
Wat zit er in Oost-Groningen in het water dat ze allemaal aan de criminaliteit gaan daar?
Pekela staat bijvoorbeeld met 193 verdachten per 10.000 inwoners op de zesde plaats van Nederland, qua criminaliteitsconcentratie. Achter Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Leeuwarden en Dordrecht. Ook Delfzijl en Appingedam staan hoog. Er woont blijkbaar nogal wat paupervolk daar. We benoemen het maar gewoon: roomblank paupervolk. Arische Achterlijken. Blankgetinte Boerensukkels. Kansloze Kaukasische Kutmeggolen. Eén-meter-bier-debielen. Traktorlijers. Oerhollandse Oelewappers. Komt geen lichtgetintiër bij kijken, daar in Pekela of Appingedam. Zal wel weer de schuld zijn van de NAM, al dat aardgas snuiven heeft toch effect op je hersens. Kun je ook zien aan het feit dat Oost-Groningen nog steeds een communistisch bolwerk is. Communisme en beschaving, dat gaat gewoon niet zo goed samen. Of, die optie is er natuurlijk ook nog, Oost-Groningen is het bewijs dat inteelt een negatief effect heeft op de criminaliteitscijfers. Maar laten we vooral de conclusie trekken dat blanke kansenpareltjes in derdewereldprovincies als Groningen over dezelfde criminele inborst beschikken als waar die lichtgetintiërs die altijd zo vurig besproken worden over zouden beschikken, hashtag feiten. Zal wel in de genen zitten, van die Berberblanken daar in Groningen. Tijd dat iemand daar wat schedels gaat meten.
Reaguursels
InloggenWat wil je nou dan dat iedereen het zelfde denkt hetzelfde doet zelfde kleding allemaal blond zelfde baan laat mensen toch leven is toch mooi om verschillen te zien
Na deze grondige analyse is nog niet duidelijk welke factoren het meest bepalend zijn voor de hoge misdaadcijfers onder de Oost-Groningers. Zijn het de biologische factoren (inteelt of gassnuiven)? Er wordt in de regio inderdaad veel gas gewonnen, maar ik geloof niet dat de illegale handel in snuifgas erg bloeit in Finsterwolde. Inteelt als oorzaak lijkt ook erg ver gezocht. In Volendam waar inteelt zich werkelijk op grote schaal voordoet leidt dit weliswaar tot een bijzonder laag gemiddeld IQ maar is geen sprake van significant hogere misdaadcijfers. De aanwezigheid van crimogene factoren blijft de enig overgebleven verklaring voor het beschreven verschijnsel. Oost-Groningen is een economische woestijn. Niemand heeft werk. Er zijn nauwelijks voorzieningen. De individualisering heeft de sociale samenhang ook nog eens flink aangetast. Op zulke dorre grond kan alleen een orchidee als Johnny niet overleven. Daar groeien uitsluitend brandnetels en die vertonen doorgaans geen orchideeëngedrag. Dat past als sociologische conclusie niet zo in het straatje van Johnny Quid. Voor hem is het duidelijk; Wie in de rat race achterblijft is niet op de verkeerde plaats geboren of heeft te veel tegenslag gehad, maar heeft een defect. Niet per se een intelligentiedefect. Maar gewoon te lui om de handjes te laten wapperen. Zeg maar een arbeidsethos-defect. Klaar!
Hahahah, ja lachen jongens om die Oost-Groningers, die niet elke dag in de file staan, hahahah.....
Er wonen in Oost-Groningen zo weinig mensen (allochtoon en autochtoon) dat de regionale politie iedereen (her)kent.
Dat gebied ben ik vorig jaar een halfjaar lang regelmatig geweest. Er zijn daar veel personen die niet erg intelligent uitkijken, maar dat hoeft niks te zeggen. Wat mij persoonlijk opviel, en niet had verwacht waren de relatief veel gesluierde vrouwen etc. van buitenlandse afkomst. Personen met een buitenlandse afkomst zijn zeker in de minderheid, maar volgens de lokale bevolking (incl. enkele politie agenten) zijn deze personen wel oververtegenwoordigd binnen de criminaliteit. Daarnaast is er niets in die regio, werk, vermaakt etc. ontbreekt. Ik vermoed dat dit mogelijk een effect kan hebben, dat er meer vandalisme en "kleine" criminaliteit ontstaat.
Mensen uit Pekela zijn net moslims. Het is altijd vechten na afloop van een gebeurtenis.
Graag even een linkje waaruit blijkt dat Oost-Groningen roomblank is en waaruit blijkt dat de daders roomblank zijn. Of is het weer zo'n ongefundeerd tendentieus stukje van grenzenopzoekert Quit?
Sinds wanneer zijn Groningers Ariërs? Ik dacht altijd dat het omlaag gezakte Eskimo's waren.
Vroeger was het beter, toen hadden ze Fre Meijs......
@ Ooit_huisregelneef | 07-08-14 | 16:47
In Oude Pekela daarentegen
www.geenstijl.nl/paginas/mijnburen/?po...
Stormageddon | 07-08-14 | 16:39
Goed punt.
Zeker n update of vervolg topic waard.
Typisch Randstaddenken van Sjonnie Quit; alle allochtonen wonen in de grote steden. roomblanke toetjes daar in het Hoge Noorden, anders niet. Fail! www.geenstijl.nl/paginas/mijnburen/?po...
De pakkans is ook wat groter in een dorp waar iedereen elkaar kent. En er wordt wat meer aangifte gedaan. En de politie doet nog gewoon z'n werk. Als die factoren in Amsterdam ook op een gelijk niveau zouden zitten...
Als criminaliteit genetisch is bepaald, hoe zit dat dan met belasting ambtenaren. En hun nageslacht?
Oost Groningen, daar wil je echt niet wonen.. Dus randstedelingen, kom in deze schone rustige weidse omgeving niet wonen, echt niet te doen..
In Groningen zit dat gesticht voor de criminele gekkies : de van Mesdag kliniek. TBS-ers dus met flink wat op hun kerfstok. nl.wikipedia.org/wiki/FPC_Dr._S._van_M... Als die lui vrij komen, vestigen ze zich vaak in het noorden. Vandaar die (verhoogde) criminaliteit.
Wat is dit voor een naatzaaiend discriminerend onderzoek?
@gjk4all | 07-08-14 | 14:44
Nee, het feit dat er geen andere werkgevers zijn. Jouw reactie zegt iets over jouw meegekregen genen.
Zou het niet komen doordat die mensen een dialect spreken dat amper is te verstaan? Buiten Oost-Groningen zullen ze weinig kans hebben om een normale baan te vinden.
@ Zastava | 07-08-14 | 13:49
Dat zijn mooie getallen en goed gecheckte facts. Echter de desbetreffende PI / VRIS-inrichting staat in Ter Apel en heeft daarmee geen invloed op het aantal verdachten per 10.000 inwoners in plaatsen als Pekela, Delfzijl en Appingedam waar in het stukkie tekst van Kwit over gerept wordt en zegt dus ook niks over het % licht-/donkergetintiërs van de verdachten aldaar
-weggejorist-
Bovendien is in oost-groningen de sociale werkplaats de grootste werkgever. Zegt ook wel iets over het genen bestand.
@macmiep.nl | 07-08-14 | 14:04
Gne, heerlijke reactie. Hoe zou het toch komen dat het noorden de afgelopen jaren enorm in trek is bij 'echte' westerlingen.
Quid: 'Komt geen lichtgetintiër bij kijken, daar in Pekela of Appingedam. '
.
En dat baseer je op ... tja, op WAT eigenlijk, Quid? Vooroordelen? Onderbuikgevoelens? Je eksteroog?
Kweenie hoor. Misschien moet je je groen-links-bril een keer afzetten, en gewoon wat beter kijken naar cijfers die je gewoon via Statline van het CBS kan raadplegen.
Volgens het CBS telt Pekela sinds einde 2013 90,% autochtonen en 9,3% allochtonen. Op een bevolking van 11.615 personen zijn dat 1.189 allochtonen. Stel dat al die criminelen allochtonen zijn .. stel dat, o.k.? .. dan kan je in ieder geval de conclusie trekken dat ruim 83% van de allochtone bevolking daar NIET crimineel is. Fijn toch? Weten we dat ook weer.
(pffffff..)
Ik weiger te geloven dat - zoals boze tongen beweren - de achterstand en criminaliteit het gevolg zijn van de Oostgroningsche traditie om boerenmeisjes nog voor de huwelijksnacht met de klomp te ontmaagden. Wel zijn er daar gevallen bekend van perforatie met een roestige hooivork, en dat zou misschien een eerste aanknopingspunt voor een verklaring zijn, ware het niet dat ze daar een reputatie hooghouden van chirurgische precisiewerk waar een Israelische bommenrichter zijn vingers nog bij aflikt.
Maar dat alles is iets anders dan inteelt.
"Wat zit er in Oost-Groningen in het water dat ze allemaal aan de criminaliteit gaan daar?"
.
Zout mijn beste, zout. Alleen een mossel overleeft dat.
Geweldig stuk! Hoop dat al die import nu wegblijft.
Vreemd, over deze Groningers lees je niet dagelijks in de kranten.
Indianaskywalker | 07-08-14 | 13:50
Communiceren zonder taal- en stijlfouten is voor wel meer mensen een uitdaging, als ik jouw uit de heup geschoten tegeltje zo lees.
Ik zou wel eens willen weten om welke vormen van criminaliteit het gaat. Dat is nergens terug te vinden. Ik kan me zo voorstellen dat Pekela uitblinkt in wat gedoe met autosloperijen, het verbouwen van wiet en een beetje onderling knokken op zaterdagavond. Mag allemaal niet, maar ik word daar niet echt nijdig van. In de randstad daarentegen heeft men te maken met het gedrag van kansenpareltjes. Ik weet wel waar ik liever last van heb.
Overigens zit er in Pekela een uitstekende burgemeester. Recht door zee, betrokken en doortastend.
Ja gek he? Groningen man !
Tot een paar jaar geleden leefden ze daar nog in spelonken en holen en communiceerde ze via rauwe keelklanken, menig ontdekkingsreiziger is in die tribale gebieden vermist (naar geruchten opgegeten)
Groningen, dat is de provincie die we hebben aangeboden aan Duitsland in mei 1940 sterker nog na de oorlog wilde die Duitsers die barbarij niet eens meer.
Groningen, wat the fuck komt er uit Groningen ?
Juist ! Jacques d´Ancona, nou dat zegt al genoeg dacht ik zo.
@KapiteinHaddock | 07-08-14 | 13:26
PI Ter Apel heeft een capaciteit voor 434 gedetineerden en fungeert als VRIS-inrichting. VRIS staat voor vreemdelingen in strafrecht. De personen die in Ter Apel in detentie zitten, hebben een strafbaar feit gepleegd, waarvoor ze door de rechter veroordeeld zijn en verblijven illegaal in Nederland (of zijn na hun misdrijf ongewenst verklaard). In samenwerking met de Dienst Terugkeer en Vertrek (DT&V) worden de vreemdelingen tijdens de detentie voorbereid op een terugkeer naar hun land van herkomst.
@Stilløs | 07-08-14 | 12:46
Kijken naar het individu of het collectief vind ik nu niet zo'n bijzondere zelfstandige mening. Die individuen zijn onderdeel van een collectief en dragen dat in verhouding wat nadrukkelijker uit met wat eisen naar de openbare ruimte.
Beetje kinderlijk dat zwart-wit denken.
(..)Tijd dat iemand daar wat schedels gaat meten.
Johnny Quid | 07-08-14 | 12:12 | Link | 71 reacties |
.
Frenologie? Hmmm. In de negentiende eeuw introduceerde Cesare Lombroso, waarin hij stelde dat een aangeboren aanleg voor crimineel gedrag gepaard gaat met de ontwikkeling van zekere gelaatskenmerken. Maar helaas, dat gaat niet op. Verder heeft Berberstam inderdaad een laag verstandelijk quotent.
.
metdedag | 07-08-14 | 13:37
Dat ligt allemaal op afstanden vanaf Ter Apel die je binnen 20 minuten kunt overbruggen met een gestolen fiets. Pak een atlas man.
Oude Pekela ==> Asielzoekerscentrum?
Appingedam ==> Asielzoekerscentrum?
Delfzijl ==> Asielzoekerscentrum?
Zegt niets natuurlijk maar?
Als ze geen dubbel paspoort hebben, dan horen ze gewoon bij ons. Die misdadige gasten met een dubbel paspoort het land uit knikkeren.
Toen ik vroeger nog door het land toerde is het me eenmaal overkomen dat men botweg weigerde mij de weg te wijzen, in Appingedam. Ik vraag me nog steeds af of het kwaadaardigheid was of grenzeloze domheid.
Quid denkt een cijfertje gevonden te hebben waar wat mee bewezen kan worden... maar helaas is statistiek (zoals gewoonlijk) weer bewerkelijk. En Quid te dom om dat te snappen.
Dit misdaadcijfer gaat over het aantal verdachten per 10.000 inwoners. Een totaalcijfer wat geen inzicht geeft in de verdeling onder bevolkingsgroepen.
Gelukkig is er al een tegel geplaatst over het percentage verdachten onder onze Marokkaanse verrijkers tussen de 16 en 25 jaar. Trek je dat door, dan zijn er dus 7.400 verdachten per 10.000 jongeren met Marokkaanse roots.
Wow.
Qua uiterlijk zouden de meeste Groningers ook best in Tsjernobyl hebben kunnen wonen. Inteelt maakt meer kapot dan je denkt....
Staat nog altijd hoog in mn favorieten lijstje: www.youtube.com/watch?v=PBWzBxy6gjY
Waar zat ook alweer dat 'uitzet' centrum voor uitgeprocedeerde asielzoekers? Oh ja.... Oost Grunn; Ter Apel om precies te zijn. Kwit; ik zou toch even wat meer aan fact checking gaan doen....
Zastava | 07-08-14 | 12:34
Fact checking, beste Zastava.
Ter Apel en Oude Pekela liggen idd beide in het oostelijke deel van de provincie Groningen. Ter Apel is onderdeel van de gemeente Vlagtwedde, Oude Pekela onderdeel van de gemeente Pekela. Het AZC staat in een andere plaats, in een andere gemeente.
Fact checking m'n beste... fact checking. Het is een vak
Lekker he Quid ,helemaal losgaan als t over Nederlanders gaat ! Wat ben je toch een flink mannetje .
Kater | 07-08-14 | 13:06
Geen enkel verhaal van Quid klopt beste...
In Oost-Groningen is fietsen-diefstal nog een misdrijf ,en komt dus in de statietiek .
Wie denkt dat Oostgr. nog roomblank is moet die roze bril maar eens afzetten .
En dan nog dit : www.volkskrant.nl/vk/nl/2844/Archief/a...
Voor de geografisch uitgedaagden wil ik onderstrepen dat hier over oost-groningen gaat. Er is nergens in Nederland binnen 1 provincie zo'n demografische tegenstelling als in Groningen. Het westen inclusief stad Groningen heeft met bovenstaande artikel niets te maken. Als je echter verder oostwaarts gaat dan houdt het >100 IQ bij Hoogezand ineens abrupt op. Verder dan dat moet je ook niet gaan.
Alleen weet ik nog niet hoe criminaliteit en leefbaarheid samenhangen. Goes staat bijvoorbeeld niet hoog in die lijst, maar als je daar langer dan een kwartier rondloopt zonder acuut opkomende zelfmoorddrang schreeuw je om geestelijke bijstand.
Zijn wel allochtonen. Verhaal klopt niet. aub verwijderen.
Stilløs | 07-08-14 | 12:46
dus als 74% van alle manlijke Marokkanen in 010 en 020 op de leeftijd van 24 al in de politiecomputers staan, als 75% ISIS wel ziet zitten dan mag ik niet zeggen dat er structureel iets mis is ?
Bent u nou zo dom of ben ik nou zo slim ?
FerdiDeMier | 07-08-14 | 12:22
Stadskanaal is sowieso een pauperdorp waar inteelt aan de orde van de dag is. Zegmaar een Veendam 2.0
Mwah, ik herken mij hier niet in.
En hoe zit het met Blauwestad?
@hobbit | 07-08-14 | 12:27
Persoonlijk ben ik van mening dat armoede hooguit van invloed is op de pakkans/veroordeelkans.
Een criminele inborst blijft echter een criminele inborst.
Zonde dus om daar extra geld aan stuk te gooien.
Tis en blijft een gevolg van pure inteelt, talenten verdiepen zich optimaal. Inteelt in Volendam zorgt voor goed voetballen, zingen en trots, de boeren in Groningen crimineel, gaan raar praten met minderwaardigheidscomplex
@The Green*Machine | 07-08-14 | 12:44
De briljantste quote ooit in dat program: "Ik denk dat het vanavond ja, weer uit de hand gaat lopen. Door de politie weer." Heerlijke televisie.
Oost Groningen...hmmmm, is dat geen Socialistisch bolwerk?
Cabaretier Bert Visscher komt ook uit die contreien en dat is de plezierige uitzondering die de waarheid over Pekela hiermee wetenschappelijk aantoont.
Ah, even nivelleren. Het wangedrag van de cultuurverrijkers begon weer een beetje te erg op te vallen dus tijd voor een goedgetimede "ja maar, wij blanken.."
.
En we moesten er helemaal voor naar Oost-Groningen...
@Stilløs | 07-08-14 | 12:46
Je moet kijken naar de reden van criminaliteit. En voor de groep van de "lichtgetinten" geldt nog meer de status die ze er mee opbouwen binnen hun gemeenschap. En het feit dat het normaal gevonden word mensen van buiten hun clan te benadelen. En dat stamt gewoon rechtstreeks uit de stammencultuur van hun thuisland.
@Wc-kip | 07-08-14 | 12:18
Ik weed ook niet wat Quid precies bedoeld maar deze spelling doed mij vragen: "Komd u uit één dezer gebieden?"
@ hobbit | 07-08-14 | 12:27
Trouwen?
Die gemeente herbergt trouwens wel een topstek voor zeelt, ving er een paar jaar terug maar liefst 17 flinke exemplaren op een ochtend maar dat hoor je dan weer niet...
Als ik zou moeten kiezen A-dam ZO of Oude Pekela dan is de keuze snel gemaakt. Heb persoonlijk liever last van boerenterreur dan islamterreur.
@ sinar2 | 07-08-14 | 12:38
Ja, want demonstraties en criminaliteit zijn exact hetzelfde. En godsdienstruzies van extremisten onderling geven genoeg aanleiding tot alle Marokkanen discrimineren (onderscheid maken op basis van een groep, wat jij in bovenstaande post bijvoorbeeld doet).
Het zou schelen als er een paar Nederlanders beginnen met zelf nadenken in plaats van Wilders naschreeuwen, en met het beoordelen van mensen als individu, niet als deel van een groep. Hoe lastig ook als je niet heel veel hersencellen hebt.
Jan Mulder...
Geertje! Wat een briljante televee was dat Probleemwijken toch, heb alle afleveringen op mn PC staan en lig nog steeds in een scheur als ik er naar kijk. Als het even minder gaat hoef je alleen maar daar naar te kijken om te beseffen: het kan altijd nog erger...
sinar2 | 07-08-14 | 12:38
Geloof er geen reet van dat jij persoonlijk hebt meegemaakt dat ze uitgemaakt wordt voor hoer.
allemaal aan het Groningse gas
ach ja, dr zijn hier idd aardig wat tokkies. En pekela is min of meer het gootje van de regio (ik kan me nog een vrij hillarische repo van castricum herinneren).
Dat gezegd te hebben, de mensen hier zijn over het algemeen nuchter en behulpzaam. Kan de gemiddelde luchtvretert uit het westen met zn schoen in de keel accent nog wat van leren.
Gruutn uut ost grunn
@John McClane
Heeft Den Haag het in de grond gestopt dan? Waarom zou Den Haag meer recht op het geld hebben dan de Groningers? Feit is dat Groningen er alleen maar de gevolgen van ondervindt, maar er nauwelijks baat bij heeft.
Misschien begint het oplossen van de problemen bij het daadwerkelijk benutten van de aardgasbaten voor ontwikkeling van de regio.
@Stilløs | 07-08-14 | 12:35
Ik zie anders weinig oost-groningers naar mijn dochters sissen en hoerrrr roepen. Ok tijdens de pro-ISIS demonstraties hoor ik ze niet meeschreeuwen dat alle joden dood moeten.
Blijkbaar heeft het toch veel met culturele verschillen te maken.
@ Ridde Rogter 12:31
De grootste werkgever is daar al jarenlang Synergon oftewel de sociale werkplaats. Maar nu is het geld daarvoor op en komen er een hoop lui op straat te staan. Dan maar wiet kweken, nietwaar...
@Proud2Bstupid | 07-08-14 | 12:33
Hij is hier al langer dan jij.
@el burro | 07-08-14 | 12:34
Roken tijdens zwangerschap? Vandaar dat spraakgebrek wat ze ALLEMAAL hebben.
Misschien ook voor Geenstijl tijd om te concluderen dat de wereld niet zo zwart-wit en makkelijk is, en dat criminaliteit is oververtegenwoordigd in de sociaal-economisch lagere groepen. En dat altijd is geweest.
Niet in de sociaal-culturele groepen waar hier altijd op gescholden wordt, maar die zijn wel oververtegenwoordigd in die sociaal-economisch lagere groepen.
Wake up, denk na en zoek naar oplossingen. Niet naar zondebokken.
@Bhagwan Sri Rajneesh | 07-08-14 | 12:33
Geen nuances,daar zijn we hier niet voor!
In de zestiger en zeventiger jaren werd er in die gemeente massaal CPN gestemd, net als in Amsterdam trouwens.
Waar zat ook alweer dat 'uitzet' centrum voor uitgeprocedeerde asielzoekers? Oh ja.... Oost Grunn; Ter Apel om precies te zijn. Kwit; ik zou toch even wat meer aan fact checking gaan doen....
Roken tijdens de zwangerschap Quid... Nicotinejunks hebben oogkleppen op, dus die willen dat toch niet voor waar aannemen.
www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/arti...
In het Noorden heb je nog buren waar je op kunt bouwen. In het Noorden zijn we soms inderdaad dwars. Ik loop liever in Oude Pekela dan in Amsterdam. In het Noorden zijn de mensen eerlijk en oprecht!
Het Pitt Pils hoofd linksboven in de BLOG komt uit Assen. Niet uit Groningen East.
hobbit | 07-08-14 | 12:27
Wow, een zelfstandig rationeel denkend reaguurder op geenstijl. Verfrissend tussen alle roeptoeterende nimby's. Hou dat vast Hobbit.
Kan het zijn dat die mensen daar nog niet weten dat de tweede wereldoorlog al ff klaar is, heeft iemand hun dat nieuws al gebracht?
Laatst nog in Oude Pekela geweest. 80% van de mannelijke populatie zit daar (altijd met snorretje en snotrestje), schurend met beide handen langs hun beschurfte jodokus viissies te vangen langs het Pekelder Diep. Iets deprimerenders heb ik zelden aanschouwd. Werk is er niet, komt er ook niet, want er is geen hond die dat volk in dienst wil. Nog erger dan Amsterdammers.
Iedere op jaloezie gebaseerde ideologie levert een maatschappij op waar corruptie, misdaad en verongelijktheid hoogtij viert.
-weggejorist-
Die voormalige kolonieen geven niks als last. Toen,nu en waarschijnlijk in de toekomst.
Zet die provincie op marktplaats!
nl.wikipedia.org/wiki/Groninger_Veenko...
Of mag je zoiets alleen roepen als het gebiedsdeel voor meer dan vijftig procent uit negers bestaat?
Wanneer wordt jouw vleespet opgemeten Quid?
Oost Groningers over één kam scheren met dat berbervolk uit het Westen is toch wel een gotspe... toch?
@ Der Stöhn Schlüßel | 07-08-14 | 12:25
Ganzentrek in het najaar en voorjaar.
Waarom komen daar geen lichtgetintiers bij kijken? Wat een discriminatie weer van de roomblanke bewoners aldaar..
Even wachten tot er een Groninger gaat blaten over "hun" gas. Alsof ze het er zelf in bodem hebben gestopt.
Toch lijkt het me een verademing om na 2 keer op straat beroofd te zijn door Marokkanen en 1 keer een Marokkaan 's nachts in mijn huiskamer te hebben aangetroffen gewoon weer eens een ouderwetse blanke inbreker door mijn raam te zien klimmen.
Goh, zou het misschien samenhangen met opgroeien in armoede? Misschien ligt het helemaal niet aan welk ras/land je vandaan komt? Zou het?! Wat een revolutionair denken! Ik ga te fur!
nl.wikipedia.org/wiki/Antillengemeente...
Delfzijl is een Antillengemeente (net als Groningen en Leeuwarden). nl.wikipedia.org/wiki/Antillengemeente...
Oude Pekela en Appingedam hebben een AZC. Zijn de criminaliteitscijfers van de "bewoners" van het AZC toevallig in de cijfers meegenomen? www.volkskrant.nl/vk/nl/2844/Archief/a...
@FerdiDeMier:
Stadskanaal op een drukke dag?????
FerdiDeMier | 07-08-14 | 12:22
Stadskanaal is sowieso een pauperdorp waar inteelt aan de orde van de dag is. Zegmaar een Veendam 2.0
Hallo Kwit, effe dimmen. Weet je hoeveel asielzoekers aldaar in de plaatselijke supermarkten worden aangehouden? Vraag het maar aan de plaatselijke wijkagent.
't Houdt ook niet echt over qua andere bronnen van inkomsten aldaar.
Hoezo blank ? Daar wonen ook heel veel asielzoekers...
Ik kom zelf uit Oost-Groningen en ik ben bang dat het gewoon klopt. Vooral als je inderdaad richting Oude of Nieuwe Pekela gaat schrik je je rot. Of loop 's door Stadskanaal op een drukke dag.
Hier wordt nog wel eens wat opgelost. Ons kent ons. Overigens vraagje Kwit, pure belangstelling. Woon je in een stad hoger of lager dan 6 op de lijst?
communisme, inteelt. welk van de twee is eigenlijk de oorzaak en welk het gevolg?
Kapitalisme en beschaafd is ook niet zo'n geweldige combinatie.
Criminaliteitcijfers zijn omgekeerd evenredig met het gemiddeld IQ...
Die rooie Vara haan van een Quid scheert weer alle blanke Grunningse paupers over één kam, de raksist.
Communisme staat vooral gelijk aan veel moeite met het verschil tussen mijn en dijn.
''Oost-Groningen is het bewijs dat inteelt een negatief effect heeft op de criminaliteitscijfers.''
Met Oost-Groningen bedoeld u toch ''Het Rifgebergte''?
Tuurlijk Vincent, instanties...
Logisch, er is daar geen hol te beleven en je mot toch wat...
Het ligt aan de instanties.
Geert is trouwens van Assen oost.
REAGEER OOK