Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Brussels prooimeisje helemaal in de war

sofiepeeters.jpgAmai. Een frontale botsing tussen je policor-idealen en de harde werkelijkheid, en jij zit ertussen. Dat doet pijn. Is even schrikken. Sofie Peeters aka Femme de la Rue is helemaal niet blij met de reacties op haar documentaire. Begrijpen wij best. Je maakt een film over een probleem waar vrijwel alle Europese steden mee kampen omdat je graag hoer-roepende jongeren wil 'sensibiliseren over seksualiteit.' Omdat je 'niet alle buitenlanders over één kam wil scheren.' En wat doen die nare kijkertjes van je sociale aanklacht? Die gaan gewoon zomaar boos worden en de nare realiteit benoemen. Namelijk dat "eey pssst HOER"-sissers NOOIT seksueel-ongesensibiliseerde, arme, werkloze autochtonen, joden of niet-islamitische Aziaten zijn. Dat de 'doorsnee allochtoon' die dergelijk gedrag zou afkeuren ook nu weer volstrekt onvindbaar lijkt. Je wilde het debat helemaal niet in die richting sturen en hoppa, al die nare populistische types worden zomaar heel intolerant boos over zo veel straatterreur. In plaats van bedachtzaam aan hun pijp te puffen en hoofdschuddend de sociale achterstand te erkennen en te pleiten voor seksuele sensibilisatie van de arme, verveelde doerakjes. En tot overmaat van ramp is de overlast zo wijdverbreid, herkenbaar en hemeltergend dat de populistische partijen ermee aan de haal gaan. Postergirl van Vlaams Belang en de PVV. Getsie. Meid toch. Beland je pardoes zelf in een soort van biculturele identiteitscrisis. En Sharia4Belgium willen kennelijk ook al niet gesensibiliseerd worden. Nou, snel maar weer dicht doen dan, je Doos van Pandora. Want voor je het weet is de realiteit zo, hup, langs je oogkleppen in your face dat je dingen moet gaan benoemen in plaats van vergoelijken en dat moeten wij beslist niet willen met ons allen. Hoer.

Reaguursels

Inloggen

Het enige wat ik hoor is Inshallah en heleboel bla bla bla

dwangruis | 07-08-12 | 10:40

Jong meisje, overspoeld door extreme pro % con reactie's die haar voorstellingsvermogen ver te boven gingen, geïmponeerd door haar (toekomstige) documentaire-broodheercircuit, die de boodschap van haar éigen documentaire tracht te nuanceren, een hoer noemen?
Ven1V1d1V1c1 | 06-08-12 | 19:10 | + 25 -

Gelukkig nog 1 zinnig geluid.

welja | 07-08-12 | 09:22

www.telegraaf.nl/binnenland/12704305/_...
Tja, het wachten is op dat Nederland geen middenklasse meer kent. Zucht, ondanks ikzelf ook nog steeds in de middenklasse zit en nog steeds veel te verliezen heb ben ik er helemaal klaar mee.

First Contact | 07-08-12 | 09:04

MBeen | 07-08-12 | 01:22 | + 5

Ja inderdaad staat er erg lomp, bedoelde eigenlijk te zeggen dat de wegkijkers hierbij de schuld krijgen terwijl hij er ook iets zelf had van kunnen zeggen. Maar zoals ik het neer gezet heb is niet netjes.

ikdenkwat | 07-08-12 | 09:02

Brou Is Back | 07-08-12 | 01:17 | + 2
Mogge! Oh ja deze is ook zo oud als de weg naar Rome.... grammaticaal iemand af gaan zeiken en vervolgens zeggen dat je het niet snapt en stom vind. Uiteindelijk is dus jouw mening ik ben slim jij bent dom, lekker puh... Lekker volwassen. Tot over een jaar of tien dan.

ikdenkwat | 07-08-12 | 08:59

Shifra | 06-08-12 | 23:04 | + 0
Wederom de schuld bij de ander leggen, wat deed jezelf?
ikdenkwat | 06-08-12 | 23:25 | + -1 -
Nou ja wat is dit nou weer voor een lompe reactie van jou idioot.

MBeen | 07-08-12 | 01:22

@ikdenkwat | 07-08-12 | 01:07
Beste vriend, als ik jouw reaguursels zo lees denk ik dat ik de betere lezer van ons beiden ben; in elk geval kan ik beter schrijven.
.
Het kost me niet veel moeite om in jouw teksten minstens een twintigtal spelfouten te vinden, en dan hebben we het nog niet over de stijl- en grammaticafouten, en het onterecht omkeren van beweringen.
.
In het GeenStijl-regelement staat dat van de reaguurders correct Nederlands wordt verwacht; ik raadt je aan om eerst in de panelen van de Televaag eens flink te gaan oefenen in het reaguren en om een cursus "begrijpend lezen" te gaan volgen, gevolgd door de cursus "logisch redeneren". Dan nog wat cursussen grammatica en spelling, en je dan weer hier ten panele te gaan melden.
.
Ik geef het even op; tot over een jaar of tien.
.
Welterusten!

Brou Is Back | 07-08-12 | 01:17

-weggejorist-

ikdenkwat | 07-08-12 | 01:10

Brou Is Back | 07-08-12 | 00:57 | + 0
Ja wat jij zet in met hitler is "links"... jij ook dus jij..... wat wil je dan... ik moet lezen? Kort mij mening iedereen heeft dezelfde kansen maar ook daar zijn grenzen aan. Dat is wat ik schrijf misschien moet jij beter lezen.
ikdenkwat | 07-08-12 | 01:07 | + 0

ikdenkwat | 07-08-12 | 01:10

Ja wat jij zet in met hitler is "links"... jij ook dus jij..... wat wil je dan... ik moet lezen? Kort mij mening iedereen heeft dezelfde kansen maar ook daar zijn grenzen aan. Dat is wat ik schrijf misschien moet jij beter lezen.

ikdenkwat | 07-08-12 | 01:07

@ikdenkwat | 07-08-12 | 00:52
Nee, dat wil ik niet vertellen... laat maar. Zie mijn commentaar hierboven:
.
Brou Is Back | 07-08-12 | 00:55

Brou Is Back | 07-08-12 | 00:57

@ikdenkwat | 07-08-12 | 00:39
.
Wellicht ten overvloede: het feit dat Hitler links was, is dus niet mijn mening, doch een historische constatering die ook door diverse wetenschappers wordt ondersteund.
.
Als deze realiteit je niet aanstaat, wat ik heel goed begrijp overigens, dan is dat jammer. Maar dat Hitler links was en een uiterst slecht mens, betekent niet dat alle linkse mensen (jij) ook slecht zijn.
.
Misschien was Pol Pot wel, net als ik, liefhebber van snelle auto's; maar als iemand me dat zegt dan ben ik niet zo dom om mijzelf gelijk te stellen aan Pol Pot...
.
Ik begrijp inmiddels wel dat dit soort logica wat moeilijk voor je is; wees gerust, het was niet mijn bedoeling jou, je opa, je voorouders of wie dan ook te beledigen.
.
* zucht *

Brou Is Back | 07-08-12 | 00:55

Brou Is Back | 07-08-12 | 00:47 | + 0

wat wil je nou precies vertellen? dat ik de joodse gemeenschap wil vergasen?

ikdenkwat | 07-08-12 | 00:52

@ikdenkwat | 07-08-12 | 00:39
Misschien wist je dit niet, maar het onprettig heerschap A. Hitler was toevallig voorman van de Nationaal-Socialistische Deutsche Arbeiter Partei; hoe links wil je het hebben?
.
Kijk eens naar de Nazi-propagandafilms: daarin marcheren soldaten met geweren en arbeiders met schoppen over de schouders in lange rijen voorbij, begeleid door Hitler's gebral.
.
Dat je daar als socialist niet mee geassocieerd wilt worden, snap ik helemaal, maar dat is nu precies waar mijn verhaal over gaat! Het onverwerkte oorlogstrauma van het socialisme...

Brou Is Back | 07-08-12 | 00:47

Brou Is Back | 07-08-12 | 00:34 | + 0
Ja betrek het op mezelf, omdat ik op "links" gezet wordt tesamen met hitler. Jou mening meer niet. Beledigt ben ik niet maar stuitend vind ik het wel. Als je een mening wil bijdragen doe dan een oplossing wel zo verfrissend. IPV mij van in een hokje plaatsen

ikdenkwat | 07-08-12 | 00:39

@ikdenkwat | 07-08-12 | 00:20
Ik geef in algemene termen mijn visie op de (mogelijke) oorzaak van het extreem politiek-correcte denken, wat in dit topic een grote rol speelt; lees mijn verhaal eens goed, en betrek niet alles op jezelf.
.
Mocht mijn betoog in zijn algemeenheid niet kloppen, dan hoor ik het graag in heldere bewoordingen, maar het heeft in elk geval niets met jou of je opa te maken; daarvan heb ik immers geen weet.
.
Sorry voor de Godwin en jammer dat je je beledigd voelt, maar het is m.i. niet anders, en nee, ik doe niet stoer maar tracht bij te dragen aan een discussie.

Brou Is Back | 07-08-12 | 00:34

'Tot the point of no return is bereikt en dan bevinden we ons, hoe verrassend, in een burgeroorlog situatie'
@Sliptong | 06-08-12 | 23:45

Er zijn al teveel mensen die zombies-afschieten films bekijken.. Blijf nou gewoon eens bij de feiten.
Zombies bestaan niet,het moet politisch afgehandeld worden.Maar kleine dorpjes snappen dat waarschijnlijk niet.

de grote Anti | 07-08-12 | 00:28

Brou Is Back | 07-08-12 | 00:07 | + 0
Grappig is dat je de oorlog aanhaal en dat mijn voorouders daar actief hebben aan deel genomen..
Daar ik dus mee opgegroeid ben.. Opa in consentratie kamp alles gebombardeerd...... Hilter hierbij halen vind ik rond uit stuitend met waar hij voor stond. Wat doe jij? zit achter je laptoppie de stoere boy uit te hangen?

ikdenkwat | 07-08-12 | 00:20

@Sliptong | 06-08-12 | 23:55
Ja, die was ik nog even vergeten; dat is nog de gevaarlijkste en wat mij betreft de grootste showstopper. Ik loop dus door, niets aan de hand, mensen! Te veel te verliezen.

Brou Is Back | 07-08-12 | 00:09

@ikdenkwat | 06-08-12 | 23:46
Linksmensen gaan er vanuit dat mensen altijd goed en gelijkwaardig zijn, en als dat niet zo is dat ze zo gemaakt kunnen worden, waarbij zowel "nature" als "nurture" als overkomelijke problemen worden gezien, wat in veel gevallen niet zo is.
.
En dan is er nog het trauma van WW II: Hitler was een socialist en natuurlijk (goes without saying) een discriminerende racist van jewelste, en massamoordenaar.
.
Na de oorlog heeft links zijn uiterste best gedaan om deze pijnlijke episode te "unlinken" van het socialisme, en dat is aardig gelukt: Hitler wordt nu meestal, geheel ten onrechte, geassocieerd met "rechts".
.
Maar de heftige overreactie van linksmensen t.a.v. racisme en discriminatie is gebleven en gesublimeerd in een extreem en onrealistisch gelijkheidsdenken.
.

Brou Is Back | 07-08-12 | 00:07

Sliptong | 06-08-12 | 23:49 | + 0
Ja, mee eens het is terug bij af. Als je een mening hebt dan ben je pvda'er of ppvv'er en daarmee is het verhaaltje uit..... een mening is geen mening maar een richting.... eigenlijk is dat treurig dat dat zo wordt afgemaakt....
ikdenkwat | 06-08-12 | 23:55 | + 0

ikdenkwat | 06-08-12 | 23:56

@Brou Is Back | 06-08-12 | 23:51
En je vergeet dat jouw naam in het proces verbaal komt. Kunnen de vriendjes van de dader(s) nog even stalken.

Sliptong | 06-08-12 | 23:55

Ja, mee eens het is terug bij af. Als je een mening hebt dan ben je pvda'er of ppvv'er en daarmee is het verhaaltje uit..... een mening is geen mening maar een richting.... eigenlijk is dat treurig dat dat zo wordt afgemaakt....

ikdenkwat | 06-08-12 | 23:55

@Shifra | 06-08-12 | 23:04
Dat wegkijken van omstanders is heel vervelend, ja. Maar wat moet je doen? Je bent als blanke man meestal zwaar in de minderheid, en die gasten staan bol van het wapentuig en de pillen, of ze bellen even snel een stel vriendjes en met z'n allen zorgen ze ervoor dat jij als koene ridder 3 maanden door een rietje eet en door een slangetje ademt.
.
En mocht je in staat zijn je met fysiek geweld te kunnen verdedigen na er iets van gezegd te hebben, dan wordt je al snel door de hermandad in de boeien geslagen, want ondanks dat van Rutte een ferme tik (zo zo, nou nou) mag worden uitgedeeld, ga je het daarmee niet redden en dan zit je zomaar opeens vast wegens "noodweer exces". Strafblad, baan weg, etc.
.

Brou Is Back | 06-08-12 | 23:51

@ikdenkwat | 06-08-12 | 23:46
WIJ allen moeten van hokjes af maar dat lijkt maar moeilijk te landen bij mensen die niet zonder hokjes kunnen (ik maak me er ook regelmatig schuldig aan moet ik eerlijk bekennen). Geen links, geen rechts, geen socialisme, geen fascisme maar louter en alleen realisme. Maar wie bepaalt wat reëel is? En terug bij af.

Sliptong | 06-08-12 | 23:49

@Brou Is Back | 06-08-12 | 23:40
Die keizer is al decennia naakt en we kijken bij tijd en wijlen recht z'n artiesteningang in. En iedereen slaapt lekker verder.

Sliptong | 06-08-12 | 23:47

Brou Is Back | 06-08-12 | 23:40 | + 0
waarom het links en rechts, het gaat om de waarheid en rationeel denken. Ik ben socialist maar niet voor gestoorde uitwas hoe noem je dat? Moet ik liberaal worden alles privatiseren? is dat de uitkomst? Misschien naïef, maar twee deling is terug naar af. Bij eerlijk over problemen praten is geen racisme maar realisme.

ikdenkwat | 06-08-12 | 23:46

@de grote Anti | 06-08-12 | 23:37
Maar gelukkig is daar Karma (of hoe je dit uitmuntende balansvehikel ook wilt noemen) en hoe meer mensen de ogen sluiten, hoe schrijnender het probleem wordt. Tot the point of no return is bereikt en dan bevinden we ons, hoe verrassend, in een burgeroorlog situatie. Misschien dat de dames en heren politici dit voor kunnen zijn door het probleem te erkennen en snoeihard in te grijpen. Beetje collateral damage geen probleem. En dan doemt het beeld van dappere pvda burgervaders op...

Sliptong | 06-08-12 | 23:45

Tja, ik vraag me al jaren af hoe naaqt de keizer moet zijn voordat het linkse policor-volk de ontkenningsfase uitschiet en ook ziet dat hij toch echt geen draad aan zijn lijf heeft.
.
Maar ik ben bang dat het lang gaat duren. "Gutmenschen" hebben namelijk een permanent en onherstelbaar verwrongen, rooskleurig beeld van de werkelijkheid; de rest is gewoon bang om de haatbaarden kwaad te maken, of voor racist te worden versleten.
.
We're doomed....

Brou Is Back | 06-08-12 | 23:40

@Sliptong | 06-08-12 | 23:33
En toen kwamen er politici die wel aan de kooi rammelden.
Vreemd genoeg hebben die ook beveiliging nodig.

de grote Anti | 06-08-12 | 23:37

@de grote Anti | 06-08-12 | 23:26
Bekeken inderdaad. Meer niet. Niemand gaat hier z'n politieke vingers aan branden met als risico als populist weggezet te worden. Dan maar veilig in bewaakte witte enclaves wonen. Let the problem sort itself out.

Sliptong | 06-08-12 | 23:33

Die psst hoer roepende jongeren zijn trouwens lekker bezig in Belgie. Vette rellen daar de afgelopen dagen...

Drs. D. | 06-08-12 | 23:27

@Shifra | 06-08-12 | 23:04
Tja,misschien weten de intelligente mensen dat dit politiek aangepakt moet worden,niet met knokploegen.
Stel je voor dat je elke dame in nood zou moeten helpen als burger.Dan eet je minstens twee keer per maand via een rietje.

Oja,en stel dat het wel lukt op de barbaarse manier,dan wordt het een soort van middeleeuws dorp met fakkels en hooivorken en loslopende varkens.Ook geen goed plan.Dus beter wordt dit probleem politisch bekeken.

de grote Anti | 06-08-12 | 23:26

Shifra | 06-08-12 | 23:04 | + 0
Wederom de schuld bij de ander leggen, wat deed jezelf?

ikdenkwat | 06-08-12 | 23:25

@IgorMortis | 06-08-12 | 19:46
"
Daarvoor moet je bij die gastjes wel goed kunnen mikken.

shindai | 06-08-12 | 23:12

Vreemd dat mensen zo verbaasd zijn, kijk maar eens naar het filmpje van gstv met de haat democraat.

gerrit__claus | 06-08-12 | 23:08

Tsja, herkenbaar verhaal. Ik woon dan in een buurt met meer blanke tokkies dan allochtonen maar als ik een aantal straten verder loop maak ik precies hetzelfde mee als mevrouw de documentairemaakster die overigens echt een gave voor onredelijke rechtvaardiging heeft aangeleerd. Seksuele toespelingen terwijl ik notabene met mijn zoontje van drie naast me loop, en ik woon echt in een gemiddeld, middelgroot stadje. Ik kan er zelf nog wel mee omgaan, maar niet al te lang geleden liep ik met mijn moeder door Rotterdam en maakten die woestijnratten vunzige opmerkingen naar zowel mij als mijn moeder toe. Mijn moeder, die al 30 jaar lang in de zorg ploegt voor een salarisje nog minder dan hun bijstandsuitkering, voor hun zieke familieleden zorgt en bijzonder timide van aard is. Een bizarre schaamteloosheid, vernederend gewoon. Nog erger, er liepen een tweetal Nederlandse, jonge gasten naast ons die de opmerkingen hoorde en letterlijk de andere kant op keken. Dit soort allochtonentuig is al erg genoeg, maar nog erger vond ik het dat er bewust de andere kant op gekeken werd. Mensen die bewust wegkijken terwijl moeders en dochters voor hoeren worden uitgemaakt en dan snel doorlopen. Dit land negeert zichzelf nog eens kapot.

Shifra | 06-08-12 | 23:04

de grote Anti | 06-08-12 | 22:48
Waar kan ik die stoep vinden....

Strohond | 06-08-12 | 22:58

De grote Anti | 06-08-12 | 22:07
Waar zou ik zijn zonder Google. Citaat komt uit de film True Romance. Kan me niet herinneren dat ik die ooit gezien heb, maar volgens jouw is het een klassieker? Downloadje loopt al.

Strohond | 06-08-12 | 22:52

@Strohond | 06-08-12 | 22:30
Nou oke dan.. Kratje bier,morgen,stoep.
www.youtube.com/watch?v=_svnsF5OLbI

Het is maar uit een film gequodt,maar de kenners weten dat het grotendeels gewoon bikkelhard de waarheid is.
Dus legendarisch.Inmiddels.

de grote Anti | 06-08-12 | 22:48

Toen ik nog werkloos was, vierde ik mijn overtollige energie ook graag bot op vrouwen. Wel met hun goedkeuring, en ook met meer succes dan deze aapjes, schat ik zo.

Ja nee, geen mening | 06-08-12 | 22:48

Grappig als er nog mensen zijn en (dan zeker volk die in de politiek zitten) net doen alsof ze verbaasd zijn dat dit zich afspeelt in de straten van Brussel als ze deze docu zien. Walgelijk volk eigenlijk dat ze dit laten gebeuren. /maar ja er zijn hier ook nog genoeg mensen die niet willen begrijpen dat door dit soort ducumentaires en voorvallen de PVV bestaansrecht heeft en waarschijnlijk aardig wat stemmen gaat krijgen.

MBeen | 06-08-12 | 22:46

Bakito | 06-08-12 | 19:07 |
Ja, mevrouw Nanninga is ook wel een heel lekker ding, maar bij ons kan ze evengoed wel ongehinderd over straat en bij ons in de buurt krijg je denk ik nog ouderwets problemen als je zo met vrouwen omgaat zoals die zielepoterige Brusselse moslim-allochtonen dat doen.
De echte borderlinesletjes zijn trouwens die lui van Sharia4Belgium, want zij zijn het die overal mee willen neuqen wat maar een rok draagt, maar op andere momenten totale minachting voor diezelfde vrouwen hebben. De aanhang van Sharia4Belgium staat wat dat betreft ook dichterbij de dieren dan de westerse vrouw, want totaal geen controle over de eigen instincten en impulsen. Daarom heeft Allah ze opgezadeld met een streng totaalgeloof, om ze die onbeschaafden nog een beetje aan de ketting te houden, anders wordt het al helemaal niets met ze.

ZSU-23-4 | 06-08-12 | 22:40

de grote Anti | 06-08-12 | 22:16
Tegen die tijd is de burgemeester van Rotterdam misschien al premier van Nederland, dus daar ga ik niet op wachten.

Strohond | 06-08-12 | 22:30

Ik verbaas me altijd weer dat mensen nooit hun hand in eigen boezem steken het is altijd de schuld van een ander. Er is een filmpje gemaakt en idd schaamteloos hoe ze die vrouw beschimpen. Pak dat aan, maar nee hoor als radicale moslim zeg je het is haar schuld. Alsof je achter die uitvreters staat. Uiteindelijk zullen ze zelf tegen over deze uitvreters staan... Wij willen vrijheid van religie vrijheid van mening uiting en respect in dit geval wil deze religie dat ook. Zeg dan wij willen iets, zij ook kappen daarmee...... Verbaas me dat er nooit een compromis gemaakt wordt. Het enige doel is chaos en agressie. Wat uiteindelijk in oorlog zal eindigen. PEACE!

ikdenkwat | 06-08-12 | 22:20

@Strohond | 06-08-12 | 22:12
Uhmm,ongeveer 1001 nachten.

de grote Anti | 06-08-12 | 22:16

de grote Anti | 06-08-12
Lol. Hoelang gaat die waan duren?

Strohond | 06-08-12 | 22:12

@Tavroch | 06-08-12 | 21:47
@Strohond | 06-08-12 | 22:00

Hehe,ik laat jullie nog even lekker in de waan.
Ken je klassiekers.
Maar ga er maar vanuit dat z-europa inderdaad niet vanzelf zwart haar en donkere huid heeft gekregen.
En leuke fontijntjes en gebouwen vol tegeltjes had,en waar jongetjes schandknaapjes en meisjes tweederangs burgers waren (of vee).

de grote Anti | 06-08-12 | 22:07

Sorry voor het taalgebruik maar ik vind het echt niet kunnen.

huh!? | 06-08-12 | 22:03

Verder, als zelfs mijn moeder (64) al zegt dat ze voor hoer wordt uitgemaakt op Zuid dan hadden we gisteren al moeten beginnen met boetes uitdelen.

poepkop | 06-08-12 | 22:02

Tavroch | 06-08-12 | 21:47
Ik ben ook benieuwd! Zeker na het verbazingwekkende bericht van Pius uit de Tubantia.

Strohond | 06-08-12 | 22:00

Heb een kleine stukje van deze docu gezien:

12 september lieden.... daarvoor zit ik nog even ingegraven wegens pijn in mijn onderbuik.

*Heeft ook spijt van het bekijken van allerlei documentaires zoals over 'Bacha bazi' (Dansjongens/Seksslaafjes uit Afghanistan) en shit*

Het was beter geweest als ik dit allemaal niet had gezien en nog lekker in mijn Disneyworld kon leven (zoals Sofie), had veel beter geweest voor mijzelf ook.

De klap daarna had echter veeeeel harder geweest (na decenia lang insluimende shit)

huh!? | 06-08-12 | 21:58

@dijenkletserT U heeft gelijk mijn punt slaat nergens op, ik heb de klachten ingetrokken en alle filmpjes een thumbs up gegeven! Dank voor het doen inzien van mijn dwaling.

johnh | 06-08-12 | 21:55

En wanneer komt er nou eindelijk eens een iPad versie van de Gs app? Of heb ik wat gemist?

Reykjavik | 06-08-12 | 21:50

@ de grote Anti | 06-08-12 | 19:46 | 0

Ik ben oprecht benieuwd naar de herkomst van dat citaat.
Ik weet dat Sicilie ooit een Vikingkolonie was, maar veel meer niet.
In de 11de eeuw hebben de Noormannen het op de Saracenen veroverd, maar is het daarna ook weer teruggepakt door de Moren ja?
Shit, meer research doen dus. Kan je me in de goeie richting zetten?
Of haal jij de zaak door elkaar? Want bij mijn weten zijn de Moren daarna nooit meer aan de bak gekomen in Sicilie.

Tavroch | 06-08-12 | 21:47

@Godsammekraken | 06-08-12 | 19:04
De interweps vergeet niks! Dit is het stuitende vervolg van de docu met zalvende takiyya clown die uiteindelijk uiteraard gewoon door de mand valt:
www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediath...

Godsammekraken | 06-08-12 | 21:20

@Shareholder II | 06-08-12 | 21:08
Toch een klein verschil,hmm.
Je zou denken dat vrouwen (en meisjes) die zich daar begeven ook van goede huize komen.
Die jolige idioten met hun polo shirtjes en sjaaltje zullen toch eerst langs de familie moeten meestal.
Misschien wel een nogal machtige familie die niet zit te wachten op hitsige knulletjes van de club.
Op straat en in het nachtleven daarentegen,waar niemand een naam heeft en iedereen schijdt heeft,liggen de hyena's op de loer.

de grote Anti | 06-08-12 | 21:20

-weggejorist-

Godsammekraken | 06-08-12 | 21:19

@Igor Mortis. Noem dan voor de grap eens een paar kenmerkende eigenschappen van die cultuur om dit gedrag te verklaren. Ik zal een voorzetje geven: gemeenschappelijke religie wellicht?

knutsel | 06-08-12 | 21:15

Sja ga zo eens door de rotary of jolig tennis club. Idem dito. Niet zeuren.
Mannen zijn koningen.

Shareholder II | 06-08-12 | 21:08

Ga eens door de diamantwijk in Antwerpen lopen of door Goeree in een zomerjurkje. Zomaar twee godsdienstige culturen die nou niet bepaald overlopen van een modern beeld op de verhouding tussen beide seksen. Afkeurende blikken wellicht, maar je wordt daar echt niet uitgescholden. Zelfs niet eens als je daar als man in een jurkje loopt.
Nee, het heeft helemaal niets met bepaalde culturen te maken.
Sofie Peeters, u is een hoer van uw eigen denkbeelden.

sjaakdeslinksesul | 06-08-12 | 21:06

eerstneukendanpraten | 06-08-12 | 20:59 |
Het zou mij niet verbazen als Mart met een keppeltje rondloopt in zijn vrij tijd of iedere vrijdag naar het middaggebed gaat.

Strohond | 06-08-12 | 21:03

-weggejorist-

IgorMortis | 06-08-12 | 21:02

janjing | 06-08-12 | 20:57
Als je zo dom lult, dan blijf je vrijgezel stumpert.

Strohond | 06-08-12 | 21:00

@ strohond 20:57

Net als Mart Smeets...

eerstneukendanpraten | 06-08-12 | 20:59

Die soera 4.34 spreekt mij wel aan eigenlijk.
Verder zijn Moslims prima tegelzetters en theezetters en Allah is met hen.

Shareholder II | 06-08-12 | 20:58

Parsons | 06-08-12 | 20:37
Moslims of Joden, het maakt geen verschil. Het zijn allebei groepen die weigeren zich aan te passen aan de cultuur van de landen waar ze verblijven, want ze vinden zichzelf helemaal geweldig.

Strohond | 06-08-12 | 20:57

Het nare van deze hele zaak is dat veel Westerse vrouwen zodanig op een voetstuk zijn geplaatst dat haar nu geinternaliseerde vermeende recht op de perfecte (succesvolle, rijke, knappe) man meteen ook de oorzaak is van de onherroepelijke teloorgang van de Westerse beschaving en de onstuitbare opkomst van de islam.
Deze door te veel aandacht verwende vrouwen stralen ook een zekere minachting uit naar mannen die zij onder hun stand achten en zijn ondanks hun onafhankelijkheid met z'n allen op jacht naar die ene topdog die ze onder de duim houdt. Dat dit fout afloopt laat zich raden.

janjing | 06-08-12 | 20:57

Het GS-Politburo is er ook weer!

eerstneukendanpraten | 06-08-12 | 20:54

De hóer.

Shareholder II | 06-08-12 | 20:52

Ik ben niet voor niets islamofoob. Hoop dat Ebru dit topic meeleest btw...

eerstneukendanpraten | 06-08-12 | 20:51

Als ik weer eens die kippetjes van Groen Links hoor orakelen dan denk ik, misschien heeft die Mohammed toch een punt.

xxIxx | 06-08-12 | 20:47

Ven1V1d1V1c1 | 06-08-12 | 19:10
Dat is inderdaad belachelijk. Het is veel belangrijker om de rest van je carrière gebruik te kunnen maken van subsidiepotjes, dan op te komen voor beschaving en de gelijkwaardigheid van man en vrouw.

Strohond | 06-08-12 | 20:46

@Ommezwaai | 06-08-12 | 20:21

*hand terugschud*

pius | 06-08-12 | 20:45

@IgorMortis | 06-08-12 | 20:02
Nee het zijn Joodse knulletjes.

Zoals altijd.

Parsons | 06-08-12 | 20:37

@IgorMortis | 06-08-12 | 20:26
Vrouwen moeten mannen gehoorzamen. Men ziet het in de islam meer als een 'ding', dan als iets gelijkwaardigs.

Zo zien we de volgende 2 soerah's:
"2.223. Uw vrouwen zijn een akker voor u - komt daarom tot uw akker, zoals het u behaagt en doet goed voor uzelf en vreest Allah en weet, dat gij Hem zult ontmoeten en geef goede tijdingen aan de gelovigen.

4.34. Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot. "

Dit zijn maar voorbeelden van hoe de islam dit soort gedrag aanmoedigt.

La Bailaora | 06-08-12 | 20:37

johnh | 06-08-12 | 20:02
U doet dit neem ik aan op alle video's die aanzetten tot haat? Echte Meisjes In De Jungle en zo...

DijenkletserT | 06-08-12 | 20:35

Er is er maar 1 die de oplossing heeft....
www.youtube.com...
xxIxx | 06-08-12 | 20:19 | + 2 -

Haha, die Ella leugenaar dat zij is. Gelovigen volgers van Mohammed spreken geen kwaad over elkaar (Soera 49:11). Dat vermeld zij er expres niet bij. Een vorm van pedantisch racisme misschien ?

HonderdEnEen | 06-08-12 | 20:34

@Reinaert | 06-08-12 | 20:28

Even nuanceren: "zoals in roomblanke kringen *veelal* het geval is".

Excessen komen ook daar voor uiteraard.

Reinaert | 06-08-12 | 20:32

@Bertus Brulbroek | 06-08-12 | 20:17

Volledig uitbannen zal wel nooit lukken, da's een illusie. Maar het maakt nogal wat uit of seksisme incidenteel en/of oppervlakkig is (zoals in roomblanke kringen het geval is) dan wel diepgeworteld en agressief (zoals in lichtgetinte kringen usance blijkt te zijn).

Natuurlijk: ook roomblanke 'brave' Nederlanders zijn soms geen haar beter, dat moeten we niet ontkennen en daar waar nodig moeten we daar ook iets aan doen - maar relativeer het aandeel (zowel in absolute als relatieve zin) van 'cultuurverrijkers' vooral niet. Ere wie ere toekomt. En iedereen het zijne.

Reinaert | 06-08-12 | 20:28

-weggejorist-

IgorMortis | 06-08-12 | 20:26

Hopelijk dat studenten ooit nog eens zo intelligent worden dat ze begrijpen dat een stelling waarbij mensen die niet klakkeloos de stelling napraten verkettert moeten worden voor Nazi, Xenofoob of Islamofoob een stelling is die zeer waarschijnlijk geen toets aan de realiteit overleeft.
Ware stellingen hebben dat verketteren namelijk helemaal niet nodig.

Moi2 | 06-08-12 | 20:24

Heb zojuist even m'n Tempootje uitgewrongen nadat Sofie Peeters ineens begon over "werkeloosheid" en allerlei andere zielige dingen waarom we 'godzijdank' kunnen verantwoorden dat de vooral Noord-Afrikaanse straatallochtoon vrouwen voor hoeren na-sist. Ben overigens benieuwd of Suffie Peeters op haar welverdiende vakantie in Zuid-Amerika ook nagesist wordt door Noord-Afrikaanse straatallochtonen... ohjeeh nu begint deze jongen alweer spontaan te snotter bij de gedachte dat de Noord-Afrikaanse straatallochtoon geen kansen krijgt - misschien dat Suffie Peeters even een gironummer opent voor zielige Afrikaanse straatallochtonen die geen kansen krijgen omdat de autochtone politiek correcte overheden 'allah aanbidden' voor ze belangrijker vinden dan het uitdelen van kansen op de arbeidsmarkt dan wel opvoedcursus hoe houd ik mijn kroos na 20 uur binnen. Hier is het zelfs zover dat hoe langer de baard hoe hoger de uitkering en daar gaan dan de kansen.

vrijheid-van-spreken | 06-08-12 | 20:24

@xxIxx | 06-08-12 | 20:19: Goed kijken hoor, want zo ziet de Nederlandse buur er uit die je voor fl7,- aan de vijand verraadt.

Prent die tronie in je geheugen!

Mokum Kosher | 06-08-12 | 20:23

pius | 06-08-12 | 20:14
Okay pius, ik schud je de hand....

Ommezwaai | 06-08-12 | 20:21

@IgorMortis | 06-08-12 |

Gelijk heb je. Klootzakken zijn het. Dat vind ik ook hoor. Je weet het niet, maar het kan ook zijn dat ze heel de dag heroine spuiten zeg maar. En dat ze moeders de vrouw verneuqen, door elkaar in het sterretje te drukken. Dat kan toch helemaal niet, want dan doe je niet goed aan je geloof. Ook stelen mag niet.
Ik denk dat de mensen die denken dat het met een cultuur of geloof te maken goed mis zitten. Ik zie alleen maar mensen.

roze_bril | 06-08-12 | 20:20

@IgorMortis | 06-08-12 | 20:11 |

Het heeft ook niets met voorschriften te maken. Het heeft te maken met categorisering. Dit is een hond, dit is een kat, dit is een vrome moslima, dit is een hoer.

Bruno Alaska | 06-08-12 | 20:19

Ik snap niet hoe die trut na uitgemaakt te zijn voor hoer en rotte vis, nog kan denken dat dat komt omdat de witte mens niet genoeg hulp heeft gegeven aan de luie, verwende 3de generatie allochtoon!

irma zonderboezem | 06-08-12 | 20:18

Ben zo trots dat seksisme onder den Blanke christelijke Hollandsche man volledig is uitgebannen.

Bertus Brulbroek | 06-08-12 | 20:17

Mijn zuster, lerares middelbare school, vertelde dat scholen sinds de 90er jaren de opdracht van de overheid hebben om kinderen te vertellen dat Multiculti per definitie heel mooi en heel goed voor een land is.
Een in de praktijk verifieerbare reden waarom dat zo is werd er natuurlijk niet bij gegeven.
Dit meisje is van een leeftijd dat ze die onzin ook van haar school te horen heeft gekregen.
Niet vreemd dat ze nu de kluts kwijt is.

Moi2 | 06-08-12 | 20:16

@IgorMortis | 06-08-12 | 20:11 |
Ter informatie : het geloof is een niet onaanzienlijk onderdeel van de meegeimporteerde cultuur. Aangezien in dat geloof vrouwen als 2e rangs creaturen worden beschouwd, worden ze door den muzelman ook consequent als zodanig behandeld.

TunaTown | 06-08-12 | 20:16

@Ommezwaai | 06-08-12 | 20:12

Ach. Ik was geen heilige itt tot de guurgemeente hier;)

pius | 06-08-12 | 20:14

misschien had Femme deze BNN-klassiekert even moeten kijken voor ze aan haar hobby-project begon:
www.youtube.com/watch?v=YULcNjBiEk8
(sorry, kon ff geen beter kwaliteit vinden)

damnschreeuwer | 06-08-12 | 20:14

pius | 06-08-12 | 20:08
Feitelijk een inkopper pius.
Dat uitgerekend jij hem moet inkoppen geeft te denken.

Ommezwaai | 06-08-12 | 20:12

-weggejorist-

IgorMortis | 06-08-12 | 20:11

@Desmoulins | 06-08-12 | 19:59
ff beter lezen, of neem een grotere monitor.

damnschreeuwer | 06-08-12 | 20:11

Het etnische konflikt komt zo iedere dag een stapje dichterbij.
.
Toestanden als in Somalië en Mali nu nog op tv, maar binnenkort bij u in de straat. Een beginnetje is er al gemaakt in Ter Apel.
.
En de AIVD doet niks, Opstelten of Hillen doen niks, en ook de krijgsmacht doet verder of er niks aan de hand is.
.
Net als in 1933. Gewoon de andere kant opkijken, dan bestaat het niet.
.
Nou, ik kom wel weer eens kijken in Nederland als ze uit hun coma ontwaakt zijn, if ever...

Greetje Duisenberg | 06-08-12 | 20:10

@Ommezwaai | 06-08-12 | 20:04
;-)

pius | 06-08-12 | 20:08

@Ommezwaai | 06-08-12 | 20:04

LOL. Een kenner.

pius | 06-08-12 | 20:08

@IgorMortis | 06-08-12 | 20:02 |
Man, man, man... wat een zwakke zeg.

Hufter | 06-08-12 | 20:06

@IgorMortis | 06-08-12 | 20:02
Ze handelen conform de islamitische leer...

La Bailaora | 06-08-12 | 20:06

Even een stukje duiding.

Oude lelijke moslima's dragen de hoofddoek niet voor alah. Dat staat namelijk nergens in de qoran noch in de hadith. Er staat dat je zedig gekleed moet gaan.

Zij dragen die doek voor twee redenen:

1. Zij zijn het gewend en weten gewoon niet beter.

2. Zelfs zij moeten op hun leeftijd oppassen niet verkracht en lastig gevallen te worden door hun geloofsgenoten, landgenoten, familieleden, cultuurgenoten.

Ondanks de toenemende afkeer binnen Nederland van de toenemende islam en de steeds vaker voorkomende levende broedmachines met drie kinderen met hoofddoek worden zij niet bespuugd noch uitgemaakt voor hoer.

Klein saillant verschil lijkt mij.

Mokum Kosher | 06-08-12 | 20:05

Zware Majesteit | 06-08-12 | 19:29
En door wie worden de genoemde tippelzones veelvuldig bezocht? Juist ja, door de zandmannetjes..
Hypocriet volk.

Ommezwaai | 06-08-12 | 20:04

De Sharia is de leer,plichten en straffen van het niet nakomen van het islamitisch geloof. Sharia moet verbannen worden uit Europa omdat het totaal niets te maken heeft met geloof, het is zwaar discriminerend voor vrouwen en ongelovige honden!

Peter4751 | 06-08-12 | 20:04

@damnschreeuwer | 06-08-12 | 19:51
Commentaar hebben op een foto,film,acteur,schilderij,kunstwerk..
Dat doet men al aardig lang.

Niet hetzelfde als iemand je bed in proberen te bedreigen.

de grote Anti | 06-08-12 | 20:03

-weggejorist-

IgorMortis | 06-08-12 | 20:02

Dat youtube dit materiaal host is belachelijk eigenlijk. Ik heb op de rapporteer knop gedrukt en een klacht ingediend wegens aanzetten tot haat en geweld op basis van geslacht. Ik roep iedereen op hetzelfde te doen zodat youtube hun kanaal zsm verwijdert

johnh | 06-08-12 | 20:02

@ damnschreeuwer

Qua geestelijk vermogen doet u niks onder voor uw naamgenoot.

Dit dagelijkse fenomeen is helaas voorbehouden aan cultuurverrijkers, geen ontsnappen aan.

Desmoulins | 06-08-12 | 19:59

Hulde aan u A. Nanninga!! U legt niet alleen onnavolgbaar scherpzinnig de vinger op de zere plek, maar u heeft zich ook vastgebeten in dit onderwerp. Prima, want voor je het weet wordt de vuiligheid weer onderhuids weggemasseerd.

krelus | 06-08-12 | 19:59

Conclusie: van werkloos zijn, ga je sissen.

roze_bril | 06-08-12 | 19:53

@ Desmoulins

" ... toereken, al lang duidelijk is en ..."

Eikel.

Desmoulins | 06-08-12 | 19:53

@gasboer | 06-08-12 | 19:43
yep, savonds hier op de wallen in a'dam zie je uitsluitend dronken engelsen en marokkanen.

damnschreeuwer | 06-08-12 | 19:52

ik erger me ook rot aan die sexistische cultureel-achtergestelden.
Maar het is helaas net zo erg op powned.tv als er ergens een vrouw te zien is; het inteeldvolk aldaar is echt niets beter, maar zitten gelukkig aan hun pc en durven niks als ze op straat lopen.

damnschreeuwer | 06-08-12 | 19:51

-weggejorist-

pius | 06-08-12 | 19:49

Het kan zo maar zijn dat Sophie bedreigd is.
Dan doe je wat relativerende uitspraken en je gaat een tijdje uit het zicht. Maar wat blijft staan is een hele goede docu. Ik verwacht dat ook in dit land er extra maatregelen genomen moeten worden.

paridae | 06-08-12 | 19:48

Helaas begrijpen sommige delen van de Nederlandse bevolking niet meer dat je over principiële zaken principieel moet zijn. Relativisme lijkt een doel op zich geworden.
.
Mensen tasten andermans grondrechten aan, wij wijken.
.
Groeperingen vallen de grondbeginsellen van de rechtstaat aan, wij wijken.
.
Een geloofsovertuiging marginaliseert zonder enige rechtvaardiging vrouwen, anderdenkenden, -levenden en -gelovigen, wij wijken.
.
Wanneer wordt er een lijn getrokken? Wanneer is men uitgerelativeerd? Wanneer prevaleren onze principes?
.
*zucht*

Parel van het Zuiden | 06-08-12 | 19:48

Gewoon zo'n muurbloemmakkoraan met 15 meiden op z'n geits of schaaps een paar honderd keer doen en flink met die behaarde kipfiléés over zunnuh baard schuren dan is de lol er gauw vanaf en rennen ze voortaan gillend weg teneinde keuzehomo te worden. Maar ja, ge weet niet wat of ze gewend zijn zunne.

stemvee | 06-08-12 | 19:47

Ja, stel je voor dat je gaat benoemen dat het te maken heeft met de aanhangers van een of andere pedofiel die ooit in een zandbak leefde.

Stel je voor zeg.

Nee, dat moeten we niet willen met z'n allen.

Parsons | 06-08-12 | 19:47

@pius | 06-08-12 | 19:33
Quote :
'So you see, way back then, uh, Sicilians were like, uh, wops from Northern Italy. Ah, they all had blonde hair and blue eyes, but, uh, well, then the Moors moved in there, and uh, well, they changed the whole country. They did so much fuckin' with Sicilian women, huh? That they changed the whole bloodline forever. That's why blonde hair and blue eyes became black hair and dark skin'

Niet zo vreemd dus dat het in italie ook afgedaan wordt als een crime passionnel of verstandsverbijstering.

de grote Anti | 06-08-12 | 19:46

-weggejorist-

IgorMortis | 06-08-12 | 19:46

@Amigo1973 .. die memo heb ik blijkbaar even gemist, maar ik kom dan ook uit de provincie. ;-)

Zware Majesteit | 06-08-12 | 19:46

Ik viel zowat van het balkon aan de Mont Parnasse toen ik de column van de zoveelste bagatelliserende pipo las in het moreel failliete broertje van de nette mensenkrant. Ik moet zeggen dat mijn eetlust aardig verpest was. Ons land is reddeloos verloren was de overheersende gedachte na het lezen van sommige reacties onder het haast misdadige prutswerk. De documentaire kan maar leiden tot één enkele conclusie die voor sommige 'racisten' onder ons -waar ik me
zelf toereken, en de hoofdzakelijke reden is dat er überhaupt partijen zijn zoals het VL en de PVV, een haatideologie die letterlijk 'overgave' betekent en onverenigbaar is met onze Westerse cultuur.

Helaas is het eigen ego knuffelende 'cultuurrelativisme' nog steeds uiterst populair onder de heersende macht in ons langzaam naar de klote gaande landje.

Desmoulins | 06-08-12 | 19:45

Dus het meerendeel van de mannelijke islamieten zijn hoerenlopers...(of is het hoereloper)...

gasboer | 06-08-12 | 19:43

Ik kan mij het volgende nog herinneren ik was +- 15 jaar oud plots kwam een buurjongen aanrennen die riep dat zijn zusje bij haar borst was gegrepen door die ##$$%**&^ gasten die altijd bij het bruggetje stonden meisjes na te fluiten en rare geluiden te maken . Voor de lokale Broers en Pappa`s was het nu genoeg binnen enkele minuten trok er een grote groep richting het bruggetje , vanaf dat moment was het jaren rustig bij het bruggetje . Dit kon toen nog in Rotterdam en omstreken na het perron 0 incident werd het plots zielig om overlastgevers aan te pakken en sterker nog werden de mensen die het zat waren bestempeld als de grootste criminelen , daarom durft niemand nog wat te doen want in tegenstelling tot de overlastgevers hebben zij wel wat te verliezen

Amigo1973 | 06-08-12 | 19:42

@Godsammekraken | 06-08-12 | 19:14
Sorry deze doet het niet meer.
De volledige terzake aflevering was 38 minuten. Weet m ook niet meer te vinden op de Canvas site. Die heeft volgens mij of een aanval van policoritis gehad of is door een zware autist in elkaar gezet.

Godsammekraken | 06-08-12 | 19:41

@Godsammekraken | 06-08-12 | 19:34 |
Censuur der politiek correcte ontkenners waarschijnlijk...

Hufter | 06-08-12 | 19:40

Tja, dat krijg je met van die "Tolerance Unlimited" types! Die bijten zichzelf in hun staart. En waar het eindigt weten ze in Londen bijv. al lang, vraag maar aan de ouders van Shafilea Ahmed...

Prazskoll | 06-08-12 | 19:40

La Bailaora | 06-08-12 | 19:29
Hear Hear...!!

Carib | 06-08-12 | 19:37

@reinaarden | 06-08-12 | 19:23
De volledige terzake aflevering was 38 minuten. Weet m ook niet meer te vinden op de Canvas site. Die heeft volgens mij of een aanval van policoritis gehad of is door een zware autist in elkaar gezet.

Godsammekraken | 06-08-12 | 19:34

@Bakito | 06-08-12 | 19:26
Van mij krijg je ze niet, je bent tenslotte gewoon mijn buurman hè.

Jackanders | 06-08-12 | 19:31

Misschien was het trouwens ook nogal dringend nodig dat ze een tijdje naar z-amerika gaat.
Dat zou al aangeven hoe ernstig dit probleem waar ze over struikelde eigenlijk is.

de grote Anti | 06-08-12 | 19:30

Moslima's weten maar al te goed dat het opzetten van een hoofddoekje hen van het stigma 'hoer' afhelpt. Ze worden zo niet meer lastig gevallen zoals we in mevrouw Peeters haar reportage zagen.

Het recht om vrouwen te verplichten (al dan niet gedwongen) hoofddoekjes te dragen is echter geen 'vrijheid'. Nou wordt er altijd beweerd dat er ook moslima's het vrijwillig opzetten, en dan is het goed. Nee, dan is het niet goed. Als er vrouwen vrijwillig met Dutroux of Fritzl meegaan wil het niet zeggen dat het goed is dat ze vrouwen misbruiken.

Zo ook met hoofddoekjes. In Antwerpen werden moslima's zeer ernstig bedreigd door soortgenoten omdat die geen hoofddoekjes op wensten te zetten. In hoeverre die moslima's die het 'vrijwillig' opzetten het dan nog zo vrijwillig doen is maar helemaal de vraag.

Maar het gaat nog veel verder. Een hoofddoek is een vlag van islam. Islamieten bepalen zo welke vrouw zich heeft 'onderworpen' en welke vrouw niet. Vrouwen die dat niet doen, moslima en niet moslima, zijn zo loslopend wild. Gisteren werden ze nageroepen als hoer, vandaag worden ze aangesproken en onheus bejegend als ze niet ingaan op de sexuele 'avances' van hun belagers. Hoe durven ze een moslim te weigeren terwijl ze hoer zijn?

Maar het wordt natuurlijk nog erger, want morgen worden ze verkracht. Moslima's weten dat maar al te goed, vandaar dat er zovelen het 'vrijwillig' opzetten.

Dit morgen is veel dichterbij dan het lijkt, zie hier in Oslo (en goed kijken wat de verkrachtte meisjes vertellen over wat hen door de cultuurverrijkers werd toegebeten, mocht u nog ontkennen dat het maar iets met islam te maken heeft):
www.youtube.com/watch?hl=en&v=Owjn...

En deze is van Zweden, mocht u nog steeds denken dat de verkrachtingsgolf in Oslo een uitzondering is:
www.youtube.com/watch?v=eMNiuuxlGHk&am...

Maar er blijven natuurlijk altijd mensen beweren dat mensen de vrijheid moeten hebben andere mensen te onderdrukken, net als dat Fritzl zijn dochters zou moeten kunnen onderdrukken. Wie zijn wij om aan zijn vrijheid te tornen, toch? Of, toch niet?

La Bailaora | 06-08-12 | 19:29

Zelfs al ga je op de plaatselijke tippelzone wandelen en sterft het daar werkelijk van de echte hoeren.. Dan nog zie ik geen reden om die meiden te beledigen. Dat ze er staan is al treurig genoeg.
Waarom kunnen die zandmannetjes nou nooit eens rustig ademhalen en andere mensen in hun waarde laten? Staat in dat boekje van ze, iets over alle schepselen van Allah waar je met ontzag mee moet omgaan. Iets over de zonde van het oordelen, een taak die aan Allah zelf is voorbehouden (geldt ook voor gristenfundi's overigens). Hoofdstukje gemist heren?

Zware Majesteit | 06-08-12 | 19:29

@Geenstijl
Ik zou graag willen zien dat jullie een soortgelijk filmpje maken met een moslima die door blanke mannen op eenzelfde manier benadert wordt. Ik wil dan wel eens zien hoe groot de maatschappelijke verontwaardiging wel niet is. De ideale kans om de hypocrisie van de multicul-knuffelaars bloot te leggen!

Merkava | 06-08-12 | 19:28

@Bakito | 06-08-12 | 19:22

Waar rep ik over huidskleur dan?

ZKH EénOog | 06-08-12 | 19:28

Zij maakt een documentaire waarin te zien is dat zij dagelijks wordt lastig gevallen met seksistische opmerkingen door allochtone mannen. Na alle commotie over haar beeldmateriaal schiet ze in een politiek-correcte kramp doordat ze niet durft te benoemen wat voor mannen zich daaraan schuldig maken. Het is natuurlijk veel makkelijker om alle mannen over een kam te scheren.
Dat zij daarentegen wel hoopt op concrete acties tegen het seksisme op straat komt net zo dwaas over als alle auto's van de weg worden gehaald omdat er een storing is met Volvo.

drs.Nee | 06-08-12 | 19:27

Waarom moet iedereen toch altijd zo nodig zogenaamde oorzaken opnoemen voor dat primitieve kutgedrag? Het zal mij echt een worst wezen of het door islam of koeltoer of verveling of een ingegroeide teennagel komt.
Ophouden ermee.

vetkleppert | 06-08-12 | 19:27

De minkudo-lul is weer bezig...

*out*

Bakito | 06-08-12 | 19:26

Sommige mensen zijn zo gehersenspoeld met de politiek correcte ideeën, dat ze het gewoon niet willen zien.
Ergens vorig jaar stond een artikel in Trouw over een boek dat de achteruitgang in de voorsteden van Parijs beschreef. Hoe ze in de jaren 60 normale woonwijken waren, waarin mensen gewoon een baan zochten, hun kinderen de school afmaakten en ze hun stoepje schoonhielden.
Nu dezelfde toestanden (of erger) als in Brussel, met onder andere de enorme agressieve houding naar ongesluierde vrouwen. Het boek haalde ongeveer alle denkbare oorzaken aan; sociale achterstand, rascisme, afstand tot Parijs (blijkbaar zijn de wijken verplaatst), groote van de woningen (blijkbaar gekrompen), behalve uiteraard de enige echte oorzaak; het vrouwbeeld van de islamitische cultuur.

Barani517 | 06-08-12 | 19:26

Salaam Geenstijlbroeders, weet jullie nog in 2012 toen we nog in dat dar el harb zaten en ik dacht om naar Amerika te emigreren?
Had ik dat toen maar gedaan vanwege de wet van vrije meningstuiting van dat land, broeders.
Aleikum salaam !

- Edit: niet lullen tijdens de iftar, Ali.-

HonderdEnEen | 06-08-12 | 19:25

@reinaarden | 06-08-12 | 19:14
Hier is de volledige aflevering inmiddels ook zo te zien - www.youtube.com/watch?v=iVmtwWZnyYo

Maarja,het zijn dus weer verveelde,kansloze allochtone mannen.. Dat ze daar lachend zitten te klaverjassen en waarschijnlijk ergens een mercedes hebben staan en al meerdere belgische meisjes wel zo gek hebben gekregen mee te gaan,komt allemaal door armoede..
Niet omdat ze het willen maar omdat ze niet anders kunnen!

de grote Anti | 06-08-12 | 19:25

Wacht maar, nog een paar decennia en er lopen geen zogenaamde hoeren (gewoon leuk geklede vrouwen) meer op straat. Alle vrouwen die geen last meer willen hebben van dergelijke mannen, waarvan er steeds meer bijkomen, lopen dan met een hoofddoek en een lelijke slobberbroek of boerka, om maar van alle ellende af te zijn. Met dank aan alle gütmenschen die dit soort wantoestanden ontkennen, downplayen en denken dat wanneer er geen aandacht aan wordt besteed het probleem niet bestaat. Of erger nog, meegaan met de Sharia4Belgium mentaliteit en zeggen dat deze studente het zelf uitlokte en er als een hoer bijliep (ze had een jurk aan dus dan ben je een hoer is de gedachte). Lang leve de cultuurverrijkers. Als je een verslechtering van de leefbaarheid als een verrijking ziet dat is.

doenormaal! | 06-08-12 | 19:25

Ja zo is de realiteit helaas in NL of welk politiek correct land dan ook.
Er is 1 ding (nog) erger dan de overlast, criminaliteit en terreur van onze cultuurverrijkers.
En dat is:
=> er kritisch over zijn.

Hufter | 06-08-12 | 19:25

@Jackander
Nee, gij !!!!

Bakito | 06-08-12 | 19:23

@ZKH Eenhoog
Jij kunt aan de hand van huidskleur een volledig beeld van iemand vormen. Dat is veel knapper...

Hoe doe je dat toch? Veel de Telegraaf lezen?
Vertel...

Bakito | 06-08-12 | 19:22

Ons bloemenmeisje is danig in de war door de jaren indoctrinatie die ze heeft genoten tijdens haar kunstenonderwijs en opgelepeld kreeg in de media.
Nog steeds is ze niet in staat om oorzaak en gevolg aan elkaar te koppelen.
Niet armoede, frustratie en verveling zijn de oorzaak, lieve meid, wel de achterlijke zandcultuur die jouw geloofsgenoten hebben geimporteerd om hun tanend stemmenaantal op te krikken.
Wat jammer dat de geneugten van deze influx nu wat blijken tegen te vallen.

Maar goed, ga maar lekker backpacken in Zuid-Amerika.

De concrete acties zullen niet volgen, die boetes zijn een farce om het klootjesvolk te sussen en zullen nooit worden uitgeschreven en de ‘werkloosheid’ van deze prinsjes zal niet worden aangepakt omdat ze mentaal incapabel zijn om normaal te functioneren in een bedrijfsomgeving.

Deze dame zal eindigen in een witte enclave, vanwaar ze paternalistisch de problemen kan kapot relativeren. Ze is te ver heen om de waarheid onder ogen te zien.

de_profeet | 06-08-12 | 19:20

En dan nog eens wat: als ze in islamsterdam nog effe zo doorgaan, weet straks ook echt niemand meer hoe een hier er zo ongeveer uit zou kunnen zien.
En dat is jammer, want ik zie toch echt veel liever een prostituee dan een sissende hoerroeper.

vetkleppert | 06-08-12 | 19:20

Sofie Peeters: wen er maar aan. In islam staat geen hoofddoekje gelijk aan 'onkuise' vrouw, oftewel 'hoer'.

La Bailaora | 06-08-12 | 19:20

@Godsammekraken | 06-08-12 | 19:19
Ik doe nog even mn best voor je. Het is me eerste keer ook gelukt dusssss.

Godsammekraken | 06-08-12 | 19:20

-weggejorist-

Jackanders | 06-08-12 | 19:19

@Bakito | 06-08-12 | 19:13
Racist.

Jackanders | 06-08-12 | 19:19

@reinaarden | 06-08-12 | 19:14
Zie het nu ook. Raarrr hij deed het eerst wel maar dat Canvas is inderdaad een ruksite.

Godsammekraken | 06-08-12 | 19:19

Van andere vrouwen moet je het maar hebben:
‘Mijn film gaat dan ook over mannen die je ook in andere grote steden vindt. Ze zijn werkloos, leven in armoede, zijn gefrustreerd en vervelen zich.' En daarom botvieren ze het dus maar op vrouwen. Heel normaal kennelijk.

blinde kip | 06-08-12 | 19:18

Ach ja, maar het zijn zulke beleefde jongens...

*mompelt iets over toekomstige Wade Michael Page in Brussel*

TM | 06-08-12 | 19:18

Ik vraag me af of er al vergelijkend onderzoek is gedaan. het moet wel empirisch blijven natuurlijk.

Gefragmenteerde onwetenschappelijkheden leiden slechts tot speculaties en aannames immers.

En wie zit daar nou op te wachten.

pius | 06-08-12 | 19:18

Tip voor mevrouw Sofie Peeters: een volgende documentaire maken, wederom geschoten in de Brusselse wijken, nu verkleed als homo of als Jood.
Ik weet de uitkomst al, en die heeft helemaal niets met 'vervelen', 'werkeloosheid' of 'het sensibiliseren van seksualiteit' te maken.

Niemands Knegt | 06-08-12 | 19:18

@Bakito | 06-08-12 | 19:13

Dat kan alleen als die uitspraken iets weggeven van de reaguurder door hem/haar zelf, of, wat in de meerderheid van de guurders het geval zal zijn, wanneer je uitspraken koppelt aan bestaande vooroordelen, waaruit je een niet noodzakelijk correct beeld samenstelt. Toch?

ZKH EénOog | 06-08-12 | 19:18

Sterk begin, sterk einde met die twee 4-letterwoorden... en daar tussenin meer krachtige tekst. Na 3 zinnen lezen is de Nanninga-stijl al helemaal herkenbaar tegenwoordig...

cinica | 06-08-12 | 19:17

Die roze bril op Sofie Peeters' neus heeft natuurlijk wel iets hoerigs

Tobi | 06-08-12 | 19:15

Die Nanninga kan de dingen raak benoemen en verwoorden. Mijn complimenten.

pendajo | 06-08-12 | 19:14

@Godsammekraken | 06-08-12 | 19:10
Danku, maar ik zie wel de uitleg van de aflevering, maar geen plaats waar ik de aflevering ook daadwerkelijk kan bekijken?

reinaarden | 06-08-12 | 19:14

@Kaas de Vies | 06-08-12 | 19:12

Maar die lijst mocht jij toch niet doorgeven?

ZKH EénOog | 06-08-12 | 19:14

Vooral mooi in de docu is de reactie van de kronkelende takiyya-mossel na 34:00. Jamaar de Belgen hebben Dutroux dus het is helemaal geen islam probleem.
www.canvas.be/programmas/terzake/serve...

Godsammekraken | 06-08-12 | 19:14

@ZKH Eenoog
Aan de hand van uitspraken kun je een aardig beeld vormen.

Bakito | 06-08-12 | 19:13

Het kind snapt de gütmensch-onderzoekstheorie niet.

Je begint met de uitkoms,t hoe die volgens je politiek correcte omgeving zou moeten zijn, en daarna pas je je onderzoek aan, zodat je op het gewenste resultaat uitkomt.

Kom maar eens bij Nederlandse universiteiten kijken, vooral in Amsterdam en Tilburg zijn ze er goed in.

Cuyahoga | 06-08-12 | 19:13

@ZKH EénOog | 06-08-12 | 19:11 | + 0 -
Hij heeft een lijst van de AIVD.

Hey waar is mijn aluhoedje?

Kaas de Vies | 06-08-12 | 19:12

@Bakito | 06-08-12 | 19:07

Jij ziet aan de comment wat voor kleur de reaguurder heeft?

ZKH EénOog | 06-08-12 | 19:11

De realiteit van alledag tonen, is iets anders dan onder ogen willen zien, blijkt maar weer.

smdyasc | 06-08-12 | 19:11

Ja, ja.... Iedere vrouw die zich niet in een burka of nikap hijst, wordt door deze woestijn-inboorlingen vogelvrij verklaart.
Zo liggen de zaken er dus inmiddels voor.

Ommezwaai | 06-08-12 | 19:11

Er was ooit een tijd, waarin we onvoorwaardelijk opkwamen voor vrouwen. Dat we troglodietengedrag gewoon niet tolereerden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik gewoon een beetje in die tijd ben blijven hangen. Omdat ik vrouwen graag ongegeneerd zichzelf zie wezen.
Maar dat is heel ouderwets en intolerant van me. Vraag maar aan de feministes van tegenwoordig.

vetkleppert | 06-08-12 | 19:11

Jong meisje, overspoeld door extreme pro % con reactie's die haar voorstellingsvermogen ver te boven gingen, geïmponeerd door haar (toekomstige) documentaire-broodheercircuit, die de boodschap van haar éigen documentaire tracht te nuanceren, een hoer noemen?

Ven1V1d1V1c1 | 06-08-12 | 19:10

@Mark van Leeuwen | 06-08-12 | 19:04

Nu Europa verlossen van dat primitieve zandhaas tuigh. Die laten nu eens ECHT zien, wat het betekent om met de 'onderbuik' te denken.

ZKH EénOog | 06-08-12 | 19:10

-gekaapt door extremisten- "Sharia4Belgium is zich gaan moeien en het Vlaams Belang. En in Nederland ook de PVV."

Mooie vergelijking van de dame. 1/3 van Nederland is extremistisch? PVV is het gevolg van o.a. extremisme. Kusje!

DijenkletserT | 06-08-12 | 19:09

Waar kan ik deze docu ergens volledig terugkijken?

reinaarden | 06-08-12 | 19:08

Never underestimate the power of denial.

Godsammekraken | 06-08-12 | 19:08

Niet te hard zijn in het inwrijven, Nanninga. Voor je het weet, wordt ze bekeerd door de realiteitszin. En zoals immer zijn de bekeerlingen het ergst, en heb je zo ineens een vrouwelijke Hitler voor je deur staan...

Nee, fluwelen handschoentjes. Dat is wat we nodig hebben. Toch?

ZKH EénOog | 06-08-12 | 19:08

Overlast door deze cultuurverrijkers bestaat niet volgens linkschmenschen.

meneer Q | 06-08-12 | 19:08

We mogen nu ook weer niet alle hoeren over dezelfde kam scheren.

Zyprexa20mg | 06-08-12 | 19:08

Een man mag nog racist zijn, want dat is stoer. Maar een vrouw die -de realiteit benoemt- racist is kan echt niet.

Haar vrouw zijn kan dit niet aan.

Gelukkig zitten binnen de sociale wetenschappen nauwelijks vrouwen, dus we hoeven niet bang te zijn voor vrouwelijke politieke correctheid.

Oh wacht.

Bart_Bart | 06-08-12 | 19:08

Ik kan me bovendien herinneren dat mevrouw Nanninga hier regelmatig onkuis werd bejegend door roomblanke Hollanders.

Bakito | 06-08-12 | 19:07

Ik pas mij tenminste wel aan.

Ehm hoer?

Kaas de Vies | 06-08-12 | 19:05

De keren dat ik met seksisme wordt geconfronteerd zijn toch vooral tijdens het GS vrijmibo-topic.

Bakito | 06-08-12 | 19:05

Maar als 99% zo is, mogen we die 1% toch wel over diezelfde kam scheren?

Steuntrekkert | 06-08-12 | 19:04

Ik zag een paar dagen geleden die van der Lijde bij RTL? Da's pas een hoer.

Leo* | 06-08-12 | 19:04

Als je een gebrek aan beschaving gewoon cultuur noemt dan klinkt het best wel fijn en is er niks aan de hand. Toch?

Godsammekraken | 06-08-12 | 19:04

-weggejorist-

Mark van Leeuwen | 06-08-12 | 19:04

In Amsterdam verdwijnen de hoeren ook al uit het straatbeeld.

reageerbuis | 06-08-12 | 19:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken