Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bewakers Wilders laten gun in BMW slingeren

dikkeguninBMWX5wilders.jpg "Beste GeenStijl. Deze maand waren we op sgoolreisje naar Den Haag. Op het Binnenhof stond een BMW X5 van de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging (DKDB) te wachten op Geert Wilders. Zonder bewakers. En niet op slot. Met onze iPhone konden we een foto maken van het MP5-achtige schietijzer dat op de bijrijdersstoel lag. We hadden het er ongestoord uit kunnen halen en het politieke centrum van Nederland in een battlezone kunnen veranderen. Pas na vijf minuten arriveerden de bewakers. Zonder vragen te stellen werden we weggestuurd. Bijgaand de foto's. Bizar toch? Hoort dit zomaar te kunnen?" BMWx5DKDB477.jpgMooie bullbar! bmwx5DKDBmetwapen477.jpgHandschoenenkastje, heren?

Reaguursels

Inloggen

Heeft iemand een links voor mij naar interview Wilders KoffieMax?

frisenfruitig | 22-02-11 | 16:35

Ik zie helemaal geen bewijs dat die foto genomen is van Wilders zijn auto.
Kan iedere auto zijn met een airsoft MP.
Geloven jullie nou echt alles ?

ikkrijgjewel | 22-02-11 | 15:54

@kampioen | 22-02-11 | 01:20
hongernek kijk dan met die bliekers van je... blinde waus.

kobuskamper | 22-02-11 | 15:35

@thijsster
Zeau, denk je even slim te komen doen zwitsalletje?

Standaard wapen van de KLDP is de Walter P5, het wapen dat hier ligt is een MP5 met een UMP kolf.

Broodjekipmetsla | 22-02-11 | 15:34

Iets wat lijkt op een Mp5? Hahaha gast. Gewoon het standaard dienstwapen van de KLPD.

thijsster | 22-02-11 | 14:22

waarom hadden ze niet gepakt en in hun schooltasjes gedaan... maakt wilders ook weer wat veiliger.

wWsMo0nw@lk3r | 22-02-11 | 12:06

kampioen | 22-02-11 | 01:24
voor een journalist zou het misschien een leuke actie zijn om met een hele cameraploeg in de auto te gaan zitten wachten, maar of een scholier daar de ballen voor heeft?
Ik zeg niet dat de auto daadwerklijk open was, maar wel dat het mij onverstandig lijkt om te proberen of zo'n auto daadwerklijk open is.

ow, enne, bullbar? Dit lijkt mij meer een pushbar

swift1.6 | 22-02-11 | 12:02

Haragha | 21-02-11 | 15:32
In een Volkwagen MPV van de pliesie zitten veredelde bewakers die geen agenten zijn. Bij onraad mogen zij de ordetroepen oproepen maar zelfs hun eigen voertuig niet verlaten.

Nickname20 | 22-02-11 | 11:39

Plus ik heb de indruk dat er geen patroonhouder in het wapen zit dus niks aan de hand.... gewoon doorlopen.

Nickname20 | 22-02-11 | 11:33

iemand dat kenteken al gecarspot?

deuZigeZelluf | 22-02-11 | 11:14

Ja praatjesmakers, foto lijkt door dakraam gemaakt... Dus flinke jongetjes hadden wapen niet mee kunnen nemen. Wel slecht dat ze er dichtbij konden komen en een afghaans cadeautje hadden kunnen achterlaten. Nogmaals niet liegen jongens... FOEI!

ratelaar | 22-02-11 | 10:45

het hele verhaal rammelt aan alle kanten 1 de foto,s twee auto stond open waarom dan geen foto met deur open enz enz enz maar ja dat is geenstijl manier he.

kampioen | 22-02-11 | 01:24

je laat de foto,s al zien en nog zie je het verschil niet ja dat de foto van xde auto met pistool gelijk is aan jou eerste foto LOL handgeschakeld dus

kampioen | 22-02-11 | 01:20

foto is genomen van buiten door het raam, spiegeling is te zien

calimannld | 22-02-11 | 00:24

MP5, ok, maar kan ik daar dan nog wel m'n ouwe MP3tjes op afspelen?

Watson | 22-02-11 | 00:03

conclusie: zolang er geen bewijs is dat die auto niet op slot stond is er dus helemaal niks aan de hand en is dit dus gewoon gemekker en gezeur om niks

kobuskamper | 21-02-11 | 23:58

GS je laat je wel snel in de maling nemen.

lanexxx | 21-02-11 | 23:41

En ik maar altijd denken dat Geertje beveiligd werd door IDF mannetjes. Zijn ''lijfwachten'' leken mij iig niet Nederlands. (Het zouden zomaar ook finnen kunnen zijn)

hottentottententen | 21-02-11 | 22:49

@Kampioen: *zucht* modeljaar 2006 heeft deze pook. pas met modeljaar 2007 kwam de platte alu pook. sorry kan er ook niks aan doen dat iedereen het hier verkeerd heeft maar het is toch echt zo. anders bel je ZF in friedrichshafen en vraag je even naar de "applikateure" van BMW in het FEZ gebouw. die zullen je hetzelfde vertellen als ik.

kobuskamper | 21-02-11 | 22:42

kobuskamper jij als kenner weet ook dat het geen automaat is zeker van dat bouwjaar niet die pook is echt anders.

kampioen | 21-02-11 | 22:24

dames en heren.

letten jullie wel eens op of geloven jullie alles wat er neer gezet wordt.
GEENSTIJL let ook niet op en geloofd ook alles wat ze op gestuurd krijgen.

want als je goed op let en het kenteken van de auto online opvraagt kom je uit op een BMW X5 4.4 AUTOMAAT.
en dan zie je de foto binnen in en wat ziet de oplettende kijker dat is een handgeschakelde hahahahahahaha.

grappenmakers zeg leuk verhaal waar niets van klopt dus.NEXT

kampioen | 21-02-11 | 22:21

pleurtop | 21-02-11 | 21:57
Ik denk dit ook. De foto is duidelijk van buitenaf gemaakt, maar verder klopt het wel.

Soy yo | 21-02-11 | 22:00

@ mezelf
Je ziet zelfs de zelfde schoenen.

pleurtop | 21-02-11 | 21:59

Je ziet overigens duidelijk dat de twee foto's bij elkaar horen. Bij de tweede foto zie je als je goed kijkt de zelfde jongen in de weerspiegeling met z'n armen in z'n zakken staan.
Ook zijn de rode baksteentjes van het binnenhof in de weerspiegeling van de ruiten te zien.
Ik zeg *GEEN HOAX*.
Waarschijnlijk zitten de deuren wel op slot, dat wel natuurlijk.

pleurtop | 21-02-11 | 21:57

En oja, zoals eerder genoemd dit is inderdaad een MP5K-PDW met aangepaste buttstock :)

bestgeil | 21-02-11 | 21:56

Ruiken wij hier een toevallig door wat sgolieren verstoorde actie tegen De Geert?

Knulleke | 21-02-11 | 21:47

Hier is niets vreemds aan, er zitten wapens aan beide kanten, zowel bestuurder als passagier. Dat de auto niet op slot zit is echter een vreemde situatie, de auto hoort altijd gestart te zijn en er hoort altijd iemand bij de auto aanwezig te zijn. Dit is standaard procedure niet alleen bij de deekadebee!

bestgeil | 21-02-11 | 21:42

Hoort dit zomaar te kunnen?" Ja natuurlijk moet dat kunnen,
als hij hem mee neemt de straat op heeft iedereen ook wat te zeiken'.

Daily bright | 21-02-11 | 21:34

en de apk vervaldatum is nu gewoon 26-11-2012

kobuskamper | 21-02-11 | 21:22

aan alle HOAX roepers en kneuzen die nog nooit in een moderne bmw hebben gezeten: foto 2 is WEL een automaat, gewoon een standaard automaat pook van een 6hp bak. en je kon em gewoon met notenhout in het interieur krijgen ipv alu of ander spul als je dat wilde. dus ga buiten spelen ofzo in plaats van dat je doet alsof je verstand van auto's hebt.

kobuskamper | 21-02-11 | 21:20

mis de snipert

vleeslolly | 21-02-11 | 21:13

kutkinderen met hun kuttelefoontjes ... zo jong en nu al NSB'ers ...

watson357 | 21-02-11 | 21:10

Dat is niet mijn interieur vriend

wilmeister | 21-02-11 | 21:06

Je moet wel een eencellige zijn om dit te geloven.
De bvd loopt niet met een mp5.
En zoals eerder gemeld dit type bmw is niet te koop moet dit soort interieur.

Jammer dat de redactie hier zomaar intrapt, het zal de auto van gedaffie wel zijn.
dus al dat commentaar over de beveilegers , amateurs en degradatie gaat nergens over.
Een foto zomaar geplaats van een auto met een mp5 wil niet zeggen dat dit de auto van de beveiligers van wilders zijn.
zo zo is kunnen we niet eens zien of deze auto zich wel in nederland bevind.
dus alle commentaren, ten spijt,,, eerst nadenken voor we wat gaan gillen.

haagse harrie | 21-02-11 | 20:54

Ik heb de voorgaande comments niet gelezen, dus het gevaar voor herhaling is aanwezig. Ik hoop van ganser harte dat de ledinggevenden van deze *kuch* professionele beveiligers degradeerd tot klaarover o.i.d. Het gebrek aan dienstbesef van deze onnozele amateurs is ronduit stuitend. Ronduit schande en een blamage voor deze dienst.

SirHC | 21-02-11 | 20:48

@VierkantBanaan | 21-02-11 | 16:14

SCH in de taal afschaffen, ga jij even lekker sgnitzel eten dan? en oooh hij maakt een sgwalbe in het strafsgop gebied. Lekker visje bij Sgmidt zeevis halen? Das eigenlijk heel logisg"? etc

Je moet niet alles wat niet "logisch" of "makkelijk" is maar eenvoudig maken omdat sommige mensen de dom zijn om er mee te werken! Gewoon ouderwets erin stampen! Als je alles makkelijk maakt wordt al het volk vanzelf schaapachtig dom, terwijl het juist fijn zou zijn als het volk wat intelligenter zou worden en zelf over zaken na kan denken!

ON TOPIC:
Echte Baasch had pistool meegenomen en aan de politie verteld dat hij het gevonden had.

Dr.Guus | 21-02-11 | 20:46

Brute Beemert @2e pica

Puz Pin | 21-02-11 | 20:44

@boekenbox | 21-02-11 | 15:42
.
Nee lutser, dat doen ze alleen bij 16 jarige meisjes. Omdat ze meestal stinkende zwervers in hun cel hebben...

pleurtop | 21-02-11 | 20:23

Zonder de PvdA had dit niet in de auto van Wilders gelegen.

NetProwler | 21-02-11 | 20:20

@Offset | 21-02-11 | 20:13
lol van de APK= 2 maanden en 28 dagen verlopen!!
mooi gevonden :)

nietnietniet | 21-02-11 | 20:17

-weggejorist-

Offset | 21-02-11 | 20:13

Tasers zijn het, oftewel stunguns. troep !

Creaguurder | 21-02-11 | 20:08

Waarom was ik daar nou niet op dat moment? Altijd handig zo'n ding!

GRATIS-PIZZA | 21-02-11 | 20:03

Buurman, wat doet u nu?

Mongeaulie waarsguwt | 21-02-11 | 20:03

HOAX, de getoonde X5 heeft geen notenhouten inleg op het dashboard. Waarschijnlijk een puber die in Turkije op vakantie is geweest.

luckor | 21-02-11 | 19:59

Idd een securityfail om die auto onbeheerd buiten te laten staan. En dan niet eens zozeer om dat wapen alleen maar omdat de blonde leider er in vervoert wordt en een bommetje snel geplaatst is. Als je dan toch een fortuin besteedt aan de beveiliging van Greetje doe het dan ook een beetje grondig.

panadol | 21-02-11 | 19:52

MP5's ?
Ik had wel verwacht dat Geert zn jongens zou voorzien van Galil's.

Herr_Kalashnikov | 21-02-11 | 19:43

Wie zegt dat deze kinderen de waarheid spreken over die open deur? Ik geloof er niets van.

doenormaal! | 21-02-11 | 19:42

Euhm, de beveiligers van Wilders blunderen......
Ik zie het probleem niet.

Bazip Zeehok | 21-02-11 | 19:38

Veenkolonie | 21-02-11 | 17:58
dat was een 1300. 1600 is alleen als sedan geleverd. lees je eerst in, als je in de toekomst nog eens slim wilt doen.

swift1.6 | 21-02-11 | 19:27

Idd een securityfail om die auto onbeheerd buiten te laten staan. En dan niet eens zozeer om dat wapen alleen maar omdat de blonde leider er in vervoert wordt en een bommetje snel geplaatst is. Als je dan toch een fortuin besteedt aan de beveiliging van Greetje doe het dan ook een beetje grondig.

panadol | 21-02-11 | 19:11

wat voor wilders werkt is al even erg als hijzelf.

okkie402 | 21-02-11 | 19:02

Oké heren, we zijn er over uit.

Het is een MP5 met een UMP kolf.

Geen UMP inderdaad, zoals al boven is genoemd, trekkergroep en de licht gebogen patroonhouders duid op een 9mm.

Case closed?

Broodjekipmetsla | 21-02-11 | 19:01

-weggejorist-

locomotrutfantje | 21-02-11 | 18:58

@Kingeef1975 | 21-02-11 | 18:33

Geen UMP, ook te zien aan de trekkergroep. En volgens mij gebruikt in Nederland, niemand dit wapen. Ook niet als particulier.

Badderbeest! | 21-02-11 | 18:10

Het is een automaat.

Niet_leden_een_euro | 21-02-11 | 18:51

-weggejorist en opgerot-

Ra,Ga,Ga,GANG,GANG | 21-02-11 | 18:49

-weggejorist-

Unrestrained | 21-02-11 | 18:47

Tja kindertjes; voor zo'n door de jeaudse lobby ingehuurde nep-politicus gelden er andere regels: geen regels!

thispissesmeoff | 21-02-11 | 18:47

Auto gaat vanzelf op slot hoor als de bestuurder met sleutel de auto verlaat, en knappe jongen die daar in kan komen. Dus niet janken maar doorlopen...... Wat verwacht je dan? dat Wilders beschermd word met honkbalknuppels?

peterdj | 21-02-11 | 18:46

*zucht*.... wederom 0,0 feitencheck. Badderbeest heeft helemaal gelijk. Hoax, met de hoofdletter H.

Wees_eens_creatief | 21-02-11 | 18:37

@mezelf
Goed daar waren we al achter.

Kingeef1975 | 21-02-11 | 18:36

@ Baby Rasta | 21-02-11 | 17:01
Denk richting "metafoor" (voor de groenlinkser;) www.beleidsimpuls.nl/metaforen.php
Ergo, uw (on)bewuste onzinflauwekul slaat weer als een klabanus op een niet halal speenvarken.
Als men artikel 1 wilde navolgen ging hun "positieve" discriminatie ook gelijk het raam uit.
Ook weer zo'n krankzinnig/socialistiesch idee.
Want je mag niet diskrimineren, maar wij doen dat lekker wel als het ons goed uitkomt.
Policor "publieke" omroep maakte er zelfs een eis van. Mot je nog Peultjes ?!?
Meisjes castreren gaat al moeilijk.

said_fred | 21-02-11 | 18:36

HK UMP, zonder twijfel.

Kingeef1975 | 21-02-11 | 18:33

Probeer zo'n auto maar eens te openen. Kogelwerende ruiten en extra zwaar hang- en sluitwerk. Dat ga je met een eenvoudige schroevendraaier niet redden. Blijft natuurlijk een slordig gezicht en reden voor de DKDB'er even op het matje te roepen, maar verder paniek om niets. En dat de auto niet afgesloten was, gelooft natuurlijk geen hond!

datzegik69 | 21-02-11 | 18:30

Is toch normaal? In Liberty City...

threewing | 21-02-11 | 18:30

Lol APK Fail en die guns en shit... aangifte doen anyone?

Akifo | 21-02-11 | 18:23

Keiharde HOAXXXXXX! overigens, die die foto van die X5 is bij navraag bij de RDW van een voiture MET automaat. Die lelijke iphone foto toont het interieeur van een HANDGESCHAKELDE auto.
-
Graag even een klein beetje achtergrondonderzoek doen Geenstijl, en niet zomaar jezelf voor het linkse wagentje van de paniekzaaiers laten spannen.
-
NEXT!

Badderbeest! | 21-02-11 | 18:10

@Poffertjesporem | 21-02-11 | 15:25

Das wel een heel raar dakraam, moet zekers een halve meter buiten die bak hebben gehangen.
Je kunt zo zien dat die foto hoog door het zijraam is genomen, niks dakraam.
Als je goed kijkt zie je niet eesn een dakraam.

Tukkerr | 21-02-11 | 18:08

Wat een onscherpe KUTfoto, die moet wel met zo'n kansloze iphone zijn gemaakt.

Badderbeest! | 21-02-11 | 18:06

Iets om over na te denken:

Is dit waar, of is dit een flauwe grap?
Ziet het interieur van een vrij dikke BWM X5 (bouwjaar eind 2006) er zo uit. Volgens mij zie je op deze afbeeldingen het interieur van een BMW 5 serie bouwjaar 2000 ofzo.

Dus ipv te speculeren over de oorzaak, de vraag of deze foto's wel echt gemaakt zijn op het binnenhof. (muv de foto van de X5)

Robbiej-21 | 21-02-11 | 18:02

Tjeumig,meneer heeft een ei-foon.Is een Neukia 3310 niet goed genoeg?

Zure prak | 21-02-11 | 18:02

@ dan ben je een pauperterrorsit. Zelfs kleine jochies van 10 hebben al hun eigen pipa.
swift1.6 | 21-02-11 | 17:37

Kan zijn. Overigens ben je een pauperautomobilist als je in zo'n Swiftje rijdt!
Of ben je 30-4-2009 soms vergeten?

Veenkolonie | 21-02-11 | 17:58

Ik gok op de MP5K-PDW.

kio | 21-02-11 | 17:56

-weggejorist en opgerot-

ikbenjijniet | 21-02-11 | 17:55

@Niet_leden_een_euro | 21-02-11 | 17:49
Ik denk dat je gelijk hebt, het is dan wel een MP5A4 denk ik, aan de plaatsing van de letters bij de selectorswitch te zien..

Superjus95 | 21-02-11 | 17:52

Te zien aan de plaats, waar de rode & witte tekens staan. Is het een mp5.
Alleen kent de mp5 geen variant met deze kolf. Deze kolf zit oa wel op de UMP. En past ook op de mp5. Dus de volgende keer een beter foto maken.

Maar wel slordig, om zo te laten slingeren. Moet je hier eens doen als je een wapen verlof hebt. Dan ben je het kwijt, en krijg je er nooit meer een.

Niet_leden_een_euro | 21-02-11 | 17:49

@An die ARBEIT | 21-02-11 | 17:32

thanks :-)

@RockBock | 21-02-11 | 17:42

Ahh... kijk eens aan... Nice to meet you 2

locomotrutfantje | 21-02-11 | 17:46

Gespierde anabolen figuren hebben dus geen hersens, vriend!

Chicka | 21-02-11 | 17:45

@Broodjekipmetsla | 21-02-11 | 16:00
Haha, cool.
Maar dit is 9mm:P

Superjus95 | 21-02-11 | 17:44

@locomotrutfantje | 21-02-11 | 16:52
Ah kijk, een medeschutter. ben zelf sinds '91 verlofhouder.

RockBock | 21-02-11 | 17:42

Veilig Nederland!

IamPOWned. | 21-02-11 | 17:42

sGoolreisje?!?

Verder fijne gedachte dat dit soort mensen voor veiligheid zorgen...

Dirk. | 21-02-11 | 17:42

@Widukinn

Dat zou het een en ander verklaren. Wellicht heeft de beveiliger bij het verlaten van de auto de cornershot beetgepakt bij de Hello Kitty! loophoes en is daarbij ongemerkt het wapen zelf eruit gegleden.

LM | 21-02-11 | 17:38

Veenkolonie | 21-02-11 | 17:31
dan ben je een pauperterrorsit. Zelfs kleine jochies van 10 hebben al hun eigen pipa.

swift1.6 | 21-02-11 | 17:37

Cornershot bullpup? Voor het betere CQC-werk!

Widukinn | 21-02-11 | 17:35

maar was er nou ook een USB stick bij betrokken?
Maar effe zonder gekheid. Geert Wilders of niet, is dit hoe beveiliging in nederland werkt? Kunnen we die beveiliging niet beter schrappen? iedereen zit te letten op een gepanserde SUV achtige met mannetjes met pakken en oortjes in. Als geert nou gewoon uit de garage komt in een golf 2 GTI met brede bandjes, geblindeerde raampjes, brulpijp en een petje op zal niemand het opmerken.

swift1.6 | 21-02-11 | 17:35

@beiosto | 21-02-11 | 17:31
Jij denkt niet dat deze auto misschien van het bedrijf is dat Geert beveiligt?

Gossie wat een faalhaas zeg.

An die ARBEIT | 21-02-11 | 17:34

@Gnoothi seauton

Kan ook, al is een rode letters argument een beetje loos. De meeste nieuwe MP5 EN UMP productiemodellen hebben rode 'letters' (het zijn niet tekeningtjes van kogeltjes, respectievelijk 1, 3 of meer, anders was de bedrukking veel korter geweest, namelijk 'S' of 'F').

Ik denk eigenlijk dat het inderdaad toch een MP5 variant moet zijn gezien het richeltje waar de kolf op de ontvanger zit en het feit dat de selectieindicatie voor de selectieknop lijkt te staan i.p.v. erachter. Het hoeft dan echter nog geen K-PDW te zijn, die kolf is namelijk sowieso niet standaard. Bovendien zou het voor een K-PDW wel een beetje een oversized kolf zijn, zeker om standaard in de uitgeklapte positie te vervoeren. Dan mis je een beetje het punt van een K-PDW.

LM | 21-02-11 | 17:33

@DJE20 | 21-02-11 | 15:39
Aan de gebogen patroonhouder te zien lijkt me dit eerder 9mm.

GOEM | 21-02-11 | 17:32

@locomotrutfantje | 21-02-11 | 17:27
Ahh, weinig zaken mooier dan een vrouw die met een wapen om kan gaan. Of een auto, wat dat betreft ;)

An die ARBEIT | 21-02-11 | 17:32

Met andere woorden: Terwijl de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging Geert Wilders hoort te beschermen, hebben ze hem feitelijk in groot gevaar gebracht, want iedere gek had dat wapen kunnen pakken en een aanslag kunnen plegen.

Ik heb zomaar het idee dat er koppen gaan rollen bij de DKPB...

Veenkolonie | 21-02-11 | 17:31

Waarom rijdt Wilders in zo'n dure auto? Hij kan toch ook in een gepantserde Fiat Panda rijden? Geld uitgeven over de rug van de hardwerkende mensch...

beiosto | 21-02-11 | 17:31

ZegMaar | 21-02-11 | 16:42
Het valt mij op dat nergens (serieus) meer aan Kalinitraat (KNO3) kan komen....
Wel makkelijk rond oudjaar om buskruit mee te maken....... moet dan idd Zwavel en Koolstof (houtskool) bij.

lilluke halve hoan | 21-02-11 | 17:30

@An die ARBEIT | 21-02-11 | 17:25

Aan de bar zitten is ook leuk hoor! mijn man schiet ook, maar ik ben de fanatiekeling ;-)

locomotrutfantje | 21-02-11 | 17:27

Big Ern | 21-02-11 | 16:28
Eigenlijk interesseerde het me geen moer maar die Zwitsal wou t weten .
Dan geef je m toch ff wat , is ie weer ff zoet joh.
Ben niet zo thuis in vuurwapens maar ik speel dan ook geen COD....

lilluke halve hoan | 21-02-11 | 17:26

@LM | 21-02-11 | 17:22
Amai! je was me net voor!

Superjus95 | 21-02-11 | 17:26

Dit is toch echt een H&K UMP9, 9mm dus.
Dit kan je zien als je met een schuine hoek van bovenaf op je scherm kijkt, de foto wordt dan wat lichter en je kan zien dat het magazijn gekromd is. Dit betekend dat het de UMP9 is, niet de UMP45 of UMP40 dus. (aangezien die allebei een recht magazijn hebben)

Superjus95 | 21-02-11 | 17:25

@locomotrutfantje | 21-02-11 | 17:17
Ah, dan bent u wel een echte-echte.

An die ARBEIT | 21-02-11 | 17:25

Lijkt mij inderdaad een H&K, maar ben er gezien de klapkolf toch vrij zeker dat het hier een UMP betreft en niet een type MP5. De (aan elkaar getapedte) magazijnen zijn krom, dus waarschijnlijk een UMP-9 en niet een UMP-45. De UMP(-45) is oorspronkelijk ontwikkeld als goedkoop .45 ACP alternatief voor de MP5. De UMP-9 is voor hen die wél de voor de MP5 gangbare 9mm Para willen verschieten maar toch niet de prijs van een MP5 willen betalen.

LM | 21-02-11 | 17:22

Het is een MP5K-PDW (Personal Defense Weapon), kenners herken hem best wel. Aangezien er lutsers zijn die denken dat het gaat om MP5, ter info er zijn maar 150 soorten van de MP5.

En dacht eerst dat het ging om een glock, maar toen ik de rode belettering zag wist ik idd dat hier gaat om de K-PDW van Heckler & Koch.

En daarmee een batllezone begin, heren voor u de eerste maal heeft herladen ligt u dood op de grond. Gaat namelijk om een 9mm, en iedereen die wapens kent weet dat je wel erg goed moet kunnen richten voor je daar 1 shot one kill mee gaat maken.

Gnoothi seauton | 21-02-11 | 17:21

Dus hij wordt helemaal niet bewaakt? Dan zou ik die gorilla's meteen ontslaan.

Hölzenbein | 21-02-11 | 17:19

@doskabouter | 21-02-11 | 17:16
"In 1 op de 5 auto's ligt tegenwoordig een pipa"

U woont of in Mexico, of in de Bijlmer, of in Cuijk noord.

Zegt u het maar ;)

An die ARBEIT | 21-02-11 | 17:17

@An die ARBEIT | 21-02-11 | 16:56

Soms wel, maar dat is ook wedstrijden doen in binnen en buitenland.

locomotrutfantje | 21-02-11 | 17:17

Hah niets bijzonders. In 1 op de 5 auto's ligt tegenwoordig een pipa. Wat willen jullie hiermee aantonen?

doskabouter | 21-02-11 | 17:16

@Baby Rasta | 21-02-11 | 17:01
Is je nederlands zo gebrekkig, ben je zo intellectueel minderbedeeld of ben je zo opgewonden dat je vingers te veel trillen dat je de toetsen niet meer kunt vinden. Je mag zelf kiezen, zeg het maar. Geert mag zeggen wat ie wil net als jij, zolang dat binnen de grenzen van de wet blijft. Ik hou niet zo van zuigertjes en jij lijkt er wel heel erg veel op. Nou vertel op, wat kom je hier doen?

borga locusta | 21-02-11 | 17:07

Een schakelbak in zo'n BMW!? Kamervragen graag! Nu!

Viezevoozert | 21-02-11 | 17:06

@La Vie En Rose | 21-02-11 | 16:59
Laat dat kind nou, die is gewoon een beetje high door een combinatie van Fruitella's en Skittles. Waarschijnlijk daarna een tijdje op het door zijn moeder vers-gepoetste toilet gaan zitten, waar de chloor- en ammoniacdamp nog niet helemaal was weggetrokken. Dan krijg je dit soort hersenspinsels ;)

An die ARBEIT | 21-02-11 | 17:04

said_fred | 21-02-11 | 16:56

Eind stand Geert moet zn bek bouwe en die moullahs ook; Geen verschil wan artikel 1 GW beschermt ons allen en zegt ook dat allen gelijk zijn. Ik zie nergens in artikel1 GW dat we meisjes gaan castreren of handen af gaan hakken.

Baby Rasta | 21-02-11 | 17:01

de heren krijgen ongetwijfeld een bonus wegens onberispelijk optreden

vanBippeLiesterveld | 21-02-11 | 17:01

Baby Rasta | 21-02-11 | 16:44
Aha, nog zo'n labbekakkert die het heeft over eigen schuld, dikke bult. Verkwanselaars van het recht op VvM behoren veelal tot de rode loperleggerts voor de Islam, de naar Mekkabuigerts en lullen een politieke moord danwel een moord op Theo van Gogh gewoon goed.

Overigens heeft Bolkenstein zich ook uitgesproken over het feit dat Wilders bedreigd wordt en beveiligd moet worden. Dat vindt hij een grote schande!

La Vie En Rose | 21-02-11 | 16:59

@ lilluke halve hoan | 21-02-11 | 16:27
Een [vuist]vuurwapen als de Glock draag je 'op de man', boven/achter de greep zie je de klapkolf, wat er onder het handschoenenkastje zit is moeilijk te zien maar het is vrijwel zeker een H&K UMP45 zoals said_fred zegt

Tobi | 21-02-11 | 16:59

Het meest schokkende is natuurlijk gewoon die spuuglelijke grill. Welke mafketel heeft dat ding dr in gezet?

blauweleasebaklul | 21-02-11 | 16:57

@ Baby Rasta | 21-02-11 | 16:44

Lijkt me veel op de kreet dat een meisje het aan zich te danken heeft als ze aangerand of verkracht wordt.
Had ze maar geen kort rokje aan moeten trekken, niet des avonds op een plein bij een evenement moeten zijn etc etc.
.
Beetje erg zum kotzen onzinnige redenatie.
.
Het is ook het hele idee achter de policor/Gleichschaltung.
U mag alleen beweren wat in ons straatje terecht komt en wij bepalen waar en wanneer dit het geval is. Zo'n beetje dus de situatie in dictatoriale, collectivistische regimes (stom toevallig allemaal Socialistiesch). Of zoals nu ook speelt; de Arabische landen.
.
En voor de rest geldt het; Maul halten, Sie sind ja ein Lump !!

said_fred | 21-02-11 | 16:56

@locomotrutfantje | 21-02-11 | 16:52
" sportschutter "

Is dat net zoiets als bij ons op de " sportschietclub "? Twee doosjes leegknallen en vervolgens aan de bar plaatsnemen?

An die ARBEIT | 21-02-11 | 16:56

*w8 op het antwoord van*
@dubbert | 21-02-11 | 16:44 op vraag van An die ARBEIT | 21-02-11 | 16:47
*gaat niet komen ben'k bang - Bullseye voor An die ARBEIT

Proud2Bstupid | 21-02-11 | 16:55

ja en waarom ben je er dan niet in gaan zitten? niet op slot? Foto met de deur open or it was locked...

MH026 | 21-02-11 | 16:54

@mezelf 16:47 en 16:50 - triggerhappy finger in bedwang houden! Sorry. Duidelijk nog niet Zwitsal-af.

Proud2Bstupid | 21-02-11 | 16:53

@RockBock | 21-02-11 | 15:57

Nee hoor geen probleem, ben al 14 en half jaar sportschutter.

locomotrutfantje | 21-02-11 | 16:52

Trap er niet in mensen.
Is een opzetje van de PvdA.
Nep pistool neerleggen, plaatje maken en PVV slopen.
Het gaat maar door, het gaat maar door.

joopwil | 21-02-11 | 16:51

Het komt allemaal door de bezuinigingen. Oldschool bmw, wapens redelijk, personeel onderbezet. Je moet minimaal met 2 man je project beveiligen (buiten de auto). Er zal wel een zieke zijn geweest of iemand die te veel uurtjes heeft gemaakt. En geloof me die auto krijg je niet open.

wallie100 | 21-02-11 | 16:51

kneuterzak | 21-02-11 | 16:02
Kwoot nog even 10 sites hier in de comments, leest zo fijn weg voor je mede-reaguurders. Kneus

Proud2Bstupid | 21-02-11 | 16:50

@GeflipteVlaflap | 21-02-11 | 16:42
*verkeerd*

Pasta-saus | 21-02-11 | 16:49

@dubbert | 21-02-11 | 16:44
Hun gewenste derde moord? Wat was de tweede dan? en waag het eens Van Gogh te zeggen, want dat is fucking misbruik maken van die man z'n dood. Dat had niks maar dan ook NIKS met politiek te maken.

An die ARBEIT | 21-02-11 | 16:47

kneuterzak | 21-02-11 | 16:02
Kwoot nog even 10 sites hier in de comments, leest zo fijn weg voor je mede-reaguurders. Kneus

Proud2Bstupid | 21-02-11 | 16:47

Kijk zo moet het vrije woord tegenwoordig bewaakt worden! Na van Gogh en Fortuyn heeft Nederland zijn lesje geleerd en zitten we met een gepantserde Geert! Kan de NSB van Cohen bashen wat ze willen, ze krijgen niet hun gewenste derde moord!

dubbert | 21-02-11 | 16:44

@Broodjekipmetsla | 21-02-11 | 16:36
google?

Kobus Kloothamer | 21-02-11 | 16:44

Jaap Brulaap | 21-02-11 | 16:23
De bedreigingen en het gevoel dat ermee gepaard gaat is vooral te wijten aan de man zelf. De bolkenstein heeft het ook ook gezegd. De Bolk heef zich zwaar gedistantieerd van de uitspraken van zijn leerling.

Baby Rasta | 21-02-11 | 16:44

Er hangt een alarm aan 't wapen! Of is 't toch een verdwaalde PC muis?
Who gives a f*ck.

Kobus Kloothamer | 21-02-11 | 16:43

Effe eerlijk jongens, de SUV van Obama is wel even wat indrukwekkender, en Obama is niet eens bedreigd door zware jongens dan wel moeilijke pubers !!!! We leggen het weer af tegen die yanks. Al het belastinggeld moet worden aangewend om personen als KGGW comfortabel door NL te laten reizen (KG staat voor knettergekke of kunstgras, u mag kiezen).

Stok Kickhuizen | 21-02-11 | 16:43

"We hadden het er ongestoord uit kunnen halen en het politieke centrum van Nederland in een battlezone kunnen veranderen".
Toch apart dat dat het eerste is waar je aan denkt als je zo'n ding ziet liggen.
Denk je dat dan ook als je een agent ziet lopen met een veel makkelijker bereikbaar pistool aan z'n koppel?
En als je door het tuincentrum loopt en zakken kunstmest ziet liggen en er een liter diesel bij fantaseert?
Rare mensen zijn er toch...
Daarnaast +1 voor iedereen die terecht aangeeft dat het "ongestoord eruit halen" wat optimistisch is...

ZegMaar | 21-02-11 | 16:42

@BeunDeHaas | 21-02-11 | 15:57
Ja, ook minder aardige sgolieren moeten er met hun poten vanaf blijven, want het is niet hun eigendom, punt uit.

PietjeSpanje | 21-02-11 | 16:42

Pasta-saus | 21-02-11 | 16:41
Wat betekent verkeekd?

GeflipteVlaflap | 21-02-11 | 16:42

@borga locusta | 21-02-11 | 16:38
Ja, alle drie!

An die ARBEIT | 21-02-11 | 16:41

@Baby Rasta | 21-02-11 | 16:22
Checklist:
- Zwitsal
- Fout taalgebruik
- Verkeerde zinsopbouw
- Oninteressante tot nutteloze informatie
- Totaal verkeekd beeld van de discussie

Alles gecheckt, nu mag je officieel terug naar FOK.

Pasta-saus | 21-02-11 | 16:41

Volgens RDW kentekencheck zou t om een automaat gaan, en niet handgeschakeld. Daarbij: Errug lelijke interieurbekleding voor een X5 uit 2006.

Sjitzooi | 21-02-11 | 16:40

DKDB en KLPD zijn hele stoere namen, zegt niks over de diensten die het zou horen te leveren. Op papier is Nederland een mooi land en is alles goed geregeld, maar in het echt.............

toetanchamon | 21-02-11 | 16:40

@Baby Rasta | 21-02-11 | 16:33
Doe eens heel snel overwaaien blaaskaak. Je geeft nette linksmensen een slechte naam hier.

borga locusta | 21-02-11 | 16:38

Vindt het inderdaad speciaal dat de DKDB hun eigen dienstwapen mag uitkiezen, een eenheid zoals de BSB mag dit niet naar mijn weten.
UMP is nou niet gezegd een standaard wapen in de Nederlandse krijgsmacht.
Had meer op een P90 gedacht, zoals de BBE, ?BSB? gebruikt.

Terwijl ze beiden (DKDB,BSB) VIP beveiliging uitvoeren (BSB doet meer dan dat)

De BSB en de DKDB liggen overigens erg dicht bij elkaar, BSB is militair, DKDB is politieel.
BSB doet meer dan alleen VIP beveiliging.

Voor meer vragen ben ik altijd beschikbaar :)

Broodjekipmetsla | 21-02-11 | 16:36

Haragha | 21-02-11 | 15:32
Inderdaad, die Volkswagen MPV's zie je overal in Den Haag rond rijden en zijn enkel en alleen daarvoor (en voor de ambassades) bestemd. Ik zat eens te bellen in m'n auto (foei) toen zo'n wagen naast me kwam staan... ik kreeg niet eens een waarschuwing. Ook al die "agenten" die in die verplaatsbare politiehokjes zitten zijn enkel voor de beveiliging van de ambassades. Agenten kunnen we ze dan ook eigenlijk niet noemen, eerder beveiligingsambtenaren, al denk ik niet dat ze blij worden van die titel, want ze zijn nogal snel op hun pik getrapt en voelen zich verheven boven de rest (ik spreek helaas uit ervaring).

gozahtje | 21-02-11 | 16:35

-weggejorist-

Baby Rasta | 21-02-11 | 16:33

Alexander Pechtold | 21-02-11 | 16:30
Paintball is voor kereltjes.

Superior Bastard | 21-02-11 | 16:32

We spelen wel eens paintball na een lange dag vergaderen. Niets aan de hand, gewoon doorlopen.

*Zwaait naar Jaap*

Alexander Pechtold | 21-02-11 | 16:30

Ik kijk nu al uit naar ons sgoolreisje. Kunduz, here we come.

Sourcy | 21-02-11 | 16:29

Baby Rasta | 21-02-11 | 16:22
Fortuyn zou Geert een drammend linksmensch hebben gevonden.

Superior Bastard | 21-02-11 | 16:28

Zuitschuip | 21-02-11 | 16:24

Catalogusprijs rond de 130.000 EURINE...

eerstneukendanpraten | 21-02-11 | 16:28

lilluke halve hoan | 21-02-11 | 16:27
Colt Commando, wat ik je brom...

Big Ern | 21-02-11 | 16:28

@ikbenjijniet | 21-02-11 | 16:25
Iedere avond mn liefste

borga locusta | 21-02-11 | 16:27

Tobi | 21-02-11 | 15:36
Glock 17 of 19....
plausibel?

lilluke halve hoan | 21-02-11 | 16:27

@vraagstaart | 21-02-11 | 16:19
Nee, het was een iets ouder model dan deze.

Haragha | 21-02-11 | 16:26

-weggejorist-

ikbenjijniet | 21-02-11 | 16:25

Baby Rasta | 21-02-11 | 16:22
mooi gesproken en vooral mooi gesgrefen jog.

Zuitschuip | 21-02-11 | 16:25

@Baby Rasta | 21-02-11 | 16:22
Goed zo, doe maar een mening hebben. Was opdracht toch voor therapie?

borga locusta | 21-02-11 | 16:25

@Baby Rasta | 21-02-11 | 16:22
Wilders en Fortuijn verschillen eigenlijk op de meeste punten, behalve de Islam... Dus je praat peop en onverstaanbaar ook nog.

An die ARBEIT | 21-02-11 | 16:24

Een beetje professionele bewaker heeft zijn blaffer altijd onder zijn jasje zitten in een holster. LutserT!!

eerstneukendanpraten | 21-02-11 | 16:24

Datum eerste toelating DatumEersteToelating
Datum aanvang laatste tenaamstelling 24-11-2006
Datum eerste afgifte Nederland 24-11-2006
Wacht op keuren Nee
Catalogusprijs CatalogusPrijs
Geregistreerd als gestolen Nee

nou, niet gestolen... dat valt weer reuze mee voor een PVV-er.

Zuitschuip | 21-02-11 | 16:24

Baby Rasta | 21-02-11 | 16:22
Ja, laten we vooral veel geld besteden aan de beveiliging van mensen die niet bedreigd worden!

Jaap Brulaap | 21-02-11 | 16:23

-weggejorist-

Baby Rasta | 21-02-11 | 16:22

leejoo | 21-02-11 | 16:18
U faalt ook hard, of leeft ook in 2013

Oeloeboeloe | 21-02-11 | 16:20

Ze moeten stoppen met die klote schoolreisjes. Gewoon lessen volgen en stampen. In plaats daarvan gaan ze dit soort onzin opsturen naar GS. Klote pubers!

denoorman | 21-02-11 | 16:20

PvdA en SP zullen wel weer Kamervragen gaan stellen hierover.

wateenzooitje | 21-02-11 | 16:20

zeg maar jansen | 21-02-11 | 16:14
Harde faal, of u leeft in 2013.

Oeloeboeloe | 21-02-11 | 16:20

Goed zo kiddies, ga zo door.

mokum4all | 21-02-11 | 16:19

@Haragha | 21-02-11 | 16:17
Maar dan toch niet zó'n pimp mobiel?
............................

*terugdenken doet aan Blaricum*

Sorry. Je hebt gelijk. Alle vrouwen zijn tuig herstel: hoeren. Allemaal.

vraagstaart | 21-02-11 | 16:19

-weggejorist-

ikbenjijniet | 21-02-11 | 16:18

Superior Bastard | 21-02-11 | 16:11
zeg maar jansen | 21-02-11 | 16:12
GeflipteVlaflap | 21-02-11 | 16:14
Hmm, ik kom hier eerlijk gezegd vrij vaak, en met termen als peopen, pliesie, negert, kudt, en ja ook lutser ben ik wel bekend. Wist dat 'sgool' een soort msn-taal is, maar gezien de vorm van de rest van het stukje vraag ik me ten zeerste af of de auteur dat ook beseft.

Jaap Brulaap | 21-02-11 | 16:18

@VierkantBanaan | 21-02-11 | 16:14: De Nederlandsche Taalunie aan de lijn; je bent aangenomen.

De Kampsjeng | 21-02-11 | 16:17

@vraagstaart | 21-02-11 | 16:14
Uit ervaring kan ik je vertellen dat niet alleen de Oekraïense temeijers vallen voor deze auto, de Nederlandse vrouwtjes gaan net zo hard op hun knieën.
Ik weet niet wat het is met Range Rover, glijmiddel is niet nodig.

Haragha | 21-02-11 | 16:17

als ze die gun pakken natuurlijk, 6e regel van onder. Staan kun. Ach ja.

VierkantBanaan | 21-02-11 | 16:16

Sgool. 'Nuff Said.

Ubermug | 21-02-11 | 16:16

Mooi hè...?

Bakito | 21-02-11 | 16:15

@iter | 21-02-11 | 16:09
Op de SP natuurlijk.

Haragha | 21-02-11 | 16:14

@Haragha | 21-02-11 | 16:12
Daar moet ik dus spontaan van peopen. Van alles niks. Maar ongetwijfeld is er wel een doorgesnoven Oekraïense temeier te vinden die haar baas een keer wil rimmen voor zo'n bak.

De ultieme Russische narco chic, dit ding.

vraagstaart | 21-02-11 | 16:14

Is dat alles ?

William Arcite | 21-02-11 | 16:14

Jaap Brulaap | 21-02-11 | 16:09
LOL!
Lutser.
.... of moet ik je ook uitleggen wat dat betekent?

GeflipteVlaflap | 21-02-11 | 16:14

Trouwens, die pauperbak is drie maanden al over z'n apk-datum heen.

zeg maar jansen | 21-02-11 | 16:14

Ik vraag me vooral af of deze gehele mail letterlijk gequote is of niet. Als dat zo is, dan kun je nu al voorspellen dat over 50 jaar SCH niet meer bestaat (sgoolreisje). Als het alleen maar een grapje van geenstijl is, slecht grapje. Als dit een letterlijke quote is, dan is het superboeiend. Goede grammatica / spelling / hoofdlettergebruik / interpunctie, maar wel "sgool" schrijven.

Nu slaat SCH wat mij betreft nergens op. Ik was toevallig eergisteren in leiden, in het geneeskundemuseum. Daar liggen een aantal "nederlandstalige" boeken van de periode 1600-1800. SCH is in onze taal eigenlijk het enige wat nog over is van de grote reeks "zinloze" letters in woorden. Je leest in die boeken bijvoorbeeld heel vaak het woordje "te" vastgeschreven aan een ander kort woord. Alsof het anders niet interessant genoeg overkomt ofzo. Bijvoorbeeld "ofte" in plaats van of. Of ende in plaats van en. SCH is wat mij betreft net zo kansloos.

Ontopic: Boeie, het is 1 gun. Waarschijnlijk schrikken die sgoolkinderen na het eerste schot zo erg dat ze in hun broek pissen, als ze die kun pakken. Of breken ze hun kaak op de terugslag. Of weten ze niet hoe je de safety eraf haalt. Of knalt ie zichzelf door zijn hoofd. Dat die wagen niet op slot is maakt het niet de eigenaars verantwoordelijkheid dat iemand anders zijn gun pakt en gaat schieten.

Netjes is anders, dat dan weer wel :P

VierkantBanaan | 21-02-11 | 16:14

@borga locusta | 21-02-11 | 15:53
SSST! Breng Job nou niet op zulke ideetjes.

rara | 21-02-11 | 16:12

Jaap Brulaap | 21-02-11 | 16:09 Nee hoor, dat is geenstijlse sgrijfstijl. Ga jij maar ergens op cursus of zo.

zeg maar jansen | 21-02-11 | 16:12

De COD nerds even terzijde, nog erger de nerds die het kenteken gaan checken op uitstoot en gewicht -.-'

Marvin S | 21-02-11 | 16:12

@ikbenjijniet | 21-02-11 | 16:08 Jochie toch. Uit de klas gestuurd?

vraagstaart | 21-02-11 | 16:11

Jaap Brulaap | 21-02-11 | 16:09
Jij komt hier niet zo vaak hè?

Superior Bastard | 21-02-11 | 16:11

Dat dit kan in Nederland!

slashd | 21-02-11 | 16:10

@ikbenjijniet | 21-02-11 | 16:08
Prima, ga jij dan op Nederlandse taalles?

Lt. Postmortem | 21-02-11 | 16:10

@hendrikjandetuinman | 21-02-11 | 16:04
Een béétje limo sowieso als de sleutel uit het contactslot is. Open blijven staan: no way.

vraagstaart | 21-02-11 | 16:09

RockBock | 21-02-11 | 16:02
LOL. inderdaad, lijkt niet op MP5 van COD, maar verder reikt mijn kennis over wapens dan ook niet.

DrSnuggles | 21-02-11 | 16:09

@lion@night | 21-02-11 | 15:58
Nou, de manier waarop de jeugd zich tegenwoordig gedraagt in ogenschouw houdend, zou een rondslingerende Glock daar ook geen rariteit zijn ;)

An die ARBEIT | 21-02-11 | 16:09

Pffff... VMBO'ers in Den-Haag...

Gewoon lulkoek dat die niet afgesloten was...

Maar ja: altijd leuk om zo'n riooolstukje te plaatsen.

Lt. Postmortem | 21-02-11 | 16:09

@ikbenjijniet
en waar stemden deze mensen voorheen dan ?

iter | 21-02-11 | 16:09

133 comments en niemand die iets over SGOOLREISJE zegt? Gaat u allen diep schamen.

Jaap Brulaap | 21-02-11 | 16:09

-weggejorist-

ikbenjijniet | 21-02-11 | 16:08

@borga locusta | 21-02-11 | 15:58
Je wil niet weten wat ik tegelijkertijd ook nog boven en beneden aan het doen ben.

boekenbox | 21-02-11 | 16:07

@Jan Kaas | 21-02-11 | 16:04
Dat is afhankelijk van de gebruikte patronen

borga locusta | 21-02-11 | 16:06

Breek maar eens in in die BMW om dat RESERVEwapen te pakken. Daar kom je met je Marokkaanse veiligheidshamer niet in hoor. Bovendien denk ik dat de patronen wel ergens anders liggen.

Sliptong | 21-02-11 | 16:06

lol even een wapentje op het binnenhof

Flapgeit | 21-02-11 | 16:06

@BeunDeHaas | 21-02-11 | 16:02
gheghe...
je hebt een punt!

Rest In Privacy | 21-02-11 | 16:06

@kneuterzak | 21-02-11 | 16:02

ja maar wat is de CO2 uitstoot?

Jan Kaas | 21-02-11 | 16:04

@BeunDeHaas | 21-02-11 | 16:00
Ik denk dat de deuren ook gewoon op slot zaten hoor. En het is inderdaad vrijwel onmogelijk om dat ding uit een gepantserde bak te vissen. Maar ik geloof dat het protocol is om vuurwapens uit het zicht te leggen.
Overigens begin ik nu te twijfelen, of het niet een UMP is. Lijkt er verdomd veel op, maar zou wel raar zijn. Ik geloof niet dat een Nederlandse dienst gebruik maakt van de UMP.

Prins_Bernhard | 21-02-11 | 16:04

De deur van een pantserauto blijft overigens geen 10 minuten van het slot staan. Die klikt vanzelf op slot na 1 minuut

hendrikjandetuinman | 21-02-11 | 16:04

@lion@night | 21-02-11 | 15:52
Niet gezien. Niettemin is de huidige regering verantwoordelijk voor dit schandalig incident.

Bakito | 21-02-11 | 16:04

@iter | 21-02-11 | 15:57
Nou, dit is dus ook gewoon een epische fail, klaar. Dat er nogal wat commotie om kleine dingen wordt gemaakt rondom Geert, betekent niet dat elk incident automatisch niets voorstelt.

An die ARBEIT | 21-02-11 | 16:04

@ lion@night | 21-02-11 | 16:01
Content op GeenStijl, noem het maar niks!

BeunDeHaas | 21-02-11 | 16:02

limousine
Aantal zitplaatsen 4
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Kleur(en) ZWART
Motor Brandstof Benzine
Aantal cilinders 8
Cilinderinhoud 4398 cm³
Vermogen 235 kW
Vermogen (brom/snorfiets) N.v.t.
Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) N.v.t.
Massa & laadvermogen Massa leeg voertuig 2.415 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane maximum massa voertuig 2.810 kg
Massa rijklaar 2.515 kg
Aanhangwagen Maximum te trekken massa:
- ongeremd 0 kg
- geremd 0 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t

kneuterzak | 21-02-11 | 16:02

@DrSnuggles | 21-02-11 | 16:00
klopt is ook geen MP5 maar diens opvolger de UMP beide van HK.
dat had je van COD kunnen leren volgens zwitsal Locomotrutfantje.

RockBock | 21-02-11 | 16:02

@borga locusta | 21-02-11 | 15:56
Het is een trieste opsomming van een totaal incapabel beleid van de overheid ten aanzien van ICT projecten.
Het is werkelijk faal op faal. Miljoenen kostende projecten, en uiteindelijk heb je nog niks.

Rest In Privacy | 21-02-11 | 16:01

Betreffende BMW
- stad 18.70 l/100km
- buitenweg 10.40 l/100km

Volgende keer maar een diesel?
Je wapen laten slingeren is altijd -1
Mijn vrienden van de Shin Beth (dus ook Geert zijn vrienden) zouder not amused zijn bij zoveel slordigheid

kattenmepper | 21-02-11 | 16:01

Die bullbar mag niet hoor

KingLear | 21-02-11 | 16:00

Is inderdaad een UMP45 gezien de patroonhouders, de kolf.

De Duitsers in WOII dachten zelfs dat het kaliber dat hier wordt gebruikt (.45ACP) explosieve munitie was, gezien de gigantische uitgangs wond die dit kaliber veroorzaakt.

Adjudant Broodjekipmetsla tot uw diesnt

Broodjekipmetsla | 21-02-11 | 16:00

zie ik daar een "quick reload" upgrade?

Pommetje_Horlepiep | 21-02-11 | 16:00

MP5? Lijkt eerder een WII pistooltje. Is echt geen MP5!

DrSnuggles | 21-02-11 | 16:00

@ Prins_Bernhard | 21-02-11 | 15:57
Stel nou dat de deuren wel op slot waren, dat is dus niet te zeggen, maar stel.
Hoe krijg je in vredesnaam een wapen uit een zwaar beveiligde auto? Ga jij het ruitje maar eens intikken...

BeunDeHaas | 21-02-11 | 16:00

@An die ARBEIT | 21-02-11 | 15:48
Ah ha... dat is duidelijk.
Dat spelen bij jou in de buurt is wel handig, groot gebied waar niemand in de buurt woont. Moet je bij mij niet proberen, ja de duinen maar daar loopt altijd wel volk.

Haragha | 21-02-11 | 15:59

@An die ARBEIT | 21-02-11 | 15:46
schoolreisjes zouden ook alleen plaats moeten vinden naar het sprookjesbos.
;)

Rest In Privacy | 21-02-11 | 15:58

@boekenbox | 21-02-11 | 15:56
Zo zo boekenbox, u is tweehandig. Links twitteren en rechts reaguren?

borga locusta | 21-02-11 | 15:58

de... dezelfde...

An die ARBEIT | 21-02-11 | 15:58

Wie zegt dat jullie niet gewoon zwaar in het ootje worden genomen?

jeanmondo | 21-02-11 | 15:57

@locomotrutfantje | 21-02-11 | 15:53
Als het te moeilijk voor je wordt moet je het zeggen he?
ik wil best uitleg geven, hoewel ik met een UMP geen praktijk ervaring heb helaas.

RockBock | 21-02-11 | 15:57

@ PietjeSpanje | 21-02-11 | 15:50
Zeg je dat ook als een minder aardige sgolier dit had gezien, en wel de gun had gepakt, en ermee aan het spelen ging?
Het gaat even om het feit dat je wél een horde bewakers om je heen hebt, wél een dik beveiligde X5 onder je Venlose reedt hebt, maar dat dezelfde kaalnekken ook slim genoeg zijn om hun wapen in de auto te laten slingeren, met de deuren blijkbaar niet op slot.
Dat trek ik dan wel in twijfel, want waar zie je dat aan bij een X5? Het raampje in slaan is natuurlijk met dat glas onmogelijk...

BeunDeHaas | 21-02-11 | 15:57

Die is NIET van de bewaking, dat ding is van Lucassen.

De Kampsjeng | 21-02-11 | 15:57

Je ziet ze niet heel erg vaak, maar het is zo te zien wel een MP5 met klap kolf.
Moet ook haast wel, MP5 is standaarduitrusting van veel politiediensten.
Een andere SMG in die auto zou mijn wenkbrauwen doen fronzen.
Tevens is het volgens mij routine om zo'n ding niet onder je jas te dragen, en hoort hij in de auto te liggen. Maar dan wel uit het zicht natuurlijk. En de auto mag ook niet onbewaakt zijn.

Prins_Bernhard | 21-02-11 | 15:57

@An die ARBEIT | 21-02-11 | 15:46

dan hadden ze het lef moeten hebben om de foto te maken met open deur :)
ach ja zoals ik zei, iedere scheet in Geert zijn omgeving is wereldnieuws op dit moment...

iter | 21-02-11 | 15:57

@lion@night | 21-02-11 | 15:52
Daar heb je nou eens helemaal gelijk in. En tel er de epic fail met het c2000 systeem nog maar bij op. Toevallig ook door Zembla een uitzending aan gewijd, september 2009. Starring Guusje ter H als verantwoordelijk minister en Ivo O als heb baasje der politiebaasjes wat daadkracht in beslotenheid heeft getoond.

borga locusta | 21-02-11 | 15:56

@BeunDeHaas | 21-02-11 | 15:50
Oh, ik zag het sarcasme even niet, nog steeds niet eigenlijk. Anyway, ik zie dat er as we speak alweer een nieuwe doodsbedreiging naar Wilders geslingerd wordt, moet niet gekker worden. twitter.com/#!/doodsbedreiging/status/...

boekenbox | 21-02-11 | 15:56

Haragha | 21-02-11 | 15:35

De X6 mooi? Tering, dat is de lelijkste en meest overbodige auto die ooit is gemaakt door BMW.

Jan Kaas | 21-02-11 | 15:56

Nice. Kudos.

Liberty Wolfe | 21-02-11 | 15:56

@Superior Bastard | 21-02-11 | 15:54
Nu zijn dit natuurlijk niet het zelfde soort beveiligers als het soort dat bij de nachtwinkel vraagt of je alsjeblieft een mandje mee de winkel in wil nemen, of die bij de uitgang van een club naar je vriendin d'r kont staat te staren.

Die recruteren ze bij de NLW....

An die ARBEIT | 21-02-11 | 15:56

Hmm, volgens de RDW moet dit een automaat zijn..

Maar zie toch echt een handbak...

fnuikink | 21-02-11 | 15:55

100% zeker dat die auto gewoon op slot zit en je dus niet bij dat wapen kan.
en 't is een volgauto, niet de auto waar een vip in zit.
en ze mogen die dingen neerleggen waar ze willen, in de auto's van de AT's ligt ook alles "los" in de kofferbak. dus wat zit de fotomaker nou te huilen... is ie soms bang voor wapens dat ie daarom vind dat alles in het extreme verborgen moet worden? politie loopt ook hele dag met pistool rond, is ook alleen "beveiligd" met een drukknoopje in het holster. gewoon niet zo moeilijk doen en na 14 nachtjes slapen ben je vast wel over deze "schok" heen sukkel

kobuskamper | 21-02-11 | 15:54

Nu hebben de meeste beveiligers dan ook een IQ op kamertemperatuur. Dus helemaal verwonderlijk is bovenstaande niet.

Superior Bastard | 21-02-11 | 15:54

Ach ja. Ook voor het kleine nieuws moet er plaats zijn in de medias.

Flippo | 21-02-11 | 15:53

-weggejorist-

locomotrutfantje | 21-02-11 | 15:53

@rara | 21-02-11 | 15:44
Gekker moet het niet worden. Straks blijk Job nog een stiekeme sturmgruppenfuhrer te zijn die bij nacht en ontij gemaskerd en in een zwart uniform met een knokploegje kansenjongeren aftuigt om daarna geblondeerde haren op de beloede slachtoffertjes achter te laten.

borga locusta | 21-02-11 | 15:53

Ja, wat denk je zelf? Dat ze die auto netjes af gaan sluiten als ze Geert W. op aan het halen zijn? Als de pleuris uitbreekt is het echt gewoon wegwezen. Lijkt mij.
In het vervolg wel even je mini-kanon opbergen. Dat wel.

Multiflauwekulti | 21-02-11 | 15:52

@Bakito | 21-02-11 | 15:35
Uitzending van Zembla gezien zaterdagavond?
Over het fantastisch administratief systeem BHV en de minimale pakkans?
Overblijfselen van een Pvda tijdperk.
Vingertje uitsteken naar de huidige regering is daarom onterecht en zinloos.

Rest In Privacy | 21-02-11 | 15:52

Een BMW X5... wat is er mis met een 7-serie, Wilders?
Mooi dat GS het kenteken laat zien, jammer dat er online niks over te melden is qua gewicht, uitstoot etc.
Zeker omdat deze X5 extra zwaar is door alle aanpassingen.

@ boekenbox | 21-02-11 | 15:42
Nee, dat is ironie danwel sarcasme joh. Dat weten ze nu toch wel?

BeunDeHaas | 21-02-11 | 15:50

Hoezo " We hadden het er ongestoord uit kunnen halen en het politieke centrum van Nederland in een battlezone kunnen veranderen".... ? Je moet met je poten van andermans spullen afblijven!

PietjeSpanje | 21-02-11 | 15:50

@Petrus de Rewa | 21-02-11 | 15:23
Inderdaad. Beetje privacy mag ook wel vooral met zo n beroep.

Henk003 | 21-02-11 | 15:50

ies koeltoer

Charles Swietert | 21-02-11 | 15:49

Dat zijn de echte mannen. Die vechten gewoon met blote vuisten.
Blaffers zijn voor pussy's.

Steuntrekkert | 21-02-11 | 15:48

@copal

Scherp. Hoe zouden ze dat eigenlijk doen met de sirene-installatie. Illegaal voor de gewone burger, zeker wel weer legaal voor die kudtpliesie? Zal niet lang meer duren voordat Richard de Mos hier totaal knettergekke kamervragen over gaat stellen.

Stok Kickhuizen | 21-02-11 | 15:48

Kom op zeg, iedereen vergeet wel eens zijn wapen uit de wagen te halen, en open en bloot te laten liggen bij de pedalen.Het is echt ongelooflijk.Ik zou maar een ander bedrijf in dienst nemen, mij of zo.

hetoog | 21-02-11 | 15:48

Waar komt al die weerspiegeling vandaan? Oh.

Een paard | 21-02-11 | 15:48

@Haragha | 21-02-11 | 15:45
Verkopen, toentertijd waarschijnlijk spelen. Maar verkopen is altijd een optie, brengt toch al gauw 500-750 euries op, zo'n dingetje

An die ARBEIT | 21-02-11 | 15:48

@Bakito | 21-02-11 | 15:44
Zoals?

Haragha | 21-02-11 | 15:47

Dat kenteken zal wel om de zoveel tijd veranderd worden. Dat is altijd zo!

reade romke | 21-02-11 | 15:47

@iter | 21-02-11 | 15:44
Een wapen in een ongesloten auto laten liggen waar kinders bij aanwezig zijn is toch een vrij epische faal, helemaal wanneer veiligheid daar zo ontzettend belangrijk is.

An die ARBEIT | 21-02-11 | 15:46

Waarom zou dit geen plastic pipa zijn?

De Stramme Kabouter | 21-02-11 | 15:46

@GeflipteVlaflap | 21-02-11 | 15:24
Ik verkeerde in de vooronderstelling dat het de auto van GW was. Maar ik heb het verkeerd.

Petrus de Rewa | 21-02-11 | 15:45

@An die ARBEIT | 21-02-11 | 15:39
*DOH*
Wat moet je met een wapen? Behalve schoolkinderen uitmoorden?
Hobby voor het schietterein? Dan huur ik liever een wapen.

Haragha | 21-02-11 | 15:45

@DJE20 | 21-02-11 | 15:39
Hoe zie jij nou dat het een UMP40 is en niet een UMP9 of UMP45?

RockBock | 21-02-11 | 15:45

lol worden alle scheten die geert laat ook nieuws ?

iter | 21-02-11 | 15:44

Carspotter: Wij konden het door u gestuurde kenteken niet checken..."

Nou gelukkig maar

GuyDH | 21-02-11 | 15:44

@Haragha | 21-02-11 | 15:35
De X6 ziet er mooi uit, maar is een onbetrouwbare auto. In deze klasse zijn veel betere te vinden.

Bakito | 21-02-11 | 15:44

@borga locusta | 21-02-11 | 15:34
Ja, want GS is een rabiaat links bolwerk. Klopt helemaal.

rara | 21-02-11 | 15:44

In Nederland kan je blijkbaar ook nog steeds straffeloos doodsbedreigingen richting Wilders slingeren. @giannimenn stelt: "motherfocker ik schiet je dood geert wilders ik neem je leven" op twitter.com/#!/doodsbedreiging/status/...
Ik was in de veronderstelling dat er dan hele twarrestatieteams kwamen, maar helaas.

boekenbox | 21-02-11 | 15:42

Blijkt al lang dat de security van neerlands bekenste perioxide hoofd stinkt tot aan Timboek toe. En die bewakers die na 5 minuten op komen dagen moeten ook een schop onder hun kont krijgen, nu is er niets uitgehaald.... had het spul er maar wel uit gehaald en bij R. de Vries ingeleverd. Een gemiste kans in meerdere opzichten klinkt misschien wat cru maar toch......

longblond | 21-02-11 | 15:42

-weggejorist-

Jean Kloot | 21-02-11 | 15:41

hoort dat mp5je niet keurig achter de kofferbak te liggen in een kluis achtige omgeving ? :P

J.T | 21-02-11 | 15:40

Die bullbar moet er wel af met de APK!

copal | 21-02-11 | 15:40

rooiebosduivel | 21-02-11 | 15:38
Lutser.
-1.

GeflipteVlaflap | 21-02-11 | 15:39

Heel toevallig allemaal. Ook dit stuk. Wie zegt trouwens dat het bewakers van Wilders waren?

neworder | 21-02-11 | 15:39

@Haragha | 21-02-11 | 15:35
Ik had het over het wapen zonder wielen :)

An die ARBEIT | 21-02-11 | 15:39

@woefdrammer, oud maar snel en stevig, speciaal aangepast volgens mij.

Vloberto | 21-02-11 | 15:38

Waar gewekt wordt vallen spaanders, kom op mensen door lopen aan het werk, hier is niets te zien.
Overigens zijt u alleen gewaarschuwd geen kattekwaad of flauwe grappen in het bijzijn van dhr Wilders te maken.

rooiebosduivel | 21-02-11 | 15:38

74-TN.....? wat is dat voor een oud lor ?!?

woefdrammer | 21-02-11 | 15:37

Haragha | 21-02-11 | 15:35
Hij is zelfs zo mooi dat ie niet gezien mag worden?

GeflipteVlaflap | 21-02-11 | 15:36

Geen MP5's, automatische geweren met klapkolf, waarschijnlijk geen Diemaco
Diensten als deze hebben kunnen meestal hun eigen wapens uitkiezen, laat iemand anders maar even wat opnoemen wat dit hier is

Tobi | 21-02-11 | 15:36

@kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 15:31
Twijfelachtig, zou aan de omstandigheden liggen. Maar meestal houdt men de wapens in de aanslag als ik in de buurt ben ;)

An die ARBEIT | 21-02-11 | 15:36

Dat is gewoon een autotelefoon in een leuk jasje.

ayame | 21-02-11 | 15:36

Deze gevaarlijke situatie is wederom een goede reden om niet op een van de regeringspartijen te stemmen. Ze maken het er zelf naar. Grote mond, valse beloftes. Dikke faal!

Bakito | 21-02-11 | 15:35

Mooi dat de huidige wagen ook weer op geenstijl staat. Dat is al de eerste reden een nieuwe te kopen. Vijf minuten acces tot de wagen zou de Taliban een moord voor willen doen. Letterlijk. Altijd je exit en je exit auto bewaken. Liefst ook een exit B inclusief auto B. Deze auto weegt standaard 2095 kg. Volgens de RDW nu 2415 kg. 320 kg bepantsering is volgens mij niet de hoogste categorie dus het was ook al lang tijd voor een upgrade.

Feynman | 21-02-11 | 15:35

Het is gewoon een lokauto. Trekt vooral linkse paupers met kwalijke ideen en plannen aan. Zie hier het bewijs dat Brusselmans een dubbelspion is van dubieuze actiegroepen. Gisteren de posters, vandaag een mislukte raid op Geerts beveiliging en morgen?

borga locusta | 21-02-11 | 15:34

Misschien was het wel zo'n lok auto. Als je goed kijkt zie je dat dat helemaal geen vuurwapen is, maar een heel goed geboetseerd stuk semtex.
.
Daarnaast is dat helemaal geen BMW, dat is Peterrrrrrrr R. de Vries met Schmink.

De Donderaap | 21-02-11 | 15:34

Lekkere pauperwagen rijden die bewakers. Zo'n foute X5 zou mooi in Tuigdorp passen!

Fischbaum | 21-02-11 | 15:34

Ok het fotootje is leuk maar zomaar het geweer kunnen pakken en het binnenhof voor even in arabische sferen brengen is er behoorlijk bij gefantaseerd.
Hoe weten ze nou dat die deur niet op slot is? Deze auto heeft denk ik echt geen jaren80 drukknopjes als portiersluiting waaraan je dat kunt zien.

Leep | 21-02-11 | 15:33

Was er een Volkert besteld voor die dag misschien? Dubbele Faal dan.

vraagstaart | 21-02-11 | 15:32

mp5? ump eerder misshien?

Akifo | 21-02-11 | 15:32

*ik zeg niks*
*ik zeg niks*
*ik zeg niks*
*Proest*

Trouwens 100% dat 20 meter links (in de Hoek) van de auto een Volkwagen MPV van de pliesie staat. Want die staat er altijd.
Als de koters de deur open hadden gedaan, lagen ze 5 seconden later gestrekt op de grond met een knie in hun nek.

Haragha | 21-02-11 | 15:32

@An die ARBEIT | 21-02-11 | 15:30
Wees eens eerlijk, nog steeds toch?

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 15:31

Voordat je die auto open hebt ben je wel een tijdje bezig..

pubert | 21-02-11 | 15:31

Wilders zelf wordt trouwens altijd rondgereden in een 7-serie, dus niet deze X5. Argument van onbeheerd achtergelaten, dus gevaar op bomplaatsing gaat niet helemaal op. Dit is gewoon een volgauto (of gezien de bullbar een 'vooroprijauto').

Scheetzak | 21-02-11 | 15:31

Mooie bak om even mee te joyriden.

Sacha_A | 21-02-11 | 15:31

Voor een meer veilg Nederland toch? Ironisch!

uselesscomment | 21-02-11 | 15:30

Nou wil ik niet te stoer doen, maar dat ding was dus mooi voor mij geweest hè? Helemaal toen ik nog die leeftijd had...

An die ARBEIT | 21-02-11 | 15:30

Auto niet op slot? Bewijs maar.

Hoe dan ook, wapen altijd op de man. Dit is wel echt gruwelijk slecht.

Brits Folkestein | 21-02-11 | 15:29

Wat een losers. En die beveiligers ook.

Superior Bastard | 21-02-11 | 15:29

Waterpistool, Geertje's speelgoed. Doorlopen mensen!

Alles is relatief | 21-02-11 | 15:29

Als ze hele laptops kwijtraken is dit toch vrij normaal

Che_cuevara | 21-02-11 | 15:29

Alleen de beste bewakers zijn goed genoeg voor onze Geert.

Karel Kruizenruiker | 21-02-11 | 15:28

thorrie | 21-02-11 | 15:27
Dat verklaart ... ;)

GeflipteVlaflap | 21-02-11 | 15:28

Zijn die bullbars niet verboten tegenwoordig?

1teen | 21-02-11 | 15:28

LOL, 1 op 5. "Schijt aan de bomenknuffelaar", weer +1 voor Geert.

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 15:28

GeflipteVlaflap | 21-02-11 | 15:26
Ik wou het even met een zuidafrikaans accent betonen :-)

thorrie | 21-02-11 | 15:27

Staande voet ontslaan!!

Major Error | 21-02-11 | 15:27

@Petrus de Rewa | 21-02-11 | 15:23

Zo'n bmw met bullbar valt natuurlijk ook helemaal niet op.

neemjemoederindemali | 21-02-11 | 15:27

lijkt mijn auto wel!

De zorgverzekeraar N | 21-02-11 | 15:26

thorrie | 21-02-11 | 15:25
Nooit niet ...
Dus eigenlijk altijd.
Nice going.

GeflipteVlaflap | 21-02-11 | 15:26

Deur was helemaal niet open. Die foto is door het dakraam genomen.

Poffertjesporem | 21-02-11 | 15:25

rara | 21-02-11 | 15:24
Legertje spelen denk ik.

GeflipteVlaflap | 21-02-11 | 15:25

Zijn de heren al opgepakt? Zomaar foto's maken van auto's op het binnenhof mag natuurlijk niet... stel dat de beveiliging van de heren regering er slecht uit ziet... dan moeten we er wat aan gaan doen. Dat kost fors meer dan een paar knulletjes voor een jaar of twee huisvesten in een regeringshotel.
/ballinmode

De Donderaap | 21-02-11 | 15:25

Veel erger is dat iemand een bom onder die auto had kunnen plakken. Deze auto mag nooit niet onbewaakt rondstaan ergends.

thorrie | 21-02-11 | 15:25

Vreselijk allemaal. Willen de beveiligers van Wilders dit soort huilende kudtkoters voortaan standrechtelijk executeren?

Lying Dutchman | 21-02-11 | 15:24

Petrus de Rewa | 21-02-11 | 15:23
Doe niet zo beste-jongetje-van-de-klas-achtig, zeg.
Zij blunderen, toch?
Mogen ze ook voor boeten, toch?
Dacht ik al.

GeflipteVlaflap | 21-02-11 | 15:24

Ben die apple iPhone virals zooo zat..

dugo | 21-02-11 | 15:24

Hoe kunnen ze Wilders bewaken als ze dat wapen niet bij zich hebben?

Als ze het wapen niet nodig hebben om Wilders te bewaken, waarom hebben ze het dan?

rara | 21-02-11 | 15:24

En dat beschermt onze politici en koningshuis... Prutsers.

Gigano | 21-02-11 | 15:24

Joris dat kenteken maar even weg. Niet iedereen hoeft dat te weten.

Petrus de Rewa | 21-02-11 | 15:23

-weggejorist-

1teen | 21-02-11 | 15:23

Tja wat kan hier tegenwoordig niet meer?

squint | 21-02-11 | 15:23

Ach, kleinigheidje hou je toch..

Flamey | 21-02-11 | 15:23

"De Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging (DKDB) is een speciale eenheid van het Korps landelijke politiediensten (KLPD)"
Oh... dat verklaart een hoop. Wellicht dat ze per ongeluk alleen hun lasergun mee hadden genomen.

kapotte_stofzuiger | 21-02-11 | 15:22

Ik zie geen MP5...

Izbut | 21-02-11 | 15:22

Met een halve bullbar, wat een pauperbak.

faz | 21-02-11 | 15:22

Wat een zwakke wapentjes. Waarom ligt er geen RPG in?

keppie1.0 | 21-02-11 | 15:22

MP5 past niet in handschoenenkastje. Slordig..

keerf | 21-02-11 | 15:22

FAAL!
Ik kijk er niet eens meer van op, maar voor de goede orde:
FAAL!

GeflipteVlaflap | 21-02-11 | 15:22
-weggejorist-
Hanz Ziezo | 21-02-11 | 15:22

Bullbar? Moffenvanger!

ThAZiP | 21-02-11 | 15:22

Maar dat mag zomaar niet.... #foei

waterpolo | 21-02-11 | 15:21

Bizar toch? Hoort dit zomaar te kunnen?
-
Hier kan alles. Alles? Ja alles.

Pasta-saus | 21-02-11 | 15:21

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl