Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gezocht: struikrover

speeweg.jpgNa zes jaar procederen door Koos Spee nu definitief vrijspraak voor Frank Jacobs, vroeger actief bij de TufTufClub. Spee liet vandaag weten de uitspraak van de rechter te respecteren en zal Jacobs niet langer vervolgen vanwege bovenstaande spotprent van de verkeersofficier. Volgens Spee is de term 'struikrover' beledigend, volgens het Nederlandse recht moet meneer niet piepen, incasseren hoort er bij.

Reaguursels

Inloggen

Ik voel een diepe minachting voor die gast. Net als voor die gefrustreerde dwerg die dat programma presenteert. Koos Spee is lager dan het laagste, een NSB-er van de zuiverste soort. Een gemeen onderkruipsel die geen enkel respect voor anderen heeft. Van mij mag ie voor zijn flikker gereden worden, ik zal er geen seconde rouwig om zijn.

DeRuk2008 | 31-10-08 | 11:38

Dat ze Pim en niet hem omleggen vind ik nog steeds een heel groot wonder,
als je toch alleen voor het geld gaat en niet om de veiligheid geeft komt er vanzelf iemand die hem een nieuw gaatje geeft..

ja echt?! NEE!! | 31-10-08 | 11:32

Wanted D.O.A.

Ypho | 16-11-06 | 14:31

Met zo'n terroriserende overheid hebben we toch geen Al Qaida meer nodig om ons ernstig gertraumatiseerd te voelen. Maar ja, de overheid heeft het monopolie op het onderdrukken van mensen. Je teweerstellen tegen mieregeneugh (boete onlangs voor overschrijding van de max snelheid met 3 (DRIE) kilometer) middels wapening met radardetectors is eveneens verboden. Gewoon laten terroriseren, mensen. En vooral niet klagen, want we hebben zelf voor deze regering en politiek gekozen. Ietsje teveel masochistisch misschien.?

fokkenmast | 15-11-06 | 12:20

-weggejorist-

Dr.bull! | 15-11-06 | 10:05

Waarom worden alle hardrijders toch nog steeds categorisch over 1 kam geschoren? Te hard rijden op de a1 is heel wat minder gevaarlijk dan te hard rijden bij een school. En waar wordt het meeste geflitst??? Juist, op die snelweg. Ik wil alle voorstander van Koos S dan ook eens vriendelijk vragen het kopje rooibos opzij te zetten en eens zelf na te denken!! en ja, mijn Porsche kan meer dan 230 km/h, en toch heb ik er nog nooit een boete mee gehad, ondanks mn 20.000 km per jaar. Nog een feitje? Ruim 19 jaar mn rijbewijs, en in al die tijd slechts 1 keer blikschade gehad.

Motor-Muis | 15-11-06 | 05:35

op het pamflet komt de term struikrover niet voor. Spee kan dus de term struikrover beledigend vinden en toch akkoord gaan met de uitspraak. Alweer een slag in het water van GS dus. Benieuwd hoe de clowntjes piepen als ze straks een van hùn koters uit het profiel van een Goodyearradiaal kunnen pulken.

veest van pim | 15-11-06 | 01:10

Maar Koos springt bij het zien van zoiets ook alleen meteen op zijn achterpootjes en gaat het slachtoffertje spelen.
HALLOOOO, wakker worden koos! Er wordt hier een signaal afgegeven. De slachtoffertjes zitten aan deze kant

eekeek | 15-11-06 | 01:06

Tijd voor kamervragen

Mr. Rotop | 15-11-06 | 01:05

Spee, pleurisbek! Door jou heeft half nederland zijn detector weg kunnen gooien.
Die jongens van de Tuf-Tuf club kon je gewoon niet aan! Die waren je te slim af, leleke heaumeau!
Kom op! Terug die site, en afbreken die kliek van Spee!

Loopvogel | 15-11-06 | 00:21

LUISTEREN NAAR BURGERS LIJKT NIET MOGELIJK VOOR ONZE BESTUURDERS!

Richting Soesterberg zijn een paar oppervlakkige goedmakertjes bedacht. Deze komen neer op meer informatie, meer begrip kweken voor het gemeentebestuur en vooral zeggen dat de burger mag meedenken.

www.kapeweb.nl/soest/nieuwsbrieven/voo...

Amoveren | 14-11-06 | 22:46

Mooi, zijn we eindelijk van dat gezeik van kleuter Frank Jacobs af... Koos bedankt.

Enzo Voorts | 14-11-06 | 22:04

Een standbeeld voor Jacobs

eis | 14-11-06 | 21:59

@Pisfinger; klopt vooral als je zo'n puntenrijbewijs hebt...

Laat Koos maar fijn opzouten naar een andere planeet,kan hij UFO bestuurders gaan pesten.

Tzakje | 14-11-06 | 21:53

@ Forgeron 14-11-06 @ 13:24
niet helemaal. Je bent je rijbewijs redelijk snel kwijt....

www.bussgeldkataloge.de/

PisFinger | 14-11-06 | 21:26

Jodokus for president!
Hij is nog de enige die de zwakkere verkeersdeelnemer beschermt tegen de nietsontziende asomobilist. De boetes kunnen mij niet hoog genoeg zijn. Alles is geoorloofd.

*fietst heel hard weg*

Galgenrad | 14-11-06 | 20:27

Die lange tenen hebben een bom duiten gekost ....

QuidProQuo | 14-11-06 | 20:24

Van Dale:

struik·ro·ver (de ~ (m.))
1 rover die reizigers op de weg overvalt
ro·ven (ov.ww.)
1 (iets) openlijk met geweld wegnemen
ge·weld (het ~)
1 uitoefening van macht => gewelddadigheid
over·val·len (ov.ww.)
1 onverhoeds aanvallen => overweldigen
2 overrompelen

struikrover is dus iemand die reizigers overrompelt en met gebruik van macht geld openlijk wegneemt... lijkt me aardig kloppen

nietus | 14-11-06 | 20:13

Ik betaal ieder jaar zo,n €1000,00 aan die klootzak.Voor dat geld mag hij best wel een beetje kritiek en hoon zich laten welgevallen.

reconquista | 14-11-06 | 19:47

Ik vind die Spee al erg eng maar what about die wandelende pusberg met krulhaar, wat een binnenvaartschipper is dat zeg.

Wouter Boslim | 14-11-06 | 19:20

Effe Joris wat werk besparen:
-weggejorist-.

kruT | 14-11-06 | 19:11

Wat een struikrover...

Haaimans | 14-11-06 | 18:54

-weggejorist-

de grote boze wolf | 14-11-06 | 18:49

@ sjaakdeslinksesul 14-11-06 @ 14:15
In die zin is er analogie. Ook Spee pakt - mbv z'n opsporingsapparaat en op grond van regelgeving van hogerhand - anderen aan. En daar wordt-ie, via z'n salariëring, voor betaald. Niemand dwingt 'm om die baan te hebben. Da's z'n eigen vrije keus.
Vergelijking met wat er ca.65 jaar geleden gebeurde is niet aan de orde, maar dat neemt niet weg, dat Spee monomane trekjes vertoont. Het feit, dat-ie de kretologie van de TufTufClub niet als - desnoods van slechte smaak getuigende - flauwekul ofdoet, maar (vrijwel) tot in extremo tracht om Jacobs juridisch te vervolgen, versterkt 't beeld van de machtswellustige despoot waar zovelen Spee voor aanzen.

baba4oog | 14-11-06 | 17:57

Dus nu is het een feit dat Koos Spee een struikrover is.
Gefeliciteerd Frank Jacobs. Een oud fan van je web-site.

Maasje | 14-11-06 | 17:30

sterf struikrover, sterf

LifeCatcher | 14-11-06 | 17:16

Krijgt Koos nu ook de rekening van 5 jaar nodeloos procederen? Enne, een onderzoekje naar machtsmisbruik van zijn ambt... dát is namelijk wel 5 jaar pocederen waard.

koerbagh | 14-11-06 | 17:09

Zo ken ik er nog wel een paar... Tolwegen gebouwd in spanje met ons geld.... dubbele struikrovers.....

Sir Cumalot | 14-11-06 | 17:04

STRUIKROVER !!

donderwolk2 | 14-11-06 | 17:00

Als je in dit land een minister uitmaakt voor moordenaar of Nazi wordt je vriendelijk verzocht of je dat liever niet meer wilt doen. Als je daarintegen een officier van justitie uitmaakt voor struikrover, een misdaad die alleen nog maar in tekenfilms voorkomt, wordt je 5 jaar lang vervolgt.

Ligt het aan mij of speur ik daar een onbalans in de weegschaal van vrouwe Justitia?

WaarDeWindWaait | 14-11-06 | 16:52

Wellicht heeft hij zijn Rover een keer in de struiken gereden en heeft hij daar nog een trauma van? Wat een luster, struikrover beledigend, yeah right, net als schelm, rekel en schooier zeker!

Wooz | 14-11-06 | 16:34

Ik zie een feauteaufuck opkomen ;)

FrAgFo0d | 14-11-06 | 16:30

FRANK for President.

wILL | 14-11-06 | 16:03

Zo Koos, nu ophoerrren met je gejank. Next.

stamppot | 14-11-06 | 15:56

Jammer he Koosie. Koosie zou trouwens een goede Stasi-agent zijn. Ik wed dat zijn ouders apetrots op hem zijn, hun eigenste Robocop, wat een held! Want het land heeft veel belang bij het flitsen, laat de verkrachters en dieven maar hun gang gaan, maar 10 km te hard rijden moet eigenlijk gelijk 10 jaar op water en brood zijn. Ow nee dan is er niks aan verdient. Ow nee daar gaat het niet om, het gaat om de veiligheid. Ja echt. Zekers. Hoe durven ze hem ook een struikrovert te noemen? Ze strijden met open vizier. Alleen die keren dan dat ze zich verstoppen achter struiken met hun lasergun. Of lesbordjes op hun wagen zetten en zo. Maar Koosie kan dan zeggen 'ich habe ess nicht gewusst'. Daarom moeten mensen de ridders van Koos ook geen 'berm-NSB' noemen. Dat ze toevallig in uit NSB-families komen is niet hun schuld. Ja Koos houd Nederland veilig! Niks van aantrekken van die rechter Koos, jij bent een echte Judge Dredd, pak hem gewoon op een andere manier want jij BENT de wet.

ExtremeExtremist | 14-11-06 | 15:52

Gefeliciteerd Frank

ranzige rob | 14-11-06 | 15:46

Nu er ca 1miljoen "nederlanders" het toegestaan wordt om naast hun ned. paspoort ook een marokaans of turks paspoort te mogen hebben vind ik het niet meer dan billijk dat wij ook naast ons ned. kenteken een pools of nigeriaans kenteken mogen voeren.

Lekker Belangrijk© | 14-11-06 | 15:46

Koosje is een lul olé oléeeee

Machavelli | 14-11-06 | 15:41

Koos nogmaals ga zo door. Trek je niks aan van die mafkezen. In dit land worden we gek van het gedogen. Alles wat zich niet aan de wet houdt pakken. Discussie niet mogelijk. De boete(n) zouden wel met 200% omhoog mogen. En het inleveren rijbewijs moet al na 10 kilometer overschrijding. Kinderen moeten veilig naar school kunnen.

Contra | 14-11-06 | 15:28

He Spee! Up yours!!

Days-Of-Wild | 14-11-06 | 15:17

Als dit maar niet betekent dat Ome Koos zijn struikroverspet aan de wilgen hangt. Er is nog een hoop werk te verzetten Koos. Ga zo door. En nog mijn welgemeende excuses voor die avond drie jaar geleden dat ik 8 kilometer te hard reed. Ik was op dat moment psychisch labiel en dacht niet aan de gevaren die ik teweegbracht door mijn onverantwoordelijk weggebruik.

Wereldbeuker | 14-11-06 | 15:05

Door dit zielige gedoe met Frank Jacobs moet ik zeggen dat ik alleen maar minachting voel voor deze Spee.
Wat een zielig klein manneke.

Moi | 14-11-06 | 15:04

@Maaier:
Mag ik je herinneren aan de uitspraak van Spee dat HIJ en HIJ ALLEEN bepaalt of ergens geflitst wordt of trajectcontrole aan staat? Niet de minister, niet de regering, nee hij alleen.

Dan vind ik het ook niet meer dan terecht dat hij daar de volledige verantwoording voor draagt.
Dit is gewoon een mannetje die zonder controle zijn winkeltje meent te moeten runnen. Je hoort mij ook niet zeggen dat te hard rijden moet kunnen, maar de hetze waar Spee mee bezig is (en die verder ook weinig met veiligheid te doen heeft), dat is verkeerd. Als het je echt om veiligheid gaat dan flits je niet vanaf 6 km/h met het verhaal "te hard is te hard" en ga je geen algemeene sprookjes ophangen dat elke km harder 10 % meer kans op ongeval is.

Martentje | 14-11-06 | 15:01

SBS = Nederlandse Staats Bode = Televaag... allemaal 1 pot nat.. Ik signaleer een complot!

*zet aluminiumfolie punthoedje af*

pwman | 14-11-06 | 14:59

Wat een gezeur over een paar snelheidsbonnen is toch best spannend.
Het is net het casino flits tie of flitst tie niet, ja even uitleg wij wedden er altijd om in de Porsche.

Proost

Veldwebel | 14-11-06 | 14:58

Misschien kan Andre van de Toorn hier nog een paar vragen over stellen in de volgende aflevering van gevaar op de weg ofzoiets.

Fapdrol | 14-11-06 | 14:55

@tipo

spee is natuurlijk een kansloze losert, maar met Jacobs hoeft men geen meelij te hebben. Koelmans column blijft relevant zelfs als het geen jurdische case is. Peper was ook geen engeltje alleen omdat hij niet vevolgd kon worden. Liever een suffe OM ambtenaar dan een primitief flitspalenreptiel.

finnish humor | 14-11-06 | 14:53

@Maaier: precies, beleidsmakers zijn verantwoordelijk voor het beleid en koos spee is verantwoordelijk voor de uitvoering ervan. als je het niet eens bent met het beleid moet je de beleidsmakers erop aanspreken en als je het niet eens bent met de uitvoering moet je koos spee erop aanspreken. overigens hebben de frustraties van weggebruikers wellicht meer te maken met het feit dat het beleid erop gericht is de verkeersveiligheid te dienen, maar dat het zeer twijfelachtig is dat bij de uitvoering hiervan ditzelfde doel wordt nagestreefd.

zakje pinda´s | 14-11-06 | 14:53

@maaier

hier zeg jij het precies fout: Koos Spee moet invulling geven aan het beleid dat is ingezet door de politiek. Verkeershandhaving, dat is zijn doel. Veiligheid staat daarbij voorop. Dus hardrijders moeten aangepakt worden, absoluut. Die maximumsnelheid is niet zijn pakkie aan, dat doet de politiek, is een heel ander verhaal.

Maar waarom heb ik nog nóóit een flitspaal in de buurt van een school zien staan? Daar waar ze het hardst nodig zijn. Waarom wordt dáár niet geflitst, ipv op afwisselend iedere snelweg in Nederland.

Ik ben tegen flitsers, omdat dát het kaf niet van het koren scheidt. De gekken op deze weg: bejaarden die met 70 de snelweg opduiken, de notoire 85km/u linksklevers, de mongolen die rechts inhalen daarom, de bumperklevende klootviolen, de slingerende vrachtwagens, de zuipende vrijmibeau gasten. DIE moeten ze aanpakken op het verkeer te kunnen handhaven. Want die zorgen voor ongelukken, frustratie, files alleen met behulp van een flitser kun je die niet vangen.

Ik ben voor méér politieauto's en -motoren op patrouille, géén camerawagens á la Blik op de Weg en Wegmisbruikers. Maar gewoon opvallende politieauto's, en maar kilometers maken. Mensen die zich misdragen de weg af trekken en zwaar beboeten. Rijdt er iemand even 130, even in de gaten houden, anders even het afremmende handje ophouden en de bestuurder weet weer wat hem te doen staat.

Ok, dit kost geld, en levert geen geld op. Maar dat was niet het doel van verkeershandhaving, toch?

simonsays | 14-11-06 | 14:52

Eerst betalen wij te veel boetes aan Koos Spee en dan moeten we betalen voor zijn stappen naar de rechter. 3 tot 4 maal zelfs.
En dit alles omdat meneer geen humor heeft.
Hé Koos, je bent een loser en een zuurpruim.
Zelfs de rechter vind dat.
Dus beste mensen, pas op. Koos heeft nu dus een slechte bui en U weet allen wat dat betekend, extra boetes dit weekend...

da wizard | 14-11-06 | 14:51

@simonsays 14-11-06 @ 14:31
Het was natuurlijk niet de bedoeling dat er iemand inhoudelijk en verstandig ging reageren....
Spee is dus niet alleen verantwoordelijk voor de vertraging, daar hebben het OM en de verweerder aan meegewerkt. Voorts is Spee niet de man die de wetten vaststelt, hij is alleen de uitvoerder ervan. Klachten dus bij het parlement. Maar wat me stoort is niet zozeer de aanvallen hier op Spee, al vind ik deze onterecht, maar de hypocrisie die eraan ten grondslag ligt (zie eerdere posts).
En het aftreden van die twee ministers sloeg ook als een kudt op dirrek, maar dit terzijde.

sjaakdeslinksesul | 14-11-06 | 14:43

simonsays 14-11-06 @ 14:31

Je zegt het precies goed: Koos Spee is verantwoordleijk voor het uit te voeren beleid. Dus als het beleid je niet aanstaat, moet je de beleidsmakers erop aasnpreken. Dit is geen Amerika waar we de top van het OM kiezen, dit is Nederland, waar we politici kiezen. Díe zijn af te rekenen. Dus kies dan een partij die voor het afschaffen van snelheidsbeperkingen is. Maar dan niet gana zeuren als er meer ongelukken komen.

Weggebruikers zijn overigens zelf verantwoordelijk voor hun frustraties. Dat zij er niet bij hun vrouw overheen mogen, of ze gewoon kicken op hard rijden, of leiver met hun nieuwe blitse tomtom spelen en vergeten op de kilometerteller te kijken kun je moeilijk Koos Spee aanrekenen dunkt me.

Maaier | 14-11-06 | 14:41

@sjaakselinkselul

allereerst is het niet vijf keer afgeblazen door een vormfout. Hij is in de tweede rechtzaak schuldig bevonden door de politierechter maar is aan het Hof van Arnhem in hoger beroep onschuldig bevonden. In principe had het OM zich hierbij neer kunnen leggen, maar dat werd niet gedaan. De daaropvolgende rechtzaken bevatten eveneens vormfouten.

Een vormfout is niet meer en niet minder dan een grove fout in de aanklacht en bewijsvoering van de zaakvoerende partij. Dat kan bijvoorbeeld zijn het spontaan opduiken van het Hitler-affiche in het dossier van Jacobs. De vormfout zorgt er dan voor dat de zaak onverdedigbaar wordt, en mits ernstig genoeg komt deze te vervallen. De tegenpartij kan dan in beroep gaan, dat is niet gebeurd, althans niet binnen de gestelde termijn.

Nu even over Koos Spee. Hij is verantwoordelijk voor verkeershandhaving in NL. Hij is verantwoordelijk voor het uit te voeren beleid. Hij is verantwoordelijk voor de frustratie onder veel weggebruikers. Daarom mag HIJ daar op aan gekeken worden. Hij wordt nu eenmaal betaald om deze verantwoordelijkheid te dragen. Net als twee ministers moeten aftreden zodra een opvangcentrum op Schiphol afbrandt, terwijl ze waarschijnlijk nog nooit daar binnen zijn geweest. Maar ze zijn nu eenmaal wél verantwoordelijk...

simonsays | 14-11-06 | 14:31

@PiaH 14-11-06 @ 14:12
Wie een fout maakt, dient hiervoor verantwoordelijk te bedragen en te betalen zonder morren. Da's VOC-mentaliteit ipv Jan Salie-mentaliteit!

sjaakdeslinksesul | 14-11-06 | 14:18

sjaakdeslinksesul 14-11-06 @ 14:15

hehe, mooi.

Maaier | 14-11-06 | 14:18

het is toch ook een struikrover?
Nah kom maar meneer spee, gaan wij ook 5 jaar touwtrekken... kep der nu al zin an.

FrAgFo0d | 14-11-06 | 14:18

koos spee is toch die man die op tv (wegmisbruikers) stelde dat je bij het passeren van een snelheidsbord de daarop aangegeven snelheid moet rijden? en vervolgens wordt je 10 meter voor het einde van de bebouwde kom geflitst...

zakje pinda´s | 14-11-06 | 14:16

@baba4oog 14-11-06 @ 14:07
Dat had meer te maken met de labbekakkerige instelling van de burger die alleen aan zijn eigen hachje wenste te denken en hun joodse buren voor viijf gulden aangaven. Een beetje dezelfde mentaliteit als roepen dat finnen geen wetten mogen overtreden, ambtenaren hun werk moeten doen en pedo's mogen niet vrijkomen door vormfouten, maar als het om de eigen portemonnee gaat is het wel OK.
@Maaier
Proficiat, gast. Nog even en we hebben dit topic kapotgemaakt!

sjaakdeslinksesul | 14-11-06 | 14:15

@Sjaakdelinksesul
laten we hierover verder praten als jij je fiets hebt omgeruild voor een auto.....

PiaH | 14-11-06 | 14:12

waarheid doet pijn he spee?

Peekster | 14-11-06 | 14:11

Ik wil Koos als minister van justitie. Alles wat misdrijven of overtredingen pleegt gewoon aanpakken.

Contra | 14-11-06 | 14:11

Zeurders 14-11-06 @ 14:05

nee, omdat wij allen een veilige weg hebben, waar niet zielige GS-ers hun testosteron kwijt kunnnen aan hun gaspedaal, bij gebrek aan vrouw of gebrek aan zin bij de vrouw.

Maaier | 14-11-06 | 14:09

AHA, die zelfingenomen verkeersregelproleet kiest dus toch maar eieren voor z'n geld. Of ik 't nou wil of niet, bij die man moet ik altijd denken aan "Befehl ist Befehl". En onder dat motto is er in het verleden al te veel fout gegaan.

baba4oog | 14-11-06 | 14:07

@Martentje 14-11-06 @ 14:03
Zucht... OM = KLPD? Nee! Hoe komt het dat de procedure is opgerekt, door Koos Spee zelf? Nee! Nu nog een keer reageren, maar dan alleen met de feiten, niet je eigen verzinsels.

sjaakdeslinksesul | 14-11-06 | 14:06

Martentje 14-11-06 @ 14:03

als Spee zich beledigd voelt, mag hij dus naar de rechter stappen om uit te laten maken of het satire is danwel belediging.

Het feit dta jij struikrover en argeloze reizigers gebruikt in je betoog, laat zien dat ook jij dit ziet in het kader van de publieke taak van Koos Spee.

Maaier | 14-11-06 | 14:06

Fijn dat struikrover niet beldigend is.
Ondertussen draait de verkeersboete-industrie door om de 'targets' te halen, tot grote vreugde van CDA/VVD die dit een prachtig voorbeeld van 'marktwerking' de laatste jaren zo hebben gestimuleerd.

Zeurders | 14-11-06 | 14:05

@maaier:

Dat mag misschien je goed recht zijn, maar ten eerste is er verschil tussen belediging en satire. Dit was (voor 15.999.999 miljoen Nederlanders) overduidelijk satire.
Ten tweede siert het je als je persoonlijke vetes niet met belastinggeld uitvecht
En ten derde sla je absoluut een modderfiguur als je tot drie keer toe je dagvaarding niet op orde hebt en er zelfs plaatjes die je in je privemail krijgt erbij verzint.

Het hele zaakje heeft gewoon van het begin af aan gestonken als een smerige struikrover die onder de stront van de paarden zit die de argeloze reizigers die worden overvallen vervoeren.

Zoals gezegd: er was maar 1 man in Nederland die vond dat hij dit moest doen.

Martentje | 14-11-06 | 14:03

@Maaier 13:50
Ikzelf heb een grotere hekel aan hypocrisie dan aan finnen, de PvdA en soft gedoe.

sjaakdeslinksesul | 14-11-06 | 13:58

Koos Spee weg ermee ( vuile struikrover dat je d'r bent)

Heintje Davids | 14-11-06 | 13:57

Marathon Man 14-11-06 @ 13:53

nou, als je de reacties ziet wel. Ik lees toch veel Spee is NSb enzo en dat zla heus niet zijn omdat de reaguurders zich allemaal hebben verdiept in deze rechtszaak.
Is het niet het goed recht om als burger danwel als ambtenaar een rechtszaak te beginnen als je beledigd wordt? Dan moet je natuurlijk wel neerleggen bij het besluit van de rechtbank.

Hier wortd wel vaker iets gemeld over verkeerde actie svan het OM, maar dan is het altijd slecht van het OM. Nu staat Hoxha te juichen.

Maaier | 14-11-06 | 13:57

@Marathon Man 14-11-06 @ 13:53
Maar dan wordt er niet gejuicht, dat is het verschil. Ook opgemerkt dat de verweerder in hoger beroep is gegaan ondanks het feit dat het slechts om een symbolische straf ging en dat Koos Spee gezegd heeft de uitspraak van de rechter te accepteren.

sjaakdeslinksesul | 14-11-06 | 13:56

misschien kan Lucas met hem op tour! lekker beetje meebabbelen, iedereen mongeaul noemen.. paar leuke flitsacties erbij..
echt iets voor hem! lekker over de rug van anderen!
doe es gek!

Luctor et Emergo | 14-11-06 | 13:54

@sjaakdelinkselul + maaier

Even voor de goede orde, boetes voor snelheidsovertredingen daar gaat het in deze zaak natuurlijk niet om. Deze langdurige vervolging op basis van een vermeende belediging van een ambtenaar in functie riekt naar machtsmisbruik en ik ben van mening dat hier nader onderzoek gewenst is. En wat al wel mag in ons mooie land: dikke middelvinger voor Koos (= geen belediging).
PS: Incompetentie van het OM mbt dagvaardingen, ach, waar lezen we dat toch vaker? HIER JA!

Marathon Man | 14-11-06 | 13:53

hmmm, jammer dat hierboven niet dat affiche staat waarop spee als hitler wordt afgebeeld...

zakje pinda´s | 14-11-06 | 13:50

-weggejorist-

de Botte Bijl | 14-11-06 | 13:50

sjaakdeslinksesul 14-11-06 @ 13:48

nee, dan ligt het aan de Finnen, de PvdA, ofwel aan soft gedoe.

Maaier | 14-11-06 | 13:50

Die spee ziet er toch vooral uit als een platgeslagen Rijk de Gooyer

Archibald Hoogezand | 14-11-06 | 13:50

FeauteauF*ck ,FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck,FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck,FeauteauF*ck ,FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck,FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck ,FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck,FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck ,FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck,FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck ,FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck,FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck ,FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck,FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck, FeauteauF*ck
WIJ EISEN EEN FEAUTEAUF*CK

Of is de redactie van Geen Stijl net zo slap als de oude media.....

eikel | 14-11-06 | 13:48

Ach ja, een ambtenaar die zijn werk naar behoren doet en zich wel keurig aan de verkeersregels houdt (gezien bij Petorrr?), die verdient kwalificaties als NSB'er, struikrover, pisnicht. Liever een luie, incompetente ambtenaar die met twee maten meet, daar hebben we behoefte aan in dit land.
Verwar de man niet met de functie die hij uitoefent, maar dat is aan de gemiddelde mongeaul met zijn dubbele moraal hier niet besteed.
De volgende keer als er een crimineel door een vormfout vrijkomt, een ambtenaar fraudeert of een kind wordt doodgereden, houden jullie dan allemaal netjes je waffeltje toe?

sjaakdeslinksesul | 14-11-06 | 13:48

Struikrover beledigend? Vieze vuile nichthufter is zelfs nog niet beledigend voor hoe Koos bezig is, het zou wellicht wel een belediging zijn om een vieze vuile nichthufter Koos Spee te noemen, dat dan weer wel.

..zapper | 14-11-06 | 13:46

@...... Duiveltje... 14-11-06 @ 13:42
Precies, dit komt veel voor bij wietkwekers

Traag | 14-11-06 | 13:46

Wat een hypocriet gehuil hiero. Huil huil, ik ben bekeurd omdat ik te hard reed! Wat een onvoorstelbaar onrecht! Hou je gewoon aan de snelheid dan, sufferds.
Al dat geouwehoer van "ik reed maar een paar km te hard, bla bla bla". Te hard is te hard en dan moet je niet gaan piepen.

juulke | 14-11-06 | 13:45

Ik vin dattie al die geroofde struiken weer terrug moe planten, ozo!

Jan Boel | 14-11-06 | 13:44

een struikrover? wat doet die dan? Haalt die struiken uit tuinen zonder het te vragen?

......Duiveltje... | 14-11-06 | 13:42

Het is makkelijk geld oogsten dat flitswerk, dan ook nog janken dat mensen erover klagen.

Lobo | 14-11-06 | 13:41

Tijd om op te stappen Spee!
Nederland zou feest vieren!
Hoeveel dagen heeft men moeten flitsen om de juridische kosten eruit te halen?

marteltor | 14-11-06 | 13:40

@ Forgeron

In duitsland kun je wel degelijk te hard rijden.
sterker nog, de boetes zijn hoger dan in NL en je bent eerder je rijbewijs kwijt

BIG BRETT | 14-11-06 | 13:39

Ben benieuwd wat Lori ervan vindt...

CoJoNes | 14-11-06 | 13:39


Als ik zo naar dat hoofd kijk, dan doet het mij denken aan mijn huisbaas. Die noemen (met een knipoog) satan. Maar sinds dat satan al enige tijd kanker heeft, vinden we zijn bijnaam ongepast...

Ik vraag me af wat voor leven Koos Spee eigenlijk heeft.

JoehneR | 14-11-06 | 13:39

@spooky
uhm nee, jij wel dan? Ken wel een bandje genaamd NSB, staat voor Niet Slecht bedoeld

de Botte Bijl | 14-11-06 | 13:37

Een landverrader, dat is wat je bent als je je aansluit bij het land dat dat van jou aanvalt. Heeeeeeel simpel.

Daisy Bouterse | 14-11-06 | 13:37

@de Botte Bijl
WTF "de NSB houdt toch echt meer van Nederland"?!? Jammer is het ook dat de televaag zijn nsb-broeders niet meer eert, vind je niet?

spooky | 14-11-06 | 13:34

Wetsvoorstel: bij onterechte aanklacht alle juridische kosten voor degene die met die suffe kudtklacht aan kwam wapperen...

pringleshapedturd | 14-11-06 | 13:34

buiklooppraatpop....

rolator | 14-11-06 | 13:34

WTH,.. Zoveel verspilde tijd, geld aan moeite om een grap. Het woord 'struikrover',.. Dat kan veel heftiger. Misschien maar weer eens een fotof*uck aan weiden?

Dikr | 14-11-06 | 13:34

ik snap niet wat er nou zo moeilijk is aan je houden aan de maximum snelheid. mietjes!

kolonel klootoog | 14-11-06 | 13:34

toch mooi: altijd roepen om law en order, om harder straffen, maar als je zelf de fout ingaat, al is het maar met een paar kilometer per uur, is het huilen.

Maaier | 14-11-06 | 13:33

Volkomen terecht die poster.

Een soft politieapparaat die verkeerde prioriteiten stelt in combinatie met linkse rechtspraak is behoorlijk frustrerend.

rukkerr | 14-11-06 | 13:33

Koos Spee is een zeer geschikte kerel met meer fatsoen in zijn lijf dan 95% van de reaguurders. Zo!

sjaakdeslinksesul | 14-11-06 | 13:33

als 'ie Spee nou nazi, gestapo, kampbeul of Saddam had genoemd maar struikrover dat klinkt zo lief.

Met Zondergulp | 14-11-06 | 13:33

Een gote zak met stront is het die ****lijer.

kruT | 14-11-06 | 13:32

Forgeron 14-11-06 @ 13:21

3% ja en daarna wordt de boete naar boven afgerond. Dus geflits met 53 en je krijgt dezelfde boete als iemand die 59 rijd en wordt geflitst. Das eerlijk!

Deadkennedy | 14-11-06 | 13:32

Koos spee is struikrover in hart en nieren,zelfs "bewijs"vervalsen daar schuwt hij niet voor.

Brederodekater | 14-11-06 | 13:32

Komt tijd komt raad...

Cum infamia | 14-11-06 | 13:31

@ tipo: Koelman en 'netjes' passen niet in één zin.

Bad Pritt | 14-11-06 | 13:31

Mocromania 14-11-06 @ 13:22

LOL, met name jouw punt 6.

krommeteen | 14-11-06 | 13:31

Hahahahaaa, de tuftuf club, over LOOSERS gepraat, hehehehe.

Daisy Bouterse | 14-11-06 | 13:30

En gerechtigheid. Mooie struikrover. Wat is dat toch een schitterend woord.
Ali Spee en de honderd struikrovers. Een bestseller.

I (8)You fokker | 14-11-06 | 13:29

Mooi Apple-programma, dat Mail.

Gain Style | 14-11-06 | 13:29

@Forgeron
In de tijden van de NSB was er nog geen sprake van de snelheidsbeperkingen en NSB houdt toch echt meer van NL, sufferd

de Botte Bijl | 14-11-06 | 13:29

Koos moet lekker zijn bek houden en die mongeaul van SBS die hem altijd interviewt die moet deaud, voordat het oorlog wordt en hij ons allemaal verraadt.

milfie seis | 14-11-06 | 13:28

Gotferdegostfer, moeten wij dat betalen Botte?! Ja, da's eigenlijk ook wel logies he. Geen wonder dat hij doorzaagt. Moge die t*fusmongeaul maar vol gas zijn hersens verkankeren!
En daarbij gun ik hem ook nog van harte spontaan gebroken botten van de ganggreen en nog vele andere enge slopende ziekten, maar ik zal me dokter is vragen, en datd houw je tocg.

Deense Postbode | 14-11-06 | 13:28

*zwaait terug*
Back 2 u Koos

Traag | 14-11-06 | 13:27

*zwaait naar traag*
:)

glyce | 14-11-06 | 13:26

sjaakdeslinksesul 14-11-06 @ 13:22

nee, maar het is veel beter om te klagen over iemand die z'n werk doet door mensen terechte bekkeuringen te geven dan af en toe op je kilometerteller te kijken e gewoon fatsoenlijk te rijden. En straks weer boehoe roepen als er een kind nder een wagen ligt.

Maaier | 14-11-06 | 13:25

Eindelijk, eindelijk, eindelijk! Het was GVD te belachelijk voor woorden dat zo'n omhooggevallen pleeborstel keer op keer zijn zielige (en niet bestaande) gelijk probeerde te halen en omdat hij inzag dat hij geen gelijk had het daarom maar over een andere boeg gooide.
Wat een ongelofelijke verspilling van geld en middelen gooit deze roverhoofdman er even in. Het is gewoon niet te filmen.

En ik weet zeker dat de termijn voor cassatie niet bewust is laten lopen. Ze zijn het gewoon vergeten of ze waren te langzaam of wat dan ook, maar Spee zit nu woedend aan zijn formica keukentafeltje zijn juridische holmaat uit te foeteren.
Man, wat een lamlendige faplul.

Martentje | 14-11-06 | 13:24

@de Botte Bijl:
NSBrs houden van Duitsland en daar kun je niet te hard rijden. Dus Koos Spee is zeker geen NSBr. Sufferd.

Forgeron | 14-11-06 | 13:24

Niet grienen maar boeten!

Deense Postbode | 14-11-06 | 13:23

@debottebijl...

hahaha.... dat kwam uit je tenen!

Mocromania | 14-11-06 | 13:23

"Volgens het nederlandse recht moet mijnheer niet piepen" Snap je het wel Hoxha? Het OM maakte vijf keer een fout in de dagvaarding en de termijn was inmiddels verstreken, ergo: vrijspraak. Als door dit soort blunders een crimineel wordt vrijgesproken staat het hele land op zijn achterste poten. Nu heet het opeens gerechtigheid. En maar klagen als de verkeerspolitie haar werk wel snel, vakkundig, foutloos en conscientieus doet, jaja...

sjaakdeslinksesul | 14-11-06 | 13:22

@Koos Spee..

1. Graag de juridische kosten terug betalen.. aangezien het een persoonlijke vete was die bekostigd werd van belastinggelden.
2. Schaam je jezelf na 6 jaar niet?
3. Wat ben jij een slechte verliezer!
4. Struikrover is een benaming die terecht slaat op de vele ambtenaren die slapend in een auto vanuit de bosjes een begroting bij elkaar flitsen
5. Kan je uberhaupt nog in de spiegel kijken?
6. Ga je nu publiekelijk je excuses aanbieden in het programma van de pygmee met krullen die elke zaterdag aan je aarsje likt?
7. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat er 5x fouten worden gemaakt door het OM (lees artikel) dit riekt naar tijdrekken en zinspelen op het afknabbelen van het budget van de tegenpartij.
8. Struikrover!

Mocromania | 14-11-06 | 13:22

Mensen, kijk uit met reaguren. Koosje lijkt mij echt zo'n mannetje, dat niet tegen zijn verlies kan en nu weillicht zijn pijlen richt op iets anders wat hem niet bevalt.

krommeteen | 14-11-06 | 13:22

@Deadkennedy
Als je nou mikt op 96 in het vervolg heb je dat probleem niet.
Bovendien heb je 3% gratis speling oid.

Forgeron | 14-11-06 | 13:21

Koos is een dikke vieze ranzige hufterige achterbakse bedriegelijk onbetrouwbare oplichtende manipulatieve kleptomanische STRUIKROVER (sleep me maar voor t gerecht, zakhaar)! Een DIEF een NSB-er een fraudeleuze pisnicht die ten eerste al ons geld jat en dan ook nog eens 5 jaar lang op onze kosten gaat procederen om NIKS.

de Botte Bijl | 14-11-06 | 13:21

Gefeliciteerd..

Wortelt | 14-11-06 | 13:21

Wat kees hoeksteen zegt, het lijkt me niet meer dan normaal, dat de proceskosten voor rekening van Jacobus Spee persoonlijk zijn. Wat een complete verspilling van belastinggeld weer, allemaal omdat een struikrover een te klein piemeltje heeft en z'n vrouw 24/7 last heeft van de overgang.
Betalen, Koos, join the club!

CoJoNes | 14-11-06 | 13:21

elk jaar worden er 7 miljoen boetes uitgeschreven. 1 per automobilist. Vaak aan serie overtreders. Ok prima maar, als ik een keer 104 rij omdat ik liever de weg in de gaten hou dan hoe hard ik rij (geen cruisecontrole) en ik krijg een boete van 30 eurie vind ik dat toch wel erg zuur en kan ik de dienstdoende dienstklopper wel iets aandoen. Dus struikrovers zijn het in bepaalde mate zeker.

Deadkennedy | 14-11-06 | 13:19

kan ie mooi gaan uithuilen bij dat televisie-vriendje van hem.

arie_bombarie | 14-11-06 | 13:18

Mooi, kunnen we tenminste ongestraft roepen dat Koos S. en zijn bende struikrovers zijn. Fijn dat de lucht geklaard is.

LaatMijJeFlitsen | 14-11-06 | 13:18

Nederlands Bekendste Struikrover

Traag | 14-11-06 | 13:16

Koos heeft toevallig wel de verkeersveiligheid verbetert.
Is ook een prestatie van formaat.

Treger | 14-11-06 | 13:16

ja, mooie janksmoel steek deze maar eens in je binnenzak: "links uit de kut gepleurde laag over de grond kruipende zuurstof verslindende stoepslet", dat je bent...

Lachende Scheerkwast | 14-11-06 | 13:16

... Dick Turpin Spee?

Zeddegeizot | 14-11-06 | 13:15

neem aan dat dit huilebalkje wel de proceskosten zelf betaald?
Koos is gewoon een boef

kees hoeksteen | 14-11-06 | 13:15

Hahahahaha! Nou Koos. Ongezien de tiefus dan maar hè!? Hahaha!

Armageddon | 14-11-06 | 13:15

Anders houdt iedereen zich gewoon ff aan de snelheid. Zo moeilijk is dat niet. :)

Forgeron | 14-11-06 | 13:15

Juist, gewoon incasseren, en niet huilen.

Zwarte Dikkie | 14-11-06 | 13:15

Wat een vriendelijk oogende man.

jossie45 | 14-11-06 | 13:14

En hoeveel belastinggeld heeft dit grapje ons gekost?

Iko Nal | 14-11-06 | 13:14

NSBer past ook beter ;-)

cecotto | 14-11-06 | 13:13

Eindelijk! en terecht!

uninvited guest | 14-11-06 | 13:13

huilebalk..

ReneD | 14-11-06 | 13:13

REAGEER OOK