
Waar rook is is vuur, waar gehakt wordt vallen spaanders en Dion Graus is schuldig* aan mishandeling van zijn zwangere vrouw, aan stalking, aan doodsbedreigingen, aan bruinwerken bij Geert Wilders, aan gekudt bij de Limburgse omroep en aan nog tientallen andere zaken die we nu nog niet weten. Oké, dat het Openbaar Ministerie zegt dat ze deze Tita Tovenaar van Geert
niet gaan vervolgen is slechts een detail. Meneer heeft het
gewoon gedaan, dat weet Dion, dat weet Geert, dat weten de kiezers en dat weet de rest van de wereld. Niet zeiken Dion, tijd om voorgoed op te rotten. Pak dat wachtgeld dan maar en begin iets leuks in een ver land. Oja, tel je even mee? Van de zes aangiften zijn er nu dus nog
vijf over. De tijd loopt...
*Juridisch gezien is Graus wel
onschuldig.
Update: uitvretert!
Reaguursels
InloggenLaat die man toch met rust. Dit is voor t eerst dat ik Geenstijl onzinberichten zie plaatsen. Meestal is er nog wel een nieuwsbericht wat bij de strekking van GS in de buurt komt, maar nu totaal niet. Demoniseer hem maar fijn, hij is onschuldig! Dat zal men straks zien en ik hoop dat GS dan ook de ballen heeft om dàt te plaatsen.
@bottehond 06-01-07 @ 01:34:
Nee, maar ik kom er wel eens... Het is een goed Grieks restaurant.
koerbagh 06-01-07 @ 01:11
U resideert in Delphi? hehehehehe......
Misschien een ideetje voor Omroep Limburg (of GS-TV) om -analoog aan Dion's propaganda-programma "Wild-Wilder-Wilders"- een politieke reality-soap te maken met de titel: "Graus-Raus-Aus".
(Noot @redactie: die titel is graties -vermelding ©koerbagh zou lief zijn- te gebruiken bij het toekomstige topic over het vertrek van Dion uit de fractie van de PVV - dat zal wel niet al te lang meer duren, denk ik zo)
Wouter Boslim 05-01-07 @ 19:49
Jij krijgt een gratis fistf*ck. Je snapt het niet. In de bajes kent men de mores hieromtrent goed: vrouwenmishandelaars zijn Untermenschen. En wie de Übermenschen cf. Nietzche willen uithangen kunnen zulke lutsers niet gebruiken. Deze Ernst Röhm van de PVV daagt uit tot een nacht van de Lange Messen. Weg met die vent.
nl.wikipedia.org/wiki/Nacht_van_de_Lan...
* dit was dus een hyperbool *
@ bottehond 06-01-07 @ 00:30
Ik vrees nu al het moment dat ze de gaskraan naar Europa dichtdraaien.
Zie wat er gebeurt met landen die dingen doen die Poetin niet leuk vindt, Georgie, Wit/Rusland, Oekraine.
0031 is (nog) niet afhankelijk van Russisch gas, Duitsland wel...
verbaasme 05-01-07 @ 19:41
Dat jij eaug hebt veaur het greaute plaatje verbaast mij niets (ik hoor dat men die eaux irritant vindt, goed treitereffect dus). Die Russen hebben natuurlijk de P in omdat ze de koude oorlog verloren. Als je die de kans geeft worden ze weer een big player. Met gangstermethodes op de koop toe!
Hey Tzakje dus door raar gedrag'is iemand voor jou een griezel?
In wat voor bizarre wereld leef jij?
Een griezel is iemand met een achterlijk geloof, een voddekop en neiging tot plofkippen!
@Althans tot het moment dat David Sylvian zich al te ver richting new age ging begeven.
@verbaasme 05-01-07 @ 20:36
Hahhaahha, dat was al vrij snel vrees ik. Ik heb er niet zoveel moeite mee. Heb hem tot op heden gevolgd... Hij is nou boeddhist of zoiets, hij heeft in elk geval een guru of zo. Geeft niet, hebben er meer. Dion Graus heeft Geert Wilders als guru en is als de dood voor diens toorn die ooit gaat komen....
Graus maakt zichzelf onmogelijk door zijn rare gedrag, het feit dat hij verdacht wordt van mishandeling en weet ik wat nog meer, maakt hem voor mij een enorme griezel.
@verbaasme 2124
zeurkous.
Jeremia 05-01-07 @ 21:24
Correctie tweede en derde regel van boven: Zolang zijn maar NIET meer dan tien zetels krijgt in de kamer.
Wilders is behoorlijk rechts, kort door de bocht, heeft raar haar (niet echt belangrijk, maar toch) en is xenofoob. Dat hoeft geen probleem te zijn. Zolang zijn partij maar meer dan tien zetels krijgt in de kamer. Dan hebben een heleboel rechtse mensen het gevoel dat ze vertegenwoordigd zijn in het parlement. Stel dat de PVV uit elkaar valt en er dus negen éénmansfracties ontstaan waarvan er één in ieder geval weer de Groep Wilders heet. Wie of wat gaat dan het electorale gat in de markt dat dan ontstaat vullen? Rita, ik denk niet rechts, ik denk niet links, maar ik volg blindelings Kai van der Linden recht door zee? Of staat er dan iemand op met een klein snorretje die op een nogal indringende schreeuwerige dwingende manier zijn 'wijsheden' aan een ieder verkondigd die het horen en die het NIET horen wil?
@ bejaarde op brommer 05-01-07 @ 21:10
.
Zoek SBS6 op. Ik zweer je; je bent meteen weer thuis.
Sinds wanneer wordt informatie uit de Volkskrant (Azijnbode) en NRC als waarheid aangenomen.
Ik ben ff de draad kwijt!
@verbaasme 2058
ik kijk nooit naar de commerciëlen.
Ze zitten niet eens meer op mijn tv.
vandaar dat ik me zo erger aan de publieken.
publieken moeten een afspiegeling zijn van de bevolking en geen afspiegeling van de PvdA.
@ Patrick Bateman 05-01-07 @ 20:58
.
Daar ben ik het helemaal mee eens! Ik ben geen fan van de PVV. Ik vind wel dat Geert Wilders 'ballen' heeft laten zien door stug door te gaan met zijn werk (al heeft hij het ook uitgebuit, maar daar is hij politicus voor). Dion Graus heeft de boel belazerd, dat is vervelend, en daar zal de PVV mee moeten dealen.
.
Dat doen ze wel, daar heb ik wel vertrouwen in, dat blijkt overigens ook uit de comms die de PVV over Graus verspreidt. Er is verzocht om info bij justitie, en Graus heeft tijd gekregen om de boel inzichtelijk te maken.
.
Keurige en rustig doordachte oplossing, ook al weet de PVV dat de positie van Graus inmiddels onhoudbaar is.
@ bejaarde op brommer 05-01-07 @ 20:51
.
Wat zit je nu te zaniken over de publieke omroepen. Alsof het allemaal zoveel beter is gesteld met de commerciële omroepen. Goed, je herkent jezelf wat beter in het profiel, je ziet wat meer van je eigen volk voorbij schaatsen, maar zeg nou eerlijk, ben je er minder dom door geworden?
@ verbaasme 05-01-07 @ 19:44
Ik denk dat je Wilders deze misstap nauwelijks kwalijk kunt nemen gezien de omstandigheden waaronder hij heeft moeten werken.
Tijdsdruk, beveiligingsgedoe, bedreigingen etc, bovendien is hij zeker niet de eerste die in de mooie praatjes van Dion is getrapt, zie ook het NRC-artikel.
@ Jargent
.
Dank je voor de link. Ik ben helemaal gerustgesteld. Dion is een gouwe ridder!
.
Ik ken Dion al zo,n drie jaar,hij heeft in die tijd zeer vele dieren gered zoals de bunzing bij mij achter die de boer wilde doodslaan. Verder heeft Dion ook een nest katjes drie maanden geleden gevonden en naar de asiel gebracht.Verder weet ik dat Dion na zijn mavo en havo nog twee jaren atheneum gevolgd heeft maar toen moest hij naar het leger.Deze zaken hoor of lees ik niet over Dion een limburgs boegbeeld en voorbeeld voor de party voor de vrijheid
Gepost door peter op 31-12 22:57
.
www.ld.nl/article1285933.ece
btw
bij de publieke omroepen ook nooit iets gehoord over graus.
zullen ze hem bewaren tot een geschikt moment, de verkiezingen of zo,
net als de volkskrant heeft gedaan met de (ahum)martelingen door NL soldaten in Irak?
@Wouter Boslim 05-01-07 @ 19:49:
Het feit dat Wijnand Duyvendak RARA-terrorist is betekent nog niet Dion Graus dus deugt. Als het ene kwaad wilt rechtvaardigen met het andere kwaad dan ben je lekker inconsequent bezig. Dion is een lul, een criminele patjepeeër, een politieke gelukszoeker -kan Rita aan dat soort gelukszoekers niet iets doen? Oh nee.. ex-PSP trutje Verdonk is zelf ook een politiek gelukszoekstertje met asielaanvraag bij de VVD- en dient z'n biezen te pakken of in elk geval de laan worden uitgestuurd want hij doet Wilders meer kwaad dan goed. Juist aanhangers van Wilders zouden moeten willen dat Dion heel snel oprot.
Wijnand Duyvendak is dat allemaal ook (een lul, criminele patjepeeër en politieke gelukszoeker) maar dit topic gaat niet over Wijnand maar over Dion.
Wijnand komt een volgende keer wel weer aan de beurt. Niet meer zo zeiken en dikke boehoe doen over een negatief luchtje aan een partijtje die toevallig jouw sympathie heeft. Shit happens, en deze keer heet het stuk stront Dion Graus. Deal with it.
@ Jargent.
.
Jaah, Japan! Geweldig. Althans tot het moment dat David Sylvian zich al te ver richting new age ging begeven.
.
Die comment heb ik ook al eens eerder ergens gelezen van de man van de collega.
.
Ik denk persoonlijk dat Graus en c.s. (incl. ex-vrouw) niet uit de kring van notabelen komen binnen het oord waar ze verblijven, en dat de politie destijds allang blij was dat er geen bloed was gevloeid, maar dat ze weinig interesse hadden om dat a-sociale milieu los te trekken. Niet goed, maar enigszins begrijpelijk. Aan Tokkie's valt immers weinig eer te behalen. Nu Dion Graus het verder geschopt heeft dan zijn kleuterjuf ooit voor mogelijk heeft gehouden, gaan er ongetwijfeld wat agenten en OM-figuren in 'defense-mode' en verzuchten; "Nee, alsjeblieft, niet die gek!"
@(maar dat hoog op de taille dragen van de bas en/of gitaar heb ik altijd een beetje 'too much' gevonden)
@verbaasme 05-01-07 @ 20:08
Wel errrug streng ben je hoor... Maar Bauhaus is ook niet slecht. Stonden aan de basis van wat ik ook erg mooi vind: Japan e.d.
Overigens: het OM mag wel wat meer getuigen oproepen:
@Erwin en @Sandra: Mijn vrouw is een collega van de ex-vrouw van Graus en zij heeft uit eerste hand informatie gekregen. Er is wel degelijk sprake van mishandeling geweest. (...)
Gepost door Robbie op 21-12 12:25"
www.ld.nl/article1285933.ece
-weggejorist-
@ jargent 05-01-07 @ 19:56
.
;-)
.
The Police? Hmm, geef mij maar Bauhaus. Al was Sting wel één van de eerste die het ongehoord en onverantwoordelijk kappen van de regenwouden aan de kaak stelde. Dat dan weer wel. (maar dat hoog op de taille dragen van de bas en/of gitaar heb ik altijd een beetje 'too much' gevonden)
@onderbuik 1730
marijke doen we gewoon lekker hier.
Verwacht van de prulbieke omroepen nooit een neutrale opstelling, die linkschristelijke reetlikkerts.
Nog even snel iets over graus: nooit van gehoord, hello goodbye.
@verbaasme 05-01-07 @ 19:54
*slaakt een diepe zucht van verlichting en drinkt nog een tea in the Sahara op zich weer samenvoegende Police*
@ jargent 05-01-07 @ 19:50
.
Hahaha, nee in de verste verte niet. Gelukkig!
@verbaasme 05-01-07 @ 19:44
Iets of iemand zegt me dat jij Joost Eerdmans bent, maar ik kan me vergissen....
IK snap niet waar al die linkse hufters op deze site zo moeilijk over doen. Misschien heeft ie zijn wijf een keer geslagen, ja en?
Namens Groen Links en SP zitten terroristen in de kamer. So commies, clean up your own mess before you start crying, poofs.
@ Jargent
.
Ik denk niet dat Fleur Agema echt dom is. Wel rete ambitieus, en dus klampt ze zich fanatiek vast aan Geert Wilders en echt niet aan Dion Graus.
.
Ja, iedere misstap van de PVV wordt Geert`Wilders aangerekend. Dat zie je hier al gebeuren. Maar dat heeft hij over zichzelf afgeroepen. Meneer is de baas, én de PVV. Daar heeft hij voor gekozen. Daarom moet hij volgens mij ook het probleem Graus met harde hand onmiddellijk oplossen.
@ Bottehond
.
Er is geen direct verband. Dacht dat je de link wel interessant zou vinden, dus spamde die in mijn comment.
.
Ja, Litvinenko is een aardig verhaal, met een 'interessante' begrafenis inderdaad. Er is zelfs een analyse die hem (of beter Scaramella) linkt naar de 9/11 aanslagen. zie waynemadsenreport.com/ (scroll naar 2 jan 2007 special report).
.
De Russen zitten volgens mij sowieso de anti-westerse wereld net iets teveel te financieren.
@Graus gaat binnenkort zijn visitekaartjes van de PVV inleveren, daar twijfel ik geen moment aan. Is het niet nu, dan is het wel bij de volgende uitglijder.
@verbaasme 05-01-07 @ 19:07
Dat denk ik ook wel, maar je onderschat wellicht de collateral damage die Graus overal teweegbrengt. Zo verwacht ik dat hij wellicht niet in zijn eentje gaat, maar de fractie intern verscheurd, want het is ook een beetje een popi-jopi-figuur die de meer dommeren onder ons (lees: Fleur Agema) achter zich kan krijgen, om maar een voorbeeld te noemen. Overigens is ook dat dan geen lang leven beschoren en begint de riedel uiteindelijk weer van voren af aan binnen die verkleinde fractie. Zo zal het weer een aardige 1000-klapper worden op het Binnenhof. En al die klapjes zullen GW worden aangerekend. Ik denk dat hij nu al anticiperende aangiftes van bedreigingen moet gaan doen bij de politie want straks heeft hij er noch de tijd noch de fut nog voor...
verbaasme 05-01-07 @ 18:51
Interessante link, maar ik znapt het verband niet echt, geleuf ik. Wat ik met over die Litvinenko ook afvraag: hij blijkt "bekeerd" te zijn tot de islam, is als islamiet begraven etc. Doet wel wat bellen rinkelen ivm Tsjetjenië etc, doens't it? Laat onverlet dat de Russen hun oude stiel kennelijk weer opgevat hebben.
@ jargent 05-01-07 @ 19:00
.
Inderdaad, Graus gaat overal met heibel weg. Maar wel weg! Bovendien denk ik dat het politieke leven iets anders en vooral harder werkt, en dat Graus daar niet tegen bestand is.
.
Maar goed, Wilders kan hem de fractie uitzetten, en ik geloof echt dat Wilders daar hard genoeg voor is. Maar ook geslepen genoeg om het juiste moment af te wachten. Immers Graus te vroeg de fractie uitzetten geeft alleen maar extra problemen en imago-schade.
.
Graus gaat binnenkort zijn visitekaartjes van de PVV inleveren, daar twijfel ik geen moment aan. Is het niet nu, dan is het wel bij de volgende uitglijder.
@extreem rechtse moordenaar Peter Siebelt als adviseur...
@laardepul 05-01-07 @ 18:58
wat bedoel je nou...
@Graus uit de fractie zetten. Punt maken van absolute wens om een meer dan 100% integriteitsbasis uit te stralen.
@verbaasme 05-01-07 @ 18:51
DG's voorgeschiedenis leert dat je niet zo gemakkelijk zonder kleerscheuren van hem afkomt. OVeral maakt hij eerst een boel kabaal en verruineert hij nog wat her en der voor hij afscheid neemt... Dus zo makkelijk zal dat niet gaan. Overigens: aangezien 99% van NL deze Graus al aardig vindt stinken en Geert Wilders nog steeds pal achter hem blijft is die 100% integriteitsbasis ver te zoeken. Gelukkig is dit niet anders dan zoals velen hem al hadden inegschat en zal DG symbool staan voor de ellende die PVV over ons kan afroepen....
Lekkere club van Geert; extreem rechtse moordenaar Peter Siebelt als adviseur en nou ook nog dit stuk stront......
@ bottehond 05-01-07 @ 17:24
.
Natuurlijk is GS geen links bolwerk. Dion Graus is gewoon een domme praatjesmaker die Wilders middels zijn 'gratis' TV-serie "Wild, Wilder, Wilders' aan extra stemmen heeft geholpen.
.
Natuurlijk wist Wilders ook wel dat Graus nou niet bepaald Nederlands Hoop in Bange Dagen is. Maar verkeek Wilders zich waarschijnlijk op de extra zetels die hij boven zijn 'eigen eerlijke' prognose binnen heeft gesleept. Maw Graus was op een 'ongevaarlijke' plek gezet.
.
Helaas het luxe probleem-moment is hier. Graus in de 2e Kamer, en de boel begint al te escaleren voordat er überhaupt een kabinet is gevormd. Lastig, maar uiteindelijk oplosbaar.
.
Graus uit de fractie zetten. Punt maken van absolute wens om een meer dan 100% integriteitsbasis uit te stralen.
.
Graus als eenmansfractie? Leuk, lijkt me een paar maanden vreselijk lachen. Dan is Graus volkomen verzopen, horen we nooit meer wat van hem, of hij verdwijnt in de geschiedenisboekjes als de eerste parlementarier die ontslagen is door de Kamervoorzitter, inclusief nieuwe wet, die bepaalt dat kamerleden mogen worden ontslagen, na stemming, door de Kamervoorzitter (De Wet van Graus/De Wet van Dion).
.
Ik ben geen fan van Wilders (te rechtlijnig) maar vind niet dat Graus zijn Waterloo moet worden.
.
Btw hier nog een linkje voor je, met weer een net iets andere visie op het moslimprobleem in Europa. Ditmaal via de baarmoeder. www.financialsense.com/stormwatch/geo/...
Niet mijn ding, maar wel een gedachte waar ik nog niet aan gedacht had.
@Hannalore 05-01-07 @ 18:25
hahhaha, das un goeje, jah
@Hannalore
Jaah, zo moet het gegaan zijn, ik kon me ook al niet voorstellen dat een serieuze eerlijk rechtse partij zoals de pvvvvv tenslotte toch is, zich met zo een manspersoon zou inlaten....
Ik ben weer geheel gerustgesteld en kan met opgeheven hoofd het weekend in...
Zo, het NRC heeft aardig huiswerk gedaan en trekt even een partij beerputjes open over Graus.
Niet-betaalde rekeningen, valse declaraties, vele malen ontslagen, leugens over 'directeur van een groot pharmarceutisch bedrijf' van vier man waar hij hoofd verkoop (wellicht de enige verkoper?) was, conservatoir beslag op 'zijn' grond...
.
En dit is dan nog maar de eerste van de charlatans uit het gevolg van Geert die met de billen bloot gaat.
Als Geert Dion er niet uit trapt, gaat hij de LPF achterna.
@jargent 18:12
Maarûh, vergis je niet hoor, onze Pamela weet wel raad met dit soort gevalletjes.! Het zou mij niet verbazen wanneer Pamela ons gaat vertellen dat Dion Graus in werkelijkheid een Iraanse moslimagent is die door een medisch hoogstandje werd getransformeerd tot een schone Limburger. Zijn missie is niets anders dan het zwart maken van de P.V.V., en het kan natuurlijk niet anders of de Iraanse geheime dienst wordt hierin financieel ondersteund door Wim Kok, die op zijn beurt weer een buitenaards wezen is en een linkse invasie van GroenLinkse griezeltjes 'from outer space' voorbereid.
@Hannalore 05-01-07 @ 18:06
Pamela krijgt acute hersenkortsluiting: ze dacht altijd dat alleen moslimmannen hun vrouwen bont en blauw sloegen.
@F. Wood 05-01-07 @ 18:01:
Misschien is stormfront meer uw ding? PvdA bashen doen we al zo vaak... Niet zo zeiken en miepen. Fout is fout, doet er geen reet toe of ze zich bedienen van "linkse" of "rechtse" rethoriek, die in wezen allemaal uit dezelfde socialistische poep bestaat, bij de een met policor gelijkheidssausje en bij de ander met een nationalistisch xenofobie sausje... Ik ben er nog niet uit wat smeriger is: die poep of de sausjes. Toch maar eens navraag doen in Assen.
Maar nu ben ik toch echt benieuwd wat Pamela Hemlrijk hier van vindt.
-weggejorist-
Ridder Dion is onze allerenigste redding tegen de tutututututssssssuuunami van al die moslims in NL, wat doen jullie hem aan, smiezig GS.......
hahahhahahhahhahahhahhahhahahhah
@redactie:
Als jullie hem hebben weggepest uit het pluche krijgt hij hier natuurlijk wel een column hè? Net als Jeaust Eerdmans maar dan in het onvervalst Limbabwaans (of wat voor koeterwaals dan ook waar hij zich van bedient.. of Duits, mag ook).
@bottehond 05-01-07 @ 17:24
ja het is inderdaad vreemd dat juist linkse mensen, die zich zo sociaal en ontwikkeld willen doen voorstaan, tegelijkertijd andersdenkenden te pas en te onpas kwetsen en discrimineren...
Dit is niet gewoon rechts dit is extréééém rechts...!
@MAXIMO 05-01-07 @ 16:15
autistisch, gefrustreerd, eenzaam, xenofobisch, afgunstig, alleenstaand en/of heaumeau.
Blijkbaar ken je Marijke Molenaar-Vos niet goed.
@Eva75 05-01-07 @ 16:41
Wordt het niet eens tijd dat die (werkloze) linkse journalisten zich eens "verdiepen" in Marijke Molenaar-Vos, en anders maar in het legioen Maoïsten dat onlangs als een tsunami de 2e Kamer is binnengespoeld...
O nee, dat kan natuurlijk niet, linkse journalisten zijn niet kritisch naar linkse politici... dat kunnen ze niet behappen.
Nou, de linkse SBS- campingkerkgangers hebben hun ramptoerismerondje weer gedraaid. Best grappig, die kwalificaties. Dom, klootjesvolk etc etc... laat links nou nog niet doorhebben dat links dat stokje weer overgenomen heeft. Pas een jaar of 5 heur, en eigenlijk al sinds de 19e eeuw. Heerlijk draadje. Ik heb me weer kostelijk geamuseerd. Er gaat niets boven het linkse rariteitenkabinet op GS. Het lijkt trouwens wel een goffedommes links wepplokje als gebladerte of de leugenfabriek (nomen est omen). GS is een links bolwerk!!
Graus: 'Een rechtse hoek is precies wat die linkse feeksen nodig hebben. Daar worden ze uiteindelijk zelf beter van. Ze zullen me ooit nog eens bedanken.
www.stemhok.nl/artikel.php?artikel_id=...
google is dus nog zo dom niet :D
Onderbuik 05-01-07 @ 15:28
Jij hebt gewoon je selectieve leesbril opgezet of doet de analyse je zeer?
Marijke Vos voldoet m.i. aan geen van de genoemde beschrijvingen.
@bubka 05-01-07 @ 15:54
Chapeau. Couldn't agree more. Eindelijk iemand die het ook door heeft...
PVV-stemmers = klootjesvolk
Eerst vier jaar lang dikke schik met de lpf, daar zijn we vanaf, maarrr, niet getreurt! een waardig opvolger is gevonden, getooit in een peroxide pruik , ons aller geertje wilders! Volgens mij deed de lpf er nog langer over om in de problemen te komen....
Zo langsamerhand ga ik, ik dacht dat ik het nooit zou zeggen, nog terug verlangen naar Pim Fortuin, okee, net zo rabiaat rechts, maar met humor in ieder geval...
@MAXIMO 05-01-07 @ 15:00
afgezien van het inkomen, geef je een treffende beschrijving van onze Marijke Molenaar-Vos... toeval?
stretch 05-01-07 @ 14:21
Dat heeft Blondie Willie niet gedaan maar degenen die op hem gestemd hebben
Weg met die t*eringhond! En Geert `clown` Wilders erachter aan. Het lijkt verdomme wel entertainment.
LoL @ Sévèke 05-01-07 @ 15:08
Het is niet bij één aanklacht gebleven. Lees de Nrc-link van GS nog een keer zou ik zeggen. Die kerel is zo fout als het maar zijn kan. Als je dat niet wil inzien, ben je selectief blind. Heeft niets met rechts of links te maken. Fout is fout.
In Nederland hebben wij formeel niet de onschuldpresumptie. Juridisch gezien is dus van Dion G naar het oordeel van het OM niet wettig en overtuigend bewezen dat hij schuldig is, of het OM acht vervolging niet opportuun.
verbaasme 05-01-07 @ 15:04: aanklacht is geseponeerd, je zegt het zelf al.
Die Dion heeft charisma zat, het zal me niks verbazen als zijn ex gewoon jaloers op hem is.
VRAGEN VAN HET LID WILDERS AAN DE MINISTER VAN JUSTITIE
1. Heeft u kennis genomen van de berichtgeving in Dagblad de Limburger (21 december 2006 en 22 december 2006) over het verleden van Tweede-Kamerlid Dion Graus?
2. Weet u of tegen dit Kamerlid ooit aangifte is gedaan wegens mishandeling, bedreiging en stalking van zwangere en niet-zwangere vrouwen?
3. Waarom is in deze zaken niet tot vervolging van Graus overgegaan?
4. Heeft het Openbaar Ministerie in het arrondissement Maastricht de aanklachten geseponeerd?
5. Wat is de reden voor dit sepot geweest?
6. Bent u net als de Partij voor de Vrijheid van mening dat mishandeling, bedreiging en stalking door partners en ex-partners ernstige vergrijpen zijn waarbij justitie terughoudend moet zijn met het besluit tot seponeren of niet-vervolgen?
7. Bent u bereid met de Kamer te overleggen over een hardere aanpak van huiselijk en relationeel geweld?
(met dank aan de Leugenfabriek)
Onderbuik 05-01-07 @ 14:02
Of het objectief is weet ik niet maar aan de hand van de PVV-stemmers die ik ken krijg ik het beeld dat ze autistisch, gefrustreerd, eenzaam, xenofobisch, afgunstig, alleenstaand en/of heaumeau zijn en een slecht of totaal geen inkomen hebben.
En daarbij zijn ze vaak ook nog Limburger.
@Lol@Seveke
Zoals Flodder al zei is er wel degelijk verschil, vandaar dat ik het van van der Horst kwalificeer als een incident aangezien ik verder nooit wat over haar heb gehoord.
De gedragingen van Graus vind ik meer weg hebben van een dierenliefhebbende draaideurcrimineel met Gilles de la Tourette.
Een rechter zal ook dat onderscheid maken, mits voldoende bewijs natuurlijk
Flodder 05-01-07 @ 14:50
www.artofeurope.com/shakespeare/sha9.h...
LoL @ Sévèke 05-01-07 @ 14:47
Oudkerk is er toch uitgeflikkerd?
bottehond 05-01-07 @ 14:38
'Mwah... geen tegenstander van enige betekenis te ontdekken. Ga zo maar even mijn teef dekken'.
Zie hier een schoolvoorbeeld van de gedachtegang van een narcist. Botte, je weet toch hoe het met narcissus afliep?
nl.wikipedia.org/wiki/Narcisme
Wat denken jullie dan van Rob Oudkerk, de getrouwde man die condoomloze sex had met o.a. travestieten en heroine hoertjes!
En onder tussen gaat Rob gewoon met zijn eigen vrouw naar bed. Dat is ook vrouwenmishandeling!
stretch 05-01-07 @ 14:21
Ik denk dat je gelijk hebt in je veronderstelling, dat wil zeggen: het heeft er alle schijn van dat je de juiste diagnose op afstand hebt gesteld. Je laatste zin vind ik dan weer vreemd. Kennelijk ben je bekend met dit fenomeen en zou je ook moeten weten dat deze patiënten een uncanny vermogen hebben om mensen in te pakken. Mijns inziens is het onjuist om de slachtoffers van pseudologica fantastica- patiënten in een kwaad daglicht te stellen.
Verders ben ik van mening dat Dion Graus, die zegt veel voor de "goede zaak" over te hebben zijn biezen pakt. Zelfs de schijn van waarheid in deze zou voor hem reden moeten zijn om zijn partij geen verdere schade te berokkenen. Voor de goede orde: ik heb op Hikmat Khan gestemd, maar ben wel deglijk supporter van Geertv Wilders.
MAXIMO 05-01-07 @ 13:04 Wat ben jij een hypocriete figuur zeg, jij kan echt alles recht praten wat krom is:
wanneer een agent met drank op achter het stuur gaat zitten, dan is diegene zijn baan kwijt. Maar de baas van de Politie (Ter Horst) mocht gewoon blijven zitten.
Punt 2: die zij fout doet is dat ze het vervolgens in de doofpot probeert te stoppen.
.
En wie met drank op achter het stuur gaat zitten is een potentiele moordenaar.
.
Echt met 2 maten meten weer.
@bottehond 05-01-07 @ 14:38
dek ze,
bij Adolf nu komt veest van pim de plaats innemen van finish tumor, ik ben ook weg...
"Hij weet op een speciale manier mensen in te pakken, heeft een rijke fantasie en komt zijn afspraken niet na", zegt zijn voormalige baas bij BMW. Komt helemaal goed, Geert. Hé, waar zìt onze gastcolumnist eigenlijk? Hij is wel erg stil ineens.
Fijn weekend finnish humor! Enne, geen angst, ik aanschouw met volle teugen het daglicht!
Mekker 05-01-07 @ 14:36
Mwah... geen tegenstander van enige betekenis te ontdekken. Ga zo maar even mijn teef dekken.
onderbuik, mekker botte en alle andere bruinhemden. Ga maar weer lekker bij elkaar in het holletje kruipen, daar waar je het daglicht niet hoeft te aanschouwen. adieu.
@Flodder 05-01-07 @ 14:34
moet je niet NOG een keer ernaar linken?
@bottehond 05-01-07 @ 14:34
finnish tumor ontpopt zich als een minderwaardig mens, gelukkig is hij weg gescooterd... :-)
Bottehond:
Heerlijk dat je er weer bent, heb je gemist!
@finnish humor 05-01-07 @ 14:33
tja met alleen generaliseren kom je er niet... doei.
@Onderbuik 05-01-07 @ 14:30
Je had de godwin-award al gewonnen op 12.48.
kon je op wachten dat een van die mozartfappers zo wanhopig zou worden dat ie WWII er bij zou halen.
*gaat maar weer eens wat nuttigs doen*
@ Onderbuik 05-01-07 @ 14:30
Net als de NSB-ers ná WOII werden aangegeven...
Wilders is gebonden aan Graus omdat die hem flink gepromoot heeft met zijn programma Wild, Wilder, Wilders op de Limburgse televisie. Hij kan hem voor zijn gevoel niet zo maar aan de kant schuiven. Waarschijnlijk gaat Graus ook schoppen als dat wel gebeurt. Graus heeft Wilders by the balls. Door hem er niet uit te gooien, verliest Wilders wel elke geloofwaardigheid. Hoe dan ook, altijd gezichtverlies voor Wilders en consorten. Wie met pek omgaat, wordt ermee besmet.
dhrritalin
meesterlijk, made my day
@finnish humor 05-01-07 @ 14:26
vertel..., wat weet je allemaal, misschien kun je ze aangeven bij justitie, net als de nsb-ers in W.O.-II...
www.youtube.com/watch?v=4BLhLDBDfHE
stretch
en contraire, democratisch 0031 moet juist blij zijn met Graus, want nu blijkt snel wat een onwelriekende beerput pvdv is.
Niet elke malloot heeft zoveel geluk met ons rechtssysteem als Dion:
www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/01/he...
@ finnish humor 05-01-07 @ 14:19
;-)
Dion (G)raus is het schoolvoorbeeld van een pathologisch narcistische leugenaar die lijdt aan de geestesziekte 'pseudologia fantastica'.
Deze man liegt al zo lang dat hij zelf niet meer in staat is om onderscheid te maken tussen leugen en waarheid. Resultaat is dat een aantal mensen uiteindelijk ook wel gelooft in de verhalen van Dion, maar dat er ook een aantal zijn die er dwars doorheen prikken. De pseudologia fantastica patiënt zal er namelijk niet over aarzelen om werkelijk ieder middel te gebruiken om zijn verhalen te ondersteunen. Jammerlijk dat dit soort psychopatisch gestoorde malloten door figuren als GW in de gelegenheid worden gebracht om zoveel schade aan te richten...
@ finnish humor 05-01-07 @ 14:02
Inderdaad Teun van Dijk zal de volgende worden.
Hij heeft zaken gedaan op Curaçao.
Als 'ie daar geen vuile handen heeft gemaakt...
verbaasme, verbaasme dat je sarcasme niet ontdekt hebt
@ finnish humor 05-01-07 @ 14:10
.
De integriteit van de PvdV is juist door Graus aangetast. Het enige dat Wilders kan doen om dat vlekje weg te werken is Graus uit de fractie 'promoveren'.
Flodder:
Ze hoeven niet geruild te worden. De PVV krijgt straks zoveel stemmen dat ze beiden in de partij komen. Enne, Rita ook graag!!
@Flodder 05-01-07 @ 14:11
nou nou, mag ook wel ietsje minder aub. of is het pilletje uitgewerkt.
Ik kreeg net een reklame folder van de Volkskrant in de bus, ik krijg ineens aandrang om te p**pen...
@Kees Maf en Onderbuik
Je kunt ze niet even ruilen. Het zijn geen knikkers.
Finnish humor wil weer 2x gelijk krijgen.. Dit overleeft ie niet!
Onderbuik 05-01-07 @ 14:07
Ga jij ff lekker genuanceerd doen bij het volgende topic over moslims, allochtonen, linkse politici, de media, etc. Hou je bek eens over nuance als je normaal je nickname zoveel eer aan doet. Zoek in de van dale maar even het woord HY-PO-CRIET op.
onderbuik
inderdaad flodder: een integere partij als pvdv demoniseren dat is tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend. Joris kan flodder een ban krijgen?
@Kees Maf 05-01-07 @ 14:06
ok, ik heb pastors gestemd, maar ik zie geen van beide bij PVV komen, maar zou wel mooi zijn!!!
ik kan niet wachten op de volgende column van Wilders hier op GS. Vol met ongeloof over de vermeende misstanden en onrechtvaardigheden, stoute imams en zielige biggetjes in ons prachtige Nederland.
.
Bij voorbaat al volkomen ongeloofwaardig en verdrietig lachwekkend.
@Flodder 05-01-07 @ 14:03
lpf-clubje? Als er 1 iemand zijn vrouw heeft gebeukt moet je dat niet op de hele PVV afschuiven hè, dat is generaliserend, stigmatiserend etc.
@Onderbuik 05-01-07 @ 13:59
Dat staat buiten kijf natuurlijk: als Graus die vrouw gemept heeft moet 'ie weg. Maar dat valt blijkbaar niet te bewijzen, hetgeen dus kan betekenen dat 'ie het niet gedaan heeft, Desalniettemin lijkt het me voor de intergriteit van Geert en z'n partij beter als Graus opbokt. Pastors ervoor in de plaats lijkt me prima, Eerdmans mag van mij ook (heb ik op gestemd!).
voorspelling 2
nog sneller komt groep Teun van Dijck. Het is niet dat er veel mis is met deze man, maar hij zal er snel achter komen met wel riff raff hij zit opgescheept. Kan zich evt ook bij vvd aansluiten
@Jack Shit 05-01-07 @ 13:46
'Dat hij ooit iets prive gedaan heeft wat fout is geweest dat is erg jammer, maar wie heeft er nooit iets fout gedaan in zn leven. En het is al jaren terug'.
En daarna:
'Ik wil niks goedpraten hoor'...
Jij bent echt lachwekkend. Je praat over story en prive,terwijl toch echt een hoop dikke aanklachten tegen hem liggen. Al zijn vorige werkgevers willen niks meer met hem te maken hebben. Dat zegt ook wel wat. Het is gewoon een onbenul. Maar goed, als je je stem aan dat lpf-clubje hebt gegeven wil je daar niets van weten. En dan ook nog denken dat je het gelijk aan je zijde hebt. Hoe dom kun je zijn.
@MAXIMO 05-01-07 @ 14:00
jij hebt een objektief beeld van de gemiddelde PVV-er? vertel...
voorspelling: volgend slachtoffer wordt hero brinkman
'Hij is een man uit de keiharde praktijk. Vecht als politieman in Amsterdam al twintig jaar tegen krakers, wiettelers, junks, illegale handelaren, jeugdbendes en straatcriminelen. Tevergeefs, stelt hij, want de softe cultuur van politie en justitie in Nederland maakt hem het werken vrijwel onmogelijk.'
Lees: hij is buiten zijn boekje gegaan door excessief geweld te gebruiken als politieman. Dat werd gedoogd, maar hem werd verteld dat hij beter kon gaan solliciteren. Waarvan acte.
Als Wilders integer is, gooit ie Graus snel de partij uit. Op deze manier maakt ie zich onmogelijk.
Onderbuik 05-01-07 @ 13:18
Zolang ze zich aan de wet houden is er niks aan de hand en dat is al helemaal geen reden om "eruit!" te roepen.
@dlseth
Daar zou Graus geen rekening mee moeten houden als PVV'er zijnde, tenzij hij een foetus ziet als een dier dan zou hij er nog eens bezwaren mee kunnen hebben.
@Kees Maf 05-01-07 @ 13:50
als hij echt zijn vrouw heeft mishandelt e.d. moet hij gewoon weg. Misschien kan Pastors of Eerdmans in zijn plaats...
@echwel stijl !!
Frustrerend he de waarheid :)
Finnish humor:
Tja, kost veel kracht, krijg je trillende onvaste vingers van
Go geertje go geertje!
@mezelf
behappen = befappen
Zoals we bij zoveel populistische rechtse splinterpartijen al hebben kunnen zien, zal óók Wilders' racistische, fascistische en zelfverrijkende clubje zichzelf slopen. Chapeau Graus, zo lust ik er nog een paar!
*kijkt handenwrijvend toe*
Finnish Humor:
Nu weet ik waarom je zo fel bent in gelijk te krijgen
Jammer dat hij zijn werk niet afgemaakt. Nu komt er verdoeme ook nog klein Grausje ter wereld. Een gemiste kans Dion!
mekker
alweer? Twee keer gelijk krijgen op GS op één dag, dat kan mijn pikje nauwelijks behappen :)
@finnish humor 05-01-07 @ 13:30
Helemaal mee eens: je moet als politicus wel wat netter zijn dan 'juridisch onschuldig'. Waar rook is hoeft niet altijd vuur te zijn, klopt, maar desalniettemin berokkent 'de affaire Graus' de PVV nu schade. Alleen daarom zou Graus moeten vertrekken. Hij hoeft het dus niet eens gedaan te hebben. Punt is natuurlijk ook dat er wel wat meer vaagheden rond Graus zijn naast het vermeend meppen van z'n zwangere vrouw. Wat mij betreft geldt een hoge intergriteit voor politici uit alle richtingen, links én rechts.
Jack Shit 05-01-07 @ 13:46
Wat een vasthoudend dom zakje stront ben jij.
LEES DAT ARTIKEL< AL BEN IK BANG DAT HET GEZIEN JOUW STORY EN PRIVE VERLEDEN IETS TE HOOG GEGREPEN IS.
Ik reaguur niet meer op jouw, te dom voor woorden
Finnish Humor:
Hierin geef ik je gelijk!
@ echwel stijl
Een neppo?
iemand die voor de PVV met al de bedreigingen in de 2e Kamer durft te zitten noem ik een HELD.
Dat hij ooit iets prive gedaan heeft wat fout is geweest dat is erg jammer, maar wie heeft er nooit iets fout gedaan in zn leven. En het is al jaren terug.
Ik wil niks goedpraten hoor, maar ik vind het maar roddel en achterklap wat hier gebeurt.
Story en prive nivo, terwijl er belanngrijker zaken op tafel liggen.
spooky 05-01-07 @ 13:20
Blablaa
Ben blij dat je er zo serieus op ingaat. Ook druk zeker?
ps heet je toevallig Jaap?
@Echwel Stijl !! 05-01-07 @ 13:39
voor Graus gelden precies dezelfde regels en wetten als ieder ander in Nederland, en volgens mij is hij blijkbaar nog niet berecht/veroordeelt o.i.d. Overigens: naast lichamelijk geweld is verbaal geweld (imams e.d.) ook schadelijk!
Maakt niks uit heeft al twee keer loon gestort gekregen komt goed.
jan peop
'het islamtuig gaat aanpakken. Aan je generaliserende opmerkingen te zien stem je zeker PvdA?'
prachtig in één regel. Hieruit volgt dat Jan Bruinwerker kennelijk ook PvdA stemt want om een hele godsdienst met talloze stromingen tuig te noemen durft zelfs je broer Michiel niet aan.
Finnish Humor:
Hierin geef ik je gelijk!
Onderbuik 05-01-07 @ 13:37
Vooral door Graus ja. Everybody impressed!!
mekker
nogmaals, als ik guusje was zou ik zelf opgestapt zijn, maar nijmeegse gemeenteraad is wel democratisch gekozen. Als de kiezer dit soort gedooggedrag niet aanstaat staat het ze vrij anders te kiezen de volgende keer.
Jack Shit 05-01-07 @ 13:35
Vij f jaar geleden?
Je ziet toch wat voor een neppo het NU is?
En ik ben een liberale anarchist, dus geen PVDA
@Echwel Stijl !! 05-01-07 @ 13:34
ik ben niet zo overtuigd van de daadkracht van ons rechtsysteem, wat prikkeling door bv de PVV kan zeker geen kwaad.
@echwel stijl
Persoonlijk zal het mij een rotzorg zijn als die Graus 5 jaar geleden iets deed wat niet KAN.
Enige wat mij interesseert is dat de PVV ,het islamtuig gaat aanpakken.
Aan je generaliserende opmerkingen te zien stem je zeker PvdA?
Onderbuik 05-01-07 @ 13:31
Nee, natuurlijk niet,
en gelukkig hebben we goed rechtssysteem dat deze mannen aanpakt.
Daar hebben we de hypocriete Grauss niet voor nodig.
Finnish Humor:
Tja de Nijmeegse gemeenteraad is eh wat links..
Voor de geloofwaardigheid van de PVV Graus d'r aus. De PVV is juist tegen de sharia en dus vrouwen slaan. Hier geld gallische hoflijkheid. Een vrouw sla je niet. Hoe slecht ze ook kookt. Graus denkt anders : "Vrouwen zijn net biefstukken, hoe harder je erop slaat hoe malser ze worden. Zangerschap maakt daarbij natuurlijk geen graus aus.*"
* Limburgs citaat, heeft nooit plaatsgevonden. Maar Graus lokt het wel uit.
@Echwel Stijl !! 05-01-07 @ 13:26
dus van jou mogen dat soort idiote imams gewoon doorgaan? Aan die lui mankeert wel iets meer dan een verkeerd kapsel...
@denktzelfstandig maar niet zo goed
beetje herhaling van zetten maar goed, doel heiligt de middelen.
In de kamer geldt niet alleen de juridische afwegingen, zie affaire Peper. Moreel en politiek moet je onomstreden zijn, links of rechts doet er niet toe. Probleem van Graus is dat er een stapel aanklachten ligt juridisch en anderzijds en hij totaal gen openheid van zaken geeft. Dus een politiek kansloos geval. Einde zaak. Volgende zaak.
Vergelijk geval Guusje. In mijn ogen niet goed te praten, maar er is in ieder geval bekend wat er aan de hand was en gemeenteraad heeft effectief mogelijkheid burgemeester weg te sturen niet benut.
DenkZelfstandig 05-01-07 @ 13:22
Hou nou toch op en lees dat artikel!
Dit soort lutsers wil je toch niet in de kamer, ook al spreekt de inhoud je aan.
@Flodder 05-01-07 @ 13:20
ok, volgens jou zit er een grote groep xenofobe haters bij de PVV, maar baseer jij (en anderen, en "de media") dit ook ergens op?
Ik zou wel eens een onderzoek willen zien waaruit je kan zien welke mensen op welke partijen stemmen. Ik denk niet bij voorbaat dat er op de PVV, meer "bedenkelijke" mensen hebben gestemd dan bv op de PvdA, of de SP...
Onderbuik 05-01-07 @ 13:10
lees JAck Shit maar,dan weet je wat Flodder bedoelt
Doin Graus, ga eens deaud... Ouwe lutser! Beetje de populaire vent uithangen met zelfbedachte hersenspinsels en dat zonder de juiste papieren. En dan ook nog eens het fatsoensbeeld overtreden. Zoals Niceau Dijksheaurn altijd zei: Ongezien de tyfus!
Als je iemand niet wil tolereren in de T.K. waar geen bewijs tegen stand houdt, enkel omdat hij aangeklaagd is, dan is iedereen in de T.K. voortaan vrij om afgeschoten te worden op grond van verzonnen, gelogen aanklachten. Alleen al om die reden zou je dit niet moeten willen.
Politici hebben gewoonlijk hun mond vol dat het over inhoud en niet over personen moet gaan, maar toch zie je bij "politiek niet-correcte" partijen dat telkens de poppetjes en niet de inhoud aangevallen wordt. Ik houd het voorlopig maar bij de conclusie dat het establishment simpelweg geen INHOUDELIJK argument tegen deze partijen heeft. Ook opvallend trouwens dat degenen die slachtoffer zijn van "op de man spelen" juist door de schuldige politici beschuldigd worden "populistisch"en "niet op inhoud gericht" te zijn. Totaal gelul, maar ze weten kennelijk niks beters. Het komt neer op iemad voor eikel uitschelden omdat je toch niks beters weet.
Jack Shit 05-01-07 @ 13:03
Lees deze Jan Peop GOED,
en weten weer wat voor intelligentia er op de PVV stemt.
Blonde Willie zal blij zijn met jouw bijdrage, jonge, jonge......
@mezelf
simpliceren = simplificeren
Onderbuik 05-01-07 @ 13:10
Ik kan wel begrijpen waarom mensen op wilders stemmen. Veel uit angst of boosheid. Andere partijen zijn immers de immigratieproblematiek volkomen uit de weg gegaan. Er zit echter ook een grote groep xenofobe haters bij de PVV-stemmers, in mijn ogen. Met die mensen heb ik niet zoveel op. Net zo als met mensen die nu het gedrag van Graus bagataliseren of daar de media de schuld van geven. Ik ben zoiezo tegen populisten die complexe problemen simpliceren en dusdanige simpele schijnoplossingen verzinnen. Vind het erg zorgelijk dat het populisme zo welig tiert in Nederland, zowel op links als rechts. En fuck it. Dit is GS, en dit is mijn ongnuanceerde nodeloos kwetsen visie op PVV-stemmers.
Dr. Nase 05-01-07 @ 12:54
Als schelden alles is wat je kan moet het maar. Maar als je iets zinnigs te melden hebt over het waarom Graus met rust laten terwijl er bergen aanklachten lopen, dat liever eigenlijk. Het liefst heb ik eigenlijk een reactie op mijn stelling dat de de partij voor de vrijheid selectief is in de vrijheid die voor diverse groepen in onze samenleving gelden. Moslims worden erop gewezen dat je mischien in Marokko je vrouw mag slaan maar hier niet en Graus ziet dat net even anders. Jij vind dat Graus met rust gelaten moet worden terwijl er ernstige verdenkingen van strafbare feiten zijn ( ja ik druk me voorzichtig uit) en vind dat maoisten maar weer eens onderzocht moeten worden. Net als bij vrouw slaan pleit je voor rechtsongelijkheid bij het doen naar onderzoek van strafbare feiten. Behoorlijke hypocriet vrijheidsbegrip vind ik dat!
Vrijgesproken voor de mishandeling van zijn vrouw, had de rechter per ongeluk zijn Sharia wetboek opengeslagen?
@MAXIMO 05-01-07 @ 13:11
Zeg dat maar niet tegen Rouvoet of een SGP pipo.... Voor die types staat abortus gelijk aan moord...
@MAXIMO 05-01-07 @ 13:14
als Graus bewijsbaar verkeerde dingen heeft hij gedaan moet hij volgens de wet gestraft worden, dat is duidelijk.
Hetzelfde geldt natuurlijk voor Imams die haatdragende teksten uitbraken, ook dáár moet tegen opgetreden worden, anders maak je je schuldig aan positieve discriminatie, en we weten allemaal dat dát niet mag.
Jack Shit 05-01-07 @ 13:11
Waar zij zich allemaal wel niet druk over maken.
Zogenaamd voor de vrijheid van meningsuiting maar ondertussen andersdenkenden proberen de mond te snoeren en zelfs een vrouwenmishandelaar binnen de partij tolereren.
Hoe noemen we zoiets? Hypocresie ofzo, toch?
@Jack Shit 05-01-07 @ 13:11
ja klopt, dergelijke types moeten zo snel mogelijk uit Nederland...
dlseth 05-01-07 @ 13:03
Een abortie is een andere mogelijkheid, ook pijnlijk maar iets humaner.
@Flodder'
Dus dat! Dank je voor de aanvulling.
Terwijl jullie hier ouwehoeren werkt de PVV aan "de grote schoonmaak" ... waar de regering zelf te slap voor is:
Geert Wilders eist uitzetting Eindhovense imam - Trouw
woensdag 03 januari 2007
Trouw - De Eindhovense imam Kariman moet onmiddellijk Nederland worden uitgezet. Dat eist fractievoorzitter Geert Wilders van de PVV woensdag van minister voor Vreemdelingenzaken Ernst Hirsch Ballin (CDA).
De negen man sterke fractie van de PVV vindt het 'onaanvaardbaar' dat de man toch weer heeft gepreekt in het gebedshuis en eist maatregelen van Hirsch Ballin.
@Flodder 05-01-07 @ 13:08
waarom doe jij zo denigrerend over PVV-stemmers, heb je onderzoek naar hen gedaan, of zijn het alleen oprispingen uit je eigen donkere gekrochten...?
Strafbaar of niet, de man is één grote leugen. Hoe noemen we dat ook al weer??
O. ja, HOAX
De gedachte van een PVV-stemmer. *Misschien was het wel een vervelende vrouw. Vooral die zwangere kunnen erg lastig zijn met dat zogenaamde hormonen-excuus. Het zijn onderhand net allochtonen* En zoals Graus al zegt op de Wilders-site. 'Ik wil het fatsoen terug in Nederland. Desnoods met harde hand'.
Hmm, maar als zijn zwangere ex slaat, betekent dat dan ook dat er inmiddels ergens een mini-Grausje rondloopt?... Da's wel een heel eng idee!
Hoop dat mevrouw ex-graus na de mepperij behalve aangifte doen ook heeft besloten niet als broedmachine te willen fungeren voor deze psychopaat.
Gonny Graus...
'En wie met drank op achter het stuur gaat zitten is een potentiele moordenaar'. Klopt, maar die heeft niet expliciet de intentie iemand te verwonden of doden. Als je iemand slaat, is je enige intentie de andere pijn te doen. Zit nogal een verschil tussen, hoewel de gevolgen van allebei zeker even desestreus kunnen zijn. Daarom vind ik dronken in de auto zitten minder moraal verwerpelijk als een zwanger vrouw het ziekenhuis in slaan. Weet niet hoe de gemiddelde PVV-stemmer hier over denkt.
LoL @ Sévèke 05-01-07 @ 12:58
Dat zou natuurlijk ook niet mogen maar zoals ik al zei is dat niet te vergelijken met dit agressieve gevalletje die ook nog eens fantast blijkt te zijn en die meer medelijden heeft met een dood muisje dan met zijn eigen vriendin. Die vent spoort gewoon niet itt van der Horst die wel alles redelijk op een rijtje heeft.
Iemand als Graus heeft we meer voor Wilders gedaan dan menig ander lid, dus die erkenning moet je hem geven.
Jammer dat prive-zaken in de weg komen van het politieke doel, het opruimen van de allochtonentroep in NL.
Wat die Graus gedaan heeft is NIET goed te praten, toch ben ik van mening dit (politiek) gezien door de vingers te zien vanwege het belang van een partij als de PVV, want dat allochtonentuig lacht zich weer dood om die domme hollanders die iemand uit de politiek willen wippen over een ex-vriendin.
dit is trouwens de goede link:
www.meervrijheid.nl/index.html?mr-hitl...
@MAXIMO 05-01-07 @ 12:55
Had ze de pil maar netjes motten slikken. Wie niet horen wil, moet voelen!
@Patrick Bateman 05-01-07 @ 13:00
beter dat jij het zegt dan iemand die wél bij zijn volle verstand is.
ps. doe eens niet linken.
@finnish humor 05-01-07 @ 12:53
er is toch niks mis met geverfd haar, volgens mij verft Femke Kaakklem haar haar ook, zij is van origine namelijk behoorlijk blond...
@ Onderbuik 05-01-07 @ 12:48
Ik verklaar jou verliezer van deze discussie op basis van Godwin's Law:
en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_Law
MAXIMO 05-01-07 @ 12:55; wanneer een agent met drank op achter het stuur gaat zitten, dan is diegene zijn baan kwijt. Maar de baas van de Politie (Ter Horst) mocht gewoon blijven zitten.
Punt 2: die zij fout doet is dat ze het vervolgens in de doofpot probeert te stoppen.
En wie met drank op achter het stuur gaat zitten is een potentiele moordenaar.
Genoeg redenen om 'm een column te Geenstijl te geven.
Oh, bedoel je dit? Zeg het dan gelijk. Tja blond en vrouw
LoL @ Sévèke 05-01-07 @ 12:50
Maar je zwangere vriendin in elkaar trappen is toch van een ander soort orde.
Als je tot dat in staat bent ben je gewoon een inferieur mens en absoluut niet geschikt voor de politiek.
Tenzij de PVV'ers dit toejuichen, zou zomaar kunnen met die aanhang..
spooky 05-01-07 @ 12:41
Moet ik je nou ook uitschelden in geenstijlturbotaal zieltje?
@LoL @ Sévèke 05-01-07 @ 12:50
verrek Guusje Ter Horst, die hadden we ook nog, óók een linkse rakker, net als Marijke Molenaar-Vos, blijkbaar is iedereen gelijk maar als je links bent ben je iets meer gelijk...
Linkse hoernalisten ga eens aan het werk, en zoek deze 2 dames tot op de bodem uit, voor Nova-Zembla hetzelfde: aan het werk!
mekker
*doet collegemodus aan*
pathetisch = afkomstig van grieks woord pathos, hartstocht, thans veelal denigrerend bedoeld, in dit geval om wanhopige pogingen van wildersadepten bij dit item te parafraseren
mozart = componist 1756-1791, bekend van mooie operas als don giovanni, ook bekend om sterke gelijkenis, kapselgewijs, met voorman van partij voor de vrijheid
rukken = favoriete bezigheid gemiddelde pvdv aanhanger
*doet collegemodus snel uit*
los van de discussie over 't geval graus : de volksvertegenwoordiging zou de wet- en regelgeving m.b.t. wachtgeld voor (ex-)tweede kamerleden nog eens tegen het licht moeten houden. 't is niet te pruimen, dat lieden, die de boel bedotten en/of vanwege korte zitting in de tk hoegenaamd geen reedt hebben uitgevoerd, wel voor wachtgeld in aanmerking komen. eauk dient er wijziging in de regelgeving rond het hebben/houden van kamerzetels te komen, zodat we in de toekomst van het verschijnsel eenmansfracties (als tussentijds afscheidsels van partijen waarvoor ze in eerste instantie in de tk kwamen) verlost zullen zijn. kamerzetels horen aan een partij te kleven, niet aan een persoon. of dat nou 'ali's ik voer geen f*ck uit, maar laat de kassa wel rinkelen lazrak' of 'geerten ik wil 't wat rechtser wilders' zijn.
Als je vrouwen slaat ben je een Islamiet!!
en laten we eerlijk zijn iedere partij heeft uitschot.
.
Wat te denken aan Guusje ter Horst ((PvdA) + baas van politie) die stront lazurus door de politie achter het stuur vandaan werd gehaald. Vervolgens probeerde Ter Horst dat in de doofpot te stoppen.
.
Een gemiddelde politie-agent zou ontslagen worden, maar Ter Horst blijft gewoon weer zitten en zo kunnen we nog tijden door gaan, maar dat is zonde van onze tijd :)
Tja hij zal zijn plek in de kamer wel verdient hebben met zijn serie (is die alleen in Limburg te zien geweest?) voor Geert Wilders.
@lamskabouter, als ze iedereen uit de kamer gooien die uit is op zelfverrijking dan word het aardig leeg denk ik
@Patrick Bateman 05-01-07 @ 12:43
en daar gaan "we" weer, waarop baseer jij het dat linkse mensen minder naar sbs6 e.d. kijken, meer lezen, dus eigenlijk superieur zijn aan andere mensen? Eigenlijk lijk je een beetje op Adolf Hitler, maar ja die was ook behoorlijk links, dat klopt dan wel...
Finnish Humor:
Misschien domme vraag, maar wat bedoel je met pathetische mozartrukkers?
Zolang iemand niet is veroordeeld door de rechter, is diegene onschuldig.
.
Het zou een mooie boel worden anders hier :)
@Helmonds eigen: Das gewoon Graus voor zijn abonnement op de bruinstudio. heeft zijn kleurtje laten aansluiten bij zijn gedachtengoed.
@ finnish humor 05-01-07 @ 12:44
Lijkt me ook in het belang van de PVV dat 'ie zijn biezen pakt, dit blijft nog heel lang doorzeuren gezien het aantal potentiële 'juridisch onbewezen' schandaaltjes bij Dion.
Het plaatje dat er nu bij de tekst bovenaan staat past een stuk beter!
Ik wacht op de eerste onbenul die over het demoniseren begint. Mezelf dan uitgesloten he.
ik vergoeilijk helemaal niks. Kan mij niets schelen of ze links of rechts zijn. Als ze niet deugen opzouten. Wel graag transparant zijn over je verleden, een argument waar de pathetische mozartrukkers nog niets over gezegd hebben.
Zo te zien heeft shock'nblog moeite met het doorgronden van zijn eigen nick
@ finnish humor 05-01-07 @ 12:41
Ik weet niet of het Rechtse Volksdeel wel zo geïnteresseerd is in geschreven media...
Een nieuwsrubriekje op SBS6 lijkt me beter aansluiten bij de doelgroep!
@Dr. Nase 05-01-07 @ 12:37
ja daar zeg je zo wat, er zitten ineens veel maoisten in de 2e kamer, daar zal vast wel wat op aan te merken zijn, lijkt me voer genoeg voor de azijnbode...
@Johan: De krant heeft gewoon gedegen onderzoek gedaan, en heeft nu een beerput opengetrokken. Graus had losse handjes, heeft meerdere werkgevers beaus gemaakt en is wat aan de late kant met het betalen van rekeningen.
Graus beweert vrolijk dat er in Heerlen een no-go area is voor de pliesie, omdat pliesiewagens daar in de fik worden gestoken. 1(!) belletje naar de pliesie leert dat Graus uit zijn nek kletst!
En nu gaat rechts huilen "ze demoniseren ons, boehoehoehoe".
Die treedt tussen nu en 2 maanden af om wachtgeld te vangen. Want daar heeft hij hard voor gewerkt!
Finnish Humor:
Ja, ik sta voor Geert Wilders. Ik ben het ermee eens dat leden die dingen doen, welke niet geaccepteerd kunnen worden, het veld moeten ruimen.
Wat ik jammer aan je reacties vind, is dat je volop scheldt op een lid van de PVV en andere partijen cq personen vergoeielijkt. Oftewel je staat mi niet echt ergens voor, kletsen kun je goed!
@Onderbuik 05-01-07 @ 12:36
Dat was hilarisch... Eerst dikke hommeles op het staatsjournal over dode negertjes door een nederlands bedrijf. Dagenlang drammen en beelden laten zien van hoe schuldig wij nederlanders wel niet zijn aan de situatie in Ivoorkust. Tot bleek dat de handtekening van Marijke 'Molenaar' Vos (GL) eronder stond. Oeps. En het staatsjournaal zei er geen woord meer over.
.
Net zoiets als jeugdzorg. Jarenlang vallen kinders als vliegen. Geen punt voor de staatstelevisie; om de zoveel tijd effe melding maken en voor de rest doorhameren op triviale shit. Komt Verdonk op jeugdzaken terecht? Ja, dan moet alles ineens aan de tand worden gevoeld!
@ shock'nblog 05-01-07 @ 12:40
Waarom een hetze tegen Wouter Bos? Waarom een hetze tegen Michiel Smit? Waarom een hetze tegen Tim Kuik? Waarom een hetze tegen Stivoro? etc.
Omdat het GS is, lijkt me nogal logisch. Ben je hier voor het eerst?
@Dr. Nase
U bent voorstander van selectief winkelen, ik word weer bevestigd in mijn mening over de partij voor de vrijheid. De een wat meer vrij dan de ander. Je bent net zo'n lutser als de maoisten die je beschuldigd wil hebben.
al dat paranoide gezeur over de linkse media. Er zijn genoeg rechtse media. En het je niet bevalt, begin zelf een site of krant, er is 'kennelijk' een grote niche aan de rechterkant.
Hahaha, ik lach me kapot om al die hypocriete reacties van die PVV-sympathisanten. Je moet ze eens horen als het over allochtone verdachten of erger, linkse politici gaat. Wat een schijnheilig zooitje bij elkaar. Wilders verliest al zijn geloofwaardigheid als hij deze mongool in de partij laat zitten.
@ JAck shit, je praat nu echt peop. Heb je het stuk niet gelezen? Hij is super onbetrouwbaar, alleen bezig om zichzelf te verrijken. Hoe kan zo iemand in het landsbelang optreden???
@finnish humor 05-01-07 @ 12:36
Jahahaha, ik geniet ook zeau van het gespartel van de Andrélon zomerblond-stemmers.
bateman,
dat er nog meer idioten dan graus in de kamer lopen was mij bekend, maar dat pleit graus niet vrij. Royement van promes is alleen ingetrokken om procedurele redenen. Ze hadden een potje van het royement gemaakt. Beetje dom. Dat wel weer.
Ach ja de media heeft weer iemand gevonden hoor.
Ja die kerel is wat excentriek figuur. Gelukkig niet van die SAAIE GRIJZE MUIZEN en dan is het nog niet goed.
Beetje jammer dat hier de media nageblaat word en Graus schuldig word bevonden voor het pesten van een ex-vriendin.
En ja als ik bij de PVV zou komen zou ik ook mijn bek houden over mijn verleden.En dan word er maar geluld jammer dan.
Meeste reaguurders die hier Graus afzeiken zijn zelf te laf om zich in het openbaar uit te laten en Graus doet dat wel, misschien soms onbeholpen maar hij zit er net dus wie weet komt het allemaal goed.
Pfff
Als je gaat graven vind je altijd wel wat
Licht het doopceel van die maoisten 's en laat Dion met rust
Hufters
@finnish humor 05-01-07 @ 12:27
linkse politici worden vaak de hand boven het hoofd gehouden door de (overwegend linkse) media... Hoor jij bv. nog iets over het gifschip daar ergens in Afrika, en onze milieu-mongeaul molenaar MARIJKE VOS?
@ finnish humor 05-01-07 @ 12:32
De royement van Pormes is later teruggedraaid door de partijraad.
Hij mocht ook nog 6 maanden in de 1e kamer blijven zitten...
@Patrick Bateman 05-01-07 @ 12:25
Hoe leuk ik het ook vind om tegen links tuig aan te schoppen, we hebben het hier over Dion Grauz. Wilders en z'n cluppie horen, als rechtse partij, boven die eco-proleten en terroristen van GroenLinks te staan.
wat een laffe hoxha
hij is schuldig*
*
hij is juridisch niet schuldig
aerschdekken noemen we dat wel. draaikonten ook.
Hoxha is een ongefundeerde op effect beluste laffe zak*
*Hoxha is een ongefundeerde op effect beluste laffe zak
fantastisch om hier de wanhopige geertlikkers te lezen die plotseling roomser zijn dan Billendichtdus XVI, alleen omdat het hun vrindje graus betreft. Met 2 maten meten.
hey, feauteau vervangen?
Wat een hoop tekst om te lezen dat hij niet schuldig is. Ik heb zo mijn principes over onschulig zijn mits bewezen.... en tegen het rook en vuur argument. Zeer vaak is er sprake van rookgordijn zonder vuur of een vuur van een ander! Wijnand Duijvendak die net weer genoemd wordt, is ook een typisch voorbeeld van jurisdisch onschuldig. Bij hem is het ook de wereld op zijn kop. Niet hij moet zijn onschuld aantonen, het OM moet de rechter overtuigen van schuld. Wij die altijd over vrijheid hebben, laat dat voor iedereen gelden die niet bewezen schuldig is.
pormes is geroyeerd, duivendak was geen rara, ten eerste niet waarschijnlijk (rara is gewelddadig, past niet in profiel duivendak), en daarnaast was het een hetze in televaag.
Kern is echter dat dit alles transparant is. Graus zwijgt en is daarmee dubbelverdacht.
Het gezeur over dat je pas schuldig bent etc, geldt alleen in juridische zin, maar niet in ethische en politieke zin. Vergelijk kwestie Peper.
@finnish humor 05-01-07 @ 12:27
Jan heeft laast gepaste afstand van Mao genomen hoor.
@finnish humor 05-01-07 @ 12:21
Anja Meulenbelt, 1e kamerlid voor SP, mag ongestraft haar antisemitische leugens spuien op d'r weblok.
duivenkak doet niet geheimzinnig over zijn verleden. Bij Maorijjnissen heb je een punt. Het zou hem sieren als hij publiekelijk afstand doet van zijn onzinnige gedweep met mao in het verleden, zoals bijv Barroso dat ook heeft gedaan. Maar boetekleed aantrekken lijkt niet tot de kerncompetenties van jan te behoren.
@ finnish humor 05-01-07 @ 12:21
Dam Pormes, helpert van treinkapers, getraind als guerrilla...
nl.wikipedia.org/wiki/Sam_Pormes
Jammer voor Geert. Is ook meteen weer een smet op zijn blazoen. Maar die Graus moet er aus. Oppleuren met die oplichtende fantast. Die gast hoort in Parnassia thuis. Kan die daar in de kamer gaan zitten.
volgens mij is die man nooit veroordeeld, en in dit land telt nog steeds dat je dan gewoon onschuldig bent. Ik weet dat we op geenstijl schijt daaraan hebben, maar ik dacht... ik zeg het toch nog even...
Dion, slik eens een pil van Drion
Graus heeft een hoop aangiften kunnen weerleggen, ies ook iets voor te zeggen natuurlijk.
@ finnish humor 05-01-07 @ 12:21
Wijnand Duijvendak bijvoorbeeld, oud RARA-lid...
nl.wikipedia.org/wiki/Wijnand_Duijvend...
@Johan: Limburg is vergeven van corrupte ondernemertjes en prutsende bedrijven en zakkenvullende gemeenteambtenaren, dat is niet de schuld van De Limburger.
Finnish Humor:
Wijnand Duivendak, Jan Marijnissen etc etc etc
johan
beyond the point, het stond ook in nrc, volkskrant. Daarnaast zwijgt graus over zijn verleden. Als ik iemand wil aannemen die niets over zijn cv kwijt wil, kan ie het schudden. Heeft kennelijk wat te verbergen.
Geert doe nog eens een columpje om die uit te leggen.
De Limburger is een krant die afgaat op roddels, achterklap en vooral op rancuneuze bronnen die zogenaamd anoniem moeten blijven "uit vrees voor represailles". Het is een provinciaals kudtkrantje met halve zolen als verslaggevers die allemaal o zo graag voor de Azijnbode hadden willen werken. Wie de geschiedenis van De Limburger nagaat, ontdekt hoeveel bedrijven en mensen dat blad al in de afgrond heeft weten te storten met behulp van anonieme bronnen.
Mekker
Welke kamerleden doel je op dan? Elke partij, correctie, elke fatsoenlijke partij screent potentiele kamerleden, omdat dit soort verhalen niet prettig zijn voor partijen.
PS Fraaie feauteau trouwens, hulde
Dit is de stand van zaken in de politiek vandaag de dag: een groot theater van de lach. Iedere mafkees die wat te melden denkt te hebben begint een politieke partij en komt met wat populistisch geschreeuw nog in de kamer ook. Vervolgens worden de zetels gevuld met totaal incapabele mensen die niet in de politiek thuis horen. Binnen afzienbare tijd valt de partij uiteen en is het gedaan. Allemaal op wachtgeld en de subsidie er doorheen. We zagen het al bij de LPF en het gaat weer gebeuren. Helaas raakt de hele politiek ermee besmet en zitten we straks met een totaal versnipperde en gepolariseerde kamer die vleugellam is en volledig gebrek aan daadkracht. Maar wel ieder jaar verkiezingen. Gezellig!
De krant brengt de leugen in het land.
Een gezegde die juist in deze dagen weer zeer actueel is.
Waarom blijft het zo stil over milieu "terroriste" Marianne Theime.
Haha, meest briljante look-a-like foto ooit!
Ik zie die Dion 's nachts ook wel een klein musje oppeuzelen.
Waarom denk ik als ik Dion hoor aan dikke tieten, een autoque en sport...
Dion G is opeens 3 tinten knapper geworden op de picca.
Eng.
Een autoverkoper die blijft roepen wat voor eerlijke jongen die wel niet is. Die kan je toch niet vertrouwen
Fijn dat je wel wegkomt met het slaan van je zwangere vrouw, maar als je een fiets (DIE NIET EENS OP SLOT STAAT) fftjes leent krijg je wel pleuris. Lijkt hier Amerika wel.. :-(
-weggejorist-
Finnish humor:
Wat vind je van alle anderen kamerleden, die ook geen vlekkeloze reputatie hebben? Wat wil je hiermee doen?
Jaja , "Beesten met Dion" was een TV-klapper. Hij hing ook flink de beest uit als de camera's niet draaide blijbaar. :X
Maar het is toch ook de bedoeling dat een afspiegeling van de samenleving ons vertegenwoordigt in de tweede kamer, dus hoort Graus daar zeker ook bij!
Zitten al genoeg jasjes dasje daar zonder enig strafblad of notitie.
Kunnen we met zijn allen weer wat "losser" gaan doen.
Dewaarheidstaathier 05-01-07 @ 12:04
ach... zo heeft iedereen wel wat als je maar goed genoeg zoekt... ik beoordeel hem wel op zijn daden in de kamer, en niet op die van uit ze verleden...
Met dat argument kan Hendrik Muller ook aanschuiven in de Kamer. Wie weet valt ie mee als Wilders hem in zijn armen sluit. Verleden telt niet. Wat een blinde lutser ben je, als je in dit soort sprookjes gelooft.
Smaad! Kom er maar in Mosco, Mosco en Mosco!
LOL: Dion Graus was aanvankelijk autoverkoper.
hij lijkt op Pinguin uit Batman IV (vooral bij nu.nl)
wordt binnenkort trouwens nog gezellig in de kamer met al die eenmansgroepen, negen om precies te zijn.
Deze Pil van Drion Martin Graus moet zo snel mogelijk de Tweede Kamer uit. Laat 'm een leuk eettentje in Venleau beginnen. Rukker.
@ Dewaarheidstaathier 05-01-07 @ 12:04
Je beoordeelt hem liever op wat ie nog niet gedaan heeft dan op dingen die hij wel heeft gedaan. LOGISCH!
Dion, ze zouden je netals Saddam moeten ophangen.
'Ik was bijna vier jaar directeur van een groot farmaceutisch bedrijf. Welk bedrijf dat was? Dat ga ik natuurlijk niet zomaar zeggen.' Nee natuurlijk niet, want dan checken we het ff en blijkt het niet waar te zijn. Dion Graus is een hoax. Who's next?
En waarom verbaast me dit nou niet; een tweedekamerlid van de partij van Geert Wilders.
D'r aus met die graus
ach... zo heeft iedereen wel wat als je maar goed genoeg zoekt... ik beoordeel hem wel op zijn daden in de kamer, en niet op die van uit ze verleden...
Dion Grauss is de Matt Herben van Geert Wilders.
Dat wordt dus Groep Graus. Allitereert wel lekker en staat ook vast garant voor vele uren kamerplezier.
Mag die mongeaul gewoon een neqschot en opkenkeren? Beetje je zwangere vrouw afrossen en dan in de tweede kamer komen. Apenland dat we zijn. Met bonobo geert voorop.
Dion Graus is een mongool*
*juridisch gezien is een objectieve constatering
who is next bij de PVV
Dat was ik niet, dat was die neger. Aldus Graus*.
*Juridisch gezien was dat een grapje.
Tja, wat moet je ook, zonder stoere kaaklijn en dito wenkbrauwen.
OPzouten met die mongeaul!
Prive en Story zijn er niets bij....
Na het interview in de Volkkrant, wist ik gewoon dat het een zware idioot is!
REAGEER OOK