
Een incestplegende pedo uit de gereformeerde gemeenschap. Dat is net zo uniek als chocolade vinden in een zak M&M's. Echter, deze keer wordt het niet zomaar onder de kerkbanken geschoven, maar daadwerkelijk door een rechter veroordeeld.
Twee jaar cel voor Johan Quist, die zijn zoontje op 10-jarige leeftijd over een langere periode stelselmatig heeft misbruikt. Deze veroordeling zal het homotolerantieniveau in de refogemeenschap niet ten goede komen. Johan was namelijk chef bij
RefoAnders, de stichting die opkomt voor gereformeerde mannen met homogevoelens. Die stichting ligt uiteraard al
niet lekker bij de refo's, maar dat zal er na deze veroordeling niet beter op worden. Want in tegenstelling tot
incestpedo's worden homo's niet geaccepteerd in de refokomjoeniettie. En dat gaat er door deze veroordeling niet beter op worden. Doei kansen voor gereformeerde homo's om uit de kast te komen, Johan Quist heeft die deur nu voorlopig op slot gedraaid. Komt de refodominees dus mooi uit, dat deze lastpak zichzelf uit de weg gemisbruikt heeft. Tot slot, even een shout out naar de vrouw van Quist. Niet alleen is getrouwd met iemand die
publiekelijk toegeeft op mannen te vallen, ook misbruikt hij haar kinderen in haar eigen bed, waarop ze van haar kerk haar muil moet houden en zeker niet mag
scheiden. Want je tienjarige zoontje seksueel slopen is nu eenmaal
geen vreemdgaan. Deze religieuze gemeenschap is ziek. Heel ziek. Voor wie een sterke maag heeft, hier
de uitspraak van de rechter in casu Johan Quist. Lekker vaak het zeepje laten vallen, Johan. Lijkt ons heel therapeutisch en bevrijdend werken.
Reaguursels
InloggenDie man heeft hier geen leven meer. Dit briefje hing aan het raam van zijn zaak ..
i59.tinypic.com/wi26md.jpg
@De Zeven Provincien | 18-02-14 | 10:52
En hoeveel procent van de daders heeft een religieuze achtergrond (let wel, ik heb het nergens exclusief over christendom gehad)? Dat blijkt dus nergens uit je linkje. Dus die cijfers bewijzen het tegendeel niet en bewijst ook al niet je stelling dat er een grotere correlatie is tussen homofilie en pedofilie, dan tussen pedofilie en religie. Dus waar je dat woordje "evident" vandaan haalt is me een raadsel. Als er iets juist niet evident is uit dat linkje dan is het dat wel.
@Mika6101 | 18-02-14 | 08:56
Dat is een volkomen subjectieve interpretatie van de cijfers die je op geen enkele manier hard kan maken. Integendeel, verkrachting door pubers onderling komt eigenlijk relatief zelden voor. Wat wél is hard te maken is dat de verkrachting, aanranding en seksueel geweld in verreweg de meeste gevallen gebeurt door een bekende van het slachtoffer. Een kennis, familielid etc. Dat kun je ook in het rapport van Movisie gewoon lezen en blijkt ook internationaal onderzoek: ec.europa.eu/justice_home/daphnetoolki...
Enfin, je trekt de wetenschappelijke kwaliteit van een erkend instituut als Movisie in twijfel? Tja, dan houdt het wel op als je met enig gezag over dit dossier iets zinnigs wilt zeggen.
En nee, ik was geen postbode maar archivaris en archiefonderzoeker. Een steekproef twee 10-jarenblokken uit het archief van 1 rechtbankarrondissement is wetenschappelijk niet erg betrouwbaar, maar wel indicatief.
@ Stormageddon | 18-02-14 | 01:32 |
Prachtig: geen relatie tussen pedofilie en homofilie?? Er is een evident grotere relatie tussen deze twee dan tussen het christelijk geloof en pedofilie. 9 - 40% van de pedofielen zijn homo tegenover 4 - 6% van de bevolking.
focus.psychiatryonline.org/article.asp...
Dit griezelige geloof brengt alleen maar heel enge mensen voort. De kosten van behandeling van het kind worden hoop ik wel verhaald op de ouders. Daar gaan wij GEEN BELASTINGCENT aan meebetalen. Het lijkt mij wel duidelijk dat "de hulptroepen der geestelijke gezondheidszorg" verre van dit geloof verwijderd moeten zijn.
@Stormageddon | 18-02-14 | 01:32
Ik heb geen zin om dat hele verhaaltje van je onderuit te halen. Maar minderjarige die worden verkracht is dus GEEN definitie van pedofilie. Die cijfers de je noemt betreft dus meisjes en een deel daarvan is pedofilie MAAR het grootste deel bestreft meisjes die worden aangerand en-of verkracht door jongens die slechts enkele jaren ouder zijn dan zijzelf. GEEN pedofilie dus. En je baantje als postbode bij de rechtbank telt dus niet mee als je niet eens zelf kunt verzinnen dat die cijfers niet over pedofilie gaan, maar over meisjes die zijn aangerand of verkracht. Om over de wetenschappelijke betrouwbaarheid van je 'bronnen' nog maar te zwijgen.
@Adversary | 17-02-14 | 20:27
Dat roepen ze in bepaalde bevindelijke kringen. En in Rusland.
@Mika6101 | 17-02-14 | 19:24
Je lult uit je nek. Die cijfers gaan over minderjarige vrouwen die worden verkracht. Minderjarig. Pedofilie dus. Simpel. En tja, jeugdmonitor heeft geen officiële cijfers van meisjes van 0-12, anders dan de ondervraagden van 12-25 aangaven op de vraag: Heb je OOIT (dus ook tussen je 0e en 12e) te maken gehad met seksueel geweld. Dat geldt dus voor 17% van de ondervraagden. Bijna een vijfde van alle meisjes.
En wat betreft het tweede punt: wel degelijk een punt. De boekenlijst die ik opgaf betreft boeken ingaan op de correlatie tussen seksueel geweld en incest bij (politiek correct genoemd:) "seksueel repressieve sociale gemeenschappen" (in lekentaal: religies). Incest komt gewoon relatief vaker voor in religieuze, seksueel repressieve gemeenschappen. Kun je hoog springen, laag springen: kjeihard feit.
Jij sleept er scheve machtsverhoudingen bij van scoutingleiders, leraren, ministers en bekende mensen... dat heeft met incest geen reet te maken. Dat gaat tussen papa en (minderjarige) dochter, moeder en (minderjarige) zoon, (minderjarige) broer en (minderjarige) zus. Ooms en tantes.
Dus nee. Er is geen relatie tussen pedofilie en homofilie. Alleen voor seksueel repressieve christenen die zelf nog in de kast zitten en er niet uit durven te komen. (Sounds familiar?) Er is wel degelijk een relatie tussen pedofilie, incest en religie.
www.movisie.nl/sites/default/files/alf...
www.trouw.nl/tr/nl/6847/Elma-Drayer/ar...
(En ik link er niet graag naar... maar goed, zelfs Jolo plaatst wel eens een goed stuk:)
www.joop.nl/leven/detail/artikel/12516... (met interessante voorbeelden in de linkjes aldaar)
www.kerken.com/afdelingen/preach.php?P...
Verder kan ik je vertellen dat ik een tijdje op een rechtbank (niet eens in de bible-belt) heb gewerkt in de archieven en bij *alle* jeugdzedenzaken over een periode van 20 jaar speelde een strenge religieuze achtergrond van daders en slachtoffers een rol.
Ontkennen is zinloos.
Volgens de refodominee's moet "het kwaad tot in de wortel bestreden worden": www.youtube.com/watch?v=zjgWeX4hVcE
Hiervoor heb ik de onderscheiding der geesten nodig. Ik kan er geen touw aan vast knopen. Aan de vruchten ken ik de boom. Geen ingewikkeld psychologisch gezeur. Dit is niet fraai. Dit is pure demonie. En heeft niets met welk geloof dan ook te maken.
Mika6101 | 17-02-14 | 19:24
Ho eens even. Er is ook geen verband tussen homoseksualiteit en pedofilie. Er is echter WEL een verband tussen pedofilie en seksuele repressie. En er is OOK een verband tussen homoseksualiteit en seksuele repressie. En laat er nou ook een zeer duidelijk verband zijn tussen seksuele repressie en religie. Je zou zelfs kunnen zeggen dat de twee ZEER nauw verbonden zijn. Maar wat we niet gaan doen, is met vingertjes wapperen richting homo's en dan maar gelijk suggereren dat alle homo's pedo's zijn. Laat ik het niet merken.
En zondag staan ze weer aan te bellen of je "bij wil dragen"...
Deze kerel moeten ze overdragen als proefdier voor haatbaardtaferelen.
@Stormageddon | 17-02-14 | 18:31
Grapjas. Die cijfers gaan over aangerand of verkracht. Niet over pedofilie. Je weet wel. Van die kansen jongeren die onze blonde meisjes aanranden en-of verkrachten. Voor vijftig jaar geleden waren het wel vooral vrouwen die slachtoffer waren van pedofilie, vaak in de vorm van incest. Helaas voor de jongens is dit veranderd. A Significant Percentage of Child Sexual Abuse Victims are Boys According to the Journal of Child Psychiatry: "It was commonly believed fifteen years ago that girls were abused in excess of boys in a ratio of about 9 to 1, but contemporary studies now indicate that the ratio of girls to boys abused has narrowed remarkably. . . . The majority of community studies suggest a . . . ratio . . . in the order of 2 to 4 girls to 1 boy."[5]
En die zogenaamde relevantie tussen pedofilie en religie? Daar heb je ook gewoon geen onderbouwing van. Er is namelijk een relatie tussen pedofilie en machtsverhouding. Neem bijvoorbeeld: padvinder leiders, leraren, ministers, bekende mensen. Met andere woorden. Overal waar een volwassen persoon een machtsverhouding heeft tov een kind komt pedofilie voor. En dan kom je inderdaad ook terrecht bij de kerk, waarin de leiders vaak een bepaalde machtsverhouding hebben tov anderen. Kortom, het is meestal geen enkel probleem om een verband te suggereren tussen religie en pedofilie. (terwijl die relatie eigenlijk via de machtspositie gaat) Maar een verband tussen pedofilie en homofilie is not done. Dat is binnen links en rechts politiek incorrect.
@Mika6101 | 17-02-14 | 15:28
Bullshit. Weet je hoeveel meisjes er door papa en/of die "lieve oom" worden verkracht? Bijna 20% van alle vrouwen is op één op andere manier in haar jonge jeugd seksueel aangerand of verkracht. En dat zijn de cijfers die bekend zijn.
jeugdmonitor.cbs.nl/nl-nl/indicatoren/...
Baldwin's (jouw?) religieuze obsessie tegen homofilie ontkent dat. Er is geen verwantschap tussen pedofilie en homofilie. Je hebt hooguit homofiele en heterofiele pederasten. De overgrote meerderheid is van de laatste groep. Een veel significantere relatie is die tussen pedofilie en religie, als ook incest en religie. Daar zou men wel een artikeltje over kunnen schrijven. Hele boekenkasten vol eigenlijk.
hules.us/SCI_SUM2.pdf
@Mika6101 | 17-02-14 | 16:25
Denk je echt dat ik daar nog inhoudelijk op in kan gaan? Of pas je de ambtenarentruc toe: bedelf je tegenstander onder de dossiers en paperassen.
@gentle giant | 17-02-14 | 15:34
Oh wat vreselijk om al die verkrampte, ingewikkelde zinnen - weer eens - te horen. Het lukt gewoon niet om én volledig mens te zijn én die gereformeerde ghot te volgen. Of welk koekjesmonster dan ook. Niet dat dit verzachtende omstandigheden zijn voor deze kinderverkrachter: je besluit echt helemaal zelf of je een misdadiger wordt of niet. Niemand die hem hiertoe heeft gedwongen.
Ik ga nog maar een keer de bevrijdende jubel lezen van good old Ingersoll: www.colorado.edu/philosophy/vstenger/R... That light might conquer darkness still.
Uierzalf is zeau 1976. Alleen daarvoor verdient hij al 20 jaar meer.
Vijf jaar voor een klap op de adamsappel van een o.v.j. .En 16 mnd voor het klaar maken van 10 jarig jongetje.De veroordelingen van de NLse rechtspraak blijven voor mij een grabbel in een grabbelton.
Was het een gekleurde medemensch geweest.... taakstrafje vanwege schaamtecultuur+media aandacht.
Volgens de rechters "... ernstig geschaad". Ja, en daarom een fopstraf. Walgelijk. Twee jaar, daarvan 8 maanden voorwaardelijk, dus volgende maand kan hij zijn kinderen alweer 'zien'. Heerlijke rechtspraak, hier in NL.
@rara | 17-02-14 | 15:40
1. Dawn Fisher, "Adult Sex Offenders: Who are They? Why and How Do They Do It?" in Tony Morrison, et al., eds., Sexual Offending Against Children (London: Routledge, 1994), p. 11.
2. Kee MacFarlane, et al., Sexual Abuse of Young Children: Evaluation and Treatment (New York: The Guilford Press, 1986), p. 9.
3. John Briere, et al.,eds., The APSAC Handbook on Child Maltreatment (Thousand Oaks, California: Sage Publications, 1996), pp. 52, 53.
4. Kurt Freund, et al., "Pedophilia and Heterosexuality vs. Homosexuality," Journal of Sex and Marital Therapy 10 (Fall 1984): 198; See also Freund, K, and Watson, R. J., "The Proportions of Heterosexual and Homosexual Paedophiles among Sex Offenders against Children: an Exploratory Study," Journal of Sex and Marital Therapy 18 (1992): 34.
5. Bill Watkins and Arnon Bentovim, "The Sexual Abuse of Male Children and Adolescents: A Review of Current Research," Journal of Child Psychiatry 33 (1992); in Byrgen Finkelman, Sexual Abuse (New York: Garland Publishing, 1995), p. 300.
6. MacFarlane, p. 9.
7. Kurt Freund, et al., "Pedophilia and Heterosexuality vs. Homosexuality," Journal of Sex and Marital Therapy 10 (1984): 197. "The proportional prevalence of offenders against male children in this group of 457 offenders against children was 36 percent." See also, Kurt Freund, et al., "Heterosexuality, Homosexuality, and Erotic Age Preference," "Approximately one-third of these individuals had victimized boys and two-thirds had victimized girls. This finding is consistent with the proportions reported in two earlier studies," p. 107.
8. Watkins and Bentovim, p. 315.
9. Robert L. Johnson, "Long-term Effects of Sexual Abuse in Boys," Medical Aspects of Human Sexuality (September 1988): 38.
10. "Understanding and Investigating Child Sexual Exploitation," (U.S. Department of Justice, Office of Justice Programs, 1997), p. 12.
rara | 17-02-14 | 15:40
Deze bronnen worden zeker ook niet goedgekeurd?
Men Account for Almost All Sexual Abuse of Children Cases
An essay on adult sex offenders in the book Sexual Offending Against Children reported:"It is widely believed that the vast majority of sexual abuse is perpetrated by males and that female sex offenders only account for a tiny proportion of offences. Indeed, with 3,000 adult male sex offenders in prison in England and Wales at any one time, the corresponding figure for female sex offenders is 12!"[1]
Kee MacFarlane, et al., writing in Sexual Abuse of Young Children: Evaluation and Treatment report:"The large majority of sexual perpetrators appear to be males (Herman and Hirschman, 1981; Lindholm and Willey, 1983)."[2]
A report by the American Professional Society on the Abuse of Children states: "In both clinical and non-clinical samples, the vast majority of offenders are male."[3]
A study in the Journal of Sex Research states that "pedophilia does not exist, or is extremely rare, in women."[4]
A Significant Percentage of Child Sexual Abuse Victims are Boys
According to the Journal of Child Psychiatry: "It was commonly believed fifteen years ago that girls were abused in excess of boys in a ratio of about 9 to 1, but contemporary studies now indicate that the ratio of girls to boys abused has narrowed remarkably. . . . The majority of community studies suggest a . . . ratio . . . in the order of 2 to 4 girls to 1 boy."[5] Another study found that "some authors now believe that boys may be sexually abused as commonly as girls (Groth, 1978; O'Brien, 1980)."[6]
A study of 457 male sex offenders against children in Journal of Sex and Marital Therapy found that "approximately one-third of these sexual offenders directed their sexual activity against males."[7]
Sexual Abuse of Boys is Underreported
The actual percentage of child sexual abuse victims who are boys very likely exceeds the above estimates. Many researchers echo the view of the Journal of Child Psychiatry study, which refers to the "under-reporting of the incidence and prevalence of sexual abuse in boys."[8]
Dr. Robert Johnson, in Medical Aspects of Human Sexuality, reports: "The vast majority of cases of male sexual molestation is not reported. As a result, these young men keep both the incidents and their feelings to themselves."[9]
The Department of Justice report on child sexual exploitation explains why the percentage of boy victims is underestimated: "Adolescent boy victims are highly likely to deny certain types of sexual activity. . . . They are embarrassed and ashamed of their behavior and rightfully believe that society will not understand their victimization. . . . No matter what the investigator does, most adolescent boys will deny they were victims."[10]
@mocroGS | 17-02-14 | 15:20 |
Of hij wordt Imam...
@Cuyahoga | 17-02-14 | 15:39
Dat bedoel ik dus.
Misschien moet je je nick veranderen in Fucking Nazi.
(ik val overigens op volwassen vrouwen, maar dat zal er bij jou wel niet ingaan)
brutus68 | 17-02-14 | 15:55 |
Nee hoor ben zelf geen homo. Maar omdat ik homo's niet normaal vind ben ik volgens de reaguurders zelf een homo. Dan weet ik het mooi gemaakt: Jullie zijn allemaal MOSLIMS (omdat jullie allemaal anti-moslim zijn natuurlijk hihihi) :D
zal binnenkort wel verhuizen naar Leiden
@mocroGS | 17-02-14 | 15:20
dat hadden ze ook met die pedopeet van jullie moeten doen, dan hadden we er geen last van gehad!
@eazy_vld | 17-02-14 | 15:41
Je hebt dus homo?
@Mark Smith | 17-02-14 | 15:50
Zure zeikerd!
En dan zijn er ook nog van die guitige lolbroeken die dan grapjes over Quid gaan maken onder een ziekmakend topic als dit.
Denk dat het heel weinig effect zal hebben op de bible belt, behalve dat de refo's zich weer eens bevestigd zien in 'zien jullie nou wel daar in amsterdam, we zeiden toch al dat homos en pedos gewoon hetzelfde zijn' (Zie ook ene meneer Mikkelsen)
rara | 17-02-14 | 15:44 |
Kusje?
@eazy_vld | 17-02-14 | 15:41
Homohaat komt vrijwel altijd voort uit onderdrukte homofile gevoelens. Sterkte er mee.
Mika6101 | 17-02-14 | 15:28 |
Nee mag je gewoon zeggen in Nederland hoor.Dat heet vrijheid van meningsuiting. Zoals gier op GS vaak word gezegd: moslims zijn kut, uitkeringstrekkers dit, negers dat, enz enz.
Zo Zeg ik nu dus: Homo's zijn een stelletje viezeriken! Allemaal! Homoseksualiteit is niet normaal,
Brb, ben even wat touw vlechten.
@Mika6101 | 17-02-14 | 15:28
Steve Baldwin lijdt aan religie, hij is dus niet betrouwbaar.
Ballenman | 17-02-14 | 15:30
Dat bedoel ik dus.
Misschien moet je je nick veranderen in Balletjesman.
@Cuyahoga | 17-02-14 | 15:27
Zo iemand moet ergens wonen. Nou ken ik een leuk plaatsje op het Groningse platteland waar een groot aantal goedkope huizen te koop staan.
Bonus: aardbevingen.
Toch blijf ik het vreemd vinden dat we er in Nederland niet in slagen de straffen voor pedofilie op te hogen. Volgens mij is zo'n beetje iedere burger, politiek links tot en met rechts, het er wel over eens dat we onze kinderen tegen hen moeten beschermen, en dat de impact van zo'n monsterlijke daag stevige vergelding verdient. Toch verandert er niets. Hoe diep zitten de pedofielen in Den Haag?
En dat je dan je kind opzit, dat.
www.youtube.com/watch?v=WvtS6sXBNac
@Cuyahoga | 17-02-14 | 15:27
nee, iedereen die het niet met je eens is wegzetten als latente pedo, dat is zum kotsen, fucking nazi dat je er bent.
Ik heb toch zon heker aan pedos. Maar misschien kan je eens een artikeltje schrijven over het feit dat pedofilie en homofilie nouwe verwanten zijn. Al licht dat natuurlijk vele malen gevoeliger en is uiterst politiek incorrect in Nederland. www.steve-baldwin.com/articles/43-arti...
Ben ik nou de enige die de bewijsvoering hier raar vind?
(of leest niemand het arrest?)
Belastende verklaringen:
1: zoon beschuldigt vader van verkrachting
2: broer van zoon geeft aan betast te zijn, maar niet gepenetreerd.
3: vader geeft strelend contact toe.
Ontlastende verklaringen:
4: vader zegt nooit verder gegaan te zijn dan strelen
5: moeder zegt dat er niets gebeurd kan zijn, omdat het in bed gebeurde terwijl zij er ook in lag (mam rechts, paps midden, zoon links).
rechtbank veegt de vloer aan met verklaring moeder (begrijpelijk), omdat die zelfs het gedeelte ontkent wat vader toegeeft, en concludeert vervolgens dat dus beschuldiging 1 ook waar is.
waar is het bewijs??
Feynman | 17-02-14 | 15:18
Nee.
Het is twee jaar, waarvan 8 maanden voorwaardelijk, dus 16 maanden. Is dus bijna 11 maanden bij goed gedrag.
Weet niet of hij al voorarrest heeft gehad, maar anders loopt hij voor de kerst weer gewoon buiten.
Komt er weer een topic op GS, waarbij alle latente pedo's hier kunnen zeggen: "ja, hij moet toch ergens wonen" en "hij heeft zijn straf toch uitgezeten, dus waar lul je over".
Zum Kotzen!
Gereformeerden liegen altijd, copyright Pim Fortuyn. Nalezen: www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenlan...
Ik kan hier stoere taal gaan brallen over wat Bubba met hem gaat doen, maar eigenlijk kan ik alleen maar aan dat arme zoontje denken. Hopelijk is hij geestelijk niet helemaal kapot en komt hij er bovenop...
@mocroGS | 17-02-14 | 15:20
Jij mag tenminste nog kiezen.
@mocroGS | 17-02-14 | 15:20
Als je Marokko zo'n fantastisch land vind dan is het slim om er gewoon naar toe te verhuizen. Daar wordt iedereen beter van.
Wat een intens trieste bedoening. De vieze gore spruitjeslucht komt je gewoon tegemoet. En dan ook nog uierzalf om het anaal penetreren te vergemakkelijken. How low can you go?
Mag je niet zeggen: 'Die homo's kiezen toch zèlf voor zo'n maffe godsdienst.'
??
@yaminio | 17-02-14 | 15:20
1 link: psychology.ucdavis.edu/faculty_sites/r...
2 fucking jaar. Wat een homo land. In Marokko wordt een misbruiker van kinderen jaren de gevangenis in gegooid.
@Kobus Kloothamer | 17-02-14 | 15:17 |
Ja hoor bij Katholieken, sportverenigingen, kinderopvang etc.
Maar vooral bij mensen van wie je het nooit zou verwachten.
@Kobus Kloothamer | 17-02-14 | 15:17 |
Katholieke instellingen, Nederlandse Ministerie van Jusititie, BBC, profetische boeken.... Neem ik slechts de "recente incidenten"
@spijs plettinum | 17-02-14 | 15:09
1 woord: Benno L
@(c)ZWITSUL | 17-02-14 | 15:13
Maar Mohammed is toch allang dood?
rara | 17-02-14 | 15:18 | + 1 -
er heeten meer hondjes Mohammed
Je bloedeigen kind vanaf zijn 5e jaar anaal verkrachten.. en dan na 10 maanden weer lekker naar buiten.
Ik begrijp die Benno L woede wel.
@(c)ZWITSUL | 17-02-14 | 15:13
Maar Mohammed is toch allang dood?
Wat de refo's pas echt schandelijk vonden was dat hij zijn zoontje en niet zijn dochtertje stuk trok.
Vijf jaar je eigen kind seksueel binnendringen levert twee jaar cel...
Over twee jaar weer een burgemeester die als campagne deze "vader" durft huis te vesten en zich daarmee profileert als de nieuwe "leider" uit Leiden. Waar de rechten van de pedo beginnen, eindigt de vrijheid van het kind.
"Een incestplegende pedo uit de gereformeerde gemeenschap" Zitten die ergens anders ook dan?
Ik vind twee jaar niet veel.
Maar waar haal je die lariekoek over refo's toch vandaan, Quid? Ik ken er wel wat, en ik weet zeker dat die allemaal walgen van incest en pedofilie.
En waarom zou dit de homo tolerantie in die gemeenschap niet goed doen? Ik heb de indruk dat het misbruik plaats vond voordat hij bij vrouw en kinderen uit de kast kwam dus het zou juist tot de vraag moeten leiden of de onderdrukking van die gevoelens met het misbruik te maken heeft.
Die krijgt last van ster-schade.
Als bewezen is dat die viespeuk gemeenschap met zijn zoontje heeft gehad dan mag scheiden weer wel van die refokliek. Verder mogen kindermisbruikers van alles met dat grut uithalen. Niet. Van. Deze. Wereld.
Meneer Quist lijkt me iemand die bij uitzondering geen enkel probleem heeft met een tweejarig verblijf in Bubba's cel...
Kielhalen met ons nieuwe vliegdekschip.. Zomaar een onwillekeurige gedachte...
@brutus68 | 17-02-14 | 15:12 |
Past zo dolletjes bij dit topic.
Hier wat beeld, let op wat hij rond 03:55 zegt
dewerelddraaitdoor.vara.nl/Detail-stan...
Marokkaanse burgers starten actie voor doden pedofielen
- nieuws.marokko.nl/31357/marokkaanse-bu...
@Ars Vivendi | 17-02-14 | 15:11
Dat klinkt wel een beetje nichterig.....
Johan Quist ... johnny Quid ik zeg: pesudoniem
De rechter had wel wat quistiger kunnen zijn met straffen....
@spijs plettinum | 17-02-14 | 15:09
sd.keepcalm-o-matic.co.uk/i/keep-calm-...
@Kaas, wat ben je lang weg geweest! Fijn dat je er weer bent!
Twee jaar maar? Pffff...
Sterkte voor de inmiddels 25-jarige zoon, die verder moet met zijn leven.
Tenzij hij ook gristelijk gehandicapt is, lijkt het me ondoenlijk om hiermee om te gaan, dus nogmaals, veel sterkte.
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
Ja maar andere religies deden / doen het ook, is volgens mij het gangbare, salonfähige antwoord. Tenminste, zo'n zinnetje komt wel eens voorbij als een religie weer in middeleeuwse excessen vervalt...
Ik voorspel dat Bubba & The Boys bij hem alleen langs komen met twee bakstenen. Een eenmalig concert waarbij Johan de sopraan is.
Kaas!!!!!!!!!!!! Gozer!!!!!!!!! De verloren zoon is terug. Oee onhandige uitspraak in dit toppik. :)
*Kotsen moet*
-weggejorist-
"Doei kansen voor gereformeerde homo's om uit de kast te komen"
Wil je er over praten Quid?
Ik zeg niets over die naam Quid.... ;-)
Soms *wil* je in de hel geloven.
Maar waar gaat-ie wonen als hij over drie maanden vrijkomt, aan de Apollolaan?
REAGEER OOK