Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Karakus LIEGT over veiligheid moskeeinternaten

karakus.jpegWethouder Karakus van Rotterdam zat dus gewoon te liegen over de ontvlambaarheid van de moskee-internaten in zijn stad. "Nee hoor, die voldoen aan alle eisen" aldus de wethouder eind vorig jaar. Gelogen. Met een beroep op de WOB (Wet Openbaarheid Brandveiligheid) kwam boven water dat iedereen zich zorgen maakt over de onveilige situatie waarin kinderen wonen. Het bestaan van deze internaten was tot voor kort niet eens bekend en niemand weet hoeveel er precies zijn in Nederland. Karakus praatte peop. Een andere niks-aan-de-hand jokkebrok was het Utrechtse raadslid Gadiza Bouazani, die beweerde na een bliksembezoekje dat alles hunky-dory was bij Allah's brainwashacademies. Verklaarbaar, dat keiharde liegen ten koste van de veiligheid van kinderen, want er staan aardige financiële belangen van de achterban op het spel. Dubbele kinderbijslag incasseren bijvoorbeeld. Is ook wat waard, en met een brandplekje of twee en wat rookschade leveren ze net zo veel op hoor. Nog los van de vraag of het mentaal vergiftigen van kinderen in een brandveilige omgeving wél zo gezond is, waarom mag Karakus zich nog 'wethouder' noemen? Misschien moeten er eerst een paar koters onfortuinlijk aan hun einde komen in een inferno voordat er wordt gehandhaafd. Doe eens incompetente liegende gemeentepolitiekers wegjorissen en internaten dichttimmeren anders? Wij zijn niet van het moslimknuffelen maar om het grut nou te laten affikken is ook weer zo ontzettend 1529.

Reaguursels

Inloggen

Wij van WC-eend.....

Iwmac | 25-01-13 | 08:20

Wij van WC-eend......

Iwmac | 25-01-13 | 08:16

Wij van WC-eend......

Iwmac | 25-01-13 | 08:16

Niet je werk doen, dat voor iedereen verborgen houden en er tot slot over liegen. Lijkt me een duidelijk gevalletje oprotten.

Fryske Pugilist | 24-01-13 | 23:03

Goed punt nanninga!!! Ik zou willen dat ik het zo goed kon verwoorden. Dat mag denk ik wel eens gezegd worden.

superlenig | 24-01-13 | 22:58

De moslimknuffelaars in rotterdam spelen met levens.
Als het fout was gegaan,dan had de PvdA wederom weer last gekregen van geheugenverlies.

Bataaf | 24-01-13 | 22:43

Structureel liegen en goedpraten is zoooo embedded normaal voor bepaalde beroepsgroepen: (vooral links) politici, bankiers, PvdA-journaille, links-professoren, grootkapitaal, Koningshuizen, etc.

ad melkert | 24-01-13 | 21:03

Je kunt toch gewoon uitproberen of ze brandveilig zijn? Dan weet je het.

Geurt Von Maulgeruch | 24-01-13 | 20:46

Standaard PvdA/VDD/GroenLinks/D66/CDA bestuurders weer. Zoveelste "incident" met die K*Tpartijen :)...

lulkoekhapper | 24-01-13 | 18:44

De vijand is onder ons in grote getallen, en ze hebben veel handlangers!

funkyd | 24-01-13 | 17:42

@Islamofiel | 24-01-13 | 16:37
Ik beschuldig u niet van 2 maten!
Helemaal niet.
Ik heb het over het internaatssysteem, waarbij de ene groep er klaarblijkelijk aan kan verdienen en de andere moet dokken!

plaszak | 24-01-13 | 17:25

Als je mensen met dubbele paspoorten in het nederlandse bestuur laat plaatsnemen krijg je natuurlijk ellende. Zeker als de mensen ook nog turk of marokkaan zijn. Allebei landen die graag nog invloed blijven uitoefenen op hun onderdanen, ook al wonen ze in nederland, En deze landen zijn ook nog eens sterk islamistisch. 1 en 1 = 2. Dus dat krijg je ervan als je moslims met een turkse of marokkaanse achtergrond in het nederlandse bestuur zet. Loyaliteit en clientelisme naar de eigen achterban.. Wie heeft dit in godsnaam verzonnen??

denoorman | 24-01-13 | 17:22

Tja, dat krijg je er van als je moslims als burgemeester en wethouder neerzet, de rottigheid stopt echt niet bij 16-jarige bontkraagjes.

captainobvious | 24-01-13 | 17:10

Maak je niet zo druk. Om een brain te washen moet je er wel een hebben.

Patatter | 24-01-13 | 16:40

@plaszak, meten met twee maten?
Omdat ik me afvraag of die kinderen wel echt op het internaat verblijven en niet thuis zodat de ouders de dubbele kinderbijslag minus een kleine vergoeding voor medewerking aan de fraude door de moskee in hun zak kunnen steken. Leer mij die moslims kennen!

Islamofiel | 24-01-13 | 16:37

Op een dag gaan we kapot aan die lui. Denk maar niet dat de overheid voor die tijd wakker is geworden. We worden geregeerd door hypocriete domoren.

Henk Zult | 24-01-13 | 16:29

De brandveiligheid van moskeeinternaten is het laatste waar ik me in dit land zorgen over maak.

oranjeblanjeblue | 24-01-13 | 16:26

@Ales | 24-01-13 | 16:06
Nog een paar lidwoorden er bij en we spreken vloeiend arabierisch !

Uw Verzekeringsadvis | 24-01-13 | 16:20

Herplempsel:
Een passage uit 'Geschiedenis der Westerse filosofie" hoofdstuk 'Mohammedaanse cultuur en filosofie' van Bertrand Russel (zesde druk 1981):
---------------
"Arabië bestond grotendeels uit woestijngebied, en was steeds minder in staat om zijn bevolking in leven te houden. De eerste veroveringen van de Arabieren begonnen in de vorm van blote plundertochten, die pas tot blijvende bezetting leidden, toen de ervaring had geleerd, hoe zwak de vijand was. Plotseling, na slechts enkele decennia, waren degenen, die gewend waren geweest aan de ontberingen van een armoedig bestaan aan de rand van de woestijn, de heersers over een paar van de rijkste gebieden ter wereld, waardoor elke mogelijke weelde en alle vruchten van een oude beschaving tot hun beschikking stonden.
Daar zij hun nieuwe gebied zonder veel strijd hadden verworven, was er weinig verwoest, en het burgerlijk bestuur was vrijwel intact gebleven. Aanvankelijk begrepen de primitieve Arabierenstammen geen zier van de ingewikkelde organisatie daarvan en aanvaardden dus dankbaar de diensten van de overheidsdienaren, die ze in functie aantroffen. Deze maakten van hun kant voor de overgrote meerderheid geen bezwaar om onder hun nieuwe meesters in functie te blijven."
----------
Verander enkele begrippen en je weet wat ons te wachten staat. Of trekken we hier tijdig lering uit?

WirMachenMusik | 24-01-13 | 16:19

@Islamofiel | 24-01-13 | 16:15
Vanwaar toch dat met twee maten meten iedere keer.
Nederlandse ouders moeten een financiële bijdrage leveren als hun kind in een internaat wordt geplaatst.
M.a.w. die moeten dokken!

plaszak | 24-01-13 | 16:19

Cuyahoga | 24-01-13 | 15:10
Daar sluit ik mij volledig bij aan. En so what, Nederland staat grosso modo vol met gammele schooltjes, brandgevaarlijke studentenflats en bejaardencentra alsmede ettelijke licht ontvlambare horecagelegenheden. Nu zouden we plots oei oei moeten roepen omdat moskeet internaten wel eens onveilig zouden zijn. Dames en heren, DAT ZIJN ZE A PRIORI AL en niet alleen voor de kindjes aldaar maar voor het ganse land.

de directeur | 24-01-13 | 16:16

Het is nog maar de vraag of er zo veel kinderen in die internaten logeren. Je kind op zo'n internaat doen levert dubbele kinderbijslag op. Maar in feite hoef je daar alleen maar ingeschreven te staan. Aanwezigheid is geen vereiste en wordt niet gecontroleerd. Dat weet K.ook wel, net zo goed als ik dat weet.

Islamofiel | 24-01-13 | 16:15

O, en ik maar denken dat het over de sociale veiligheid van de kinderen ging. Er zijn maar genoeg imams waar de ouders elkaar onderling voor waarschuwen. Die meisjes op het rechte pad brengen door ze te verkrachten, bijvoorbeeld.

Uriël Fack | 24-01-13 | 16:10

een soort framing?
we noemen het een idealistisch internaat.

MAAR IN HET ECHT IS HET GEWOON EEN MADRASSA!
daar worden soldaatjes voor de jihad opgeleid.

zeeman73 | 24-01-13 | 16:09

Over 25 jaar is onze woordenschat ongetwijfeld nog verder uitgebreid.
Uw Verzekeringsadvis | 24-01-13 | 16:03 | + 0 -

lol! Ik had 10 jaar geleden idd nog nooit van 'Takyyia' gehoord...

Ales | 24-01-13 | 16:06

Vroegah schoten "wij" nog op de vijand wanneer die ons land binnentrok om ons in te lijven in zijn cultuur. Niet veel of erg lang natuurlijk, wegens bezuinigingen, maar toch.

Nu betalen we de intocht, de huisvesting, het inkomen, de kazerne, de verzorging, de opvoeding van de vijand-jugend, hun oude dag. Wat betalen we eigenlijk niet van die lui?

Evengoed is de boze profeet helemaal niet van ons gaan houden. In tegendeel. Mijn respect en waardering voor die booswicht zijn groter dan omgekeerd.

Jan Passant mk2 | 24-01-13 | 16:05

@plaszak | 24-01-13 | 15:59 |
Juistem.
En als je dit in 2013 het openbaar zegt word je door de Pvda etc. uitgelachen, het gaat alleen maar erger worden.
Over 25 jaar is onze woordenschat ongetwijfeld nog verder uitgebreid.

Uw Verzekeringsadvis | 24-01-13 | 16:03

@Uw Verzekeringsadvis | 24-01-13 | 15:50
Ik hoef alleen maar naar mezelf te kijken.
Als u mij 25 jaar geleden gevraagd zou hebben of ik in de toekomst in pak en beet 2013 me druk zou moeten maken om "madrassa's" en "anza", dan had ik u vierkant uitgelachen..

plaszak | 24-01-13 | 15:59

Getuigt het niet van ultieme naïviteit om moslims veiligheid van Islamofascistische Haatscholen te laten onderzoeken? Ooit van Takiyya gehoord?

Ales | 24-01-13 | 15:56

Dat is niet zo mooi van wethouder Jansen/De Vries/Van Beek/ Karakus.
(doorhalen wat niet van toepassing is).

das_Freudenmädchen | 24-01-13 | 15:55

Niets aan de hand in die brandbare internaten, die jochies kunnen hardstikke goed klimmen en wegkomen. Het zijn net aapjes *kijkt vertederd*

Elisabeth2 | 24-01-13 | 15:54

Madrassa's in Nederland!Als daar geen rotzooi van komt weet ik het niet meer. Af fikken die boel... Oh wacht.

ratelaar | 24-01-13 | 15:51

Inderdaad, wil de reactie van een NL emigrant wel eens zien die denkt laat ik na 25 jaar weer eens ff vanuit Autralie in mijn landje gaan kijken.

Uw Verzekeringsadvis | 24-01-13 | 15:50

Als je en links bent en niet westerse allochtoon en je moet daarnaast jouw islamitische kiezers, vaak via cliëntelisme, te vriend houden, dan blijven er naast liegen over bepaalde nadelen van de multiculturele verrijking niet echt veel logische mogelijkheden over!

Schweinchen Dick | 24-01-13 | 15:49

Het geheul met hun Herrenvolk is goud waard in dit land.

Ayatollah Oink-Oink | 24-01-13 | 15:45

kijk er niet meer van op ,sinds iemand uit de straat mij erop wees dat de moslim buurvrouw even verderop een financiële gift kreeg van de Nederlandse staat omdat haar kroost op zondags naar een moskee school gingen
om de islam te leren. snapt u het nog?

Adriaenszoon | 24-01-13 | 15:44

Goh.. Wat verbaast me dit zeg... Hoezo WC-eend? Een Turkse kennis (betrekkelijk seculier) van me is niet lang geleden op hoge poten naar een koranschool nabij Geuzenveld gegaan om de imam van dienst de oren uit te wassen. Hij sloeg namelijk regelmatig de kinderen van haar oudere zus, ter 'tuchtiging'. Haar oudere zus is door manlief sinds ze getrouwd zijn compleet Mekka-proof gemaakt, en durfde uiteraard niet in opstand te komen. Daarom ging haar jongere zus er naartoe. Wat denkt u? Compleet onbegrip van de imam. Hoe zij het in haar hoofd durfde te halen om hem te kakken te zetten bij de gemeenschap, en ze zou haar straf nog wel krijgen. Nu de catch: zij schoffeerde hem, en zei dat als hij haar neefjes nog één keer zou slaan, zij de politie in zou schakelen. Sindsdien zijn ze nooit meer geslagen..

Wat ik stuitender vond aan haar relaas dan het feit dat haar neefjes met regelmatig om 'niks' geslagen werden, is de reactie van de imam op haar woede: geen schaamte voor zijn daden, maar totale verbazing omdat iemand er iets van durft te zeggen. Dat is de wieg van de islamitische rottigheid. Jochies van elf jaar oud op hun hoofd slaan, opdat ze op hun achttiende om elk wissewasje exploderen. Want je bent een 'ezel' als je je eer niet verdedigt..

Willen we de uitwassen van islamitische kansenjongeren vreedzaam oplossen, dan moeten we beginnen met een verbod op dit soort koranscholen. Want het enige dat erger is dan nietsontziend tuig, is nietsontziend tuig met een baard en aanzien.

hatovimletayis | 24-01-13 | 15:44

Wetende wat men ongeveer onderwijst in die haattenten denk ik dat die kinderen echt een aanwinst zullen zijn voor werkend Nederland. Tot zover de integratie...

c.onjo | 24-01-13 | 15:43

Sluipt d,r als het ware vanzelf in met al die today,s NL concessiepolitici.

william7055 | 24-01-13 | 15:43

Als de feiten waar zijn, en dat verwacht ik, verwacht ik niet dat Karakus vanavond op de PO te zien is.
Alhoewel er altijd wel een journalistieke waarheidsduider te vinden zal zijn die er een relativerende draai aan weet te geven.

WirMachenMusik | 24-01-13 | 15:42

Ik lach niet zo vlug over namen, maar kreeg meteen een associatie met Prof. Barabas *hikt nog een beetje na*

Elisabeth2 | 24-01-13 | 15:41

Hebben ze het hier nu over een echt internaat of een strafinrichting voor jeugdige criminelen? Hoe het ook zij. Ik zie geen enkele reden om hier internaten te hebben. En zeker geen brandgevaarlijke. Plaats deze internaten maar in Turkije of Marokko. Veel goedkoper voor hun en dan kunnen ze ook daarmee doen aan de voetbalcompetitie. Ook veiliger voor onze grensrechters.
Ik zie geen enkele reden waarom we fok premies zouden moeten betalen voor mensen die niet eens zelf hun kinderen kunnen opvoeden. Omdat ze te stom zijn om een condoom te gebruiken of de pil te slikken? Ga alles zelf maar betalen waar de familie vandaan komt.
Alles wat brandgevaarlijk is sluiten en al die subsidiestromen stoppen. Mijn tolerantie is op t.a.v. mensen die niks willen doen zoals het Nederlandse volk, omdat ze op ze neerkijken. Stop deze discriminatie We hebben problemen genoeg met onze eigen Tokkies.

Kees8374 | 24-01-13 | 15:41

moslim = liegen = cultuur = ze met de paplepel ingegeven

denoorman | 24-01-13 | 15:40

Een PvdA-moslim in een grote stad die liegt? Niet bepaald wereldnieuws. Dertien in een dozijn, dat.

Wat wereldnieuws zou moeten zijn, is dat Nederland zo'n lakse houding heeft tegenover gevaarlijke internaten waar kinderen 's ochtends op een brute manier wakker worden geschud om naar Mekka te bidden.

Nequebard | 24-01-13 | 15:39

@Prins Heineken | 24-01-13 | 15:16 |
Ik kan niet wachten op 'weggejorist EN opgerot'.

Van Dikhout | 24-01-13 | 15:39

moslim = liegen + Turks = clientelisme + PvdA ? = veel ellende

denoorman | 24-01-13 | 15:39

@spanarchist | 24-01-13 | 15:24 |
Nog maar weer een keer. Je weet niet of het überhaupt wordt opgepakt, laat staan dat iemand de link legt: Resolutie van Straatsburg 1975.

Van Dikhout | 24-01-13 | 15:37

@lekkurlinx | 24-01-13 | 15:30
Da s waar ook, maar die loog tenminste niet.
Wel allemaal rare namen van die politici, zullen wel Buutenlanders zijn.

Uw Verzekeringsadvis | 24-01-13 | 15:35

@AshleyJ"Ash"Williams | 24-01-13 | 15:18
Ik ga mn best doen voor je!

Godsammekraken | 24-01-13 | 15:35

Karakus vervolgen dan maar, lijkt me. En vanwege het liegen in functie en vanwege het moedwillig in gevaar brengen van kinderen.
Enfin, in Nederland zal er uiteindelijk wel niets gebeuren en we zien Karakus t.z.t. vast nog wel terug met een of ander erebaantje.

sitzkrieg | 24-01-13 | 15:32

@Uw Verzekeringsadvis | 24-01-13 | 15:28
Mocht 'ie willen. Dat is Big Attitude Baracus.

lekkurlinx | 24-01-13 | 15:30

Schaf de fokpremie af. Het is hier al ruimschoots overvol genoeg en op deze manier moedig je de grootste idioten nog extra aan ons op te zadelen met hun genetische afval. En dan hoef je het ook niet meer over dubbele fokpremie te hebben.

vetkleppert | 24-01-13 | 15:29

@zeg maar jansen | 24-01-13 | 15:06
Is het jaar waarop Islamitische troepen zich terugtrokken uit Europa.

Tommygunner | 24-01-13 | 15:29

@Prins Heineken | 24-01-13 | 15:25

Aha... je belt eerst even aan voor dat je de fik er in steekt.... tssssssss

Ga gauw terug naar het Stormfront om je idiote gelul te verspreiden.... kssssst!

Fatwabuster | 24-01-13 | 15:28

Een nieuwe wet.... 'WOB (Wet Openbaarheid Brandveiligheid)'.

Rob Ronalds2559 | 24-01-13 | 15:28

Karakus, die is toch van the A-team.

Uw Verzekeringsadvis | 24-01-13 | 15:28

Karakaus, Bouazani, Tunahan Kuzu etc. etc. Dit demonstreert eens te meer waar de werkelijke loyaliteit van veel allochtone politici ligt. Niet bij Nederland maar bij hun eigen allochtone achterban. Net als in Deventer met de Azan, gaan politici en bestuurders voorbij aan Nederlandse wetten en normen om hun eigen achterban tevreden te stellen. Met alle gevaren en problemen van dien.

sitzkrieg | 24-01-13 | 15:27

Schande dat hier niet streng op gecontrollølled wordt. Een internaat vol booslims met brandende haatbaarden proberen te blussen, de nachtmerrie van elke brandweerman. Dat kopschaamhaar fikt als de neten.

Koettoerk | 24-01-13 | 15:26

Wie heeft nou over kindertjes? Mosliminternaten is gewoon een plek met een dak boven de hoofd. Kindertjes moorden doe ik niet aan.

Prins Heineken | 24-01-13 | 15:25

SpekJood2.0 | 24-01-13 | 15:11 |
En de Turken veroveren Buda (Pest dus niet) en Wenen. Dat waren nog eens tijden!

Tevens:

www.bndestem.nl/regio/breda/turks-inte...

Bezorgdenverjaagster | 24-01-13 | 15:24

Politici liegen
Moslims ook
...

is dit dan Liegen in het Kwadraat?

TeeJee | 24-01-13 | 15:24

Wethouder Karakus, raadslid Gadiza Bouazani, moskee-internaten.
Nederland, wat is er gebeurd?

spanarchist | 24-01-13 | 15:24

@Prins Heineken | 24-01-13 | 15:20

Denk eerst eens na voor dat je iets plempt.... kindertjes laten affikken is een barbaars gebruik en dat willen we volgens mij niet in ons land!!

Fatwabuster | 24-01-13 | 15:23

1529
Wenen wordt voor de eerste maal vergeefs belegerd door de Turken. Maar een uitbraak van de pest en angst voor het vroeg invallen van de winter dwingen de Turken tot een terugtocht. (wikipedia)

Pieter Breydel | 24-01-13 | 15:23

Zooooo openbaar bestuur en moslim moe....

Doc Damage | 24-01-13 | 15:22

@zeg maar jansen | 24-01-13 | 15:06
Nope, zover zijn ze nog niet. Ze zijn pas bij 1434

lekkurlinx | 24-01-13 | 15:21

Fatwabuster | 24-01-13 | 15:18 |

Wat dan? wou je Fatwa uitspreken?

Prins Heineken | 24-01-13 | 15:20

En dan nog een gehele gemeenteraad die te laf is om het beestje bij de naam te noemen en dus de discussie maar via brandveiligheid probeert te voeren.

poepkop | 24-01-13 | 15:20

Karakus is uitsluitend verkozen dankzij clientelisme, het is dus logisch dat hij namens zijn kiezers liegt. Dit soort politici hoort eigenlijk thuis op een preekstoel, want daar vinden ze hun doelgroep.

rara | 24-01-13 | 15:20

Zooooooo moslimmoe...

Afgeschminkte Bassie | 24-01-13 | 15:20

@André van Delft | 24-01-13 | 15:11
Ja, merkwaardig, dat PvdA schijnt nu niet van belang want hij is geen ex-LPF en en ex-PVV'er zoals Van Doorn, het raadslid van de eenmansfractie Onafhankelijk Den Haag. Gisteren werd hij door Quid een PVV'er genoemd die opgepakt werd omdat zijn telefoon getapt werd.

drs.Nee | 24-01-13 | 15:19

Tja, Rotterdamse wethouders. De ene liegt, de andere is dronken op nieuwjaarsrecepties en diegene die over veiligheid gaat loopt op Twitter burgers belachelijk te maken.

poepkop | 24-01-13 | 15:19

@Prins Heineken | 24-01-13 | 15:16

domme mongeaul!

Fatwabuster | 24-01-13 | 15:18

Feyenoord verliest? Gaan we grappig doen?

Godsammekraken kotst vandaag nog zeker 33 tegels uit.
Die kan eronder. Zekerheidje.

AshleyJ"Ash"Williams | 24-01-13 | 15:18

"De wethouder kon vanochtend niet reageren."
Veelzeggend.
Of juist niet.
Het is maar hoe je het bekijkt.

lekkurlinx | 24-01-13 | 15:17

Wat interessert ons dat brandgevaar eigenlijk? De media zouden juist hun schande eens moeten uitspreken over het feit dat er van dit soort faciliteiten zijn voor de jugend!

Johnny Bingo | 24-01-13 | 15:17

Van mij hoeven die Moslim internaten niet gecontroleerd woorden, laat ze maar lekker affikken! Benzine haalt voor molotovcocktails.....

Prins Heineken | 24-01-13 | 15:16

moslims die liegen voor extra westers geld?
beleidsbepalende moslims die het vervolgens verdoezelen?
allemaal toegestaan als je de koran met een scheef oog leest.
dus liegen al die middeleeuwers maar alles bij elkaar voor centen en 70 maagden bij allah

de beer van de meer | 24-01-13 | 15:15

Hij mag vast in ruil voor deze capitulatie bij de piemeltjes afsnijding zijn van kleine moslim jongetjes. Want ja zo rollen links- mensige wethouders.

zeertegendradig | 24-01-13 | 15:15

Politici die de waarheid spreken dat is zo 4000...

Veel Vaak | 24-01-13 | 15:13

1529:
Het Palace of Westminster brandt grotendeels af, waardoor koning Hendrik VIII van Engeland moet verhuizen naar White Hall...
nICE...

SpekJood2.0 | 24-01-13 | 15:11

Als ik zou zeggen dat ik het niet verwachtte, zou ik ook liegen...

ZKH EénOog | 24-01-13 | 15:11

Moslim liegt
Water nat
Feyenoord verliest
En dan de weersverwachting: vanacht wordt het donker!

Godsammekraken | 24-01-13 | 15:11

@Hufter | 24-01-13 | 15:08
En een liegende PvdA'er? Hoe is het mogelijk.

André van Delft | 24-01-13 | 15:11

Inshallah!

Temazepam60milligram | 24-01-13 | 15:10

Een openbaar bestuurder die liegt? Kom op nou, Nanninga! Dat is een pleonasme'.

osta | 24-01-13 | 15:10

De vraag of ze veilig zijn is niet relevant.
De vraag zou moeten zijn "Waarom "hebben wij middeleeuwse haatbroederijen?"

Cuyahoga | 24-01-13 | 15:10

Ideologische internaten. Moeten we écht niet willen.

Pastor Sippenhaft | 24-01-13 | 15:09

Karakut is ook zo'n hartstikke solidaire PvdA'er met een optrekje op de Kop van Zuid.

Biff Eagleburger | 24-01-13 | 15:09

Een liegende moslim??

Hufter | 24-01-13 | 15:08

Karakus, Karakus? Is dat niet een oud Zeeuws geslacht?

Franz Jozef | 24-01-13 | 15:08

moslims liegen.. ik weet niet beter

(c)ZWITSUL | 24-01-13 | 15:07

Levend verbrand of fanatiek middeleeuws. Verloren voor de samenleving zijn ze toch.

vraagstaart | 24-01-13 | 15:07

Wanneer gaat de GroeneKhmer zich druk maken over de uitstoot van deze haatreactoren?

Godsammekraken | 24-01-13 | 15:07

Die fokpremie afschaffen, en snel een beetje! Kinderen betaal je maar mooi zelf.

blinde kip | 24-01-13 | 15:06

Dit land is doodziek en totaal verrot.

streknek | 24-01-13 | 15:06

1529? Is dat niet het jaar waarin ze denken te leven zelf?

zeg maar jansen | 24-01-13 | 15:06

Een liegende wethouder. Dat moeten we niet willen met z'n allen!

Vakonov | 24-01-13 | 15:05

REAGEER OOK