Corpsmeisje = HOER
"Vandaag is het Internationale Vrouwendag en deel ik, Milou Deelen, mijn verhaal met jullie. Anderhalf jaar geleden werd ik lid van het Corps, en daar ben ik vaak uitgemaakt voor HOER SLET of LAAG WIJF. Ik was het lijdend voorwerp van een lied dat jaarlijks door tientallen jongens wordt gezongen over het laagste meisje van het jaar. Ik schaamde me diep en voelde mij vernederd. Toen ik men hierop aanspraak, kreeg ik terug dat het maar een grap was. Ik heb geen één keer gelachen. Ook werd er over mij geschreven dat je mij kon doen voor een pakje peuken en een Smirnoff. Ook toen was hun argument: is toch grappig Milou, daar kan je toch wel om lachen. En nee, ik moést niet lachen.
En dat is het punt dat ik hier wil maken. Mijn seksualiteit is van mij, en niet stof voor jouw grap. Daarnaast heb ik er als vrouw evenveel recht op als man. Als jongens seks hebben en hier openlijk over spreken, is dit tof. Als meisjes zoals ik dit doen, daalt ons respect of onze waardigheid. Laten we hier bij stilstaan vandaag, en ons vooral niét schamen voor onze seksualiteit. Veel meisjes durven hun stem misschien niet te laten horen, ik doe dat vandaag wel. Ik vraag niet om je medelijden, wel dat je naar me luistert. Want slutshaming gebeurt overal, en dat is niet oke.
Samen met fotografe Jonna Bruinsma maakte ik dit filmpje tegen slutshaming. Deel dit vooral als je samen met mij vindt dat slutshaming niet oké is."
In de backchannels (okee, corporale vriendes op WhatsApp) hebben we al gehoord dat ze tot het "laagste meisje van het jaar" is gedoopt omdat ze met de vriendjes van een paar jaargenoten/clubgenoten heeft geneuqsekst. Gevalletje piemelspijt, dus? Anywaytjes: zou u de dochter van Barbara ("feminist, wat is dat?") van Beukering doen?
UPDATE: don't mess with my man!

Reaguursels
InloggenIk veroordeel haar niet om haar pleziertjes.
Ik veroordeel haar omdat ze willens en wetens lid wordt van het corps, al kan iedereen van een kilometer al ruiken en voelen dat dit een club is die voor de helft uit ranzige klootzakken bestaat. De andere 50% bestaat overigens uit gore hufters.
Ik veroordeel haar dat ze daarna gaat klagen dat het corps vrouwonvriendelijk is.
Was dan lid geworden van een leukere, gezelligere club, denk ik dan.
Zie ook www.youtube.com/watch?v=a8wpd6pirVw&a...
Geweldig al die brave hendrikjes die de jongedame veroordelen op haar pleziertjes, en zelf de pleziertjes driemaal daags opzoeken ;)
dus ze heeft sex gehad, nou en? Het punt is denk ik dat ze zelf uitmaakt of ze sex heeft, hoe vaak en met wie.
Als je perse je lichaam ter beschikking van de wetenschap, sorry, vriendjes met een vriendinnetje wilt stellen, dan is dit het resultaat.
Je gedraagt je alsof je op een bordeel studeert.
Huh, ehhhhmmm, lid van een vrouwonvriendelijk corps. juist ja. Dat betekent dus sturen aan de universiteit, lijkt me.
-
Vraagje: in welk bordeel studeert ze wat?
Omgangskunde voor vakantiegangers te Fietsenhok?
Pfff, hoop mannen die hier moeilijk doen, omdat ze zo nodig per se een vrouwtje thuis nodig hebben. En daar dan van alles omheen verzinnen om van alles in hun hoofd recht te breien.
@Admiraal Balthasar:
Een goede vrouw is als een goede boodschappentas.
Betrouwbaar, robuust, doet wat het moet doen, 2 flinke handvaten en er moet flink wat in kunnen.
-weggejorist-
mallekater | 09-03-17 | 07:58
LOL!!!!!!
Typisch bekkie. Heb een tijdje met exact z'on type liggen klooien. Dit soort types met bijbehorend bekkie is maar op een ding uit. Prima natuurlijk haar sexualiteit en onze keuze als man om de lading in te dumpen. Maar nu niet gaan lopen jammeren dat je geen slet bent, want dat ben je wel, net als wij kerels die daar dan weer overheen gaan...
Milou snapt het Streisand effect niet helemaal.
In de meeste culturen ben je een hoer omdat je geen andere mogelijkheden meer hebt. In Nederland ben je een slet omdat je denkt dat het een recht is. Goed je hebt het recht om wat rond te sletten maar ga dan niet zeiken over de gevolgen.
Goede vuistregel: als iets hetzelfde is in alle culturen van de wereld, is er een grote kans dat dit verschijnsel biologisch en niet cultureel van aard is. Bestaat er een land waar het heel normaal wordt gevonden om een slet te zijn? Je kan nie tegen de natuur vechten nie
"Toen ik men hierop aanspraak, kreeg ik terug dat het maar een grap was. Ik heb geen één keer gelachen. Ook werd er over mij geschreven dat je mij kon doen voor een pakje peuken en een Smirnoff. Ook toen was hun argument: is toch grappig Milou, daar kan je toch wel om lachen. En nee, ik moést niet lachen."
-Ah, het was dus grappig bedoeld, om te lachen, zegmaar tof.
"Als jongens seks hebben en hier openlijk over spreken, is dit tof. Als meisjes zoals ik dit doen, daalt ons respect of onze waardigheid."
-Oh, hmm, voor jongens is openbaar over seks spreken tof. Voor meisjes niet? even kijken wie dat vond, oh, dat was je zelf, je vond het zelf niet tof. Dus je protesteerd tegen jezelf. nou veel succes ermee.
Als ik een meisje was zou ik lekker veel seks hebben (een stuk makkelijker voor een meisje) en er trots op zijn ook, geniet van het leven. Slutshaming is stom, daar ben ik het wel weer mee eens.
Je mag doen wat jij wil en mensen mogen daar een mening over hebben.
koter | 09-03-17 | 11:34
En zo is, zo is het.
Laat dat kind toch lekker neuqseksen. Je bent maar 1x jong.
HetPhantom | 09-03-17 | 07:47
Niemand heeft gezegd dat ze het niet mag. Dit is een vrij land, je laten uitwonen is je eigen keus. Je mag doen wat jij wil en mensen mogen daar een mening over hebben.
Kaktutje ervaart voor het eerst van haar leven negatieve consequenties van haar eigen gedrag en keuzen. Ja, dat is dan even slikken.
Solar666 | 09-03-17 | 10:39
Vrouwen hoeven inderdaad niet meer met een man te trouwen, ze zijn met vadertje staat getrouwd, hij accepteert dat losbandige gedrag wel en biedt ze hoe dan ook een veilige hangmat. En met de normvervaging is het nu zelfs hip om alleenstaande moeder te zijn, zelfs een bewust alleenstaande. Gekkenhuis en compleet respectloos tegenover het kind, wat een vader nodig heeft. Nederlandse mannen zijn bijzonder slecht voorgelicht over de negatieve consequenties van een scheiding. Ze stoppen hun hoofd nog maar al te graag in die financiële strop. Maar het besef komt langzaam wel: leasen is voordeliger dan kopen. En dit soort meisjes geeft de hoofdreden om oudsher een vrouw te trouwen gratis en voor niets. Het is zij die daardoor op lange termijn het onderspit delven. www.nu.nl/economie/973634/armoede-in-g...
Slutshaming... enorm je punt willen maken (kudos voor dat, want waar er twee neuken hebben er twee plezier) maar dan met zo een social media... ja wat moet je het noemen... hashtag gevoelige naam aankomen. Kom op. Zeg gewoon waar het op staat. Je bent Nederlandse, zeg in je eigen taal wat je enorm dwarszit. Zeg het. Zo moeilijk is het niet. Die bordjes met tekst zijn we inmiddels ook gewend. Had het in de camera geschreeuwd meid. Het gaat niet om de likes, virals, kudos of wat dan ook. Het gaat erom wat jou dwarszit.
En aan al de reaguurders. Ja, je kan lid worden van een corps en weten dat dit kan gebeuren.Zijn het niet de kerels die het wel prima vinden? Seks... weet je. Ik zou zo weer lid worden van een corps. Prima. Maar wel het moment beleven met degene waar je het bed mee deelt. Je niet druk maken om de teringleiers die deze shizzle online gooien.
Klasse en sterk.
btw klein strak mondje en we weten allemaal dat de mond overeenkomt met haar
Admiraal Balthasar | 09-03-17 | 10:45
Ken je ook de regel van 3? (bij onderzoek naar aantal bedpartners) Bij vrouwen moet je altijd vermenigvuldigen met 3. (sletvrees). Bij mannen moet je het aantal altijd delen door 3. (hebben de neiging altijd te overdrijven/ opscheppen)... Afijn, de legendarische regel van 3.
Je gedragen als een slet en dan klagen dat ze je zo noemen. RAARRRRRRRRRRR
De Tanker | 09-03-17 | 09:09
Klopt, het is ook weer een vreemde manier van de aandacht opzoeken. Wie geschoren wordt moet stilzitten. Wie boter op z'n hoofd heeft... moet niet in de zon lopen.
Zosima | 09-03-17 | 10:12
Vrouwen zijn als auto's. Nieuw aangeschaft met weinig kilometers op de teller is het leuk rijden. De geur van vers leer, onderhoud niet nodig, APK-vrij. Lekker hard rijden. Dan na een jaar of 6,7 begint de ellende. Het gepiep, dit kapot, dat stuk. Sta je opeens langs de weg stil terwijl je d'r het meest nodig hebt op dat moment. Gewoon die bak weg doen aan de volgende blije eigenaar. "One man's trash is another man's treasure". Er is altijd wel iemand die denkt dat het een klassieker betreft en het volle pond wilt betalen om het ding te onderhouden. Weet hij veel dat ik altijd met 50 over drempels ging en de distributieriem al twee keer heb vervangen. Gewoon een nieuwe auto kopen. Weer dat strakke interieur, mooie laklaag erop. Natuurlijk wilt iedereen een ritje maken in m'n nieuwe auto.
Zosima | 09-03-17 | 10:12
Die vrouwen blijven nooit lang gelukkig met hun keuze, het gevolg is dat ze hun mannen in de ellende meesleuren. Meestal moeten deze het bekopen met het betalen van alimentatie, co-ouderschap en de ellende met nieuwe vriendjes van former miss perfect. Dat soort ellende gun in niemand zelfs de pyromanen die dit inferno aangestoken hebben niet. Je kan een hoop ellende voorkomen door de ware aard van vrouwen te doorzien. De meeste vrouwen zijn geen 'marriage material' en gaan dat ook nooit worden. Het aantal echtscheidingen ligt niet voor niets zo hoog. Vroeger kon je het als vrouw niet permitteren om je man te verlaten maar tegenwoordig is de wetgeving op dat gebied in het voordeel van de vrouw. De vrouw krijgt bovengemiddeld vaak de voogdij, de man mag alimentatie betalen en als klap op de vuurpijl kloppen die jonge moeders aan bij de staat voor vette uitkering. Hier hoor je feministen nooit over want het is tenslotte hun recht als vrouw dat de wereld hun problemen dient op te lossen.
Plork
Solar666 | 09-03-17 | 09:47
Zo te lezen zijn er nog genoeg sukkels die er geen probleem mee hebben om de lieve man te spelen voor een vrouwke die zich door 30+ random dudes heeft laten doorblaffen. Het zullen wel niet haar eerste keuze zijn, maar toch fijn dat ze elkaar vinden.
Henk3162 | 09-03-17 | 09:35
Je snapt er echt geen bal van, meisjes als Milou willen in de jaren dat hun seksuele marktwaarde relatief hoog is de lichtekooi spelen. Tegen de tijd dat haar seksuele marktwaarde richting het faillissement gaat wil zij ineens kinderen en een vaste relatie om haar te voorzien van alles waar zij zelf niet voor wil werken.
voor mannen in die leeftijd lopen er nog zat jonge dames rond die the cock carousel willen berijden. Mannen zijn tot de leeftijd van 50 jaar nog steeds interessant voor veel jongere dames. Vrouwen boven de 30 devalueren in hoog tempo. Wat zijn de keuzes voor zo'n slet als zij straks 30 is? Ik hoop dat ze een hoop liefde kwijt kan bij haar 5 katten.
Ga dan niet bij het Corps, crême brulee.
... even een rekensommetje maar. Anderhalf jaar, dat zijn 18 maanden, 72 weken met gemiddeld 1 bijeenkomst per week. Dus je bent zo verrekte dom bent dat je pas na 72 weken (!) via social media de aandachtshoer gaat uithangen i.p.v. de corpsslet. Chapeau! Typisch gevalletje "Told you so..." Deze dame mag wat mij betreft in het rijtje van 1) Mensen die tabaksfabrikanten gaan aanklagen omdat ze kanker krijgen (na een leven lang tegen beter weten in 1 pakje per dag wegpaffen) 2) Molukkiaanse treinkapers die 40 jaar na hun weloverwogen gruweldaad gaan zieligen om geld bij de Nederlandsche Staat (met een Knoops of Zegveld aan hun zijde) 3) Tienermeisjes die huilie gaan doen bij DWDD omdat ze, ondanks voorlichting op radio, TV, internet, intergalactische newsfeeds, voor een webcam hun kut 3x binnenstebuiten keren. Goed zo meid! Dapper meid! You go girl!
Henk3162 | 09-03-17 | 09:35
Zowel die jongens als Milou hebben gewoon shitty morals. Als geen relatie wil moet je inderdaad geen relatie nemen.
Geen kwaad woord over de vreemdgaande jongens en de meisjes die deze jongens blijkbaar als hun bezit zien. Als je jong bent en niet toe bent aan een serieuze relatie kan je dat maar beter weten. Voor je het weet loop je anders jaren elkaar te frustreren en moet je steeds maar proberen in het juiste sociaal gewenste hokje te passen. Ontdek de wereld, maak lol, ontwikkel je zelf. Voor de meesten komt er vanzelf een dag dat ze er echt aan toe zijn en vader en moedertje willen gaan spelen. Dat kan je het beste doen met iemand die dit op dat moment ook wil. Milou heeft gelijk.
Solar666 | 09-03-17 | 08:26
"Gender equality, vrouwen zijn er voorstander van zodra er wat te halen valt."
9/10
Zoals Bill Burr zei behandelen vrouwen de gelijkheid aan mannen als een buffet: wat je lekker vind schep je op je bordje en wat je vies vind laat je liggen.
wake-up-pete | 09-03-17 | 09:07
Hoer = betaalde seks
Slet = gratis seks (misschien op een paar Breezers na dan).
Bij een hoer betaal je voor betaalde diensten en daarmee is de kous (of condoom) af.
Bij sletjes volgt er nog wel eens een heel drama met filmpjes op Dumpert of Youtube. Hoerenlopers zijn dus zo gek nog niet.
-weggejorist-
Dan zijn die corpsballen toch ordinaire hoerenlopers ?
Milou, het heeft geen zin die knorren begrijpen het toch niet. Kom gewoon naar huis, je oom in het buitenland.
@BASinnic
Idd die andere meiden lachen zich nu rot om dat filmpje. ach ja beter dan de brandstapel.
ze weet kennelijk niet wat de wereld vind ,het merendeel vind het gewoon niet ok ,en ook met de geslachtszieken rijst het de pan uit ,antibiotica houdt er ook al mee op.Dus de grote vrijheid kan je vergeten
Mag ik haar nummertje?
Losbandig = geen loyaliteit.
Je komt als man thuis van de jacht, zit daar je lieftallige vrouw met een bolle buik maar wiens kind is het?
Dat anti-conceptie ertoe leidt dat zij niet meer zwanger raakt neemt niet de consequenties van miljoenen jaren evolutie ongedaan.
Waarom vechten mannen bij andere soorten voor het recht om te paren? Waarom dood een mannetjesleeuw de welpen van zijn inmiddels verslagen concurrent? Vrouwen zijn biologisch geprogrammeerd om een man als verschaffen te zien. De overlevingskans van baby's is vele malen hoger als er een verschaffer is. In vroegere tijden was je als vrouw ook ontzettend de pineut als je een kind kreeg terwijl er geen vader was, meestal werd je dan gedwongen te vertellen wie de vader was en werd er onder maatschappelijke dwang tot ene huwelijk gedwongen. Er zijn vast heel wat mannen een 'moetje' in gerommeld terwijl de dame in kwestie niet helemaal zeker was of hij wel de vader was. Tegenwoordig met het systeem van sociale voorzieningen is dat niet meer nodig, de rekening voor hun anti-sociale gedrag leggen zij gewoon bij de samenleving neer. Gender equality, vrouwen zijn er voorstander van zodra er wat te halen valt. Gender equality is ineens een slecht idee als er wederom wat te halen valt. En zie daar de ware aard van de vrouw, mannen zijn er vooral om hun van alles en nog wat te verschaffen terwijl zij kunnen bitchen dat het nooit genoeg is en dat het altijd de schuld van mannen is dat zij zo ongelukkig zijn. Tegenwoordig zijn er nogal wat van die 'single-moms', ongelukkige vrouwen die vaak promiscue gedrag vertonen, blijf gezond van lijf en geest, mijdt deze vrouwen als de pest.
@steenenbeen. Precies mijn gedachte. Het zijn de gekrenkte en jaloerse vrouwen op de achtergrond die aan de touwtjes trekken. In de middeleeuwen hadden ze er voor gezorgd dat Milou als heks verbrand zou worden
Oké een aandachtshoer dan..
"Mijn seksualiteit heeft niets met mijn waardigheid te maken", is ook een mening.
*kuch knettergek kuch*
kereltie_ut_drenthe | 09-03-17 | 00:36
Fysiek geweld tegen mannen is niet oke, dat jij dat kennelijk anders ziet zegt een hoop over het miserabel mens dat jij bent. De grens ligt altijd bij geweld kneus.
Mien goudappel... jezult het klerewijf in je dispuut hebben... is een jaloers, want aarsjelelijk, vals kreng met de verkeerde nick.
Stinkende rotte mispel zou beter passen.
Laat dat kind toch lekker neuqseksen. Je bent maar 1x jong.
Misschien doen andere vrouwen moeilijker hierover in deze kwestie, en trekken ze aan de touwtjes van ruggegraatloze vriendjes van ze. Vrouwendag haha.
Als je niet van tradities houdt beter niet bij het corps gaan.
"Act like a slut, get treated like a slut."
waarom ga je dan bij die club dom mokkel
Hans Gruber | 08-03-17 | 18:37
Klopt, waarom ga je daar dan bij. Je weet wat voor types daar rondlopen.
Milou Deelen wordt 'Milou Delen', het scheelt maar een letter, maar maakt een wereld van verschil. Milou Deelen, gedaan door velen!
Interessant inkijkje. What goes around, comes around, denk ik dan. In dit geval een platte respectloze attitude gelieerd aan seksualiteit. Neemt niet weg dat zij niet lijkt te deugen maar die brallers die haar afzeiken ook niet. Leuk biotoopje wel...
Ik ben gek op die deurmatjes : volblaffen met but zou Teeuwen zeggen
Ik ben natuurlijk een ouderwetse bal, maar ik vind dat zowel mannen als vrouwen niet te koop moeten lopen met hun sexuele escapades. Pas op, ik was puber in de jaren zestig, heb de sexuele revolutie meegemaakt. Ik hoef alleen als man niet stoer te doen over mijn sexleven en vind dat vrouwen dat ook niet hoeven te doen. Zelfrespect hoort je tegen te houden te neuken waar een gat in zit cq waar een lul aan zit. Verder getuigt het van een chronische soort van onvolwassenheid cq minderwaardigheidscomplex als je denkt dat het nodig is aan iedereen te vertellen hoe vaak en met wie je het gedaan hebt.
Wat als Trump nu een gewoon simpele loodgieter zou zijn ?
Ik roep maar wat
Do not judge.
-weggejorist-
Fijn. Dankzij al die klungels met hun grote bek kruipen die dames vanzelf dicht tegen meer discrete heren aan. Zoals ondergetekende. Keep it up idiots, ik vermaak me prima. Want dat die meiden seks willen gaat echt nooit veranderen, de vraag is waar ze het halen. Slet zijn ze allemaal, en daar is niks mis mee. Heerlijk!
daar ga ik geen beeldfap aan verspillen, het lijkt wel een vent
"met fotografe Jonna Bruinsma maakte ik dit filmpje"
Goed verhaal..
ij vindt dit dus pacceptabel gedrag? Lekkere standaarden hebben we in postmodern Nederland anno 2017. Moeten we misschien toch maar terug naar het christendom.
Zosima | 09-03-17 | 01:48
K, moest toch ff uitvogelen hoe het nu precies zit (qua artikel..). Dit speelt dus in Groningen (= Vindicat, maar die zullen inmiddels wel ziek zijn van hun naam in de pers terug te zien.. en de frustratie is kennelijk daar bij het meisje om die pers nog een keer op te zoeken, maar het zou dus voor iedereen beter geweest zijn als het anders was gelopen).
Het is dus allemaal in een crisis uitgemond begin dit jaar, waarbij het meisje dus alles afgebroken heeft in Groningen en teruggegaan is naar Amsterdam (en waarschijnlijk dus sowieso nog een jaar studie verliest mocht ze dat weer willen/kunnen oppakken). Conflict inmiddels ook thuis, best wel heftig..
Zou dit toch nog steeds niet een uitvloeisel zijn van die 'bangalijsten' in Groningen en is dat niet onderdeel van een 'cultuuromslag' waar dus al door een aantal mensen naar gekeken zou worden? (er speelde ook nog de kwestie van de ontgroening, mogelijk dus hetzelfde jaar en anders sowieso de jaren waarnaar nu gekeken wordt.. het probleem daar - en daar speelde toch wel iets - zit dus niet in het pand of inboedel). En volgens mij zijn ook al die partijen hier sowieso bij betrokken. Als je dus met die 'cultuuromslag' bezig ben, zou ik sowieso gaan kijken wat er te lijmen valt (en dus werken aan beterschap in de toekomst - dit soort dingen voorkomen is altijd veel beter dan genezen al hoort het ook een beetje bij jonge mensen.. maar het gaat er dus om excessen en het risico daarop terug te dringen).
kereltie_ut_drenthe | 09-03-17 | 02:07
Ik noemde je niet een slet, het was in het algemeen bedoeld.
Zosima | 09-03-17 | 02:09
Wie is dan een slet ???
Kan ik dan naar jouw uitspraak .. algemeen bedoeld .. iedereen slet, hoer, homo of vreem ganger noemen in mijn supermarkt
kereltie_ut_drenthe | 09-03-17 | 02:07
Ik noemde je niet een slet, het was in het algemeen bedoeld.
@ Zosima | 09-03-17 | 01:39
waar haal jij dat vandaan ???
Mijn motto is ... geen huwelijk voor de seks ... er moet een verbinding zijn hé.
Mag ik dan in jouw ogen een slet zijn.. maar heb wel mijn eigen sociale respect en openheid waar iedereen mee om kan gaan en geen enkele ex problemen zou hebben omdat ik eerlijk ben en geen claim leg op iemand.
//
Flappie2006 | 09-03-17 | 01:44
Jij vindt dit dus pacceptabel gedrag? Lekkere standaarden hebben we in postmodern Nederland anno 2017. Moeten we misschien toch maar terug naar het christendom.
nl.wikipedia.org/wiki/Monogamie
Monogamie is een gen. Je hebt het of je hebt het niet.
mens-en-samenleving.infonu.nl/levensvi...
@Zosima | 09-03-17 | 01:39
Hadden die vriendjes trouw beloofd en een trouwring om?
kereltie_ut_drenthe | 09-03-17 | 01:29
Als je een slet wil zijn, fine. Maar accepteer dan ook de sociale consequenties.
Wat dit meisje deed was seks hebben met de vriendjes van haar vriendinnen. Absoluut onacceptabel, zo immoreel als de neten. Er is dus wel iets mis met haar gedrag.
Moslims denken er hetzelfde over. Alle vrouwen die lekker met hun lichaam doen wat ze willen zijn 'hoeren' volgens hun. Maar ze maken er uiteraard wel graag ge-of misbruik van. Hypocriete klootzakjes.
@De Koreaanse Slet | 08-03-17 | 20:28
Moslims willen uiteindelijk een meisje trouwen dat nog maagd is, het liefst uit land van afkomst. Voor die vrouw hebben ze nog enig respect maar alle bleke Nederlandse meisjes en vrouwen zijn hoeren om op laffe manier lastig te vallen, te intimideren of op doortrapte manier te verleiden en daarna uit te buiten. Totaal niet te vertrouwen tuig en bovengemiddeld vaak Marokkaans.
nl.wikipedia.org/wiki/Loverboy_(perso...)
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/02/...
Ook veel Antilliaanse mannen hebben een unieke kijk op vrouwen, zijn er enkel voor hun genot.
@ Zosima | 09-03-17 | 00:41
Er is helemaal niets mee met haar gedrag, alleen zijn meeste mensen teveel beschermd om hun gedrag/geaardheid en zich niet meer hoeven te verzetten omdat ze het door de maatschappij niet meer hoeven te doen en dan krijg je gepiep over kleinigheden ... er is geen enkel gehard persoonlijk meer waar men voor staat tegenwoordig en piept over elke scheet als het niet past.
wat een verhaal, zet het even op de mail
Jammer van de moeite, maar dit leest geen hond
tsjajaja | 09-03-17 | 01:11
Strikt genomen klopt dat inderdaad..
Overigens bepaal ik zelf wel of ik een grap maak over jouw 'seksualiteit' maak Milou, wie denk je wel niet dat je bent?
@ nickolaas | 09-03-17 | 00:51
Jammer van de moeite, maar dit leest geen hond
Slet is goed.
Je Suis Slet.
Als je met vriendjes van clubgenootjes gaat ben je simpelweg een slap excuus voor een mens. Geen enkele waardigheid, en ja dan ben je dus laag.
@Zosima | 08-03-17 | 23:19
Er zullen dingen gebeurd zijn, waarbij dus ook mensen zich gekwetst of verraden hebben gevoeld. Wat mij betreft zijn er twee mensen waardoor zoiets gebeurt (er hoeft maar 1 uit 2 op dat moment even in te schatten dat daar gedoe van komt - en wat ik al zei, clubgenootje van je vriendin is ook iets waarvan je het probleem kan inschatten.. en in een sociale omgeving heeft er ook zijn waarde in dat je elkaar een beetje voor dit soort dingen kan behoeden, juist omdat je elkaar goed kent).
En er zullen altijd mensen zijn die bij zo'n meisje meer water in de boot willen scheppen.. maar het is ook een stukje persoonlijke ontwikkeling misschien om zo iemand een stukje misschien wel tegen zichzelf in bescherming te nemen en er valt ook heel veel van mensen te leren in de zin als je inzichten ontwikkelt waarbij je ook bij mensen die misschien hun worstelingen hebben, zelfs wat water uit de boot kan scheppen en uitvinden wat werkt - dat is toch het soort ontwikkeling waar je een leven lang iets aan kan hebben en overal van pas komt (het zijn echt niet alleen voetbaltrainers die met mensen moeten kunnen werken - en ook daar zit soms zelfs het grootste talent in mensen die toch ook dat soort aandacht ook echt nodig hebben). En ook voor hen is het denk ik een dagelijks leerproces, waaruit men helemaal niet zoveel uit formele opleiding kan halen.
Intuïtief kan je trouwens al heel veel goed doen (ik ben me ook later wat meer in theoretische context van dingen gaan verdiepen - maar 80% van wat daar als 'best practice staat' vinden mensen zelf ook wel uit is mijn ervaring en het is ook het beste dat daar een groep omheen staat, niet goed dus iemand uit zo'n club te zetten.. of de samenstelling zou wel heel 'ongezond' moeten zijn.. ja, mensen zijn dus gekwetst, maar ik zou er toch nog eens over denken (desnoods een gesprek met mensen erbij bij wie men advies kan inwinnen - heb ik trouwens bij andere clubjes goed zien werken,wel al heel wat jaren geleden, maar toch). En het zou geen criterium moeten zijn, maar uiteindelijk doet men ook zichzelf tekort door zo te handelen (en dat soort verenigingen zijn vaak hard is ook mijn ervaring, maar het is dus ook iets om te ontdekken dat daar dus niet de kracht van zo'n vereniging in zit - en zowel horizontale als verticale verbanden zijn er niet voor niets.. put daar uit zou ik zeggen). En juist die cultuur van die lijstjes is misschien ook wel een van de uitdagingen om te ontgroeien (als dat echt de boventoon gaat voeren heb je misschien toch een soort mensen die dominant zijn, die misschien zelf in inzichten iets beperktere mogelijkheden hebben om van dit soort dingen iets op te steken (maar daarvoor ben je dus een groep) - en als het goed is zouden dit soort mensen bij ouderejaars bijvoorbeeld dus zeker in de minderheid moeten zijn en al helemaal niet meer dominant.. niet altijd makkelijk, maar ik denk wel altijd de moeite waard om dat soort ontwikkeling door te maken en grijp die kans aan in zo'n verband zou ik zeggen).
Waarom vindt dit meisje het dan wel zo erg dat mensen haar een slet noemen? Blijkbaar vind ze zelf diep van binnen ook dat er iets mis is met haar gedrag.
Zosima | 09-03-17 | 00:41
En zo sla je de spijker op zijn kop. Intuïtief voelt ze inderdaad zelf ook wel aan dat haar gedrag de wenkbrauwen doet fronzen. Het verhaaltje - met bijbehorend filmpje - is slechts een poging haar gedrag te rationaliseren.
nl.wikipedia.org/wiki/Rationalisering...)
Dit gedrag ze je met name bij vrouwen heel sterk... komt omdat ze bij uitstek sociale dieren zijn. Mannen hebben meer autistische trekjes waardoor sociale uitsluiting ze minder deert.
kereltie_ut_drenthe | 09-03-17 | 00:36
Als ik jou voor vuile provinciaal uitscheld zou het je waarschijnlijk niet erg diep raken, omdat je je er niet voor schaamt dat je uit Drenthe komt. Waarom vindt dit meisje het dan wel zo erg dat mensen haar een slet noemen? Blijkbaar vind ze zelf diep van binnen ook dat er iets mis is met haar gedrag.
Boys", "pici", "parra". Die Mien Goudappel is een uitwisselingsstudent?
You-On-A-Gin | 08-03-17 | 19:15
Mijn idee. Volgens mij word ik te oud.
Van welke Corps is ze nu dan ?? muziekcorps, politiecorps, corps mariniers of marrionetencops ??? Maar maakt ook niet uit ... mannen zijn nu eenmaal stoer .... Een kleine tip voor haar in die een of andere Corps ... ga tegenover je vernederaar staan, kijk hem in de ogen, (de meeste mannen staan stoer met de benen gespreid) knietje omhoog en omdraaien en geniet van je overwinning.
t, dit maakt in dit geval niet persee een slet, van deze deerne.
westcoast | 08-03-17 | 23:43
Het vriendje van een clubgenoot pijpen in een steeg, twee jongens tegelijk doen en geen slet? Ben benieuwd wat jij onder "slet" verstaat.
Flikker op aandachtshoer, je was er zelf bij.
Yup. Slut shaming.
En dat voor een tweederangscorps, want niet in Leiden of Delft.
Guido | 08-03-17 | 18:47
Die wijven hier in Leiden worden met het jaar lelijker en lelijker (vadsig en vies)... die wil je niet eens neuken. Qua fysiek zijn die in Amsterdam, Utrecht en Groningen duidelijk van een hogere kwaliteit... alhoewel ook daar het verval heeft ingezet. Het verval loopt lineair met de opkomst van de smartphone... des te populairder de smartphone (en vergelijkbaar spul) des te ongemotiveerder vrouwen worden aan hun uiterlijk te werken/luier ze worden. Gevolg is veel dames met puddinglichaam.
Of ik haar zou doen? Voor een pakje brio-boter en een flesje water bij de lidl had ik zowel haar reet als voorbips aan mijn vleselijke schandpaal geregen.
Waarom zou je een hoer geen hoer mogen noemen, een pinguïn is toch gewoon ook een pinguïn? Trouwens, alle corpschickies zijn sletjes dat weet iedereen.
Wat een walgelijk wijf. Ze overtreedt een sociale norm door de vriendjes van haar vriendinnetjes te neuken. Dan moet ze niet zeiken dat zoiets consequenties heeft. Dat staat los van het corps. Dit gedrag is in geen enkele sociale groep geaccepteerd.
En ze moet al helemaal niet doen alsof zij het slachtoffer in deze situatie is. zij is de dader. Zij heeft welbewust niet één keer, maar tot drie maal toe een bekende norm overtreden.
Natuurlijk hebben die gasten ook verkeerd gehandeld, maar die zoeken niet vervolgens bij het grote publiek de slachtofferrol op.
Wat kan ons dit nou schelen? laat dit meisje lekker haar ding doen, allemaal jong geweest en fouten gemaakt, dit maakt in dit geval niet persee een slet, van deze deerne.
Ja ben een man en ik vind, dat deze dame respect verdient.
5 reeten.
Makro777 | 08-03-17 | 20:31
Corpsballen zijn de retards onder de studenten. Oppervlakkiger vind je ze niet.
Hoe kun je er als vent mee zitten dat er vrouwen zijn die er een nogal mannelijke seksuele moraal op nahouden? Dat betekent meer plezier voor beide seksen, lijkt me. En lekker boeiend dat een wijf anderen heeft gehad. Laat vrouwen, net als mannen, lekker rondneuken. Het enige dat je dat meisje kwalijk kunt nemen is dat ze bij het corps is gegaan. Iedereen weet hoe de cultuur daar is.
@ necrosis | 08-03-17 | 19:09
Ik ben het altijd stellig met uw mening eens maar ik heb het idee dat het onderwerp uiteindelijk niet de hoeveelheid sex betreft maar het gaat om pure 'maten' naaierij
Áltijd weer die mannen. Haar corpsgenotes waren vast dolblij met haar.
Maar even het biologische aspect er met de haren bij trekken: van oudsher is een vrouw die rondneukt geen betrouwbare partner en waarschijnlijk ook niet heel sterk als het gaat om het inschatten van risico's. Het zit dankzij miljoenen jaren evolutie in mannen EN vrouwen ingebakken om dit soort gedrag te ontmoedigen. Hoe losser het seksuele moraal van een vrouw hoe hoger de kans op ongewenste zwangerschappen (een man weet zonder test nooit 100% zeker of het zijn kind is) en SOA's (vrouwen zijn vaak ontvankelijker voor infectie en de gevolgen van infectie zijn voor vrouwen vaak ook ernstiger).
Het is heel leuk dat we vandaag de dag zo ver zijn gevorderd dat we een aantal van deze problemen heel goed kunnen opvangen, maar dat betekent niet dat een los seksueel moraal totaal geen gevolg meer heeft OF dat mensen maar even miljoenen jaren instinct kunnen negeren.
Die gozers van het corps zijn onbetrouwbare sletten, maar Milou ook (en nog eens een domme ook). Bovendien is het naar mijn ervaring voor mannen ook nog nooit "cool" geweest om een afgelikte boterham te neuken en worden mannen die dat wel doen ook belachelijk gemaakt.
hahaha altijd leuk dit soort dames .. dan is het niet van "ik neuk gewoon graag "maar is het ineens "mijn sexualiteit"juist
ten eerste .. een naam krijg je niet zomaar .ten 2e ze heeft in die zin gelijk dat waneer een vent alles naait hij een held is en een vrouw een slet .daar heeft ze een punt maargoed .de mannen hebben er waarschijnlijk ook geen probleem mee om slet genoemd te worden dus .. zal toch een mannen dingetje zijn he ?maar ga nu niet lopen zeiken meid als jeje door weet ik veel wie hebt laten afpalen en dus "makkelijk"bent daar houden mannen juist van .geen moeilijk gezever gewoon neuken .
NEINneinnein
donjon | 08-03-17 | 21:38
Mark is geen lid geweest
Als je met vriendjes van clubgenootjes gaat ben je simpelweg een slap excuus voor een mens. Geen enkele waardigheid, en ja dan ben je dus laag.
Als je er 100% voor kiest om een slet te zijn, zou het je ook niet moeten uitmaken als mensen je een slet noemen. Wees er trots op ofzo. Je kan iemand alleen maar beledigen als die persoon hetgene waar de belediging over gaat zelf ook een beetje naar vind. Maar nee, de hele maatschappij moet zich aanpassen aan Milou.
Solar666 | 08-03-17 | 22:38
Geld doet wel veel, maar de Nederlandse man is zo'n gefeminiseerde pussy dat zelfs een arme stakker met een goed lichaam en een vlotte babbel zich een slag in de rondte kan neuken. Geen wonder dat de Marokkaantjes in de randstad zich letterlijk de ballen uit de broek lachen en de ene na de andere Priscilla, Sofietje en Marieke ontmaagden.
Nederlandse mannen zijn zulke pussy's. De consensus dat het blijkbaar normaal gevonden moet worden dat je vriendin bijvoorbeeld hele voetbal elftallen heeft afgewerkt (onder het mom van zelfexploratie) voor je haar leerde kennen is daar bewijs van.
Hahahaha, de reacties bewijzen het gelijk van Milou. Manmanman.
Als je niet voor slet wil worden uitgemaakt moet je je niet als een slet gedragen. Of doe het dan wat onopvallender. Dat is de enige downside van vrouwelijke seksualiteit. Wij mannen moeten ons hele leven struggelen om überhaupt wat dames in bed te krijgen, bij jullie is dat geen enkele moeite maar dan mag ook enige zelfbeheersing worden verwacht.
The unicorn zone, misschien vinden wij die ooit nog eens op Mars.
@TeeJee
geniaal hilarisch (welbekend bij de meesten neem ik aan) ff aanzien, duurt heel ff voor t op gang komt:
www.youtube.com/watch?v=vwbKYcBdVyk
The Universal Hot vs Crazy Matrix - a Man's Guide to Women
Zoon van Boer | 08-03-17 | 22:20
Vrouwen gaan vaker vreemd dan mannen, het liefst allemaal met die ene alpha male. Als vrouwen een man met een vrouw zien voelen zij zich direct tot hem aangetrokken. Want die ene vrouw heeft vast gezien dat er wat te halen valt. Vrouwen willen graag 'veroverd' worden, wat een eufemisme is voor 'ik wil dat hij als zijn shit aan mij geeft'. Vrouwen gebruiken hun uiterlijk om mannen aan de haak te slaan, mannen hebben alleen een hoop geld en status nodig. Mensen die anders beweren zijn of lelijk of hebben geen geld en status.
Het komt allemaal door Jiskefet.
Ik ben gek op sletten. Hoe meer hoe beter.
TeeJee | 08-03-17 | 22:13
Geil is geen zelfstandig naamwoord, en een geile slet is een pleonasme. Een slet niet geil is noemt men hoer.
Sorry hoor. Maar als ze zich had ingelezen, had ze kunnen weten dat lid worden van deze prehistorische instelling dit soort gevolgen met zich mee kan brengen. Minerva, USC en alle equivalenten en na-aperijen zijn ouderwets. En voor je "netwerk" helpt het gelukkig ook niet meer zoals vroeger. Dus stop met zeuren. Oh. En, heel gek. It takes two to tango. Dus nu niet janken.
Ha, die Mien Goudappel is minstens net zo erg als die mannen inderdaad. Grappig ook dat ze alles heeft afgeschermd of Facebook. Even googlen leert dat zij ook lekker beschamende foto's van een ander heeft zitten delen, wat een trieste bedoening... om het over haar taalgebruik nog niet eens te hebben.
Net zo veel vrouwen hier als mannen die buitenom neuken...
@Solar666 | 08-03-17 | 21:35
Geil?
sapioseksueel | 08-03-17 | 21:47
Het is natuurlijk ook een persoonlijk drama voor deze vrouw, ze zit er namelijk nogal mee. Ik kan mij er zelfs nog wat bij voorstellen echter heb in niet de illusie dat haar actie enige directe uitwerking gaat hebben, althans slut-shaming gaat er niet door verdwijnen. Wat ik absoluut niet heb is minachting voor haar, ik hoop alleen maar dat zij tot inzicht komt dat je altijd wordt afgerekend op bepaalde gedragingen. Social Justice is een illusie, hoe eerder je dat begrijpt hoe eerder je leert je eigen weg te gaan en daarvoor verantwoording te nemen. De oplossing voor je probleem extern zoeken is meestal een heilloze weg die alleen maar tot nog meer frustratie 'lijdt'.
@TeeJee | 08-03-17 | 21:20
Ik ben zo goed als 0 gaan drinken na een onverwachte 'health scare' (en ik dronk al vrij weinig, maar 's avonds een bodempje whisky vond ik dus wel lekker - maar voor mijn gevoel is dat dus een beetje 'shaky' geworden - of gebleven - en eventueel vroegtijdig meer gedoe niet waard). Met mate is in ieder geval sowieso altijd belangrijk (met terugwerkende kracht zou ik zelfs in mijn studententijd die paar keer dat er toch best wel stevig gedronken werd toch ook nog wat meer gematigd hebben, terwijl ik er relatief heel goed tegen kon - dat soort hoeveelheden maakt geen sense en ook op lange termijn is een goede gezondheid geen gegeven en is een beetje marge aanhouden niet eens zo gek ook).
Verder gaan mijn vroegste herinneringen terug tot 4-op-een-rij spelen op een 'Apple 2' moet dat geweest zijn (inmiddels een museumstuk idd vroege jaren '80). Microsoft Messenger (later MSN), dat was volgens mij de eerste boosdoener met chatten (maar ik heb ook nooit echt leren tekenen bijvoorbeeld - door dus computer tekenprogramma's en daarna ingestoken op CorelDraw 1.0 op wat de eerste grafische gebruikersinterface was - Windows 2.0 en misschien zelfs wel de originele Windows.. ). Jaren van mijn leven gekost (maar je kan tegenwoordig dus weer helemaal 'retro' met Arduino's - 'jonge mensen' ;) Dat is leerzame shit! (en je kan dus heel veel met die dingen en het leert vrij snel - heel veel dingen die nu op de markt komen zijn goedkoop dus in concept zelf ook wel te ontwikkelen.. in die zin is toch weer iets van die jaren '80 waarin computers en zelf programmeren echt een soort van 'boom' waren, weer een heel stuk terug.. het is volgens mij vooral het 'vercommercialiseren' dat meer 'tricky' is geworden dan toen (patenten, marktmacht, etc).
Gottegot, wat een goeietijdenslechtetijdengedoe toch weer. Slecht gespelde roddel en achterklap van die Goudappel, die over een jaar of twintig - ik roep maar wat - minister van onderwijs zal zijn. Of het bedrijf waar je voor werkt gaat reorganiseren.
Magoed: we zijn allemaal jong en dom geweest, toch? Toch?
@Solar666 | 08-03-17 | 21:38
Ik moet je wel nageven, wat je doet doe je goed ;-)
Vind het gewoon een beetje sneu voor het meisje allemaal.
Milou, je bent gewoon een gezonde Hollandse meid! Dan bèn je ook gewoon lekker geil en dat hoort er bij. Je hoeft je echt niet te verschuilen achter zo'n suf filmpje. Al die wijven zijn gewoon jaloers. Hoort er óók bij! Gewoon dóórgaan!!!
Ach Milou, je mag wel even uit komen huilen bij meneer Koffie.
donjon | 08-03-17 | 21:38
Grappen over gas zijn nooit grappig, althans volgens moraalridders.
Mevrouw heeft de verkeerde hobby gekozen.
Corpsballen he..... en maar lachen.
Daar heeft Mark en z'n VVD-consorten het geleerd.
Alles weglachen... he
En nu snuift onze Mark met z'n vriendjes Gronings lachgas.
sapioseksueel | 08-03-17 | 21:22
Nee ik ben niet degene die de eerste steen gaat werpen maar zodra het stenen gooien begonnen is ga ik wel lekker los xD
Hoi. Dit vind is dus werkelijk geen stijl. Van Geenstijl. Slutshaming. Dat doen toch alleen corporale pubers die zelf nooit geyle neuqsex gaan hebben? Juist omdat het types zijn die deze meuk reposten. De fapfanaat verwijt de vrouw. Doei.
superjan | 08-03-17 | 21:15
Het was een grap maar Milou schijnt geen gevoel voor humor te hebben. Vrouw klaagt over het feit dat zij als slet wordt gezien als zij zich promiscue gedraagt, vreemd. Iemand die veel alcohol drinkt noemt men een alcoholist, iemand die veel huisvuil ophaal noemt men vuilnisman (of -vrouw volgens feministen) Iemand die veel drugs gebruikt en daardoor dakloos is noemt men een junk, iemand die de boeken controleert een accountant. En hoe noemen wij iemand die seks heeft met veel wisselende partners?
Dit:
Weet je waarom dit niet doordringt, Milou? Let op: de begripvolle mannen die aan jouw zijde staan en er openlijk voor uitkomen dat ze slutshaming net als jij schandalig vinden, zijn de laatsten die met je naar bed mogen.
.
Want die 'ongemanierde gore klootzak' is toch eigenlijk veel interessanter en spannender? Misschien niet voor een relatie, wel voor in bed.
overdrijfnietzo | 08-03-17 | 19:49
En dit:
Slut shaming is een exclusieve damesaangelegenheid. Kerels doen dat niet. Die bellen gewoon nooit meer terug - tenzij ze effe droog staan, uiteraard.. Dan weten ze dat telefoonnummer nog feilloos te vinden. Leuk? Nee. Maar wel logisch. Gemakkelijke meiden verpesten de markt voor moppies, die deze waar duur verkopen. Daarom moeten zulke dingen worden aangepakt. Zo simpel zit de natuur in elkaar.
Tux1337 | 08-03-17 | 20:18
Spijker op z'n kop
Henk3162 | 08-03-17 | 21:21
Zij zijn zeker niet onschuldig.
@solar666
Wat fijn dat je kunt oordelen over een persoon zonder haar echt te kennen. Ik mag je vast feliciteren, jij bent zeker foutloos door het leven gegaan tot nu toe.
Ehhhh, is het niet zo dat juist de genoemde jongens een relatie hadden en dus zij met name over de scheef zijn gaan?
nickolaas | 08-03-17 | 21:11
Ik ben nog net jong/oud genoeg om de opkomst van zowel de computer als smartphone te mogen ervaren.
In mijn Whatsapp gebruik ik ook afkortingen en de hippe straattaal vindt (helaas) toch af en toe zijn weg in de berichten.
Wat betreft het tijdstip; mijn consumptie van smakelijke doch alcoholische dranken heeft zich, wegens werk, verplaatst naar het diner en het borreluurtje daarna.
Tja... de tijd laat niet op zich wachten.
@basweetutwel | 08-03-17 | 20:54
Ja, en? Mag ze dat niet zijn omdat dat haar minderwaardig maakt?
@Solar666 | 08-03-17 | 19:43
Jij snapt het niet helemaal waar het om gaat, toch?
@solar666 ik bedoel vaste kern van reaguurders van GS. Je moet dit niet doen man.
superjan | 08-03-17 | 21:09
Die vaste kern wordt vanzelf weer een stuk zachter als zij er even op los gaat in een steegje.
Aandachtshoer krijgt aandacht, doel bereikt.
Ik kon niet meer verder lezen na: 'Toen ik men hierop aanspraak, kreeg ik terug dat het maar een grap was. Ik heb geen één keer gelachen'.
Wat een droef gevoel voor taalvaardigheid......
@TeeJee | 08-03-17 | 21:06
Ook een beetje vroeg op de avond misschien - maar geen effect dus op je taalvaardigheid. Bij mij is volgens mij de klad er in begonnen te komen met de chat-apps en drie dingen tegelijk open (ik denk dat ik een soort spreektaal heb ontwikkeld.. met dus niet meer de volle aandacht voor dat schrijven ;) ). Ook vaak nog in verschillende talen - en ineens begonnen die fouten me echt op te vallen.. nou ja, is een beetje zo gebleven lijkt (maar in representatieve dingen is het dus niet aan de orde overigens).
Ik denk dat jullie keuze om dit meisje voor een miljoenen publiek nog verder in de grond te (laten) trappen, haar voor eeuwig zal slopen. Ik hoop maar voor haar dat ze hier ooit nog overheen komt. Ik schaam me ooit tot de vaste kern te hebben behoord.
@Admiraal Balthasar | 08-03-17 | 20:43
U heeft een micropenis?
nickolaas | 08-03-17 | 21:05
Excuses, naarmate de avond en de alcohol vordert word ik wat eigenwijs ;)
@TeeJee | 08-03-17 | 21:00
jah, ik had het al gezien ;)
youtu.be/GmFp0I8AZqw
nickolaas | 08-03-17 | 21:01
Noch*
@TeeJee | 08-03-17 | 21:00
Ok, no worries..
@TeeJee | 08-03-17 | 20:51
Nogmaals dus zonder alles te willen 'psychologiseren' of dus een diagnose te stellen (ik heb nog een diploma op dit gebied nog ervaring met wat hulpverlening naar professionele standaarden zou mogen heten).
nickolaas | 08-03-17 | 20:57
Ik ben, van zeer dichtbij, bekend met bipolariteit.
Maar ik zal u eerlijk bekennen dat mijn reactie niet geheel serieus was.
Admiraal Balthasar | 08-03-17 | 20:56
Wow... die kende ik nog niet --> bookmark xD
Goud!!!
bennietlinksrechts | 08-03-17 | 20:52
De meeste sletten (m/v) zijn gewoon ordinaire dopaminejunks. Je waardigheid verlies je vaak als je slaaf bent van de drang naar lichamelijk genot. In balans zijn is niet alleen goed voor je gezondheid het is ook veel beter voor je reputatie.
NoblesseOblige | 08-03-17 | 20:23
Als deze Milou echt efficiënter haar punt zou willen maken, dan had ze haar tekst in het arabisch moeten schrijven.
1) Ik zou haar doen
2) Gegeven de foto's zou ik ook de rest van het vrouwelijk deel van haar familie doen
3) Ik zou d'r niet over lullen - dat gaat niet aan.
Is toch niet moeilijk?
@TeeJee | 08-03-17 | 20:51
Laat ik er daar dus wellicht ten overvloede nog extra bij vermelden, dat dit een algemeen voorbeeld is - met dus voor mij een basis in theorie en niet dit meisje: "Bipolar disorder can also affect sexuality and sexual activity. You may have periods of hypersexuality during a manic period, and then lose interest in sex during a depressive episode. These sexual issues can create problems in relationships and lower self-esteem." www.healthline.com/health/bipolar-diso... In het algemeen is dus compassie met dit soort mensen op zijn plaats (en geen overbodige luxe ook voor mensen die daar mee moeten -leren - leven).
basweetutwel | 08-03-17 | 20:54
Dat wordt ook wel de "thousand cock stare" genoemd. Een totale leegte van de ziel.
en.kingswiki.com/wiki/Thousand_cock_s...
Admiraal Balthasar | 08-03-17 | 20:52
En hap hap hap.
Gaat u gerust verder met beta-man zijn. Bijzonder vermakelijk.
Als ik haar gezicht zie, die uitdrukking.
Nee, die is niet helegaar lekker in de bovenkamer en daar kan ik zeker geen plezier mee hebben.
Geen slut, wel een aandachtshoer.
Volgens mij begrijpt ze het niet helemaal. Ze meet zichzelf aan de varkens. Dat mannen stoer zijn als ze veelvuldig een divers van bil gaan, is in bepaalde groepen wellicht de norm. Als haar dat niet bevalt moet ze een andere groep vinden om mee om te gaan. Nu is het gewoon een heel vies gevalletje van whataboutism. En als laatste dan nog de slide waar ze opmerkt dat haar sexualiteit los staat van haar waardigheid, is natuurlijk je reinste kwatsch. Je verlaagt jezelf wel degelijk tot een bepaald niveau wanneer je je vergrijpt aan de penis van een vriendje van een ander. Dan ken je simpelweg de betekenis niet eens van waardigheid.
TeeJee | 08-03-17 | 20:45
Want als je niet accepteert dat je vrouw een losbandig seksleven had vroeger ben je echt héél beta. Zoiets heette nog niet zo lang geleden: goede zeden hebben. Ik denk zo en ik zal je wat vertellen: Een miljard+ mannen met mij.
nickolaas | 08-03-17 | 20:45
Misschien is het niet goed om zo te speculeren over mensen die u niet kent.
(Inkopertje)
Gedecideerd zijn over iets wat je zelf veroorzaakt hebt..
Gelukkig voor haar staat dit over 5 à 10 jaar niet meer op internet... Toch?
D'r moeder was er ook niet vies van, maar dat geheel terzijde.
Flappie2006 | 08-03-17 | 20:40
Niks mis met alpha mannen, die laten je feilloos zien waar de sletten zitten. Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan.
Aan de andere kant lijkt het meisje emotioneel niet helemaal stabiel.
In dat geval is er de regel: 'don't stick your dick in crazy'.
@De Koreaanse Slet | 08-03-17 | 20:16
Misschien is het niet goed om te speculeren over mensen die je helemaal niet goed kent, maar mocht zoiets het geval zijn dan zegt het toch ook iets over een vereniging misschien als daar regelmatig misbruik van wordt gemaakt (en een volslagen slag in de rondte dus - maar als iemand bijvoorbeeld manisch-depressieve tendensen zou hebben, dan kan iemand er best een zware kluif aan hebben daar een beetje mee om te gaan - maar in zo'n manische fase is dus ook niet ondenkbaar dat dit soort acties de boel een beetje verder nog uit de rails laat lopen).
En verder wordt er veel ophef over gemaakt dat ze dingen met het vriendje van een clubgenoot heeft gedaan, maar daar loopt dus net zo hard iemand rond die met clubgenoten van zijn vriendin dus niet heel sympathieke acties uithaalt). Geen wonder ergens ook dat daar heel veel geode is nu (en kanp dus dat het ook zo escaleert ook in de media.. die daar misschien met mensen in die leeftijd dus ook voorzichtig mee zouden kunnen zijn - hoop ook dat die fotografe dat allemaal een beetje verstandig in weet te schatten die het dus feitelijk in het publieke domein gooit.. vraag me af of mensen daar helemaal gerust op moeten zijn - hopelijk dus verstandige mensen die zich daar dus een beetje mee zullen gaan bemoeien.. en die misschien wijs genoeg zijn ook om niet te snelle of makkelijke conclusies te gaan trekken).
Admiraal Balthasar | 08-03-17 | 20:43
De onzekerheid klotst tegen de plinten op bij u.
Geeft niet, beta mannetjes moeten er ook zijn.
Dus die Milou is een hoer danwel een slet
dat geldt voor de ledenlijst van zo'n beetje elk gleuvendispuut, sowhat else is new
Admiraal Balthasar | 08-03-17 | 20:34
Yep, dankzij het feminisme zijn vrouwen ongelukkiger dan ooit tevoren. Je kan miljoenen jaren evolutie niet even ongedaan maken met een paar idealen die achteraf helemaal niet zo mooi leken te zijn. Vrouwen willen alleen de leuke voordelen van man zijn en dan bedoel ik niet tegen een boom aan kunnen zeiken. De negatieve aspecten van het man zijn daar breekt nu de pleuris over los. Ze willen gelijkwaardig zijn aan mannen maar mannen moeten wel extra rekenschap houden met de delicate aspecten van vrouwen, hoe hypocriet.
NoblesseOblige | 08-03-17 | 20:33
Ik wil geen relatie met iemand die terwijl ze seks met mij heeft terug denkt aan die ene gozer die haar heeft genaaid ergens in een hostel in 2004 o.i.d.
Als ze veel neukertjes heeft gehad zal je altijd worden vergeleken. Mevrouw Balthasar is gelukkig niet zo. Die heeft een zeer beperkte historie. En in ruil daarvoor blijf ik haar trouw en doe veel moeite om de relatie leuk te houden.
Bij Vindicat lopen inderdaad maar natte tosti's rond, maar dat larmoyante filmpje met die zielige zeehondenteksten is nou echt weer iets voor zo'n rijkeluiskind uit Zuid. Als je half Groningen in je mond neemt, dan moet je ook niet vreemd opkijken dat je een paar boze wijven achter je aan krijgt. Zelfs op Vrouwendag.
Braboblanke | 08-03-17 | 19:47
+1
Alpha en Beta mannen, leerzame uitleg.
www.youtube.com/watch?v=r4JDQ2y2B9s
Alfa mannen zijn ontrouwe honden die je altijd blijven bedriegen, beta mannen zijn te sukkelig en onzeker.
Vrouwen willen mannen die kunnen leiden en toch trouw zijn.
Milou lust er wel pap van denk ik, en dat mag...
TeeJee | 08-03-17 | 20:31
En daar zit nu het probleem, de meeste vrouwen zijn op een gegeven moment niet meer 'hot' maar nog wel steeds volledig 'crazy' ;)
@roze_bril | 08-03-17 | 18:49
Dat maakt jouw dus een hoereloper? Of te gierig om iemand een drankje te geven?
Is dat trouwens niet Alexander "hippe shit" Klöpping met een blonde pruik in dat filmpje?
@Moestuinier: Hoe kun jij daar last van hebben, wat kan jou het schelen wat andere mensen van jou vinden? Ben jij een slet? Nou dan ben je daar zelf voor verantwoordelijk toch? Dus houd op de schuld daarvan bij anderen neer te leggen, neem verantwoording voor je daden, like a man.
Solar666 | 08-03-17 | 20:24
Klopt. De reden waarom dit soort meisjes niet wordt getolereerd is omdat zij de enige vrouwelijke asset tot een commoditie maken. In theorie is het uiteraard fijn dat dit soort meisjes gratis beschikbaar zijn. Nu anticonceptie er in meer dan 13 varianten is juichen vrouwen dat ze bevrijd zijn en dezelfde rechten hebben. Nee, ze hebben nu dezelfde plichten als mannen. Werken tot je er bij neervalt. Dan was thuiszitten en op de kinderen passen en wat huishouden toch een stuk leuker. De kip met de gouden eieren is geslacht.
@Admiraal Balthasar | 08-03-17 | 20:17
Een vrouw met ervaring is niet aan u besteed omdat u toch na 60 seconden klaar bent? Of hoort u tot de reaguurders die nooit neuken en daarom het een ander ook niet gunnen?
@TeeJee | 08-03-17 | 20:16
Dat staat jou zeker vrij. En ik begrijp jouw reactie ook. Ik wilde alleen even de andere kant van de zaak belichten. Ik snap de hypocrycie maar als volwassenen tegenover een meisje van 21 geef ik haar wel de kudo's om voor zichzelf op te komen. Dat doe jij ook.
De Koreaanse Slet | 08-03-17 | 20:16
Vergeet hierbij de 'crazy-hot scale' niet.
images-cdn.9gag.com/photo/203545_700b...
Ze heeft groot gelijk.
Het moet echt afgelopen zijn met het kwetsbare mannelijke ego. Ik heb, als vrouw, teveel last gehad van dit geniepige geroddel en geklets achter mijn rug.
Het is 2017. Kom op.
Mien kan terug naar de basisschool. Welke opleiding volg je in godsnaam? Op HAVO-niveau Nederlands spreken en schrijven is blijkbaar geen vereiste. Ga weg quasi-intellectuele korpstrut.
@VVD 20:21
Hahaha,, U haalt mij de woorden uit de euh... :-O
Uit het toetsenbord
Admiraal Balthasar | 08-03-17 | 20:17
Ik kan u vertellen dat mevrouw Teejee geen behoefte voelt om te trouwen in een witte jurk.
Tevens dat het aantal mannen niet gering is geweest, maar dat er geen sprake is van waardeverlies.
En, om de zaken even om te draaien; mijn versnellingspook heeft ook flink geschakeld door de jaren heen.
Overigens kunt u ook denken; als de dame in kwestie u als vaste bestuurder aanmerkt staat u dus op eenzame hoogte. U bent haar Stig ;)
Admiraal Balthasar | 08-03-17 | 20:17
Moslims denken er hetzelfde over. Alle vrouwen die lekker met hun lichaam doen wat ze willen zijn 'hoeren' volgens hun. Maar ze maken er uiteraard wel graag ge-of misbruik van. Hypocriete klootzakjes.
Zo zie je maar. Weinig verschil tussen mannen in het algemeen.
Persoonlijk vind ik alles prima. Maar als je in een serieuze relatie zit en afspreekt om loyaal te zijn aan de ander dan behoor je dat te doen. Man of vrouw. Tussentijds kan je lekker doen waar je op dat moment zin in hebt. Zolang je het maar verstandig doet en ziektes en zwangerschap probeert te vermijden.
Sletten verpesten gewoon de markt voor pussy, een soort van concurrentievervalsing. Kijk vrouwen zijn gewoon hoeren (allemaal behalve mijn moeder) die verkopen hun lichaam aan mannen voor een tegenprestatie. Meestal is dat in de vorm van echtgenoot/vader/provider zijn. Persoonlijk vind ik de prijs veel te hoog, je zal maar met een vrouw samen moeten leven, verschrikkelijk een ware beproeving. Vandaar dat vrouwen de voornaamste plegers van slutshaming zijn en mannen uit culturen waar je voor dat soort dingen gestenigd kan worden. Wat vind ik van de devaluatie van pussy? Geweldig hoe goedkoper hoe beter want ik ben tenslotte maar een armlastige man. Moet je alleen niet laten blijken want dan dooft het vuur bij die gold diggers tot het absolute nulpunt.
@Dinand | 08-03-17 | 20:05
Is Ayaan Hirsi Ali, m.b.t. slutshaming, niet het verkeerde voorbeeld? Zij kan daar niet over meepraten, aangezien zij besneden is.
En mag Milou de dubbele standaard niet aan de kaak stellen? Stelde Ayaan op haar 20ste überhaupt iets aan de kaak?
@De Koreaanse Slet | 08-03-17 | 20:16
Self-reference, leuk gedaan.
FrankVeer | 08-03-17 | 20:09
Het is ook een aparte naam. Mien. Mien Goudappel.
Slut shaming is een exclusieve damesaangelegenheid. Kerels doen dat niet. Die bellen gewoon nooit meer terug - tenzij ze effe droog staan, uiteraard.. Dan weten ze dat telefoonnummer nog feilloos te vinden. Leuk? Nee. Maar wel logisch. Gemakkelijke meiden verpesten de markt voor moppies, die deze waar duur verkopen. Daarom moeten zulke dingen worden aangepakt. Zo simpel zit de natuur in elkaar.
TeeJee | 08-03-17 | 20:12
Kilometers, onderhoud, krasjes, lakschade gerepareerd hier en daar. Ik kijk bij de aankoop van een auto ook naar het aantal vorige eigenaars. Dat kan eenvoudig op de website van het RDW. Als het er meer dan 3 zijn dan pas ik. Weinig kilometers doet daar niets aan af. Bij vrouwen idem. Als die vanaf hun 15e elk jaar 2 a 3 nieuwe pikken hebben, moet je nagaan hoeveel het er dan rond de 23 zijn geweest: zeker een stuk of 20-30. En die wilt dan met jou trouwen, in een witte jurk nog wel. Amehoela.
Welkom in de vrije samenleving, waar jij een slet kan zijn zonder zware gevolgen en anderen er iets op aan te merken mogen hebben zonder zware gevolgen
Die vrijheid werkt twee kanten op
Vrouwen met ballen zijn meestal mannen met een pruik en lipstick op.
Sletten zijn de best mensen ter wereld. Zonder sletten was er veel meer ellende op de wereld. Ronduit belachelijk dat 'slut-shaming'.
Welke sukkel doet zoiets?
Aan de andere kant lijkt het meisje emotioneel niet helemaal stabiel.
In dat geval is er de regel: 'don't stick your dick in crazy'.
peterdh | 08-03-17 | 20:13
Zeker. Er is sprake van ongelijkheid in hoe we escapades van mannen en vrouwen beoordelen en dat mag best benoemd worden.
Maar het staat mij uiteraard ook vrij om daar enige kanttekening bij te plaatsen.
eu=shit | 08-03-17 | 20:11
Ja, vrouwen met ballen is allemaal leuk en wel maar ik heb weinig met transseksuelen. Dus ik heb ze liever zonder ballen.
@TeeJee | 08-03-17 | 20:05
excuses. Terug naar de basis. Vind je het ok dat ze deze reactie gepaatst heeft? Vind je het goed van haar?
Ah gossie GeenStijl is niet meer wat het geweest is. Is brave bartje aan t jorissen. GeenStijl is deaud!
Om nog even op het gate keepen terug te komen, als wij mannen zulke klootzakken zijn? Waarom laten jullie je dan telkens weer bezwangeren door dat soort mannen? Zo houdt je die cirkel zelf mede in stand. Hedendaags feminisme valt gewoon niet meer te begrijpen. Neem zelfs eens verantwoording i.p.v. telkens de oorzaak van je problemen bij andere mensen te zoeken. Take it like a man.
Admiraal Balthasar | 08-03-17 | 20:05
Het doet mij genoegen om u dan te informeren dat alleen genen, leeftijd en het antal gebaarde kinderen van invloed zijn op de kwaliteit van een vagijn.
Het aantal leuters en meters doet daar weinig aan af.
Een Aston Martin met veel kilometers zal nog steeds zeer prettig sturen.
Admiraal Balthasar | 08-03-17 | 20:05
En niet nemen als de onderhoudshistorie niet bekend is...
Ik heb -nu ik er op terugkijk- wel wat onderhoudsboekjes ingevuld.
Goed zo, ze zijn er nog. Echte wijven met ballen
Het ergste aan dit verhaal vind ik nog het taalgebruik van die Mien Goudappel. Da's straattaal waar een hoop klinkers verkeerd gelegd zijn. En dat noemt zich student.
+Admiraal Balthasar: Zelfs de specsheet van haar vagijn zag er oud en geragd uit. Deze is niet van een oud vrouwtje geweest.
-weggejorist-
-weggejorist-
pickalilly | 08-03-17 | 19:59
Jip, echt top als je een paar bordjes omhoog kunt houden. Laten dit soort grietjes maar een voorbeeld nemen aan Ayaan Hirsi Ali, namelijk hoe je pas ECHT opkomt voor vrouwenrechten!
Natuurlijk noemt ze het "slutshaming". Geen vrouw wil te boek staan als makkelijk. Geen normale vent wilt je dan, als je rond de 30-35 kinderen wenst, bezwangeren, laat staan papa spelen. De piemelcarrousel heeft uitwerking op je reputatie. Ik wil graag een specsheet voor vaginas zien, net zoals bij een auto kopen ik ook kan zien hoeveel kilometers er zijn gemaakt.
peterdh | 08-03-17 | 20:01
Ik citeer graag mezelf;
"Is de reactie fout? Jazeker, dat betwist ik ook niet"
Ik mis uw punt niet, ik stel slechts dat er sprake is van enige hypocrisie. Nergens doe ik haar punt ook af als niet ter zake doende.
Goed lezen alstublieft.
+BadLieutenant: "Enjoy life to the fullest"
Fuck yeah lol
@TeeJee | 08-03-17 | 19:51
Mensen die hypocriet zijn kunnen ook best een punt hebben. Het is fout om dat punt terzijde te doen als niet ter zake doende omdat het verleden een rol speelt. Als je dat doet gooi je heel veel kostbare kennis weg.
Mijn vergelijking was inderdaad mank want ze heeft geen crimineel gedrag vertoont... Maar mis je echt de vergelijking? De motivatie om een terecht punt aan te snijden doet er niet toe.
In dit geval zou ik eerder stellen dat Milou's "losbandige verleden" eerder laat weten waar ze over praat in tegenstelling tot de gemiddelde zolderkamerfapper. Heeft ze daarin misschien onjuiste keuzes gemaakt? Sure dat zal best... daarom nog even mijn puntje: "Ben jij zo trots op *alles* wat je in je jeugd hebt gedaan?"
Ze maakt een punt. Doet dat met gestrekt been. Durft daarbij zichzelf bloot te geven. Dat respecteer ik.
+overdrijfnietzo: vrouwen willen geen mangina en beta providers tussen de lakens. Die zijn er voor de backup als het even wat tegenzit en zij zelf voor hun shit moeten zorgen.
@necrosis
Sorry;ik bedoel dat U dat meegemaakt heeft.
Meid, je komt op voor je mening en wat mij betreft ben je geen hoer of slet, in tegendeel zelfs.
Jij doet waar jij je goed bij voelt, je volgt je hart en gevoel en daar draait het in het leven om.
Laat iedereen toch eens in zijn waarden en oordeel eens niet zo over een ander als die niet naar verwachting handelt of denkt.
Top wijfie dit!
Voor mij is ze een echte feminist; je neukt/pijpt alles wat los en vast zit en heb schijt aan wat anderen van je denken, maar dan moet je daar wel voor de volle 100% achterstaan en niet terugkrabbelen omdat anderen je maar een vieze hoer/slet vinden! Enjoy life to the fullest.
@necrocis
Eeeehm....
De kans dat jij dat meegemaakt hebt?
Kijk het is heel simpel vrouwen zijn 'the gate keepers' wat betreft als het op sex aankomt (lees: voortplanting). Het feit dat wij tegenwoordig anti-conceptie hebben neemt onze instinctieve behoeften niet weg. Vrouwen bepalen met wie zij sex hebben, mannen willen immers meestal met elke vrouw wel de lakens delen. Even de selectieve toppers daargelaten. Dat pussy tegenwoordig spot goedkoop is (geen verplichtingen of verantwoording) is de schuld van vrouwen. Zij prijzen hun waar niet correct en dat is dus gewoon goedkoop (lees: hoerderig en sletterig). We willen alles graag goedkoop want we blijven wel Nederlanders maar why buy a cow if you can get the milk for free? Doe mij maar zo'n gratis hoer maar verwacht niet dat ik er een ring aan ga spenderen.
www.facebook.com/photo.php?fbid=25322...
Gaan we nou elke keer de interne strubbelingen van een of andere ballenclub hier breed uitmeten?
peterdh | 08-03-17 | 19:43
Matige vergelijkingen veranderen niks aan mijn stelling.
Afgezien van het feit dat er hier geen sprake is van crimineel gedrag of materiële schade heeft de dame in kwestie losbandig gedrag vertoont waar een reactie op kwam.
Is de reactie fout? Jazeker, dat betwist ik ook niet. Punt is echter dat zij nu morele steun zoekt door het slachtoffer te spelen van haar eigen keuzes. En dat, mijn beste, vind ik dus een beetje hypocriet.
Weet je waarom dit niet doordringt, Milou? Let op: de begripvolle mannen die aan jouw zijde staan en er openlijk voor uitkomen dat ze slutshaming net als jij schandalig vinden, zijn de laatsten die met je naar bed mogen.
.
Want die 'ongemanierde gore klootzak' is toch eigenlijk veel interessanter en spannender? Misschien niet voor een relatie, wel voor in bed.
Ik heb een hekel aan hedendaags feminisme en gezeik over de 'wage gap' en dat soort geneuzel, maar ik vind dat ze hierin gelijk heeft. Over mannen die er op die manier op los leven wordt niet op deze manier geoordeeld.
Laat haar lekker. Dat smakeloze achterbakse geroddel van die corpsballen die er zelf maar al te graag gebruik van maken dat een meisje zo is en haar dan zo afbranden. Bah. Dit soort 'slutshaming' is het begin van de glijdende schaal waar aan het einde van die schaal het een vrouw haar eigen schuld is dat ze verkracht is. 'had ze maar niet...' enzovoorts.
En wat is dit voor topic voor Geenstijl? Het niveau daalt de laatste tijd aanzienlijk moet ik zeggen. Zentgraaff en Mosterd strijden geloof ik om de titel van meest smakeloze topics.
Zo, dus als ze met iemand in bed duikt dan is alleen zij de schuldige? Dat die vriendjes van anderen al die anderen bedriegen met haar, dat is natuurlijk geen probleem. Die vriendjes treft geen blaam, alleen haar en daarom wordt ze uit de club gezet. Hoeveel van hun mannelijke corpsgenoten doen hetzelfde met de vriendinnetjes van andere mannen? Maar dan is het stoer, dan zijn zij de helden van het corps. Zij heeft volkomen gelijk.
Mijn oud-tante had een rijmpje:
kut, lul, kont...
neuquen is gezond.
sapioseksueel | 08-03-17 | 19:41
Keuzes maken is met die keuzes leven. Alle betrokkenen zitten fout, maar er is er maar eentje die nu de policor steun zoekt van Nederland.
Als een kerel met dit verhaal was gekomen. Wat dan?
Ik weet zeker dat een aanzienlijk aantal vrouwen hem dan een slappe zak vinden/noemen.
Gelijkheid werkt twee kanten op, snap je.
Meisjes die the cock carousel berijden moeten daar gewoon de verantwoording voor nemen. Lekker los gaan meid paar SOA's opdoen, goed voor je immuun systeem toch? Tegen de tijd dat je seksuele marktwaarde richting penny stock gaat en je keihard tegen de muur klapt zo rond je 35ste, ga je dingen in een heel ander licht zien. Ik voorzie heel veel katten in haar toekomst xD
@TeeJee | 08-03-17 | 19:37
Mijn buurman steekt huizen in de fik als hobby, is een pyromaan. Op een dag rent ie naar mij toe en zegt: "Jooo buurman snel je huis staat in de fik!".... Ga ik blussen of ga ik zijn motivatie beoordelen???
@Solar666 | 08-03-17 | 19:39
Kwetsbare leeftijd.
... het vriendje van een clubgenoot.... Een clubgenoot is een mannelijke betekenis, dus is dat vriendje een homo die nauwelijks aan vrouwen geïnteresseerd zal zijn. Of zou ze clubgenOTE bedoelen? Maar ja, Nederlands is ook werkelijk zo moeilijk.....
-weggejorist en opgerot-
Volgens mij heeft ze een vriendje van Mien Dobbelsteen afgepakt dat die zo boos op haar is.
Wat kan het zo'n wicht nou schelen wat andere mensen van haar vinden? Maar daar zit dus het hele probleem het kan haar wel wat schelen. Nou meisje als het je wat kan schelen dan moet je gewoon niet de slet uit hangen punt
peterdh | 08-03-17 | 19:30
Het is niet dat ze geen punt heeft. Het is alleen een beetje hypocriet.
Al die mannen die haar gedaan hebben zijn engeltjes? Vooral diegenen met vriendinnetjes treft zeker geen blaam?
Het corps, veel mensen die graag ergens bij willen horen en daar heel veel voor over hebben. Lees: zichzelf verloochenen.
Ontgroening als middel om een band te smeden? Dat moet intelligenter kunnen lijkt mij! Ik was er zo op uitgekeken. Het bestuujrrrr kon me niet overhalen om te blijven.
@peterdh | 08-03-17 | 19:30
En dan nog wat... Ik heb ff die foto's bekeken, en dat jij haar daarom tot "slut" benoemt geeft of aan dat jij een hele saaie studententijd hebt gehad, of dat jou wereldbeeld tov vrouwen toch een tikkeltje bijschaving kan gebruiken.
Er moet meer geneuqt worden! En harder, en dieper en natter!
@Mr_Natural | 08-03-17 | 19:23
*gnehehehe*
@blikjegrolsch | 08-03-17 | 18:40
Ik twijfel in deze kwestie. Ze mag haar bedenkingen maken over wat ze in het verleden heeft gedaan. Ben jij zo trots op *alles* wat je in je jeugd hebt gedaan? Met deze actie gaat ze met gestrekt been erin tegen wat er is gebeurd, dat kun je te hard noemen maar het geeft haar wel karakter. Vind ik. Praat dat haar hele verleden goed... Nee tuurlijk niet, maar we moeten allemaal leven met de dingen die we in het verleden hebben gedaan.
Aandachtshoer kan ze nu ook van haar corps bucketlist afschrappen. Ze gaat gewoon met verkeerde mensen om, moet je maar geen corpstrutje zijn.
Mijn steun heeft ze. Ze heeft niemand wat uit te leggen. Het is haar lijf en seks is lekker. Ze is voor zover ik lees ook niet zelf vreemd gegaan. 10 reedten.
Eens een hoer altijd een hoer.
-weggejorist-
Dat taaltje, ik trek dat niet. Ik word er parra van.
Why is slut a bad word? I love sluts.
mazel_tov | 08-03-17 | 19:19
Hmm, dus volgens jou is alles waar je geen kinderen van kunt krijgen geen seks? Hoe zie jij bv homoseksualiteit dan?
@Tipped Relic | 08-03-17 | 19:20
4 tot 6 jaar 'afzien' is puur van belang voor na je studententijd.
Gaat ze met verschillende jongens naar bed omdat de hormonen door haar jonge lichaam gieren of is dit de verkeerde manier van aandacht vragen wegens psychologische problemen (daddy-issues?)?
De vraag is of de dubbele standaard ooit zal verdwijnen. En zeker bij een hengstenbal als het corps. Vermoedelijk niet. Aan de andere kant: als je niet discreet bent, de verkeerde jongens uitzoekt en ook nog vriendjes van clubgenootjes verleidt (als het waar is), dan is het niet raar dat er over je gepraat en geroddeld wordt. Zo zijn mensen (niet altijd even leuk).
Wel heel moedig dat ze dit durft, of het verstandig is (blijft eeuwig op internet staan)?
Hopelijk staat ze psychisch sterk in haar schoenen (en heeft ze mensen om zich heen), want anders kan het allemaal nog veel erger worden: geen goede band met haar ouders?
De vraag is ook of GS hier een topic aan had moeten wijden. Ja, ze heeft er zelf om gevraagd, maar moet je sommige mensen niet tegen zichzelf beschermen?
Hoe gaat dit aflopen? Als ik één van haar ouders was, zou ik me zorgen maken.
vreemdgaan moet je doen maar niet over lullen
Hans Gruber | 08-03-17 | 18:37
De kansen op een goede baan stijgen aanzienlijk voor de sollicitant als men vermeld dat ze bij een studentenvereniging hebben gezeten en D'66 stemt. Vriendjespolitiek in Nederland.
-weggejorist-
Respect. Jammer dat het nodig is, maar gelet op de hoeveelheid kinderachtige smeerlappen hier is het inderdaad nodig.
Ja hoor enorme slettebak. Als je als kerel jouw soort seksuele escapades uithaalt, dan bouw je helemaal geen twijfelachtige reputatie op onder vrouwen hoor. En zal er door hen ook zeker niet worden gelabeld. Nee, dat is een uitsluitend mannelijk trekje, zoooooooooooo seksistisch.
Pleur op.
Mr_Natural | 08-03-17 | 19:16
Dat weer wel, ja!
@Achterhoutje | 08-03-17 | 19:16
Want? porno is verzonnen door vrouwen?
Kak. Speelt zich af in 020. Niet interessant. Next.
Ik ben het volledig met haar eens dat het maar eens afgelopen moet zijn met mannen stoer vinden als ze elke dag een andere meid neuken en vrouwen slet noemen als ze elke dag een ander vent neuken. Dat moeten ze gewoon lekker doen als ze dat lekker vinden. Of je nou man of vrouw bent maakt niet uit. Als je seks leuk en/of lekker vindt, moet je er gewoon goed van genieten.
Maar om dan zo'n filmpje te maken en jezelf zo als slachtoffer neer te zetten ... pff, zielig.
Ik zou die zielepoten een dikke middelvinger geven en onmiddellijk uit de club stappen. Hoewel ik er al helemaal nooit in gestapt zou zijn. Maar ja, ik heb dan ook geen behoefte aan ergens bijhoren.
Mr_Pikibelly | 08-03-17 | 19:04
Vrouwen kosten altijd geld.
Sex kan kunst zijn. Al dat moralistische preutse gezeik hierover, komt van mensen die dit nog nooit ervaren hebben.
Zonder meisjes als deze heldin worden alle mannen beroerde minnaars. En de 'nette' vrouwen saai in bed.
Dame, mocht je dit lezen; De mensen die je veroordelen zijn klein van geest. Het nog niet waard om medelijden mee te hebben.
Zentgraaff corporale kneus die je er bent met je backchannels, ga eens goede topics schrijven.
-weggejorist-
"Boys", "pici", "parra". Die Mien Goudappel is een uitwisselingsstudent?
Ik zou haar wel doen, maar goed ik ben ook niet heel erg kritisch.
@Mastermattie | 08-03-17 | 19:09
Zonder klaarkomgarantie kan je waarschijnlijk een pak slag krijgen, met die vrouwen valt niet te spotten.
en mien moet eens ophouden met het slutshamen voordat mannen weer de schuld krijgen
-weggejorist-
#teammilou
Het lijdend voorwerp van een heel corps. Ik ken mensen die daar heel wat voor over zouden hebben.
Ik heb nog goede herinneringen aan die slet die ik anderhalf jaar lang neukte. Je moet er alleen niet getrouwd mee zijn, zoals haar man.
Ik ben voor Milou. Ze heeft dur clubgenootjes een dienst bewezen en er nog plezier van gehad ook nog.
Als je als vrouw drie mannen in één week neukt, ben je een slet.
Als je als man drie vrouwen in één week neukt, ben je de held van de week.
Zoek de verschillen.
Speciaal in het kader van internationale vrouwendag: Échte powervrouwen: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/01/...
MogeWijEveOvergeve | 08-03-17 | 18:56
Ook als ze geen hoer zijn is het meeste moois er wel vanaf op middelbare leeftijd. Het fysieke verval zet in na hun 30e en voor degenen die al jong gebigd hebben nog eerder.
Ontopic: een slet is pret in bed. Bring 'em on!
eriksweet | 08-03-17 | 19:05
En ik dacht dat ik last had van verhoogde somberheid.
-weggejorist-
pakje peuken en een smirnoff isnog altijd meer dan wat ik krijg.
doe het net zo lang gratis totdat praktisch niemand je nog wil en pas dan weet je wat het is om een man te zijn
Ik laat Jim Jefferies mijn commentaar maar doen.
www.youtube.com/watch?v=dvavPJtSIUM
-weggejorist-
Maar wie zegt dat ze geen gelijk hebben. Mag je tegenwoordig de waarheid niet meer vertellen? Alleen maar politiek gekonkel is toegestaan? Welkom in 2016.
Zolang ik haar niet betaal is ze geen hoer, hooguit een slet.
En ze reaguurt hier ook.... en haar naam is.....
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat dit ook bij de sexisme roepers van de Joop doordringt. www.joop.nl/kijk-nou/studentencorps-vi...
Superrrw twisted zeg.
Maar toch +1 Milou. De Beuk er ing!
Milou doen is Milou Deelen.
Is dat Thierry op de piano?
De digitale schandpaal weer uit de kast gehaald?
Die kerels zijn hun vriendinnen ontrouw maar wat is trouw als je nog zo jong bent.
Slutsharing zullen ze bedoelen.
Mooi item GS.
Beetje TK2017-moe?
Zentgraaf is ws ooit gedisst door Story, Privé en Vriendin.
Corpsballen zijn rukkers, maar je kiest er zelf voor.
En dat moet Nederland redden? Een corps zonder benul van de Nederlandse taal!
Pakje peuken en een Smirnoff, het is niet duur. Wat jij Patricia Paay?
Je krijgt een verlopen rotkop als je aan de piemelcarrousel hangt. Iemand wel eens een lekkere hoer gezien van middelbare leeftijd? Precies, die zijn er niet.
Heeft ze niet eigenlijk heur dinnetjes een dienst bewezen door te laten zien dat die vriendjes overspelig zijn... ?
Als mannen met een date in een restaurant zitten en de rekening willen delen zijn ze een krent, en vrouwen gaan makkelijk dates aan om gratis diners te scoren of gaan zonder geld stappen omdat ze met een beetje sjans de drankjes toch wel gratis krijgen.
Daarom zijn mannen stoer en vrouwen een hoer.
Gelijkheid bestaat niet, maar je bent wel een misselijkmakend mens als je alleen jankt over de nadelen van je eigen daden en zwijgt over de voordelen van je geslacht.
Ach het motto van de familie is "wij deelen alles". It shows
Ze komt er eerlijk voor en zo is het. Beetje rare bakkes heeft ze trouwens.
-weggejorist-
Als ze zo makkelijk is tja, niemand heeft respect voor een afgelikte boterham c'est ça
Dus... ze gaat flink los en is dan boos als mensen daar een mening over hebben?
Tja... beetje hypocriet is het wel.
Boeiend, we zijn allemaal jong geweest. Next!
Dat verhaal van Mien Goudappel is dat serieus?
manmanman, lijkt meer straattaal dan corpsjargon.
The times, they are a-changing
Ik begrijp het niet. Een hoer is toch een vrouw die neuqt voor geld? Of heeft zij altijd haar eigen biertje betaald?
Vrouwelijke waardigheid los van haar seksualiteit. Leg dat eens uit aan een moslim.
Waar waren die lage sletjes toen ik nog studeerde?
Fuck die gasten, Milou.
je suis slet, tu ass how, kan jou het rukken.
En dat voor een tweederangscorps, want niet in Leiden of Delft.
@van heinde en verre
Zullen we haar samen doen?
Ik snap de streetz speak niet meer. Hebben ze nou geneukt of niet?
Zij zou econoom worden!!!
Wat hebben die feministen met andermans vriendjes/mannen?
Ik mag haar wel
-weggejorist-
Snoep verstandig, eet een goudappel.
Alle vrouwen zijn hoeren, daar helpt geen vrouwendag aan.
Zit gewoon in de genen.
Fap fap? zoiets?
Als vrouw lid worden van het corps is zoiets als je als vrouw bekeren tot de islam. Niet doen.
Terence Hill | 08-03-17 | 18:32
Vaak is de eerste reactie de beste. Ook in dit geval. Kan het uitleggen maar waarschijnlijk zal dat geen zonden aan de dijk zetten en zullen veel meisjes tijdens hun studententijd de vreselijkste seksuele vernederingen moeten en bijven ondergaan. Waar de incestvan hun VVD pappie bij verbleekt. Maar ja, kostje gekocht; " wat wil je worden later, burgermeester, rechter, geen probleem.
Vreemd, aan de foto's op haar openbare(!) FB-account te zien heeft ze duidelijk kort geleden niet zo heel erg veel problemen gehad met 'slut' zijn. Integendeel. Om nou te zeggen dat ze veel van damesachtig decorum hield, nee. De foto's van dronken stripperfeestjes waren kennelijk ook nog eens bedoeld voor de rest van de wereld, dus iedereen mocht het slettenbestaan zien en liken. En dan maar gaan zeiken als je door je eigen toedoen uit de club wordt getrapt. Lekker dan. Gelukkig neemt het Parool, courant van mammie, het allemaal kritiekloos over. Want 'een statement maken'. Zoiets heet gewoon: rancune.
Terecht commentaar van deze Milou. Dat corpsgedoe is aan alle kanten fout, ja ik ben een knor en ik ben er trots op.
Gaat ze korpsballen nou vergelijken met de gemiddelde man?
waarom ga je dan bij die club dom mokkel
Ik zou haar doen!
Zeikweer op Vrouwendag. Frappant.
stoer wijf!
Mannen hebben daar de volgende theorie over:
"A key that can open many locks is called a master key, but a lock that can be opened by many keys is a shitty lock.
Als vrouw lid worden van het corps is zoiets als je als vrouw bekeren tot de islam. Niet doen.
REAGEER OOK