Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Moskeegangers dienen petitie in tegen haatimams

islamketjing.jpgNog even over de HBO-imamopleiding. U weet wel, de zwaar gesubsidieerde imamschool die we volgens GroenLinksdhimmie Ewoud Butter vooral van een gestage geldstroom moeten blijven voorzien. Welnu, de imam van de Amsterdamse Blauwe Moskee te Slotervaart is het, verrassend, met hem eens. Yassin Elforkani maakt zich in Trouw ook ernstig zorgen om de grote kans op "buitenlandse inmenging door Marokko of Saudi-Arabië" in zijn moskee, bij gebrek aan Nederlands geschoolde imams. Wat gek. De Blauwe Moskee van Elforkani is gebouwd met financiële steun uit Koeweit en heet voluit dan ook Nederlands-Kuwaitisch centrum voor Cultuur en Educatie. En nu zijn nota bene de gelovigen van de Blauwe Moskee een actie gestart: 'Geef ons onze moskee terug'. Er is een petitie met een paar honderd handtekeningen ingediend bij de Koeweitse ambassade. Omdat de buurtbewoners ervan balen dat er bijkans elke vrijdag een buitenlandse, salafistische fundi hun kids staat te vergiftigen met radicale praatjes. Onder anderen Khalid Yasin en Haitham 'Haatsjeik' al-Haddad preekten er. Stadsdeelvoorzitter Achmed Baadoud heeft volgens eigen zeggen geen idee dat deze salafistische fundispeeltuin onder buurtbewoners zo veel onrust veroorzaakt. Nou, hef maar op die stadsdelen, als dit kennelijk geheel onder de radar blijft bij de baas. Faal. Elforkani laat in de moskee Koeweit de dienst uitmaken (vermoedelijk tegen een prettige vergoeding). Niet vanwege een gebrek aan Nederlandse imams, maar omdat Koeweit betaalt en Koeweit dus bepaalt. Stop de inmenging, begin bij jezelf.

Reaguursels

Inloggen

Een stadsdeelvoorzitter in Nederland die Achmed Baadoud heet?! En die niet weet wat er onder de bewoners van zijn stadsdeel leeft?!
Klinkt als een wel besteedt jaarsalaris.

Luister eens goed. Die Arabieren die weten enerzijds als geen ander hoe ze zich moeten verkopen binnen hun eigen maatschappij binnen de maatschappij. Anderzijds weten ze ook nog eens donders goed gebruik te maken van de algemene maatschappij om er zelf beter van te worden.

Ik zeg win-win voor Baadoud en wederom zwaar verlies voor de multi-culturele samenleving.
We hoeven echt niet nog meer maatschappijtjes binnen de maatschappij. Daar heeft Nederland, onstaan uit 7 gewesten met boeren, burgers, buitenlui en machtswellustige lamzakken er in de afgelopen 100-en jaren wel genoeg van ge-orven.

TisNieZoMoeilijk | 21-02-13 | 19:35

-weggejorist-

familievanAnass | 21-02-13 | 00:48

@Datzegiktoch,
Iedereen heeft nog kramp in de vingers van het twitterren en reaguren op het nieuwsbericht dat de bontkraagjessubsidie van de (zogenaamd/niet bestaand) in marokko wonend toekomstig uitschot gekort wordt zodat die kopvoddentaxplichtige/gejurkte haatbaarden de hypotheek van hun villa niet meer kunnen betalen van de kinderbijslag.

Ik snap trouwens niet waarom die afzichtelijke, horizonvervuilende moskeen zoveel moeten kosten.
Gewoon een torentje met een brullende haatbaard op een afgeschreven varkensstal zetten. Heeft niemand last van al die oude mercedessen/VW Golfjes die illegaal geparkeerd staan en die bebaarde brulaap geeft dan ook geen geluidsoverlast. Bevalt het hun niet? Enkeltje rif of zandbak.

effe vissen | 20-02-13 | 23:23

Het wordt steeds gekker met die bontkraagjes/ haatbaarden. Ze chanteren ons allemaal en als chantage niet lukt beroven/bedreigen ze ons totdat ze hun zin krijgen en met die linkse Partij voor de Allochtonen politici krijgen ze uiteraard hun zin en nog een extra subsidie omdat ze moeite moesten doen om hun zin door te drijven.
Wat zal het volgende zijn? De Dam ombouwen tot Mekka, zodat ze niet meer zo ver hoeven te reizen? En als dat afgewezen wordt zullen die haatbaarden waarschijnlijk in die architectonisch totaal onverantwoorde foeilelijke moskeen oproepen om bermbommen langs de A2 te plaatsen. Hoe dan ook, die cultuurbarbaren zijn net kleine kinderen met overmatige baardgroei die altijd hun zin tot het uiterste door willen drijven. Past het niet in hun straatje beginnen ze met terroristische aanslagen te dreigen en uiteraard geven ze altijd ons de schuld. Als wij hadden gedaan wat zij willen waren die blanke hardwerkende forensen niet opgeblazen door die bermbommen.
Lang leve het linkse beleid.
Wij naar de klote en haatbaarden gesponsord!

effe vissen | 20-02-13 | 22:22

Het is februari stadsmensen, er staan nog helemaal geen koeien in de wei.

Zyprexa20mg | 20-02-13 | 20:43

-weggejorist-

familievanAnass | 20-02-13 | 20:33

Moskeegangers die extremistische geestelijke leiders willen weren en corrigeren. Dat zouden belijders van andere geloven meer mogen doen.

~RoestVrijStaal | 20-02-13 | 20:09

De politiek staat weer eens lelijk in haar hemd met al deze toestanden van duistere mosketen, inmenging van vreemde mogendheden op eigen grondgebied, en een veroveringsideologie met een dubbele agenda. Bravo, dames en heren in Den Haag, goed gedaan. En gewoon doorgaan op de ingeslagen koers hè, laat u niet van de wijs maken door de onderbuik van het klootsjesvolk.
U, dames en heren volksvertegenwoordigers, weet het nu eenmaal beter. Volgende keer zal ik weer op u stemmen met het volste vertrouwen in uw gezonde verstand.

Van Duyvenbode | 20-02-13 | 18:43

Een Islamtopic waar na uren nog maar 76 reaguursels onder staan?! Opmerkelijk.

Datzegiktoch | 20-02-13 | 18:15

Het heet: "centrum voor Cultuur en Educatie" en is dus gebouwd van Nederlands belastinggeld.

ZKH | 20-02-13 | 17:48

Godsdienstvrijheid is een groot goed...

Schoorsteenveger | 20-02-13 | 17:43

No worries, Wilders veegt Australie schoon, kunnen we daar straks met z'n allen heen.

milky bar | 20-02-13 | 17:08

Hee wat leuk, onderwerp van gesprek zijn.

Flodder, de gebruikelijke tirades zonder onderbouwing worden door Imams gepredikt: ik geef enkel de feiten aan.

Willianus Wortelus | 20-02-13 | 16:22

Flodder | 20-02-13 | 16:15
Anders dan op joop.nl of indymedia hoef jij hier helemaal je bek niet te houden. Over de bijbel, i.c. het nieuwe testament, sla je de bal glorierijk mis, en dat zegt een agnost je. Hij moet nu de trein op.

Aardbewoner | 20-02-13 | 16:17

Aardbewoner | 20-02-13 | 16:08 | + 0 -
Ik heb geloof in mensen, aardbewoner. Ik ben niet uit op een totale vernietiging van de islam en denk dat een gematigde variant mogelijk is. Sterker nog, er zijn genoeg gematigde varianten. Om te stellen dat er overal haat wordt gepredikt, ben je domweg aan het haatzaaien en de geesten rijp maken voor een eindoplossing. Denk je dat de bijbel of de kerk één woord over heeft over liefde heeft voor ongelovigen? Nee, eeuwig lijden in de hel kan je krijgen. Maar goed, ik houd mijn bek wel. Kunnen jullie lekker haatpreken over de aanstaande islamitische apocalyps.

Flodder | 20-02-13 | 16:15

Flodder | 20-02-13 | 16:04
Als de samenleving verandert, dan ook GS, dan ook de reaguurders. Die maken zich over de islam geen illusies meer, en gelijk hebben ze. Willianus Wortelus verdient véél meer dan 40 kuddo's, om de simpele reden dat hij gelijk heeft. Er wordt in geen enkele moskee liefde gepredikt, omdat over liefde naar andersgelovigen of nietgelovigen geen woord in de koran te vinden is. Maar dàt kan jou geen barst scheln hè? Als je maar kunt koketteren met je vreemdemensenvriendjesact. Wie heeft er hier een plaat voor z'n kop? Dag hoor.

Aardbewoner | 20-02-13 | 16:08

Aardbewoner | 20-02-13 | 15:47 | + 0 -
Ik vroeg aan Willianus Wortelus | 20-02-13 | 14:07 | + 38 -, die rond de veertig kuddo's zit, hoe hij weet dat er enkel haat wordt gepredikt? Het zijn de gebruikelijke tirades zonder onderbouwing. Ik heb nog geen antwoord gehad. Ik heb geen agenda en het geloof kan me gestolen worden, maar schuimbekkende pvv'ertjes - die tegenwoordig de toon bepalen op GS - vind ik bloedirritant. Als jij durft te beweren dat GS door de jaren heen niet is veranderd, heb je een enorme plaat voor je kop. Het lijkt hier godverdomme wel der Sturmer, met het verschil dat die maar één keer in de week uitkwam.

Flodder | 20-02-13 | 16:04

Taqqiyah.

Tricephalus | 20-02-13 | 15:58

En weer is het, ze staan erbij en ze kijken ernaar!
En dan het hypocriete gekrijs van de bezoekers om "hun" blauwe moskee, trouwens staat die niet in Turkije ergens op een berg waar die ook thuishoort?

lanexxx | 20-02-13 | 15:53

Flodder | 20-02-13 | 15:38
Heb de reaguursels eens nagelezen: je bazelt. Er valt verdorie nauwelijks een scheldwoord. 't Is gewoon je standaardexcuus om de Nederlander te kunnen bezeiken ten voordele van een hoop ondankbare inwijkelingen. Je bent zo stuitend selectief in je verontwaardiging dat het een agenda doet vermoeden.

Aardbewoner | 20-02-13 | 15:47

Eerst een moskee met financiële steun van Koeweit laten bouwen, haatpredikers importeren, en nu de opleiding voor imam hier ten lande wordt opgeheven, gaan klagen over buitenlandse inmenging in de moskee.
Zo kennen we de Marokkaanse moslim broeders weer.

En al die gelovigen die roepen: 'Geef ons onze moskee terug' omdat zij ervan balen dat er bijkans elke vrijdag een buitenlandse, salafistische fundi hun kids staat te vergiftigen met radicale praatjes:

Allereerst is die moskee nooit van jullie geweest, maar van die geldschieters uit Koeweit. Dat vonden jullie toen prima! Als jullie die moskee zelf willen beheren zullen jullie die Koeweitse weldoeners uit moeten kopen.
Ten tweede komen jullie wel erg laat in actie.
Ten derde hebben jullie de keus om jullie én jullie kids niet te laten vergiftigen. En als dat dan toch moet, zijn nog meer moskeeën in Amsterdam waar wat gematigder imams preken. Of bestaan die niet...

En tot slot is het natuurlijk van de pot gerukt dat Nederland die haatpredikers sowieso toelaat.
Mja, da's een open deur intrappen.

La Vie En Rose | 20-02-13 | 15:39

AardbewonAardbewoner | 20-02-13 | 15:21 | + 0 -
Ja, de toon in de reaguursels is wel degelijk veranderd. De achterlijke haat spat van het scherm. En daar heb ik me inderdaad altijd tegen verzet.

Flodder | 20-02-13 | 15:38

Flodder | 20-02-13 | 15:16
Tegenwoordig zeg je? Nochtans dacht je je zes, zeven jaar ook al geroepen te voelen de islam uit de wind te zetten. Toen val het met die putlucht nog wel mee dan? En een volk dat gedurende 40, 50 jaar een uiterst tolerante en vrijgevige gastheer is geweest en daarvoor niets dan haat in de plaats heeft gekregen wil wel eens terugslaan, ja. Maar dat zal een ouwe opvrijster als jij wel nooit willen vatten.

Aardbewoner | 20-02-13 | 15:21

@Jimmy Mc Clure | 20-02-13 | 14:19 |
'Enne,hoe zit het met Nederland betaalt dus Nederland bepaalt?'
.
Leg eens uit: wát betaalt Nederland?

Van Dikhout | 20-02-13 | 15:17

Aardbewoner | 20-02-13 | 15:09 | + 0 -
Ik vergoeilijk niets. De hysterische haat in de GS-draadjes is tegenwoordig tenenkrommend. Ik kom nauwelijks meer op GS. De bruine putlucht is niet te harden.

Flodder | 20-02-13 | 15:16

Flodder | 20-02-13 | 14:29

Hoeveel jaar ben jij hier nu al in een soort van geconditioneerde reflex de islam aan het vergoelijken? Alleen Eindevandedomheid doet beter. Je bevindt je in select gezelschap.

Aardbewoner | 20-02-13 | 15:09

Van Dikhout 14:58
O ja hoor, geloof je gelijk>> de gemiddelde moslimlijder is best wel vreedzaam, het zijn die haatbaarden die alles willen verpesten.

Terpen-tijn | 20-02-13 | 15:07

Allemaal show. Deze mensen moet geleerd worden, en zonodig met celstraffen of uitzetting worden geleerd, dat ze dat allemaal best mogen denken en uitspreken maar zodra ze de moskee verlaten het moeten opbergen in hun sprookjesbox tussen hun oren en parkeren tot de volgende sessie "hoe houd ik vast aan middeleeuwse waanideeën van een hersenzieke barbaar".

Sliptong | 20-02-13 | 15:02

@Terpen-tijn | 20-02-13 | 14:47 |
Ik woon tussen 27 Turkse gezinnen, bovendien naast een moskee en ben een 'ongelovige'. Niks aan de hand. Ik begrijp daarom die rotzooi in Europa niet zo heel erg goed. Vreedzaam naast elkaar kan hier in Turkije bijzonder goed.
.
Nota bene, naast elkaar is iets anders dan met elkaar...

Van Dikhout | 20-02-13 | 14:58

Remember Mali.. ook al is het land grotendeels islamitisch, het is geen beletsel om het totaal te vernietigen want "foute" regering.
Gelukkig zijn die Fransen niet helemaal achtelijk.

Terpen-tijn | 20-02-13 | 14:57

De islam heeft maar 1 doel>> overal de sharia invoeren, ben je het daar niet mee eens, dan kan je vertrekken.
Gaat hier ook gebeuren, het is een kwestie van aantallen... tijd dus.

Terpen-tijn | 20-02-13 | 14:50

frank87 | 20-02-13 | 14:42 |
de ergsten zijn diegene die de wetten van god boven de Nederlandse wet stellen.

Watapatja | 20-02-13 | 14:49

Wie geeft die haatimmams een visum!? Gooi die samen met haatpredikers ook maar over de grenzen. Wat een landverraders.

doenormaal! | 20-02-13 | 14:49

De islam is helemaal niet gediend van een vreedzaam geloof.
Zo win je geen klantjes, er moeten oorlogen gevoerd worden, naast elke moslim kan nooit een andersdenkende wonen, dat is het beleid wat ze graag (willen) voeren.

Terpen-tijn | 20-02-13 | 14:47

Hee, daar hebben we imam Haatham alHaathaat weer.

fram | 20-02-13 | 14:46

@Watapatja | 20-02-13 | 14:04
Die biblebelt-predikers zijn daar ook neergezet uit politieke motieven. Zie met wat voor een vuur ze nu weer spelen, ze leren ook nooit.

frank87 | 20-02-13 | 14:42

Ach gossie.. sommige brave moskeebezoekers denken dat ze wat in de melk te brokkelen hebben in hun moskee.. ze komen er nog wel achter dat het een bolwerk van zakendoen en macht is en zij de figuranten als dekmantel zijn.

Terpen-tijn | 20-02-13 | 14:39

Van Dikhout | 20-02-13 | 14:30 |
Ik onderschat die invloed geenszins. Ik denk alleen dat het weinig zin heeft om helemaal achteraan in de keten dat kwaad met wellicht goedwillende maar verder totaal machteloze Nederimams te gaan bestrijden.

Schoorsteenveger | 20-02-13 | 14:38

Cuyahoga | 20-02-13 | 14:11 |
Ja ga daar maar van uit, van dat "fijt".
Assumption is the mother of all fuckups.
OT: Die woestijnstappers hebben zich niet te bemoeien met interne nederlandsche aangelegenheden. In Duitsland mag er bijvoorbeeld geen minaret worden gebouwd, want past niet in de stadsarchitectuur. Laten we daar eerst maar eens mee beginnen.

TDieuww | 20-02-13 | 14:33

Religie: Het is een gif dat het denken dood.

sTiRf | 20-02-13 | 14:31

Willianus Wortelus | 20-02-13 | 14:07 |
En waar ben jij geindoctrineerd in je haat naar de Islam?

Watapatja | 20-02-13 | 14:30

@Schoorsteenveger | 20-02-13 | 14:09 |
Onderschat de buitenlandse invloed alsjeblieft niet!
.
De meeste Turkse moskeeën in Nederland behoren tot Diyanet, het Turkse Directoraat voor Godsdienstzaken. De Islamitische stichting Nederland (ISN) beheert deze moskeeën.
.
Nogmaals:
.
De meeste Turkse moskeeën in Nederland behoren tot het Turkse Directoraat voor Godsdienstzaken. Ergo: deze staan dus onder toezicht van de Turkse regering in Ankara!
.
Google: 'Eurabië' of 'Immigration for oil!

Van Dikhout | 20-02-13 | 14:30

Willianus Wortelus | 20-02-13 | 14:07 | + 8 -
Hoe weet jij dat?

Flodder | 20-02-13 | 14:29

joyriders | 20-02-13 | 14:21 | + 0 -

Zoiets dus:

www.google.nl/search?hl=nl&gs_rn=4...

Sorry dat ik je eetlust heb bedorven maar dit is nu eenmaal realiteit als de Koran leading is...

eerstneukendanpraten | 20-02-13 | 14:27

Alle moskees terug naar hun eigen land!! Narff!!

poeTsBaas | 20-02-13 | 14:27

Alle moskees terug naar hun eigen land!! Narff!!

poeTsBaas | 20-02-13 | 14:27

Het geloof.
Leuker kunnen we het niet maken.
Goedkoper wel.

justtheblues | 20-02-13 | 14:27

Nietvoordekat | 20-02-13 | 14:21 | + 0 -

EU-bashen mag wat mij betreft bij ieder topic er bij de haren worden bijgesleept!

eerstneukendanpraten | 20-02-13 | 14:26

intern machtsconflict, doorlopen aub

Islamofiel | 20-02-13 | 14:25

@Nietvoordekat | 20-02-13 | 14:21
Ook de EU levert hilarische topics op, ongeveer 1,5 uur geleden.

kapotte_stofzuiger | 20-02-13 | 14:25

Excuus, verkeerde topic. Deze mag weg, ik plemp m daar even.

Nietvoordekat | 20-02-13 | 14:22

ZEVEN FUCKING HONDERD DUIZEND FUCKING EURO voor dat kutfilmpje? In welk parallel universum leven die klootzakken? Krijgen ze daar in Brussel geen kranten, met "iedereen moet bezuinigen" of zo?

Godverdomme zeg. Was vanochtend zulk lekker weer, beetje frisjes, precies goed om met een voldaan gevoel ter college te gaan na een zwaar geslaagde avond gister, die precies lang genoeg maar net niet te lang duurde, en ik had mezelf voorgenomen om er vandaag gewoon een ouderwetse topdag van te maken, en dan word je weer met je neus op de feiten gedrukt: sommige mensen hebben gewoon een enorme hekel aan je, en doen er hoe dan ook alles aan om het bloed onder je nagels vandaan te halen.

Mag het nou eindelijk eens uit zijn? Mensen met veel meer verstand van dit soort zaken dan ik vertellen me dat de route die de EU nu ingeslagen is, en dat de hele situatie aanvoelt als een geval "de geschiedenis herhaalt zich". Nee tegen de EU.

Het is leuk geweest. Nu kappen.

Nietvoordekat | 20-02-13 | 14:21

eerstneukendanpraten | 20-02-13 | 14:13 | + 0
Nee hoor, touw om je nek en bungelen aan die kraan.

joyriders | 20-02-13 | 14:21

Che_cuevara | 20-02-13 | 14:16 | + -1 -

Dan is het juist wel goed!

eerstneukendanpraten | 20-02-13 | 14:20

Cuyahoga | 20-02-13 | 14:11
Inderdaad!
Als we nou eens ophouden met al die onzinnige godsaanbidding, dan houden we de opgebouwde normen en waarden wel die naast de angst voor god ook werden meegegeven in de Hollandsche opvoeding.

(En die voor het laatst in de jaren 80 zijn meegegeven aan kinderen)

Lalala Geld! | 20-02-13 | 14:20

Enne,hoe zit het met Nederland betaalt dus Nederland bepaalt ?

Jimmy Mc Clure | 20-02-13 | 14:19

@Pa Cartwright

Ja ik probeer altijd wel wat mee te krijgen van de buitenlandse koeltoer, als ik er toch ben.

zeertegendradig | 20-02-13 | 14:19

Cuyahoga | 20-02-13 | 14:11
Niemand heeft ooit bewezen dat het Vliegende Spaghettimonster niet bestaat.

Strohond | 20-02-13 | 14:16

@ zeertegendradig | 20-02-13 | 14:07
In het buitenland zit jij de godganse dag naar de lokale populatie te koekeloeren?

Pa Cartwright | 20-02-13 | 14:16

@eerstneukendanpraten | 20-02-13 | 14:13
Als je Allah er buiten laat zal dat nog wel meevallen.

Che_cuevara | 20-02-13 | 14:16

Die Baadoud is wel ok, stukken beter dan Elatik.

Hans Gruber | 20-02-13 | 14:14

Cuyahoga | 20-02-13 | 14:11 | + 0 -

Als je dat in Iran hardop zegt dan gaat je kop eraf goddomme!

eerstneukendanpraten | 20-02-13 | 14:13

Er is een heel klein puntje wat altijd zwaar onderbelicht blijft bij dit soort discussies:
Allah bestaat niet.
Ook zijn stiefvader God en zijn verre neven Budha, Wodan, Grote Manitou, en zijn pasgeboren achterneefje vliegend Spaghettimonster bestaan slechts in het land der verbeelding.

Als je even van dit feit uitgaat hoeft elke andere discussie niet meer gevoerd te worden.

Cuyahoga | 20-02-13 | 14:11

Een blauwe moskee is mooi, cultureel en kunstzinnig verantwoord, bezienswaardig, past prachtig in het landschap of het stadsbeeld, voldoet aan de behoefte van de bevolking, leerzaam voor kinderen en ouders, etc. etc. Maar dan wel in een ver, ver, buitenland.

Tjemig | 20-02-13 | 14:11

Dus als we Saddam in '90 zijn gang hadden laten gaan, dan werden er nu minder kinderen vergiftigd door haatimams. Wie zaait, zal oogsten.

Strohond | 20-02-13 | 14:10

Ach, dus die imamopleiding dient inmiddels een rechtstreeks politiek doel? Nederimams die er alleen maar zijn om als pionnen op kansels te worden geplaatst?Om te voorkomen dat we onder de voet gelopen worden door fundi's uit Arabirië?
Godsdienstvrijheid, je moet er wat voor over hebben.
Kunnen we die haatpredikers niet ghewoon aan de grens een participatiecontract laten tekenen of zo? Als we Asscher mogen geloven doet zoiets wonderen in situaties waarin onze rechsstaat niet meer blijkt te werken.

Schoorsteenveger | 20-02-13 | 14:09

Of je stuurt je kinderen er niet heen. Dat kan natuurlijk ook stelletje achterlijke middeleeuwers.

Freddie Stobart | 20-02-13 | 14:09

Ik hoef voortaan niet meer op vakantie, genoeg exoten in Nederland te zien.

zeertegendradig | 20-02-13 | 14:07

In heel Nederland is er geen één moskee te vinden waar Molslims zoet gehouden worden met preken over hard werken, inzet voor de maatschappij, barmhartigheid en naastenliefde.

In elke moskee in Nederland wordt haat gepredikt. Haat haat en nog eens haat. En uitroeiing. En haat. Verovering. Haat. Onderwerping. Had ik haat al genoemd?

Willianus Wortelus | 20-02-13 | 14:07

@Kaas de Vies | 20-02-13 | 14:03
Ik wil ze van alles noemen maar ik moet ook een beetje aan Joris denken.

Godsammekraken | 20-02-13 | 14:07

ik hoor toch zojuist een SP-kamerlid op radio 1 zeggen dat de integratie wel is gelukt, itt SCP-rapport van gisteravond alhier. Het is toch verdomd verwarrend allemaal

hetluis | 20-02-13 | 14:06

Wie betaalt bepaalt gaat in Nederland normaliter compleet mank. Als 51% van de bevolking uit ruifvreters bestaat weet je zeker dat het ruifvreten
tot absolute prioriteit zal blijven behoren.

eerstneukendanpraten | 20-02-13 | 14:05

Ideologische opleidingen willen we niet in Nederland, ook niet als ze van buitenaf gesponsord worden.

Pastor Sippenhaft | 20-02-13 | 14:05

Kom er maar in Geert!

nogeenreactie | 20-02-13 | 14:04

Nou nog een actie om extreme predikers van de Biblebelt te weren. Lukt ons al 200 jaar niet.

Watapatja | 20-02-13 | 14:04

Mooi die chantage met een glimlach: geef ons geld want anders doet een ander dat en zijn de gevolgen niet mals!

Godsammekraken | 20-02-13 | 14:03

@Godsammekraken | 20-02-13 | 14:00 | + 0 -
Noem je gematigde moslims lui?

Kaas de Vies | 20-02-13 | 14:03

Zullen we gewoon eens even kappen met Moskeeen te bouwen totdat we dit probleem van extreme imams en buitenlandse invloeden zijn opgelost?

Kaas de Vies | 20-02-13 | 14:02

Gewoon verbieden die Moskee, probleem opgelost.

joyriders | 20-02-13 | 14:02

"Stadsdeelvoorzitter Achmed Baadoud heeft volgens eigen zeggen geen idee dat deze salafistische fundispeeltuin onder buurtbewoners zo veel onrust veroorzaakt."

Als PvdA-baas sta je dan ook midden in de samenleving: sociaal en betrokken (kuch).

Hirsch Ballast | 20-02-13 | 14:02

@kapotte_stofzuiger | 20-02-13 | 13:59 | + 0 -
Vergeet ook niet dat dit een hoop mensen aan het werk houdt.
OvJ's, rechters, politie, maatschappelijk werkers, chirurgen etc. etc.

Kaas de Vies | 20-02-13 | 14:01

Gematigde moslims: dat zijn moslims die homo's niet van het dak van de flat willen gooien maar van drie etages lager.

Godsammekraken | 20-02-13 | 14:00

Hulde voor de multiculturele samenleving, dat levert toch minstens 3 hilarische of dieptrieste topics per dag op.

kapotte_stofzuiger | 20-02-13 | 13:59

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken