Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PeterRdeV: Kinderporno in TBS-kliniek

uitthuisbordjeTBSlol.jpg Tamelijk schandalige scoop van Emmywinnaar en kijkcijfer-kampioen Peturrr de Vries. Volgens de gerenommeerde SBS-journalist is er in een locker van het Forensisch Psychiatrisch Centrum 'Tweelanden' in Utrecht kinderporno aangetroffen. Welja waarom ook niet? Een TBS-kliniek tjokvol veroordeelde smeerlappen die tussen het gamen en groepstherapie door even lekker genieten van frisse minderjarige dirt. Zo hou je het als kleuterneuker wel uit op de longstay. Volgens De Vries gaat het om DVD's en losse jpegs. De vondst is trouwens keurig uit het nieuws gehouden. Wel is er aangifte gedaan maar blijkbaar is het in dit soort gevallen niet nodig om de media in te lichten. Daar komen maar wilde verhalen van in de wereld. Overigens was het De Vries zelf die vorig jaar met behulp van een verborgen camera aantoonde dat het binnenloodsen van gewone porno in een TBS-kliniek (met medeweten van de beveiliging) geen enkel probleem was. Binnenkort dus te zien op de Campingzender: Een marathonuitzending met hijgerig voiceover commentaar van Arend Langenberg onderbroken door 6 x reclame van een kwartier met de clou pas helemaal op het einde: kinderporno gevonden in TBS-kliniek. InstantUpdate: Uit de VK van zaterdag: Viespeuk en voormalig PvdA-wethouder Martin van Meurs (momenteel gedetineerd in PI Almelo, cel A15) in een open brief aan Geert Wilders over de erbarmelijke omstandigheden voor pedo's in de lik.

Reaguursels

Inloggen

Die viespeuk van Van Meurs snapt blijkbaar niet wat ie aanricht. Kan die smerige hond niet op water en brood?

PG4161 | 08-02-11 | 18:39

Peter R... brrr.. kippevel krijgt... zo jaren 90 en helemaal passe.. walgelijke man!

Flosdraadje | 08-02-11 | 18:01

wat is het punt van die gast zijn brief aan greet? hoop dat hij in zijn reet geneukt wordt, tot bloedens toe

Fubar88 | 08-02-11 | 16:12

"Wel is er aangifte gedaan maar blijkbaar is het in dit soort gevallen niet nodig om de media in te lichten."

Nee, dat is het ook niet Brusselmans, luie hond die je er bent!

TM | 08-02-11 | 12:09

If you a pedo, you should shut the fuck up. Is wel ff wennen he meneer de wethouder. Je zou eens in India voor je leven moeten vechten in een gevangenis of colombia. Beide landen schijnen heerlijke kleine kindjes te hebben. Moet je doen. Kijken of je dan ook een ironisch stukje op kan tiepen. Moehahahaa.

Rest In Privacy | 08-02-11 | 09:46

De Vries, de Die Wilders hater. Moet ik die serieus nemen. Half NL voor de buis ivm "onthullingen" over Joran. De onthullingen van de Puttense moordzaak (bleek dus om een DNA match te gaan bij de politie). Sinds zijn krampachtige optredens bij de linkse media, neem ik hem niet zo serieus meer.

Kamervraag | 08-02-11 | 09:05

player.omroep.nl/?aflID=12104565 9.00 min. Schokkend over drank en drugs in TBSkliniek. En helemaal geen behandeling voor zeer agressieve mensen.

mrska | 08-02-11 | 08:04

Als vaste keffer bij de vara te keer gaan tegen Wilders om zijn anti islamstandpunten enkel omdat de PVV wil snoeien op ontwikkelingshulp is ook een vorm van kinderporneau.
Incestueuze kinderporneau zelfsch omdat je dochter de moeder theresa wil uithangen in Afrika.

Geheimrat Schultz | 08-02-11 | 07:57

@istawa
"smeerlappen en viespeuken kom overal tegen ook hier "

Dus ? Niet goed te praten . En niet zo lullen over ras aangezien dat niet ter zake doet. Waarschijnlijk ken jij de zoekvragen niet (zie google) per regio / werelddeel, heeft alleen te maken met de cultuur .

Wils onbekwaam is iets wat vrij belangrijk is. In een maatschappij of omgeving die er voorzorgt dat je zelf geen mening kunt vormen omdat je niet beter weet of ziet is erg belangrijk. Zie ook jouw mening .Laterzz

tristan5yestin | 08-02-11 | 02:48

Wat jammer dat die viespeuk "'humaan" wordt behandeld.

INH.30CL | 08-02-11 | 02:32

''gaat van Meurs vandaag een haatansichtkaart sturen"

zoonvanbabyboomers | 08-02-11 | 00:52

Peter air is zo ijdel en onzeker dat hij niet beseft dat hij zich laat gebruiken door de linkse elite waar hij altijd zo graag bij wilde horen. Deze schijnacceptatie heeft hij enkel en alleen bereikt door Wilders te bashen. Hij is ziekelijk jaloers.

frisenfruitig | 08-02-11 | 00:04

@Onderbuik

Tsja, hoeveel stemmen had peter ook al weer gekregen?

Carboni | 07-02-11 | 23:02

Jammer dat Peter R. zich zo laat gebruiken door de VARA! om daar steeds Wilders te lopen bashen.
Het lijkt wel of hij jaloers is op Wilders.
Peterrr -1

Onderbuik | 07-02-11 | 22:30

Die Peter R is inmiddels kind aan huis bij de TBS.
Nee, zo bedoelde ik het niet.

Charles Swietert | 07-02-11 | 21:51

idopane | 07-02-11 | 20:50

Het enige kwalitatieve probleem betreft de inhoud van je tegels. Verder niets.

pius | 07-02-11 | 21:50

Kinderporno in de TBS ? Tsjonge jonge ... shocking ....
Beter ín de TBS kliniek dan búiten de TBS kliniek lijkt mij.

Charles Swietert | 07-02-11 | 21:49

@Bakito | 07-02-11 | 21:28
ja maar apie, zijn wij daartoe in staat? hoe onbevangen ben je zelf? ik vrees met grote vreze, gezien je voorgaande paplepelopmerking.
ik zie meer heil in biotechnologische oplossingen: het is onze evolutionaire taak om die te vinden.
en dan kan die mosterd weer gewoon op je kroket.

geurtje | 07-02-11 | 21:37

@geurtje | 07-02-11 | 21:13
We moeten kinderen onbevangen en goed geïnstrueerd de wijde wereld in sturen. Dat is de enige weg naar een betere wereld.

De rest is symptoombestrijding en mosterd na de maaltijd.

Bakito | 07-02-11 | 21:28

@carboni
Waren het wel Max Havelaar bananen? Anders gaat GL kamervragen stellen.

ristretto | 07-02-11 | 21:26

@Bakito | 07-02-11 | 21:04
ik hóóp dat pedofilie een genetisch defect is dat door de nakende mens versie 2.0 kan worden weggeëvolutioneerd middels een simpel drukje op een knopje.

hadden ze bij jou thuis dat soort paplepels, ja? dat is sneu. ik denk dat het probleem meestal is - of was - dat volwassen hun kinderen iets proberen mee te geven inzake seks terwijl ze zelf geen idee hebben hoe ze er in vrijheid mee om moeten gaan. ghot, tradities, frustraties: you name it.
zelfde geldt eigenlijk voor obese kinderen. ook te wijten aan ouders die niet weten wat er op die paplepels moet.

keuken, neuken: ik zie de parallellen wel. lekkor.

geurtje | 07-02-11 | 21:13

@Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 21:02
De maatschappij is een groot instituut geworden, dat in een individueel geval zelden een bevredigende oplossing verschaft.

In dat opzicht ben ik dan ook anarchist. Vaak is het beter om een huis te slopen en opnieuw op te trekken, dan om het eindeloos te renoveren en vertimmeren.

Bakito | 07-02-11 | 21:08

@Bakito

Er was eerder ook iemand die de boel wakker schudde.
Ergens in de jaren '40.
Dat ging alleen anders als gedacht, al waren er genoeg mensen blij mee.
Een paar miljoen vonden het wat minder geloof ik.
Maar pim was wel lief:P

Carboni | 07-02-11 | 21:05

@geurtje | 07-02-11 | 20:58
Jij denkt dat het een genetisch defect is? Ik acht de bekrompen seksuele moraal die mensen in groepsverband erop nahouden net zo relevant. Seks is vies, dat is toch de boodschap die je als kind er met de paplepel krijgt ingegoten?

Bakito | 07-02-11 | 21:04

De linkse valsmunters zijn weer bezig. Kijk op Tegenlicht

idopane | 07-02-11 | 21:03

@Carboni | 07-02-11 | 21:02
Ja, dat scheelt dan weer enorm.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 21:03

@Bakito | 07-02-11 | 21:00
Dat is mijn punt, ja.

Al zie ik dat de bestaande partijen (banenmachines) niet doen. Die hebben te veel belang bij de status quo.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 21:02

@Art Vandelay Ultor
Wel gratis water, dat dan weer wel.

Carboni | 07-02-11 | 21:02

@Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:54
Kop op! Fortuyn en Wilders schudden de boel wakker en zulke processen winnen zelden de schoonheidsprijs. Overdrijving, beeldvorming en onorthodoxe politieke trucjes.

Het is zaak dat de zogenaamde beschaafde politici het partijprogramma van de PVV leegplukken en uitvoeren. Hopelijk voordat het te laat is.


Bakito | 07-02-11 | 21:00

deze tijden vragen om grote gebaren en radicale oplossingen. ik zou zeggen: gewoon een keer het hele jaarbudget voor defensie storten op de bankrekening van de genenonderzoekerTs en het genetisch defect - wat het hopelijk simpelweg is - zien te vinden. dit gezeik houdt anders toch nooit op?
ellendig ook dat - meestal zijn het - mannen zoveel behoefte hebben aan visuele prikkels en er daarom zoveel werk is voor kinderpornomakers. kunnen jullie kerels niet leren fantaseren met je ogen dicht? misschien dat de genetici daar meteen ook even naar willen kijken.

kunnen die kindertjes tenminste gewoon op straat tikkertje spelen.
oh sorry, stringetjes bekijken op facebook of arsebook of waddevah.

geurtje | 07-02-11 | 20:58

@Carboni | 07-02-11 | 20:53
Alleen geen melk om het weg te spoelen.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:56

@Bakito | 07-02-11 | 20:51
Dat laatste is een spijtige constatering. Een die ik wel deel.

Maar waarom stem je dan op een partij die het zelf ook niet van de inhoud moet hebben, Art? Omdat ik geen redelijk alternatief zie en omdat die partij juist de katalysator kan zijn voor de zoektocht naar inhoud (en daardoor oplossingen) binnen de politiek.

Omdat het menselijk is een redelijk alternatief te zoeken.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:54

@Art Vandelay Ultor
Ik kon wel 2 bananen kopen :)

Carboni | 07-02-11 | 20:53

@Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:45
Voor veel mensen is politiek toch een spel tussen poppetjes. Zolang het gros zich kan vinden in een van de dominante poppetjes, is er niks aan de hand.

Anarchy ontstaat wanneer de kudde schapen geen herder meer heeft. Wie dat ook moge zijn.

Inhoudelijkheid is totaal irrelevant.

Bakito | 07-02-11 | 20:51

pius | 07-02-11 | 20:41
Dat is een kul argument omdat het niet een kwantitatief maar kwalitatief probleem is.

idopane | 07-02-11 | 20:50

Even kijken hoe de euro onderuit gaat *tegenlicht*

*ffout*

pius | 07-02-11 | 20:49

@Carboni | 07-02-11 | 20:47
Dus van je dagloon kun je 95% pak melk kopen?

Dat lijkt me ook vrij kudt, ja.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:49

Ik heb vastgezeten en dit is gewoon onzin brief.
1,90 per dag om gedwongen 5 uur lang in een arbeiderszaal te zitten zonder vermaak... Wordt je gek van.
Hou die 1,90 maar.
Smerige diepvrieseten waar je van moet kotsen, kunt dingen bestellen bij winkel die teringduur zijn. pak melk 2 euro, kilo banaan 3 euro.
Dan ben je die 1,90 al snel kwijt.
Tv moet je voor betalen overigens.
En die koelkast is echt wel leeg.

Carboni | 07-02-11 | 20:47

Bakito | 07-02-11 | 20:44

Een waar woord. En een tijdloos begrip bovendien..

pius | 07-02-11 | 20:46

@Bakito | 07-02-11 | 20:42
Jammer alleen dat ze meer aandacht vestigen op een peroxidepoliticus en zijn zwalkende adjudant, dan aan allerlei processen die een gevaarlijke mix van zelfverrijking, appeasement en maatschappelijk veronachtzaamheid tot stand brengen.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:45

Defect materiaal dat gevaar voor de samenleving brengt dient teruggeroepen te worden.
veuve-cliquot, ik heb dit 20 jaar met koeien gedaan, dus meld me vrijwillig.
Pof. D.A.H. Vintik, nogal humaan hier in Nederland, om een pedo te troetelen, terwijl zijn slachtoffers in de st... t kunnen zakken.
Met dank aan de staat der nederlanden.
Wij worden van informatie over deze landen voorzien door deze staat. (domhouden, afleiden, verdeel en heers)

mothersfinest | 07-02-11 | 20:45

@veuve-clicquot | 07-02-11 | 20:40
"The deeply religious desert country (sharia law) has a poor human rights record and it is unclear if the barber had a fair trial."
I rest my case ....

veuve-clicquot | 07-02-11 | 20:44

@pius | 07-02-11 | 20:41
Het zoeken naar een zondebok levert vaak absurde taferelen op.

Bakito | 07-02-11 | 20:44

@pius | 07-02-11 | 20:39
Jammer dat de media liever aandacht schenkt aan roeptoeters en de geschokte reacties van vastgeroeste oude politiek.

Dat is nogal een drempel.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:42

@Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:38
Sterker nog, de groep mensen die louter onbespoten groente eet, een schilderij van Rachmaninov kan duiden en zich bedreigd voelt in de geestelijke vrijheid, is groter dan je denkt....

Bakito | 07-02-11 | 20:42

Bakito | 07-02-11 | 20:29

Tsja. Het feit dat de Pvda de laatste 50 jaar met grote afstand de minste regerings deelnames heeft gehad is ook niet echt doorgedrongen bij de bolleboos. Of moet ik wiskundige zeggen.

pius | 07-02-11 | 20:41

@mothersfinest | 07-02-11 | 20:32
Daarnaast zijn er wel erg veel andere zaken in Jemen die ik niet graag over zou willen nemen ....

veuve-clicquot | 07-02-11 | 20:40

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:38

De tijd is rijp en verstrijkt snel. Voordat de radicalen aan beide kanten van het spectrum deze zaken voorgoed gegijzeld hebben. Als dat al niet het geval is.

pius | 07-02-11 | 20:39

@mothersfinest | 07-02-11 | 20:32
Er is gelukkig wel een dokter bij die op zijn behandeling toeziet, en 'wij' maar denken dat het er in die landen zo inhumaan aan toegaat.

Prof. D.A.H. Vintik | 07-02-11 | 20:38

@pius | 07-02-11 | 20:34
Ze doen hun best. Ik ook.

Maar waarom er geen partij van vrijdenkers is binnen de driehoek VVD, D66 en PVV die durft te benoemen zonder te brullen, dat snap ik niet.

Een electorale goudmijn zou het zijn.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:38

@mothersfinest | 07-02-11 | 20:32
NSFW ...

veuve-clicquot | 07-02-11 | 20:37

idopane | 07-02-11 | 20:33

Gelukkig ben je geen Einstein. Dat was een fatale formule geweest.

pius | 07-02-11 | 20:37

@idopane | 07-02-11 | 20:33
Neen, het na-apen zit me gewoonweg in de genen.

Niettemin bedankt voor de antwoorden op mijn vragen.

Bakito | 07-02-11 | 20:36

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:29

Door mensen zoals jij heeft een partij als heeft de Pvv nog enig bestaansrecht. En ja, dat is een compliment. Goedbedoeld ook nog.

pius | 07-02-11 | 20:34

Bakito | 07-02-11 | 20:29
Oude linkse papagaaientaal vers van de plaat. Zeker ook zo’n cursusje gevolgd om de rechtsche mensch intellectueel te overklassen.

idopane | 07-02-11 | 20:33

@pius | 07-02-11 | 20:28
Volgens google doet die iets met ochtendjournalen.

Ochtenden zijn een mysterie voor me. Geen idee wat zich dan afspeelt.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:30

pius | 07-02-11 | 20:27
Heb ik gezegd dat jij het over links had. En dat noem ik gewoon wiskunde

idopane | 07-02-11 | 20:29

@pius | 07-02-11 | 20:27
Je kan er ook voor zorgen dat je zelf geen pretenties hebt. Dan kun je de pretentieuzen pakken op hun hypocriete gedrag, ook al ben je er zelf ook schuldig aan.

Alleen hebben ze bij de PVV redelijk wat pretenties. Krijg je met al die grootspraak.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:29

@idopane | 07-02-11 | 20:26
Jaja. Heb je wel eens gekeken naar de samenstelling van de kabinetten van de laatste 50 jaar? Als het allemaal de schuld is van linkse ministers, waar waren de rechtse ministers op dat moment? Bij Yab-Yum?

Bakito | 07-02-11 | 20:29

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:27

Zeker. Wat dacht je van Jan de Hoop.

pius | 07-02-11 | 20:28

idopane | 07-02-11 | 20:26

Ik heb het niet over links. Als je de ander de maat neemt dien je van onbesproken gedrag te zijn. Dat is toch geen wiskunde of wel.

pius | 07-02-11 | 20:27

@pius | 07-02-11 | 20:26
Dat is vaak zo met hoop.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:27

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:25

LOL. Pure arrogantie. Hopen tegen beter weten in;)

pius | 07-02-11 | 20:26

pius | 07-02-11 | 20:18
Maak niet uit zijn genoeg alcoholisten in dit land volgens jouw logica. Dus nog genoeg stemmen voor de PVV. Zijn zelfs vele linkse ministers geweest die als whisky zwaaiende molens Nederland behoorlijk naar de kloten hebben geholpen.

idopane | 07-02-11 | 20:26

@pius | 07-02-11 | 20:23
Veel succeszoekers, inderdaad.

Je vraagt je af waarom ze er nog steeds zijn.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:25

@Bakito | 07-02-11 | 20:23
Reaguursels op de teevee, fuck Caïro, dat zou pas revolutie zijn.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:24

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:21

Dat heeft hij dan met 90 procent van alle Ajaxsupporters gemeen. En ja, jij hoort bij de andere tien:)

pius | 07-02-11 | 20:23

@Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:19
Absoluut. Hier zitten dagelijks vele apen willekeurig opinies te plempen. Er zitten altijd wel een paar juweeltjes tussen de kadavers en de stront.

Maar ja, reputatie en diezelfde beeldvorming hè....

Bakito | 07-02-11 | 20:23

@Rector Reflector | 07-02-11 | 20:20
PowNed is een farce, hap-slik-weg. Soms leuk, vaak niet.

Blij dat ik geen lid ben.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:22

@pius | 07-02-11 | 20:18
Hij is Ajacied, pius, niet meer kijken dus.

Al verdenk ik hem ervan dat hij eigenlijk voor een andere ploeg is en alleen Ajax steunt omdat je daar nu eenmaal de meeste publiciteit mee krijgt. Zo werkt dat bij dat figuur.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:21

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:19
Was dat geen belofte van Powned?

Rector Reflector | 07-02-11 | 20:20

@Bakito | 07-02-11 | 20:17
Sluit naadloos aan bij de leegheid van de Nederlandse teevee.

Redacteuren van programma's kunnen veel beter dagelijks een paar interessante reaguurders uit de panelen plukken voor wat duiding.

Geweaun een laptop op zo'n mooie stoel bij Jeroen en Paul neerzetten en iemand met een aangename stem die onze zielenroerseltjes voorleest.

Baanbrekend zou het zijn.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:19

Ondanks dat Peter een ijdele media geile fat is die zichzelf beter voordoet dan ie is kijk ik met veel plezier naar zijn programma's. Hij is zorgvuldig feitelijk en deskundig en daar kunnen velen hier een puntje aan zuigen. En wat Hero Brinkman daarmee te maken heeft is met net zo'n groot raadsel als het feit dat deze hoogverheven alcoholist met losse handjes en pseudo-democratische wanen überhaupt aandacht en erger nog, stemmen krijgt. Je vraag je af waar dat heen moet. Toch.

pius | 07-02-11 | 20:18

@Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:13
Dat is wel een goed punt. Hij wordt er bijgehaald vanwege zijn stelligheid, niet vanwege zijn politieke know-how.

Bakito | 07-02-11 | 20:17

@Prof. D.A.H. Vintik | 07-02-11 | 20:07
Mosko himself zal vanavond bij P@W aanschuiven: pauwenwitteman.vara.nl/
Pechtold kon zeker niet.

Prof. D.A.H. Vintik | 07-02-11 | 20:17

Als je 20 jaar geleden bij de PvdA zat moet dat nu dan ook nog vermeld worden?
Prima, maar gelijke politici, gelijke boerka's, als voor een ander dit verleden dan ook maar wordt nagedragen.

Einde van de Domheid | 07-02-11 | 20:14

@Bakito | 07-02-11 | 20:09
Peter heeft zijn beeldje toch al reeds binnen?

Geen enkele reden om dan nog aan die flauwekul mee te doen.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:13

PdV samen lekker met Sprong door de mand vallen, nou wij het toch weer over Wilders hebben. Heerlijk deze blinde minkukel. Je moet wel iets verkeerd doen als je op bepaalde vlakken heel erg goed bent. En PdV bevestigd weer eens dat die regel vrij vaak opgaat. Zijn reactie op Wilders uitspraken heeft haast een freudiaanse ondertoon buiten de armzalige argumentatie. Volgens de logica van Peppie en Kokkie zouden er dagelijks parlementariërs als het aan het Engelse recht lag meteen in het gevang moeten worden gegooid wegens minachting jegens de instituties van de staat. Het is trouwens zelden dat ik Jan Mulder op intelligentie en realisme betrap maar dit was een van de weinige keren.

idopane | 07-02-11 | 20:12

@An die ARBEIT | 07-02-11 | 20:05
Het bloed bij mensen onder de nagels vandaan halen geeft erg veel voldoening. Dat zegt een hoop over mijn karakter - of in ieder geval over het karakter van mijn digitale alter ego ;) - maar daar heb ik natuurlijk maling aan.

Bakito weet ervan.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:11

GVD ik heb niet eens een magnetron of 30 verschillende kanalen op TV (laat staan een kabelaansluiting) terwijl ik nondeju 40 uur per week werk en niet genoeg geld over houd om de kachel te stoken. (En ik rook niet eens)

Denk dat ik maar een paar mensen moet neer steken zodat ik ook al die luxe krijg :O

;..; | 07-02-11 | 20:11

Ik snap niet helemaal hoe ik deze 'open brief' nu moet lezen, is het nu een beklag over dat hij het té goed heeft, of juist dat GW er over klaagt dat ze het goed hebben?

Ik vraag me trouwens af of Joran meeleest, kan hij misschien een relativerende brief terugsturen...

Joost Maghetweten | 07-02-11 | 20:10

@Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:04
Het gaat al tijden niet meer om de waarheid, maar om ordinaire beeldvorming. De PVV zelf is daar erg goed in o.l.v. hypemeister Bosma.


Blijf je wel opletten, ondanks je politieke voorkeur?

Bakito | 07-02-11 | 20:09

@Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 19:59
Nee, daar hebben ze Jacqueline, maar die ruilt wel vaak met Marieke van dienst als die weet dat Peturrr bij P&W langskomt.

*checken gaat of ie daar ook weer aan tafel zit*

Prof. D.A.H. Vintik | 07-02-11 | 20:07

@Hufter | 07-02-11 | 20:05
Een ja-maar-jij is altijd een reactie.

#zucht.

An die ARBEIT | 07-02-11 | 20:06

@Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:04
Jij en je nuancejaar gaan nog veel mensen frustreren dit jaar, hulde! :)

An die ARBEIT | 07-02-11 | 20:05

An die ARBEIT | 07-02-11 | 20:02
hij begon.

Hufter | 07-02-11 | 20:05

@Bakito | 07-02-11 | 20:03
En dus kan Peter makkelijk wat uit zijn duim zuigen.

Het publiek vreet het als zoete koek.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 20:04

@An die ARBEIT | 07-02-11 | 20:00
te verkopen, poehpoe

An die ARBEIT | 07-02-11 | 20:04

@Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 19:59
Waarom zou hij dat dan zeggen? Hero Brinkman, er is geen bottere lul te vinden, doet wel meer van dit soort domme uitspraken.

Bakito | 07-02-11 | 20:03

@Hufter | 07-02-11 | 20:00
Ga eens heen met die ja-en-jij-bent-grappen, zwitsal.

An die ARBEIT | 07-02-11 | 20:02

@Bakito | 07-02-11 | 19:59
Ik denk dat gesprekken tussen Hero en Peter eerder zullen gaan over wie er nog wat verkopen heeft....

An die ARBEIT | 07-02-11 | 20:00

Prof. D.A.H. Vintik | 07-02-11 | 19:57

Ja en jij bent een stuk minder slim dan je (pseudo) titel doet vermoeden.

Hufter | 07-02-11 | 20:00

@Bakito | 07-02-11 | 19:59
Weet jij het?

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 19:59

@Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 19:51
Zogenaamd? Hero heeft dat dus niet gezegd?

Bakito | 07-02-11 | 19:59

@Prof. D.A.H. Vintik | 07-02-11 | 19:57
Is zeker dezelfde visagiste als bij P&W...

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 19:59

@Prof. D.A.H. Vintik | 07-02-11 | 19:57
Terwijl z'n nick, in tegenstelling tot die van u, intellect doet vermoeden?

An die ARBEIT | 07-02-11 | 19:59

@Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 19:51
Pssst, Peturrr DM-de me net dat ie zelf ook PVV stemt, maar dattie zo graag bij DWDD komt omdat ie hun visagiste neuqt.

@Hufter | 07-02-11 | 19:54
Haha! U bent nog dommer dan ik dacht.

Prof. D.A.H. Vintik | 07-02-11 | 19:57

@Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 19:51
#tergend

An die ARBEIT | 07-02-11 | 19:55

Prof. D.A.H. Vintik | 07-02-11 | 19:35

Mispoes. m.z. : fulmineren.

Hufter | 07-02-11 | 19:54

De campingzender had weer een scoop nodig. Vandaar.

ristretto | 07-02-11 | 19:54

Goed dat Peterrr nog leeft eigenijk!
Goodfella!

Einde van de Domheid | 07-02-11 | 19:54

PvdA-erts hebben wel eens van cynisme gehoord, maar hebben geen flauw idee wat dat nu eigenlijk is. De sukkel bevestigt dat gevangen het vele malen beter hebben dan verwacht, in het gevangeniswezen valt echt nog een hele hoop te bezuinigen.

Hansopje | 07-02-11 | 19:53

@An die ARBEIT | 07-02-11 | 19:49
Het zijn beiden warhoofden.

Peter vertelde ook nog even wat Hero Brinkman hem zogenaamd had toegefluisterd. Tsjah. Laag bij de gronds zou nog een compliment zijn voor dat stuk onbenul.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 19:51

@Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 19:40
Wow, als je me dit nu had voorgelegd zonder een naam erbij, was Spong één van de laatsten geweest die ik hieraan verbonden had. En dat was in 2007?

Ongeleuflijk. Peter in DWDD net ook, klootzak. Geef toch eens antwoord op wat je gevraagd wordt en verval niet de hele tijd in slappe monologen over wat jouw glanzende mening is. Lutser. * facepalm *

An die ARBEIT | 07-02-11 | 19:49


@Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 19:32
Ik ga het maar over Peter R hebben ipv Peter B.
Verdoemme Joris, verdedig ik het blazoen van GS, word ik weggejorist.

ristretto | 07-02-11 | 19:49

Dat is nou zo leuk aan GS en Powned. Je krijgt de clou, niet een halfuur onzin en dan nog eens een keer.... ja, wat eigenlijk. Works for me!

Einde van de Domheid | 07-02-11 | 19:48

@ woefdrammer | 07-02-11 | 19:45
Onmogelijk. Het universum draait om Leen, niet om Peterrrrrrrrrrrr.

BeunDeHaas | 07-02-11 | 19:46

Een snelle blik op zijn twitter maakt duidelijk wat voor een megalomane aandachtshoer die de Vries is....... (following : 0)
De stakker denkt echt dat het universum om hem heen draait.......

woefdrammer | 07-02-11 | 19:45

Snap je!? | 07-02-11 | 19:42

Die zelfvoldane harses van Peterrrrrrrr is inderdaad te irritant voor woorden.

brutus68 | 07-02-11 | 19:44

#DWDD dat was!

Snap je!? | 07-02-11 | 19:42

Wat kan die Peteurrrr dom lullen zeg... bij hem geldt echt : Hoe ouder, hoe gekker!

Snap je!? | 07-02-11 | 19:42

Nou wat een schok zeg. Not! Die gevangenissen zijn niet waterdicht te krijgen. Simpel als dat. De junk probeert z'n rotzooi te scoren, zo ook de pedofiel. Welcome to the real world.

De Kampsjeng | 07-02-11 | 19:41

@An die ARBEIT | 07-02-11 | 19:36
www.maxpam.nl/2009/02/gerard-spong-een...

'Ik citeer Spong uitvoerig, omdat zijn betoog in het licht van de latere gebeurtenissen zo curieus is: “ Het is enigszins surrealistisch te constateren dat het hele land in rep en roer is door de nieuw geopenbaarde opvattingen van Geert Wilders, die graag de koran wil verbieden en op één lijn plaatst met Hitlers Mein Kampf. Moslims schijnen zich door zijn uitspraken beledigd te voelen en er is al aangifte wegens haat zaaien tegen Wilders gedaan. Het surrealistische element zit hem hierin dat grote groepen moslims gedekt door de strafrechter zich het recht toe-eigenen zelf haat te zaaien tegen homo’s, met geweldpleging als gevolg. De homofobe haatzaaiende islam-preken die tienduizenden Nederlandse homo’s in hart en ziel kwetsen hebben verder de zegen van de Nederlandse rechter gekregen”.

En dan vervolgt Spong met: “Dat we met deze walgelijke discriminerende rechtspraak opgescheept zitten, is tot daar aan toe. Maar om nu bij de eerste de beste anti-koran-scheet van Wilders te roepen dat deze belediging aan het adres van moslims strafrechtelijk vergolden moet worden, wijst toch op zijn minst op het meten met twee maten. Wilders heeft hen gewoon een koekje van eigen deeg gepresenteerd. Reeds op grond hiervan heeft hij strafrechtelijk niets te vrezen. Ondertussen moet wel kristalhelder zijn dat in ons recht geen enkel boek, haat zaaiend of niet, verboden zou mogen worden. Het is daarom de moeite waard de rechtsstrijd over Mein Kampf te heropenen. Overigens zou ik menen dat het meest haat zaaiende proza van de afgelopen tijd het regeringsakkoord is. Want iedereen die niet samen wil werken en naar het pijpen van het zeer christelijk georiënteerde kabinet wil dansen wordt een asociaal vijandbeeld opgedrongen”.'

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 19:40

@An die ARBEIT | 07-02-11 | 19:39
Ik ben er zelf ook nog lang niet uit.

Bakito | 07-02-11 | 19:40

@Bakito | 07-02-11 | 19:38
Hier moet ik even over nadenken....

An die ARBEIT | 07-02-11 | 19:39

@iter | 07-02-11 | 19:33
M.b.v. digitale technieken kan er tegenwoordig redelijk goede kinderporno worden gemaakt met volwassen mensen. Goed hè...?


Bakito | 07-02-11 | 19:38

PvdA beleid heeft Nederland verrot gemaakt. Criminelen en allochtonen zijn de slachtoffers en de maatschappij moet deze last maar dragen. Belastinggeld gaat op aan het beleid, dat geen oplossing blijkt te zijn. PvdA'ers zijn een kwaadaardig gezwel in de samenleving en moeten weg.

Dulf | 07-02-11 | 19:37

Spong en Peter naast mekaar.

Wat een feest.

An die ARBEIT | 07-02-11 | 19:36

@Hufter | 07-02-11 | 19:34
Vomeren.

Prof. D.A.H. Vintik | 07-02-11 | 19:35

Die narcist zit nu bij DWDD. Gaat natuurlijk weer over Wilders fulmeren.

Hufter | 07-02-11 | 19:34

wat verstaat men onder kinderporno tegenwoordig ?
een dvd met de titel TEEN ? dat zijn meestal toch 18plussers.

Als het echt EEN KINDERPORNO is dan zou ik die gasten in een isoleercel stoppen en degenen die ervan af wisten ook er in sodemieteren.

iter | 07-02-11 | 19:33

@ristretto | 07-02-11 | 19:26
Vermaak je je een beetje tussen de psychopaten?

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 19:32

Die PvdA-rat zit me daar even sarcastisch te wezen... niet te zuinig. Het ligt er zo dik bovenop.

Ik verbaas me nergens meer over. Al zouden ze zo af en toe even een 12 jarige bij die smeerlappen naar binnen sturen voor therapie, het zou mij niks verbazen. In de BV Nederland kan gewoon alles.

BeunDeHaas | 07-02-11 | 19:29

@An die ARBEIT | 07-02-11 | 19:27
Het zou mij niet verbazen.

Op alle terreinen is die vent een smeerlap.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 19:29

@La Vie En Rose | 07-02-11 | 19:23
Ik blijf het herhalen, veel ellende -zoniet alle- wordt veroorzaakt door seksueel gefrustreerde mannen. Bij pedofilie is dit erg expliciet zichtbaar, maar slechts het topje van de zalm. Om maar eens een zijstraat te noemen:

www.nu.nl/buitenland/2436986/vrouw-par...

Bakito | 07-02-11 | 19:29

Wal-ge-lijk dat stukje van Martin van Meurs. Hoe durft hij, miezerig mannetje dat hij is.

Zuurteregelaar | 07-02-11 | 19:28

@Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 19:24
Iets met druppels water.

Kan je je voorstellen wat een vervelende zak die gast wordt als hij Freek z'n leeftijd heeft bereikt, 127....

Ik bedenk me net trouwens, dat Peter altijd zoveel info had over de topcriminelen, omdat hij zelf nauw betrokken schijnt te zijn geweest in die wereld. Nu richt hij z'n pijlen eerst op Joran, een jongen die zelf twee jonge meisjes heeft vermoord en vervolgens voornamelijk op pedo's...

1+1=pedo?

An die ARBEIT | 07-02-11 | 19:27

-weggejorist-

ristretto | 07-02-11 | 19:26

@Brits Folkestein | 07-02-11 | 19:23
Wijze mensen komen niet aan de capslock knop'.

An die ARBEIT | 07-02-11 | 19:24

@An die ARBEIT | 07-02-11 | 19:22
Aah, daar komt die gevatheid vandaan.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 19:24

Overigens, dat het @#$&@#% mogelijk is dat pedo's in een TBSkliniek naar kinderporno kunnen kijken daar staat je verstand bij stil.
Hoewel, #nergensmeervantekijkenstaat.

La Vie En Rose | 07-02-11 | 19:23

-weggejorist-

Brits Folkestein | 07-02-11 | 19:23

La Vie En Rose | 07-02-11 | 19:17

Kop. Spijker. Raak. Peter Rrrrrrrrrrrrrrrr is een ongelooflijke narcist met grootheidswaanzin. Als ik alleen al de tweets van die gast lees...., het wordt tijd dat Petert een keer ongelooflijk op zijn muil gaat, en weer eens op aarde komt.

brutus68 | 07-02-11 | 19:23

@La Vie En Rose | 07-02-11 | 19:17
Goeie ontknoping!

Prof. D.A.H. Vintik | 07-02-11 | 19:22

@Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 19:20
Hoho, dat is een te grote belediging aan het adres van Peter en een te groot compliment aan het adres van Jees.

Freek de Jonge is de pa van Jees, meen ik.

An die ARBEIT | 07-02-11 | 19:22

-weggejorist-

mokum4all | 07-02-11 | 19:20

@controle | 07-02-11 | 19:16
Ik heb nooit aanleiding gehad te geloven dat het zoveel zou verschillen per ras of volk, wel of daadwerkelijk melding wordt gemaakt van of onderzoek wordt gedaan naar deze zaken in delen van de wereld. Zo wordt het dus moeilijk om betrouwbare statistieken te produceren.

But childabuse is bad, mmmmkay?

An die ARBEIT | 07-02-11 | 19:20

Is het GVD nou een afgelopen met die kinderporno bullshit!! Zolang de Nederlandse overheid hier zelf vuistdiep in zit, wil ik hier niets over horen. Pak het probleem eerst bij te top aan zou ik zeggen!
www.youtube.com/watch?v=26h4TLmpe0A

thispissesmeoff | 07-02-11 | 19:20

@An die ARBEIT | 07-02-11 | 19:17
En de is vader van Kan Jees.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 19:20

@La Vie En Rose | 07-02-11 | 19:17
Amen!

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 19:19

Mischien moeten we het bespreekbaar maken. Pedofilie...
Pedo's buiten de cel, hun ballen binnen de cel, en de stalen deur voor eens en voor altijd met een flinke zwieper dichtgooien.

Jan Gordelroos | 07-02-11 | 19:18

Waarom reaguurders het nou hebben over die vreselijke, lelijke, enge, zichzelf fantastisch vindende nasaal met zijn kudtprogramma's, waarvan hij de clou zolang weet te rekken dat alleen de die-hard fans nog de energie hebben om tijdens de 10e uitzending dan eindelijk de ontknoping mede te mogen maken, begrijp ik niet.

Dat die vreselijke, lelijke, enge, zichzelf fantastisch vindende nasaal met zijn kudtprogramma's, waarvan hij de clou zolang weet te rekken dat alleen de die-hard fans nog de energie hebben om tijdens de 10e uitzending dan eindelijk de ontknoping mede te mogen maken, vanavond bij DWDD aan tafel zit om over het proces van Wilders te praten, begrijp ik dan weer wel.

*Hoopt dat Peter Ar meelezen doet*

La Vie En Rose | 07-02-11 | 19:17

@Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 19:15
Flauw, dus goed :)

En wat NOG minder minder minder bekend is, is dat Peter R de ghostwriter van Wim Heitinga is....

An die ARBEIT | 07-02-11 | 19:17

@An die Arbeit
Ik zal de laatste zijn om mij blind te staren op statistieken aangezien die normaal gesproken altijd aan beperkingen onderhevig zijn. Het punt van meneer Tell snijdt daar wel hout, het is echter moeilijk om cijfers te corrigeren voor factoren als deze. Het verschil tussen rassen is relatief beperkt als je de vergelijking maakt tussen groepen van seksuele geaardheid, de verschillen zijn daar echt gigantisch als het gaat om betrokkenheid bij kindermisbruik.

controle | 07-02-11 | 19:16

Van Meurs:
"Wij van PI Almelo adviseren PI Almelo"

Cuyahoga | 07-02-11 | 19:16

@An die ARBEIT | 07-02-11 | 19:14
Wat dan weer minder bekend is, is dat Peter R. de Vries dat gerucht heeft verspreid.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 19:15

@Jarre Tell | 07-02-11 | 19:11
Oooo.. dan is het natuurlijk goed.

reageerbuis | 07-02-11 | 19:14

@controle | 07-02-11 | 19:06
P.S: In Zuid-Afrika en de aangrenzende landen heeft tijden een gerucht de rondte gedaan, dat wanneer men en maagd neuqte ( dus ook baby's, jawel ), AIDS genezen zou worden. Met alle gevolgen van dien. Dit even ter illustratie.

An die ARBEIT | 07-02-11 | 19:14

@controle | 07-02-11 | 19:06
Een Amerikaanse negerT is iets anders dan een Afrikaanse negerT. Als een compleet continent, waar ook nog de meeste negers wereldwijd wonen, dan vind ik de cijfers vrij onbetrouwbaar.

An die ARBEIT | 07-02-11 | 19:12

Stelletje dorpelingen. Kindermisbruik komt ook volop voor in andere culturen. Daar wordt er echter niet over gepraat. Dat heet daar: als familie overleven, vroeg trouwen, de familie helpen. Denken jullie nou echt dat de edele wilden anders zijn dan wij? Ze zijn alleen bekwamer in het onder de pet houden dan de gemiddelde met zelfhaat vervulde witte.

Jarre Tell | 07-02-11 | 19:11

@de grote Anti | 07-02-11 | 19:05
Alle gekheid op stokje. In mijn omgeving zijn er een aantal die in zo'n TBS-instelling werken. Het hele beleid daar is gericht op reductie van 'gedoe'. Verder is het inderdaad een duur rariteitenkabinet....

Bakito | 07-02-11 | 19:08

@Crematorium-de-Asbak | 07-02-11 | 18:53
Toch zou ik dat agressieve mannetje een linkse directe op zijn muil hebben gegeven. Soms is praten een slechte vorm van communiceren.

reageerbuis | 07-02-11 | 19:08

@an die Arbeid
Volgens mij wonen er genoeg Afrikanen in Amerika waar ze wel in de statistieken kunnen worden meegenomen.
@Hufter
Zekers, ze zijn echter sterk verschillend in termen van kwaad.

controle | 07-02-11 | 19:06

@Bakito | 07-02-11 | 18:59
Nou.. Nu je het zegt,maar wat moeten we dan met deze mensen,die vaak nog het iq en eq van een 14 jarige hebben ? Toegegeven,het is een ideale plaats om psychologisch en ander onderzoek te verrichten.En het leuke is dat je na 20 jaar nog even terug kan komen en kijken hoe het nu met die ene gestoorde debiel gaat.

de grote Anti | 07-02-11 | 19:05

@Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 18:59
Politiek correct gedrag is iets voor linkse mensen. Peter R. dient daar inderdaad zijn vingers niet aan te branden.

Bakito | 07-02-11 | 19:04

@An die ARBEIT | 07-02-11 | 19:00
Wellicht als hij deaud zou gaan, dat ik hem dan kan lijen ;)

Als er dan die dag maar niet te veel bij wordt stil gestaan. Daar kan ik ook niet tegen, al die aandacht voor dode bn'ers.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 19:02

controle | 07-02-11 | 18:56
Ja en volgens mij komt geitenmisbruik vooral bij weer een ander ras voor.

Hufter | 07-02-11 | 19:01

@Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 18:59
Tuurlijk, Joran was op, dan maar een nieuwe melkkoe.

Op zich zou ik Peter kunnen lijen, als hij maar eens eerlijk was over het feit dat hij een net zo grote boef is als hen waar hij op jaagt. Niet het braafste jongetje van de klas.

An die ARBEIT | 07-02-11 | 19:00

@An die ARBEIT | 07-02-11 | 18:57
Kan niet snel genoeg gebeuren, nee.

Heeft een keer iets over Wilders geroepen, zag dat het aansloeg en besefte dat hij daarmee door moest gaan omdat hij op die manier vaker op de teevee kan komen.

Ranzige man.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 18:59

@de grote Anti | 07-02-11 | 18:57
Zit jij nou te beweren dat TBS een vorm van pappen en nathouden is?

Bakito | 07-02-11 | 18:59

@controle | 07-02-11 | 18:56
Dat zal wel omdat er zoveel cijfers uit donker Afrika beschikbaar zijn....

An die ARBEIT | 07-02-11 | 18:58

Heel veel ellende wordt veroorzaakt door onderdrukken van seksuele verlangens. Met dank aan 2000 jaar christendom.

Bakito | 07-02-11 | 18:58

Wat een drol die Peter Rudolf.

Doorspoelen wat mij betreft.

An die ARBEIT | 07-02-11 | 18:57

Links is voor een humaan gevangenenbeleid.
En tegenover de slachtoffers staan ze compleet onverschillig.

Hufter | 07-02-11 | 18:57

Van wat ik weet kan het in tbs klinieken er nogal vreemd aantoe gaan,jah.
Zelfs in de states.De 'clienten/patienten' worden soms op hun wenken bedient zolang ze maar meewerken aan het 'programma'.. Van manicures tot spelcomputers tot massages.Wat is het uiteindelijke doel ? Dat ze accepteren dat ze een minderwaardig hulpeloos gestoord persoon zijn ? Of is het om ze rustig te houden..
Of is het gewoon werkverschaffing en een stageplek voor onze zorgbobo's ?

de grote Anti | 07-02-11 | 18:57

@Prof. D.A.H. Vintik | 07-02-11 | 18:55
Dus halen we hem een krap maandje vóór de volgende verkiezingen maar weer van stal.

Aah, werkt dat zo.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 18:56

@istawa
"smeerlappen en viespeuken kom overal tegen ook hier "
.
Volgens mijn informatie komt kindermisbruik vaker voor binnen het blanke ras en dat homoseksuelen daarbinnen ook weer gemiddeld vaker vertegenwoordigd zijn dan heteroseksuelen.

controle | 07-02-11 | 18:56

Waarom verbaast mij dit niet?

Steuntrekkert | 07-02-11 | 18:55

@Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 18:45
Peturrr is een held in de ogen der PVV-ers, die zoals je weet allen tokkie zijn en Kempingzender kijken. Hij is de enige Wildershator naar wie die losgeslagen fascisten nog een beetje luisteren. [/KeesDriehuis]

Prof. D.A.H. Vintik | 07-02-11 | 18:55

rannie | 07-02-11 | 18:49
(Ex-)-PvdA'ers zijn niet echt blank.

sjaakdeslinksesul | 07-02-11 | 18:54

http://www.youtube.com/watch?v=dGxxBt5uZYY Heerlijk.. Staart tussen de beentjes...

Crematorium-de-Asbak | 07-02-11 | 18:53

Is nieuwe TBS aanpak, vergaar die pedo met kinderporno totdat die lul er zelf ziek van worden. 100% werkend.

DanDatDus | 07-02-11 | 18:53

Het zal wel aan mij liggen, maar als ik de link aan klik van Peter zijn twitter accountje, zie ik alleen een bericht van 11 uur geleden bovenaan staan.

Heeft Peter nu al weer zijn nieuws weggehaald?

Rene Freauger | 07-02-11 | 18:53

ot: Het jeugdjournaal over het filmpje van de Marokkaanse jongeren die een meisje schoppen en haar fiets afpakken: 'Jongens en meisjes, zet geen filmpjes meer op internet als je iemand pest'
WTF?!

wakkere_nederlander | 07-02-11 | 18:52

Die hebben dus gevangenisstraf met aftrek.

Wayne Schlegel | 07-02-11 | 18:51

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 18:48
Iedereen telt mee!

sjaakdeslinksesul | 07-02-11 | 18:50

smeerlappen en viespeuken kom overal tegen ook hier

istawa | 07-02-11 | 18:49

@sjaakdeslinksesul | 07-02-11 | 18:44
Je verwacht het niet.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 18:48

Heb ik ook nog een scoop voor Pedooorrr. De meeste gevangenen trekken zich elke nacht af op Lucille Werner. Ja echt waar!

Biff Eagleburger | 07-02-11 | 18:47

Het zou verboden moeten worden.

Een paard | 07-02-11 | 18:47

Dat programma van Peter Pornosnor is meestal in twee zinnen samen te vatten.

vetkleppert | 07-02-11 | 18:47

En de krant die pedo's leuker vindt dan Wilders is de ..........

sjaakdeslinksesul | 07-02-11 | 18:47

@vetkleppert | 07-02-11 | 18:44
Bubba is nog druk doende Sandertje V. een goatse aan te smeren...

Gezwelgje | 07-02-11 | 18:46

@Weisse rose | 07-02-11 | 18:41
Kind van een bejaarde ook goed?
'Mijn moeder, die in een bejaardentehuis verblijft, wil ik z.s.m. laten overplaatsen naar de gevangenis.' tinyurl.com/5sbwwry

Prof. D.A.H. Vintik | 07-02-11 | 18:45

@Prof. D.A.H. Vintik | 07-02-11 | 18:31
Aaargh!

Hoezo blijven de Nederlandse media Peter R. maar vragen om zijn mening over Geert Wilders?

Ongelooflijk mediageile en irritante man is het toch ook. Walgelijk figuur.

Zijn mening doet er geenszins toe (vraag een mede-politicus of een rechtsgeleerde!) en is al jaren onveranderd. Bloedirritant.

Art Vandelay Ultor | 07-02-11 | 18:45

reageerbuis | 07-02-11 | 18:42
'
Nee daar is hij jaren geleden al weggetrapt daarna ging meneer de pedofiel partijhoppen. Wij Arnhemmers haten hem tot in de hel en nu helemaal.

vrijheid-van-spreken | 07-02-11 | 18:45

Maar wordt die Van Meurs nou nog een beetje gefist door Bubba, of hoe zit dat?

vetkleppert | 07-02-11 | 18:44

Martin van Meurs is een van de bekendste Arnhemse politici van de afgelopen dertig jaar. Van 1982 tot 1990 was hij wethouder voor de ....

sjaakdeslinksesul | 07-02-11 | 18:44

Tsja, kat en spek en dergelijke.....

brutus68 | 07-02-11 | 18:44

Niet echt verrassend.

muzeak | 07-02-11 | 18:43

Zal wel een PvdA raadslid zijn.

reageerbuis | 07-02-11 | 18:42

Als die viespeuk van Meurs nog vastzit dan laat het materiaal dat men bij hem gevonden heeft wel raden hoe smerig en gruwelijk dat geweest moet zijn.

vrijheid-van-spreken | 07-02-11 | 18:41

En nu een brief van een bejaarde die zijn leven beschrijft als weerwoord.

Weisse rose | 07-02-11 | 18:41

Waar kan ik me inschrijven?

FlesjeFanta | 07-02-11 | 18:41

@Crematorium-de-Asbak | 07-02-11 | 18:32
Hij heeft dan wel weer toestemming om buiten de deur te wippen (doettie dan wel weer knap). Blijft natuurlijk een onbetrouwbaar heerschap.

dandaan | 07-02-11 | 18:36

Een scoop waar je nog weinig mee kan..
Om hoeveel patiënten (of personeel) gaat het hier?

Zeeschuimer | 07-02-11 | 18:36

Is het niet een onderdeel van de therapie? Kijk nergens meer van op bij die klinieken tegenwoordig.

tapklaas | 07-02-11 | 18:35

@Crematorium-de-Asbak | 07-02-11 | 18:32
Zoals de waard is...

Prof. D.A.H. Vintik | 07-02-11 | 18:34

Peturrr de Vries. Dat is toch die gast die een harde plasser van Joran krijgt en buiten de deur wipt.. Ik vertrouw die gast niet..

Crematorium-de-Asbak | 07-02-11 | 18:32

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl