Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LIVE: Uitspraak Marco Kroon

marcofacepalm100.jpgDat court TV gaat nog eens heel groot worden als ontbijttelevisie. We schakelen over naar de militaire kamer in Arnhem waar wordt bepaald of nationale oorlogsheld Marco Kroon zijn Willems-Orde moet inleveren. Even heel kort: Kroon deed in Afghanistan een Jack Bauertje door in zijn eentje een stuk of wat Talibanstrijders in de pan te hakken. Hierdoor verwierf hij nationale heldenstatus + een hele hoge militaire onderscheiding. Vervolgens begon de ellende toen de dopedealers die Kroon uit zijn kroeg had gegooid, hem tegenover justitie beschuldigden van criminele praktijken. Weinig van de roddels konden worden hard gemaakt. Maar omdat Kroon uitgebreid voor het hekje moest verschijnen weten we nu wel veel over het privéleven van de kapitein. Dat hij borstharen afscheert bijvoorbeeld. En dat hij zegeltjes spaart bij de seksshop. Een klein knuppeltje ter zelfverdediging onder de toog laat liggen. Wat stroomstootwapens in bezit heeft. Morfinelolly heeft gekregen van Amerikaanse soldaten. En dat zijn dinnetje graag lachgas gebruikt als Marco zijn Tomahawk-raket op het punt staat het doelwit te laten penetreren. Niet bepaald misdaden tegen de menselijkheid. We gokken dat Jack de Vries het spannender had met zijn kinky adjudant. Maar in Nederland belonen we nu eenmaal liever smetteloze braafmansen dan legercowboys met XXXL testikels als Kroon. Enfin: Inlezen doet u hier. Dat ringbaardje met medailles is Kroon. De Moszko van vandaag heet Knoops. Die vent met de hamer beslist. Omroep Brabant heeft vanaf 09:00 een LIVESTREAM! UPDATE: Vrijspraak voor drugsbezit. Geldboete 750 euro en voorwaardelijke werkstraf 80 uur wegens stroomstootwapens. Megafaal dus voor OM (dat nog steeds in hoger beroep kan gaan) en Willemsorde blijf bij Kroon.

Reaguursels

Inloggen

@Geheimrat Schultz
Ja,om maar niet te spreken van de Oranjes in opiumhandel en natuurlijk: het zwarte goud... slaven.
Overigens de in 1882 opgerichte ACF (Wittenkade) is destijds ingeschreven als “Amsterdamse Chinine Fabriek”. Je weet wel dat spul dat nog in tonic zit. Koortswerend en zo. Cocaïne werd er ludiek creatief voor in de plaats gezet door pré-hippies,(Leidse Plein Jeugd, ante boomers) die in de jaren 60 vorige eeuw druk experimenteerden met o.a. wiet coke en speed.

blackpeace | 23-04-11 | 09:40

@Geheimrat Schultz
Idd. Nederland heeft flink wat geschiedenis betreffende cocaïne.

Niekler | 23-04-11 | 08:16

Marco Kroon als mede Bosschenaar, laat ze maar lekker ouwehouere jonguh. Hypocriet gezever. Legaliseer t lekker, zijn we zo 'n nieuwe wereldmacht. Risco valuta wordt belasting heel simpel. Kút.

Niekler | 23-04-11 | 08:15

"Nou kan ik op 4 mei de majesteit recht in de ogen kijken".
Aldus kapitein Kroon na zijn vrijspraak voor cocaïnebezit en handel in dit spul.
-
Kapitein, mocht echter de majesteit op 4 mei uw blik ontwijken dan komt dit wellicht door het feit dat de oranjes grof geld verdiend hebben met de cocaïnehandel.
Ja ja kapitein Kroon, deze famiglia had het merendeel van de aandelen in de Nederlandsche Cocaïnefabriek die lag op de plek waar nu de Hells Angels in 020 hullie clubhuis hebben.
En weet u aan wie dit spul werd verkocht ?
Onder andere aan das Deutsche Kriegsministerium zodat op 10 mei 1940 uw toenmalige collegae op de Grebbeberg en de Maasbruggen in 010 zwaar strijd moesten leveren met deze doorgesnoven opgefokte Landesleute von Benno.
U kapitein Kroon kunt iedereen met opgeheven hoofd recht in de ogen kijken.


Geheimrat Schultz | 23-04-11 | 07:16

goed dat michiel de ruyter niet meer leeft, ze hadden hem vast opgebracht wegens het voorhanden hebben van een mogelijk illegaal aandoend scheepskanon en het in bezit hebben van een vat rum te veel.

JoeDoe | 23-04-11 | 01:51

Ja, ook ik wil een duit in het zakje doen. Oprecht gefeliciteerd weledelgestrengee heer Kroon. U heeft uw hoofd boven het spreekwoordelijke maaiveld uitgestoken, wat mij betreft niet alleen in Afghanistan maar ook in Nederland. Ik drink een biertje op het (voorlopige) vonnis en zeker op uw prestaties. Deze Hagenees salueert u!

Perry Vogelbekdier | 23-04-11 | 00:04

Dacht je werkelijk dat de rechter sprekende in naam van het niet gekozen hoofd van de club die zich regering noemt deze Kroon onderscheiden met een bijzonder lintje (het heeft hare majesteir behaagd !!!) deze kroon laten vallen? Ben je bedonderd!

hertog1 | 22-04-11 | 22:41

Marco Kroon is voor mij een heerschende, kontschoppende moederneuker.

De Willemsorde heeft hij volledig terecht gekregen voor zijn werk in Afghanistan. Uiteraard heeft hij zich wel in Nederland te gedragen, dus als hij door een rechter veroordeeld wordt, jammer dan.

Maar ze moeten wel met hun enge magere graaiklauwtjes van zijn onderscheiding afblijven!

Rideo Ergo Sum | 22-04-11 | 21:47

En terecht! Tis al een godvergeten schande dat wij zo met onze helden om menen te moeten gaan. Marco Kroon = eindbaas! Period.

eeuwige eennalaatste | 22-04-11 | 20:14

@Uh-Oh
...“niet voor niets wordt een militair bij gebleken drugsgebruik dan ook ontslagen.“ Enkele liters bier, kruikje jenever?... Geen probleem!? Terzijde: elke (front)soldaat die aan de Bush-Bush oorlog(en) tegen Irak heeft deelgenomen, zat tot de strot vol met peppillen. Een snuifje coke zou het moreel -zeer tijdelijk- nog ff verder boven de minaretten uitgetild hebben.
Uh-Oh: „Doorgesnoven idioten“ Ah, dus doodgewone doorsnee idioten mogen het wel?
@Uh-Oh: "Het voorhanden hebben of mogelijk verhandelen van verboden wapens heeft bij justitie wel enige prioriteit. En terecht." Hoe terecht? Als je een plastic replica van een Walther P5 waterpistooltje inclusief spierwit 1 mm spuit-tuitje thuis aan de muur hebt hangen, ben je al strafbaar. Immers: “voor afdreiging geschikt.” Dat is een wijsvinger in een broekzak ook. Ik heb wel iets met de NRA-visie: “Als er meer gewapende scholieren op Virginia Polytech hadden gezeten, zou de dader nooit tot 32 dodelijke slachtoffers en vele gewonden gekomen zijn.” Wie roept hier: „Alphen a/d Rijn?“ Nee, geen winkelende burgers met .45 pistolen, maar detectie poortjes en gewapende, goed getrainde en trefzekere “007 bewakers.”
Het zou mij overigens niets verbazen als glazen flessen en dito drinkgerei in Nederland binnenkort worden verboden, omdat je er iemand mee dood kunt slaan.
Ben het roerend met je eens dat justitie regelmatig door de remmen schiet. Was dat ook niet het geval met Gregorius Nekschot? Dezelfde categorie, toch?... Is het proces tegen Geert niet ook zo’n „overreactie“
Tip: gezien je unieke talent van grote afstand een tweet op waarheidsgehalte te kunnen beoordelen: Start een tekstanalysebureau. „Uh-Oh“, lijkt me een geschikte bedrijfsnaam. Geloof me er zit toekomst in.

blackpeace | 22-04-11 | 15:47

Uh-Oh | 22-04-11 | 11:19 | + 0 -
.
hear, hear!

nenny | 22-04-11 | 15:43

Het 'fantastische' van dit land is dat, voor de mensen die hun leven zouden geven voor NLD, behandeld worden als uitschot!
Sta je dan met je borst vol medailles tussen de junks, pedo's, en ander tuig de ramen en of plantsoenen schoon te maken met je 80 uur taakstraf!
En dan wordt er WEL nog van je verwacht dat je een voorbeeld functie hoog houd! Tieft op met dit schofterig Nederlands beleid inzake zijn militairen.

Artt | 22-04-11 | 14:48

Om het te vieren neemt hij een lijntje Coke.. glaasje.. glaasje Coke

urbrandus | 22-04-11 | 14:40

Case Closed.

Graag even excuses van het OM voor die beschuldiging van drugsbezit en dan kunnen we verder met ons leven.

Ploegschaar | 22-04-11 | 14:21

Geef mij tien minuten met een electrische vliegenmepper en ik heb een teaser. Zo'n ding stelt echt helemaal niks voor en het is vreemd dat die dingen uberhaubt verboden zijn aangezien je ze net over de grens in alle soorten en maten kan kopen. Nog minder effectief dan pepperspray dus waar heb je het over.
Hij is vrijgesproken van drugsgebruik omdat het OM dit niet kan bewijzen. Het is algemeen bekent dat 100% van de voorraad papiergeld besmet is met cocaine, de hoeveelheid die op die haren is gevonden is dusdanig klein dat er niet te concluderen was dat hij drugs gebruikt had. Nota bene de egen expert wilde eerst niet eens de haren testen omdat het aantal haren te klein was.
De reden dat hij niet veroordeelt is is omdat het OM niet heeft kunnen bewijzen dat hij iets fouts gedaan heeft. Zo werkt dat in Nederland, onschuldig tot de schuld bewezen is.Mensen die het dan hebben over klasse justitie hebben dus geen enkel idee waar ze het over hebben.

UberGeil | 22-04-11 | 13:42

prachtig, laat onze held met rust!

artikel7 | 22-04-11 | 13:33

-weggejorist-

Uh-Oh | 22-04-11 | 13:21

Vreugde en blijdschap. Best wel confronterend dat het openbaar ministerie van het dat je zoveel jaren met zoveel toewijding diende je met het grootste gemak verder sloopt dan de verschrikkingen van alle oorlogen waarin je vocht dat hebben gekund. Jammer dat de rechterlijke macht de verleiding niet heeft kunnen weerstaan er toch nog een strafje uit de slepen. Ik had het OM graag volledig bakzeil zien halen. Het gebak mag in ieder geval terug naar de bakker; het dossier mag worden opgeborgen op een plaats waar niemand het meer kan vinden. Na Eric O nu dus ook Marco K. Wie zou de volgende zijn?

Herr Kaloin | 22-04-11 | 13:18


@Uh-Oh
Is coke bezitten een ernstiger vergrijp dan het stelen van een fiets? Wel eens van persoonlijke vrijheid gehoord?... Autonomie van het individu?... Eigendomsrecht?... En wat als je rijwiel gejat is terwijl je altijd op de fiets je puntjes coke haalt?
Voorts wijs ik ff op de betekenis van het woord „stiekum“ = ”heimelijk” ”in het geheim”. Hoe stel je zo’n overtreding vast? En: is het wel een overtreding als je thuis achter de dichte, dikke gordijnen een burka draagt?... Niet relevant dus. Voorts is het onderscheid tussen „neptweets“ en ernstige doodsbedreigingen marginaal. Wellicht zuiver in te schatten door Uh-Oh, maar zulk een analytisch vernuft is niet toebedeeld aan de doorsnee tweeter. Hu? Ho!

blackpeace | 22-04-11 | 13:05

Runt de fiere, onderscheiden, militair dat café in de tijd van de baas ?

ikweetnogmeer | 22-04-11 | 12:57

-weggejorist-

Uh-Oh | 22-04-11 | 12:54

-weggejorist-

Uh-Oh | 22-04-11 | 12:50

Een oorlogsheld veroordelen voor bezit van een stroomstootwapen...... Wat is Nederland een 'kleinzielig' land geworden.

longblond | 22-04-11 | 12:44

@NoMinister
Ik kom ook uit de horeca en nee niet een kroeg , maar 1 met 2 sterren, af en toe had ik ook wel een stroomstok willen hebben. Verboden wapen bezit , WTF !!!! Hij schiet niet iemand kapot met een kogel.
In dit land moet je een slachtoffer zijn.
Als je jezelf wil beschermen , ben je in dit land een crimineel.

DeepDownUnderGrunn | 22-04-11 | 12:35

Kroon , gefeliciteerd !
Maar verkoop die kroeg nou eens dat past n.l. niet bij "An officer and a gentleman "

Uw Verzekeringsadvis | 22-04-11 | 12:34

Uh-Oh | 22-04-11 | 11:34
We hebben het hier over een oorlogsheld. Normaal opgevoede mensen kunnen niet wat hij gedaan heeft. Wij trainen soldaten als Marco Kroon om andere mensen af te schieten. Deze man heeft op dat gebied een kant laten zien die wij als maatschappij bij al onze militairen willen zien.
Het is dan ook niet vreemd dat dergelijke mensen in de normale maatschappij opvallen. Dat is dan iets waar je al maatschappij dan maar mee moet leren leven. Ik vind dat wij als maatschappij Marco Kroon op alle mogelijke manieren moeten beschermen. Zolang hij niemand doodschiet hier, mag hij coke snuiven, stroomstootwapens hebben etc. Maakt mij niets uit.
Die vent is een held van een orde die we in jaren niet gezien hebben. Koester dat. Die man verdient het diepste respect, maar in NL zien wij niets liever dan iemand die boven het maaiveld uitsteekt zijn kop verliezen.

MrDeke | 22-04-11 | 12:07

Pak de echte criminelen onderhand eens aan in dit apenland. Wat een soft gedoe weer zeg.

F1802 | 22-04-11 | 12:06

Rogue Warriors gebruiken altijd drugs! Achter de linies Talibaan angst aanjagen lukt namelijk niet met notulen, brieven of beleidsnotities.

Widukinn | 22-04-11 | 12:04

@ Uh-Oh | 22-04-11 | 11:34
Dat stroomstootdingetje is een verdedigingsmiddel voor iemand die in zijn kroeg waarschijnlijk dagelijks te maken heeft met agressieve alcoholtokkies, waarvan sommigen wellicht (veel gevaarlijkere) steekwapens hebben. Ja verboden, maar dit ding is er voor noodgevallen en het gebruik is relatief onschadelijk (itt tot de vele legale steekwapens). Hij bezit dat ding slechts; hij heeft het niet gebruikt en er ook niet mee gedreigd. Het OM had zijn schouders moeten ophalen, net zozeer als ze dat hadden moeten doen voor die bomtweetmeisjes.

Korreltje Zout | 22-04-11 | 12:01

Ik snap zowieso niet dat het OM überhaupt durft aan te klagen, te triest en te laag voor woorden.
Marco gefeliciteerd iig met de vrijspraak mbt drugs.
het OM moet ook maar eens ver weg geworpen worden, zum kotzen!

insemismeer | 22-04-11 | 11:53

-weggejorist-

Uh-Oh | 22-04-11 | 11:34

Uh-Oh | 22-04-11 | 11:19

Bull shit in mijn ogen. Blijkbaar valt dit binnen de prioriteiten van het OM. En blijkbaar zijn ze iets te snel van start gegaan, triggerhappy noemt men dat wel eens.

Een buitengewoon slechte beurt voor OM. En dat Marco Kroon een coke-snuivende vriendin heeft en een stroomstootwapen, dat is inderdaad reden voor bezinning, maar niet voor vervolging in mijn ogen. Omdat er prioriteiten zijn en begrip.

Of geen goed prioriteiten en geen begrip natuurlijk, dat denk ik namelijk dat het geval is bij het OM.

NoMinister | 22-04-11 | 11:26

zeg maar jansen | 22-04-11 | 08:55

Volgens mij bestaat de krijgsraad niet meer. Militairen vallen nu onder het beleid en de wijze besluiten van voorkeursbeleidlinksdragend 0031.

En aangezien in het linkse - we zijn allemaal gelijk en iedereen is welkom - wereldburgerdenken, legers alleen bestaan omdat mannen domme vechtersbaasjes zijn met een te kort lontje en te veel testosteron, zijn helden uit het leger voor velen gelijk aan geestelijk gehandicapte tijdbommen, aan die indruk kan ik mij niet onttrekken.

Wat kun je daar nou aan doen?

Goed opletten en dan aanpakken. Soit, zo zie ik het.

NoMinister | 22-04-11 | 11:23

Uh-Oh | 22-04-11 | 11:19
Spijker. Kop. Raak. Helemaal mee eens.

Superior Bastard | 22-04-11 | 11:21

-weggejorist-

Uh-Oh | 22-04-11 | 11:19

Korreltje Zout | 22-04-11 | 11:10

Grapje zeker??? Zet er maar een nulletje achter hoor!

En dan hebben we het nog niet over het wederom geslonken vertrouwen in de rechtsstaat, in bezoedeling van onze helden en het impliciet vermijden van de vraag welke maatschappelijke toestanden leiden tot het besluit van een Marco Kroon om een stroomstootwapen te dragen.

Het is een grote, dure en waanzinnige poppenkast.

NoMinister | 22-04-11 | 11:15

@ Asmodean | 22-04-11 | 11:09
reaguurders plagen is -1 vragen.
('de reaguurder' bestaat niet; klassieke fout)

Korreltje Zout | 22-04-11 | 11:15

Mooi zo :)

JL1 | 22-04-11 | 11:14

Hoeveel schaarse pliesie- en OM-tijd en hoeveel gemeenschapsgeld is er over de balk gesmeten met dit showproces? 10.000 euro? 50.000 euro?

Korreltje Zout | 22-04-11 | 11:10

je_echte_moeder | 22-04-11 | 11:07 |
In het geval van exact dezelfde rechtsgang bij Mocro Kroon zouden de meeste reaguurders waarschijnlijk boos zijn op de softe slinkse D66-rechters in plaats van op het OM.

Asmodean | 22-04-11 | 11:09

-weggejorist-

Uh-Oh | 22-04-11 | 11:08

Het verhaal was anders gelopen als het hier om Mocro Kroon ging.

Desalniettemin vind ik het goed dat hij is vrijgesproken.

je_echte_moeder | 22-04-11 | 11:07

Binnenbaan | 22-04-11 | 10:55 | + 0 -
.
true that!

nenny | 22-04-11 | 11:04

Gerechtigheid bestaat dus nog. Dit moet een prachtige dag zijn voor deze held die NL goed kan gebruiken.

Hopelijk gaat dit kabinet eindelijk eens aan de slag om de perverse incentives van het OM weg te halen. Hoe langer een rechtzaak duurt, hoe meer geld ze krijgen (bovenop de standaard vergoedingen). Het OM heeft dus alle belang bij het in hoger beroep gaan. Voor de landsadvocaat is dit nog perverser geregeld.

MrDeke | 22-04-11 | 10:56

"Total waste of time" is sponsored by Belastinggeld.

Binnenbaan | 22-04-11 | 10:55

Als het OM nou eens niet in hoger beroep gaat en het uit de media blijft, kan Kroon zijn leven weer enigszins oppakken na deze nachtmerrie van een persoonlijke vete tegen hem. Kleinzieligheid van de overheid, waar Nederland groot in is. Gefeliciteerd Marco, met de relatief goede afloop van deze megafaal van Nederland BV.

Kruipolie | 22-04-11 | 10:52

Fijn voor die man! Jammer dat ze toch nog iets lulligs voor hem hebben gevonden. Maar anders was de blamage nog groter geweest voor het OM.

OM toont crimineel vluchtgedrag:

De zaaksofficier Mariska Wijnbelt was overigens niet aanwezig. Op vakantie. Een collega mocht de pijnlijke honneurs waarnemen. #MarcoKroon

KeurMeester | 22-04-11 | 10:51

Jack Bauer rules!!! terechte uitslag

galaxie500 | 22-04-11 | 10:50

jan-lul-de-behanger | 22-04-11 | 10:23 | + 0 -

Als je zo simpel blijft reageren, word je ook nooit meer dan een behanger.
Kroon is koning!!

Phallus impudicus | 22-04-11 | 10:48

me,myself and IK | 22-04-11 | 10:28 |
Sinds wanneer is het de taak van het OM om diensten te verlenen aan burgers? Het is hun taak om mensen voor de rechter te slepen indien het OM vermoedt dat ze iets hebben gedaan dat door het parlement strafbaar is gesteld. Zeg je dus nu dat het hele probleem van het OM is dat ze hun taak uitvoeren of dat wat jou betreft het OM een andere taak zou moeten krijgen?

Asmodean | 22-04-11 | 10:42

Kroon:
Dikke kop met zo'n foute pratende netjes aangeharkte kudt, coke past helemaal bij het plaatje. In interview met BNR eens mogen luisteren naar deze man en daar wentelde hij zich zo aanstellerig in onschuld dat interviewer er bijna lacherig van ging reageren.
.
Niet dat die coke mij wat kan jeuken. Maar hij is wel precies het type wat ik dus niet mag.

nenny | 22-04-11 | 10:42

Ik mag Kroon om 1 of andere reden. Onze dappere Brabander moeten we koesteren, Gefeliciteerd!

rsd87-- | 22-04-11 | 10:34

Probleem met dat hele OM is dat ze zich niet zien als een dienstverlenend bedrijf voor de burger. Ze zien de burger als slaaf van de regeltjes, en als de slaaf niet gehoorzaamd moet die gestraft worden.

me,myself and IK | 22-04-11 | 10:28

Hölzenbein | 22-04-11 | 10:07 schreef:
maar dan nog is dat niet ZIJN haar.

Natuurlijk is dat waar.

Maar Bea had geen zin om hem ridder in de orde van het witte poeder te maken.
En die willemsorde terugnemen kan ook niet,dat zou betekenen dat ze een fout heeft gemaakt en dat is beneden haar waardigheid.
Dus dan moet die rechtbank maar een foute uitspraak doen snap je?
Hou toch op, recht wordt er gedaan in sprookjesland!

coosie | 22-04-11 | 10:24

Gefeliciteerd Kaptein Kroon... Nu nog een welverdiende promotie.

blackpeace | 22-04-11 | 10:24

Nou, daar gaat jan met de korte achternaam zo niet mee wegkomen maar die mag dan ook geen Bea zeggen. Typisch gevalletje klassejustitie maar dat zijn ook de meeste uitspraken in Nederland. Kortom, een schandalige uitspraak.

jan-lul-de-behanger | 22-04-11 | 10:23

Ik ben trouwens benieuwd of Marco op 4 mei bij de dodenherdenking erbij is.

sjipsknip | 22-04-11 | 10:21

"Wat is een held? Iemand die straffeloos onvoorzichtig is geweest", aldus een citaat van Willem Frederik Hermans uit de Donkere Kamer van Damocles.
*
Die heeft op zijn andere schouder ook wel een schouderklopje verdient van onze voormalige prinses Glimlach die zich tegenwoordig "Majesteit" laat eisen .

Ratzing. | 22-04-11 | 10:20

@Hölzenbein | 22-04-11 | 10:11
Maar hij heeft wel enigszins gelijk Holzie, zover je daar niet mee bekend bent, zal je er van staan te kijken hoeveel mensen er aan zitten, al dan niet af en toe.

Vooral coke kom je in alle lagen van de samenleving tegen.

An die ARBEIT | 22-04-11 | 10:20

Kan Rutger geen Keihardium troffee aan die man uitreiken?

Sliptong | 22-04-11 | 10:19

@Koetoenoe_Zwoerd | 22-04-11 | 10:15
Lezen: Sliptong | 22-04-11 | 09:52

Sliptong | 22-04-11 | 10:19

@sjipsknip | 22-04-11 | 10:17
Ik geef ook de voorkeur aan MDMA.

Sliptong | 22-04-11 | 10:18

@ Hölzenbein | 22-04-11 | 10:11 | + 0 -

Nou persoonlijk vind ik een snuif helemaal niks en heb liever wat anders.

sjipsknip | 22-04-11 | 10:17

@ sjipsknip | 22-04-11 | 09:30 |
Hulde! Had het niet beter kunnen verwoorden.

BrigadierBlog | 22-04-11 | 10:17

Ik wil hem feliciteren!!
Weet Iemand een Twitter, Hyves of Facebookpagina van hem??
Of heb ik daar misschien gelezen??

Koetoenoe_Zwoerd | 22-04-11 | 10:15

Huldoos voor Kroon.

En triest dat in Nederland de rechterlijke macht / het OM alles wat boven het maaiveld uitsteekt, meent te moeten slopen.

vraagstaart | 22-04-11 | 10:15

Top! Afblijven van onze helden, stelletje pennenlikkende mierenneuqers.

BrigadierBlog | 22-04-11 | 10:14

@Hölzenbein | 22-04-11 | 10:09
Dat is dus het grote probleem van onze wetgeving. We zijn zo ontzettend voorzichtig om maar niemand onrecht te doen of onjuist te bejegenen, waar ook iets voor te zeggen valt.

Probleem is dat we daarin iets zijn doorgedraafd, waardoor nu foute lieden met enige vorm van intelligentie, zich in sommige gevallen onder zaken uit kunnen wormen...

An die ARBEIT | 22-04-11 | 10:13

-weggejorist-

Uh-Oh | 22-04-11 | 10:13

@sjipsknip | 22-04-11 | 10:04
Tuurlijk joh. Neem nog een snuifje.

Hölzenbein | 22-04-11 | 10:11

@sjipsknip | 22-04-11 | 10:05
Da's wel iets anders dan coke, maar alsnog opmerkelijk. In Nederland ook dat je weet?

An die ARBEIT | 22-04-11 | 10:10

Begrijp dat voor een beroepsmilitair terugsturen Willemsorde iets is in de orde van, we sturen de Cup met de grote oren terug, nadat we als team eerlijk gewonnen de CL hebben, maar gezien wat er allemaal vastzit m.b.t. die Willemsorde zou ik zeggen, steek em lekker daar waar de zon nooit komt, want neem van mij aan dat letterlijk elke Gutmensch em gelijk ophangt als deze Marco Kroon ook maar iets ziet doen wat volgens de ubergutmenschen moraal niet klopt, and live your life!

william7055 | 22-04-11 | 10:09

@An die ARBEIT | 22-04-11 | 09:48
Ja zo kan je hier in Nederland overal wel een handvat aan lullen. Riekt inderdaad naar leugens en onzin. Wat ik al zei.

Hölzenbein | 22-04-11 | 10:09

@Biff Eagleburger | 22-04-11 | 10:02
Nou, dat kan toch niet lekker smaken :S

* fleschbek heeft en zuur gezicht trekt *

An die ARBEIT | 22-04-11 | 10:09

Wat Kroon in z'n vrije tijd doet moet hij weten, dat het OM roomser dan de Paus is is allang bekend.

lanexxx | 22-04-11 | 10:08

@necrosis | 22-04-11 | 09:57
Het gaat er ook niet om of hij een crimineel is. Bovendien iemand die een lijntje snuift gebruikt harddrugs en harddrugs zijn verboden. Of het dan een crimineel is moeten rechters maar bepalen. Of hij dan zijn orde mag behouden of inleveren is ook aan de rechters. Maar zoals gezegd daar gaat het niet om. Het gaat om het broodje aap verhaal van de militaire rechters: "Hoewel er drugssporen werden gevonden in het borsthaar van Kroon, is het volgens de militaire rechters niet zeker dat hij de stimulerende middelen ook daadwerkelijk gebruikte.". Hoe geloofwaardig ben je dan. Natuurlijk kan hij een kuthaar van zijn vriendin hebben ingeslikt zoals iemand schrijft maar dan nog is dat niet ZIJN haar.

Hölzenbein | 22-04-11 | 10:07

@ An die ARBEIT | 22-04-11 | 10:00 | + 0 -

Militairen krijgen nog steeds amfetamines uitgereikt om langer door te gaan, in menig leger is dat gewoon.

sjipsknip | 22-04-11 | 10:05

Marco Kroon is een held, van mij mag die soms een snuif nemen of twee Poolse hoeren uit elkaar trekken. Zelfs Lee Towers gaat een blokje om voor onze Marco Kroon!

Mr.Blijheid | 22-04-11 | 10:04

@ Hölzenbein | 22-04-11 | 09:44 | + 0

Er zijn hele volksstammen Nederlanders die geregeld een snuif nemen en gewoon hun werk doen. Dus als iedereen getest zou worden zouden veel mensen positief zijn. Waarom zouden er voor Kroon andere wetten gelden dan voor jou bijvoorbeeld?? Het is gewoon een belachelijke rechtzaak.

sjipsknip | 22-04-11 | 10:04

@necrosis | 22-04-11 | 09:57
Ach, nog geen eeuw geleden kregen de Engelse, Duitse en Amerikaanse soldaten nog coke-pillen aangeleverd, geproduceerd in een Nederlandse fabriek. *feit*

Dus waar hebben we het inderdaad helemaal over?

An die ARBEIT | 22-04-11 | 10:00

Soort van chantage om dat koninklijk schroot te dumpen op de plaats waar het thuishoort.
Dat er niets is kunnen bewijzen wil nog niet zeggen , enzovoort.Gelul 2011.Kroon+Kroon voor particuliere expansiedrift.

Ratzing. | 22-04-11 | 10:00

Biff Eagleburger | 22-04-11 | 09:51

Wapens en dope is oorlog maar wij noemen dat een vredesmissie

coosie | 22-04-11 | 09:58

@Hölzenbein | 22-04-11 | 09:44
Stel dat Marco af een toe een lijntje snuift, ben je dan een crimineel?
In dat geval zal het OM het vreselijk druk gaan krijgen, de komende tijd.
En mensen die blaten dat hij zijn Willemsorde zou moeten inleveren:
Ik hoop dat als die mensen ooit voor het hekje staan wegens rijden onder invloed van drank, de rechter besluit om hun medaille van de avondvierdaagse af te nemen.
[/ironie]

necrosis | 22-04-11 | 09:57

Ik verwacht nu dat het OM ook menig vreemdeling van het bed gaat lichten in bijvoorbeeld een stad als Amsterdam, vanwege wapenbezit en een paar cocaïnesporen. Gelijke monniken, gelijke kappen.
Niet? Dat valt me tegen. Waarom behandelen we niet iedereen gelijk? O ja, Marco is blank en een dapper militair. Nee, dat zijn pas de echte schurken.

Het CDA | 22-04-11 | 09:57

Ik heb het niet zo op helden, en al helemaal niet op heldenvereringen.

Schoorsteenveger | 22-04-11 | 09:56

Kudt gezeik, lekker belangrijk of hij nou wel of niet drugs gebruikt.

repulse | 22-04-11 | 09:55

goedzo, dan kunnen ze nu weer echte boeven gaan pesten, en geen oorlogshelden. Al zijn oorlogshelden eigenlijk massamoordenaars, en moordenaars zijn nooit helden.

DanDatDus | 22-04-11 | 09:55

sjipsknip | 22-04-11 | 09:30

Goed gesproken!

DickTurpin | 22-04-11 | 09:54

@Hölzenbein | 22-04-11 | 09:44

Algemeen bekend.... coke sporen op bankbiljetten... aan je handen en dan in je borsthaar.

Volgens het NFI kan dat.

Kingeef1975 | 22-04-11 | 09:53

@Dr.Thorvaldt | 22-04-11 | 09:51
LOL. +1

Sliptong | 22-04-11 | 09:52

-weggejorist-

DrsBukkake | 22-04-11 | 09:52

Wat een land... Jezus aan het kruis had het beter dan Marco thuis.

Dr.Thorvaldt | 22-04-11 | 09:51

Man man, als er al ergens veel dope wordt gebruikt, dan is het het leger wel.

Biff Eagleburger | 22-04-11 | 09:51

YES!! Zo hoort het. Die man is verdoemme een held en het links elitaire OM is er alleen maar op uit om hem die status af te nemen. Want Nederland en helden is als water en fosfor. Het botert niet. Dat heeft vooral te maken met de weg-met-ons mentaliteit bij de paarse broeken en overig links dragend gespuis. Het zal me niet eens verbazen als er een hoger beroep komt. Of zou die andere held die voor ons aan het kruis genageld is ([email protected] | 22-04-11 | 09:00) z'n eigen Hoger Beroep hebben gebruikt.... Vragen, vragen, vragen.

Sliptong | 22-04-11 | 09:51

Beste Marco, Gefeliciteerd!

En ik zal me veiliger voelen als een mens als Marco Kroon rondloopt met een stroomstootwapen, maar dat terzijde!

NoMinister | 22-04-11 | 09:50

Maf dat zo'n drugdealert die zijn zin niet krijgt een heel overheidsapparaat in gang kan zetten om iemand alleen uit persoonlijke rancune te slopen. Nog maffer dat iedereen daar van harte aan meewerkt. Ongeacht de ware toedracht ben ik toch voor Marco. We kunnen niet allemaal Balkenende look alike zijn.

Mark van Leeuwen | 22-04-11 | 09:48

@Hölzenbein | 22-04-11 | 09:44
Tsja, omdat er zo weinig materiaal is afgenomen, kan Kroon nu beweren dat er misschien ooit iets in z'n drinken is gegooid, door mensen die hem de Willemsorde niet gunnen.

Wat plausibel is, als je nooit coke gebruikt zal je dat misschien niet door hebben, je alleen wat raar of misselijk voelen. En een eventueel een licht verdoofd gevoel in je bakkes...

Maar het riekt naar leugens en onzin, alleen zal dat door het falen van de onderzoekende partijen nooit aan het licht komen.

An die ARBEIT | 22-04-11 | 09:48

Hölzenbein | 22-04-11 | 09:44

Misschien bij het beffen schaamhaar van z'n vriendin ingeslikt?

coosie | 22-04-11 | 09:48

@Che_cuevara | 22-04-11 | 09:28
Doe ik niet, hoor.
Dat zou teveel offtopic zijn en ik heb geen zin om voor "het hekje" van Joris te moeten staan.
*vlag uithangen doet voor Marco Kroon*

necrosis | 22-04-11 | 09:47

@An die ARBEIT | 22-04-11 | 09:39
Dat maakt die stelling dan nog belachelijker. Hoe komen de drugs dan IN het haar als je volgens de militaire rechters geen drugs gebruikt hebt? Heeft iemand drugs geïmplanteerd?

Hölzenbein | 22-04-11 | 09:44

Moet dit vandaag? WTF????!!! Het is de dag dat Jezus Gristus aan het kruis is gestorven voor ONS!!!
Denkt niemand daar dan aan vandaag?
eerstneukendanpraten | 22-04-11 | 09:00 | + -5 -

lol jij geloofd dus nog in sprookjes?

Beastje | 22-04-11 | 09:44

Gefeliiiiiiiiii !
OM OWNED!
Nou nooit meer gepakt worden... sowieso, een echte held wordt nooit gevangen genomen

fweddy | 22-04-11 | 09:44

reageerbuis | 22-04-11 | 09:42 |
Want?

Asmodean | 22-04-11 | 09:43

@Asmodean | 22-04-11 | 09:35
Volgens mij heb jij geen biet begrepen van hoe het af en toe werkt bij GS.

reageerbuis | 22-04-11 | 09:42

Kerrigan | 22-04-11 | 09:29

Nee, maak je geen zorgen.

Die onderscheiding mag hij houden maar hij wordt nu 'ridder in de witte poeder orde' genoemd door het volk.

coosie | 22-04-11 | 09:42

Hoera! Schandalig hoe wij onze helden behandelen. Ook al had hij een hele loods vol coke had leeg gesnoven dat veranderd niks aan het feit dat het een EPIC HELD is. Blij dat hij zijn Willems orde mag houden.

Jaimy Fox | 22-04-11 | 09:40

O.M.

Onkundig Ministerie?

Statler en Waldorf | 22-04-11 | 09:39

@Hölzenbein | 22-04-11 | 09:33
Die sporen zitten IN het haar, niet erop. Door gebruik komen de afvalstoffen in lichaamshaar terecht, normaal zouden ze het van z'n hoofd halen, maar meneer is kaal.

Het probleem is dat men bij het testen te weinig haar heeft afgenomen, ongeveer 10x minder in gewicht dan de standaard procedure is. Vandaar dat hij daarop niet veroordeeld kan worden.

Mij lijkt het overigens ook bull, hoe kan je per ongeluk coke binnenkrijgen? Misschien als je het zit te verpakken, maar dat brengt weer andere vragen met zich mee.

An die ARBEIT | 22-04-11 | 09:39

Showproces van de linkse kerk om het testostoron gehalte van de MWO/Defensie te verlagen. Heel Uruzgan lag toch niet zo lekker bij de linkse club dus moest Marco maar even vernietigd worden.

20 mannen als Marco in dit land en we waren van een hoop problemen afgeweest.

Kingeef1975 | 22-04-11 | 09:36

Kaas de Vies | 22-04-11 | 08:43 |
Als je na uitspraak van het vonnis denkt de rechters te moeten wraken omdat het OM een kansloze missie tegen je voert heb je echt helemaal geen ene biet van rechtspraak begrepen.

Asmodean | 22-04-11 | 09:35

Nou Marco, pak de wapens op en knal ons hele pedo-justitienetwerk uit Nederland vandaan. Smeed het ijzer wanneer het heet is.

Bevrijd ons van de linkse inquisitie gunta dictatuur!

Feli, en nu naar strand uitrusten!

Creaguurder | 22-04-11 | 09:34

@An die ARBEIT | 22-04-11 | 09:25
Dat denk ik niet, dat is wat ik zeg in die tegel (is een grapje hoor...). M.a.w. een groot aantal mannen loopt met sporen van drugs in het borsthaar rond maar hebben het niet gebruikt. Yeah right! Voorbeeld, ik plak elke dag wat cocaine op mijn borsthaar maar gebruik het niet. Hoe geloofwaardig is dat? Hoeveel reaguurders hier hebben drugs op hun borsthaar als zou het de normaalste zaak van de wereld zijn dat je dat hebt?

Hölzenbein | 22-04-11 | 09:33

Nog steeds belachelijk dat het hele showproces überhaupt heeft plaatsgevonden. Maar gelukkig vrijspraak, dat dan weer wel.

Pasta-saus | 22-04-11 | 09:32

Het halve leger is doorgesnoven en en daar hoor je niemand over. Bovendien zit het vol met leiding die zeer lucratieve klusjes uitvoert naast de huidige functie. Ook daar geen reactie. En wat als Kroon een snuifje neemt zo nu en dan? Wat dan nog? Hij moest kapot want hij heeft voor zichzelf gedacht. Dat kan natuurlijk niet.

blinde kip | 22-04-11 | 09:32

Gefeliciteerd Marco.

Mac The Ripper | 22-04-11 | 09:32

-weggejorist-

Uh-Oh | 22-04-11 | 09:30

Een Marinier in Irak schiet een plunderaar richting Allah. Kan gebeuren en wereldwijd is het een goede, diep gewortelde gewoonte op plunderaars te schieten. In Irak mochten Sgt Majoor EodV en zijn mannen slechts "over de hoofden van de zandmannetjes schieten". Dat weten die ratten binnen één uur. Nu wordt er een met de hoogste militaire onderscheiding geeërde officier van iets met drugs beschuldigd. In Nederland... drugs? Hoelang kost het de gemiddelde burger een paar puntjes coke op de kop te tikken? 10 minuten in de Randstad, iets langer in Staphorst & Urk. Diagnose?... Het OM drijft op ethische zeikerds met een doctoraal rechten.
En wat doet Trix als er iets over tafel komt met de naam ”Kroon”... drager van de door haar aarts-overopa (Willem I) ingestelde MWO, de Nederlandse ”Pour le Mérite”? Juist... Nederland? RIP...

blackpeace | 22-04-11 | 09:30

@ Major Doorsnee | 22-04-11 | 09:07 | + 0 -

In NL zijn geen mannen met ballen meer. We zijn allemaal gecastreerd hierzo. Je mag geen eigen rechter spelen lees je mag een inbreker niet aanpakken in je huis, je mag een overvaller niet lens schoppen en je mag al zeker geen finnentuig een draai om de oren geven als ze weer eens een te grote bek hebben. Dat moet de politie doen, alleen zijn die vaak te laat of verstoppen zich zoals in Alphen. Vervolgens gaat de rechter straffen yeah right, die hebben het te druk met knuffelen en Greet aan te pakken. Dus kortom wij zijn gecastreerd. Bovendiaen moet je in Nederland je bek houden, belasting betalen en een veel te duur huis kopen want dan ben je een mak schaap en slaaf van de belastingdienst en de bank. Marco komt boven het maaiveld uit en heeft de verkeerde kleur, geloof of ethnische achtergrond hij is een blanke Nederlandse man in de kracht van zijn leven met een koninklijke onderscheiding en dient dus extra hard gestraft te worden. In mokum loopt iedere puber-pipo met een gun, mes of stroomwapen op zak, die worden opgepakt, vermanend toegesproken en vervolgens met een aai over de bol heengezonden. Klasse justitie daar riekt het naar.

sjipsknip | 22-04-11 | 09:30

maar, is ie nu ook zen onderscheiding kwijt dan ?

Kerrigan | 22-04-11 | 09:29

@necrosis | 22-04-11 | 09:24
Getver, niet plempen a.u.b.

Che_cuevara | 22-04-11 | 09:28

Mooi vrijspraak voor drugsbezit en een voorwaardelijke straf, kan deze held mooi zijn ere metaal houden, dat heeft hij verdient namelijk.

Haagse-Geertje | 22-04-11 | 09:27

Laat die held nou met rust. Die gozer brengt zijn manschappen met een ratelend machinegweer in veiligheid en alles waar kleinburgerlijk Nederland weer aan kan denken is of meneer coke heeft gebruikt.

Tommygunner | 22-04-11 | 09:27

zowaar een GOEDE VRIJDAG voor M.Kroon _o_

FredFlinstone | 22-04-11 | 09:26

OK Kroon, gefeliciteerd met je vrijspraak. En nu niet meer doen hè.

jullie ook hier? | 22-04-11 | 09:25

Meineed!

Flippo | 22-04-11 | 09:25

Jullie wonen in een heeeeel erg ziek land

hakgeballetje | 22-04-11 | 09:25

@Hölzenbein | 22-04-11 | 09:19
Je denkt dat men van Kroon's borst afsnoof?

An die ARBEIT | 22-04-11 | 09:25

-weggejorist-

Uh-Oh | 22-04-11 | 09:24

Ontzettende laffe honden daar bij het OM. Straatterroristjes durven ze niet aan te pakken, maar iemand als Kroon moet kapot, want fout. Echt, ik kots op dat soort mensen.

Symmachus | 22-04-11 | 09:24

@Che_cuevara | 22-04-11 | 09:19
Ik heb me nog ingehouden, ik had namelijk ook een dergelijke pica van een vrouw...

necrosis | 22-04-11 | 09:24

Dat schouderklopje van de Koningin kunnen ze onze eigen Rambo niet meer afpakken.
Er zitten elementen in het leger die de Willemsorde hem niet gunnen.
Voor mij is hij een held.

070 | 22-04-11 | 09:23

Vrijgesproken voor drugs bezit, gefeliciteerd jongen. Het is je gegund

Navel Pluis | 22-04-11 | 09:22

@necrosis | 22-04-11 | 09:15
Bedankt, daar gaat mijn ontbijt.

Che_cuevara | 22-04-11 | 09:19

"Hoewel er drugssporen werden gevonden in het borsthaar van Kroon, is het volgens de militaire rechters niet zeker dat hij de stimulerende middelen ook daadwerkelijk gebruikte."

Nee want Kroon werd alleen als snuifspiegel rondgereikt dan gebruik je zelf geen drugs nee. Wat een onzinverhaal alweer.

Hölzenbein | 22-04-11 | 09:19

@necrosis | 22-04-11 | 09:11
Vreemd is dat, ik ook.
En bij mij staat er op elke kant een B. Kan niet eens raden wat de volgende letter is altijd B

Che_cuevara | 22-04-11 | 09:18

Ghehe, die vent met de hamer... Lol!
Vanmiddag maar biertje bij Kroon in de kroeg!
Rondje van mij... (Weekend :))

jumboot | 22-04-11 | 09:17

Die livestream werkt voor geen meter. Lees wel Sas op Twitter.

Boyo | 22-04-11 | 09:16

Als ik moet kiezen om met mensen naar de zandbak te gaan die een smetteloos verleden hebben en types als Kroon dan is het simpel...

Met boeven vang je boeven.

Kingeef1975 | 22-04-11 | 09:16

@Marcus Porcius Cato | 22-04-11 | 09:12
Hmmm, misschien omdat z'n meisje dat op prijs stelt? Zoals zovelen.

An die ARBEIT | 22-04-11 | 09:15

Bea heeft met een paar deuren geslagen...

Tommygunner | 22-04-11 | 09:15

@Marcus Porcius Cato | 22-04-11 | 09:12
Wellicht omdat hij er zonder scheren uit zou kunnen zien als:
h6img.com/p/1/body-hair.jpg

necrosis | 22-04-11 | 09:15

Kroon is een junk van het type liegen en bedriegen. Er zijn wel heel veel toevalligheden zeg maar.
Er zijn mensen voor minder hun heldenstatus afgenomen. googel maar eens op Peter Debye.

brabandertje | 22-04-11 | 09:13

Hij is vrijgesproken voor drugsbezit volgens NOS Teletekst pagina 105

JoranVanderdood | 22-04-11 | 09:13

Die 750 euro gaat hem nekken... dat kan die nooit ophoesten!

alweervergeten | 22-04-11 | 09:12

Een man die zijn borstharen scheert ? Dat vind ik wel raar eigenlijk. Waarom zou hij dat doen ?

Marcus Porcius Cato | 22-04-11 | 09:12

-weggejorist-

Uh-Oh | 22-04-11 | 09:12

Is de zitting nu al geschorst?
Ik heb zwart beeld met een ronddraaiend blokje...

necrosis | 22-04-11 | 09:11

"Dat ringbaardje met medailles is Kroon" vond ik wel een goeie.

Hölzenbein | 22-04-11 | 09:10

@eerstneukendanpraten | 22-04-11 | 09:04

Nee joh, die heeft jarenlang op een ranch in Argentinie gewoond (paar topics terug op GS).

Zou je maar als buurman hebben....

Kingeef1975 | 22-04-11 | 09:10

Dirrek | 22-04-11 | 09:07 Buitenmodelletje uniformbroek.

zeg maar jansen | 22-04-11 | 09:09

Geen drugszaak dus

Speitoptantje | 22-04-11 | 09:08

Die lafaards die hem dit door de strot duwen moeten ze aanklagen.Als je ballen heb in dit land weet het systeem je wel te vinden en kapot te krijgen. schandalig , ga boeven vangen joh mafkezen!!!!

Major Doorsnee | 22-04-11 | 09:07

En wie bij GS heeft het veldwerk gedaan om erachter te komen dat Marco XXXL testikels heeft ?

Dirrek | 22-04-11 | 09:07

Kingeef1975 | 22-04-11 | 09:02

Waarom moet ik nu aan een klein mannetje met donker haar en een snorretje denken...? Hij pleegde zelfmoord btw...

eerstneukendanpraten | 22-04-11 | 09:04

zeg maar jansen | 22-04-11 | 09:01

Ooooh, ik snap het!

eerstneukendanpraten | 22-04-11 | 09:03

Die hele Marco Kroon interesseert me echt de rozen.

très cool | 22-04-11 | 09:03

@eerstneukendanpraten | 22-04-11 | 09:00

Iedere beschaving(?) doodt zijn held.

Kingeef1975 | 22-04-11 | 09:02

eerstneukendanpraten | 22-04-11 | 09:00 Daar zit een diepere betekenis achter.


Marko is de teruggekeerde messias, uitspraak om 15.00 uur en het volk scandeert: "Barabas, Barabas!".

zeg maar jansen | 22-04-11 | 09:01

Moet dit vandaag? WTF????!!! Het is de dag dat Jezus Gristus aan het kruis is gestorven voor ONS!!!
Denkt niemand daar dan aan vandaag?

eerstneukendanpraten | 22-04-11 | 09:00


Helden moet je met rust laten. Helden hebben nu eenmaal wat meer testosteron dan saaie kantoorsukkels en leven nu eenmaal een wat minder saai leventje. En daar hoort af en toe wat stiekums bij. Soit.

Kroon = koning. Het is ongelofelijk wat ie daar heeft klaargespeeld.

Willianus Wortelus | 22-04-11 | 09:00

Dagobert D. | 22-04-11 | 08:58 Ja, maar als je Mosko inhuurt dan heb je het gedaan.

zeg maar jansen | 22-04-11 | 08:59

JP Balkenbrij | 22-04-11 | 08:56 Het kan nog erger, van iedereen waarbij cocaïnesporen worden gevonden.

Gooi je portemonnee maar weg, met alle bankbiljetten die er in en er uit gaan heb je cocaïnesporen bij je.

zeg maar jansen | 22-04-11 | 08:58

Als er iemand in Nederland is op wie mijn nick ook van toepassing is, dan is het M.K.!!!

eerstneukendanpraten | 22-04-11 | 08:58

Moszko was nu drie wrakingen verder geweest.

Kingeef1975 | 22-04-11 | 08:58

Geert Jan Knoops? Ik dacht dat die alle 'beroemde' zaken juist verloor.

Dagobert D. | 22-04-11 | 08:58

Fentanyllolly is toch niet verboden?

Kingeef1975 | 22-04-11 | 08:57

Goed idee van het OM: van iedereen die mogelijk cocaïne heeft gebruikt het privéleven op straat gooien. Ga eens boeven vangen van mijn belastinggeld a.u.b.! En laat Kroon met rust

JP Balkenbrij | 22-04-11 | 08:56

ZDEV | 22-04-11 | 08:44 OM? Is het niet een krijgsraad?

zeg maar jansen | 22-04-11 | 08:55

Geweldig, niet? Stuur je mensen naar de hel, betaal je ze om zich als varkens te gedragen (positief bedoelt), vervolgens geef je ze de hoogste onderscheiding welke men had kunnen krijgen voor dit gedrag (kennelijk gewenst) en als ze zich daarna niet als koorknaapjes gedragen, pak je ze aan. Volgens mij een typisch geval van kamaradenmoord. Over in je rug geschoten worden gesproken, met recht geenstijl.

MarijnKroes | 22-04-11 | 08:55

'Even heel kort'

Juist

nicks nuttig | 22-04-11 | 08:54

Ach, het OM. Dat kun je toch niet meer serieus nemen.

ZDEV | 22-04-11 | 08:44

Nou als Marco Kroon zich gaat wraken, ben je de sigaar.

Kaas de Vies | 22-04-11 | 08:43

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken