Ambtenaren 020 vermoorden fietsers met stoeprand
Geen idee wie de chef Fietsers & Voetgangers is bij de gemeente Amsterdam, maar deze topambtenaar is een kruising tussen The Joker en Jigsaw. Presenteerden we u al eerder de plannen om voetgangers en fietsers elkaar te laten vermoorden in de shared space achter het Centraal Station, nu blijkt dat er door de gemeente al eerder proeven zijn gedaan om het voetgangers en fietsers zo moeilijk mogelijk te maken. Met dodelijke gevolgen. Ze hebben namelijk een zogenaamde killerstoeprand aan laten leggen in de Marnixstraat. Het een stratenmakersbermbom. Om de haverklap tikken fietsers en scooters het lage randje aan en gaan onderuit. In de volksmond wordt de stoeprand al de Beenhakker genoemd, vanwege alle gebroken en verbrijzelde botten die de sinistere stoeprand veroorzaakt. En in december 2014 kwam er nog een scooterbestuurder om het leven kwam toen hij na de val werd aangereden door een bus. Vermoord door een psychopathische stoeprand. De gemeente wilde niet reageren toen we vroegen naar wie de moordlustige ambtenaren zijn die dergelijke levensgevaarlijke verkeerssituaties bedenken, maar we hoorden in de donkere krochten van de Stopera een kwaadaardige 'MUHAHAHA' tegen de zwarte muren galmen. Afijn. Mocht u in de Marnixstraat de stoeprand ineens Allah Akbar horen schreeuwen, STAP DAN ONMIDDELLIJK AF! Want hij ligt er nog wel even. Alleen als wethouder Pieter Litjens zijn duim omlaag doet, wordt de killerstoeprand verwijderd. En Litjens is op vakantie. Dus de MarnixCam met video's van aanslagen van de stoeprand zal voorlopig nog wel aangevuld worden. Ziet u binnenkort opgebroken straten in Amsterdam? Vermijdt die straten dan ook als ze weer worden vrijgegeven voor verkeer. Killerstoepranden, shared suicide spaces, de gemeente Amsterdam wordt langzaam veranderd in Auschfietz. Of Bergen-Velgen. Shimanobibor. De stad gaat alle ethische grenzen voorbij om voetgangers en fietsers te vermoorden met hun Intifadah Infrastructuur.
Reaguursels
Inloggen@AsEl | 07-08-15 | 10:59
.
It proves my point... Iemand die in een zo falende organisatie als de overheid gaat werken is dom of heeft geen keuze om iets anders te doen.
.
Ik weet ook wel dat het management van de ambtenarenrotsen de belangrijkste bron van falen is; daar zitten de grootste kansarme sukkels die het hardst likken naar boven en die vooral zo weinig mogelijk beslissingen durven nemen omdat ze nog langer meemoeten. Vreemd, omdat ambtenaren (vooral de top) eigenlijk nooit ontslagen worden dus waar zijn ze bang voor.
.
Maar iemand met een beetje hersens, een klein beetje ambitie en een CV waar meer op staat dan een afgeronde cursus kantklossen wil toch niet werken in zo'n loserclub?
Laat iedereen die het écht interesseert (lokale weggebruikers / bewoners) wat crowdfunden om een paar stratenmakers en dagje te laten klussen. Hoeft niet mooi te worden, als rand maar weg is. Vast niet duur!
"Kunnen we de gemeente Amsterdam niet laten opdraaien voor de kosten van de zorg die hier uit vloeit?" De gemeente? Wie zijn dat dan precies? Ja leuk, nog meer van die mannetjes met blauwe pakjes voor IEDEREEN z'n deur die de belasting komen innen (als je niet 'braaf' betaalt). En niet meewerken = ontvoering naar klein hokje, en daar niet aan meewerken = d00d.
@Digital Refugee | 07-08-15 | 07:11
@fleurtje | 06-08-15 | 16:33
Wat een domme reacties. Natuurlijk bestaan er wel ambtenaren met gezond verstand. Probleem is alleen dat ambtenaren uitvoerders zijn en er maar enkelen beslissingsbevoegd. Een ambtenaar kan nog zo hard roepen dat die stoeprand godverdomme gister al weg had moeten zijn, als zijn meerdere er niet aan wil... gaat.er.niks.gebeuren.
Beslissingsbevoegde ambtenaren en/of wethouders met gezond verstand.. dáár schort het in de regel wél aan
@popov; misschien kan je het even uitleggen want voor m'n lol naar Amstedam om een stoeprand te gaan bekijken gaat me een beetje tever. Op de foto achter de AT5 link zie ik een stoeprand op pedaalhoogte en een miniscuul hoge witte streep. Ga je nu serieus zijn dat die witte streep het probleem is? In een stad waar je zelf met tramrails moet kunnen fietsen.
Amsterdam overbevolkt, daar doen we wat aan.
We killen gewoon wat fietsvolk. Dan komt er weer meer ruimte voor de automobilist!
Het is niet pedaalhoogte johoost ga anders eerst even kijken voordat je denkt te weten hoe het zit.
Was die stoeprand maar hoog, bijvoorbeeld een barrière van een meter dan had die scooterrijder nog geleefd en was die andere gast nu niet half invalide.
Voor sommige ambtenaren is 1 plek de beste plek, de hoogste boom! Hier in Zwijndrecht hebben we ook zo'n randdebiel zitten.
Wat is het probleem eigenlijk? Is de stoeprand hoog? Nee toch. Is deze onzichtbaar? Nee toch. Volgens mij is het net een nare pedaalhoogte. Waardoor je vast loopt. Geen reden om te vallen lijkt me, en al helemaal niet voor scooterhuftertjes.
Wat een achterlijke commentaren hier weer over rechtdoor fietsen en uitkijken. Er zijn meer dan genoeg mogelijkheden om net genoeg uit balans te raken zodat je tegen dat randje komt, zelfs als je weet dat het er zit. Misschien kunnen al die fietshaters even restpectvol hun mond houden en de boeren die gewend zijn dat ze ruimte zat hebben en niet snappen dat een fietser kan vallen omdat een fietspad te smal is en een gevaarlijk randje heeft gewoon weer lekker opzouten naar het weiland waar ze wel alle ruimte hebben. Dan doen wij de slagbomen op de A1 weer even achter jullie dicht.
Hebben jullie wel goed gezien hoe sommige van die mensen in de kreukels liggen? Verbrijzeld been, hersenletsel.
Zodra er scooterrijders om het leven komen juich ik deze stoeprand toe.
Meh. De meeste fietsters in Amsterdam geven geen ene fuck om verkeersregels, zebrapaden of stoplichten. Amsterdamse fietsers zijn asociaal en een gevaar voor de samenleving. I say, let them crash.
Welke mongool bedenkt er nou zo iets: Een kind snapt dat dit slachtoffers gaat opleveren. #GemeenteAmsterdam : Randdebiele ambtenaar opzoeken en sofort en zonder vergoeding een hele harde rotschop geven. @Fietsers: Dit is nalatigheid van de gemeente, aanklagen!
@fleurtje | 06-08-15 | 16:33
.
Inderdaad, ambtenaren zijn losers die het in het bedrijfsleven geen week zouden overleven omdat ze te dom en te lui zijn. Ook zijn het meestal types met een opleiding die in de maatschappij volstrekt onbruikbaar en/of nutteloos is, zoals communicatiewetenschap (haha, "wetenschap", hoe moeilijk kan het zijn) of alles wat eindigt op -ogie. En ja, veel gepest als kind en je weet wat underdogs doen zodra ze ook maar het kleinste beetje macht krijgen; dat zullen ze ten volle benutten om hun pathetische bestaan zoveel mogelijk te rechtvaardigen en te doen gelden!
Schitterende tekst, Johnny.
*Veliciposhima en Rijwielsaki toevoegt*
@fredjuhh | 06-08-15 | 17:48
.
Mag ik je er op wijzen dat "domme ambtenaar" een pleonasme is: "ambtenaar" volstaat dus en iedereen weet dan dat het over een verstandelijk uitgedaagd persoon gaat.
Ben ooit in Mokum eens (heel, heel lang geleden) met mijn auto met het rechtervoorwiel tegen het begin van een 20cm hoge rand gereden (gelukkig langzaam) die diende om een fietspad van de weg te scheiden.
.
De rand begon geheel ongemarkeerd; ik zocht een mogelijkheid om linksaf te slaan en zag hem niet. Voortrein naar de gallemiezen, maar leasebak dus niet zo'n punt.
.
Toen al vroeg ik me af wat voor mentaal uitgedaagde zwakzinnigen de afdeling verkeerzaken van 020 bevolkten; een fietser of scooter zou, na botsing met deze gele Richel des Doods zeker zijn nek breken.
.
Er is dus in pakweg 25 jaar niets veranderd in 020; idioten, éénherswncelligen en psychopaten maken qua verkeer nog steeds de dienst uit op Verkeerszaken!
Fiets dan ook rechtdoor! Ook fietsers moeten gewoon opletten in het verkeer, en netjes op hun eigen weghelft op het fietspad blijven. Niets mis met die stoeprand.
Leuk meisje wel, die daar valt !
Gefeliciteerd, GeenStijl! Direct succes. Het dodelijke fietspad wordt volgende week al aangepakt.
www.rtvnh.nl/nieuws/168529/amsterdam-p...
Een beetje fatsoenlijk fietsen en opletten is ook wel veel gevraagd van de gemiddelde Amsterdammer.
Ik heb daar net nog gefietst en ik kan het navertellen!
Tip van Prince: fiets niet teveel links!
Bovendien staan daar waarschuwingsborden maar ik denk dat de vele toeristen daar weinig aan hebben!
Wat wil je als 3/4 fietsers een stuur in een hand heeft en een telefoon in de ander, of af en toe helemaal geen stuur in de handen maar beide om dat ding. Moeilijk hoor om om je heen te kijken. Vrouwtjes in de filmpjes fietsten volgens mij nog zonder deugdelijk licht ook. Dat ding is er niet alleen om jou zichtbaar te maken voor anderen, maar ook zodat je zelf iets in het donker ziet.
Gewoon de Fietserbond in moeten schakelen die voeren meteen een hetze.
Als je gewoon op het fietspad blijft fietsen kun je daar niet op je bek gaan,verder moet je uit je doppen kijken als je aan het verkeer deelneemt.Voor je eigen lullige veiligheid,klojoos.
Dat die stoepranden inderdaad dodelijk zijn weet ik, omdat me de dood van 't zoontje van Nico Haak op de weg tussen Delft en 't gehucht Ketel bijstaat. Toen werd dat jochie aangestoten op 't fietspad; en kon 't joch niet meer gewoon even uitwijken maar verhinderde zo'n zelfmoordrand in 't wegdek dat hij z'n evenwicht kon houden. Gevolg: hij kletterde over de rand heen op 't wegdek ernaast waar de auto's langsreden. Hij werd overreden. Dat kwam in 't nieuws omdat 't die keer de zoon van 'n 'beroemde' zanger was.
Ik bedoel maar, 't gevaar van dat soort opstaande randen in 't wegdek zijn echt gevaarlijk. (zoals die wildgroei van paaltjes ook al de nodige doden hebben veroorzaakt) Van de ambtenaren (!) verlos ons heer.
Update:
www.telegraaf.nl/binnenland/24348667/_...
Volgens mij zit er gewoon iemand met een afstandsbediening naar de camera te kijken, als er weer een langs komt snel het stoeprandje omhoog, hoe is het anders te verklaren dat ze ( behalve de scooter maar die had een aardige snelheid ) allemaal precies in het gezichtsbeeld van de camera vallen terwijl het best wel een eindje fietspad is?.
Sorry hoor maar als je als fietser nog nooit een stoeprand bent tegen gekomen ben je ook een boerensufkut of buitenlander.
Dronken of niet oplettende mensen pleuren wel eens van hun fiets als ze een stoeprand over het hoofd zien....
Gaan we nu alle fietspaden van rubber maken? Misschien gelijk grachten dempen, pleuren ook genoeg onoplettende en of dronken snollen in
Rare praktijken van de gemeente, een beetje zoals de over-ijverige drempelplaatsing welke ik gewend ben.
Ik mag hopen dat Mario die kuttige gemeente ambtenaren met succes voor het gerecht sleept met hun uiterste onveilige regeldrang. Ik vraag me altijd af hoe de regeltjes fetisjisten dit soort achterlijke "oplossingen" verzinnen.
Mag hopen dat het nooit een rijbewijs krijgt.
Ik zou het betreffende stukje fietspad zelf moeten zien voordat ik kan oordelen. Ambtenaren staan er echter om bekend om beslissingen te nemen, terwijl ze nooit ter plaatse zijn geweest.
Het is een geniepig opstaand randje van een paar centimeter hoog en breed. Vrijwel onzichtbaar. Een ambtenaar moest een oplossing verzinnen om het fietspad van de trambaan te scheiden en heeft toen wat stoeptegels op z'n kant in de straat laten zetten en ze een klein stukje laten uitsteken.
In de belevingswereld van de ambtenaar levert het geen gevaar op want het is een afscheiding en daar mag je sowieso niet over heen. Nu blijkt dar ie toch gevaarlijk is zal er eerst over vergadert worden waarna een comité van deskundigen zich erover zal buigen waarna er een rapport met een aanbeveling aan de raad gepresenteerd zal worden. Daarna wordt er budget vrij gemaakt om het probleem op te lossen en wordt een gemeentelijke dienst opgedragen de uitvoering van de oplossing in de planning op te nemen.
Gemeente zal nu wel valhelm verplicht gaan stellen voor fietsers...
Dan stel ik bij deze de gemeente Amsterdam vooraf aansprakelijk voor alle komende gewonden en dodelijke ongevallen. Vanaf nu staat dat gelijk aan dood door schuld. De verantwoordelijk ambtenaar moet met spoed deze gevaarlijke situatie opheffen, zo niet dan ontslaan of aanklagen voor moord en doodslag en opzettelijk toebrengen van lichamelijk letsel.
Als er ergens iemand zwaar gewond raakt of dood gaat bij bijvoorbeeld een bedrijfsongeval, dan ligt alles stil en wordt het probleem verholpen. Niet eerder mag je weer verder.
Dit is absurd, die weg moet er meteen uit of tot die tijd verboden toegang. Het gaat om levens. Gemeente weet blijkbaar niet hoe je risicoanalyses doet.
Ik heb weer genoten Johnny! thnx.
Longelofelijke smerige kut ambtenaren! Als je die filmpjes ziet, zie je de ellende en de beschadigde gebitten die ze veroorzaken!!! Kunnen we geen advocaat sponseren om deze mensen bij te staan in een miljoen miljardenclaim?
Jammer dat je zo'n raamstaarder niet persoonlijk aansprakelijk kunt stellen. Stel je voor dat je graag fietst/loopt/wintersport beoefend, dan kun je dat vergeten na zo'n verbrijzelde knie, hence, misschien kan je je huidige werk wel niet meer normaal uitoefenen. Bedankt dom stuk ambtenaar.
toch knap dat die ambtenaren altijd en alles kunnen verkloten.
De meest sadistische seriemoordenaar zou er jaloers op zijn.
je zou toch denken dat ze wel iets geleerd hadden van
het dodelijke ongeluk in 2008. www.gemeentelijkeombudsman.nl/uploade...
Toen leek het de gemeente een goed idee om grote vierkante gaten midden in het wegdek te maken, boven het water, zodat auto's gemakkelijk naar beneden konden kieperen en in het Ij belandden. Zelfs nadat er al meerdere voetgangers in waren gevallen deden ze er niks aan. Er moesten blijkbaar eerst doden vallen...
Johnny Quid hartje sharia.
En dan nog doodleuk iets over ethische grenzen opkalken.
Niet best Sjonnie, alweer.
Overal van dit soort stoepranden laten aanleggen. Wordt altijd schijtziek van die k@tfietsers die overal maling aan hebben in het verkeer. Wraaaaakkkkkk haaaa haaaa haaaa haaaa.
-
Een tevreden automobilist...
Fietsen in 020 is spannender dan de Forumle 1 races. Iedereen om je heen is een potentiele verkeersmongool. Zonder schade van A naar B fietsen is een enorme uitdaging.
*Tafel afkloppen doet*
"Het een stratenmakersbermbom". Toen ben ik maar gestopt met lezen. Wanneer je als stukjestypert niet de moeite neemt om je stukje te checken op spelfouten, interpunctie, laat staan op het compleet vergeten van werkwoorden, dan hoor je op Flabber thuis. Als stagiaire. Van de schoonmaakploeg.
@Mark_D_NL | 06-08-15 | 16:58
Vroeger: Betonnen stoepranden en leren ballen met een potentieel onveilige straat ertussen.
Nu: Plastic mobiele stoeprandjes en schuimballen op een veilig pleintje.
Wat een stelletje stuntels wonen er toch ook in de Randstad. Verongelukken op de snelweg omdat de straatlantaarns uit staan (Pro tip: Dimlicht inschakelen), en nu blijken ze weer niet opgewassen tegen een fucking stoeprand. Gewoon een beetje uit je doppen kijken en niet als een blind paard de trambaan opzwieren is blijkbaar te veel gevraagd voor een Amsterdammer.
Is die meneer van de topics ook op vakantie?
"Mocht u in de Marnixstraat de stoeprand ineens Allah Akbar horen schreeuwen"
Vraag aan deze meneer met allemaal haar in zijn gezicht of hij een klachtenbrief naar de gemeente sturen wil omdat het lijkt of gemeentes meer luisteren naar Hakbars en buitenlanders dan naar hun eigen volk. Natuurlijk spreek ik vanuit de onderbuik (burp) en weet ik heus wel dat het alleen maar zo lijkt. Toch?
De haat voor fietsers in Amsterdam is van voetgangers op automobilisten op stoepranden overgeslagen.
Terecht, overigens. Amsterdamse fietser komen uit de achterkant van de hel.
Waarom is een dergelijk besluit volledig afhankelijk van een (1) persoon, die dan ook nog gewoon op vakantie is. Dit moet toch gewoon buiten dergelijke besluittoestanden om gefixed kunnen worden.....
dat=dan
Dit is gezeik. Komkommervocht. Kom(kommer)zeg, in A'dam en waar dan ook, regelen fietsers het allemaal zelf wel.
Ik vond die hijskraan met brugdeel een stuk eleganter neerstorten dat deze fietsmevrouw.
Die gast zit daar gewoon klaar om vrouwen te versieren.
Na het eerste slachtoffer had er actie moeten worden ondernomen, indien een aantoonbare gevaarlijke situatie zich voordoet, zal indien geclaimd als gevaarlijke situatie de gemeente in kwestie aansprakelijk zijn. Punt
.
Maaaaaar net als in het bedrijfsleven zullen de bonussen eerder zijn uitgedeeld als dan de eerste klachten zijn binnen gekomen......!
Geen een ambtenaar een oplossing en hij bedenkt er tig problemen voor. Tegenwoordig moet alles maar kunstig en ethisch verantwoord zijn en daar zit hem de kneep. Verkeer dien je pragmatisch te benaderen, niet ethisch.
auschfietz is meer dan briljant gevonden, had
je niet hoeven te proberen te toppen met de
andere woordspeelsels.
@denoorman | 06-08-15 | 16:45
.
Klopt. Dat was op de Veemkade, ondanks de vele waarschuwingen van omwonenden. En daarvoor een dode op Blijburg. En nog ergens een verdronken jongetje want geen hek. In de periode daarna kon bijna niks meet in 020 Oost want aansprakelijkheid. Stadsdeel was als de dood voor alles waar je over kon struikelen of vallen. Alles maar verbieden met duizenden bordjes. Sinds Elatik weg is gaat het wat beter. Ik drink nu weer in het Oosterpark.
Nederlands Kampioenschap Stoepranden!
--
www.youtube.com/watch?v=Mwr1M5_IqYU
Gezien de fietskwaliteiten en manier waarop ze probeert op te staan, is deze griet ladderzat. Dan moet je ook niet lopen zeuren.
"Gemeente gaat gevaarlijke stoeprand Marnixstraat toch aanpakken"
--
www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/ar...
Update; het wordt gerepareerd:
http://www.at5.nl/artikelen/145921/stadsdeel-centrum-pakt-gevaarlijke-stoeprand-marnixstraat-dan-toch-aan
Beetje provinciaal lacht om dit sneue gedoe.
Die zijn gewend om op onverlichte wegen auto's te ontwijken, vervolgens in de boerensloot ernaast pleuren.Lachend het Eendenkroos uit hun gezicht vegen en weer verder gaan...
Mijnheer Litjens is geloof ik ook de man die ervoor gezorgd heeft dat ik de cabriault met behoud van vergunning in de Piet Hein garage parkeer en daarvoor 6,69 per 24 uur ONTVANG!
Laat Litjens maar schuiven.
@MichieldeMuiter | 06-08-15 | 16:47
Met je lul op een stoeprand ja precies ja.
"een kerntaak van de gemeente is toch om te zorgen voor een veilige openbare ruimte?? " "de gemeente schiet tekort.Het is een draak van een drempel, omdat hij maar 4 cm hoog is en daardoor vrijwel onzichtbaar.Of je maakt een echte stoeprand daar van 15~20 cm hoog, of je maakt het helemaal plat, want dit werkt (bewezen) niet.Goedbedoeld vast wel, maar al meerdere zwaargewonden en een dode"
Wat Herr Knäckebröd | 06-08-15 | 16:35 zegt.
Als je perse niet wil dat er mensen de trambaan op rijden moet je gewoon een flinke stoeprand plaatsen. Maar je moet deze dan absoluut niet zo gaan beschilderen dat het gewoon een doorgetrokken streep lijkt.
En nee, je mag een doorgetrokken streep beslist niet overschrijden. Maar dan hoef je nog niet meteen de doodstraf krijgen als je het wel doet.
Blunder eerste klas. Gemeente mag inderdaad diep door het stof.
Al is de situatie hartstikke duidelijk, staan er overal borden, is het helemaal de schuld van de brokkenmakers zelf, als er toch iedere week mensen zware verwondingen oplopen moet je het zo snel mogelijk aanpassen.
Simpel, er is dus een Amsterdamse wethouder die verantwoordelijk is voor de dood van een scooterrijder. Dat heet ook wel: 'Moord'.
Oppakken, berechten en opsluiten die hap!
Als het randje wegkan, waarom niet. Maar het blijft gewoon opletten in Amsterdam. Hoeveel mensen niet op hun muil gaan door een tramrailsgootje...
Klerestoepranden hebben ze niet alleen in 020, fietspad verhoogd, is veiliger, moet je eens proberen met de auto een oprit op of af te komen zonder met je neus de grond te raken, draai te maken zonder de andere baan af te sluiten en vooral niet de rand aan de passagierskant zien te raken, ruimte tussen de randen is erg krap en de opritjes zijn zo smal dat je niet fatsoenlijk weg kan rijden, gelijk een killerrand waar je niet ff overheen kan draaien, sta je gelijk met je kokerbalken op de grond.
Stelletje inzichtsloze bureau werkers!
Ambtenaren verzinnen iedere dag hun eigen werk.
En overal waar ze bezig zijn gaat het fout en het kost de belastingbetaler heel veel geld.
De vraag is gewoon:
Hoeveel Ambtenaren moeten er zijn per 1000 inwoners. ?
Fietsen in Amsterdam is natuurlijk nog niet eng genoeg.
Kunnen we de gemeente Amsterdam niet laten opdraaien voor de kosten van de zorg die hier uit vloeit? Ik vind het te idioot voor woorden dat die lakse ambtenaren daar nog niks hebben gedaan om her op te lossen. Zeker nadat er een dode is gevallen en mensen gewoon onderuit blijven gaan. Sowieso, als je een weg al vrijgeeft met zo'n suicide rand erin ben je volgens mij gestoord en incapabel.
Beetje lullen over een stoeprand in Amsterdam?
De gemeente Amsterdam?? Is dat niet diezelfde die op een onverlichte plaats stalen palen midden op het fietspad plaats waardoor iemand zich al dood heeft gereden???
Nou, na 7 jaar aanvragen en afwijzigingen heb ik nu wel een fietsnietje voor de deur. Het heet officieel een NP obstakel maar toch. Hij staat er. Op een plek waar ik mijn kliko moest parkeren maar die is om een of andere reden niet meer nodig. Kreeg wel een pampieren brief dat ik meer gescheiden moest inleveren. De wijk zat ver onder de norm. De Transvaalbuurt deed het zelfs beter. Er is hier echter alleen maar een glasbak. Ambtenarenlogica.
Die Marnixcam: waaah is toch wel een herhaling of 10 waard
die stoeprand is nog effectiever dan de Siegfried Line. Hebben de moffen nu ook de Stopera overgenomen?!?!?
Dronken op je muil gaan en dan de stoeprand de schuld geven... dussss
020, wat verwacht je dan
Tramrails weghalen scheelt echt een hoop valpartijen.
Amsterdam + ambtenaar is ook wel dubbelop hoor.
Je kunt toch ook gewoon op het fietspad blijven fietsen?
Fietsen zijn haram.
Het randje zelf is wel te begrijpen, anders zie je overal fietsers.
De echte vraag is welke imbeciel het een goed idee leek dit randje te camoufleren met een witte streep?!
Vallen is daar echt nergens voor nodig. Dat een scootermongeaultje zich dood rijdt tijdens het inhalen van fietsers omdat ie denkt dat een doorgetrokken witte streep niet voor hem telt vind ik dat heel sneu voor zijn moeder... Maar het blijft eigen schuld enorme dikke bult. Sinds staan er trouwens borden, maar dan kun je overal wel borden voor neer zetten. Ik fiets er al jaren (en vaak met een flink stuk in mijn kraag), maar nog nooit gevallen, bijna gevallen, of een valpartij gezien. Als verkeersdeelnemers gewoon een beetje opletten is er echt net zoveel aan het handje.
Amsterdam en Vervoer wordt een probleem.
Fietsers en voetgangers worden op een hoop gegooid,
Automobilisten worden kaalgeplukt,
Een fatsoenlijke metro aanleggen is ook geen optie.
De trein, tja... daar regelt de NS zelf de ondergang wel.
Als ze maar met hun tengels van Schiphol afblijven
Breek majdanek over die stoeprand!
Zo'n band van de bowlingbaan zal zeker helpen. Maar even zonder dollen; die stoeprand is levensgevaarlijk.
Een ambtenaar met verstand. Bestaat niet, anders zoek je niet zo'n luizenbaantje . Allemaal kneuzen zijn het ,die veel werden gepest als jongetje, en zich allen op deze manier gewichtig kunnen maken .
Als je driekwart van die lui zou ontslaan, mis je er geen een van ,en draait alles moeiteloos door .
Zonder die laatste paar zinnen was het duidelijk genoeg geweest, Quid.
Maar wat een dwaze bedoening inderdaad.
Laten we ze van rubber maken Quid.
Het is ook zo lastig om tussen de lijntjes te fietsen...
Als in een woonwijk op de rijbaan fiets zie je toch ook niet om de haverklap mensen tegen de stoeprand aan rijden of wel soms?
Zo veel mogelijk verschillende complexe verkeerssituaties. Daar wordt het echt veiliger van!
Stelletje loosers die lui die daar over vallen.
"deze topambtenaar is een kruising tussen The Joker en Jigsaw."
Niet teveel credits geven Quid. Dit is gewoon iemand met een groot gebrek aan technisch inzicht.
Ambtenaren haten burgers.
Eerst moesten we allemaal de auto uit de fiets op. Nu wordt fietsen onmogelijk gemaakt, binnenkort worden onze benen afgehakt.
REAGEER OOK