Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

"Marcel Gelauff betast kinderen"

WERKENBIJDENOS.PNGVanLeeuwen heeft het vermoeden dat de NOS bij de lastercampagne om hun EU-baasjes tevreden te stellen "kinderseksslaven uit de hofhouding van kampbeul Martin Schulz" heeft gekregen, maar hij zegt dat hij dit niet hard kan maken. maildingesfb.jpgBonusfoto. Oekraïne-lovers blijken VvMU-haters.

Reaguursels

Inloggen

'Nostradamus Micha Kat' sloopt the Pedo House of Cards! En Marcel Gerlauff (Shocking video) wp.me/p1rJO5-a9a

VolksnieuwsuitAmster | 01-11-15 | 13:52

We leven in een bananen-monarchie. De EU en de oude media (NOS) werken steeds beter samen. Geef het volk brood en spelen en verder doen ze wat ze willen van ons belastinggeld en zorgen ze erg goed voor zichzelf. De geschiedenis zal zich herhalen. Helaas altijd te laat en vaak met bloedvergieten. Ik hoop oprecht dat het goedkomt zonder (burger)oorlog en bloedvergieten.

Schmutzige Harry 1 | 01-11-15 | 07:40

NOS tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend

Schmutzige Harry 1 | 01-11-15 | 07:22

Heerlijk met gestrekt been erin! Begint warempel eindelijk weer eens op geen stijl te lijken...

stef van hout | 01-11-15 | 04:41

Liever 44 miljoen Oekraïners dan 82 miljoen Turken.
-
Maar waarom vrees ik nu toch dat wij door allebei verrijkt gaan worden?

bisbisbis | 01-11-15 | 02:05

OekraïNEE

Sioux | 31-10-15 | 23:08

kinderachtig topic van geenstijl.
het heeft makkelijk gedaan kunnen worden.
maar zowiezo hebben die stemmen na gekeken moeten worden op echtheid.

iets | 31-10-15 | 22:21

"Wat een vieze pedo is die Marcel Gelauff"
-random persoon die ik net op straat tegenkwam

Nietvoordekat | 31-10-15 | 20:59

Vrije Nator | 31-10-15 | 17:20
En dat kriebelt zo erg dat Mark de hele tijd onbedaarlijk moet lachen.

nemoj me jebat | 31-10-15 | 20:10

Zodra de revolutie begint mogen jullie naar Den Haag. Mijn fakkel is gereserveerd voor Hilversum. Ik kom pas naar Den Haag als het mediapark een grote parkeerplaats is.
.
Politiekcorrecte zwijnen. Slechts geschikt voor drijfjacht.

Parel van het Zuiden | 31-10-15 | 19:32

wat een gore subjectieve leugens, nu stem ik dus 100% zeker tegen dat achterlijke verdrag. moddergooien -1

BozeHenk | 31-10-15 | 18:52

"verder staat er dat Oekraïne waarschijnlijk nog extra geld nodig heeft van de EU, maar dat staat los van het associatieverdrag."

Kijk, daar slaan ze de plank al mis. We hebben niet eens geld voor het doorvoeren van een referendum,...

thorrie | 31-10-15 | 17:27

Ik heb mijn vermoedens dat Juncker diep in de anus van Mark Rutte zit. Zo ver, in feite, dat die bobbel in Rutte's keel niet zijn adamsappel is, maar de duim van Jan-Kloot. Kan het echter ook niet hard maken.

Vrije Nator | 31-10-15 | 17:20

ik heb gewerkt in de Ukraine, corruptie, corruptie en nog eens corruptie

gringo-brd | 31-10-15 | 16:49

Er zijn dingen je niet 'hard' kan maken.
Doch, je voelt ze op je klompen aan.
Of, je voelt het aan he water.

Rest In Privacy | 31-10-15 | 16:48

Heeft iemand al eens een gedegen backgroundcheck gedaan op die Yanni Rosowitz?

Binnenbaan | 31-10-15 | 16:26

@Dhr. de Wit | 31-10-15 | 13:36

Mwah. De EU heeft er natuurlijk een sneltrein van gemaakt. Mogelijk toen Nederland nog een beetje onafhankelijk politiek bedreef ging het er wel eerlijker aan toe. Nu is het alleen een sneltrein richting verdere integratie met Brussel.

Balaverde | 31-10-15 | 16:20

@ProAsfalt | 31-10-15 | 13:31

Poetin regelt tenminste nog stemhokjes als de bevolking er om vraagt.

Balaverde | 31-10-15 | 16:15

@necrosis | 31-10-15 | 14:10

Dit staat op de planning voor 2022.

Balaverde | 31-10-15 | 16:13

.... maar stemming maken kan ik heel goed.

Rest In Privacy | 31-10-15 | 15:44

@ultraman | 31-10-15 | 15:06

Het aantal parallellen tussen de NSB en het huidige regime blijft me verbazen. Elke dag weer.

Balaverde | 31-10-15 | 15:40

@kweethetooknietbeter | 31-10-15 | 14:03

Niets te gek voor bananenrepubliek Nederland. Nou ja, waren we maar een republiek. Dan leek het misschien nog ergens op.

Balaverde | 31-10-15 | 15:38

En wat gaat het associatieverdrag ONS (lees: Nederland) opleveren, behalve ruzie met Rusland en dientengevolge een enorme handelsstrop?

Terence Hill | 31-10-15 | 15:12

Ik leerde nog netjes op de middelbare school dat de NSB in de 30s van de vorige eeuw mensen via het opwekken van angst voor het communisme ook een zwart/ wit keuze stelden. Maar dat je de boel natuurlijk behoorlijk kon nuanceren. NSB: Slogan was Mussert of Moskou.

Hierbij de poster:
resolver.kb.nl/resolve?urn=urn:gvn:NIO...

Krijg het idee dat de campagne van de tegenstanders ook lekker polariseren willen. En de keuze wordt of je bent voor de EU of je bent voor Putin. Triest dat er weer eens niet genauanceerd over onderwerpen kan worden gepraat.

ultraman | 31-10-15 | 15:06

Volgens de, waarschijnlijk, door de fascistische Oekraïense overheid gesteunde groep moet het stemmen blijkbaar ontmoedigd worden. Blijkbaar is de NOS het doorgeefluik van de oligarchen. Niemand heeft mij ooit kunnen uitleggen waarom niet eerst een belasting van 60-70% op het miljarden vermogen van deze lieden inclusief de chocolade keizer die nu president speelt. Jan met de Pet op Malta mocht zo ongeveer de helft van zijn spaargeld inleveren voordat er EU hulp kwam. Oh ja.... er is geen burgeroorlog net zoals in Syrië en in Centraal Afrika dat komt namelijk omdat de rebellen gesteund worden.

BananaMonarchy | 31-10-15 | 15:01

Heh. NL overheid kan dat referendum makkelijk winnen. Het enige wat ze hoeven te roepen is dat voor elke Oekraiener (+ aanhang) die Nederland binnenkomt, er een bebaarde middeleeuwer (+ aanhang) uit gaat.

EnNouJijWeer | 31-10-15 | 14:51

Kan het niet hard maken, maar ik heb het vermoeden dat de onderste steen allang is gewist van de mailserver.
Kan het niet hard maken, maar ik heb het vermoeden dat er genoeg euro's zijn voor het uitvoeren van het referendum.
Kan het niet hard maken, maar ik heb het vermoeden dat ik teveel belasting heb betaald.

HetOorAakel | 31-10-15 | 14:45

Bijzonder vreemd dat de NOS zijn stukje riooljournalistiek gewoon laat staan, zelfs nadat het door GeenStijl aan de kaak is gesteld.

Lewis Lewinsky | 31-10-15 | 14:43

@Johnny Hotrod | 31-10-15 | 13:36
De opzegpagina zit in Den Haag. Geef uw intentie daar te kennen.

van Griendsven454572 | 31-10-15 | 14:42

Europa wordt steeds totalitairder, en ik kan dat wél hard maken!

Der Klassenfeind | 31-10-15 | 14:35

De opa van Radochyn heeft nog gecollaboreerd met de nazis maar dat kan ik niet hard maken.

Bedenkelijk niveau allemaal.

Zzzzooooffff | 31-10-15 | 14:29

Ik zeg we spammen die lastercampagne tegen het vrije woord helemaal kapoet. Stelletje democratiehaters.

VladimirPutin | 31-10-15 | 14:28

De initiatiefnemers van de website zijn verbonden aan de Stichting Oekraïners in Nederland, die volgens Radochyn enkele honderden Oekraïners vertegenwoordigt. De actieve kern, die ook achter de website zit, telt volgens hem 20 à 30 mensen.

En die 30 mensen krijgen bij de NOS dus een groter podium dan de ruim 400.000 NEDERLANDERS die een democratisch en beschaafd referendum willen.

BekiekUtMoar | 31-10-15 | 14:23

@dontworrybehappy | 31-10-15 | 14:16
Is geen verdrag voor nodig. Vraag maar even aan Nonkel wat het kost, hij heeft daar een bruidje gekocht :)))

sinar2 | 31-10-15 | 14:20

Er is een sterk vermoeden dat Radochyn en zijn website door de EU betaald worden, maar het kan nog niet hard gemaakt worden.

Fijnstoffer | 31-10-15 | 14:20

Ik wist het wel. Altijd al een smerig mannetje gevonden.

postmodernismisdead | 31-10-15 | 14:19

@ Bruine Beer | 31-10-15

Voorlopig staat het 14-3 voor mij. Bovendien staat Turkije te trappelen, dus eigenlijk is het 15-2. En Chili staat buitenspel, dus 15-1. Ik zeg: prettige wedstrijd.

très cool | 31-10-15 | 14:18

sinar2 | 31-10-15 | 14:14
Hee, nu zie ik opeens ook iets positiefs in dat verdrag;).
Kost die hap per uur?

dontworrybehappy | 31-10-15 | 14:16

-weggejorist-

Democrates | 31-10-15 | 14:15

@Nonkel Frituur | 31-10-15 | 14:03
Een land erbij willen hebben omdat er veel geblondeerde hoeren met grote tieten rondlopen. Hoe zielig kan je zijn.

sinar2 | 31-10-15 | 14:14

Je krijgt somns de indruk dat alle MSM journalisten in een mailing-groep zitten waar ze (met wat EU input) hun verhalen op elkaar afstemmen.

solcama | 31-10-15 | 14:12

Op Reddit ging men ook al enorm tekeer tegen Nederland vanwege het referendum. Grappig toch, hoe die façade van beschaving wegvalt bij (wannabe) Europeanen zodra het grote Europese project wordt bedreigd. Dat geeft me alleen maar slechte hoop voor hoe het verder zal gaan in de EU. Het geeft namelijk de boodschap dat er niet alleen slecht geluisterd zal worden, maar dat het stellen van de vraag zelf al uit den boze is.

Ook is het grappig hoe er nul interesse was op het moment dat de GeenPeil campagne liep. Internationaal geen aandacht, binnen de EU nul aandacht. Maar nu is het referendum er, en NU begint men te janken en te boe-roepen. Zonder enige nuance, natuurlijk, want men gedraagt zich alsof het afdwingen van een niet-bindend referendum al gelijk staat aan een bindend veto op het associatie-verdrag.

Dit doet mij meer twijfelen aan de EU dan wat dan ook. Zelfs meer dan de migranten-crisis en de uitspraken van Keizerin Merkel. Dit toont namelijk aan hoe wankel de EU al is in de hoofden van de voorstanders, dat ze het construct moeten beschermen van elk kritisch windvlaagje, als de gammele Jenga-toren die het is. Met zo'n zwart-wit mentaliteit waar je U tegen zegt.

Misschien wil ik Oekraïne er wel gewoon bij, maar NIET terwijl het land nog in burgeroorlog is, en onze kaarten aangeven dat de Krim hun grondgebied is, terwijl het nu in feite van Rusland is. Misschien zit ik gewoon nog met een smerige smaak in mijn bek nadat ongekozen EU vetkleppen op het Maidan-plein hebben lopen roepen dat het allemaal goed zou komen. Maar een burgeroorlog en een neergeschoten lijn-vliegtuig later is het er nog steeds een bende. Een Europees Syrië waar binnenkort nog geen einde aan gaat komen.

Anders maken we een deal: Ik stem voor, als eerst al het geld van ontwikkelingshulp naar defensie gaat. Dan durf ik het wel aan.

Piet van het Padje | 31-10-15 | 14:11

@Nonkel Frituur | 31-10-15 | 14:03
Ik ben benieuwd wanneer van Baalen en Verhofstadt met hun vuistjes gaan zwaaien op een plein in Wit-Rusland.

necrosis | 31-10-15 | 14:10

Die Oekraine-site word beheerd door antisemieten uit Kiev. Ik kan het niet hard maken maar aangezien het overgrote deel van de oekrainers overtuigde jodenhaters zijn is de kans wel groot.

sinar2 | 31-10-15 | 14:08

Hulde, Van Leeuwen!
*kamerbrede grijns gekregen heeft*

Lewis Lewinsky | 31-10-15 | 14:07

Denk dat Europa (de EU) z'n hand overspeelt door te gaan dollen met de Russen. Rusland neemt ook gewoon de Krim over - wie doet wat?

Ook de NAVO zal tandeloos blijken als de Russen de Oekraïne binnenwandelen- je kunt niet winnen van een andere kernmacht, zo simpel is dat.

dontworrybehappy | 31-10-15 | 14:07

Bruine Beer | 31-10-15 | 13:59
zo lust ik er ook nog wel 1
chili heb ook zo'n verdrag is ook geen lid.
Verder wil Zwitersland geen lid worden, Is Israel nou niet echt Europa, rommelen ze as we speak Turkije in de EU dus wat is precies uw punt?

De EU is er een meester in om A te zeggen B te doen en C als een onafwendbaar gevolg te omarmen.

jack and friends | 31-10-15 | 14:06

Haha! Ergens op de interwebs, ik zeg niet waar, is zojuist een artikel verschenen met als kop *Breaking: Marcel Gelauff beschuldigd van pedofilie*.

Lewis Lewinsky | 31-10-15 | 14:06

Ik heb het vermoeden dat marrukie de ballen van Vladi likt maar ze niet hard kan maken. Btw, geen burgeroorlog in de Oekraïne?

neemjemoederindemali | 31-10-15 | 14:05

Het begint vaak al tijdens de media / journalisten opleidingen, deze studenten krijgen vaak opdrachten
van provinciale politieke clubjes "maak eens een docu over dit of dat waterproject o.i.d."
geld en subdidies genoeg,
vervolgens zitten deze studenten na hun afstuderen
gevangen in dergelijke politieke netwerkjes en zullen niet snel in de hand bijten die hen heeft gevoed.

Berthe | 31-10-15 | 14:05

De NOS is niet met iedereen zijn geld te koop. Personeel wordt slechts aangenomen op basis van de jusite politieke correctheid. Personen met een rechtse signatuur komen niet in aanmerking voor een functie. Daar is geen ontkennen aan dus het hardmaken laat ik achterwege.

padbuffel | 31-10-15 | 14:04

Het is heel simpel: Rusland is een verschrikkelijk fout land en Putin is een vreselijke leider maar feit blijft dat Rusland zeer machtig is, Oekraïne corrupt en verdeeld, en de EU geilen op geld geven aan zeer kansloze en inefficiente projecten.

DaRealSwag | 31-10-15 | 14:03

Bruine Beer | 31-10-15 | 13:59
Syrië, Zuid-Afrika, de lijst is zeer lang.
Het een heeft inderdaad niks met het ander te maken.
Overigens heeft Ukraïne nog geen aanvraag ingediend om EU-lid te worden, terwijl ze dat wél al hadden kunnen doen.
En mochten ze ooit die stap zetten, dan is het ze van harte gegund, het gaat tenslotte om een 100% Europees land, met een Europese mentaliteit en Europese bevolking. Een blanke bevolking bovendien, met veel mooie dames. Laat ze maar komen!

Nonkel Frituur | 31-10-15 | 14:03


@Bruine Beer | 31-10-15 | 13:59
Zwitserland wil niet bij de EU, Israel ligt niet in de EU, Turkije is gewoon kut.

deEik | 31-10-15 | 14:03

@Dhr. de Wit | 31-10-15 | 13:56
Niet nodig. De medewerkers van GeenStijl/GeenPeil worden extra streng gecontroleerd bij de belastingaangifte. Daarnaast zal er een inval gedaan worden op het HQ vanwege vermeende fraude. Beslaglegging op computers, servers ed.

kweethetooknietbeter | 31-10-15 | 14:03

@Mark_D_NL | 31-10-15 | 13:35
'een kippenboutje wel lekker vindt'?
Dankzij Elias staat de kip nu op de lijst van beschermde diersoorten.

necrosis | 31-10-15 | 14:02

@Nonkel Frituur | 31-10-15 | 13:57
Oh, vandaar dat *hard maken*. Thx!

Lewis Lewinsky | 31-10-15 | 14:02

Nonkel Frituur | 31-10-15 | 13:57
Jullie Belgen knijpen de kat altijd in het donker...
Gratis of niet.

Ommezwaai | 31-10-15 | 14:01

@Mark_D_NL | 31-10-15 | 13:54
De NOS-stagiair denkt dat ze alles kunnen publiceren, zolang je *kan het niet hard maken* erbij zet, maar ik kan het niet hard maken.

Lewis Lewinsky | 31-10-15 | 14:01

@très cool | 31-10-15 | 13:12
Zwitserland. Israel. Turkijke. Ook associatieverdragen. geen lid.

Bruine Beer | 31-10-15 | 13:59

Lewis Lewinsky | 31-10-15 | 13:53
Gratis Russische hoeren natuurlijk. Dat lijkt me wel iets voor Van Leeuwen. En Roos zal er ook wel niet vies van zijn.

Nonkel Frituur | 31-10-15 | 13:57

@padbuffel | 31-10-15 | 13:55
LOL

Lewis Lewinsky | 31-10-15 | 13:56

Ondertussen wordt naarstig gezocht naar de uitvinder van bloggen zodat die de schuld kan krijgen van blogs zoals GeenStijl "die de publieke zaak geen goed doen".

Dhr. de Wit | 31-10-15 | 13:56

Input = Putin?

padbuffel | 31-10-15 | 13:55

@Lewis Lewinsky | 31-10-15 | 13:49
Ze zijn niets bij de NOS. Ze zijn voor iedereen die ze geld en een baantje geeft. De NOS, de gewillige slet van de EU!

Mark_D_NL | 31-10-15 | 13:54

Wat is *input uit Rusland*? Een soort BUK-raket?

Lewis Lewinsky | 31-10-15 | 13:53

GeenStijl zou meer halve waarheden en vermoedens moeten gaan publiceren. Mochten ze dan reageren dan kunnen ze mooi op hun eigen halve waarheden en vermoedens gewezen worden.
In liefde en oorlog is alles geoorloofd, zegmaar.

Dhr. de Wit | 31-10-15 | 13:53

-weggejorist-

louis6227 | 31-10-15 | 13:52

*NOS is vóór associatieverdrag met Oekraïne*.
Spreek dat maar eens tegen, achterlijke staatsmongolen.

Lewis Lewinsky | 31-10-15 | 13:49

Als je dan toch de vrij onnozele stelling poneert dat je voor Putin bent als je tegen dat associatieverdrag bent, dan ben ik heel graag pro Putin.

Die vent geeft in elk geval om z'n land. Jij niet, Mark Rutte. Ja, knip maar uit.

dontworrybehappy | 31-10-15 | 13:48

En dan nog even dit:
.
Ik word er STRONTZIEK van dat als TEGEN A bent, dat je dat er dan gelijk wordt gezegd dat ja dan dus VOOR B bent.
.
Wat is er gebeurd met NUANCE? Bestaat dat ineens niet meer?!?!

kweethetooknietbeter | 31-10-15 | 13:45

Ik heb het idee dat de Oekraïne een van de meest corrupte landen ter wereld is.
En dat kan ik wél hard maken:
Google maar even, bijvoorbeeld:
www.rvo.nl/onderwerpen/internationaal-...
www.transparency.nl/2015/10/oekraine-c...

"Tussen 2010 en 2014 zou ieder jaar ongeveer een vijfde van het BNP van Oekraïne gestolen zijn."

Als je zo'n land bij je club wil hebben, ben je op zijn zachts gezegd niet goed bij je hoofd.
Ergo, iedereeen die stemt op VVD, CDA, D66, Groenlinks en nog een paar splinterpartijtjes die voor de EU zijn, is niet goed bij zijn hoofd.

Cuyahoga | 31-10-15 | 13:45

Ze quoten iemand die ze interviewen en die een bepaald onderbuik gevoel heeft bij de hele campagne. Ik denk dat je bij die meneer je beklag moet doen en niet de messenger moet shooten. Verder goed dat er wat tegenwicht wordt geboden in de eenzijdige discussie, buiten Z Today is dit de eerste keer dat ik echt iets hoor van de voorstanders.

kicktherabbit | 31-10-15 | 13:44

@très cool | 31-10-15 | 13:19
Ja, alleen het Romeinse Rijk begon niet krap tien jaar na de totstandkoming al zo hard te werken aan zijn ondergang.
Wij zijn inmiddels al aan het voorlaatste Hoofdstuk: "De Barbaren komen".

Jan Passant mk2 | 31-10-15 | 13:43

padbuffel | 31-10-15 | 13:40, even juridisch indekken, ik kan het niet hard maken.

padbuffel | 31-10-15 | 13:42

Dat de Oekraïners die deze site lanceren zo graag een bezetting willen door de imperialistische EU geeft al aan dat ze compleet gestoord zijn.

Tarak | 31-10-15 | 13:42

Rutte is een homofiel. Ik kan het niet hardmaken maar ik heb een sterk vermoeden. Ben ik nu ook journalist? Jezus wat makkelijk dit beroep. Ik heb een sterk vermoeden dat er buitenaardse wezens wonen op Mars. Ik kan het niet hard maken, maar ach he, zo is mijn beroep nu éénmaal. Ik mag roepen wat ik wil, zelfs is het de grootste onzin.

Old_Spice | 31-10-15 | 13:42

Hahaha, er heerst geen burgeroorlog in Oekraine volgens het artikel. Erg grappig allemaal. Wat een propaganda gelul. Allemaal opgetekend door de NOS. Voor de mensen die de NOS niet kennen, de NOS is het hedendaagse equivalent van "Der Stürmer", het schrijft kritiekloos op wat machthebbers willen dat ze opschrijft.

Hoe kan het dat NOS geen journalistiek wil bedrijven, zult u zich misschien opvragen? Welnu, daar zijn meerdere redenen voor, maar dat één van de redenen is dat de directeur van de NOS zich positioneert als een hoer die opschrijft wat de regenten willen. Verschil is wel dat een hoer meestal meer eergevoel heeft.

Tarak | 31-10-15 | 13:41

Wat had u anders verwacht? De Staatsomroep heeft notabene de locatie gefaciliteerd voor de politieke moord op een tegenstander.

padbuffel | 31-10-15 | 13:40

Geo-politiek heeft niets met links of rechts te maken.
De EU-elite dwingt het volk en anders gewoon oorlog.
Het belang van de elite is instroom van nieuwe werkmieren.
Maar we gaan interessante tijden beleven.

rechtsdwalendeautist | 31-10-15 | 13:39

Gewoon negeren, net als de NOS zo lang GeenPeil negeerde.

Ommie de HaatMoker | 31-10-15 | 13:39

Putin is altijd duidelijk, ook al is het niet leuk. Je weet wat je aan hem hebt. Dat geeft vertrouwen. Dit in tegenstelling tot Nederlandse politici.

Rest In Privacy | 31-10-15 | 13:38

Zelfs al zou GeenPeil input hebben gekregen van Rusland (wat dan weer niet hard gemaakt kan worden - what a joke). Wat dan nog? Zou ik dan alsnog voor dat associatieverdrag gaan stemmen?

Schei toch uit. Ik wil helemaal geen uitbreiding van de EU, sterker, liefst helemaal geen EU. De vroegere EEG voldeed prima, je ziet al wat voor een totale fail de monetaire E-unie is geworden. Politieke unie, volgende stap, zal alleen maar leiden tot chaos, anarchie, geweld op straat en uiteindelijk tot de zoveelste oorlog in Europa.

Ook daarom stem ik tegen. Anders dan Rutte heb ik wel offspring en zelfs als dat niet zo zou zijn dan nog is het voorbij het krankzinnige om je land op deze manier te verkwanselen.

dontworrybehappy | 31-10-15 | 13:38

@ProAsfalt | 31-10-15 | 13:31
Vroeger luisterde ik graag naar Kamerbreed, een soort ritueel met koffie erbij.
Dat was toen ik nog niet helemaal doorhad hoe de vork werkelijk in de steel zat. Zou het vroeger toch eerlijker en beter zijn geweest in de politiek? Wellicht romantiseer ik het te veel...

Dhr. de Wit | 31-10-15 | 13:36

Iemand een linkje naar de opzeg pagina voor de NPO? Ik wil niet meer meebetalen aan die van staatswege gesponsorde infotainment wat tegenwoordig door mag gaan voor de publieke omroep.

Johnny Hotrod | 31-10-15 | 13:36

@Cuyahoga | 31-10-15 | 13:33
Hij dus ook niet, althans volgens jouw bron.

Kaas de Vies | 31-10-15 | 13:35

gevalletje "input uit de EU"?

Pimp my Voortuin | 31-10-15 | 13:34

Laat ze maar opzichtig hun pro-EU campagnes voeren, met alle minachting voor de kiezer van dien. De EU is een bedorven maaltijd in de maag van Europa die nodig moet worden uitgekotst. En hoe harder men het probeert terug te slikken, hoe groter de kracht waarmee de kots er straks uit schiet.

Professor Superhirn | 31-10-15 | 13:33

Poetin is hoogst persoonlijk bij GeenPeil op bezoek geweest. Hij bedankte hen met een 1:25 schaalmodel van een buk-raket-lanceer-installatie en verder voor een ieder een fles wodka. Lang is hij niet gebleven, want hij was op weg naar WimLex en Maxima. WimLex en Poetin zouden namelijk samen een pilsje drinken en daarna met speedboot van WimLex naar Griekenland varen, alwaar ze dan de dag erna samen de heg tussen hun beiden percelen zouden gaan snoeien. Ik heb er geen bewijzen van, dus ik kan het niet hard maken.

kweethetooknietbeter | 31-10-15 | 13:33

Duifmans | 31-10-15 | 13:27
Ja, da's net zoiets als Alexander Pechtold beschuldigen dat ie ooit veilingmeester is geweest.

Ommezwaai | 31-10-15 | 13:33

Ik heb het vermoeden dat Marcel Gelauff een heel klein slap piemoltje heeft.
Maar dat kan ik niet hard maken.

Cuyahoga | 31-10-15 | 13:33

Dat de NOS een propagandakanaal van de EU is, kunnen we echter wel hard maken. Verdraaiing van feiten, censuur en een zeer eenzijdige berichtgeving kunnen we ook hard maken. Wegblurren van IS vlagen, geen kwaad woord over islamitische haatzaaiers maar wel bezorgde burgers en Wilders wegzetten als rechts extremist, de NOS draait er haar hand niet voor om. Allemaal hard te maken. Als ze dan ook nog daadwerkelijk kinderen zouden misbruiken, zou dat geheel in lijn liggen met hun toch al afwezige morele besef.

Thunderbird | 31-10-15 | 13:31

Ik heb het vermoeden dat die groep Oekraïners worden gefinancierd door de Nederlandse staat. Maar ik kan dat niet hardmaken..

satuka | 31-10-15 | 13:31

Zojuist in Tros Kamerbreed was een sterk staaltje van 'Democratie'.

Bijna een ieder die er zat is tegen dit onderwerp - associatieverdrag met Oekraine - om over te stemmen middels referendum.

Een manier om de zaak te treiteren is om slechts 20 miljoen beschikbaar te stellen terwijl er 42 miljoen nodig is.
Het gevolg is minder stembureau's dus verder reizen en daardoor minder opkomst.
Voilá, wat zijn politici toch van origine democratisch. Zij zijn alleen democratisch als het hen uitkomt. Geen haar beter dan Poetin die ooit een keer zei: democratie is alleen leuk als je wint.

Voor de rest vloog de ene leugen de andere leugen voorbij in dit programma. Het is slechts een handelsverdrag wat je kunt zien als een soort verzekering voor ons bedrijfsleven.

Het is alleen jammer dat er niet bij wordt verteld dat er miljarden naar dat land gaan om daar de begroting te redden evenals alweer de banken.

Het gaat een leugenachtige campagne worden door de EUSSR'ers, dat staat vast.

ProAsfalt | 31-10-15 | 13:31

"Als voorbeeld van een leugen noemt hij het argument dat er in Oekraïne een burgeroorlog woedt. Dat klopt volgens hem niet: "Het is voornamelijk agressie vanuit Rusland."
.
De idioot...
Ik zou willen zeggen dat ie daar maar eens een kijkje moet gaan nemen..
Beetje paintball spelen in het oosten van Oekraïne, hoe durven ze.

Ommezwaai | 31-10-15 | 13:30

over.nos.nl/uw-reacties/uw-vraag-of-r... hier kunt u, uw beklag doen op een nette manier en in correct Nederlands, dat spreekt voor zich natuurlijk.

Wees niet kritisch, want dan krijg je geen reactie, Margot Smit vindt dit overigens volstrekt normaal.

Boris die Sauertopf | 31-10-15 | 13:30

En wederom bewijs dat er geen waarheid is, geen waarheid is geweest, en geen waarheid zal zijn.

Want elke vorm van waarheid wordt weer door mensen van de andere waarheid verboden.

Min-of-meer | 31-10-15 | 13:30

Haha, die is leuk VanLeeuwen. Duurde even voordat ik hem begreep maar toch.

Bezorgde_Burger | 31-10-15 | 13:29

@eerstneukendanpraten | 31-10-15 | 13:23
Dat is koeltoer!

Mark_D_NL | 31-10-15 | 13:29

Holy Shit.....
Ze gaan nogal ver hiermee, ben benieuwd wat er nog meer gaat komen. Krijgen we een propaganda oorlog????

"Als je voor het associatieverdrag bent, ben je voor Oekraïne als stabiel land, als deel van een groter democratisch geheel van de EU. Als je ertegen bent, ben je eigenlijk voor Poetin."

BenHetZoZat | 31-10-15 | 13:29

Je moet zorgen dat je niet meer gezien of geassocieerd wordt met de mensen die nu bij de NOS werken. Dit kan je duur komen te staan tijdens de grote afrekening.

Mark_D_NL | 31-10-15 | 13:28

NOS = staatsjournaal = propaganda.

je suis bier | 31-10-15 | 13:27

Tering, en dan proberen ze bij de NOS Russische media van propaganda te beschuldigen.

Duifmans | 31-10-15 | 13:27

Ik moet de laatste tijd zo lachen als 'Democratisch' en 'Europa' in 1 zin worden gebruikt...

Bennie Verbaasd | 31-10-15 | 13:26

.. maar goed. Over Gutbedoelende & kwaadsprekende uitzuigers gesproken, poosje niks gehoord van Transsylvanië!
Zijn ze daar al lid van de EU?

Jan Passant mk2 | 31-10-15 | 13:26

Hopelijk wordt het nu voor veel mensen duidelijk, we hebben nooit in een democratisch land geleefd.
Kaas de Vies | 31-10-15 | 13:21
Hoop doet leven idd.

XaleX_2 | 31-10-15 | 13:25

De NOS moet afgeschaft worden. Zij zijn niet onafhankelijk. Daar zou geen belastinggeld naar toe moeten.

deEik | 31-10-15 | 13:25

En bedankt NPO NOS, voor het verkwanselen van je journalistieke plicht.
Oekraïense Nederlander Radochyn: "wie niet begrijpt waarover het echt gaat, moet niet stemmen". Wie er niet om gevraagd heeft dat de EU zoveel macht ondemocratisch naar zich toe trekt, moet niks van de huidige EU hebben (laat staan Oekraïne), en moet juist wél gaan stemmen.
"wie niet begrijpt waarover het echt gaat, moet niet stemmen," lees: wie niet zoals ons denkt moet niet gaan stemmen. Met je Russische tactieken. De NPO NOS doet verderfelijke staatspropaganda ja, maar GeenPeil niet.

Doper | 31-10-15 | 13:24

"Matthijs van Nieuwkerk heeft allerlei SOA's vanwege het rondneuken."
Kan ik niet hard maken maar is een conclusie op basis van een deductie van de verhalen die je hier en daar wel eens leest en hoort.
Waar kan ik een perskaart ophalen?

Dhr. de Wit | 31-10-15 | 13:23

Laat 'ze' maar doen, hoe meer negatieve geluiden, hoe meer de mensen tegen gaan stemmen. De sfeer is ernaar momenteel!

diashaliz1968 | 31-10-15 | 13:23

In Ter Apel worden meisjes vanaf 12 jaar ook gewoon betast.

eerstneukendanpraten | 31-10-15 | 13:23

Er is overigens al een stukjesschrijver veroordeeld tot 10 maanden onvoorwaardelijk, omdat hij een NOS-hoofdredacteur in verband gebracht had met *het hebben van banden met pedonetwerken en het beschermen van kinderverkrachters*. Zie:
uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocume...

Lewis Lewinsky | 31-10-15 | 13:23

Die Oekraniaten mogen van mij de EU hebben en houden. Wij gaan eruit. En ik zou zeggen, we hebben gelachen, het was leuk. En jullie mogen je geheel laten uitwonen door Juncker en Schulz.

Mark_D_NL | 31-10-15 | 13:22

Ik kan het niet hard maken, maar ik geloof dat alle Gutmenschen kleine kinderen betasten.
Of althans een klimaat scheppen waar niet alleen kleine kinderen, maar iedereen op den duur verwachten kan weer hardhandig betast te worden.

Jan Passant mk2 | 31-10-15 | 13:22

Martin Schultz ís ontmaskerd als kinderverkrachter.
Was op de Amerikaanse TV
Volgens Dick Wolf:
www.imdb.com/title/tt2658680/

Fransg | 31-10-15 | 13:21

Hopelijk wordt het nu voor veel mensen duidelijk, we hebben nooit in een democratisch land geleefd.

Kaas de Vies | 31-10-15 | 13:21

""Als je voor het associatieverdrag bent, ben je voor Oekraïne als stabiel land, als deel van een groter democratisch geheel van de EU. "

Vóór het verdrag is dus vóór als Oekraïne ALS DEEL VAN DE EU. Daar ging het toch helemaal niet over? Raar.

algoritmos | 31-10-15 | 13:21

KGB-achtige lastercampagnes opstart door pro-associatieverdrag malloten, dat is het enige Russische aan dit hele gebeuren.

HaatAth3ist | 31-10-15 | 13:19

Als de Britten en Nederlanders nou als eerste er weer uitstappen kan die hele EU richting het oosten opschuiven. Oekraïne, Turkije, enzovoort, net zo lang totdat Syrië is bereikt. Het lijkt potverdorie het Romeinse Rijk wel.

très cool | 31-10-15 | 13:19

Waar is de bonusfoto?

Jezus_Boeddha | 31-10-15 | 13:19

Waar oh waar zijn toch de journalisten gebleven die zich echt verdiepen in enige materie en niet klakkeloos quotes overnemen en daar een artikel omheen draaien, zoals tegenwoordig vaak het geval is.
Volgens mij heeft het te maken met het netwerk waarin veel MSM journalisten zich in begeven. Allemaal lopen ze hijgend achter politici aan want mocht de gelegenheid zich voordoen om persvoorlieger te worden van een of andere nonsens-profit organisatie, dan moet je natuurlijk wel zorgen dat je vooraan staat in de kantine.
Het is net zo smerig als artsen die een bepaald medicijn voorschrijven omdat ze gefêteerd worden door pharmabedrijven.

Dhr. de Wit | 31-10-15 | 13:18

Het spel is gestart. De miljoen om dit referendum kapot te maken vloeien nu naar binnen bij jan en alleman. Er gaan nog wat mensen heel erg rijk worden van dit Referendum.

Mark_D_NL | 31-10-15 | 13:15

Vermoedens.... die heb ik ook wel eens. Soms blijken ze te kloppen, soms ook niet. Als je ze uitspreekt zonder met bewijzen te komen dan loop je het risico vervolgd te worden wegens smaad en laster.

balustrade | 31-10-15 | 13:15

Het is gewoon overduidelijk dat de EU zichzelf with vergroten. Beter stappen wij er uit zodat wij buiten Putin's radar blijven wanneer de hel echt uitbreekt.

DaeHanMinGuk2 | 31-10-15 | 13:15

Smerige laster wordt klakkeloos overgenomen door de NOS.
Wie gelauft de NOS nog?

Lewis Lewinsky | 31-10-15 | 13:14

très cool | 31-10-15 | 13:12
Oekraïne heeft ook het dikste associatieverdrag. Kennelijk weet Brussel dat een lidmaatschap ver weg is, dus geven ze de meeste onderdelen van een lidmaatschap al weg tijdens de associatiefase.

Feynman | 31-10-15 | 13:14

Hoe debieler de lastercampagne, hoe hoger de opkomst zal zijn.

tada | 31-10-15 | 13:14

Ze hebben al 7 likes op die Oekraïne pagina. Gaat lekker vlot zo. Als iemand er eeaakt tegen de Oekraïne, kijken hoeveel likes die krijgt.

MiGi | 31-10-15 | 13:14

Bulgarije (1995), Kroatië (2005), Cyprus (1973), Tsjechië (1995) , Estland (1998), Griekenland (1961), Hongarije (1994), Letland (1998), Litouwen (1998), Malta (1971), Polen (1994), Roemenië (1995), Slowakije (1995), Slovenië (1999)

Allemaal associatieverdragen met EU (en voorgangers). Nu allemaal lid.

très cool | 31-10-15 | 13:12

Hij kan het niet hard maken. Een zeer dubbelzinnige uitspraak in verband met het betasten van kinderen.

Jezus_Boeddha | 31-10-15 | 13:12

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com