Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Woerdse Maikel Slomp (22) grote online drugsbaron

maikelslomp.jpgGeen idee of we hier nou bewondering voor moeten hebben of het hoofdschuddend moeten afkeuren. Maikel Slomp, een 22-jarige computernerd uit Woerden, heeft afgelopen week toegegeven dat hij 'SuperTrips', één van de grootste online drugsbaronnen ter wereld, is. In de Amerikaanse media wordt hij netjes bij naam genoemd. In augustus 2013 is Maikel opgepakt door de FBI, toen hij in Miami landde met 20.000 dollar op zak en een Lamborghini die voor hem klaar stond. Via de anonieme online marktplaats voor drugs, Silk Roads een enorme hoeveelheid Bitcoins verdient. Hij zou ongeveer 104 kilogram MDMA, 566,000 XTC-pillen met MDMA, 4 kilogram cocaine, 3 kilogram benzodiazepine en flinke hoeveelheden amphetamine, LSD en marijuana via lege DVD-hoesjes heel de wereld over gestuurd hebben. In het AD vandaag een interview met opa Slomp en buurtbewoners. Nee, zij wisten ook niet hoe hij aan het geld kwam om als 22-jarige in allerlei dure modellen Audi, BMW en Mercedes te rijden. Maar vragen stellen, ho maar. Nu zit Maikel dus vast in Amerika en kan hij veertig jaar een real life Prison Break-ervaring tegemoet zien. Het is nogal een prestatie, voor iemand van 22 uit Woerden. Sowieso, Woerden. Niet echt een stad waar je aan denkt als centrum van internationale drugshandel, maar de digitale Tony Montana komt er gewoon vandaan. Ook knap. En sites als Silk Road zijn de toekomst van de drugshandel, aldus experts. One does not simply walk into Silk Road Drugs Trafficking. Het is niet Speurders.nl, of zo, waar je even een accountje aanmaakt. Hierrr leest wat er voor nodig is om via duistere online sites aan uw verheffende middelen te komen. En via welke weg Maikel CJ Slomp dus enorme bakken geld verdiende nog voor hij goed en wel uit zijn tienerjaren was. Drugs are bad, mkay, maar petje af voor het ondernemerschap van deze knul. Over VOC-mentaliteit gesproken.

Reaguursels

Inloggen

huidige waarde 140 MILJOEN ! toch knap als je dat op je 22 'verdiend' hebt.

baws | 27-04-14 | 20:50

Hij heeft een Plea Bargain-deal gesloten, dus komt hij er waarschijnlijk af met een jaartje of 8 (standaard voor plea bargain-deals) en plaatsing in een bajes voor witte boorden-criminelen, dus niet in een gewone population waar hij zijn kontje dertig keer in de maand beschikbaar zal moeten stellen om bescherming te krijgen van 'Arian Brotherhood'-leden. Neem je die bescherming niet aan, steken ze je zelf neer. Dus wil US niet dat hun gevangenissysteem zwart gemaakt wordt na de moord op zo'n blanke rijke jongeman, dan is dat de meest voor de hand liggende optie. Geen prettig vooruitzicht, maar altijd nog beter dan een geslepen kleerhanger tussen je ribben.

Jan Gordelroos | 27-04-14 | 11:12

Gewoon een goede ondernemer, dus. Maarja, Uncle Sam wil geen concurrentie. Die zitten zelf vuist-diep in de drugs. Legaal en illegaal. Maar de bescherming die de overheid biedt aan terroristen, hoeft deze jongen met zijn slachtofferloze misdrijf niet te verwachten.

Piet van het Padje | 27-04-14 | 03:30

Nee maar. Voor die jongen heb ik es een klus gedaan. Een Magento klus welteverstaan. Was meer een luchtfietser dan een it-professional.

H. Caulfield | 27-04-14 | 01:33

Zeker een ondernemer: de Nederlandsche Cocaïne fabriek van de Oranjes was ook zo`n gouden handel. Maar ik benijd zijn lot niet.

Simon_GS | 26-04-14 | 19:38

22 jaar en dan al zo'n vermogen hebben. Om vervolgens 40 jaar onderaan de ladder van het Amerikaanse gevangenisleven door te brengen... Mwah. Ik blijf wel gewoon werken. Na elke lange dag tegen het kontje van moeder de vrouw aankruipen geniet toch mijn voorkeur boven elke avond een ander bendelid dat tegen mijn kont aankruipt.

Morris Stockwood | 26-04-14 | 19:18

Als de FBI nu toch bezig is ....
Misschien Demmink uitnodigen voor een bezoekje aan en leuk jochie van 10 in Miami?
Zou me niet verbazen als er dan eindelijk eens serieus naar de handel en wandel van dat heerschap gekeken kan worden. Geen spoortje van rook was het toch?
Dat vonden onze eigen crime fighters van Maikel Slomp waarschijnlijk ook als ze die knul überhaupt al in beeld hadden. Zal wel niet.

Pieter V | 26-04-14 | 18:48

Dat is nou nog eens VOC mentaliteit! Kunnen die Samson en Rutte nog eens wat van leren! Petje af voor deze man, jammer dat hij gepakt is in het meest hypocriete land ter wereld.

tomas de ongelovige | 26-04-14 | 17:44

rara | 26-04-14 | 14:39

Ha, qua arrogantie doe jij niet onder voor sukkel maikel.

Skunk57 | 26-04-14 | 17:22

de amerikaanse justitie kennende zal Maikeltje wel een paar jaartjes onder zeil zijn

coolgen | 26-04-14 | 17:11

Hunter S. Thompson | 26-04-14 | 14:19
Dit zijn denk ik doden uit directe gevolgen van drugsgebruik (overdosis).
En ik persoonlijk heb er niks op tegen als iemand een snuif of een pilletje neemt af en toe. Ben het ook helemaal met je eens dat alcohol even erg of zelfs erger is dan veel drugssoorten.
Vergelijk het met gokken; een casino die goed oplet en ervoor zorgt dat mensen voor hun vermaak komen is voor mij geen enkel probleem. Een casino die pro-actief bezig is gokverslaafde te creëren / bedienen is in mijn ogen erg fout en het zou crimineel moeten zijn (ik geloof ook dat dit volgens de wet niet mag maar dat er eigenlijk niks tegen gedaan wordt).
Mijn punt was meer dat als iemand crimineel bezig is, en toch waarschijnlijk wel indirect doden op zijn geweten heeft volgens mij niet dit soort reacties hoort te krijgen. Je verdient je geld door ellende van andere in stand te houden.

witte strepen | 26-04-14 | 17:04

Kijk dat zijn tenminste straffen. 40 jaar voor drugssmokkel.
Als je in Nederland een 4-voudige moord pleegt ben je na 10 jaar al vrij en kun je zonder dat je een strobreed in de weg gelegd je bemoeien met het bestuur van Ajax en moet de politie ook rekening met je houden.

Artwido | 26-04-14 | 16:34

4 jaar vet verdienen en daarna 40 jaar in de cel zitten. Goed ondernemerschap my ass. Dan ben je een megagrote loser. 40 jaar dromen over de Lambo die niet kwam. hij liever dan ik ;-)

Rest In Privacy | 26-04-14 | 16:26

Ben bang voor deze knul dat hij in de VOC-stijl zal worden gekielhaald. het is maar wat je zoekt.
Mag die sukkel straks in zijn Lamborghini rondjes draaien op de binnenplaats van een zeer goed beveiligde Amerikaanse gevangenis?
Tja, het gebeurt steeds weer, intelligente maar zeer wereldvreemde halve zolen die denken dat zij de eerste gaan zijn die de perfecte misdaad pleegt.
En dan gaan f*cken met de Yanks die als ze het willen wel daders opsporen en drugsdelers hebben daar een hoge prioriteit. Dit i.t.t. tot het oplossingspercentage in Nederland waar minder dan 10% van de misdaden wordt opgelost.

Pieter V | 26-04-14 | 16:26

"petje af voor het ondernemerschap van deze knul", walgelijk. Hij verhandelt enorme hoeveelheden drugs internationaal en wie weet wat hij nog meer deed, daar ga je dan complimenten voor zitten uitdelen. Walgelijk.

LangeMocro | 26-04-14 | 16:15

-weggejorist-

ZuurAppelSap | 26-04-14 | 16:06

Pochen met je zwarte geld. Ik heb het nooit begrepen. Hij had gewoon baartjes zilver en goud moeten kopen, en dikke pakken bankbiljetten moeten begraven ergens in een gat van een meter diep. Als je niet kan witwassen ben je tegenwoordig gewoon een slechte crimineel.

Hjalmar | 26-04-14 | 16:02

Kopen in Nederland. De belasting kijkt mee. Elk item gekocht boven een x bedrag word gewogen door BTW progs.
En word afgewogen aan een inkomsten opgave. Als die er niet is volgen vragen via o.a de blauwe brief. Indien wel, dan heb ik veel vragen. Zoals werkgever of zelfstandig ondernemen. Dit verhaal kon waar wezen op een andere planeet maar niet op deze. En helemaal niet in Nederland. Met uitzondering van kansloze immigranten. Wat hij als VOCer niet is.

biltong | 26-04-14 | 15:56

@Bharata 15:47: Je zit er naast in beide gevallen, denk ik. Hier zijn helemaal niet zulke relevante IT- of zakelijke skills voor nodig. Een beetje handigheid gekoppeld aan een flinke ondernemerszin en lef. Die laatste twee eigenschappig zijn nuttig, maar op zichzelf niet voldoende voor succes. Dit is small-time dealen maar dan op grote schaal, waarbij hij gebruik maakte van het Internet in plaats van een organisatie. Handig, maar meer niet.

En in de gevangenis hebben ze niet zoveel aan online dealertjes. Die zoeken toch wat meer door de wol gevervde criminelen als maatjes.

Muxje | 26-04-14 | 15:52

Ik hoop dat hij genoeg poppers bij zich heeft om de pijn enigzins te verzachten!

BadLieutenant | 26-04-14 | 15:51

Zeker een slimme jongen als je ziet wat voor skills hij heeft op IT en zakelijk gebied. Hij hoefde niet in de drugshandel te gaan om rijk en succesvol te worden.

Waarschijnlijk begon hij naast z'n schoenen te lopen, want als je gaat showen met dure auto's ben je net zo dom als de gemiddelde Maroc. Die worden op deze manier ook massaal opgepakt.

Denk overigens niet dat hij het lastig zal krijgen in de gevangenis. Veel gevangenen zijn drugsdealers en zullen graag met hem willen samenwerken.

Bharata | 26-04-14 | 15:47

Slim handelen en dan zo dom zijn naar je afzetmarkt "met heuge straffen" af te reizen?

lidlbier | 26-04-14 | 15:41

Wel eens van de drug "krokodil" gehoord? Zie hier de gevolgen. Niet kijken als u net gegeten heeft op van plan bent iets te gaan eten:

www.google.nl...

En zeg niet dat ik niet heb gewaarschuwd!
eerstneukendanpraten | 26-04-14 | 13:54
---
Nee, dit kende ik niet, wel K2, wordt verkocht in de USA als wierook, je wordt er high maar het heeft nare bijwerkingen achteraf.

poeszje | 26-04-14 | 15:24

Van 1900 tot 1970 heeft de overheid zelf de productie van Cocaïne, heroïne en amfetamine gefaciliteerd en mogelijk gemaakt. 20% van de wereldproductie op piektijden. In Amsterdam West. De Nederlandse Cocaïne Fabriek.
Deze man heeft gewoon de documenten weten op te graven en is de productie hervat. Alleen dat vind de overheid nu opeens niet meer goed.
Toch maar even in gaan lezen. Schijnt nogal interessante business te zijn.

Helder Groentje | 26-04-14 | 15:23

@de grote Anti | 26-04-14 | 15:00
Natuurlijk. Ben nou niet bepaald gecharmeerd van heroine en crack-cocaine bijvoorbeeld. Het is helaas zo dat de gevolgen van druggebruik die slecht uitpakken niet per se door de drugs komen. Vele drugs worden gebruikt ter zelfmedicatie, om jezelf ongevoelig te maken voor emoties of om aan confrontatie met bepaalde emotionele schade te ontsnappen bijvoorbeeld, of worden misbruikt om anderen bewust schade aan te doen. Er zijn voldoende mensen die uitstekend kunnen functioneren met enigerlei drugs. Dat sommigen dat niet kunnen is niet bij uitstek 'schuld' van de drug. We geven autofabrikanten ook niet de hele tijd de schuld van ongelukken op de weg, of verbieden alle messen omdat je er iemand mee kunt verwonden.
Er zullen altijd mensen zijn die moeite hebben met 'het leven'. Aandacht, voorlichting en hulp die de oorzaken van druggebruik aanpakken is veel zinniger. We lazen gisteren dat langdurige hulp van (ex)verslaafden wordt ingekort en versobert. Stomstomstom. Weer een voorbeeld dat de overheid aan symptoombestrijding doet zonder echte oorzaken weg te nemen.

vive epicure | 26-04-14 | 15:23

Mooi.. van dat stuk vuilnis zijn we af..... next

kutjebefandijvie | 26-04-14 | 15:22

Elke vorm van drooglegging door een overheid is jutteloos. Altijd. Het enige wat wordt bereikt is een illegale wereld waar sommigen bakken met geld aan verdienen.

Uiteraardngepaard met criminaliteit en een enorme investering in een opsporingsapparaat. Enig idee hoeveel mensen wereldwijd een fulltime job hebben aan de bestrijding van drugsdelicten?

LieberLiber | 26-04-14 | 15:18

Dat is nou de VOC-mentaliteit.

meneer Q | 26-04-14 | 15:13

'Online' KLINKT wel sexy. Een Lamborghini is weer het toppunt van 'offline'. Had ie niet beter een opgevoerde BRILkever kunnen rijden? Of iets van Eaupel.

tast in duitser | 26-04-14 | 15:11

Niet uitleveren a.u.b. Laat hem maar lekker in de States zitten. Geen bewondering voor iemand die het leven van anderen naar de koten helpt.

uwesbeki | 26-04-14 | 15:04

die amerikanen zijn nog niet zo slecht.

ganzo | 26-04-14 | 15:02

wel typisch dat Johnny Quid wel respect voor de mentaliteit van een deze crimineel heeft, maar consequent tegen Geert Wilders loopt te ranten, die criminaliteit probeert te verminderen...

harry19612 | 26-04-14 | 15:00

@vive epicure | 26-04-14 | 14:55
Beetje gelijk uiteraard, maar u kent neem ik aan ook de duistere kant van bovenstaande drugs. Kleine hint : het is niet altijd voor eigen gebruik helaas.

de grote Anti | 26-04-14 | 15:00

vive epicure | 26-04-14 | 14:55

Zucht. Drugs leveren zeer veel echte problemen op.

Goofy Goofball | 26-04-14 | 14:58

Hij heeft nog mazzel. In Singapore was hij opgehangen .....

Polletje Piekhaar | 26-04-14 | 14:58

Goh, wat erg. Drugs, molecuultjes in pil- of vloeibare vorm die we vaak zat zelf ook in enige mate aanmaken in ons lichaam en/of afkomstig zijn uit plantjes/schimmels die overal in de natuur voorkomen, en die het leven interessanter en prettiger maken voor de gemiddelde gebruiker. Drugs, die iemands kijk op het leven verruimen in plaats van verarmen. Drugs, die vrijwillig worden gebruikt, vaak genoeg in iemands eigen privé-domein, zonder een ander er lastig mee te vallen, of juist tezamen met anderen om de geneugten er van te ondervinden.

De overheid heeft niets maar dan ook niets te zoeken om de gewone burger dit te verbieden. Wat een gotspe dat het maar getolereerd wordt dat iemand anders voor mij bepaald dat ik iets wat het leven interessanter, diepgaander en volmaakter maakt ik in niet in mijn eigen lichaam kan stoppen. Het is een feit dat andersoortige drugs zoals alcohol en sigaretten veel dodelijker en schadelijker zijn, maar omdat accijnsheffingen daarop heul veul inkomsten genereren wordt dit nu juist niet verboden. Daarnaast vaart menig crimineel circuit - waartoe ik ook regeringen reken - prima op het rondpompen van bepaalde drugs (zie alcohol en sigaretten maar vergeet ook niet de heroïne handel die weer welig tiert sinds de USA Afghanistan is binnen gevallen) en wapenhandel, iets dat oneindig veel meer ellende veroorzaakt.

Het aanpakken van dit soort Woerdense knulletjes is niets dan een onderdeel van een machine die met de voet op het hypocrisiepedaal keihard in de Staat van Ontkenning blijft ronddwalen. Dom en naïef van Maikel, maar de hoeveelheid bureacratie en geld die in ‘bestrijding’ van lui zoals hij worden gestopt staat niet in verhouding tot de echte problemen die we hebben. Echte problemen die tegelijkertijd in stand worden gehouden door dezelfde instanties die zeggen ‘het beste met ons voor’ te hebben. Wat een trieste bende is het drugsbeleid toch.

vive epicure | 26-04-14 | 14:55

Veel plezier de komende 40 jaar met Bubba, lutser. Ik hoop dat je voor iedereen die je kapot hebt gemaakt met jouw drugshandel een keertje met Bubba mag spelen.

Goofy Goofball | 26-04-14 | 14:55

@Doorn2148 13:35: Zelfde geldt voor BTC. BTC is niet ontraceerbaar, de lol van die dingen is dat ze juist voor iedereen te traceren zijn. Ze zijn *anoniem* en dat is heel wat anders. Zodra een wallet aan je naam is gekoppeld en met misdrijven in verband worden gebracht, dan ben je de lul. Als de FBI zijn gegevens heeft, kunnen ze netjes de transacties volgen en als bewijs tegen hem gebruiken

Muxje | 26-04-14 | 14:51

'So, where are you from dude?
- Uhmm, the netherlands
'Oh that's where men can be gay and proud of it, right?

de grote Anti | 26-04-14 | 14:49

@uberdude | 26-04-14 | 13:48
Mits gereguleerd zou het best kunnen dat er minder drugsdode vallen.
En de opmerking:Als jouw kinderen blah blah.
Sorry verbied wapens, auto's bergbeklimmen deltavliegeren backpacken en zo ook maar.
Het zal jouw dochter zijn die omkomt in de panamese jungle.

miko | 26-04-14 | 14:47

Het ziet er naar uit dat Maikel een zware tijd tegemoet gaat. Gelukkig voor Maikel zijn er in buitenlandse gevangenissen altijd wel landgenoten die je een beetje wegwijs kunnen maken in de lokale gevangeniscultuur. En je misschien een beetje kunnen troosten als je weer eens heimwee hebt. Dat voordeel heb je dan weer als Nederlander.
Want ik kan mij vergissen, want de exacte cijfers zijn mij niet bekend, maar mijn gevoel zegt me dat er in elke willekeurige gevangenis in het buitenland meer Nederlanders dan Duitsers opgesloten zitten. Ondanks dat die Duitsers numeriek in het voordeel zijn. Maar zoals gezegd, ik kan mij vergissen.

VanBukkem | 26-04-14 | 14:47

Zoals velen voor hem is die ten onder gegaan aan zijn eigen hoogmoedswaan en inhaligheid, als die met minder genoegen had genomen en wat meer bescheiden was geweest in zijn handelen had die nu misschien nog rondgelopen. Een les die velen maar niet leren!

thytus | 26-04-14 | 14:45

Niks slim. Hij had zijn zakelijke talenten beter anders kunnen benutten dan veertig jaar Amerikaanse cel te riskeren. Hebzucht is een bitch en een eigenschap van domme mensen.

brutus68 | 26-04-14 | 14:45

Drugsdealers moeten ze hun eigen shit anaal toedienen.

Mokum Kosher | 26-04-14 | 14:43

Een uit de hand gelopen hobby. Inderdaad een beetje dom om naar Amerika te reizen. Verwacht dat hij in de val is gelokt. Ongetwijfeld te gretig & onvoorzichtig geworden.

Gash | 26-04-14 | 14:41

@Peter3201 | 26-04-14 | 14:06
Gelukkig doet jouw mening er niet toe.

rara | 26-04-14 | 14:39

Maikel kan er zich al op verheugen als straks Joran op bezoek komt , kunnen ze samen een kaartje leggen .

likmegaties | 26-04-14 | 14:36

Huh ? Het blijkt waar te zijn ? Ook overdag is de server van Geen Stijl snel ? Zo zo...

poeszje | 26-04-14 | 14:33

Oja, verder wat @kameroudste zei.. Hij werd rijk door anderen met ellende op te zadelen. Niet echt iets om trots op te zijn. In sommige kringen heul erg normaal.

de grote Anti | 26-04-14 | 14:33

Als je miljoenen met smerige handel verdient is het wel raadzaam om je in te dekken.Maak vriendjes in de betere kringen . Bel Ivo Opstelten desnoods voor een deal. hij verliest de bonnetjes toch wel..

Kazig Stan | 26-04-14 | 14:33

Nee, Maikel komt voorlopig niet thuis, daar zijn ze in de USA nogal strikt in, die blijft lang opgesloten, met dit soort vergrijpen.

poeszje | 26-04-14 | 14:33

In nederland misschien hooguit een jaartje..
Veel plezier daar in de amerikaanse bak maikel ! Schijnt erg gezellig te zijn.

de grote Anti | 26-04-14 | 14:28

Je legt een merkwaardig soort bewondering aan de dag, Quid. Dit is in mijn ogen gewoon een ontzettende paardenlul, een klootzak van de laagste orde, die op zijn 22e, als alles nog moet beginnen, voor 40 jaar de bak in draait. Komt ie vrij als ie 62 is. Nou nou, dan heb je het wel gemaakt hoor. Not.
Het is een vreselijk stomme Woerdense boer met het IQ van een pantoffeldiertje. Bovendien heeft hij proberen rijk te worden aan de ellende van een ander, en dan kots ik sowieso al op hem.

Kameroudste | 26-04-14 | 14:27

Wat zal die vaak op het postkantoor zijn geweest om zijn pakjes in te leveren. Of om internationale postzegels te kopen.

Osdorpertje | 26-04-14 | 14:26

trips get oh wacht dat is een andere website...

Nekbaard | 26-04-14 | 14:26

In z'n profiel staat GS als association group. En hij houd van American football
Verder lijkt het me een aardige ondernemende jongen.

anne de graaf8209 | 26-04-14 | 14:22

VerdienD

vinc81 | 26-04-14 | 14:21

Lekker daar laten zitten. Missen we niks aan.

davimore | 26-04-14 | 14:20

herstel, had een foutje gemaakt
witte strepen | 26-04-14 | 13:52
de laatste cijfers uit 2009 die ik kon vinden. Aantal doden per jaar per soort drugs, bron jellinek:
XTC 4
coke 30
GHB 5
Paddo's 0
heroine 216
Alcohol 4411
Maar goed, laat je allemaal maar lekker indoctrineren. Drugs are bad en vanavond weer allemaal aan het bier.
O en for the record, ik gebruik zelf niets. Ook bij mij blijkt alcohol mijn favo drug te zijn.

Hunter S. Thompson | 26-04-14 | 14:19

Had natuurlijk niks uitgemaakt. Er zijn wel meer drugsdealers uitgeleverd aan de VS. Zijn hebberigheid zat zijn slimheid hier even in de weg.

roze_bril | 26-04-14 | 14:18

Hij is niet simpelweg naar Miami afgereisd, maar sluw gelokt door de FBI waarschijnlijk. Vandaar ook het lekkermakertje van de Lambo en er zal nog wel vanalles meer klaar hebben gestaan voor hem. Zo rolt de FBI nou eenmaal, want nu hij op Muricaans grondgebied is, kunnen ze een zaak tegen hem beginnen. :it's a trap:

Nanker Phelge | 26-04-14 | 14:14

Hoe dan ook... niet slim genoeg.

duitse herder | 26-04-14 | 14:11

-weggejorist-

Hunter S. Thompson | 26-04-14 | 14:11

Als ik die foto´s zie ben ik onmiddelijk weer een blije roker die deze slechte gewoonte graag met een goede wijn combineert.

Jarre Tell | 26-04-14 | 14:10

Had zeker geen tijd voor breaking bad te kijken, beetje low-profile helpt en na de US of A gaan is wel erg stom. En als je als 22 jarige dure auto's kan kopen en de familie vraagt niet dat weten ze het dat het geen zuivere koffie is.

Andersom dag | 26-04-14 | 14:10

Maar hoe kwam hij nu eigenlijk aan het spul zelf?

Durereaguurder | 26-04-14 | 14:07

Hunter S. Thompson | 26-04-14 | 14:01 iemand die "ieder" weekend alcohol drinkt, is in mijn ogen een alcoholist. Net zo dat iemand die ieder weekend 3 pakjes leeg snuift, een junk.

Peter3201 | 26-04-14 | 14:06

Wat een onzin. De jongen is een psychopaat en verdient geen respect of medelijden.

Er zijn talloze 'nerds' die hetzelfde kunnen, maar dat uit fatsoen en respect voor medemens niet dien.

Hou toch op dit soort volk te vereren!

CornFlakey | 26-04-14 | 14:06

@Mark Smith | 26-04-14 | 13:33
Je bewondert de arrogantie waardoor hij gepakt is?

rara | 26-04-14 | 14:05

ongelovigehond | 26-04-14 | 13:58
en nu? een stel russen die rommelen met troep omdat "normale" drugs niet te betalen zijn doordat ze illegaal zijn.
Agasssi won de french open toen hij dagelijks chrystal meth weg werkte. Die kerel zag er prima uit.

Hunter S. Thompson | 26-04-14 | 14:04

Wel slim genoeg om een online drugsbaron te worden, dat vrij lucratief uitpakt. En dan niet kunnen bedenken dat je beter niet voet aan grond in de V.S. kan zetten... Hemeltergende naïviteit. Dat is dan wel weer 100% Woerden.

de Voorzittert | 26-04-14 | 14:04

Net goed voor hem. Ik hoop dat hij 40 jaar krijgt. In de USA weten ze tenminste hoe ze drugscriminelen moeten aanpakken.

mocroGS | 26-04-14 | 14:02

Laat maar lang zitten daar in Miami. En de echte mannen verheugen zich al op die paar zachte billen from ze netterlands.

sinar2 | 26-04-14 | 14:01

uberdude | 26-04-14 | 13:48
Hypocriet gelul allemaal. Een van de meest gevaarlijke en verslavende drugs (ja erger dan coke en xtc) nuttigen we zelf ieder weekend, alcohol. Niet iedereen die drinkt wordt alcoholist toch?
Je moet eens kijken wat ouders hun kinderen te vreten geven. Half tiener USA heeft morbide obesitas.
Het heeft gewoon geen zin, het is ondanks de war on drugs nog steeds in ieder dorp te krijgen. Ik zeg niet dat je het moet toejuichen maar het geld kunnen we beter besteden. Geef goede voorlichting en als ouder moet je verdomme je kinderen eens in de gaten houden.

Hunter S. Thompson | 26-04-14 | 14:01

ongelovigehond | 26-04-14 | 13:58

Daar heeft u een . Maar gewoon met je poten van alle drugs afblijven is i.m.h.o. nog altijd het beste.

eerstneukendanpraten | 26-04-14 | 14:00

@Captain Pervert | 26-04-14 | 13:45
Dit roept ook in mij de taalfascist op...
Naast wat u al zei over verdienD:

"566,000 XTC-pillen" => preCIES 566 pillen of toch 566 DUIZEND pillen? Indien het laatste, gebruik dan svp een punt. Knippen-plakken uit Amerikaanse persberichten doe je liefst ook met beleid... ofzo.

Verder blijkt dat de hoge penetratiegraad van breedband in Nederland ook wel wellicht minder gewenste neveneffecten heeft. In elk geval wel VOC-mentaliteit...

Smuts | 26-04-14 | 14:00

eerstneukendanpraten | 26-04-14 : als er goede drugs beschikbaar waren, hoefden mensen geen krokodil te gaan maken.

ongelovigehond | 26-04-14 | 13:58

@Hunter S. Thompson | 26-04-14 | 13:39

Mijn post van 13:54 over de geneugten van het tot zich nemen van drugs was eigenlijk voor u bedoeld.

eerstneukendanpraten | 26-04-14 | 13:55

Wel eens van de drug "krokodil" gehoord? Zie hier de gevolgen. Niet kijken als u net gegeten heeft op van plan bent iets te gaan eten:


www.google.nl/search?q=krokodil+drugs...


En zeg niet dat ik niet heb gewaarschuwd!

eerstneukendanpraten | 26-04-14 | 13:54

Toch bizar dat hij hier als held wordt beschreven door sommige.
Vraag me af of Maikel ook dezelfde reacties zou krijgen als hij Mohammed zou heten. Hard drugs zorgen niet alleen voor heel veel problemen onder de verslaafde, hun omgeving en hun samenleving, ook bij het produceren en verhandelen vallen ontzettend veel doden.

witte strepen | 26-04-14 | 13:52

mooie sequal shawshank redemption aan doet zien komen.

horsteknots | 26-04-14 | 13:51

De werkelijke slimmerik blijft buiten het vizier van wie dan ook.
Gewoon een domme jongen dus.

*Zeepje doneert*

Jackanders | 26-04-14 | 13:51

Diepe buiging, behalve dan dat naar Miami reizen.

Snackbar van Allah | 26-04-14 | 13:50

@Hunter S. Thompson | 26-04-14 | 13:39
Ik hoop dat je kinderen nooit aan de drugs raken. Of anders kun je ze gewoon uitleggen dat het allemaal niet zo'n probleem is. En anders kan dat nog op de begrafenis.

uberdude | 26-04-14 | 13:48

Cornelis Jan, hadden die geen baarden?

HesselWorst | 26-04-14 | 13:47

Vrij dom om naar Miami te reizen, sukkel.

rasoptimist | 26-04-14 | 13:47

@Hunter S. Thompson | 26-04-14 | 13:39
Misschien wel leuk om te weten dat deze drugs anoniem gekocht worden. Zonder aanziens des persoons. Als het al onmenselijk is om verslaafden verslaafd te houden, is het misschien ook niet zo netjes om aan kinderen te dealen. De doodstraf, niets minder voor dit soort vuilnis.

uberdude | 26-04-14 | 13:47

BlatendCrude | 26-04-14 | 13:41
dat is wel te hopen ja. Omdat mdma vandaag de dag wat moeilijk te krijgen is stoppen ze er ook andere rommel in die de werking van MDMA moet hebben. Een soort sojamelk zeg maar.

Hunter S. Thompson | 26-04-14 | 13:46

"Kan hier slechts bewondering voor opbrengen", schei toch uit, man. Dat ventje heeft gedacht dat heel de wereld zo soft en liberaal was als Nederland. Heeft voor miljoenen drugs verhandeld via digitale weg. FBI had hem al 1,5 jaar in de gaten. En dan onder je eigen naam naar de US of A reizen, om daar in je gehuurde Lambo te stappen. Dan heb je pas hoogmoedswaan. Zou mooi zijn als hij tot zijn pensioensgerechtigde leeftijd in USA word ondergebracht. Daag Mikael, groeten aan je opa.

Peter3201 | 26-04-14 | 13:46

"Via de anonieme online marktplaats voor drugs, Silk Roads een enorme hoeveelheid Bitcoins verdient." Dit is geen zin en waarschijnlijk moet het 'verdiend' zijn.

Captain Pervert | 26-04-14 | 13:45

Hahaha: "xtc pillen mét MDMA" dat is net zoiets als: "Melk mét lactose".

BlatendCrude | 26-04-14 | 13:41

22 en al zulk zakelijk instinct, daar neem ik de hoed voor af. Jammer dat hij niet ook zo slim was om wat meer low profile te leven. In een behoefte voorzien, dat is alles wat de man deed. Laten we wel wezen. Na hem staat er al weer een leger nieuwe silk road dealers klaar. En 40 jaar? daar kan je in Nederland alle omatjes voor overvallen om je vervolgens te vergrijpen aan hun kleinkinderen. Maarja drugs is ook zo erg he. Kappen met die war on drugs. Na tientallen jaren en miljarden euro's kan ik nog steeds op elke hoek van de straat kopen wat ik wil. Kunnen we dat geld niet aan betere zaken besteden?

Hunter S. Thompson | 26-04-14 | 13:39

En nu is inees de wereld weer veilig?
Fuck the war on drugs. Excuse my french.

Kazig Stan | 26-04-14 | 13:39

Niks petje af. Wel broek naar beneden voor deze jongen, vermoed ik.

uberdude | 26-04-14 | 13:36

Maikel zet Woerden op de kaart, dat is weer eens wat anders dan als kaasstad.

BroodenSpelen | 26-04-14 | 13:35

Als je denkt dat TOR je anoniem maakt/houdt dan ben je gewoon een debiel, punt uit.

Doorn2148 | 26-04-14 | 13:35

Kan er slechts bewondering voor opbrengen. Sneu dat hij is gepakt en dat hij tenonder is gegaan aan de arrogantie waarmee hij dacht de FBI voor te blijven.

Mark Smith | 26-04-14 | 13:33

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken