achtergrond

Geenstijl

BAH! PostNL-bezorger stalkt meisje

smsjevanjepostbodeLekkere postbodes heeft PostNL in dienst. Martine de Ridder had online een fiets besteld, die door een postbode van PostNL bezorgd werd. Prima. Behalve dan dat ze later op de dag ineens bovenstaande SMS kreeg van de bezorger. Hoezo creepy? Behoorlijk inbreuk van privacy en gevoel van veiligheid, zo'n wildvreemde freak die in bezit is van je adres, je telefoonnummer en weet hoe je er uit ziet. Navraag bij het account @PostNL leverde niks op, hoewel die wel druk bezig waren met andere klanten helpen. Behalve dan de klant die ineens ongevraagd gestalkt wordt door haar postbode. De faal, alsmede de strafbaarheid, is groot in deze. In dit geval een fiets, maar wij zitten persoonlijk niet te wachten op SMSjes van onze postbode met 'HOI HOE BEVALT DE DILDO?' en dergelijke, qua discretie. Nu staat PostNL er nogal bekend om minder service te leveren dan een heroïnehoer, wat toentertijd dankzij dit boosmaaktopic nog tot Kamervragen leidde. Zover zullen we het nu maar niet laten komen. Toch, PostNL? Neem eens gepaste maatregelen en geef mevrouw De Ridder zover mogelijk haar vertrouwen in uw faalbedrijf weer terug. Dit is niet de viral marketing waar jullie naar op zoek zijn namelijk. Met je privacy schendende creepy stalkpostbodes die al aan de deur de smeerlap uit lopen te hangen. Update: GS Customer Support levert wél. PostNL webcare vraagt Martine om haar nummer. Om haar te kunnen bellen.

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.