Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hoera! Puisten bewijzen de evolutietheorie

clearasilisvandeduivel.jpgPuisten zijn het bewijs dat God niet bestaat. Zet maar op een tegeltje en plak hem aan de muur. Prijs de Heer voor acne! Het feit dat mensen last hebben van vulkanische etterwonden midden in de bakkes zet een grote streep door het scheppingsverhaal. Ha, dat van alles wat de natuur te bieden heeft een puistentapijt nu net datgene is wat de Schepping onderuit haalt, dat is ironisch. Vinden wij dus grappig. Uitleg! De gore gezichtstepels worden veroorzaakt door talg wat poriën verstopt. Hoe meer talgproductie, hoe minder vaak je zorgeloos je gezicht laat zien, waarschijnlijk. Waarom de menselijke huid talg aanmaakt? Om de haren die er op groeien soepel en gezond te houden. Maar ja, in de loop der hele lang tijd zijn mensen hun haren kwijt geraakt. Sneller dan de talgproductie in de gaten had. Die loopt gewoon tientallen eeuwen achter. Talg staat tot huid zoals platenmaatschappijen tot internet, zeg maar. De talgproductie is nu problematisch, want we zien er niet meer uit als Chewbacca. En dus veroorzaakt talg nu puisten in plaats van gezonde gezichtshaartjes. Waarbij puisten dus een bewijs zijn voor de evolutietheorie. Ah, heerlijk. Elke keer als je de witte huidrot tegen de spiegel aan spuit is een bewijs dat God niet bestaat. Ieder litteken van te vaak uitgeknepen pukkels is een proclamatie tegen creationisten. Een Jehova-getuige met acne, dat is niet alleen hilarisch maar dus ook zwaar ironisch. Hiep hiep hoera voor puistenbekkies!

Reaguursels

Inloggen

Wat een extreem slecht artikel.
Dat linkje 'uitleg' wat aangeboden wordt is totaal niet significant voor alle mensen.
De meerderheid van de mensen heeft niet zulke extreme acne dat ze continu letten op het feit of hun gesprekspartners kijken naar hun "afwijking"

Ik heb geen zin om meer te schrijven, maar Urbanner:
Jij bent een extreem falend persoon. Ooit gehoord van een muilezel?

Kleine Bube | 21-04-11 | 01:46

Alle pubers zijn atheïsten!

iamtheconductor | 21-04-11 | 01:07

@urbanner | 20-04-11 | 18:23 | + 0 -
Het gaat niet om de nek van de giraf maar om de onlogische omweg die de "laryngeal nerve" maakt.
Ga maar nog een keer kijken:
www.youtube.com/watch?v=cO1a1Ek-HD0&am...

"Wat ik vooral raar vindt is dat wezens een verschillend aantal chromosomen hebben (voor de mens 46)"
Kijk hier maar eens naar:
www.youtube.com/watch?v=dK3O6KYPmEw&am...

"Grote delen van het DNA zijn nagenoeg identiek. Chimpansees hebben een chromosoom meer, omdat zij het chromosoom dat bij de mens nummer 2 is in twee aparte delen hebben."
nl.wikipedia.org/wiki/Chimpansee#Relat...

Hobbykip | 20-04-11 | 21:26

@Einde van de Domheid
@Duwd | 19-04-11 | 21:33
Deze is duidelijker:
www.youtube.com...

Hobbykip | 19-04-11 | 21:49
dus met de nek van een giraffe wil jij je punt maken?:P zegt helemaal niks.
christenen geloven wel degelijk in evolutie maar dan wel evolutie binnen een bepaalde soort. Er zijn namelijk nooit tussenvormen gevonden.
leuke vind ik altijd dat ze 1x in de zoveel tijd schreeuwen dat ze een aapmens hebben gevonden om later te concluderen dat het gewoon om een uitgestorven apenras gaat.

Verder zijn aardlagen niet betrouwbaar dus weet men ook niet welk dier in welke tijd leeft. En bomen die in 4 verschillende aardlagen gevonden worden is ook vaag. kan namelijk helemaal niet volgens de evolutie-theorie want daar zitten miljoenen jaren tussen en dan is een stuk hout boven de grond allang weg.

verder is een geloof niet voor niks een geloof en bevat het dus geen 'bewijzen' dus valt er ook niks te weerleggen.

Wat ik vooral raar vindt is dat wezens een verschillend aantal chromosomen hebben (voor de mens 46) Het lukt niet om dieren/planten te kruisen met een verschillend aantal chromosomen. toch zou het volgens de evolutietheorie wel moeten aangezien dieren zijn doorge-evolueerd naar allerlei soorten.

en een vis die in miljoenen jaren op het land komt? een dier past zich aan aan zijn omgeving. waarom zou een vis dan moeite doen om op land te komen. en aangezien een evolutie volgens de theorie in miljoenen jaren zou moeten gebeuren... hoe zie je dan een tussenvorm voor je? een vis die langzaam longen krijgt? die droogt nog steeds uit op het land... het heeft geen pootjes en ademhalen gaat lastig kortom die gaat hartstikke dood waardoor het sterke ras (de normale vis dus) overleeft.

Het enige wat bewezen is is dat er evolutie binnen een bepaalde soort is, en dat is ook waarneembaar aangezien dat in een paar generaties al gebeurd.
*na dit lange gezeik eindelijk een biertje kan pakken*

urbanner | 20-04-11 | 18:23

Leuk item, ook al is de evolutie-theorie nogsteeds een onbewezen theorie. En dat zal die altijd blijven ook.

thispissesmeoff | 20-04-11 | 17:50

Nog altijd het verschil tussen Micro en Macro evolutie, de echte die-hard gelovigen zullen hierdoor niet van hun stuk gebracht worden denk ik zo...

Tinio | 20-04-11 | 16:19

Altijd leuk om te lezen waarom geloof niet bestaat. Weer een verwijzing om door te voeren bij de eerstvolgende jehova. W00t!

Illume | 20-04-11 | 15:11

Gelukkig schijnt onddanks alles dat puistjes juist goed zijn voor je huid en rimpelvorming zo lang mogelijk voorkomt :) Maarja leuk artikel, lekker veel reacties ook. Heerlijk

Silvyah | 20-04-11 | 15:02

Leuk, enkele reacties hierboven. Vooral die mensen die het goede oude deïsme weer uit de kast halen: God zet het heelal in gang en maakt zich uit de voeten (Dawkins: "... never to be heard from again.").

Geloven deïsten nou ook in een leven na de dood? Dat God zegt zo van: "Sorry, ik heb even 14 miljard jaar niet opgelet, maar je krijgt wel mooi het eeuwige leven van me want ik vind je zo tof!"

Theodoros | 20-04-11 | 14:43

amor in aeternum | 20-04-11 | 10:05
.
U bedoelt dat u binnenkort weer gewoon voor aap kunt staan? Nou, succes ermee dan!
.

IWAB | 20-04-11 | 13:52

@Joris/ redactie
Yoehoe! doe eens weghalen die spam troep van guccifashion9973

toetanchamon | 20-04-11 | 13:16

Dit is niet zozeer bewijs vóór evolutie, eerder bewijs tegen een bovennatuurlijke schepping. Maar kunnen bewijs tegen de schepping ook niet een beetje zien als bewijs dat de mens via evolutionaire processen tot stand is gekomen? Direct niet, wel indirect.

amor in aeternum | 20-04-11 | 12:19

Oi oi oi oi, wat voor argumenten zouden de SGP en CU hier tegen inbrengen? Ik wacht af..

Pork & Beans | 20-04-11 | 12:09

Eindelijk een reden! Yes! *Zich vandaag een heel klein beetje minder voor kraterlandschap op aangezicht schaamt*

Vote/View | 20-04-11 | 10:28

ik wist het!knijpt volgende keer even in slo-mo :)

0nt0pic | 20-04-11 | 10:18

God schiep de evolutie.

Getson | 20-04-11 | 10:11

IWAB | 20-04-11 | 09:59 | + 0 -
Wie bepaalt welke richting de goede is voor evolutie? Denk daar maar eens even over na deze ochtend.

amor in aeternum | 20-04-11 | 10:05

GS en z´n gemiddelde reaguurder zijn het beste bewijs tegen (macro)evolutie. Als er al enige evolutie zou zijn, dan is ´ie uitsluitend "rückwerts", zoals onze oosterburen zo mooi zeggen.

IWAB | 20-04-11 | 09:59

@facts...| 20-04-11 | 08:55
Fysicus is iemand die natuurkunde doet ongelofelijk domme jezusfreak.

Rest In Privacy | 20-04-11 | 09:46

Het christendom is de ultieme perfectie van onderdrukking. Hoera voor puistjes. "In your face, God!"

Optimel Prime | 20-04-11 | 09:30

Vrouwen hebben toch ook last van puistjes? Hadden die vroeger dan ook baarden?

vincent S. | 20-04-11 | 09:18

@Dr.Prof. Kruiddamp | 20-04-11 | 08:42
Nee, waarschijnlijk dat u de pubertijd nog niet hebt bereikt.

toetanchamon | 20-04-11 | 09:11

facts... | 20-04-11 | 08:55 | + -1 -
Misschien is het een idee om eerst eenz uit te zoeken hoe de processen van evolutie en natuurlijke selectie in elkaar steken voordat je een opmerking plaatst. Je zet jezelf publiekelijk voor gek, maar misschien scoor je wat goedkope puntjes bij je relivriendjes.

amor in aeternum | 20-04-11 | 09:03

-edit wat... ben... jij... DOM -

facts... | 20-04-11 | 08:56

-weggejorist-

facts... | 20-04-11 | 08:55

Ik heb nooit puisten gehad. Betekend dat ik daardoor hoger geëvolueerd ben dan alle anderen?

Dr.Prof. Kruiddamp | 20-04-11 | 08:42

Che_cuevara | 20-04-11 | 08:03
Werk ze, hier idem: Sjeng oan de Geng!
Mooie dag nog allemaal, OUT!

Sjeng de helle | 20-04-11 | 08:08

Che_cuevara | 20-04-11 | 08:01
Werkelijk!
dat onderzoek heeft dus aangetoond dat :
1. Dat Engelse mannen viespeuken zijn( wat voor de hand zou liggen)
2. Dat Engelse mannen een week lang last hebben van opstipatie plus niet werkende zweetklieren( niet vooruit te branden die gasten) en en verstopte regenpijp, dat zou dan weer een verwijzing kunnen zijn naar de verteerbaarheid van het Engelse voedsel en de nierstenen door het Engelse drinkpatroon.

Sjeng de helle | 20-04-11 | 08:07

JoranVanderdood | 19-04-11 | 23:15
Time lady Elizabeth Sladen overleden? Kudt, helemaal over je mooie plemp hierover heengelezen gisteren. +1 daarvoor trouwens. Ik vond Doctor Who altijd vrij briljant.
www.youtube.com/watch?v=WdVivT0ShC4&am...

Krachtmeester | 20-04-11 | 08:05

Maar ik ga maar weer eens aan het werk.
Anders wordt minister de Jager verdrietig

*laters*

Che_cuevara | 20-04-11 | 08:03

@Sjeng de helle | 20-04-11 | 07:56
Ze krijgen overal soepsidie voor.
Heb een s een onderzoek gelezen van de Universiteit van Cambridge (ja die) dat zowat de helft van de Engelse mannen hun onderbroek 3 dagen dragen en daarvan was nog een bepaald percentage die ze na 3 dagen omdraaide en nog eens 3 dagen droeg.
Daar doen ze dus echt onderzoek naar. Te gek voor woorden.

Che_cuevara | 20-04-11 | 08:01

Che_cuevara | 20-04-11 | 07:51
Dat zijn de normale perikelen van de evolutie.
Mijn echtgenote hoeft alleen maar te vermelden dat ik mee moet om een tasje te kopen dan ben ik gelijk drie dagen van de leg.
Vraag me af hoe die onderzoekers en dergelijke aan die kwazzel komen? of beter gevraagd hoe komen ze er weer van af?
Zouden die daar ook soebsidie voor krijgen, net zoals voor "De Eskimo omdat het moet?"

Sjeng de helle | 20-04-11 | 07:56

Ongelofelijk dom geschreven artikel. Zoals deoudererijperevrouw | 20-04-11 | 01:31 al zegt: dit is typisch een geval van micro-evolutie. Iets wat iedere geinformeerde creationist zal erkennen. Doorlopen dus.

de google | 20-04-11 | 07:54

@Sjeng de helle | 20-04-11 | 07:45
Ik heb nog altijd 2 handen en 2 voeten nodig om m ijn vrouw onder controle te houden.

Che_cuevara | 20-04-11 | 07:51

Che_cuevara | 20-04-11 | 07:41
Indertijd( 19 jaar) reed ik met mijn eerste motor naar Frankrijk, motorpak en helm, tampatje en slaapzak, tandenborstel, zwembroek, twee blikken olie en klaar maar weer.
Sindsdien ben ik aardig geevolueerd in kracht. Destijds had ik twee handen nodig om de boel onder controle te houden momenteel twee vingers.

Sjeng de helle | 20-04-11 | 07:45

@Sjeng de helle | 20-04-11 | 07:38
Good vibrations hadden we zeker wel

Che_cuevara | 20-04-11 | 07:41

Che_cuevara | 20-04-11 | 07:33
Oh jee ja, en waarvoor de lussen in de auto konden worden gebruikt.
Give me good vibrations:
www.youtube.com/watch?v=nC2gZMNkyJo

Sjeng de helle | 20-04-11 | 07:38

@Sjeng de helle | 20-04-11 | 07:29
Dat was het zeker.

*aan paradise by the dashboard light denken doet*

Che_cuevara | 20-04-11 | 07:33

Che_cuevara | 20-04-11 | 07:26
Dat bedoel ik maar, de genenpoel staat open.
Wat een ontdekkingen allemaal.

Sjeng de helle | 20-04-11 | 07:29

@Sjeng de helle | 20-04-11 | 07:21
En mijn ogen en leuter hebben toch wel heel wat gezien :)

Che_cuevara | 20-04-11 | 07:26

Che_cuevara | 20-04-11 | 07:18
Lang leve de pubertijd met de ontdekking van ..... de "Missing Link" tot dan.(De reactie tussen wat de ogen zien en de leuter)

Sjeng de helle | 20-04-11 | 07:21

@Sjeng de helle | 20-04-11 | 07:03
Mogge Sjeng,
Lang leve de pubertijd met de ontdekking van .....

Che_cuevara | 20-04-11 | 07:18

Mogguh @ All,
lang leve de pubertijd met puistjes en andere, prettigere, evoluties.

Sjeng de helle | 20-04-11 | 07:03

Talg is voor je huid niet voor de haren, dus dat hele stuk is een waardeloos gediskwalificeerd hoopje peop!

Eagle_Eye | 20-04-11 | 07:00

Weer een bewijs tegen mn ouders...
*sinds mn 10e gelukkig zijn niet in Gggggggod te geloven*

JONKOOO | 20-04-11 | 06:20

Even volledig off-topic maar wat is er gebeurd met de "linkse geenstijl" oorsmeer (geloof van de vpro)??

Graftak | 20-04-11 | 05:26

Blijkt wel weer dat sommige atheïsten net zo kortzichtig zijn als sommige gelovigen. Niet elke theïst is automatisch een creationist. Er zijn er genoeg die de evolutie niet ontkennen.

Raptor | 20-04-11 | 04:25

Jakhals Erik vond het verhaal over die man met dat baardje, die door een maat van hem op z'n bek gepakt en vervolgens aan een kruis genageld werd, het mooiste verhaal ever, ... de sadist!
Maar, btw, is er al iets meer bekend over aambeien?

ojédiaré | 20-04-11 | 03:44

*ballen scheren stopt*
gentle giant | 19-04-11 | 21:33 | + 8 -

vierkantswortel | 20-04-11 | 02:20

pa cartwright heeft duidelijk fantasieen over pijpen zonder kustgebit, anders kan zijn uithaal van zojuist niet geinterpreteerd worden.

ben nuchter | 20-04-11 | 02:07

-weggejorist-

Pa Cartwright | 20-04-11 | 02:00

@McSnor | 19-04-11 | 23:25
Hij houd toch van iedereen? Hij vergeeft toch iedereen?
Na de zondvloed was het toch klaar? Na de kruisiging was alles toch vergeven? Zo snor, daar sta je dan met je vingertje te wijzen. *zwaait terug*

toetanchamon | 20-04-11 | 01:35

@Prof. D.A.H. Vintik | 20-04-11 | 00:51
Nee, bedoeling was 19 april, 14:03 duur 10 minuten ongeveer.

Parsons | 20-04-11 | 01:31

Creationisten en co. geloven overigens wel in de micro-evolutie, dus evolutie op kleine schaal maar niet in de macro-evolutie. Nou weet ik effe niet waar ik de puistjes onder moet scharen....

deoudererijperevrouw | 20-04-11 | 01:31

Prof. D.A.H. Vintik | 20-04-11 | 00:51

Eigenlijk wel maar ze denken in Den Haag nog steeds dat we achterlijk zijn.

reppert | 20-04-11 | 01:09

Heeft Midas een nieuw boek geschreven? Vanwaar deze aandacht voor puistjes? Verrek, Midas heeft inderdaad een nieuw boek geschreven over meisjes met rood haar. Grappig.

boeglul | 20-04-11 | 00:59

Een comedonen lepel gebruiken is dus net zoiets als abortus plegen.

adhnee | 20-04-11 | 00:56

@Parsons | 20-04-11 | 00:47
Laat staan man, de boodschap is duidelijk got = War

toetanchamon | 20-04-11 | 00:54

@Parsons | 20-04-11 | 00:47
Ik krijg een minuutje newsupdate daterende van 1 april over Nederlandse inzet boven Libië, was dat niet de bedoeling?

Prof. D.A.H. Vintik | 20-04-11 | 00:51

Fuck dat. Die BNR linkfunctie werkt dus niet. Heb ik net een hele twitterfittie met BNR achter de rug, hebben ze beloofd dat ze het zouden fixen, heb ik bericht gekregen dat het is gefixed... werkt het dus gewoon niet.

Zucht, kan ik weer opnieuw beginnen.

*Twitter opstart*

Parsons | 20-04-11 | 00:47

Elke vorm van religie is achterlijk.

Parsons | 20-04-11 | 00:41

@Prof. D.A.H. Vintik | 20-04-11 | 00:34
Gadverdamme. Zo bedoel ik dat helemaal niet. Bah.

SvennusMax | 20-04-11 | 00:38

En nee, ben volledig Nederlands met afkomst tot 4 eeuwen terug getraceerd.

Kamisei | 20-04-11 | 00:34

@SvennusMax | 20-04-11 | 00:18
Wat een curieuze vergelijking, lijkt wel of de heilige Quid in u gevaren is.

@repulse | 20-04-11 | 00:19
Keken ze Stupid Design ( www.dumpert.nl/mediabase/1189911/d7ee2... ) maar eens ipv kinderpron, maar eerstgenoemde komt kennelijk niet door hun EO-filternet.

Prof. D.A.H. Vintik | 20-04-11 | 00:34

Het gemiddelde van alle mensen die ik zo overal tegenkom, overigens heeft 1 van m'n broers wel hevig acne gehad vroeger.

Kamisei | 20-04-11 | 00:33

@Kamisei
Was niet negatief bedoelt trouwens, wilde eigenlijk alleen weten of je van turkse afkomst benT..

repulse | 20-04-11 | 00:26

Kamisei | 20-04-11 | 00:21 |
Is dat net onder het gemiddelde van paps mams en je zussen?

repulse | 20-04-11 | 00:23

@ repulse
Nee, gewoon standaard haargroei, of iets onder het gemiddelde schat ik zo.

Kamisei | 20-04-11 | 00:21

Prof. D.A.H. Vintik | 20-04-11 | 00:15
Ja hoor, geef ze een laptop met wat kinderporno en ze zijn weer uren zoet, al die gelovigen zijn 1 pot nat.

repulse | 20-04-11 | 00:19

@Prof. D.A.H. Vintik | 20-04-11 | 00:15
Oh ja! e.thunder is geen uitdaging op theologisch gebied; zijn religieuze kennis benadert die van een zojuist geconverteerde Nigeriaanse kleuter van 3 met kattenkrabziekte.
En met mensen die zich godbestaat noemen, kan ik helaas niet zo veel nee.
Ach, gemiste kans. Ik smul altijd van JQ's postjes omtrent religie, en de reacties daarop.

SvennusMax | 20-04-11 | 00:18

@SvennusMax | 20-04-11 | 00:11
Op 22:45 zitten twee zeer gewillige slachtoffers, maar wees gewaarschuwd, je komt er bijna niet meer vanaf.

Prof. D.A.H. Vintik | 20-04-11 | 00:15

McSnor | 20-04-11 | 00:01 |
is Clearasil oraal wel een geweldig middel voor robotripping?

rieschert | 20-04-11 | 00:15

Kamisei | 20-04-11 | 00:09
hypertrichosis?

repulse | 20-04-11 | 00:12

We hadden ook nog beter 500.000 jaar langer op handen en voeten kunnen lopen, want die aambeien en zo, dat is ook niet alles...

threewing | 20-04-11 | 00:12

@Kamisei | 20-04-11 | 00:09
Dan ben jij dus van god. Eigenlijk.

SvennusMax | 20-04-11 | 00:11

Hadden we al een gristengekkie in deze thread belachelijk gemaakt? Zo nee, waarom niet? Zo ja, waar kan ik inhaken?

SvennusMax | 20-04-11 | 00:11

reppert | 20-04-11 | 00:08
Nope hij heeft geen aandelen in google.

repulse | 20-04-11 | 00:10

@McSnor | 19-04-11 | 23:38
Oooh, dus uw god heeft na het kruisigen van zijn zoon ook de humor uitgevonden. Met dat gedraai zou je denken dat ie pvda stemt

toetanchamon | 20-04-11 | 00:10

Ben 25 jaar oud en nog nooit in m'n hele leven een puist gehad. Win.

Kamisei | 20-04-11 | 00:09

Pleh | 20-04-11 | 00:05

google?

reppert | 20-04-11 | 00:08

@Quid
/smiling

repulse | 20-04-11 | 00:08

Ik ga voor jullie bidden en dan slapen.
*plop*

McSnor | 20-04-11 | 00:07

McSnor | 20-04-11 | 00:04
Zolang die mutsen maar blijven scheren valt het wel mee met de haren in je strot.

repulse | 20-04-11 | 00:07

reppert | 20-04-11 | 00:04
Wie is Mohammed Enait?

Pleh | 20-04-11 | 00:05

Pleh | 20-04-11 | 00:01

Heej Mohammed Enait ben je weer terug?

reppert | 20-04-11 | 00:04

@antisoof
Wel altijd oppassen dat je de baard niet in de keel krijgt hè?

McSnor | 20-04-11 | 00:04

^baard. (Ik lijk soms wel achterlijk)

AntiSoof | 20-04-11 | 00:04

@McSnor | 19-04-11 | 23:55
Wie de baart niet wil zal het sap immers ook niet mogen smaken, zei men vroeger immers tóch?

AntiSoof | 20-04-11 | 00:02

Veenkolonie | 19-04-11 | 23:00
Helemaal prima als god dat bedacht heeft. Schijnen moslims ook van de hunne te zeggen, kan niemand verder iets tegen in brengen. De fout die intelligent-designologen maken, is om te proberen een actief participerende god in het wetenschappelijk model te passen. Gaat geweaun niet lukken. Missing link of gevonden link, god past er niet tussen.
Als je je met wetenschap wil bemoeien, moet je je aan de regels houden. En dan wordt het lastig...

Pleh | 20-04-11 | 00:01

Je moet die Clearasil eens drinken. Dan maak je me toch een trip!
Deed ik als puber zelf, tot ik een keer de bijsluiter las. Ik vond het al zo slecht werken...

McSnor | 20-04-11 | 00:01

@de grote Anti | 19-04-11 | 23:49
Laat ik me nou nét vandaag van mijn leeuwen-outlook hebben ontdaan! Ja, die vrouwen willen nu eenmaal gladde types, hè? Maar, ik zeg je, er is een evolutionaire reden voor. Voor alles! (Nou ja, bijna alles!)

AntiSoof | 20-04-11 | 00:00

Ken je deze nog, zeer geëerde heer Quid?
"22 ‘Hoe lang nog, onnozele mensen,
hechten jullie aan je onvolwassenheid,
willen jullie, spotters, blijven spotten,
haten jullie, dwazen, kennis?"

Is clearasil dan een soort creationisten brouwsel?

hfakker | 19-04-11 | 23:56

@anti
Ik mag op een vrouw ook graag wel een stevige snor zien. Maar ook dat is tegenwoordig steeds minder "in".

McSnor | 19-04-11 | 23:55

OT: bij P&W wordt er nu een enorme cirkel van respect en gevoel gevormd. Frans T. is tafeldominee annex trouwambtenaar. Een zachte zomeravond - handen vast!

Krachtmeester | 19-04-11 | 23:55

@Krachtmeester | 19-04-11 | 23:47
Wodkaatje?
*glas toeschuift*
Die acne staat je wel. Je kan het hebben!

Lewis Lewinsky | 19-04-11 | 23:50

Dont mess with my snor..

Ik snap ook niet zo goed waarom mannen tegenwoordig een babyhuidje willen hebben,het enige feminine apparaat dat je ooit nodig zult hebben is een tondeuse toch? En dan niet zo'n ding met indrukwekkende draaiende schijfjes die je alsnog kaalscheert maar gewoon een soort leger prototype.
Gewoon lekker laten staan zolang het kort is dat gezichtshaar.Pff..

Het komt door zakendoen met de aaziaten,ik zweer ut.
Iedereen glad and happy.

de grote Anti | 19-04-11 | 23:49

Ik had ook al steeds het gevoel dat ik in discussie was met puisten-koppies, als het weer over atheïsme en evolutie ging...

rieschert | 19-04-11 | 23:49

Lewis Lewinsky | 19-04-11 | 23:39
*ijspriem uit rechtersok tevoorschijn tovert*

Krachtmeester | 19-04-11 | 23:47

*realiseert zich dat hij gelovigen altijd al uitlacht en dus de vorge comment als niet geschreven kan beschouwen*

Santac | 19-04-11 | 23:42

*gaat naar de kerk en puistenkoppen uitlachen*

Santac | 19-04-11 | 23:41

Shit, dan ga ik maar snel even nog mijn nieuwste schilderij afmaken: "snor drukken gaat".

caravaggio | 19-04-11 | 23:40

@Krachtmeester | 19-04-11 | 23:34
*Hoofd koel houdt en het geheime woord ACNE uitspreekt, wat, zoals bekend, Krachtmeester al zijn kracht ontneemt. De krachteloze Krachtmeester valt slapjes neer en mummelt: Nee, nee, geen acne!. Te laat. De, let op, zeldzaam gebruikt woord duikt op, komtie: de karbonkels overwoekeren reeds Krachtmeesters gezicht*

Lewis Lewinsky | 19-04-11 | 23:39

Op dít moment wordt er om vrijheid geroepen... Stienen P&W.

drs.Nee | 19-04-11 | 23:39

@strikdewebstroper
Ja maar dit keer is het menens!

McSnor | 19-04-11 | 23:38

zeg maar jansen | 19-04-11 | 23:36 |

hahaha hou toch op man :D

Frdnnd | 19-04-11 | 23:37

McSnor | 19-04-11 | 23:35 Dat zijn een hoop aliassen. Weet je wel zeker dat dat McSnor zit?

zeg maar jansen | 19-04-11 | 23:36

@Lewis Lewinsky | 19-04-11 | 23:32 | + 0 -
Go Lewis!

Hobbykip | 19-04-11 | 23:35

Lewis Lewinsky | 19-04-11 | 23:33 Een antropoloog, die weet dat soort dingen. Heeft ie voor geleerd in het onderwerp van het vorige topic.

En daar weet ik het weer van.

zeg maar jansen | 19-04-11 | 23:35

@jansen (zeg maar)
God, Allah, Jahweh, Jehovah, Eeuwige Vader, Heer, Onnoembare, Vredevors, Levende, ... Take your pick.

McSnor | 19-04-11 | 23:35

@Krachtmeester
Lewis 23:16
Waar blijft kapitein Iglo, díe zou er op moeten letten!

drs.Nee | 19-04-11 | 23:35

Onder een Steen | 19-04-11 | 23:01 |

Blegh, subjectivisme ;) nu moet ik wel zeggen dat de formulering 'iedereen heeft zijn eigen versie van de waarheid' voorzichtig is, en bovendien redelijk tot goed verdedigbaar. Zolang het maar niet 'iedereen heeft zijn eigen waarheid' wordt.

Frdnnd | 19-04-11 | 23:34

Lewis Lewinsky | 19-04-11 | 23:32
*messcherpe grapduidijsblokjes bij LL door strot duwt*

Krachtmeester | 19-04-11 | 23:34

@zeg maar jansen | 19-04-11 | 23:28
Je bent een pololoog?

Lewis Lewinsky | 19-04-11 | 23:33

@McSnor

De Jehova's beweerde ook dat de wereld zou vergaan in 1914 en de herfst van 1975. Waar blijf je nu met je doemdenken?

Hetzelfde gelul met 2012. In 2013 gaan we gewoon met vakantie, hebben we barbeque in de tuin. Kortom het leven gaat gewoon verder.

strikdewepstroper01 | 19-04-11 | 23:33

@Krachtmeester | 19-04-11 | 23:27
*been van Krachtmeester te pakken krijgt en dit verwringt. Krachtmeester slaakt een ijselijke kreet. Lewinsky is weer vrij*

Lewis Lewinsky | 19-04-11 | 23:32

McSnor | 19-04-11 | 23:15 |

Op het nippertje toch nog mijn dag gemaakt. Thanks!

Frdnnd | 19-04-11 | 23:31

LOL :D

Chris1977 | 19-04-11 | 23:30

McSnor | 19-04-11 | 23:29 En hoe heet ie dan? Of moeten we hem bij z'n functie aan blijven spreken?

zeg maar jansen | 19-04-11 | 23:30

De Onzichtbare Roze Eenhoorn(Mogen Haar Hoeven Nimmer Geschoeid Worden) voorspelde deze ontwikkeling al aan mij in een visioen!

Puisten uitknijpen zal vanaf heden een eerbetoon aan Haar allerheiligste heiligheid zijn!

je therapeut | 19-04-11 | 23:30

pejoar | 19-04-11 | 23:27
vind ik het bestaan van vliegende theepotten ook aannemelijk.

harry pikkel | 19-04-11 | 23:30

@McSnor | 19-04-11 | 23:25 | + 0 -
Hou op straks wordt ik nog bang........

Hobbykip | 19-04-11 | 23:29

Ik zou u reaguurders willen aanraden om de naam van God met een hoofdletter te spellen. Daar is Hij namelijk nogal gevoelig voor.

McSnor | 19-04-11 | 23:29

Lewis Lewinsky | 19-04-11 | 23:24 Alle Polen kunnen tegelen. Er is niet zoiets als een verkeerde Pool.

Hooguit een te dure Pool, of een zuipende Pool.

zeg maar jansen | 19-04-11 | 23:28

Lewis Lewinsky | 19-04-11 | 23:24
*hoofd van grapduidende LL tussen ijskast en ijskastdeur wakker drukt*

Krachtmeester | 19-04-11 | 23:27

als dat het enige bewijs zou zijn voor de evolutietheorie is het een beetje mager.
god heeft zich nog nooit laten zien en niemand heeft een sms uit de hemel ontvangen, dus........

pejoar | 19-04-11 | 23:27

Kijk,ik ben uiteraard voor sommige christelijk/joodse opvattingen zoals anderen respecteren en blablablabla.. etc.Basically is het gezond om een beetje in die richting opgevoed te worden,maar sommige (jah sommige) mensen missen bij de geboorte al een paar steekjes.Wat je ook probeert.

Jullie noemen dat Satan,beter kun je het mislukt nagebroed noemen.Heeft niets met atheisme te maken.

de grote Anti | 19-04-11 | 23:26

Dat hellevuur is overigens wel een probaat middel tegen puistjes...

McSnor | 19-04-11 | 23:26

Wachten jullie maar. Als op de jongste dag deze wereld wordt weggejorist, zal ik naar jullie zwaaien wanneer jullie voor goed afdalen in het allesverzengende hellevuur.

McSnor | 19-04-11 | 23:25

@McSnor | 19-04-11 | 23:18
Met je Snor!

Zeeschuimer | 19-04-11 | 23:24

@Krachtmeester | 19-04-11 | 23:22
Kuch. Er zijn geen eskimo's op antartica. Je hebt de verkeerde pool.

Lewis Lewinsky | 19-04-11 | 23:24

@McSnor | 19-04-11 | 23:15
Wat een ellende! Kan ik het nog stoppen? Kan ik nog bidden, biechten, ziekenzalving?

Zeeschuimer | 19-04-11 | 23:23

Ze bedreigen onze viswateren.
Ze bedreigen onze zeehonden.
Ze bouwen NOOIT sneeuwpoppen, maar een soort van ongezellige halve sneeuwcirkels.
Ze laten hun sleëen door onderdrukte honden trekken - gruwelijk.
Genoeg is genoeg mensen, ik zeg:
alle Eskimo's terug naar Antarctica!

Krachtmeester | 19-04-11 | 23:22

McSnor | 19-04-11 | 23:18
Het is in ieder geval voor 1 reaguurder al te laat op de avond. Hoogste tijd om je snor te drukken.

harry pikkel | 19-04-11 | 23:21

@McSnor | 19-04-11 | 23:15
Jij bent een beetje eng want het klinkt uit het hart..

de grote Anti | 19-04-11 | 23:19

Je moet ja zeggen tegen je acnee.
Dan is het zo over!

Lewis Lewinsky | 19-04-11 | 23:18

Ik gun u een reactie bij wijze van condoleance. +1 voor Elizabeth

Raad_maar_raak! | 19-04-11 | 23:18

Helaas zal dat vooral voor veel reaguurders te laat zijn bedoel ik.

McSnor | 19-04-11 | 23:18

@drs.Nee | 19-04-11 | 23:14
Inuits zijn uit en eskimo's in.
Bij de politiek corrupte omroepen.

Lewis Lewinsky | 19-04-11 | 23:16

drs.Nee | 19-04-11 | 23:14
En - niemand weet dit! - Eskimo's hebben sneeuwacne.
*aan het turven slaat*

Krachtmeester | 19-04-11 | 23:16

De evolutietheorie is het laatste wapen van de Satan. De jongste dag naakt. En dan zal Satan worden verslagen en zal de mensheid haar grootste dwaling inzien. Helaas zal dat voroal voor veel reaguurders. laat zijn.

McSnor | 19-04-11 | 23:15

OT: Elizabeth Sladen, Sarah Jane Smith in Doctor Who is vandaag op 63 jarige leeftijd overleden.

Zal veel mensen niets zeggen, maar voor mij, die in de jaren '70 in Engeland woonde, was ze destijds de absolute jongensdroom, een sterke voortvarende vrouw die aliens een poepie liet ruiken.

In haar latere jaren genoot ze nog succes bij de terugkeer van Doctor Who op de Britse televisie halverwege de 'noughties' en kreeg ze een eigen serie: The Sarah Jane Adventures, die vier seizoenen lang uitgezonden werd (het vijfde seizoen is deels voor haar dood opgenomen).

www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-...
nl.wikipedia.org/wiki/Elisabeth_Sladen...

JoranVanderdood | 19-04-11 | 23:15

Eskimo werd jaren geleden als denigrerend aangezien en veranderd in Inuit. Publieke omroep her-introduceert Eskimo om het allochtonenquotum uit te breiden. Typisch.

drs.Nee | 19-04-11 | 23:14

Inde tijd dat Brylcreem en Clearasil verscheen verdween Godt uit m'n leven.
Ze liet wel 'n Intelligent Design achter.

Ratzing. | 19-04-11 | 23:12

@McSnor

Dan zit je zeker ook regelmatig met je voet tussen de deur bij de mensen thuis als je je wachttoren verhaal komt verkondigen?

strikdewepstroper01 | 19-04-11 | 23:10

Staat het aantal acteurs met acne ook vermeldt in die werkelijk bi-zar-re diversiteitsnota van de PO? Vragen, vragen..

Krachtmeester | 19-04-11 | 23:10

Pownews heeft weer een aantal hilarische uitspraken weten uit te lokken. Geweldige noten!

Raad_maar_raak! | 19-04-11 | 23:09

@ www.google.nl...
toetanchamon | 19-04-11

Getverderrie, had je niet even kunnen waarschuwen?
* neemt zich voor niet meer overal op te klikken *

Veenkolonie | 19-04-11 | 23:04

Michiel de Kater | 19-04-11 | 22:17
Nog nooit? Ik zal het je nog sterker vertellen: ALLE fossielen zijn missing links. Ze passen allemaal in de verwantschapsboom en zijn altijd de link tussen twee overgangen.

Bijvoorbeeld herseninhoud. Je ziet een duidelijke ontwikkeling daarvan naarmate de tijd verloopt, bij alle fossielen.

Ze vinden nooit een homo sapiens in het tijdvak van voor de homo erectus. Mocht je er toch een vinden, dan zou ik dat direct wereldkundig maken, want dan heb je een bewijs tegen de evolutietheorie gevonden. Tot die tijd zit er een logische lijn in de ontwikkeling van de fossielen (niet alleen wat de afstamming van de mens betreft, ook alle andere verwantschapsbomen) en slaat je opmerking dat er nog nooit een missing link gevonden is, de plank volledig mis. En dat rijmt. Net als evolutie.

harry pikkel | 19-04-11 | 23:04

Pownews: Bio-culturele diversiteits-nota. Hilversum doet aan etnische/geloofs/handicap/seksuele-registratie. Mag dat? Dat moet!

drs.Nee | 19-04-11 | 23:04

@AntiSoof | 19-04-11 | 22:55
Dude,Anti doet niet mee aan 'onenigheid'.De tegenpartij krijgt maar lekker een driedubbele febris recurrens van mijn part.Het zijn maar woorden.

Dus.. GOD betaat evenmin als dat zeemeerminnen bestaan.
En als ze wel bestaan mag god de haaien ontwijken en dan zet ik de zeemeerminnen op een wolkje.Deal.

de grote Anti | 19-04-11 | 23:04

@etui | 19-04-11 | 22:48
Helemaal mee eens, ik snap die strijd tussen Atheïsten en gelovigen ook niet helemaal.
Het bestaan van een god kan niet bewezen worden maar ook niet uitgesloten met de kennis die we nu hebben.
Daarbij zullen ze elkaar toch nooit overtuigen omdat iedereen (ook ik) zijn eigen versie van de waarheid heeft.

Onder een Steen | 19-04-11 | 23:01

Leuk bedacht Johnny. Maar wat als God nou die hele evolutie bedacht heeft en jou dus indirect op het verkeerde been heeft gezet?

Veenkolonie | 19-04-11 | 23:00

Pas op reaguurders. Jeugdpuistjes vormen het zoveelste wapen van Satan om jullie op een dwaalspoor te brengen. trap er niet in. Bekeert u tot het ware geloof, zijnde het mijne. Ik zie u in de Koninkrijkszaal.

McSnor | 19-04-11 | 22:59

The big bang theorie slaat dus eigenlijk op het uitdrukken van puberale puisten?

zeg maar jansen | 19-04-11 | 22:58

*Herstel*
Als we geen ruzie over iets anders kunnen maken dan gaan we toch gewoon over God 'discussiëeren'? Gegarandeerd dat het dan vaak op onenigheid uitloopt.
Want in het gebouw van de geest is de kamer der onwetendheid vaak het juiste vertrek om in te kissebissen.

AntiSoof | 19-04-11 | 22:58

@toetanchamon | 19-04-11 | 22:53
Smakelijk.

Zeeschuimer | 19-04-11 | 22:55

@godbestaat | 19-04-11 | 22:45
Als we geen ruzie om iets anders kunnen maken dan gaan we toch gewoon over God 'discussiëren'? Gegarandeerd dat het dan vaak op onenigheid uitloopt.
Want in het gebouw van de geest is de kamer der onwetendheid vaak het juiste vertrek om te kissebissen.

AntiSoof | 19-04-11 | 22:55

De Esci/Inuit omdat het schuift, pownews.

drs.Nee | 19-04-11 | 22:52

@etui | 19-04-11 | 22:48
Jij zegt wat ik dacht.
Kippen bestaan ook heus wel (denk, tenminste), ook al koop je de eieren bij de Appie.

AntiSoof | 19-04-11 | 22:50

De evolutietheorie sluit het bestaan van een God natuurlijk geenszins uit. Ook een creatief opperwezen kan het gehele proces in gang gezet hebben. Misschien niet de meest realistische optie, maar welke optie is dat wel?

etui | 19-04-11 | 22:48

je zou het niet verwachten.. #pownews weer op tv.. #ned3

Crematorium-de-Asbak | 19-04-11 | 22:48

Elke keer maar weer over het bestaan van God hier, ze zijn er nog drukker mee dan menig christen haha

godbestaat | 19-04-11 | 22:45

En even later bleek het toch anders te zijn, zoals altijd met de theorien van de evolutiegelovigen.

e.thunder | 19-04-11 | 22:45

En de gemiddelde reaguurder haalt de hele evolutietheorie weer onderuit.

Tisnietanders | 19-04-11 | 22:44

@Michiel de Kater | 19-04-11 | 22:17
Dat we geen 'missing links' vinden, is omdat die dekselse God ze steeds verstopt.

Guido | 19-04-11 | 22:42

@Ivoren Toren | 19-04-11 | 22:30
Dat is nogal logisch,maar dan moeten ze ook niet een wetenschappelijk grote mond opzetten over evolutie.. Maarja,dan hebben ze nu ons erbij,de atheisten.Ook een aardig groepje mensen heb ik mij laten vertellen.Live and let live,right.

de grote Anti | 19-04-11 | 22:40

Ik heb wel wat flesjes clearasil gebruikt ergens rond 1987. Ik had toen ook een beugelbek (met gekleurde elastiekjes)

Met m'n gladde huid en stralende gebit vandaag de dag is dat jeugd verdriet. (That was yesterday.)

Even terug naar 1987 met dit mooie vergeten klassiekertje.

Wendy & lisa - Waterfall

www.youtube.com/watch?v=gYEyJiqSgMw

strikdewepstroper01 | 19-04-11 | 22:38

Geloof is geen wetenschapsding maar een cultuurding. Je kunt het gebruiken om te definiëren wie je bent en wie je wilt zijn. Waar wil je bij horen? Dat is wat geloof aantrekkelijk maakt. Atheïsten verkijken zich daar iedere keer weer op.

Ivoren Toren | 19-04-11 | 22:30

de grote Anti | 19-04-11 | 22:27
Dat weet jij dan weer... Waarom verdwijnen ze eigenlijk na verloop van beetje tijd? *kuch* evolutie zeker *kuch*

Pleh | 19-04-11 | 22:29

@Pleh | 19-04-11 | 22:21
Precies,jongens die rond de puberleeftijd puistjes krijgen doen het wellicht evolutionair helemaal niet zo slecht.Trekt meestal wel bij en het betekent ook dat hun sucrose,fructose en glucose inname wel oke is.Ergo,brainfood.

de grote Anti | 19-04-11 | 22:27

Hobbykip | 19-04-11 | 22:24
Je zou sommige kankers zelfs kunnen uitroeien (bijvoorbeeld erfelijke borstkanker)... Foetussen en zo. Maar ja, da's dan weer voor god spelen o.i.d.

Pleh | 19-04-11 | 22:27

Mark Levinson | 19-04-11 | 21:52 | + 0 -
Dat je niet origineel bent is tot daaraan toe.
Als ik bewijs dat in de baardentijd ook acne bestond -en dat deed ik- dan is jou opmerking een algemene quasi filosofische dooddoener.

Einde van de Domheid | 19-04-11 | 22:26

the gates are open | 19-04-11 | 22:23 | + 0 -
Sterk verhaal!

Geluksvogel | 19-04-11 | 22:26

@Pleh | 19-04-11 | 22:21 | + 0 -
Inderdaad........... Het omgekeerde zie bij ziektes als kanker: Kanker krijg je meestal pas nadat je je genen - die er mogelijk iets mee te maken hebben - al hebt doorgegeven.

Hobbykip | 19-04-11 | 22:24

Omdat we naar het beeld en gelijkenis van god zijn geschapen, denk ik dat god ook puisten heeft.

Zyprexa20mg | 19-04-11 | 22:23

mhm nee dat bewijst niks :)

the gates are open | 19-04-11 | 22:23

Ether Freeth | 19-04-11 | 22:03
Typische denkfout: evolutie heeft geen doel, maar is een mechanisme. Zo gaat het gewoon. Het zoeken van een doel erbij is precies de fout die christenen e.d. maken.
In jouw pleidooi: talgproductie op plekken waar geen haar groeit, geeft een mens puisten, maar je gaat er niet dood aan. En op een gegeven moment trekken de puisten weer weg. Dus kan je seks gaan hebben. En beebies maken. Die dus jouw puisten-aanmaak-capaciteit overerven. Waarom zouden ze dan verdwijnen?

Pleh | 19-04-11 | 22:21

@AlphaKenny 1up | 19-04-11 | 22:15 | + 0 -
Nee, hoor...... puisten gaan meestal weer weg wanneer men volwassen is geworden. En dan is er nog genoeg tijd om je voor te planten.

Hobbykip | 19-04-11 | 22:20

* bedachtzaam aan puisten op de behaarde kont krabt *

Kapitein Sjaak Mus | 19-04-11 | 22:20

@de grote Anti | 19-04-11 | 22:15
Niet verder kijken dan je neus lang is.

Zeeschuimer | 19-04-11 | 22:20

Wat leuk, weer een christen-bash-topic. Het was de laatste tijd ook al wel erg stil, met al die aandacht voor Japan en tornado's en zo. Maar on topic: je hebt vrijwel over je hele lichaam haar, ook op je gezicht. Dus logisch dat er talg aangemaakt wordt. Wellicht hoeft Johnny Quid zich nog niet te scheren. Dat zou zijn triomfantelijke instemming met deze "ontdekking" verklaren. Wel gek trouwens, met die "evolutie", dat er nooit overtuigende "missing links" gevonden worden.

Michiel de Kater | 19-04-11 | 22:17

Onzin. Als de evolutietheorie waar zou zijn, zouden mensen met puistjes onaantrekkelijker zijn en zich dusdanig minder voortplanten dan mensen met puistjes. Dit zou het hele fenomeen 'puistje' allang uitgeroeid hebben. Puisten zijn een straf Gods.

AlphaKenny 1up | 19-04-11 | 22:15

@Zeeschuimer
Slijtage.. hmm.. Is dat hetzelfde als minder synapsen aanmaken?

de grote Anti | 19-04-11 | 22:15

@de grote Anti | 19-04-11 | 22:08
"Alles wat we niet begrijpen noemen we God: dit bespaart de hersenweefsels een heleboel slijtage" ~Edward Abbey

Zeeschuimer | 19-04-11 | 22:12

LOL! God overruled by zits. Heerlijk.

mokum4all | 19-04-11 | 22:12

@Nacho_Vidal | 19-04-11 | 22:07
LOL

Pasta-saus | 19-04-11 | 22:10

@ pasta-saus
Yep, dat is het.
Hopelijk is het nep !

rocco tevredi | 19-04-11 | 22:09

Cool. Nog een reden om wel zo ongelooflijk atheist te zijn, dat je er puisten van krijgt. Lol.

Pfft | 19-04-11 | 22:08

Gaan we weer.. pff.
Kijk,gelovigen kijken s'morgens in de spiegel en kunnen gewoon niet bevatten dat al die perfectie zonder toedoen van (een) God is gecreeerd,simpel.Dat er ook rare mensen zijn (bijvoorbeeld heksen) zien zij tegenwoordig als een fautje van God,maar niet minder als een schepping van God,uiteindelijk.We zijn allemaal de kinderen van God.

Dat maakt het wel weer amusant om met gristenen te praten,want hoe hard je ook roept dat ze in de efteling zijn opgegroeid respecteren ze je wel als een afvallig kind van god.. Dat kun je niet van alle religies zeggen.

de grote Anti | 19-04-11 | 22:08

rocco tevredi | 19-04-11 | 22:04
Gadverdamme! Ik zit net te schijten!

Nacho_Vidal | 19-04-11 | 22:07

@rocco tevredi | 19-04-11 | 22:04
Dat is echt heel erg nasty

Pasta-saus | 19-04-11 | 22:06

Chris666 | 19-04-11 | 22:03
Als er in de middeleeuwen en daarvoor en daarna niet zoveel door de kerk was tegengehouden, zouden jij en ik elkaar nu inmaken met een potje space-ball op mars.

Nacho_Vidal | 19-04-11 | 22:06

Guru Baba, nog zo'n goddelijk figuur die bewezen de kluit bedonderd. Maar al bewijs je keer op keer dan goddelijkheid niet bestaat, de echte gelovige zal altijd blijven geloven. Daar doe je niks aan. Hou er over op.

We discussieren ook niet meer over het feit dat de aarde rond is en niet plat. Als er iemand komt die zegt dat de aarde niet rond is, dan mag die dat eerst bewijzen. Net zo zijn we nu voorbij de discussie of evolutie bestaat of niet. Mocht iemand zeggen dat het anders werkt dan middels evolutie dan mag deze persoon dit bewijzen of anders zijn bakkes sluiten.

Chris666 | 19-04-11 | 22:03

Jezus, Allah, Neptunus, Wodan of George Baker.....
Allemaal de bakkes vol met haar en zo ONTZETTEND ouderwets!

Laurier | 19-04-11 | 22:03

*plop en proost*

Daar mag op gedronken worden.

Zeeschuimer | 19-04-11 | 22:03

Tja om even advocaat van de Duivel ...... ehh god te spelen.

Is het niet logisch dat als je een omnipotent wezen bent dat je dan een zelfregulerend en verbeterend systeem zou maken?
Lijkt me dat je dan meer tijd overhoud voor de belangrijke dingen in het universum zoals die tragi-komedies volgen die religies heten.

Of een lekker potje genieten van je niewste creatie.

Ether Freeth | 19-04-11 | 22:03

Het erge is, zelfs als het wel te verklaren (en niet te ontkennen is), "is het God". Oogkleppen much?

evaQ8 | 19-04-11 | 22:02

Hahaha geweldig, hier zal ik nog regelmatig aan denken wanneer ik iemand met een dikke puist zie. (zelf heb ik al een tijd geen puisten gehad)

Idontgiveafunk | 19-04-11 | 22:02

Pasta-saus | 19-04-11 | 21:58 |
Maar wat als je nu een christen bent met kop vol puisten maar niet Gelooft dat clearasil werkt??

Ben je dan stiekem dan toch een heiden?

Nacho_Vidal | 19-04-11 | 22:01

@Nacho_Vidal | 19-04-11 | 21:57
Het is voor velen gewoon een slechte uitweg. Ow ik kan het niet verklaren dus is het god. Bullshit, al het geloof. Allemaal.

Pasta-saus | 19-04-11 | 21:58

Pasta-saus | 19-04-11 | 21:52 |
Ja, die had ik ook..
Pasta-saus | 19-04-11 | 21:53 |
Zag er vandaag nog eentje fietsen. En ik dacht bij mezelf: Die is letterlijk bang voor de duivel.

God fearing people. Wat een leven heb je dan?

Nacho_Vidal | 19-04-11 | 21:57

Eerst was er niks...
Duwd | 19-04-11 | 21:44
grote denkfout. Er was niet eerst niets, er was energie.

La Bailaora | 19-04-11 | 21:56

@Raad_maar_raak! | 19-04-11 | 21:55
Alleen reageren ze alsof ze worden besmeert met Etos-rotzooi; ze gaan nooit weg.

Pasta-saus | 19-04-11 | 21:56

Religie is de grootste puist die er bestaan heeft op deze aarde. Dus ergens ontmoeten we elkaar in het midden.

Raad_maar_raak! | 19-04-11 | 21:55

@Nacho_Vidal | 19-04-11 | 21:52
Gereformeerden denken niet eens meer na. Het is blindelings afgaan op een boek wat al 1000x keer ontkracht is... Waardeleaus

Pasta-saus | 19-04-11 | 21:53

Zijn jullie daar nu pas achter??!?! O mijn god... Nog slechter geïnformeerd dan we al dachten...

Welterusten =)

Lady Vagabond | 19-04-11 | 21:53

Ik had héle plakkaten op me muil en gaf God daarvan de schuld!
Dat was dus onterecht? Excuses God.

weesgegroet | 19-04-11 | 21:53

Volgens de bijbel waren de mensen vroeger enorm behaard, dus ik zie de conclusie niet zo.

Kogando | 19-04-11 | 21:53

Geweldig stukje wat mijn avond heeft gemaakt.

Gigano | 19-04-11 | 21:52

necrosis | 19-04-11 | 21:48
Serieus. Ooit een discussie gehad met een gereformeerde jongen. (was weer een andere dan die archeoloog).

Enfin, ik zeg; en hoe zit het dan met die fossielen? Ach zegtie: Dat zijn gewoon oude koeienbotten.

Nacho_Vidal | 19-04-11 | 21:52

@Nacho_Vidal | 19-04-11 | 21:50
Soort van http://www.youtube.com/watch?v=Y8Emk7L32Ag

Pasta-saus | 19-04-11 | 21:52

@Einde van de Domheid | 19-04-11 | 21:44
Een periode van 100.000 jaar is evolutietechnisch gezien heel kort. Misschien wordt het tijd voor je om uit te zien naar een andere nick.

Mark Levinson | 19-04-11 | 21:52

Prachtig!

Dikr | 19-04-11 | 21:51

Pasta-saus | 19-04-11 | 21:47
Kan dat stuk van South Park over Scientology nergens vinden.

Nacho_Vidal | 19-04-11 | 21:50

Dan zal een kale kano binnenkort er ook wel uitzien als een stuk krentenbrood...

MichieldeMuiter | 19-04-11 | 21:49

En elkaars puistjes uitknijpen is GROOMING en dat doen apen ook al. Weer een bewijs.

En nu doen we hetzelfde als Gristen Gekkies al 2000 jaar doen: Eerst een theorietje, en daar dan de bewijsjes bijzoeken.

applaus voor de paus | 19-04-11 | 21:49

@Nacho_Vidal | 19-04-11 | 21:30
Koeiebotten?
Ik heb nog nooit een koe gezien met snijtanden of een staart van een paar meter.
Maar ik weet natuurlijk niet wat er bij jou in het leidingwater zit....
*gniffel*

necrosis | 19-04-11 | 21:48

De evolutietheorie is een gedetailleerde versie van de schepping en onderstreept de eindeloze kracht van God. Puisten ftw

RechtseMoskee | 19-04-11 | 21:47

mensen met puisten zijn vies

Waxli | 19-04-11 | 21:47

@Tommygunner | 19-04-11 | 21:34
Belachelijker zeker; scientology.

Pasta-saus | 19-04-11 | 21:47

@Einde van de Domheid
@Duwd | 19-04-11 | 21:33
Wat dachten jullie jullie hier van dan:
www.youtube.com/watch?v=vd3RHxpueaM
Veel kijk plezier en niet van je geloof vallen hè.......

Hobbykip | 19-04-11 | 21:46

@Tommygunner | 19-04-11 | 21:30
Iets met vroegere versies van clearasil enzeau...

Pasta-saus | 19-04-11 | 21:46

Talg, het grootste telg van de menselijke vloeistoffen.

Life_Of_Slice | 19-04-11 | 21:45

@Alteidt Glijck | 19-04-11 | 21:41

De evolutie heeft als kenmerk dat niet iedereen daarin mee gaat. En voor de evolutie was er natuurlijk revolutie..

brutus68 | 19-04-11 | 21:44

Alteidt Glijck | 19-04-11 | 21:41
Precies.. Waar komt de oerknal vandaan? Eerst was er niks... en toen ontplofte het ook nog :o

Duwd | 19-04-11 | 21:44

+1 voor Slate en voor JQ;
Maar godsdienst is vergelijkbaar met een ernstig hersendefect, of met een ernstige verslaving; een culturele verwording waarvan genezing of herstel veel tijd vergt en nogal zeldzaam is. Daar helpt geen ratio tegen.

Fijnstoffer | 19-04-11 | 21:44

De geschiedenis van acne gaat terug tot het begin van de geschreven geschiedenis. In het Oude Egypte, wordt het opgenomen dat een aantal farao's werden acne-patiënten. Van het Oude Griekenland komt het Engels woord 'acne' (betekent 'punt' of 'piek'). Acne behandelingen zijn ook van groot oudheid:

www.news-medical.net/health/Acne-Treat...

Einde van de Domheid | 19-04-11 | 21:44

Jack Spijkerman is het bewijs dat er wel degelijk een God bestaat...

MichieldeMuiter | 19-04-11 | 21:43

Heb jij ook een gezicht, Quid ? Of is die versleuteld op het internet.

hawie | 19-04-11 | 21:43

@Duwd | 19-04-11 | 21:33
Zolang de evolutietheorie véél aannemelijker klinkt dan dat gezever van ggristenen en ander sectarisch volk: Johnny +1000 (waarvan +500 voor de amusementswaarde)!

necrosis | 19-04-11 | 21:43

Een oplossing zou zijn dat gewoon iedereen z'n baard laat staan. Schiet niet op natuurlijk als uiteindelijk alle mannen er uit zien als een aardrijkskunde-leraar danwel groenlinks-bearforce-member, maar wel minder puisten op straat.

Taggart | 19-04-11 | 21:43

Dit red de dag :)

NewEnglandPatriots | 19-04-11 | 21:42

Logisch toch? De in de kelder van moeders levende en puisterige GS-reaguurder zonder vriendin is een evolutionair dood spoor. Maak plaats voor de vrouwenverslinder: www.piyu.net/uploads/wolfman.jpg

blinde kip | 19-04-11 | 21:42

Wat heb jij zitten roken, Quid?

vincent S. | 19-04-11 | 21:42

Met die manier van redeneren kun je ook bewijzen dat God wel bestaat.
Beetje slapjes dus schatebouten!

Einde van de Domheid | 19-04-11 | 21:42

Puisten bewijzen dat de evolutietheorie niet gebaseerd is op waarheid.
De talgproduktie evolueert niet waardoor bewezen is dat een systeem van evolutie nooit kan zijn ge"evolueerd.
Wat was er vóór evolutie eigenlijk?

Alteidt Glijck | 19-04-11 | 21:41

@Boyo | 19-04-11 | 21:36 | + 0 -
Nee om tieners te helpen met het uitstellen van hun "eerste keer" ........

Hobbykip | 19-04-11 | 21:40

Talg staat tot huid zoals platenmaatschappijen tot internet, zeg maar..
ROFL!

DeBruineSter | 19-04-11 | 21:39

Evolutionair prima te verklaren en niet uit te te met een intelligente schepper! Zoals alle lichamelijke ongemakken.

Robuspokus | 19-04-11 | 21:38

Mooimooimooi opgetypt weer Mr Kwit!

LuurmanB | 19-04-11 | 21:38

Quid, jij hebt je ivoren toren gevonden !!

hawie | 19-04-11 | 21:38

Dat dit niet eerder bedacht is,
+1 voor de bedenkert.

TurtleJ | 19-04-11 | 21:38

@mezelf, die was archeoloog.

Nacho_Vidal | 19-04-11 | 21:37

Tommygunner | 19-04-11 | 21:32
Ooit een keer de vraag gesteld aan een kennis over het feit waarom dinosaurusbotten nou zo zeldzaam zijn.

Aangezien christenen altijd hakken op het feit dat er nooit complete skeletten worden gevonden.

Het antwoord is vrij simpel: De omstandigheden moeten perfect zijn. De grond moet uit bepaalde bestanddelen/mineralen bestaan om zo'n skelet te kunnen conserveren.

Nacho_Vidal | 19-04-11 | 21:37

Knappe kop die dit bedacht heeft.

Causa Sui | 19-04-11 | 21:36

God heeft puisten geschapen omdat hij een hekel heeft aan tieners.

Boyo | 19-04-11 | 21:36

Alleen zwartekousengereformeerden ontkennen de evolutie nog. De rest van de christenheid is allang door de bocht, en ze geloven nog steeds in God. Jammer Johnny, je zult met iets beters moeten komen.

Ivoren Toren | 19-04-11 | 21:36

@Appie Knots | 19-04-11 | 21:32
Ik kan er zo één opnoemen die groter en belachelijker is...

Tommygunner | 19-04-11 | 21:34

*ballen scheren stopt*

gentle giant | 19-04-11 | 21:33

Wat een vreselijk slap gelul Johnny... -1 alsof één klein ding van het menselijk lichaam de evolutietheorie kan bewijzen... Right..!

Duwd | 19-04-11 | 21:33

Dus als je weinig puisten hebt loop je dus wat evolutie betreft voor. Ik wist het. Fuck yeah.

tagliatelle | 19-04-11 | 21:33

Christendom is de grootste sekte die bestaat. Altijd al gedacht.

Appie Knots | 19-04-11 | 21:32

@Nacho_Vidal | 19-04-11 | 21:30 | + 0 -
Sterker nog, die verweren zijn vast al gebundeld en te koop...

Tommygunner | 19-04-11 | 21:32

Tommygunner | 19-04-11 | 21:30
Zijn ouwe koeiebotten

Nacho_Vidal | 19-04-11 | 21:30

Als die Gristenhonden met droge ogen kunnen beweren dat dinosaurusbotten zijn neergelgd als test, dan weten ze hier ook wel weer een draai aan te geven...

Tommygunner | 19-04-11 | 21:30

Jaa, leg dit maar eens uit Rouvoet..

hamertje | 19-04-11 | 21:29

Toffe shit.

Kampfhund | 19-04-11 | 21:28

flinke lap tekst voor zoiets kleins als een puistje. maar ja god zou het wel zo gewild hebben :P

DouWeDraBBerT | 19-04-11 | 21:27

Puistjes? Wat zijn dat?

illuvatar | 19-04-11 | 21:27

Sta je daar met een gezicht als een grindtegel te stamelen voor een meisje.

Nacho_Vidal | 19-04-11 | 21:24

*heeft nu de slappe lach*

Kialna | 19-04-11 | 21:23

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken