
Groot feest want de Partij van de Arbeid bestaat vandaag exact 65 jaar. Om zulks te vieren toog frontman Job Cohen naar het bejaardentehuis om PvdA-leden van het eerste uur te feliciteren. Briljante product placement naar de kiezer toe natuurlijk met de verkiezingen vlak voor de deur. Tussen al die 90plussers blijkt Job namelijk een hartstikke vlotte communicator. Losjes in de schouders. Lekker scherp enzo. Daar zijn zetels te winnen, moet de gedachte geweest zijn van Team Cohen. Of ze wisten natuurlijk dat Jelte (tien jaar ervaring in de palliatieve zorg + stomadiploma) langskwam met camera en roze plopkap
FILMPJE!
Reaguursels
Inloggen@snajeh | 10-02-11 | 14:21
Hoi lieverd,
Ik weet niet of je nu doelt op het "Bij ons in de PC" publiek, waarbij overvloed, arrogantie en leeghoofdigheid tot ernstige aantasting van het waarnemingsvermogen heeft geleid, of dat je doelt op de mensen die hun 'arbeiders-wijk' uit worden gepest door een groeiende meerderheid aan moslimse apartheids-apostelen?
PVDA, De rotste en meest corrupte partij van het westelijke halfrond.
OWWWWWWWW beste vrienden... vergeet INDERDAAD niet te stemmen
2 maart...!!!.
-weggejorist-
De PvdA van toen is niet meer, maar weten die oudjes daar beter?!!
We hebben het de afgelopen 20 jaar ook zo slecht gehad in Nederland, sommige mensen zijn hier zo verwend zodat ze zich dood vervelen.
En waarom zou je niet voor rechts mogen kiezen, heeft iemand ooit gezegd dat je links moet kiezen :S
Dat "averechts" is trouwens een leuk woord in deze context :)
Hallo meneer Cohen, wilt u het aub eens fair houden: Die zogenaamde 'rechtse meerderheid' is er toch niet van zelf gekomen?
Zelfs ondanks de jarenlange 'linkse volksopvoeding' die je hier al vanaf in de kleuterklas krijgt voorgeschoteld, zijn er blijkbaar toch genoeg mensen die na jaren van het linkse beleid te mogen hebben genieten, zich niet meer kunnen herkennen in het PvdA beleid en van hun democratisch stemrecht gebruik maken om een volledig legitieme beleidsverandering tot stand te laten komen. Als dit land en haar kiezers blijkbaar toe is aan verandering, dan is het niet aan u om dit tegen te houden.
Na 2 politieke moorden en jarenlange tolerantie van de stinkende politieke correctheid is men nu blijkbaar aan verandering toe. Men is klaar met het pappen en nat houden van een onhaalbare een dogmatische koers. De wal keert het schip meneer Cohen, daar kunt u helemaal niets aan doen tenzij u naar ondemocratische middelen grijpt (hetgeen meestal averechts werkt).
Waarom zouden de mensen wél voor links mogen kunnen kiezen en niet voor rechts?
Het is allemaal de schuld van de PvdA, scheelt weer dat andere partijen zo eerlijk zijn dat maakt het weer een stuk makkelijker allemaal.
Dankzij onze rechtse rakkers kun je straks beter iemand vermoorden dan iets te snel rijden.
www.nu.nl/binnenland/2443427/politieva...
Ik stem deze keer maar niet op EERLIJK Job
www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=...
haha je moet er nog in groeien, hilarisch
Prof. D.A.H. Vintik | 10-02-11 | 10:38
10.38 Narrig ?
65 jaar!
In de beginjaren was het een nuttige partij.
Bij hun 50 jarig bestaan hadden ze de partij echter al moeten opheffen. Het werk was gedaan.
Ik hoop dat langzaamaan genoeg mensen gaan inzien dat die partij schadelijk is voor Nederland en dat hij leegbloedt.
Zichzelf opheffen, hoeveel redenen daar ook voor aan te voeren zijn, zal nooit gebeuren. Er zijn simpelweg te veel mooie baantjes te verdelen en macht corrumpeert.
Leuk vrouwtje! Vooral haar reactie op de website "zal wel" + 1
IEDEREEN TELT MEE
Om te betalen.
Maar WAAR gaat het geld heen?
Hou het in de gaten!
www.youtube.com/watch?v=DHkm8P5ZV-A&am...
@Argeloos | 10-02-11 | 10:08
Fantastische debuut-tegel. Lang over nagedacht?
Weinig nieuws zeker!
Hebben ze Job nog vrijgelaten? Of zittie er nog?
@drs.Nee | 10-02-11 | 00:32
Dit vind ik echt prachtig, dank voor de link man.
@Art Vandelay Ultor | 10-02-11 | 01:11
Trusten.
@de honden blaffen... | 10-02-11 | 00:46
Ik dacht dat ik vandaag hoorde dat men de grens juist wilde verlagen tot 60. Of ik moet me vergissen.
@Lewis Lewinsky | 10-02-11 | 00:52
O, ben jij er zo een?
@De Gooise Matras | 10-02-11 | 00:52
Tuurlijk wordt je dan gediscrimineerd.
@AntiSoof | 10-02-11 | 01:07
Aah, het kwartje valt! ;)
Voor die mensen heeft Theo om dat ene zinnetje heen een show van 90 minuten gebreid. Aardige vent is het toch.
Ik ga mijn ogen sluiten en hopelijk tot nieuwe inzichten komen in mijn remslaapje.
Truste menschen! *uit!*
@Art Vandelay Ultor | 10-02-11 | 00:49
Ttja, wat moet ik daarop zeggen? Sommige geesten hebben nu eenmaal een bepaald verhaal nodig. Want die verhalen maken sommige dingen duidelijk. Een verhaal is een voorbeeld. En dat voorbeeld laat het kwartje vallen, zo iets.
@Posselmetzuremossel | 10-02-11 | 00:49
Nee, ik wil AntiSoof nog houden.
@AntiSoof | 10-02-11 | 00:29
Volgende vraagstuk:
Ik (v) wil graag zwemmen in een niet nader te noemen Amsterdams zwembad, maar wat blijkt, het is Mannenavond en ik word dus geweerd.
Word ik nu gediscrimineerd?
Hoi Kiezer. Slaap lekker.
@kiezer | 10-02-11 | 00:47
De staat verdient bakken met geld aan ons. Op elke kneuterige transactie die er plaatsvindt, verdient de staat. Bizarre percentages rekent de staat zichzelf toe.
Maar ja, het inkomen van de leden van ons koningshuis, of het inkomen van andere werkweigeraars / arbeidsincapabelen, moet ergens van betaald worden, toch?
Welterusten.
@kiezer | 10-02-11 | 00:48
Welterusten, kiezer!
Kunnen we deze kwezel niet ruilen voor opa Buiswater?
@De Gooise Matras | 10-02-11 | 00:48
*ook handkusje blaast*
@kiezer | 10-02-11 | 00:48
Truste!
@AntiSoof | 10-02-11 | 00:47
Dat laatste zul je even moeten verhelderen als je graag wilt dat ik het begrijp.
@Lewis Lewinsky | 10-02-11 | 00:44
*handkusje blaast*
Trusten allemaal.
@Lewis Lewinsky | 10-02-11 | 00:46
Als Theo het over politiek heeft moet je gewoon even je ogen sluiten en denken aan iets fijns. En daarbij beseffen dat niemand perfect is.
Voor de rest heeft man schrikbarend veel gelijk.
De Gooise Matras | 10-02-11 | 00:28
Dat zou ik niet weten, beste.
Wat ik wel weet is dat de "staat" aan je moet verdienen, koste wat kost.
En nou gaak slapen, morgen weer een dag.........
@Art Vandelay Ultor | 10-02-11 | 00:41
Das waar. Die Theo is me er eentje.
Maar sommigen zijn van de lange verhalen. Tóch?
AntiSoof | 10-02-11 | 00:37
Personen met een IQ dat hoger ligt dan 80 krijgen in principe sinds 1993 geen AWBZ indicatie meer voor ondersteuning vanuit de SPD. ...
@Art Vandelay Ultor | 10-02-11 | 00:41
Lulkoek. Theo Maassen, die heb je niet nodig. Als enige. Wat een lastpost. En Plato heb je ook niet nodig, nu ik erover nadenk. En Jezus al helemaal niet. En Boeddha natuurlijk, totaal niet nodig. Staat in de weg van de leegte.
@De Gooise Matras | 10-02-11 | 00:39
*gekwetst kijkt*
@AntiSoof | 10-02-11 | 00:32
Hier: "Waar het echt om gaat - en de rest is flauwekul - is dat je van mensen houdt en dat mensen van jou houden."
Flapt Theo er ergens uit in zijn laatste show. Dan zeg ik, dan heb je die hele Plato, Jezus en Buddha toch niet meer nodig?
@Lewis Lewinsky | 10-02-11 | 00:31
Maar het scheelde weinig.
één van die meiden van Halal verkondigt nu in Pauw en Witteman dat ze geen idee heeft waarom autochtonen zijn weggetrokken uit Amsterdam West, dat nu een hoofdzakelijk allochtone wijk is.... Tsja meisje met je hoofddoekje. Ik weet wel waarom jij het zogenaamd niet weet: zelfcensuur en ontkenning.
@de honden blaffen... | 10-02-11 | 00:35
60 toch?
de honden blaffen... | 10-02-11 | 00:35
LOL
@drs.Nee | 10-02-11 | 00:32
Lolwut! Wat een wonderlijk fimpje.
kiezer | 10-02-11 | 00:32
80
Je kunt moeilijk iedereen AWBZ gaan geven.
@Lewis Lewinsky | 10-02-11 | 00:31
Nah.
Theo Maassen.
AntiSoof | 10-02-11 | 00:29
(Toch roken gaat doen)
@Lewis Lewinsky | 10-02-11 | 00:31
Jees, sorry hoor. Ik zeg ook maar zomaar wat.
De Gooise Matras | 10-02-11 | 00:28
Heb je het nieuws niet gevolgd?
AWBZ word afgeschaft boven een (........) IQ .
Ik dacht 65 ofzo. Heeft te maken met zelfstandig wonen en leven. Dus: Burger zoek het zelf maar uit: Baktellende (VOC mentaliteit) ) gaat 6 ton per jaar "verdienen" En wij kunnen optieffen.
@Lewis Lewinsky | 10-02-11 | 00:20
Stem je net zoals Marokkanen massaal op de PVV ?
www.youtube.com/watch?v=5XqtR5quAME&am...
@De Gooise Matras | 10-02-11 | 00:29
O. Thnx. Gelukkig.
@AntiSoof | 10-02-11 | 00:28
Plato? Die eikel? Socrates! *zijn hele verlichting even vergeet en in woede uitvalt naar AntiSoof en zich ineens en zonder voorbehoud bezondigd aan uitschelden, bedreigen, maar ook negeren en buitensluiten*
@Lewis Lewinsky | 10-02-11 | 00:17
Maar ik schoot jou ook niet, hoor. No worries.
@De Gooise Matras | 10-02-11 | 00:26
Pfroest!
Is ff roken, buiten, hoop dat dat mag.
@Hölzenbein | 10-02-11 | 00:27
Aha. Je hebt je frau in de steek gelaten? Staat je mooi.
@kiezer | 10-02-11 | 00:17
En beschikken over een beperkt IQ? Mag dat wel, of ook niet?
Het wordt lekker rustig in Nederland zo.
kiezer | 10-02-11 | 00:25
Shit. Ben ik het gewoon twee keer met je eens. In één plemp.
Maar kiezer, ik vergat nog één ding.
Dat was het meededogen van de Buddha,
De Liefde van Jezus en de
Logica van Plato.
Heb lief en zo word je gegeven, zei iemand.
kiezer | 10-02-11 | 00:22
Je begrijpt me niet. Maar dat kun je ook niet. Omdat ik gewoon een beetje loop te vervelen. Daar komt het ongeveer op neer.
Lewis Lewinsky | 10-02-11 | 00:25
Mwoehaahaahaa.... de vrijheid. Geen moppen meer tappen a.u.b., ik heb al buikpijn.
< Politiek afschaffen willen doet!)
@kiezer | 10-02-11 | 00:25
jij Gelijk(blij(niet in amsterdam wonen))
Amsterdam is door een door doortrokken van de pvda. *weent*
@AntiSoof | 10-02-11 | 00:22
Aan welke criteria dien ik te voldoen wil ik in aanmerking komen voor het predikaat 'natuurverschijnsel'? Het klinkt wel chique.
Tenzij huidziekten (om maar iets te noemen) hier ook onder vallen.
Mag je geweerd worden uit een zwembad als je lijdt aan besmettelijke schurft, of is dat dan weer discriminatie?
Lastig vraagstuk, dit.
Lewis Lewinsky | 10-02-11 | 00:22
Ook Nooit Partij van de afbraak stemmen doet.
@Hölzenbein | 10-02-11 | 00:20
Als je PVV stempt, stemp je natuurlijk voor de vrijheid.
Dat haalt je de koekoek.
Lewis Lewinsky | 10-02-11 | 00:22
(Nooit oftenimmer stemmen PVV doet)
En Blij (niet in Amsterdam wonen doet)
@kiezer | 10-02-11 | 00:13
Tsja, zo gaat het. De zee is vol van golven. Het is ongelofelijk. Want daar kun je tegen vechten of gewoon er lekker induiken. Zo is het toch?
Deze kiezer is slecht promotiemateriaal voor de democratie trouwens.
@kiezer | 10-02-11 | 00:19
Als jij mij zou begrijpen, zouden we allebei PVV stemmen.
*noteert: kiezer beter informeren. Eat that, pvda!*
pius | 10-02-11 | 00:10
Nee niet echt.
Kiezers hebben ze alleen nodig bij verkiezingen, verder is het verplicht belasting betalend onbenul.
@De Gooise Matras | 10-02-11 | 00:13
Nou, pech en gewoon pech samen, denk ik. Dubbel pech dus.
Trouwens de natuur ís discrimineren. Dan kun je je dus ook gewoon een natuurverschijnsel voelen. Dat maakt het minder erg hè?
@drs.Nee | 10-02-11 | 00:17
Ja, Nee. Ik heb hem zelfs al.
*streelt liefkozend zijn nieuw verkregen stempas*
En raad eens waarop ik ga stemmen, als enige in het centrum van het zo door de PvdA geteisterde Amsterdam?
Als alle mensen elkaar zouden begrijpen zouden ze het ook eens kunnen worden.
Lewis Lewinsky | 10-02-11 | 00:15
Op wat stem je eigenlijk als je PVV stemt? Een partij die niets te zeggen heeft? Gedoogd wordt (coffeeshops worden ook gedoogd)? Niets doet voor onze samenleving (en nog nooit iets gedaan heeft voor onze samenleving naar mijn weten). Een blonde populist die alleen maar gebakken lucht produceert? Dat is toch zinloos, of niet? Lees het morgen wel. Klakt met zijn bein und geht frau Hölzenbein ein splitter aus dem rücken ziehen. *out*
Lewis Lewinsky | 10-02-11 | 00:15
Ik vind je zienswijze interessant!~Maar Nee, ik stem geen PVV
Dat rijmt. Als je me zou begrijpen zouden we het best eens kunnen zijn.
@Hölzenbein | 10-02-11 | 00:15
Hahaha! Nee, ik snap het niet. Dat zal zijn! *grijnst*
De stempassen zijn verstuurd.
Cohen is een held. Sasha Baron althans.
De Gooise Matras | 10-02-11 | 00:13
Beide beperkingen kosten de samenleving veel geld. Dus dat mag niet.
@De Gooise Matras | 10-02-11 | 00:15
Kots! Kots! Kots. Niks van de PvdA hebben moet.
De Gemeente Amsterdam schrijft die onzin. Please, don't sjoet da messenger.
www.amsterdam.nl/gemeente/volg_het_bel...
Lewis Lewinsky | 10-02-11 | 00:12
Graag gedaan, maar zoals kiezer al zei, je snapt het niet. Ik had er ook nog wat op kunnen zeggen maar dacht, ach nee, Lewinsky is al zo gestraft.
@Lewis Lewinsky | 10-02-11 | 00:11
Wauw. Jij bent echt heel erg goed in het rechtberedeneren van kromme bananen.
Carrière bij de PvdA niets voor jou?
@kiezer | 10-02-11 | 00:09
Nee, ik snap het niet. Dat zal het zijn. *grijnst*
Stem maar PVV, kiezer! Wat maakt het jou uit, bijdehand als je bent?
@AntiSoof | 10-02-11 | 00:08
Máárrrr, stel dat ik een fysieke dan wel mentale beperking heb, geërfd van mijn ouders, en ik word op straat uitgemaakt voor hetgeen ik mankeer, heb ik dan gewoon pech, of word ik gediscrimineerd (en heb ik nog steeds pech)?
AntiSoof | 10-02-11 | 00:09
Kan ik meer mee dan de andere reacties. Behalve die van Lewis. Nou gedeeltelijk dan.
Art Vandelay Ultor | 10-02-11 | 00:11
Dan moet hij een badkamer hebben. En dan moet ik hem kennen. Het plebs heeft nu eenmaal geen badkamer.
*peinst*
@Hölzenbein | 10-02-11 | 00:06
*klakt met hakken*
Dank je. Heel attent van je. Jij hoeft maar één bruine laars te doen, mazzelaar, toch?
De Gooise Matras | 10-02-11 | 00:10
Ben nog steeds gestopt. thanx. Maar het maakt mijn conditie er niet beter op momenteel;)
@pius | 10-02-11 | 00:10
Hij tegelt recht boven je.
@De Gooise Matras | 10-02-11 | 00:07
Wacht even. De Gemeente Amsterdam schrijft eigenlijk dat je antisemieten niet mag discrimeren.
Dan houdt het op. Wat een kudtgemeente.
@pius | 10-02-11 | 00:06
Teveel prikkels... Arme jij. Nog steeds niet gerookt?
Art Vandelay Ultor | 10-02-11 | 00:06
Daar heb ik nog nooit van gehoord van een kiezer. Bestaan die?
Lewis Lewinsky | 10-02-11 | 00:05
(Haakt hier af) Je snapt het niet, volgens mij.
@kiezer | 10-02-11 | 00:08
Tuurlijk is het brein duaal. Mee eensch. Maar ja, zo is het nu eenmaal.
@De Gooise Matras | 10-02-11 | 00:07
Nee, da's erfelijkheid, denk ik. Dat geld niet.
geurtje | 10-02-11 | 00:04
De wereld is zoals wij dat geacht worden te zien.
Die zienwijze word beinvloed door het kapitaal, niet door individuen welke een ruimere blik hebben.
De wereld word beheerst door dualiteiten. niet door een soort "samenzijn".
@Lewis Lewinsky | 10-02-11 | 00:03
Zou het helpen als elke aanhanger van het Joodse geloof met een keppel en pijpe(n)krullen gaat lopen? Is er dan sprake van persoonlijke kenmerken?
Of geldt het gewoon in het geheel niet voor de mensen van Zion?
Lewis Lewinsky | 10-02-11 | 00:05
Precies en je bruine laarzen regelmatig poetsen. *geeft kiezer tip*
@pius | 10-02-11 | 00:03
Dat heb ik vaker, ja.
De Gooise Matras | 10-02-11 | 00:04
Slecht. Maar gelukkig heb ik geen hoofdpijn. Tussen het slapen door een beetje guren moet kunnen. Twitter even niet.
@Lewis Lewinsky | 09-02-11 | 23:59
Samenvattend zegt Adam dat erfelijkheid geen rol mag spelen. Mee eensch!
Wel mooi ergens, de kiezer versus de keizer.
@kiezer | 10-02-11 | 00:03
Gewoon PVV stemmen. *knipoogt naar kiezer*
@drs.Nee | 09-02-11 | 23:57
het zal toch potverdomme niet zo zijn dat niets echt is in deze wereld? volgens mij heb je een spoor te pakken.
Lewis Lewinsky | 10-02-11 | 00:00
CDA bepaald wel wat er moet gebeuren.
@pius | 10-02-11 | 00:01
Ja, ik weet het. Het arme ding is nu vloeibaar bocht geworden. Maar wel lekker.
Hoe is het met je fysieke gesteldheid, trouwens?
Antisemitisme doet er niet toe. Zegt de gemeente Amsterdam.
www.amsterdam.nl/gemeente/volg_het_bel...
Lewis Lewinsky | 10-02-11 | 00:00
Ja ik weet wat stemmen is.
Een nietsvoorstellende bezigheid, welke niets opleverd.
Art Vandelay Ultor | 10-02-11 | 00:01
Je bent me kwijt. Sorry;)
Lewis Lewinsky | 10-02-11 | 00:00
*proest*
@necrosis | 09-02-11 | 23:57
oh schatje, jij ziet het echt altijd verkeerd.
Lewis Lewinsky | 09-02-11 | 23:59
Een handycap of andere afwijking kost de OVERHEID geld. Dat mag niet!
@pius | 10-02-11 | 00:00
Als kiezer eventjes wat minder (al moet 'mijn partij' wel op zijn tellen gaan letten).
Als persoon des te meer.
De Gooise Matras | 09-02-11 | 23:59
Dierenbeul.
@kiezer | 09-02-11 | 23:58
Daarom heb ik ook PVV gestemd. Weet je wat stemmen is, kiezer?
Lewis Lewinsky | 09-02-11 | 23:56
Beste........
Je (mag) moet betalen. Zonder ergens voor gekozem te hebben.
Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 23:58
Niet zo zwevend.
Kenmerken die er niet toe doen zijn: afkomst, geslacht, seksuele gerichtheid, leeftijd, godsdienst, handicap, antisemitisme, burgelijke staat, nationaliteit, levensovertuiging, politieke gezindheid, arbeidsduurd of chronische ziekte.
Dat zeg ik niet. Dat zegt de Gemeente Amsterdam.
Dus. Een handicap doet er niet toe.
www.amsterdam.nl/gemeente/volg_het_bel...
@geurtje | 09-02-11 | 23:54
Ok, dank voor de waarschuwing. Vandaar al die champagne, natuurlijk...
@necrosis
Heb jij ooit op mijn [!]-knop gedrukt? Nou? Dat kost je een Korenwolf.
kiezer | 09-02-11 | 23:56
Niet?
Lewis Lewinsky | 09-02-11 | 23:56
Denk toch dat we het eens zijn.......
Mij gaat het hem ons eigen (verkwanselde) landje.
@pius | 09-02-11 | 23:57
Dat ben ik ook.
geurtje | 09-02-11 | 23:56
Welzeker! Maar uw woordspeling was mij even te machtig;)
@geurtje | 09-02-11 | 23:52
Het P&W-draaiboek wordt opvallend mede-geregisseerd door bepaalde lieden.
Laatst toen Pechtold daar aan tafel zat om over de eerste honderd dagen over het kabinet te praten werd een filmfragment vertoond, waarna Pauw zich 'versprak?' en zei: Dit wilde u toch zien? aan Pechtold die dat beaamde en los ging op de pvv.
@geurtje | 09-02-11 | 23:54
Bespeur ik hier enige jaloezie?
*chips en cola pakken doet voor vrouwen-fittie*
@pius | 09-02-11 | 23:56
*kuch ende proest*
Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 23:55
Maar dit is een zwevende kiezer.
pius | 09-02-11 | 23:54
Ben ik niet met je eens.
@kiezer | 09-02-11 | 23:51
En de rest van de pro-islamitische elites die niets anders doen dan zichzelf verrijken, hun vriendjes baantjes bezorgen, subsidies opsouperen en Nederland uitleveren aan de mohammedaanse kudtgodsdienst, die deugen ook niet.
@pius | 09-02-11 | 23:55
je moet zo'n aardig meisje toch waarschuwen, nicht?
Roemer is voor Feyenoord. Dat moet je hem nageven.
@pius | 09-02-11 | 23:54
Ik minacht veel kiezers, dat klopt.
Hölzenbein | 09-02-11 | 23:42
Op sterven na, dat geloof is niet meer hip.
Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 23:52
Doe ermee wat je wil....... Maar kijk alsjeblieft om je heen, ipv dingen aan te nemen.
geurtje | 09-02-11 | 23:54
LOL
@De Gooise Matras | 09-02-11 | 23:52
trap d'r niet in, gooise. hij wil normaal gesproken alleen maar op je knopje drukken.
Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 23:52
Jij minacht de kiezer. Dat staat je netjes.
@kiezer | 09-02-11 | 23:51
Er zit wel hier en daar wat in, maar toch een beetje een klepel-en-klok-verhaal.
@drs.Nee | 09-02-11 | 23:49
je zou bijna denken dat het gesprek is voorgekookt, als je niet beter wist.
@necrosis | 09-02-11 | 23:40
Je krabbelt wel verdacht snel terug, trouwens. Maandenlang praten over aardbeitje hier, sjampoepeltje daar, en als het puntje bij paaltje komt...
Nah.
Ik weet het niet.
Straks blijkt dat je helegaar geen aardbeienbed in je huis hebt. Ben ik mooi klaar mee, dan. Je lijkt Job wel.
@De Gooise Matras | 09-02-11 | 23:45
Nee hoor, speciaal voor de "necro-aardbeitjes-proeverij" las ik dit jaar een extra dag in, te weten op 29 Februari.
Mensen die beweren dat het dan 1 maart is staan gewoon keihard te liegen/ stemmen PvdA!
Lewis Lewinsky | 09-02-11 | 23:42
De enige "baas" hier in ons minkukkelige landje is de zichzelf verkozen TRIX. In gang gezet door(zogenaamd) NAZIE prins Bernhart.
Zij manupuleert de hele natie. Gestuurd door het grootkapitaal. Grootkapitaal bestaat uit CDA en aanhang. VOC mentaliteit. Je weet wel normen wn waarden, uitgesproken door baktellende. Hij wast zijn handen intussen in onschuld.
Ze is niet eens afkomstig van : konijklijke" bloede.
Ieder onderzoek daaraan word stelselmatig afgewenteld, of tegengewerkt.
Deze familie van uitkeringstrekkers worden door de belasting betaler gehandhaaft.
Als burger word je vanaf je geboorte opgezadeld met een staats-schuld.
Daar heeft geen kind voor gekozen!!!
Kijk. Of van Hanegem nou onzin lult of niet is totaal niet van belang. Hij heeft sowieso gelijk.
Roemer noemde de naam Sahar en binnen een seconde kwam haar foto in beeld.
De Gooise Matras | 09-02-11 | 23:47
Nou ja. Hoe kan je zoiets zeggen.
*hihi*
Lewis Lewinsky | 09-02-11 | 23:44
Dat lijkt me een goed idee! *rollator zoeken gaat*
@pius | 09-02-11 | 23:43
Je kunt wel al bijna net zo goed diplomatiek antwoord geven (lees: liegen) als een eerder genoemd manspersoon.
Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 23:43
Waarschijnlijke het enige IQ punt wat hij bezit. Maar dat blijft een gok natuurlijk. het kunnen er ook zomaar nul zijn.
@pius | 09-02-11 | 23:45
Ja, dat ben je heel snel tegenwoordig. Ik waarschuw je maar.
Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 23:40
Ja uhh. *kuch*
@necrosis | 09-02-11 | 23:40
Leuk! Voor volgend jaar plannen, dan? Of heb je liever 2016? Als de wereld dan nog niet vergaan is?
@pius | 09-02-11 | 23:37
Ha die pius! Laten we de jongeren ook een kans geven, zeg.
*struikelt bijna over zijn baard*
Wij honderdjarigen redden ons wel.
@kiezer | 09-02-11 | 23:41
En welk punt denkt u hiermee te maken?
kiezer | 09-02-11 | 23:39
Dat is lastig soms maar jouw tegels zijn een enorme steun. Dat lijkt me logisch.
de honden blaffen... | 09-02-11 | 23:40
Ja ze waren zo dement dat ze al over de CDA begonnen. Dat doe je toch niet. Die partij is toch al deaud.
pius | 09-02-11 | 23:40
Laat maar.
Hoofddoekmadammeke bij P en W heet Jihad Alariachi of zeau. Ze was de baas van het bureau Interculturele Communicatie der Gemeente Amsterdam. Dat bureau is opeens spoorloos verdwenen. Zelfs Google Cache weet er bijna niets meer van. Bijna. Wel nog dat het een succes was.
*Het Amsterdams Bureau voor Communicatie bestaat 5 jaar en dat werd groots gevierd met een congres op 18 november over interculturele communicatie, getiteld: "Hallo Amsterdam, communiceren met kleurrijk Amsterdam"*. Kots.
webcache.googleusercontent.com/search?...
@pius | 09-02-11 | 23:39
Hier nog één. Heb wel betrouwbare bronnen, dat dan weer wel.
pius | 09-02-11 | 23:40
Sukkel.
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 23:37
Want de Jodenhaat is natuurlijk al zo oud als het bestaan van de PVV. Da's helemaal waar. Dom dat ik dit niet in mijn beredenering heb meegenomen.
De Gooise Matras | 09-02-11 | 23:36
29 Februari heb ik tijd zat......
kiezer | 09-02-11 | 23:38
Nou vooruit dan maar.
Het is maar goed dat die oudjes dement zijn, anders hadden ze hem eruit geschopt.
@pius | 09-02-11 | 23:39
Antisemiet!
@ pius | 09-02-11 | 23:36
Probeer vooral zelf na te denken..........
De Gooise Matras | 09-02-11 | 23:38
LOL. Al heb ik weinig interesse op dat vlak in hem;-).
pius | 09-02-11 | 23:36
Zie bijvoorbeeld: Lewis Lewinsky | 09-02-11 | 23:36
kiezer | 09-02-11 | 23:36
Dat klopt.
@pius | 09-02-11 | 23:33
En een slechte minnaar. Heb ik van horen zeggen.
Lewis Lewinsky | 09-02-11 | 23:36
Jij bent ook snel tevreden tegenwoordig;)
@De Gooise Matras | 09-02-11 | 23:36
Hij vindt het jammer, maar het is natuurlijk de schuld van het gepolariseer van de PVV.
Kunnen die jongens niet aan doen.
kiezer | 09-02-11 | 23:34
Nee. ik snap totaal niet wat je bedoeld. Misschien kun je even op de zeepkist gaan staan om het uit te leggen.
@necrosis | 09-02-11 | 23:33
Hoog tijd om ze eens voor te komen proeven. Wanneer schikt het jou?
@kiezer | 09-02-11 | 23:34
Doorgaan met wat je deed. Waren prima comments! +1
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 23:32
Wat ik me nou afvraag, hè, is of J.C. niet verbolgen is over het feit dat de in Pownews vertoonde hators aan Jodenbashing doen. En iedereen een ziekte toewensen.
Eigenlijk idioot, dit.
Hölzenbein | 09-02-11 | 23:34
We worden sowiso belazert, door dat stelletje daar in de Haag........
@ verraad van links | 09-02-11 | 23:33
Lekker foutloos verhaaltje.
verraad van links | 09-02-11 | 23:33
Dat ben ik wel met je eens.
kiezer | 09-02-11 | 23:33
En toen?
necrosis | 09-02-11 | 23:27
Waarom heet de KVP dan niet VP, of de PvdA de vdA? Ze hebben je belazerd.
Lewis Lewinsky | 09-02-11 | 23:32
Waarmee?
Is toch duidelijk?
Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 23:29
Mosko is een uitstekende advocaat. Maar ook een ijdeltuit pur sang en Consilgieri bovendien althans dat laatste heb ik van horen zeggen. Ik ben natuurlijk niet helemaal gek;)
@ pius | 09-02-11 | 23:28
Dat is ie nooit geweest. Ja, hij deed het onverwacht wel aardig tijden de TK 2010 omdat niemand hem van tevoren een stuiver gaf. Hij zal (privé) ongetwijfeld een aardig man zijn, maar het is wel erg simplistisch allemaal.
@De Gooise Matras | 09-02-11 | 23:22
Ik mag niet klagen, de kleinste AB'tjes wegen plm 4 ons per stuk.
*grinnik*
Flikker voral op met met de aanstaande verkiezingen!
@kiezer | 09-02-11 | 23:31
Ga door!
@De Gooise Matras | 09-02-11 | 23:30
Ik ging al voor de SGP-zijscheiding, dan kan ik daar geen hoofddoek overheen gaan dragen.
We hebben genoeg van zakkenvullers.
Opzouten, Cohen en PVDA, alsjeblieft.
@reppert | 09-02-11 | 23:28
Preces! Want wij hebben toch een referendum gehad.
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 23:23
Multifunctioneel, dat zeg ik je! Wanneer ga jij over op de hoofddoek?
Die app heeft de alles-in-1-hobbezak dan weer niet. Wat een verlies.
Life is soo easy: nl.wikipedia.org/wiki/Anti-Revolutiona...
@ reppert | 09-02-11 | 23:28
Ja, en die zullen over 40 jaar niet hét probleem zijn.
@necrosis | 09-02-11 | 23:27
Dan ben je belazerd.
Moszko is een prima keuze!
verraad van links | 09-02-11 | 23:27
Hij is niet echt op dreef nee. Daar heb je helemaal gelijk in;)
ach over 40 jaar hebben wij de Polen, Roemenen etc gehaald
ristretto | 09-02-11 | 23:26
Ik ben het niet met je eens. In de praktijk werkt het anders in mijn ervaring. Het is alleen nog nooit geprobeerd.
@ pius | 09-02-11 | 23:20 \
Ik bedoelde ermee dat Roemer een uiterst zwakke indruk maakt.
En ik ben niet zo van het gedwongen worden met anderen te moeten leven, leren etc.
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 23:17
Ik heb heel wat jaren geleden toch écht geleerd dat CDA een fusiepartij werd van KVP, CHU en AR (Anti-Revolutionairen).
Mocht ik het fout hebben, dan ben ik ruim 20 jaar geleden al belazerd.....
*mozko bellen doet en forse schadeclaim eist*
@Parsons | 09-02-11 | 23:12
Ik zie het verband niet. ?
@reppert | 09-02-11 | 23:21
Exect! Die Roever zet de samenleving tegen elkaar op.
@pius | 09-02-11 | 23:20
Spreidingsbeleid in het onderwijs heeft niet zoveel zin. Het leren van de Nederlandse taal van jongs af aan wel. Iets wat de gemiddelde Marokkaanse leerling niet meegekregen heeft. Dus is de start al ongelijk met twee of drie jaar achterstand. Hulde voor diegene die het wel gered heeft.
Dat was een Sterk staaltje geschiedsvervalsing van Roemer, zojuist. "Wij" hebben de gastarbeiders gehaald in de jaren zeventig. Wij? Wij hebben helemaal niemand gehaald, Roeper. Wij hebben de gastarbeiders die hier ongevraagd, ik herhaal ongevraagd, naar toekwamen gevraagd waar ze hun kameel geparkeerd hadden. Onthou dat, Roester!
@De Gooise Matras | 09-02-11 | 22:54
Eh...
video.google.com/videoplay?docid=-6598... ga eens naar 20:39 (tot aan 21:15).
Vooral de laatste paar seconden... die zijn voor Job's chick.
Is cabaret, dus het mag.
Pinguïnsvlak bij huis... van een koude kermis thuis.
Oh sorry, powned noemen we dat...
reppert | 09-02-11 | 23:21
je kunt je beter afvragen hoe die pvda en cohen dat druft. wat de pvda nederland in de afgelopen 65 jaar heeft aangedaan is meer dan schandalig.
Roemer bek gesnoerd...
@necrosis | 09-02-11 | 23:18
Heb je die haatbaard van daarstraks stiekem champagne laten proeven? Hij sloeg wartaal uit. Kan zeker niets hebben na een periode van vrome geheelonthouding.
My lips are sealed. Don't worry.
Willen ze een beetje groeien?
Die moslima zegt eigenlijk wat Sterk ook zegt... Roemer staat gewoon voor lul...
Hoe durft Roemer voor heel Nederland te spreken.
Fuzzy Bear is going down. Mayday, Mayday.
necrosis | 09-02-11 | 23:15
Nee, de ARP.
Mevrouw zei het verkeerd maar corrigeerde meteen "AR, de Anti Revolutionaire Partij". Dus de ARP.
nl.wikipedia.org/wiki/Anti-Revolutiona...
Wel opletten als je een filmpje kijkt hè?
verraad van links | 09-02-11 | 23:16
Zo Sterk is Sterk nou ook weer niet. Het spreidingsbeleid op woonniveau werkt aantoonbaar niet (in de Vs heeft dat de gangcultuur verspreid). Spreidingsbeleid op Onderwijsgebied is mits goed doordacht en gefaseerd helemaal niet zo'n slecht idee. De waarheid ligt zoals altijd in het midden. De mijne althans:)
@De Gooise Matras | 09-02-11 | 22:55
Ik heb mijn eigen "aardbeitjesplantage" in huis, alsmede mijn eigen Champagneplantage.
Maar niet verder vertellen hoor....
Toch lijkt Job Cohen enige sympathie voor Rutger te hebben, al lacht hij telkens als een boer met kiespijn. #pownews
Maar het is maar weer eens duidelijk dat niet de diversiteit aan nationaliteiten, religies en culturen voor problemen zorgen in Nederland.
Die joodse manifestatie, geen enkel probleem.
Neen, het is duidelijk waar de schoen wringt in het 0031 van 2011
De islam staat los van nationaliteit, religie of zelfs cultuur.
Het is een totalitair systeem, een ideologie die met geen enkele nationaliteit, religie of cultuur te rijmen valt.
@necrosis | 09-02-11 | 23:15
Ja, dat zei dat omaatje ook. De partij heette echter ARP.
@ ristretto | 09-02-11 | 23:14
Ingemaakt worden door Sterk, dan doe je het echt slecht. :-)
@Hölzenbein | 09-02-11 | 23:12
ARP?
Bedoel je niet AR?
Roemer gaat helemaal van het padje af. Wat een sufferd.
Godverju, lachen bij/om een publieke omroep.
De gustibus non est disputandum, maar PowNews wordt steeds scherper.
@doenormaal! | 09-02-11 | 22:37
Jep!
www.telegraaf.nl/binnenland/8973575/__...
Beter dan blondie, die laat zich nergens zien. Mevrouw was van de ARP dat wel weer. Hoeveel leden hebben die nog? Mwoehaahaa.
Job staat op alle PvdA verkiezingsposters. "Het moet eerlijker" staat er bij. Maar Job is helemaal niet verkiesbaar voor de Provinciale Staten. Dat lijkt mij nou niet eerlijk van Job.
CoffeePatch | 09-02-11 | 22:56
ghe. kuddo's voor de woordspeling;)
Pownews item bejaardenhuis en stakende leraren leuk gedaan.
pius | 09-02-11 | 22:54
Ik wens Mirjam veel Sterkte toe, want meestal is het bij dat soort onderwerpen 3 tegen 1 in de discussie.
Rutger, je bent weer lekker aan het shockeren. Doe dat voortaan over de rug van een kickbokser of zoiets i.p.v. leuk lopen te doen ten koste van een stel demente bejaarden.
@necrosis | 09-02-11 | 22:52
Vergeet het stro niet... wie weet stuurt Onze Lieve Heer ons nog nachtvorst toe. Heel slecht voor de plantjes in spe.
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 22:51
Waarom harpoeneren?
(wal)vis moet zwemmen!
*moehahahahaha*
wakkere_nederlander | 09-02-11 | 22:50
Ik dacht misschien wil je nog een belangrijke bijdrage leveren aan dat onderwerp.
@ristretto | 09-02-11 | 22:50
Knap meiske, heur.
CoffeePatch | 09-02-11 | 22:41
Aha. Ik ben benieuwd. Hoop ik;)
Shit te laat.. kreeg de wc deur niet open.. POWNEWS Ned3 !!
@De Gooise Matras | 09-02-11 | 22:47
Dank je!
*zakken aarde en gieter op boodschappenlijstje zetten doet*
@necrosis | 09-02-11 | 22:49
picture.funnycorner.net/funny-pictures...
#Pownews
Marokko.nl 2006:
Geruchten dat Job Cohen, de zeer geliefde burgervader van Amsterdam, er een minnares op na houdt, circuleren al langere tijd binnen de hoofdstedelijke Grachtengordel. Freelance journaliste Els Quagebeur, een specialiste op het gebied van amourettes, durfde tijdens een uitzending van het radioprogramma Kunststof zelfs te beweren dat de verhouding van Cohen een publiek geheim is.
Hoewel details ontbreken, wordt in brede kring gefluisterd dat Job Cohen intieme contacten zou onderhouden met de 27-jarige Marokkaanse schoonheid Esmaa Alariachi. Esmaa vormt, samen met haar aantrekkelijke zusjes Jihad en Hajar, het landelijk bekende tv-trio De Meiden van Halal.
Deze dus: opinie.eenvandaag.nl/uploads/opiniepan...
@CoffeePatch | 09-02-11 | 22:47
Stom van me. Log net pas in op GeenStijl. Ik heb de hele dag gewerkt en niet eens de topics van GS gelezen.
Sorry. *schaamt*
@EvertsNL | 09-02-11 | 22:43
Deze misschien:
www.kiddies.nl/upload/Sharon%20Dijksma...
Waarschuwing: niet eten of drinken tijdens aanklikken!
"'t Lijkt de voormalige DDR wel" ?
Nee HOT, het is hier niet de DDR, maar de DDR in het kwadraat. Je kan je kont niet keren of het wordt geregistreerd. Overal hangen camera's, je moet go(d)tbeterhet je vingerafdrukken zetten op je persoonsbewijs -incluis je kop, recht in de camera, oortjes vrij-, er zijn kliklijnen, je telefoon- en internetverkeer wordt afgeluisterd, ze weten alles van je. En wij weten niet wie 'ze' zijn en wat 'ze' met ons van plan zijn. Op het werk moet je aan doelen voldoen en je moet aangeven hoe jezelf het beste kunt verbeteren. Het is minstens 3x erger.
En het allerergste is dat het niemand interesseerd. Men laat zich in de gat kijken als men wil vliegen, men laat zich zelf scannen met röntgen-apparatuur daarvoor.
@necrosis | 09-02-11 | 22:41
Aardbei-zaadjes. Nog zelf te kweken. Gefeliciteerd!
wakkere_nederlander | 09-02-11 | 22:44
Hier kun je daar op reaguuren www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/02/...
't Is bijna 22:50!
Na de ster: PowNews
*tv inschakelt*
@ristretto | 09-02-11 | 22:31
Bedoel je niet "de waterschapsheuvel"?
Da's pas een tranentrekkerT.
*vers roadkillkonijn aan spit rijgen doet*
@EvertsNL | 09-02-11 | 22:43
www.besosdegato.com/wp-content/images/...
Grappig, leuk, opzienbarend en interessant: Marokkaanse ouders die reageren op het misselijkmakende filmpje uit Gouda waarin kansenjongeren los gaan op een 15 jarig meisje.
opvoedmix.marokko.nl/index.php?t=36825...
Ik hoor wel een fluisteren dat ons Jobje een vriendin heeft die hij anders voortduwt dan zijn wettelijke ega. Iemand een fotootje ?
pius | 09-02-11 | 22:37
Geen vrije schoolkeuze ( Emile Roemer & Mirjam Sterk bij P&W)
@pius | 09-02-11 | 22:40
Wij snappen elkander.
@De Gooise Matras | 09-02-11 | 22:21
Religie!
Wat heb ik gewonnen?
Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 22:37
Dat dacht ik ook;)
@Parsons | 09-02-11 | 22:23, bedankt, lekker, en morgen gezond weer op.
Kuttje is oprecht gecharmeerd van deze nieuwe Rutger. Gortdroog type en zuigt tenminste niet zo. Helemaal mijn mannetje.
@Parsons | 09-02-11 | 22:23
Wow, heel eng: Job knikt nog tevreden instemmend ook wanner er wordt gezegd dat we over 10 jaar in Amsterdam een Islamitische burgemeester hebben. Zie 2.05 t/m 2.11 Echt doodeng die man. Hij beseft werkelijk niet wat hij voorstaat. Hij en zijn partij zijn compleet geschift!
@pius | 09-02-11 | 22:36
Mee eens.
Hoef ik geen seconde over na te denken. Principes zijn er om te verkwanselen.
CoffeePatch | 09-02-11 | 22:35
Ik volg je niet helemaal vrees ik.
Nou zou ik natuurlijk gelijk op Job stemmen als hij mijn cluppie een miljoentje of 75 uit de staatsruif zou geven. Zo eerlijk moet je gewoon durven zijn.
pius | 09-02-11 | 22:25
Hij kan ook naar Roemer kijken, samen zijn ze immers voorstander voor een sociaal experiment met kinderen.
@ Dagelijkse Dosis 22:20:
Dat hadden ze al gedaan, want volgens mij is het zo gegaan:
een bus vol ouwetjes zijn op bezoek geweest bij Cohen in dat bejaardenhuis en hebben ze gezamelijk het Avondrood gezongen.
Job hoefde niet mee te zingen, want die ouwetjes vonden dat zijn stem op die van Gargamel klonk.
@De Gooise Matras | 09-02-11 | 22:27
Jammer dat het soms lijkt alsof mensen seniel moeten worden om het te begrijpen.
Schattig. Zo'n Cohen die samen met een besje aan het zingen is over de paasheuvel en zo. Tranen in je broek.
Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 22:27
Tsja. Mario heeft lange tenen. En van Hanegem lange wenkbrauwen. Dat belooft veel goeds.
Leuk belastingoverzicht:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons...
Het wordt Zwitserland of Rusland. Brazilië is goede derde
@pius | 09-02-11 | 22:25
Mario tegen het zere Been trappen, dat wordt smullen.
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 22:25
Ja, haha! Zij wist het ook heel goed voor haar kornuiten. Toffe vrouw trouwens, maakte geen onderscheid tussen mannen en vrouwen.
Ha. Van Hanegem bij P&W. Als Cohen een beetje oplet kan ie zien hoe een volksheld eruit ziet.
@De Gooise Matras | 09-02-11 | 22:21
De leden van de CDA-vrouwen-emancipatiebeweging.
@Job
Kijk je even mee?
www.youtube.com/watch?v=DJJGn_nVp1c&am...
@De Gooise Matras | 09-02-11 | 22:20
Nou, dan red ik het voorlopig wel.
Hoera voor de hobbezak!
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 22:14
Het poeltje was reeds vergiftigd vóór de brand. Het beter weten voor anderen is minstens zo oud als... als, ehm... ja.
Ach gut, dweil Cohen heeft een vergeten zielige groep her-ontdekt. Mensen die nog wel helder van geest zijn luisteren al enkele maanden niet meer naar het na reutelen der PvdA, maar die oudjes zijn van het oude stempel, beleefd en slecht ter been, dus wegrennen is er niet bij. Ik heb me niet gewaagd aan het filmpje, maar laat me raden; "de internationale" is weer uit volle borst gezongen. Dat is voor die oudjes toch een soort jeugdsentiment, uit vervlogen tijden... toen de PvdA nog iets zinnigs te vertellen had. Maarja, in de jaren die volgden gooiden de rode graaiers net zo makkelijk al hun idealen overboord omdat Den Uijl een nieuwe doelgroep aanboorde in het Rif-gebergte en nog zo wat van die plaatsen waar de verlichting aan voorbij is gesneld. En die nieuwe doelgroep had het niet zo op de vrijheden die door diezelfde PvdA werden bevochten. Ik hoop dat het allemaal gezellig was, want dan heb ik een voorstel; laat ze Cohen maar houden in huize avondrood...
Bakito | 09-02-11 | 22:19
Dat zou mooi zijn. Komt alles toch nog goed.
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 22:17
Ja hoor, zit bij de alles-in-1-hobbezak inbegrepen.
@pius | 09-02-11 | 22:15
Het wordt tijd voor een moderne Stalin die de 7 miljard mensen weer in het gareel krijgt.
Job Cohen, de laatste die het licht uit gaat doen bij de PvdA. Vast een grapje van God dat een Jood de partij van de islam de das om doet. Je ziet dat het een aardige vent is, ik gun het hem dan ook niet dat ie de zwarte piet krijgt voor het zetelverlies.
@De Gooise Matras | 09-02-11 | 22:15
Is dat touw er nog? Mijn lifeline?
Bakito | 09-02-11 | 22:13
Ik geloof niet zo in absolute waarheden maar volgens mij is dit er één.
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 22:12
Ach, dat lot zal ons allen ooit ten deel vallen, maak je niet ongerust. Je bent er alleen wel wat jong voor, dat is wel weer zonde.
Eigenlijk is dit mondiale tijdperk het tijdperk van het Neoliberale failliet.
@De Gooise Matras | 09-02-11 | 22:10
Mensen zoals ik komen uit een klein poeltje, maar lijken ook niet echt gewenst.
Volgens mij is er Moerdijk-bluswater bij gekomen.
Heb ik het nou goed begrepen en deed Job zijn openingsspeech als lijsttrekker voor de ouderenpartij?
Na 65 jaren in dit leven,
maak ik een testament op van mijn jeugd.
Ik heb best veel geld en gas weg gegeven,
voor slimme jongen heb ik nooit gedeugd.
Maar ik heb nog wel wat mooie idealen,
goed van snit hoewel ze uit de mode zijn.
Wie ze hebben wil, die mag ze komen halen,
vooral bruine mensen vinden ze wel fijn.
@pius | 09-02-11 | 22:07
De tijd dat de PvdA-roos met head&shoulders boven het politieke maaiveld uitstak, ligt al weer tijden achter ons.
De La Puerco | 09-02-11 | 22:08
Aha. Dus er is een model dat wel werkt momenteel. Enige behoefte dit aan een simpele sterveling uit te leggen?
@down | 09-02-11 | 22:09
Tegen die tijd heb je wellicht geen keus.
Zul je nog blij zijn dat je een matras hebt. Zeker wanneer de opvolger van Job jouw stem komt stelen. Mark my words.
@De Gooise Matras | 09-02-11 | 22:08
De aandacht hier in NL lijkt immer naar de verkeerde mensten te gaan...
Mariska de Haas, Mubarak, de deelnemers aan Boer Zoekt Vrouw, de kamerleden van de PVV die geen Geert Wilders heten, Job Cohen etc. etc.
Ik verlies contact met deze wereld.
@Heads or Tails | 09-02-11 | 22:03
Helemaal met je eens. Bovendien is het een systeem dat zichzelf instandhoudt.
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 22:07
Kiest ze straks nog politiek & zo... Dat moeten we niet willen.
Nee, laat maar lekker zitten waar ze zit, ver zal ze vast niet komen gezien de zeer grote visvijver die rechtenstudenten en -afgestudeerden tezamen vormen.
héél véél welcome ;-)
@De Gooise Matras | 09-02-11 | 21:59
Warme lijken, poep en pisluiers, necrofielie en dat op Gooise matrassen. Ik denk niet dat ik het lang zal uithouden in een bejaardentehuis.
@doenormaal! | 09-02-11 | 22:08
Dat wist ik, ja...
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 22:03
Oew! Nog een punchline!
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 22:00
Over zielloze malloten gesproken... las vandaag een interview met Katholieke Mariska. Die beziet de wereld enkel vanuit haar eigen perspectief, verbazingwekkend vind ik dat toch. En een aandacht dat ze krijgt. Ongelofeloos...
Kortom, daarom een negatief stemadvies voor de PvdA.
/mezcal/
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 22:03
* even voor jury van Lingo spelen doet*
Het bestaat:
www.encyclo.nl/begrip/halsmisdaad
Heads or Tails | 09-02-11 | 22:03
Het corrupte model werkt niet meer,de wereldhervormers bleken zakken vullers te zijn,die boodschap is niet meer te verkopen
En Cohen is natuurlijk ook een treurige zaadzak.
En hij weet het zelf bovendien. Beter zaad voor de Rechtse akker is er niet.
Hoe hard hij ook hoopt op een mislukte oogst.
@De Gooise Matras | 09-02-11 | 22:05
Als ze maar geen geschiedenis gaat studeren!
Toeristen wel.
Asielzoekers niet.
www.powned.tv/nieuws/politiek/2011/02/...
Meer on topic kan niet.
@Hobbykip | 09-02-11 | 22:02
Ze wist niet echt haar (loze) stelling te onderbouwen, hè?
Gênante vertoning weer. Zou ze er geld voor hebben gekregen?
@Markies de Schade | 09-02-11 | 22:01
Klopt. Kijk naar de staatsschuld van de Oost-Europese economieen. Behalve Roemenie, maar dat verkocht dan ook Duitsers aan Duitsland.
@De Kampsjeng | 09-02-11 | 21:53
Je kan wel zeggen kenmerkend. Helaas. Treurig.
@Bakito | 09-02-11 | 22:03
Halsmisdaad?
doenormaal! | 09-02-11 | 22:00
testing
atatürk, hey, shit, it works, tnx
@Petrus de Rewa | 09-02-11 | 21:54
Van dit soort dingen krijg ik altijd zakjeuk.
Je kunt prima een beschaafde samenleving hebben zonder een belastingdruk van 52% (of nog hoger, zoals bij brandstoffen), schei nou toch uit. Driekwart van de zogenaamde overheidstaken kun je zonder enig probleem schrappen zonder dat een normaal mens daar ook maar iets van merkt.
Tegennatuurlijke dingen doen, zoals in de SU is geprobeerd ten koste van tientallen miljoenen doden - dat werkt niet en zal ook nooit werken. Ook niet in NL. Enige resultaat is een totaal gedesinteresseerde bevolking, die achter elke gek aanloopt die wat anders belooft.
Te denken dat we hier in NL een middenweg hebben gevonden is absurd. Men durft nauwelijks te kiezen, men durft ruifvreters nauwelijks een schop onder hun hol te geven. Time for a change. Alle stadsdeelambtenaren en provincie-ambtenaren kun je morgen ontslaan en aan de greppel zetten (als er greppels te graven zijn) en 't land knapt er alleen maar van op.
De belangrijkste overheidstaak in onze jaren is om de verborgen werkloosheid bij uitgerekend diezelfde overheid verborgen te houden. Ga maar eens rondlopen op een stadsdeelkantoor of op een gemeentehuis of op willekeurig welk ministerie. Om over de uit de pot vretende subsidieslurven maar te zwijgen.
't Lijkt de voormalige DDR wel - dat weten ze zelf ook verdomde goed, trouwens.
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 21:56
hoofdstak.
@Prof. D.A.H. Vintik | 09-02-11 | 21:55
Inderdaad....... gelukkig kon Bram met zijn opmerking ook nog op applaus rekenen anders was het helemaal erg gesteld met dit land.
letteR
"The downfall of socialism is that you eventually run out of someone else's money"
-Margaret Thatcher
@De La Puerco | 09-02-11 | 21:20
Links van de enter toets aan de rechterkant van je toetsenbord zit een knop met een komma en daarboven twee puntjes (aanhalingstekens) deze knop druk je gelijktijdig in met de shiftknop, vervolgens toets je de i en voila je hebt ï :-)) kan ook ö ü zijn.
Het schuine streepje naar rechtsboven (onder de twee puntjes) heet een accent aigu nl.wikipedia.org/wiki/Accent_aigu
Te verkrijgen door de knop met het betreffende tekentje (zonder shift) in te drukken gevolgd door de letter waarop je de accent aigu wil plaatsen. Resultaat: é. Links van de spatiebalk zit het tekentje` Klik op tekentje + lette e geeft è nl.wikipedia.org/wiki/Accent_grave
;-)
@Heads or Tails
Je hebt gelijk.
Over overbodige tegels gesproken.
@De Gooise Matras | 09-02-11 | 21:56
Nee, want ik kijk uit principe geen bejaarden in hun ogen.
Ik heb ooit gelezen dat ze bij oogcontact je jeugdige ziel uitzuigen om zo hun leven te rekken. Slaat natuurlijk nergens op, maar ik neem geen risico's.
Mijn oma is een uitzondering, maar die is blind en heeft dus sowieso een doffe blik. Arm mens.
Heads or Tails | 09-02-11 | 21:53
Tja, en waarom probeert men de waarheid/realiteit steeds af te houden van mensen.
Iedere dombo, weet gewoon dat ie een dombo is, die domheid lossen ze op met extra achterdocht, anders worden ze constant belazerd, gaat eeuwen goed. dan komen er wat idioten, die vinden/bewerkstelligen, dat ook de grootst mogelijke mongool mag/moet stemmen.
Tja en dan gaat het fout, stemmen die ineens allemaal ook PVV.
@down | 09-02-11 | 21:55
Ze gaan over (nog warme) lijken. Hoe banaal.
@Heads or Tails | 09-02-11 | 21:53
... en kinderen mag krijgen, nog veel erger.
@De La Puerco | 09-02-11 | 21:52
Wat is er mis met mijn ogen?
Heads or Tails | 09-02-11 | 21:53
Die laatste opmerking kan ik alleen maar volmondig beamen. De één na laatste ook trouwens. En verder ga ik niet. Het moet niet te gek worden natuurlijk. Alles op zijn tijd.
@Bakito | 09-02-11 | 21:54
Huh, hoezo?
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 21:50
Met die holle blik kan ik wel uitstekend aansluiten bij de PvdA-achterban. Vooral bij onze Geloovige doch Roode vrinden die bovendien (en helaas voor hen) door ouderdom aangetaste hersenen hebben. Is het je weleens opgevallen dat demente ouderen eveneens een schittering in hun ogen missen?
@Hobbykip | 09-02-11 | 21:48
Schokkend om te zien hoeveel idioten er gaan zitten klappen na die vergelijking.
En dat zijn dan (universitaire?) studenten.
@De Gooise Matras | 09-02-11 | 21:48
Ach, het is niet zo belangrijk waar deze mensjes op willen stemmen. Normaal gesproken worden bejaardentehuizen tegen verkiezingstijd toch al overspoeld door PvdA leden die zich voordoen als kleinkind of neefje om zodoende een bastogne koek en een stem machtiging machtiging los te troggelen.
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 21:50
Kapitale fout.
@Heads or Tails | 09-02-11 | 21:47
Daar ben ik het niet mee eens, het maakt nogal wat uit of je in een beschaafd land woont, waar je waar krijgt voor je belastinggeld, of een failed state, waar de openbare orde geregeld is, maar de samenleving in puin. Moeten is nooit leuk, daar ben ik het mee eens. De Nederlandse Opstand is vanwege 10% belastingdruk (de tiende penning) uitgebroken.
@De La Puerco | 09-02-11 | 21:52
Niet dat ik weet, maar vanwaar de interesse?
Heb je iets te bieden?
@doenormaal! | 09-02-11 | 21:22: Das juist, een drankje voor oude dames.
-
Ironie: de leider van een partij, die 65 jaar terug opgericht werd ter bescherming van de zwakkeren. Bezoekt op diens verjaardag een stel bejaarden, die dankzij het beleid van diezelfde partij een week lang in een vieze luier liggen. Nooit buiten komen en zelfs worden gekort op een koekje bij de koffie. Ironie.
Ik voel wel wat voor caoutchouc kiesrecht lekker flexibel.
De La Puerco | 09-02-11 | 21:47
Dan moet je ook nergens van gebruik maken. Geen wegen, stoepen etc. Iedereen is op een bepaald niveau afhankelijk van elkaar.
@pius | 09-02-11 | 21:48
Gaat er niet om of je geld hebt, maar of je bijdraagt.
Ik sta morgen wel bij jou aan de deur, vragend om 3K. Snappie wel? Je krijgt er ook nog eens nauwelijks iets voor terug, behalve dan dat je bloedjes van kinderen (mocht je die hebben) 4 weken lang niets anders te vreten krijgen dan havermout gekookt in water.
Dat is socialisme en dat is democratie met stemrecht voor mensen die niet bijdragen of bijgedragen hebben. Enig idee hoe het er vroeger aan toe ging? Troep werd gewoon opgeruimd.
Hoop maar dat de mensen 'beschaafder' zijn geworden - welaan, honing, heb ik nieuws voor jou. Dat is niet het geval.
Loop voor de lol eens een volle Arena binnen en bedenk 3 seconden dat het gros daar stemrecht heeft - een gillerT.
@De Gooise Matras | 09-02-11 | 21:46
Het blauw geeft een mooi contrast bij je prachtige ogen.
Als de blik iets minder hol was zouden we vast een schittering zien.
Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 21:50
Are you gay ?
@Heads or Tails | 09-02-11 | 21:47
Welkom bij de anarchisten!
Ben ik de enige bij die het filmpje het niet doet? #traag
Heads or Tails | 09-02-11 | 21:44
Dat is het probleem, daardoor kon het socialisme opgang maken, daarom hebben ze het onderwijs vernield etc. denk er over na, is best een soort maffia plannetje hoor.
Hou mensen arm en ze zijn jalours, Partij van de Afgunst.
@Bakito | 09-02-11 | 21:48
Jammer van die typefout weer.
@De Gooise Matras | 09-02-11 | 21:46
Het blauw geeft een mooi contrast bij je prachtige ogen.
Als de blik iets minder hol was zouden we vast een schittering zien.
@Heads or Tails | 09-02-11 | 21:44
Het is absurd, maar het voorkomt broodoproeren e.d. Of voetbalsupporters die om elk wissewasje het Binnenhof bestormen. Denk aan de nacht nadat Fortuyn werd doodgeschoten.
OT
www.youtube.com/watch?v=5D3Fs4CDEks&am...
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 21:46
Shakespeariaans!
@Heads or Tails | 09-02-11 | 21:44
Het is inderdaad nogal krom dat mensen mogen stemmen die geen serieus belang hebben in het land.
Heads or Tails | 09-02-11 | 21:44
Geld hebben of niet zegt weinig over iemands geestestoestand. Daar ben jij het levende bewijs van. Al heb ik je wel gemist. Eigenaardig eigenlijk.
@down | 09-02-11 | 21:44
Ze dragen meestal pampers, 1 pamper op een hele dag. Eigenlijk is het diep triest dat Job hier zijn leden tracht te werven.
@Markies de Schade | 09-02-11 | 21:43
Heb je een punt. Het beste wat je hier kunt doen is de belasting ontduiken, zwart te werken en 'het systeem' verneuken waar het bij staat.
Iedereen die wat kan heeft niets aan de staat, afgezien van wat openbare orde en zelfs dat, pfff.
Petrus de Rewa | 09-02-11 | 21:42
Ach, ik streef naar een belasting verlichting mensen zoals mij, belasting "is the root of al evil". daas alles hoor, ik wil gewoon helemaal nik voor een ander MOETEN betalen.
@Bakito | 09-02-11 | 21:43
Ik ben in Eindhoven geboren, maar ben fan van de Godenzonen uit onze hoofdstak.
Ik voel je pijn. Bijna.
Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 21:44
Haha. Kicken. I will Follow. Om in de muzieksferen te blijven.
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 21:42
Een alles-in-1-hobbezak.
Jammer dat 'ie alleen in het 'Jomanda-blauw' en niet in het 'PvdA-rood' verkrijgbaar was.
Dat is wel praktisch, Job Cohen over de vloer in een bejaarden tehuis, dan hoeft het overwerkte zorgpersoneel niet meer te dweilen met al die incontinente grijsaards.
@Petrus de Rewa | 09-02-11 | 21:37
Daarom is democratie ook zo'n onzinnig systeem. Stemrecht voor mensen die alleen maar geld kosten is te absurd voor woorden.
Zou je een censuskiesrecht hebben, zou je dit soort voorspelbare domme gedonder niet hebben. Hoe absurd is het om je buurman te laten bepalen hoeveel geld JIJ hem moet geven?
@pius | 09-02-11 | 21:42
twitter.com/BakitoBakito
pius | 09-02-11 | 21:38
De verzorgingsstaat is een uitvinding van de Pruisen, natuurlijk is het goed om zaken eerlijk te regelen. (hoe kom je anders aan gemotiveerde soldaten met een IQ nímporte quoi IQ)
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 21:38
Om vervolgens een linkse kunstenaar te worden. Snap je nou mijn schizofrenie?
Heads or Tails | 09-02-11 | 21:32
In elk ander land ter wereld zou je gelijk hebben, ware het niet dat we het hier hebben over Nederland. Nee-der-land. De spoelbak van middelmatigheid waar de laffen zich ophouden, en concensus onderdeel van het DNA is.
@De La Puerco | 09-02-11 | 21:37
Ik zou geen investering doen als u een konijnenfokkerij oid zou beginnen.
Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 21:16
Waarom?
@De Gooise Matras | 09-02-11 | 21:38
Wat een mooie blouse... jurk... tent?!
Je straalt.
Ik kreeg vandaag een Oproep binnen om te gaan stemmen voor de PS (en 1e Kamer, indirect).
Nog geen kieslijsten, die komen later als ik het wel heb.
Nu wil ik graag op Mubarak stemmen. Kandah? Of wordt het weer typje Fatima Elatik, de grote, bekopvodde miljoenenverkwister van 020?
Komende er over te spreken. Die Noord-Zuidlijn, daar kun je voor het dichtgooien ervan ook behoorlijk wat mensen in kwijt. Hebben we hier eindelijk onze eigen catacomben, net als in Paree.
Ik zweer het, toeristische trekpleister van de eerste orde. Voor het internationale cachet noemen we die troep dan 'The Tony Blair Experience' - ook al zo'n verschrikkelijke, opportunistische linkse zakkenvuller. Ja, zoek zelf de pleonasmen maar bij mekaor.
@Bakito | 09-02-11 | 21:38
Gezellig!
De La Puerco | 09-02-11 | 21:29
Je hebt gelijk al vergeet je dat de verzorgingsstaat vooral uit de nood voor sociale stabiliteit is ontstaan naast de economische mogelijkheden en enig 'altruïsme' .
Wat de maakbaarheidsgedachte betreft heeft huidig rechts links allang achterhaald. Om dat te zien zou zelfs een IQ van minder dan 80 moeten volstaan.
Dat spreekt voor zich.
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 21:28
Zie je dat? Rechtsonder? In het blauw? Ik was undercover op zijn concert.
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 21:32
Nee joh. Ik kom wel uit zo'n sociale klasse.
@Heads or Tails | 09-02-11 | 21:32
Eens, maar het gevaar bestaat ook dat machthebbers niet meer in staat zijn om hervormingen door te voeren uit angt voor dezelfde massa. Liever brood en spelen, zonder echte veranderingen die wellicht de samenleving de goede richting induwen, zoals een New Deal.
@AntiSoof | 09-02-11 | 21:22
Pfff. Het is niets anders dan een hypocriete vorm van egoïsme. De meeste linkse mensen lijden eraan heb ik gemerkt. Het is niets meer of minder dan een gebrek aan kracht en autonomie. Simpel gezegd: beetje hypocriet slijmen bij een ander zodat ze er zelf beter van worden. En er ondertussen laffe vossenstreken op na houden. Als je even niet oplet gaan ze er met je spullen vandoor.
Petrus de Rewa | 09-02-11 | 21:32
Je snapt het niet helemaal, dat evolutie verhaal, de mens werd steeds slimmer, omdat diegene die een beetje slimmer was als zijn buurman gewoon meer kinderen kreeg door vreemd te gaan met zijn (domme) buurvrouw. Helemaal aan het eind van de rit, hadden die slimme mensen kernwapens en tanks en zo en die domme mensen grotten en sandalen.
Epic Topic. "Nee hoor de Anti Revolutie is het CDA geworden... " :')
Bakito | 09-02-11 | 21:27
Hij is leuk.
Iedere keer als ik Cohen zie en hoor spreken weet ik weer waarom ik geen PvdA gestemd heb.
Job
kus mijn knots.
@Petrus de Rewa | 09-02-11 | 21:25
Ik weet niet of het groter idioten zijn. Elk soort idiotie word je op een gegeven moment zat. Vandaar ook dat revoluties nooit echt iets opleveren, alleen maar wat ontlading voor de hordes.
Dat laatste is niet onbelangrijk - het is wel goed als machthebbers beseffen dat ze elk moment neergekogeld kunnen worden. Dat houdt ze een beetje bescheiden, niet altijd. Een systeem zoals het onze (een partijendemocratie) waarin de zwakste broeders bij gebrek aan gewicht boven komen drijven houdt op termijn geen stand. Dan wordt het tijd voor grof geweld, de roede, you name it.
@Bakito | 09-02-11 | 21:31
Fans van je?
Of sta je er zelf tussen? Nah, dat lijkt me niet.
@De La Puerco | 09-02-11 | 21:29
"natuur"? Zoals in survival of the fittest? Dan delven de slimme mensen het onderspit tegen de domme doch sterke mensen. Homo homini lupus est... (De mens is voor de andere mensen een wolf.)
Bakito | 09-02-11 | 21:28
Ha. Ik hou het in mijn achterhoofd!
*in zijn nopjes is *
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 21:28
Dat ben ik ten voeten uit.
Bakito | 09-02-11 | 21:18
Het is de kwestie, van een maakbare samenleving. De huidige samenleving is te gemaakt. Hoeveel moeite, geld en denkkracht is er niet in gestoken, om kennelijk de maatschappij die we nu hebben te verwezelijken. En laten we wel wezen, hoe veel leuker/beter is het nu na al die moeite (Quod Non).
Verheffing van de mensen met een IQ van 80 of minder is kansloos, kun je blijven proberen, helpt niet en verergert hun lot.
Laat de 'natuur' weer een beetje zijn werk doen, kost niks. Domme mensen helpen, prima, maar daar hebben ze niet per se recht op, dat moet ze gegund worden.
@Bakito | 09-02-11 | 21:26
Mooie foto ook.
@pius | 09-02-11 | 21:26
Bij jouw kom ik natuurlijk voor een krat bier en een taxi naar huis.
@pius | 09-02-11 | 21:25
Ctrl+Alt+Ruïsme
... of nee, daar zit ik al. Tussen de puinhopen en ruines van meer dan veertig jaar staatssocialisme.
Bakito | 09-02-11 | 21:23
Nou. Daar ben ik mooi klaar mee. Slecht gedrag belonen. Je weet toch dat dat niet werkt?
*geld tellen gaat*
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 21:16
Koekoek!
De La Puerco | 09-02-11 | 21:20
Altruïsme bedoel je? Gewoon de taal controller aan zetten.
@Heads or Tails | 09-02-11 | 21:23
Helemaal met je eens. Ook zonder de pvda wordt het niet beter, alleen anders. Zwakzinnigen maken plaats voor nog grotere idioten. Ik trek me terug in de woestijn.
Heads or Tails | 09-02-11 | 21:13
Nahja, gezien je eerder gedane voorstellen ter demping van het Markermeer, vinnik dat Jop er recht op heeft om bij zijn vertroeteldieren te liggen.
Edoch, ook ik gun Jop nog wel even tijd als gravert van het eigen PvdAgraf.
www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/0...
*Gooit nog wat olie op de brandstapel van de pvda*
veuve-clicquot | 09-02-11 | 21:14
Weak spot. Nooit toegeven natuurlijk als beroepsreaguurster...
@Heads or Tails | 09-02-11 | 21:17
Voor de lekkere wijven moet je heden ten dage bij Groenlinks zijn. Voor goede muziek kun je natuurlijk altijd bij mij terecht.
Voor reaguurders met zwaar abjecte opvattingen geldt een kortingspercentage van 20%.
De PvdA heeft, net als de vakbonden en de hele socialistische beweging, al decennia afgedaan en is niet meer dan een volstrekt obsoleet restant uit de tijd van de verzuiling, net als het CDA, GL en de CU. In feite geldt hetzelfde voor de SP, ook niet veel meer dan een rottend kadaver van losers.
Tijd dat die troep ten onder gaat. Wij gaan dat nog meemaken. Praise the Lord.
Powned doet als laatste het licht uit, want ook het omroepbestel is te ziek voor woorden - dat lijkt men wel eens te vergeten, maar toch is het zo.
Verdere uitleg lijkt mij overbodig. De rest kun je nalezen op de interwebs of in de reclamefolder van de Dirk.
Daarna wordt alles niet beter, nee, dat niet. Op z'n best minder beroerd.
@De Kampsjeng | 09-02-11 | 21:02
Getverderrie, advocaat met slagroom.... dat is toch voor oude wijven?
@doenormaal! | 09-02-11 | 21:15
Altruïsme komt toch voort uit een goed hart? En het schijnt evolutionair gezien nog slim te zijn ook.
doenormaal! | 09-02-11 | 21:15
Helaas weet ik niet hoe ik accenten op letter kan zetten (/* fucking jalours op altruisme met een trema).
Andere mensen verplichten om weer andere mensen te helpen, is tegennatuurlijk. Er bleek dan ook, dat het ander mensen verplichten middels belastingen niet per se bedoeld was om weer andren te helpen, de verplichters werden de nieuwe elite, met de luizenbaantjes.
Die mevrouw van de CDA-vrouwen-emancipatiebeweging daarentegen... Wat een schatje!
En die termen solidair en eerlijk duurzaam worden vals gebruikt. Als bij een misdadiger die snoeft "maar ik ben goed voor mijn kinderen" alsof dat zijn maatschappij ontwrichtend handelen ook maar enigszins goed maakt
@De La Puerco | 09-02-11 | 21:12
Een goede verhouding tussen een aai over de bol en een schop onder de reet. Oplossingen voor persoonlijke tegenslag zijn te veel geïnstitutionaliseerd. Met alle gevolgen van dien.
De meeste Roodmenschen in Rijnsburg zullen toch in de eerste plaats vrome gelovigen, en dus anders-stemmenden zijn.
En nee. Meneer Cohen heeft, zijn slotpleidooi ten spijt, geen blijvende of overtuigende indruk gemaakt.
Het lijkt wel of Job C. bezopen is op die foto, of misschien te veel thee gehad?
@Bakito | 09-02-11 | 21:15
Dikke tetten en een malse kut, om maar iets te noemen.
Dus niet, zoals Job Cohen, afhangende theezakjes en een verschrompelde gleuf ergens way under.
En Neil Young, vind ik ook leuk. Bach (bovenal,) en Puccini, als ik eens in een homobui ben.
Sommige PvdA'ers zijn al 65 jaar lid van de PvdA, tis goed dat Job Cohen laat zien dat die mensen bestaan en samen met hen de 65 ste verjaardag viert.
.
Respect!
Twitter is zojuist een stuk serieuzer geworden...
tinyurl.com/4ns9prk
Heads or Tails | 09-02-11 | 21:13
Wel een beetje verschillig zijn hoor en braaf je belastingen blijven betalen, solidair zijn met de generatie die alles heeft opgeblowd.
@De La Puerco | 09-02-11 | 21:12
Het is vals altruïsme voorkomende uit een gebrekkig gevoel van eigenwaarde. Wanneer ze zogenaamd "zielige" mensen kunnen helpen, voelen ze zichzelf beter.
@Heads or Tails | 09-02-11 | 21:13
Waar hou jij eigenlijk wel van, ouwe brompot?
@Paul5000000 | 09-02-11 | 21:08
Tuurlijk vriend, jalours dat je niet iedere dag een goede fles champagne kan ploppen, maar in de kliko's moet zoeken naar over gebleven restjes van hamburgers en milkshakes ...
@La Vie En Rose | 09-02-11 | 20:58
Het Markermeer is natuurlijk ook een optie, maar 't is er wat ondiep en ik denk dat we maar beter alle risico's op survival moeten uitsluiten.
Als asbestemming is het een voortreffelijke plek, dat weer wel. Zo ver zijn we nog niet.
Mij hoor je niet 'helaas' zeggen. Job mag van mij zo lang aanblijven als hij wil. Met zo'n imbeciel graaft de PvdA het eigen graf en da's iets waar ik erg naar uitkijk. Ik hou niet van linkse honden die andermans geld uitgeven en al helemaal niet van linkse honden die andermans geld in de eigen zak steken of anderszins onrendabel aanwenden.
Bakito | 09-02-11 | 21:08
Wat is rechts, wat is links ?, Er is niet 1 mens, die er van geniet, dat een ander mens crepeert. Wat ik de zichzelf links/progressief/duurzaam noemenden mensen wat kwalijk neem, is dat ze zaken als solidariteit, eerlijk delen etc. zichzelf toegeeigend hebben, ware het als, dat anderen niet zo zouden zijn.
* plop en out *
@La Vie En Rose | 09-02-11 | 21:04
... toch niet in bijbelse zin Rozewater...
@De La Puerco | 09-02-11 | 20:59
Dat moeilijke verhaal hebben ze zelf veroorzaakt... I.p.v. stotteren en anderen zwart maken zouden ze beter eens wat daadkracht kunnen tonen : hun fouten toegeven en de rotzooi opruimen. Maar daar zijn ze zoals altijd te laf te slap en te arrogant voor.
Veuf kliko... Dat betekent toch zoiets als: getrouwd geweest met een vuilnisbak?
De Drent | 09-02-11 | 21:05
De PVDA heeft er voor gevochten om met penioen te gaan met 65 jaar, nu begrijp ik, waarom ze die pensioenleeftijd willen ophogen.
@De La Puerco | 09-02-11 | 21:03
Ja. Het maatschappelijk debat heeft zich heel lang gekenmerkt door politieke correctheid en consensus. We schrikken er zelf van wanneer een dispuut uit de bocht vliegt. Als volk zijn wij Nederlanders verwende nesten die nooit erge dingen hebben meegemaakt.
Gelukkig durven mensen tegenwoordig het achterste van de tong te laten zien. Dat vind ik eerlijk gezegd een verdienste van rechts. Ere wie ere toekomt.
De Drent | 09-02-11 | 21:05
Ik bid er zelfs voor, ook weer niet goed natuurlijk, maar wie weet.
veuve-clicquot | 09-02-11 | 20:59
Ha ha ha heb idd net koffie ingeschonken.
wat een domme piemel is die cohen. ik denk zelfs dat zijn vrouw hem dagelijks vraagt of hij misschien kan stoppen en eindelijk echt voor haar kan zorgen.
dit wordt namelijk erg triest allemaal.
Hopen dat het meteen de laatste verjaardag van die ellendige socialisten is.
Paul5000000 | 09-02-11 | 20:59
Ik ken jou, Jaap!
Bakito | 09-02-11 | 20:57
Als Roland Holst, die nicht uit de dertiger jaren, Wordplay, Swordplay, als iedereen het met elkaar eens is, is geen gesprek meer nodig. Iedereen mag vinden wat hij wil, vaak is de de discussie over 2-3% meningsverschil. Discussie is leuk.
@doenormaal! | 09-02-11 | 20:56: Na 50 advocaat slagroom stond jij ook met een gok als een vuurtoren. Voor de goede orde, het betreft hier uitsluitend advocaat van halal geslachte eieren.
Gut, wat een íntrieste vertoning. De politicus in een bejaardentehuis. Wel knap dat Job de macht (de mic. dus) overnam. En de journalist reageerde daar wel weer goed op. Heeft ie zeker geleerd? Wapen afgepakt? Cool blijven! Maar goed. De politiek is overgenomen door de zakenmensen en banken en ander spul in Brussel en Straatsburg. Dus eigenlijk kan heel politiek Den Haag weg. Die maken toch alleen maar nog meer nare wetjes.
Dan horen we wel uit Brussel hoe we moeten lopen en zo.
@Paul5000000 | 09-02-11 | 20:59
Blijkbaar bent u in uw narcistische kuif gepikt ... waarom anders de !-klik .... cola met champagne is toch echt geen smaak
@ Heads or Tails 20:53:
Soms vraag ik me af wie of welke groep in de pvda bewust en met een doel die partij om zeep wil helpen.
Mij maak je niet wijs dat die partij dat zelf niet weet.
Dat gestuntel van Cohen kan geen serieuze tactiek zijn, bestaat niet.
Alllemaal vragen.
@ristretto | 09-02-11 | 20:57
LOL
-weggejorist-
@Heads or Tails | 09-02-11 | 20:53
Met wat jij tegenwoordig allemaal in het IJ wil flikkeren kunnen we dat stuk water wel dempen. Weg veerdienst, weg inkomsten voor de veerman, weg romantiek van zoenen op open water.
Je geniale ideeën hebben de laatste tijd steeds vaker een keerzijde. Neuk je wel genoeg?
@Nico Mudde | 09-02-11 | 20:56
ook goedemorgen
* spontaan espresso aanbiedt *
@veuve-clicquot | 09-02-11 | 20:28
Geachte heer Kliko: excuus. Mijn rechterpink clicqtue even onbedwingbaar op uw uitroeptekentje. Qua block. Niet zo bedoeld. Toch niet in uw narcistische kuif gepikt?
@Nico Mudde | 09-02-11 | 20:56
;) De eerste keer duurde het bij mij ook even...
doenormaal! | 09-02-11 | 20:54
Wel een beetje verschillig zijn hoor. Job/PVDA hebben gewoon een moeilijk verhaal en ze doen hun best.
Heads or Tails | 09-02-11 | 20:53
Het Markermeer aanhouden lijkt mij een betere optie dan het IJ.
@De La Puerco | 09-02-11 | 20:42
Nee joh, geen excuses. Mijn mening is dat je best een hekel aan linkse standpunten kunt hebben, zonder daar 100 jaar socialisme aan de haren bij te slepen.
Weet, je ik ben zelf ook zelfstandig ondernemer, weliswaar als kunstenaar, maar toch. Ik loop tegen dezelfde problemen aan.
Verjaarscadeau voor Job al klaar gezet: Mooi rood.
www.schooltv.nl/eigenwijzer/mmbase/ima...
-weggejorist-
La Vie En Rose | 09-02-11 | 20:55
Zijn opleiding sluit daar ook naadloos bij aan.
Heeft hij nou een rood puntje op zijn neus of lijkt dat maar zo?
An die ARBEIT | 09-02-11 | 20:53
Laat maar, ik begrijp het al. :)
@Heads or Tails | 09-02-11 | 20:53
Nieuwe hobby van je, dat mensen-in-verschillende-wateren-gooien? Doe je vaak de laatste tijd.
Ghehehe, moet niks van Marcel van Dam hebben, maar de manier waarop hij bij DWDD de PvdA neerzette en die v e r s c h r i k k e l i j k e löl van een Diederik Samsom de loef afstak, vonnik dan weer heel leuk.
Als de PvdA wordt opgeheven, hetgeen hopelijk niet al te lang zal duren, dan kan Jop nog prima functioneren als activiteitenbegeleider in het bejaardenhuis.
Heads or Tails | 09-02-11 | 20:53
De PVDA rekent er op, dat NL wakker wordt, als de PVV 76 zetels haalt. Komt goed, strak plan.
@defjem | 09-02-11 | 20:33
Ja, dat denkt hij de hele tijd. Dat zie je toch. Er is alleen niets beters. Kun je nagaan hoe erg het is gesteld met de leden... De enige afweer is de aanval (naar de PVV). Net als Iran doet: de aanval is de beste verdediging; Iran wordt aangesproken op het gebrek aan mensenrechten (vuile mensonterende daden zoals het ophangen van onschuldige mensen op basis van valse beschuldigingen) en ze roepen meteen dat Nederland terroristen steunt. Moehaaa. De PvdA heeft dezelfde mentaliteit als de as van het kwaad....
@Nico Mudde | 09-02-11 | 20:52
Of zou er misschien meer achter zitten? * krabt hoofd *
Nu hij niet meer buggumeestah is van 020 kun je je afvragen of het wel gepast is om Job Cohen met pek en veren het IJ in te smijten.
Tweehonderd mijl buitengaats is misschien een goed alternatief, noordelijke richting - om hem er aan te herinneren dat hij het noorden kwijt is.
*Flapdrol aanhouden om PvdA totaal naar de verdommenis te helpen, met alle nuance daarbij horend*
An die ARBEIT | 09-02-11 | 20:48
Tja, gaat niet lukken bij KPMG of zo, en daarom werd hij ook PVDA lijsttrekker, vanwege zijn geriatrische omstandigheden, hoeft ie ook helemaal geen baan meer. Sharon,heeft nog eenheel leven voor zich als 1e burger ergens in Oost groningen, die kan geen risico lopen.
Zal hij dan waarlijk de laatste PVDA voorman zijn?... je moet er toch niet aan denken zeg!...... je kan het alleen maar hopen.
80+. Naast Mekka knielerTs en gordelmenschen PvdA's laatste strohalm. Jobje, altijd goed voor een ongeziene de T.
Mag ik even intunen over het vorige topic, de bijenkorf. Als ik op reacties klik dan krijg ik de parfum pagina van deze oud schrootwinkel. En het tijdstip waarop dit item geplaatst is staat op 24.62 uur. Klopt dit wel of is GS gehacked door die ouwe wijven zaak.
@Anders nog? | 09-02-11 | 20:35
Dit bezoek was speciaal voor Job gearrangeerd.
Eindelijk een makkelijke dag, een bezoek aan oudere mensen, die geen moeilijke vragen stellen.
fleurtje | 09-02-11 | 20:45
De PVDA is niet te beroerd om lijken mee te slepen naar de stembox hoor, dan ken je ze niet, die hebben machtigingen liggen, waar je koud van wordt.
@De La Puerco | 09-02-11 | 20:45
Job gaat na zijn loopbaan bij de landelijke PvdA voor het presidentschap! Hij heeft al een plekje op het oog dat, naar zijn eigen woorden:
"Exact op maat is qua werkdruk".
nl.wikipedia.org/wiki/Pitcairneilanden...
Tot maart,dat gaan die stemmers nooit allemaal halen.
An die ARBEIT | 09-02-11 | 20:41
JOB, de leider van het campagneteam van de PVV.Zou hij er voor betaald worden, wordt hij echt burgemeester Lutjebroek, als aanvulling op zijn pensioen, vragen, vragen.
@ Anders nog? 20:35:
Job denkt bij dat bezoek: wie de jeugd heeft, heeft de toekomst.
Dat bewijst zijn kortetermijnvisie, want die doelgroep heeft die namelijk ook.
Cohen werd per ongeluk aangezien voor Magere Hein. Paniek alom natuurlijk.
Bakito | 09-02-11 | 20:39
OK, sorry for disturbing dan, je uitlokken van 'rechtse sentimenten' werkt voortreffelijk en de discussie ook leuk overigens.
Even die open deur:
Kunnen we wel even wat respect tonen voor het feit dat Job al zoveel heeft klaargespeeld in de korte tijd dat hij het glanzende boegbeeld van de PvdA is? Zijn tomeloze inzet, die ervoor heeft gezorgd dat dit kabinet een feit is? Zijn eeuwig brandende passie om de PvdA in noodvaart richting de tien zetels te navigeren?
Hij is er nog niet, maar het begin is gemaakt, Hulde Job! Je bent de beste mol die de VVD ooit had kunnen wensen. Bedankt!
@De La Puerco | 09-02-11 | 20:36
Mij hoor je dat ook niet ontkennen.
@Anders nog? | 09-02-11 | 20:35
ROTFLOL
@De La Puerco | 09-02-11 | 20:34
* ben al geemigreerd *
Bakito | 09-02-11 | 20:32
Snap nu eens, dat 'het meer willen hebben', de motor is van de economie. Een maatschappij met allemaal waterbuiken op de hurken, brengt echt minder geluk hoor. OK je hoeft zwaar ondervoed niet jalours te zijn op je even ondervoede buurman, dat dan weer wel.
@Bakito | 09-02-11 | 20:32
Tuurlijk, dat zijn de werkschuwe mensen, met een uitkering en huursubsidie ...
Ik ben van mening dat wij Job Cohen veel te weinig zien in lapland.
Wat een gezeur over Cohen. Mensen die het licht uitdoen worden toch wel zo onderschat!
Beste Gargamel,
van harte gesmurft met uw pvda-verjaardag. Ik hoop dat u nog vele jaren smurft of wordt gesmurft. Een kwestie van links smurfen, rechts vullen. Ook de groeten van ww-smurf.
Pastorsmurf
@Bakito | 09-02-11 | 20:32
Vergeet de RobdeWijk-modus niet uit te zetten.
Job op bezoek bij de laatste echt werkende leden van de PVDA.
veuve-clicquot | 09- 02-11 | 20:30
Bakito, geeft ook heel redelijk toe, dat de arbeiders emancipatie beweging, zichzelf onnodig heeft gemaakt, gewoon wat inklinken en het komt vast goed (net voor dat ik emigreer).
Zou zo'n man nou nooit eens bij zichzelf denken: "eigenlijk heb ik helemaal geen leuke baan".
@veuve-clicquot | 09-02-11 | 20:30
Ja, we hebben wellicht wel teveel opgeleide burgers. Mensen die een beetje hebben en meer willen, veroorzaken doorgaans de grootste maatschappelijke onrust.
Wat een treurwilg blijft het toch die Cohen, ik krijg bijna een paniekaanval als ik die rare man zie.
01:40
Cohen:
"Nou ja dazatzubuisitunuwedat lijkt me... "
Helder!
@De La Puerco | 09-02-11 | 20:28
Zelfs dat arme rijkeluiszoontje krijgt gewoon een studiebeurs. De dikke nekken zie ik toch vooral bij de VVD, als jij op dat niveau wil discussiëren.
@Bakito | 09-02-11 | 20:25
Idd, maar er zijn er ook veuls te veul van die er van profiteren ...
@Paul5000000 | 09-02-11 | 20:26
duidelijk dat u geen smaak heeft ...
* Paul5000000 blockt *
Bakito | 09-02-11 | 20:25
De keerzijde van de medaille was, dat NIET-arbeiderszoontjes, het onmogelijk werd gemaakt om te studeren, omdat papa dat niet kon betalen na 72% IB belasting. Links=varkens, altijd.
Scheepskameel | 09-02-11 | 20:21
Ongelooflijk, wat een retoriek uit het jaar kruik. Het leek wel of die twee 20 jaar in de bak hebben gezeten zonder enige vorm van communicatie met de buitenwereld. Nog niet het flauwste benul wat er buiten leeft. Wonderlijk volkje, die PVDA'ers.
lol @ Prof. D.A.H. Vintik | 09-02-11 | 20:24
Wat een dom wijf is het toch ook
@veuve-clicquot | 09-02-11 | 20:22
Tijd voor een colaatje veuf.
Sliptong | 09-02-11 | 20:22
Je eigen baan opzeggen, zeker wetend, dat je nergens meer aangenomen gaat worden, dat gaan ze niet doen hoor. Oplossing, bij gebleken overbodigheid, kiezers en problemen importeren. Doelbewust beleid hoor.
@De La Puerco | 09-02-11 | 20:18
Als ik morgen mijn nek breek, kan mijn dochter over een aantal jaren toch gaan studeren. Dat is toch wel de verdienste van de PvdA. In ieder geval niet van Wiegel of Janmaat.
Dat ze er later een puinhoop van hebben gemaakt, moge duidelijk zijn. Een emancipatie-beweging wordt bij succes namelijk overbodig....
@Sliptong | 09-02-11 | 20:22 : Of het beter doen. De onderwerpen zijn nog steeds actueel. Werkgevers krijgen steeds meer rechten en werknemers steeds minder. Vooral jongeren worden uitgebuit met een te laag jeugdloon icm. het ontbreken van sociale zekerheid. Steeds meer mensen werken langdurig voor een uitzendbureau zonder enig uitzicht op beter. Een echte werknemerspartij is weer keihard nodig! Dat is nu alleen de SP. De andere linksen pesten automobilisten en knuffelen negertjes.
Tijd voor het met pensioen gaan voor de PvdA.
Natuurlijk moeten mensen geholpen worden veuve-cliquot, maar ik bedoel dat je meer kans maakt in een welvarend land, dan in het bankroete flophuis dat wij nu nog welvaartsstaat dienen te noemen
@Tobi | 09-02-11 | 20:18
twitter.com/MariskadeHaas/status/35418... Hahaha!
@Sliptong | 09-02-11 | 20:18
Inderdaad, had in NL buren die een huurhuis (uitkering en huursubsidie) hadden en die tijdens de winter 6 maanden per jaar in Marokko woonden ...
Dat is wat mij betreft veels te sociaal ... hoe dan ook, dan krijg je wat mijn betreft teveel geld als je twee huizen hebt. Dan kunnen we dat geld beter aan de verzorgers van een bejaardenhuis geven.
@De La Puerco | 09-02-11 | 20:18
Zij namen het op voor de arbeiders destijds waardoor die meer rechten kregen en bijvoorbeeld niet meer op zaterdag hoefde te werken, dat een werkdag 8 uur werd i.p.v. zo lang de slavendrijver wilde en zo nog meer. En toen sloeg het in de jaren zeventig / tachtig helemaal om en kwam ineens de 36-urige werkweek, weg met ons, pluche etc. Te ver doorgeslagen en nu totaal stuurloos gedecimeerd tot een netwerk van zakkenvullers en baantjesjagers. 65 jaar is mooi geweest. Tijd voor de handdoek in de ring en jezelf democratisch opheffen.
Damn wat een flapdrol van een journalist. Was dit te min voor in Pownews?
De laatste tijd zie ik wel vaker vage snuiters in Pownews opduiken. Daan kan nog net, Jan Roos moet gewoon radio maken dat kan hij uitstekend, maar niemand evenaart Jojanneke en Rutger.
Zo, de Vara heeft in de DWDD voor de ogen van 2 miljoen stemmers het laatste neqschot gegeven aan de PVDA.. De rode jongens zijn volledig de weg kwijt..
veuve-clicquot | 09-02-11 | 20:14
Zonder import haddden we al lang een maatschappij zonder straat-muzikanten, sterker die hadden we, en die situatie werd verspeeld.
@Tobi | 09-02-11 | 20:18
lawaai om niets dus ...
@ veuve-clicquot / 20:11
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/10/...
bij
pauwenwitteman.vara.nl/
maar ze lijkt net gecancelled te zijn want niet meer op de pagina
@veuve-clicquot | 09-02-11 | 20:14
Of op kosten van de taxpoetophoester landerijen en enorme villa's onderhouden: www.elsevier.nl/web/Nieuws/Economie/28...
Brrr, stel je voor dat Job had gewonnen. Dan hadden we nu echt bankroet geweest.
Bakito | 09-02-11 | 20:12
Nooit geen argumenten, daar baal ik wel eens van. Leg nou gewoon eens uit, wat voor zegeningen de PDA van de Arbeiders heeft voortgebracht.
65 jaar, een mooie dag om de partij op te heffen!
@Bakito | 09-02-11 | 20:14
En heb je al slimme oplossingen kunnen ontdekken bij de andere partijen? Want dan is Geert overbodig, hij is namelijk een symptoom, en kunnen we weer volledig vertrouwen in de gevestigde orde.
@Paul5000000 | 09-02-11 | 20:12
ga eens lekker naar VK blog
@vanlinknaarrecht | 09-02-11 | 20:10
Ook ik vindt dat we sociaal moeten zijn, iemand die bijvoorbeeld arbeidsongeschikt raakt, moet zonder zorgen verder kunnen leven.
Maar dat betekent niet dat iedereen, ook al kunnen ze een bijdrage leveren aan de maatschappij, betaald thuis kan en mag gaan zitten op kosten van anderen die daar hard voor moeten werken.
Beste Job,
Gefeliciteerd met die heerlijke, eerlijke partij van je.
Dat je er nog maar lang voorzitter van mag zijn want dat is goed voor de peilingen. Niet jouw peilingen maar toch.
Opheffen mag natuurlijk altijd!
Groetjes en ongezien de tiefus,
Ome Slip.
@De La Puerco | 09-02-11 | 20:12
Helemaal niet! Wilders is een kleurrijk persoon. Beetje domme oplossingen, maar verder een aanwinst voor het pluche.
Hebben jullie ook een bejaarde server of zo?
Alsof de PVV ook maar iets zou voorstellen zonder Wilders. Zie ook de LPF.
Bakito | 09-02-11 | 20:05
Ja is wel een beetje pech, dat ie zich niet vrijwillig opstelt voot het executie peleton.
@veuve-clicquot | 09-02-11 | 19:27
6 december stierf hij toch door z'n kruis?
@The eimer | 09-02-11 | 20:07
Ben jij een eenzijdige links-basher?
... het complete VKblog benidormbastards team lijkt overgestapt. Van oversekste aap tot imitatiebubbels: doorlopende wenkbrauwen en verzuurd alcoholisme. Stelletje zelfgeilers met monddiarrhee!
@Tobi | 09-02-11 | 20:10
wie bij wie & wie?
Je kan niet eeuwig het geld blijven halen bij de werkende, als die arm zijn, waar haalt de PvdA dan het geld vandaan ?
veuve-clicquot | 09-02-11 | 19:51
Het gaat niet wezenlijk om het geld, mijn weduwe, het gaat om eerlijk delen en ja het geld is eindig, maar het gaat hem om de armoede eerlijk te verdelen en raad eens, die is onuitputtelijk
OT; reli-fascist/haatpaep Mariska Orbán vanavond bij Paul & Bitterbal
@Bakito | 09-02-11 | 20:08
Dat is dan een vreemde manier om dat te zeggen
@veuve-clicquot | 09-02-11 | 20:07
Dat bedoel ik!
@ Bakito 20:00:
Zeker met behulp van een Dijkstal/VVD en de godsdienstgekke CDA/ Balkenende en de chantagemethodes van links om hun idiote multiculshit door onze strotten te persen kunnen we rustig stellen dat de linkschdragende bandieten in al die partijen inderdaad onze hel hebben geschapen.
@Bakito | 09-02-11 | 20:05
En dat zijn ook nieuwe partijen die nog geen 65 jaar bestaan ... zonder Drees en Den Uyl was de PvdA ook niets geweest.
@p3xxx | 09-02-11 | 20:03
Daar denken ze in sommige EU landen toch anders over ... daar is het nog een (door enkele gevierde) feestdag.
Erg flauw om bij gebrek aan fatsoenlijke argumenten tegen de PvdA zoo op de man te spelen als bij Cohen gebeurt...
Alsof de PVV ook maar iets zou voorstellen zonder Wilders. Zie ook de LPF.
@natte krant | 09-02-11 | 19:56
ach, nog een paar maanden en Job gaat stillekes via de achterdeur weg ...
1 mei is het echte feest! Die viering is al 50 jaar achterhaald.
L.R | 09-02-11 | 20:00
PVDR, jaja, die R staat voor rollators.
Een mooi moment om met pensioen te gaan. Oh zucht, 67...
@De La Puerco | 09-02-11 | 19:56
De laatste dertig jaar heeft de VVD en zeker het CDA net zo vaak in het kabinet gezeten als de PvdA. Hoe kwalificeer jij de bijdrage van deze partijen aan de hel waarin wij moeten leven?
natte krant | 09-02-11 | 19:56
LOL
Als de generatie die nog PVDA stemt voor haar sociale geluid naar Nederlanders overleden is, dan zie je hem daar niet meer.
Ach.
Ik zal niet op 'm stemmen, maar toch een A for the effort.
Unfortunaly, a D for results.
... allemachtig... Kan er als ondergrens niet een spellingtest of een IQ van 70 verplicht worden gesteld? Mijn vader zou gezegd hebben: ' En ze mogen
a l l e m a a l stemmen'!
De La Puerco | 09-02-11 | 19:56
zelfs moet zelf zijn rafapaz
Jammer ik dacht dat Cohen met pensioen ging.
Job tussen de Alzheimertjes.
Vraag aan oud vrouwtjes ( loeihard) : wat vond je van Job?
Van wie?
Van Job, die was hier.
Ouwetje: nooit gehoord van Job.
Die was hier.
Ouwetje: O, nou, ik heb niks gezien.
Tot mijn genoegen was er enige tijd geen nieuws over Job. Die periode ligt nu helaas achter ons...
Bakito | 09-02-11 | 19:47
De pvda heeft veel bereikt, doet me een beetje denken aan dat liedje net voor dat de muur viel (alleen de bejaarde vogels vlogen van oost naar west).
Alles echt alles hebben ze naar de kloten gemaakt, om zelfs op basis van jalouzie stemmen leuke baantjes voor zichzelf te regelen.
@Bakito | 09-02-11 | 19:53
Dat geld is nodig dankzij alle voorgaande linkse-pardonregelingen.
* plop - bubbeltax my ass : gelukkig geen belasting meer betaald in Nederland *
Ke-ke-ke-ka-ka-ka-kappers tip voor Job: www.youtube.com/watch?v=5bgRszdUdhQ
@veuve-clicquot | 09-02-11 | 19:51
De verkeersboetes kunnen na dit kabinet weer omhoog, alsmede de accijns op brandstoffen. Daarmee komen we al een heel eind.
Wist je dat er op champagne een extra belasting wordt geheven, de bubbeltax?
Ton -zo duurt het alleen maar langer- niet ècht een sprekert- Alias...
@Brusselmans: Die laatste link?
Parsons | 09-02-11 | 19:25
Meer een beetje ''the missing link' Eerst aap, dan Cohen en daarna mens.
@Bakito | 09-02-11 | 19:47
ja leuk, iedereeen thuiszitten met uitkering en WW. En wie betaald dat? Juist ja, Jan Modaal, de werkende Nederlander die kreunt onder de belastingen.
Je kan niet eeuwig het geld blijven halen bij de werkende, als die arm zijn, waar haalt de PvdA dan het geld vandaan ?
@Bakito | 09-02-11 | 19:42
Zijn allemáál opportunisten bij die PVV, schijnt dat hun leider vroeger wel eens VVD gestemd heeft.
Lol@pro-life kapsel
@alt-pice
De-de-de-de-dag re-re-re-re-a-a-a-a-a-a-guur-guur-guur-ders! Hi-hi-hi-hier s-s-s-s-s-preekt Joh-joh-joh-jop-pe-pe-pe-pe-pe-pie!
Job Cohen goes for some Godwins!
@BlitzFlicker | 09-02-11 | 19:40
Nuchter. Ok. Maar Leuke Interessante Jonge Dame!
@veuve-clicquot | 09-02-11 | 19:42
Volgens mij is er voor iedere burger inmiddels een auto, tv, studiefinanciering en ww-uitkering beschikbaar. De PvdA heeft veel bereikt en kan terecht achterover leunen.
Zolang er nog files zijn, heeft de VVD deze status nog lang niet bereikt. Hoewel ze op dit moment denken dat ze god zijn natuurlijk met al die populistische schijnsuccessen. Daar trappen jij en ik toch niet in, wel?
@Superior Bastard | 09-02-11 | 19:45
idd: regent het in mei, dan is april voorbij.
Merlot | 09-02-11 | 19:41
Zonder slecht weer geen mooi weer.
@ Thomberry
Je weet joris wel te vinden vandaag.
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 19:41
Inderdaad een kudtbaan maar een met veel respect ... denk ook dat dit een uitlaat klep is van de stress en spanning.
@Merlot | 09-02-11 | 19:41
Heracles speelt inderdaad in een zwart-wit tenue.
Maar wel op kunstgras!
Hij kijkt uit zijn ogen als het gaatje van een dronken piemol.
@Bakito | 09-02-11 | 19:37
In de jaren '70 brak Drees met de PvdA, uit onvrede over de in zijn ogen steeds radicalere en onrealistische koers van de PvdA onder invloed van Nieuw Links.
Zie wikipedia - nl.wikipedia.org/wiki/Willem_Drees
@Prof. D.A.H. Vintik | 09-02-11 | 19:37
Martin Bosma bewijst andermaal iemand te zijn die achter hypes aanloopt. Vroeger PvdA, nu de PVV. Over een paar jaar zijn er weer andere dominante politieke partijen. Wedden dat Martin daar dan weer opduikt met zijn Republikeins pro-life kapsel?
Als het maar gezellig is, verder interesseert het Bosma helemaal geen #fluit
Username: Lultrechts
Pass: Stemtlinks
Waar is heppie sleppie Peggold om Joppie te feliciteren met niets voor niets?
PvdA heeft gegokt en verloren.
Zij hoopten er destijds op dat anno 2011 alle allochtonen wel min of meer ontwikkeld zouden zijn.
Niet teveel ontwikkeld natuurlijk, want anders zouden ze door ons onvolprezen onderwijs niet meer tot fervente socialisten om te vormen zijn (alleen een gehersenspoelde of een ervaringsarme puber gelooft tenslotte nog in Marx).
Het mede door de PvdA zelf afgedwongen allochtonenbeleid zorgde echter voor een inerte allochtone bevolking met sterke anti-Nederlandse tendenzen, die bepaald niet en masse gaat stemmen.
Over de volle breedte fout gegokt, dus.
GroenLinks gokte beter: anno 2011 zouden de meeste blanke socialisten, boeroepers en actievoerders ondertussen wel zwaar binnen gelopen zouden zijn dankzij het vriendjespolitiekbeleid van de overwegend linkse overheid.
Dat gebeurde ook.
Vandaar dat zogenaamd liberale "eigen verantwoordelijkheid" geluid van GroenLinks.
Zogenaamd, ja.
Want het is meer dat de linkse babyboomers en andere aksieluitjes zich volgezogen hebben al al die mooie regelingen, maar nu verdommen om mee te betalen zodat een ander er ook van kan genieten.
Uiteraard moeten de subsidies voor hun groene- en kunstpleziertjes wél gehandhaafd blijven.
Wel hebben ze wat last van hun hooligan-achterban, die zich nu wat verloren voelen tussen de loungende, kinderbakfietsrijdende en blauwebindingsballenbestellende neorijken van de subsidie- en Zieligheidsindustrie.
De SP gokte ook goed.
Werklozen en andere dropouts zullen er altijd blijven.
Zie Heracleitos, "eenheid der tegendelen".
Zwart impliceert wit.
Geslaagde mensen impliceren losers.
@veuve-clicquot | 09-02-11 | 19:39
Vind je het erg als ik daar liever niet kijk?
Maar nogmaals restecp voor die verzorgers. Wát een kudtbaan, joh.
Job was weer even aan het stotteren hmm..
Helemaal zenuwachtig van die roze plofkap natuurlijk.
www.youtube.com/watch?v=D9WFtL7cKTQ#t=...
@Paul5000000 | 09-02-11 | 19:30
Ton Elias in nuchtere toestand. Dat zou pas nieuws zijn geweest.
Thomberry | 09-02-11 | 19:36
Username: "Dumpert"
Password: "Kutmarokkanen1"
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 19:36
kijk eens in de ruimte waar de verzorgers hun pauzes doorbrengen ... de top 10 "wie gaat het er eerst"
@ron78 | 09-02-11 | 19:35
en da-da-da-arom is de ja-ja-ja-rige Job e-e-e-er va-va-va-na-na-na-na-avond-ond ni-ni-ni-niet b-b-b-bij DWDD
Thomberry | 09-02-11 | 19:36
Gebruikersnaam: Dreetje
Wachtwoord: Dr33tje
@veuve-clicquot | 09-02-11 | 19:33
Dat weet ik dan weer niet. Wat is het verschil tussen de oude koers en de nieuwe koers? Als intelligent en geëngageerd reaguurder vraag ik me dat weer af. Wetenschapo hè...
Is Drees niet gecremeerd?
PVV-strateeg bekent: Ik heb vroeger PvdA gestemd www.telegraaf.nl/binnenland/8964555/__...
@Superior Bastard | 09-02-11 | 19:36
Zo zalig als gisteren wordt het wrsch. nooit meer.
@Superior Bastard | 09-02-11 | 19:36
Idd een echt betrouwbare ervaringsdeskundige ...
@Thomberry | 09-02-11 | 19:36
Hoe graag wilt u een opgerot?
@veuve-clicquot | 09-02-11 | 19:35
Een top 10?
-weggejorist-
Straks "minderwaardig mens" Marcel -Exota- van Dam bij DWDD. Dat wordt heerlijk ergeren.
da da da uuuuuu tutututut.. wat zeg je job
@Heau_heau_heau | 09-02-11 | 19:34
maar dan wel met cake met thee ipv koffie
@Art Vandelay Ultor | 09-02-11 | 19:32
Daarom hebben ze ook daar een top 10
Ik ben lid van de AR!
Zo kun ook zieltjes winnen in het crematorium
Ha, dat is de generatie die nog echt iets aan de pvda heeft gehad, en door hun dementie denkt dat de pvda er nog steeds voor hen is.
Job bezoekt bejaarden op 65-jarige verjaardag van de Partij van de Afgrond, hoe treurig, hoe treffend.
Tijd om die #dumpert loadbalancers een schop te geven.
Zo eentje die Cohen verdient.
Onder z'n reedt.
@Bakito | 09-02-11 | 19:31
Inderdaad ... Willem Drees draait zich om in zijn graf met de huidige koers van de pvda
twitter.com/sharon_dijksma/statuses/35... Aw, sielug!
Bejaardenverzorger, daar heb ik dus echt serieus restecp voor.
Ik zou het nog geen 10 seconden met die mensen uithouden. Tergend.
Blijft bij mij hangen op "we gaan het nog een keer echt vieren" pats alle bejaarden in de zeik genomen. lol
krijgen we nog een DWDD update
* geen televee heeft *
Het was ook zo'n mooie speech bij die oprichting.
www.marx2mao.com/Stalin/SS46.html
*Pinkt traantje weg*
-weggejorist-
Hoera voor de partij die na de oorlog zoveel heeft betekend voor ons land!
Meneer Cohen was er vanmiddag ook al bij toen het onderwijs protesteerde tegen de meest stupide bezuiniging sinds jaren. Mevrouw het spoor Bijsterveld ging af door de zijdeur; Job wist de ellende van het vorige kabinet ook niet echt te verbloemen. Ton Elias sprak ook maar deed aan volksverlakkerij. ( wat deed 'ie afgelopen vrijdag overigens dronken aan de arm van een onbekende jonge dame in die leuke kroeg aan de Prinsestraat in Den Haag?)
Job ... stot-stot-stot-tert-tert-tert er lek-lek-uh-lek-ker op los.
Thomberry | 09-02-11 | 19:26
pw?
login: Cohen
pass: Job
Zo is hij weer even als toen-ie burgemeester was *traantje weg pinkt*
Brusselmans, dat linkje hoort er niet te staan, me dunkt.
Gaat de PvdA niet met pensioen nu? Lijkt me een mooi moment om de partij op te heffen.
@Sloothapper | 09-02-11 | 19:26
6 december zult u bedoelen ...
Ha! Job die de Internationale gaat zingen. Dat konden Kok en Bos ook al zo goed.
-weggejorist-
PvdA jarig? Ik dacht op 5 december joh
@Brusselmans: Die laatste link?
REAGEER OOK