Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Mocroprobleem: "iedereen heeft toch een wapen?"

topicmarokkanenprobleemak.pngHej, leuk berichtje voor alle Erkende Deugers die zo blij zijn met de veroordeling van Wilders: de broer van de opgepakte terreurverdachte Jaouad A. vindt het helemaal niet raar dat zijn vijf keer per dag biddende haatbroer een kalasjnikov in huis heeft, want „Iedereen heeft toch een wapen?". Eh, nee, Bilal A. Dat zijn jelui van de criminaliteit en de fanatieke islam of de mocromaffia. Hier hebben we de grote drie van het Marokkanenprobleem: islam, criminaliteit en een volstrekt onvermogen tot enige reflectie op het criminele zijn. Zwaargewapend schaamtecultuurtje waar de gewone Nederlander de broek vol van heeft. Ja, natuurlijk is Wilders een geblondeerde pisvlek op de democratie, maar als je denkt dat een IndoLimbo met raar haar erger is dan zwaar gewapende rifapen met een kort lontje, een doodsideologie en automatische wapens, dan is er iets grondig mis met je morele kompas en je vermogen tot het inschatten van maatschappelijk gevaar.

Reaguursels

Inloggen

Vinden die nep-rechters van Wilders het nu wel ok om alle Marokkaanse haathutjes in Rotterdam eens even flink te reinigen?

niemandzielig | 12-12-16 | 13:16

Nee, niet iedereen heeft een vuurwapen,
net zo min dat dat "iedereen" andere achterna marcheren omdat ze niet instaat zijn verantwoording voor zichzelf te nemen!
Zou men dat wel doen, dan zou er minder oorlog, migratie en andere ellende zijn!

jroam | 12-12-16 | 11:35

Ach wat doet het er toe of ze wapens hebben .levens zijn dankzij de overheid toch al jaren niks waard ,kijk maar naar het recht op zelfverdediging ,abortus .euthanasie ,zelfmoord met hulp.alcoholstimulatie .wegenbelasting op wagengewicht slecht wegenonderhoud ,bomen langs de weg enz enz

pedro300 | 12-12-16 | 08:41

Zentgraaff | 10-12-16 | 11:39 | Link | 277 reacties
Wat loop je nou weer te ijlen man, ik heb meerdere vuurwapens in huis, en de Kerstman schijnt ook voor mij nog een leuk cadeautje in de slee te hebben liggen. Het grote verschil is wel dat de politie die wapens niet aan komt treffen bij ondergetekende, maar louter komt controleren of alles netjes volgens de regeltjes verloopt... Zouden meer mens-achtigen moeten doen!

automobilaterealist | 11-12-16 | 13:55

In heel wat kelderboxen zal wapentuig liggen. Henk en Ingrid daarentegen hebben hooguit een mes in de keukenla liggen. Vriendelijk bedankt, bange overheid.

Admiraal Balthasar | 11-12-16 | 12:19

@ dan is er iets grondig mis met je morele kompas en je vermogen tot het inschatten van maatschappelijk gevaar.
@ Mooie zin! Het laatste, dat vermogen tot inschatten van maatschappelijk gevaar, is voor diverse rechters en politici ook niet helemaal ontwikkeld!

Lexus01 | 11-12-16 | 12:12

Wilders pisvlek ? Lijkt wel of GeenStijl de politiek in gaat :-(((((((

Acidbrain | 11-12-16 | 11:14

Zou er inmiddels al een agent onder het bed van Bilal hebben gecheckt wat daar allemaal ligt. Neuh, zegt toch helemaal niets dat iemand zo'n claim maakt. Door te kiezen voor het woord 'iedereen' als je iets goed wil praten, betrek je het nadrukkelijk dus ook op jezelf. "Iedereen rijdt wel eens te hard/door rood/zonder gordel/dronken/.." dat zeg je niet tenzij je dat zelf wel eens doet en het nog durft toe te geven ook.

noerg | 11-12-16 | 10:47

Wienerschnitzel mit | 10-12-16 | 20:06

hoho, de politiek heeft daarin wel degelijk zijn verantwoording genomen. wat dacht je van; voorrangbeleid bij stage en werkplekken voor Nederlanders met een migratieachtergrond, extra subsidie voor inzet achterstand Islam onderwijs. extra geld voor integratie, mogelijkheden voor zetelrovers Islam groepering in de binnenlandse politiek, een politiek proces voor een politicus om zijn signaal en ijver die onder de aandacht te brengen en te houden,politie-inzet die dag en nacht bezig is met pang, pang en oppakken van migranten met een niet westerse achtergrond,nog meer geld hiervoor via belastingheffingen van de 'brave'burgers incasseren, en last but not least... de participatie maatschappij opgericht!

fikkieblijf! | 11-12-16 | 10:07

Inderdaad heeft iedereen een wapen.
Behalve die kleine kwalitatieve minderheid die Nederlander is.

3*links=rechts | 11-12-16 | 07:51

Zo, dus iedereen heeft een wapen… Dit noopt mij tot zeer goed nadenken! Binnenkort misschien toch maar eens een leuk koopreisje ondernemen.

Claudia M. | 11-12-16 | 07:23

Voor sommigen is de evolutie stil blijven staan toen ze uit de bomen vielen en rechtop moesten gaan lopen.

alshetware | 11-12-16 | 05:12

Is die broer al door de AIVD 'gechecked' (meer zal er wel niet inzitten) vanwege diens denkwijze dat kennelijk "iedereen een wapen bezit" alhier?

Verdomme nog aan toe, wanneer wordt het nou eindelijk eens duidelijk dat de 'islam' een crypto-fascistoïde beweging is.

Kwamen dit soort uitspraken van een blanke autochtoon (m/v), dan zat-ie allang achter slot en grendel.

BAH.

EefjeWentelteefje | 11-12-16 | 03:45

Als zwalkend Nederland nou eens massaal op een ten aanzien van de islam niet zwalkende politicus stemt dan zijn we er toch? En het is er maar één die dienaangaande consequent van leer trekt.

Nelis SplitBloes | 11-12-16 | 02:40

Die vlag is een 1400 jaar oude vlag en lag in de berging, die hebben heel veel mensen.
Een swastika is ook heel oud, andere betekenis, maar die moet je ook niet hebben liggen.
Over een AK maar te zwijgen.

SixBravo | 11-12-16 | 00:35

kappeh nou Pisgraaff!

Cobalt bomb | 11-12-16 | 00:31

Ik ga oude ansichtkaarten verzamelen, daarop is tenminste geen Marokkaan te zien.

H.Bakker | 10-12-16 | 23:25

If guns are outlawed, only outlaws will have guns

donjon | 10-12-16 | 21:35

Hoezo is Wilders een geblondeerde pisvlek op de democratie ?

Misschien zijn jullie daar bij Geenstijl een ddorgezakte uitgelopen diarreevlek, als je het hele medialandschap in ogenschouw neemt.

vivaldi | 10-12-16 | 21:24

-weggejorist-
Laagopg,dramnegertd | 10-12-16 | 18:47
=
Huh, ja maar ...! Jorisje von Loghausen, vertel ons eens, was het, de kleuter of iets met 'n moskee, dat de opinie niet mocht beïnvloeden ...?

Laagopg,dramnegertd | 10-12-16 | 20:22

Als iedereen zogenaamd een wapen heeft, en wapens verboden zijn, dan moet de politie maar eens heel gauw huiszoekingen gaan doen, te beginnen bij broer van terreurverdachte.

Draak uit Brabant | 10-12-16 | 20:21

Allemaal leuk en aardig, maar intussen is het leuke NL, waar het toch best fijn wonen WAS, geheel afgebroken door een armoedig rif volk, die hier intussen de dienst uitmaakt. Hadden wij politici als een Poetin, Karadzic, of iets dergelijks waren die lui met de hele familie allang eruit gesodemieterd, met dubbele nationaliteit of vijf- dubbele nationaliteit. Wij worden simpelweg gegijzeld door een politieke rotzooi die bang is om hun bek open te trekken, en die zien net als wij, dat dit landje een grote puinhoop is geworden, met name door die lui.

Wienerschnitzel mit | 10-12-16 | 20:06

-weggejorist en opgerot-

uisge baugh | 10-12-16 | 19:40

Om in de kerststemming te blijven: weten jullie wat de overeenkomst tussen mocro's en kerstverlichting is? Antwoord na de break.

zeiksmurf | 10-12-16 | 19:19

Willen jullie meer of minder iedereen met een wapen? Dan gaan we dat regelen. Maar is iedereen een ras? Man man man wat een volk. Fijn dat ze er zijn... Hopenlijk wordt er vanavond ee flink in elkaar geschopt door Neerlands glorie.

Sliptong | 10-12-16 | 19:11

Dat schorem moet ons land uit! Liefst goedschiks!

Lexus01 | 10-12-16 | 18:51

-weggejorist-

Laagopg,dramnegertd | 10-12-16 | 18:47

Eigenlijk is het best naïef om te denken dat mensen geen wapens aanschaffen als je dat verbiedt,zoiets moet bij de bron worden aangepakt.Die dingen worden openlijk ergens in fabrieken geproduceert,dan kun je verwachten dat ze verkocht worden ook.

kzegje | 10-12-16 | 18:44

De schuld ligt bij Mocro's meer, meer en meer bij een ander. Zeg maar gerust: altijd.
Het zijn zulke lieve zachtaardige jongens die Mocro's.
Maar dat racisme hier van die autochtonen. Die groep zou de regering er eens uit moeten sturen. Dan wordt Nederland weer een gezond en normaal land, waar iedereen een wapen heeft, een oplofkraakje pleegt, iemands hoofd afsnijd en voor een coffeeshop zet.
En zo heurt het!!

Albert5000 | 10-12-16 | 18:26

-weggejorist-

watergeus | 10-12-16 | 18:08

Zijn familie zegt"hij zou de laatste zijn die terrorist zou worden, want hij heeft een kind en een baan", dat zegt ook niet alles, maar wel veel over de anderen die dit geluk niet hebben, maar klaarblijkelijk toch relatief gemakkelijk aan wapens kunnen geraken.
Het probleem dat Wilders geschetst heeft zou wel eens veel groter kunnen zijn dan iedereen kan bevatten, zou zomaar de realiteit kunnen zijn.

hovawart | 10-12-16 | 17:58

Ik las het stukje en vermoedde direct dat dit wel hier zou eindigen.
Het geeft exact weer hoe Streepje-Medelanders 'zijn'. Generaliserend zijn 'ze' nauwelijks geïntegreerd, nu ja, ze rijden graag westerse merken en genieten van de gratis euro. Maar er is inmiddels sprake van een complete schaduw-samenleving.
Afgelopen week met ouders van 15 kinderen gesproken. Of beter gezegd, met de kinderen. Want de ouders spraken, op één uitzondering na, matig (een aantal) tot geen (het grootste deel) Nederlands.
Wat verder opviel was dat er veel klein grut werd meegesleept. Deze spraken géén van allen Nederlands (leeftijd rond de 6, 7 jaar) en weigerden handen te geven, reageerden niet op mijn aanbod een stoel of kleurplaat of dergelijke.
Wat ik wil duidelijk maken is, dat deze steeds uitdijende groep mensen zich niets aantrekken van het land waar ze in wonen en een paspoort van hebben. De reactie van Bilat geeft juist héél goed aan dat we aan de vooravond staan van een hoop ellende. Elke oplossing is 'niet sociaal', 'kwetsend' en 'hard', dat zal ik in eerste instantie niet ontkennen, maar dat er één moet komen, dat is nu hopelijk toch duidelijk aan het worden.

EEnzame SchizofrEEN | 10-12-16 | 17:57

In het Midden-Oosten heeft waarschijnlijk een groot deel van de bevolking een wapen in huis, met wat voor bedoeling dan ook. Waarom hebben wij ons nog niet aangepast? Schande!

miss error | 10-12-16 | 17:51

Geef die Marokkanen nou gewoon een oprot premie. Je kunt ze immers beter kwijt dan rijk zijn. Vergeet de herstelbetalingen, vergeet de excuses aan de Nederlandse bevolking, dat gaat er allemaal niet komen.

Van Duyvenbode | 10-12-16 | 17:38

@accidentprone
mijn marokkanenmepper staat vanavond om 21:45 in de ring.

Haatejaculaat | 10-12-16 | 17:35

@Ben5570 | 10-12-16 | 17:13
Die demografische tijdbom is nu al in ons gezicht aan het ontploffen hoor. En niemand die je er over hoort, of die het door heeft op een enkeling na. Fietste vandeweek langs de basisschool hier. Dan kun je echt het spelletje "Zoek de Nederlander." doen hoor. Nauwelijks nog inheems Nederlandse kinderen te zien. Ze fokken ons de vergetelheid in en het is ook nog eens staats gesponsord. Waar NL gezinnen bij 1-2 kinderen afhaken vanwege de kosten, krijgen half Afrika en het M.O. fokpremies en wordt alles voor ze betaald!

Sjefke7807 | 10-12-16 | 17:30

-weggejorist en opgerot-

Marokkaanse.maffia | 10-12-16 | 17:29

@Peter Emile | 10-12-16 | 17:05
Heb jij er nog steeds geeneen? Geef jij niet om je vrouw en kinderen of heb je die misschien nog niet? Oh, je bent er nog zo eeen die denkt dat de staat je nog beschermd.

Haatejaculaat | 10-12-16 | 17:29

Zij hebben in ieder geval de wapens al klaar liggen. Wij moeten eerst een paar van onze naasten als schietschijven inzetten voordat we tot de conclusie komen dat de overheid ons niet beschermd op die ene rare geblondeerde pisvlek op de democratie na dan.

Haatejaculaat | 10-12-16 | 17:25

Wat is nu het punt van Zentgraaf?
-a- Dat Geenpeil het EVRM als moreel kompas moet afzweren?
-b- Dat spitsvondige scheldwoorden vandaag zijn uitverkocht?
-3- Dat hij PvdA stemt?

Ik snap het niet.

tipo | 10-12-16 | 17:21

Gelukkig zijn wij met meer............ owww, wacht.....

Ben5570 | 10-12-16 | 17:13

WitteGrunneger | 10-12-16 | 13:04
Graag, opgerot staat netjes. Jij komt hier toch alleen om te ageren tegen GP en om de PVV te evangeliseren. Dus wegwezen en nimmer meer posten hier. Bij voorbaat dank.
vanBarchum | 10-12-16 | 14:20
Hé zwitsal met meerdere accounts en 168 jaar oud: Ik kan met de meeste mensen wel opschieten maar ik vind jou nu al een zelluf ingenomen kleautsack. In elk geval kan ik uit jouw schrijven opmaken dat je al veel langer hier loopt te neuzen en dat je vandaag de PVV op de korrel hebt. Ik heb een vermoeden dat je òf voor GP werkt òf voor de roverheid.
Nu ik toch aan het schrijven ben: Stemt PVV 15 maart 2017! Geert Wilders MP! Nexit nu! Weg met die opvreters van de EU! Alle criminele rassen naar Kriminelië!

WitteGrunneger | 10-12-16 | 17:11

Fijn dat als je je leven opoffert om dit land te behoeden voor de gruwelijke gevolgen van de totale islamisering, je voor een pisvlek op de democratie wordt uitgemaakt.

Jack Jersey | 10-12-16 | 17:08

Ik heb ook een wapen. Een marokkanenmepper. Is gewoon een vliegenmepper gedoopt in koriander en munt en zodra ze daaraan sniffen: WAP!!! Another one bites the dust.....

Too soon?

Accident_Prone | 10-12-16 | 17:06

@Infidel66 | 10-12-16 | 16:04

Nee. Ik heb geen vuurwapen in huis.
Nóg niet.
Gezien het feit namelijk, dat het geweldsmonopolie al lang niet meer bij de overheid ligt, maar bij islamitisch gedeformeerde gewelds-aanbidders en criminele Mocro's met AK-47's onder hun matras, sluit ik niet uit dat ik ooit zal overgaan tot de aanschaf ervan. Temeer omdat ik door mijn leeftijd, door versleten botten & pijnlijke gewrichten machteloos sta in een eventuele confrontatie met zo'n type dat, bij gebrek aan hersens en beschaving, het van zijn spieren moet hebben en dus standaard een abonnement op de kickboks-school heeft. Dat ie betaalt met gejat geld.

Tegen zo'n figuur maak ik geen schijn van kans. Behalve als ik een overtuigend argument tevoorschijn kan halen. Een zwart metalen argument dat ik kan verwerven via de firma Glock of Smith & Wesson.

Als de overheid je niet kan beschermen moet je dat zelf doen. Want die overheid laat dat na, ondanks de vrachten aan belastinggeld die die overheid incasseert en vervolgens uitgeeft voor schone toiletten in Zuid-Soedan, aan groene windhandel op de Noordzee en aan de indirecte subsidiëring van moskeeën.

Peter Emile | 10-12-16 | 17:05

1400 jaar oude vlag? Get your history right boy....

Bakerkat | 10-12-16 | 17:03

O ja en een was opgehangen die klaar was. De tweede was draait dus die ga ik zo ophangen.
Anders nog iets? haha.
Lupuslupus | 10-12-16 | 14:12 - chips, wist dat ik na alle leescommotie van vandaag nog wat vergeten was, nog even draaien. Ontopic, het OM/justitie kan zich beter druk maken om wie allemaal een wapen thuis heeft dan om Wilders. Anders kunnen we straks elke avond kijken naar Opsporing gezocht met lichtgetinte signalementen. Er is totaal geen grip meer op dit soort lui.

Jan, Leiden | 10-12-16 | 16:50

Mag ik, mag ik??

Ja MAAAAAARRRR.... in de tweede wereldoorlog hadden knokploegen OOK wapens in huis om te strijden tegen een fascistoïde racistische knakker met raar haar!! Dus... eigenlijk zijn dit gewoon doodsbange gediscrimineerdiërs die willen voorkomen dat ze op de trein naar het Oosten worden gezet. (vliegtuig, zuiden in dit geval.. details).

Zooo lekker, even over mijn moraalpaal strijken...
Mag ik weer terug op Joop nu, fransisco??

klimgek | 10-12-16 | 16:49

Zijn 2 valse waakhonden ook wapens? Zoja, dan heb ik er 2. De laatste inbreker die het bij ons heeft geprobeerd, is 2 vingers kwijtgeraakt, toen de hand door de brievenbus ging. Om 03:00 uur in de nacht.

jezusisonzin | 10-12-16 | 16:48

Minder, minder?

funkyd | 10-12-16 | 16:45

"Mijn broer heeft een kind en een baan. Hij staat elke morgen om vijf uur op. Hij is een echte jongen van de buurt."

Aldus broer Bilal van de terreurverdachte in het dagblad De T.
"Een echte jongen van de buurt". Ja. Daarom heeft ie ook een Kalasjnikov in huis liggen. Want dat is normaal in die buurt.

Opvallend trouwens, dat die Bilal expliciet meent te moeten melden dat zijn gearresteerde broertje "een baan" heeft. Alsof dat iets bijzonders en vermeldenswaardigs is. Kennelijk dus wel, voor een "echte jongen van de buurt" met een AK-47 onder zijn muffe matras.

Als hier ooit de pleuris uitbreekt in dit land - en dat is geen kwestie van 'of', maar van 'wanneer' - dan moet je al die Pechtoldianen, GroenLinksmutsen en PvdA'ers eens horen roepen hoe verbijsterd ze zijn over het enorme wapenarsenaal dat vanonder de bedden, van tussen de vloerplanken en vanuit de kasten in al die allochtonenwijken van islamitische persuasie, vandaan komt.

Geloof me: er gaat een tijd komen dat het verschijnsel 'razzia's' een bittere noodzaak blijkt in dit land - en in heel West-Europa. Tenminste: als de West-Europeanen hun westerse samenlevingen met hun normen & waarden nog serieus én in bescherming willen nemen.
Razzia's. Jawel. Al was het alleen maar om het geheid enorme wapenarsenaal in al die kudt-wijken op te rollen en te neutraliseren.

Peter Emile | 10-12-16 | 16:40

@Infidel66 | 10-12-16 | 16:04
Nee, ik heb geen vuurwapen in huis, noch enig ander wapen wat bij wet verboden is.
En dat ondanks het feit dat ik de nederlandse wapenwet een schijtwet vind die meer als functioneert als veilige arbeidsomstandighedenwet voor criminelen.
.
En... ben je nu verbaasd?

miff | 10-12-16 | 16:29

@Ramsesz | 10-12-16 | 12:40 en @Julia | 10-12-16 | 12:50
Ik kan u precies vertellen waar wij dan zullen zijn. In het Nederlandse equivalent van de Indianen Reservaten. En we worden dan waarschijnlijk net zo slecht, of nog slechter behandeld door onze bezetters. Maak uzelf geen illusie! Dat is waar het heen zal gaan als de wal het schip nu niet gaat keren. Ik heb het hier al bij herhaling gepost. Maar blijf dat net zo lang doen totdat het welbekende kwartje eens goed gaat vallen. Nu 3 weken geleden had ik mijn oom weer eens aan de Skype hangen. En hij was héél duidelijk tegen me. Hij geeft het hier nog tussen de 2-3 en 5 jaar, mits er niks rigoureus gaat veranderen, dan is het klaar. Hoe de beste man dat zo goed weet? Googelt u maar eens op Pine Ridge Indian Reservation. Dan weet u wat ons voorland is.... Het enige verschil? De Lakota vechten tot op de dag van vandaag tegen hun bezetter, hoe futile het ook mag zijn. Hier worden we met huid en haar overgeleverd aan onze nieuwe kolonisten en mensen die er wat van vinden worden in de welbekende hoek gedonderd. *face palm*

En @Zentgraaff. Ik had uw plempsel van vorige week al niet erg hoog zitten maar deze is net zo smakeloos. Men kan vinden van Wilders van men vindt. Maar de man leeft al wel 12 jaar in zwaar beveiligde safe houses en militaire kazernes juist vanwege die zogen. "Religie van de Vrede"! De idiotie neemt steeds absurdere vormen aan en degene die daar de alarmklok luidt (hoe smakeloos ook op sommige momenten) wordt als Nazi weg gezet. Ostrich Brigade much?

Sjefke7807 | 10-12-16 | 16:05

-weggejorist-

Infidel66 | 10-12-16 | 16:04

Pisvlek en ook nog natte scheet van onze Euro pennningmeester over Wilders , nou het is weer gezellig
de jaloezie druipt er duidelijk vanaf.

blauwe zander | 10-12-16 | 16:02

@Lupuslupus | 10-12-16 | 15:25
Heel goed. Over het andere doel kan men dan beter niet spreken. Wel een CO2 blusser hoop ik.

McMarx | 10-12-16 | 16:01

Ik snap de link met Wilders niet zo; hád hij het maar gehad over 'criminelen' of 'criminele Marokkanen', dan was er zeker wat mij betreft niks aan de hand geweest. Maar nee hoor, blonde Greet heeft in haar hysterie 'Marokkanen' geroeptoeterd en toen ging het mis. Wat mij betreft: heel graag veel minder misdadig Mocro-tuig en graag ook wat minder van die huilerige leugenachtige Wilders-demagogie.

Donkersloot | 10-12-16 | 15:52

Mastermattie | 10-12-16 | 11:44
Heel simpel doordat wij steeds meer privacy moeten inleveren.
Oh wacht eens eventjes, iets met fabeltjes.

Boris die Sauertopf | 10-12-16 | 15:47

Als er blijkbaar zoveel illegale wapens circuleren in deze kringen - want...."dat is normaal" - dan staat ons nog een hoop ellende te wachten...
--
Weet u hoeveel moeite het kost om in NL legaal een (kleinkaliber) wapen te mogen bezitten puur voor de sport?
Vellen A4 vol vragen, diverse bezoekjes aan de politie, antecedentenonderzoek en 1 licht vergrijp en je kunt je wapen inleveren. En veel van deze gasten hebben allemaal een illegaal (automatisch) wapen? Gelukkig nieuwjaar alvast. Misschien halen we het.

matrixbluepill | 10-12-16 | 15:30

miff | 10-12-16 | 15:19
.
Ik heb een brandblusser naast mijn bed want als er beneden brand uitbreekt is de trap als eerste niet meer beloopbaar maar zal ik toch op de een of andere manier naar buiten moeten kunnen komen. En uit het raam springen, dwars door mijn overkapping heen zie ik niet zo zitten.
Dus mijn brandblusser dient niet één maar twee doelen.

Lupuslupus | 10-12-16 | 15:25

@fikkieblijf! | 10-12-16 | 15:04
Ik dacht er ook een paar te kennen. Nette hardwerkende mensen. Tot je een keer het onderwerp islam of misdraging van 'hun' groep aanhaalt. Dan is het dunne laagje beschaving weg. Taqyya dus.

marcoplarco | 10-12-16 | 15:19

@McMarx | 10-12-16 | 14:59
Zonder meer, maar dan wel een elektrische, als die benzinedampen in de slaapkamer is slecht voor uw longen en het behang.
Maar nu serieus.... ieder voorwerp (mes, knuppel, kettingzaag, hamer, schroevendraaier, schoonmoeder) wat U binnen handbereik heeft naast Uw bed om inbrekers c.q. overvallers van het lijf te houden is strafbaar. Men spreekt dan in de wet van voorwaardelijke opzet, m.a.w. U had het voorwerp er neergelegd met de intentie iemand te beschadigen, en dat mag niet, zelfs niet bij inbrekers en overvallers. Dan moet U eerst naar de plannen van de heren informeren en daarna mag U proportioneel geweld toepassen, m.a.w. nooit meer geweld als de inbreker of overvaller toepast. Zo staat het in de wet.
Bij overmatig geweld Uwer zijde kunt U een beroep doen op noodweer exces, maar dit wordt hoogst zelden door de rechtbank gehonoreerd. Wij hebben immers een goed functionerend weerkorps (politie), maar dat die pas achteraf actie ondernemen is geen probleem voor de wereldvreemde figuren die onze rechtbanken bemannen
.
Is de Nederlandse wapenwet volkomen belachelijk... zonder meer.
De originele wapenwet 1919 was overigens ook niet bedoeld om burgers tegen elkaar (of ongelukken met wapens) te beschermen, maar om elite te beschermen tegen gewapende volksopstanden, zodat zij zonder noemenswaardige tegenstand hun zin door kunnen zetten.

miff | 10-12-16 | 15:19

-weggejorist-

R.B.Scott | 10-12-16 | 15:11

Je bent een onbeschoft remspoor,Zentgraaff.

R.B.Scott | 10-12-16 | 15:11

@Julia | 10-12-16 | 12:28 Dit is uw 2e bijdrage waarin u stelt: hebben zij net zoveel rechten als autochtonen die dat hebben, en misschien nog wel meer. = ik vraag me af waar u dat misschien nog wel meer op baseert. Vind u het ubermenschen t.o.v. de gewone autochtone Nederlander? Is dat meer rechten gebaseerd op 2 paspoorten? Je kunt geen 2 heren dienen, tenzij je 2 parttimebanen hebt maar dat kan dus niet sec op verblijf in dit land. Is dit gebaseerd op de kracht van wapens? Ik kom er niet uit. Gelijkberechtigd zou ik me nog voor kunnen stellen. Dan wel ook dezelfde plichten en niet alleen rechten. Maar er is al sprake van doorgeslagen positieve discriminatie doordat we deze mensen een 2e paspoort geven, zich desondanks verkiesbaar laten stellen enz. Ik heb er maar 1 en dan word ik nog achtergesteld door degene die hem uitreikt t.w. de ook namens mij ingestelde overheid; en achterstelling is ook een vorm van (negatieve) discriminatie. Of zie ik dat verkeerd en geldt dit niet voor mij?

gnor | 10-12-16 | 15:11

Zentgraaff vindt 2000 GeenPeilers wel genoeg.

PrinsesStoepje | 10-12-16 | 15:07

-weggejorist-

uisge baugh | 10-12-16 | 15:07

Bruine Beer | 10-12-16 | 14:44

I know Bruine Beer. Ik ken namelijk ook veel moslims, waaronder Marokkanen. Kleurige, normale, weldenkende, opgevoede, ge-integreerde en sociale welteverstaan.
Het was meer de vraag aan de broer van de Deuglim..die blijkbaar geen werk(gever) heeft, maar dagelijks veel tijd om te besteden aan een strikte Moslim zijn.
Kenmerk overigens van ploflims, maar dat terzijde, ik zeg daarmee overigens niet dat iedere 5x biddende moslim een toekomstige ploflim is.

fikkieblijf! | 10-12-16 | 15:04

@Use less | 10-12-16 | 14:26
U heeft het dan over een illegaal wapen, met het bezit ervan valt U voor de wetgever onder dezelfde categorie als illegaal Kalashnikov bezittende rifapen.
In de praktijk betekend dit dat als men dit wapen ooit bij U thuis vind (inbraak/brand/ loslippig gezinslid), U onmiddellijk staat ingeschreven als vuurwapengevaarlijk, wat tot gevolg heeft dat men U in het vervolg ook als zodanig zal benaderen.
Is niet leuk als U dan tien jaar later met uw gezin bij een simpele alcoholcontrole met getrokken wapens uit uw auto gesommeerd wordt omdat U als vuurwapengevaarlijk te boek staat.

miff | 10-12-16 | 15:03

@miff | 10-12-16 | 14:07
Goed onderhouden en subiet startende kettingzaag binnen handbereik kan een oplossing bieden.

McMarx | 10-12-16 | 14:59

Waar kan ik mij eigenlijk afmelden voor deze kromstaat? Deze is duidelijk stuk. Daar wil ik niet meer aan meedoen.

padbuffel | 10-12-16 | 14:54

-weggejorist-

klinkklaar | 10-12-16 | 14:45

Beter een pisvlek dan een strontvlek.
Of nog erger, een stuk stront, zoals Rutte of Pechtold.

klinkklaar | 10-12-16 | 14:45

fikkieblijf! | 10-12-16 | 12:23
De meeste moslims - ik ken er veel - bidden geen vijf keer per dag. Die lopen af en toe eens naar de stilteruimte als dat met hun rooster die dag uitkomt, maar meestal niet. En de meerderheid zelfs dat niet.

Bruine Beer | 10-12-16 | 14:44

"Pisvlek" gaat nog een ware Geuzennaam worden. Mijn hond urineert ook altijd even over stront uit een zandbak.

DeTT | 10-12-16 | 14:43

AIVD doet dweilen met de kraan open. Dat gaat straks veranderen als MPGW in het zwaarbewaakte Torentje zit.

Conan de Rabarber | 10-12-16 | 14:40

Oh, híj komt hier langer dan ik. Nou ja. Eigenlijk weet u dat niet. En nogmaals, dat zegt geen ene kloot.

vanBarchum | 10-12-16 | 14:34

o/t Ondertussen in Duitsland.
De reactie die je wist dat zou komen.
www.pi-news.net/2016/12/anzeige-gegen-...
Kunt u mij uitleggen wie in dit geval nu de pisvlek is mijnheer Zentgraaff?

Turdnudger | 10-12-16 | 14:33

Desmoulins | 10-12-16 | 14:24
Waarom reageert u nou? Ik had het helegaar niet tegen u. Daarnaast kunt u geen gezag ontlenen aan hoe lang u hier komt, dat is net zo'n flauwekulargument als "ik ben ouder dan jij" dat sommige mensen gebruiken als ze verder niets meer weten. Gelukkig wordt dat inmiddels niet meer zo vaak tegen me gezegd.

En verder weet u eigenlijk helemaal niet hoe lang ik hier al kom. Dus tenzij u WitteGrunneger bent en met twee accounts reaguurt, ga ik er maar vanuit dat het hier om een kleinzielig misverstand uwerzijds gaat. Kan gebeuren. Niet boos blijven, hè?

vanBarchum | 10-12-16 | 14:32

Je kan van Wilders vinden wat je wilt, Zentgraaff, zelfs een geblondeerde IndoLimbo pisvlek, maar wanneer je dit simpelweg alleen maar doet om toch wel even aan te geven dat je deugd als GeenStijl-redacteur zijnde, ben je in mijn ogen gewoon een slapjanus!

BadLieutenant | 10-12-16 | 14:28

@miff | 10-12-16 | 14:07

Toen ik nog in Amsterdam woonde, 1994, was het totaal geen moeite om een vuurwapen te kopen, nb als eerzaam burger.
.
Sinds de grenzen open zijn kun je eigenlijk alles kopen wat je wilt en overal, zelfs via Internet. Het is dus niet nieuw, maar van alle tijden en je doet er niets aan.

Use less | 10-12-16 | 14:26

Ik zeg :
" Minder , minder , minder - Wapens "
.
Oei , gewaagde en waarschijnlijk strafbare uitspraak want ,
- groepsbelediging
- rassies , het hebben van wapens is namelijk kenmerk van bepaalde " rassen " , sterker nog het is een culturele uiting van bepaalde rassen , een uiting die door de overheid bevorderd dient te worden
- aldus de rechter.

enorme sukkelzak | 10-12-16 | 14:26

vanBarchum | 10-12-16 | 14:20

Komt hier al wat langer dan jij zwitsal.
Sommige mensen hebben wel degelijk een grens of rode lijn. U niet. Kneusje.

Desmoulins | 10-12-16 | 14:24

@Graaf van Egmont | 10-12-16 | 14:09
Wapen in nachtkastje = voorgoed intrekken verlof.

miff | 10-12-16 | 14:21

WitteGrunneger | 10-12-16 | 13:04
Graag, opgerot staat netjes. Jij komt hier toch alleen om te ageren tegen GP en om de PVV te evangeliseren. Dus wegwezen en nimmer meer posten hier. Bij voorbaat dank.

vanBarchum | 10-12-16 | 14:20

Je moet je vrouw toch onder de duim houden. Daarom AK47. IS gewoon cultuur. Niets aan de hand.

padbuffel | 10-12-16 | 14:17

Ctrl+F, 'pisvlek': 49 resultaten. Nu 50!

vanBarchum | 10-12-16 | 14:15

Ik meende hierboven ergens te lezen dat je weg was? En dan kom je weer sterk terug. Wat shoppen bij de Jumbo allemaal niet kan doen met een vrouw ;)
Graaf van Egmont | 10-12-16 | 14:04
.
Ja ik was weg. Had moeten schrijven 'k ga maar even iets anders doen'. En ik kom nooit bij de Jumbo maar was bij AH, de kringloop om een paar thrillers te halen en even iets afgeven bij familie. O ja en een was opgehangen die klaar was. De tweede was draait dus die ga ik zo ophangen.
Anders nog iets? haha.

Lupuslupus | 10-12-16 | 14:12

Het zou mij niets verbazen als het inderdaad geen terrorist is maar gewoon een mohammedaan met een migratieachtergrond. Toen mijn zoon 20 jaar geleden op een MEAO in een best wel nette buurt van Den Haag zat, overigens waren hij en nog 1 andere leerling de enige autochtonen in zijn klas, vertelde hij al dat bijna alle leerlingen een wapen in hun kluisje hadden. Op mijn vraag of dat dan steekwapens waren antwoordde hij, nee hoor, vooral vuurwapens. Dat was al in de vorige eeuw.

Elessir | 10-12-16 | 14:09

@Mark_D_NL | 10-12-16 | 13:45

Hip man sneeuwvlokjes.
Iedere keer dat veinzen dat het een opmerking is met als enig doel om reacties uit te lokken vandaar dat stuk van laatst vol Godwins, toch Mark? Het is reinste flauwekul.
Ik merk een bepaalde vorm van superioriteit bij u en anderen die zich om de een of andere reden beter wanen dan de PVV en haar electoraat. Pisvlek op de democratie is dus grappig en lollig in de ogen van iemand die geen leven meer heeft en ook nog ondanks zijn respect voor onze democratische vorm iedere keer weer wordt neergezet als een gevaar voor die zelfde democratie.
Begrijpt u het nog?

Desmoulins | 10-12-16 | 14:09

Goozzman | 10-12-16 | 13:31
Dan wordt je toch lid van een schietclub. Kun je meteen je skills bijhouden. Iemand met een vuurwapen in zijn nachtkastje, die er na 3 jaar op los begint te schieten is ook een gevaar voor zijn vrouw en kinderen en de buren.

Graaf van Egmont | 10-12-16 | 14:09

@Goozzman | 10-12-16 | 13:31
Het lid worden van een sportschuttersclub plus bijbehorende schietbeurten is nog overkomelijk, maar je hebt dan toch niets aan zo'n wapen, want dit moet -gescheiden van de munitie- in een deugdelijk afgesloten kluis opgeborgen liggen waar alleen jij als vergunningshouder toegang toe hebt. Daar sta je dan -bij een inbraak/overval in je huis- in het halfdonker met trillende vingers de kluis open te maken om dat ding tevoorschijn te toveren. Waarschijnlijk staat de betreffende inbreker/overvaller dan al achter je met de vraag of hij beneden koffie of thee voor je moet zetten.
Buiten dat moet je om een wapenvergunning te krijgen een werkelijk brandschoon strafblad/dossier hebben, moet je jaarlijkse het -inmiddels illegaal verklaarde- formulier C5 (gekkenbriefje)invullen, en kan op ieder willekeurig tijdstip van de dag de politie voor je deur staan voor de jaarlijkse controle WWM. En hoe zo'n controle verloopt is grotendeels afhankelijk van het humeur waarmee de betreffende agent die morgen uit zijn bed is gestapt, of men je wel of niet mag, of het een agent is die de geest van de wet, of de letter van de wet nastreeft.
En zou je een legaal wapen bij een inbraak beroving gebruiken om jezelf of je gezin te beschermen, dan zit je nog dieper in de shit dan de gemiddelde crimineel met een illegaal wapen jouw woning overvalt en jou of je gezin bedreigd.

miff | 10-12-16 | 14:07

Lupuslupus | 10-12-16 | 13:59
Ik meende hierboven ergens te lezen dat je weg was? En dan kom je weer sterk terug. Wat shoppen bij de Jumbo allemaal niet kan doen met een vrouw ;)

Graaf van Egmont | 10-12-16 | 14:04

Het zal toch niet zo zijn dat uitzetten ipv draaideuren de overbelasting op gerechtelijke organisatie wegneemt?

Alquest | 10-12-16 | 14:02

Wat we nu dus wel gevoeglijk kunnen aannemen is dat in de parallelle wereld van Bilal en zijn honderdduizenden ethnisch verwanten een machinegeweer of ander vuurwapen een doodnormaal onderdeel van de huiselijke roerende inventaris is. Touwtje van Jan Terlouw uit de brievenbus ook?

batvoca2 | 10-12-16 | 14:00

Ik weet zeker dat Wilders hier ook wel om kan lachen. het is een man met veel humor. Dus die kan dit soort steekjes wel waarderen.
Mark_D_NL | 10-12-16 | 13:45
.
U begrijpt er werkelijk helemaal niets van. Niet van Wilders en niet van zijn kiezers. Jaren lang beschimpt en uitgesloten, als laagste van het laagste weggezet, geen baan kunnen vinden als je ervoor uitkomt dat je PVV stemt, enz. enz. En dat noemt u humor??? Daar moeten Wilders en zijn kiezers om lachen?
En dat zegt een NIET-PVV-stemmer. O ja, met zogenaamd 'waardering' voor Wilders. haha. Wat koopt de PVV voor die zogenaamde 'waardering'? Helemaal niets. U bent gewoon deel van van het probleem dat we in Nederland hebben.

Lupuslupus | 10-12-16 | 13:59

In Zwitserland heeft nagenoeg elke weerbare man middels de militie en als blijk van vertrouwen (het land is immers van de burgers) zijn wapen in huis. Jaarlijks 1x obligatorisch naar de schietbaan. Enkele jaren geleden heeft het Volk middels een referendum besloten om deze heilige traditie voort te zetten. Zo kan het dus ook. Wilders een pisvlek noemen zegt meer over de scribent dan over de democratisch gekozen parlementariër.

A.S. Perien | 10-12-16 | 13:58

Dat de ene pisvlek de andere pisvlek 'pisvlek' noemt is toch allemaal prima. Ze hebben ook nog eens dezelfde 'nazi'-theorieën over de gemiddelde mocro, schijnbaar. Je zou misschien zelfs kunnen stellen dat pisvlek/nazi weinig toevoegd aan het hele gedoe, en achterwege gelaten kan worden. Overal pisvlekken in (en als) reaguursels ook, wordt toch een zooitje zo.

Aap Noot Miesje | 10-12-16 | 13:58

Ommezwaai | 10-12-16 | 13:36
Je kunt wel zeggen dat het gezwets is, maar ik heb wel plannen hoor. Afgestemd op de moderne wereld waarin we leven. Maar dat ga ik hier niet plempen natuurlijk. Bovendien zit ik niet in Nederland.

Graaf van Egmont | 10-12-16 | 13:57

Mark_D_NL | 10-12-16 | 13:48
Wellicht.. Maar als geweld niets oplost, moet er gewoon meer geweld gebruikt worden!

Ommezwaai | 10-12-16 | 13:50

Iedereen heeft toch een wapen! De berbers moeten aangepakt en uitgezet worden! Willen wij ons land terug, moet dat gebeuren en is maar een politicus die dat kan, Wilders! De politieke en rechterlijke huichelachtige correctheid in deze is werkelijk fnuikend! Ons land is overspoeld door barbaren die hier jatten, roven, moorden en verkrachten! De politiek kijkt steevast de andere kant op, tot ergernis van de kiezer! De rechter zit liever gebogen over de verlopen monopoly spelregels, wetten die verouderd zijn en niet toegespitst op arabieren. Deze rechters vervolgen liever al dan niet gesteund door linkse politici, een politicus de woordvoerder van miljoenen Nederlanders, dan de daders van voornoemde feiten aan te pakken en uit te zetten!

Lexus01 | 10-12-16 | 13:49

Ommezwaai | 10-12-16 | 13:18 Omdat de VVD ze zelf in eerste instantie heeft binnengehaald en de PvdA daarna paspoorten ging uitdelen aan de hele familie - met behoud van eigen cultuur. Verzet zou betekenen dat je toegeeft dat je zelf een vijandig element je samenleving hebt binnengehaald. Iets met "Massacre the unbelievers" enzo. En met beroven en aanranden van alleen "ongelovigen", liefst bejaarden. En met gangsta'tje spelen. Alles om niet deel te nemen aan de samenleving. Klein en parallel blijven dooremmeren in achterstandswijken met oude pakhuizen die voor Moskee moeten doorgaan zal ook de ambitie niet zijn. Dus wellicht het wordt uiteindelijk wellicht toch verzet, of onderwerping.

Ramsesz | 10-12-16 | 13:49

Volgens de getuigenis van een kenner, broer van de terreurverdachte, kenmerkt een doorsnee Marokkaan, die geen terrorist is, zich kennelijk door:
.
- 5x per dag bidden
- 4 dozen zeer explosief illegaal vuurwerk hebben
- sympathiseren met IS (bv met een schilderij van de IS-vlag)
- grote hoeveelheden contant geld in huis
- het hebben van een wapen (bv een ak47)
- met volle magazijnen munitie
.
Ben benieuwd wat volgens hem de kenmerken zijn van een terrorist.

Usuc | 10-12-16 | 13:48

Ommezwaai | 10-12-16 | 13:36
Geweld moet je niet beantwoorden met geweld, maar met Rooibos Thee.

Mark_D_NL | 10-12-16 | 13:48

@Parel van het Zuiden @Desmoulins
Regeer niet als een stelletje sneeuwvlokjes. Vooral jij Parel, hebt het helemaal mis. Of ik me verheven voel.. lul toch niets zo stom man. Google eens op mark_d, wilders en geenstijl. Kijk ik stem niet op Wilders maar heb veel respect voor hem. Ik stem niet op Geenpeil maar ben een groot fan van Bart Nijdam.
--
Snappen jullie hoe dat werkt, het ergens niet mee eens zijn of andere ideeën en visie hebben , maar toch veel respect op kunnen brengen voor de daden en acties van mensen.
--
En daarom kan ik de humor wel inzien van die pisvlek opmerking. Gewoon leuk. En het levert weer veel comments op, dus missie geslaagd, en jullie trappen er weer in. Zentgraaf gebruikt tactiek wilders en jullie gaan janken.
--
Ik weet zeker dat Wilders hier ook wel om kan lachen. het is een man met veel humor. Dus die kan dit soort steekjes wel waarderen.

Mark_D_NL | 10-12-16 | 13:45

@ Captain Pervert | 10-12-16 | 13:01

Dat zullen ze 'verstandig' vinden. Immers, je weet nooit wanneer de boze witteman de treinen weer wil laten rijden naar het oosten. Een goedbedoelende minderheid is dan beter goed op haar toekomst voorbereid!

HoogToontje | 10-12-16 | 13:43

Pisvlek op de democratie? Hoe en waarom dan?
Op alles behalve de democratie eventueel.
pisvlek op gs...

Pienow | 10-12-16 | 13:42

Ik word hier zo moe van.
netniet | 10-12-16 | 11:55
"Mensen die gaan staan voor het Nederlandse ras hebben we harder nodig dan ooit."
-Er bestaat geen Nederlands ras.
altijdfeest | 10-12-16 | 11:59
-Dat is profileren, mag niet.
artie | 10-12-16 | 12:35
-ook voor u: rechter heeft het niet over Nederlands ras gehad.
Nalika | 10-12-16 | 12:36
Zinloos commentaar / ook off topic.
kwakindezak. | 10-12-16 | 12:51
Wat denk je zelf zwitsal? Wel 18 stuks. Pipo! Leer Nederlands.
pili-pili | 10-12-16 | 13:28
www.rechtspraak.nl/Organisatie-en-con...
De juridische betekenis van de term ‘ras’ is veel ruimer dan de betekenis die dit begrip in het Nederlands spraakgebruik en de wetenschap normaal heeft.
-aldus de rechtbank in het Wilders proces.
www.nu.nl/terreur-in-europa/4363163/po...
De verdachte heeft een Nederlandse nationaliteit. (geen vermelding over naam, danwel andere nationaliteit.)
www.nrc.nl/nieuws/2016/12/09/terroris...
De politie heeft woensdag in Rotterdam een 30-jarige man aangehouden die wordt verdacht van terrorisme.
(geen vermelding over naam, danwel andere nationaliteit.)
nos.nl/artikel/2147549-broer-terreurve... (alleen vermelding van voornaam, quote van het A.D.)
www.rtlnieuws.nl/nederland/terreurverd...
De politie heeft in Rotterdam een man aangehouden die verdacht wordt van het voorbereiden van een terroristische aanslag. (geen vermelding over naam, danwel andere nationaliteit.)
www.volkskrant.nl/binnenland/niets-wij...
(alleen vermelding van voornaam)
www.trouw.nl/tr/nl/39681/nbsp/article/...
(geen vermelding over naam, danwel andere nationaliteit.)
Typisch he... de media... Ontkennen dat er een probleem is.
Ondertussen, op Joop geen woord hierover , maar wel:
www.joop.nl/opinies/seksuele-intimidat...
Seksuele intimidatie is geen moslim- maar een mannenprobleem
*zucht*

Is dit nog nieuws? | 10-12-16 | 13:40

Dus als ik het goed begrijp wordt Bilal en de rest van zn familie deze week nog het land uitgezet? Nee? Jammer.

DDNL | 10-12-16 | 13:39

ratelaar | 10-12-16 | 13:36
.
Moslims zijn hier als *bezetter*. Dat is meteen het antwoord op al uw vragen.

Lupuslupus | 10-12-16 | 13:39

Beetje stigmatiserend weer. Wie heeft er vroeger in zijn jeugd nou niet met een Aka47 gespeeld?

Mark van Leeuwen | 10-12-16 | 13:38

"Iedereen heeft toch een wapen?"
Is het zo zijn dat er mensen zijn die geen verschil zien tussen de VS (liberale wapenwetten) en de EU (verbot op vuurwapen bezit)?
Is het een leugen om het bezit van een vuurwapen te bagataliseren?
Hebben sommige Marokkanen de indruk dat ze een vuurwapen moeten bezitten omdat ze in levensgevaar zijn?
Als je een vrome moslim bent (5x per dag bidden) is het in bezit hebben van een vuurwapen zo gewoon dat je redeneert dat iedereen er wel een zal hebben?
Hoe sterk geloven sommige moslims dat ze in oorlog zijn met het westen dat een vuurwapen hebben kennelijk normaal is?
Is het zo logisch dat je als Marokaan crimineel bent dat je een vuurwapen nodig hebt om je beroep uit te oefenen?
Koren op de molen van de PVV. Dit berichtje draagt ook bij aan meer vraagtekens mbt het bericht dat de criminaliteit in Nederland terug loopt. www.nu.nl/algemeen/418973/criminalitei...

ratelaar | 10-12-16 | 13:36

KayakFun | 10-12-16 | 13:33in ieder geval geen thee en een cursus gevechtssport, vakantie en een opleiding.
Vanuit de kayak ( niet voor de kust van Libië.;-))groet

medelmo | 10-12-16 | 13:36

Graaf van Egmont | 10-12-16 | 13:30
Gezwets Graaf en dat weet u ook wel.
Die gasten moeten met gelijke munt terugbetaald worden.
Oog om oog en tand om tand.
Zolang we dit "ras" blijven pamperen en pleasen, gaat het er echt niet beter op worden....

Ommezwaai | 10-12-16 | 13:36

-weggejorist-

niemandzielig | 10-12-16 | 13:35

In Frankrijk krijg je 2 jaar cel voor het herhaaldelijk bekijken van IS websites en een IS vlag.

http://www.theverge.com/2016/12/1/13805168/france-isis-website-browsing-history-prison-conviction

Ben benieuwd wat je daar krijgt als je ook nog een AK47 hebt.

En of de straf in Nederland enigszins in de buurt komt.

KayakFun | 10-12-16 | 13:33

Wordt maar eens tijd dat iedereen een wapen heeft
Bokito ergo sum | 10-12-16 | 11:48

Inderdaad, bij een aanvraag voor een wapenvergunning met als reden bescherming van huis en haard, krijg je nul op het rekest. Je moet eerst lid worden van een sportschietclub. Ik wil helemaal niet sportschieten, maar mijn vrouw en kinderen beschermen!

Goozzman | 10-12-16 | 13:31

Kijk,; als je niet gelooft dat Moskeeén kazernes zijn en ieder gelovige een soldaat, enz enz (erdogan ,de geiteneeuker van Bohm) dan zal dit vreemd overkomen , maar als je het wel gelooft is het logisch , voorbereiding op wat komen gaat , nu of verder op in de toekomst.
Maar wegkijken en criminaliseren van een ( pisvlek volgens Zentgraaf) niet wegkijker maar roepert, levert wat???op.
Zij die zien en durven te roepen zullen als eerste vallen door eigen troepen. Achteraf kijk je de koe in de kont.
Mits je nog leeft, (met doekje en een boekje ,hoe je leven mag.anders kop eraf )Maart PVV nu zeker na de uitspraak van gister.

medelmo | 10-12-16 | 13:31

Goed stuk. Hoe meer weerstand er tegen Wilders is, hoe meer zetels hij zal krijgen.

Ongeblustekalk | 10-12-16 | 13:30

Ommezwaai | 10-12-16 | 13:18
Wat wil je dan? Dat we weer een spoorlijn opblazen of een "meisje met het rode haar" doen en iemand afknallen.
Laten we eerlijk zijn, in de jaren 40-45 was Nederland al geen land om verzet te bieden, qua geografie. Daar komt nog bij dat dat verzet ontzettend knullig was opgezet. Wel dapper hoor, maar zonder enige overlevingskans. Daarom trekken mensen elk jaar ook naar de Waalsdorper vlakte.

Graaf van Egmont | 10-12-16 | 13:30

Ik vrees dat dit het allerlaatste plempsel op GS zal zijn voor Zentgraaff (of is het gewoon Kwit?).
Als schrijver wordt dit persoon vanaf nu echt nooit meer serieus genomen.
Wellicht dat de redactie van GS van hem of haar af moet. Dit is dan de uitgelezen kans.

Ommezwaai | 10-12-16 | 13:30

-weggejorist-

Ras-Hollander | 10-12-16 | 13:29

ikreageert | 10-12-16 | 11:49
Nu worden ze van flatgebouwen afgegooid.

endtotrolling | 10-12-16 | 13:29

Julia | 10-12-16 | 12:18
Ik wil graag netjes tegen je zeggen dat ik het niet met je eens bent dat dat anderen verantwoordelijk zouden zijn voor het misgedrag van een ander.

Je kan het die anderen wel kwalijk nemen dat onze wetten nauwelijks handhaaft worden. Of dat het ze het zo ver hebben laten komen.

Promedio | 10-12-16 | 13:28

@netniet | 10-12-16 | 11:55
"Het Nederlandse ras?" Wat is dat nou weer? Wilders zei het zelf al, Marokkanen zijn geen ras dus ik neem aan dat er ook geen Nederlands ras is..

pili-pili | 10-12-16 | 13:28

Germanenmaffia is velen malen sterker..... namelijk zelf in staat om wapens te maken... en om op tijd op afspraken te zijn etc.etc.

Onzegrotebroer | 10-12-16 | 13:26

Hé Lullo, waarom is Wilders een pisvlek op de democratie? Valt geen peil op te trekken, deze uitspraak.

Dutch_Holland | 10-12-16 | 13:23

Zeg Zentgraaff, wil je voortaan wel andere woorden schrijven als het om onze toekomstige MP gaat... woorden als pisvlek gebruik je maar voor Klaver of Peggold.

Ik lees jouw stukjes voortaan niet meer, totdat je met fatsoenlijk geschreven stukjes komt.

Keyboardspeler | 10-12-16 | 13:23

@Desmoulins | 10-12-16 | 12:51

Ik noemde u spijtoptant omdat u wel eens vaker heeft laten vallen dat u in kringen bewoog waar zulke boodschappen niet goed vielen en dat u dat maar zo liet. Nogmaals, ik ben vandaag even woedend. Woedend over de afschaffing van de vvmu. Woedend over het criminaliseren van meningen. Woedend over het op handen zijnde verlies van Geenstijl als vvmu plaats. Woedend over wijze waarop GP en GP-er's zich proberen te profileren over de rug van anderen die niet heel veel afstaan van de kritiek waaruit GP geboren is in plaats van de pijlen op de corruptocratie gericht te houden. Woedend om het gegeven dat waar een kraak tegen de gevestigde politiekcorrecte orde in andere landen mogelijk bleek, iedereen in Nederland z'n best lijkt te doen om zoiets hier onmogelijk te maken.
.
Woedend. Woede. Ik ben nou eenmaal een nogal temperamentvol persoontje. Hoewel mijn brein dat doorgaans na een tijdje wel weet te beheersen is het er nou eenmaal.

Parel van het Zuiden | 10-12-16 | 13:23

Ramsesz | 10-12-16 | 13:13
Ten tijde van de Duitsche bezetting werd er (ondergronds) tenminste nog enig verzet geboden.
Momenteel is er weinig tot geen verzet tegen tuighMocro's die Nederland praktisch bezetten en terroriseren.

Ommezwaai | 10-12-16 | 13:18

-weggejorist-

ALLESANDERSSHOW | 10-12-16 | 13:16

Janloel7282 | 10-12-16 | 13:02 OK, dan leg je de schuld bij de misdragen Turken en Marokkanen zelf. En dan? Dan gaan ze veranderen? Nee, natuurlijk niet. De moffen gingen ook niet weg omdat wij ze dingen kwalijk namen. Bestuur kan daarentegen wel worden veranderd. De ummah in NL sharia-patrouilles toestaan vind ik bijvoorbeeld geen goede oplossing. Minder (criminele) Marokkanen wel.

Ramsesz | 10-12-16 | 13:13

Pisvlek?

It takes one to know one.

padbuffel | 10-12-16 | 13:12

Wie het hoogste vruchtbaarheidscijfer heeft en zorgt dat er een bepaald stelsel van normen doorgegeven worden, heeft de toekomst. Het is daarom niet één voor maar één over twaalf.

Desmoulins | 10-12-16 | 13:12

FnurkY | 10-12-16 | 13:04

Zentgraaf zegt helemaal niets die tikt een geforceerd GS stukje.

doskabouter | 10-12-16 | 13:08

Er is helemaal niet ondemocratisch aan Wilders. Niets. Het volkomen imbeciele idee dat een politieke partij de schijn van interne democratie moet ophouden doet daar helemaal niets aan af. Dus het opstandig schofferen van iemand die zijn hele leven opoffert aan onze democratische waarden is op zijn zachts gezegd ongepast. Maar eigenlijk is het gewoon een misselijkmakende schande om hier de schijn van objectiviteit op te houden of omdat Zentgraaf er niet in slaagt om zijn te erkennen hoe ongelofelijk fout het al die tijd gezien heeft.

très cool | 10-12-16 | 13:05

Julia | 10-12-16 | 12:50 Lol. Precies die bange naïviteit van bestuurders is iets waar men in de toekomst met grote verbazing op zal terugkijken. Ik hoop dan maar dat onze kleinkinderen tegen die tijd, eenmaal in de minderheid, net zo gewiekst vanuit een slachtofferrol kan toeslaan als de gewapende klaagparade vam vandaag. Maar dat zal wel niet, want blank zal tot het einde der tijden wel worden gezien als racistische kolonisten. Bovendien kaffir en haram, dus sowieso geen schijn van kans.

Ramsesz | 10-12-16 | 13:05

De vijfde Colón blijkt goed georganiseerd en zwaar bewapend te zijn, met criminele aspiraties en netwerken in elke moskee in de EU, het beperken van de buitenlandse geldstromen zal het "broederschap" zoals vele moslims hun mede-gelovigen noemen, dwingen om op andere lucratievere methodes te zoeken naar fondsen, hun ware gezicht hebben we openlijk gezien in Rotterdam, met rode vlaggen, zonder wapentuig, maar hoelang nog voordat zij de gewapende strijd aangaan,.....en is de EU klaar voor een Jihad op het continent....ik vrees dat de pleuris binnenkort uitbreekt nu de islamtolerantie bereikt is.
Het politieke discours is nu wel gevoerd, de oplossingen achterwege gebleven, de deur wijd open, jonge geloofsfanaten zonder toekomst te over, en een volk dat gebukt gaat en word uitgebuit, alle ingrediënten voor een 2e Bosnië in de EU.

hovawart | 10-12-16 | 13:05

Wilders een pisvlek op de democratie noemen slaat werkelijk helemaal nergens op. Wat wil je daarmee eigenlijk zeggen, Zentgraaff?

FnurkY | 10-12-16 | 13:04

-weggejorist-

WitteGrunneger | 10-12-16 | 13:04

Julia | 10-12-16 | 12:06

De schuld bij anderen dan Marokkanen ofTurken leggen is wat al te makkelijk. Natuurlijk heeft de overheid het bepaalde groepen makkelijk gemaakt (Nederlandse nationaliteit geven, geen verplichtingen taal en integratie). Maar dat is geen enkele reden voor die groepen om zich zo enorm te misdragen.

Janloel7282 | 10-12-16 | 13:02

Ik ben benieuwd hoe linksche BN-ers die Trump een "enge man" vinden, denken over Bilal A. die een Kalasjnikov in huis hebben doodnormaal vindt.

Captain Pervert | 10-12-16 | 13:01

de telegraaf als bron is natuurlijk niet betrouwbaar.

Satria | 10-12-16 | 13:01

Rutte is de pisvlek op de democratie, hij negeert het nee van een democraties referendum.

homieguerneville | 10-12-16 | 12:58

Desmoulins | 10-12-16 | 12:51

U, gvd.

Desmoulins | 10-12-16 | 12:56

Tot nu toe heeft, naar mijn mening dan, TeeJee op 11:47 de beste reactie geplaatst.
Mooi man.

hotnot | 10-12-16 | 12:55

Wel goed gedaan. Het hele paneel gaat over Wilders. Ik ben benieuwd hoeveel Marokkanen tijdens deze discussie een nieuwe AK heeft weten te bemachtigen. .
Op naar een mooie toekomst. Wat zullen we weerloos zijn tegen de meest geweldadige, onaangepaste, en uitvretende bevolkingsgroep van het land in het bezit van oorlogstuig. Leve de vooruitgang!

Parel van het Zuiden | 10-12-16 | 12:55

zeg zendgraaf ben je van de plassex?

topsporter | 10-12-16 | 12:53

-weggejorist-

Croisantneuf | 10-12-16 | 12:53

De vijand wapent zich. En wij?

WhiteShark | 10-12-16 | 12:52

Desmoulins | 10-12-16 | 12:51

Meest, that is.

Desmoulins | 10-12-16 | 12:51

-weggejorist-

kwakindezak. | 10-12-16 | 12:51

Tja, GW een pisvlek noemen:
GS=GPGW QED
Het bashen van GW zal alleen maar toenemen.
GS begint op de EU te lijken.
Maar hoe dieper je de bal onder water drukt, des te harder knalt hij straks omhoog.
.
Btw, pisvlek op de democratie? Pissen op wratten schijnt goed te zijn, dan verdwijnen ze. Hoop dat de wratten in NL zo ook verdwijnen.
Ongeruste vader | 10-12-16 | 12:45
.
Ik had daar GS=GP isongelijkaan GW QED neergezet maar blijkbaar worden het groterdan en kleinerdan teken niet overgenomen?

Ongeruste vader | 10-12-16 | 12:51

Parel van het Zuiden | 10-12-16 | 12:44

Kan gebeuren maar ik heb werkelijk geen idee waar u het over heeft. Ik ben vrij constistent en heb jaren geleden al besloten om een schep gewoon een schep te noemen. Even binnen de media gewerkt maar niet op het gebied van nieuwsvergaring en tegenwoordig al jaren analist in de meeste brede zin van het woord.
Ik heb het ooit alleen met uw aan de stok gehad over de Arabische lente en de vergelijking met de Franse revolutie. Juist die vermeende superioriteit die u fileerde, doet ook mijn bloed koken.

Desmoulins | 10-12-16 | 12:51

Meneer Zentgraaff is een Wildershater, maar staat wel achter zijn mening over Marokkanen. Vreemde kronkel. Zentgraaff staat kennelijk achter het totaal bespottelijke initiatief, de zoveelste versnippering op rechts, Geenpeil als politieke partij.
Net als de zinloze en kansloze initiatieven van FvD en VNL.
Zonde, want de stemmen op deze drie nutteloze initiatieven gaan verloren en de PVV krijgt er minder zetels door. Terwijl dat toch écht de enige redding is waar we nog op kunnen hopen !

Nederlander65 | 10-12-16 | 12:50

Ramsesz | 10-12-16 | 12:40
Een Zweedse (of Deense) burgemeester heeft eens gezegd dat we aardig tegen immigranten moeten zijn, want dan zijn zij ook aardig tegen ons wanneer wij in de minderheid zullen zijn. Dat is natuurlijk een grote misvatting dat wanneer wij maar onze vrijheden en rechten aan de immigranten geven zij daar uiteindelijk ook achter zullen staan wanneer zij in de meerderheid zullen zijn...(Dat laten ze ook zo duidelijk zien in hun thuislanden maar dat terzijde)... maargoed, onze kleinkinderen zullen het wel gaan beleven.... wat een mooie toekomst gaan ze tegemoet!

Julia | 10-12-16 | 12:50

Ik wist het gisteren al. "Er is iemand opgepakt met een wapen en een IS-vlag, en ehh hij heeft een ehh Nederlands paspoort".
Ok, een Marokkaan dus. En dat klopt nu dus ook.

En nu is het genoeg! | 10-12-16 | 12:49

Je mag, nee moet zelfs, sinds gisteren zeggen dat alle Marokkaanse criminelen een ras zijn; pas wel op dat je niet zegt dat alle Marokkanen ras-criminelen zijn, want dan kun je beter maar het telefoonnummer van Knoop of Hiddema paraat hebben, met de bijbehorende pecunia. En o ja, je pyama en tandenborstel voor langdurig verblijf in de nor.
.
Het weglaten of verwisselen van bijvoeglijke naamwoorden kan in een repressieve dictatuur grote gevolgen hebben, ik waarschuw maar...

Brou Is Back | 10-12-16 | 12:49

"Ja, natuurlijk is Wilders is een geblondeerde pisvlek op de democratie"
Leesch deze zin nog eens goed door Zentgraaff, analfabetisch relnicht....

Ommezwaai | 10-12-16 | 12:48

Vertel,vertel waar kan ik een ak of een pistool kopen?Ik heb namelijk nog geen wapen ;=[

Kromme Banaan | 10-12-16 | 12:47

@Desmoulins | 10-12-16 | 12:42

Lol. Net al iets over gepost. Het is tijd om de retorische artillerie even terug te trekken volgens mij...

Parel van het Zuiden | 10-12-16 | 12:47

Ommezwaai | 10-12-16 | 12:35

Yep! U gaat door voor de broodrooster.

eerstneukendanpraten | 10-12-16 | 12:46

" Iedereen heeft toch een wapen." Ik denk serieus dat dat geen bluf is in mocro kringen; Er zijn honderden vrome moslims die zelfs 6 of meer keer per dag bidden, met een wapenarsenaal waar mee je de aanwezige wapens en slagkracht van het wijkpolitie bureau vele malen overtreft. Dus dat ze er nu maar liefst 1 hebben gepakt, daar wordt ik niet echt blij van.....

wie zal het zeggen | 10-12-16 | 12:46

If you outlaw guns, only outlaws will have guns.

Voorts blijf ik van mening dat links ontspoord gevoels'denken' is. Als het maar goed voelt! Het aslim taslam klinkt wijd en zijd en de linksmens kirt 'wat een mooie taal is het toch ook!' en 'die baarden zijn zo modieus!'. Als het kromzwaard zoeft zal men nog steeds de poorten openzetten, de mensenrechten weet je, een kind onder de evenaar is meestal maar een bedelaar en de wereld is van iedereen!

HoogToontje | 10-12-16 | 12:46

De hele democratie is incontinent, dus dat van die pisvlek kan deze vertegenwoordiger van het Hollandse ras wel hebben.
Lang leve Geenpeil !!!

boccelullus | 10-12-16 | 12:46

Ik zag het op teletekst en dacht precies wat jullie er over opmerken. Dit is verontrustend, maar je verwacht het ook: deze types leven geheel in een eigen wereld volledig gescheiden van die ongelovige, zondige westerse Nederlandse wereld. Het is daar dus normaal om wens te hebben.

Ik zou zeggen: even invalletje doen bij dhr Bilal.

Nuuk | 10-12-16 | 12:45

Tja, GW een pisvlek noemen:
GS=GP<>GW QED
Het bashen van GW zal alleen maar toenemen.
GS begint op de EU te lijken.
Maar hoe dieper je de bal onder water drukt, des te harder knalt hij straks omhoog.
.
Btw, pisvlek op de democratie? Pissen op wratten schijnt goed te zijn, dan verdwijnen ze. Hoop dat de wratten in NL zo ook verdwijnen.

Ongeruste vader | 10-12-16 | 12:45

@Desmoulins | 10-12-16 | 12:38

Dat zult u van mijn opvolgende plemp niet vinden. Ik ben vandaag ietwat, mmmmm. Nu zo evaluerende... Woest, ja woest ben ik. Sorry voor de friendly fire...

Parel van het Zuiden | 10-12-16 | 12:44

"Iedereen heeft toch een wapen"...
Iets met mond en vol tanden!
Man man man..

weet-ik-veel | 10-12-16 | 12:44

Parel van het Zuiden | 10-12-16 | 12:38

Tjonge jonge deel ik een keer compliment uit na een plempsel dat ik niet had kunnen brouwen...
Waar doelt u in godsnaam op?
Nooit een spijtoptant geweest. Nooit.
Denk er zelfs exact hetzelfde over.

Desmoulins | 10-12-16 | 12:42

Weet je dat zeker, Zent? Hitler is wel wat gevaarlijker voor de democratie dan iemand met een wapen, als je het mij vraagt. En in jouw woorden:

,,Geert Wilders is Hitler en PVV stemmers zijn nazi's"

Althans, dat zei u een week of twee geleden; maarja, aan uw hoofd te zien bent u evolutionair gezien niet ver verwijderd van een goudvis, dus, dat zal je vast weer vergeten zijn.

Mozes Langebroek | 10-12-16 | 12:40

Julia | 10-12-16 | 12:11 jij snapt het. We worden dit keer niet veroverd, we geven onszelf weg. Tuurlijk, het zou de Turken etc. sieren als niet zo opzichtig met hun vlaggen zouden zwaaien in onze straten, maar aangezien wij als natie dat geen strobreed in de weg zitten kun je dat niet veel meer dan "jammer" vinden. We zijn te beschaafd om te vechten dus geven we paspoorten en Kamerzetels aan iedereen die ze hebben wil en hopen we maar tegen beter weten in dat onze vervangers ons nog een plekje gunnen, als ze ons er over 40 jaar uit hebben gefokt. Dat geeft de minste rommel. Dit leek althans de gedachte tot recent. Maar blijkbaar is er toch een pisvlek ontstaan.

Ramsesz | 10-12-16 | 12:40

artie | 10-12-16 | 12:35
Alleen in dit land van boter en honing worden ze binnengehaald met haring plus een draaiorgel en krijgen ze er nog een Nederlands paspoort bij.

Ommezwaai | 10-12-16 | 12:39

Parel van het Zuiden | 10-12-16 | 12:29

Om in te lijsten.

Desmoulins | 10-12-16 | 12:38

@Desmoulins | 10-12-16 | 12:27

Nou nee. U, en anderen met u, hebben helemaal niets te zeggen over wat ik als "ons" beschouw.
.
Ik begrijp het hoor. U bent een oprechte spijtoptant die vele jaren heeft meegeheuld (u deed volgens mij iets met media) en dan is het prettig om "ons" verantwoordelijk te maken van de uitwassen ervan ipv uzelf of de uwen.
.
Excuses voor de uithaal, hoor. U verdient die wss niet. Ik ben dat getrap naar de PVV een beetje zat. Is dit nu werkelijk de enige methode om GP de kamer in te loodsen? Verandering ja. Pathetic.

Parel van het Zuiden | 10-12-16 | 12:38

Ik ben oprecht verbaasd dat deze Mocroman verbaasd vraagt of dan niet iedereen een wapen thuis heeft. In welke wereld leeft die idioot??? Er is toch geen andere conclusie mogelijk dan dat die vent hier niet thuis hoort? (Met nadruk wens ik te onderstrepen dat ik hier niet bedoel dat alle Moco's terug moeten want dat zou strafbaar zijn; ik bedoel slechts de misdaadmocro's; de andere # (hoeveel? 7?) niet.)

langzullenweleven | 10-12-16 | 12:37

"Iedereen heeft een moordwapen in huis".. is die broer inmiddels ook overgebracht naar *'Vught'?
*'is ie al naar Vught, die zit in Vught'Bosch begrip voor het 'GGZ psychisch langdurig behandelcentrum, dollehuis,
Sinds de EBI en het terrorisme dit land is binnengetreden staat, 'naar Vught brengen' voor een zwaar beveiligde PI waar lands zwaarste criminelen en terroristen worden bewaard..

Overigens, deze Marokkaan heeft de mening en visie dat onder zijn broeders en overige vandezelfde afkomst rasgenoten, louter en alleen jihadisten en zelfs mogelijk uit toekomstige terroristen bestaan of hij bedoelt met iedereen .. alle Nederlanders. Ik voel mij echter niet onder zijn iedereen..waar kan ik aangifte doen.
Zomaar een gedachte die dan opborrelt; Graag minder van deze schatjes en dan bedoel ik sect.. die met een wapen en IS vlag in huis..

fikkieblijf! | 10-12-16 | 12:36

Integratie zal nooit lukken dat wordt zelfs door Merkel erkend. De terroristische aanvallen op onschuldigen mogen dan door de meeste allochtonen worden afgewezen, volgens polls staat 73% achter de doelstellingen van de IS namelijk het wereldkalifaat. En met mensen zoals onze regering en hun milioenen aanhang gaat ze dat nog lukken ook. Dat is waar Wilders tegen strijdt.
Hopelijk komen veel meer Nederlanders tot dat inzicht. Trap er niet in ondanks de zieligheidsindustrie bij de NOS en de meeste gelijkgerichte media.

ALLESANDERSSHOW | 10-12-16 | 12:36

Zendgraaf is een volgescheten luier, niet alleen stinkt hij ongelofelijk maar hij strooit het maar rond.Trouwens hij kan ok niet dansen.

Nalika | 10-12-16 | 12:36

'k ben wel vaak blij dat ik zelf geen wapen heb.... want ik weet niet zeker of ik mij altijd wel zou kunnen beheersen als er weer eens zo'n radicale imbeciel meent zijn stem te moeten verheffen

chique ouwe nicht | 10-12-16 | 12:36

eerstneukendanpraten | 10-12-16 | 12:14
Bedoelt voor inwendige stokslagen zeker?

Ommezwaai | 10-12-16 | 12:35

Maar we hebben van de rechters zelf gehoord dat Marokkanen een ander ras zijn dan het Nederlandse ras. Die zullen dus nooit Nederlander kunnen worden.

artie | 10-12-16 | 12:35

"Iedereen heeft toch een wapen?"
Helemaal niet. We zouden inderdaad wapens moeten hebben maar voorlopig zijn we nog happy met rubberen tegels, CO2 heffing op bananenschillen, gesubsidieerde cultuur en de 85e plaats bij het songfestival.

Pedronegro | 10-12-16 | 12:34

Gelijk die broer ook in de gaten houden, die heeft vast en zeker ook een wapen!

BigShow | 10-12-16 | 12:34

'{}Japatin, 'koning der lullen', is volgens het OM de moordenaar van de dertienjarige Sedar Soares. De 29-jarige Antilliaan Gerald H. schoot de jongen op 1 februari 2003 door het hoofd uit woede over een sneeuwbal op zijn auto...[]'
Uit de Volkskrant:http://www.volkskrant.nl/binnenland/moord-om-sneeuwbal-op-rode-honda~a662500/
Deze analfabeet(de Koning der Lullen) rijdt met een illegaal vuurwapen rond en schiet een dertienjarige jongen dood.... . Maar een 80-jarige jachtaktehouder wordt elk jaar door de politie lastiggevallen bij de jaarlijkse onaangekondigde wapencontrole omdat hij beschikt over een hagelgeweer.

theo-is-dood | 10-12-16 | 12:33

Uiteraard heeft iedereen een (vuur)wapen.
.
Uitgezonderd de roomblanke en belastingbetalende NederlanderT... Die zijn immers alleen nog goed voor de afdracht richting een staatskas zonder bodem. Verder mogen ze van deze (r)overheid wel worden afgeschoten......

Ommezwaai | 10-12-16 | 12:33

Desmoulins | 10-12-16 | 12:04
Ik kan geen uitspraken bedenken van Wilders die ik als onacceptabel kan bestempelen, hij mag zeggen wat hij wilt... of zijn uitspraken van goede smaak zijn/beschaafd/netjes etc is een ander verhaal.

Julia | 10-12-16 | 12:32

Pisvlek? Schande Zentvlek. Een Zendvlekkie doen. Het nieuwe woord voor diegene, die kritisch is op de mislukte multiculti ""samen"leving maar met een sneer naar Wilders toch bij de Deugers wil horen.

echt niemand | 10-12-16 | 12:32

"Ja, natuurlijk is Wilders is een geblondeerde pisvlek op de democratie".

Zentgraaff, jij bent af.

Mr.Robot777 | 10-12-16 | 12:31

Als ze die haat naar Nederlanders en die wraaklust niet hadden, zou ik het prima vinden als ze in hun eigen coconnetje bleven.

Carmelita | 10-12-16 | 12:30

Die tuigvlogger uit Zaandam noemde die kleine jongetjes steeds soldaat en soldaten horen wapens te hebben, toch?

Sateetje | 10-12-16 | 12:29

@Mark_D_NL | 10-12-16 | 12:09

Laat ik voor mezelf spreken. Het probleem met die uithaal is niet de uithaal an sich. Het is de context waarin die uithaal plaasvindt. Het topic gaat over de meest geweldadige, uitvretende, en onaangepaste bevolkingsgroep van het land en hun affiniteit en bezit van oorlogstuigh. En dan toch weer Wilders aanhalen.
.
Maar goed. Context. Zelfs rechters hechten er geen belang meer aan.
.
Nog even een vraagje aan u. Voelt het een beetje goed? Dat verheven zijn, dat superieur zijn aan de PVV-ertjes? Het is in ieder geval duidelijk hoe uw islamkritiek bij andere topics gewogen moet worden. Gelijk als dit, slechts vehikels om u superieur te voelen aan weer een andere bevolkingsgroep dus.
.
Ik vind het overigens mooi hoor, die schizofrene opstelling van u. Maar goed ik ben dan ook van mening dat geestesziekten gewoon kleur aan onze samenleving geven. Het zou toch echt te vredig, welvarend, en prettig in onze samenleving worden zonder al die kromme hoepels.
.
En straks, tussen de rokende puinhopen van ons land kunt u fier opkijken. U was superieur. U vond het mooi.
.
Wat dat betreft ben ik Geenpeil en aanhangers zoals u wel dankbaar. Het heeft bij mij veel twijfel weggenomen. Mijn stem gaat naar Wilders, en deze keer (3e) voor het eerst met volle overtuiging. Immers, wat wellicht alternatieven zouden kunnen zijn blijken hypocriet, zwak, en van hetzelfde laken en pak als eerdere "veranderaars". Bij instap in de politiek al meteen meer van hetzelfde.

Parel van het Zuiden | 10-12-16 | 12:29

roze_bril | 10-12-16 | 12:22
Juridisch gezien, omdat zij een Nederlands paspoort hebben maken zij deel uit van onze samenleving... dat kun je verwerpelijk vinden, dat kun je emotioneel gezien niet vinden en zij misschien ook niet omdat zij zich Turks/Marokkaans voelen en/of gedragen... maar, zij maken ook deel uit in onze samenleving.. als dat niet zo was dan maakte je je er denk ik niet zo druk om nietwaar? Uiteindelijk door het Nederlandse paspoort dat zij hebben, hebben zij net zoveel rechten als autochtonen die dat hebben, en misschien nog wel meer.

Julia | 10-12-16 | 12:28

keestelpro | 10-12-16 | 11:58

Dat is het ook. Iedere mocro, ik generaliseer bij +80%, kan dit soort wapens 'fixen', maar het zijn onze jongens ook al zullen ze zich tot in de lengte van dagen nooit aanpassen.

Desmoulins | 10-12-16 | 12:27

Julia | 10-12-16 | 12:18
Als je jouw redenering volgt, kom je uiteindelijk uit bij degene die het wiel uitvond. Niemand anders dan Jaouad A. is verantwoordelijk voor het in huis halen van een kalasjnikov.

Poesmobiel | 10-12-16 | 12:26

@Banana008 | 10-12-16 | 11:59
De verkiezingsslogan van Wilders zou moeten worden: "Meer! Meer! Meer stemmen!"

Minister StrongPiss | 10-12-16 | 12:25

Sinds GeenPeil er is en GeenStijl een belangetje te verdedigen heeft in de electorale visvijver is Wilders een 'pisvlek'? Blijf weg van dat soort kinderachtig gedoe luitjes!

HypodePipo | 10-12-16 | 12:24

Ik ben een trouw lezer van Maroc.nl.
Verbijsterend. Opent wel je ogen.

Carmelita | 10-12-16 | 12:24

Niet Wilders, maar de Marokkanen zélf zorgen ervoor dat ik op de PVV stem...!

Muskatnuss!!! | 10-12-16 | 12:24

Lekker doorpissen Geert!
Die nep democratie en dat nep parlement moeten eens stevig op de donder hebben.

bocikam | 10-12-16 | 12:23

en zo'n soort Isvlag ergens in een hoekje onder het stof ligge. nee, brave jongen niet geradicaliseerd bid braafff 5x per dag. Dat laatste krijg ik mijn werkgever maar niet wijsgemaakt. Ik wil ook tot onze lieve heer bidden in een daarvoor geschikte vrijgemaakte ruimte. Voor en na, het drinken en eten van spijzen en gedranken.. mag nie. Dat moet ik maar in mijn eigen vrije tijd doen..
Ik vraag mij dan ook af. Hoe doen die brave Islamieten dat eigenlijk 5x op een dag als ze 36/40 uren werken en daarvoor een 41/45 uren op de werkvloer zijn, los van de tijd voor de rit ernaar toe.

fikkieblijf! | 10-12-16 | 12:23

@Julia | 10-12-16 | 12:11

Omdat je een paspoort hebt, maak je deel uit van een samenleving? Waar zit ik tegen te reaguren? Ik haak af.

roze_bril | 10-12-16 | 12:22

@ Julia | 10-12-16 | 11:54
Vraag ze of ze Nederlander of Marokkaan zijn, en je hebt het antwoord op je stelling. Ja, ook die zetelrovers.

TheseDays00 | 10-12-16 | 12:22

Julia | 10-12-16 | 12:18
Niet zozeer de overheid als wel het (vrijwel) gehele Nederlandse volk. Alleen Janmaat en aanhang valt niets te verwijten.

Carmelita | 10-12-16 | 12:21

@alshetware | 10-12-16 | 12:19
Moehahahaha....

necrosis | 10-12-16 | 12:21

Wij speelden vroeger met blokkendozen en meccano. Dat kon en kan toch minder kwaad. Het gedachtegoed van met name een aantal Marokkaanse jongeren is beangstigend. Het is te hopen dat dit een puberaal verschijnsel is en dat deze lieden ooit volwassen worden. Anders ziet de toekomst van dit land er slecht uit. En wat Wilders betreft: hij heeft de fout gemaakt om bij zijn befaamde toespraak niet de nuance aan te brengen.

Mannes | 10-12-16 | 12:20

Vraag:
Wat is er afkomstig uit Noord-Afrika met een IQ van 144 ?
Antwoord:
Een gros Marokkanen !

alshetware | 10-12-16 | 12:19

Julia | 10-12-16 | 12:14

Ik stelde u slechts een vraag maar het is natuurlijk veel makkelijker om het af te doen als snowflake gedrag etc. Is tegenwoordig ook heel hip om te zeggen. Iedereen moet vooral doorgaan met het ridiculiseren van elkaar dat heet immers vrijheid maar het spreken in algemeenheden zonder daar ook maar een voorbeeld bij te kunnen noemen is bijzonder zwak.

Desmoulins | 10-12-16 | 12:19

"de democratie"
.
Nee, hoe vaak moet ik het nog zeggen. Niks "de democratie"", want "de democratie" bestaat niet. Er zijn vele vormen van democratie mogelijk en in NL hebben we er eentje, in de VS een andere en in Zwitserland ook weer een andere invulling van het co"ntainerbegrip democratie. Leer het goddamme nou-es een keertje!
Komt dat schot! Evocatus

Evocatus | 10-12-16 | 12:18

Poesmobiel | 10-12-16 | 12:13
Waar zeg ik dat? En nee, ik ben geen familie van die kwal Peter R. de Vries. Ik zeg alleen dat je het de barbaren niet kwalijk kan nemen dat ze barbaars doen... maar dat je je pijlen op de Nederlandse overheid moet richten aangezien zij de aanstischters hiervan zijn, want zij zijn het die deze mensen allemaal maar binnen laten en dan ook nog tegen de import te vertellen dat ze zich niet hoeven aan te passen! Want denk je nou werklijk dat de Marokkaansche gemeenschap zich zal aanpassen en aan zelfreflectie zal doen?

Julia | 10-12-16 | 12:18

Pisvlek.... who cares, als hij maar stemmen krijgt!!

Carmelita | 10-12-16 | 12:16

Heb toch de indruk dat Zentgraaf , als de crimineel wordt aangevallen ook Wilders z'n deel moet hebben! Volgens mij is hij hier de boodschapper!

lanexx | 10-12-16 | 12:16

Mark_D_NL | 10-12-16 | 12:09

Ach, welke uitspraken doelt u op? Of is dit wederom iets dat een eigen leven is gaan leiden. Na zijn laaste stuk over de heer Wilders ziet u dit dus als een kleine uitlokking. U doet mij denken aan wat de eloquente strafpleiter gisteren betoogde.

Desmoulins | 10-12-16 | 12:15

Ik heb ook een wapen en wel een machtig stootwapen.

eerstneukendanpraten | 10-12-16 | 12:14

haha... o wel grappig om te zien.. ik word gelijk aangevallen omdat ik tegen Wilders zou zijn... waar staat dat??
Het is bijna snowflake gedrag om te gaan janken dat Wilders een pisvlek op de democratie zou zijn... kom op jongens, waar zijn jullie ballen? Dit is toch een site die tendentieus,ongefundeerd en nodeloos kwetsend is?

Julia | 10-12-16 | 12:14

Amen

disney star | 10-12-16 | 12:13

Julia | 10-12-16 | 12:06
Zo is het. Marokkanen kunnen er niks aan doen dat ze mitrailleurs baren. Familie van Peter R.?

Poesmobiel | 10-12-16 | 12:13

"Groepsbraafheid"... nieuw Nederlands woord.
Ook toepasbaar op de heer of mevrouw Zentgraaff.

meneer Q | 10-12-16 | 12:13

Ieder keer denk je toch dat het niet gekker kan en jawel hoor altijd weer iemand met een redenering die die gedachte subiet om zeep helpt.
Komt dat schot!Evocatus

Evocatus | 10-12-16 | 12:12

Naar aanleiding van deze informatie neem ik aan dat er wel een beetje wordt doorgerechercheerd?

Muggenmepper | 10-12-16 | 12:12

roze_bril | 10-12-16 | 12:00
Ze maken (helaas) wel deel uit van onze samenleving.. ze hebben namelijk een Nederlands paspoort, gegeven door onze overheid. Ik heb hier wel eens een fragment van russisch programma gezien over een Turkse jongen, die: Turks praat, Turkse tv kijkt, Turkse vrienden heeft, naar Turkse winkels gaat, in een buurt woont waar veel Turken wonen, zijn werk was dj op Turkse feesten.. kortom... hij leefde in een soort klein Turkije in Nederland en kwam verder niet in aanraking met Nederlanders. Hoe het ook wendt of keert....... dat is helaas ook een deel in onze samenleving!! En uiteindelijk hebben ze evenveel rechten (misschien nog wel meer dan de autochtonen) omdat ze een Nederlands paspoort hebben, dus juridisch gezien zijn ze gewoon Nederlands... moreel of emotioneel gezien in ieders ogen en in hun eigen ogen gewoon Turks.

Julia | 10-12-16 | 12:11

Pisvlek. Mag die kleine uitlokking van Zentgraaf wel. Greet mag ook graag schelden en tieren over alles en iedereen. Maar wanneer, in dit geval, Zentgraaf, het Wilders beetje aanpakt zijn alle Wilders Fanboys en Girls van slag... Ik vind mooi.

Mark_D_NL | 10-12-16 | 12:09

Ik zie "Wilders als pisvlek op de democratie" als een compliment. Democratie gaat deze toestanden namelijk niet meer oplossen.
Gelukkig voor deze Marokkaanse jongeren vinden wij dit wapenbezit en overig gedrag niet zo belangrijk, en dat gaat op 15 maart weer bewezen worden.

kadoendra | 10-12-16 | 12:08

Meer meer meer!

old_dirty | 10-12-16 | 12:08

Eigenlijk de grote 4. Want dubbel paspoort en een Marokko dat hen blijft beïnvloeden.
Eigenlijk de grote 5. Want de gevestigde PvdA/D66/GL/VVD/CDA/EU-orde is niet en nooit van plan ook maar het minste of geringste te ondernemen tegen 1 t/m 4.

Fijnstoffer | 10-12-16 | 12:07

Tsjongejonge... een topic over mocro's in Nederland die het hebben van automatische aanvalsgeweren volstrekt normaal vinden en eigenlijk hinten dat dit onder de meest onaangepaste, uitvretende, en geweldadige bevolkingsgroep ook normaal is.
.
En dan toch weer even uithalen naar Wilders. Er is inderdaad recent een pisvlek op de democratie toegevoegd. Bah, bah, nog geen week in de politieke arena en men is al niet meer te onderscheiden van de verschillende kleuren stront die de gevestigde politiek en media al decennia voor ons in de aanbieding hebben.
.
We hebben dus mocrotuigh met oorlogstuig in onze straten en wijken maar Wilders is een probleem. Hmmmmm verandering ja, ja we gaan dingen veranderen...
.
Oh oh de tijden. Waanzin regeert...

Parel van het Zuiden | 10-12-16 | 12:07

@Julia | 10-12-16 | 11:54

Dat ze hier geboren zegt zegt niks. Ze zullen nooit deel uit maken van onze samenleving. Zijn ze ook helemaal niet van plan.
roze_bril | 10-12-16 | 12:00

Het is een ander ras en zullen dus nooit nederlander worden

bodemloos | 10-12-16 | 12:07

Pieter V | 10-12-16 | 11:58
Dat is het hele punt... jij kan het zo voelen en misschien is het ook deels waar... maar zij zijn ons land niet ingebroken.... hun voorouders zijn uitgenodigd door Nederlandse bedrijven..... waar ze daarna uiteindelijk mochten blijven, goedgekeurd door onze overheid. Goedgekeurd door Nederlandse partijen die vertelden dat ze niet hoefden te integreren.
Het is gemakkelijk om de vinger te wijzen naar de Marokkaanse gemeenschap... maar uiteindelijk zijn onze overheden,bestuurders, elite, de verantwoordelijken die voor deze shit hebben gezorgd.

Julia | 10-12-16 | 12:06

@Julia | 10-12-16 | 11:55

Dat Wilders zich inzet voor uw vrijheid en die van uw gezin als u dat al heeft, en dat in tegenstelling tot de oude politiek die ons land compleet heeft verkwanseld aan de EU en de islam, is voor een simpel vruchtje als u kennelijk geen reden om hem dankbaar te zijn.

U heeft er werkelijk geen benul van waar de islam voor staat en waar de EU dictators mee bezig zijn.

Beiden dienen elkaar bij het vernietigen van de autochtone bevolking.

Pieter V | 10-12-16 | 12:05

Elk jaar worden onaangekondigde controles gehouden bij (alle) sportschutters en jagers om vast te stellen of ze hun schietgeweren volgens voorschrift in een goedgekeurde wapenkluis hebben staan. Daar worden dus FTE/uren voor ingeroosterd. Het komt me zinvoller voor om bij personen als Jaoud A of " Japatin" (moord Soares:http://nl.politiek.narkive.com/hJDk04Oy/dader-wordt-slachtoffer-en-slachtoffer-wordt-dader) onaangekondigde huisbezoeken af te leggen.

theo-is-dood | 10-12-16 | 12:04

Julia | 10-12-16 | 11:55

Welke uitlatingen van de heer Wilders vindt u onacceptabel?

Desmoulins | 10-12-16 | 12:04

If I had a rocket launcher, some son of a bitch would die.
Maar ik heb hem niet.

gentle giant | 10-12-16 | 12:03

Iedereen in Nederland heeft een wapen. Tegen marokkaans/moslim-tuig. PVV stemmen.

Normpje | 10-12-16 | 12:02

@Julia | 10-12-16 | 11:54

Dat ze hier geboren zegt zegt niks. Ze zullen nooit deel uit maken van onze samenleving. Zijn ze ook helemaal niet van plan.

roze_bril | 10-12-16 | 12:00

Minder, minder, minder!

Banana008 | 10-12-16 | 11:59

Waarom niet preventief bij alle moslims alle allochtonen auttochtonen alle medelanders alle vreemdelingen in ons land huisdoorzoekingen doorvoeren ter veiligheid van de burgers.Veel werk aan de winkel.

altijdfeest | 10-12-16 | 11:59

De observatie over wapenbezit zou een goede aanleiding mogen zijn om eens heel gewaagd met de hele politiemacht die dit land rijk is, met inbegrip van alle bureauzitters, eens een huiszoeking te gaan doen bij de kazernes van het geloof van de vrede.
.
Zullen we nog wel eens zien wie de pisvlek is. Wilders die volstrekt ongenuanceerd, platvloers en schijtlollig oordeelt of, in de andere hoek, de weldenkende, welllevende beroepspolitici die de vorm voor de inhoud gaat, die liegen wanneer het moeilijk wordt en die in staat zijn geweest in slechts een jaar of veertig de hele samenleving te vernietigen.

Glasgow Argus | 10-12-16 | 11:59

Eerst was Wilders een nationaalsocialist en nu een pisvlek volgens Zentgraaff. Geert geeft zijn vrijheid en riskeert zijn leven voor zijn ideaal van een vrij en onafhankelijk Nederland. Kun je van Zentgraaff niet zeggen.

robert1 | 10-12-16 | 11:58

@Julia | 10-12-16 | 11:54

Als iemand bij je inbreekt, niet meer weggaat, je terroriseert en ook nog kindertjes fokt is het vanzelf een lid van je gezin geworden?

En dat die kindertjes met haat jegens jouw gezin worden opgevoed en het terroriseren van jouw gezin van hun ouders overnemen is natuurlijk ook prima.

Pieter V | 10-12-16 | 11:58

Volgens broer Bilal heeft iedereen een wapen in huis.
Brrr volgens mij hebben we hier te maken met het topje van een heel grote ijsberg.

keestelpro | 10-12-16 | 11:58

Mocro's zijn over het algemeen slechter dan de geblondeerde... pisvlek... democratie blablabla.
Wat een inzicht. Ik was bijna in de veronderstelling dat AK bezittende naffers helemaal nog zo erg niet zijn.

Desmoulins | 10-12-16 | 11:58

Pisvlekken herkennen elkaar feilloos.

arc-en-ciel | 10-12-16 | 11:58

Pisvlek.
Ongefundeerd, tendentieus & nodeloos kwetsend.
Niet mee eens!

McKtoom | 10-12-16 | 11:57

Volgens mij heeft Wilders last van een zwakke blaas. Die pisvlek wordt met de dag groter.

kwark001 | 10-12-16 | 11:57

Bij oom Poetin een Antonov huren en al dit soort Mocro ongedierte boven Marrakech parachuteren.

niemandzielig | 10-12-16 | 11:57

Zentgraaf is het 100% eens met Wilders. Maar ten gevolge van de groepsbraafheid moet hij hem toch een pisvlek noemen. Is het wellicht een idee voor een terugkerend topic: " Lekker deugen met Zentgraaf" ?

roze_bril | 10-12-16 | 11:57

De een heeft als wapen een toetsenbord, de ander explosief materiaal en de staat is de grensrechter.

bodemloos | 10-12-16 | 11:56

Wilders een pisvlek op de democratie ? Enige onderbouwing had niet misstaan. Zeker niet als het een politicus betreft die al ruim 10 jaar onder permanente beveiliging staat omdat hij zijn mening verkondigt op basis van een groot goed, namelijk vrijheid van meningsuiting. Pisvlekken op de democratie werken bij het gerecht weten we sinds gisteren en werken ook in de 2e kamer, waar men een directe collega graag verder ten gronde richt voor het eigen gewin.

Mensen die gaan staan voor het Nederlandse ras hebben we harder nodig dan ooit.

netniet | 10-12-16 | 11:55

Bidden. Godsdienst. Alles oké.

maar toch | 10-12-16 | 11:55

Dus je hebt geen problemen mee wat Wilders allemaal uitkraamt... maar je vind het wel erg dat Wilders een pisvlek op de democratie wordt genoemd?? Kom nou toch... je kan toch wel tegen een stootje?

Julia | 10-12-16 | 11:55

Julia | 10-12-16 | 11:54

Ze hebben een dubbele nationaliteit, dus.....

kwark001 | 10-12-16 | 11:55

@Pieter V | 10-12-16 | 11:53
verklaart - verklaard
Had eerst staan dat verklaart ook en vergeten aan te passen

Pieter V | 10-12-16 | 11:55

Iedereen maakt zich toch schuldig aan verboden wapenbezit categorie 2 en heeft/wil een strafblad?

kenny harder | 10-12-16 | 11:54

Zeddegeizot | 10-12-16 | 11:52
Ze zijn hier geboren... dus van gastland is geen sprake.

Julia | 10-12-16 | 11:54

Ik heb geen groot vertrouwen in de politiek, maar ik heb de AIVD wel hoog zitten. Vergeet niet dat Nederland mondiaal grootmeester is in afluisteren en aftappen. Maak je geen illusie: ieder telefoongesprek van een figuur met een Arabisch klinkende naam wordt echt wel steekproefsgewijs(?) meegeluisterd.... Na Israël kan de hele wereld daar nog wel iets van opsteken. Ze zijn echt niet helemaal achterlijk daar. Zouden ze aan etnisch profileren doen ?? Ha ha , ik weet het wel zeker! Goed zo!

effedenke | 10-12-16 | 11:53

ikreageert | 10-12-16 | 11:49

Nu hebben we 500 gebedshuizen die op ongelovigen en homo's pissen.
Overigens is volgens mosselse maatstaven Nederland nu islamitisch gebied omdat ze die gebedshuizen legaal hebben mogen bouwen.

mr Fawlty | 10-12-16 | 11:53

Met dank aan PvDA, D66, CDA en VVD...

Chatslet | 10-12-16 | 11:53

@ikreageert | 10-12-16 | 11:49

Dan is ook verklaart welk schorem de oorzaak is van die "pisvlek".

Pieter V | 10-12-16 | 11:53

Inderdaad het morele kompas van de zittende magistratuur is volledig stuk. En maar naar de onderbuik van het gepeupel wijzen. Ik verheug me al de komende beeldenstorm.

ad melkert | 10-12-16 | 11:52

Als je opgroeit in NL ipv een modderhut in de Rif, dan zou je verwachten dat je intens dankbaar bent naar je gastland. Quod non.

Zeddegeizot | 10-12-16 | 11:52

Gewapend en ook nog automatische wapens hebben. Damn.. das niet mis. Over de rest van dit beroerd geschreven stukje zal ik mijn mond houden.

Mesmer | 10-12-16 | 11:51

De Maroc heeft gelijk natuurlijk met "Iedereen heeft toch een wapen". Het moet anno 2016 toch algemeen bekend zijn dat dat zo is in die invloedsferen.

La Bailaora | 10-12-16 | 11:50

-weggejorist-

Merfralex | 10-12-16 | 11:50

Lupuslupus | 10-12-16 | 11:48

Ho, ho, niet zo snel de handdoek in de ring gooien. Op kleuterniveau schelden typeert. Toch?

kwark001 | 10-12-16 | 11:50

Misschien heeft iedereen van een bepaald ras een wapen in huis?

grandjury | 10-12-16 | 11:50

Remember Brandpunt docu in de jaren '90. De 4 grootste gebedshuizen pissen op de ongelovige en de homo's. 30 jaar verder en waar zijn we nu?

ikreageert | 10-12-16 | 11:49

@Lupuslupus | 10-12-16 | 11:48
Ik neem aan dat het cynisme is. Sarcasme op zijn ergst.

keestelpro | 10-12-16 | 11:49

kwark001 | 10-12-16 | 11:46

Maar iedereen hoeft niet van hetzelfde ras te zijn. (Of je moet het menselijk ras bedoelen)

broodje gezond | 10-12-16 | 11:49

Wordt maar eens tijd dat iedereen een wapen heeft

Bokito ergo sum | 10-12-16 | 11:48

En Wilders is een geblondeerde pisvlek op de democratie aldus het GeenPeil clubblad.

Dommelsch | 10-12-16 | 11:48

Hoezo is Wilders een pisvlek op de democratie, Zentgraaf ?

mr Fawlty | 10-12-16 | 11:48

Dat ging nog best snel Zent, dat bijdraaien.
Goed stuk.
keestelpro | 10-12-16 | 11:45
.
Wilders een pisvlek noemen is bijdraaien? Nou prettige dag nog. Ik ben weg.

Lupuslupus | 10-12-16 | 11:48

Daarom moet de politie ook stoppen met etnisch profileren van de Deugmensen. Er blijft namelijk bijna geen bontkraagje meer over als je ze op straat controleert want ze hebben zo goed als allemaal wel een mes of ander wapen op zak.

sinar2 | 10-12-16 | 11:48

Telegraaf: Volgens zijn broer had hij niets met terreur te maken. „Hij is wel gelovig, hij bidt vijf keer per dag, maar hij is geen terrorist.”
/Telegraaf

Dus eigenlijk gewoon een hele lieve jongen?

appelboor | 10-12-16 | 11:47

Dus, volgens Zentgraaff heeft het grootste deel van de Tweede Kamer een kapot moreel kompas.

Duidelijke taal.

TeeJee | 10-12-16 | 11:47

'Iedereen' is toch een groep?

De rest vult u zelf maar in.....

kwark001 | 10-12-16 | 11:46

Dat ging nog best snel Zent, dat bijdraaien.
Goed stuk.

keestelpro | 10-12-16 | 11:45

Ik vraag mij af hoe de AIVD deze lui steeds weer achterhaalt voordat ze iets uitvreten. Laten we eerlijk zijn, het gaat een keer mis, als er een tussendoor glipt is het hek van de dam.

Mastermattie | 10-12-16 | 11:44

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken