Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Dode na streetrace in Utrecht

bmwstraatraceklootdzak.jpg Dan ben je een klootzak: met je dikke BMW illegaal straatracen, uit de bocht vliegen en vervolgens twee nietsvermoedende tegenliggers dood en zwaar gewond tegen een boom laten rammen. Cartesiusweg, vanmiddag in Utrecht. Politie heeft bestuurder van BMW (die uiteraard zonder kleerscheuren kon uitstappen) gearresteerd. De overige straatracers in de andere auto worden nog gezocht. Die gingen er na de mede door hun veroorzaakte doodklap namelijk gewoon vandoor. Het gaat om ook een BMW of een Audi, donker van kleur en mogelijk een cabrio. Getuigen kunnen 0900-8844 bellen. Tiefustuig.

Reaguursels

Inloggen

bmw = beste marokkaanse wagen.
is geen moment om grapjes te maken....
mijn hart gaat uit naar het slachtoffers familie....
en naar de bestuurder van het bmw, als ie menselijk is.... zou die nou kut voelen zeg.... mischien kan je wat mee doen dat anderen niet hetzelfde fout gaan maken... hoop dat je de gezond er van af komt... ik ga dr niet van uit dat je zoiets express doet....

pThor | 26-07-11 | 20:29

Ratzing. | 25-07-11 | 21:52
Wáár héb jij het over????

lilluke halve hoan | 26-07-11 | 15:24

Hier heb ik dus absoluut geen medelijden mee.
Liever deze dan die Noren!

Koosjere Moslim | 26-07-11 | 15:15

Wat een paupers zeg, die stoere jongens met hun straatraces... Zouden beter kunnen spelen met hun speelgoedauto's uit een pak ontbijtgranen...

Freaudeau | 26-07-11 | 14:13

martijnberendsen | 26-07-11 | 12:29
Lijkt me geen fin dan? Of wonen die ook in gehuchten tegenwoordig?

Speedfreakz | 26-07-11 | 13:41

we rijden door!

die neger | 26-07-11 | 13:40

@ harob | 26-07-11 | 09:42 |

beter lezen knul

Taxo | 26-07-11 | 12:44

Het is "mede door hen.." en niet "mede door hun..".

Verdiaanse Knoop | 26-07-11 | 12:36

"De bestuurder, een 23-jarige man uit Baambrugge, bleef ongedeerd en is aangehouden"

Dat kunnen er niet veel zijn in zo'n gat, dit moet uit te zoeken zijn en dan schandpalen!

martijnberendsen | 26-07-11 | 12:29

Street racing = rechtse hobby

Godisvoordedomme | 26-07-11 | 11:58

Niet al het BMW volk over 1 kam scheren. Ik heb zelf ook zo'n BMW. 100% standaard uitvoering zonder patser onderdelen. Ik rijd er altijd normaal mee. Was inderdaad geen dure auto om aan te schaffen tweedehands (helaas daarom geliefde Finnen bak) maar het rijdt nog fantastisch en geeft mij als ZZPer talloze belastingvoordelen.

Echt He! | 26-07-11 | 11:24

is in Utrecht? ... ach dan zal Aleid de daders wel weer niet willen opsporen en anders in een villatje stoppen ..

cocas | 26-07-11 | 11:10

sufkut | 26-07-11 | 10:42 | + 0 -
Racen doe je op een circuit, niet op een openbare weg of snelweg. Dan ga je naar mijn mening jezelf maar dood rijden op de autobahn.

bartjeb1989 | 26-07-11 | 10:57

Ik kwam vijf minuten later er langs fietsen, ik werk daar achter. Echt die rode auto lag helemaal in puin, blijkt het dus weer zon straatracer te zijn. Het is daar ieder weekend wel raak met die opgeschoren kut morakkenen.

Rotzak84 | 26-07-11 | 10:54

Wat is er mis met Zandvoort mafkezen? Ik ga toch ook geen schietbaan van jullie achtertuin maken? Gewoon, omdat ik dol ben op schieten en dit graag "vrij" wil doen...

Prof Haarbal | 26-07-11 | 10:53

als je dan toch zonodig moet/wil racen begrijp ik nooit waarom ze dat dan niet op de snelweg doen. Scheelt ook overstekende kinderen en zo. Maar zijn de films al verboden?

sufkut | 26-07-11 | 10:42

Kunnen we dit soort walgelijk tuig niet gewoon voorgoed uit de maatschappij verwijderen? Oh nee, iets met geitenwollensokken, tweede kansen, derde kansen, vierde kansen et cetera.

patat - generatie | 26-07-11 | 10:37

Duidelijk een Finnenbak!

bartjeb1989 | 26-07-11 | 10:26

GS, fuppen deze handel, graag elke laatste dinsdag van de maand een update over dit geval!

Vote/View | 26-07-11 | 10:17

Tja, niet iedereen is uitgerust met een brein!

lanexxx | 26-07-11 | 09:52

Ik zou wel eens willen weten WAT de gevolgen zijn voor de veroorzaker. Dus Geenstijl, blijft dit geval nou eens volgen en hou ons op de hoogte. De BMW eigenaar zal deze wagen misschien met moeite en leningen hebben kunnen aanschaffen, nu heeft-ie geen BMW meer, maar nog wel dure leningen? En de verzekering betaalt niet lijkt me vanwege streetrace? Dus veroorzaker straf, baan kwijt? Zelfs na weekje schoffelen leven toch enigzins ontregelt? Spijt? Vragen....

Roeke Toek | 26-07-11 | 09:50

straatracer dood geeft helemaal niets een gevaar op de weg opgeruimd. prima voor iedereen beter zo

harob | 26-07-11 | 09:42

@Simpele Boerenlul | 26-07-11 | 08:08
Ze zpuden alle over-een-kam-scheerders moeten verbieden. Allemaal!

rara | 26-07-11 | 08:50

Goed mogelijk dat de twee auto's ruzie hadden over een handeltje en dat er sprake was van een achtervolging. Doen die jongens, handelen. Als ze geen afspraak hebben bij de wayong coach natuurlijk.

Dutch | 26-07-11 | 08:49

Wat voor gastjes rijden vaak in dit soort oude 5 series?

Dutch | 26-07-11 | 08:43

@ Mgr. Denwop | 26-07-11 | 08:38
Wel de lusten, niet de lasten zullen we maar zeggen.

BeunDeHaas | 26-07-11 | 08:40

Wat ben je dan een ongelooflijk laf mietje als je dit ziet gebeuren en er tussenuit knijpt omdat je je verantwoording niet durft te nemen. Straatraces zijn zowiezo heel erg 1998. Maar ja, wie niet kan gassen in een kut, gaat gassen zonder nut!

Mgr. Denwop | 26-07-11 | 08:38

Wat ben je dan ook voor eerste klas randmongool, als je denkt dat zo'n straatrace zonder gevolgen is?
En daarna heel lafjes de benen nemen, omdat je tegenstander net twee mensen naar God heeft proberen te jagen.

BeunDeHaas | 26-07-11 | 08:37

Waarom zijn lui in een BMW altijd foute types?
Kunnen ze in Bayern niks aan doen, die maken ook maar gewoon een mooie oto.
Voor een forse straf: waar een wil is is een weg. De juiste tenlastelegging, maximale eis, maximaal vonnis en dus... liever geen D66-rechter voor deze doorgesnoven debiel.

Halbarad | 26-07-11 | 08:31

Dat krijg je ervan als de BMW 5 goedkoper wordt dan een Fiat Brava, mafkezen die denken dat ze er alles mee kunnen.

Vloberto | 26-07-11 | 08:27

@Dirrek, negen jaar voor vier mensen doodrijden. Is relatief weinig toch ? Dus wat gaat deze streetracer krijgen ? (als je het al kunt bewijzen)

Bron: www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenl...

Dirrek | 26-07-11 | 08:17

In de VS kan je tenminste assault with a deadly weapon aan je broek krijgen als je veel te hard rijdt... Met zoveel snelheidsverschil wordt de auto het wapen in die opinie... Zouden ze hier ook moeten invoeren voor idioten die zoveel te hard rijden. Vervolgens dood je ook iemand en verwond je iemand met een dodelijk wapen, omdat je als bestuurder beter zou moeten weten en ervan uit moet gaan dat ALS je iemand raakt, het ook dodelijk kan zijn. Geen verkeersongeluk dus, maar een aktie die leidt tot en die berecht zou moeten worden via het strafrecht.

Ook bezopen trouwens dat je hier ook nog eens voor het gebeuren als geheel berecht wordt.
Je zou toch minimaal 1x moord met voorbedachte rade (de redenatie is dat je het op het moment dat je te hard gaat rijden wéét dat je iemand dood kan rijden als je iemand raakt, maar dit risico bewust neemt!), 1x zware mishandeling met een wapen moeten krijgen.

Dus TWEE misdrijven, niet één overtreding... Maar ja, hier redeneren ze nog vanuit de onwetendheid en domheid van de dader, ipv het leed van het slachtoffer en de gedachte dat hij zich dan maar had moeten verdiepen in de risico's voordat hij in de auto stapt...

Bubba | 26-07-11 | 08:14

Whisper | 25-07-11 | 23:15
sitostick-de2e | 25-07-11 | 23:16
Ik ben zeer benieuwd. Maar wat was de straf van die knul die in Rotterdam met zijn pick-up met hoge snelheid vier mensen het leven uit reed ? Feit is wel, als je van je ex of schoonmoeder af wilt, gebruik geen pistool, maar gebruik je auto.

Dirrek | 26-07-11 | 08:13

Rot eens even op met dat gezeik over BMW en Audi! Zag dat iemand deze merken wilde verbieden. Hoe zat het ook alweer? Iemand die anders is of denkt dan jij moet deaudt, radicaal alles over 1 kam scheren. Volgens mij hebben we afgelopen weekend geziend dat dat op z'n zachtst gezegd niet erg jofel is.... ik verwijs verder naar GS artikel ''De kruistocht van de polarisatie''

Simpele Boerenlul | 26-07-11 | 08:08

sterkte voor de nabestaanden btw.

de betaalautomaat | 26-07-11 | 07:44

Bent u goed verzekerd? Dan is reparatie voor u meestal gratis! * Carglas repareert, Carglas vervangt *

de betaalautomaat | 26-07-11 | 07:43

Het mooiste zou natuurlijk zijn als ze zulke 'volwassen kerels' een dagje opsluiten bij de nabestaanden.

Gerard Brouille | 26-07-11 | 07:32

[pvda mode AAN] voor de boom is slachtofferhulp geregeld [/pvda mode UIT]

FapMaster | 26-07-11 | 06:32

@herodus | 26-07-11 | 03:02
In Nederland is levenslang ook echt levenslang.

De doodstraf is wel wat te ver, alhoewel ik de gedachtengang kan volgen.

Che_cuevara | 26-07-11 | 06:30

circumstancial evidence dat de evolutietheorie niet deugt.

thispissesmeoff | 26-07-11 | 04:30

Je zal maar Rechter zijn in nederland en de maximaal straf moeten opleggen voor dergelijk weggedrag.

Voor het doelbewust met zieke spelletjes andermans leven in de waagschaal stellen moeten er maar twee mogelijkheden zijn. 1) De "doodstraf" of 2) indien men tegen de doodstraf is, "levenslang"

En levenslang moet dan ook de rest van het leven van de dader(s) een heuse straf zijn!

herodus | 26-07-11 | 03:02

Sew EA. Mongolen. #NeedForSpeed

wakkere_nederlander | 26-07-11 | 02:59

Overigens was de bar bij Joop weer dicht. Je gaat toch niet de volgende dag je biertje opeisen terwijl je direct wil proeven hoe het reageert op je bewustzijn. Uitsmijter Jole moet maar eens vervangen worden door iemand die niet direct kijkt naar politieke kleur, maar wat meer nieuwsgierig is naar de smaak van een nieuwe klant.

INH.30CL | 26-07-11 | 02:37

-weggejorist-

Frau Antje | 26-07-11 | 02:35

knight03 | 25-07-11 | 22:56 |
Camera's bij benzinepompen mogen niet zomaar alles opnemen, alleen eigen terrein en niet de openbare weg. Dus daar zullen ze weinig aan hebben.

Dop | 26-07-11 | 02:33

-weggejorist-

Frau Antje | 26-07-11 | 02:28

-weggejorist-

Frau Antje | 26-07-11 | 02:25

-weggejorist-

Frau Antje | 26-07-11 | 02:19

@Frau Antje | 26-07-11 | 02:15
Ik ben dan ook extreem.... maar niet links of rechts, dat weer niet gelukkig.

INH.30CL | 26-07-11 | 02:18

@INH.30CL | 26-07-11 | 02:11
Hey
u bent niet op uw achterhoogd gevallen.

Frau Antje | 26-07-11 | 02:15

@Rammstein | 26-07-11 | 01:52
Ach, carcrash, hit 'n run, ambulance, POLICE.... ergens zie ik een kleine connectie

INH.30CL | 26-07-11 | 02:11

-weggejorist-

Frau Antje | 26-07-11 | 02:04

-weggejorist-

pius | 26-07-11 | 02:04

-weggejorist-

Flapgeit | 26-07-11 | 02:01

-weggejorist-

pius | 26-07-11 | 01:56

-weggejorist-

pius | 26-07-11 | 01:55

Voorwaardelijk opzet, dus doodslag. Toedeledokie en tot over 10 jaar!

Doldwaas | 26-07-11 | 01:53

Ik volg het niet meer ...

Rammstein | 26-07-11 | 01:52

-weggejorist-

Frau Antje | 26-07-11 | 01:52

-weggejorist-

dosis | 26-07-11 | 01:51

-weggejorist-

pius | 26-07-11 | 01:49

-weggejorist-

Frau Antje | 26-07-11 | 01:47

-weggejorist-

INH.30CL | 26-07-11 | 01:46

-weggejorist-

pius | 26-07-11 | 01:45

-weggejorist-

pius | 26-07-11 | 01:45

-weggejorist-

caravaggio | 26-07-11 | 01:44

-weggejorist-

dosis | 26-07-11 | 01:42

-weggejorist-

Frau Antje | 26-07-11 | 01:41

-weggejorist-

pius | 26-07-11 | 01:40

-weggejorist-

pius | 26-07-11 | 01:39

Gevaar of hinder veroorzaken
Maximumstraf: € 2.250,- of hechtenis twee maanden en/of twee jaar ontzegging rijbevoegdheid.
Dood door schuld
Maximumstraf: € 11.250,- of gevangenisstraf drie jaar en/of ontzegging rijbevoegdheid.
Bij tevens rijden onder invloed of ernstige overtreding maximumsnelheid volgt een strafverzwaring (€ 45.000,-).
Letsel door schuld
Maximumstraf: € 4.500,- of gevangenisstraf één jaar en/of vijf jaar ontzegging rijbevoegdheid. Strafverzwaring bij rijden onder invloed (€ 11.250,- of drie jaar gevangenisstraf).
Deelname aan wedstrijden op de weg
Maximumstraf € 2.250,- of hechtenis twee maanden en/of rijbevoegdheidontzegging twee jaar.

de honden blaffen... | 26-07-11 | 01:38

kersenflap | 26-07-11 | 01:36 |
LOL
Ik dacht al, waar gaat dit over?

dosis | 26-07-11 | 01:38

-weggejorist-

pius | 26-07-11 | 01:38

-weggejorist-

Frau Antje | 26-07-11 | 01:37

Is dit een slowchat topic geworden?

artie | 26-07-11 | 01:37

-weggejorist-

pius | 26-07-11 | 01:36

-weggejorist-

kersenflap | 26-07-11 | 01:36

Frau Antje | 26-07-11 | 01:27 |
Spreek me dan rechtstreeks aan.

Whisper | 26-07-11 | 01:36

Frau Antje | 26-07-11 | 01:27 |
Was ist ?

Rammstein | 26-07-11 | 01:34

-weggejorist-

caravaggio | 26-07-11 | 01:33

-weggejorist-

Frau Antje | 26-07-11 | 01:32

-weggejorist-

Frau Antje | 26-07-11 | 01:27

pius | 26-07-11 | 01:19 |
Ja leuk plan. "Pius, voor al uw ontmoetingen sinds 2010"
'
Anyway, ik ga dus werken voor een bedrijf dat e-learning modules aan bedrijven verkoopt, die gericht zijn op een (positieve) gedragsverandering bij leaserijders.
'
Kan het halve land wel gebruiken tegenwoordig; een beetje positieve gedragsverandering. Zag vanavond nog twee jonge gasten ruzie maken op de weg. Bij het stoplicht uitstappen en een beetje moeilijk doen tegen elkaar, terwijl het verkeer al weer was gaan rijden. Ik heb uiteraard staan kijken - gratis entertainment is gratis entertainment.

dosis | 26-07-11 | 01:26

wat een woestijn.

pius | 26-07-11 | 01:22

@Frau Antje | 26-07-11 | 01:20
Doneren is wel een beetje achterlijk, dus dat klopt wel weer.

AntiSoof | 26-07-11 | 01:22

-weggejorist-

Frau Antje | 26-07-11 | 01:20

-weggejorist-

pius | 26-07-11 | 01:19

Ha, de nightshift. Daar zijn ze weer.
Mongolen zijn het, mensen die zo rijden.
Als je niet op de weg zit om veilig van A naar B te komen, wat doe je dan uberhaupt op de weg?
* wel Duitse woorden schrijven kan, maar geen trema's plaatsen omdat ouderwets toetsenbord.

dosis | 26-07-11 | 01:18

-weggejorist-

pius | 26-07-11 | 01:18

een ieder zit nu op een eigen eiland.
ook eilanden zijn niet veilig. twitter, geen stijl, de reaguurder, frontaal naakt, artikel 7, als een ieder weer even naar het vaste land komt.Een eigen kerk is leuk, maar hopeloos. Free the banned people.

caravaggio | 26-07-11 | 01:16

Johan1438 | 26-07-11 | 01:04 |
Eindhoven. Nog zo'n "vriendelijke" omgeving, auto-technisch.

Rammstein | 26-07-11 | 01:14

Hölzenbein | 26-07-11 | 01:12

Tuurlijk zijn er gradaties.

pius | 26-07-11 | 01:14

AntiSoof | 26-07-11 | 01:04

Nu je het zegt;)

pius | 26-07-11 | 01:13

@pius | 26-07-11 | 01:11
Ik heb het meer met de ouders te doen. Stel je voor het is je zoon of dochter...

Hölzenbein | 26-07-11 | 01:12

Frau Antje | 26-07-11 | 01:09

Das weiss ich nicht. Aber du has recht.

Naturlich;)

pius | 26-07-11 | 01:12

Hölzenbein | 26-07-11 | 01:07

Zelfs met hen heb ik te doen. Jong en overmoedig.

karma will kill them.

pius | 26-07-11 | 01:11

@pius | 26-07-11 | 01:04
Op twitter òf in z'n BMW
what's the difference.

Nou ja,

Hauptsache es geht ihm gut.

Frau Antje | 26-07-11 | 01:09

Johan1438 | 26-07-11 | 01:04 |
Maar hopen dat het niet gaat afhangen van de bestuurders van de andere betrokken wagen / bestuurders.. Een beetje advocaat hier in 0031 overtuigt de gemiddelde D66 rechter in een handomdraai...

Whisper | 26-07-11 | 01:08

@pius | 26-07-11 | 00:58
Heb wel gevoel voor de slachtoffers, maar absoluut geen voor de veroorzakers (het straattuig). Als dat rechts is, dan is het maar zo.

Hölzenbein | 26-07-11 | 01:07

Jeugdige overmoed met een tragische afloop. Ontzettend triest maar van alle tijden.

Alleen de vorm veranderd.

pius | 26-07-11 | 01:06

Vrouwen met een bakfiets zijn geil. Jezus! Die zijn pas wakker. Niks klote blik, échte stuff willen die. Lekker trappen op die grote pedalen hun kroost voortploeterend op een maandagmiddag na de krach. Euhh, cresh. Crach? Kres? Hoe schrijf jhe dat eigenlijk?

AntiSoof | 26-07-11 | 01:04

Ik bezoek Utrecht regelmatig per auto. Als je agressieve weggebruikers zoekt, dan ben je daar aan het juiste (lees: foute) adres. Ik durf overigens wel te wedden dat de rechter hier 'dood door schuld/doodslag' bewezen gaat achten en bestuurder van BMW voor fiks aantal maanden onvoorwaardelijk achter tralies verdwijnt.

Johan1438 | 26-07-11 | 01:04

-weggejorist-

pius | 26-07-11 | 01:04

-weggejorist-

Frau Antje | 26-07-11 | 01:02

@Rammstein | 26-07-11 | 00:57
Heb het wel goed gelezen. Alleen weer jammer dat onschuldige mensen de dupe zijn van het straattuig. Goed dat ze er een hebben. Nu die andere nog.

Hölzenbein | 26-07-11 | 01:02

Ik rijd dagelijks motor (inmiddels 30 jaar+). Voordeel van zo'n voertuig is dat je bij een verkeerslicht lekker vooraan kan gaan staan om als eerste weg te zijn, hetgeen op een motor geen grote inspanning vergt. Soms sta je tussen 'normale' automobilisten te wachten op het groene licht, soms zie je meteen dat er van die kandidaten (Audi,BMW,VW-Golf) staan die in bovengenoemde topic beschreven zijn. De ervaring leert me dat voornoemde types altijd geneigd zijn om te denken dat ze me kunnen verslaan bij een stoplicht sprint. Ik doe daar dan niet aan mee en laat ze lekker gaan. Menigmaal zie ik dat ze hun voertuig nauwelijks beheersen bij dat soort capriolen. Ze hebben alleen nog maar aandacht voor de uitdaging om de snelste te zijn. Helaas heb ik al twee maal gezien dat dit ongunstig afliep voor andere weggebruikers. Daarnaast éénmaal een petje met een VW-Golf van een jaar of 20 die fataal tegen een viaduct aanreed. Tussen zijn stoplichtstart en zijn dood zat ongeveer 3 seconden.
Ik vermoed dat dit in dit beschreven topic ook plaatsgevonden heeft. Overigens de discussie welke auto veilig is doet er hier niet toe. Die BMW tikte de auto voor hem aan. Vervolgens knalde de Japanner zijdelings tegen een boom. Andersom; Als een Japanner een BMW aantikt, die daarna zijdelings tegen een boom klapt?

artie | 26-07-11 | 01:01

@kersenflap | 26-07-11 | 00:48
Sarcasme is me, naast cynisme niet vreemd idd.

AntiSoof | 26-07-11 | 01:01

kersenflap | 26-07-11 | 00:52

Ha. Ik snappum. sorry.

Progressief ego? Dus hij groeit nog steeds.

Daar kan je best weleens gelijk in hebben.

pius | 26-07-11 | 01:00

Rammstein | 26-07-11 | 00:54 |
:) U duidt op een MMH-tje a la gisteren-avond?
Nooit. Nie. Never. Nunca. Jamais. Tidak Pernah.

Nee, het gaat om een zgn. 'terugtrekkende haarlijn'

:) voor u.

Whisper | 26-07-11 | 00:59

Hölzenbein | 26-07-11 | 00:50

Mijn god wat een rechtse ongevoeligheid.

pius | 26-07-11 | 00:58

Hölzenbein | 26-07-11 | 00:50 |
In dit geval zit u er een beetje naast. Lees het nog eens.

Rammstein | 26-07-11 | 00:57

"door hun veroorzaakte". Ixou zeggen: "door hen veroorzaakte". Begrijpelijk, verontwaardiging, boos, spellchecker mist hem, maar toch.....

Hapax | 26-07-11 | 00:57

@Hölzenbein | 26-07-11 | 00:50
Zolang ze op hun eigen weg helft blijven
ja.

Frau Antje | 26-07-11 | 00:56

kersenflap | 26-07-11 | 00:52

Ik een bakfiets? Of u.

Dat is me niet helemaal duidelijk;)

pius | 26-07-11 | 00:56

Whisper | 26-07-11 | 00:50 |
Zolang je het niet compenseert met auto of rijstijl, is er niets aan de hand.
Oh, en geen "comb-over" vanzelfsprekend.

Rammstein | 26-07-11 | 00:54

pius | 26-07-11 | 00:37 | + 1 -
Exact.
Uw progressieve ego uit zich bijvoorbeeld weer in een bakfiets. Zo'n lomp en onbehouwen ding dat vaak de halve stoep blokkeert zodat iedereen er met een boog omheen moet lopen. Maar dat doe ik graag hoor, ieder zijn meug.

kersenflap | 26-07-11 | 00:52

Rammstein | 26-07-11 | 00:43 |
'Kalend' was nl. het enige criterium dat van toepassing zou kunnen zijn... Soms spijtig genoeg. Aan de andere kant; misschien staat het wel 'gesoigneerd..'

Whisper | 26-07-11 | 00:50

Probleem met straattuig lost zich zo te zien van zelf op. Mag ik zeggen eigen schuld dikke bult, ja dat mag ik zeggen.

Hölzenbein | 26-07-11 | 00:50

AntiSoof | 26-07-11 | 00:43 | + 0 -
Ik neem aan dat u sarcastisch bent in deze.

kersenflap | 26-07-11 | 00:48

Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaarsons,

hoe krijg ik het wieder op een rijtje?

Kan drukkOn wat ik wil,
maar lukt niet.

Frau Antje | 26-07-11 | 00:48

AntiSoof | 26-07-11 | 00:43

Dat is scherp verwoord doch u heeft zeker een punt mijn waarde. Ik ken er velen die bij het uitstappen minstens twintig centimeter krimpen.

Carbouters noem ik ze.

pius | 26-07-11 | 00:48

@Tommygunner | 25-07-11 | 21:19 | e.a.

idd knap dat je met 50kmh je auto zo tegen een boom aan parkeert. In andere reacties wordt wellicht verklaart dat die auto er zo uit ziet na het verknippen van de auto, maar ik denk niet dat ze de auto er ook nog even bij hebben ingekort.

Knappe auto die van een standaard 3.5m lengte ineens 2m wordt @ 50km/h tegen een boom. Een goede opgekrulde motorkap had ik nog wel geloofd.

OMEGA-ThundeR | 26-07-11 | 00:47

Solid Snaak | 26-07-11 | 00:36 | + 0 -
De touring vind ik ook nog wel te doen.

kersenflap | 26-07-11 | 00:47

@Rammstein | 26-07-11 | 00:45
Overblijvertjes zijn muurbloempjes. Te lelijk en te eigengereid om een relatie aan te gaan.

AntiSoof | 26-07-11 | 00:46

AntiSoof | 26-07-11 | 00:40 |
Wat zijn overblijvertjes ? Eten ze tussen de middag op school ?

Rammstein | 26-07-11 | 00:45

Wat waren de slogans ook alweer... oh ja: BMW maakt rijden geweldig; BMW, the ultimate driving machine... Dat laatste dus maar letterlijk nemen.

Gelukkig hebben we in Utreg een goede, snel optredende burgemeester die meteen van aanpakken weet... Oh nee, dat was in utopia

Tena Lady | 26-07-11 | 00:44

@pius | 26-07-11 | 00:37
Groot ego, grote bak. Hoe dommer en eigenlijk hoe triester, hoe hoger op de wieltjes hè? Jeetje, dat dat soort zich niet schaamt in die grote auto's! Ze roepen in wezen; Ik ben DOM, ik ben achterlijk, ik deug eigenlijk niet.

AntiSoof | 26-07-11 | 00:43

Whisper | 26-07-11 | 00:37 |
Neh, ik heb toch geen idee hoe je er uit ziet. Maar het valt me vaak op.

Whisper | 26-07-11 | 00:35 |
That's kewl.

Rammstein | 26-07-11 | 00:43

@Rammstein | 26-07-11 | 00:33
Zeg, de dametjes kunnen er ook wat van hoor. Vooral die overblijvertjes.

AntiSoof | 26-07-11 | 00:40

Ik heb geen auto. Nou heb ik die ook niet nodig natuurlijk.

Mijn ego is groot genoeg zonder.

pius | 26-07-11 | 00:37

Rammstein | 26-07-11 | 00:33 |
'Kalend'.. da's toch hoop ik niet op de man af, he? :)

Whisper | 26-07-11 | 00:37

kersenflap | 26-07-11 | 00:31 | + 0 -
Tsjaa, daar heeft u wel een punt natuurlijk. De Touring uitvoering dan? Die is nog niet gekaapt door woonwagenbewoners en jongeren uit de schilderswijk.

Solid Snaak | 26-07-11 | 00:36

Rammstein | 26-07-11 | 00:33 |
Wij zijn het zo eens met elkaar.
*flauwe grap achterwege laat, wegens te veel respect en / of zelfoverschatting ( :))*

Whisper | 26-07-11 | 00:35

Whisper | 26-07-11 | 00:22 |
Ik begrijp uw rijstijl, ik ben zelf echt de braafste niet. Maar bumperklevers, last-minute invoegers, niemand er tussen laters, agressieve mannen, kalend, klein pikkie, grote auto.

Rammstein | 26-07-11 | 00:33

Frau Antje | 26-07-11 | 00:29 |
Kennelijk. *beleefd hint vragen doet*

Whisper | 26-07-11 | 00:33

Solid Snaak | 26-07-11 | 00:24 | + 0 -
Het ís ook een prachtige wagen. Alleen is het model sinds haar pensionering helaas gekaapt door paupers en berbers. Dat maakt het (helaas) tot een auto waar een normaal mens niet meer in gezien wil worden. Ik niet althans.

kersenflap | 26-07-11 | 00:31

@Whisper | 26-07-11 | 00:24
UhuH,

heb je die pica gemist.

Frau Antje | 26-07-11 | 00:29

(is moet was zijn natuurlijk)

Solid Snaak | 26-07-11 | 00:24

Frau Antje | 26-07-11 | 00:20 |
Niet van de 'ritjes' ... Wel voor langere trips? :)

NB: I think I know how to dress @ Oktober-fest...:)

Whisper | 26-07-11 | 00:24

Ik wil toch even inhaken op pauper bak dit en pauper bak dat. Dit is toch een prachtige 5'er hoogstwaarschijnlijk 6 in lijn? Kom op mensen, jaloers omdat jullie groen moeten rijden van moeders de vrouw of van de baas en nu met een polo blue motion zitten...

Solid Snaak | 26-07-11 | 00:24

Tjsa, ik kan eigenlijk maar 1 passende straf bedenken voor dit soort daders. U zult begrijpen wie de dummies in dit geval zouden moeten zijn
www.youtube.com/watch?v=5ZI7ZLXBtvY

INH.30CL | 26-07-11 | 00:23

Rammstein | 26-07-11 | 00:17 |
None of the mentioned. Standaard; iets te hard. Dan moet je denken aan een 'laffe' 127km/h. Word ik net niet geflitst, rijd ik (voor mijn gevoel) lekker mee / door... Niet irritant hard... want dat bedoelde u toch? Van die a-socialen..

Whisper | 26-07-11 | 00:22


Valt er hier nog wat te ehhh, te ehh, reaguren?

Willianus Wortelus | 26-07-11 | 00:20

@Whisper | 26-07-11 | 00:15
JodeléHitie,

en vraag maar ff aan Rammstein wat te dragen::))

Frau Antje | 26-07-11 | 00:20

@Whisper | 26-07-11 | 00:14
Mannn,

vind je heel aardig, (en niet voor kop wil stoten)

maar ben niet zo van de ritjes.

Frau Antje | 26-07-11 | 00:17

Whisper | 26-07-11 | 00:04 |
Ik snap de haast ook nit. Ligt je vrouw te bevallen ? Heb je een donornier in je kofferbak ? Ben je hartchirurg ? Oké dan. En dan nog.

Rammstein | 26-07-11 | 00:17

Whisper | 26-07-11 | 00:15
Sorry Joris. Ik wijt het aan server-problem.

Whisper | 26-07-11 | 00:16

Frau Antje | 26-07-11 | 00:14 |
Oktober-Festen? Optie?

Whisper | 26-07-11 | 00:15

Frau Antje | 26-07-11 | 00:14 |
Oktober-Festen? Optie?

Whisper | 26-07-11 | 00:15

@Whisper | 26-07-11 | 00:09
Ja inderdaad,
met heul veul invoelingsvermogen
en een liter bier op:)

Frau Antje | 26-07-11 | 00:14

Frau Antje | 26-07-11 | 00:10 |
U heeft er zo eentje? Of ritje maken?
*vurig hoopt op ritje*
*Aarzeling proeft en snapt*

Whisper | 26-07-11 | 00:14

@Whisper | 26-07-11 | 00:05
nou
UH
laat ik het zo zeggen;
ja.

Frau Antje | 26-07-11 | 00:10

Frau Antje | 26-07-11 | 00:03 |
Die lijkt op Michael Schumacher... als je van heeeel veraf kijkt... :)

Whisper | 26-07-11 | 00:09

@Merkava | 26-07-11 | 00:03
*gaat tandenborstel vast schrobben*.

Frau Antje | 26-07-11 | 00:06

Frau Antje | 25-07-11 | 23:57 |
Heeft u er zo eentje? *ritje maken wil*

Whisper | 26-07-11 | 00:05

Rammstein | 25-07-11 | 23:56 |
Zo'n intense bloedhekel aan: komen aanstormen in je achteruitkijk-spiegel, soms richting-aanwijzer aan, seinen, vrachtwagens (die lastig kunnen afremmen, toch geen voorrang willen geven (terwijl PKW maar even op de rem hoeft te trappen/terugschakelt; seintje met licht geeft aan LKW; zo van: ik heb je gezien, ga maar.... ik krijg meestal seintje terug van LKW met ri.aanwijzer bij wijze van bedankje)..
Ik rijd standaard wel iets te hard, maar ik kijk 'vooruit.' Scheelt een hoop gerem en gedoe.. Uiteindelijk ben ik sneller weer 'up-to-speed' dan bijv. LKW's..
Maar dat geldt alleen voor A-wegen. Daarbuiten standaard aan de V-max. Zouden meer mensen moeten doen, dunkt me.

Whisper | 26-07-11 | 00:04

@Haerlemmer
Reken maar op een fikse werkstraf!

Merkava | 26-07-11 | 00:03

@Rammstein | 25-07-11 | 23:46
Maken wij er een Jan Hahn topic van;
bedoel je moet toch wat.

Frau Antje | 26-07-11 | 00:03

Dood door schuld. Daar staat toch wel een jaartje of 10 op mag ik hopen?!

Haerlemmer | 26-07-11 | 00:00

@Whisper | 25-07-11 | 23:55
Mooi issie he.

Einmalig!

Frau Antje | 25-07-11 | 23:57

Ik heb een vrij snelle auto en zie dat die petjes me elke dag weer uitdagen tot een stoplicht sprint. Ik vraag me steeds af wat ze nou willen bewijzen.....

Fluim | 25-07-11 | 23:57

Whisper | 25-07-11 | 23:52 |
Dat siert je. Ik zie dagelijks andere types.

DANNY3960 | 25-07-11 | 23:52 |
Over een dodelijk ongeluk.

Rammstein | 25-07-11 | 23:56

Oh ja,

Herbie

is his name.

Frau Antje | 25-07-11 | 23:53

Rammstein | 25-07-11 | 23:46


Tsja, het ging over autos.

DANNY3960 | 25-07-11 | 23:52

DANNY3960 | 25-07-11 | 23:46 |
Sorry. DKW? Mijn Spaans is wat roestig..
In het Duits zou ik komen tot D...(iesel) Kraft Wagen..? Maar waarschijnlijker is dat I am missing the point.. :)

Rammstein | 25-07-11 | 23:46
Eeeuuuh, nou nee. Maar 'mannen' willen nog wel eens afdwalen.. Althans, ik. Excuse me?
Overigens: niet alle huisvaders doen aan "all bets are off.." Ik zie ze wel dagelijks; maar weiger pertinent er deel van uit te maken.

Whisper | 25-07-11 | 23:52

@Rammstein | 25-07-11 | 23:46
Heren? Je bedoelt de jongens? Ga toch heen met je heren! Er is hier minimaal één heer aanwezig.

AntiSoof | 25-07-11 | 23:52

@Rammstein | 25-07-11 | 23:46
NoNoNo

Zo,

haalt Beetle van stal.

Frau Antje | 25-07-11 | 23:52

Gaan de heren er nu een Top Gear van maken hier ?

Rammstein | 25-07-11 | 23:46

Whisper | 25-07-11 | 23:44


Een DKW zeker?

DANNY3960 | 25-07-11 | 23:46

sitostick-de2e | 25-07-11 | 23:41 |
Ik dacht dat u dat bewust zo schreef: bmA als in dat dat uw A-keuze is... Wel wil ik dan nog graag een 'mezefl' uit uw tegel weghalen.. Ok?
U rijdt professioneel, begrijp ik?

Whisper | 25-07-11 | 23:46

sitostick-de2e | 25-07-11 | 23:41


Oh, ik dacht dat het over een beeemah had.

DANNY3960 | 25-07-11 | 23:45

sitostick-de2e | 25-07-11 | 23:40 |
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar ik begrijp Precies wat u zegt.... :)
(zelf een Spaanse voiture moet besturen, na een Duitse Motor Werke te hebben gereden)

Whisper | 25-07-11 | 23:44

@ mezelf sitostick-de2e | 25-07-11 | 23:40

bmw zelfs, geen bma

sitostick-de2e | 25-07-11 | 23:41

@Whisper | 25-07-11 | 23:27

maar toch wil ik eerlijk gezegd weer een bma, de opel is hoe zallen we het zeggen.... kudt vergeleken met een bmw... maar belastingtechnisch wel aantrekkelijk.

sitostick-de2e | 25-07-11 | 23:40

Excuses, de site/m'n browser doet raar (zie enkel plemsels t/m 21:37)

mygfisbrazilian | 25-07-11 | 23:38

@ Whisper | 25-07-11 | 23:27

ik moest het 18 jaar geleden leren voor de theorie van mijn groot rijbewijs, ik weet er het fijne niet meer van om eerlijk te zijn, maar probeer mezelf mezelf wel een beetje op de hoogte te houden.
en dat artikel 5 was toen bedoeld voor bestuurders die een gevaar vormden/waren voor andere verkeersdeelnemers.
en naar mijn weten is een vermoeden nu al een reden voor artikel 5 omdat het begrip gevaar uitgebreid is.

sitostick-de2e | 25-07-11 | 23:38

sitostick-de2e | 25-07-11 | 22:41 |
Pluspunt: bij Opel "Leben" ze auto's.

Whisper | 25-07-11 | 23:36

@James Lastig | 25-07-11 | 20:54
Begrijpelijk. Jammer alleen dat een groot deel van dat "type volk" Audi is gaan rijden toen BMW na de E39 en E46 lelijke auto's ging produceren.

mygfisbrazilian | 25-07-11 | 23:34

Hoho, maar wacht effe: ben je al niet zwaar gestraft als je in Bie Em Double you rijdt?

perdido | 25-07-11 | 23:32

Dmitri Dmitrievitsj | 25-07-11 | 23:23 |
Hè ja, geef de bomen de schuld.

Rammstein | 25-07-11 | 23:32

@James Lastig | 25-07-11 | 20:54
Begrijpelijk. Jammer alleen dat een groot deel van dat "type volk" Audi is gaan rijden toen BMW na de E39 en E46 lelijke auto's ging produceren.

mygfisbrazilian | 25-07-11 | 23:32

... Dan ben je een klootzak: met je dikke BMW illegaal straatracen,...

Hé Brusselmans! Alle BMW rijders zijn killers zeker?



Neen, ik rijd geen BMW.

DANNY3960 | 25-07-11 | 23:31

@vakantieman | 25-07-11 | 23:21
Ik denk dat er dan wel meer boomknuffelaars zouden overleven, maar je hebt wel een puntje.. Er is zoveel dat we niet weten, maar 1 ding weet ik wel. Rechtvaardigheid is ver te zoeken in deze.

Indates | 25-07-11 | 23:30

Ommezwaai | 25-07-11 | 23:23 |
Inderdaad. Word er moe van. Maar goed. Aanhouder wint.

Whisper | 25-07-11 | 23:30

Deze moordenaars graag levenslang opsluiten.

kipfilét | 25-07-11 | 23:30

Ommezwaai | 25-07-11 | 23:18 |
Be that as it may ..... ik zie de meest keurige huisvaders achter het stuur veranderen in een agressief stuk ellende, in de veronderstelling dat all bets are off in traffic.
Bloedlink.

Rammstein | 25-07-11 | 23:28

sitostick-de2e | 25-07-11 | 23:23 |
Helder. Met name dat 'alomvattend' maakt het lastig te interpreteren, he? Ik heb die term wel eens gehoord bij een programma over streetracers bij een zender van wie "we de naam niet noemen.."

Whisper | 25-07-11 | 23:27

Met recht tyfustuig. Moet ook wel met zo'n pauperbak

PiGGY | 25-07-11 | 23:26

Nog meer flitspalen, dat zal ze leren...

kapotte_stofzuiger | 25-07-11 | 23:24

Het is niet wijs om dikke bomen langs de weg te planten.

Dmitri Dmitrievitsj | 25-07-11 | 23:23

@ mezelf

ik zeg het verkeerd, als er een vermoeden bestaat kan artikel 5 erbij gehaald worden als het ongeval in onduidelijke omstandigheden... artikel 5 is een alomvattend artikel, maar soms erg moeilijk te begrijpen.

sitostick-de2e | 25-07-11 | 23:23

Whisper | 25-07-11 | 23:21
Vergeven.
Optimisme zit bij mij tot in de tenen.
Doch bij het lezen van dit soort nieuws, krommen de tenen....

Ommezwaai | 25-07-11 | 23:23

@spanarchist | 25-07-11 | 23:16
Ah ja,

das hat bloß noch gefehlt.

Frau Antje | 25-07-11 | 23:23

Ommezwaai | 25-07-11 | 23:18 |
Ik ben, soms, een onverbeterlijke optimist. Vergeef het me.
*niet meer naar bekende weg vragen zal*

Whisper | 25-07-11 | 23:21

Echt oneerlijk! Zie je wel dat god niet bestaat!!!!
Indates | 25-07-11 | 20:49 | + 15 -

Dat weet je niet, misschien is het daarboven wel omgekeerde wereld en komen alle criminelen straks in de door de gristenfundi geclaimde hemel en de goeden in de hel. Ik bedoel het is nog steeds niet bewezen hoe het nu zit..

vakantieman | 25-07-11 | 23:21

@ Whisper | 25-07-11 | 23:18

volgens mijn weten wel, zelfs een vermoeden kan al genoeg zijn.

sitostick-de2e | 25-07-11 | 23:20

Whisper | 25-07-11 | 23:15
Uiteraard valt of staat alles bij de etnische achtergrond en de genoten jeugd van dit heerschap..
Dus reken maar op het ergste.

Ommezwaai | 25-07-11 | 23:18

sitostick-de2e | 25-07-11 | 23:16 |
Kan dat ook toegepast worden wanneer het niet 'live' is geconstateerd (op heterdaad) door KLPD?

Whisper | 25-07-11 | 23:18

Bayrische Müll-Werke

't is nix,
en wordt het nooit.

Frau Antje | 25-07-11 | 23:17

Ik wacht nog even met mijn mening over deze chauffeur geven totdat joop.nl duidelijk maakt dat het hier ofwel om een gedemoniseerde en getraumatiseerde slachtoffer met een slavernij-verleden gaat of om een blonde blauwogige rechts-extreme pvv-stemmer.

spanarchist | 25-07-11 | 23:16

@ Dirrek | 25-07-11 | 23:11

ooit van artikel 5 gehoord in wvw?
ik zeg verder niks, maar met hulp van dat artikel kan de straf weleens hoger worden dan u denkt.

sitostick-de2e | 25-07-11 | 23:16

Dirrek | 25-07-11 | 23:11 |
Ik ben geen jurist, maar kan het zo zijn dat het 'dood door schuld' o.i.d. wordt? Of moet er dan weer 'extra bewijs (beelden, getuigen)' worden opgevoerd en aangetoond?
't Is idd triest als uw constatering bewaarheid blijkt te zijn.

Whisper | 25-07-11 | 23:15

Valt volgens mij onder de wegenverkeerswet. En die kent geen moord of doodslag. Dus de strafmaat wordt iets in de orde van grootte van een twee keer niks.
Triest hoor.

Dirrek | 25-07-11 | 23:11

Misschien moet ik voor ik de auto instap standaard ff dit nieuwsbericht lezen in het vervolg!

ZwitsalFace | 25-07-11 | 23:09

Ben ik net blij te lezen dat de bestuurder is opgepakt, realisser ik me dat hij door een Nederlandse rechter berecht zal worden. Da's een domper, weer geen gerechtigheid.

Zuigdiert | 25-07-11 | 23:05

Merkava | 25-07-11 | 23:01 |
Kunnen we lang wachten waarschijnlijk...

knight03 | 25-07-11 | 22:56 |
Zoals gezegd, ben er niet bekend, maar hoop dan maar dat er 'beeld' is.

Whisper | 25-07-11 | 23:04

@Whisper
Mocht het het geval zijn (niet waarschijnlijk natuurlijk) dat het een fin was, dan zal hij het ontkennen. Justitie kan dan alle foto's hebben die ze nodig hebben, veroordelen zullen ze hem toch niet zonder bekentenis hier in Utrecht. Maar laten we maar eens afwachten wat de politie meldt hierover.

Merkava | 25-07-11 | 23:01

Whisper | 25-07-11 | 22:58
De wens is de vader van de gedachte....

Ommezwaai | 25-07-11 | 22:59

Ommezwaai | 25-07-11 | 22:34 |
Zo te 'horen' heeft DerWaarheid gehoor gegeven aan uw suggestie inzake de 'vrije val.' :)

Whisper | 25-07-11 | 22:58

@Whisper | 25-07-11 | 22:49
Je moet hopen dat de camera's van de tankstations de auto's langs hebben zien flitsen, hetgeen ik betwijfel.

knight03 | 25-07-11 | 22:56

Merkava | 25-07-11 | 22:53 |
Ik begrijp het. In dat geval kan het kenteken natuurlijk ook niet aan de 'rechtmatige' eigenaar / bestuurder worden gelinkt. Excuus. Had ik kunnen / moeten weten.

Whisper | 25-07-11 | 22:55

Het is ook idioot om een straatrace daadwerkelijk uit te voeren binnen de bebouwde kom of zelfs in de buurt van het normale verkeer. Maar gaat het dan fout, neem dan je verantwoordelijkheid. Niet dat dat helpt om alles ongedaan te maken, maar HULP is altijd gewenst.. Van getuige tot aan verdachte. Je medemens helpen en je straf zonder enig tegenstribbelen aanvaarden.

WeerEenPilsjeOp | 25-07-11 | 22:55

En bovendien is de politie er doodsbang voor.

Merkava | 25-07-11 | 22:54

Als ie hem met 130 achterin een auto propt die 50 rijdt en ze zijn even zwaar (denk eigenlijk dat de BMW zwaarder is..) gaat de voorste auto daarna op z'n minst 90, als de BMW tenminste daarna nog snelheid heeft en niet al zijn energie doorgeeft aan de auto daarvoor... En dan tegen een boom knallen, brrr...

*rilling, Bubba rijdt daar best wel eens...

Bubba | 25-07-11 | 22:54

@Whisper
Haha! Camera's in Utrecht. Heb je wel eens gezien hoe een fin op een camera reageert? Het stikt hier van die lui.

Merkava | 25-07-11 | 22:53

Ommezwaai | 25-07-11 | 22:45 |
'Staven' van uw eerdere tegel: +1

Whisper | 25-07-11 | 22:53

knight03 | 25-07-11 | 22:21 |
Hangen er ook geen camera's? In en rondom Eindhoven - Helmond (waar ik nog wel eens kom) stikt het er van; naar ik meen om de 'verstopping / drukte' te kunnen 'meten.' In dat geval immers zou een kenteken toch relatief simpel te achterhalen moeten zijn...
Maar ik ben ter plaatse (Cartesiusweg) niet bekend..

Whisper | 25-07-11 | 22:49

@AntiSoof | 25-07-11 | 22:35 |

precies!!!

overVecht | 25-07-11 | 22:45

Geluk is met de dommen, kan je nagaan hoe gestoord deze mongaul moet zijn.

Xel | 25-07-11 | 22:45

johan902 | 25-07-11 | 22:35
Juweliers worden tegenwoordig ook overdag van hun snuisterijen ontdaan.
Zo gaat dat heden tegen dage in NL....

Ommezwaai | 25-07-11 | 22:43

Ommezwaai | 25-07-11 | 22:39 |
Ik ben dan ook van mening dat 'DerWaarheid4' eerst nog maar eens de delen 1, 2 en 3 bestuderen moet.
*evengoed blij is dat ik de zolder niet meer hoef af te zoeken*

Whisper | 25-07-11 | 22:43

@ DerWaarheid4 | 25-07-11 | 22:21
Sterf alsjeblieft even langzaam af vanaf je teennagel. Had zo graag gewild dat jij in die rode Honda Civic had gezeten. Ik zou op je graf spugen, galbak...

Billy Odol | 25-07-11 | 22:42

ik was het niet, heb mn lease bmw vorige week in moeten leveren voor een opel insignia.

sitostick-de2e | 25-07-11 | 22:41

Overdag straatracen? Sorry maar dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk
johan902 | 25-07-11 | 22:35 |
Of weg sprinten van een verkeerslicht.
Maar denk je in: je hebt een IQ van een aansteker. Nog steeds onwaarschijnlijk?

Spaghetti Monster | 25-07-11 | 22:40

@Whisper | 25-07-11 | 22:36
Geen dank fluistertje..
Dat soort dingen doe ik graag voor de wat minder begaafde medemens zoals DerWaarheid4.

Ommezwaai | 25-07-11 | 22:39

DerWaarheid4 | 25-07-11 | 22:21 |
Aha.. ik zie dat Ommezwaai | 25-07-11 | 22:34 |
Hoofdstuk 1 reeds voor u heeft samengevat.

Merci @ Ommezwaai.

Whisper | 25-07-11 | 22:36

Overdag straatracen? Sorry maar dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk

johan902 | 25-07-11 | 22:35

@knight03 | 25-07-11 | 22:21
Die weg is buiten de singels, dus dat is maar werkvolk. Dat telt niet als echt Utrecht.

AntiSoof | 25-07-11 | 22:35

DerWaarheid4 | 25-07-11 | 22:21
Stond je erbij met je laser ofzo?
Wat een domme opmerking.
Met 50 frontaal op een boom is hetzelfde als een vrije val van 10 meter.
Probeer het maar eens, stel ik voor.

Ommezwaai | 25-07-11 | 22:34

Het hoort niet. Ik ben het er niet mee eens. Straatracen zou veboden moeten zijn. Oh, nee. Dat is het al. Nou, auto's verbieden dan maar. Weg met dat klote blik.

AntiSoof | 25-07-11 | 22:33

DerWaarheid4 | 25-07-11 | 22:21 |
*Lesboek 'Natuurkunde - deel 1' voor u opzoeken gaat*

Whisper | 25-07-11 | 22:33

Een mooi einde voor de volgende 2 fast 2 furious film. Waarna een grote klopjacht volgt en Vin Diesel en kornuiten worden uitgeschakeld en het recht zegeviert. Een happy end, want zo chauvinistisch ben ik dan ook wel.

Reaguurbuis baby | 25-07-11 | 22:30

Schijnt dat Ruben Nicolai op de plaats delict is gesignaleerd in verband met een programma: 'De allerslechtste chauffeur van Nederland.'
Was de finale dan. Levenslange rijontzegging is wat mij betreft de hoofdprijs.

Whisper | 25-07-11 | 22:26

Laffe honden... Net als die dwaas een paar weken geleden in Hoofddorp met 220... Opknopen!

Rainbowwarrior | 25-07-11 | 22:23

-weggejorist-

DerWaarheid4 | 25-07-11 | 22:21

Op de Cartesiusweg wordt vaak veel te hard gereden en de gemeente doet er niets aan. Al jaren geleden hadden een of meerdere flitspalen kunnen worden neergezet.
De opgepakte bestuurder zal er wel weer van af komen met een paar maanden rijontzegging en een taakstrafje, een familie weer in treurnis achterlatend.
En waar is onze PvdA burgemeester Wolfsen?! Met vakantie zeker.

knight03 | 25-07-11 | 22:21

Wat een KLOOTZAK die BMW bestuurder!

GlaskoninG | 25-07-11 | 22:17

woefdrammer | 25-07-11 | 22:12 | + 0 -
Aha ja , daar kom ik nooit en vooral
niet bij woonboot 45 .

Eurotokkie | 25-07-11 | 22:14

@Jackanders | 25-07-11 | 21:28
Prima idee, maar dan liever voordat ze een iemand naar de andere wereld helpen.

KapiteinHaddock | 25-07-11 | 22:13

@MichieldeMuiter | 25-07-11 | 22:08 De zeugen wel...

Treurig varken | 25-07-11 | 22:13

Eurotokkie | 25-07-11 | 22:07 |

Hoeren.

woefdrammer | 25-07-11 | 22:12

Treurig varken | 25-07-11 | 22:05
Jij hebt makkelijk praten.Varkens laten zich altijd rijden...

MichieldeMuiter | 25-07-11 | 22:08

@ kersenflap | 25-07-11 | 22:02 | + 0 -
En dan te bedenken dat ik vroeger 3 Volvo's gehad heb, de mooiste was deze: www.volvomotorrevisie.nl/local/anniecm... in exact dezelfde kleur. Maar dat was in een tijd toen Audi net bekend begon te worden.

vandezijlijn | 25-07-11 | 22:08

Moge deze losers, de rest van hun miserabele bestaan, doormaken in een never ending traumatische toestand, en een niet aflatende financiële aderlating.
Ugh.. ik heb gezegd

Pierre Lebon | 25-07-11 | 22:07

woefdrammer | 25-07-11 | 22:05 | + 0

Wat is dat ?

Eurotokkie | 25-07-11 | 22:07

@woefdrammer | 25-07-11 | 22:05
Dat jij dat dan weer weet.....

borderliner | 25-07-11 | 22:06

O.K. Audi niet want die maakten tot 15 jaar geleden allen maar troep! Maar veel vroegere BMW types zitten nu in een Audi.

Treurig varken | 25-07-11 | 22:06

Van mij mag die debiele BMW rijder de komende 25 jaar elke dag van achteren worden aangereden door Bubba!!! Maar dan ook elke dag.

borderliner | 25-07-11 | 22:06

Dat is vlak bij het Zandpad (rooie brug).

woefdrammer | 25-07-11 | 22:05

@kersenflap | 25-07-11 | 21:49 Pffff, zelfs 1 serie en A3 rijders voelen zich alsof ze in een 7 serie of A8 zitten. Zielig volk m.i. helaas is bumperkleven en afsnijden vaak niet te pakken maar het zijn bijna altijd die twee merken. Typerend en dat is al decennia zo.

Treurig varken | 25-07-11 | 22:05

Reykjavik | 25-07-11 | 21:59

Neuh hoor, hij fluit/sist wel, maar dan voor voor 't stoplicht vanachter z'n stuur

cucaracha | 25-07-11 | 22:02

vandezijlijn | 25-07-11 | 21:58 | + 0 -
Dat heet afgunst.
Hij moet iedere dag vanuit zijn hokkerige oude volvo polar toezien hoe al dat moois hem voorbij sjeest. Uit frustratie geeft ie dan maar weer eens een slinger aan de sjook.

kersenflap | 25-07-11 | 22:02

Goedverdegoedverrrrr.... toch jammer weer dat die kleautzack niet zelf platgedrukt is tegen een boom. En wat krijgen we straks weer: een strafje van nix. De kleaujeau loopt over een paar maanden weer vrolijk fluitend over straat. Wedden?

Reykjavik | 25-07-11 | 21:59

@ [email protected] | 25-07-11 | 21:24 | + 1 -
Ik snap je reactie niet, die van mij had geen bijbedoeling iig, ik signaleerde alleen maar, maar ik rij dan ook in een A6, in jouw optiek levensgevaarlijke chauffeurs, daarom heb ik in 32 jaar ook nog nooit een ongeluk veroorzaakt, wel een paar keer aangereden.

vandezijlijn | 25-07-11 | 21:58

MichieldeMuiter | 25-07-11 | 21:52 | + 0 -
Juist!
Er stond er laatst eentje voor mij bij het stoplicht in een "opgeleukte" 7-serie van 11 jaar oud. Onder de kentekenplaat stond, en ik citeer: "Don't like my driving style? E-mail me! on: [email protected]"

kersenflap | 25-07-11 | 21:56

kersenflap | 25-07-11 | 21:49

idd de echte BMW/Audi rijders laten liever het embleem van hun wagen zo goed mogelijk zien in je achteruitkijk spiegel.

Eurotokkie | 25-07-11 | 21:55

Valmona | 25-07-11 | 21:53
Eerst inlezen dan reageren.Anders kom je zo dom over...

MichieldeMuiter | 25-07-11 | 21:55

Jezus doe dat dan op industriegebieden snachts. Sukkels.

Ansjo | 25-07-11 | 21:55

Bloodzone | 25-07-11 | 20:52 | + 14 -
Jij riep vast "Islam is vrede" toen de eerste berichten over het drama in Noorwegen binnenliepen he?

baca | 25-07-11 | 21:55

In Utrecht mag dat allemaal. Ongestraft. Vraag maar aan de burgemeester Wolfsen

Artwido | 25-07-11 | 21:54

Vraag me toch af of degenen die dit allemaal afkeuren ook zo reageerden toen GS het filmpje plaatste van man die 300 reed.

Valmona | 25-07-11 | 21:53

kersenflap | 25-07-11 | 21:51
Wel om in te straatracen.

Superior Bastard | 25-07-11 | 21:52

En dat midden in de stad dan ben je toch echt een moordenaar.

Eurotokkie | 25-07-11 | 21:52

Via een elektroniek signaaltje alle autoos 30A45 in bewoond gebied.Automatisch op de stadsgrens.

Ratzing. | 25-07-11 | 21:52

kersenflap | 25-07-11 | 21:49
Chromen Halfords eindpijpje, pluche dobbelstenen aan de spiegel en de No Fear sticker natuurlijk...

MichieldeMuiter | 25-07-11 | 21:52

Superior Bastard | 25-07-11 | 21:45 | + 0 -
Rijkeluiszoontjes rijden doorgaans geen turkenbakken van 10 jaar oud.

kersenflap | 25-07-11 | 21:51

[email protected] | 25-07-11 | 20:59

Ahhh, u bent een soort kunstenaar ofzo?.

Hufter666 | 25-07-11 | 21:50

Treurig varken | 25-07-11 | 21:44 | + 0 -
Wat een onzin om dat op te hangen aan een automerk.
Echte BMW/Audi rijders karren niet rond in dit soort oude exemplaren. Dat doen tokkies, sjonnys en Finnen.
Meestal te herkennen aan de cheap-ass aftermarket rotzooi die ze op zo'n -van oorsprong- kwaliteitsauto plakken.

kersenflap | 25-07-11 | 21:49

altijd jammer dat ze zichzelf niet doodrijden maar onschuldige mensen...

naatholweg | 25-07-11 | 21:46

Rijkeluiszoontje dat uit verveling en bij gebrek aan "normale" uitdagingen in het leven aan straatracen is gaan doen na het zien van een Vin Diesel film.
/oordeelmodus

Superior Bastard | 25-07-11 | 21:45

@kersenflap | 25-07-11 | 21:34 Wat een gelul. Die auto's zijn allemaal goedgekeurd om deel te nemen aan het verkeer op de NL wegen. Dat er dan padden in SUV''s BMW's en Audi's zijn die zich superieur voelen is een heel ander verhaal. Een triest verhaal om precies te zijn.
Dat is wel weer duidelijk.

Treurig varken | 25-07-11 | 21:44

[email protected] | 25-07-11 | 21:38 | + 0 -
Nee, een ietwat gedateerde Alfa Romeo (166). Kwalitatief een kudt bak, maar ik kan die Italiaanse schoonheid nou eenmaal niet weerstaan.

kersenflap | 25-07-11 | 21:44

kersenflap | 25-07-11 | 21:40
Als de auto vol met de zijkant op een boom klapt wordt het een heel ander verhaal...

MichieldeMuiter | 25-07-11 | 21:42

Nacho_Vidal | 25-07-11 | 21:37
tsja.. je hebt waarschijnlijk gelijk

deministerpresident | 25-07-11 | 21:41

-weggejorist-

jiggernaut | 25-07-11 | 21:41

@Boomschade | 25-07-11 | 21:15 Genant. Infaam en abject! Om van over je nek te gaan.
De boomschade in deze is nauwelijks relevant.

Treurig varken | 25-07-11 | 21:40

voldemort | 25-07-11 | 21:35 | + 0 -
Één van tweeën, want met 50 kmh per uur tegen een boompje is peanuts voor een veilige auto.

kersenflap | 25-07-11 | 21:40

kersenflap | 25-07-11 | 21:34
Klopt, daarom rijd ik ook Audi...

MichieldeMuiter | 25-07-11 | 21:39

overVecht | 25-07-11 | 21:29 | + 0 -

Toch nog best wat te doen op zo'n dood stukje industrieterrein.

Miss Daad | 25-07-11 | 21:38

Die idioten denken meestal dat ze stoer zijn en dat ze oh oh zo geweldig kunnen rijden, ze hebben schijt aan alles en iedereen, echt stelletje debielen zijn het, met een IQ van een vlieg.

Goldway | 25-07-11 | 21:38

@kersenflap | 25-07-11 | 21:26
Als Volvo 850 rijder voel ik me niet door u aangesproken ,waarschijnlijk ,,Golf-driver" met ruitenwissers-spoilers ?
.
Laatste reactie btw , zucht.

@Nacho_Vidal | 25-07-11 | 21:37 |

of gebruiken al kraaienpoten...

overVecht | 25-07-11 | 21:38

Ik kan hier gaan roepen dat ik de daders veroordeel en de tering toewens, maar dat hebben anderen vóór mij al gedaan. Die gehalveerde civic doet bij mij de wenkbrauwen fronzen.

kersenflap | 25-07-11 | 21:38

@ overVecht

De hoofdletter zit op de verkeerde plaats.

Der Walzenmueller | 25-07-11 | 21:38

Wat doet die protestleus "nutrecht" daar op de woning heeft dat iets me het ongeluk te maken? Vertel eens...

Wat een trieste en zinloze gebeurtenis met vreselijke gevolgen.

MacVulpen | 25-07-11 | 21:37

deministerpresident | 25-07-11 | 21:35 |
Kinderen weg doen. Enige optie.

Nacho_Vidal | 25-07-11 | 21:37

@Der Walzenmueller |

heeft een auto die naar de tering is een mensenleven gekocht?

overVecht | 25-07-11 | 21:36

Dat soort tuig rijdt hier ook in 020-noord door mijn straat te jakkeren als ik mijn kinderen veilig naar huis probeer te brengen. Ik ben iedere dag bang dat zoiets hier ook gebeurd. Heb al regelmatig zitten te denken om kraaiepoten in de straat te leggen maar dan is het ook gevaarlijk voor nietsvermoedende passanten. Maar er komt een dag dat ik dit soort tuig aan ga pakken als onze vrienden van de politie niks doet! Dit voorval bewijst maar weer dat het hard nodig is.

deministerpresident | 25-07-11 | 21:35

@kersenflap | 25-07-11 | 21:22
Of ze hebben veel harder gereden als 50 of het is een opgelapte schadebak, als de kreukelzones al een keer in de prak hebben gezeten dan kan het er op het oog mooi uitzien maar je mist toch een stuk veiligheid.

voldemort | 25-07-11 | 21:35

kersenflap | 25-07-11 | 21:30 |

Wat is jullie probleem? feit is toch dat die auto naar de tering is en dat dat tot nu toe al 1 mensenleven heeft gekocht. Met je pneumatische schaar ga lekker naar de gamma als je dat zo vet vindt.

Der Walzenmueller | 25-07-11 | 21:35

MichieldeMuiter | 25-07-11 | 21:30 | + 2 -
Het is maar hoe je het bekijkt, maar ik vraag me af of ik me veilig zou voelen in zo'n low-budget Hyundai of chevrolet met alerlei tinnef troep uit Korea.

kersenflap | 25-07-11 | 21:34

@Creaguurder | 25-07-11 | 21:28 |
Zou natuurlijk ook kunnen ja..
Kunnen die doorrijders wellicht gepakt worden op doorrijden na ongeval? Of telt dat niet als je zelf niets geraakt hebt?

nietnietniet | 25-07-11 | 21:33

@Skyline | 25-07-11 | 21:29 |

Cartesiusweg is de drugs en criminaliteitslijn cq weg tussen Overvecht en Kanaleneiland...

De straatweg.... pfffttt die vermijd ik inderdaad het liefst! Herkenbaar voorbeeld!

overVecht | 25-07-11 | 21:32

Voor straf de dader/chauffeur/wannabee coureur laten plaatsnemen in en crashtest-wagen in plaats van en pop.
Het liefst in een Fiat 500 of Panda achtig wagentje.

@ medeplichtigen....... STERF!

Treurig varken | 25-07-11 | 21:32

@polt | 25-07-11 | 21:25: Echt het is niet te geloven wat sommige mensen menen te moeten doen op de weg om te laten zien hoe super zij zijn. Ik hoop inderdaad op een trucker.

Mokum Kosher | 25-07-11 | 21:31

@Creaguurder | 25-07-11 | 21:28
Geen idee... Beter levenslange rijontzegging. Heeft zijn slachtoffer ook.

Nietvoordekat | 25-07-11 | 21:31

Jackanders | 25-07-11 | 21:28 | + 0 -
Lijkt me stug.
Dat pneumatische knippen werkt alleen bij de raamstijlen en de carrosserie. Never nooit niet ga je daar een compleet onderstel mee doormidden knippen. En al helemaal niet als de passagiers nog in de auto zitten.

kersenflap | 25-07-11 | 21:30

kersenflap | 25-07-11 | 21:26
Iedereen die een spiksplinter nieuwe auto heeft gekocht voor onder de 10.000 euro hoort in principe op het fietspad...

MichieldeMuiter | 25-07-11 | 21:30

@ overVecht | 25-07-11 | 21:21 |

Als we de kaart er even bij pakken zien we dat de Cartesiusweg nog geen 500 meter bij ons o zo mooie kanaleneiland vandaan begint, en dat de weg rechtstreeks doorloopt als hoofdweg door kanaleneiland.
Maar ok, op de amsterdamse straatweg loopt ook genoeg tuig, ik ben er zelfs een keer met een mes bedreigd omdat een of ander bondkraagje vond dat hij recht had op mijn telefoon.

Skyline | 25-07-11 | 21:29

@Miss Daad | 25-07-11 | 21:26 |

En ik niet ben gaan oefenen met mijn band....

*iets met DB's studio's mompelt*

overVecht | 25-07-11 | 21:29

Tommygunner&kersenflap
Misschien is de auto doormidden geknipt/gezaagd om bij de slachtoffers te kunnen komen.

Dit soort gastjes moet na de uitgezeten straf verplicht worden een jaartje mee te lopen met de mensen die verkeersslachtoffers als deze uit auto's moeten bevrijden.
Klootzakken!

Jackanders | 25-07-11 | 21:28

@Nietvoordekat | 25-07-11 | 21:25

Die zitten er echt niet mee hoor!
Dat is juist stoer, als je een week rijontzegging krijgt voor het vermoorden van menesen. Dan ben je de man geloof ik in die scene.

Creaguurder | 25-07-11 | 21:28

ZKH EénOog | 25-07-11 | 21:20 |

Laat ik het 'ns politiek-incorrect een zijn met ZKH.

Totaal geen begrip voor de BMW'ert, totaal niet, dat ze maar snoeihard mogen worden aangepakt.

Wel is het zo dat sommige jochies graag hard willen trappen in hun pauperbakkie. Was zelf ook zo'n adolescentje een dikke tien jaar terug. Deed ik lapjes in de nacht van zondag op maandag, op een afgelegen industrieterrein. Ook nog in zo'n Honda VTEC, met andere prutsers.

cucaracha | 25-07-11 | 21:27

@Boomschade | 25-07-11 | 21:15
Om te janken gewoon.

Korporaal Banaal | 25-07-11 | 21:27

Blij dat ik niet ben gaan squashen vanmiddag.

Miss Daad | 25-07-11 | 21:26

[email protected] | 25-07-11 | 21:24 | + 0 -
Doe niet zo ongelofelijk zielig/jaloers.
Het rijgedrag van linksche Gutmenschen die te pas en te onpas op de linker rijbaan blijven plakken met hun cuores, is 1000 keer gevaarlijker!

kersenflap | 25-07-11 | 21:26

Bestuurder 30 jaar de cel in, en nooit meer laten rijden graag. En elke dag herinnerd worden aan het feit dat hij iemand vermoord heeft.

Nietvoordekat | 25-07-11 | 21:26

Klabmongaulen in dat vreselijk dorp utrecht.

Der Walzenmueller | 25-07-11 | 21:26

"Maar alles ging toch goed?" is zo'n argument die ik heel vaak hoor van dat soort mensen.

Ja, tot het een keer niet goed gaat. Dan heb je dus iemand vermoord. En dat draag je dus je hele leven bij je. Om nog maar te zwijgen over de nabestaanden.

Nietvoordekat | 25-07-11 | 21:25

@Mokum Kosher | 25-07-11 | 21:18
Misschien ontmoet ie ooit een vrachtwagen tijdens zijn capriolen. Ik hoop alleen niet dat ie een fiatje meeneemt.

polt | 25-07-11 | 21:25

@MichieldeMuiter | 25-07-11 | 21:21
Een Daewoo zit al op deze wijze in elkaar als je hem tijdens het parkeren per ongeluk tegen een paaltje tikt...

Tommygunner | 25-07-11 | 21:24


@vandezijlijn | 25-07-11 | 21:08

Alles , lees je eigen post ... geen rekening houden met andere mindere degelijke tanks die niet uit de Heimat komen , daar hoef je geen rekening mee te houden met je aso-gedrag als je een ander merk aanrijdt?
.
Ga es in een hoekje jezelf schamen.....
.
Rijgedrag van Audi/BMW-volk is in het algemeen tenenkrommend om het zachtjes uit te drukken.

MichieldeMuiter | 25-07-11 | 21:20 | + 0 -
Zie: kersenflap | 25-07-11 | 21:22

kersenflap | 25-07-11 | 21:24

Tommygunner | 25-07-11 | 21:19 |
Dat vind ik ook erg raar.
Ik ben weleens met 80 kmh per uur met een Renault Megane tegen een boom aangeknald. De voorkant zat lelijk in elkaar, de auto was totall los, maar ik had alleen een gekneusde rib van de gordel die me vasthield. Het interieur was nog geheel in takt.

kersenflap | 25-07-11 | 21:22

@ZKH EénOog | 25-07-11 | 21:20 | + 0 -

Dat bestaat al lang lul-de-behanger. Kortom er is geen andere kant... deze jongens zijn gewoon een stelletje debielen punt uit.

www.rsz.nl/vrij-rijden

Pepijn Goudpalm | 25-07-11 | 21:22

@ZKH EénOog
Misschien vliegveld Teuge?http://apeldoorn.sgp.nl/Nieuws/Overzicht%20plaatselijk%20nieuws_6600/15773.wlid

WittgensteinsNeffe | 25-07-11 | 21:22

@ZKH EénOog | 25-07-11 | 21:20
Die plekken bestaan al hoor. Je mag raden hoe die heten.

nietnietniet | 25-07-11 | 21:22

vandezijlijn | 25-07-11 | 21:19
Lijkt meer op een Daewoo...

MichieldeMuiter | 25-07-11 | 21:21

@Nacho_Vidal | 25-07-11 | 21:13 | + 1 -
Ja, maar dan heb ik het maar gezegd.

vagehond | 25-07-11 | 21:21

Erg ondoordacht.
Mensen die hun voertuig niet normaal kunnen gebruiken moet het recht ontnomen worden om voor een flink tijdje een motorvoertuig te mogen besturen. Laten we beginnen met een jaar of twee, en kijken of ze dan wel volwassen genoeg zijn om aan het verkeer deel te nemen.

b-ry | 25-07-11 | 21:21

Tiefustuig. Uitstekende omschrijving...

Alcoholic | 25-07-11 | 21:21

@Skyline | 25-07-11 | 21:12 |

Dit is eerder in de buurt van Overvecht dan Kanaleneiland....

overVecht | 25-07-11 | 21:21

Auto's verbieden...
Iemand?
Of toch een wapenvergunning voor een MG geven....

WittgensteinsNeffe | 25-07-11 | 21:20

Tweesnijdend zwaard. Deze jongens kunnen wat mij betreft niet hadd genoeg aangepakt worden, want dood door schuld, zo niet doodslag. En dan voorak de medeplichtige(n) voor mijn part levenslang opsluiten, wegens verzuimen verantwoordelijk gedrag te tonen na de daad.

Aan de andere kant, vind ik het ook eens tijd, dat er voor dit soort gasten eindelijk eens een strip wordt aangelegd. Racen doen ze toch, geef ze er dan een locatie voor, waar ze alleen zichzelf doodrijden. Vast wel een uitbater die er gat/geld in ziet.

ZKH EénOog | 25-07-11 | 21:20

kersenflap | 25-07-11 | 21:15
Zet die BMW maar eens tegen een boom aan...

MichieldeMuiter | 25-07-11 | 21:20

hard rijden prima, maar doe het niet waar het dus echt niet kan. (in dat kleine landje dus eigenlijk nergens)

oude pauper bmw (e39), utrecht, zal wel weer een ... zijn.

Dagobert D. | 25-07-11 | 21:19

Inderdaad erg triest dit, maar wat ik vaag vind is dit:

Je mag daar 50km/p/uur, je wijkt uit voor een snelheidsmongol, belandt met 50 tegen die boom, of laat je wat harder rijden en het 70 zijn, maar het punt is dat je auto er dan volgens mij niet zo uit ziet: lockerz.com/s/123565879

Tommygunner | 25-07-11 | 21:19

"De twee slachtoffers raakten na de botsing van de weg en reden tegen een boom"

Dit had ik eerst niet begrepen, vandaar dat de schade aan BMW wel meeviel en die Japanner (Nissan?) gruwelijk was.
Ik hoop dat de veroorzakers flink gestraft worden maar dat zal wel niet.
Wat is een straatrace ? Als je iets afspreekt of is een stoplichtsprint (wie deed/doet dat niet) ook een straatrace ?

vandezijlijn | 25-07-11 | 21:19

-weggejorist-

Mokum Kosher | 25-07-11 | 21:18

/Justitie Nederland modus aan.

De veroorzakers krijgen een week onvoorwaardelijk met een week betaald verlof, verder worden alle BMW's en Audi's verboden.

/Justitie Nederland modus uit.

God allejezus, wat een kleautzakken weer, wat een drama.

Creaguurder | 25-07-11 | 21:17

Godverdomme Tokkie lafbekken.

ad melkert | 25-07-11 | 21:15

Wel typisch,
Het binnencompartiment van de beamer heeft geen krasje, terwijl de Honda gewoon doormidden is gebroken. Beide auto's hebben zo ongeveer hetzelfde bouwjaar.

kersenflap | 25-07-11 | 21:15

Faalhard Wolfsen zegt dat er niets aan de hand is en komt eind oktober met een uitleg.

GSpot | 25-07-11 | 21:14

vagehond | 25-07-11 | 21:11
Je zal zo wel weggejorist worden.

Maar ik ben het wel met je eens. Laffe honden zijn het.

Nacho_Vidal | 25-07-11 | 21:13

@vandezijlijn | 25-07-11 | 21:03 | + 0 -
Medeplichtig aan doodslag danwel dood door schuld.
Als ze tegen elkaar raceten, dan is de bestuurder van de andere auto mededader.

vagehond | 25-07-11 | 21:13

kanaleneiland moet een hek krijgen, dan kunnen ze het dicht zetten zodra er weer eens een misdaad word gepleegt, het hek gaat weer open als de dader zich heeft gemeld bij de politie.
Zal in 90% van de misdaden in utrecht de uitkomst bieden.

vooroordelen? hoe kom je er bij?

Skyline | 25-07-11 | 21:12

Straatracen is dat met 20 km/h te snel door de stad rijden en dan de controle over je voertuig verliezen? Zijn flitsagenten nu ook weer goed?

PierDrie | 25-07-11 | 21:12

vandezijlijn | 25-07-11 | 21:03
Kom kom, die BMW heeft slechts mensen doodgereden. Die andere auto reed veel te hard, dat is een veel zwaarder vergrijp in NL.

James Lastig | 25-07-11 | 21:11

-weggejorist-

vagehond | 25-07-11 | 21:11

Zeg Joris, kan die ingewikkelde melding met oa. de woorden "Server", "error", "problem", "try again" misschien ook even in klare taal melden dat het plempsel ondanks dat gewoon geplaatst is? Scheelt nl. weer een dubbelpost!

nllismaj | 25-07-11 | 21:10

Teveel racegames gespeeld zeker.

Detlev Tarnowitz | 25-07-11 | 21:10

Kom d' r maar in Koos.

ontlullen | 25-07-11 | 21:09

@ [email protected] | 25-07-11 | 20:59 | + -1 -
Wat is er mis met een Audi rijder ?

Overigens een goede reden om nooit een Aziaat te kopen, wat zit dat ding vreselijk in puin terwijl die BMW-bestuurder gewoon uit kon stappen als hij tenminste een gordel aan had.

vandezijlijn | 25-07-11 | 21:08

@zum kotzen | 25-07-11 | 21:06 |

Ik heb wel eens het idee dat jij en ik hetzelfde denken...

overVecht | 25-07-11 | 21:08

Street Rod... heerlijk spel.
Wel een mongool als je dat op de openbare weg gaat zitten spelen.

Spaghetti Monster | 25-07-11 | 21:08

@nietnietniet | 25-07-11 | 21:02
Dat ook :)

polt | 25-07-11 | 21:08

-weggejorist-

nllismaj | 25-07-11 | 21:07

Vond het ook altijd leuk als ik met de (geleende) Jaguar XJR naast zo'n petje voor het stoplicht stond te wachten die alvast met z'n opgepimpte sportieve bak stond voor te gassen.

Nou, de Jag mocht dan 1800 kilo wegen, maar met iets meer dan 4 seconden zat 'ie op 100 km/h. Moest je toch wel een heel erg opgevoerde Honda hebben wilde je dat bij kunnen houden. Jammer dat ik nooit de beteuterde gezichtjes van zo'n Petmans zag.

Nee, hardstikke leuk hoor, hard rijden, maar dan wel verantwoord op plekken waar het mag. En dat is absoluut niet de Cartesiusweg, daar mag je gewoon maar vijftig. Inderdaad erg triest dat de hersenloze veroorzaker zelf gewoon uitstapt. Ik hoop op een passende straf.

nllismaj | 25-07-11 | 21:07

BMW.
Straatracen.
Vluchten na dramatisch ongeluk.
Laat me raden ....

Castle Bravo | 25-07-11 | 21:07

@vandezijlijn | 25-07-11 | 21:03 |

artikeltje 5.... alhoewel haast onmogelijk bewijs is te vinden wie er daadwerkelijk reed...

overVecht | 25-07-11 | 21:06

@vandezijlijn | 25-07-11 | 21:03

Artikel vijfje lijkt me...

zum kotzen | 25-07-11 | 21:06

Dat je een debiel wil zijn is tot daar aan toe, laat daar alleen geen anderen onder lijden joh.... mafkees.

Kingeef1975 | 25-07-11 | 21:04

@vandezijlijn | 25-07-11 | 21:03 |
Ja, en rijontzegging wegens in gevaar brengen van derden.

nietnietniet | 25-07-11 | 21:04

Ik wil niet lullig doen maar die BMW is toch schuldig en niet die andere apen? Die hoef je dan toch niet te zoeken ? Hun straf zal hoogstens een boete zijn voor illegaal racen als ze het al kunnen bewijzen.

vandezijlijn | 25-07-11 | 21:03

Noemt men twee auto's die een sprintje trekken van af het stoplicht tegenwoordig ook al straatracers? Zelfs voor de golf-gti-petjes is dat een belediging....

Epibrateur | 25-07-11 | 21:03

DanDatDus | 25-07-11 | 21:02

Zo'n pauperbak koop je met 1 maandelijkse uitkering + een weekendje hash dealen

KabbelendKontwater | 25-07-11 | 21:03

@polt | 25-07-11 | 21:01 |
ja, ga maar lekker lopen naar de luchtplaats..

nietnietniet | 25-07-11 | 21:02

dat soort auto's............... vaak petje en (zonnebank)kleurtje

achteras | 25-07-11 | 21:02

zonde van die auto. Z'n Pa gaat het niet leuk vinden als hij z'n auto zo terug vindt.

DanDatDus | 25-07-11 | 21:02

sorry.... kwamen ze vanuit....*stop de tijd*

overVecht | 25-07-11 | 21:01

Dit is gewoon moord in koele bloede. Niks doodslag. Als je als een zware idioot straatraces te midden van publiek gaat doen, weet je dat je dat publiek kan vermoorden.
.
Een auto kan een wapen zijn als je er niet goed mee kan omspringen. NOOIT meer laten rijden die BMW-gasten. Gaan maar lekker met het OV, de fiets of de benenwagen.

polt | 25-07-11 | 21:01

Lijkt me met moord met voorbedachte rade. Ik bedoel, als je met 100 daar gaat rijden dan kon je van te voren bedenken dat dit dodelijk kon aflopen.

Gewoon levenslang uit de maatschappij verwijderen dit tuig.

Insan3 | 25-07-11 | 21:00

een Volvo 850 met 500.000 km ?.... moehahaha, wat je maar zielig noemt...

MichieldeMuiter | 25-07-11 | 21:00

zielig hoor

StinkendeRoede | 25-07-11 | 21:00

dezeookalbezet | 25-07-11 | 20:55
Precies. Maar dat is waarschijnlijk teveel moeite voor ze.

Nacho_Vidal | 25-07-11 | 21:00

Zag de traumahelicopter vliegen, vroeg me al af wat er aan de hand was. Dood door schuld, mag hopen dat't een stevige straf wordt bij veroordeling.

Vriezen en Dooien | 25-07-11 | 20:59

Je kunt ook straatracen in een game of is er al een gameverbod.

irriducibili79 | 25-07-11 | 20:59

Is er al een villa geregeld voor de daders ?...

MichieldeMuiter | 25-07-11 | 20:59

Toch wel een petje op z'n hersenloze harses ?
Blijft zielig BMW/AUDI volk en meestal fout ...
.
Ja ,komt u maar......
.
Ja , ik rij relaxed in een Volvo 850 met 500.000 km.
Estate dat dan wel ;-)

en gezien de rij richting gingen ze naar de wijk die overeenkomsten toont met mijn nick..... wil er verder niks mee zeggen...

overVecht | 25-07-11 | 20:58

"Van achteren aangereden"
Dus niet over de middenberm, maar een zeer slechte inhaal-actie.

Binx | 25-07-11 | 20:58

Teringlijer! Je zou willen dat hij verplicht op de begrafenis aanwezig zou zijn.

DijenkletserT | 25-07-11 | 20:58

Koekwous, armen eraf

Euf | 25-07-11 | 20:58

Moest vandaag glimlachen omdat ik een Subaru Impreza zag optrekken bij het stoplicht, met daarachter een motor.

Samen trokken ze op.

Maar zo kun je zien dat het ook anders kan aflopen...

Nacho_Vidal | 25-07-11 | 20:57

Dader loopt zo weer buiten. Maximaal 21 jaar misschien, met aftrek, want slechte jeugd, gescheiden ouders, lichtgetint, gepest op school, verkering net uit, D'66 rechter. Hoezo, Nederland?

Pierre de la Cloche | 25-07-11 | 20:57

-weggejorist-

Steenpuijst | 25-07-11 | 20:57

-weggejorist-

H. simpson | 25-07-11 | 20:57

hmm gevalletje moord met voorbedachte rade of toch gewoon doodslag?
Ik neig naar het eerste... maar ben bang dat het het tweede gaat worden.

nietnietniet | 25-07-11 | 20:56

Zo hee, dan ben je ook een laffe aap zonder menselijk gevoel in je donder, als je zo'n ongeluk ziet gebeuren en je scheurt weg omdat je bang bent gepakt te worden...

zum kotzen | 25-07-11 | 20:56

James Lastig | 25-07-11 | 20:54
BMW is prima, maar niet van die ouwe import troep waar alleen finnen en tegelzetters in rijden...

MichieldeMuiter | 25-07-11 | 20:56

Zal wel weer een taakstrafje worden en levenslang voor de familieleden van de slachtoffers.

de Bree | 25-07-11 | 20:56

Ik hoop dat ze in de gevangenis zo'n autoband overdwars in zijn rectum stoppen.... Even kijken of het scheurt, en dan bedoel ik niet de band...

Fitter | 25-07-11 | 20:56

Ongelooflijke klootzakken.
Sterkte voor de nabestaanden.

nogeentjedan | 25-07-11 | 20:56

Het type volk dat er vaak in rijdt heeft mij doen besluiten geen BMW te kopen.

James Lastig | 25-07-11 | 20:54

zo ff youtube checken , zal er wel weer een pauper lopen pronken met zijn duivels snelle bolide.

razerhead | 25-07-11 | 20:54

Streettuig .. Zo zinloos! Tof hè racen.

Dhr. Z. Wijn | 25-07-11 | 20:54

Moord

Heinzz | 25-07-11 | 20:54

Voor altijd een rij-ontzegging voor deze "mensen" aub.

doenormaal! | 25-07-11 | 20:54

Dat wordt dus 180 uur schoffelen, keihard aanpakken die paupers

vandezijlijn | 25-07-11 | 20:53

Altijd jammer dat onschuldigen sterven. Had liever gezien dat de dader zichzelf (liefst met mederacer) om een boom had gevouwen. Dan lost het probleem zichzelf wel op...

dlseth_ | 25-07-11 | 20:53

Bloodzone | 25-07-11 | 20:52

I share your pain

KabbelendKontwater | 25-07-11 | 20:52

Dan ben je echt een gek. Nooit meer autorijden.

brandweermeisje | 25-07-11 | 20:52

Holyshit, die rode auto.. Afgrijselijke beelden

PSV Eindhoven #1 | 25-07-11 | 20:52

Mea Culpa Gump | 25-07-11 | 20:50
Afgunst? U bedoelt waarschijnlijk afkeuring?

jullie ook hier? | 25-07-11 | 20:52

-weggejorist-

Bloodzone | 25-07-11 | 20:52

Nooit anders geweest

captain p0wned | 25-07-11 | 20:51

Hersenlozen.

max_laadvermogen | 25-07-11 | 20:51

Denk je even bij je moeder op de koffie te gaan, zit je moeder volgende week aan de koffie met cake.

Pepijn Goudpalm | 25-07-11 | 20:51

Ziek..

pwnyafaceof | 25-07-11 | 20:50

Wat een idioot, overigens wel frappant dat hij zelf helemaal niets heeft als je de foto´s bekijkt.

Onderwereldfiguur | 25-07-11 | 20:50

Medeleven gaat uit naar de slachtoffers, en afgunst naar de daderT.

Mea Culpa Gump | 25-07-11 | 20:50

Die straatracers denken ook nooit aan iemand anders he, wat een gekken

Terrormafkees | 25-07-11 | 20:49

Echt oneerlijk! Zie je wel dat god niet bestaat!!!!

Indates | 25-07-11 | 20:49

Ga eens deaud, o nee...

irriducibili79 | 25-07-11 | 20:48

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken