullie verzekeren dat de tsunami met dobbernegers echt is opgedroogd. Verder iedereen vanaf hier ongezien de tyfus en allemaal de moeder!

eerstneukendanpraten | 27-04-17 | 14:54

Ik raad iedereen aan het gesprek van deze man bij cafe Weltschmerz over ditzelfde onderwerp ook eens te bekijken. youtu.be/XhJaZLXy9DI
Wat mij stoort is dat dezelfde mansen die de mond vol hebben over wat voor land en wereld wij aan onze kleinkinderen moeten achterlaten wat betreft milieu, weigeren na te denken over de lange termijn gevolgen van massa immigratie voor diezelfde kleinkinderen.

nietvaneergister | 27-04-17 | 14:54

Wat je gaat krijgen. Alle hoogopgeleiden die hier weg kunnen, gaan weg. Het versnelt het proces van de totale ondergang.

roze_bril | 27-04-17 | 14:53

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken