Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Kijken! Speech Nigel Farage GeenPeil VNL Event

GeenPeil Uitzending Gemist! De gehele eclatant succesvolle GeenPeil VNL Avond vanuit Hotel Spaander in Volendam, met achtereenvolgens de begaafde sprekers Jan Roos (GeenPeil), Joram van Klaveren (VNL) en Nigel Farage (UKIP), die in een afgeladen zaal vol uitzinnige fans, bevlogen flyeraars, en overige democratieliefhebbers tot grote hoogte steeg, met bemmende quotes, kant en klare one liners, lachbare grapjens en vooral frisse ideeën voor een beter Europa olv master of ceremony Erik de Flyer. GienPiel is a hors d'oeuvre, Brexit is the main course. Wij zijn een pint & peuk doen Ome Nige, Alpie, Feyenody, Tamara, Marie en hoe al die vrijwilligers & helden ook heten. Gegroet vanuit de media war room in de hotelkelders te Volendam. Morgen gezond weer op. Met de GeenPeil Campagne Bus naar Delft en Den Haag.

Reaguursels

Inloggen

Dat gaat de EU niet doen, dat gaat Ukraine doen met hulp van de EU en niet andersom.

devil13 | 05-04-16 | 20:16

Zoals ik al zei, het verhaal van Farage mbt de EU in haar huidige staat was sterk, alleen in de context met het onderwerp van dit referendum niet opportuun. (...)
devil13 | 05-04-16 | 12:02

In de context van het referendum was zijn verhaal ijzersterk en spot on. Want...
de EU is verzwakt en kampt met grote problemen: bewaken van buitengrenzen, instroom in integratie van migranten, (jeugd)werkloosheid (onder migranten), de euro en daaruit voortvloeiende problemen (crisis Griekenland die alweer oplaait, opbouw pensioenen enz). Tijd om intern orde op zaken te stellen. Hoe kan een dergelijk verzwakt instituut als de EU de illusie hebben dat zij orde kan scheppen in de chaos die Oekraïne heet. De EU kan niet eens de besteding van eigen EU gelden verantwoorden.

Paljas | 05-04-16 | 18:11

Zoals ik al zei, het verhaal van Farage mbt de EU in haar huidige staat was sterk, alleen in de context met het onderwerp van dit referendum niet opportuun. Ik zou graag zien dat Ukraine geholpen wordt om Europese (niet EU) normen en waarden te implementeren en dat daarnaast de EU in haar huidige rol eens sterk onder de loep wordt gelegd om zo te veranderen in een instituut dat ons de macht niet wegneemt maar een waarin wij efficient samenwerken. Dit referendum kan met een nee wel een sterk signaal naar de EU afgeven maar zal tegelijk een heel naar signaal richting de Ukrainsche burgers afgeven. Een ja sluit ook de weg niet af naar andere initiatieven die EU kritisch zijn.

devil13 | 05-04-16 | 12:02

Wat een feest om naar te kijken en luisteren. En passant geeft hij ook nog eens een goede visie op de toekomst van Europa.

De ironie, als er nou iemand de baas van Europa zou moeten zijn, dan is hij de enige geschikte kandidaat.

van heinde en verre | 05-04-16 | 10:50

Zolang men klaagt over aankleding, soort stoeltjes, ballonnen van de zaaltje is de boodschap die overgebracht moest worden ok.
Thumbs up for Mr. Farage. Compliment ook aan Eric de Vlieger

Guust Kadaver | 05-04-16 | 10:43

Beetje LPF taferelen met knutselen praatjes,microfoon,falen muziek, slecht gemaakte grapjes. Van Klaveren was goed. Farage was DE klapper!!!
Maar ooh ooh die De Vlieger...... waarom geen Thiery Baudet? De Vlieger wierp n schaduw over t geheel waar Farage gelukkig licht schiep.

Mathilde66 | 05-04-16 | 10:31

Wat een zielloze vertoning. Als ik Jan Roos en Joram van Klaveren hoor spreken dan geloof ik geen barst van wat ze zeggen.

Asimov6 | 05-04-16 | 10:18

Ik heb nog helemaal niets gecontroleerd, maar ik heb zo'n vermoeden dat dit totaal niet aan bod is geweest gisteren bij Nieuwsuur.

MichelDenHaag | 05-04-16 | 10:15

Het wordt tijd voor een Engelse versie van GeenStijl... of twee talig

Guust Kadaver | 05-04-16 | 10:09

Goed verhaal van Farage, ging niet over Ukraine, maar legt wel het probleem van de EU uit.

devil13 | 05-04-16 | 10:00

Welbespraakt maar toch een windbuil, die Farage. Wil (en kan waarschijnlijk) hier niet veel verder kijken dan 2 referenda verder, disste het nl referendum als voorafje en schoffeerde het zaaltje als zijnde te traag en te braaf, dat was wel weer grappig, want geen reactie haha. In Volendam of all places, bakermat van het paling geluid. De Vlieger is natuurlijk ook niet een intellectuele hoogvlieger (...) en was al van te voren onder de indruk, dus vergeet dan maar de wat scherpere vragen. Ja en dan kijk je toch naar 2 vlotte zakenmantypes (op leeftijd)die het met elkaar eens zijn. Van Klaveren? haha, t zal best een prima buurman zijn. En Jan Roos, daar moesten we al u tegen zeggen, straks wellicht ook voor in de houding gaan staan. De zelffelicitaties hoor jongens. Jullie kregen cafe de windhoek te Volendam toch maar nooi vol.

Hè Bah | 05-04-16 | 09:37

Joram van Klaveren is kut! Wat een simpele ziel! Het soort dommigheid wat maakt dat de PVV kut is. Maar ik stem wel tegen!

vanderbilt | 05-04-16 | 09:16

Een debiel aan de muziekinstallatie en heel dunne verhaaltjes van Jan Roos en Joram van Klaveren. Onderwerpen aansnijden en er dan een conclusie aan verbinden die wel in je straatje past maar in een objectieve analyse net zo goed tot een tegenovergestelde conclusie kan leiden. Als, in de hypothese van de Vlieger, Ukraine over 5 of 10 jaar helemaal voldoet aan onze normen dan zou dat voor dat land geweldig zijn want dan is het doel van het volk bereikt. Dat zou m.i het effect van het verdrag moeten zijn, steun aan een volk dat democratie nastreeft. Eventuele uitbreiding van de EU is miet aan de orde hier en wat mij betreft ook niet gewenst.

devil13 | 05-04-16 | 09:06

@Albert5000 | 05-04-16 | 08:33
Toch even een nuancering. Hier in de omgeving veel Poolse arbeiders. Doen zwaar en eentonig werk voor een habbekrats met tijdelijke contracten. Vallen niemand lastig, geven geen overlast, betalen netjes voor hun boodschappen, sissen geen meisjes na en hebben mij nog nooit gevraagd of ik soms een probleem heb.

atheïstisch stemvee | 05-04-16 | 08:42

GS valt in een diep gat na 6 april. Ben benieuwd naar de schrijfsels die dan komen.
A la snackbar | 04-04-16 | 21:46

Weet iemand of het verdrag ook vrij verkeer van diensten inhoudt?

Paljas | 05-04-16 | 08:40

De politiek is echt in verwarring. Hedenmorgen was minister Schippers te gast bij EenVandaag. Zij zei: ' waarom zouden wij tegen het verdrag zijn als de Oekraieners het verdrag willen?' Nou, gewoon, beste minister, omdat een verdrag (ofwel bindende overeenkomst) tweezijdig is en dus beide partijen het eens moeten zijn over de inhoud en werking van het verdrag!! Daarom!
In het FD staat een paginagrote advertentie van D66 met Pechtold: voor de jonge Oekraieners.
Yeah right, weer duizenden arbeidsmigranten, na Poolse hoeren en criminelen, daarop gevolgd door de Roemeense hoeren en criminelen, straks gevolgd door de Oekraiense hoeren en criminelen, waardoor de Polen en Roemenen weer werkeloos worden en dus recht op een uitkering hebben.
Weer grenzen openstellen zonder dat we onze EU-grenzen goed bewaakt hebben.
Weer grenzen openstellen zonder dat de EU een unie is. Het gaat om 28 lidstaten die alle hun eigen gang gaan en zich niets van de EU aantrekken dan de verkrijging van EU-steun op financieel gebied. Kijk maar naar de financiele crisis en de vluchtelingencrisis. De EU is geen eenheid. Dus warom dan uitbreiding?

Albert5000 | 05-04-16 | 08:33

Ehm... Qua inhoud niets op aan te merken, maar god o god, wat een droevig zaaltje... echt, ballonnen? Houten stoeltjes uit de 1954 catalogus van de Sligro? Ik snap dat een venue een beetje te betalen moet zijn, maar kom op jongens... En, wat ik ook altijd zeg over Dumpertreeten... Doe wat aan die microfoons, het klinkt werkelijk helemaal nergens naar...

Verder, chapeau! Nigel is een held :)

Ad Hominem Tu Quoque | 05-04-16 | 08:32

"Vive la difference!" ... Farage spreekt zo geweldig & grappig & verstandig.

Simon_GS | 05-04-16 | 08:27

Nu al historisch. Hier werd geschiedenis geschreven.

ecologiste | 05-04-16 | 08:21

@InAnumPerRegimine | 05-04-16 | 08:09
@Pat1982 | 05-04-16 | 07:30
Als je enige argument is dat je tegenstanders holle argumenten gebruiken, dan is dat niet erg sterk. Als je dan ook nog oproept om niet te gaan stemmen, omdat hij het ergens niet mee eens is, dan ben je een erg dubieuze democraat en steunzender.
Schippers deed tenminste nog een poging. Jammer dat er geen kritische gast naast haar zat. Journaliste vroeg ook niet echt door. Ik blijf mij verbazen.

atheïstisch stemvee | 05-04-16 | 08:21

History. Right here.

Piet Karbiet | 05-04-16 | 08:18

@Gen. Maximus | 05-04-16 | 00:52
Of er wordt een Europese grondwet draai aan gegeven en niet referendeerbaar (?) doorgevoerd, want wie er ook aan de bak is van de oude elite, het is en blijft hetzelfde liedje

InAnumPerRegimine | 05-04-16 | 08:14

@knutsel | 05-04-16 | 00:53
Haal je hooivork maar vast uit het vet.
Misschien is het zomerreces een prima gelegenheid de regering te kapen (dan is de verassing echt groot)

InAnumPerRegimine | 05-04-16 | 08:11

@atheïstisch stemvee | 05-04-16 | 07:28
Als dat de tegenstem van het JA-kamp is.... Dat is pas een hol argument.
Zeker komend van een ge(pang-pang)schiedkundige en deskundige internationale betrekkingen. Waarschijnlijk ook in de zak van Pang Pang Pechtold (Anders "aan de zak" van die zak)

InAnumPerRegimine | 05-04-16 | 08:09

@boerk | 05-04-16 | 07:37
In India zijn er veeeeel meer goede ICT-ers.
Taalprobleem in beide gevallen, loon Indiers is denk ik nog lager als oekrainers. In beide gevallen erg opletten met verschil tussen gevraagde oplossing en geboden oplossing. www.cms-garden.org/sites/default/files...

InAnumPerRegimine | 05-04-16 | 08:05

@thealexfiles | 05-04-16 | 01:25
Wow. En we zaten echt met drie mensen ofzo.

Driewerf Hoezee | 05-04-16 | 07:57

Ik wordt hier echt ziek van: Oekraine is goed voor ons, ze hebben veel hoogopgeleide ICTers.. FOK it! In NL hebben we 20000 werkloze ICTers! Maar die krijgen meer dan €150/week!

boerk | 05-04-16 | 07:37

Het ja-kamp gaat nu vol voor een boycot van het referendum omdat ze zien dat ze gaan verliezen. Dan kunnen ze straks toch nog de boel hun kant op draaien door te zeggen dat alleen de nee-stemmers zijn komen opdagen en het referendum daarom niet representatief is en genegeerd moet worden.

sinar2 | 05-04-16 | 07:31

atheïstisch stemvee | 05-04-16 | 07:28
Zag het ook ja. Om te janken... En dat mokkel van een Schippers die ook totaal geen idee heeft wat ze moet zeggen.

Pat1982 | 05-04-16 | 07:30

Geh. Rob de Wijk die zojuist op WNL de tegenstemmers beschuldigt van geen of holle argumenten. Trololo

atheïstisch stemvee | 05-04-16 | 07:28

Ach , het ziet er wel schattig uit. Soort revolutie in een kroeg.
Is er nog geen vergelijking met een bierkelder gemaakt? Dan doe ik het vast.

ristretto | 05-04-16 | 07:10

Het is geweldig dat iemand van een dergelijke statuur zich niet te goed voelt om in een amateuristische omgeving op te treden. De Vlieger zal vast een prima vent zijn, maar waarom sprongen mij de veters uit de schoenen?
Had beter gedaan kunnen worden , gezien het kennelijk beperkte aanbod door Castricum of Baudet. Anyway .. dit terzijde.

daytripper | 05-04-16 | 06:47

Ik stem Nee, maar wens eigenlijk niet geassocieerd te worden met partijen als VNL en heren zoals Erik de Vlieger.
zieke hondt | 04-04-16 | 21:39
Eens. VNL is een clubje dissidenten die het pluche zo lekker vinden zitten dat ze een nieuwe partij zijn begonnen... met gejatte standpunten. VNL zijn meelifters, meer niet. Erik de vlieger ken ik helemaal niet, maar hij had een radio programma bij powned heb ik vernomen. Dit optreden van hem gaf mij nou niet echt een goede indruk.

Farage zal in ieder geval voorlopig geen snabbel in NL meer houden ben ik bang. Ik snap dat het budget voor deze bijeenkomst nogal laag was, maar dit was wel erg treurig. Het eindigde nog net niet met een klompendans en de fanfare.

XaleX_2 | 05-04-16 | 06:42

Flyeren is zooo achterhaald! 7 en wellicht 8 voor neen. 2 Sp,nou en? Zij hebben ook na wat aanmoediging zich door dat verdrag geworsteld en kregen niet alleen jeuk bij paragraaf 10, maar nog erger bij de paragrafen 450/453. Zelf had ik het andersom, maar vooruit.
Ik denk dat er heel veel rede zit onder een breed gedragen publiek.

toetssteen | 05-04-16 | 01:57

*Lijn 316 uiteraard.

thealexfiles | 05-04-16 | 01:26

Haha, volgens mij zaten wij in dezelfde treurlijn, Driewerf Hoezee. Nummer 162 van 22.26 uur. Wat een arme sterveling al niet over heeft voor zo'n avondje.

thealexfiles | 05-04-16 | 01:25

Wij gaan pitten. Truste en tot de volgende geledenheid

Driewerf Hoezee | 05-04-16 | 01:08

@Driewerf Hoezee | 05-04-16 | 01:07
Volgende keer beter!!

Von Mutzenbacher | 05-04-16 | 01:08

Tsja, referenda en Europa.
Even het geheugen opfrissen, een kansloze missie:

nl.wikipedia.org/wiki/Referendum_over...

Uitslagen van parlementsverkiezingen echter, zijn bindend.

de honden blaffen... | 05-04-16 | 01:08

@Lewis | 05-04-16 | 00:54
Sorry, er zat vanavond iemand naast mij hetzelfde verhaal te vertellen.

Von Mutzenbacher | 05-04-16 | 01:07

@Von Mutzenbacher | 05-04-16 | 01:03
Lol! Ik zag dat verschil ook. Heb beide types gesproken, beide wilden graag met Farage op de feauteau.

Ik had wel zo'n nettig jasje aan hoor, maar dat was het dan ook. Jammer, elkander gemist.

Driewerf Hoezee | 05-04-16 | 01:07

@ Lewis | 04-04-16 | 23:19
Ik zag wel het verschil in publiek: de"wannabees"die aan het netwerken zijn om misschien een baantje in de politieke carroussel te krijgen en de Geenpeilers. Ik heb geprobeerd om een paar Geenpeilers te identificeren aan de hand van hun nick. Zag er een met dikke buik en fout T shirt( Piet Karbiet??) maar 't blijft lastig.. Sorry Piet als ik hetfout heb.PS: ik zag er keurig uit.

Von Mutzenbacher | 05-04-16 | 01:03

Misschien een idee om die Twitter campagne even een dag eerder te starten, dus VANDAAG ipv. morgen. Je hebt wat aanloop nodig leer je van politiek.tpo.nl/2016/04/04/video-het-g... niet te laat pieken!!!

Watching the Wheels | 05-04-16 | 00:56

@Von Mutzenbacher | 05-04-16 | 00:50
Die honden die de flyer uit de brievenbus eten. Dat is ook best spectaculair.

Driewerf Hoezee | 05-04-16 | 00:54

@ Von Mutzenbacher | 05-04-16 | 00:50
Uhm... ligt er helemaal aan waar en wanneer dat was. En wie jij bent natuurlijk. ;-)
Die ervaring had ik ruim twintig jaar geleden.

Lewis | 05-04-16 | 00:54

Hoe dan ook. Als het "Tegen" genegeerd wordt weet ik wel weer een nieuw zomerdingetje...

knutsel | 05-04-16 | 00:53

@Von Mutzenbacher | 05-04-16 | 00:03/00:11
Ah, kak. Dat soort achterafdingen altijd... Dank voor aanbod, volgende keer beter :)

Driewerf Hoezee | 05-04-16 | 00:52

bakoenin | 05-04-16 | 00:18
Het zal veel minder spectaculair zijn denk ik. Immers, Rutte en Samsom hebben "de rit uitzitten" tot doel op zich verheven. De Referendumwet schrijft heroverweging door de Kamer voor meende ik. Dat doen ze en dan dan zullen ze na ampel beraad het verdrag nogmaals goedkeuren. Met respect voor de kiezer natuurlijk, maar dit referendum werd "misbruikt" als een soort opmaat naar een Nexit, dus is er niet echt inhoudelijk geoordeeld over het verdrag, dus houden we vast aan eerdere afweging. Bladiebla. Iets in die trant.

Gen. Maximus | 05-04-16 | 00:52

@Lewis | 04-04-16 | 23:19
Zat jij nou naast mij op de bank hetzelfde verhaal te vertellen terwijl ik jou de littekens van mijn brievenbus ervaringen liet zien??? Kanniewaarzijn.

Von Mutzenbacher | 05-04-16 | 00:50

1:36:32.We have 50 different ways to win.zwaai zwaai.democratie.haha.attention.. l'histoire se répète
Geenjoris | 04-04-16 | 23:59

Laten we het hopen. Brengt bijltjesdag weer een stukje dichterbij. Hoe eerder, hoe beter. Ik wil de bevrijding van Nederland nog bij leven meemaken.

accijnstoerist | 05-04-16 | 00:49

@BenBinnen | 04-04-16 | 21:59
Mee eens, SteenGe*l bedankt! We zullen het nooit, nooit vergeten. Leuk om dat interview even te zien politiek.tpo.nl/2016/04/04/video-het-g...

Watching the Wheels | 05-04-16 | 00:49

@ Jan van de Biertent | 05-04-16 | 00:23
Ach, dat was een grapje.
Van wat ik van hem gezien heb vond ik dát nou wel geinig.

Lewis | 05-04-16 | 00:35

Von Mutzenbacher | 05-04-16 | 00:11
En wat dacht je dan van die krengen met een veer erin?
:-)
Ik heb ook geflyerd maar woon in een kutdorp met ons soort mensen.
VVD/GL/D66 is wat de klok luid. Opgeblazen lieden die zichzelf luid laten horen op de dorpsavonden en zichzelf voorstaan op eruditie en weldenkendheid.
Waar dat dan op gebaseerd is mag Joost weten want buiten een welgevulde portemonnee komen de meeste toch ook niet verder dan bij hoge uitzondering een bachelor en dan nog een pretstudie ook.
En de aardappel in hun keel niet te vergeten.
Neemt niet weg dat ik niet opgeef. Al kan ik er maar ééntje overhalen.

bakoenin | 05-04-16 | 00:32

@Mastermattie | 05-04-16 | 00:00
Ik hou niet van mannen, maar wel van hele keurige :)

Driewerf Hoezee | 05-04-16 | 00:28

Die de Vlieger is toch wel een beetje zelfingenomen kwast. Als je nodig vindt om als presentator/aanelkaarluller te vermelden dat je 6 bedrijven in Portugal hebt mis je de ssentie van het verhaal.

Jan van de Biertent | 05-04-16 | 00:23

@ristretto | 04-04-16 | 23:54
Je kan zelfs nee stemmen EN een boodschap achterlaten, b.v. door "JE MOEDER" ergens op het stembiljet te schrijven: mits de notitie niet naar jou te herleiden is, en je een wit cirkeltje (gedeeltelijk) hebt ingekleurd :D
Hoe mooi is dat, zie b.v. punt "stembiljet 3 = geldige stem":
www.kiesraad.nl/sites/default/files/o...

SyntaxError | 05-04-16 | 00:22

Geweldig!
Het is trouwens een waar genoegen om me te kunnen scharen onder zulke zwaargewichten zoals Farage, maar ook Baudet.
Wat de voorstanders van Europese diversiteit en nationalistische democratische waarden altijd gemist hebben is een intellectuele voorhoede die retorisch voldoende begaafd is om de miljarden industrie van de main stream media van repliek te kunnen dienen.
Die mannen hebben we nu.
Ik verwacht dat de opkomst woensdag rond de 50% zal liggen en dat het ja-kamp een verschrikkelijk pak op hun broek gaat krijgen.
Uiteindelijk zal natuurlijk zoals gewoonlijk ook dit referendum genegeerd worden maar dat zet wel een sentiment neer wat heel veel plucheplakkers hun baantje gaat kosten.
Zoals ik het zie de aankomende weken.
Het referendum valt uit in het voordeel van het nee-kamp.
De regering geeft aan dat ze het associatieverdrag opnieuw in overweging gaat nemen.
Het stuntelen van Billie van der Steur wordt aangegrepen om
het kabinet te laten vallen, en een demissionair kabinet gaat het associatie verdrag niet opnieuw beoordelen.
Daarmee wordt de hete aardappel weggenomen voor de verkiezingen van 2017. (ondertussen gaat het hele circus gewoon door)
Natuurlijk belooft iedere partij dat ze heel serieus gaan kijken naar de uitslag van dat referendum maar het zwaartepunt bij nieuwe verkiezingen zullen ze toch leggen op de fantastisch economische uitgangsposities en u krijgt deze keer 2000 Euro van Rutte.
Waar u weer in stinkt, en het volgende kabinet van VVD/CDA/D66/Pvda lapt de uitkomst volledig aan haar laars.

bakoenin | 05-04-16 | 00:18

Nigel zou het ook goed doen als stand-up comedian. En dat bedoel ik niet negatief.
Een stuk aanschouwbaarder dan Rutte op correspondent's dinner.

Bijtendehond | 05-04-16 | 00:14

Heb een paar Geenpeilers gesproken die zich de benen uit het lijf hebben gelopen om te flyeren en net als ik nu een hekel hebben aan te smalle en te lage brievenbussen! En net als ik kapotte vingers hebben. Postbode is niet mijn beroep maar heb er wel respect voor gekregen. Enfin, morgen nog 500 te gaan en dan maar afwachten! Maar we hebben een leuke avond gehad!

Von Mutzenbacher | 05-04-16 | 00:11

@alphenaandenrijn | 04-04-16 | 21:28
Idd .. zeker het audio gebeuren op dit media moment had veel beter gekund. Maar ook visueel valt er nog een hoop te halen.
@WNL
Jullie kunnen me inhuren met korting als het om een goed doel gaat trouwens ^^

SyntaxError | 05-04-16 | 00:10

Van Duyvenbode | 04-04-16 | 22:00

+1 (of 5 reten), afhankelijk van methodiek.

mysteryposter | 05-04-16 | 00:07

Driewerf Hoezee | 04-04-16 | 23:53
Heeft Moh al door de speakers van de wagons opgeroepen? Zo van: eind bestemming bereikt tjaaka hak hak hah of iets met prrrrtttkalashprtt en dan de Akbar is fijn!!..
Hoop op een veilige reis voor jou.

Dr. Frambozenjam | 05-04-16 | 00:06

@Driewerf Hoezee | 04-04-16 | 22:48
Ik was er ook. Heb je niet gezien maar anders had je mee terug kunnen rijden!

Von Mutzenbacher | 05-04-16 | 00:03

@Driewerf Hoezee | 04-04-16 | 23:55
Reken maar dat ik wel een pintje lust maar omdat ik met de auto was maar netjes aan de cola gebleven.

Mastermattie | 05-04-16 | 00:00

-weggejorist-

Geenjoris | 04-04-16 | 23:59

Mijn goeie god wat een dilettantisme. Enkel van Klaveren en Nigel Farage haalden een voldoende.
Beter voor GeenPeil was geweest, de hele zaak wegens omstandigheden af te gelasten.

pikwieter | 04-04-16 | 23:58

@Mastermattie | 04-04-16 | 23:49
Pfieuw. Dat scheelt een hoop rariteit. Wij Driewerf geven geen geld uit aan non-alcoholische versnaperingen.

Driewerf Hoezee | 04-04-16 | 23:55

Ik stem nee. Gewoon omdat het kan.

ristretto | 04-04-16 | 23:54

@Dr. Frambozenjam | 04-04-16 | 23:46
Och, al was het Rutte op dat paard. Wij begrijpen mekaar. Dank voor de woorden. Ik zit momenteel in de trein richting Roosendaal. Godzijdank (niet godzeidank, want hij zei weer eens niks) mag ik er eerder uit.

Driewerf Hoezee | 04-04-16 | 23:53

@Driewerf Hoezee | 04-04-16 | 23:28
Troost u dan maar met de gedachte dat ik (helaas) de Bob was vanavond :)

Mastermattie | 04-04-16 | 23:49

Markbnl | 04-04-16 | 23:41
Vertel, wat gaat er gebeuren.
--------------------
Geen idee. Aantoonbare risico's niet onderschatten lijkt mij wel een goed idee.

mysteryposter | 04-04-16 | 23:46

Driewerf Hoezee | 04-04-16 | 22:48
Het raakt me, zo een treurnis beleef ik bij het lezen. Vooral dat van die smerige natte kus wtb democratie. En dan ook nog eens lijn 316 afschuwelijk. Vraagt vergunning aan voor een standplaats voor standbeeld, want u overleeft de OV. Een sterke man.

www.google.nl/search?q=mongolië+baba+...

Ter info wtb keuze stanbeeld, vrijheidsbeeld is feministe, eiffeltoren is iets overdreven(zo lange is ie niet).

Bedankt. Meer wil ik niet zeggen eigenlijk.

Verders dat paard vd standbeeld staat voor Hero. Wie erop zit weeiknie..

Dr. Frambozenjam | 04-04-16 | 23:46

@mysteryposter | 04-04-16 | 23:37

Vertel, wat gaat er gebeuren.

Markbnl | 04-04-16 | 23:41

BenBinnen | 04-04-16 | 22:03 Dank je voor de link, zover was ik nog niet. Jammer dat VNL hierin gepromoot wordt. Wat mij betreft zijn het opportunistische overlopers die op een goede smoes hebben gewacht. Dat Stassen nu 'voorzitter' is en van Klaveren zichzelf als bestuurslid profileert van een 'wetenschappelijk instituut' dat hij zelf heeft opgericht, vind ik wel een knap staaltje opgeblazenheid.

belo | 04-04-16 | 23:41

*popcorn pakken gaat*

mysteryposter | 04-04-16 | 23:37

Lol @Jan van de Biertent | 04-04-16 | 23:34 Of anders die dikke twee stoelen verder :)

knutsel | 04-04-16 | 23:37

Zit je op de eerste rij met je zwarte trui aan, bril in de borstzak met je muil open kauwgom te kauwen. Vast een reauguuder.

Jan van de Biertent | 04-04-16 | 23:34

@Gezellig! | 04-04-16 | 23:25
Het was ontzettend gezellig. Mensen met eenzelfde doel en gedachte. Hopelijk heeft u het ook leuk gehad, hatend op de bank.

Driewerf Hoezee | 04-04-16 | 23:30

@Mastermattie | 04-04-16 | 22:58
Mie toe. Lees even mijn post boven jou. Ik was nogal terughoudend met verifieren welke reaguurders ook aanwezig zouden zijn, vooraf. Maar sjit, met jou had ik verdulleme wel een pintje willen doen.

Driewerf Hoezee | 04-04-16 | 23:28

@Rob1D1 | 04-04-16 | 23:24
Het beste zijn nog gewoon die brievenbussen die in de tuin staan.

pluk-87 | 04-04-16 | 23:27

-weggejorist-

Rob1D1 | 04-04-16 | 23:26

Nogal tenenkrommend, dat zaaltje, dat publiek, die praatjes, die knulligheid, die partij, die GS/GP-lul.

Gezellig! | 04-04-16 | 23:25

@Lewis | 04-04-16 | 23:04
Zo heb ik ons moeder vroeger ook jaren voor de gek gehouden ^^

Driewerf Hoezee | 04-04-16 | 23:25

-weggejorist-

Rob1D1 | 04-04-16 | 23:24

@Markbnl | 04-04-16 | 23:00/23:01
Ach, wie weet...
*verder droomt*

Driewerf Hoezee | 04-04-16 | 23:23

Meer directe democratie in onafhankelijke landen die met elkaar bevriend kunnen zijn, handel kunnen drijven en elkaars verschillen op waarde weten te schatten.
Onderbouwd of niet, klinkt in ieder geval een stuk beter dan het EU-gedrocht waar we nu inzitten.

knutsel | 04-04-16 | 23:22

@Lewis | 04-04-16 | 23:19
Ik voel je miserie :)

pluk-87 | 04-04-16 | 23:21

Pluk-87
Mijn hand is een keer open gekrabd door een kat toen ik netjes de post helemaal naar binnen wilde werken.
Daarna durfde ik mijn hand nooit meer ver in een brievenbus te steken.
Ja, dat is me nog eens een anekdote!

Lewis | 04-04-16 | 23:19

@knutsel | 04-04-16 | 23:13
Of zichzelf

pluk-87 | 04-04-16 | 23:13

@hunkerdrift | 04-04-16 | 23:10 Je bedoelt Farage?

knutsel | 04-04-16 | 23:13

matige onderbouwing.

hunkerdrift | 04-04-16 | 23:10

@Wobbelplatte | 04-04-16 | 23:04
Haha precies, soms meed ik die expres, en dan maakte ik mezelf wijs dat het juist efficient is om soms een huis over te slaan, want de buren zouden hun immers wel bijpraten over de NEE-flyer. De flyer die ik dan bespaarde kon ik weer elders deponeren.

Bij zo'n borstelbrievenbus moest ik soms met heel mijn hand erin om die flyer door te duwen en dan werd ik panisch bij de gedachte dat er een hond zou bijten. Ja het was een enerverende expeditie voor deze reaguurder om eens buiten te komen.

pluk-87 | 04-04-16 | 23:09

Ik heb ook geflyerd hoor, maar het is wel monnikenwerk. Postbodes zijn ervoor opgeleid.
pluk-87 | 04-04-16 | 23:01
.
Ja, vooral die anti-tocht borstels aan de binnenzijde van brievenbussen, waar dat dunne foldertje slecht tegen opgewassen was....

Wobbelplatte | 04-04-16 | 23:04

@Driewerf Hoezee
Je spelling is nog heel aardig voor een beschonkene.
Foutloos, zeg maar.

Lewis | 04-04-16 | 23:04

Er had geregeld moeten worden dat alle huizen in Nederland een NEE-flyer zouden ontvangen.
Ik heb ook geflyerd hoor, maar het is wel monnikenwerk. Postbodes zijn ervoor opgeleid.

pluk-87 | 04-04-16 | 23:01

^^Was antwoord op @Lewis en @Driewerf Hoezee :-)

Markbnl | 04-04-16 | 23:01

Dus dat gaat niet gebeuren :-)

Markbnl | 04-04-16 | 23:00

Zo, alle flyers zijn in de brievenbussen gegleden vanavond. Weer eens wat anders als de sportschool en het geeft veel meer voldoening. Nu maar hopen dat ze het lezen en overtuigd TEGEN gaan stemmen.

Wobbelplatte | 04-04-16 | 22:59

@Lewis | 04-04-16 | 22:55
Astu. En wij gaan ook een keer bier drinken. Maar dat zeg ik omdat ik er een aantal op heb. En daar weten wij ook weer alles van.

Driewerf Hoezee | 04-04-16 | 22:58

Ik heb het in de zaal mogen bijwonen en wat een geweldige sfeer hing er! Super gaaf! En allemaal stemmen woensdag! Ook voor Nigel!

Mastermattie | 04-04-16 | 22:58

@Driewerf Hoezee
Dank voor verslagje en mooie woorden.
De heren verdienen lof ja.

Lewis | 04-04-16 | 22:55

ResSoniya | 04-04-16 | 22:22
Inderdaad, opdat we nooit vergeten.

BlowingBubbles | 04-04-16 | 22:48

En uw aller Driewerf Hoezee was erbij.

Prachtig opstapje naar heel veel dingen. Ten eerste naar meer inspraak en democratie. Ten tweede voor mij persoonlijk. Gatverdamme, persoonlijk. Enfin. Heel even dan voor zover dat kan. Want je blijft tenslotte anoniem hier. Ik heb me hard gemaakt voor dit referendum. Prive facebook volspammen (ik heb dat gewoon) en de buurt beflyeren. Verjaardagen af met een boodschap, in plaats van puur voor de taart komen. Al met al feest. Als de opkomst tegenvalt raakt mij dat persoonlijk. Hetzelfde als hoe dit zou vallen bij VanRossem, Jan, Rene, Pritt en alle Jorissen van dit prachtige initiatief. (Ik sprak hedenavond kort met enkelen, leuk!) Jullie zijn de gezichten, maar de gezamenlijke emotie en doel, reiken veel verder dat wat views en comments. Ze raken mensen. Politiek zonder politiek. Ik blijf graag betrokken, heren, samen kunnen we meer. Dank voor wat jullie doen. Ik ga later mijn kleinkinderen vertellen hoe fukking gek het allemaal liep, maar dat het toch goed kwam.

Groeten vanuit het OnrendabelenVervoer, die ene in de mail genoemde bus 316 richting 'daar waar je ze beter verstaat'. Of ook niet echt. Enniewees, ik was de laatste bezoeker die het pand verliet, Avé! Smerig nat democratisch kusje van mij.

Driewerf Hoezee | 04-04-16 | 22:48

waarom kan ik die video met geen mogelijkheid casten naar mijn chromecast? niet met verschillende browsers op windows en android en niet met de android app

rode peper | 04-04-16 | 22:46

Farage is een begaafd spreker. Maar een Brexit is een stap te ver. Nederland verliest een bondgenoot, en daar op dat eiland bestaat de kans op economische schade. De banksector bijvoorbeeld.
Meeroever | 04-04-16 | 22:06

de bank sector die iedere keer met onze belasting centjes ervan doorgaan laat me niet lachen die gasten hadden al lang in de bak moeten zitten net als ze in ijsland hebben gedaan.

Sjonie01 | 04-04-16 | 22:44

@Nigel Farage. Hadden wij er maar zo een.
Koosboos | 04-04-16 | 21:11
We had one, they killed him.
ResSoniya | 04-04-16 | 22:22
Scherp !
Daarom, andersom dat wel, moet Yoram eens kappen met z n kop kaal te scheren, hij is inhoudelijk goed maar ziet er met die kale harses echt niet uit, stoot kiezers af, Pim kon een kale kop hebben Yoram niet.
Uw Verzekeringsadvis | 04-04-16 | 22:39

En dan mag hij bij mij Engels komen leren spreken. Die speech bij UKIP was geweldig maar zijn uitspraak werkelijk tenenkrommend.

ResSoniya | 04-04-16 | 22:43

Wat een superpronk, boys. 40 miljoen van onze centen erdoor gejaagd. Gefeliciteerd. En straks ons lekker uitlachen omdat we zo stom zijn geweest om voor niks naar dat hokje te gaan. Mijn tegenprank: ik veeg mn billen af met dat stembiljet. Wie t laatst lacht lacht het best!
Karel M | 04-04-16 | 22:27

Beter nu 40 miljoen dan straks 11 miljard. (En daar blijft het niet bij)

ResSoniya | 04-04-16 | 22:41

@Nigel Farage. Hadden wij er maar zo een.
Koosboos | 04-04-16 | 21:11

We had one, they killed him.

ResSoniya | 04-04-16 | 22:22

Scherp !

Daarom, andersom dat wel, moet Yoram eens kappen met z n kop kaal te scheren, hij is inhoudelijk goed maar ziet er met die kale harses echt niet uit, stoot kiezers af, Pim kon een kale kop hebben Yoram niet.

Uw Verzekeringsadvis | 04-04-16 | 22:39

1Vandaag heeft een uitgebreid item over de Panama papers, maar pikt daar dan de prime minister of Iceland uit. Stel je voor, dat men de president van Ukraïne als onderwerp zou nemen; dat past uiteraard niet in het straatje van de StaatsTV. Misschien is hij as donderdag aan de beurt, na het referendum? Want we gaan toch de corruptie bestrijden?

Wobbelplatte | 04-04-16 | 22:38

En ik was erbij. Wat is die man inspirerend en wat een begenadigde spreker. Grote klasse.

Von Mutzenbacher | 04-04-16 | 22:38

Wanneer nodigt VNL Marion Le Pen uit? Dan kom ik ook, of ik nu uitgenodigd word of niet.

pluk-87 | 04-04-16 | 22:37

@BenBinnen | 04-04-16 | 22:03
Een politieke opportunist dus. Verrassend.

Mark_D_NL | 04-04-16 | 22:37

Er was wat te doen over dat meisje in het geel. Zelf zou ik voor Stassen gaan...

BlowingBubbles | 04-04-16 | 22:31

Nigel en Jan hebben gelijk, het AA gaat over uitbreiding van de EU. De EU heeft namelijk sinds 1994 al een samenwerkingsverband met de Oekraïne. Destijds heette dit het PARTNERSHIP AND CO-OPERATION AGREEMENT BETWEEN THE EUROPEAN COMMUNITIES AND THEIR MEMBER STATES,AND UKRAINE.
Waarom een nieuw verdrag als er al één is? Precies, een nieuw verdrag is noodzakelijk omdat anders een stap in het proces naar EU lidmaatschap niet gezet kan worden: de kopenhagen criteria.
Op deze site www.ceps.eu/system/files/book/1179.pd... leggen EU onderzoekers uit waarom het Associatieverdrag een noodzakelijke tussenstap is om aan het Kopenhagen akkoord te voldoen. Daarna kan de EU simpelweg geen NEE meer zeggen. Lees en huiver: The EU finds itself a victim of its own rules, more specifically Art. 49 of the Maastricht Treaty on European Union, which states that any European country may become a member, and the ‘Copenhagen criteria’ for membership. Faced with a European country that fulfils
these criteria, there is little the EU can do in the end.
Daarom zeg ik nu alvast NEE tegen dit verdrag nu het nog kan.

Rest In Privacy | 04-04-16 | 22:30

Is er een referendum op komst ofzo?

stenenbeen | 04-04-16 | 22:29

-weggejorist-

Karel M | 04-04-16 | 22:27

@pluk-87 | 04-04-16 | 22:25
Anil Ramdas.

Lewis Lewinsky | 04-04-16 | 22:26

@MaisNon | 04-04-16 | 22:24
En dan zonder 2+ vingers schuim voor onze Britse vriend.

pluk-87 | 04-04-16 | 22:26

@Lewis Lewinsky | 04-04-16 | 22:22
Haha nou vaak zijn het wel karakteristieke persoonlijkheden. Zwagerman, Brood.

pluk-87 | 04-04-16 | 22:25

Tuurlijk had ie zin een biertje. Hoop dat een van die oudjes in de zaal er een euro voor over had.

MaisNon | 04-04-16 | 22:24

Nigel Farage. Hadden wij er maar zo een.
Koosboos | 04-04-16 | 21:11

We had one, they killed him.

ResSoniya | 04-04-16 | 22:22

@pluk-87 | 04-04-16 | 22:14
Is dat er weer eentje in de serie *goedmens pleegt zelfmoord*?

Lewis Lewinsky | 04-04-16 | 22:22

To get on with your neighbours in a street you need a neighbourhood committee to discuss problems. It makes no sense to knock through the walls and get a joint bank account.
Heel mooi.

Freddie Stobart | 04-04-16 | 22:15

Off. Die presentator van het programma 'boeken' heeft zichzelf van kant gemaakt.

pluk-87 | 04-04-16 | 22:14

He's bored with me, we need a new chairman :D
Die kun je in je zak stken Erik!

SyntaxError | 04-04-16 | 22:11

@Van Duyvenbode | 04-04-16 | 22:00
Grappig eigenlijk dat de term 'populisme' een positieve denotatie heeft maar een negatieve connotatie.
Je hebt gelijk dat dit de strijd is van deze tijd. Mijn vrees is dat de tijd in het voordeel van de globalisten is omdat er procentueel gezien alsmaar meer 'buitenlanders' het land in komen, die ook allemaal mogen stemmen. Hoe gaat op termijn een partij nog hoog scoren die expliciet de oorspronkelijke waarden van ons land zegt te willen preserveren? NU moet er iets gebeuren. Niet over 20 jaar, dan is de glijdende schaal ver over de foute kant van het zwaartepunt heen.

pluk-87 | 04-04-16 | 22:09

Goed verhaal. Ik heb nog geen enkel goed argument van ja-stemmers gehoord. Ik wil wel, maar ze zijn er niet.

svg | 04-04-16 | 22:07

youtu.be/X86Qe86snX8?t=2h20s Nieuwe link.

Farage is een begaafd spreker. Maar een Brexit is een stap te ver. Nederland verliest een bondgenoot, en daar op dat eiland bestaat de kans op economische schade. De banksector bijvoorbeeld.

Meeroever | 04-04-16 | 22:06

@Desi Erasmus | 04-04-16 | 21:57
Als je een goed verhaal met af en toe een kwinkslag wil horen moet je bij Bosma zijn. Om de voorman van een van de meest gehate en bedreigde politieke bewegingen moet je moedig (en blijkbaar zoals Geert) een beetje grof zijn.

MaisNon | 04-04-16 | 22:05

Stassen kijkt direct na dit punt heel erg boos. Die vent heeft tijdens de hele toespraak van Farage met open mond kauwgom zitten kauwen.

youtu.be/X86Qe86snX8

Meeroever | 04-04-16 | 22:04

@Mark_D_NL | 04-04-16 | 21:59

Ze is voorzitter: www.vnl.nu/bestuur/

BenBinnen | 04-04-16 | 22:03

@Mark_D_NL | 04-04-16 | 21:59
Zij is ook overgelopen naar VNL geloof ik. Beetje lafjes vind ik dat eigenlijk.

pluk-87 | 04-04-16 | 22:01

mysteryposter | 04-04-16 | 21:37

Eigenlijk is de opkomst van Trump het meest opzienbare feit momenteel. Het is wat men noemt het populisme. En het is ook niet zo gek dat dit sterk opkomt. Gegraai aan de top, verlies van zekerheden voor de gewone man, massale instroom van niet-integreerbare volkeren... het volk ziet zich in het gedrang geraakt. Uiteraard kan het populisme tot een ramp leiden, dat weten we niet. Hitler sprak ook een vernederd Duits volk aan.
Maar aan de andere kant: doorgaan op de huidige voet kan ook op een ramp uitlopen. We weten het niet. Maar het populisme, wat iets anders is dan fascisme, is niet meer te stuiten in zijn opmars. De huidige politieke basis-tegenstelling is die tussen globalisme enerzijds en populisme anderzijds. Het is deze tegenstelling die de gemoederen het meest verhit. Dat is de strijd van onze tijd.

Van Duyvenbode | 04-04-16 | 22:00

Lol, je ziet Stassen heel geïrriteerd kijken naar de vieze kauwgom kauwende man.

Meeroever | 04-04-16 | 21:59

@pluk-87 | 04-04-16 | 21:51
En hoe komt die Stassen in die zaal? Zit die b bij VNL, doet Roos het met haar, ingeloot?

Mark_D_NL | 04-04-16 | 21:59

Jan Roos bedankt de vrijwilligers. Laat ik dan bij deze GS bedanken.

Voor wie het interview met Van Rossem nog niet gezien had, bij de buren van TPO:

politiek.tpo.nl/2016/04/04/video-het-g...

BenBinnen | 04-04-16 | 21:59

@Desi Erasmus | 04-04-16 | 21:57
Je bedoelt zoals Farage doet? Die man denkt dat je de problemen die de islam geeft kan oplossen door er nooit iets over te zeggen. Door weg te kijken en te zwijgen. *zucht*

Lewis Lewinsky | 04-04-16 | 21:58

GS valt in een diep gat na 6 april. Ben benieuwd naar de schrijfsels die dan komen.
A la snackbar | 04-04-16 | 21:46

Misschien niet in een diep gat. Nigel Farage merkte op dat, mocht een "nee" stem genegeerd worden door parlement en regering, er een geheel nieuwe discussie ontstaat. Dan komt het (on)democratische gehalte van ons land waar het EU beslissingen aangaat (nog) meer naar de oppervlakte en zal dat in ieder geval nieuwe stof voor de blogs opleveren.

Paljas | 04-04-16 | 21:58

Zit nu net te kijken. Nigel is een genot om te horen en welbespraakt als altijd, dat zie je in NL niet vaak. Maar die vent op de eerste rij is een ergernis. Hoe kom je erbij er zo bij te zitten.

MaisNon | 04-04-16 | 21:58

Geert... neem hier eens een voorbeeld aan.
Zo breng je je boodschap over.

Desi Erasmus | 04-04-16 | 21:57

Rond 1:50:00 zie je vooraan een man zeer asociaal kauwgom kauwen. `Moest het even zeggen.

Meeroever | 04-04-16 | 21:57

-weggejorist-

JungleBunny | 04-04-16 | 21:54

@gentle giant | 04-04-16 | 21:45
Wat bedoel je precies, dat nationalisten dit soort opkomende bewegingen kapen? (aangezien er wat ex-pvv'ers ook in de zaal zaten, zoals die Stassen, die ik zou doen overigens).
En/of dat het niveau af zal glijden?

pluk-87 | 04-04-16 | 21:51

-weggejorist-

Rob1D1 | 04-04-16 | 21:51

-weggejorist-

Rob1D1 | 04-04-16 | 21:49

Hij is leuk. Thx.
Lewis Lewinsky | 04-04-16 | 21:40
-------------

Thx man. Ik deel graag leuke dingen, zolang het mijn vriendin niet is haha

mysteryposter | 04-04-16 | 21:48

"The Early Naughties." Totaal tof! Awesomeness.

HMCuiteraard | 04-04-16 | 21:48

Zucht.... Hadden wij maar zo'n man binnen onze politieke gelederen.
Een verademing als deze man aan het woord is. Daar zijn Kereltje, Mark en Diedie volslagen amateurs bij.
Zelfs Greet zal jaloers zijn.

Ommezwaai | 04-04-16 | 21:48

@BenBinnen | 04-04-16 | 21:21
Ik hoop dat de kentering in eigen land gelijktijdig gaat met de beëindiging van NL in de huidige EU. Daar is ook best kans op als je kijkt naar de verkiezingen die er aankomen volgend jaar. Maar dat is vooralsnog koffiedik kijken op basis van realiteitszin met een vleugje wishful thinking.

pluk-87 | 04-04-16 | 21:47

Kick on Green Peel!

Freddie Stobart | 04-04-16 | 21:47

Waarom praat die vent geen Nederlands? Oh My Goodness!!

HMCuiteraard | 04-04-16 | 21:46

GS valt in een diep gat na 6 april. Ben benieuwd naar de schrijfsels die dan komen.

A la snackbar | 04-04-16 | 21:46

@pluk-87 | 04-04-16 | 21:36 Dat we op moeten passen dat we niet in het pak worden genaaid zoals we genaaid zijn met dat kudt omroepje.
Er zijn hier giganten aan het het werk, mensen die ik ken; Bart, Erik, en mensen die ik niet ken.
Maar ik zie kapertjes op de kust.

gentle giant | 04-04-16 | 21:45

Farage is zoals gewoon weer ijzersterk, wat een held!
Btw: leuk meisje in het geel op de 1e rij, ik balen dat ik er niet bij was.

Ceauceausneaut | 04-04-16 | 21:45

-weggejorist-

Rob1D1 | 04-04-16 | 21:44

@mysteryposter | 04-04-16 | 21:37
Hij is leuk. Thx.

Lewis Lewinsky | 04-04-16 | 21:40

Ik stem Nee, maar wens eigenlijk niet geassocieerd te worden met partijen als VNL en heren zoals Erik de Vlieger.

zieke hondt | 04-04-16 | 21:39

Boobyphoto | 04-04-16 | 21:30

Joram bedoelt dat de bevoegdheid om handelsverdragen af te sluiten is overgedragen aan de EU. Nu onderhandelt de EU over handelsverdragen en heeft NL geen tot nauwelijks invloed op het ontwerp. Pure handelsverdragen hoeven niet eens door ons parlement te worden geratificeerd. Het zou een goede zaak zijn als wij weer zelf handelsverdragen zouden ontwerpen en afsluiten die zijn toegesneden op onze situatie.

Paljas | 04-04-16 | 21:39

@gentle giant | 04-04-16 | 21:34
Wat zijn de diagnoses Gentle Lombroso?

pluk-87 | 04-04-16 | 21:36

Ik moet dit niet zeggen, maar ik zeg het toch:
Te veel foute koppen in die zaal.
Het spijt me.

gentle giant | 04-04-16 | 21:34

@Lupuslupus | 04-04-16 | 21:15
Dank!
Doper | 04-04-16 | 21:22
.
Graag gedaan.

Lupuslupus | 04-04-16 | 21:30

Joram van Klaveren vindt dat Nederland weer haar eigen handelsverdragen moet tekenen. Maar dit is toch helemaal geen handelsverdrag, maar een toetredingsverdrag tot de EU voor die gemene nazi junta in Kiëv? Ik snap jullie propaganda niet meer, Geenstijl!

Boobyphoto | 04-04-16 | 21:30

@Castor12 | 04-04-16 | 21:24
AD krijgt ook een nieuwe hoofdredacteur van NRC, dus die krant is voortaan ook niet meer te vertrouwen www.nrc.nl/nieuws/2016/03/30/hans-nije...

Watching the Wheels | 04-04-16 | 21:28

Ik ken de Vlieger via de TV enz nu al een tijdje en nog steeds koester ik ambivalente gevoelens jegens hem, hetgeen ook wel iets waard is :D. Meestal na een tijdje schrijf je iemand af - of juist niet. Ik hou het er voorlopig op dat ik hem vermakelijk en authentiek vind, maar ik denk wel als het erop aan komt en het is oorlog laat hij mij stikken als hij zelf ergens een voordeeltje kan halen.

pluk-87 | 04-04-16 | 21:28

Haha dat geluid, die muziek midi-files uit de tachtiger jaren, dit moet echt de slechtste geluidsman zijn ooit. Of zit Alexander Pechtold achter de knoppen.
Verder top en spannend!

alphenaandenrijn | 04-04-16 | 21:28

Inmiddels verkapt stem advies op AD.nl, blijf thuis !

Castor12 | 04-04-16 | 21:24

Prima kerel die De Vlieger, ben het meestal met hem eens maar "ceremoniemeester" zijn is niet z'n sterkste kant :)

Pompidoe | 04-04-16 | 21:24

Ondertussen wordt in IJsland een premier uit de westerse alliantie gewipt door team Soros www.theguardian.com/news/2016/apr/03/i... ? Aan de beelden te zien had de premier de kritische vragen niet verwacht.

Watching the Wheels | 04-04-16 | 21:24

VNL wil Nederland besturen maar kan niet eens een fatsoenlijke zaal met stoelen regelen.

Ir Rita Tie | 04-04-16 | 21:23

@pluk-87 | 04-04-16 | 21:15
Zeker, maar een noodzakelijke eerste stap is het wel denk ik.

@Lupuslupus | 04-04-16 | 21:15
Dank!

Doper | 04-04-16 | 21:22

@pluk-87 | 04-04-16 | 21:15

Het walhalla bestaat niet. Laat ik daar duidelijk over zijn. Het wordt tijd om te saneren op diverse niveaus en dat zal niet zonder slag of stoot gaan. Na de Tweede Wereldoorlog verwachtte ook niemand dat Europa meteen een levende utopie zou zijn. Men raapte de scherven op, veroordeelde de criminelen en handlangers en richtte zich op de toekomst.

De onvermijdelijke afrekening met onze losgezongen bestuurderselite zal hoop, vertrouwen en eenheid geven. Het is geen gelopen race, maar wel een signaal naar waar we heen willen met dit continent.

BenBinnen | 04-04-16 | 21:21

Je suis Marine.

compitaal | 04-04-16 | 21:18

Hebben we een link met transcriptie of een goede samenvatting in tekst en foto's? Zit zonder wifi hier en ben wel heel benieuwd. Anders komt het later wel.

Doper | 04-04-16 | 21:17

Ik denk dat mensen overschatten hoe prettig het zou zijn om uit de EU te zijn. vergeet niet dat het achterlijke moslim-invlieg idee van Samsom een meerderheid aan steun afdwong in de kamer. Kortom: laten we niet doen of al het slechte verleden tijd is wanneer we de EU verlaten.
Het zou denk ik wel beter zijn als we de huidige EU verlaten, maar het is niet zaligmakend.

pluk-87 | 04-04-16 | 21:15

Wat een spreker is die man!
Diep onder de indruk.
Maar ook van alles wat de hele GeenPeil c.s -club tot nu toe voor elkaar heeft gekregen! Alleen al om voor het voetlicht te krijgen hoe de overheid de democratie probeert te saboteren. Man, man, man!11
En nu allemaal stemmen overmorgen!
(Nog een paar daagjes knokken mensen111)

Aristotalloss | 04-04-16 | 21:14

Spijker en kop van Farage! Begrijp EU, stem nee

Sloopwerk | 04-04-16 | 21:13

Laten ze dit vanavond ook bij Nieuwsuur zien?

Uw Psychiater | 04-04-16 | 21:11

veel angry white men. Hoop woensdag op een bredere steun.

Sir EnemA | 04-04-16 | 21:11

Nigel Farage. Hadden wij er maar zo een.

Koosboos | 04-04-16 | 21:11

-weggejorist-

Rob1D1 | 04-04-16 | 21:06

Hier wordt geschiedenis geschreven. Niet meer en niet minder!

tejootje | 04-04-16 | 21:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken