Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

'Voormalig' jihadist en ex-lid Hofstadgroep nu brave borst en 'jongerenwerker' in 020-Gaza. LOL

Bilalpetje.jpgProbleemjongeren laten samenwerken met een veroordeelde jihadronselaar die kan buigen over een strafblad zo dik als de Gouden Gids. In Amsterdam is dat geen enkel probleem. Daar chillen kansenjongeren dagelijks met jeugdwerker Bilal Lamrani — een voormalig lid van de Hofstadgroep dat ooit werd aangewezen als medeplichtige aan de moord op Theo van Gogh. Bilal was ook het creatieve brein achter 's werelds slechtste onthoofdingsfilmpje, gericht aan Geert Wilders. De rechtbank veroordeelde de destijds 20-jarige pizzakoerier in 2005 tot vier maanden brommen voor het lachwekkende knip- en plakwerk. Na zijn straf keerde Lamrani terug op straat, om zowaar nóg sneller terug te keren achter slot en grendel. Ditmaal kreeg hij drie jaar gevangenisstraf opgelegd vanwege het ronselen van medegevangenen voor de gewapende, islamitische strijd. Ook achtte de rechtbank hem schuldig aan het beramen van een terroristische aanslag. Bilal zou zichzelf willen opblazen temidden van een mensenmassa ergens in Nederland. Die fijne knul dus. Daarvan dacht de hulpverleningsclub onmiddellijk: snel! Hem moeten we hebben! Bilal zou inmiddels zijn afgestapt van de radicale islam dankzij een traject van de gemeente Amsterdam, maar lijkt zelf minder succesvol in het deradicaliseren van anderen. Zijn eigen 18-jarige zus nota bene toog onlangs naar de bloedige oorlog in Syrië. Bilal — het Parool laat om privacyredenen zijn achternaam weg — geeft jongens het gevoel dat ze weer mee kunnen doen, benadrukt zijn werkgever in de Amsterdamse krant. De vraag die rest luidt: meedoen aan wat?

Reaguursels

Inloggen

Het is simpel: beter de duivel die je kent dan... Dit is gewoon een testje van de AIVD die denkt "Laten we klungelterrorist maar jongerenwerker maken zodat we zien wie hij gaan ronselen. Moet prima kunnen want toch grootste mislukterrorist evah en zo.."

Is de chef AIVD ook PvdAchterlijk of zo?

F#ckingAwesome | 21-11-14 | 08:56

Lees en huiver....... wat een enthousiasme van de deelnemers.
www.krugerkamer.nl/referenties
Echt om te kotsen.

asylumstreetspanker | 21-11-14 | 08:42

ik snap niet waar we allemaal zo moeilijk om doen.
Laat die mensen vertrekken naar ISIS, neem ze hun paspoort af, en laat ze nooit meer hier binnen. Laat ze lekker spelen in de zandbak.

Aertheron | 21-11-14 | 08:32

Die pedo-zwemleraar krijgt toch ook geen baan meer in een badhuis ? Of is dat in Amsterdam toch anders geregeld ?

vivaldi | 21-11-14 | 02:06

Amsterdam is een academische inrichting. Daar horen klinische 'trials' bij.

McMarx | 21-11-14 | 01:53

Was het als niet-terrorist maar zo makkelijk om aan een makkelijk baantje te komen! Staat weer in schril contrast met het bericht hier boven, waar de overheid een hoogbejaard verkeersslachtoffer zorgt weigert.

Piet van het Padje | 21-11-14 | 00:10

Tot zover weer de vooroordelen over het soort mensen die bij de overheid komt te werken... maar in dit geval maken ze het wel heel bont. Ik zou eigenlijk wel even de linkedin pagina met foto willen zien van de ambtenaar die deze fucker heeft aangesteld.... kijken od die voordelen ook bevestigd worden. Seriously wtf beleid!!

Ih8yousf | 20-11-14 | 23:41

Overigens, over pieten gesproken, in oude pekela hadden ze een paar jaar geleden al clown-pieten, welcome back..

MoetDatNou? | 20-11-14 | 23:39

Goed idee toch en typisch Nederland, net als opa-piet.

MoetDatNou? | 20-11-14 | 23:35

Setting up for failure...

number668 | 20-11-14 | 21:58

@Igor Putkin
Eer bewijzen aan een ex-jihadist? Het moet niet veel gekker worden, straks ga je ook nog na-apen of iets in die rant.

AbleArcher13 | 20-11-14 | 21:41

TBS eisen zijn inconsitent. Moeten ze ook meewerken. Ook niet altijd het geval. Word moe. Niet aanpappen, gewoon aanpakken. In Nederland geef je geen podium voor terroristen, pedo's, criminelen en verdere tuig. Toch zijn we als land daar goed in. En precedenten worden geschept. Rutte slaapt lekker verder, dromend dat hij ooit eens betast werdt door een vieze man. Oompje Opstelten is te seniel om ook maar iets inhoudelijks te begrijpen ( Althans dat is zijn manier om iedereen te misleiden ), Teeven is zelf een gangster. Niet zo vreemd dat dit allemaal kan

Vageling | 20-11-14 | 20:57

Ik dacht dat we voor dit soort gevalletjes TBS hadden... Maar goed een tweede kans om de wereld om je heen naar de klote te jagen verdient iedereen... toch?

BonkBonk | 20-11-14 | 20:31

Ach kabinet beleid. Dat het de beste man niet goed afgaat. Stof om over na te denken. Iemand met zo een carriere... Zogenaamde expert ofzo. Iets met meelopers die zichzelf al te graag voor een kar spande. Ach hij probeert wat.

Vageling | 20-11-14 | 20:17

Nou de nieuwe Nederlanders in spé zijn na 60 dagen al lekker bezig in Oranje. In Overloon kunnen ze d'r trouwens ook wat van.

bloeddoordenamstel | 20-11-14 | 20:02

Wil Nederland even ophouden met continu achterlijk doen?!

Tsjernodebiel | 20-11-14 | 19:53

Inderdaad waar anders dan in dat Amsterdamse Partij van de Allochtonen bolwerk?! Sick.

G,I. Jane | 20-11-14 | 19:42

Geert Wilders for President, en alle islam aanhangers het land uit. Moslims mogen blijven uiteraard, want die hebben niets met de islam te maken.

Bernard Couperus | 20-11-14 | 19:04

www.omroepwest.nl/nieuws/08-09-2014/ex...
Jason W, een andere Hofstadgroepbroeder, heeft zijn eigen broer aan de AIVD verlinkt toen die op het punt stond om naar Syrië te vertrekken. Wat hem overigens niet in dank werd afgenomen door zijn oude Jihadvriendjes die zijn adres op internet hebben gezet...

buitenspeler | 20-11-14 | 19:02

Bestaat er eigenlijk zoiets als een "mammoet-paard van Troje"?

DANNY3960 | 20-11-14 | 18:38

Verheven begrippen als kenniswerker en kennisvalorisatie binnen de groep krijgt zo wel een heel bittere bijsmaak.

ad melkert | 20-11-14 | 18:30

@Dick Luyenlomp | 20-11-14 | 16:54
Hij is een vvd stemmert.

reageerbuis | 20-11-14 | 18:17

PVDA heeft n mooi baantje gecreëerd, ongelofelijk, hoe is dit mogelijk!!!!!!!

CFCR | 20-11-14 | 18:17

De Partij van de Afbraak maakt meer kapot dan je als Hollander lief is.

Joop69 | 20-11-14 | 18:06

'Radicaliseren' is voor moslims als een 'coming out' voor homo's. Ze zeggen gewoon wat ze al die tijd al vonden.

Adversary | 20-11-14 | 18:00

@Dadavido | 20-11-14 | 17:15
Weer geen antwoord, slappe zak dat je er bent.

MarcS | 20-11-14 | 17:59

In de drugsscene zie je hetzelfde. Ex-verslaafden als drugsbestrijder en verslavingsbekeerder.

Probleem is dat niet alle ex-verslaafden ex-verslaafd blijven.

Probleem is ook dat als zo'n ex-jihadist niet met zijn milieu breekt, dat milieu hem wel weer weet te vinden. Een remedie in het verleden was zo iemand te koppelen aan iemand die volstrekt betrouwbaar was. Lukte ook niet altijd, maar bood wel meer garanties

Islamofiel | 20-11-14 | 17:55

Zichzelf opblazen.. Kan hij met zijn mond bij zijn ventiel dan? Jaloers zitten nukken...

djiezuskrijst2 | 20-11-14 | 17:52

Sociopaat...

De hersenloze | 20-11-14 | 17:48

Wat stom, moet zijn>> Zolang wij nog geloven dat de islam soms /geregeld / vaak gelijk staat aan terorrisme.
Zo van, ja ok ben terrorist, maar ook een vrome islamiet.
Dan vinden wij ze te "vroom", maar ze blijven islamiet.
Wie is er nou gek?

Terpen-tijn | 20-11-14 | 17:33

@overVecht | 20-11-14 | 16:49

misschien hebben we het kind uit de oorlog gehaald, maar ik betwijfel ten zeerste dat het omgekeerde ook waar is.
beetje de grip op de werkelijkheid verloren en dat sprankje hoop wat je uit omgetoverd tot het nieuwe denken? Naïef. en dan druk ik me voorzichtig uit.

hakbarry | 20-11-14 | 17:30

De Islam en terorrisme ontkoppelen is een doodzonde.
Liever geloven wij IS.

Terpen-tijn | 20-11-14 | 17:28

@eerstneukendanpraten | 20-11-14 | 16:41
PvdA lijsttrekker is de volgende stap en met een beetje geluk minister president van ons koninkrijk...

Het kan. Alleen in Nederland!

paost712 | 20-11-14 | 17:27

@Dick Luyenlomp | 20-11-14 | 16:54

nee, ik niet.
maar dat heeft te maken met dat ik pedofilie niet als een keuze beschouw, en niet als geneesbaar.
radicalisering is een mening, en meningen kunnen veranderen.
wel moet er strak in de gaten worden gehouden of z'n mening echt veranderd is.

Ballenman | 20-11-14 | 17:26

Zolang wij het nog geloven dat terorrisme gelijk staat aan extremisme zal die ellende doorgaan.
De smoes is nog te goed, niemand gaat ontkennen dat er connecties zijn, de politiek niet, wij niet, het kwaad moet een hokje hebben. Stel je voor dat het alleen maar terorrisme is, ondenkbaar.
Was Hitler niet een socialistisch en of een democratisch persoon, die soms links deed of rechts? (vul maar in)
Nou dan! Hoe wisten wij dat? Tja, heel simpel zo noemde hij zijn "partij". genoeg onnozelen die dat tot op de dag van vandaag geloven.
Dombo s.

Terpen-tijn | 20-11-14 | 17:26

@Leo Sar | 20-11-14 | 17:22

Zeau.... nou komt dit topic helemaal in een ander daglicht te staan... bedankt!

Fatwabuster | 20-11-14 | 17:25

En het feit dat zijn zus naar Syrie is afgereisd is geen reden meneer de jihadronselaar stante pede op non actief te zetten? Nee, want daar kan hij natuurlijk helemaal niks aan doen. 'Het is zo'n keurige jongen geworden'. Jaja, zet het zand maar vast klaar bij de ingang van het gemeentehuis. Dan kan iedereen die bij de gemeente Amsterdam werkt het zelf in de ogen strooien, de burgemeester voorop. Dit land gaat kapot aan z'n eigen goedgelovigheid. En we nemen nog een kopje thee...

medusa324 | 20-11-14 | 17:25

Soms wordt er wel erg gemakkelijk gedacht. Als je je straf hebt uitgezeten, ben je (ev, na een sociaal traject) weer inzetbaar voor de samenleving. Dat mag de rechtstaat wel nastreven, maar is in een aantal gevallen voor velen onacceptabel, zeker als het gaat om werkplekken die een beroep doen op het sociaal werk- en denkniveau van de persoon in kwestie. Denk aan voorvallen in crèches en zwembad. Om dan te zeggen dat de rechtstaat die mogelijkheid biedt en daar schikken we ons dan maar naar duidt op een hevige mate van kortzichtigheid en (niet eens gelaten) berusting.

bloeddoordenamstel | 20-11-14 | 17:23

"Probleemjongeren laten samenwerken met een veroordeelde jihadronselaar die kan BUIGEN OVER een strafblad zo dik als de Gouden Gids."
DAT MOET ZIJN
"Probleemjongeren laten samenwerken met een veroordeelde jihadronselaar die kan BOGEN OP een strafblad zo dik als de Gouden Gids."

Leo Sar | 20-11-14 | 17:22

Strekking van het verhaal is dat idioten mensen met een strafblad serieus nemen. Niets nieuws in onze hedendaagse samenleving.

AbleArcher13 | 20-11-14 | 17:19

Oh ja, "jongerenwerker". Heel veel jihadisten hebben zo'n gesubsidieerde baan, om ze toch maar een inkomen te gunnen. Zag ik niet al eerder zo'n gesubsidieerde "jongerenwerker" uit 020 helemaal auto-rabiaat worden van een passerende Geert Wilders?

Jan Passant mk2 | 20-11-14 | 17:18

Nu al zijn duizenden Nederlanders bezig om duizenden andere "Nederlanders" na te sjekken. Stilletjes doen ze hun werk.
Wat een verrijking die multiculturele samenleving, kost alleen maar klauwen met geld.
Voor die miljarden hadden we makkelijk een paar landen kunnen onderhouden. Landen die het verdienen, al zijn er niet veel van.
Maar goed, janken helpt geen ruk, dit is toch niet meer mijn land vriend.

Terpen-tijn | 20-11-14 | 17:17

Nou, hij had met "word vervolgd" (sic) een wel heel vooruitziende blik....

smoelwerk | 20-11-14 | 17:17

Als de kalifaatboeren starten met onthoofden dan graag starten met de wegmetonsollanders. Dan wil ik even van ze weten of het hen allemaal waard was

weggerot&opgejorist | 20-11-14 | 17:15

Barani517 | 20-11-14 | 17:09
Antwoord is waarschijnlijk gelijk aan de uwe. Maar iemand die zo'n vergrijp heeft gedaan, mag ook nooit meer daar werken. Als Mikelson mijn fiets maakt, zou ik daar geen probleem mee hebben.

Dadavido | 20-11-14 | 17:15

@Dadavido | 20-11-14 | 16:56
U geeft een leuk theoretisch antwoord, echter u beantwoordt niet de vraag van Dick Luyenlomp; zou u uw kind op een crèche doen onder leiding van Robert Mikelson?

Barani517 | 20-11-14 | 17:09

Democratie is zelfmoord.
Werkt alleen bij beschaafde mensen die zich aan de regels willen houden, niet bij terorristen in spe.
Waarom gelooft de politiek de enquettes niet? Het is nog erger dan de cijfers vermoeden, ik weet zeker dat sommigen zich nog inhouden als het gaat om invoering van de radicale islam.

Terpen-tijn | 20-11-14 | 17:08

Misdaad loont, dat blijkt weer eens. Vooral als het moslims zijn want dan heeft vooral links politiek correct Nederland medelijden met de dader.

Marteljy | 20-11-14 | 17:08

Moslims kunnen niet deradicaliseren, dat is religieuze onmogelijkheid.

smdyasc | 20-11-14 | 17:07

Is dit nu "de kat op het spek binden"?

upgent | 20-11-14 | 17:06

Past heel goed in mijn beeldvorming van de Nederlandsche politici.
Die wordt nog wel eens minister. Van Buitenlandse zaken.

duitse herder | 20-11-14 | 17:05

De toekomst van Nederland?
De grote steden worden islamitische kalifaten, niks aan te doen als bijna 100 procent Islamiet is. De wil van het volk en de democratie doen dat gebeuren.
Van radicale terorrist naar welzijnswerker in no time, ja ja, me reet, het zijn de nieuwe nsbers, landverraaiers dus, geef ze geen vinger want ze hakken hem af.
Geloof mij maar, als IS niet zo op zijn kloten zou krijgen, waren er al veel meer vertrokken. Eventjes nog eieren voor je geld kiezen, de tijd is in hun voordeel.

Terpen-tijn | 20-11-14 | 17:05

LeakyLeak | 20-11-14 | 16:45

Normaal zou ik gek worden van zulke berichten, maar tegenwoordig probeer ik het te verdringen.

Wel hoop ik dat als dergelijke "buurtvaders" toch weer radicaliseren, gewoon afwachten dus, dat de daders van het gebeurde, een stel linksdragers dus, hiervoor keihard verantwoordelijk voor worden gemaakt.

Flipus | 20-11-14 | 17:03

@Dadavido | 20-11-14 | 16:56
In principe hebben ze hun straf gehad,
In feite zitten er nog genoeg zieke kronkels tussen de oren om wederom de fout in te gaan.

Mastermattie | 20-11-14 | 17:02

Ik moet ervan kotsen.
.

Thoth | 20-11-14 | 17:01

Wie neemt zo''n gozert aan? Daar zit het echte probleem.
Hypno2050 | 20-11-14 | 16:56

Door wie worden 'jongerenwerkers' betaald, denkt u?
Precies ... door de overheid. U betaalt hem dus.
En volgens diezelfde overheid bent u een racist als u er vragen bij stelt.

Slaap zacht ... Er is voorshands nog geen enkele reden om werkelijk ongerust te zijn.

James Lastig | 20-11-14 | 17:00

hoe dom kan je zijn. Het niet op. Niet vanzelf.

deEerlijkeLeugenaar | 20-11-14 | 17:00

Socialisme is zelfmoord.

StijlvolRechts | 20-11-14 | 17:00

Voor het werken met 'kwetsbare jongeren' lijkt een Verklaring van Goed Gedrag of geen strafblad hebben me wel één van de basiseisen. Of past dat niet in het idee van iedereen verdient een tweede kans? Geraducaliseerde jongeren zijn dan colateral damage.

Espace Première | 20-11-14 | 16:59

Mooi. Bart Nijman is afgemeld.

Mr Dixit | 20-11-14 | 16:59

De plaat beton voor de koppen van linksche mensen heeft de unieke eigenschap dat hij uit zichzelf dikker wordt.

marcoplarco | 20-11-14 | 16:59

Zucht. En nog steeds denken die knuffelaars dat er zoiets bestaat als een ex-jihadi.
 
Knuffel dan gewoon een boom, of een koe, en bemoei je niet met grotemensendingen.

pietvanvliet | 20-11-14 | 16:59

Dadavido | 20-11-14 | 16:56
Ja, voor een winkeldief of belastingfraudeur is dat zeker zo.
De spreekwoordelijke tweede kans.
Echter zou ik met geradicaliseerde moslims, kinderverkrachters en lustmoordenaars toch net even een stapje meer uitkijken.
Iets met vossen, die wel haren verliezen, maar geen streken.

Dick Luyenlomp | 20-11-14 | 16:59

In een ander artikel las ik "Bilal (achternaam onbekend)". Dat was mijn google-search niet eens waard...

Andiamo | 20-11-14 | 16:57

Allen dengenen die dese tegenwoordighe sullen sien ofte hooren lesen, saluyt.
Alsoo een yegelick kennelick is, dat een Prince van den lande van Godt gestelt is hooft over zijne ondersaten, om deselve te bewaren ende beschermen van alle ongelijk, overlast ende ghewelt gelijck een herder tot bewaernisse van zijne schapen: En dat d’ondersaten niet en sijn van Godt geschapen tot behoef van den Prince om hem in alles wat hy beveelt, weder het goddelick of ongoddelick, recht of onrecht is, onderdanig te wesen en als slaven te dienen; etcetera era era

hallevvezool | 20-11-14 | 16:57

Dick Luyenlomp | 20-11-14 | 16:54
Ik neem aan dat Mikelson geen VOG krijgt om daar te werken. Maar in principe is het wel zo dat als iemand zijn straf heeft uitgezeten, hij ook uitgezeten is. Of je het met de straf eens bent of niet, is jouw probleem en niet die van hen. De rechtstaat heeft bepaald en als inwoner moeten we ons daarin maar schikken.

Dadavido | 20-11-14 | 16:56

Wie neemt zo''n gozert aan? Daar zit het echte probleem.

Hypno2050 | 20-11-14 | 16:56

Igor Putkin | 20-11-14 | 16:42

Hulde?
Dit wordt de posterboy voor de miljoenen die naar deradicalisatie kunnen. Kijk maar, het werkt!

Desmoulins | 20-11-14 | 16:55

En wie garandeert mij dat hij nu niet nog steeds een Jihad ronselaar is?
Ik heb geen vertrouwen in dit soort plotselinge omschakelingen
-
Naïeve Multiculturalisten klampen zich aan iedere strohalm vast om maar bij hun waanidee van een mooie multiculti met hun fictieve "gematigde islam" te blijven.
Die hebben gegarandeerd geen serieus onderzoek gedaan naar wat deze vent werkelijk doet.

Moi | 20-11-14 | 16:55

Igor Putkin | 20-11-14 | 16:42
Zou u uw kind Robert Mikelson op de creche doen, nadat hij zijn straf heeft uitgezeten?
Eerlijk antwoord graag!

Dick Luyenlomp | 20-11-14 | 16:54

Kwestie van geen aantallen en geen wapens hebben, doet de kansberekening negatief uitvallen.
De tijd is nog niet rijp, over een aantal jaren wel.
Heb medelijden met de jonge generatie die nu opgroeit met het het paard van Troje, wat wacht op de nacht.
Een rotgevoel is dat, gelukkig weet ik nog hoe het vroeger was.

Terpen-tijn | 20-11-14 | 16:53

Laat hem alsjeblieft zijn gang gaan om zoveel mogelijk bontkraagjes naar Syrië te sturen. Ons land kan daar alleen maar op verbeteren.

sinar2 | 20-11-14 | 16:52

Past helemaal in de huidige wind die daar waait, strijd tegen pret, drugs, drank en prostitutie, schelden op Putin maar wel veel respect voor de Hadj.

aceofspades | 20-11-14 | 16:52

Wordt binnenkort de stichting Martijn ook de beheerder van een aantal crèches in Amsterdam?

Barani517 | 20-11-14 | 16:49

Wat een zeikreacties. Hij heeft zijn straf uitgezeten en doet nu wat beters voor de maatschappij dan anoniem online reaguuren of niet fundamentalistjes ronselen.

Het is ook lastig om te accepteren dat sommige mensen écht hun leven willen veranderen of verbeteren.

overVecht | 20-11-14 | 16:49

@Igor Putkin | 20-11-14 | 16:42

Pas als dit jongmens de islam openlijk afzweert, dan is er een begin van geloofwaardigheid... eerder niet!

Fatwabuster | 20-11-14 | 16:47

Ach, aan de inspirerende hand van de neo-NSB'ers van de Heilige Linkse Kerk heeft Nederland zich al lang overgegeven aan het Islamofascisme van onze kolonisator. Vanuit zijn landgoed keek en zag Mussert van Dam dat het goed was.

Ales | 20-11-14 | 16:45

Hij drinkt vast heel veel thee, dan heb je natuurlijk een automatisch sollicitatievoordeel. Voor het overige is het volstrekt waanzinnig om zo'n idioot en latent terrorist ook nog maar één seconde een normale functie te gunnen.

Maar ja, dit is Nederland hè, land van de onbegrensde mogelijkheden.

Reinaert | 20-11-14 | 16:44

Een moslimterrorist inzetten als jongerenwerker, betaald met belastinggeld.

Dat kan echt alleen maar in het kalifaat Hollandistan.

James Lastig | 20-11-14 | 16:43

"Dadavido:Laten we maar uitgaan van het goede in de mens, en hopen dat hij zijn onvolwassen periode daadwerkelijk heeft achter gelaten..."

De statistieken leren dat dit soort probleemgevallen vaak tot rond hun veertigste de de mist in blijven gaan. Hij is nu tegen de 30 als ik het goed lees. Nog een beetje te jong voor een post als jongerenwerker dus.

laptopleon | 20-11-14 | 16:42

oh nah, het lontje in 020 was nog niet aangestoken, ongetwijfeld is dit vlammetje van de maatschappij de oplossing.

hakbarry | 20-11-14 | 16:42

Ach ja, Klaps (sic). De man in zijn sop gaar laten koken, kansloos maken en daarna raar opkijken als hij wél weer radicaliseert. Dat is natuurlijk veel beter.

Hulde voor dit jongmens.

Igor Putkin | 20-11-14 | 16:42

Ik stel voor dit soort clubjes gewoon geen geld meer te geven, overigens, liever helemaal geen geld meer in dit soort "belangenclubjes". Eerst de zaken hier eens op orde voor de échte Nederlanders en pas als dat allemaal in orde is) Zorg, Pensioen, etc) dan gaan we (misschien) pas nadenken over dit soort bodemloze putten.

Mastermattie | 20-11-14 | 16:41

Als een tiener zich in '40-'45 bij de ss meldde om aan het oostfront te vechten, werd deze bij terugkeer in ons land niet met open armen ontvangen. Nu werkte zelfs een advocate mee om een reisdocument voor is-sympathisante te regelen.

Wachtloper | 20-11-14 | 16:41

Mooie carrière, van pizzakoerier via terrorist naar jongerenwerker, zouden er meer moeten doen!

eerstneukendanpraten | 20-11-14 | 16:41

Als u denkt dat dit verregaande incompetentie is dan zit u ernaast, dit is doelbewust beleid. Het is namelijk de bedoeling dat u zich onveilig voelt zodat de overheid nog meer van uw vrijheden en geld kan afnemen en uw privacy nog verder inperken.

Stemt u wel straks weer braaf policor? Anders bent u een racist.

James Lastig | 20-11-14 | 16:40

En ik maar denken dat een jeugdwerker een verklaring van goed gedrag moet overleggen. Kan iemand mij uitleggen hoe hij daar aan komt?

Schuinsmarcheerder55 | 20-11-14 | 16:38

Het ontbreekt de taal aan termen die mijn gevoelens op dit moment accuraat kunnen weergeven. Maar als ze het wel konden, was ik waarschijnlijk een racist.

Frits Spanbergen | 20-11-14 | 16:38

pfff, wordt er zo moe van. Verlos hen alstublieft uit mijn lijden.

peenindiees | 20-11-14 | 16:38

Leuk wervingsfilmpje voor deradicaliseringscoach (3x woordwaarde)

Fatwabuster | 20-11-14 | 16:38

Laten we maar uitgaan van het goede in de mens, en hopen dat hij zijn onvolwassen periode daadwerkelijk heeft achter gelaten...

Dadavido | 20-11-14 | 16:37

Hey, @Pius is weer boven water. Alhamdoelillah!

Bakito | 20-11-14 | 16:37

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken