Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Fatima Elatik (PvdA) liegt over taxibon van €450

fatimaalien1234x2.jpeg Op 29 januari 2010 nam Fatima Elatik een taxi van Amsterdam naar Nijmegen en terug, tussen 16.00 uur en 01.00 uur. Dat ritje kostte 450 euro, inclusief BTW, factuur hier. Elatik houdt tot op de dag van vandaag vol dat ze die taxirit niet heeft gedeclareerd. Dankzij de factcheck afdeling van NRC-betaalmuurpeuters is de aap dan eindelijk uit de hoofddoek gekomen: Fatima Elatik liegt. Nouja, wij noemen dit liegen, maar oordeelt u vooral zelf. Elatik tegen NRC: In de berichtgeving, vooral op internet (hoi), was de teneur dat ik een veel te dure boot had gehuurd. Dat was het begin van allerlei valse beschuldigen. Ik zou ten onrechte allerlei bonnetjes hebben gedeclareerd, waaronder een taxirit van 450 euro. Onzin, ik declareer nooit iets'. Vals internet, vals! Zomaar die integere mevrouw Elatik vals beschuldigen van Verdaasikoos declareergedrag. Is allemaal niet waar, hoor! Nu weten we helemaal voor 100 miljoenmiljard procent zeker dat Elatik een eerbare juffrouw is, want onze gabbers hebben het gechecked. De clue: 'De bon, vergezeld van een kwitantie (niet afgedrukt), is regelrecht van het taxibedrijf naar het bestuurssecretariaat verstuurd' Daaruit wordt de volgende conclusie getrokken: Fatima Elatik heeft de factuur niet zelf gedeclareerd. Nee, inderdaad, het werd al voor haar gedaan. Elatik rondrijden in taxi's was dermate normaal dat er geen pennenlik teveel aan te pas kwam om de kosten te regelen, op zich ook een wonder. Fatima Elatik heeft op 29 januari 2010 voor 450 euro een taxi genomen, door de belastingbetaler betaald, maar ze gaat er prat op dat ze die niet zelf heeft gedeclareerd. Zelden hebben we een fokking volksvertegenwoordiger (!) haar eigen blazoen zo droevig zien schoon poetsen. Peop aan de stadsdeelburger, die zijn toch slaapverwekkend.

Reaguursels

Inloggen

Plassterk PvdA vandaag: In zijn algemeenheid streeft het kabinet naar een sobere overheid die de beste kwaliteit dienstverlening biedt met een zo laag mogelijke inzet van publieke middelen.
Lees je mee, Fatima?

Afgeschminkte Bassie | 11-01-13 | 17:43

Het woord gaat dat ze zelf thuis was en er een andere in haar plaats mocht.

Veel Vaak | 09-01-13 | 19:17

@McHassan | 08-01-13 | 20:28
Daar heb je wel gelijk in. Neemt niet weg dat Elatik een soort repeterende breuk aan het worden is qua schandalen en wanbeleid...

Wijze Uil | 09-01-13 | 15:15

Op de taxi-rit ga ik haar niet afrekenen, ze doen het allemaal, het is een soort sport geworden van politici om zoveel mogelijk te declareren.
Dat ze verder een arrogant zelfingenomen stuk vreten is, die het zeker niet goed voor heeft met niet-allochtoonse bevolking in Amsterdam neem ik haar zeer kwalijk.

oranjeblanjeblue | 09-01-13 | 12:51

@Eric Blair | 08-01-13 | 19:30
Ach, dat zal geen belemmering zijn om straks naar marokko te gaan, 1 of andere pauper daar om te kopebn om te laten bewijzen dat ze 40 kinderen heeft. (ali elastiek en de 40 struikrovers)

GekkeDave | 09-01-13 | 11:21

@Piet_Snot | 08-01-13 | 19:20
misschien wel, echter jammer dat alles waarschijnlijk zal stinken naar schapie.

GekkeDave | 09-01-13 | 11:18

@Supermatthijs | 08-01-13 | 22:05
Daar heb je gelijk in. En dat is al vreselijk genoeg...

Wijze Uil | 09-01-13 | 11:06

@coolnation | 09-01-13 | 08:05
Niet gebiedt je in zo'n gruwelijk oord te verblijven.
Die zure stank valt echt wel mee als we het afzetten tegen de immense stank die die ongewassen Islamieten verspreiden.
Dat men de vinger op een zere plek legt (taxiritje van 450 euro op onze kosten) heeft niets meer racisme te maken. Talloze voorbeelden van roomblanke graaiers die hier aan de schandpaal worden genageld - zonder aanziens des persoons. Zelfs PowNews Weesie krijgt hier onder uit de zak!
Van enige blindheid jegens 'eigensoortige blankstinkende incest plegende, frauduleuze varkens die aantoonbaar veel meer geld verkwisten' is dan ook totaal niet aan de orde.
Wel is duidelijk dat mevrouw Elatik puur op etnische gronden deze positie bekleedt. Van enige competentie anders dan achterklap en spelen van machtsspelletjes is immers geen sprake.

Wijze Uil | 09-01-13 | 11:04

-weggejorist-

Benjo | 09-01-13 | 10:59

Voor 450 euro kun je ook een knappe auto kopen!

Benjo | 09-01-13 | 10:59

Als je dit soort culturen binnen je bestuur haalt, dan is corruptie en zelfverrijking slechts een kwestie van tijd.

Wijze Uil | 09-01-13 | 10:58

Als die Eladick nou eens lekker zou zijn dan was het niet zo'n ramp. Maar zo'n lelijkheid met haakneus en al, dat het überhaupt in een taxi vervoerd mag worden. Heeft ze daar een vergunning voor ofzo

Bill Cosby | 09-01-13 | 10:56

Dat dat frauderende gedrocht nog steeds op een belangrijke en dik betaalde functie zit zegt heel veel over nederland, en nog meer over de PvdA..

Slipsnifter | 09-01-13 | 09:06

Bij de erg? Bij de weg, wou ik zeggen. Leesbril niet op. En nu kost dit weer extra minkudo's... Dat is dan maar zo.

QuelleFromage | 09-01-13 | 08:50

Bij de erg, als we toch bonnetjes aan het inscannen zijn: kan iemand de rekening van Bram aan Estelle even op de glasplaat leggen? Jammer dat die domme doos dat zelf vast niet kan. Wellicht haar huishoudster?

QuelleFromage | 09-01-13 | 08:47

Kan dit zomaar ? .oO (zeer benieuwd waar Fatma Elatik in 2013 staat) #ZelfreinigendOnvermogenPVDA

Faragefan | 09-01-13 | 08:26

PVDA mag ik hopen? Als je zo krampachtig aan het pluche vasthoudt en graait dan moet je wel socialist in hart en nieren zijn..

Bezorgde vader | 09-01-13 | 08:16

Heftige barbaarse reacties van vele vieze melkdrinkende zure stank verspreidende, niet douchende in de morgen, kopkaaskoppen. Racisme op geenstijl verzadigd hypocriet, want blind voor eigensoortige blankstinkende incest plegende, frauduleuze varkens die aantoonbaar veel meer geld verkwisten.

coolnation | 09-01-13 | 08:05

en uiteraard heeft dit niets met islam te maken

minimá-armezusvan.. | 09-01-13 | 07:41

Wat moest zij überhaupt in Nijmegen, of all places?

VanBukkem | 09-01-13 | 07:01

Altijd een hoop gedoe rond dat spook,maar niemand die haar wegstuurd.
Zegt genoeg over dat stelletje wat om deze stronthoop zwermt.

fleurtje | 09-01-13 | 05:34

Ze heeft feitelijk gelijk.
Zij declareert nooit iets maar vreemd genoeg worden al haar kosten wel betaald.

Oxydator | 09-01-13 | 01:47

-weggejorist-

nietfransekaas | 09-01-13 | 01:21

@m.rotten
Stemmers in 020 zijn meestal geronselde stemmen uit prachtlanden, dus zij weten vaak niet beter.

Prins Heineken | 09-01-13 | 00:36

-weggejorist-

m.rotten | 09-01-13 | 00:26

Naast wachtgeldometer, allochtoonometer is @Geenstijl aan te raden om ook een liegometer in te voeren.

Prins Heineken | 09-01-13 | 00:22

@xspalm:
Was 't maar zo simpel

Vroegkaal | 09-01-13 | 00:11

Kleine voorspelling: over 2 maanden of zo staat hier weer net zoiets als dit over die wandelende hoofddoekh**r, maken we ons weer alemaal druknen gebeurt er vervolgens weer niks, nakkes, nada. Plaat voor d'r harses? Meer 'n betonnen muur!

Vroegkaal | 09-01-13 | 00:09

Elatik liegt zèlf ALTIJD!!

grote haas | 09-01-13 | 00:03

Opgerot

HetMannetje! | 09-01-13 | 00:02

Hoofddoek maffia.

Real Dutch Meat | 08-01-13 | 23:56

Je verwacht het wel...

Fast Forward | 08-01-13 | 23:37

wat een enorme gore zuigbek heeft dat stuk vreten

waziddegij | 08-01-13 | 23:20

Wat loopt iedereen te mekkeren?

Stoppen met PvdA stemmen, dan is het zo klaar. En anders niet mekkeren.

xspalm | 08-01-13 | 23:08

@de directeur | 08-01-13 | 22:25 | + 1 -
Ja, laat Kaas vrij!

Kaas de Vies | 08-01-13 | 23:07

Deze levensgevaarlijk corrupte moslima kloon van die enge club de PvdA heeft de gemeenschap nog veel meer ellende gekost .
Het is een bloody shame dat deze Marokkaanse zakkenvullende moslima Fatima door die kudtclub PvdA de handen boven de hoofddoek gehouden word..

Amsterdam Hustler | 08-01-13 | 23:00

Ze lijkt net de vrouwelijke Chuckie

jofele joris | 08-01-13 | 22:59

Alleen een taxibon?! En de rest dan?

Smalhout | 08-01-13 | 22:53

Markuz2661 | 08-01-13 | 22:37 | + -1 -
Welke comments lees jij dan?
Een voorbeeldje, waarvan schering en inslag op deze site, lees bernhardes | 08-01-13 | 22:01 | + -1 -

coolnation | 08-01-13 | 22:43

rtheman | 08-01-13 | 21:34
Racisme impliceert vooroordelen of het haten met als enige reden de afkomst, volgens mij zijn er toch wel genoeg incidenten geweest en is afkomst meestal niet de reden maar een achterliggend feit. Zo, nu jij weer.

Markuz2661 | 08-01-13 | 22:37

Joris, wat heb je met Kaas gedaan om 20.04? Hij is plots verschwunden na die ene, geheel onverwachte, wegjoris. Watskebeurt?

de directeur | 08-01-13 | 22:25

rtheman | 08-01-13 | 22:08
Man, het wordt steeds gekker. M'n vrouw is allochtoon. Ik heb vrienden en kenissen met een enorme diversiteit aan ethnische achtergronden. Ik heb gewoon last van Marokkanen en aan drammende relikneuzen erger ik me, in mindere mate, ook. Maar noem mij lekker een blanke, fraaie aanname overigens, hollandse racist. Dan ga ik een stukje met de honden lopen.

aardappelninja | 08-01-13 | 22:12

-weggejorist-

McHassan | 08-01-13 | 22:09

@aardappelninja ach 'je kan mij verwijten dat het makkelijk praten is op afstand... Maar na 15 jaar in één van de meest multiculti buurten van Nederland en mijn stoep de speelplaats van een enorm zwarte school, 300 meter van de school waar de grensrechter Killers op zaten, ja ik weet wel waar ik het over heb. Daarbij heb nog ik genoeg vrienden en familie daar, zover van mijn bed is dat ook weer niet. Maar de blanke Nederlanders, die zouden ook eens maar zichzelf moeten kijken. Onderhuids racisme. Dat zit echt als een gezwel onder de autochtone bevolking. Hetzelfde zie je bij Denen trouwens. Kleine blanke landjes, doodsbang voor al die migranten. En een eerlijke kans geven: nope. Niet echt. voor de show, soms een beetje maar nee... allochoon etiket er plakken en klaar. Die gastarbeiders zouden toch oprotten? Ja toch, nou dan. 3 generaties later is dat in feite nog steeds de mentaliteit onder blank Nederland. Ik ga niets goedpraten wat betreft de problemen die er zijn, maar de Nederlanders moeten echt eens diep in de spiegel kijken...

rtheman | 08-01-13 | 22:08

none6484 | 08-01-13 | 22:06 | + 0 -

Ja hoor, en die toneelstukken wilde verbieden en 30 miljoen in haar zak stak.

Supermatthijs | 08-01-13 | 22:08

Dit gaat nergens over... fuck die 450 euro.

coolnation | 08-01-13 | 22:06

Kunnen we het niet beter eerst eens hebben over de betaling van zorgpremie?
In totaal betaalt ongeveer 2 procent van de Nederlanders de premie niet.
Autochtonen zijn de trouwste betalers, maar 1 procent heeft rekeningen openstaan.
Van de Marokkaanse en Turkse Nederlanders betaalt 5 à 6 procent de premie niet.
Bij Antillianen is het afdragen het grootste probleem. Een op de zes van hen staat te boek als wanbetaler."
Zou me trouwens niet verwonderen als die 300.000 ook nog eens een tegemoetkoming in de 'betaling' van de zorgpremie ontvangen.

WirMachenMusik | 08-01-13 | 22:06

Was dat niet die vrouw die Geert Wilders met Hitler vergeleek en Theo van Gogh uitlachte toen het over het onderwerp, dat zijn vrouw hem verlaten had ging?

none6484 | 08-01-13 | 22:06

bernhardes | 08-01-13 | 22:01 | + 0 -

Tjonge, jonge, mafkees. Neem nog een biertje. Mevrouw Elatik is hier en maakt deel uit van de 2e partij van nederland, de Pvda. Democratisch gekozen. En om met haar eigen woorden te spreken: Ze is hier en gaat niet meer weg, wen er maar aan.

Supermatthijs | 08-01-13 | 22:05

rtheman | 08-01-13 | 21:56
Omdat ik zelf niet declareer snap ik het niet. Ok. Mijn personeel daarentegen komt wel met bonnetjes langs op kantoor dus, al doe ik die administratie niet, weet ik er wel iets van. Het gaat er in Elatiks geval om dat ze een hele reeks van vage zaken op haar naam heeft en er beter aan zou doen zo transparant mogelijk te werk te gaan (geldt overigens voor iedere ambtenaar) in plaats van zich te verschuilen achter wie dat bonnetje uiteindelijk betaald heeft.

aardappelninja | 08-01-13 | 22:05

@McHassan | 08-01-13 | 21:21

Misschien een stukje machteloosheid, het enige wat in zo'n twaalf jaar tijd is bereikt is het benoemen. Het mogen benoemen. Zelfs in de politiek. Maar die het presteren lukraak af en toe toch weer te ontkennen, terwijl de focus er nu zeker ligt. De burger ziet iets, denkt dat hij wordt gehoord maar er gebeurt niets. Het gekanker wordt daarom steeds harder.

Misschien zijn er niet de mogelijkheden iets te veranderen, misschien zijn er andere belangen. Denk wel dat het zo zachtjes aan tijd begint te worden voor een oplossing.

De onvrede is trouwens complex.. de situatie rond die ene dimensie die jij noemt ook, oplossen is vele malen belangrijker dan benoemen. Dat gebeurt alleen zo goed als niet.

Bruno Alaska | 08-01-13 | 22:04

@McHassan | 08-01-13 | 21:57,

Vanwege dit ene voorval?

basweetutwel | 08-01-13 | 22:01

-weggejorist-

bernhardes | 08-01-13 | 22:01

-weggejorist-

bernhardes | 08-01-13 | 22:01

-weggejorist-

McHassan | 08-01-13 | 21:57

@aardappelninja juist. U begrijpt niet hoe dat declareren werkt dus. Ik probeerde juist uit te keggen dat Elatik niet gedeclareerd heeft: want vanuit haar werkgever is de taxi besteld; de werkgever draagt dus de verantwoordelijkheid. Idem dito als met mijn belachelijk dure vliegticket (was geeneens firstclass). Maar ik word op pad gestuurd en krijg een ticket in mijn handen gedrukt. Klaar. Of dat ding nou EUR 600 of 3780 kost. Maakt mij dat wat uit? Ben ik daar verantwoordelijk voor? Nee natuurlijk, heb ook niks uit te leggen of verantwoorden. En idem dito voor Elatik in dit geval zonet zien: werkgever regelt taxi, Elatik stapt in. Ze hoeft zich niet persé te verantwoorden over de keus en of kosten van die taxi; ze heeft immers de kosten niet gedeclareerd. Zo werkt dat. Dit in tegenstelling tot Verwer die de taxi business van haar eigen zoon inschakelde en krankzinnige bedragen (vele maken de EUR 450 van Elatik) declareerde.

rtheman | 08-01-13 | 21:56

Faalatik is al blij met de publiciteit rond die 450 euri. Daardoor wordt ze imagotechnisch van miljoenenslurpster afgeschaald naar kruimeltjesdief.

WirMachenMusik | 08-01-13 | 21:55

rtheman | 08-01-13 | 21:46
Ik ook en het plezier is er zolangzamerhand wel af. Ik ken bijna niemand die nog niet bespuugd, beroofd, geslagen of overvallen is. Nogmaals, het is makkelijk praten op afstand.

aardappelninja | 08-01-13 | 21:50

Liegen in het kwadraat deze dame. 1e vanwege de PvdA, 2e vanwage haar genen.

ad melkert | 08-01-13 | 21:49

rtheman | 08-01-13 | 21:41
Nee ik moet m'n eigen bonnen betalen. En nogmaals het gaat om het gelieg en gedraai. Niet voor het eerst. Met haar staat van dienst zou ze zichzelf en de burgers meer plezier doen met totale transparantie in plaats van je zelf in te dekken met semantisch geneuzel. En verver is ook een verschrikkelijk wijf. Maar wat heeft die hier nou weer mee te maken?

aardappelninja | 08-01-13 | 21:48

@aardappelninja ga mij nou niks vertellen over Amsterdam (Oud-)West... Heb er toch echt 15 jaar lang met veel plezier gewoond.

rtheman | 08-01-13 | 21:46

rtheman | 08-01-13 | 21:34
Naja, beetje oordelen op veilige afstand. Lekker dan. Prutser. Denkt u nou echt dat we het gewoon graag over Marokkanen hebben? Dat er helemaal niks aan de hand is in Nederlandje? Ik ben nu zelf een half jaar weg uit Nederland en ik moet zeggen, wat een verademing hier zonder vervelende allochtonen. Helaas moet ik volgende week weer terug en mag ik de ellende weer aan den lijve ondervinden in het altijd gezelligeAmsterdam-West.

aardappelninja | 08-01-13 | 21:43

-weggejorist-

McHassan | 08-01-13 | 21:42

@aardappelninja u heeft nooit een functie bekleedt waarbij u dit soort uitgaven micht/moest maken? Het gaat er wel degelijk om of ze het zelf gedeclareerd heeft. Als mijn bedrijf me last minute voor 3 dagen naar een conferentie aan de andere kant van de wereld stuurt en daardoor EUR 3780 aan het vliegticket kwijt is; dan hoef ik dat niet te declareren. EN DUS OOK NIET TE VERANTWOORDEN. Echter als ik zinder overleg zo'n ticket boek en achteraf declareer, ja, dan heb ik een probleem. Want dat bedrag valt niet binnen het standaard reisbudget. In dat geval wordt ik zeker op het matje geroepen. Dus kortom: ik zie het probleem vooralsnog niet met Elatik. Maak je liever druk om blanke sherry doos Wilma Verwer van de VVD. Die heeft aantoonbaar grof gefraudeerd.

rtheman | 08-01-13 | 21:41

@McHassan ja man. Het is in Nederland tegenwoordig gewoon normaal om constant Marikkanen te discrimineren. Gewoon, de hele tijd. Stigmatiseren, verdacht maken; het is gewoon de norm onder blank, bang, boos Nederland. Geenstijl (allemaal behalve J. Quid), Telegraaf (allemaal, vooral prof Bobbie Smalhout- de mislukte medicus met een mening) SBS6 (Gerard Joling die gewoon live op TV bij dat sterren dansen op ijs programma... Niet te pleuren wat een lomp, onbeschaafd nauwelijks verborgen racisme). Echt ben nou 4 jaar niet in NL geweest, en het valt echt op hoe racistisch Nederland is als je het een poosje Campo afstand bekijkt.

rtheman | 08-01-13 | 21:34

Heb 't interview met Elatik door partijgenoot Yasmina Aboutaleb, ja de dochter van, dit weekend gelezen in NRC. Ik miste de vraag van Aboutaleb waarom een toneelstuk niet verboden zou mogen worden. Elatik kreeg alle ruimte om zich te etaleren als een bevlogen sociaal betrokken politica.

Mijn reet, veel clientelistischer dan Elatik worden ze in de PvdA niet gemaakt hoor.

LJBrinkhorst | 08-01-13 | 21:33

rtheman | 08-01-13 | 21:12
Het gaat niet om het bedrag, of waaraan het besteed is. Het gaat om dat constante gelieg en gedraai van Elatik. Maar dat had u zelf waarschijnlijk ook wel bedacht. Helaas was dat geen geschikt materiaal om over GS te zeuren en dus kwam u met dat sneue tegeltje van 21:12.

aardappelninja | 08-01-13 | 21:32

-weggejorist-

McHassan | 08-01-13 | 21:21

Het is misschien erger dat ze in de hoge ivoren regententoren waarin ze leeft helemaal niet bewust is van het bestaan van rekeningen die betaald moeten worden. Krijgt ze ook de boodschappen gratis door een ambtenaar (of gemeentewerker) thuisgebracht?

frank87 | 08-01-13 | 21:20

Lelijk zijn, en ook nog liegen. Zou ze marokkaans zijn?

Warhoofd | 08-01-13 | 21:18

Wat een onbenullig gezeik. 450 euro voor een taxi rit. Nou en. Waarvoor moest Elatik in Nijnegen xijn tussen 13.00 en 16.00? Dat is de vraag en het antwoord hierop bepaald of die 450 terecht aan een taxi rit is uitgegeven of niet. Elatik is ook niet mijn favoriete politicus, maar nieuwkomer VanLeeuwen gaat als de eerste de beste redactie-zwitsal selectief tekeer omdat Elatik achtereenvolgens: vrouw is, van de PvdA is, Marokkaanse is, een hoofddoek draagt. Dat stinkt VanLeeuwen, gedraag je eens normaal man.

rtheman | 08-01-13 | 21:12

Vrouwtje Fatima Elatik..... is het weer zover? Wéér negatief in het nieuws, je leert het ook nooit hè?

enk | 08-01-13 | 21:12

.. uiteraard liegt Fatima Elatik (PvdA). Mevrouw is van de PvdA, een club waar een doorgezeten regent zich zelden moet verantwoorden voor wangedrag of fraude.
Bovendien heeft deze mevrouw een hoofddoek en is marokkaan, in combinatie met een soort baan is dat een vrijbrief voor dingen waarvoor een normaal mens in pek en veren de stad uitgesleept zou worden.

Jan Passant mk2 | 08-01-13 | 21:08

Het linkse grootgraaien gaat maar door, ga zo door sociaaldemocraten het kan vast nog veel beter. Wie is de volgende SD-er in het rijtje en is er al een klassement gemaakt?

Bommel007 | 08-01-13 | 21:06

@McHassan | 08-01-13 | 20:53

Lol... ik ga me toch ook niet kapot zitten ergeren aan de reacties op Joop.nl, daar zijn namelijk ook de topics nog eens een stuk gekleurder dan hier.

Bruno Alaska | 08-01-13 | 21:05

nieuwe-haring | 08-01-13 | 20:59
Een Amsterdamse met een grote gok bedoelde ze waarschijnlijk. Die gok compenseert overigens ruimschoots die extra kuub zand die nodig zou zijn.

aardappelninja | 08-01-13 | 21:04

"een Amsterdamse met een grote waffel"
Dat is dubbel op.
Die mond moet dan wel erg groot zijn.
Een Amsterdammer wordt dan ook met zijn mond dicht begraven, dat scheelt zomaar een kuub zand.

nieuwe-haring | 08-01-13 | 20:59

-weggejorist-

McHassan | 08-01-13 | 20:53

Elatik is een graaier, dat wisten we al een tijdje. Niks nieuws, schijnt een voorwaarde te zijn om PvdA-lid te mogen worden. Zal nu wel in het schnabbelcircuit terecht komen.....

Snorry! | 08-01-13 | 20:50

@Peter Rottevanger | 08-01-13 | 20:43 | + 0 -
Ze heeft wel gedeclareerd, ze heeft alleen gezegd tegen de taxichauffeur zijn factuur direct kon indienen.

Een soort van vertegenwoordiging. Leg het even deze jongen juridisch uit ik ben een ikea bed in mekaar aan het klussen.

Kaas de Vies | 08-01-13 | 20:49

@Prins Pils | 08-01-13 | 20:22
Ik weet niet waar ik meer bang voor ben, Marokkanen of mensen zoals u. Waarschijnlijk beiden.

De Koreaanse Slet | 08-01-13 | 20:44

Nu kun je lullen wat je wilt, maar gelijk heeft ze. Ze heeft niet gedeclareerd.
Het hele artikel en de reaguursels lopen weer over van onbegrip voor de multiculturele samenleving.
Dit is een voorbeeld van een andere cultuur, daar kunnen we wat van leren. Toch? En die belastingbetaler? Och daar zorgt Diederik Samsam wel voor. Had je maar niet zo stom moeten stemmen.

Peter Rottevanger | 08-01-13 | 20:43

Prins Pils | 08-01-13 | 20:22 | + 0 -
Uiteraard heeft u gelijk dat mijn bericht afwijkt van het het bericht zelf, echt leest u wat verder de comments dan kan u zien dat het gehele onderwerp veranderd is in een: "Mevrouw Elatik u gaat betalen, Nee mevrouw Elatik gaat niet betalen" discussie.

dhr.Pindakaas | 08-01-13 | 20:41

-weggejorist-

Spartaan1888 | 08-01-13 | 20:39

het jaar is amper begonnen en ik heb al een heel jaarsalaris aan dit soort onzin misbruik voorbij zien komen............. zum kotzen!

arretje | 08-01-13 | 20:38

ik scroll nu nog enkel om die muur uit te stellen ... ik durf eigenlijk niet meer terug, komt ie dan ook? .. oh, wacht [x]

aphexz | 08-01-13 | 20:38

McHassan | 08-01-13 | 20:28 | + -1
Zo leef jij ff in de omgekeerde wereld, of je bent gewoon een troll.

nietzofotograferen | 08-01-13 | 20:37

@McHassan | 08-01-13 | 20:28 |

Wie maakt hier die koppeling dan?

Bruno Alaska | 08-01-13 | 20:34

eerstneukendanpraten ..... 20.30
Ik mag niet in zijn schaduw staan.

rechtvaardigerechter | 08-01-13 | 20:33

@alle
kijken wie dit langer vol houdt, tsja of betalen? Tsja.

rechtvaardigerechter | 08-01-13 | 20:31

@da wizard | 08-01-13 | 20:14
Chrome + Adblock doet wonderen.

De Koreaanse Slet | 08-01-13 | 20:30

@ rechtvaardigerechter

Bent U de nieuwe Bakito?

eerstneukendanpraten | 08-01-13 | 20:30

Yep, zo geven we aan de jeugd van elke bevolkingsgroep het goeie voorbeeld van... "Als je denkt dat je ermee weg kunt komen, moet je het doen. Als ze je toch doorhebben lieg je alles gewoon glashard aan elkaar".

Commando Z | 08-01-13 | 20:30

-weggejorist-

McHassan | 08-01-13 | 20:28

-weggejorist-

Gerben4811 | 08-01-13 | 20:24

Trouwens.. die muur..

Die ruimt wel lekker op eigenlijk..

Bruno Alaska | 08-01-13 | 20:24

pius 20.12 ........
Kunt u daar ook al niet tegen? Tsja.

rechtvaardigerechter | 08-01-13 | 20:23

Ik kom weer terug wanneer die betaalmuur weg is. Eerste keer was leuk, tweede kon nog net, maar elke keer? Fuck off.

Nietvoordekat | 08-01-13 | 20:23

@ Bruno Alaska 20:16

Dan komt ze vast wel weer aan de bak, zo zit dt nu eenmaal bij die multiculbestuurders....

eerstneukendanpraten | 08-01-13 | 20:23

dhr.Pindakaas | 08-01-13 | 20:13

U begrijpt het duidelijk niet!
De ophef gaat niet zozeer over dit dure taxiritje, maar het feit dat Elatik als een echte Marokkaan liegt dat zij dit ritje niet gedeclareerd heeft. Zij heeft dit echter wel gedaan, maar dit wel slinks via een ander laten lopen.

Prins Pils | 08-01-13 | 20:22

negers zijn zwart | 08-01-13 | 20:16 | + 3
Vandaar dat ik al vroeg waarom ze dit in het leven hebben geroepen. Door al die wachttijd van dat kudtding heb ik geen tijd meer om de daadwerkelijke nieuwtjes te lezen, en ben ik al gemiddeld 400 euri lichter vandaag.

bartjeb1989 | 08-01-13 | 20:20

Wat is de grap met de betaalmuur, zodat ik vast weet waarom ik moet lachen?

Greed=Good | 08-01-13 | 20:20

Afgelopen met die muur, dag GS.......

robbiebaggie | 08-01-13 | 20:18

He GS, kan die mega-irritante betaal melding van jullie site af? Als ik jullie site wil bezoeken wil ik jullie site bezoeken, en niet eerst verplicht naar bullshit kijken. Als je mensen wilt wegpesten moet je vooral zo doorgaan.

negers zijn zwart | 08-01-13 | 20:16

Hee, wie wordt er nog meer gebrickt?

Einde van de Domheid | 08-01-13 | 20:16

@eerstneukendanpraten | 08-01-13 | 20:15

Ze heeft vast contacten bij de Albayrak-clan.

Bruno Alaska | 08-01-13 | 20:16

Elatik doet een Ververtje, het taxibedrijf is waarschijnlijk ook nog van een neef, oom of broer.

faz | 08-01-13 | 20:16

Ben nu al 300 euri's kwijt aan die GS spam, zonder toestemming.

robbiebaggie | 08-01-13 | 20:16

Wat gaat Fatima Graftak Elastiek doen als ze is gestopt met de politiek? Is er een particulier bedrijf waar ze aan de slag kan? Volgens mij komt alleen de Sintcentrale in aanmerking. Kan ze ongebreideld andermans geld over de straat smijten. En anders lokt het wachtgeld...

eerstneukendanpraten | 08-01-13 | 20:15

Hou een sop met die kudt 10 Euro banner...

da wizard | 08-01-13 | 20:14

Foxy Fatima met haar ela(s)tiek geweten...

War On Errorism | 08-01-13 | 20:14

-weggejorist-

corporel | 08-01-13 | 20:14

Ik ben zelf ook geen groot fan van mevrouw Elatik(wel linkschmensch), maar is het niet meer dan normaal dat iemand die bedreigd word met "beveiligd" vervoer reist? Wanneer geertje met zo'n taxi gaat zou je er niemand over horen. Dat terwijl er, weliswaar op een lager niveau, dezelfde situatie is.

dhr.Pindakaas | 08-01-13 | 20:13

-weggejorist-

corporel | 08-01-13 | 20:13

@Wees_eens_creatief | 08-01-13 | 19:27

De verontwaardiging is niet selectief, het topic gaat over Elatik van de PvdA. Graaiers kunnen hier nooit op steun rekenen. Weet bijvoorbeeld niet of je bekend bent met de brinkmeter? Ook selectief?

Bruno Alaska | 08-01-13 | 20:12

Kan die banner weg- ik krijg er epilepsie van.

pius | 08-01-13 | 20:12

Hoorde ooit een redactie klagen over de cookies.
Ze werden er gestoord van>> dit is hun wraak.

Terpen-tijn | 08-01-13 | 20:11

En het is potverdorie niet de eerste keer dat die mevrouw crimineel gedrag vertoond...

het staat gewoon op wikipedia en ze is nog in dienst bij de Partij van de Allochtonen ook... Die partij moet gewoon geen bestaansrecht meer hebben. Sinds wanneer is het normaal dat een stad of een land bestuurd word door criminelen?

nl.wikipedia.org/wiki/Fatima_Elatik

qabooze | 08-01-13 | 20:11

Commando Z | 08-01-13 | 20:07 | + 1
Jij snapt het. Met rechtse of linkse oogkleppen op zullen er altijd mensen zijn die niet onder de loep komen omdat men vanwege politieke kleur blind op ze vertrouwd.

Datzegiktoch | 08-01-13 | 20:11

Dit is gewoon door schaamtecultuur. De PvdA heeft een Marokkanenprobleem maar wil het niet weten

nu even niet | 08-01-13 | 20:11

bartjeb 20:06
Je mot ook op f5 drukken, dan krijg je korting.

Terpen-tijn | 08-01-13 | 20:08

PvdA - Liegt.

Tja.

Vogelbeest | 08-01-13 | 20:08

Als niemand haar vroeg of ze die rit (dan dus)zelf betaald heeft ja dan moet je achteraf niet zeuren.
Ach die troela is volgend jaar opgerot, who cares nog.

Koonkluk Huis | 08-01-13 | 20:07

Een vrouw met zo een grote neus mag van mij een burka dragen. I say damn!

Glas Koning | 08-01-13 | 20:07

Overal waar corruptie mogelijk is, is er wel iemand die daar handig gebruik van maakt. Moslims, linksmenschen of gewoon ander tuigh, je kunt ze haast geen ongelijk geven, want een gezonde doses principes is bij de meeste Nederlanders en Medelanders ver te zoeken.

Commando Z | 08-01-13 | 20:07

Kaas de Vies | 08-01-13 | 20:03 | + 0 -
Ik zie geen onderscheid tussen de politici. We hebben in voorgaande topics vandaag kunnen constateren dat het van links tot rechts goed mis is. Bij alle kleuren van het spectrum zijn mistanden te zien. Publieke bestuur is aan alle kanten door en door rot.

Datzegiktoch | 08-01-13 | 20:07

Ik ga elke keer het 'Betaal!' boodschapje declareren bij de PvdA. Ik zit inmiddels op tweeduizend-en-vijftien Euro.

De Koreaanse Slet | 08-01-13 | 20:06

Kan iemand uitleggen waarom ik die popup van betalen iedere keer krijg? Topic?

bartjeb1989 | 08-01-13 | 20:06

Eureka! De betaalmuur was verstoppeld achter het tot nu toe onopgeloste in-de-keuken-wat-zien-ik-niet-zoekplaatje.
Ik heb gewonnen! Prijs den Heer. Tientje?

Van Dikhout | 08-01-13 | 20:05

-weggejorist-

Glas Koning | 08-01-13 | 20:04

-weggejorist-

Kaas de Vies | 08-01-13 | 20:04

"Stuur die rekening maar naar de zaak, want ik declareer niet."

Red mij niet | 08-01-13 | 20:03

@Datzegiktoch | 08-01-13 | 20:00 | + 0 -
Er is toch een verschil tussen politici, tussen de socialisten en de niet-socialisten.

Want die zitten jaren op hun plek met dat vingertje te zwaaien.

Kaas de Vies | 08-01-13 | 20:03

Kaas de Vies | 08-01-13 | 19:59 | + 0 -
Je blik is vertroebelt met dezelfse waas die bij religekkies of ander soort fundies voor de ogen hangt.

Datzegiktoch | 08-01-13 | 20:03

Waarmee wel bewezen is dat iedereen graait als de ruif klaar staat.
Geloofsmongooltjes hebben dan weer een hele goedkope smoes, gewoon omdat ze niet beter weten.

Terpen-tijn | 08-01-13 | 20:00

HoogToontje | 08-01-13 | 19:49 | + -1 -
Erik Staal was ook Moslim? Nogmaals geen juist gedrag maar geen religie of afkomst heeft hier mee te maken. Het enige wat alle graaiers en verkwitsers met elkaar gemeen hebben is een publieke functie en/of politiek.

Datzegiktoch | 08-01-13 | 20:00

Tara Singh Varma Award (liegen door links tuigh) is al weer uitgereikt voor 2013 zie ik?

funkyd | 08-01-13 | 19:59

@Datzegiktoch | 08-01-13 | 19:56 | + 0 -
Nee hoor, want ze propageert het zelf.

Dat is niet goedkoop, als je een socialistische moralist bent dan krijg je gewoon de dikke spiegel voor je kop en je kan maar beter stilzitten als je dan geschoren wordt.

Kaas de Vies | 08-01-13 | 19:59

Bij een Ien Dales-lezing in Nijmegen lijkt mij er voor een Amsterdamse PvdA-deelraadpolitica geen ander doel te bestaan dan een (partij)ideologisch doel.

Geen idee waarom de burger daar aan mee zou moeten betalen maar dat gebeurt veel vaker.

Ven1V1d1V1c1 | 08-01-13 | 19:58

Moslims en bekennen. Gaat niet gebeuren. Zelfs als het bewijs er klip en klaar ligt.

Hommel | 08-01-13 | 19:56

Taxiritjes deden alle bestuurders daar. Het was daarom een gebruik om dit te doen. Ik keur het niet goed maar om nou alleen haar hier mee te pakken. Dat sommige reaguurders haar allochtoon zijn erbij pakken is een beetje goedkoop.

Datzegiktoch | 08-01-13 | 19:56

@Wees_eens_creatief | 08-01-13 | 19:53 | + 0 -
Erik Staal is ook financieel onafhankelijk.

Kaas de Vies | 08-01-13 | 19:56

@knerf | 08-01-13 | 19:38 |
Ja ja, maar Theo was een autochtoon en loog niet.
Dan loopt het slecht met je af.

Uw Verzekeringsadvis | 08-01-13 | 19:55

Ok, op basis van een veiligheidsanalyse lees ik. Tamelijk vaag. Er zijn vast idioten die Elatik van alles toe wensen, maar hoe concreet is dat? Ze heeft vast wel een broer/neef/oom die mevrouwtje voor heel wat minder op en neer had kunnen rijden...

brutus68 | 08-01-13 | 19:54

Ach ja Kaas. Dom genoeg om financieel onafhankelijk te zijn. Helemaal eens om naar kapitaal te stemmen!

Wees_eens_creatief | 08-01-13 | 19:53

Ach ja, de o zo belangrijke bestuurders hebben het nou eenmaal voor het zeggen, mooier is als je ook nog allochtoon bent als bestuurder en een grote bek hebt, wie doet je wat, juistem, niemand.
Declareer maar lekker door meid, met een pvda als rugdekking kan niet mis gaan.
Hoewel collega pvda malloot Co de staatsecretaris kon wel opzouten, maar dat was dan ook geen allochtoon.

Uw Verzekeringsadvis | 08-01-13 | 19:53

Valse declaraties, een politica pur sang.

Ing. eslapen | 08-01-13 | 19:50

Typisch islamitische ontwijking van de waarheid.

HoogToontje | 08-01-13 | 19:49

Bij mij thuis heet dat liegen en diefstal. Maar waarom kon Fammie niet gewoon per trein? Prima verbinding tussen Amsterdam en Nijmegen...

brutus68 | 08-01-13 | 19:47

Schandalig. Dat de VVD in zee durft te gaan met een partij als de PvdA. Zegt eigenlijk genoeg over de machtsgeilheid van de VVD. Rutte, u bent een eikel.

Old_Spice | 08-01-13 | 19:47

@Wees_eens_creatief | 08-01-13 | 19:42 | + 0 -
Nee dat maak jij ervan door verkeerd gebruik van stijlfiguren en het wijzen om een selectieve verontwaardiging die niet aan de orde is.

Jij bent dom.

Kaas de Vies | 08-01-13 | 19:44

@Wees_eens_creatief | 08-01-13 | 19:41 | + 0 -
Inderdaad, laten we ook een quotum invoeren om te stemmen, ik ben kapitaalkrachtig genoeg.

Jammer voor de socialisten, alhoewel die zijn ook allemaal heerlijk rijk... hoe kan dat toch...

Kaas de Vies | 08-01-13 | 19:42

Nogmaals Kaas. Jij maakt dat ervan. Ik impliceer niks....

Wees_eens_creatief | 08-01-13 | 19:42

Ik snap niet waarom ze hier niet gewoon de waarheid spreekt, maar zich draait in een woordspelletje. Je kunt toch gewoon zeggen dat je een taxi hebt genomen en dat het stadsdeel de kosten voor je vervoer op zich neemt. Wat raar is, is dat ze dus ook een huurauto had van het stadsdeel op dat moment. Waarom een taxi? Dat zou mijn baas willen weten, maar haar bonnentje word klakkeloos getekend. Wat is daar de reden van?
Reden 1: Er is zoveel budget, kritisch zijn op kosten voor medewerkers is niet nodig?
Reden 2: Het gaat om Fatima Elatik. Die mag alles want allochtoon politiek knuffeltalent van de PvdA. En vrouw. Dan stelt niemand nog vragen en is er onbeperkt mandaat.
Reden: Op de feestjes van Ien Dales is het altijd een gekkenhuis. Dan weet je dat je aan het eind van de avond niet meer kan rijden. Als Fatima weet dat ze een avondje los gaat en als een wilde MILF de shooters achterover gaat slaan, dan neemt ze altijd een taxi.

Afgeschminkte Bassie | 08-01-13 | 19:41

Ik wilde reaguren, maar door die betaalmuur ben ik nu al weer failliet geraakt, laat maar...

Redwood | 08-01-13 | 19:41

Jammer trouwens dat er geen echte paywall is van 10-20 euro per dag. Blijft het schorem lekker buiten!

Wees_eens_creatief | 08-01-13 | 19:41

@Wees_eens_creatief | 08-01-13 | 19:38 | + 0 -
Nee, je impliceert het.

Doordat je zelf de PVV-ers erbij haalt, dan doorgaat over de selectieve verontwaardiging........ en dan pot ketel.

Ik kan alleen selecectief verontwaardigd zijn over een pot of ketel als ik zelf een pot of ketel ben.

Je bent of de Nederlanse taal niet machtig of je strooit graag rond met beeldspraak dat je zelf niet begrijpt.

"Overigens Kaas. Ik legitimeer niets. Ik verbaas me alleen over de selectieve verontwaardiging al hier. Iets wat de men de "traditionele partijen" en "Linksen" verwijt.
*
Ergo, pot ketel.... etc"

Kaas de Vies | 08-01-13 | 19:40

Wordt tijd dat Faat een ontslagbrief uit de hoge hoofddoek tovert. Ik hoop toch dat dit zelfs bij de PvdA niet geaccepteerd word. Wat is die vrouw en wanvertoning zeg.

bokkepruik | 08-01-13 | 19:40

Ik citeer Theo van Gogh:
"Het domme gansje Fatima Elatik ..."

Verder geen commentaar voorlopig.

knerf | 08-01-13 | 19:38

Wie de schoen past trekke hem aan Kaas. Ik beweer nergens dat jij een pvv politicus bent noch een adept

Wees_eens_creatief | 08-01-13 | 19:38

Nepotisme-alert.
Mooi toch hoe de graaiers alles wat krom is recht kunnen lullen, daar heb ik dan toch bewondering voor.

faz | 08-01-13 | 19:37

weedo | 08-01-13 | 19:36
Vier keer? Ik had inmiddels al drie keer op en neer naar Amsterdam met de taxi kunnen gaan.

Moishe Pipik | 08-01-13 | 19:37

@Wees_eens_creatief | 08-01-13 | 19:35 | + 0 -
Sterker nog, je vraagt er zelfs om in je nick, Wees_eens_creatief.

Kaas de Vies | 08-01-13 | 19:36

Ik vind dat ze verplicht een opstel van 1000 woorden over de Ien Dales-lezing moet schrijven. Slaagt ze, dan mag ze blijven. Bij een onvoldoende wordt ze uit haar ambt ontheven. De volledig objectieve, totaal niet bevooroordeelde jury bestaat uit ondergetekende.

Moishe Pipik | 08-01-13 | 19:36

Nu we het toch over geld hebben, die eenmalige bijdrage van een tientje heb ik nu al 4x betaald. Kunt u even terug storten asap?

weedo | 08-01-13 | 19:36

Waarom is het de normaalste zaak van de wereld dat bestuurders van deelraden zich laten rondrijden in taxi's?

En dan ook nog een arrogantie kutsmoel opentrekken.

Kaas de Vies | 08-01-13 | 19:36

Goh, je verwacht het niet !

de gouwe gast | 08-01-13 | 19:35

Zo zo Kaas. Stevige taal. Mag dat allemaal wel?

Wees_eens_creatief | 08-01-13 | 19:35

@Wees_eens_creatief | 08-01-13 | 19:33 | + 0 -
Ik ben dus een PVV politicus? Anders slaat je pot ketel helemaal nergens op.

Ah, dat is dus de conclusie, wat je zegt slaat dus nergens op.

Kaas de Vies | 08-01-13 | 19:34

Overigens Kaas. Ik legitimeer niets. Ik verbaas me alleen over de selectieve verontwaardiging al hier. Iets wat de men de "traditionele partijen" en "Linksen" verwijt.
*
Ergo, pot ketel.... etc

Wees_eens_creatief | 08-01-13 | 19:33

Het schuim staat me iedere keer op de bek als ik zie waar deze excuusallochtoon nu weer gewoon mee wegkomt. Kunnen we haar niet met de VOC mentaliteit als slaaf verkopen om een deel van het door haar verbrande belastinggeld vergoed te zien?

der maupmeister | 08-01-13 | 19:32

@Wees_eens_creatief | 08-01-13 | 19:30 | + 0 -
Ik heb geen idee waar je aan refereert. Ik heb een hekel aan elke verkwisting, dus zal dan net zo reageren. Maar omdat jij het over de PVV wil hebben, heb je het over de PVV.

En loop je dit dus goed te praten.

Je verdient een oplawaai zoals Jerommeke altijd uitdeelde.

Kaas de Vies | 08-01-13 | 19:32

Herstel; Ik krijg!

AntiSoof | 08-01-13 | 19:32

Een bilboard langs de snelweg is nog goedkoper (want gratis en zonder tegenprestatie toch?).

Captain America | 08-01-13 | 19:31

@Eric Blair | 08-01-13 | 19:30 | + 0 -
Ja maar dankzij Westerse zorg is het toch nog mogelijk. Daar heeft Allah dan weer niets mee te maken gehad.

Kaas de Vies | 08-01-13 | 19:31

@L. Rakker 19:20: Juridisch? Ik hoop op een Nederland waar falende, frauderende politici de eer aan zichzelf houden en opstappen. Waar zij die dat niet doen door de partij gewipt worden (zonder meenemen van de zetel, uiteraard). En waar een woedende menigte de betreffende politica vakkundig defenestreert als de partij niets onderneemt. Tja, ik droom graag.

Muxje | 08-01-13 | 19:31

Kom kom Kaas, iets met monniken en gelijke kappen... nietwaar?

Wees_eens_creatief | 08-01-13 | 19:30

Fantastisch topic, die betaalmuur.
Ik kreeg een beetje het gevoel hoe het straks moet zijn als onze 'medemensen' weer iets verzonnen hebben om ons uit te kleden.
En dat gevoel was niet fijn. Mensen wat is vrij communiceren toch goed. Laten we het maar waarderen.
De dieven die zichzelf verrijken kunnen dat met name omdat bijna niemand het dírect voelt!

AntiSoof | 08-01-13 | 19:30

Oh, en hoer eens op met die betaalmuur. Ga maar aan Weesie geld vragen.

PisFinger | 08-01-13 | 19:30

Ik heb nog slechter nieuws. In hetzelfde interview zegt ze dat ze kinderen wil krijgen. (Maar daar - dank Allah! - te laat aan is begonnen)

Eric Blair | 08-01-13 | 19:30

-weggejorist-

PisFinger | 08-01-13 | 19:29

Ze past dus eigenlijk wel goed in het plaatje van de PVDA.

2low4zero | 08-01-13 | 19:29

@Wees_eens_creatief | 08-01-13 | 19:27 | + 0 -
Doe maar niet zo amicaal. Die Elatik is erg verkeerd bezig geweest en het wordt maar lekker gefaciliteerd door iedereen, en jij vindt het prima omdat de PVV 13.000 heeft gedecareerd.

Je bent gek in je hoofd.

Kaas de Vies | 08-01-13 | 19:29

-weggejorist-

Woody_H | 08-01-13 | 19:28

Dat is niet zo halal he, Fatima ?

Bigi Bana Boy | 08-01-13 | 19:28

Wat is die muur irritant! Daar is die fatima niets bij!

nsfw | 08-01-13 | 19:28

Ze wast haar handen natuurlijk in onschuld omdat de taxichaffeur direct de bon naar de deelraad kon sturen.

Nou Elatik, waarom ga je uberhaupt met een taxi naar zoiets. Of mag je ook niet zelf rijden zoals je lotgenoten in Saudie Arabie?

Kaas de Vies | 08-01-13 | 19:27

Dikke -1 voor het bedreigen van Elatik, ongeacht!

Stroopdoos | 08-01-13 | 19:27

Ah, dus dit is crimineel gedrag? Wel verdraaid, dan is die 13.000 euro die de PVV onterecht declareerde echt misdadig..... toch, lieve vrienden?

Wees_eens_creatief | 08-01-13 | 19:27

@neemjemoederindemali | 08-01-13 | 19:20

De vraag onder dit topic stellen, is hem beantwoorden.

Desmoulins | 08-01-13 | 19:27

Declareren is volgens mij wat anders dan dat iemand anders de rekening voor jou betaalt, dus ergens heeft ze gelijk natuurlijk , dat zij het geld niet teruggevraagd heeft, maar dat het door derden is betaald.
neemt niet weg dat hier wel erg verspillend met gemeenschapsgeld wordt omgegaan.

watsinneneem | 08-01-13 | 19:27

@L. Rakker | 08-01-13 | 19:20

Symptoombestrijding.

Desmoulins | 08-01-13 | 19:25

Dus als ik met m'n bezopen harses midden in de nacht in A'dam sta, dan kost het me 225 euro om thuis te komen. Dank voor de info. Nu nog even een manier vinden om dat te declareren, zal iets lastiger worden dan bij het stadsdeel.

Moishe Pipik | 08-01-13 | 19:25

Ben verdomme al 130 euro kwijt om hier te reageren.

Dj DD | 08-01-13 | 19:24

He website, doe die muur eens even weg!

Blote Bertus 2000 | 08-01-13 | 19:24

Zit dat wijf nog steeds belasting geld teverbranden?

Hei-kneuter | 08-01-13 | 19:24

Zou ze wel haar ontslagbrief zelf kunnen schrijven?

Hirsch Ballast | 08-01-13 | 19:24

-weggejorist-

deprivéspeler | 08-01-13 | 19:23

Kudt-, pestpokke-, spuugvervelende- betaalmuurgimmick. Toedeledoki GS.

koolteer | 08-01-13 | 19:23

Wat is dat voor een gekudt met die muur met deze site. Nog ff en ik ga bij de Joop reaguren.

Frietje_Oorlog | 08-01-13 | 19:22

het is toch al lang bekent dat die ela[s]tik graag van overheidsgeld de diva uithangt.

bekijket | 08-01-13 | 19:22

Vreselijk mens dat al zoveel publiek geld heeft stukgeslagen en dat de altijd weer door de PvdA wordt getolereerd.

ecologiste | 08-01-13 | 19:22

-weggejorist-

Parsons | 08-01-13 | 19:22

Leuk hoor, zo'n topic. Maar wat mij nou beter lijkt, is dat jullie (ik heb er het geld niet voor) er iemand op zetten, die Elatik juridisch aanpakt. Vastbijten en doorhappen, helemaal kapot maken dat mens, politiek dan; vervolgen en veroordeeld krijgen. En dat dan met al dit soort figuren. Waarom zou dat niet mogelijk zijn, uit naam van ons reaguurders?

L. Rakker | 08-01-13 | 19:20

Maar heeft Fatima nou eigenlijk dikke tetten?? Of niet?
Dat lijkt me wel effe wat belangrijker.

Via Google images kan ik het niet goed beoordelen namelijk.

Piet_Snot | 08-01-13 | 19:20

Btw, waarom zit er maar 6% btw op een taxirit?

Sinds wanneer zijn taxiritten 1e levensbehoeftes?

neemjemoederindemali | 08-01-13 | 19:20

Nieuwe regel in Kaazerrijk der Nederlanden.

Lokale bestuurder mogen alleen per fiets in hun eigen regio rondfietsen. Fiets moeten ze zelf betalen.

Kaas de Vies | 08-01-13 | 19:19

@Wees_eens_creatief | 08-01-13 | 19:18
De mest van alle drollen die over die 450 Euro zijn gelegd is meer waar dan die 450 Euro.

van heinde en verre | 08-01-13 | 19:19

Dit is geen nieuws, een PvdA-er liegt standaard..

Slipsnifter | 08-01-13 | 19:19

Een taxi rit van 450 EURO om een Ien Dales lezing bij te wonen? Ze heeft in ieder geval wel zichzelf gestraft.

Ik zou 450 toeleggen op het niet hoeven bijwonen van die lezing.

van heinde en verre | 08-01-13 | 19:18

Nou poeh poeh, 450 hele euro's? Dit is toch echt een staaltje onderzoeksjournalistiek waar je u tegen zegt! Hulde dat dit grote onrecht openbaar gemaakt wordt! *applaus*

Wees_eens_creatief | 08-01-13 | 19:18

Dit is gewoon een schooltekstboek voorbeeld "crimineel" toch?

Als de PvdA hier niet tegen in opstand komt is het verstandig als alle leden per direct hun lidmaatschap opzeggen.

blikjegrolsch | 08-01-13 | 19:17

Wat verwacht je nu; een marokkaanse van de pvda. Dan mag je ongelimiteerd graaien uit de belastingpot en tegen een ongelovige hoef je de waarheid toch niet te spreken.

Barani517 | 08-01-13 | 19:17

Elatik, naar eigen zeggen „een Amsterdamse met een grote mond”,

Ja aan dat soort mensen heeft de rest van Nederland dus een hekel, een onnadenkende grote waffel, zonder enige kennis van zaken en schaamteloos je zakken vullen.

Kaas de Vies | 08-01-13 | 19:17

Hoi @Makbouli kom er maar in.

neemjemoederindemali | 08-01-13 | 19:17

Fatima liegt wel meer.
Ongezien de typhus voor haar en die betaalmuur van jullie.
Het reaguurgenot neemt af met de minuut.

Pastor Sippenhaft | 08-01-13 | 19:17

Ik kom volgende week wel terug om te kijken of die site weer normaal doet.

bennutzat | 08-01-13 | 19:16

Ach ze lijkt op pinokio, dus wat anders hadden we kunnen verwachten?

Kaas de Vies | 08-01-13 | 19:16

-weggejorist-

Ales | 08-01-13 | 19:16

I had no sex with that woman. (my sigar did)

gentle giant | 08-01-13 | 19:16

@Kaas de Vies | 08-01-13 | 19:14
Ze kan er niets aan doen. Ze heeft te veel hiphop beluisterd.

reageerbuis | 08-01-13 | 19:16

Fatima verdiend een grand tour op de strontkar door geheel Nederland. Geenstijl kan vast wel wat tientjes missen om de rotte tomaten te sponseren.

BlackDeathMetal | 08-01-13 | 19:15

" Elatik (PvdA) liegt "

Het jaar is 8 dagen en 19 uur jong, maar de pleonasme-award van 2013 is al gewonnen...

ZKH EénOog | 08-01-13 | 19:15

Waarom bestaan dit soort mensen, en waarom doen we er niets tegen.

De Elatik, is getikt. Hoe krijg je het uberhaupt verzonnen om zoiets te doen. Dan ben je echt gestoord.

Waarom wordt dit niet teruggevorderd!?

Kaas de Vies | 08-01-13 | 19:14

De fuck, verkeerde topic.

neemjemoederindemali | 08-01-13 | 19:12

Fatima Elatik liegt. In PvdA-termen heet dit onjuiste informatie verstrekken.

drs.Nee | 08-01-13 | 19:12

-weggejorist-

neemjemoederindemali | 08-01-13 | 19:12

Het blijft een crimineel.

reageerbuis | 08-01-13 | 19:12

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken